Η παρ. 1 του άρθρου 35 του Ν. 3731/08 (ΦΕΚ 263/08) αντικαθίσταται ως εξής:
«Η κατάταξη όλων των υποψηφίων, εχόντων και μη εχόντων εμπειρία, γίνεται με βάση τη βαθμολογία τους σε όλα τα βαθμολογούμενα κριτήρια. Για το πενήντα τοις εκατό (50%) των θέσεων που προκηρύσσονται ανά φορέα, κλάδο ή ειδικότητα, η εμπειρία δεν λαμβάνεται υπόψη ως βαθμολογούμενο κριτήριο.
Εξαιρούνται οι περιπτώσεις που κατά τον οργανισμό ή κανονισμό του οικείου φορέα, η εμπειρία προβλέπεται ως προϋπόθεση διορισμού, καθώς και εκείνες για τις οποίες προβλέπεται ως τυπικό προσόν διορισμού ή πρόσληψης.»
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ! ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ . Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΥΤΗ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΥς ΔΕΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ-ΗΛΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΙ 20-30. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Λάθος. Καταλαβαίνω ότι θέλετε να δώσετε την ευκαιρία και σε νέους να μπουν στην αγορά εργασίας, αλλά δεν πρέπει να βάζετε το πλαφόν του 50%. Ειναί υπερβολικό. Κανονικά η εμπειρία θα πρέπει να μετράει στο 100% των θέσεων. Απλά θα πρέπει να υποχρεώνετε τους φορείς να έχουν ηλικιακή ποσόστωση στο προσωπικό τους. Πιθανός τρόπος είναι η θέσπιση, κατά περίπτωση, μέγιστου ορίου ηλικίας για συγκεκριμένες junior ή graduate θέσεις ή η δημιουργία χωριστών διαγωνισμών για άτομα εμπειρίας μικρότερης των 5 ετών.
Αξιοκρατία νοείται όταν για ΟΛΟΥΣ τους υποψηφίους υπολογίζονται ΟΛΑ τα προσόντα τους και επιλέγεται ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ (ο πιο άξιος).
Όταν στις μισές θέσεις δεν υπολογίζονται οι ικανότητες που κέρδισε κάποιος με τα χρόνια δουλειάς του και στις υπόλοιπες θέσεις αυτή η εμπειρία μετριέται μόνο μεχρι ενα ανώτατο 5 ετων, τότε δεν μπορούμε να μιλάμε για αξιοκρατία.
Ειναι κοινό μυστικό πώς ερχονται άτομα με μεταπτυχιακα από διάφορες χώρες. Μεταπτυχιακα που σε πολλές περιπτώσεις απλά αγοράστηκαν. Αλλά ακόμα και αυτό να μην ισχύει όταν ενα φτηνο μεταπτυχιακο κοστίζει γυρω στα 6000 ευρώ και δεν επιτρέπει σε κάποιον χωρις οικονομικη δυνατότητα να το αποκτήσει, δεν μπορούμε να μιλάμε για αξιοκρατία. Ειδικά από μια σοσιαλιστική κυβέρνηση.
Είμαι 34 χρονών και δουλευω από την στιγμή που τελείωσα το στρατο (ο οποίος φυσικα δεν προσμετράται πουθενα :-)). Δεν είχα την οικονομική δυνατότητα να κάνω μεταπτυχιακό. ειμαι παντρεμένος και καθυστερούμε να κάνουμε παιδί γιατί δεν θέλουμε να το συντηρούν οι παπουδες του.
Καταλαβαίνω την ανάγκη όσων ξόδεψαν πολλά χρόνια να πάρουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά και δεν αντιδρώ στην εξτρα μοριοδότηση τους αλλά το να αγνοουνται προσόντα για να ικανοποιήσετε ενα μεγάλο μέρος ψηφοφόρων το θεωρώ απαράδεκτο.
Με μια αναγνωση των σχολίων στην δημόσια διαβούλευση είναι φανερό ότι η πλειοψηφία ειναι αντιθετη σε αυτό το κομμάτι του κατα τα άλλα θετικού μέτρου.
οπότε αν όντως η δημόσια διαβούλευση αυτή έχει νόημα για εσάς θα πρέπει να το αλλάξετε. αλλιώς απλά προσπαθείτε να ρίξετε λίγη στάχτη στα μάτια μας με την ψευδαίσθηση ότι έχουμε την δυνατότητα να αλλάξουμε κάτι μέσα από αυτό.
Φιλικά
Αμπατζής Κορνήλιος
Φυσικοθεραπευτης
Συμφωνώ και εγώ με τη γενικότερη ένσταση που εκφράζεται σχετικά με την «υποβάθμιση» της εμπειρίας.
Όποιος έχει δουλέψει και μάλιστα σε απαιτητικά πόστα, γνωρίζει πολύ καλά ότι αποκτάει πολύτιμες πρακτικές γνώσεις που είναι πολύ απαραίτητες στην αγορά εργασίας και λίγη σχέση έχουν με τις σπουδές.
Παραδείγματα: Εργασία με καθημερινές προθεσμίες, εργασία σε πολυπολιτισμικό περιβάλλον, εργασία με καθημερινη επαφή με τον κόσμο.
Θα πρέπει λοιπόν το κριτήριο της εμπειρίας να λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν.
