1. Το άρθρο 1 του Κώδικα της Ελληνικής Ιθαγένειας, όπως αυτός κυρώθηκε με τον Ν. 3284/2004 και ισχύει (ΦΕΚ Α’ 217), αντικαθίσταται ως εξής:
«Ι. Με τη γέννηση από Έλληνα ή Ελληνίδα
Άρθρο 1
Το τέκνο Έλληνα ή Ελληνίδας αποκτά από τη γέννησή του την Ελληνική Ιθαγένεια.
2. Μετά το άρθρο 1 του Κώδικα της Ελληνικής Ιθαγένειας, όπως αυτός κυρώθηκε με τον Ν. 3284/2004, παρεμβάλλεται νέο άρθρο 1Α ως εξής:
«Ια. Με τη γέννηση στην Ελλάδα και δήλωση
Άρθρο 1Α
1. Τέκνο αλλοδαπών που γεννιέται στην Ελλάδα και ένας από τους γονείς του κατοικεί μόνιμα και νόμιμα στη χώρα επί πέντε συνεχή έτη, αποκτά από τη γέννησή του την ελληνική ιθαγένεια εφόσον οι γονείς του υποβάλουν κοινή σχετική δήλωση και αίτηση εγγραφής του τέκνου στο δημοτολόγιο του δήμου της μόνιμης κατοικίας του. Αν το τέκνο γεννήθηκε πριν τη συμπλήρωση της πενταετίας νόμιμης διαμονής του γονέα στη χώρα, η παραπάνω κοινή δήλωση και αίτηση εγγραφής υποβάλλεται με την παρέλευση της πενταετίας συνεχούς νόμιμης και μόνιμης διαμονής του γονέα στη χώρα.
2. Τέκνο αλλοδαπών που έχει παρακολουθήσει τις τρεις πρώτες τάξεις υποχρεωτικής εκπαίδευσης σε ελληνικό σχολείο στην Ελλάδα και κατοικεί μόνιμα στη χώρα αποκτά την ελληνική ιθαγένεια με την ενηλικίωσή του εφόσον υποβάλλει σχετική δήλωση και αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο του δήμου της μόνιμης κατοικίας του το αργότερο εντός τριετίας από την συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας του. Την ελληνική ιθαγένεια αποκτά με κοινή δήλωση των γονέων του και αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο του Δήμου μόνιμης κατοικίας του και το τέκνο αλλοδαπών που έχει ολοκληρώσει την παρακολούθηση έξι τουλάχιστον τάξεων ελληνικού σχολείου στην Ελλάδα.
3. Εφόσον η δήλωση και αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο, που προβλέπεται στις προηγούμενες παραγράφους 1 και 2, δεν υποβλήθηκε από κοινού από τους γονείς μέχρι την ενηλικίωσή του, το τέκνο αποκτά την ελληνική ιθαγένεια με δήλωση και αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο που το ίδιο δικαιούται να υποβάλει στον Δήμο της μόνιμης κατοικίας του το αργότερο εντός τριών ετών από την συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας του.
4. Την Ελληνική Ιθαγένεια αποκτά από τη γέννησή του, χωρίς να απαιτείται δήλωση και αίτηση των γονέων ή του ιδίου, όποιος γεννιέται σε ελληνικό έδαφος, εφόσον:
α. ούτε αποκτά αλλοδαπή ιθαγένεια με τη γέννησή του ούτε μπορεί να αποκτήσει τέτοια με σχετική δήλωση των γονέων του στις οικείες αλλοδαπές αρχές όταν το δίκαιο της ιθαγένειας των γονέων του απαιτεί την υποβολή παρόμοιας δήλωσης ή
β. είναι άγνωστης ιθαγένειας ή
γ. ένας από τους γονείς του έχει γεννηθεί στην Ελλάδα και κατοικεί μόνιμα στη χώρα από τη γέννησή του.
Συμφωνώ σε όλα με το νομοσχέδιο. Μια απορία έχω. Διπιστώνω οτι όσοι είναι ενάντια στους μετανάστες γράφουν συνήθως με κεφαλαία. Υπάρχει κάποιος ψυχαναλυτής να μας εξηγήσει τι σημαίνει; Ή πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο; Λίγο τακτ κύριοι…
Πιστεύω ότι είναι η πιο σωστή κίνηση προς τους νόμιμους μετανάστες η οποία έχει καθυστερήσει πάρα πολύ. Οι γονείς μας ζουν εδώ πάνω από είκοσι πέντε χρόνια, εμείς πήγαμε στα ελληνικά σχολεία και πανεπιστήμια, αριστεύουμε καο ποτέ δεν είχαμε τα ίδια δικαιώματα με τους υπόλοιπους ποιος ο λόγος?Θεωρώ πως ο συγκεκριμένος νόμος θα καθυσηχάσει πολλούς νόμιμους μετανάστες οι οποίοι ταλαιπωρούνται εδώ και πολλά χρόνια με την ανανέωση άδειας παραμονής που πάντα φτάνει ληγμένη!
ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΕΚΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΕΥΡΩΠΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ. ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΔΙΟΛΟΥ ΑΠΙΘΑΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ 5.000.000 ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΘΟΥΝ? ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ? ΑΝ ΟΧΙ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ? ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ? ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ (ΛΑΘΡΟ)ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ. ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟΣΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ!
Επιτελους μια σωστη αποφαση: τα παιδια που γεννιουνται στην Ελλαδα να ειναι Ελληνες!
Η νομοθετική πρόταση που συζητείται ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της συγκυρίας που βιώνει η Ελλάδα στην εποχή της μετανάστευσης. Ασφαλώς πολλά ακόμα θα μπρούσαν να ρυθμιστούν με καλύτερο και πιο δίκαιο τρόπο. Ας είμαστε τουλάχιστον αισιόδοξοι ότι το νομοσχέδιο θα περάσει στην βέλτιστη εκδοχή του. Αναμφίβολα, η ελληνική ιθαγένεια βρίσκεται σήμερα ενώπιον ερωτημάτων που εντείνουν την αναγκαιότητα επεξεργασίας νέων στρατηγικών ενσωμάτωσης. Η κτήση της ελληνικής ιθαγένειας από τους αλλοδαπούς που το επιθυμούν και διαμένουν στη χώρα μας είναι μια τέτοια στρατηγική. Στην λογική αυτή οι προτεινόμενοι κανόνες είναι κοινωνικά επιβεβλημένοι, δίκαιοι και πολιτικά εφικτοί. Όπως αναφέραμε και στο εισαγωγικό σημείωμα της νομοθετικής πρότασης που έχει επεξεργαστεί η ΕΕΔΑ:
– Είναι κοινωνικά επιβεβλημένοι καθώς το όλο κανονιστικό πλαίσιο κτήσης και αφαίρεσης της ελληνικής ιθαγένειας όπως αποτυπώνεται στον εν ισχύ Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας αντανακλά ιστορικούς όρους οι οποίοι απλώς έχουν παρέλθει.
– Είναι δίκαιοι διότι στον ΚΕΙ σήμερα επιβιώνουν διατάξεις που δύσκολα αντέχουν σε μια αξιακή αναμέτρηση με το κράτος δικαίου και για το λόγο αυτό προτείνουμε την αντικατάστασή τους ή απλώς την κατάργησή τους.
Η προτεινόμενες διατάξεις αίρουν μια σειρά αναχρονισμών, ενώ ευθυγραμμίζονται εν πολλοίς με την εμπειρία που παρέχουν συγκρίσιμα πολιτειακά και ιστορικά μεγέθη κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σεβόμενη ταυτόχρονα τους θεμελιώδεις αρμούς της ιδεολογίας που διέπει το υπάρχον δίκαιο ιθαγένειας της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Όσοι ενδιαφέρονται να μάθουν τη γίνεται στη Δανία, ορίστε τί λέει το επίσημο σάιτ της Δανέζικης κυβέρνησης.
Στη Δανία λοιπόν κανένας δεν γίνεται Δανός με τη γέννηση του αν δεν έχει γονέα Δανό. Όποιος γίνεται Δανός πρέπει να αποποιηθεί την προηγούμενη ιθαγένειά του. Πρέπει να είναι 18 χρονών για να ζητήσει την ιθαγένεια.
Στην Ελλάδα, αν περάσει η μεταρρύθμιση Παπανδρέου-Ραγκούση θα πολιτογραφούνται τέκνα μεταναστών με τη γέννησή τους, θα μπορούν να κρατάνε διπλή ιθαγένεια, και θα μπορούν να γίνονται Έλληνες με δήλωση των γονέων τους στο δημοτολόγιο πριν ενηλικιωθούν.
http://www.nyidanmark.dk/en-us/faq/danish_nationality/danish_nationality.htm
Am I automatically a Danish national if I was born in Denmark?
No. Only if either your mother or your father is a Danish national.
Can I keep my original nationality if I acquire Danish nationality?
No, normally not. One principle of Danish nationality law is to restrict dual nationality. So, to acquire Danish nationality you must be willing to renounce your current nationality. In practice, you may keep your original nationality if you have refugee status in Denmark.
Can I apply for Danish nationality if I am under 18 years of age?
No. You must normally have attained 18 years of age to apply for Danish nationality yourself. If you are under 18 years of age, you normally have to apply for Danish nationality together with your mother or your father. If neither of your parents lives in Denmark or both of them are already Danish nationals, you may apply yourself regardless of your age.
Ειναι ρατσισμος- πατριδοκαπηλια-σωβινισμος-ξενοφοβια-ανασφαλεια-υποκρισια-ελιτισμος ολα στον υπερθετικο βαθμο να νομιζουμε οτι θα αλοιωθουν τα <> χαρακτηριστικα μας απο τουςμεταναστες.
Επιτελους ποιοι νομιζουμε οτι ειμαστε τελος παντων; Απεχουμε σχεδον
2500 χρονια απο τους προγονους για τους οποιους λεμε οτι ειμαστε υπερηφανοι και για τους οποιους μας αναγνωριζει η ανθρωποτητα.
Σε μια ανθρωποτητα χωριςεπικοινωνιακα συνορα δεν μπορεις να ξανα-
ορθωσεις ΤΕΙΧΗ.Δεν κινδυνευουμε απο τους μεταναστες αλλα απο τους τυχοδιωκτες, αεριτζιδες,κιβδηλους παντος ειδους καπηλους ,
προστατες και ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΔΕΣ και τον κακο μας εαυτο.
Ακούστε κύριε. Δεν είμαι λαθρομετανάστης είμαι μετανάστης. Γεννήθηκα στο μαιευτήριο «Αλεξάνδρα» πήγα σχολείο με το δικό σου παιδί έμαθα τα ίδια πράγματα ανέπνευσα τον ίδιο αέρα. Γιατί θέλεις να με δεις ως εχθρό; Ζω εδώ αναπνέω εδώ θέλω να έχω τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις που έχει το παιδί σου; Γιατί με ρωτάς για γονίδια; Γιατί δεν με ρωτάς αν δουλεύω σκληρά ή όχι; Γιατί δεν με ρωτάς αν πληρώνω φόρους ή όχι; Θες δημοψήφισμα; Θέλω και εγώ να πάμε μαζί μπροστά σε μια επιστημονική επιτροπή και να μας εξετάσει ποιος από μας τους δυο ξέρει καλύτερα ελληνικά. Θέλεις;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΕΓΓΑΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΝΟΜΙΜΟ ΤΕΚΝΟ ΜΕ ΕΛΛΗΝΑ ή ΕΛΛΗΝΙΔΑ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΑΝ ΔΟΘΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΕΚΑΤΟ ή ΧΙΛΙΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ, ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΘΕΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
Πολύ σωστή κίνηση. Επιτέλους η Ελλάδα έχει μια ολοκληρωμένη πολιτική στο θέμα των μεταναστών και της ένταξής τους. Καιρός ήταν
Ολοι ξερουμε το δικαιο κ’εσεις κ’εμεις! Τοσα χρονια αποφευγατε να μας αναγνωρισετε,τοσα χρονια στο τοπο αυτο που γεννηθηκαμε κ μεγαλωσαμε μαθαινοντας την ελληνικη γλωσσα και ιστορια.
Οσοι ειναι εναντιων αυτου νομοσχεδιου ειναι ανθρωποι που μπορουν να ζησουν χωρις ονομα κ πατριδα,ανθρωποι οι οποιοι γνωριζουν την αληθεια αλλα την αγνοουν ισως απο εγωισμο,ισως κ’απο κακια.
«Μην μας στερειται την ελευθερια και τα δικαιωματα μας»
Καταρχάς κρίνω ότι η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία έρχεται να αντιμετωπίσει προβλήματα που ήδη έχουν ωριμάσει και είναι -ως πρώτο βήμα- προς τη σωστή πολιτική και κοινωνική κατεύθυνση. Δεν είμαι ΠΑΣΟΚ αλλά δεν επικροτώ και τη στείρα αντιπολίτευση.
Ειδικότερα, πολλές φορές στη σταδιοδρομία μου ως φιλολόγου-εκπαιδευτικού συνάντησα παιδιά μεταναστών με πολύ καλύτερες επιδόσεις στην ελληνική γλώσσα και ιστορία από ό,τι τα ελληνόπουλα. Και είναι φυσικό, εφόσον μοχθούν διπλά προκειμένου να ενταχθούν στην κοινωνία που έχουν επιλέξει να ζουν. Είναι δίκαιο να τους δοθεί η ευκαιρία.
Τέλος, βλέποντας την ορθογραφία, τη σύνταξη και τη διατύπωση πολλών από τους σχολιαστές συμπατριώτες μου που έχουν αρνητική τοποθέτηση, πολύ αμφιβάλλω αν θα περνούσαν σε εξετάσεις ελληνικότητας. Ας το σκεφτούν κι αυτό, τουλάχιστον όσοι προτείνουν εξετάσεις.
