Στους επιλαχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ έτους 1995, οι οποίοι διορίστηκαν κατ΄ εφαρμογή της παραγράφου 22 του άρθρου 20 του ν. 2738/1999 σε κενές ή συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις φορέων του άρθρου 14 του ν. 2190/1994, αναγνωρίζεται για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη το χρονικό διάστημα από 1/1/1997 ή από την ημερομηνία που διορίστηκε στον ίδιο φορέα επιτυχών του ίδιου διαγωνισμού, έως την ημερομηνία διορισμού τους.
Αρχική Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια ΔιοίκησηΆρθρο 26 – Αναγνώριση χρόνου υπηρεσίας για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη
Άρθρο 26 – Αναγνώριση χρόνου υπηρεσίας για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη
- 27 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Α – ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ – Άρθρο 1 – Σκοπός
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Γενικές Αρχές
- 117 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Έκταση εφαρμογής
- 191 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Προϋποθέσεις συμμετοχής
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Διαδικασία διενέργειας προγράμματος κινητικότητας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Διαδικασία αξιολόγησης υποψηφίων από την υπηρεσία υποδοχής και έκδοση απόφασης
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Μετάταξη – απόσπαση σε υπηρεσίες απομακρυσμένων – παραμεθόριων και ορεινών-νησιωτικών περιοχών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Ενδοϋπουργική κινητικότητα
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αμοιβαία Μετάταξη
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Συνυπηρέτηση υπαλλήλων
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Απόσπαση
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Μετάταξη σε άλλη υπηρεσία
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Μετάταξη εντός του ίδιου φορέα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας και υπάλληλοι ΟΤΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Ψηφιακό Οργανόγραμμα της Δημόσιας Διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Συνυπολογισμός οκταετίας για τις μετατάξεις διοριστέων του ΑΣΕΠ μετά την 1.1.2009
- 89 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Τελικές-Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ 6 ΚΑΙ 8 ΤΟΥ Ν.4369/2016 ΠΡΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ – Άρθρο 19 Κωλύματα επιλογής προσώπων που στελεχώνουν τους φορείς της Κεντρικής Διοίκησης και των Φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα των άρθρων 6 έως 8 του ν. 4369/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Υποχρεώσεις των προσώπων κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τουςΆρθρο 20 – Υποχρεώσεις των προσώπων κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 – Υποχρεώσεις των προσώπων μετά την λήξη των καθηκόντων τους
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – Άρθρο 22 – Ηλεκτρονική διαδικασία έκδοσης και διακίνησης διοικητικών πράξεων και εγγράφων στο Δημόσιο Τομέα
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Ποσοστά ΑμεΑ σε προσλήψεις ν.2190/1994
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Έλεγχος γνησιότητας δικαιολογητικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Διεύθυνση Αρχείων Δημόσιας ΔιοίκησηςΆρθρο 25 – Διεύθυνση Αρχείων Δημόσιας Διοίκησης
- 72 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Αναγνώριση χρόνου υπηρεσίας για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 – Μη εκπλήρωση στρατιωτικών υποχρεώσεων ως κώλυμα διορισμούΆρθρο 27 – Μη εκπλήρωση στρατιωτικών υποχρεώσεων ως κώλυμα διορισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 – Προκήρυξη Γενικών Διευθυντών ν.4369/2016
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Άδεια σε υπαλλήλους μονογονείς
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Προθεσμία δύο μηνών για απόφαση κατανομής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Εισαγωγικές εξετάσεις σε σχολές της ΕΛ.ΑΣ.Άρθρο 31 – Εισαγωγικές εξετάσεις σε σχολές της ΕΛ.ΑΣ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – Αποκατάσταση προστατευόμενων από τον ν. 2643/1998 υπαλλήλωνΆρθρο 32 – Αποκατάσταση προστατευόμενων από τον ν. 2643/1998 υπαλλήλων
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Αποσπάσεις υπαλλήλων σε υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των κρατών μελών αυτής ή άλλων χωρών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – Κατάρτιση πινάκων προακτέωνΆρθρο 34 – Κατάρτιση πινάκων προακτέων
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Ειδικότητα ιχθυολογίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Δικαίωμα υπογραφής «με εντολή Περιφερειάρχη»Άρθρο 36 – Δικαίωμα υπογραφής «με εντολή Περιφερειάρχη»
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Ιουλίου 2016, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
13 Ιουλίου 2016, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
72 Σχόλια 946 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Καλημέρα,
Πιστεύω ότι η βαθμολογική και οικονομική αναγνώριση προυπηρεσίας που αποκτήθηκε στον ιδιωτικό τομέα θα πρέπει να ισχύσει και για τους επιτυχόντες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 1998.
Με εκτίμηση,
Παναγιώτης Καλαντζής
Πρεπει αμεσσα να αναγνωριστουν τα 18 χρονια της αδικιας του γραπτου διαγωνισμου του ΑΣΕΠ του 1998 ως προυπηρεσια για τον κοσμο αυτον που πιστευει σε ενα κρατος δικαιου ,ισονομιας και αξιοκρατιας.Οι εξετασεις του Ασεπ στηριζονται στην γνωση και στην ικανοτητα, γιαυτο και αδικιες οπως αυτη πρεπει οχι μονο για τυπικους αλλα κυριως για ηθικους λογους να διευθετηθουν.
Ειναι ιδια η περίπτωση των επιτυχοντων και ηδη με ΦΕΚ διοριστέων ΑΣΕΠ 1998 (βέβαια πολύ περισσότερο άδικη η περίπτωση των επιτυχόντων 1998 σε σχέση με τους επιτυχόντες 1995)και επιβάλει την ομοια αντιμετωπιση. Οικονομια χρόνου και συνολικη αντιμετωπιση του ιδιου θεματος με απλη προσθηκη και των επιτυχοντων 1998. Σας ευχαριστω.
