Άρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτων

1. Το πέμπτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 18 του Ν.2190/94, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν. 3051/02 και την παρ. 4 του άρθρου 4 του Ν. 3320/05, αντικαθίσταται ως εξής:

«Ο βαθμός της ειδικής γραπτής εξέτασης ισχύει για δέκα (10) έτη από την έκδοση των αποτελεσμάτων και λαμβάνεται υπόψη με ρητή αναφορά στις εκάστοτε προκηρύξεις. Για τους υποψηφίους που τυχόν θα συμμετάσχουν σε δύο ή και περισσότερες εξετάσεις ισχύει ο βαθμός της τελευταίας εξέτασης.

Η διαδικασία της ειδικής γραπτής εξέτασης διενεργείται μία τουλάχιστον φορά κάθε δύο έτη. Δικαίωμα συμμετοχής σε αυτήν έχουν όσοι κατά την λήξη της προθεσμίας υποβολής αίτησης , κατέχουν βασικό τίτλο σπουδών τουλάχιστον δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η κλίμακα βαθμολογίας της εξέτασης αυτής είναι από τον μηδέν (0) έως το εκατό (100).»

2. Το τέταρτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 18 του Ν.2190/94, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν.3051/02, αντικαθίσταται ως εξής:

«Η βαθμολογία της ειδικής γραπτής δοκιμασίας πολλαπλασιάζεται με συντελεστή τέσσερα (4) και προσαυξάνει αντιστοίχως τη συνολική βαθμολογία του υποψηφίου.»

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 10:15 | Α.Κ.

    Με την νέα πρόταση νόμου σίγουρα γίνεται μια νέα αρχή στην ελληνική πραγματικότητα.
    Αυτό το ΠΑΣΟΚ, γίνεται έτσι το κόμμα της υπέρβασης. Και η υπέρβαση είναι μια επαναστατική πράξη, μόνο που η όποια βία ασκείται, είναι προς το ίδιο το υποκείμενο που τολμά την υπέρβαση.Το σίγουρο είναι, ότι κατά τη διαδικασία αυτή, ο δρόμος θα είναι δύσκολος, θα γίνουν «λάθη», αλλά όλα συγχωρούνται, εφόσον η προσήλωση στο στόχο παραμένει….
    Μην κάνετε πίσω και σε τίποτα. Να ξέρετε, ότι η πιο σκεπτόμενη μερίδα του κόσμου είναι μαζί σας και ακόμα και αν δεν τους είχατε κερδίσει προεκλογικά, τους κερδίζετε τώρα….
    Πιστεύω ότι οι οποιεσδήποτε θέσεις που θα προκηρύσσονται, θα πρέπει να έχουν αναλυτική περιγραφή των όρων και προϋποθέσεων που απαιτούνται. Για παράδειγμα, όταν έχει προκηρυχθεί θέση με οικονομικά αντικείμενο, είναι δύσκολο ακόμα και για έναν φιλόλογο με διδακτορικό να απαιτήσει την πρόσληψή του.
    Άρα, ένα σημαντικό σημείο είναι να προκηρύσσεται η θέση με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της.
    Κατά την κρίση, οι υποψήφιοι θα αξιολογούνται
    1) για τα τυπικά τους προσόντα (τίτλοι σπουδών, ξένες γλώσσες, γεικότερη επιμόρφωση)
    2) για τα ουσιαστικά τους προσόντα (εργασιακή εμπειρία, πριν ή πιό σημαντικά μετά την κτήση των πτυχίων, θέσεις που κατείχε, καθήκοντα στη διάρκεια της εργασιακής του εμπειρίας, τυχόν συμμετοχές σε επαγγελματικά συνέδρια, επιτροπές, κ.λ.π.)
    3)για τη συνάφεια με το αντικείμενο.
    Σ’ αυτό το τελευταίο, έχουν γίνει λάθη και από τον ΑΣΕΠ και γι’ αυτό χρήζει ιδιαιτέρας προσοχής. Για παράδειγμα, όταν προκηρύσσεται μια θέση που χρειάζεται μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, ας πούμε επιχειρησιακής έρευνας, το πρώτο πτυχίο θα μπορούσε να είναι είτε οικονομικής κατεύθυνσης, είτε φυσιμομαθηματικής είτε πολυτεχνείου…Και όμως ο ΑΣΕΠ παλιότερα έχει αποκλείσει τις 2 τελευταίες κατηγορίες πτυχίων, προφανώς γιατί «φωτογράφιζε» ανθρώπους της α΄κατηγορίας.
    Επιπλέον, αν είναι σαφή τα χαρακτηριστικά της θέσης, θα γίνεται σαφές ότι όλες οι θέσεις δεν είναι ίδιες. Δηλαδή, υπάρχουν θέσεις που προορίζονται για νέους, με πολλά προσόντα και όχι εργασιακή εμπειρία, υπάρχουν θέσεις όπου μια εμπειρία 5-10 ετών είναι απαραίτητη και υπάρχουν και θέσεις που προορίζονται για ανώτατα στελέχη, όπου η ελάχιστη προαπαιτούμενη εμπειρία θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 15 ετών. Δεν είναι απαραίτητο, αυτές οι τελευταίες να καλύπτονται μόνο εσωτερικά σε μια εταιρεία του Δημοσίου ή έναν δημόσιο Οργανισμό. Και αυτό γιατί η τεχνολογική εξέλιξη είναι τόσο γρήγορη, που προκειμένου ένας Οργανισμός να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες ανάγκες του, θα πρέπει να έχει άριστα εκπαιδευμένους ή τουλάχιστον επιμορφωμένους υπαλλήλους….
    Φυσικά, αυτό σημαίνει ότι και οι οικονομικές αποδοχές θα είναι διαφορετικές στην κάθε προαναφερόμενη κατηγορία, αλλά το πιό ουσιαστικό η ηθική αναγνώριση, η οποία θα πρέπει επίσης να προβλέπεται σε κάθε προκήρυξη. Αυτό είναι που τελικά ίσως να οδηγήσει στην αναδιοργάνωση του Δημοσίου Τομέα με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και τελικά την ίδια μας την ευτυχία……

