Άρθρο 4 Επαναρυθμίσεις για τη μοριοδότηση υποψηφίων

1. Οι περιπτώσεις α΄ και β΄ της παρ. 8 του άρθρου 17 του Ν. 2190/94, όπως ισχύουν, αντικαθίστανται ως εξής:

«α. Κατά τέσσερις (4) μονάδες για διδακτορικό τίτλο

β. Κατά δύο (2) μονάδες για μεταπτυχιακό τίτλο ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης»

2. Η περίπτωση ι. της παρ. 8 του άρθρου 17 του Ν. 2190/94, όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

«ι. Κατά τέσσερις (4) μονάδες λόγω εμπειρίας πέντε (5) τουλάχιστον ετών.»

3. Οι περιπτώσεις ια, ιβ, ιγ της παρ. 8 του άρθρου 17 του Ν. 2190/94, όπως ισχύουν, καταργούνται.

4. Η διάταξη του πρώτου εδαφίου της περίπτωσης «Α. Τίτλοι σπουδών» της παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν.3051/2002 (ΦΕΚ 220Α), αντικαθίσταται ως εξής:

«Τίτλος σπουδών που απαιτείται συμφώνως με την προκήρυξη: οι μονάδες του βαθμού του τίτλου σπουδών υπολογιζόμενες σε δεκάβαθμη κλίμακα με δύο δεκαδικά ψηφία και πολλαπλασιαζόμενες με τον αριθμό εκατόν δέκα (110)».

5. Η διάταξη του τρίτου εδαφίου της περίπτωσης «Α. Τίτλοι Σπουδών» της παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν.3051/2002, με την οποία μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ, κάτοχοι πιστοποιητικού επιτυχούς παρακολούθησης προγραμμάτων ή σεμιναρίων επαγγελματικής κατάρτισης του Ο.Α.Ε.Δ, σε αντικείμενο συναφές με το αντικείμενο της θέσης, καταργείται.

6. Οι διατάξεις του πέμπτου, έκτου, έβδομου, όγδοου και ένατου εδαφίου, της περίπτωσης «Α. Τίτλοι Σπουδών» της παραγράφου 1 του άρθρου 8 του Ν.3051/2002 ,αντικαθίστανται ως ακολούθως:

«Μόνο για τις κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ

Διδακτορικό δίπλωμα: τετρακόσιες (400) μονάδες.

Μεταπτυχιακός τίτλος ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης : διακόσιες (200) μονάδες.»

7. Η διάταξη του δευτέρου εδαφίου της περίπτωσης «Β. Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης» της παραγράφου 1 του άρθρου 8 του Ν.3051/2002 αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«Για τους επόμενους δώδεκα μήνες: επτά (7) μονάδες ανά μήνα.»

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:00 | Greek-Language.gr

    Άσχετο με την ουσία αλλά ενοχλεί στο μάτι:

    Το σωστό είναι «Επαναρρυθμίσεις», δηλαδή με 2 ρο!
    Ιδού και το σχετικό λήμμα (αναρρύθμιση) στο λεξικό Τριανταφυλλίδη:
    http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/search.html?lq=αναρρύθμιση&dq=

    Αλλά και εννοιολογικά το «επαναρρυθμίσεις» είναι πλεονασμός. Θα αρκούσε σκέτο «ρυθμίσεις» ή ακόμα και «αναρρυθμίσεις»!

    Συγνώμη για το off-topic σχόλιο! Καλή συνέχεια στη διαβούλευση.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:11 | Νικολέττα Ξηρού

    το γεγονός οτι κάποιοι διαθέτουν περισσότερους απο ένα μεταπτυχιακό τίτλο δεν τους κάνει λεφτάδες που δεν ξέρουν πως να σκορπίσουν τα λεφτά τους.

    Εγώ μπορεί να μην πήγενα διακοπές για να πληρώσω τα δίδακτρά μου, προκειμένου να γίνω ανταγωνιστική στον ιδιωτικό τομέα. Η κατοχή μεταπτυχιακών τίτλων τουλάχιστον στον ιδιωτικό τομέα δηλώνει ενδιαφέρον για διαφορετικούς τομείς της επιστήμης σου, θέληση προσπάθεια και συνεχής ενημέρωση για το επιστημονικό τομεά σου και φυσικά πιστοποιει τις γνώσεις αυτές από ακαδημαικα ιδρύματα.

    Είναι πολύ ποιο δύσκολο να κάνεις δέυτερο μεταπτυχιακό (γιατί το κάνεις και σε ηλικία 26+ τουλάχιστον ) από το να μαθαίνεις 3 και 4 γλώσσες.

    Τέλος πολλά μεταπτυχιακά καλό είναι να τα παρακολουθείς αφού έχεις ήδη κάποια χρόνια προυπηρεσίας ή αφού εργάζεσαι γιατί η γνώση δεν είναι ακαδημαική είναι σε πρακτικά ζητήματα στελεχών.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:57 | Ευανθία Τάζογλου

    Θερμά συγχαρητήρια για τα νέα κριτήρια για τη μοριοδότηση στο Δημόσιο, συγκεκριμένα σχετικά με τη μοριοδότηση των τίτλων σπουδών (μεταπτυχιακό και διδακτορικό).Επιτέλους, ένα άτομο που κοπίασε να αποκτήσει ορισμένους τίτλους σπουδών μπορεί να αισθάνεται δικαιωμένο, αλλά και να πιστέψει ότι μπορεί να εργαστεί αξιοκρατικά και να προσφέρει με τις γνώσεις του στο Δημόσιο τομέα. Έχω βιώσει προσωπικά την απαξίωση της πολυετούς μου προσπάθειας για απόκτηση μεταπτυχιακού και διδακτορικού (και σας διαβεβαιώ με μεγάλες οικονομικές στερήσεις, γιατί δεν προέρχομαι από καμία μεγαλοαστική οικογένεια, απλά πίστευα και πιστεύω ότι έπρεπε να αποκτήσω όσο γίνεται μεγαλύτερη γνωστική επάρκεια για να ασκήσω όσο γίνεται σωστότερα το αντικείμενο της εργασίας μου -όταν θα με προσλάμβαναν!), όταν για χρόνια δεν μπορούσα να βρω δουλειά επειδή δεν είχα το «μέσο» να υπογράφω συμβάσεις εργασίας και να αποκτώ προϋπηρεσία, όπως έπραταν άλλοι/ες συνάδελφοί μου μόλις αποφοιτούσαμε από το Πανεπιστημιο, οι οποίοι συχνά «χλεύαζαν» την απόκτηση τίτλων σπουδών, αφού είχαν εξασφαλισμένη τη μοριοδότησή τους λόγω «αντικειμενικής» προϋπηρεσίας.
    Δύο μόνο ενστάσεις-προτάσεις:
    α) Συμφωνώ ότι υπάρχει μεγάλη διαφοροποίηση στους βαθμούς πτυχίων μεταξύ Πανεπιστημίων (κυρίως περιφέρειας και κέντρου), αλλά και των πτυχίων που προέρχονται από το εξωτερικό -ιδιαίτερα, Βουλγαρίας, κτλ.Η μοριοδότηση βάσει της κλίμακας Καλώς, Λίαν Καλώς, Άριστα, πιστεύω θα ήταν μία δικαιότερη πρόταση.
    β)Νομίζω ότι επιβάλεται η συνάφεια των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών & διδακτορικού με το αντικείμενο της θέσης και δεν είναι σωστό να καταργηθεί.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:52 | Χρήστος Λόλας