Σαφέστατα η διάταξη θα πρέπει να πειλαμβάνει και την περίπτωση των υπο-διορισμό επιτυχόντων του ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ 1998.Βίωσαν την μεγαλύτερη αδικία που συνέβη ποτέ στην ιστορία των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ, με διαφορά απο την δεύτερη (18 χρόνια αναμονής!).Θα είναι τεράστια παράλειψη η μή ένταξη τους σ’άυτή την ρύθμιση!
H αναγνώριση χρόνου υπηρεσίας (προύπηρεσίας) θα είναι εφικτή και για εκείνους οι οποίοι εργάστηκαν στο εξωτερικό π.χ. Αμερική , Αυστραλία , Καναδά και οι οποίοι εχουν αναγνωρίσει τα ένσημά τους στο ΙΚΑ με πράξη αναγνώρισης ; Ολη η προύπηρεσία εχει διανυθεί στον ιδιωτικό τομέα και είναι 6,5 χρόνια συνολικά.
Η ιδια διαταξη θα πρεπει να ισχυει και για οσους διοριζονται 18 χρονια μετα με τον γραπτο διαγωνισμο του 1997 .Ειναι το ελαχιστο που μπορει να γινει για την αποκατασταση της αδικιας που εγινε οταν ειδαμε να διοριζονται στη θεση μας ατομα με χαμηλοτερη βαθμολογια προσφυγααμε στα δικαστηρια και τελικα μας δικαιωσε η ολομελια του ΣΤΕ. Ατομα με πτυχια με υψηλα προσοντα με εκπαίδευση και κατάρτιση με χρονια προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομεα.
Οι επιτυχόντες του πανελλήνιου διαγωνισμού του 1998 πρέπει να δικαιωθούν συνολικά. 18 ολόκληρα χρόνια ήρθαν αντιμέτωποι με την αδικία και με μία δικαστική απόφαση για αντισυνταγματική μεταχείριση στα πρόσωπά τους που όμως καμία ως τώρα κυβέρνηση δεν ανέλαβε να την αποκαταστήσει. Τώρα που ήρθε η δικαίωση θα πρέπει η δικαίωση αυτή να αποκαταστήσει πέρα από το διορισμό των επιτυχόντων του διαγωνισμού και την αναγνώριση των 18 χρόνων προυπηρεσίας. Το σύνολο των ατόμων αυτών εργαζόμενο όλα αυτά τα χρόνια στον ιδιωτικό τομέα απέκτησε υψηλού επιπέδου επαγγελματική εμπειρία η οποία θα αποτελέσει δυνατό εφόδιο στην άσκηση των καθηκόντων τους στο δημόσιο τομέα τον οποίο καλούνται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τώρα να υπηρετήσουν!!! Ως εκ τούτου θα πρέπει η ανεκτίμητη αυτή επαγγελματική εμπειρία να αναγνωρισθεί!! Καμία περαιτέρω αδικία σε βάρος αυτών των ανθρώπων που έχουν ταλαιπωρηθεί και αδικηθεί για 18 ολόκληρα χρόνια!!!
καλημερα.Νομιζω οτι στο εν λογω νομοσχεδιο πρεπει να προβλεφθει αρθρο -ρυθμιση για τους διοριστεους ασεπ98.Δεδομενου οτι ,τα ατομα αυτα εχουν αδικηθει εδω κ 10 κ πλεον χρονια περιμενοντας να εφαρμοσθει η δικαστικη αποφαση του ΣτΕ ΤΟ 2004.που τους δικαιωνε,{λογω μνημονιων κι αλλων ανακολουθιων της πολιτειας που τους στερησε χρονια το κατακτημενο με γραπτο διαγωνιμο ασεπ συνταγματικο τους δικαιωμα στην εργασια…},ειναι ανω των 40 ετων με υποχρεωσεις,οικογενεια ,παιδια οικονομικες αναγκες αυξημενες.πρεπει νομιζω να αναγνωρισθουν χρονια προυπηρεσιας για βαθμολογικη εξελιξη και συνταξιμα ….!!ευχαριστω .κι ελπιζω νατο δουν με ευαισθησια το θεμα μας.
Να αναγνωριστεί προϋπηρεσία 18 ετών στους επιτυχόντες του γραπτού διαγωνισμού, ώστε να λάβει τέλος η αδικία που τόσα χρόνια υφίστανται.
Σε οποιαδήποτε χώρα δεν θα υπήρχε συζήτηση για αναγνώριση πλασματικής προϋπηρεσίας και βαθμολογικής/μισθολογικής εξέλιξης. Είναι όμως λογικό να αναγνωριστεί τυχόν προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα (με χαμηλότερο συντελεστή αν απασχολούνταν σε άλλο αντικείμενο από την θέση την οποία λαμβάνει στο δημόσιο και με συντερλεστή 1 αν απασχολούνταν σε αντικείμενο ίδιο με την θέση την οποία λαμβάνει στο δημόσιο). Και αυτό γιατί ένας ιδιώτης πληρώνει για έναν υπάλληλο ασφαλιστικές εισφορές στο ΙΚΑ με τριετίες, ασχέτως με το αν η Χ προυπηρεσία του υπαλλήλου που προσέλαβε ήταν σε σχετικό αντικείμενο με αυτό στο οποίο τον προσλαμβάνει ή όχι. Το κράτος θα πρέπει να έχει την ίδια υποχρέωση σαν εργοδότης.
