Άρθρο 02 – Εγγραφή στο Μητρώο

Στο Μητρώο εντάσσονται κατόπιν αίτησής τους:

1. Τακτικοί πολιτικοί υπάλληλοι και υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ του Δημοσίου, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (ν.π.δ.δ.), οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) α΄ και β’ βαθμού, Ανεξαρτήτων Αρχών και κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου που κατέχουν το βαθμό Α’, έχουν λάβει στην αξιολόγηση εφόσον εμπίπτουν στις διατάξεις του Μέρους Β’ του παρόντος για δύο συνεχείς περιόδους βαθμολογία μεγαλύτερη ή ίση του 75 και πληρούν τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

α) Είναι κάτοχοι αναγνωρισμένου διδακτορικού διπλώματος,

β) Είναι απόφοιτοι/ες της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.),

γ) Είναι κάτοχοι αναγνωρισμένου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών τουλάχιστον ετήσιας διάρκειας,

δ) Έχουν διατελέσει Προϊστάμενοι Γενικής Διεύθυνσης επί τρία (3) τουλάχιστον έτη.

2. Μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ και ΑΤΕΙ της ημεδαπής ή μέλη ΔΕΠ ομοταγών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής, εφόσον κατέχουν άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας, καθώς και οι Ερευνητές/τριες της παραγράφου 2 άρθρου 18 του ν.4310/2014 των Ερευνητικών Κέντρων και Ινστιτούτων, καθώς και των Ερευνητικών Κέντρων της Ακαδημίας Αθηνών.

  • 5 Δεκεμβρίου 2015, 10:05 | ΚΩΣΤΑΣ

    Η παράγραφος 1.δ του άρθρου 2 θα πρέπει να διαμορφωθεί ως εξής :
    δ) Έχουν διατελέσει Προϊστάμενοι Γενικής Διεύθυνσης επί ένα (1) τουλάχιστον έτος ή Προϊστάμενοι Διεύθυνσης για τρία (3) τουλάχιστον έτη η δε τοποθέτησή τους έγινε με διαδικασία επιλλογής από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο.

    Με τον τρόπο αυτό διευρύνεται το μητρώο με ικανούς υπαλλήλους χωρίς να δημιουργούνται αδικίες και ανισότητες και αυτό γιατίγια παράδειγμα δεν είναι καθόλου μα καθόλου δίκαιο να μπορεί να εγγραφεί στο μητρώο νεοδιόριστος υπάλληλος (δόκιμος) ΠΕ ή ΤΕ επειδή απλά και μόνο έχουν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών ετήσιας διάρκειας και να παραγκωνίζονται υπάλληλοι ΠΕ που έχουν μεγαλύτερο βαθμό και έχουν ασκήσει καθήκοντα Διευθυντή με αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου.
    Σε αυτήν την περίπτωση θα έχουμε το εξής παράδοξο, υπάλληλος με Βαθμό Ε και 1 χρόνο υπηρεσία θα μπορεί να εγγραφεί στο Μητρώο ενώ ο Διευθυντής του με Βαθμό ΑήΒ Όχι.

  • 5 Δεκεμβρίου 2015, 10:54 | Γιάννης Μ.

    Είναι εξαιρετικά θετικό βήμα για την απο-πολιτικοποίηση της διοίκησης η σύσταση του Μητρώου. Όσον αφορά τους υπαλλήλους του 2.1, είναι θετική η στάθμιση των υψηλών προσόντων με την ουσιαστική απόδοση όπως προκύπτει από την αξιολόγηση. Για το ακαδημαϊκό προσωπικό του 2.2 ωστόσο θα μπορούσαν να τεθούν ορισμένες πρόσθετες προϋποθέσεις εγγραφής, καθότι είναι ανισοβαρές σε σχέση με την 2.1 όπου υπάρχει η απαίτηση προηγούμενης διοικητικής εμπειρίας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο

  • 5 Δεκεμβρίου 2015, 09:51 | Λευτέρης

    Απο το Μητρωο να γινεται και η επιλογη Προισταμενων. Κανενας Προισταμενος χωρις τουλαχιστον μεταπτυχιακο γιατι δεν πληρει την εννοια του στελεχους.

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 19:47 | ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΡΗΣ (Αντιπρόεδρος Π.Ο.Ε.Ε.Κ.-Ι.)

    Στην παράγραφο 2 του άρθρου 2 πρέπει να προστεθεί δίπλα στους «οι Ερευνητές/τριες της παραγράφου 2 άρθρου 18 του ν.4310/2014 των Ερευνητικών Κέντρων και Ινστιτούτων, καθώς και των Ερευνητικών Κέντρων της Ακαδημίας Αθηνών» και οι Ειδικοί Λειτουργικοί Επιστήμονες της παρ.3 άρθρου 18 του ν.4310/2014″ αφού και αυτοί αποτελούν το ερευνητικό προσωπικό και είναι κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού διπλώματος και έχουν αυξημένα προσόντα.

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 17:31 | Niκος

    οταν λεει για Α βαθμο δεν αναφερεται στο βαθμολογιο που ισχυει τωρα με τον 4024/2011, αλλα στην νεα καταταξη που θα προκυψει, αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 16:35 | ΜΕΝΤΖΕΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Άρθρο 2 – Εγγραφή στο Μητρώο

    Να εγγράφονται στο Μητρώο και οι διατελέσαντες Γενικοί Γραμματείς ΟΤΑ για δύο θητείες. Το θεωρώ πέρα για πέρα λογικό και απαραίτητο αφού με τις δύο θητείες έχουν αποκτήσει πολύ μεγάλη εμπειρία, πολύ μεγαλύτερη από άλλους υποψηφίους για εγγραφή στο Μητρώο Στελεχών

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 15:52 | ΜΑΝΟΣ

    ΑΡΘΡΟ 2 ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ :
    – ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ Β ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΛΟΓΩ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ ΚΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΕΤΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ

    – ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΣΚΗΣΕΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

    – ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΑΣΚΗΘΕΙ 3 ΕΤΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ 1 ΕΤΟΣ ΕΚ ΤΩΝ 3 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣΚΗΘΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΚΡΙΣΕΩΣ ΑΠΟ ΥΠ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΕΤΟΣ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ Υ.Σ.