    Ο βαθμός του πτυχίου είναι παντελώς αδόκιμο κριτήριο αξιολόγησης με το υφιστάμενο καθεστώς στα ελληνικά Πανεπιστήμια. Η ευρεία χρησιμοποίηση των τίτλων ως τεκμήρια αξίας προυποθέτει πρότερη ριζική μεταρρύθμιση της 3βάθμιας εκπαίδευσης.Σε κάθε άλλη περίπτωση οδηγούμαστε σε ασυνέχεια του συστήματος αξιοκρατίας.
    Μέτρα όπως οι 400/200 μονάδες (1 Phd=2 Msc) είναι δυστυχώς επανάληψη επιφανειακών αλχημειών που δείχνουν ότι το δημόσιο είναι ανίκανο να εφαρμόσει ουσιαστικές μορφές αξιολόγησης υποψηφίων. Για αρχή ας εξεταστεί το ενδεχόμενο υποχρεωτικής γραπτής εξέτασης για όλες τις θέσεις του δημοσίου.Κανένας τίτλος δεν έχει αξία αν δεν μπορεί να δοκιμαστεί η επάρκεια του φορέα του σε κάθε περίπτωση.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 23:14 | ΧΑΡΗΣ

    ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΕΠΙ ΑΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ. ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΠΛΩΜΤΑΙΚΗ, ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΤΡΙΠΛΑΣΙΟ ΧΡΟΝΟ. ΑΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 500 ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ 200 ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ. ΑΛΛΑΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΟΡΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ 1 ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΜΔΕ ΚΑΙ 3 ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΩΝΤΑς ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:45 | ΠΑΠΠΑ ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΚΟΠΗΚΕ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΑΕΔ. ΣΥΓΧΑΡΤΗΡΙΑ.
    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΣΩΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥς ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ.
    ΑΔΙΚΗ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ 200 ΜΟΡΙΩΝ ΣΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ!!! ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΜΠΑΜΠΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ????ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΤΕ!!!!!

    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΑΛΛΑ ΜΕ 100-150 ΜΟΡΙΑ . ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ!!! ΔΕ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΩΣΤΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:56 | Christos

    τα μεταπτυχιακα ειναι προτιμοτερο να βαθμολογουνται με 300 μορια για να μην υπαρχει τοσο μεγαλη ψαλιδα με τους κατοχους διδακτορικων

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:04 | ΜΑΡΙΑ

    1) Σημαντική παράλειψη το ότι δεν αναφέρονται οι αλλαγές για την κατηγορία των πολυτέκνων/τριτεκνων/παλλινοστούντων κλπ. Η μοριοδότησή τους αντί για ποσόστωση είναι ένα πολύ δίκαιο μέτρο και πιστεύω πρέπει να προστεθεί.

    2) Θα πρέπει να αλλάξει και η μοριοδότηση για τις ξένες γλώσσες. Θεωρώ ότι 70 μόρια για άριστη γνώση ξένης γλώσσας είναι πολύ λίγα.
    Επίσης στους γραπτούς διαγωνισμούς θα πρέπει να μοριοδοτούνται και οι ξένες γλώσσες, όπως ακριβώς μοριοδοτούνται τα διδακτορικά, μεταπτυχιακά,ο βαθμός πτυχίου και η εμπειρία.

    3) Η μοριοδότηση της εντοπιότητας καλό είναι να καταργηθεί εκτός από κάποιες πραγματικά δυσπρόσιτες/παραμεθόριες περιοχές και με την δέσμευση παραμονής των αιτούντων για συνεχόμενη δεκαετία. Δεν είναι δυνατόν σε μεγάλους Δήμους να έχει κάποιος το προνόμιο της εντοπιότητας και κάποιος άλλος όχι, απλά και μόνο επειδή μένει σε διαφορετική περιοχή!

    4) Η εμπειρία καλό είναι να μοριοδοτείται μέχρι 3 χρόνια στους διαγωνισμούς με σειρά προτεραιότητας.Γιατί να μειωθεί σε 7 μόρια/μήνα ο 2ος χρόνος εργασίας και ο 4ος χρόνος εργασίας να παίρνει 8 μόρια/μήνα? Δε βρίσκω λογική.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:20 | χρήστος πονηρός

    Ο Γιάννης λέει ότι μεταπτυχιακό κάνει και η κουτσή Μ.. Τότε Γιάννη γιατι δε κάνεις και συ ένα? Εύκολο είναι!!

    Προφανώς τίθεται ζήτημα ηλικίας. Αν λοιπόν το ζήτημα είναι ΟΝΤΩΣ η ηλικία, τότε πες το καθαρά:
    Αυξημένος Συντελεστής βαρύτητας για όσους γέρασαν..

    Εκτός και αν το κράτος θέλει άνεργους 40ρηδες 50ρηδες. Να σημειώσουμε εδώ πως τέτοιες ηλικίες δύσκολα βρίσκουν δουλειά στον ιδιωτικό τομέα. Βλέπεις κάποιοι δεν είχαν μπάρμπα στη Κορώνη… Απλώς, σπούδαζαν γιατί (όπως λές) το ήθελαν. Συνέχισαν να σπουδάζουν γιατί το ήθελαν, όπως ΕΣΥ ήθελες να κάνεις προπτυχιακές Σπουδές.. Εκτός και αν δεν ήθελες και σε ανάγκασαν..

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:13 | KYRIAKOS RINIOU

    Μεαπτυχιακά και διδακτορικά, για την πλειονότητα των θέσεων στο Δημόσιο, έινια εντελώς άχρηστα,τη δουλειά που κάνει ένας ΠΕ , σε πολλές περιπτώσεις την κάνει και ένας ΔΕ. Με αυτό θέλω να πω ότι αν θέλουμε υψηλού επιπέδου προσωπικό, να το έχουμε, δε λέω, αλλά όχι γιατί λόγω της ανεργίας στρέφονται όλοι στο δημόσιο, αλλά γιατί θα γίνουν τέτοιες μεγάλες τομές στη Δημόσια Διοίκηση που θα αιτιολογούν την αξιοποίηση ανθρώπων με μεταπτυχιακά και διδακτορικά.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:53 | ΠΑΠΠΑ ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ

    Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΕΥΝΟΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΣΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:23 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Πολύ σωστό το μέτρο που αφορά την μοριοδότηση καθώς και στην κατάργηση των μορίων από σεμινάρια επαγγελματικής κατάρτισης του Ο.Α.Ε.Δ.Θα ήθελα να κάνω μία πρόταση.Στους μεταπτυχιακούς τίτλους καθώς και στους διδακτορικούς να υπολογίζονται τα μόρια όπως και στο πτυχίο.Δεν μπορεί για παράδειγμα κάποιος με βαθμό πτυχίο 7 και μεταπτυχιακό 7,5 να παίρνουν τα ίδια μόρια στον μεταπτυχιακό τίτλο με άλλο συνυποψήφιο που έχει βαθμό πτυχίου επίσης 7 και μεταπτυχιακό 8,5,είναι κοινωνικά άδικο!Ειδικά για τους μεταπτυχιακούς τίτλους που τα τελευταία χρόνια αυξάνονται με γρήγορους ρυθμούς πιστεύω ότι αυτή η πρόταση είναι δίκαιη για όλους. Αντίστοιχες περιπτώσεις υπάρχουν και στους διδακτορικούς τίτλους.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:19 | d