Άνθρωποι χωρίς κοινή γλώσσα, παιδεία, ιστορία, θρησκεία, βιώματα στερούνται εθνικής και κοινωνικής συνείδησης και συνοχής. Αρκεί να κοιτάξουμε πέραν των συνόρων μας σε χώρες όπως π.χ. η Γαλλία και η Γερμανία. Στις παραπάνω χώρες οι μετανάστες, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, εδώ και πολλές δεκαετίες ήταν, είναι και θα παραμένουν ανένταχτοι στο κύριο σώμα του πληθυσμού τους, παρά τις όποιες ενέργειες έχουν κατά καιρούς γίνει. Εμείς θα διαφέρουμε; Θεωρούμε εαυτούς ικανούς να δώσουμε μαθήματα ανθρωπιάς και πολιτισμού σε χώρες όπως αυτές; Τα επεισόδια κοινωνικών ταραχών στο Παρίσι με τους εμπρησμούς εκατοντάδων αυτοκινήτων του παρελθόντος, αποτελούν μια μικρή γεύση του μέλλοντός μας.
Άνθρωποι που τόσο απροβλημάτιστα τάσσονται (εκ του ασφαλούς) υπέρ των δικαιωμάτων των μεταναστών, είναι άνθρωποι που δεν θίγονται επαγγελματικά και άλλα δικαιώματά τους από την παρουσία των μεταναστών. Αναρωτιέμαι αν θα έχει την ίδια γνώμη ο μικροεπαγγελματίας, μπροστά στο μαγαζί του οποίου απλώνει την πραμάτεια του ο αλλοδαπός μικροπωλητής, ο μακροχρόνια άνεργος που αδυνατεί να βρεί δουλειά αφού δεν μπορεί να συναγωνιστεί το ημερομίσθιο των αλλοδαπών, ο γονιός που θα δει τα παιδιά του να μην περνούν για λίγο στο πανεπιστήμιο, ή να μην διορίζονται στο δημόσιο, ενόσω τα παιδιά των αλλοδαπών θα πριμοδοτούνται με μόρια, ο καταχρεωμένος δανειολήπτης που θα δει το σπίτι του να χάνεται, την στιγμή που θα το αγοράζει με ιδιαίτερα προνομιακούς όρους ένας (μεταξύ άλλων) μετανάστης.
Τέλος σε αυτούς που θα σπεύσουν να χαρακτηρίσουν τα παραπάνω ρατσιστικά, κάτι που προσωπικά ουδόλως με ενοχλεί, απλά θα επισημάνω ότι ρατσισμός είναι να προσφέρουμε εργασία σε αλλοδαπούς, την στιγμή που την στερούνται συμπολίτες μας, να προσφέρουμε κλιματιζόμενα κέντρα υποδοχής μεταναστών την στιγμή που οι φαντάροι μας κοιμούνται στις γνωστές εγκαταστάσεις με τις στοιχειώδεις ανέσεις ενώ απλοί άνθρωποι γύρω μας γυρίζουν άστεγοι.
Αποκαταστήστε ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες πολίτες πρώτα, και αν περισσεύουν θέσεις εργασίας (και λεφτά), προσφέρετέ τες σε μετανάστες, υπό όρους όμως και όχι άναρχα όπως μέχρι τώρα.
Πραγματικά πιστεύω πως ο λόγος του παρόντος νόμου έχει σαν στόχο τις ψήφους παρά το ενδιαφέρον γι’αυτούς τους σίγουρα ταλαιπωρημένους ανθρώπους.
θα σας θυμίσω όταν κάποιοι πρότειναν να ψηφίζουν οι Έλληνες μετανάστες στις χώρες όπου διαμένουν κ οι ψήφοι τους να προσμετρώνται με τους εδώ,τότε όμως δεν υπήρχε καμιά συναίνεση.
είναι όλα θέμα ζυγαριάς,σε ποιους συμφέρει και τι.
θα ήθελα επίσης να σας θυμίσω το πόσα εκατομμύρια μετανάστες διαμένουν στην Ελλάδα και ότι θα είναι αρκετές χιλιάδες αυτοί που θα αποκτήσουν Ελληνική Ιθαγένεια.
Πιστεύω οτι οι 150.000-200.000 θα είναι οι πρώτοι.
Αναρωτιέμαι,πόσοι θα ακολουθήσουν μετά.
Κανένας επίσης δεν μπορεί να μου εγγυηθεί ότι η συμμετοχή τους στις δημοτικές εκλογές δεν είναι ο προθάλαμος για την συμμετοχή τους στις βουλευτικές εκλογές.
Ένα άλλο στοιχείο που θα πρέπει να εξεταστεί είναι και ότι πολλοί από τους μετανάστες δεν έχουν καμία διάθεση ενσωμάτωσης στην Ελληνική πραγματικότητα,απεναντίας απαιτούν να αλλάξει η Ελληνική κοινωνία στα μέτρα τους.
Έγω θα πρότεινα να έχουν δικαίωμα απόκτησης της Ελληνικής Ιθαγένειας όσοι μόνο ήρθαν νόμιμα στη χώρα μας και έχουν τις προϋποθέσεις και όχι να επιβραβευτούν αυτοί που έχουν μια παραβατική συμπεριφορά,θα σας θυμίσω το τετρημένο ότι οι Έλληνες που πήγαν στο εξωτερικό ως μετανάστες πήγαν όλοι νόμιμα και ήταν αυτοί που απέκτησαν και την υπηκοότητα των χωρών όπου διέμεναν.
Πιστεύω ότι το θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό για να αποφασίσουν δύο-τρία άτομα και είναι δίκαιο αλλά και έντιμο να αποφασίσουν αυτοί οι οποίοι είναι και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, αυτοί που θα ζήσουν με τις επιπτώσεις και τα αποτελέσματα του νόμου αυτού, γιατί σίγουρα αυτοί οι άνθρωποι δεν θα μείνουν ούτε στο Πανόραμα ούτε στην Εκάλη.
Πραγματικά πιστεύω ότι απάντηση θα έδινε ένα δημοψήφισμα.
….Τα κάστρα πέφτουν από μέσα…..
Όποιος ενδιαφέρεται να δει τις θέσεις της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου σχετικά με το προτεινόμενο νομοσχέδιο μπορεί να διαβάσει το παρακάτω δελτίο τύπου ή να δει αναλυτικά την πρόταση νόμου που έχει εκπονήσει στην ιστοσελίδα της.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Βαλαωρίτου 12, 10671, Αθήνα, τηλ. 210 3613117, φαξ. 210 3634437, e-mail: hlhr@hlhr.gr, http://www.hlhr.gr
23 Δεκεμβρίου 2009
Νέα εποχή για την ελληνική ιθαγένεια και για το κράτος δικαίου
Η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου χαιρετίζει τη νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης που ουσιαστικά σηματοδοτεί μια τομή στο δίκαιο της ελληνικής ιθαγένειας, ένα από τα πιο αναχρονιστικά και παρωχημένα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Επισημαίνουμε στα θετικά του σχεδίου, σημεία που περιλαμβάνονταν στο σχέδιο νόμου της Ένωσης για ένα νέο Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, με την γενική σημείωση ότι θα ήταν προτιμότερο οι ρυθμίσεις αυτές να αποτελούσαν μια εφ’όλης της ύλης αναθεώρηση του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας και όχι τμήμα άλλου νομοσχεδίου:
– Τις προθεσμίες απάντησης στις αιτήσεις πολιτογράφησης
– Την κατάργηση του αναιτιολόγητου στις αρνητικές αποφάσεις πολιτογράφησης
– Την πενταετία νόμιμης παραμονής για πολιτογράφηση
– Την κτήση της ιθαγένειας με δήλωση για τη ‘δεύτερη γενιά’ μεταναστών
– Την αποκέντρωση της διαδικασίας στις Περιφέρειες.
Το σχέδιο νόμου δεν στερείται προβλημάτων υπό την οπτική της προστασίας των δικαιωμάτων του ανθρώπου και την αρχή της μη διάκρισης καθόσον
– εν πολλοίς αναπαράγει τη διαφοροποίηση μεταξύ ομογενών και λοιπών αλλοδαπών σε κρίσιμα ζητήματα που εγείρουν ασυμβατότητα με το διεθνές δίκαιο
– δεν καλύπτει το ζήτημα του καθορισμού της ιθαγένειας
– παρά τη μείωση, κρατά ένα παράβολο που παραμένει αποτρεπτικό για τους αιτούντες πολιτογράφηση (1000 αντί για 1500 ευρώ)
– δεν ρυθμίζει δυνατότητα εκούσιας αποβολής ιθαγένειας.
Τώρα που ξεκινά η δημόσια διαβούλευση για το σχέδιο νόμου έχει σημασία η κυβέρνηση να μην υπαναχωρήσει σε πιέσεις που ήδη ξεκίνησαν για λιγότερο φιλελεύθερες λύσεις, αλλά να επιμείνει με αυτοπεποίθηση στην πρωτοβουλία λαμβάνοντας υπόψη αυτά που όντως πρέπει να διορθωθούν στην κατεύθυνση της εδραίωσης του κράτους δικαίου.
Το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης
H διάταξη για την απόκτηση ελληνικής υπηκοότητας από τέκνο μετανάστη που διαμένει νόμιμα 5 χρόνια στην Ελλάδα είναι πολύ ΠΡΟΧΕΙΡΗ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ για τη συνοχή της ελληνικής κοινωνίας.
Σας δίνω ένα απλό παράδειγμα:
Ενας Πακιστανός έχει κάνει τα χαρτιά του προ 5ετίας, πήρε άδεια παραμονής και εργάζεται εδώ.
Πηγαίνει στο Πακιστάν, φέρνει μία γυναίκα από εκεί (και στην Αγγλία, το ίδιο κάνουν οι εκεί Πακιστανοί), γεννάει το παιδί του εδώ, αυτομάτως το παιδί γίνεται Έλληνας. Χωρίς ίχνος ελληνικής παιδείας και συνείδησης. Ούτε καν περιμένουμε να τελειώσει το Γυμνάσιο.
Επειδή όμως πολλοί μουσουλμάνοι είναι πολύγαμοι, φέρνει ο Πακιστανός και την άλλη γυναίκα, μόνο που δεν την εμφανίζει ως γυναίκα του. Γεννάει και αυτή εδώ, ή απλά την φέρνει έγκυο για να γεννήσει εδώ, ώστε και το παιδί από την άλλη γυναίκα να λάβει ελληνική υπηκοότητα.
Υπάρχει ανάγκη διάκρισης των μεταναστών με βάση ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ (και όχι φυλετικά, το τονίζω):
Δηλαδή, από τη μια υπάρχουν οι καταγόμενοι από ευρωπαϊκές χώρες ή από χριστιανικά περιβάλλοντα (το δεύτερο το γράφω για να συμπεριλάβω χριστιανούς της Μέσης Ανατολής, της Αιγύπτου ή και της ευρύτερης Αφρικής ακόμα). Αυτοί οι άνθρωποι εντάσσονται εύκολα ή μπορεί να ενταχθούν εύκολα στην ελληνική κοινωνία. Οι Αλβανοί μετανάστες είναι τέτοιο παράδειγμα ενταξιμότητας.
Από την άλλη, υπάρχουν οι Αφροασιάτες μουσουλμάνοι, που ΔΕΝ είναι αφομοιώσιμοι. Στην πρώτη κατηγορία, στους αφομοιώσιμους, είμαι διατεθειμένος να συμπεριλάβω ακόμα και τους Κινέζους.
Τα περί μη αφομοιωσιμότητας των μουσουλμάνων Αφροασιατών δεν τα λέω από το μυαλό μου, τα έχει καταδείξει η ευρωπαϊκή εμπειρία εδώ και δεκαετίες. Επιτέλους, δεν θα ανακαλύψουμε εμείς τον τροχό, τον έχουν ανακαλύψει άλλοι πολύ πιο πριν.
Μία σωστή μεταναστευτική πολιτική οφείλει να εξετάσει από ποιες χώρες η Ελλάδα μπορεί να δέχεται μετανάστες, με βάση το κριτήριο της πολιτισμικής συγγένειας προς εμάς ή της ενταξιμότητας.
Αν η Ελλάδα δώσει στις εκατοντάδες εκατομμυρίων Αφροασιατών μουσουλμάνων την εντύπωση πως είναι το μαιευτήριό τους προκειμένου να αυτοί και τα παιδιά τους μπουν στην ΕΕ, τότε αυτό θα σημάνει το τέλος μας ως κοινωνίας συγκροτημένης και τη δημιουργία τεράστιων μουσουλμανικών γκέτο, όπου θα ισχύει η σαρία.
Άμεσο αποτέλεσμα θα είναι η ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση των λαϊκών συνοικιών (σε τέτοια συνοικία κατοικώ και εγώ) και της ζωής των κατοίκων τους.
Δεν μπορούμε να γίνουμε το καταφύγιο όσων Πακιστανών, Αφγανών, Ιρακινών, Μπαγκλαντεσιανών και Σομαλών αναζητούν καλύτερη τύχη.
Ζητώ και εγώ δημοψήφισμα για το μεταναστευτικό!
Μπραβο σας κυριε υπουργε για το θαρρος σας και για τα νομοσχεδια σας.
ψηφισαμε πασοκ για δημοκρατια και σοσιαλισμό και οχι για ρατσισμό και ξενοφοβία οπως συστηματικά , ακόμα και εδώ προσπαθούν να περάσουν ακροδεξιές σειρήνες.
Ειμαστε δίπλα σας γιατι η προηγούμενοι μας έφεραν στο μηδέν.