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 10:15 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ 4 ΕΠΙ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΟΣ. ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΗΘΕΛΑΝ! ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ. ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΡΥΦΑ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΑΣ ΠΗΓΑΙΝΑΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 10:58 | ΑΝΝΑ ΓΕΝΙΤΣΑΡΙΔΗ

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ,
    ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ (ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ) ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ,ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΚΡΙΝΩ ΟΜΩΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΗΝ ΕΜΦΑΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. ΚΑΤΑΝΟΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ, ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ, ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΕΞΙΣΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΕΝΟΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΎ!(ΔΙΕΚΡΙΝΙΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΩΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΩ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΙΤΛΟ). ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΔΙΩΡΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΕΤΗ (ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΕ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΚΑΘΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑΣ), ΝΑ ΕΞΙΣΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ ΚΟΠΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ. ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ,Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ 4 ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ – ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ – ΑΦΗΝΕΙ ΑΝΟΙΚΤΟ ΝΕΟ «ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ» ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΤΕΣΤ.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 10:33 | v

    συμφωνώ με αυτά που λέει ο Νικόλαος για το τεστ δεξιοτήτων

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 10:32 | Κώστας

    Κ. Υπουργέ,

    Πολύ δίκαιο το νέο νομοσχέδιο το οποίο καταργεί αδικίες του παλαιού συστήματος, π.χ. προσαύξηση εμπειρίας.

    Όσον αφορά την αύξηση του συντελεστή του τέστ δεξιοτήτων, αυτή κατά τη γνώμη μου θα ήταν σωστότερο να ισχύσει από το επόμενο τεστ που θα διεξαχθεί μέσω ΑΣΕΠ. Αυτοί που δεν είχαν την ευκαιρία για κάποιο λόγο να δώσουν το τεστ του 2008, π.χ. εργάζονταν στο εξωτερικό, και σκοπεύουν να δώσουν το επόμενο θα βρεθούν σε δυσμενέστερη θέση, από άποψη συγκέντρωσης μορίων, μέχρι να δώσουν το επόμενο τεστ από αυτούς που έχουν δώσει το πρώτο τεστ και βλέπουν τη βαθμολογία τους να αυξάνετε κατά ένα έξτρα συντελεστή.
    Ευχαριστώ

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 10:09 | ANDREAS

    ΔΩΣΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΕΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ.

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 10:59 | Νικολάου Αθανάσιος

    κ.Υπουργέ η γνώμη μου είναι πως για το test δεξιοτήτων ίσως η κατάργηση του να μην είναι απολύτως δίκαιη (σεβόμενος τα παιδιά που έχουν είδη συμμετάσχει), όμως ο πολλαπλασιασμός του με τον συντελεστή 4 είναι σίγουρα υπερβολικός. Προτείνω να μην πολλαπλασιάζεται με συντελεστή ο βαθμός του test δεξιοτήτων, ώστε οι 100 μονάδες να είναι το άριστα γιατί:
    1)κάποιος που αρίστευσε στο test δεξιοτήτων, θα βαθμολογείτε με τον νέο νόμο: 100*4=400,00 μονάδες και έχει τις ίδιες ακριβώς μονάδες με ένα κάτοχο διδακτορικού και 200,00 περισσότερες από έναν κάτοχο μεταπτυχιακού. Αν στόχος σας είναι η αξιοκρατία και η στελέχωση των ικανότερων στις δημόσιες υπηρεσίες δεν νομίζω ότι μπορούν πτυχία που αποκτήθηκαν με κόπο, ιδρώτα, χρόνο και απερίγραπτες θυσίες να αντιστοιχούν με ένα test που διαρκεί λίγα λεπτά, με ερωτήσεις πολλές, που δεν αντικατοπτρίζουν το επίπεδο του υποψηφίου, αφού εκτός του ότι πολλές από αυτές δεν έχουν καμία χρησιμότητα στην ζωή μας , γίνονται με τις πιθανές απαντήσεις από κάτω, άρα η σωστή απάντηση μπορεί να είναι και τυχαία.
    2)είδη υπάρχουν φροντιστήρια που εκμεταλλεύονται το γεγονός και προετοιμάζουν μαθητές για το συγκεκριμένο test, που σημαίνει νέα και περιττά έξοδα αφού πρέπει να ακολουθήσεις την αγορά.

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 09:18 | Κατερινα Ι.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΩ ΟΣΟΥΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ,ΑΔΙΚΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ Ή ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ , ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ «ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΕΙ» Η ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΔΙΚΙΑ .

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ «ΑΞΙΟΣΥΝΗΣ» ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ/ΚΛΑΔΟΥΣ . ΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΛΑ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ Κ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ , ΤΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ/ΓΡΑΦΗΜΑΤΟΣ , ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΛΕΙΣΤΑ ΑΛΛΑ ΟΣΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣΕ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ , ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ , Ο,ΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ Κ ΑΝ ΚΑΝΕΙ.

    ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΜΙΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ , ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ .ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΙΑΥΤΟΛΟΓΗΣΩ : ΕΛΑΒΑ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 70 % ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΑ , ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΝΤΥΠΑ Κ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ Κ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΠΕΦΤΑΝ ΣΤΟ ΤΕΣΤ . ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΙΣΩ . ΕΠΙΣΗΣ ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΤΕΣΤ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΒΡΑΔΙΝΗ ΒΑΡΔΙΑ ΠΛΗΡΟΥΣ 8ΩΡΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (ΑΝΗΚΩ ΣΤΑ ΠΑΡΑΪΑΤΡΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΕΞΟΥ Κ ΟΙ ΒΑΡΔΙΕΣ) ΔΙΑΝΝΥΟΝΤΑΣ ΣΧΕΔΟΝ 50 ΧΛΜ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΕΝΤΡΟ .

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΚΑΤΙ , ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ . ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ .

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 08:02 | Γιώργος

    Είναι το μόνο σημείο του νόμου που διαφωνώ.

    Ποια η χρησιμότητα ενος τέτοιου τεστ τουλάχιστον για τους πτυχιουχους που έχουν αποδείξει ότι εχουν καποιο υποβαθρο.
    Και μάλιστα γιατί τόσο μεγάλη μοριοδότητη. Δύο ώρες να πιάνουν οσο ένα διδακτορικό ; Και μαλιστα 2 ωρες ερωτήσεων εντελώς άσχετων με την ειδικότητα.
    Κατα τη γνώμη μου θα έπρεπει να πιανει το περισσότερο 40-50 μόρια. Η να μην πολλαπλασιάζεται με το 3 ή το 4 . Οσο γραψει ο καθένας να περνει. με αριστα το 100 δηλαδή.
    Κατα τα άλλα συγχαρητήρια.

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 04:31 | Διονυσία Ρέγκλη

    Διαφωνώ με την ύπαρξη του τεστ δεξιοτήτων για τους παρακάτω λόγους:
    1.Γιατί έτσι ευδοκιμεί η παραπαιδεία.
    2.Με ποιό κριτήριο επιλέγονται οι ερωτήσεις και πώς μπορούν να καλυφθούν όλοι οι τομείς γνώσης και ισομερώς να συπεριληφθούν. Δεν ειναι τυχαίο άλλωστε ότι στην πρώτη του εφαρμογή τα άτομα θετικών επιστημών ανταπεξήλθαν καλύτερα στο μεγαλύτερο μέρος των ερωτήσεων από αυτά των κοινωνικών επιστημών.
    3. Είναι άδικο το προβάδισμα εκείνων που ήδη έχουν την βαθμολογία από την πρώτη εξέταση με εκείνους που πρέπει να αναμένουν πότε θα επαναπροκηρυχθεί νέο.
    4. Πολλοί νομίζω που αφιέρωσαν χρόνο σε σπουδές,μεταπτυχιακά και διδακτορικά θα συμφωνήσουν ότι για άλλη μια φορά θα αναγκαστούν και πάλι να διαβάσουν, να δώσουν εξετάσεις και μάλιστα σε ένα αντικείμενο άσχετο με την ειδικότητά τους, σε μια διαδικασία που μοιάζει περισσότερο με τηλεπαιχνίδι ή επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων.
    5. Η συγκέντρωση καλής βαθμολογίας στο τεστ δεξιοτήτων δεν σημαίνει απαραίτητα κατοχή γενικής παιδείας από ένα άτομο, ένας καλός παπαγάλος θα μπορούσε να ανταπεξέλθει ή κάποιος με πολύ καλή μνήμη εξίσου καλά. Δεν μπορεί να είνει ενδεικτικό της γενικής ικανότητας ενός ατόμου. Αλλωστε όπως κάθε τέστ έτσι και αυτό δεν μπορεί μεμονωμένα και για μια δεδομένη στιγμή να κρίνει την πορεία κάποιου δεδομένου ότι σε ένα τέστ παρεμβάλονται πολλοί άλλοι λόγοι κακής επίδοσης π.χ. κακή σωματική ή ψυχική κατάσταση, άγχος κλπ.

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 04:21 | ΜΑΙΡΗ

    ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2009

    -ΗΤΑΝ ΣΑΦΩΣ ΕΝΑ ΤΕΣΤ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.
    -ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΛΩΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΙΝ, ΑΦΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΝ!
    -ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΟΧΙ ΑΠΟ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ ΜΗΝ ΞΕΦΤΥΛΙΣΤΟΥΝ.
    -ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ!
    -ΗΤΑΝ ΤΕΣΤ IQ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ.
    -ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΑΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ.
    -ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ Η΄ΚΑΚΩΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Η΄ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ…

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 02:27 | MANOLIS

    κ.Υπουργέ η γνώμη μου είναι πως το test δεξιοτήτων πρέπει να αξιολογηθεί από εσάς σύμφωνα με την πραγματική του χρησιμότητα σε ένα για παράδειγμα μελλοντικό υπάλληλο του δημοσίου και όχι από τα σχόλια που ποικίλουν ανάμεσα σε αυτούς που πρόλαβαν ή δεν πρόλαβαν να συμμετάσχουν στο συγκεκριμένο test. Για παράδειγμα:
    1)κάποιος που αρίστευσε στο test δεξιοτήτων, θα βαθμολογείτε με τον νέο νόμο: 100*4=400,00 μονάδες και έχει τις ίδιες ακριβώς μονάδες με ένα κάτοχο διδακτορικού και 200,00 περισσότερες από έναν κάτοχο μεταπτυχιακού. Αν στόχος σας είναι η αξιοκρατία και η στελέχωση των ικανότερων στις δημόσιες υπηρεσίες δεν νομίζω ότι μπορούν πτυχία που αποκτήθηκαν με κόπο, ιδρώτα, χρόνο και απερίγραπτες θυσίες να αντιστοιχούν με ένα test που διαρκεί λίγα λεπτά, με ερωτήσεις πολλές, που δεν αντικατοπτρίζουν το επίπεδο του υποψηφίου, αφού εκτός του ότι πολλές από αυτές δεν έχουν καμία χρησιμότητα στην ζωή μας , γίνονται με τις πιθανές απαντήσεις από κάτω, άρα η σωστή απάντηση μπορεί να είναι και τυχαία.
    2)είδη υπάρχουν φροντιστήρια που εκμεταλλεύονται το γεγονός και προετοιμάζουν μαθητές για το συγκεκριμένο test, που σημαίνει νέα και περιττά έξοδα αφού πρέπει να ακολουθήσεις την αγορά.
    Ίσως η κατάργηση του να μην είναι απολύτως δίκαιη (σεβόμενος τα παιδιά που έχουν είδη συμμετάσχει), όμως ο πολλαπλασιασμός του με τον συντελεστή 4 είναι σίγουρα υπερβολικός.