    Όσον αφορά τις θέσεις δημοσίου θα έπρεπε τουλάχιστον για τις κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ να είναι υποχρεωτική η επαρκής γνώση κάποιας από τις γλώσσες στις οποίες είναι γραμμένη το σύνολο της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας. Πως θα κληθεί ένας υπάλληλος να εφαρμόσει μια νομοθεσία την οποία δεν μπορεί να διαβάσει (σημείωση: απάνια η επίσημη γλώσσα είναι η ελληνική, στις περισσότερες περιπτώσεις η επίσημη γλώσσα είναι αγγλική, γαλλλική ή και γερμανική);

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:37 | Νάντια

    Τι θα γίνει σε περίπτωση που και το ΑΣΕΠ αναγνωρίσει τα πτυχία σχολών πενταετούς φοίτησης σα MASTER, όπως έχουν κάνει ήδη οι Πολυτεχνικές Σχολές; Πως θα υπολογίζονται τα μόρια στην περίπτωση αυτή; Και αν κάποιος έχει επιπλέον και μεταπτυχιακό; Θα μοριοδοτείται ή δε θα λαμβάνεται υπόψη το μεταπτυχιακό λόγω κατάργησης της αθροιστικής μοριοδότησης στους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών;

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:37 | Χρίστος Λιάγκουρας

    1)Από πότε η αξιοκρατία και πολύ περισσότερο η εργασιακή ικανότητα είναι συνυφασμένη με μεταπτυχιακά ή διδακτορικά;
    2) Από πότε ο συμβασιούχος ή ο έχων εμπειρία είναι και ο βολεμένος ή ο ημέτερος;

    Σε ένα σύστημα προσανατολισμένο στην απόκτηση εργασιακής εμπειρίας η οποία θα ήταν βασικό εφόδιο για την πλήρωση μιας θέσης στο δημόσιο εξοστρακίζεται πλέον όντας συνυφασμένη με την αναξιοκρατία. Δηλαδή οι μη προνομιούχοι, οι άνθρωποι που είχαν ανάγκη από δουλειά, που δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να επιδίδονται στην απόκτηση τίτλων πετιούνται εν μια νυκτί. Σαφώς και να ενισχυθούν οι έχοντες μεταπτυχιακό και διδακτορικό τίτλο με περισσότερα μόρια αλλά είναι απαράδεκτο για ένα σοσιαλιστικό, των μη προνομιούχων κόμμα (αν τελικά ισχύει), να εξορίζει από τον χάρτη τους μικρομεσαίους, τους χαμηλόμισθους αυτούς που αποτελούν τον κορμό του.
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ΥΠ.ΠΟ. Σε μια επείγουσα ανασκαφή ποιος μπορεί να τη διαχειριστεί; Ο απόφοιτος της Οξφόρδης ή ο έμπειρος συμβασιούχος που τώρα εσείς πετάτε από το παράθυρο;

    Χαίρε Pax Didaktoricana!!

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:12 | Christos

    Καλά, είναι δυνατόν να έχει οτι ναναι μεταπτυχιακό-διδακτορικό και εκτός αντικειμένου και να παίρνεις μόρια, δηλ. μοριοδοτείτε αυτούς που παίρνουν οτι ναναι εύκολους τίτλους και με πληρωμή π.χ.με δοχεία λαδιών στην Βουλγαρία ή με πληρωμή και χαβαλε στο ανοιχτο πανεπιστημιο με παιδιά που λιώνουν στα εργαστήρια. Επίσης είναι άδικο να μην πιάνεται το 2ο μεταπτυχιακό, είναι δυνατόν να είναι ένας άνθρωπος με γνώσεις και ειδικότητες εντός αντικειμένου να είναι το ίδιο με ένα τεμπέλη χαβαλετζή; Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:52 | ΣΠΥΡΕΤΑ

    ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ…ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΣΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ…ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑ 200 ΜΟΡΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΞΟΔΕΨΑΝ ΤΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!!!ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:35 | χρήστος πονηρός

    Δύο σημειώσεις, που κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι απαραίτητες και επίκαιρες. Αφορούν την ηλικία και τα μεταπτυχιακά-Διδακτορικά

    Α) Θα έπρεπε να υπήρχε ένας ΑΥΞΗΜΕΝΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ για την ηλικία γέννησης και χρήσης πτυχίου.

    Π.Χ αδιόριστος εκπαιδευτικός στα 35-40 σημαίνει πως εκκολάπτονται νέες γενιές ανέργων ή τουλάχιστον γενιές με μειωμένα συνταξιοδοτικά και ασφαλιστικά δικαιώματα.

    Για ποιά ελπίδα λοιπόν μιλάμε; Μάλιστα για κάποιους πέρασαν τα χρόνια σπουδάζοντας. Σπουδάζοντας και άρα ξοδεύοντας χρήματα… Σπουδάζοντας και όχι δουλεόντας-εισπράττοντας, όπως κάποιοι πιο τυχεροί..

    Β) o ΒΑΘΜΟΣ του Μεταπτυχιακού και του Διδακτορικού δεν θα έπρεπε να ειχε κάποιον συντελεστή βαρύτητας, όπως έχει το πτυχίο?

    Ευχαριστώ και εγώ για το βήμα έκφρασης που μου δίνετε

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:01 | ΙΩΑΝΝΗΣ

    Άραγε

    α) Θα προκηρύσσονται θέσεις εργασίας με ΟΛΑ τα ισότιμα πτυχία?,ο μισός πλέον πληθυσμός έχει πάρει πτυχίο και μεταπτυχιακό διδακτορικό εξωτερικού(επαγγελματική μετανάστευση) που δεν υπάρχουν τα αντίστοιχα ιδρύματα στην Ελλάδα να τα αναγνωρίσουν. Ελένξτε και διορθώστε αναλόγως.

    β)Προυπηρεσία :ΜΑ ΒΑ , Δημόσιος, ιδιωτικός, εξωτερικό, stage,ελεύθερος επαγγελματίας (τομείς). ΜΟΡΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ !! ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΕΣ!

    c)Ο ΑΣΕΠ ειναι αδιάβλητος? οι υπάλληλοι του Ασεπ γνωρίζουν ποιους και τι πρέπει να προσλάβουν? έχουν σφαιρικοί γνώση? Καινούργιες μοντέρνες θέσεις εργασίας παγκόσμιο προσανατολισμό

    Πληροφορική : Αλήθεια χρειάζετε η γενία τον 30 να πιστοποιήσει με edcl ότι ξέρει computer απο την στιγμή που βρισκόμαστε στην αιχμή της τεχνολογίας εγω δεν έχω το edcl μια χαρά όμως σας γράφω και ξέρω και επι το πλήστον γραφιστικά προγράμματα που δεν έχει το ecdl

    d) Για όλους και για όλα , πάντα κρίση!! κρίνεσαι κάθε μέρα
    Eυχαριστώ

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:26 | d

    Θα πρέπει να προσμετράται δεύτερο πτυχίο ή/και μεταπτυχιακό σχετικό με το αντικείμενο της προκυρηγμένης θέσης.
    Επίσης το 2ο πτυχίο και το μεταπτυχιακό να είναι σχετικό με την προκυρησσόμενη θέση