    – ΝΑ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ 1 ΕΤΟς Η ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΘΗΚΌΝΤΟΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΈΝΟΥ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΓΊΝΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΥΣ να απαγορευτει σε οσουσ ειναι με αναθεση

    – Η ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΘΕΣΗ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΗΜΙΣΥ ΕΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

    -ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΗΣ ΕΚΔΔΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΕΙ & ΤΕΙ ΑΡΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΊ ΤΟ (β) ειναι κραυγαλεο!!!!

    – Να προβληματιστουμε για τισ ΓΝΩΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ για τον ευρυτερο δημοσιο τομεα των υπαλ ΟΤΑ α & β βαθμου & ΝΠΔΔ … τις διαθετουν; μήπως να πάνε αργότερα ΚΙ ΑΥΤΌ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΑΞΙΌΛΟΓΟΙ ΥΠΑΛ. ΑΛΛΆ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΣΚΉΣΕΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΠΡΟΙΣΤΑΜΈΝΟΥ ΜΕ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΌΜΕΝΟΙ ΚΙ ΟΧΙ Ο ΑΞΙΌΛΟΓΟΙ

    – να μετρουν μονο τα συναφη με το αντικειμενο μεταπτυχιακα & διδακτορικα

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 14:42 | μαρια κ.

    Πρέπει να δοθεί δυνατότητα εγγραφής στο Μητρώο υπαλλήλων που είναι πτυχιούχοι νομικών σχολών και έχουν αποκτήσει πριν το διορισμό τους την άδεια άσκησης του επαγγέλματος του δικηγόρου και είχαν εγγραφεί σε Δικηγορικό Σύλλογο .

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 14:24 | Βασιλικη Π

    Στο άρθρο 2 που αφορά την εγγραφή στο Μητρώο για τις επιτελικές θέσεις στο δημόσιο θα πρέπει να δίδεται η δυνατότητα για εγγραφή και σε όσους έχουν διατελέσει δ/ντές και τμηματάρχες κατόπιν κρίσεως από τα υπηρεσιακά συμβούλια και όχι μόνο στους αποφοίτους της Ε.Σ.Δ.Δ.Α.και στους γενικούς δ/ντές που δεν έχουν περάσει από το υπηρεσιακό συμβούλιο οι τελευταίοι.Απαραίτητη προϋπ/ση ειδικά για την εγγραφή των γενικών δντών στο μητρώο, θα πρέπει να έχουν τοποθετηθεί κατόπιν αξιολόγησης από το Υπηρεσιακό συμβούλιο και όχι με πολιτική τοποθέτηση.
    Επίσης στην τοποθέτηση προϊστ/νων τμημάτων δ/ντών, γενικών δντών,παράλληλα θα πρότεινα και κάποια γραπτή αξιολόγηση στα θέματα της Δημόσιας διοίκησης από τον Α.Σ.Ε.Π. ή κάποιο ΄άλλο ανεξάρτητο φορέα με διαφανείς διαδικασίες.

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 14:42 | Αντυ

    Μήπως πρέπει να ληφθεί μέριμνα και για μοριοδότηση υπαλλήλων που έχουν υπηρετήσει σε σώματα ασφαλείας στο παρελθόν και βρίσκονται τώρα στη δημόσια διοίκηση;

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 14:08 | Ξένια

    θεωρώ ότι πρέπει να μειωθεί ο χρόνος μετάταξης σε ανώτερη καρηγορία στα πέντε έτη όπως ήταν και παλιότερα ή και λιγότερα. Τα οκτώ έτη αναμονής για υπαλλήλους που κατείχαν τίτλο ανώτερης κατηγορίας κατά το διορισμό τους είναι παροπλισμός για ανθρώπους με αυξημένα προσόντα που βρίσκονται ήδη στο δημόσιο και απασχολούνται σε θέσεις κατώτερες των προσόντων τους. Είναι κρίμα για δημόσιους υπαλλήλους που έχουν να προσφέρουν σε θέσεις αυξημένων προσόντων να παραμένουν στα αζήτητα και οι υπηρεσίες να παραμένουν υποστελεχωμένες και στην τελική να ζημιώνονται οι εξυπηρετούμενοι πολίτες.

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 13:42 | Ε.ΝΑΘΑΝΑΗΛΙΔΟΥ

    ΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΟΤΟΙ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΥΟ ΕΤΩΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 200 ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ 150 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ,ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΔΙΕΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΔΥΟ ΕΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΟΣ .Η ΓΝΩΣΗ ΚΑΛΗ ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ 10 ΚΑΙ 15 ΜΟΡΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ LOWER ΠΧ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ 1980 ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ. ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΧΟΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ,ΜΟΡΙΟΔΟΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 1000 ΜΟΡΙΑ, ΙΣΑ ΜΕΑΥΤΑ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ. ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ,ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΝΟΙΑΣ.ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ ΣΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΜΟΥ ΒΙΟΥ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΟΥΝΤΩΝ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 12:08 | nikos christou

    οι θεσεις Γ.Γ. ΔΙΟΙΚΗΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΝΠΔΔ ειναι και πολιτικες.Σωστα προβλεπονται τεχνοκρατικα προσοντα αλλα πρεπει να υπαρχουν και αλλα κριτηρια οπως κοινωνικη δραστηριοτητα,συνδικαλιστικη εμπειρια,μεγαλη διοικητικη διαδρομη σε πολλες θεσεις της δημ διοικησης.βιογραφικο με πολυεπιπεδες δρασεις σε πολλαπλα αντικειμενα[διοικητικα,οικονομικα,τεχνικα,κλπ].