Εξάλλου στην Ελλάδα είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των νέων έχει κάποιο πτυχίο. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να δίνει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα είναι από εκεί και πέρα το κριτήριο της εμπειρίας. Μόνο με αυτό τον τρόπο θα αρχίσει και να αλλάζει η νοοτροπία στο δημόσιο τομέα και να αυξάνεται η ταχύτητα εξυπηρέτησης των πολιτών.
Ποιο το επιπλέον όφελος (value added) για μια δημόσια υπηρεσία από ένα νέο υπάλληλο που μόλις έχει τελειώσει τις σπουδές του και δεν έχει ιδέα από την πραγματική αγορά εργασίας? Πιστεύω όχι πολύ σηματνικό…
Εικικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε αυτήν τη χώρα δεν μπορούν τα πράγματα να γίνουν πιο απλά πιο αξιοκρατικά.
Θεωρώ ότι είναι ανήθικο να υπάρξει ξεχωριστή κατηγορία για τους έχοντες τίτλους σπουδών χωρίς προϋπηρεσία.
Σας ενημερώνω πως έχω 10ετή προϋπηρεσία ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, 2 τίτλους μεταπτυχιακών σπουδών, ξένες γλώσσες και είμαι υποψήφιος διδάκτωρ, όλα αυτά στο αντικείμενο σπουδών μου.
Σας ερωτώ λοιπόν, κύριοι υπεύθυνοι, αν ήσασταν ιδιωτική εταιρία, θα επιλέγατε έναν υποψήφιο με προσόντα ανάλογα με τα δικά μου, έναν που φέρει μόνο τίτλους σπουδών, ή κάποιον μόνο με προϋπηρεσία, με πρώτο μισθό να μην ξεπερνά τα 1300 ευρώ;
Σας αναφέρω επίσης πως δεν με ενδιαφέρει μια θέση στο δημόσιο.
Ευχαριστώ.
Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ που αναγνωρίζει το ΑΣΕΠ για την προσληψη, αλλά και τα υπόλοιπα προσόντα (ξένες γλώσσες, μαστερ, διδακτορικό κλπ. ) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ με ακριβώς ανάλογο τρόπο ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ.
ΣΗΜΕΡΑ μετα την προσληψη ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ : Ενας αποφοιτος Λυκειου 35 ετων με 15-ετη προυπηρεσια στο δημοσιο (και πολυ περισσοτερο στις ΔΕΚΟ) ειναι με τεραστια διαφορα ανωτερος μισθολογικα (και βαθμολογικα !!!) απο έναν ιδιας ηλικιας με διδακτορικο, μαστερ και ξενες γλωσσες που μπηκε στα 30-35 (λογω σπουδων και αξιολογης προυπηρεσιας στον ιδιωτικο τομεα)!
Δηλαδή μας λέτε ότι όποιος δεν έχει εμπειρία είναι ισάξιος με αυτόν που έχει.
Αυτό τη στιγμή που και στον ιδιωτικό τομέα η εμπειρία παίζει σημαντικό ρόλο. Και όλοι όσοι δούλευαν με συμβάσεις έργου (όχι stage) από τις αρχές του 2000 και έπειτα, πλέον περνάνε σε 2η μοίρα. Ας κάθονταν να μαζεύουν πτυχία, αλλά δυστυχώς για αυτούς, έπρεπε να δουλέψουν. Πχ ένας αρχαιολόγος με μεταπτυχιακό ο οποίος δούλευε σε ανασκαφές ή με διάφορες συμβάσεις έργου στο Υπουργείο Πολιτισμού και έχει περίπου 5 ή 6 χρόνια εμπειρίας τα τελευταία 8 χρόνια, γιατί υπήρξαν και κάποια κενά, αξίζει λιγότερο από κάποιον με διδακτορικό. Και αυτό γιατί για τις μισές θέσεις η εμπειρία δεν παίζει ρόλο, για τις άλλες μισές, πάλι χαμένοι είναι αυτοί που έχουν εμπειρία.
Γενικά το όλο πνεύμα των ρυθμίσεων ευνοεί όσους είχαν την άνεση και κυρίως την οικονομική άνεση να κάνουν διδακτορικό και όχι όσους έπρεπε να δουλέψουν.
Και πάλι συμφωνώ με τη ρύθμιση αυτή περί ποσόστωσης «εμπειρία δεν λαμβάνεται υπόψη ως βαθμολογούμενο κριτήριο για το πενήντα τοις εκατό (50%) των θέσεων που προκηρύσσονται ανά φορέα.»
Έτσι λύνεται το πρόβλημα του φαύλου κύκλου που δημιουργείται όταν δε μπορεί κάποιος να προσληφθεί αν δεν έχει εμπειρία και δεν μπορεί να έχει εμπειρία αν δεν έχει προσληφθεί.
Μάλιστα, στη περίπτωση αυτή το δημόσιο εμφανίζεται κοινωνικά δικαιότερο από τον ιδ. τομέα που πολλές φορές απαιτεί προϋπηρεσία αφού δίνει έμφαση στην άμεση αποδοτικότητα των στελεχών του.
Να συμπεριληφθεί και απαγόρευση μετατάξεων απο υπηρεσία με αλλη
ειδικότητα σε υπηρεσία με αλλη ειδικότητα .π.χ καθαριστρια παιδικου
σταθμου (ΕΤΣΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ)μεταταξη σε ΔΟΥ ως υπάλληλος και μαλιστα πτυχιούχος ΑΕΙ.