Πιστευω οτι η κυβερνηση ΠΑΣΟΚ εχει ξεκινήσει κάνοντας πολύ καλά και σταθερά βήματα για την αναπτυξη του τοπου μας
Θεωρώ ότι το θιγόμενο ζήτημα είναι πολύ σημαντικό και απαιτεί ιδιαίτερη σκέψη και περίσκεψη πριν την ανάληψη κάποιας νομοθετικής πρωτοβουλίας.
Η γνώμη μου είναι πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να υιοθετήσουμε μια αρκετά πιο χαλαρή σχετική νομοθεσία σε σχέση με τις βόρειες ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Δανία, κλπ). Λαμβανομένης μάλιστα υπ’ όψιν της ιδιαίτερα διαφορετικής φύσης των γειτονικών μας χωρών (δεν έχουμε γείτονες Σκανδιναβούς, αλλά Τούρκους, Πακιστανούς, κλπ), θα ήταν ίσως λογικό να εφαρμόζουμε αυστηρότερους όρους για την παραχώρηση της ιθαγένειας.
Θα ήθελα να αναφερθώ στο παράδειγμα της Δανίας, η οποία είναι ίσως η πιο προηγμένη Ευρωπαϊκή χώρα και της οποίας οι πολίτες απολαμβάνουν υψηλότατο επίπεδο ζωής. Η Δανία λοιπόν, έχει από πολλά χρόνια υιοθετήσει ένα πολύ αυστηρό νομικό πλαίσιο σε σχέση με τους μετανάστες (από τρίτες χώρες), σε τέτοιο βαθμό ώστε οι Δανοί να χαρακτηρίζονται έως ξενοφοβικοί. Από την άλλη, έχουμε ακούσει πάμπολλες φορές από τα χείλη του κ. Παπανδρέου ότι η Δανία είναι χώρα-μοντέλο, ότι στόχος είναι να γίνουμε Δανία, κτλ… Είναι προφανές ότι η πρόταση νόμου είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με ό,τι ισχύει στη Δανία στο συγκεκριμένο θέμα. Ελπίζω λοιπόν τουλάχιστον να προβληματιστεί ο κ. Παπανδρέου επί τούτου.
Κλείνω με την ελπίδα ότι η ανάληψη νομοθετικής πρωτοβουλίας από την κυβέρνηση δε θα είναι το πρώτο βήμα για τη σταδιακή μετάλλαξη της Ελλάδας μας σε Ελλάντα…
Ασφαλώς στο μεταναστευτικό ζήτημα πρέπει να μπει, επιτέλους, μια τάξη και στη χώρα μας.
Ασφαλώς τα παιδιά των μεταναστών, που ζουν νόμιμα και επί πολλά χρόνια στην Ελλάδα, πρέπει να αποκτήσουν ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ και ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, όπως συμβαίνει με τα ελληνόπουλα δεύτερης, τρίτης κ.λπ. γενιάς στη Γερμανία, σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και στην Αμερική.
Ασφαλώς και προϋποτίθεται σαφής και τεκμηριωμένη μεταναστευτική πολιτική που να τα ρυθμίζει όλα αυτά και ίσως πολλά άλλα ακόμη.
Πρέπει όμως να φτάσει κανείς από το άκρο της παντελούς αγνόησης των μεταναστών στο άλλο άκρο, αυτό της χορήγησης της ελληνικής ιθαγένειας;
Φρονώ, ότι η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει στην ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΣΗ των νομίμων μεταναστών και των παιδιών τους δια της χορηγήσεως της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑΣ υπό όρους και προϋποθέσεις, που θα θεσπίσει λαμβάνοντας υπ’ όψιν και τα ισχύοντα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες με μακρά μεταναστευτική εμπειρία.
Τακτοποιούνται έτσι εκρεμμότητες ετών και αδικίες εις βάρος των ξένων συμπολιτών μας και κυρίως των νέων παιδιών, ενώ δεν θα διαταραχθεί η εθνικής καταγωγής συνοχή της οικογένειας του μετανάστη που αποκτά την ελληνική υπηκοότητα χωρίς να υποχρεούται να απαρνηθεί την ιθαγένεια των γονέων και των προγόνων του.
Τόσο η Κυβέρνηση όσο και το ΠΑΣΟΚ έχουν πολλούς και έγκριτους νομικούς, που μπορούν να δείξουν τη διαφορά μεταξύ ιθαγένειας και υπηκοότητας και τι συνεπάγεται η χορήγηση της μιάς ή της άλλης.
Ως Έλληνες και ως Ελλάδα καμαρώνουμε πάντα για τους ομογενείς μας ανά την υφήλιο και συχνά πυκνά προστρέχουμε σ’ αυτούς για να συνδράμουν στην αντιμετώπιση κρίσεων π.χ. στα εθνικά μας θέματα, π.χ. στη διεκδίκηση των γλυπτών του Παρθενώνα, κ.λπ. Αυτοί οι ομογενείς, ακόμα και αν δεν μιλάνε καλά καλά ελληνικά μερικές φορές, διατηρούν τα ήθη και τις παραδόσεις της μητέρας πατρίδας, νοιώθουν στο βάθος της ψυχής τους Έλληνες, αν και υπήκοοι των ΗΠΑ ή άλλων χωρών που τους φιλιξενούν, και κάνουν εκείνη την μεγάλη – ίσως λίγο αστεία για πολλούς εδώ-, παρέλαση στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης.
Πώς θα μας φαινόταν, αν όλοι αυτοί οι απανταχού της γης ομογενείς μας, είχαν χάσει την ελληνική ιθαγένεια και θεωρούνταν ξαφνικά ιθαγενείς της χώρας που τους φιλοξενεί;
Ας σκεφτούμε το όλο ζήτημα κάπως πιο ψύχραιμα!
Μην φοβόμαστε ότι μπορεί κάποιοι να μας πουν ρατσιστές!
Μην φοβόμαστε ότι θα μας πουν εθνικιστές!
Δεν πειράζει, αν πρόκειται να γίνει το σωστό.
Τι επιδιώκουμε παρέχοντας την Ελληνική ιθαγένεια σε αλλοδαπούς?
Επιδιώκουμε να βελτιώσουμε την κατάσταση που επικρατεί στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων?
Επιδιώκουμε να ενσωματώσουμε αλλοδαπούς στον Ελληνικό κοινωνικό ιστό?
Επιδιώκουμε να αλλοιώσουμε τον χαρακτήρα της Ελληνικής κοινωνίας?
Κατ’αρχάς η παροχή της ιθαγένειας και όχι της υπηκοότητας είναι σφάλμα. Δεν μπορεί να παρασχεθεί η ιθαγένεια σε αλλοδαπούς, θα μπορούσε όμως υπό όρους να παρασχεθεί η υπηκοότητα.
Ποιοί είναι αυτοί οι όροι?
Θα μπορούσαμε να εξετάσουμε α.την περίπτωση ο αλλοδαπός να έχει φοιτήσει σε Ελληνικό σχολείο για μεγάλη χρονική περίοδο τουλάχιστον εννέα ετών και να μετέχει της Ελληνικής παιδείας, β.να έχει προσφέρει καλές υπηρεσίες στην πατρίδα μας, γ. να θέλει να επενδύσει σημαντικά επιχειρηματικά κεφάλαια στην χώρα μας και ούτω καθ’εξής.
Σε κάθε περίπτωση επειδή το συγκεκριμένο νομοθέτημα είναι πολύ σοβαρό και δεν επιτρέπεται σε καμία κυβέρνηση, σε καμία χώρα να αλλοιώνει τα χαρακτηριστικά της εθνικής ταυτότητας, θεωρώ ότι το τελικό κείμενο θα πρέπει να ψηφιστεί σε δημοψήφισμα.
Η παρούσα κυβέρνηση έχει κάνει ένα πρώτο βήμα για την δημιουργία της συμμετοχικής δημοκρατίας. Ας δώσει το πραγματικό νόημα της συμμετοχικής δημοκρατίας υποβάλλοντας σε δημοψήφισμα το τελικό κείμενο. Να μην φοβηθεί την γνώμη του μέσου πολίτη. Να την επιζητήσει έτσι ώστε να προσδώσει νομιμότητα στο τολμηρό αυτό εγχείρημα.
Eχετε αντιληφθεί τι θα συμβει αν περάσει το ν/σ; Οι λαθρομετανάστες θα ερχονται εδω , θα γεννάνε παιδιά θα τα στέλνουν σχολείο για 3 χρονια και τσουπ! μια ωραια πρωία Ελληνες πολιτές!
Με αλεξιπτωτα θα πεφτουν οι αλλοδαποι -κυριως από χώρες του τρίτου κόσμου- αν μαθουν οτι στην Ελλαδα δινουν τοσο εύκολα το ευρωπαικό διαβατήριο! Θα εξαφανιστούμε-δεν είναι κινδυνολογία, ειναι η απλή πραγματικότητα.
Εχουμε που έχουμε τα πιο τρυπια συνορα της ευρώπης , τώρα θα απογίνουμε.
Τέλος: η Ιδιοτητα του Έλληνα δεν είναι απλά τίτλος τιμής – ειναι μια βιολογική πραγματικότητα. Ουτέ 2ης ούτε 102 γενιάς δεν μπορουν να γίνουν Έλληνες με τη εθνολογική έννοια του όρου. Γι αυτό δεν θα πρέπει και να γινουν ουτε και με την ένοοι του πολίτου του κράτους. Γιατί κράτος=έθνος.
Ελληνες αγωνιστείτε για δημοψηφισμα: ο,τι κι αν λένε ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!
1.ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΓΟΝΕΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ. Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ ΣΕ ΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ , ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕ ΟΜΟΦΩΝΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΕΡΗΣΕΙ-ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΑ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΨΗ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΤΥΧΟΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΘΕΙ ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.
2.-ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑΣ.ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.
3.- ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑΣ.
4.- ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΣΥΣΤΑΘΟΥΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΛΕΙΣ, ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ, ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΤΗΣΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ,ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΛΗΡΩΣΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ. ΑΛΛΩΣ ΦΟΒΟΥΜΑΙ ΠΟΛΥ ΟΤΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΠΙΤΗΔΕΙΩΝ.
5.-ΤΕΛΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΟΥΜΕ ΝΕΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ -ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ-ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑ.
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΑΠΟΝΟΜΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ Η ΕΣΤΩ ΤΗΣ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΘΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΥΤΟ, ΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΜΟΝΗ Η ΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑΣ ΑΡΚΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΑΔΙΚΙΕΣ. ΜΗΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ;
6.-ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΩ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΩ, ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΣΩ ΟΤΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΠΑΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΤΟΙ.
Ελληναράδες ,σκεφθείτε λίγο, σε όλα τα μήκη και πλάτη της οικουμένης υπάρχουν Έλληνες μετανάστες βουλευτές, γερουσιαστές,δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι κοντέψαμε να βγάλουμε και πρόεδρο στις ΗΠΑ(Δουκάκης).
Τι είναι καλύτερο να έχεις κάποιον καταγεγραμμένο νόμιμα και να συμμετέχει στα κοινά ή να τον έχεις αγρίμι και έρμαιο της κάθε προπαγάνδας.
Καλο θα ηταν να ακολουθησουμε το παραδειγμα αλλων προηγμενων κρατων στο θεμα της ιθαγένειας στους λαθρομεταναστες.
Αυτοι που δεν αναγνωριζουν το προβλημα που υπαρχει στην ελληνική κοινωνια απο τους αλλοδαπους ειναι αυτοι που δεν τους βλεπουν γιατι μενουν στην εκαλη και στην κηφισια και στα αλλα ακριβα προαστια.
Οταν η κορη μου δεν μπορει να μπει στο λεωφορειο βραδυ γιατι φοβαται και γιατι την πειραζουν με λογια προς το παρον ειτε αλβανοι οι οποίοι ειναι πιο θρασεις ειτε αλλες εθνικοτητες,πακιστανοικλπ.
Οταν ο γιος μου παει στο παρκο και του λενε φυγε απο εδω γιατι εδω ερχονται μονο αλβανοι και φοβαται να παειπλεον τοτε κυριο υπαρχει προβλημα .
Και το βασικο ειναι οτι αυτοι δεν αφομοιωνονται απο την ελληνική κοινωνια οι περισοτεροι και ιδιως οι φυλες απο την ασία.
Δημιουργουν γκετο και αυτο ειναι κακό .
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑς.
Ακουστε τον κοσμο υπουργε .
Τους φοβομαστε (οχι ολους αλλα τους περισοτερους.)
ευχαριστω
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ.
ΠΡΩΤΑ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 10-ΕΤΗ.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΚΑ ΕΤΗ ΛΕΥΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ.
ΤΡΙΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ Π.Χ 2-ΜΗΝΩΝ ΝΑ ΔΗΛΩΘΟΥΝ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ.
ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ.
ΟΣΟΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΩΣΕΙΣ.Π.Χ ΑΠΕΛΑΣΗ, ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΕΥΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΥΚΟΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΖΗΤΗΘΕΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΣΟΒΑΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΘΕ ΤΡΙΑ Π.Χ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ Η ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Η ΕΥΡΟΕΚΛΟΓΕΣ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.
Οι Έλληνες που πήραν την ιθαγένεια σε χώρες της αλλοδαπής πήγαν ΝΟΜΙΜΑ, ακολούθησαν τους κανόνες της χώρας υποδοχής τους, και πήραν ιθαγένεια σύμφωνα με τους κανόνες της εκάστοτε χώρας.