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 12:29 | Ι. Μ. Π

    Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 8(γ) του άρθρου 86 του ν. 3528/2007, όπως ισχύει, τον βαθμό Α΄ εξασφαλίζουν όσοι έχουν επιλεγεί για την κατάληψη θέσης προϊσταμένου Γενικής Δ/νσης.
    Η προαναφερόμενη προϋπόθεση σε συνδυασμό με το γεγονός ότι, αφενός απαιτείται αξιολόγηση δύο συνεχών περιόδων με βαθμολογία μεγαλύτερη ή ίση του 75, αφετέρου ότι παραμένουν σε ισχύ οι διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 155 του ν. 3528/2007, όπως ισχύει, δηλαδή η αυτοδίκαιη απόλυση υπαλλήλου από την υπηρεσία, κατόπιν συμπλήρωσης του 60ου έτους της ηλικίας και 35 ετών πραγματικής και συντάξιμης δημόσιας υπηρεσίας, καθιστά εξαιρετικά περιοριστική τη δυνατότητα ένταξης στο Μητρώο όσων ενδιαφέρονται, έστω και εάν οι τελευταίοι διαθέτουν όχι μόνον όλα τα λοιπά απαιτούμενα τυπικά προσόντα αλλά και πολυετή διοικητική εμπειρία.
    Προς τούτο, προτείνονται τα ακόλουθα:
    α) Να συμπληρωθεί η παρ. 1 του άρθρου 2 του σχεδίου νόμου «Διαφάνεια, αξιοκρατία και αποτελεσματικότητα της Δημόσιας Διοίκησης», ώστε να δύνανται να ενταχθούν στο Μητρώο όχι μόνον όσοι διαθέτουν τον βαθμό Α΄ αλλά και όσοι κατέχουν τον βαθμό Β΄, δηλαδή όσοι έχουν αποδεδειγμένα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 28 του ν. 4024/2011,όπως ισχύει, προϋπηρεσία μεγαλύτερη των 21 ετών.
    β) Να τροποποιηθεί η διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 155 του ν. 3528/2007, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα παραμονής στο Δημόσιο και στον ευρύτερο Δημόσιο τομέα, των αναφερομένων στην παρ. 1 του εν λόγω σχεδίου νόμου, έως τη συμπλήρωση 40 ετών πραγματικής υπηρεσίας και του 67 έτους της ηλικίας.
    Με τις ως άνω τροποποιήσεις θα δοθεί η δυνατότητα ένταξης στο Μητρώο ατόμων τα οποία διαθέτουν όχι μόνον αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα αλλά και αποδεδειγμένη πολυετή εμπειρία στη Διοίκηση.

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 11:24 | nikos christou

    Στα προσοντα επιλογης δ/ντων και γενικων δ/ντων να υπαρχει ειδικη διαζευτικη προβλεψη να εχουν ασκησει καθηκοντα δ/ντη τουλαχιστον 5 ετη υστερα απο κριση του ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.Αυτο συνιστα διαφανεια αξιοκρατια και ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 11:18 | nikos christou

    διαζευτικα στα τυπικα προσοντα να προστεθει ο χρονος ασκησης καθηκοντων σε θεσεις ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ η ΔΙΟΙΚΗΤΩΝ ΝΟΜ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΔΗΜ ΔΙΚΑΙΟΥ τουλαχιστον 2 ετη.

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 11:50 | Σωκράτης

    Σε συνδυασμό με το περιεχόμενο του άρθρο 25, θα πρέπει να μπορούν να εγγράφονται στο Μητρώο και οι υπαλληλοι με βαθμό, τουλάχιστον, Β’ (με τις ίδιες προϋποθέσεις, κατά τα λοιπά)- ή να γίνει διαζευκτική η απαίτηση του βαθμού σε σχέση με τις υπόλοιπες προϋποθέσεις (λιγότερο καλή λύση).

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 10:10 | ΜΑΝΟΣ

    Αναμφίβολα το προς διαβούλευση σχέδιο νόμου, αποτελεί, μετά το νόμο Πεπονή με όλες τις παθογένειές του, ένα ρηξικέλευθο σύστημα αξιόλογησης προσωπικού και αναμόρφωσης της δημόσιας διοίκησης. Θετικό το μέτρο της επιχειρούμενης αξιοποίησης των τυπικών και-κατά τεκμήριο- και ουσιαστικών προσόντων των υπαλλήλων. Πάντα βέβαια ελλοχεύει ο κίνδυνος του κομματισμού και της εξ αυτού αναξιοκρατίας, με αποτελέσμα η όποια προσπάθεια να καταλήγει σε κενό γράμμα. Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να τηρηθούν σε συνδυασμό οι παρακάτω προϋποθέσεις :
    -Έλεγχος της εγκυρότητας ΑΛΛΑ ΚΑΙ βαρύτητας των τυπικών προσόντων
    – Αξιολόγηση του κάθε υπαλλήλου και σε «συνθήκες στίβου μάχης», και όχι μόνο αν γνωρίζει γραφή και ανάγνωση
    – Αναμόρφωση προς το απλούστερο του χαώδους, πολυδαίδαλου, απαιτητικού,ασαφούς και εν πολλοίς αναποτελεσματικού και αντικρουόμενου νομοθετικού πλαισίου, η ερμηνεία του οποίου αφήνει χαραμάδες, παράθυρα ενίοτε δε και κερκόπορτες ορθάνοιχτες, που αποτελούν τη μήτρα καθε παραρμηνείας, λαθροχειρίας και πιθανόν συναλλαγής.
    – Πάταξη της ατιμωρησίας, καθεστώτος εδραιωθέντος σιγά-σιγά εδώ και 30 χρόνια
    -Προσοχή κατά την επιχειρούμενη στελέχωση των θέσεων ευθύνης με μέλη ΔΕΠ. Να λαμβάνεται υπ’όψιν το υπό του Βίσμαρκ ρηθέν zwei proffesoren, Vaterland verlloren.
    -Κατά την αξιοποίηση της εργασιακής εμπειρίας των υπαλλήλων στον ιδιωτικό τομέα, θα πρέπει να δίνεται βαρύτητα στη συνάφεια που έχει αυτή, με την υπό στελέχωση θέση.Οι διατελέσαντες ιδιωτικοί υπάλληλοι, έχουν εργαστεί σε ένα άκρως απαιτητικό ή/και ανταγωνιστικό περιβάλλον, και έχουν κατά τεκμήριο αποκτήσει πολυεπίπεδη εμπειρία που ξεφεύγει από τα στενά όρια της επιστημονικότητας.