Ηθελα να ήξερα οι νέοι που δεν έχουν εμπειρία δεν θα δουλεύουν στο δημόσιο ως ορισμένου χρόνου;θα είναι συνέχεια άνεργοι ή θα δουλεύουν σε άλλο αντικείμενο;
Στο όνομα της διαφάνειας πιστεύω ότι θα γίνουν μεγαλύτερες αδικίες από τις ήδη υπάρχοντες . 1)Τα μεταπτυχιακά ή τα διδακτορικά δεν πρέπει να είναι γενικός κανόνας εισαγωγής στο Δημόσιο.Πρέπει να είναι κριτήριο εισαγωγής μόνο σε εξειδικευμένες προσλήψεις . Για δε τις υπόλοιπες να είναι μόνο προσόν εξέλιξις και δεν πρέπει να πριμοδοτείται. τι να το κάνει το διδακτορικό ενας υπάλληλος που εργάζεται στο πρωτόκολλο! σε τι θα ωφεληθή η υπηρεσία!
2.Πιστεύω ότι η πρόσληψη στο Δημόσιο πρέπει να έχει και κοινωνικό χαρακτήρα.Πχ διαβασα το προδρικό διαταγμα που ορίζει τα ποσοστά της αναπηρίας και κινήται σε τρεις άξονες α. το είδος της αναπηρίας β.το μορφωτικό επίπεδο και γ. την αγορά εργασίας όσο αφορά την ανεργία κλπ.
έτσι πειστεύω πρέπει να κινήται και το συγκεκριμένω νομοσχέδιο.
που είναι η πρόνοια για τα ατομα με αναπηρία , οι πολύτεκνοικ.α. όταν ορίζει το σύνταγμα εξηπηρέτηση τέτοιων ομάδων ισούται με εξηπηρέτηση δημοσίου συμφέροντος.Ο Αρσένης κάποτε είχε πει για τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά ,- ότι δεν χρειάζεται να μοριοδοτηθούν αυτοί πρέπει να γράψουναι καλύτερα από τους άλλους.Εν όψη της διαφάνειας καμιά μοριοδότηση αυτοί λοιπόν πρέπει να διαγωνισθούν για να αποδείξουν ότι τα κατέχουν επάξια. Γιατί λοιπόν μοριοδότηση στην εργασιακή εμπειρία,ρωτήστε ένα δημόσιο λειτουργό πόσο καιρό χρειάζεται κάποιος να μάθει να πρωτοκολλεί έγγραφα , άς μη τρελαθούμε!
καμιά μοριοδότηση ούτε στα απολητήρια , οι αριστούχοι δεν πρέπει να ανυσυχούν εκτός εάν αποκτήθηκε το απολυτήριο με πλάγιους τρόπους——ΜΟΝΟ ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ—–
πειστεύω ότι θα γίνει πάλι ένα μπάχαλο πάλι.
ευχαριστώ
Η λογική του νομοσχεδίου κατ’ εμέ μοριοδοτεί τις γνώσεις και μειώνει τη συνεισφορά της εμπειρίας, ενώ η λογική λέει οτι και τα 2 πρέπει να έχουν τουλάχιστον ίση αντιμετώπιση, για το λόγο αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί τα 420 μόρια εμπειρίας 5 ετών μειώνονται στα 396 ενώ έπρεπε να αυξάνονται;;;;. Με τη λογική αυτή, λοιπόν, κάποιος στα 30 με 5 χρόνια εμπειρίας και ένα πτυχίο υστερεί έναντι του αντίστοιχου 30άρη που δεν έχει βγει από το Πανεπιστήμιο, αυτό ζητείται;;; Για εμένα πρέπει τουλάχιστον να αυξηθούν τα μόρια εμπειρίας ή, έστω, η 5ετία σε περισσότερα χρόνια (π.χ. 8).
Ένα δεύτερο ερώτημα: για το 50% που θα προσλαμβάνεται με εμπειρία θα προσμετράται η εμπειρία του στο μισθολογικό κλιμάκιο και στο βαθμό που παίρνει κατά την 1η ημέρα εργασίας του στο Δημόσιο; Ας μείνει το 50% χωρίς εμπειρία, αλλά για το άλλο 50% με εμπειρία πρέπει να υπάρχει και η ανάλογη αναγνωριση μετέπειτα και όχι να ξεκινάει από το μηδέν.
δηλαδη κ.υπουργε εμεις ειμαστε πτυχιουχοι δουλευουμε τοσα χρονια και πρεπει να πληρωσουμε να παρουμε μεταπτυχιακα!πως να το κανουμε αυτο τωρα!πρεπει να τα πληρωσουμε…..που θα τα βρουμε?ποσα χρονια πρεπει να σπουδαζουμε!
γιατι αυξανετε μοριοδοτικα τοσο τα μεταπτυχικα των οικονομικα ευπορων!
ξερετε ποσο κοστοζει ενα μεταπτυχικο?
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ.ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΩΘΗΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΚΤΙΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΧΡΗΜΑ!ΓΙΑΤΙ!
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΣΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ
ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟ 2007 ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ, ΔΟΥΛΕΥΑ ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ-(ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)- ΓΙΑ 13ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΕΤΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΝΩ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΔΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ-ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ 1 ΠΑΙΔΙ 3,5 ΕΤΩΝ-.ΤΟ 2008 ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ 50%
ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΧΑΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔIΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΜΕΣΟΝ
ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ.
ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΕΙ, ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΝ
ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ- ΑΝΕΡΓΙΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,…- ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟ 2007 ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ, ΔΟΥΛΕΥΑ ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ-(ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)- ΓΙΑ 13ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΕΤΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΝΩ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΔΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ-ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ 1 ΠΑΙΔΙ 3,5 ΕΤΩΝ-.ΤΟ 2008 ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ 50%
ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΧΑΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔIΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΜΕΣΟΝ
ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ.
ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΕΙ, ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΝ
ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ-ΑΝΕΡΓΙΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,…-ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΟΥ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΕΙΜΑΙ 40 ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ 1 ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΑΝΕΡΓΗ ΜΑΣ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΛΕΟΣ !!!!
«Έμπειρος» …. «Αρχάριος» …. Τι σημαίνει αυτό στην πραγματικότητα;
Είναι θεμιτό να έχουν όλοι ίσες ευκαιρίες σ’ένα καλύτερο εργασιακά μέλλον, αλλά το ζητούμενο είναι ποιός είναι ΙΚΑΝΟΣ ! Για να εκσυγχρονιστεί το δημόσιο πρέπει να γίνεται έλεγχος αποδοτικότητας. Καλά πήρες τη θέση, μετά τι κάνεις; Αράζεις στην καρέκλα σου και κάνεις το κορόιδο ή δουλεύεις ευσυνείδητα; Δε νομίζω να προσλαμβάνεσαι στον ιδιωτικό τομέα και να μένεις για πάντα μόνο γιατί έχεις πτυχίο. Πρέπει να κάνεις καλά τη δουλειά σου, και να την κάνει καλά κι ο ανώτερός σου, κι ο ανώτερός του κ.ο.κ. Χρειάζεται έλεγχος στο δημόσιο σε όλες τις βαθμίδες του, και όχι από κρατικούς (κομματικούς) λειτουργούς. Αυτό θα κάνει τη διαφορά. Αυτά τα γράφει ένας δημόσιος υπάλληλος.
Συμφωνώ με την κατάργηση της προσαύξησης αλλά η κατάργηση προσμέτρησης της εμπειρίας είναι λανθασμένη κίνηση. Άνθρωποι που δεν έχουν εργαστεί ποτέ δεν μπορούν να αντιληφθούν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις μιας εργασίας. Ειδικά στην περίπτωση υπαλλήλων που εργάζονται σε νευραλγικές θέσεις όπως σε εφορίες ή πολεοδομίες είναι απαραίτητο να γνωρίζουν εκ των προτέρων το πώς πρέπει να γίνετια η δουλειά σωστά ώστε να εξυπηρετείται ο πολίτης. Κατά τα άλλα το Νομοσχέδιο είναι απολύτως σύμφωνο με τα όσα διακηρύξατε προεκλογικά. Σας παρακαλώ εξετάστε όμως αυτό το άρθρο γιατί διαφωνεί αρκετός κόσμος.
Γενικά οι διατάξεις του νομοσχεδίου είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Θα παρατηρήσω όμως ότι στον διαχωρισμό των θέσεων όπου το 50% θα καταλαμβάνεται από άτομα χωρίς εμπειρία υπάρχει μια αδικία. Αυτή η διάταξη δεν συνάγει με τα υπόλοιπα αξιοκρατικά κριτήρια, αλλά θα την δεχθώ με την έννοια ότι το κράτος θέλει να δώσει την ευκαιρία σε νέα παιδιά με προσόντα να εργασθούν. Αυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί για το άλλο 50% όπου θα ισχύει η εμπειρία, υπάρχει ο περιορισμός της μοριοδότησης. Δηλαδή το κράτος θεωρεί την πενταετία σαν το ανώτατο επίπεδο εμπειρίας που μπορεί να αποκτήσει κάποιος και από εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα χρόνια που εργάζεται είναι άνευ αντικειμένου? Η διάταξη αυτή αδικεί όλους όσους εργάζονται περισσότερα χρόνια τα οποία δεν τους τα αναγνωρίζει ενώ αν είχαν π.χ. την οικονομική δυνατότητα, αντί να εργάζονται μετά την πενταετία, να κάνουν ένα διδακτορικό αυτό θα τους αναγνωριζονταν. Πιστεύω ότι θα πρέπει να διατηρηθεί το 50% χωρίς εμπειρία, αλλά στο άλλο 50% να αναγνωρίζονται όλα τα χρόνια εμπειρίας.
ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ? ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 50%? ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ? Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ. ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟ ΙΣΟΣΤΑΘΜΙΖΕΤΕ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ? ΑΙΣΧΟΣ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?ΘΑ ΑΛΛΞΕΙ ΚΑΤΙ Η’ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΟΣΑ ΞΕΡΑΜΕ?ΚΑΤΙ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ….ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ?ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 19 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3801 ΦΕΚ 163Α/4-9-09 ΄΄ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ΄΄, ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΟΥΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΡΙΝ ΠΑΡΕΛΘΕΙ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ή ΠΡΟΥΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΤΑΤΑΞΗ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΑΡΧΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ .