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 02:24 | Νικος Σακελαρίου

    Η καταργηση του test δεξιοτητων ήταν μια δεσμέυση του ΠΑΣΟΚ όταν η ΝΔ εισήγαγε το μέτρο. Κάνε πράξη την δεσμευσή σας!!! ΄

    Άλλωστε τα test αυτα δεν αποδεινύουν τίποτα πέρα από την παπαγαλία γνώσεων άσχετων από την ικανότητα κάποιου για εργασία στο δημόσιο. Αυξάνουν την παραπαιδία και κάνουν πλουσιότερα τα σχετικά φροντηστήρια. Είναι απλά εμπόριο ελπίδας.

    Ο βαθμός πτυχίου, οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι σπουδών, καθώς και η γνώση ξένων γλωσσών είναι υπέρ αρκετά για την αξιολόγηση κάποιου που θα εργαστεί στο δημόσιο.

    Σε γενικές γραμμές ο νόμος είναι προς την σωστή κατεύθυνση.

    Εφαρμόστε τις δεσμέυεσεις σας!!!

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 01:05 | Δημήτρης

    Κύριε Υπουργέ,
    Το τεστ δεξιοτήτων πρέπει να έχει μεγαλύτερο συντελεστή βαρύτητας, αφού αποτελεί ένα κοινό μέτρο σύγκρισης για όλους, ανεξάρτητα σχολής που τελείωσε ή επιστημονικής κατεύθυνσης. Τι να τον κάνω κάποιον με 3 διδακτορικά και 5 μεταπτυχιακά αν δεν έχει βασικές γνώσεις, αντίληψη και δεξιότητες επίλυσης απλών προβλημάτων( αυτό που πολύ σωστά ονομάζεται «κοινή λογική»)?
    Το τεστ αυτό θα έπρεπε να επαναλαμβάνεται κάθε 3 ή 4 χρόνια, ώστε να μην εμπορευματοποιηθεί αφενός με φροντιστήρια κλπ και αφετέρου λόγω κόστους αφού το προηγούμενο στοίχισε πολλά εκατομμύρια ευρώ. Τέλος δεν θα ήταν σωστό όλοι αυτοί που θα ήθελαν να διεκδικήσουν πρόσληψη στο δημόσιο να είναι συνεχώς σε διαδικασία εξετάσεων.

    Κινείστε στην σωστή κατεύθυνση. Μέινετε σταθεροί στην πορεία σας για το καλό της χώρας.

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 00:56 | nn

    1.Συμφωνώ με την ύπαρξη του τεστ δεξιοτήτων
    2.Διαφωνώ με την 10ετη ισχύ του γιατί ενθαρρύνουμε παραπαιδεία που ευνοεί τους λίγους.. (το πολύ 4 χρόνια ισχύς θεωρώ ότι είναι καλά)
    3.Δεν το έχω κάνει οπότε δεν γνωρίζω αν περιέχει και ερωτήματα συμπεριφοράς (θεωρώ ότι είναι καλό να φέρονται και οι δημόσιοι υπάλληλοι σαν επαγγελματίες..όχι ότι θα αλλάξουν αν συμπεριληφθεί στο τεστ δεξιοτήτων αλλα τουλάχιστον είναι ένα βήμα από τα πολλά που μπορεί να γίνουν προς αυτήν την κατεύθυνση)

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 00:39 | The Great

    Το τεστ γνώσεων & δεξιοτήτων έκρινα προσωπικά ότι με συμφέρει γιατί το δοκίμασα πειραματικά και στον επίσημο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αλλά και σε πολλά παρόμοια τεστ που δίνονταν από εφημερίδες και sites, με το αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικό … Αλλά δεν ήθελα να κάνω καμιά επίδειξη και προσωπική προβολή με την αναφορά μου αυτή, παρά μόνο να υπογραμμίσω τον βαθμο δυσκολίας του. Το θεωρώ άδικο και «τυχάρπαστο» για μια τόσο σημαντική και κορυφαία διαδικασία όπως είναι η πρόσληψη στο δημόσιο και η λύση-λύτρωση του βιοποριστικού προβλήματος. Δεν μπορεί ένα «σταυρόλεξο» να κρίνει σε τόσο μεγάλο βαθμό το μέλλον των οικογενειών μας και των παιδιών μας. Δεν μπορεί πχ μια ερώτηση όπως η : Στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας:
    α) ο Ιούλιος είναι θερινός μήνας.
    β) ο Ιούλιος είναι χειμερινός μήνας.
    γ) ο Ιανουάριος είναι χειμερινός μήνας.
    δ) όλοι οι μήνες είναι θερινοί
    ή
    96. Πόσα τρίγωνα υπάρχουν στο διπλανό σχήμα;
    α) Λιγότερα από 21.
    β) 21 ή 22.
    γ) 23 ή 24.
    δ) Περισσότερα από 24
    και πολλές άλλες …
    να κρίνει αν εγώ είμαι ο κατάλληλος να δουλεψω στο δημόσιο ή όχι!!
    Τέλος αν ο προηγούμενος πολλαπλασιαστής 3 της βαθμολογίας ήταν πλεονασμός, ο νέος πολλαπλασιαστής 4 είναι τουλάχιστον υπερβολικός και παράλογος. Αν σώνει και καλά πρέπει να υπαρχει μοριοδότηση και φυσικά πολλαπλασιαστής στο τεστ γνώσεων και δεξιοτήτων, αυτός σίγουρα δεν πρέπει επουδενί να είναι μεγαλύτερος της μονάδας.