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 09:50 | Γιάννης

    Από τη διάταξη προκύπτει ότι η προϋπόθεση του Α βαθμού περικλείει όλες τις κατηγορίες υποψηφίων. Ωστόσο, οι ΙΔΑΧ δεν έχουν βαθμούς. Η διάταξη πρέπει να διευκρινισθεί/τροποποιηθεί.
    Επίσης, όπως ήδη επισημάνθηκε από πολλούς υπάρχουν πλέον ελάχιστοι ΔΥ Α βαθμού

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 09:50 | Αιμίλιος Ριζογιάννης

    Παράγρ.1 Οι Προϊστάμενοι Γενικής Διεύθυνσης να εντάσσονται μόνο αν έχουν γίνει Γενικοί Δ/ντές με κρίση Υπηρεσιακού Συμβουλίου, γιατί τα τελευταία χρόνια έχουμε γεμίσει από Αναπληρωτές Γενικούς Διευθυντές διορισμένους απ’ αυθείας από την πολιτική ηγεσία.
    Παράγρ.2 Καλά, βγάζει μάτι το συντεχνιακό ρουσφέτι του Βερναρδάκη στα μέλη ΔΕΠ. Δηλαδή οι υπάλληλοι για να ενταχθούν στο μητρώο πρέπει να έχουν βαθμό Α που σημαίνει 23 χρόνια υπηρεσία τουλάχιστον (και ορθά κατά τη γνώμη μου) αλλά για τον ερευνητή !! αρκούν 3 χρόνια;

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 00:59 | karaiskos

    Οι δικαστικοί υπάλληλοι δεν θα πρέπει να εξαιρεθούν από το πιο πάνω άρθρο. Γιατί κάποιοι τους εξαιρούν από τακτικούς πολιτικούς υπαλλήλους.Θα πρέπει ρητά να συμπεριλαμβάνονται και αυτοί.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 23:43 | a.xonas

    Αφου δεν μπορειτε,… γιατι δεν αντιγραφετε σωστα και οχι τα μισα , αυτο που ισχυειπ.χ στην γαλλια, η στην Ε.Ε ,
    ….Και βεβαια καμμια σχεση με την αριστερα,
    Θα καταργήσετε τα πολιτικά φέουδα και θα μας φέρετε τα χειρότερα, δηλαδη, την πιο στενή και άκαμπτη γραφειοκρατια ή κατι κικιρικου μελη ΔΕΠ (γνωστοι μαεστροι της διοικησης και τις αποτελεσματικοτητας…όπως έλεγε και ο Βισμαρκ ).
    Η φέρνει την άκαμπτη ιεραρχεια Στρατιωτικού Τύπου,…αν δεν έχεις βαθμο Α , δεν προάγεσαι στραβάδι
    Βέβαια τους εργαζόμενους στην διοίκηση του παραγωγικού- ιδιωτικού τομέα κανένας λόγος,…αλλο αριστερα αλλο κρατισμος….. συντροφοι.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 21:41 | Αιμίλιος Ριζογιάννης

    Ο stylianos προφανώς θεωρεί πως αυτός έχει αυξημένα προσόντα και αισθάνεται αδικημένος. Ας μάθει πρώτα Ελληνικά, που μας σκότωσε με το «ανεξαρτήτου βαθμού».
    Αυτά τα λέω για να δείξω πως ένα διδακτορικό μπορεί να αποδεικνύει πως είσαι καλός επιστήμονας, στη συγκεκριμένη επιστήμη, αλλά για να ασκήσεις διοίκηση χρειάζονται πολύ περισσότερα.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 21:47 | ΣΝ

    Παρ.2 – Δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΕΙ
    Ν.4009/2011 – Άρθρο 1 – Διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης Νομική μορφή των Α.Ε.Ι.
    1. Η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.)….
    2. Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς:
    α) τον πανεπιστημιακό τομέα, που περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Πανεπιστήμια» και
    β) τον τεχνολογικό τομέα, που περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Τ.Ε.Ι.».

    Άρα ΑΕΙ = Πανεπιστήμια ή ΤΕΙ

    Λαμβάνοντας υπόψη και τα άρθρα 77 και 78 του Ν.4009/2011 η παράγραφος 2 πρέπει να αρχίζει ως εξής:
    «Μέλη Δ.Ε.Π. Πανεπιστημίων και μέλη Ε.Π. Τ.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ….»

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 20:23 | AK

    Επί της παρ. 2 του άρθρου 2 που αναφέρει ότι : «2. Μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ και ΑΤΕΙ της ημεδαπής ή μέλη ΔΕΠ ομοταγών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής,» να προστεθεί και ΑΣΕΙ, δηλ. να γίνει: 2. Μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ, ΑΤΕΙ και ΑΣΕΙ της ημεδαπής ή μέλη ΔΕΠ ομοταγών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής,

    Τα Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΣΕΙ), ήτοι η Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, η Σχολή Ναυτικών Δοκίμων και η Σχολή Ικάρων, είναι ισότιμα με τα ιδρύματα του πανεπιστημιακού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης, όπως αυτή ορίζεται κάθε φορά από την κείμενη νομοθεσία, παρέχοντας ισότιμη εκπαίδευση και χορηγώντας ισότιμα πτυχία με αυτά. (ν.3187/2003 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει).
    Τα ΑΣΕΙ στελεχώνονται με Διδακτικό Ερευνητικό Προσωπικό (Δ.Ε.Π., ήτοι Καθηγητές, Αναπληρωτές Καθηγητές, Επίκουρους Καθηγητές και Λέκτορες), οι οποίοι είναι δημόσιοι λειτουργοί και απολαμβάνουν λειτουργικής ανεξαρτησίας κατά την άσκηση των καθηκόντων τους. Για την προκήρυξη θέσεων , εκλογή , μονιμοποίηση και εξέλιξη των μελών ∆ΕΠ των ΑΣΕΙ ισχύουν αναλογικά οι διατάξεις που ισχύουν κάθε φορά για την εκλογή , μονιμοποίηση και εξέλιξη των μελών ∆ΕΠ των Πανεπιστημίων.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 18:33 | AK