Αν ο κ. Παπανδρέου θέλει να μας κάνει Δανία του Νότου ας μάθει πως επιλέγει η Δανία τους μετανάστες της, σίγουρα όχι με εκ των υστέρων νομιμοποιήσεις:
http://d-politiki.blogspot.com/2009/12/blog-post_27.html
Ας μάθει επίσης πώς δίνει η Δανία ιθαγένεια στους μετανάστες, σίγουρα όχι αν πάνε τρία χρόνια δημοτικό ή γεννηθούν στη χώρα
http://d-politiki.blogspot.com/2009/12/blog-post_24.html
Κι ας μάθει πως στη Δανία έγιναν 7 δημοψηφίσματα από το 1974, στην Ελλάδα 1. Οι Δανοί ψήφισαν για να προσθέσουν τους νέους από τα 18 έως τα 20 στο εκλογικό σώμα, οι Έλληνες γιατί να μην ψηφίσουμε για να προσθέσουμε εκατοντάδες χιλιάδες αλλοδαπούς στο δικό μας;
http://d-politiki.blogspot.com/2009/12/7-1.html
Ο κ. Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ ζήτησαν στη συνταγματική αναθεώρηση με 5% του εκλογικού σώματος οι πολίτες να μπορούν να προκαλούν δημοψήφισμα για σοβαρό κοινωνικό ζήτημα. Αν μαζευτούν τόσες υπογραφές, θα κάνει ο κ. Παπανδρέου δημοψήφισμα;
http://d-politiki.blogspot.com/2009/12/5.html
Οι πολίτες περιμένουν απαντήσεις
ΚΑΘΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΙΣΤΑ ΑΚΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ
ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΝΤΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ.
ΕΑΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ΤΟΤΕ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΟΡΟΥΝ.
ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΕΠΑΦΙΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΥΣΕΙ ΒΙΑΙΩΣ.
ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΣΤΟΥΣ ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΟΥΣ ΔΗΘΕΝ «ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥΣ» ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ, ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕ ΘΑ ΣΚΥΨΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΛΑΟΣ ΜΠΕΝΕΤΟΝ
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΙΣΤΕ!!!!
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 44 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!!!!!
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2009/12/blog-post_7118.html
Η συμμετοχική δημοκρατία είναι μία διαδικασία που δίνει έμφαση στην ευρεία εμπλοκή των εκλογέων στην διεύθυνση και τη διαχείριση των πολιτικών σπουδών. Αν και οι ετυμολογικές ρίζες υπονοούν ότι όλες οι κυβερνήσεις που αξίζουν την ονομασία «δημοκρατία» στηρίζονται στη συμμετοχή των πολίτων, οι παραδοσιακές αντιπροσωπευτικές δημοκρατίες τείνουν να περιορίζουν την συμμετοχή των πολιτών στην ανάδειξη αντιπροσώπων οι οποίοι αποφασίζουν για όλα τα ζητήματα, εγκαταλείποντας έτσι την διακυβέρνηση σε μία επαγγελματική ολιγαρχία. Η συμμετοχική δημοκρατία προσπαθεί να δημιουργήσει ευκαιρίες για μέλη μιας πολιτικής ομάδας να συνεισφέρουν στη λήψη αποφάσεων και να διευρύνει το πλήθος των ανθρώπων που έχουν πρόσβαση σε τέτοιες ευκαιρίες.
Μια μορφή συμμετοχικής δημοκρατίας είναι η «άμεση δημοκρατία» της Ελβετίας με τα δημοψηφίσματα που λαμβάνουν χώρα για διάφορα ζητήματα.
Κοιτάξτε τώρα πόσα δημοψηφίσματα έχει κάνει η Ελβετία, τα τελευταία 2 χρόνια:(Πηγή wikipedia)
Δημοψήφισμα Φεβρουαρίου 2008
Στις 24 Φεβρουαρίου του 2008 διεξήχθη δημοψήφισμα με δύο ερωτήματα:
Το πρώτο ερώτημα αφορούσε τη φορολογική μεταρρύθμιση στις επιχειρήσεις . Συνασπισμός από κόμματα και οργανώσεις συνέλεξε περί τις 65.000 υπογραφές ως τις αρχές του 2007 και πέτυχε να συμπληρώσει τον απαιτούμενο αριθμό υπογραφών ώστε να δικαιολογηθεί η διεξαγωγή δημοψηφίσματος
To δεύτερο ερώτημα ήταν για την πρωτοβουλία των ανθρώπων εναντίον του θορύβου που προκαλείται από τα μαχητικά αεροσκάφη σε τουριστικές περιοχές. Ζητούμενο ήταν η απαγόρευση των εκπαιδευτικών πτήσεων τέτοιων αεροσκαφών σε περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος σε περιόδους ειρήνης.
Αποτελέσματα δημοψηφίσματος
Οι μεταρρυθμίσεις στη φορολογία των επιχειρήσεων εγκρίθηκαν με 50,5% υπέρ και με συμμετοχή της τάξης του 37,7%, ενώ η ανάληψη πρωτοβουλιών από τους πολίτες για το θόρυβο των πολεμικών αεροσκαφών απορρίφθηκε με 31,9% υπέρ και συμμετοχή 38,2%.
Δημοψήφισμα για αλλοδαπούς 2008
Την 1η Ιουνίου του 2008 οι Ελβετοί αρνήθηκαν σε δημοψήφισμα σε ποσοστό 64% η πολιτογράφηση των μεταναστών να αποφασίζεται με λαϊκή ψηφοφορία στην κοινότητα στην οποία ζει ο κάθε μετανάστης. Η αμφιλεγόμενη πρόταση για εφαρμογή αυστηρότερων μέτρων για τους αλλοδαπούς έγινε από το κόμμα της λαϊκιστικής Δεξιάς (Δημοκρατική Ένωση του Κέντρου, UDC). Μόνο ένα καντόνι υπερψήφισε την πρόταση επί συνόλου 26 καντονιών.
Νομοθεσία για ναρκωτικά
Στην Ελβετία, η φιλελεύθερη κυβερνητική πολιτική περί ναρκωτικών, που περιλαμβάνει και διανομή ηρωίνης από το κράτος, συνάντησε τη στήριξη των ψηφοφόρων σε διπλό δημοψήφισμα που έγινε στις 28 Σεπτεμβρίου του 1997. Περίπου το 71% των ψηφοφόρων απέρριψαν την πρόταση «Nεολαία χωρίς ναρκωτικά», που θα περιόριζε τη χρήση ναρκωτικών στη χώρα.
Δημοψήφισμα για ναρκωτικά, 2008
Σε δημοψήφισμα που διεξήχθη στις 30 Νοεμβρίου του 2008, οι Ελβετοί ψήφισαν (σε ποσοστό 68%) υπέρ της χορήγησης ηρωΐνης με κρατικό έλεγχο, απορρίπτοντας ταυτόχρονα την πρόταση για αποποινικοποίηση της μαριχουάνας.
Δημοψήφισμα Φεβρουαρίου 2009
Σε δημοψήφισμα που διεξήχθη στις 8 Φεβρουαρίου του 2009 οι Ελβετοί τάχτηκαν με ποσοστό γύρω στο 60% υπέρ της επέκτασης του δικαιώματος για ελεύθερη εγκατάσταση εργαζομένων από την Ευρωπαϊκή Ένωση στους εργαζόμενους από τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία. Στα γερμανόφωνα και γαλλόφωνα καντόνια υπερίσχυσε η θετική ψήφος, σε αντίθεση με το ιταλόφωνο Τιτσίνο (Ticino). Σε ταυτόχρονο δημοψήφισμα στο καντόνι της Ζυρίχης, οι κάτοικοι με ποσοστό 52% ψήφισαν υπέρ της πρότασης του κινήματος της άκρας αριστεράς «Εναλλακτική Λίστα» να καταργηθούν οι ευνοϊκές φορολογικές ρυθμίσεις που ίσχυαν ως τότε για τους ξένους εκατομμυριούχους.
Δημοψήφισμα Μαΐου 2009
Σε δημοψήφισμα στις 17 Μαΐου του 2009, οι Ελβετοί ψηφοφόροι ενέκριναν με οριακή πλειοψηφία (50,1% υπέρ έναντι 49,9% κατά) την αναθεώρηση της νομοθεσίας για τα ταξιδιωτικά έγγραφα και τη χρήση βιομετρικών διαβατηρίων. Η συμμετοχή ήταν πολύ χαμηλή (38%).Το δημοψήφισμα προκάλεσαν αριστερά κόμματα και νέοι πολιτικοί από αριστερά και δεξιά κόμματα.
Δημοψήφισμα Σεπτεμβρίου 2009
Στις 27 Σεπτεμβρίου του 2009 σε ένα ακόμα δημοψήφισμα, οι πολίτες ψήφισαν υπέρ της μικρής αύξησης στον ΦΠΑ για να συνεχιστεί η χρηματοδότηση της ασφάλειας για τα ΑΜΕΑ με 54,4% και υπέρ της μη εισαγωγής πρωτοβουλιών στο Δημόσιο (allgemeine Volksinitiativen), για λόγους γραφειοκρατίας, με ποσοστό 67,9%.
Δημοψήφισμα για μιναρέδες 2009
Στις 29 Νοεμβρίου 2009 διεξήχθη δημοψήφισμα, με το οποίο απαγορεύτηκε η κατασκευή μουσουλμανικών μιναρέδων. Την πρόταση είχε θέσει προς δημοψήφισμα το μεγαλύτερο πολιτικό κόμμα, το Ελβετικό Λαϊκό Κόμμα. Η συμμετοχή ήταν της τάξης του 55% και η πρόταση εγκρίθηκε με 57,5%. Μόνο 4 καντόνια από τα συνολικά 26 ψήφισαν κατά της πρότασης. Οι ψηφοφόροι απέρριψαν την πρόταση για απαγόρευση στις εξαγωγές όπλων με 68,2% έναντι 31,5% με συμμετοχή 53%.
Αυτά γίνονται στην Ελβετία για όλα τα σοβαρά θέματα που απασχολούν την χώρα, από τον θόρυβο των αεροσκαφών, μέχρι τους μετανάστες και τους μιναρέδες.
Εκτός από την Ελβετία σε πολλές χώρες όπως, η Ιταλία, Πολιτείες της Αμερικής και ιδιαίτερα στην Καλιφόρνια, διεξάγονται δημοψηφίσματα. Στην Ελλάδα από όπου ξεκίνησε η συμμετοχική δημοκρατία και παρότι προβλέπεται από το Σύνταγμα, έχει πραγματοποιηθεί μόνο ένα δημοψήφισμα από το 1975, κάτι που δείχνει το έλλειμμα δημοκρατίας.
Συγκρίνοντας την αρχαία Αθήνα με σήμερα, διαπιστώνουμε ότι στην Αθήνα αναπτύχθηκε η άμεση ή συμμετοχική δημοκρατία, πολύ διαφορετική από αυτήν που έχουμε σήμερα στη χώρα μας, παρότι σε πολλές χώρες εφαρμόζουν τη δημοκρατία όπως τους τη διδάξαμε.
Η συμμετοχική δημοκρατία κάνει πιο συνειδητοποιημένους και ενεργούς τους πολίτες, τους αναγκάζει να εκφραστούν σε συγκεκριμένα θέματα. Τα δημοψηφίσματα μπορούν να γίνουν και με πρωτοβουλίες πολιτών ακόμα και σε τοπικό επίπεδο.
Είναι καιρός να ξυπνήσουμε και να διεκδηκήσουμε τα δικαιώματα, τις τύχες και το μέλλον της πατρίδας μας και των παιδιών μας.
ΑΣ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΜΑΣ.
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ.
Πολλοί σήμερα Έλληνες έχουν μπερδευτεί με την χρήση της λέξεις Δημοκρατία. Πιστεύουν ότι στην δημοκρατία θα πρέπει να γίνετε αποδεκτή και να προστατεύεται από το σύνολο της κοινωνάς η άποψη τις μειοψηφίας κάτι που είναι φυσικά εντελώς εσφαλμένο. Στο δημοκρατικό πολίτευμα ο λαός δηλαδή η πλειοψηφία είναι ο κυρίαρχος και ο οδηγός των διαφόρων αποφάσεων. Επειδή όμως το πολίτευμα μας είναι η κοινοβουλευτική δημοκρατία η αποφάσεις λαμβάνονται από τους εκλεγμένους από την πλειοψηφία εκπρόσωπους τους. Όταν όμως υπάρχει μια πολύ σημαντική απόφαση που πρέπει να παρθεί και που επηρεάζει το σύνολό της ελληνικής κοινωνίας (λ.χ. κτήση της ιθαγένειας και δικαίωμα ψήφου σε αλλοδαπούς) τότε αυτή θα πρέπει να λαμβάνετε από τον λαό και όχι από τους εκπροσώπους της και αυτό έχει προληφθεί στο Σύνταγμα μας όπου δίνει τη δυνατότητα στην εκάστοτε κυβέρνηση να διεξάγει δημοψηφίσματα. Η κτήση της ιθαγένειας και το δικαίωμα ψήφου σε αλλοδαπούς είναι νομίζω μια λανθασμένη απόφαση που εκτός του ότι αποτελεί αλλοίωση των εκλογικών αποτελεσμάτων του κυρίαρχου ελληνικού λαό (Δημοκρατία) προσβάλει κυρίως βάναυσα την ιστορία και τους αγώνες όλων αυτών των Ελλήνων που αγωνίστηκάν για την ελευθερία και την ανεξαρτησία των Ελλήνων. Καλώ λοιπόν αυτούς που είναι υπέρ της ψήφισης του νομοσχεδίου και που δηλώνουν ότι είναι δημοκράτες να στρατευτούν μαζί μας για την διενέργεια δημοψηφίσματος, ας αποφασίσει ο ΛΑΟΣ!!!