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 00:21 | Γιαννης

    κυριε Υπουργε θα ηθελα να τονισω εκφραζοντας ταυτοχρονα την αγωνια και αγανακτηση πολλως συναδελφων μου που δινουν εξετασεις για διορισμο στην εκπαιδευση επειδη ακουστηκε οτι θα μετραει το τεστ δεξιοτητων και στους γραπτους διαγωνισμους του Ασεπ για εκπαιδευτικους οτι αυτο θα ειναι πολυ αδικο και κουραστικο για μας και για χιλιαδες πτυχιουχους που θελουν να γινουν εκπαιδευτικοι.Οσοι εχουν διαγωνιστει σε γραπτο διαγωνισμο του Ασεπ γνωριζουν τι σημαινει αυτο τι κουραση θυσιες σε οικονομικο συναισθηματικο και προσωπικο ακομα και κοινωνικο επιπεδο εχουμε κανει για να πετυχουμε μην μας βαζετε ενα επιπλεον δυσκολο κριτηριο αρκετα δυσκολα ειναι ηδη μην μας επιβαρυνεται με ενα επιπλεον.Ωσ ποτεθα διαγωνιζομαστε θα κρινομαστε? Κρινετε τους εκπαιδευτικους στην πραξη μεσα στα σχολεια με την αξιολογηση και με ενα καλυτερο συστημα γραπτων διαγωνισμων ποοιο δικαιο οχι ομως και με το τεστ δεξιοτητων

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 00:22 | ΠΗΛΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

    ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ Η ΜΕ DISTINCTION ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ.ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Π.Ε ΚΑΙ Τ.Ε ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΑ.

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 00:15 | mesas

    «Η διαδικασία της ειδικής γραπτής εξέτασης διενεργείται μία τουλάχιστον φορά κάθε δύο έτη»
    δίνει σίγουρα πλεονέκτημα σε όσους εξεταστούν, μέχρι την επόμενη εξέταση
    καλύτερα θα ήταν να ήταν κάθε χρόνο

    συμφωνώ στην αύξηση του συντελεστή της εξέτασης

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 00:37 | Νικόλαος

    Ήταν επιτακτική η ανάγκη για την αναβάθμιση του ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, θεραπεύει πολλές αδικίες που μπορεί να γίνονται βάσει άλλων κριτηρίων.
    Το πρώτο τεστ που συμμετείχα είχε ερωτήσεις κατανόησης, κριτικής σκέψης, χρήσης της γλώσσας, πρακτικών μαθηματικών, ευστροφίας, παρατηρητικότητας, ακόμα και η τελευταία ερώτηση (που την απάντησα λάθος) ήταν πολύ έξυπνη, ήθελε να διαπιστώσει αν ακολούθησες τις οδηγίες που δόθηκαν από την επιτροπή.

    Βοηθάει-ευεργετεί όσους είναι ικανή να πετύχουν σε γραπτούς διαγωνισμούς, εκεί που η συλλογή χαρτιών (διαφόρων ποιοτήτων) παίζει μικρότερο ρόλο, αλλά δυστυχώς διενεργούνται σπάνια.

    Ένας συντελεστής του 5, δε νομίζω πως είναι υπερβολικός.
    Και μια βάση στο 55 τουλάχιστον, όποιος δε μπόρεσε να γράψει το 55 σ αυτό το τεστ, μάλλον θα πρέπει να ξαναπροσπαθήσει, κατά την άποψή μου.

  • 12 Νοεμβρίου 2009, 00:16 | ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΒΑΣΙΚΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΕΝΑΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΣ ΠΧ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΣΥΝΟΡΕΥΕΙ Η ΑΓΓΛΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΔΕΝ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ…ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ ΚΤΛ…
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΛΕΦΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΤΕΣΤ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΝ ΝΑ ΡΕΦΑΡΟΥΝ ΕΝΑΝ ΚΑΚΟ ΒΑΘΜΟ ΠΤΥΧΙΟΥ (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΟΡΙΑ),ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ!

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:37 | Μιχάλης Κ

    ΘΕΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 6 ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ (ΤΕΣΤ) ΠΟΥ ΗΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.ΟΡΘΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΤΕΣΤ (ΧΡΟΝΟΣ ΙΣΧΥΟΣ,ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ) ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΑΡΘΡΟ 6.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:22 | Kωστας Kουμπατης

    To test δεξιοτητων ειναι ενα σωστο μέτρο μετρησης γνωσεων του εξεταζόμενου.Και καλα κανει η Κυβέρνηση και το πριμοδοτει ακομα περισσοτερο. Οι αξιοι να παρουν περισσοτερη βαθμολογια απο τα παπαγαλακια.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:11 | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΜΑΒΙΔΗΣ

    προσοχή στο εμπόριο που θα στηθεί με τα φροντηστήρια γυρω απο το ΤΕΣΤ μην φτιάξουμε ένα ακόμα σύστημα παραπαιδείας.
    Δώστε τη δυνατότητα για κάθε χρόνο στο ΤΕΣΤ.Μέσω υπολογιστών τυπου gmat κτλπ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.Επίτελους λίγη ελπίδα για όλους τους Έλληνες που δεν έχουν άκρες και πιστεύουν στον ευατό τους.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:54 | Δ. .ΔΗΜΑΡΙΔΗΣ

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥΤΗ ΑΠΟΠΝΕΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ.ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ,ΙΣΩΣ 5 ,ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Ο ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ,ΑΦΟΥ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΣΤΕΙΡΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΕΙΣ .ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ ,ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΟΣΟΝ , ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΕΥΣΤΡΟΦΟΙ.
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:12 | ΝΑΒΡΟΖΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΘΕΣΕΤΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΨΕΥΣΑΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΜΑΣ.
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΡΗΞΙΚΕΛΕΥΘΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΔΙΑΤΥΠΩΝΩΝΤΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ.

    1) ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΕΠΙ ΠΕΝΤΕ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
    ΤΗΣ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    2)ΜΕΙΩΣΗ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
    ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ, ΕΠΑΛ, ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ.

    3)ΜΕΙΩΣΗ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΙ.
    ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΕΣΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕΣΩ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΩΝ , ΓΝΩΡΙΜΙΩΝ,ΝΕΟΛΑΙΩΝ, ΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ.

    4)ΜΕΙΩΣΗ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΣΥΝΑΦΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ .ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ.

    5) ΑΠΑΛΟΙΦΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΙΣΟΤΙΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε.

    ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΩΣ ΙΣΟΤΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ,ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ) ΜΕ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ. ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΣΕ ΑΝΕΡΓΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ ΙΣΗΣ ΑΞΙΑΣ.(ΙΣΟΤΙΜΑ)

    ΚΑΤΕΘΕΣΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΛΠΙΖΩ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΟΥΝ ΙΔΙΩΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ!!!!!!

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:58 | Δ. .ΔΗΜΑΡΙΔΗΣ

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥΤΗ ΑΠΟΠΝΕΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ.ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ.ΙΣΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Ο ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ,ΑΦΟΥ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΣΤΕΙΡΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΕΙΣ .ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ ,ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΟΣΟΝ , ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΕΥΣΤΡΟΦΟΙ.
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:58 | Αθανάσιος Αντωνίου

    Τι θα συμβαίνει με κάποιον που συμμετείχε σε ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ,έλαβε μία σειρά και μέχρι να έρθει η σειρά του για διορισμό έχει αποκτήσει επι πλέον τίτλο ή τίτλους?
    Προτείνω οι λίστες που θα εκπονούνται απο το ΑΣΕΠ να αναθεωρούνται ετησίως λαμβάνοντας υπόψη τα νεοαποκτηθέντα προσόντα.
    Επίσης αν είναι δυνατόν σε καμμία φάση της όλης διαδικασίας να μήν φαίνονται τα ονοματεπώνυμα των συμμετεχόντων.

  • ΟΡΘΟΤΑΤΑ ΤΟ ΤΕΣΤ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΟΣΟ ΥΨΗΛΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΤΑΝ ΤΟ ΤΕΣΤ ΕΠΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΟΝΟ 70.000 ΑΤΟΜΑ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΟ ΣΝΟΜΠΑΡΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΝ ΤΙΣ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ.ΤΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΙ.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:38 | Βασίλης

    θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερος συντελεστής στο τεστ δεξιοτήτων γιατί εκεί φαίνεται η πραγματική δεξιότητα του υποψηφίου.
    Και ας γίνετε κάθε 3 ή 4 χρόνια γιατί έχει και κάποιο οικονομικό κόστος.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:21 | Νεκταριος Ζ

    Άμεσα να προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός δεξιοτήτων του ΑΣΕΠ.
    Επιπλέον όλες οι προσλήψεις να γίνονται με γενικό διαγωνισμό και να καταργηθεί η σειρά προτεραιότητας.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:12 | Παναγιώτης

    Εφοσον δίνεται τόση βαρύτητα στο συγκεκριμένο τεστ θα πρέπει να πραγματοποιείται τουλάχιστον κάθε εξαμηνο για να έχουν ολοι τα ίδια δικαιώματα τουλάχιστον στην συμμετοχή.
    Όπως γίνεται και στα τεστ των ξένων γλωσσών όπου αρκετοι φορείς πραγματοποιόυν δύο ή και περισσότερες φορές εξετάσεις μέσα στον ίδιο χρόνο.

    Ευχαριστώ.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:56 | ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ

    Απλά ρίξτε μια ματιά στις επιδόσεις στο ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ορισμένων διοριστέων σε πρόσφατες προκηρύξεις. Οι οποίοι τι παράδοξο…..ενώ είναι διοριστέοι λόγο της προσαύξησης 50% (και «έμπειρα στελέχη του δημοσίου»)……. στο τέστ γράψανε κάτω από 50/100.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:56 | Alx

    Πιστεύω ότι το τεστ δεξιοτήτων ΔΕΝ ειναι απαραίτητο για τις κατηγορίες ΠΕ, δεδομένου ότι η απόκτηση ενός διπλώματος ή ενός πτυχίου αποτελεί αυτόματα ένα επιτυχημένο ‘τεστ’.

    Ο συντελεστής (4) είναι υπερβολικός και πρέπει να μειωθεί διοτι το τεστ γίνεται ισότιμο με ένα διδακτορικό δίπλωμα το οποίο ως γνωστόν αποκτάται με 4-5 χρόνια έρευνας και εξέταση απο 7μελή επιτροπή καθηγητών.

    Το νέο νομοσχέδιο είναι ένα πολύ μεγάλο θετικό βήμα.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:35 | ΜΠΑΜΠΗΣ

    Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 4 ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ.Η ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 1 Η ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕ 2.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:47 | Παναγιώτης Βαρλάγκας

    Η επαύξηση της συμβολής της βαθμολογίας του Τεστ Δεξιοτήτων (x4 αντί x3 που ίσχυε έως τώρα) στη συνολική βαθμολογία, αλλά και – ιδίως – η καθόλου εισαγωγή του ως κριτηρίου αξιολόγησης είναι ορθή τουλάχιστον για τους εξής δύο βασικούς λόγους:

    1) Αποτελεί ένα *κοινό* μέτρο αξιολόγησης για όλους τους υποψηφίους. Ως γνωστόν υπάρχουν τεράστιες αποκλίσης στις κλίμακες αξιολόγησης των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Π.χ. είναι πασίγνωστη η δυσκολία επίπτευξης υψηλού μέσου όρου σε πανεπιστημιακά τμήματα όπως: Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ, Φυσικής Αθήνας, Μαθηματικών Αθήνας, Νομικής Αθήνας, Οικονομικών ΑΣΟΕΕ, ενώ σε αντίστοιχα τμήματά τους της περιφέρειας (αναφέρω ενδεικτικά: Μαθηματικό Πάτρας, Νομική Κομοτηνής, Οικονομικό Ρεθύμνου) με ιδιαίτερα ήσσονα προσπάθεια κατακτάται ευκόλως υψηλότερη βαθμολογία. Πόσω μάλλον που οι βάσεις εισαγωγής των εν λόγω τμημάτων, αλλά και τα ποσοστά αποδοχής σε μεγάλα πανεπιστήμια στο εξωτερικό, σαφώς δεικνύουν ότι το ακαδημαϊκό επίπεδο των αποφοίτων όπου οι βαθμοί είναι χαμηλότεροι είναι κατά τεκμήριο *υψηλότερο*. Το τεστ δεξιοτήτων δίνει ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΑΘΜΙΣΗΣ. Το ίδιο ρόλο επιτελούν στις ΗΠΑ τεστ όπως GRE, GMAT, LSAT για εισαγωγή για μεταπτυχιακές, MBA ή νομικές σπουδές ή π.χ. το τεστ της αντίστοιχης του ΑΣΕΠ αρχής προσλήψεων Public Service Commission of Canada στον Καναδά, ( http://www.psc-cfp.gc.ca/ppc-cpp/pract-test-examn-pract/index-eng.htm ) ή τα preselection tests του EPSO (European Personnel Selection Office της Ευρωπαϊκής Ένωσης)