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:15 | ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΡΥΔΙΚΗ

    Η συγκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία σίγουρα ξαφνιάζει θετικά κάθε προοδευτικό πολίτη. Η εφαρμογή αξιοκρατικών κριτηρίων για ΟΛΕΣ τις προσλήψεις ανακουφίζει όλους εμάς που έως τώρα δεν ασπαστήκαμε το δόγμα : «μωρέ μπορεί να με διορίσει εμένα ο….……και θα τον ψηφίσω για μια ζωή».
    Γυρίσαμε την πλάτη στα stage και στους βουλευτές που σου άνοιγαν το παράθυρο να μπεις στο δημόσιο με το 50% που σου έκαναν «δώρο» και διαλέξαμε τον δύσκολο δρόμο του ιδιωτικού τομέα, σε ειδικότητες άσχετες με τις σπουδές μας, σε δουλείες λιγότερες των προσόντων μας, με προϊστάμενους που απαξιώνουν κάθε νέο άνθρωπο που «η τύχη των έριξε» στη δούλεψη τους, ενώ έχει περισσότερα προσόντα και από τους ίδιους …..απλά ήρθε σε λάθος εποχή.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:31 | Νίκος Παπαδογιάννης

    Πολύ καλά καταργείτε η προσαύξηση των μεταπτυχιακών. Δεν μπορεί ο Χ που έχει τα λεφτά του μπαμπά του κι έχει άπλετο ελεύθερο χρόνο να κάνει 2 και 3 μεταπτυχιακά, και να το παίζει ανώτερος στους διαγωνισμούς.

    Επίσης, θα πρέπει η μοριοδότηση των πτυχίων να γίνεται ανα κλίμακα. Στάνταρ μόρια για το «καλώς», «λίαν καλώς» και «άριστα». Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτός που έβγαλε πτυχίο με 8 να παίρνει λιγότερα μόρια από αυτόν που έβγαλε 8.2

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:31 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    Δεν θεωρώ ότι είναι ορθή η μη αθροιστική μοριοδότηση 2 μεταπτυχιακών.
    Άμεσα θα πρέπει να αλλάξει το συγκεκριμένο άρθρο γιατί εξισώνονται άδικα υποψήφιοι με διαφορετικά προσόντα.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:03 | dimitris1982

    Δυστυχώς η ευτυχώς όταν καλέισαι να εργαστείς ως ΠΕ ή ΤΕ πρέπει να έχεις ένα επιστημονικό επίπεδο. Οταν κάποιος έχει δυο τρια μαστερ έχει ανέβει ένα ακόμα επίπεδο και πρεπει να επιβραβευτεί.

    Απο τη στιγμή που πρέπει να αξιολογείται ο καλύτερος πρέπει να μοριοδοτούνται τα πάντα….ότι έχει ο καθένας….

    Το να παρακολουθείς μετατυχιακό δε σημαίνει κατ αναγκη να πληρώνεις.Υπάρχουν και δωρεαν.

    Απλά θέλει θέληση και κουράγιο.

    Συμφωνώ ότι αν κάποιος επέλεξε να δουλέψει και να μην κάνει μαστερ να μοριοδοτηθεί με κάποια μόρια παραπάνω.

    Το να υποστηρίζεις όμως ότι επειδή δεν είχα χρήματα ή χρόνο να κάνω μάστερ δεν ειναι αιτιολογία.

    Με την ίδια λογική εγώ υποστηρίζω ότι όταν σπούδαζα δούλευα και δε διάβαζα με αποτέλεσμα να έχω μέσο όρο 5,5.Αδικία δεν είναι κι αυτό

    Δυστυχώς η αδικία δεν είναι μετρίσιμο ούτε αντικειμενικό κριτήριο

    Ναι λοιπον στη μοριοδότηση όσων τίτλων κατέχει κάποιος που τα μαστερ όσοι γνωρίζουν δε χαρίζονται αλλα αποκτώνται με κόπο.

    Αυτό είναι το κίνητρο για δια βίου εκπαίδευση και όχι για βιομηχανια πτυχίων. Υπο την έννοια αυτή τότε έπρεπε να είμασταν απόφοιτοι δημοτικού για να μην ενισχύουμε την παραπαιδεία στο λύκειο κτλ….

    φιλικά,

    Dhmitris

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:00 | ΚΑΡΟΥΝΤΖΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    Διαφωνω με την αύξηση της μοριοδοτησης για το μεταπτυχιακο και το διδακτορικο.Δεν δημιουργει ισονομια και αναπαραγει κοινωνικη ανισοτητα.Για να φθασει κανεις να ειναι κατοχος εκτος βεβαια της ικανοτητας που του αναγνωριζεται εχει και τα οικονομικα μεσα.Οποιος δεν τα εχει δεν θα διοριστει ποτε?
    Βεβαιως θα δημιουργησει και προβληματα λειτουργιας στις υπηρεσιες αφου ανθρωποι μονο με υψηλα προσοντα θα πρεπει να «καταδεχτουν»να υπηρετησουν τους πολιτες και να συνεργαστουν και με συναδέλφους με ενα αίσθημα ανωτερότητας…
    Καλως μειωνεται η τοσο υψηλη μοριοδοτηση της ανεργιας αφου ολοι γνωριζουμε πως κανεις δε μενει πραγματικα ανεργος αλλα απασχολειται σε «μαυρη εργασια» ωστε να κρατα την ανεργια.Ειναι σημαντικο για την ΑΔΗλΩΤΗ εργασια και ειναι ενας τροπος να χτυπηθει

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:41 | Xara L,

    Τα Ακαδημαϊκά προσόντα δεν είναι το παν σε ένα σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον και πολύ περισσότερο στο περιβάλλον του δημοσίου τομέα στις μέρες μας. Χρειάζεται και η εργασιακή εμπειρία, η οποία αναδεικνύει πολλές φορές τα ακαδημαϊκά προσόντα και κάνει τον εργαζόμενο να ανακαλύψει δεξιότητες, τις οποίες δεν γνώριζε μέσω των ακαδημαϊκών προσόντων. Ακόμη και στο εξωτερικό πάντα η εργασιακή εμπειρία λαμβάνεται υπόψιν μια που η απόκτηση μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου δεν είναι πάντα εφικτή λόγω του οικονομικού κόστους που δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο.

    θεωρώ απαράδεκτο ότι στη χώρα μας κάποιος με τίτλους από τα καλύτερα πανεπιστήμια στον κόσμο πρέπει να περάσει από τον ΔΟΑΤΑΠ προκειμένου να αναγνωρίσει τα πτυχία του (σε κοινωνικές και πολιτικές επιστήμες) και να ταλαιπωρηθεί δίνοντας μαθήματα και εξετάσεις, με αποτέλεσμα αν δεν το κάνει, η πόρτα του δημοσίου να παραμένει κλειστή σε αυτόν, ενώ κατά τα άλλα να είναι ένας ικανότατος εργαζόμενος. Γιατί στο εξωτερικό δεν γίνεται το ίδιο; Πρέπει να γίνει μνεία στη νέα νομοθετική πρωτοβουλία για τους ανθρώπους που υπάγονται σε αυτήν την κατηγορία και εφόσον ο εργαζόμενος/υποψήφιος μπορεί να αποδείξει ότι εκτός από τους τίτλους διαθέτει και την κατάλληλη εμπειρία να μπορεί να ακολουθήσει τη διαδικασία ένταξης στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ.