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
απο το 2003 συμβασιουχος..6χρονια εμπειριας,με 670ε μισθο,δουλευοντας Κυριακες-Αργιες-Υπερωριες.. Καλυπτω παγιες και διαρκεις αναγκες φυσικα,αλλα τωρα τι;; Iσως καποιος μακροχρονια ανεργος θα παρει τι θεση μου,και καλα θα κανει..Το θεμα ειναι οτι θα ειμαι εγω ο ανεργος τωρα,με γυναικα εγκυο,ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ..ευχαριστω..
ΣΥΓΧΑΡΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ . ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΣ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ . ΕΚΑΝΕ ΠΡΑΞΗ ΟΣΑ ΥΠΟΧΕΘΗΚΕ . ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΟΥΝ. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ . ΠΡΕΠΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ , ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΘΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩΝΤΑΙ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑ [ Π . Χ 50% ΚΑΙ ΑΝΩ ] ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ . ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΝ .ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 50% ΛΟΓΩ ΕΝΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ. ΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΜΑΓΕΙΡΑΣ , ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ Η ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΡΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ . ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ . ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ , ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Δηλαδή με την απόφασή σας να μην λαμβάνεται η εμπειρία ως κριτήριο για την πλήρωση του 50% των θέσεων είσαστε διατεθειμένοι να προσλάβετε προσωπικό μη έμπειρο. Θα θεωρούσατε ότι σας ειρωνεύομαι αν σας ρωτούσα «Θα τους εκπαιδεύσετε και θα τους πληρώνετε παράλληλα ως τακτικό – μόνιμο προσωπικό;» Stage με σύμβαση αορίστου!!! Μια ακόμη πρωτοτυπία.
Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά το άρθρο αλλά σας συμβουλεύω (σας εξορκίζω) να μην επιτρέψετε την πρόσληψη νέων αρχαιολόγων χωρίς αυστηρές εξετάσεις στο γνωστικό αντικείμενο, την καλή γνώση της ελληνικής γλώσσας και την γνώση ξένων γλωσσών. Η πρόσληψη χωρίς τα ανωτέρω, που άρχισε επί χούντας και συνεχίστηκε επί ΠΑΣΟΚ, είχε τραγικές συνέπειες στο επιστημονικό και υπαλληλικό επίπεδο της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, συνεκδοχικά δε στην προστασία των αρχαιολογικών χώρων και μνημείων. Πιστέψτε με, κάτι ξέρω.
Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος που μόλις απέκτησε το διδακτορικό του είναι πιο χρήσιμος στο Ελληνικό Δημόσιο από κάποιον που έχει 10ετή προϋπηρεσία.
Επίσης, ακατανόητο μου φαίνεται ένας διδάκτορας να διεκδικεί μία θέση στο Ελληνικό δημόσιο, καθώς αποτελεί υποβάθμιση των δεξιοτήτων του.
Αλλά, αφού αυτό επιθυμούν τόσο οι διδάκτορες όσο και το Ελληνικό Κράτος, εμένα δεν μου πέφτει λόγος (περί ορέξεως… κολοκυθόπιτα).
Ωστόσο, το όλο σύστημα προσλήψεων όπως προτείνεται τώρα αδικεί κατάφορα όσους έχουν ανεκτίμητη προϋπηρεσία.
Εφόσον λοιπόν το 50% προβλέπεται για τους μη έχοντες προϋπηρεσία, το υπόλοιπο 50% θα έπρεπε να προβλέπεται για όσους έχουν προϋπηρεσία. Επομένως, θα έπρεπε να προσμετρείται η εμπειρία στο σύνολό της και όχι μόνο ένα τμήμα της.
«Εξαιρούνται οι περιπτώσεις που κατά τον οργανισμό ή κανονισμό του οικείου φορέα, η εμπειρία προβλέπεται ως προϋπόθεση διορισμού, καθώς και εκείνες για τις οποίες προβλέπεται ως τυπικό προσόν διορισμού ή πρόσληψης»
Αυτο ειναι παραθυρακι κυριοι στην κυβερνηση, και δεν θελουμε παραθυρακια γιατι ζουμε στην Ελλαδα και ξερουμε οτι θα καταληξει σε φωτογραφικους διαγωνισμους. Αυτο να το σβησετε εντελως. Ποια εμπειρια ειναι τοσο σημαντικη? Ποιο παιδι θα μπει με τοσα προσοντα και δεν θα μπορεσει να μαθει μια δουλεια? Αν θελετε να το αφησετε για περιπτωσεις ΕΕΠ αντε να το καταλαβω, αλλα αν το αφησετε ετσι σε λιγο καιρο θα δουμε προκηρυξεις φωτογραφικες για θεσεις ΔΕ διοικητικου λες και ειναι πυρηνικη φυσικη δλδ και δεν μπορουν να την κανουν υποψηφιοι χωρις εμπειρια. ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΠΑΡΑΘΥΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑΤΕ
Πολύ σωστή απόφαση, μπράβο σας! Ειδικά για τις θέσεις ΠΕ όπου οι σπουδές θα πρέπει να αποτελούν πρωταρχικό παράγοντα αν θέλουμε να μιλάμε για αξιοκρατία και επιλογή των πιο ικανών, αυτό το μέτρο θα δώσει τη δυνατότητα σε νέα παιδιά που αγωνίζονται για να αποκτήσουν πτυχία, γλώσσες κλπ και να αγωνισθουν για μια θέση στο δημόσιο.
Συγχαρητήρια και πάλι!