Επειδή όμως έχουν υπάρξει σημαντικές καθυστερήσεις από τον διορισμό επιτυχόντων του ΑΣΕΠ, καθυστερήσεις κατά την διάρκεια των οποίων κάποιοι απέκτησαν επιπλέον προσόντα, η λογική προσέγγιση θα ήταν όσοι από αυτούς έχουν δυνατότητα μετάταξης σε καλύτερη θέση να τους επιτραπεί αμέσως μετά τον διορισμό τους να κάνουν αίτηση στο σύστημα. Π.χ. ένας υπάλληλος που διορίζεται σαν ΔΕ μετά από πολλά έτη αλλά στο μεταξύ έχει αποκτήσει πτυχίο ΤΕ ή ΠΕ να μπορεί να αιτηθεί άμεσα με τον διορισμό του (όχι μετά από την διετία του δόκιμου υπαλλήλου) την μετάταξή του σε θέση στην οποία θα μπορεί να προσφέρει με τα προσόντα που ασπέκτησε μέχρι να διοριστεί. Άλλωστε η διετία είναι αναχρονιστική και τιμωρητική και το κράτος δεν κερδίζει τίποτα «γειώνοντας» αυτούς τους υπαλλήλους.
Απολύτως ορθή πρακτική η ψήφιση αυτού του άρθρου για τη βαθμολογικη και μισθολογικη εξελιξη των επιλαχόντων του πανελληνιου διαγωνισμου του 95 και είναι απαραίτητο για λογους δικαιοσύνης και ισότητας να ισχυσει το ιδιο και για τον πανελληνιο διαγωνισμο του 98 προκειμένου η αδικία που βιώνουν οι επιτυχόντες του να αποκατασταθεί. Εδώ και 18 χρόνια αξιοκρατικά επιτυχόντες γραπτού διαγωνισμού δεν απολαμβάνουν τους καρπούς των κόπων τους συνεπώς πρόκειται για μία δίκαιη ανταμοιβή για την αδικία που υπέστησαν σχεδόν μία εικοσαετία.
Ευαγγελία Τζωρτζάκη
Επιτυχών του 98.
Η ιδια διαταξη να ισχυσει και για τους επιτυχοντες του γραπτου διαγωνισμου ΑΣΕΠ 1998 που προκειται να διορισθουν εντος των επομενων ημερων – μηνων. 18 ολοκληρα χρονια στερηθηκαμε τα δικαια δικαιωματα μας και υποστηκαμε τη μεγιστη αδικία του ελληνικου δημοσιου εναντι ελληνων πολιτων που διαγωνισθηκαν γραπτως και πετυχαν. Η αναγνωριση προυπηρεσιας 18 χρονων στα ατομα αυτα ειναι το ελαχιστο που μπορει και πρεπει να κανει η πολιτεία
Ως επιτυχούσα του ΑΣΕΠ 1998 θέλω να τονίσω & εγώ πόσο σημαντικό είναι οι επιτυχόντες του πανελλήνιου διαγωνισμού του 1998 δικαιωθούν συνολικά. 18 ολόκληρα χρόνια ήρθαν αντιμέτωποι με την αδικία και με μία δικαστική απόφαση για αντισυνταγματική μεταχείριση στα πρόσωπά τους που όμως καμία ως τώρα κυβέρνηση δεν ανέλαβε να την αποκαταστήσει. Τώρα που ήρθε η δικαίωση θα πρέπει η δικαίωση αυτή να αποκαταστήσει πέρα από το διορισμό των επιτυχόντων του διαγωνισμού και την αναγνώριση της χρόνιας ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ
Να αναγνωριστούν 18 χρόνια προϋπηρεσίας και στους επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού του 1998, ώστε να λάβει τέλος η αδικία που είχε συντελεστεί εις βάρος τους.
Οι επιτυχόντες του πανελλήνιου διαγωνισμού του 1998 πρέπει να δικαιωθούν συνολικά. 18 ολόκληρα χρόνια ήρθαν αντιμέτωποι με την αδικία και με μία δικαστική απόφαση για αντισυνταγματική μεταχείριση στα πρόσωπά τους που όμως καμία ως τώρα κυβέρνηση δεν ανέλαβε να την αποκαταστήσει. Τώρα που ήρθε η δικαίωση θα πρέπει η δικαίωση αυτή να αποκαταστήσει πέρα από το διορισμό των επιτυχόντων του διαγωνισμού και την αναγνώριση των 18 χρόνων προυπηρεσίας. Ας λάβουμε σοβαρά υπ’όψη, ότι τα περισσότερα απ’ αυτά τα άτομα έχουν αποκτήσει υψηλού επιπέδου επαγγελματική εμπειρία δουλεύοντας όλα αυτά τα χρόνια στον ιδιωτικό τομέα η οποία θα πρέπει να αναγνωριστεί αφού θα αποτελέσει γερή κληρονομιά για τον δημόσιο τομέα τον οποίο καλούνται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τώρα να υπηρετήσουν!!! Καμία περαιτέρω αδικία σε βάρος αυτών των ανθρώπων που έχουν ταλαιπωρηθεί και αδικηθεί για 18 ολόκληρα χρόνια!!!
Σε οποιονδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ η εμπειρία σε συναφές αντικείμενο ήταν προαπαιτούμενο στοιχείο διορισμού, θα πρέπει να αναγνωρίζεται ΑΥΤΟΜΑΤΑ. Δυστυχώς, αυτό δεν ισχύει.
Συμφωνώ με την δυνατότητα των εν ενεργεία Δ.Υ. για αναγνώριση χρόνου υπηρεσίας για τη βαθμολογική και μισθολογική τους εξέλιξη. Εννοείται πως πρέπει να υπάρχει συνάφεια του χρόνου αυτού με το αντικείμενο (γενικό ή ειδικό) εργασίας. Πρέπει όμως να οριστεί ξεκάθαρα (και να διαφυλαχτεί απαραίτητα) το ΠΟΙΟΣ/ΠΟΙΟΙ και το ΠΩΣ θα αποφασίζουν για τη συνάφεια αυτή, αντικειμενικά, τεχνοκρατικά, αξιοκρατικά.