Οι προβλέψεις του παρόντος άρθρου είναι σαφέστατα καλύτερες από την προηγούμενη κατάσταση. Δεν μπορεί παιδιά που έμαθαν ως μητρική γλώσσα την ελληνική, που πήγαν μόνο σε ελληνικό σχολείο, που μόνη πατρίδα που γνώρισαν ποτέ είναι η Ελλάδα, να θεωρούνται… «μετανάστες» όταν μεγαλώσουν.
Από την άλλη, υπάρχουν σαφώς πολλές βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν: η ίδια η λέξη «ιθαγενής» (= «ο γεννηθείς στην χώρα») μας δείχνει την λύση. Ποιός δικαιούται να θεωρεί «ξένο» κάποιον που γεννήθηκε εδώ;
Η «εντοπιότητα», λοιπόν, είναι αντικειμενική, όχι υποκειμενική. Δεν εξαρτάται από κριτήρια αίματος, αλλά τόπου γεννήσεως. Το δικαίωμα αυτό δεν εξαρτάται ούτε από δημοψηφίσματα, ούτε από «πλειοψηφίες». Είναι εγγενές και αντικειμενικό.
Διαβάζοντας την πρόταση του Υπουργείου και τα υπάρχοντα σχόλια, μου έρχονται οι εξής σκέψεις και ενστάσεις:
-Κατ’ αρχάς, Έλληνας δεν είναι αυτός που τυχαίνει να φέρει ελληνικό αίμα… Δεν μπορεί να μην είναι Έλληνας κάποιος που το επιθυμεί, όταν διαμένει σ’ αυτόν τον τόπο, γνωρίζει και σέβεται την ελληνική γλώσσα, τον ελληνικό πολιτισμό, τα ήθη και έθιμά του, ενώ συγχρόνως να θεωρείται Έλληνας αυτός που καίει την ελληνική σημαία… (επίσης εάν ζητήσει π.χ. η Ισινμπάγιεβα ελληνική ιθαγένεια, θα σπεύσουμε όλοι οι «Έλληνες» να της τη δώσουμε, χωρίς να ελέγξουμε αν γνωρίζει ελληνικά ή έχει τη διάθεση να διαμείνει στη χώρα μας…!)
-Οι μετανάστες πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα με όλους εμάς, εάν θέλουμε να αποκαλούμαστε δημοκρατική και χριστιανική χώρα. Το ότι κάποιος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πατρίδα του για πολιτικούς, οικονομικούς (ακόμη και οικολογικούς) ή άλλους λόγους, για να αναζητήσει μία καλύτερη τύχη, δεν είναι κάτι το μεμπτό. Βέβαια, δεν είναι στην ίδια μοίρα όσοι έχουν εισέλθει νόμιμα στη χώρα κι όσοι έχουν έλθει παράνομα. Δυστυχώς, όμως, εκεί που υπάρχει επιτακτική ανάγκη, δεν έχεις τα μέσα για να αναζητήσεις νόμιμη διαφυγή… Δεν μπορούμε να καταδικάσουμε συνανθρώπους μας στους οποίους η ζωή φέρθηκε πιο σκληρά, γιατί πολύ απλά μπορεί να βρισκόμασταν ή να βρεθούμε στη θέση τους…
(Ωστόσο, τα ίδια δικαιώματα δεν θα αποκτήσουν μόνο με τα δεδομένα μέτρα, αλλά μέσα από μία πραγματική και πολύπλευρη ενσωμάτωσή τους στην κοινωνία.)
-Οι προτάσεις μού φαίνονται αρκετά δίκαιες τόσο για ανθρωπιστικούς, όσο και για κοινωνικούς και δημοκρατικούς λόγους. Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να τεθούν οι κατάλληλες ρυθμίσεις που θα καταστείλουν τις παράνομες δραστηριότητες και θα διασφαλίσουν ότι η Ελλάδα δεν θα μετατραπεί σε πόλο έλξης μεταναστών. Γι’ αυτό δε χρειάζεται βιασύνη, αλλά καλή διάθεση απ’ τη μια και σύνεση από την άλλη!
Η δήλωση του Υπουργού, νομίζω, ότι είναι η ιδανικότερη: «ασφαλίζουμε τα σύνορά μας, αλλά ανοίγουμε την καρδιά μας». Προχωρήστε με προσοχή και διασφαλίστε και τους δύο άξονες αυτής της κατεύθυνσης!
Πρώτον, υπηκόοτητα και ιθαγένεια είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα.
Δεύτερον, το νομοσχέδιο παρά τις ελλείψεις του είναι σαφέστατα στη σωστή κατεύθυνση και η Ελλάδα, με τις καθηλώσεις της και τις εμμονές που έχει περί ιστορικής συνέχειας και φυλετικής καθαρότητας, έχει ήδη αργήσει πολλά χρονιά να κάνει αυτήν την τομή. Το εάν είχε αποικίες ή ζήτησε να έρθουν εργάτες είναι απολύτως άσχετο με αυτό που συμβαίνει σε αυτή τη χώρα εδώ και χρόνια με τους μετανάστες, τους οποίους η ελληνική πολιτεία έκανε ότι δεν έβλεπε.
Ιστορική αναγκαιότητα είναι το νομοσχέδιο και επιτέλους είναι καιρός σε αυτόν τον τόπο να σταματήσει να καθορίζει την κουβέντα και το δημόσιο λόγο μια ομαδούλα υστερικών οπορτουνιστών, βαθειά αμόρφωτων, που μέχρι χτες ήταν στο περιθώριο και είτε σπάγανε κεφάλια αριστερών και μεταναστών με τα παλούκια είτε κάθονταν μπροστά σε μια κάμερα ολημερίς,μεταξύ κιτς και γελοίου, και λέγανε ένα σωρό εξωφρενικές μπούρδες περί ελληνικότητας και αόρατων δυνάμεων.
Φτάνει πια με τον αυταρχισμό των επικίνδυνων γελοίων.Ελλήνας μπορεί να γεννιέσαι ή να γίνεσαι,όπως εξάλλου γινόταν και στην απαρχή του ελληνικού κράτους, όπως όφειλαν να ξέρουν όλοι αυτοί που θεωρούν εαυτούς πιο έλληνες από μας.
http://d-politiki.blogspot.com/2009/12/blog-post_555.html
Ψευδεπίγραφο το νομοσχέδιο για τους μετανάστες
Η κυβέρνηση καλεί το νομοσχέδιο της για την πολιτογράφηση των μεταναστών και συμμετοχή τους στις τοπικές εκλογές «Νομοθετική πρωτοβουλία Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την «Πολιτική συμμετοχή ομογενών και αλλοδαπών υπηκόων τρίτων χωρών που διαμένουν νόμιμα και μακροχρόνια στην Ελλάδα»»
(Κείμενο νομοσχεδίου σε pdf)
Πρόκειται για ψευδεπίγραφο νομοθέτημα, καθώς υπονοεί πως οι λαθρομετανάστες εξαιρούνται από τη διαδικασία πολιτογράφησης. Είναι σημαντικό να δούμε πώς γίνεται αυτό.
Γίνονται Έλληνες μόνο τα παιδιά των νόμιμων μεταναστών;
Το νομοσχέδιο προβλέπει πως ένα παιδί που γεννιέται στην Ελλάδα μπορεί να λάβει την Ελληνική ιθαγένεια αν ο γονέας του είναι 5 χρόνια νόμιμα στην Ελλάδα. Εξαιρούνται έτσι τα παιδιά των λαθρομεταναστών;
Όχι, γιατί το νομοσχέδιο επιτρέπει στον λαθρομετανάστη που κάνει ένα παιδί να το κάνει Έλληνα πολίτη όταν συγκεντρώσει 5 νόμιμα χρόνια. Δηλαδή αν κάνει ένα παιδί, γίνει μετά από χρόνια νόμιμος (παρακάτω θα δούμε πώς γίνεται αυτό) και παραμείνει νόμιμος για 5 χρόνια, το παιδί του γίνεται Έλληνας πολίτης.
Πώς όμως θα γίνει ο λαθρομετανάστης νόμιμος;
Το παιδί του θα πάει σε Ελληνικό σχολείο, τις τρεις πρώτες τάξεις τουλάχιστον, επομένως θεσμοθετείται δικαίωμα πολιτογράφησης στα 18 του. Άρα τότε οι γονείς του (ως συγγενείς πρώτου βαθμού Έλληνα πολίτη) αποκτούν δικαίωμα να είναι στη χώρα νόμιμα. Το παιδί είναι «παιδί-άγκυρα» (anchor baby) για την νομιμοποίηση των γονέων του.
Σημειωτέον πως αυτό το δικαίωμα (με τις τρεις πρώτες τάξεις) το έχει και παιδί που δεν γεννήθηκε στην Ελλάδα.
Τί γίνεται με παιδί που δεν γεννήθηκε στην Ελλάδα και έχασε και την Α’ Δημοτικού; Κανένα πρόβλημα. Αρκεί να πάει έξι συνολικά τάξεις σε Ελληνικό σχολείο.
Σε έξι χρόνια γίνεται αυτό το παιδί Έλλην υπήκοος. Άρα οι γονείς του δεν χρειάζεται καν να περιμένουν μέχρι τα 18 για να γίνουν νόμιμοι. Αρκούν 6 χρόνια, φτάνει να έχουν ένα παιδί που θα πηγαίνει σε Ελληνικό σχολείο.
Συνοψίζοντας: ένα παιδί δεν χρειάζεται να είναι τέκνο νόμιμων μεταναστών για να πάρει την Ελληνική ιθαγένεια. Μπορεί να είναι τέκνο λαθρομεταναστών. Αν πάει Α-Γ’ Δημοτικού γίνεται Έλλην πολίτης στα 18 του. Αν πάει 6 τάξεις σχολείο γίνεται Έλλην υπήκοος αμέσως. Όποτε γίνει Έλλην υπήκοος το παιδί, οι γονείς μπορούν με ευκολία να αποκτήσουν άδεια παραμονής (να γίνουν νόμιμοι μετανάστες) εξαιτίας της οικογενειακής επανένωσης.
Υπάρχει όμως και συνέχεια…
Από τη νομιμότητα στην ιθαγένεια
Έχοντας γίνει νόμιμοι οι πρώην λαθρομετανάστες μπορούν σε πέντε χρόνια να ζητήσουν την ιθαγένεια. Το νομοσχέδιο του ΠΑΣΟΚ τους διευκολύνει με κάθε τρόπο:
Μειώνει το χρόνο νόμιμης διαμονής από 10 σε 5 χρόνια
Μειώνει το παράβολο
Απαλείφει τις προϋποθέσεις ήθους, προσωπικότητας, γνώσης Ελληνικής ιστορίας και πολιτισμού
Αναγκάζει τον Υπουργό να απαντάει με προθεσμία και αιτιολογημένα
Μεταφέρει τις διαδικασίες στους Νομούς και στις Περιφέρειες αυξάνοντας τις πιθανότητες πολιτογραφήσεων από παράθυρα
Αν οι λαθρομετανάστες δεν έχουν πιαστεί για κάποιο χοντρό έγκλημα, κουτσομιλάνε τα Ελληνικά και έχουν χίλια ευρώ για το παράβολο γίνονται Έλληνες σχεδόν αυτόματα.
Δεν τελειώνει εδώ όμως το πρόβλημα…
Βιομηχανία Ελληνοποιήσεων και Εμπορείας Ανηλίκων, προώθηση γεννητικότητας αλλοδαπών
Φανταστείτε πως είστε ένας Αφγανός ή Σομαλός που θέλει να έρθει στην Ευρώπη. Αν κατορθώσετε να έρθετε στην Ελλάδα με ένα ανήλικο παιδί σας ή αν κατορθώσετε να κάνετε ένα παιδί στην Ελλάδα τότε έχετε έναν σίγουρο δρόμο για την Ελληνοποίηση.
Δεν θα έρχονται εδώ λοιπόν μόνο μεμονωμένοι μετανάστες αλλά ολόκληρες οικογένειες. Επιδοτούμε την γεννητικότητα του μεταναστευτικού πληθυσμού.
Μάλιστα, δυο λαθρομετανάστες που ζουν στην Ελλάδα έχουν τρομερό κίνητρο να παντρευτούν και να κάνουν παιδιά: τα παιδιά είναι εγγύηση πως δεν θα απελαθούν και πως όταν αποκτήσουν Ελληνική υπηκοότητα θα οδηγήσουν σε νομιμοποίηση και τελικά σε πολιτογράφηση τους γονείς τους…
Ενώ στη Δανία χρειάζεται να περάσεις από χίλια κόσκινα για να μεταναστεύσεις νόμιμα και μπορείς να πάρεις ιθαγένεια μετά από 9 χρόνια νόμιμος, στην Ελλάδα του Γιώργου Παπανδρέου ο λαθρομετανάστης έχει κίνητρο να έρθει στην Ελλάδα και να γεννήσει και παιδιά!
Σκεφτείτε δε πως σε λίγα χρόνια, όταν θα υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ, θα ζητήσουν πιθανότατα να κάνουν τις διαδικασίες ακόμα πιο «φιλικές» προς αυτούς και τους συγγενείς τους ή όσους δεν κατόρθωσαν να μπουν στο παιχνίδι για τη μία ή την άλλη λεπτομέρεια.
Το μέλλον είναι ζοφερό αν δεν αντιδράσουμε τώρα!
ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΘΕΤΙΚΟ. ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΝΑ ΛΥΝΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΟΙ ΔΕΞΙΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ: 1]ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΟΧΙ ΣΕ ΑΛΛΟΕΘΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΟΝΟΜΑΖΑΝ «ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΥΣ».
2] ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΙΑΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.
3] ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΤΕΩΣ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΦΤΑΙΓΑΝ ΑΥΤΟΊ ΠΟΥ ΚΑΤΕΦΥΓΑΝ Ή ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΕΚΕΙ.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΕΜΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΤΗΚΑΝ ΙΣΤΟΡΙΚΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΩΝ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΕΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΑΝ ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΤΟΝ 20ο ΑΙΩΝΑ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΧΝΟΥΝ ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ Σ’ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΠΟΥ ΕΦΘΑΣΑΝ ΣΕ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ-ΚΥΒΕΡΝΗΤΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΩΝ-ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ κ.α.
ΗΡΑΚΛΗΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Συγκρινόμενοι με τα δισεκατομμύρια των Πακιστανών και των Κινέζων είμαστε μηδαμινοί.. Εάν κάποιος είναι ρατσιστής και φασίστας είναι αυτός που αποφάσισε να εξαφανίσει μια και καλή την Ελληνική ράτσα από τον πλανήτη με αθρόα εισαγωγή μεταναστών. Οι Έλληνες δεν πειράζουμε τους μετανάστες και ας μας άφησαν άνεργους προσφέροντας στους ντόπιους και ξένους πλουτοκράτες τζάμπα δουλειά και διαλύοντας τα ασφαλιστικά ταμεία. Δεν χρειάζεται να γίνουν Έλληνες.. Έρχονται από την πατρίδα τους που γίνονταν πόλεμος.. τώρα αυτός τέλειωσε ας επιστρέψουν.. Στο κάτω κάτω δεν είμαστε το πρώτο ευνομούμενο κράτος που συναντούν στον δρόμο τους. Ποιο κοντά τους είναι η Τουρκία.. Εφόσον δεν επιθυμούν να ζητήσουν άσυλο σε ένα μουσουλμανικό κράτος κάτι άλλο συμβαίνει.. Συμπολίτες μου που θέλετε να Ελληνοποιήσετε τους ξένους και εγώ μαζί σας είμαι αν μου υποσχεθείτε ότι όταν αυτοί γίνουν πλειοψηφία (πολύ σύντομα) θα είναι το ίδιο «Σοσιαλιστές» μαζί μας και θα μας επιτρέπουν να λέμε ότι είμαστε Έλληνες και χριστιανοί (δεν μπορείτε ε;).. Συμπολίτες έρχονται χαλεπές μέρες γι αυτό ετοιμάστε κρυφά σχολειά.
Απολύτως ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ το σχέδιο νόμου. Επί τέλους η Ελλάδα φαίνεται να σέβεται τον εαυτόν της και το ελληνικό πνεύμα που ταυτίζεται με τον ανθρωπισμό!
Μπράβο στην Κυβέρνηση για τη γενναία της πρωτοβουλία που λύνει ένα χρονίζον πρόβλημα των παιδιών που γεννήθηκαν εδώ άρα είναι Έλληνες και πρέπει να έχουν τα δικαιώματα που αξίζουν!
Ευτυχώς που τα σχόλια δεν είναι γραμμένα στα αγγλικά γιατί ο ξένος Τύπος θα έγραφε οτι ο Χίτλερ ξαναγεννήθηκε στην Ελλάδα. Αγαπητοί συμπατριώτες αντιδράστε στην λεκτική βία των φασιστών. Τώρα είναι η ώρα. Ο νόμος για δικαίωμα ψήφου και απόδοση υπηκοοητας στους μετανάστες εξασφαλίζει μια ανθρώπινη κοινωνία, με ισοτιμία και χωρίς απαρτχάιντ. Όσο για τις κραυγές για δημοψήφισμα όσοι διαθέτουν στοιχειώδη δημοκρατική παιδεία γνωρίζουν οτι πρόκειται για το πιο σύντομο ανέκδοτο. Ειδικά όταν το βλέπεις να το διεκδικούν οι απόγονοι και νοσταλγοί της Χούντας και της κάθε Χούντας…
Μπράβο στον Γιώργο Παπανδρέου! Η Ελλάδα Πρέπει & θα πάει μπρόστα! Είμαστε Άνθρωποι, Έλληνεs, Πολίτεs του Κόσμου, τα ανθρώπινα δικαιώματα & ο σεβασμόs τουs, είναι το λίκνο του πολιτισμού!
Σίγουρα το θέμα της μετανάστευσης είναι το πιο σύνθετο, όμως κάποτε θα πρέπει να παραδεκτούμε ότι είναι ένα πρόβλημα που εμείς οι ίδιοι δημιουργήσαμε και θα πρέπει να το λύσουμε. Γιατί όλοι αυτοί που έρχονται ως οικονομικοί ή πολιτικοί μετανάστες σαφώς θα ήθελαν να μεινουν στον τόπο τους. Αλλά ο δυτικός κυρίως κόσμος δημιούργησε τέτοιες άθλιες συνθήκες στον τόπο τους που τους αναγκάζει να φύγουν (πόλεμοι, οικονομική αφαίμαξη κλπ). Και αυτό από την εποχή ακόμη των αποικιών. Δηλαδή τους διώχνουμε από τη χώρα τους αλλά δεν τους θέλουμε στο δικό μας!
Όσον αφορά την «εθνική» ταυτότητα, μπερδεύεται συχνά με την «φυλετική» ταυτότητα στο όνομα της οποίας (μαζί με της «θρησκευτικής») έχουν γίνει οι περισσότεροι πόλεμοι. Και το παράδοξο είναι ότι αν μ’ έναν πόλεμο προσαρτηθούν εδάφη, τότε η ιθαγένεια που δίνεται στους κατοίκους θεωρείται θρίαμβος!
Η εθνική ταυτότητα μπορεί να βελτιωθεί με πολιτισμικές επιρροές. Γιατί άραγε ταξιδεύουμε στον υπόλοιπο κόσμο; Προφανώς όχι μόνο για να δούμε μόνο τοπία. Και γιατί έχουμε ήδη τόσες επιρροές στην καθημερινότητά μας από τον έξω κόσμο; Προφανώς γιατί μας ικανοποιούν.
Πιστεύω ότι η ενσωμάτωση των αλλοδαπών είναι τεχνικά και ηθικά απαρίτητη. Όσον αφορά το θέμα της γνώσης της ελληνικής γλώσσας και κουλτούρας πρόσεξα ότι αυτοί που αντιτείθενται στο νομοσχέδιο είναι αυτοί που δείχνουν ότι έχουν κάποιο πρόβλημα με τη χρήση των ελληνικών! Από την άλλη υπάρχουν πολλοί Έλληνες μετανάστες στην Αυστραλία, Αμερική κλπ που δεν ξέρουν σχεδόν καθόλου ελληνικά. Μήπως πρέπει να τους πάρουμε πίσω την υπηκοότητα;
Τελειώντας νομίζω ότι η «φυλετική» ταυτότητα δεν είναι κακό να αλλοιωθεί. Αντίθετα ίσως έτσι περιοριστούν και οι βίαιες αντιπαραθέσεις, ενώ η «εθνική» ταυτότητα δεν αλλοιώνεται με την ενσωμάτωση των αλλοδαπών, απεναντίας δυναμώνει. Και τουλάχιστον σ’ αυτό νομίζω ότι θα συμφωνήσετε: η ταυτότητά μας δεν κινδυνέυει από τους έξω αλλά από τους έσω. Γιατί σίγουρα αν γίνουμε χειρότεροι άνθρωποι δε θα φταίνε οι αλλοδαποί.
Επιτέλους ένα νομοσχέδιο που έπρεπε να είχε συνταχθεί στην Ελλάδα πριν από 30 χρόνια. Δεν ήταν δυνατόν να ζει η Ελλάδα άλλο στο Μεσαίωνα. Έλληνας είναι όποιος νιώθει Έλληνας και όχι μόνο όποιος έχει γεννηθεί από Έλληνες. Ας βάλουμε ένα τέρμα στην ξενοφοβία, είναι προς το συμφέρον όλων μας!
Ας θυμηθούμε και όλους τους Έλληνες που πήγαν μετανάστες στο εξωτερικό (όλοι έχουμε τουλάχιστον έναν συγγενή ή γνωστό που αναγκάστηκε να μεταναστεύσει για μια καλύτερη τύχη) και κατάφεραν να πάρουν την υπηκοότητα της ξένης χώρας, είτε αυτή ήταν η Αμερική είτε η Αυστραλία είτε η Γερμανία. Και αυτές οι χώρες αντιδρούσαν στην αρχή και θεωρούσαν τους Έλληνες εγκληματίες και ότι «αλλοιώνουν το έθνος τους» αλλά τελικά τους φέρθηκαν με μεγάλη αξιοπρέπεια. Και στο τέλος αυτές οι χώρες βγήκαν κερδισμένες. Έτσι πρέπει να φερθούμε και εμείς στους μετανάστες στη χώρα μας. Στο κάτω κάτω οι μετανάστες είναι προς το συμφέρον της Ελλάδας. Όταν θα μάθουμε να ζούμε αρμονικά με όλους, είτε αυτοί είναι Χριστιανοί, Μουσουλμάνοι, Εβραίοι, Βουδιστές κ.λ.π. τότε μόνο θα εξελιχθούμε ως άνθρωποι και θα προοδεύσει η Ελλάδα ως χώρα. Είναι ντροπή το να μην θεωρούνται Έλληνες άτομα που έχουν γεννηθεί και/ή μεγαλώσει στην Ελλάδα. Άλλωστε αυτοί συχνά τιμάνε περισσότερο την Ελλάδα από αυτούς που θέλουν να λέγονται «αληθινοί Έλληνες». Και έχει στα αλήθεια αναρωτηθεί ποτέ κανείς ποιος είναι ο «αληθινός Έλληνας»; Οι μισοί Έλληνες είναι πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία και όταν ήρθαν στην Ελλάδα το 1922 οι Ελλαδίτες τότε τους έλεγαν «Τούρκους» και θέλαν να τους διώξουν. Αυτή η επαίσχυντη συμπεριφορά δεν είναι δυνατόν να επαναληφθεί, και ειδικά με ανθρώπους που καθημερινά μας αποδεικνύουν πόσο τιμάνε την Ελλάδα. Πρέπει να βάλουμε ένα τέρμα στη ρατσιστική συμπεριφορά!
Εδώ και πολλά χρόνια είχα μια απορία: Ένα παιδί που γεννιέται στην Ελλάδα, από γονείς που δεν είναι έλληνες, δε μιλά άλλη γλώσσα πλην των ελληνικών και πηγαίνει σε ελληνικό σχολείο, ποια πατρίδα έχει;
Μέχρι τώρα συνέβαινε το εντυπωσιακό, να μην είχε επίσημα καμιά πατρίδα!
Σήμερα έρχεται η κυβέρνηση και βάζει τα πράγματα στη λογική τους θέση. Επιτέλους. Μια ντροπή για τη χώρα σταματά. Τα νέα παιδιά, τα νέα ελληνόπουλα (αφού άλλη πατρίδα δεν γνωρίζουν), αναγνωρίζονται από την πατρίδα τους! Ενσωματώνονται στην κοινωνία μας, η οποία αποκτά καινούργια δυναμική με αυτό το νέο αίμα.
Αν ήταν τόσο αυτονόητο, γιατί έπρεπε να περιμένουμε τόσο πολύ καιρό για να γίνει πράξη; Όταν κι εμείς οι ίδιοι είμαστε μια χώρα που έχει στείλει εκατομμύρια μετανάστες σε εδάφη άλλων χωρών…
Δεν υπάρχουν αυτονόητα στη ζωή τελικά, ή ισχύει πως η πιο επαναστατική πράξη είναι το αυτονόητο; Κάπου ανάμεσα στα δύο είναι η πραγματικότητα φαντάζομαι.
Στη διαδικτυακή αναζήτησή μου για το θέμα, στο http://www.opengov.gr, αλλά και σε άλλα blogs και sites, έπεσα πάνω σε κάθε λογής απόψεις. Τα επιχειρήματα των διαφωνούντων στηρίζονται σε δύο μεγάλους άξονες κυρίως:
1) Το θέμα της δημοκρατικότητας του νόμου και η απαίτηση για δημοψήφισμα.
2) Ο φόβος για αλλοίωση των εθνικών χαρακτηριστικών και της εθνικής ομοιογένειας.
Η επιχειρηματολογία αυτή, μαζί με τις συνοδευτικές κάθε φορά λεπτομέρειες και επεξηγήσεις, μου δίνει την αίσθηση ότι εκφράζεται από ανθρώπους φοβισμένους, περιχαρακωμένους σε πλαίσια που οι ίδιοι οικιοθελώς φυλακίζουν τον εαυτό τους και τη ζωή τους.
Ξεκινώ από το θέμα του δημοψηφίσματος.
Αυτοί οι περιστασιακοί δημοκράτες που το επικαλούνται, φέρνοντας και σαν παράδειγμα και το πρόσφατο δημοψήφισμα στην Ελβετία για τους μιναρέδες (το οποίο σημειωτέον προκάλεσε την κατακραυγή όλου του πολιτισμένου κόσμου), γνωρίζουν τι σημαίνει δημοκρατία;
Αν κρίνουμε από τις γενικότερες απόψεις τους, προφανώς όχι! Δημοκρατία για αυτούς είναι να γίνεται αυτό που θέλουν κι αυτό που πιστεύουν. Χρησιμοποιούν τη δημοκρατία όταν και όποτε τους βολεύει. Γιατί πως αλλιώς να εξηγηθεί το γεγονός πως ζητούν δημοψήφισμα για ένα θέμα που αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα, όταν αυτά προστατεύονται από το σύνταγμα της ελληνικής δημοκρατίας (που επικαλούνται).
Ήδη από την πρώτη παράγραφο του δεύτερου άρθρου του συντάγματος ορίζεται πως ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της πολιτείας. Και δεν θα μακρηγορήσω εδώ αναφέροντας και λοιπά σχετικά άρθρα!