    Αυτό που επιζητούμε είναι η θέσπιση σοβαρών διαδικασιών και προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να οδεύουμε.
    Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:25 | ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ

    Το αντικείμενο των σπουδών και ο μεταπτυχιακός τίτλος πρέπει να είναι σχετικά με το αντικείμενο των σπουδών , π.χ. κάποιος δίνει για το υπουργείο οικονομικών και έχει ένα μεταπτυχιακό στην προστασία του περιβάλλοντος, για ποιο λόγο να πάρει περισσότερα μόρια από κάποιον άλλον το επιπλέον μεταπτυχιακό θα προσφέρει κάτι στην συγκεκριμένη δημόσια υπηρεσία?
    Επίσης όλα τα πτυχία δεν έχουν τον ίδιο βαθμό δυσκολίας, άλλο το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και άλλο το τμήμα οικονομικών του Πανεπιστημίου Βόλου. Ο βαθμός στα πτυχία δεν αντικατοπτρίζει την δυσκολία του κάθε τμήματος και ένα 7 στο ένα μπορεί να αντιστοιχεί σε ένα 9 στο άλλο.
    Για αυτό το λόγο αυτό το μέτρο πρέπει να συνδυαστεί και με μία επιτροπή αξιολόγησης των Δημοσίων Πανεπιστημίων όπως στην Αγγλία που κάθε χρόνο μπαίνουν τα πανεπιστήμια σε κατάταξη με βάση την έρευνα που κάνουν, το επίπεδο διδασκαλίας κλπ

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:16 | Χρήστος Καρτάλης

    Ένας μεταπτυχιακός τίτλος είναι απαραίτητο συστατικό της δια βίου μάθησης αφου συνδέει τον εργαζόμενο με την σύγχρονη γνώση .

    Το δημόσιο πρέπει να επιβραβεύει την προσπάθεια απόκτησης μεταπτυχιακών τίτλων και η μη μοριοδότηση δεύτερου τίτλου μεταπτυχικών σπουδών, εαν επιβάλλεται από το παρόν Σ/Ν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα.

    Άλλωστε εάν κατάλαβα καλά τα μόρια του μεταπτυχιακού και του διδακτορικού αθροίζονται (400+200=600).

    Αθροίζεται δηλαδή με το μεταπτυχιακό ένας τίτλος που δεν μπορεί να αποκτηθεί από έναν εργαζόμενο(αυξημένο κόστος,έλλειψη χρόνου) και κατα την γνώμη μου έχει έντονα ταξικά χαρακτηριστικά.

    Ζητούμενο είναι η αύξηση της αποδοτικότητας του δημοσίου και η αξιοκρατία στην επιλογή αυτών που το στελεχώνουν. Η προσπάθεια που κάνετε, παρά την αντίρρηση μου για το συγκεκριμένο σημείο, εναι πολύ θετική αρκεί να μην εμφανιστούν «παραθυράκια» στην πορεία.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:57 | Γιωργος Θ.

    ΚΑΛΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΑΥΤΗ ΗΔΙΑΤΑΞΗ.ΩΣΤΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΑΠΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ(ΤΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ)ΟΠΟΥ ΟΙ ΥΨΗΛΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:50 | Γ. ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ

    Με αφορμή τις επερχόμενες αλλαγές που θα λάβουν χώρα στην μοριοδότηση των προσόντων τα οποία λαμβάνονται υπ όψιν για την επιλογή προσωπικού στης διάφορες θέσεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, σας καταθέτω μερικούς από τούς δικούς μου προβληματισμούς και απορίες.

    Είμαι πτυχιούχος και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου μετά από την συμπλήρωση σπουδών εξ ολοκλήρου σε πανεπιστημιακά ιδρύματα της Μεγάλης Βρετανίας.

    Όπως σε κάθε παρόμοια περίπτωση σπουδών στην αλλοδαπή πέρασα από το στάδιο της αναγνώρισης των διαφόρων τίτλων για την χορήγηση της απαιτούμενης βεβαίωσης. Για τούς δυο βασικούς τίτλους (συνολικής διάρκειας φοίτησης 5 ετών) ως αντιστοίχους των Ελληνικών σχολών αρχιτεκτονικής, αλλά και για τον μετέπειτα αποκτηθέντα μεταπτυχιακό τίτλο.

    Από πρόσφατο δημοσίευμα στο »Τεχνογράφημα» (Τεύχος 357 15-07-08 και τεύχος 381 01-09-09) περιοδικό που εκδίδει το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος – Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, πληροφορήθηκα ότι το ΤΕΕ με επιστολή του ζητά την αναγνώριση των πενταετούς φοίτησης πτυχίων, των πολυτεχνικών σχολών, ως ισότιμα με πτυχίο Μάστερ.

    Το γεγονός αυτό με εξέπληξε, και προσπάθησα να ενημερωθώ ο ίδιος για το θέμα. Αρχικά μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την γραμματεία του τμήματος Αρχιτεκτονικής της πολυτεχνικής σχολής του Α.Π.Θ παραπέμφθηκα στην γραμματεία της Κοσμητείας, όπου στο ακόλουθο τηλεφωνικό νούμερο 2310 995822 υπήρχε ηχογραφημένο μήνυμα με γενικές πληροφορίες σχετικά με την χορήγηση πιστοποιητικού ισοδυναμίας διπλωμάτων με Μάστερ.
    Οι ίδιες πληροφορίες αναγράφονται και στην ιστοσελίδα της πολυτεχνικής σχολής του Α.Π.Θ. (http://www.eng.auth.gr) μαζί με το έντυπο της αίτησης καθώς και διαφορές άλλες λεπτομέρειες. Ανάλογη ιστοσελίδα έχει αναρτήσει και το Ε.Μ.Π
    (http://www.ntua.gr/announcements/general/an_15_8199.htm)

    Άποψη μου είναι πως η πιθανή εφαρμογή μιας τέτοιας διαδικασίας θα πρέπει να αυτόματος να συνεπάγεται και την αντίστοιχη υιοθέτηση της, από το ΔΟΑΤΑΠ για τα πτυχία της αλλοδαπής.

    Μήπως το Υπουργείο Παιδείας, πρέπει να παρέμβει εγκαίρως και σε συνεργασία με τούς παραπάνω φορείς θα πρέπει να εξετάσει σύντομα και προσεκτικότερα το θέμα, και να αποφανθεί σχετικά.