    2) Δίνει την ευκαιρία σε υποψηφίους που για τον Α’ η Β’ προσωπικούς ή οικογενειακούς λόγους δεν είχαν υψηλές ακαδημαϊκές επιδόσεις, αλλά είναι ιδιαίτερα εύστροφοι και ικανοί στις δεξιότητες που απαιτούνται να συμπληρώσουν/ισοσταθμίσουν αυτήν την έλλειψή τους στο ακαδημαϊκό κομμάτι.

    Αξίζουν ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στον πρόεδρο του ΑΣΕΠ καθηγητή κ. Βέη, του οποίου «προσωπικό στοίχημα» υπήρξε η εισαγωγή του τεστ δεξιότητων στο σύνολο των κριτηρίων μοριοδότησης, και μάλιστα σε μια ελληνική πραγματικότητα που δεν ήταν ιδιαίτερα ευμενώς διακείμενη σε αυτήν την (για εμάς) καινοτομία, η οποία όμως προσφέρει ήδη ποιοτική αναβάθμιση στον τρόπο αξιολόγησης των υποψηφίων για τις θέσεις δημοσίου.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:33 | Thanassis Farmakis

    ΚΑΤ’ΑΡΧΑΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ «ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ» ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ! ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ! ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ! ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ! ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Κ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ, ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΠΡΑΞΗ! Σ’ΑΦΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ! ΕΛΠΙΖΩ Κ ΣΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΣ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΩ!

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:44 | d

    Θα πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο και να έχει δυνατότητα κάποιοσ να δώσει όσες φορές θέλει, κατά τα λοιπά συμφωνώ ότι η πρόταση είναι σωστή.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:12 | Γιωργος Θ.

    ΘΕΤΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ.ΟΡΘΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΔΩΣΕΙ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΩΣΟΥΝ(ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΒΕΒΑΙΑ)

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:29 | Παναγιώτης

    Θεωρώ πώς είναι άδικη η συγκεκριμένη αύξηση του συντελεστή στην ειδική γραπτή δοκιμασία διότι δεν μπορεί να παίρνει κάποιος που διάβαζε εφημερίδα (γιατι τα θέματα καμία σχέση δεν είχαν με επιστημονικούς ορισμούς και το πρακτικο αντικείμενο κάποιας εργασίας) να πάιρνει παραπάνω μόρια απο έναν π.χ. ο οποίος δουλευε επάνω σε ευρωπαϊκά προγράμμα και γνωρίζει τα όργανα και την λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Επιπλέον δεν είναι δυνατόν καποιος για να πάει να δώσει το συγκεκριμένο τεστ να χρειάζεται να μετακινηθεί 300 χλμ σε δυσβατη περιοχή μέσα στον Νομό οπου κατοικεί και είναι εγγεγραμένος, στην συγκεκριμένη περίπτωση η ισοπολιτεία και η ισονομία πάει περίπατο ειδικά και όταν πρόκειται και για άτομο με δυσκολία μετακίνησης. Γι` αυτό θεωρώ πως το συγκεκριμένο τεστ ήταν και είναι μία καλικατουρα με τους όρους που πραγματοποιήθηκε και εφόσον θέλουμε να κανουμε μια καινούργια αρχή προτείνω την οριστική διαγραφή-κατάργηση των βαθμολογιών και επαναπροκήρυξή του τεστ με ίσους όρους για όλους και θέματα ουσιαστικά που θα μπορούν πραγματικά να αποτελουν κριτήριο των γνώσεων και των δυνατοτήτων που έχει καποιος για την πρόσληψή του, αλλά και την εύκολη πρόσβαση στα εξεταστικά κέντρα.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:11 | ΣΕΡΕΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    θεωρώ ότι η προσαύξηση με συντελεστή πέντε(5) στο τεστ δεξιοτήτων είναι πιο αντικειμενική, αφού σε ένα τεστ δεξιοτήτων ανταποκρίνοται καλύτερα οι ικανότεροι.(Ας μην ξεχνάμε την εξαγγελεία της κυβέρνησης για πρόσληψη στο δημόσιο των άριστων και όχι των αρεστών).

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:55 | ΠΑΠΠΑ ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ

    ΑΦΕΝΟΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΞΑΝΑ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ. ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΟΜΩΣ ΟΣΟΙ ΠΗΡΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 50 ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ «ΕΠΙΠΕΔΟ» ΚΑΙ ΤΗΝ «ΑΞΙΑ» ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ. ΞΕΧΑΣΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΜΠΑΜΠΑΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ…

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:47 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 4. ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΝΑ ΡΟΛΟ. ΧΕΡΩ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΕ ΙQ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ…. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ. ΤΟΥΣ ΡΩΤΑΣ ΜΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΣΥΝΟΡΕΥΕΙ Ι ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΑΓΓΛΙΑ !!!! ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΓΚΑΦΑΛΙΑ….. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΝΑΜΕ ΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΤΕΣΤ ΣΑΝ ΧΩΡΑ !!! ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΠΟΣΟΙ ΠΕ ΠΙΑΣΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30….
    ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟ ΧΟΥΝ ΟΜΩΣ 9 ΜΕ ΣΚΟΝΑΚΙΑ ΚΕ ΛΙΓΟ ΜΠΟΥΤΙ ΣΤΟΝ ΛΥΓΟΥΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ! ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΝΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΝΤΕΛΕΣΤΗ!!!