Κατά τη δικαστική διεκδίκηση της προυπηρεσίας από τους επιλαχόντες του 1995, υπήρχαν θετικές αποφάσεις (πρωτοδικές έως του ΣΤΕ) που εκδίκαζαν χρηματική αποζημίωση σε επιλαχόντες του 1995, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις είχαν λιγότερα μόρια από επιλαχόντες για τους οποίους εκδόθηκαν αρνητικές αποφάσεις. Έτσι επιλαχόντες του 1995 που διοριστήκαν την ίδια μέρα, στην ίδια υπηρεσία βρέθηκαν να έχουν λάβει χρηματική αποζημίωση (για τα χρόνια που δεν παραγράφηκαν 2000- διορισμό) και να έχουν μεγαλύτερο μισθολογικό κλιμάκιο από τους υπολοιπους, ενώ κατόυσίαν είχαν λιγότερα μόρια.
Ευελπιστώ, οτι η παρούσα διάταξη, η οποία σαφώς δεν μπορεί να αποκαταστήσει την αδικία της χρηματικής αποζημίωσης (μισθός από 2000-διορισμό), να ορίζει αφετερία μισθολογικης και βαθμολογικής εξέλιξης την 1.1.1997 όλων των επιλαχόντων του 1995, ασχέτως εαν έχουν προσφύγει ή δικαιωθεί δικαστικά,(το αναφέρω γιατί έχω την εντύπωση ότι δεν είναι σαφές αυτό από την αιτιολογική έκθεση).
Για την πλήρη αποκατάστασης της αδικίας, θα πρέπει εκτός των επιλαχόντων του 1995, να αναγνωρισθεί η βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη και στους επιτυχόντες ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΥΣ του ΑΣΕΠ μετά το 2006/2007 (π.χ. 6Κ/2008, 5Κ/2009), των οποίων ο διορισμός καθυστέρησε τουλάχιστον πέντε χρόνια, αντί του τετραμήνου από τη δημοσίευση των οριστικών αποτελεσμάτων, που είχε ορισθεί ως χρόνος διορισμού, όταν διαγωνίσθηκαν.
Αντίστοιχα των επιτυχόντων του’95 και οι διοριστέοι επιτυχόντες ΑΣΕΠ, παρέμειναν άδικα για πάρα πολλά χρόνια, εκτός των θέσεων εργασίας, στις οποίες απολύτως δίκαια και αξιοκρατικά πέτυχαν, χάνοντας προϋπηρεσία, βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, χωρίς να ευθύνονται.
Η συγκεκριμένη διάταξη θα πρέπει να επεκταθεί ώστε να περιλαμβάνει και τους επιτυχόντες της 8κ/2008 λόγω της αδικίας που έγινε εις βάρος μας και στις θέσεις μας διορίστηκαν οι επιτυχόντες της 9κ/2008 που ήταν για άλλο φορέα, οι οποίοι με δικαστική απόφαση απολύθηκαν και ξαναπροσλήφθηκαν.
Προτείνω, λοιπόν, την αναγνώριση για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη όλου του χρονικού διαστήματος από την ημερομηνία έκδοσης των οριστικών αποτελεσμάτων και μέχρι τον διορισμό τους, όλων των διοριστέων της 8κ/2008 των οποίων ο διορισμός ανεστάλη λόγω των μνημονιακών δεσμεύσεων οι οποίες δεν ίσχυαν για την 9κ/2008.
ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ !!
Με την ευκαιρία των αναγνωρίσεων, προϋπηρεσίας κ.τ.λ., θα ήθελα να θέσω ένα θέμα που αφορά στην αναγνώριση μεταπτυχιακού. Έχω μεταπτυχιακό από την Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ε.Ε.Δ.Ε.) που δεν είναι αναγνωρισμένο από την σχετική νομοθεσία. Πλην όμως δεν παύει να είναι μεταπτυχιακή εκπαίδευση και μάλιστα με αντικείμενο την Διοίκηση Επιχειρήσεων. θεωρώ ότι μιας είμαστε εδώ για να σπάσουμε τα στερεότυπα, όπως για τον χρόνο προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα, έτσι και στην εκπαίδευση, που άλλωστε μπορεί να έχει και μεγαλύτερη συνάφεια από την θεολογία, γεωλογία,φιλολογία κ.τ.λ., θα πρέπει υπάρξει μερική, έστω, αναγνώριση.
Οι επιτυχόντες του πανελλήνιου διαγωνισμού του 1998 πρέπει να δικαιωθούν συνολικά. 18 ολόκληρα χρόνια ήρθαν αντιμέτωποι με την αδικία και με μία δικαστική απόφαση για αντισυνταγματική μεταχείριση στα πρόσωπά τους που όμως καμία ως τώρα κυβέρνηση δεν ανέλαβε να την αποκαταστήσει. Τώρα με την κυβέρνηση Τσίπρα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ήρθε η δικαίωση και θα πρέπει η δικαίωση αυτή να αποκαταστήσει πέρα από το διορισμό των επιτυχόντων του διαγωνισμού και την αναγνώριση των 18 χρόνων προυπηρεσίας. Ας λάβουμε σοβαρά υπ’όψη, ότι τα περισσότερα απ’ αυτά τα άτομα έχουν αποκτήσει υψηλού επιπέδου επαγγελματική εμπειρία δουλεύοντας όλα αυτά τα χρόνια στον ιδιωτικό τομέα η οποία θα πρέπει να αναγνωριστεί αφού θα αποτελέσει γερή κληρονομιά για τον δημόσιο τομέα τον οποίο καλούνται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τώρα να υπηρετήσουν!!! Καμία περαιτέρω αδικία σε βάρος αυτών των ανθρώπων που έχουν ταλαιπωρηθεί και αδικηθεί για 18 ολόκληρα χρόνια!!!
