• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΝΟΛΗΣ ΖΕΡΒΑΚΗΣ' | 20 Οκτωβρίου 2009, 16:37

    Απαραίτητο να καθορίζονται τα όρια κυβισμού των αυτοκινήτων. Με γνώμονα τους χαμηλούς ρύπους, τη χαμηλή κατανάλωση και τη μέγιστη ασφάλεια των μετακινούμενων. Δεν είναι απαραίτητο να έχουν όλοι οι υπουργοί και κυρίως οι υφυπουργοί. Να εξαρτάται και η χρήση τους ανά περίπτωση μετακίνησης. (χλμ, ώρα μετακίνησης, λόγος μετακίνησης, κ.α.) Να γίνεται καταγραφή των δρομολογίων, (ίσως να υπάρχει και όριο μετακινήσεων). Τα service και η βενζίνη να προμηθεύεται κατόπιν διαγωνισμών. Να γίνεται διαγωνισμός και στην περίπτωση αγοράς νέων αυτοκινήτων. Να είναι εμφανές πως τα αυτοκίνητα ανήκουν στο δημόσιο. Να υπόκεινται κανονικά σε ελέγχους (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων), όρια ταχύτητας, ΚΟΚ, κλπ. Να μην χρησιμοποιήται από τρίτα άτομα (όπως οικογενειακά πρόσωπα υπουργών) και να μην χρησιμοποιήται για προσωπικές μετακινήσεις. Τη διαχείριση όλου αυτού του στόλου να την έχει κάποιο αρμόδιο γραφείο. Όχι ο κάθε υπουργός να είναι υπεύθυνος.