Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Δρακάκης Ανέστης | 20 Οκτωβρίου 2009, 16:28
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1.Πολύ καλό το μέτρο του περιορισμού του στόλου τών δημοσίων αυτοκινήτων. 2.Βέβαια μπορούμε σε πρώτη φάση να αρκεστούμε στην απόσυρση τών περισσότερο ρυπογόνων αυτοκινήτων και των αυτοκινήτων με την μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων. Η ανανέωση με νέα υβριδικά θα μπορούσε να περιμένει λίγα χρόνια ακόμη διότι σε πρώτη φάση η άμεση αγορά τους θα δημιουργούσε περισσότερα έξοδα. 3.Τα δρομολόγια που κάνουν τα δημόσια αυτοκίνητα είναι εύκολο να ελεγχθούν υπολογίζοντας την απόσταση συγκεκριμένων διαδρομών που θα έπρεπε να γίνουν μέσω τού Google Maps και τής μέσης κατανάλωσης του αυτοκινήτου. Με τον τρόπο αυτό θα περιορίζονταν οι "ιδιωτικές χρήσεις" τών δημόσιων μέσων. 4.Τέλος θα ήθελα να αναφέρω ότι είναι αντιπαραγωγικό να κινείται ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικών μέσα στην πόλη. Με την λογική αυτή θα μπορουσαν να υπάρχουν αυτοκίνητα πολύ μικρότερου κυβισμού και κατά συνέπεια μικρότερης κατανάλωσης για τις μετακινήσεις τών δημοσίων λειτουργών μέσα στην πόλη. Τα έξοδα για καύσιμα θα μπορούσαν με τον τρόπο αυτό να περιοριστούν τουλάχιστον στα μισά! 5.Γιατί δεν μπορούν οι δημόσιοι λειτουργοί να μετακινούνται μέσα στην πόλη με ένα αυτοκίνητο 1000 ή 1200 κυβικών και θα πρέπει να διαθέτουν ένα αυτοκίνητο ή τζίπ 1600 κυβικών για να πηγαίνουν στη βουλή ? Με εκτίμηση, Α.Δ.