Θα πρέπει να ανγνωριστεί ο χρόνος προυπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα όταν το αντικείμενο είναι συναφές. Η προυπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα θα πρέπει να πριμοδοτείται σε θέσεις σημαντικές γιατί ο υπάλληλος μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικός.
Όσον αφορά την αναγνώριση προϋπηρεσίας, θα πρέπει να αναγνωριστεί ο χρόνος προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα όταν το αντικείμενο είναι συναφές. Είναι άδικο να αναγνωρίζεται ο χρόνος προϋπηρεσίας στο Δημόσιο και όχι στον ιδιωτικό τομέα.
Επικροτω την απολύτως ορθη διαταξη για βαθμολογικη και μισθολογικη εξελιξη των επιλαχόντων του πανελληνιου διαγωνισμου του 95 και προτεινω για λογους ισονομιας να ισχυσει το ιδιο και για τον πανελληνιο διαγωνισμο του 98 ωστε να ολοκληρωθει η διαδικασια αποκαταστασης αδικιων που βρισκεται σε σταδιο ολοκληρωσης της.
Η αναγνώριση της προϋπηρεσίας του ιδιωτικού τομέα (σε συναφές με τη θέση αντικείμενο) από το Δημόσιο, αποτελεί πάγιο και δίκαιο αίτημα που πρέπει να εκπληρωθεί. Τα χρόνια προϋπηρεσίας στον Ι.Τ., θα πρέπει να αναγνωριστούν στο σύνολό τους ώστε:
– οι έμπειροι εν ενεργεία ΔΥ να έχουν την ευκαιρία να προσφέρουν στις υπηρεσίες τους το μάξιμουμ των δυνατοτήτων τους , και
– να αποτελέσει κίνητρο ώστε νέοι, καταρτισμένοι εργαζόμενοι, με πολύτιμη εμπειρία 10 και 15 ετών από τον Ι.Τ. , να μην διστάσουν να στελεχώσουν το Δημόσιο Τομέα, ανανεώνοντάς τον.
Με εκτίμηση, Γεωργία Π.
Κυριε Υπουργε ως ενας ακομη που υπεστει την αδικια της πενταετους αναμονης για διορισμο συμετεχοντας στην προκηρυξη 3Κ/2009 ζητω την ιση μεταχειριση με τους συμπολιτες μου και εξισου αδικημενους διαγωνισθεντες του 1997. Συνεπως, οτι ισχυσει γιαυτος θεωρω οτι πρεπει να ισχυσει για ολους οσους αδικως δεν διοριστικαν και συμμετειχαν σε διαγωνισμους του ΑΣΕΠ. Ετσι μονο θα δοδει μια δικαιη λυση και μια ηθικη αναγνωριση απο την πλευρα της Πολιτειας για την ιδιοτυπη ομηρια που βιωσαν ολοι αυτοι οι διαγωνιζομενοι.
Η αναγνώριση της προϋπηρεσίας του ιδιωτικού τομέα από το δημόσιο θεωρώ πως αποτελεί επείγουσα διαδικασία και εφαρμογή της νομιμότητας. Οι Δ.Υ.προσφερουν αναβαθμισμένες υπηρεσίες εξαιτίας της εμπειρίας τους στον Ι.Τ., την οποια το δημόσιο εκμεταλλεύεταιχωρις να ανταμείβει. Θεωρώ πως πρέπει τα χρονια προϋπηρεσίας στον Ι.Τ., να αναγνωριστούν από το Δημόσιο στο σύνολό τους.
Παρακαλώ πολύ να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία μου στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με σχέση εργασίας σύμβαση μίσθωσης έργου από 30/04/2004 μέχρι και 31/05/2010(για βαθμολογική εξέλιξη)
Στην Ελλάδα έχω μόνο αυτά τα 6 χρονιά εργασιακά χρόνια και είμαι υπάλληλος στην Υπηρεσία Ασύλου, διορίστηκα τρία χρόνια πριν, έχω αναγνωρισμένο Πτυχίο από ΔΙΚΑΤΣΑ( ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ -ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ).
Προτείνω να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία με σύμβαση έργου στο Δημόσιο λόγω μεγάλης ηλικίας διορισθέντες.
Με εκτίμηση
ΦΕΛΙΚΙΔΟΥ ΝΤΙΑΝΑ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΣΥΛΟΥ
Θα παρακαλουσα αυτους που ειναι να παρουν τις τελειωτικες ρυθμισεις στο θεμα αυτο, να μην φερθουν ρατσιστικα στους Δ.Υ. που υπηρετουν και εχουν προυπηρεσια απο τον ιδιωτικο τομεα σε συναφες αντικειμενο. Ειναι απλο, εφοσον ζητανε οι υπαλληλοι να μην φερονται ρατσιστικα σε κανεναν, και εαν το κανουν τιμωρουνται, το ιδιο να πραξουν και οι αποφασιζοντες, για να μη τιμωρηθουν απο την Ιστορια.
Να αναγνωριστεί τουλάχιστον βαθμολογικά -όπως γίνεται και στη μοριοδότηση προϋπηρεσίας του ΑΣΕΠ- ο χρόνος στρατιωτικής θητείας, εφόσον υπήρχε συνάφεια της ειδικότητας με το τίτλο σπουδών και τη θέση που κατέχει ο υπάλληλος στο Δημόσιο π.χ. υπάλληλος νοσηλευτής ΤΕΙ με ειδικότητα Νοσηλευτή στο στρατό.
Παρακαλώ να αναγνωριστούν τα επτά (7) χρόνια που προβλέπονται για όλους όσους δούλεψαν πριν (την πρόσληψή τους στο Δημόσιο) στον ιδιωτικό τομέα και όχι μόνο για συναφή με την θέση διορισμού τους στο Δημόσιο τομέα.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ . ΤΑ ΕΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΠΛΑΦΟΝ Π.Χ.
0-2 ΕΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ 1 ΕΤΟΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΝ Ι.Τ.
2-4 ΕΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ 3 ΕΤΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΝ Ι.Τ.
4-6 ΕΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ 5 ΕΤΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΝ Ι.Τ.
>6 ΕΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΩΣ 7 ΕΤΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΝ Ι.Τ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΑ ΕΝΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ …ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ.(ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ Δ.Υ. ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ Ι.Τ.)
Πραγματικά είναι να απορεί κανείς πως γίνεται σε έναν επιλαχόντα και όχι διοριστέο ξαφνικά να του αναγνωριζεται πλασματική προυπηρεσία ισότιμη με κάποιον διοριστέο της ίδιας προκήρυξης και μάλιστα για 18 ολόκληρα χρόνια!!Θα βρεθούν να διεκδικούν θέσεις ευθύνης άνθρωποι που δεν έχουν καμμία εμπειρία στον Δημόσιο Τομέα έναντι ικανών δημοσίων υπαλλήλων με πραγματική δημόσια προυπηρεσία!!
Περιμέναμε τόσα χρόνια τον διορισμό μας, χωρίς να φέρουμε καμία ευθύνη γιαυτό ,και με τεράστιο κόστος για τον καθένα απο εμάς.Αποκαταστήστε εν μέρη την τεράστια αυτή αδικία, αναγνωρίζοντας μας τα χρόνια που χάσαμε.
Με τέτοιες προκλητικές -για τους υπόλοιπους υπαλλήλους διατάξεις- ανοίγετε τον ασκό του Αιόλου και το δρόμο για περαιτέρω δημοσιονομικό εκτροχιασμό. Όταν το Φθινόπωρο ενεργοποιηθεί και ο κόφτης δαπανών (που θα ενεργοποιηθεί είναι σίγουρο έτσι όπως το πάτε) μην απορήσετε καθόλου.
H συγκεκριμένη διάταξη προσβάλλει όλους όσους δούλευαν όλα αυτά τα χρόνια στο Δημόσιο! Ας τους αναγνωριστούν τα 7 χρόνια που προβλέπονται για όλους, εφόσον δούλεψαν στον ιδιωτικό, με τις ίδιες προϋποθέσεις!
Θα πρέπει κατα την γνώμη μου να λυθεί και το θεμα που έχει προκύψει με την αναγνώριση του χρόνου διαθεσιμότητας 1 μήνα σύμφωνα με το άρθρο 30 του ν.4223/2013 όπου σύμφωνα με την Εγκ. οικ. 17428/18-5-2016 (ΑΔΑ:ΨΡΚΥ465ΦΘΕ-ΓΡ1)»δεν αναγνωρίζεται για τη βαθμολογική κατάταξη των υπαλλήλων σύμφωνα με τις μεταβατικές διατάξεις του άρθρου 27 του ν.4369/2016, δεδομένου ότι στις διατάξεις του άρθρου 39 του ν.4369/2016 περί αναγνώρισης του χρόνου διαθεσιμότητας δεν αναφέρεται ρητά η διάταξη του άρθρου 30 του ν. 4223/2013, όπως ισχύει», ενώ σύμφωνα με την εγκ. ΔΙΔΑΔ/Φ.31.52/2266/οικ.9165/30-3-2016(ΑΔΑ:79ΜΦ465ΦΘΕ-ΦΙΛ)»αναγνωρίζεται σε όσους υπαλλήλους εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 39 του ν. 4369/2016, αλλά και σε όσους υπαλλήλους έχουν τεθεί για οποιοδήποτε λόγο σε διαθεσιμότητα και υπηρετούν κατά τη δημοσίευση του ν. 4369/2016 (27/2/2016), οπότε και θα καταταχθούν την 1η/1/2016 βάσει των διατάξεων του άρθρου 27 του ν.4369/2016, θα συνυπολογιστεί ο χρόνος της διαθεσιμότητας που επήλθε για οποιοδήποτε λόγο, δεδομένου ότι βάσει των προβλεπόμενων στην παρ. 2 του άρθρου 27 του ν. 4369/2016, ο χρόνος της διαθεσιμότητας δεν αναφέρεται στις αποκλειστικά παρατιθέμενες περιπτώσεις α΄ έως ζ΄, οι οποίες δεν υπολογίζονται για την κατάταξη των υπαλλήλων.»
Η συγκεκριμένη διάταξη θα πρέπει να επεκταθεί ώστε να περιλαμβάνει όλους τους επί σειρά ετών διοριστέους-αδιόριστους μέσω ΑΣΕΠ οι οποίοι συμμετείχαν σε διαγωνισμούς που είχαν εκδοθεί πριν τεθούν σε ισχύ οι μνημονιακές δεσμεύσεις. Συμμετείχαμε σε διαδικασίες με συγκεκριμένους κανόνες, οι οποίοι καθόριζαν ως χρόνο διορισμού τους 4 μήνες από τη δημοσίευση των οριστικών αποτελεσμάτων. Προθεσμία που όχι μόνο δεν τηρήθηκε αλλά μεταβλήθηκε στη συνέχεια μονομερώς, αρχικά σε «μέχρι 31/12/2013», στη συνέχεια σε «μέχρι 31/12/2015» και τελικά «μέχρι 31/12/2016». Οι συνέπειες αυτής της καθυστέρησης είναι πολυδιάστατες και εκτείνονται σε όλο το φάσμα της οικονομικής, επαγγελματικής και προσωπικής μας δραστηριότητας. Η υπαγωγή λοιπόν όλων μας στη συγκεκριμένη διάταξη είναι ένας ακόμα τρόπος αποκατάστασης της αδικίας.