Σε όλο τον κόσμο και για όλες τις θέσεις εκτός των τυπικών προσόντων (κατοχή τίτλων σπουδών), σημαντικότατο ρόλο στην επιλογή του προσωπικού έχει η κατοχή ανάλογης και σχετικής εμπειρίας. Στο όνομα της διαφάνειας, δημιουργείτε νέες αδικίες. Είναι πιο χρήσιμος και κατάλληλος για τη διοίκηση ένας με άσχετο μεταπτυχιακό τίτλο, αγορασμένο ίσως από το εξωτερικό ή και από το εσωτερικό, απο έναν με πολυετή εμπειρία στο δημόσιο (διορισμένου μέσω του ίδιου του ΑΣΕΠ), δηλ. το ίδιο το δημόσιο δεν το θεωρεί πλέον εξίσου κατάλληλο; ‘Ολοι σας έχετε μετατρέψει το εκπαιδευτικό σύστημα σε ένα ατέλειωτο κυνήγι συγκέντρωσης με κάθε κόστος τίτλων, βαθμών, περγαμηνών! Χρυσές δουλειές θα κάνουν πάλι όσοι τόσα χρόνια λυμαίνονται το χώρο της εκπαίδευσης.
ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ.ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΒΟΛΕΥΕΙ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΡΕΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ!!!ΚΑΛΩΣ Ή ΚΑΚΩΣ ΟΜΩΣ ΕΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΡΓΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΤΟΜΑ ΕΜΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΝΟΧΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΔΡΑ, ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙς ΠΕΡΓΑΜΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΣΩΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΔΙΑ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΕΣ, ΜΕ ΣΚΥΜΜΕΝΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΔΙΟΓΚΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΕΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΚΗΦΙΝΕΣ.
Εκτιμώ ότι η εμπειρία δεν πρέπει να τίθεται ως προϋπόθεση διορισμού.
Η στελέχωση των θέσεων στο δημόσιο γίνεται κυρίως με το πνεύμα αναπλήρωσης κενής θέσης που προκύπτει μετα από συνταξιοδότηση.
Ο νεοπροσλαμβανόμενος υπάλληλος δεν αντικαθιστά τον αποχορούντα στην ιεραρχεία, αλλά περνά,(συνήθως) από τα στάδια του δοκίμου Υπαλλήλου και σταδιακά εξελίσεται και αποκτά την απαιτούμενη εμπειρία.
Η παροχή της δυνατότητας στους οικείους φορείς, να θέτουν ως προϋπόθεση διορισμού την εμπειρία,ειδικά προσόντα κλπ, ανοίγει διάπλατα την πόρτα για φωτογραφικούς διαγωνισμούς και στην ουσία καταστρατηγεί το πνεύμα του νόμου που ειναι ο πλήρης έλεγχος του ΑΣΕΠ στις διαδικασίες προσλήψεων.
Οι εξαιρέσεις πρέπει να καταργηθουν για τη διασφάληση της διαφάνειας που είναι και το ζητούμενο της νομοθετικής πρωτοβουλίας.
Συγχαρητήρια !!! Συγχαρητήρια για την αλλαγή μοριοδότησης της εμπειρίας ! Εκτιμώ οτι η εμπειρία δεν θα τίθεται πια ως απαιτούμενο πρόσθετο προσόν, αλλά θα μοριοδοτείται ως προσόν, κάτι που θεωρώ αξιοκρατικά δίκαιο.
Τι γίνεται όμως με την «εμπειρία» των προγραμμάτων stage ;
Τα stage είναι προγράμματα μαθητείας. Αν λοιπόν η μαθητεία των stage μοριοδοτείται ως ε μ π ε ι ρ ί α, δεν θα έπρεπε να μοριοδοτείται εξ ίσου και η πρακτική άσκηση ως εμπειρία ;
συμφωνώ με την οριοθέτηση του 50%
το μόνο 35% για υποψήφιους χωρίς προϋπηρεσία ήταν αρκετά άδικο για όλους όσους ξεκινούν στην αγορά εργασίας
και ο Ν. 3731/08 λείπει από τη στήλη «σχετική νομοθεσία»
Ωραία όλα αυτά, αλλά το ξέρετε ότι μέχρι τώρα όσοι κάνανε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό επειδή συνήθως συμμετέχουν σε ερευνητικά προγράμματα αυτό προσμετράται και ως επαγγελματική εμπειρία η οποία μάλιστα επειδή αποκτήθηκε σε δημόσιους οργανισμούς μοριοδοτούνταν και 50% επιπλέον?? Τι θα γίνει τώρα? Από την άλλη αν τις μισές θέσεις τις παίρνουν οι μη έχοντες επαγγελματική εμπειρία και τις άλλες μισές οι πολύτεκνοι και οι ειδικές ομάδες τι θα γίνει με τους υπόλοιπους? Ανήκω σε μια ειδικότητα πολυτεχνείου που εδώ και 8 χρόνια που έχω πτυχίο όσες προκηρύξεις έχουν βγει δεν έχουν πάρει πάνω από 1 άτομο. Παλεύω τόσα χρόνια να αποκτήσω την προϋπηρεσία χωρίς πολιτικό μέσο και χωρίς κανένα ρουσφέτι και τα έχω καταφέρει και τώρα μου λένε ότι θα διεκδικήσω τις μισές θέσεις από αυτές που θα προσφερθούν και που είναι μηδαμινές? Γιατί δεν μας λένε από τώρα να φύγουμε να πάμε σε άλλη χώρα? Για να μην μιλήσω για τους βαθμούς των πτυχίων που μοριοδοτούνται και συγκεκριμένα πανεπιστήμια ή σχολές είναι χαμένες από χέρι γιατί οι βαθμοί έμπαιναν με το σταγονόμετρο??