    Σε σχέση με το θέμα των βαθμολογικών αντιστοιχιών αναγνωρισμένων πτυχίων της αλλοδαπής, μήπως το Υπουργείο θα πρέπει να συνεργαστεί ουσιαστικά με το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για την εξασφάλιση δικαιότερου και πιο σωστού τρόπου του υπολογισμού της βαθμολογικής αυτής αντιστοιχίας;

    Είναι φανερό αν παρατηρήσετε τους πινάκες κατάταξης του Α.Σ.Ε.Π. (προσωρινούς και τελικούς) στις κατηγορίες ΠΕ, και εύκολα διακριτό το γεγονός ότι οι κατέχοντες μικρή βαθμολογία βασικού τίτλου στο μεγαλύτερο ποσοστό είναι απόφοιτοι σχολών της αλλοδαπής. Το παραπάνω γεγονός σε συνδυασμό με την νέα αλλαγή στην μοριοδότηση του βασικού τίτλου σπουδών με συντελεστή 110 αντί του αρχικοί 100, μήπως μεγαλώνει το χάσμα ακόμα πιο πολύ;

    Θα ήθελα να γνωρίζω κυρίως την θέση του Υπουργείου Παιδείας στο θέμα αυτό, τις απόψεις του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π καθώς και του Α.Σ.Ε.Π.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:36 | Γιάννης

    Θα πρέπει να υπάρξει επιβράβευση σε όλους τους ανθρώπους που θυσίασαν χρόνο και χρήμα απο τη ζωή τους, για να αποκτήσουν τις πολύτιμες γνώσεις που απαιτούνται (μεταπτυχιακούς τίτλους) για να είναι μεθαύριο σωστοί επαγγελματίες στο δημόσιο αλλά και των ευρύτερο δημόσιο τομέα. Ας αναγνωρισθεί η γνώση ως προσόν διορισμού και να μείνουν στο περιθώριο μοριοδοτήσεις(σεμινάριο ΟΑΕΔ, stage klp) που έδιναν δύναμη στα χέρια ανθρώπων που δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να προχωρήσουν σε μεταπτυχιακές ή διδακτορικές σπουδές. Το πρώτο βήμα για ένα αξιοκρατικό και διαφανές σύστημα προσλήψεων έγινε. Εξαντλήστε κάθε δυνατή λύση ώστε να κυριαρχήσει απο εδώ και πέρα η αξιοκρατία στις προσλήψεις. Κάθε υποψήφιος εργαζόμενος, κάθε νοικοκυριό και γενικά κάθε άνθρωπος αναγκάζεται σε αερκτές περιπτώσεις να πωλεί ακόμη και προσωπική του περιουσία για να καταφέρει να αποκτήσει έναν μεταπτυχιακό τίτλο. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΟΠΟ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΜΑΣ! ! !

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:52 | Ευδοκία Αχιλλέως

    Τελικά θα μοριοδοτούνται αθροιστικά το μεταπτυχιακό και το Διδακτορικό; Αν ναι, τότε αυτό μειώνει και ισοπεδώνει το Διδακτορικό. Στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες (και στις Η.Π.Α.) αυτό που έχει σημασία είναι το Τελικό Πτυχίο και το Πανεπιστήμιο από το οποίο αποκτήθηκε. Έχοντας δηλαδή το Διδακτορικό θεωρείσαι ότι έχεις φτάσει στο ανώτερο εκπαιδευτικό επίπεδο του κλάδου σου – και σε καμία περίπτωση δεν αξιολογείται περισσότερο κάποιος επειδή κατέχει και Μεταπτυχιακό στον ίδιο κλάδο. Προσωπικά γνωρίζω άνθρωπο που έγινε δεκτός (και απόκτησε) διδακτορικό από ένα από τα καλύτερα Πανεπιστήμια του κόσμου στην επιστήμη του, χωρίς να έχει καν πτυχίο. Αυτός δεν θα μπορεί να λάβει μέρος στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ;
    Με άλλα λόγια η προσμέτρηση των τίτλων διαφορετικού επιπέδου στον ίδιο κλάδο μοιάζει με την προσμέτρηση κατωτέρων και ανωτέρων πτυχίων στις γλώσσες (π.χ. να προσμετράς το Proficiency και το Lower στα Αγγλικά).
    Ευδοκία Αχιλλέως

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 22:23 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΤΥΧΙΩΝ ΕΧΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΑ ΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ ΚΑΘΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΜΗΜΑΤΑ.ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ 110 ΜΟΝΑΔΕΣ.ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ…ΔΗΛ.ΜΕ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ: ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΟΝΑΔΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ 120 ΜΟΝΑΔΕΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕ 130 Κ.Ο.Κ. ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ.ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΟΛΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΝΑ ΠΙΑΝΟΝΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ.ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΧΡΗΣΙΜΗ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΥ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:59 | alexis

    Τα Ακαδημαϊκά προσόντα δεν σε κάνουν και καλό εργαζόμενο απαραίτητα.
    Επιλέγεις να κανεις μεταπτυχιακές σπουδες επειδη μπορείς.
    Εγώ φίλε Διονύση, δεν είχα επιλογή παρα να βρω δουλειά άμεσα.
    Στον ιδιωτικό τομεά δε σε αφήνουν να πηγαίνεις να παρακολουθείς μεταπτυχιακό και να σχολάς νωρίτερα.Κι εγώ έιχα ανάγκη να δουλέψω, παραπάνω απο το να παίρνω τίτλους λογω ανταγωνισμου.

    Δεν εκφράzει την ισονομία το μέτρο αυτο και , ας μου επιτραπεί ο όρος, μου φαίνεται ταξικό….

    Ας είχα οικονομική υποστήριξη και θα είχα Διδακτορικό αυτή τη στιγμή….και πολλά πολλά μεταπτυχιακά.

    Υπουργέ , εξετάστε το ενδεχόμενο να ελλατωθει η μοριοδότηση των τιτλων μεταπτυχιακών.Δεν ειναι δίκαιο ο επιστήμων πτυχιουχος/διπλωματούχος να μειώνεται μπροστά σε μεταπτυχιακές σπουδές άλλων συναδέλφων του.
    Δεν είχαμε όλοι την άνεση να αποκτούμε τίτλους επι τίτλων.

    Κοιτάξτε πόσα Προγράμμτα Μεταπτυχιακών υπάρχουν….

    Λίγοι τα παρακολουθούν για τη γνώση.
    Όλα για τον ανταγωνισμό…για μια θέση στον ήλιο.

    Έχω πολύ περισσότερες γνώσεις απο την εργασία μου στον ιδιωτικό τομέα που συνάδελφοι με διδακτορικό, ούτε θα τις ονειρεύονταν και μου το έχουν πειαυτό.
    Πώς θα τις πιστοποιήσω;;;;
    Μόνο οι τίτλοι μετρούν;;;
    Το πτυχίο δεν έχει αξία;
    Η εμπειρία;;
    Τι κρίμα….
    και πάλι τονίζω 2 σημεία

    ΝΑΙ στην μοριοδότηση επιπλέον τίτλων, όχι όμως με τόσο πολλά μόρια(400;;;)

    Η προυπηρεσία να προσμετράται και πλέον της πενταετίας…Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό.Όταν κάποιος δουλεύει10 έτη πρέπει να αμοίβεται με μοριοδότηση για αυτό.

    Όταν βγήκα στην αγορά εργασίας όλοι ζητούσαν προυπηρεσία…το Ελληνικό κράτος ζητά τίτλους;Οξύμωρο…..