Προτείνω, λοιπόν, την αναγνώριση για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη όλου του χρονικού διαστήματος από την ημερομηνία έκδοσης των οριστικών αποτελεσμάτων και μέχρι τον διορισμό τους, όλων των διοριστέων διαγωνισμών του ΑΣΕΠ (Κ και Μ προκηρύξεις και γραπτών διαγωνισμών) των οποίων ο διορισμός ανεστάλη λόγω των μνημονιακών δεσμεύσεων.
Καλά είναι δυνατόν να αναγνωρίζεται πλασματική πρϋπηρεσία σε επιλαχόντες διαγωνισμών από την ώρα που διόριστηκαν οι επιτυχόντες ? Μόνο στην Ελλάδα έχουμε εφεύρει την πατέντα με τους επιλαχόντες για προφανείς λόγους…500 είναι οι θέσεις για μια προκήρυξη? 500 οι επιτυχόντες διοριστέοι, αλλά και άλλοι 5000 «επιτυχόντες μη διοριστέοι». Τότε καταργήστε τις προκηρύξεις πλήρωσης θέσεων και όποιος στέλνει τα χαρτιά του σε όποια Υπηρεσία επιθυμεί να προσλαβάνεται άμεσα και με αναδρομική αναγνώριση βαθμολογικής-μισθολογικής προϋπηρεσίας από τότε που έλαβε τον τίτλο σπουδών..
Η επιλεκτική αναγνώριση προυπηρεσίας για μόνο μια περίπτωση (ΑΣΕΠ του 1995) είναι προφανώς άδικη και εύκολα θα καταλήξει στα δικαστήρια όπου όσοι προσφύγουν για να τους αναγνωριστεί το ίδιο δικαίωμα μάλλον θα δικαιωθούν. Αυτό ανήγει την κερκόπορτα για μεγάλες διεκδικήσεις από το δημόσιο από πάρα πολλούς υπαλλήλους. Από την άλλη η αναγνώριση μακροχρόνιας προυπηρεσίας σε όλους ανεξερέτως, και μάλιστα προυπηρεσίας που δεν έχει υπηρετηθεί, είναι μάλλον παράλογη. Προτείνω την αναγνώριση maximum 2 ετών προυπηρεσίας σε όλους τους επιλαχόντες που διορίστηκαν με καθυστέρηση και ως ανταποδοτικό μέτρο για την μη αναγνώριση μεγαλύτερης προυπηρεσίας την αναγνώριση του επιπλέον χρόνου
(πέραν της 2ετίας) ως προσμετρόμενο για μετακινηση/μετάταξη
Προτείνω λοιπόν η διάταξη να αναφέρει:
«Στους επιλαχόντες πανελλήνιων γραπτών διαγωνισμών του ΑΣΕΠ οι οποίοι διορίστηκαν σε κενές ή συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις με καθυστέρηση σε σχέση με επιτυχόντες του ίδιου διαγωνισμού αναγνωρίζεται για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη χρονικό διάστημα από την ημερομηνία που διορίστηκε σε οποιονδήποτε φορέα επιτυχών του ίδιου διαγωνισμού, έως την ημερομηνία διορισμού τους με μέγιστο τα 2 έτη. Για τους ίδιους δημοσίους υπαλλήλους αναγνωρίζεται η δυνατότητα προσμέτρησης του μισού του χρόνου από την ημερομηνία που διορίστηκε σε οποιονδήποτε φορέα επιτυχών του ίδιου διαγωνισμού, έως την ημερομηνία διορισμού τους ως χρόνος προυπηρεσίας για μετάταξη κατά τα αναφερόμενα στα άρθρα 13 (παράγραφοι 3 & 4) και 14 (παράγραφος 1) του παρόντος.»
Πρέπει η αναγνώριση βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης να ισχύσει και για τους διοριστέους των προκηρύξεων της περιόδου 2007-2010, οι οποίοι περιμένουν τόσα χρόνια την αποκατάσταση του λάθους από τη διοίκηση. Επιπλέον, αυτοί είναι διοριστέοι, δηλαδή έχουν εκδοθεί τα ΦΕΚ με τα οριστικά αποτελέσματα ή οι αποφάσεις αναπλήρωσης από το ΑΣΕΠ και έτυχαν χρονικά στο «πάγωμα» των προσλήψεων, το οποίο σε πολλές περιπτώσεις κακώς ίσχυσε, λόγω λάθους ανάγνωσης των αποφάσεων και των εγκυκλίων από τους φορείς διορισμού. Άρα λοιπόν, σε όλους αυτούς μπορεί και πρέπει να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία, θέτοντας ένα χρονικό όριο, το οποίο θα μπορούσε να είναι 2 μήνες από το ΦΕΚ των οριστικών αποτελεσμάτων ή την απόφαση αναπλήρωσης του ΑΣΕΠ.
Είναι επίσης πολύ άδικο να μην αναγνωρίζεται μισθολογικά και η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα πριν την είσοδο στο Δημόσιο.
Επίσης είναι πολύ άδικο να δίνετε χρήματα σε μισθολογικές αναβαθμίσεις περίπου 20 ετών που ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. Με ρουσφέτια, περιττά έξοδα και προεκλογικού χαρακτήρα «εξαγορές» ψήφων και συνειδήσεων με κρατικό χρήμα θα οδηγήσετε μαθηματικά στην ενεργοποίηση του κόφτη που θα κόψει τις αποδοχές ΟΛΩΝ.
Σταματήστε πια αυτήν την περιπτωσιακή νομοθέτηση που καταπατά κάθε έννοια ισότητας, αξιοκρατίας και κοινής λογικής και πάψτε να νομοθετείτε ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ.
Δεν είναι τα πάντα εκλογές και δεκαπενταμελές. Υπάρχει και πραγματικότητα. Νισάφι!
ΔΙΚΑΙΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ,ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΑΡΓΗΣΕ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ.
ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 26, ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΑΥΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΤΑΝ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.