Αυτοί λοιπόν, οι δημοκράτες σε πολλά εισαγωγικά, δυσκολεύονται να κατανοήσουν την ουσία της δημοκρατίας, όπως δυσκολεύεται ο καθένας μας να κατανοήσει κάτι που δεν κατέχει.
Ένα απλό χαρακτηριστικό παράδειγμα εναντίον του δημοψηφίσματος με τον τρόπο που προτείνεται, θα ήταν να ζητούσα να τεθεί σε δημοψήφισμα, το αν θα μου επιτραπεί να γδάρω ζωντανό μπροστά στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη έναν άνθρωπο που δεν συμπαθώ (εντελώς τυχαία αναφέρω τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ, κύριο Καρατζαφέρη).
Το αρνητικό αποτέλεσμα ενός τέτοιου δημοψηφίσματος, καταλαβαίνουμε όλοι ότι είναι προδιαγεγραμμένο, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.
Το θέμα είναι ότι θα αποτελούσε πλήγμα για τη δημοκρατία μας, μόνο και μόνο αν λάμβανε χώρα ένα παρόμοιο δημοψήφισμα. Αυτό ελπίζω να το καταλαβαίνουμε οι περισσότεροι…
Είναι προφανές λοιπόν ότι το λογικοφανές και με αύρα δημοκρατίας επιχείρημα του δημοψηφίσματος, καταρρέει μετά από λίγους απλούς συλλογισμούς.
Έρχομαι τώρα στο θέμα της εθνικής συνοχής.
Τι είναι εθνική ομοιογένεια και τι αλλοίωση της χώρας και της ιστορίας της;
Για να μπορέσει να απαντήσει κανείς σε αυτό το ερώτημα, θα πρέπει πρώτα να προσδιορίσει τι θεωρεί ελληνικό!
Για μένα η ιστορία αυτής της χώρας ξεκινά πολλές χιλιάδες χρόνια πριν.
Για άλλους φαίνεται πως ξεκινά μόλις πριν από κάτι λιγότερο από δύο χιλιάδες χρόνια!
Φαίνεται πως οι σημερινοί υπερασπιστές της εθνικής ομοιογένειας δεν θεωρούν τους εαυτούς τους συνεχιστές της εποχής που άνθησαν για πρώτη φορά στον ευρωπαϊκό χώρο, οι τέχνες και τα γράμματα, οι επιστήμες, το θέατρο, που κτίστηκαν κτήρια που σήμερα θεωρούνται μνημεία της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς όπως ο Παρθενώνας!
Γι’ αυτούς τους φοβισμένους, που θέλουν μια Ελλάδα μικρή, η ιστορία της είναι μόνο αυτή της χριστιανικής τής περιόδου.
Πως αλλιώς να εξηγηθεί ότι μιλούν τώρα για αλλοίωση της ιστορίας, όταν ξεχνούν με ευκολία τη συγκλονιστική καταστροφή του ελληνισμού που συνέβη τα πρώτα χριστιανικά χρόνια; Όταν μνημεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς παραδίδονταν στις φλόγες, ή καταστρέφονταν ολοσχερώς μέχρι να μη μείνει πέτρα πάνω στην πέτρα και οι πρόγονοί μας σφαγιάζονταν ανηλεώς; Όταν τα πρώτα χρόνια μετά χριστό θεωρείτο προσβλητικός προσδιορισμός ό έλληνας; Τότε που έγινε η μεγαλύτερη αλλοίωση της ιστορίας και της κληρονομιάς μας…
Σήμερα είναι λοιπόν που γίνεται η αλλοίωση, με το να δοθεί η ελληνική ιθαγένεια σε παιδιά που γεννιούνται στη χώρα μας, μιλούν τη γλώσσα μας, μαθαίνουν την ιστορία μας και ασπάζονται τη θρησκεία μας;
Πόσο φαιδρό ακούγεται αυτό! Πόσο φαιδρό, όταν μάλιστα είμαστε κι ένας τόπος που ιστορικά ήταν σταυροδρόμι λαών και πολιτισμών κι έχουν περάσει από τα χώματά μας ένα σωρό κατακτητές (ή επίδοξοι κατακτητές…):
Πέρσες, Ρωμαίοι, Γότθοι, Άραβες, Σλάβοι, Βενετοί, Τούρκοι… μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα.
Η ελληνικότητα δεν είναι στο αίμα. Αυτό δεν μπορούμε να το ελέγξουμε ή να το αποδείξουμε, για παραπάνω από 150-200 χρόνια πριν. Δεν ξέρω πολλούς που να μπορούν να πουν με σιγουριά ποιος ήταν ο προπάππους του παππού τους!
Ο ελληνισμός ζει στη γλώσσα μας, στον πολιτισμό μας, στις κοινωνικές μας αξίες και κυρίως στην παιδεία μας. Κι όπως είχε πει ο Ισοκράτης: Έλληνας είναι όποιος μετέχει στην ελληνική παιδεία.-
Εδώ θέλω να σημειώσω και κάτι ακόμα που θεωρώ σημαντικό. Και αξιοπερίεργο κατά κάποιο τρόπο.
Οι περισσότεροι από τους «υπερασπιστές» της εθνικής ταυτότητας, προέρχονται, κατά δική τους παραδοχή, από το συντηρητικό χώρο, από τη δεξιά και την ακροδεξιά.
Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω, από πού ορμώμενοι, θεωρούν τους εαυτούς τους, κύριους υπέρμαχους του έθνους!
Οι ίδιοι και οι πρόγονοί τους δεν είναι αυτοί που υπερασπίζονται τους συνταγματάρχες που προδίδοντας τον όρκο που είχαν δώσει στην πατρίδα, παραβίασαν το σύνταγμα, κάνοντας στρατιωτικό πραξικόπημα και καταστέλλοντας στη συνέχεια πολλά από τα άρθρα του συντάγματος, το οποίο είχαν ορκιστεί να υπερασπίζονται;
Οι πρόγονοί τους δεν είναι αυτοί που στην περίοδο της γερμανικής κατοχής, πρόδωσαν την Ελλάδα, συνεργαζόμενοι με τον κατακτητή, δημιουργώντας μάλιστα και οπλισμένες ομάδες, τα τάγματα ασφαλείας και την ομάδα «Χ», που σκότωναν συμπατριώτες μας;
Οι πρόγονοί τους δεν είναι αυτοί που κατέστρεψαν την Ελλάδα των δύο ηπείρων και των πέντε θαλασσών, δημιούργημα των θυσιών των ελλήνων και της πολιτικής ευστροφίας του εθνάρχη Ελευθερίου Βενιζέλου, οδηγώντας τον ελληνισμό στον ξεριζωμό από τις πατρογονικές εστίες της Ιωνίας και όχι μόνο;
Από που λοιπόν εκπορεύεται αυτός ο δήθεν πατριωτισμός; Η πραγματικότητα άλλα λέει. Κάποιοι βεβαίως έχουν την αντίληψη ότι όσο περισσότερο απέχουν οι απόψεις τους από την πραγματικότητα…τόσο το χειρότερο γι’ αυτή!
(Δεν μπαίνω στον κόπο να αναφέρω τα τελευταία πεντέμισι χρόνια…)
Υ.Γ.: Πριν από μερικά χρόνια παρακολούθησα μια τηλεοπτική εκπομπή για τους έλληνες μετανάστες στις ΗΠΑ, στις αρχές του 20ου αιώνα. Έχει χαραχθεί στη μνήμη μου το πρωτοσέλιδο μιας τοπικής εφημερίδας, κάποιας αμερικανικής πόλης (του έτους 1905, αν θυμάμαι καλά):
«Λευκή γυναίκα εθεάθη με έλληνα»…
Είναι κρίμα για την πατρίδα μας να υπάρχουν σήμερα, στο ξεκίνημα του 21ου αιώνα, συμπατριώτες μας με απόψεις σαν κι αυτές. Απόψεις που έχουν περιθωριοποιηθεί από τις προηγμένες κοινωνίες…
Επιτέλους αφήστε τον λαό να αποφασίσει ένα τόσο σημαντικό ζήτημα που αφορά την συνοχή της ελληνικής κοινωνίας, την σύνθεση του εκλογικού σώματος και φυσικά την πορεία του ελληνισμού, που μπόρεσε να κρατηθεί μέσα στους αιώνες μόνο με την συνοχή του. Γιατί κύριοι πολιτικοί και των δύο μεγάλων κομμάτων φοβάστε το δημοψήφισμα. Επιτελούς μετά το δημοψήφισμα για τον βασιλιά πότε ο ελληνικός λαός δεν αποφάσισε άμεσα για κάτι που τον αφορά. Αποφασίζουν πάντοτε οι πολιτικοί, κατά το δοκούν και αποδείχθηκε στα τόσα χρόνια της Δημοκρατίας τις περισσότερες φορές λανθασμένα με μοναδικό γνώμονα το προσωπικό τους συμφέρον και όχι της πατρίδας, με αποτέλεσμα όλοι οι πολιτικοί ανεξαρτήτως κόμματος να πλουτίσουν και το κράτος παρόλα τα έσοδα του να γίνει φτωχό και περίγελως της Ευρωπαϊκής ‘Ενωσης.
Επιτέλους μια δημοκρατική και ουμανιστική κυβέρνηση όπως η σημερινή μας προχωρά σε αυτή την πράξη. Για τον τόπο αυτό θεωρείτο επανάσταση.
Για τον υπόλοιπο ευρωπαικό και πολιτισμένο κόσμο φυσικό επακόλουθο.
Παρακολούθησα με ενδιαφέρον όλα τα σχόλεια. Κανείς δεν αναφέρθηκε από τους σχολιαστές ότι αυτή η κίνηση θα επιφέρει την ενσωμάτωση των μεταναστών στην Ελλάδα, στη συμμετοχή και όχι στη απομακρύνση και γκετοποίηση. Αυτη η ενσωματωση θα συμβαλλει και στη λυση του ασφαλιστικου προβληματος.
γεννηθηκα και μεγαλωσα στο εξωτερικο . συγκεκριμενα στη γερμανια και σπουδασα και στις ΗΠΑ και στην Γερμανία με μεταπτυχιακές σπουδές και διδακτορικό στην μεταναστεύση , μεταναστευτική πολιτική και απόδημο ελληνισμο.
ηταν καταπληκτικο το συμμετεχει ενας ελληνας στα κοινα του τοπου που ζει και εργαζεται. ετσι πρεπει να γινει και στον τοπο μας. για την προοδο οχι μονον την οικονομικη αλλα και την ουμανιστικη , δημοκρατικη ακόμη και για την πράσινη ανάπτυξη.
χειροκροτω και θα συμβαλλω με τον τροπο στην υλοποιηση αυτου του νομοσχεδιου
συγχαρητηρια και για την δημοσια διαβουλευση. να μια μορφη δημοψηφισμάτος που φωνάζουν μερικοί.
διατελω μετα τιμής
κωνσταντινος συμεωνιδης
Καιρός η Ελλάδα να γίνει μια ευνομούμενη Πολιτεία που σέβεται τους πολίτες της. Αυτοί οι νέοι Έλληνες πολίτες κάθονται στον λαιμό στην Άκρα Δεξιά γιατί δεν είναι μίζεροι και διψούν να προκόψουν και παράλληλα να προκόψει και αυτός ο τόπος. Θα είναι μοιραίο αν υποκύψουμε στην Άκρα Δεξιά. Δεν είναι τυχαίο που λυσσάνε. Νιώθουν σαν τα μικρόβια που κινδυνεύουν απο τον καθαρό αέρα.
Επιτελους,καιρος ηταν να πεταξουμε εξω απο την πολιτικη ζωη του τοπου τις κρυφοφασιστικες φωνες που παραπληροφορουν συνειδητα τους πολιτες οτι ταχα οι μεταναστες «θα μας κλεψουν,θα μας βιασουν και θα μας σκοτωσουν»!Ειναι καιρος πια να κοιταξουμε το αυριο και να δημιουργησουμε μια ανοιχτη κοινωνια δημοκρατιας,ειρηνης και ισοτητας.
Αφηστε τους γραφικους ελληναραδες οριστικα στο χρονοντουλαπο της ιστοριας.
Ολοι διαφορετικοι ολοι ισοι.
11 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΥΝ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ
Αν τελικά ψηφιστεί και ισχύσει το νέο αυτό μέτρο (με πιθανές διαφοροποιήσεις σε ορολογίες και διατυπώσεις π.χ. διευκρίνιση μεταξύ υπηκοότητας – ιθαγένειας, σύντμηση ή επιμήκυνση χρονικών ορίων κλπ), θα πρόκειται για πολύ σημαντική εξέλιξη. θα προσπαθήσv να επιχειρηματολογήσεω γιατί είναι δίκαιο οιαλλοδαποί να γίνουν και τυπικά Έλληνες, αν το επιθυμούν.
1. Υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες παιδιά που τυπικά είναι αλλοδαπά, μα δεν έχουν γνωρίσει άλλη πατρίδα από την Ελλάδα, ενώ πολλά απ΄ αυτά (ιδίως όσα προέρχονται από ετερογενείς γονείς) δεν ξέρουν παρά Ελληνικά. Είναι παράλογο σε αρκετές περιοχές να συντηρούνται σχολεία σχεδόν αποκλειστικά από παιδιά αλλοδαπών, τα οποία μόλις τελειώνουν δεν έχουν στον ήλιο μοίρα, χρησιμεύουν όμως για να εξασφαλίζουν το μεροκάματό τους οι Έλληνες εκπαιδευτικοί μας.