    Επί της παρ. 2 του άρθρου 2 που αναφέρει ότι : «2. Μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ και ΑΤΕΙ της ημεδαπής ή μέλη ΔΕΠ ομοταγών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής,» να προστεθεί και ΑΣΕΙ, δηλ. να γίνει:
    2. Μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ, ΑΤΕΙ και ΑΣΕΙ της ημεδαπής ή μέλη ΔΕΠ ομοταγών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής,

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 17:11 | Αναστάσιος Αδαμίδης

    Είμαι 44 ετών υπηρετώ 13,5 χρόνια σε ΝΠΔΔ ενώ έχω και 4 έτη προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα. Συμμετείχα και πέτυχα σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ για Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό -ΙΔΑΧ (κάτοχος MBA που απέκτησα ΠΡΙΝ γίνω Δ.Υ.).
    Αυτή την στιγμή έχω το βαθμό Δ΄ …
    Αν κατανόησα λοιπόν καλά το νέο τρόπο προαγωγής (άρθρο 25) στο παρόν σχέδιο νόμου θα πρέπει πλέον να καταταχθώ στο βαθμό Α’. Ως εδώ όλα καλά …
    Θεωρώ όμως λάθος την όποια πριμοδότηση,στη διαδικασία των νέων κρίσεων για τις θέσεις ευθύνης , ανθρώπων που ήδη κατέχουν τέτοιες μέσω της μεθόδου της «ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ», τακτικής που τα προγούμενα καθεστώτα χρησιμοποιήσαν κατά κόρον…(π.χ. στο δικό μας ΝΠΔΔ που είναι χρηματοπιστωτικό ίδρυμα έχουμε , συνομήλική μου – φιλόλογο(!) που αρχικά μέσω μετάταξης και εν συνεχεία μέσω του ανωτέρω «εργαλείου διοίκησης» εκτελεί πλέον χρέη διευθυντή !!)
    Αντιθέτως προτείνω να ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ μόρια σε όσους ήδη υπηρετούν σε θέσεις ευθύνης μέσω του ανωτέρω τρόπου τοποθέτησης.

    Ξέρω θα κλάψουν πολλά λαμόγια σε αυτή την περίπτωση αλλά αν θέλουμε να μιλάμε για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αξιοκρατικό και δίκαιο σύστημα προαγωγών πρέπει να αντιμετωπιστούν αυτές οι περιπτώσεις , οι οποίες ως ήδη κάτοχοι «θέσεων ευθύνης» καπελώνουν άξιους υπαλλήλους που είναι «εκτός» ή ακόμη και στο «ψυγείο» επί σειρά ετών.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 17:19 | Δημήτρης

    Περί προβαδίσματος και διαχωρισμό κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ.
    Διαπιστώνω ότι κάποιοι σχολιαστές έχουν μια αρκετά δογματική και θα τολμούσα να πω «αναχρονιστική» άποψη. Θα συμφωνούσα για το προβάδισμα των ΠΕ αν μιλούσαμε 20-30 χρόνια πριν. Πλέον αρκετοί απόφοιτοι ΤΕΙ κατέχουν Διδακτορικούς και Μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών και το επίπεδο των ίδιων των πτυχίων έχει αναβαθμιστεί αρκετά. Προσωπικά πιστεύω ότι στο 2015 ότι δε θα έπρεπε να υπάρχει καν κατηγορία ΠΕ και ΤΕ αλλά μια ενιαία κατηγορία Ανώτατης Εκπαίδευσης ή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή όπως αλλιώς θέλετε. Αυτή είναι η πρακτική που υπάρχει και σε χώρες πιο προηγμένες από εμάς όπου απόφοιτοι των Πανεπιστημίων Εφαρμοσμένων Επιστημών (έτσι λέγονται τα ΤΕΙ έξω) έχουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα με τους αποφοίτους Ερευνητικών Πανεπιστημίων. Η εξάλειψη της μικροαστικής διάκρισης ΠΕ,ΤΕ θα βοηθήσει στην σταδιακή αναβάθμιση των ιδρυμάτων Τεχνολογικής εκπαίδευσης.

    Δείτε τι σημαίνει απόφοιτος Πανεπιστημίου για να διοριστεί κάποιος στην Ευρωπαϊκή Ένωση για παράδειγμα. Πτυχίο ΤΕΙ = Πανεπιστημιακή εκπαίδευση.
    http://europa.eu/epso/doc/diplomes-fortheweb_en.pdf

    Πάμε τώρα και σε πιο χειροπιαστά παραδείγματα. Προσωπικά διαθέτω Διδακτορικό τίτλο, μεταπτυχιακά και «δυστυχώς για αυτή τη χώρα» 1ο πτυχίο ΤΕΙ. Αν ενδιαφέρει κάποιους που ασχολούνται με βάσεις εισαγωγής, το τμήμα ΤΕΙ Πληροφορικής Αθηνών που αποφοίτησα έχει μεγαλύτερη βάση από περιφερειακά πανεπιστήμια Πληροφορικής. Με το υπάρχον πλαίσιο ένας υπάλληλος ΠΕ (πχ πτυχίο ΕΑΠ) προηγείται….Τα συμπεράσματα δικά σας