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:54 | ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΝΑ ΙΣΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΩΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΣΤΟ ΤΕΣΤ…ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 100 ΜΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ…ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 400 ΜΟΡΙΑ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΑΠΟΔΟΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΣΤ…ΠΟΣΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ…
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΟΥΝ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΜΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΝΑΤΕ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ 50% ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΤΛ…ΙΣΑ ΙΣΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΘΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ…
    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ (ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ,ΜΕΤΠΤΥΧΙΑΚΑ,ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΤΛ)

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:05 | Γιώργος Μ.

    Θεωρώ την διαδικασία της ειδικής γραπτής εξέτασης παντελώς άδικη και υποτιμητική για την ίδια την υπόσταση των πτυχίων μας αλλά και γενικότερα του εκπαιδευτικού συστήματος για τους παρακάτω λόγους:

    1. Η χρησιμότητα αλλά και η αξιοπιστία του τίθενται υπό αμφισβήτηση σε μια εποχή που το ζητούμενο είναι η εξειδίκευση και η τεκμηριωμένη γνώση πάνω στα προβλήματα κάθε κλάδου π.χ. πόσο χρήσιμη και σημαντική είναι η γνώση του ονόματος ενός ξένου ηγέτη που επισκέφτηκε τη χώρα μας (ερώτηση από το τέστ δεξιοτήτων) καθώς και άλλες «ανόητες» ερωτήσεις στις οποίες κληθήκαμε να απαντήσουμε και δυστυχώς χρησιμοποιήθηκαν στην αξιολόγηση των δεξιοτήτων μας;
    2. Εξισώνει σε επίπεδο μοριοδότησης την διαδικασία απόκτησης διδακτορικού τίτλου σπουδών (ελάχιστο χρονικό όριο απόκτησης 3 χρόνια, μέσος όρος 5) με μια τρίωρη γραπτή εξέταση (3 ώρες = 100 Χ 4 = 400 μόρια = Διδακτορικό = 5 χρόνια).
    3. Ενισχύει την παραπαιδεία. Φροντιστήρια αναλαμβάνουν την προετοιμασία των υποψηφίων για το τεστ δεξιοτήτων.
    4. Είναι υπό αμφισβήτηση το αδιάβλητο της διαδικασίας… είχαν πολλά ακουστεί για πακέτα ερωτήσεων σε κάποια «καλά» φροντιστήρια των Αθηνών.
    5. Γιατί δεν χρησιμοποιείται για τις κρίσεις των ήδη δημοσίων υπαλλήλων καθώς λαμβάνεται τόσο σοβαρά υπόψη για τον διορισμό στο δημόσιο.
    6. Ο βαθμός του απολυτηρίου λυκείου γιατί δεν λαμβάνεται υπόψη στη διαδικασία της μοριοδότησης των ΠΕ και ΤΕ υποψηφίων για μια θέση στο δημόσιο; Ίσως το τέστ δεξιοτήτων θα έπρεπε να ενσωματωθεί στη διαδικασία αξιολόγησης των μαθητών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να συμμετέχει στη διαμόρφωση του βαθμού του απολυτηρίου του λυκείου.

    και πολλά άλλα το σημαντικότερο είναι να σεβόμαστε την επιστημονική γνώση και το χρόνο που απαιτείται για την απόκτησή της και να μην εξισώνουμε διαδικασίες φροντιστηριακών μεθοδεύσεων με τίτλους ανώτατων ιδρυμάτων.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:02 | Μ.Γιώτης

    Μακάρι να μπεί η πολυπόθητη αξιοκρατία.Παρακαλώ το τεστ δεξιοτήτων να γίνεται κάθε χρόνο μία φορά.Οχι κάθε δύο.Υπάρχει χάντικαπ αυτή τη στιγμή από ανθρώπους που δεν μπόρεσαν να το δώσουν.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:19 | zois

    Είναι ιδιαίτερα μεγάλος ο συντελεστής προσαύξησης της βαθμολογίας τέσσερα (4) για ένα τεστ, γενικών γνώσεων και αόριστων δεξιοτήτων, που ολοκληρώνεται μέσα σε λίγες ώρες.
    Η προσαύξηση με συντελεστή ένα (1) ή δύο (2), είναι αρκετά ικανοποιητική και περισσότερο αντικειμενική για το επίπεδο γνώσεων που αντικατοπτρίζει το συγκεκριμένο τεστ.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:46 | Διονύσιος ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

    Αναφορικά με το Τεστ Δεξιοτήτων πρέπει να δίδεται η δυνατότητα να δίνει κάποιος όσες φορές θέλει και να επιλέγει ποια βαθμολογία να επικαλείται.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:02 | Δημήτρης Παπαδόπουλος

    Κατ’ αρχάς θα ήταν πολύ σημαντικό να ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ο νόμος καθώς είναι νευραλγικός και είναι αναχρονιστικό το να υπάρχουν δεκάδες παραπομπές σε άλλους νόμους και στο τέλος να δυσκολεύεσαι να βγάλεις άκρη.

    Σχετικά με το Τεστ Δεξιοτήτων θεωρώ πως είναι υπερβολικό να πολλαπλασιάζεται με συντελεστή τέσσερα (4), δηλαδή το άριστα να είναι 400 μόρια, ακριβώς όσα πλέον θα είναι τα μόρια για 1 Διδακτορικό που αποτελεί επίπονη έρευνα και διατριβή πλέον των 4 ετών!

    Ένας συντελεστής της τάξης του τρία (3) θα ήταν σαφώς δικαιότερος προκειμένου να μην εξισώνεται το Τεστ με τα Διδακτορικά.

    Σας ευχαριστώ για το βήμα που μας δίνετε.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:09 | ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΙ 4 ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ.ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΒΑΘΜΟ 50 ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΜΕ 200 ΜΟΡΙΑ (Χ4)ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΡΙΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΠΙΑΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΙΤΛΟ (ΠΟΛΛΟΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΠΑΝΩ 50).ΕΞΑΛΛΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΥΣΙΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΣΤ…ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ…

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.