Είναι άδικο να λογίζεται ως χρόνος υπηρεσίας υπηρεσίας (βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη)σε υπηρεσία που δεν πραγρατοποιήθηκε ποτέ σε σχεση με αυτούς που διορίστικάν κανονοκά και σύμφωνα με τις προθεσμίες που προβλεπόταν στην προκύρηξη. Έτσι δημιουργήτε το φαινόμενο άτομα που διορίστηκαν την ίδια ημερομηνία από δύο διαφορετικες προκυρήξεις ξαφνικά να βρεθούν με κάποια χρόνια υπηρεσίας επιπλέον
Η συγκεκριμενη διαταξη ειναι απαραδεκτη. Τα ατομα αυτα, ενω δεν ειχαν προσφερει κανενος ειδους υπηρεσιες στο Δημοσιο, το μονο σιγουρο ειναι οτι ειχαν απασχοληθει σε καποια αλλη θεση εργασιας.
Σαν να μην εφτανε αυτο, οι υφισταμενοι δημοσιοι υπαλληλοι δεν μπορουν καν ακομα να αναγνωρισουν προυπηρεσια στον ιδιωτικο τομεα, ενω οταν ενεργοποιηθει το σχετικο ΠΔ (εκτος του οτι θα υπαρχουν προυποθεσεις συναφειεας – και αυτο ειναι το σωστο φυσικα) θα ισχυει ΜΟΝΟ για βαθμολογικη εξελιξη (ΚΑΜΜΙΑ μισθολογικη). Με τη συγκεκριμενη διαταξη του αρθρου 26 οι επιλαχοντες του ΑΣΕΠ του 1995 θα εχουν μισθολογικη & βαθμολογικη εξελιξη, χωρις κανενος ειδους προυποθεσεις!
ΠΙΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ.
Είναι πολύ άδικο και άνισο να λογίζεται ως χρόνος προϋπηρεσίας μόνο η προκήρυξη του 1995 και όχι οι υπόλοιπες προκηρύξεις που εκδόθηκαν το 2008 και περίμεναν όμηροι των καταστάσεων οι αδιόριστοι 7 και 8 χρόνια έως να διοριστούν π.Χ Η προκήρυξη 6Κ/2008 που αφορούσε θέσεις στο ΥΠΕΘΑ
Καταπατάτε η αρχη της ισονομίας και της ισοτιμίας .
Η ίδια διάταξη πρέπει να ισχύσει και για όσους διορίστηκαν ή θα διορισθούν με αποφάσεις κατανομής και που είχαν /έχουν οριστικά αποτελέσματα πριν το Μάρτιο του 2011, ημερομηνία που ίσχυσε για πρωτη φορα το πάγωμα τον προσλήψεων και την πλήρωσαν οι επιτυχώντες του ΑΣΕΠ. Ο μη διορισμός χιλιάδων επιτυχόντων ή ο διορισμός τους μετα από 2 τουλάχιστον χρόνια αναμονής δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα των διοριστέων αλλά σε υπαιτίότητα του κράτους για αυτό και πρέπει να τους αναγνωρίσει ως χρόνο διορισμού την ημερομηνία έκδοσης των οριστικών αποτελέσμάτων τους όπωε έχει εφαρμοστεί ήδη για τους τότε αδιόριστους επιτυχώντες του Υπουργείου Οικονομικών συγκεκριμένα για τους εφοριακούς, οτι ημερομηνία διορισμού είναι η ημερομηνία έκδοσης των οριστικών αποτελεσμάτων ΑΣΕΠ (για να ειπράξουν και την υπερβάλλουσα μείωση των ΔΙΒΕΕΤ). Το Κράτος οφείλει να αντιμετωπίζει τους υπαλλήλους του με ισο τρόπο. Οπότε η διάταξη πρέπει να αλλάξει και να συμπεριλάβει όλους τους επιτυχώντες ΑΣΕΠ που καθυστέρησαν να διορισθούν λόγω αναστολής διορισμών «παγωματος»
Σχετικά με την αναγνώριση χρόνου υπηρεσίας για μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη: Από τη στιγμή που αναγνωρίζεται για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη το χρονικό διάστημα από 1/1/1997 έως την ημερομηνία διορισμού στους επιλαχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ έτους 1995, κατά τον ίδιο τρόπο θα έπρεπε να αναγνωρίζεται και στους επιτυχόντες διαγωνισμών μέσω ΑΣΕΠ της περιόδου 2006-2010 το χρονικό διάστημα από την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων (αν και θα έπρεπε μετά από το διάστημα που ορίζει ο νόμος για την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, διότι λόγω μνημονίου οι Υπηρεσίες καθυστερούσαν την έκδοση αυτών (μεταξύ άλλων για να δουλέψουν παραπάνω διάστημα οι προσληφθέντες με τα προσωρινά αποτελέσματα, π.χ. προσωρινά αποτελέσματα Ιανουάριο 2009 και τελικά Απρίλιο του 2011!!!). Είναι το ελάχιστο που μπορεί να γίνει για τη μισθολογική και βαθμολογική αδικία που υφιστάμεθα οι πρόσφατα διορισθέντες αλλά και οι υπό διορισμό μέσω διαγωνισμών ΑΣΕΠ (Προκηρύξεις Κ και Μ). Σημειωτέον, «υποχρεωθήκαμε» σε συμμετοχή σε διαγωνισμό τύπου Δ, προκειμένου να επισπευθεί ο διορισμός μας και περάσαμε σε άλλες θέσεις από τις αρχικές (π.χ. διορισθέντες με προϋπηρεσία σε ΟΤΑ, υποχρεωθήκαμε να πληρώνουμε κρατήσεις Μετοχικού Ταμείου, που θα τις αποφεύγαμε αν είχαμε διορισθεί εξαρχής στις αρχικές μας θέσεις).