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 16:48 | Giorgos

    Η στελέχωση των θέσεων Διοίκησης του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημοσίου τομέα απο Δημοσίους Υπαλλήλους με αυξημένα τυπικά προσόντα είναι πολύ σωστή και κυρίως Αξιοκρατική. Επίσης το συμαντικότερο είναι ότι θα έχει πολλά δημοσιονομικά οφέλη για το Κράτος, καθώς ο κάθε Πρόεδρος ή Διοικητής θα κοστίζει ένα επίδομα θέσης 300-500 Ευρώ και όχι ολόκληρο μισθό 2000-3000 Ευρώ που θα έπαιρνε κάποιος εκτός Δημοσίου, δεδομένου του γεγονότος ότι ο συγκεκριμένος υπάλληλος έτσι και αλλιώς θα αμοίβονταν απο το Δημόσιο, σε αντίθεση με το κομματικό στέλεχος. Συμφωνώ απόλυτα με όλα τα παραπάνω σχόλια ότι δεν θα πρέπει να περιοριστεί το Μητρώο μόνο σε υπαλλήλους με Α βαθμό, γιατί θίγονται για άλλη μια φορά οι νεότεροι υπάλληλοι που διαθέτουν πολύ περισσότερα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα απο τους παλαιότερους και αυτό το γνωρίζουν άπαντες που εργάζονται στο Δημόσιο τομέα. Τέλος, πέρα απο τις θέσεις Προέδρων και Διοικητών θα πρέπει και τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Οργανισμών του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημοσίου τομέα να προέρχονται μέσα απο το Μητρώο αυτό. Πολύ καλή πρωτοβουλία, απλά χρειάζεται κάποιες διορθώσεις. Αποσυνδέστε τον βαθμό του υπαλλήλου απο την εγγραφή στο Μητρώο και συνδέστε την εγγραφή με τα προσόντα του υπαλλήλου (Διδακτορικά, Μεταπτυχιακά, Ξένες Γλώσσες, κλπ)

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 16:31 | Γεώργιος Πλατανιώτης

    Παρακαλώ μετά τη φράση «κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου» προσθέστε «και κρατικές ΔΕΚΟ» όπως πχ είναι η ΗΔΙΚΑ. Έτσ είναι ξεκάθαρο ότι υπάλληλοι τέτοιων οργανισμών μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή για τέτοιες θέσεις. Ή απλά αναφέρετε το γενικό όρο «φορείς γενικής κυβέρνησης» Οι υπάλληλοι των κρατικών ΔΕΚΟ υπάγονται επίσης στους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 16:27 | Γιάννης Γ.

    Άλλη μία κατάφορη αδικία που προκύπτει από την πρόβλεψη για κατοχή βαθμού Α είναι και αυτή που προκύπτει μεταξύ των μονίμων υπαλλήλων και των υπαλλήλων ιδιωτικού δικαίου.

    Στους δεύτερους αναγνωρίζεται πλήρως η όποια προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα ενώ στους πρώτους (καταφανώς άδικα) δεν αναγνωρίζεται. Αποτέλεσμα αυτού είναι οι δεύτεροι (ιδιωτικού δικαίου) να παίρνουν πιο γρήγορα τους όποιους βαθμούς, οπότε και το βαθμό Α, έναντι των πρώτων (τακτικών δημοσίων υπαλλήλων) οι οποίοι μπορεί και να έχουν περισσότερη προϋπηρεσία η οποία όμως (απολύτως άδικα και ίσως και αντισυνταγματικά) δεν τους αναγνωρίζεται.

    Οπότε :
    1. Αναγνωρίστε επιτέλους την προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα σε όλους, όπως είναι δίκαιο και επιτάσσει και η κοινή λογική.
    2. Καταργήστε την πρόβλεψη για βαθμό Α ή έστω αντικαταστήστε την με κάτι άλλο πιο δίκαιο.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 15:46 | Ευτύχιος Δ.

    Οι υπάλληλοι όλων των βαθμών θα πρέπει να μπορούν να εγγράφονται στο Μητρώο Στελεχών και από εκεί να γίνεται η επιλογή Προισταμένων Τμημάτων και Διευθύνσεων. Δε νοείται στέλεχος και προισταμενος μοναδας χωρις μεταπτυχιακό τίτλο. Το νομοσχέδιο κινείται σε σωστή κατεύθυνση, βελτιώστε το.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 15:29 | Παναγιώτης

    Οι υπάλληλοι όλων των βαθμών θα πρέπει να μπορούν να εγγράφονται στο Μητρώο Στελεχών και από εκεί να γίνεται η επιλογή Προισταμένων Τμημάτων και Διευθύνσεων. Δε νοείται στέλεχος και προισταμενος μοναδας χωρις μεταπτυχιακό τίτλο. Το νομοσχέδιο κινείται σε σωστή κατεύθυνση, βελτιώστε το.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 15:49 | Νίκος

    Το άρθρο κινείται όντως προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά δεν θα πρέπει να απαρτίζεται μόνο από υπαλλήλους με βαθμό Ά. Πρέπει να αξιοποιηθούν ενεργά οι υπάλληλοι κάθε βαθμίδας.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 15:48 | Βαγγέλης

    Το άρθρο κινείται όντως προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά δεν θα πρέπει να απαρτίζεται μόνο από υπαλλήλους με βαθμό Ά. Πρέπει να αξιοποιηθούν ενεργά οι υπάλληλοι κάθε βαθμίδας.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 15:52 | Γιάννης Γ.

    Είναι άτοπο και άδικο να ζητούνται τόσα ειδικά προσόντα από τους υπαλλήλους (αξιολόγηση, βαθμός διδακτορικό κ.α.) και ΚΑΝΕΝΑ από τα αντίστοιχα μέλη ΔΕΠ!!

    Δηλαδή το όποιο νεοδιορισθέν μέλος ΔΕΠ ή ερευνητής δημόσιου ερευνητικού κέντρου (π.χ. 25 ετών!) μπορεί να πάρει αμέσως θέση αυξημένης ευθύνης (πχ Διοικητής Οργανισμού), ενώ υπάλληλος με διδακτορικό και υπερδεκαετή εμπειρία δεν μπορεί γιατί πχ δεν έχει το βαθμό Α’ !! Το τραγελαφικό είναι ότι αυτό μπορεί να γίνει ακόμα και αν το μέλος ΔΕΠ δεν ξέρει καν αγγλικά (εφόσον δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο)!! Από πότε η ιδιότητα και μόνο του μέλους ΔΕΠ ή του ερευνητή , σου ανοίγει όλες τις πόρτες, χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις;

    Ειδικά η πρόβλεψη για βαθμό Α είναι απολύτως άτοπη αφού όλοι ξέρουν ότι , με το μέχρι τώρα καθεστώς, σχεδόν κανείς δεν έχει τέτοιο βαθμό στο δημόσιο παρά μόνο ελάχιστοι διατελέσαντες κατά το παρελθόν (και με τα γνωστά κριτήρια) σε θέσεις αυξημένης ευθύνης και πλέον κοντά στη σύνταξη.