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:33 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΚΙΛΚΙΣ

    Δικαια τα νεα κριτηρια για την μοριοδοτηση στο Δημοσιο οπως και στην σωστη κατευθυνση η καταργηση του δευτερου μεταπτυχιακου τιτλου σπουδων.Δεν ειναι δυνατον να μοριοδοτουνται συναθροιστικα μεταπτυχιακοι τιτλοι δημιουργωντας μια βιομηχανια αποκτησης τιτλων μονο και μονο για μορια χωρις ουσιαστικο αλλο αντικρισμα. Εξ αλλου το ξερκαρταρισμα των υποψηφιων θα γινεται με ολα τα αλλα κρητηρια μαστερ πτυχιο αλλα και τεστ δεξιοτητητων που θα τεσταρεται η ταχυτητα και αη αντιληψη καποιου. Ετσι καταπολεμειται η αδικια καποιος που δεν εχει λεφτα να τα σκορπαει σε 2 και 3 μαστερ και αρα στις προκυρηξεις να υπολειπεται απο τους αλλους ενω στην πραγματικοτητα ειναι ποιο σοφος και εξυπνος απο τους αλλους ενδεχομενος.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ!

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:26 | Νικολέττα Ξηρού

    Διαφωνώ με την κατάργηση της αθροιστικής μοριοδότησης στους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών. Η μεταπτυχιακή εκπάιδευση δηλώνει οτι ο υποψήφιος έχει διευρύνει της γνώσεις του στο επιστημονικό του αντικείμενο περίσσότερο από τον μέσο υποψήφιο. Εξαγγελίες της κυβέρνησης ήθελαν να επιλέγονται οι αξιότεροι. Για αυτό και η κατοχή ενός ή περισσοτέρων μεταπτυχιακών τίτλων είναι ένα αντικειμενικό κριτήριο που αποδεικνύει την αξία και τις γνώσεις ενός υποψηφίου.

    Για τον ίδιο λόγο που υπάρχει αθροιστική μοριοδότηση στις ξένες γλώσσες γι ατον ίδιο ακριβώς λόγο πρέπει να υπαρχει και αθροιστική μοριοδότηση στους μεταπτυχιακούς τίτλους.

    Επίσης όλοι γνωρίζουμε οτι τα περιφερειακά πανεπιστήμια δίνουν ποιο εύκολα μεγάλους βαθμούς πτυχίων από οτι τα κεντρικά ή εν γένει όλα τα πανεπιστήμια δεν έχουν τον ίδιο βαθμό δυσκολίας. Για αυτό τον λόγο είναι άδικο να μοριοδοτούμαστε βάση του βαθμού πτυχίου. Ολα τα πτυχία να έχουν ακριβώς τα ίδια μόρια ή έστω να υπάρχει διάκριση βάση της κλίμακας Καλώς, Λίαν Καλώς, Άριστα και όχι βάση του ακριβή βαθμού.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:57 | Κωνσταντίνος Καλτσάς

    Δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο του σχεδίου τι θα ισχύει για τους τρίτεκνους και τους πολύτεκνους. Παραμένει ως έχει η ποσόστωση; Η αντικατάσταση της ποσόστωσης με μοριοδότηση είναι πολύ σωστή και δίκαια για όλους. Κυρίως για τους τρίτεκνους και τους πολύτεκνους αφού θα μπορούν να διεκδικήσουν όλες τις θέσεις και όχι τις ελάχιστες που προσφέρονται μέσω της ποσόστωσης. Νομίζω ότι πρέπει να επανεξεταστεί αυτό το σημείο. Άλλωστε αυτό προβλέπονταν στις αρχικές εξαγγελίες. Τι μεσολάβησε και αφαιρέθηκε από το σχέδιο νόμου;

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:43 | Διονύσιος ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

    Συμφωνώ και επαυξάνω με το Σχόλιο του συμπολίτη μου «Δημήτρη Παπαδόπουλο» (11 Νοεμβρίου 2009 21:25 )

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:09 | Τσανικλίδης Γεώργιος

    Η κατάργηση της αθροιστικής μοριοδότησης για τα μεταπτυχιακά είναι απαράδεκτη. Πόσο μάλλον όταν καταργείται η πρόβλεψη για συνναφές ή μη συνναφές αντικείμενο. Ελπίζω να αρθεί αυτή η αδικία.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:50 | Γιάννης Γιαννόπουλος

    Από τις εποχές της δια παραθύρου πρόσληψης με οποιοδήποτε χαρακτηρισμό (συμβασιούχοι, stage κ.λ.π.) περνάμε στις εποχές της «δικτατορίας του μεταπτυχιακού». Βεβαίως και είναι τίτλος που πρέπει να προσμετράται, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό.
    Η ικανότητα, επάρκεια, δεξιότητα δεν αποδεικνύεται με τα μεταπτυχιακά κύριοι.
    Όλοι εμείς οι γηραιότεροΙ πτυχιούχοι ΑΕΙ που στις μέρες μας δεν ήταν καθόλου εύκολο να κάνουν μεταπτυχιακό (τώρα κάνει και η κουτσή μαρία), τι πρέπει να γίνουν ; Να ανοίξουν κανένα λάκκο και να θαφτούν;

    ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ. ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

  • ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΗΜΩΝ. ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ, ΝΑ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΝΣΗΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ (ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΗΤΑΝ ΔΙΑΤΡΗΤΗ).

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:18 | Διονύσιος ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

    Αναφορικά με τους Γραπτούς Διαγωνισμούς ΑΣΕΠ :

    Η Συνολική βαθμολογία θα ήταν καλό να εξάγεται από:

    το 50% απο την επίδοση στα Γραπτά και

    το 50% απο τη μοριοδότηση μέσω Αντικειμενικών Κριτηρίων (Με βαθμολογούμενα Κριτήρια όπως στους Διαγωνισμούς με Μόρια)

    Δεν μπορεί ένας Γραπτός Διαγωνισμός να ισοπεδώνει τους Τίτλους Σπουδων, κτλ.όπως συμβαίνει σήμερα.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:52 | Διονύσιος ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

    Αναφορικά με τη Μοριοδότητση της Εντοπιότητας:

    Κατάργηση της Προνομιακής Μοριοδότησης σε Δημότες Μεγάλων Δήμων.
    Σημειώνω ότι σε προκηρύξεις Δήμων (ακόμα και της Αθήνας, οι Δημότες Μοριοδοτούνται με 150 Μόρια, ενώ ένας Μόνιμος Κάτοικος αλλά Ετεροδημότης δε μοριοδοτείται.

    Δεν είναι προσόν ούτε τίτλος σπουδών να είσαι δημότης.

    Όλοι οι Έλληνες είναι ίσοι και μπορούν να δουλέψουν επι ίσοις όροις παντού.

    Διατήρηση της Μοριοδότησης – ενδεχομένως- Μόνο σε Δήμους που χαρακτηρίζονται ως Δυσπρόσιτοι/Παραμεθόριοι με τη δέσμευση παραμονής των αιτούντων για Δεκαετία.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:39 | Δημήτρης Παπαδόπουλος

    Σχετικά με την αλλαγή στην μοριοδότηση των μεταπτυχιακών που αναφέρεται στην παράγραφο 6 και επειδή δεν είναι κατανοητό αν στα εδάφια του Ν.3051/2002 που αντικαθίστανται περιλαμβάνεται το εδάφιο: «Για τον υποψήφιο που κατέχει δύο τίτλους μεταπτυχιακών σπουδών η βαθμολογία είναι αθροιστική»

    θα ήθελα να πω ότι στην περίπτωση που παραμένει η παραπάνω ρύθμιση ή είτε ακόμα παύουν να μοριοδοτούνται άνω του ενός μεταπτυχιακά (Master ή PhD), αποτελεί κατάφορη αδικία για πτυχιούχους που επέλεξαν να σπουδάσουν και να αποκτήσουν 2 ή και παραπάνω μεταπτυχιακά.

