Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΑΝΝΙΤΣΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 20 Οκτωβρίου 2009, 15:34
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κάποια στιγμή πρέπει να ξεκαθαριστει ότι η Δημόσια Διοίκηση είναι διάφορη του Δημόσιου Τομέα της Οικονομίας. Η πρώτη περιλαμβάνει τον εκτελεστικό βραχίονα του Κράτους από την Προεδρία της Δημοκρατίας ως τους ΟΤΑ Α΄βαθμίδος ενώ ο δεύτερος περιλαμβάνει τις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς κοινής ωφέλειας. Υπό αυτό το πρίσμα, η ΔΕΗ ΑΕ ανήκει στον 2ο ενώ η ΡΑΕ στην Διοίκηση. Ως κρατικά αυτοκίνητα δεν μπορεί να θεωρούνται τα αυτοκίνητα επιχειρήσεων (π.χ. ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κ.α.). Πρέπει να επανακαθοριστούν τα όρια Δημόσιας Διοίκησης-Δημοσίου Τομέα της Οικονομίας με σαφήνεια και χαρτογράφηση των υπηρεσιών υπό το πρίσμα Συστήματος Διοίκησης Ποιότητος για ολόκληρη την Διοίκηση. Η ανωτέρω επισήμανση υποδεικνύει και το υποβόσκων πρόβλημα του παρόντος Σχεδίου ΚΥΑ (άρθρο 1). Επιπροσθέτως, θεωρώ ότι εκτός των κρατικών οχημάτων, μαχαίρι πρέπει να πέσει και στις δαπάνες των Βουλευτών οι οποίοι πρέπει να περιορισθούν αυστηρώς σε βουλευτική αποζημίωση, ουδόλως έχουσα σχέση με μισθό που οδηγεί σε άλλες υποχρεώσεις την Διοίκηση (επιδόματα, συνταξιοδοτικά δικαιώματα κ.λ.π.). Το ίδιο πρέπει να ισχύσει και για τα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου, τον Πρωθυπουργό και κάθε αιρετό "άρχοντα" (έως τους Δημάρχους και κοινοτάρχες). Καλή αρχή με αυτή την δημόσια διαβούλευση που ως πρακτική ακολουθείται εδώ και 10ετίες από την Ευρωπαϊκή Ενωση και από κάποιες ελληνικές δημόσιες Αρχές τα τελευταία χρόνια (όπως οι ΕΕΤΤ, ΡΑΕ)