    Επίσης η πρόβλεψη για δύο συνεχόμενες αυξημένες βαθμολογίες στις αξιολογήσεις αποκλείει για τα δύο πρώτα χρόνια ΟΛΟΥΣ τους δημόσιους υπαλλήλους από το μητρώο, τη στιγμή που δεν αποκλείονται ανάλογα και τα μέλη ΔΕΠ και ερευνητές!! Δηλαδή τα δύο πρώτα χρόνια το μητρώο θα απαρτίζεται ΜΟΝΟ από μέλη ΔΕΠ και ερευνητές, οπότε και οι θέσεις ευθύνης θα καλυφθούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από αυτούς !!

    Προτάσεις:
    1. Να προβλέπεται 10ετής προϋπηρεσία αντί του βαθμού Α για τους υπαλλήλους.
    2. Να υπάρξει μεταβατική πρόβλεψη για να μην υπάρξει το κενό των 2 ετών αξιολόγησης. Π.Χ. για τα δύο πρώτα χρόνια να μην απαιτείται αυτό το κριτήριο.
    3. Να μπουν περαιτέρω προϋποθέσεις και στο δεύτερο εδάφιο για τα μέλη ΔΕΠ και τους ερευνητές. π.χ. γιατί να απαιτείται αυξημένη βαθμολογία αξιολόγησης για τους υπαλλήλους και όχι για τα μέλη ΔΕΠ? Γιατί να μην απαιτείται και για αυτούς διοικητική εμπειρία; Γιατί να απαιτείται κατοχή βαθμού Α για τους υπαλλήλους και όχι κάτι αντίστοιχο για τα μέλη ΔΕΠ (π.χ. να προβλέπεται μόνο για όσους είναι στη βαθμίδα του καθηγητή μόνο και όχι οι υπόλοιποι)

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 15:18 | Μαρία

    Πιστεύω ότι το άρθρο κινείται προς την σωστή κατεύθυνση, προκειμένου να δημιουργηθεί μία δεξαμενή άξιων και πολύ καλά καταρτισμένων στελεχών

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 15:02 | Άγγελος Γεωργούλης

    Ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο, το μητρώο στελεχών πρέπει να απαρτίζεται μόνο από υπαλλήλους που κατέχουν το βαθμό Α’; Γιατί να μην ενταχθούν στο μητρώο αυτό και υπάλληλοι που είναι κάτοχοι Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών τίτλων αλλά κατέχουν τον βαθμό Β ή Γ; Η ένταξη στο μητρώο των υπαλλήλων μικρότερων βαθμών αλλά με αυξημένα τυπικά προσόντα, θα μπορούσε να είναι χρήσιμη για την κάλυψη χαμηλότερων θέσεων ευθύνης.

    Ένας κάτοχος Μεταπτυχιακού ή Διδακτορικού διπλώματος πρέπει να έχει επικαιροποιημένες γνώσεις για να είναι χρήσιμος. Όταν περάσουν 10 και 15 χρόνια από την αποφοίτηση του και βρίσκεται στο βαθμό Ά, πόσο χρήσιμος μπορεί να είναι για την υπηρεσία του εφόσον οι γνώσεις του δεν είναι πια επικαιροποιημένες;

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 14:07 | Αχιλλέας

    Είναι άδικο και αντισυνταγματικό να καταργηθεί το άρθρο 97 του N. 3528/2007, περί προβαδίσματος ΠΕ έναντι ΤΕ. Απαράδεκτο να εξομοιώνονται οι πανεπιστημιακές σπουδές με τις τεχνολογικές.Έχω αποφοιτήσει από τμήματα και των δύο βαθμίδων και με σθένος υποστηρίζω ότι είναι εμφανής η υπεροχή του ΠΕ έναντι του ΤΕ τόσο ως προς την ποιότητα των σπουδών όσο και ως προς τη διάρκεια.Σας ευχαριστώ.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 14:19 | ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΟΣ

    Υπάλληλοι του δημοσίου τομέα οι οποίοι έχουν υπηρετήσει η υπηρετούν σε θέσεις ευθύνης όπως Γενικοί Γραμματείς σε ΟΤΑ α η β βαθμού , αθροιστικά πάνω από 5 έτη , να μπορούν να έχουν το δικαίωμα εγγραφής στο μητρώο. Η διοικητική τους επάρκεια τους δίνει αυτή τη δυνατότητα αφού ουσιαστικά έχουν διοικήσει η διοικούν οργανισμούς αυτοδιοίκησης με εκατοντάδες εργαζόμενους,υλοποιούν στοχοθεσίες και μεριμνούν για την υλοποίηση αποφάσεων των δημοτικών αρχών.Τη περίοδο άσκησης των καθηκόντων τους αποκτούν σημαντική εμπειρία η οποία πρέπει να αξιοποιείται από τη δημόσια διοίκηση.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 13:21 | Λίνα Μαγνήσαλη

    Ο νομοθέτης πρέπει να εξετάσει σε ποιες περιπτώσεις λαμβάνει ο υπάλληλος τον Α ΄βαθμό . Είναι τόσο περιορισμένος ο αριθμός των υπαλλήλων ώστε το μητρώο θα περιλαμβάνει σχεδόν αποκλειστικά Γενικούς Διευθυντές, επιθεωρητές , ελεγκτές , δηλαδή ένα μικρό ποσοστό δημοσίων υπαλλήλων στους οποίους χορηγείται ο Α βαθμός.
    Επίσης η φράση: » έχουν λάβει στην αξιολόγηση εφόσον εμπίπτουν στις διατάξεις του Μέρους Β’ του παρόντος για δύο συνεχείς περιόδους βαθμολογία μεγαλύτερη ή ίση του 75 » σημαίνει ότι η εγγραφή στο μητρώο θα αρχίσει τουλάχιστον μετά από δύο έτη!