    Έως σήμερα το ΑΣΕΠ λόγω αυτής της περίεργης πρόβλεψης στο Ν.3051/2002 ΔΕΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΣΕ πέραν του 2ου μεταπτυχιακού ενός υποψηφίου που είχε για παράδειγμα 2 Master και 1PhD στον τομέα του.

    Αντιθέτως στον ίδιο Ν.3051/2002 αναφέρεται στη Γνώση ξένης γλώσσας πως: «Για τον υποψήφιο που γνωρίζει περισσότερες ξένες γλώσσες, η βαθμολογία είναι αθροιστική», επιτρέποντας έτσι να μοριοδοτηθεί υποψήφιος για ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ξένες γλώσσες, ενώ την ίδια ώρα δεν λάμβανε μόρια για το σύνολο των μεταπτυχιακών του!!!

    Συνεπώς πιστεύω πως αφού η λογική του νέου νόμου είναι στην κατεύθυνση του να επιβραβευθούν οι πτυχιούχοι και να υπάρχει αξιοκρατία όπως είπε και ο πρωθυπουργός, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΔΙΚΟ να μη μοριοδοτείται το σύνολο των μεταπτυχιακών τα οποία σύμφωνα με το νόμο -πέραν ενός- θα θεωρούνται πλέον ως μη γενόμενα!!!!!!!

    Το παραπάνω θέμα πρέπει να επανεξεταστεί και να αλλαχθεί στο τελικό κείμενο του νόμου στην κατεύθυνση της μοριοδότησης του συνόλου των μεταπτυχιακών τίτλων.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:47 | Διονύσιος ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

    Αναφορικά με τη Μοριοδότηση των Ξένων Γλωσσών και το Νέο Νομοσχέδιο αγνοεί τη Μοριοδότηση της «Μέτριας Γνώσης Ξένης Γλώσσας».

    Συνεχίζει να ισχύει το ίδιο μέτρο ότι δηλαδή προσμετράται η «Μέτρια Γνώση Ξένης Γλώσσας» μόνο εφόσον όταν απαιτείται απο τη σχετική προκήρυξη.

    Απο τη στιγμή που το επίπεδο της μέτριας γνώσης ξένης γλώσσας αναγνωρίζεται σε Ευρωπαικό Επίπεδο (Β1) και υπάρχουν τα σχετικά πιστοποιητικά πρέπει να προσμετράται ανεξάρτητα αν το ζητά ή όχι κάθε φορά η προκήρυξη, όπως συμβαίνει δηλαδή με τα επίπεδα «Άριστη Γνώση» «Πολύ Καλή» και «Καλή»¨.

    Εξάλλου είναι θεσπισμένη η «Μέτρια Γνωση Ξένης Γλώσσας» απο το ΑΣΕΠ απλά τίθεται σε εφαρμογή όταν απαιτείται απο την προκήρυξη.

    Προτιμώ έναν δημόσιο υπάλληλο με έστω «Μέτρια Γνώση» από έναν χωρίς γνώση καμίας ξένης γλώσσας.

  • ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΟΣΜΟΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΤΟΣΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΔΡΑΝΑ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΩ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΤΟΥ ΟΑΕΔ (ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ). ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΟΥΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Ή ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΘΕΣΜΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ 70 ΜΟΡΙΑ (ΠΧ. 10 Ή 5). ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:48 | Αντώνης

    Για ποιό λόγο τόσο ψηλές μοριοδοτήσεις σε μεταπτυχιακά;

    Αυτό θα πρέπει να παίζει ρόλο στην κατάταξη αλλά όχι καθοριστικό.
    Δεν σημαίνει πως επειδή εγώ ήθελα να γίνω μηχανικός και να κάνω διατριβή ,πρέπει να μπω 1ος σε κάθε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.

    Ίσα-ίσα η εμπειρία δεν πρέπει να σταματά να βαθμολογείται στα 5 έτη.Το θεωρώ πολύ λάθος κίνηση.Η εμπειρία βοηθα στην εκτέλεση των καθηκόντων υπαλλήλου και όχι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι.

    Επίσης λάβετε υπόψιν ,ότι οι κάτοχοι Διδακτορικών θα έπρεπε να διδάσκουν σε ΑΕΙ-ΤΕΙ και το λιγότερο να κάνουν αιτήσεις ως υποψήφιοι ΕΕΠ.Όχι να μου στερούν το δικαίωμα επιτυχίας σε θέσεις ΠΕ.Θα έπρεπε να μετριέται θετικά η κατοχη μεταπτυχιακών τίτλων αλλα όχι με τόσο μεγάλη μοριοδότηση.
    ΕΧΟΥΜΕ γίνει κυνηγοί τίτλων και χάνεται η ουσία.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:22 | Θανάσης-Πειραιάς

    Γιατί πρέπει να καταργηθεί η αθροιστική μοριόδοτηση των μεταπτυχιακών τίτλων;

    Δηλαδή κάποιος υποψήφιος με δύο μεταπτυχιακά σχετικά με τη συναφή θέση θα αξιολογείται μόνο για τον ένα τίτλο?

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:58 | Διονύσιος ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

    Αναφορικά με τη μοριοδότηση των Μεταπτυχιακών τίτλων θα ήθελα να επισημάνω πως δεν είναι σωστό αλλά ούτε δίκαιο -κατα τη γνώμη μου- να καταργηθεί η αθροιστική Μοριοδότηση των Μεταπτυχιακών Τίτλων. Παλαιότερα ίσχυε μοριοδότηση ως 2 (δυο) τίτλοι, που τώρα σιωπηρώς καταργείται.

    Πολλοί συμπολίτες μας έχουμε προχωρήσει και καταβάλλει επίπονες προσπάθειες για απόκτηση ενός ακόμη τίτλου σπουδών παράλληλα με την εργασία μας ή αρκετοί άλλοι επέλεξαν να αποκτήσουν ακαδημαικά προσόντα και να καθυστερήσουν την επαγγελαμτική ένταξη.

    Η Πολιτεία οφείλει να αναγνωρίζει την προσπάθεια των πολιτών για δια βιου εκπαίδευση και καταρτιση όταν αυτή λαμβάνει χώρα σε ιδρύματα τριτοβάθμιας εκαπίδευσης (για ΠΕ ΤΕ).

    Με την ίδια «λογική» θα έπρεπε να καταργηθεί η αθροιστική μοριοδότηση των Ξένων Γλωσσών και της μοριοδότησης του δεύτερου τίτλου σπουδών.

    Ελπίζω να επαναξιολογήσετε την κατάργηση της αθροιστικής μοριοδότησης των Μεταπτυχιακών Τίτλων.

    Δεν μπορεί να μην προσμετρούνται Πανεπιστημιακοί Τίτλοι, δεν μπορεί να υπάρχει περιορισμός στη Μόρφωση.

    Ευχαριστώ για το βήμα έκφρασης της γνώμης μου.

  • 11 Νοεμβρίου 2009, 21:47 | Νικόλαος Γιαννούλας

    Γιατί δεν ενσωματώθηκαν οι αλλαγές για τους πολύτεκνους; Η πρόταση του ΑΣΕΠ για αντικατάσταση της ποσόστωσης με μοριοδότηση είναι πράγματι πολύ σωστή και δίκαια για τους πολύτεκνους.