Και τι θα γίνει με εμάς που παλεύουμε τόσα χρόνια για να διεκδικήσουμε έντιμα μια θέση που μας ανήκει γιατί και σπουδάσαμε και δουλέψαμε? Επειδή έτυχε να είμαστε στη φάση της αλλαγής θα την πληρώσουμε εμείς? Γιατί όπως βλέπω αυτοί που βολεύτηκαν μέχρι τώρα δεν έχουν ανάγκη και αυτοί που θα αποφοιτήσουν τώρα έχουν μια χαρά προτεραιότητα.
Δεν νομίζω να χρειάζεται η ποσόστωση του 50%. Από την στιγμή που θα γίνει επαναξιόλογηση της μοριοδότησης όλων των κριτηρίων(φυσικά εννοείται με απόλυτη δικαιοσύνη), η ποσόστωση μόνο μεροληπτική μπορεί να κριθεί και προνόμιο κάποιων. Αυτά δεν θέλετε να καταργήσετε για να επαναφέρεται την αξιοκρατία, την ισοπολιτεία και την ισονομία?
Διαφωνώ με το μέτρο και τον τρόπο οριοθέτησης διότι δείχνει μεσοβέζικη στάση – δηλαδή οι μισοί θα γνωρίζουν τη δουλειά και οι άλλοι μισοί θα τη μαθαίνουν; Αν κάποιος θέλει να μετριάσει το κόστος του δημοσίου τομέα, ξεκινά απο το προσωπικό, δηλαδή αναζητά προσωπικό έμπειρο, εξειδικευμένο – βάσει αυτής της λογικής θα έπρεπε να επεκταθεί ακόμη περισσότερο η μοριοδότηση στην εμπειρία κάτι που απο ότι φαίνεται έχει παραλειφθεί ( έως και 10 έτη ).Το δημόσιο με πλήρεις αποδοχές δηλώνει παραγωγική δραστηριότητα και όχι μαθησιακή σπουδή ( για αυτή τη δουλειά υπάρχουν τα λεγόμενα stage αλλά στον ιδιωτικό και όχι στο δημόσιο τομέα )
μα καλά πόση γνώση σου προσέδισε το πρωτόκολλο το αρχείο οι καταχωρήσεις να κρατάς τηλέφωνα και να ψήνεις καφέδες???
.έλεος μπήκε τέλος σε μια αθλια αδικία των ανθρώπων του ιδιωτικού τόμεα που παλεύουν καθε μέρα να γίνονται καλύτεροι σε ανταγωνιστικές συνθήκες για να σώσουν το μεροκάματο τους.
Κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος!
Γιατί σε ορισμένες ειδικοτητες σε προκηρύξεις παραμένει ενα πολυ μεγάλο ΠΑΡΑΘΥΡΟ όταν αναφέρεται πως αν δεν υπάρχουν άτομα με τα τυπικά προσόντα τότε αρκεί εμπειρία και μόνο…
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ???
Διότι αυτό έχει ανοίξει ένα μεγάλο ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ.
ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ
Στο άρθρο 217 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν.3584/2007) αναφέρει σε ποιες ειδικότητες μπορούν να μεταταχθούν άτομα από ΥΕ σε Δε ακόμη και χωρίς πτυχίο!!!!!! μόνο με 2 χρόνια εμπειρία!!
και έτσι για παράδειγμα στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ να προσλάβουν με προκήρυξη ΜΑΓΕΙΡΕΣ, κάνουν τις Βοηθούς μάγειρα ή τις Καθαρίστριες μαγείρισσες, για να εξασφαλίζουν ΨΗΦΟΥΣ οι δημοτικοί άρχοντες!!!!
και για τα κενά παίρνουν μέσω ΑΣΕΠ καθαρίστριες κυρίως.
ΚΑΙ οι μάγειρες που τελειώνουν Επαγγελματικές Σχολές και Ι.Ε.Κ.
αναρωτιούνται γιατί δεν βγαίνουν νέες θέσεις!!!!!
ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ Ε Θ Ν Ι Κ Ο Τ Υ Π Ο Γ Ρ Α Φ Ε Ι Ο για μια αναζήτηση και θα καταλάβετε. http://www.et.gr
ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ σε ανώτερη κατηγορία ΑΠΟ ΥΕ ΣΕ ΔΕ32 Μαγείρων σύμφωνα με το άρθρο 217 (ν.3584/2007)
Αν και ανήκω στην κατηγορία των υποψηφίων με δέκα έτη προϋπηρεσίας που θεωρητικά θίγονται ,το βλέπω όμως σωστό.
Από την μία μειώνονται κατά 50% οι θέσεις που απαιτούν εμπειρία αλλά από την άλλη υπάρχουν άλλες τόσες που η εμπειρία θα θεωρείτε τυπικό προσόν .Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει και αξιολόγηση των θέσεων που προκηρύσσονται ανά φορέα .Συγκεκριμένα θα πω για εμένα ότι ύστερα από δέκα χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στον ιδιωτικό τομέα, άδεια ασκήσεως οικονομικού επαγγέλματος, μεταπτυχιακό τίτλο δεν θα επιθυμούσα διοριστώ θέση που δεν ανταποκρίνεται στα παραπάνω.