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 11:31 | ΝΙΚΟΣ

    Επειδή υπάρχουν και δημόσιοι υπάλληλοι που μπορεί να μην είχαν την δυνατότητα να εισαχθούν στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης (π.χ. επειδή κατάγονταν από απομακρυσμένα χωριά και δεν είχαν τότε τη δυνατότητα να μάθουν ξένες γλώσσες που αποτελεί προϋπόθεση για εισαγωγή στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης), αλλά ο ζήλος προς την εργασία τους να είναι τέτοιος που να φτάνουν σε σημείο να συγγράφουν επιστημονικά βιβλία επί του αντικειμένου της εργασίας τους στο δημόσιο τομέα Θα πρέπει για λογους ισονομίας να προστεθεί και μια επιπλέον προυπόθεση:

    (ε)Έχουν αναγνωρισμένο συγγραφικό έργο επί του αντικειμένου με το οποίο ασχολούνται, το οποίο να έχει κυκλοφορήσει από επίσημους εκδοτικούς οίκους της Ελλάδας ή του Εξωτερικού.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 11:40 | Χρύσα Παπαδέλη

    Η προϋπόθεση του βαθμού Α δεν μπορεί να ισχύει καθώς δεν υπάρχουν πλέον υπάλληλοι με αυτόν το βαθμό. (Δίδεται μόνο σε ορισμένες θέσεις ευθύνης).
    Ακόμη θεωρώ λανθασμένη την επιβολή περιορισμού με Βαθμό, καθώς έχει σταματήσει η βαθμολογική εξέλιξη (δίχως αξιολόγηση). Προτιμότερο θα ήταν να υπήρχε προϋπόθεση 10 ετών υπηρεσίας.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 11:55 | ΠΟΥΡΝΑΡΑ ΣΟΦΙΑ

    1. Διαφωνώ το μητρώο να αποτελείται μόνο από στελέχη που έχουν τον βαθμό Α΄, αλλά να έχουν δικαίωμα εισαγωγής στο Μητρώο και στελέχη βαθμού Β΄ίσως και Γ΄

    2. Νομίζω ότι θα πρέπει να γίνουν και γραπτές εξετάσεις, τόσο του γνωστικού αντικειμένου όσο και ανάλογα τεστ που χρησιμοποιεί η Ε.Ε. για την επιλογή προσωπικού

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 10:06 | Β.A

    Καταρχάς, δεν υπάρχουν πλέον στελέχη με βαθμό Α’ και οι βαθμοί έχουν μπλοκαριστεί εδώ και χρόνια, άρα δινεται η δυνατότητα εγγραφής μόνο σε κάποια παλιά στελέχη κοντά στη συνταξιοδότηση

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 08:10 | christos

    Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να καταργηθεί το άρθρο 97 του N. 3528/2007, περί προβαδίσματος ΠΕ έναντι ΤΕ. Είναι θέμα δικαιοσύνης, είναι θέμα δημοκρατίας.

    Με εκτίμηση
    Χ.Κ

  • 2 Δεκεμβρίου 2015, 21:28 | stylianos

    Υποτίθεται ότι θα ξεφεύγαμε απο τη νοοτροπία του Α Βαθμού… Υποτίθεται ότι οι εξαγγελίες της Κυβέρνησης ήταν ότι θα συμπεριλάμβανε όλους όσους έχουν αυξημενα προσόντα ανεξαρτήτου βαθμού…
    Επομένως καταλήγουμε στα ίδια και στα ίδια…

  • 2 Δεκεμβρίου 2015, 20:16 | Αποστολος Γεωργίου

    -Είναι σωστό το παραπάνω μόνο για τις θέσεις Γενικών Γραμματέων Γενικών Διευθυντών, Υπουργείων κτλ

    – Για τις θέσεις όμως του ευρύτερου δημοσίου τομέα (Διοικητές κτλ) πρέπει να διευρυνθεί η δυνατότητα συμμετοχής ή να δημιουργηθεί δεύτερο μητρώο ανεξαρτήτως βαθμού των υπαλλήλων και ανεξαρτήτως αν προέρχονται οι υποψήφιοι απο τον ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα.
    «Δηλαδή ο καλύτερος Manager ενός ιδιωτικού Νοσοκομείου απο Λευκωσία θα αποκλείεται επειδή θα προτάσσεται ένας Υπάλληλος ενός Δήμου (παράδειγμα είναι δεν το αναφέρω ειρωνικά)με βαθμό Α΄που δεν έχει ιδέα απο Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας.»

  • 2 Δεκεμβρίου 2015, 19:33 | ΑΡΧΟΝΤΑΚΗ ΓΛΥΚΕΡΙΑ

    Κάπου στη διαδικασία αξιολόγησης ή μοριοδότησης θα πρέπει οπωσδήποτε να προσμετρηθεί ο τρόπος εισαγωγής στη δημόσια διοίκηση με προβάδισμα στους γραπτούς διαγωνισμούς του Ασεπ και τη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Οι άνθρωποι που ζούμε τη Δημόσια Διόικηση από μέσα έχουμε υποστεί κόπωση και απογοήτευση από την υπερβολική αξιοποίηση και εκτίναξη στελεχών που δεν έχουν διοριστεί με διαδικασίες ή έχουν εισέλθει στην υπηρεσία με συνεντεύξεις. Πρέπει να αποδοθεί δικαιοσύνη. Και οι άνθρωποι που επχουν διοριστεί αξιοκρατικά να δικαιωθούν και να αξιοποιηθούν.

  • 2 Δεκεμβρίου 2015, 19:04 | ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΚΙΛΠΑΘΗ

    Υπάρχει σαφής δυσμενής διάκρισης των στελεχών της δημοσίας διοίκησης που αναφέρονται στην παρ.1 του άρθρου ( πρέπει να είναι βαθμού Α!! κλπ) σε σχέση με τα στέλεχη που προέρχονται απο τα ΑΕΙ ,ΤΕΙ κλπ που αναφέρονται στο άρθρο 2 και δεν μπαίνουν κριτήρι

    Με ποιά λογική ?

    Ιδια κριτήρια για όλους
    Συνήθως στελέχη απο ΑΕΙ ,ΤΕΙ δεν έχουν διοικητική πείρα ούτε γνωρίζουν τις διαδικασίες