2. Ρωτήστε παππούδες και γιαγιάδες, όσοι – όσες έχετε, να σας πουν τι αρχικής εθνικότητας ήταν οι δικοί τους παππούδες και γιαγιάδες. θα εκπλαγείτε με το τι απαντήσεςι θα πάρετε. Πολλοί ήταν Αρβανίτες (δηλαδή, παλιότερα, Αλβανοί), Βλάχοι, Ρώσοι, Εβραίοι, Μαλτέζοι, Ιταλοί, Βούλγαροι, Τούρκοι, Τσιγγάνοι, Σλαβομακεδόνες, Γερμανοί (ιδίως Βαβαροί), Αρμένιοι κλπ. Η εξέλιξη δείχνει πώς πλάστηκε το νεότερο ελληνικό έθνος (όπως όλα δηλαδή, ως αμάλγαμα,»καθαρά έθνη» δεν υπάρχουν), άρα και πώς θα εξελιχτεί στη συνέχεια. Αφήνω στην άκρη τους κοινωνικά «αποδεκτούς» απογόνους μεταξύ Ελλήνων – Δυτικών (πόσοι έχετε γονιό ή παππού Βρετανό ή Γάλλο ή ή…).
3. Ως κοινωνία, χαρακτηριζόμαστε από υπογεννητικότητα. Η σεξουαλική και γενετική επιμειξία, που ήδη άλλωστε συντελείται σε υπολογίσιμη κλίμακα, είναι λογικό να βρεί κοινωνική και νομική έκφραση.
4. Οι αλλοδαποί κάνουν σε μεγάλο βαθμό παρακατιανές δουλειές, τις οποίες οι γηγενείς Έλληνες σπανίως καταδεχόμαστε (συλλογή καρπών και φρούτων, λάντζα, φύλαξη και περιποίηση υπερηλίκων, εκδοροσφγαγή, ορισμένοι βιομηχανικοί ή αλλοι χειρωνακτικοί κλάδοι κλπ). Η συμμετοχή τους στο ΑΕΠ είναι τεράστια, η συμβολή τους στην είσοδό μας στην ΟΝΕ έχει σημειωθεί από τους οικονομολόγους. Αν δε θέλουμε λοιπόν να τους έχουμε οιονεί δούλους, είναι λογικό να τους απονείμουμε πλήρη πολιτικά δικαιώματα.
5. Αυτά που πρόκειτα να τους δοθούν (αν τους δοθούν) είναι τα ίδια που έχουν απαιτήσει και λάβει και οι Έλληνες, παλιότερα, στις προηγμένες χώρες όπου είχαν μεταναστεύσει.
6. Συμφωνώ ότι πολλοί είναι λαθραίοι, λαθρομετανάστες ή όπως αλλιώς. Αυτός δεν είναι λόγος να τους τιμωρούμε, αφήνοντάς τους εκτός νυμφώνος, ενώ συγχρόνως χρησιμοποιούμε την κακοπληρωμένη εργασία τους. Δεν ήρθαν εδώ βάσει κανενός καταχθόνιου σχεδίου, παρά με πολλή πολλή δυσκολία. Κανείς δεν παρατάει το σπίτι του (αν έχει…), για να ξενιτευτεί και να διακινδυνεύσει σε ένα μακρινό τόπο, παρά μόνο αν δεν έχει να φάει ή αν κινδυνεύει η ζωή και η αξιοπρέπειά του. Ο πρόσφυγας, ο λαθραίος, ο κυνηγμένος, ο οικονομικός φυγάς έχει κι αυτός δικαιώματα.
7. Τα πολιτικά δικαιώματα στους αλλοδαπούς θα φέρουν πιο κοντά την πληρέστερη ένταξή τους στο οικομονικό μας σύστημα, με θετικές συνέπειες για τα ταμεία, το ασφαλιστικό, τη φορολογία κλπ. Θα έχουν και θετικές συνέπειες για τους ίδιους: καλύτερα μεροκάματα, καλύτερες συνθήκες ζωής και υγειινής, μείωση όσης εγκληματικότητας σχετίζεται με τους αλλοδαπούς, αύξηση του μορφωτικού επιπέδου, είσοδος σε κοινωνικώς καλύτερα επαγγέλματα. Δημόσιοι υπάλληλοι είναι αυτονόητο ότι πρέπει να γίνονται. Πώς περιμένεις να χτυπήσεις π.χ. τη ρώσικη, την αλβανική ή την πακιστανική μαφία (ενδεικτικά τα γράφω), όταν δεν έχεις έναν (1) αστυνομικό ρώσικης, αλβανικής ή πακιστανικής καταγωγής;
8. Όσοι φοβούνται το μέλλον, στην περίπτωση που οι αλλοδαποί γίνουν Έλληνες, κάνουν λάθος. Αντίθετα, η επιμονή στην διατήρησή τους εκτός ορίων ελληνικότητας είναι ο κίνδυνος για το μέλλον. Θυμηθείτε τον εμφύλιο πόλεμο στις ΗΠΑ, θυμηθείτε πού κατέληξε το απαρτχάιντ στη Νότια Αφρική.
9. Αν κανείς πιστεύει στα σοβαρά ότι οι Έλληνες είναι «εθνικά» ανώτεροι, και γι΄ αυτό δικαιούνται να έχουν πλήρη πολιτικά δικαιώματα εδώ, ενώ οι ξένοι είναι κατώτεροι, έχω να του πω (περά από το οτι δεν υπάρχουν «καθαρά» έθνη, που το προανέφερα), ότι δεν υπάρχουν ανώτερα και κατώτερα έθνη, ούτε φυλές. Βεβαίως και οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίδιοι, ούτε ίσοι σε εξυπνάδα, ομορφιά, ικανότητες, ταλέντα, επιδόσεις κλπ. Μόνο που το κριτήριο της διαφοροποίησης είναι προσωπικό (το άτομο, η μονάδα), όχι εθνοφυλετικό. Παράδειγμα: και στους Έλληνες, και στους Εσκιμώους και στους Μαορί και στους Κενυάτες θα βρεις την ίδια κατανομή ποσοστών μεταξύ ιδιωτών – ηλιθίων – χαμηλής νοημοσύνης – υψηλής νοημοσύνης – μεγαλοφυιών.
10. Παρόμοια και για το πολιτισμό. Αν κανείς πιστεύει ότι οι Έλληνες έχουν ανώτερο πολιτισμό, γλώσσα, επινοήσεις κλπ, έχω να πως ότι αν είχε μελετήσει άλλους πολιτισμούς και γλώσσες, θα έβλεπε ότι αυτό δεν ισχύει. Δεν υπάρχουν ανώτεροι και κατώτεροι πολιτισμοί, ούτε ανώτερες και κατώτερες γλώσσες, αλλά μόνο αυτά που ξέρουμε κι αυτά που δεν ξέρουμε. θα έβλεπε επίσης ότι από τη Φινλανδία μέχρι την Ιαπωνία, από το Μεξικό μέχρι την Τουρκία κι απο το Ισραήλ μέχρι τη Νιγηρία, εμφανίζονται διάφορα άτομα, που λένε ακριβώς τα ίδια για το δικό τους πολιτισμό, γλώσσα, θρησκεία κλπ κλπ. Αντιθέτως, ο σύγχρονος πολιτισμός είναι από κάθε άποψη μείγμα, στο οποίο όλες οι κοινωνίες έχουν κατά καιρούς συμβάλει με διάφορους τρόπους.
11. Κατανοώ τις ενστάσεις όσων ενίστανται, με το επιχείρημα ότι η κυβέρνηση (την οποία δεν ψήφισα, αλλά μπορεί και να την ψηφίσω αν προχωρήσει αυτό ειδικά το ζήτημα) προχωρεί στο μέτρο αυτό για λόγους κομματικής σκοπιμότητας, δηλαδή για να κερδίσει ψήφους στο μέλλον. Έστω ότι είναι αυτός ο μοναδικός λόγος που συζητάμε σήμερα εδώ. Όμως, τι να κάνουμε; Αυτά είχαν λεχτεί και στο παρελθόν, όταν είχε δοθεί το γενικό εκλογικό δικάιωμα σε όλους τους άντρες το 19ο αιώνα(ανεξαρτήτως περιουσίας), αργότερα στις γυναίκες, αργότερα στους πρώην δούλους κλπ. Αν πράγματι οι σημερινοί αντιπολιτευόμενοι φοβούνται τη μελλοντική ψήφο των αλλοδαπών, ας συμφωνήσουν από τώρα και οι ίδιοι, ώστε να διεκδικήσουν μερίδιο από τις μελλοντικές ψήφους των «ξένων».
12. Για όσους επιμένουν σε δημοψήφισμα, νομίζω ότι είναι μια καλή ιδέα. Προτείνω μάλιστα να διεξαχθεί με βάση το εξής ερώτημα: Η υπάρχουσα κατάσταση στην ελληνική κοινωνία διατηρεί σε ημιαποκλεισμό 1.000.000 (ο αριθμόςκατά προσέγγιση) άτομα αλλοδαπής καταγωγής, πράγμα που έχει ως συνέπεια κακές συνθήκες διαβίωσής τους, χαμηλά μεροκάματα, εντατική οικονμική εκμετάλλευση, εκβιασμούς, αυξημένη εγκληματικότητα, απουσία πλήρων πολιτικών δικαιωμάτων και συνεχή μείωση του ποσοστού των γηγενών στο σύνολο των εχόντων πολιτικά δικαιώματα. Η κατάσταση εγκυμονεί κινδύνους κοινωνικών – φυλετικών ταραχών, των οποίων κατά καιρούς ζούμε απλώς προανακρούσματα (για την ώρα). Θέλετε ν΄ αλλάξει η υπάρχουσα κατάσταση, με σταδιακή, αλλά πλήρη ένταξη των αλλοδαπών στο νομικό – πολιτικό σύστημα της χώρας μας, ή θέλετε να διατηρηθεί;
ΝΑΙ, ΘΕΛΩ Ν΄ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΟΧΙ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ Η ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Όλα αυτά, βεβαίως, αν η κυβέρνηση πάει το πράγμα μέχρι τέλους.
Ένας «κοινός φιλεύθερος» πολίτης
Δημήτρης Φύσσας, συγγραφέας
Το νομοσχέδιο δίνει τρόπο νομιμοποίησης σε λαθρομετανάστες, και αυξάνει και τη γεννητικότητα τους! Θα γίνουμε χώρα υποδοχής λαθρομεταναστών, εγκύων γυναικών, και ανηλίκων που θα έρχονται εδώ για να πάρουν υπηκοότητα.
Όποιος λαθρομετανάστης έχει ένα παιδί που πάει 6 χρόνια σχολείο θα μπορεί να το γράφει στο δημοτολόγιο και να το κάνει Έλληνα υπήκοο. Μετά (εξαιτίας της οικογενειακής επανένωσης), ως πατέρας Έλληνα πολίτη θα παίρνει άδεια παραμονής. Μετά από πέντε χρόνια θα παίρνει Ελληνική ιθαγένεια και αυτός.
Όσοι λαθρομετανάστες α’ γεννιάς έχουν ήδη παιδί που έχει πάει 6 χρόνια σχολείο γίνονται πολίτες σε 5 χρόνια. Όσοι δεν έχουν αποκτούν ένα τέλειο κίνητρο να αποκτήσουν παιδιά (ασχέτως αν μπορούν να τα συντηρήσουν) αφού τα παιδιά είναι το εισιτήριο στη νομιμοποίηση. Όσοι περιμένουν στα παράλια της Τουρκίας για να μπουν στη χώρα μας αποκτούν ένα τεράστιο κίνητρο για να έρθουν εδώ.
Το νομοσχέδιο προκαλεί στρεβλές εντυπώσεις πως αφορά μόνο παιδιά νομίμων μεταναστών που μεγάλωσαν εδώ. Αφού σας ενδιαφέρουν τα παιδιά που μεγάλωσαν εδώ και είναι νόμιμων μεταναστών, γιατί δεν λέτε πως μόνο τα παιδιά που γεννήθηκαν από νόμιμους μετανάστες και ακολούθησαν την 9χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα θα υπάγονται στις ευεργετικές του διατάξεις;
Δηλαδή παιδιά λαθρομεταναστών με τρία χρόνια δημοτικό, παιδιά λαθρομεταναστών που πάνε έξι χρόνια σχολίο, παιδιά λαθρομεταναστών που γεννιούνται στην Ελλάδα, δεν μεγαλώνουν εδώ και ένας γονέας τους κατορθώνει να αποκτήσει νομιμότητα για πέντε χρόνια, όλοι αυτοί θα γίνουν Έλληνες πολίτες;
Το νομοσχέδιο σας είναι εθνικά επικίνδυνο και θα προκαλέσει τρομερή κοινωνική αναταρραχή. Δεν σας ζητώ όμως να το αποσύρετε, θέστε το απλά στον Ελληνικό λαό σε δημοψήφισμα για να εισπράξετε την απάντησή του.
Ναι, επιτέλους πρέπει να δοθεί η ιθαγένεια στους μετανάστες για να γίνουμε και εμείς μια σωστή Ευρωπαϊκή χώρα. Ας μην ήμαστε ρατσιστές και ξενοφοβικοί απέναντι στους ανθρώπους που επέλεξαν την Ελλάδα για πατρίδα τους. Ας ανοίξουμε τις καρδιές μας στους συμπολίτες μας που κατάγονται από άλλες χώρες!
Επιτέλους η Ελλάδα ξαναγίνεται πολιτισμένη. Η ανοιχτή κοινωνία είναι το μέλλον παρά τους φασιστικούς κρωγμούς. Θυμηθείτε συμπολίτες τη χούντα, το παρακράτος, τα τρίκυκλα. Εκεί θέλουν να μας γυρίσουν μερικοί . Εμπρός να σπάσουμε το αυγό του φιδιού.