Για το ΟΓΔΟΝΤΑ(80%) των θέσεων που προκηρύσσονται ανά φορέα, κλάδο ή ειδικότητα, η εμπειρία να ΜΗΝ λαμβάνεται υπόψη ως βαθμολογούμενο κριτήριο.
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΑΥΞΑΝΟΝΤΑΝ ΜΕ 50% ΗΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΧΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΠΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΡΟΥΣΦΕΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΑΥΛΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ.ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΜΗΠΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΑΚΡΟ.ΔΗΛΑΔΗ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΑΠΟ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ΣΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ.ΜΗΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΕΜΠΟΡΙΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΒΑΘΙΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ??
Είναι απαράδεκτο να δίνονται οι μισές θέσεις σε άτομα χωρίς εμπειρία. Ετσι θα δημιουργηθεί το φαινόμενο να παπαγαλίζουν οι φοιτητές στα πανεπιστήμια προκειμένου να μπουν γρήγορα στο δημόσιο με εναν μεγάλο βαθμό και ένα μεταπτυχιακό.
Τέλος, γίνεται ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ στους υποψηφίους, δηλαδή οι νέοι χωρίς επαγγελματική εμπειρία ηλικίας 22-26 να έχουν τις μισές θέσεις και οι υπόλοιποι 26+ έως 40+ τις υπόλοιπες μισές.
Προφανώς αν κάποιος είναι σε ηλικία 26+ έως 40+ χωρίς επαγγελματική εμπειρία δεν είναι κατοχος μεταπτυχιακών τίτλων ή υψολάβαθμος πτυχιούχος που να μπορεί να βρει δουλεία στις θέσεις αυτών που ΄δεν έχουν εμπειρία.
Ίσως θα έπρεπε να προσμετράται η εμπειρία στον ίδιο φορέα με κάποια προσαύξηση όταν πρόκειται για ίδια θέση.
Επίσης δε διευκρινίζεται αν κάποιος με εμπειρία θα μπορεί ταυτόχρονα να κάνει αίτηση και για το 50% των θέσων που προκηρύσσονται στις οποίες η εμπειρία δεν λαμβάνεται υπόψη ως βαθμολογούμενο κριτήριο (ωρίς φυσικά να προσμετρούνται τα μόρια της εμπειρίας).
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΡΗΣΣΟΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ , ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΘΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ!!!
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ! ΕΑΝ Η ΘΕΣΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΜΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΤΕΛΕΧΙΑΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΚΑΙ ΒΟΛΕΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΟΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟΡΙΠΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΕΚΤΟΣ!!!
Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ.
ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΕΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΕ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ?ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΗΨΗ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΕΝΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΞΙΩΣΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 30.ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ.ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΥΚΑΤΑΣΤΑΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΣΥΝΑΙΧΕΙΖΕΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ?ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΟΛΑΙΑ ΑΕΡΓΗ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΟΦΕΡΝΕΙ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ Ο ΝΕΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΠΤΥΧΕΙΟ ΤΟΥ?ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΝΕΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 30?ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΠΕΛΕΞΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ,ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΣΟΥΝ,ΤΙ ΓΝΩΣΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ.ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΤΕ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 4 ΚΑΙ 5 ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΠΟΥ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΤΕ(Ο ΕΧΩΝ 2 ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΕΣ,ΡΩΣΙΚΑ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΚΑ,ΕΧΕΙ ΙΣΑ ΜΟΡΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ!)ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΝ ΚΟΠΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΑΓΕΣΑΙ Ή ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ.ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΤΥΧΙΑ ΓΝΩΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΟΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ 18ΧΡΟΝΑ ΑΜΟΥΣΤΑΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ-ΔΙΔΑΚΤΟΤΙΚΑ ΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ!ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΚΡΙΒΟΣΥΝΤΗΡΗΤΗ ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ,ΑΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Ή ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΓΑΣΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΩ?
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΙΣΩΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΦΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΩΣ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ.ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΥΣ;
ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΣΑΝ ΘΕΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 24 ΜΗΝΩΝ. ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΥΣΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ Η ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ;
Αν εφαρμοστεί το 50%-50% στην πράξη είναι πολύ καλό.
Θεωρητικά ίσχυε και στο παρελθον κάτι παραμφερές αλλά πολύ σπάνια έβρισκε κάποιος θέσεις που να μην προσμετρούνταν η εμπειρία.
Επιτελους να ανοιξει ο δρομος και για οσους τωρα τελειωνουν τις σπουδες τους και δεν ειναι ευκολο να βρουν εμπειρια. ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ! (ισως πρωτο μαζι με την καταργηση της πριμοδοτησης). Μπραβο και παλι μπραβο
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ 50%.ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ…ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΟΠΙΑΖΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ…Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Ένα έχω να πω…
Στις προσλήψεις,κυρίως η προυπηρεσία παίζει ουσιαστικό ρόλο στην αποδοτικότητα του εργαζομένου.Λίγο λάθος το βρίσκω σαν ρύθμιση
ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ.ΠΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΩΣ 25 ΧΡΟΝΩΝ ΑΦΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ?ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΜΕΤΡΟ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.