1.Προϋπόθεση για τη συμμετοχή των φορέων ως υπηρεσιών υποδοχής στο ΕΣΚ είναι η σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις προηγούμενη έκδοση Οργανισμών κατόπιν αξιολόγησης των δομών τους και η αντίστοιχη κατάρτιση περιγραμμάτων θέσεων εργασίας, καθώς και η καταχώριση των ως άνω στοιχείων εκ μέρους των φορέων στο ψηφιακό οργανόγραμμα του άρθρου 16.
2.Προϋποθέσεις για τη συμμετοχή των υπαλλήλων στο ΕΣΚ είναι:
α) η συμπλήρωση διετίας από το διορισμό ή , εφόσον ο διορισμός έγινε με μοριοδότηση λόγω εντοπιότητας, η συμπλήρωση του προβλεπόμενου χρόνου παραμονής στην υπηρεσία τοποθέτησης και
β) η συμπλήρωση διετίας από προηγούμενη μετάταξη ή από προηγούμενη απόσπαση. Από την υποχρέωση συμπλήρωσης διετίας από προηγούμενη μετάταξη ή απόσπαση εξαιρούνται όσοι αποσπώνται ή μετατάσσονται σε υπηρεσία απομακρυσμένης-παραμεθόριας περιοχής. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν και οι υπάλληλοι του οικείου φορέα, εφόσον έχουν τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα.
3.Για τη διενέργεια μετάταξης ή απόσπασης απαιτείται στο φορέα προέλευσης να έχουν καλυφθεί οι θέσεις του κλάδου, στον οποίο ανήκει ο υπάλληλος, σε ποσοστό εξήντα πέντε τοις εκατό ( 65%), καθώς και ο αιτών υπάλληλος να μην είναι ο μοναδικός που υπηρετεί στον οικείο κλάδο. Ειδικά για τη διενέργεια μετάταξης από ΟΤΑ α΄ βαθμού απαιτείται η γνώμη του αρμόδιου για το διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης.
Νομίζω ότι θα έπρεπε πρώτα να δημοσιευτεί (πριν ψηφιστεί ο νόμος) κατάλογος με τις υπηρεσίες που είναι στελεχωμένες άνω του 65%!!!! για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας…Σοβαρα τώρα: δεν υπάρχει διάκριση ανάμεσα στον υπάλληλο που υπηρετεί σε μια άνω του 65 και θεωρητικά μπορεί να μετακινηθεί και σε αυτόν που υπηρετεί σε μία κάτω των 65 και δε θα μπορεί. Ακόμα πιο σοβαρά: με ποια στοιχεία κατανομής και που είναι δημοσιευμένα αποφασίσζονται ποσοστά και ποσοτικές προβλέψεις?? Πχ η κινητικότητα βοηθάει τους ΟΤΑ α και β βαθμού να δεχτούν κόσμο που θα ήθελε να φύγει???Και ένα τελευταίο: γιατί δεν υπάρχει έστω για 1000 θέσεις μια ανταγωβιστική διαδικάσία (με μόρια με διαγωνισμό…). Δυστυχώς δε στήνουμνε κινητικότητα, ακινησία επιβάλλουμε…
Πρέπει να αφαιρεθεί οπωσδήποτε η προϋπόθεση σύμφωνης γνώμης Δημάρχου για τους υπαλλήλους ΟΤΑ (άρθρο 4, παρ. 3). Δεν έχει καμία λογική. Το επιχείρημα, που το ακούμε συνέχεια, ότι τάχα οι Δήμοι θα «αποδεκατιστούν» αν φύγουν οι υπάλληλοι, δεν ισχύει, άραγε, για όλες τις άλλες δημόσιες υπηρεσίες; Δεν είναι αυτό το αληθινό κίνητρο, δεν νομίζω ότι ο εκάστοτε Δήμαρχος νοιάζεται για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου του, μόνο χρησιμοποιεί την «ευχέρεια» που του δίνει ο νόμος για «χάρες» και ψηφοθηρία. Αν θέλουμε να αλλάξει αυτό το κράτος, πρέπει να σπάσει η αρρωστημένη ασυλία και τα προνόμια των Δημάρχων. Δεν είμαστε υπάλληλοί τους, είμαστε κρατικοί υπάλληλοι, και δικαιούμαστε αξιοκρατία όπως όλοι οι άλλοι.
Εάν εμείς οι Δημοτικοί υπάλληλοι αφεθούμε στο έλεος της υπογραφής των Δημάρχων τότε δεν θα μιλάμε για εθελοντική κινητικότητα αλλά ΟΥΤΕ ΚΑΝ για κινητικότητα.
Αναφέρεται παραπάνω από το σχολιαστή «Σταματης Σ» (6 Ιουλίου 2016, 23:10) : «Και δευτερον αν αυτος ο υπαλληλος Εχει Πτυχιο ιδιας εκπαιδευτικη βαθμίδας και ταυτοχρονα ανωτερης εκπαιδευτικης βαθμιδας ΤΕ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ / ΤΕ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ , τα οποια δεν προβλεπονται ως τυπικά προσοντα διορισμου σε κανενα κλαδο του οικειου φορεα , δεν θα μπορει να αξιοποιηθει απο την Δημοσια Διοικηση ? και υπαρχει πιθανοτητα να μην μπορει να εξελιχθει ποτε? καλο εινια να υπαρξει μια τετοια προβλεψη για την καλυτερη αξιοποιηση του ανθρωπινου δυναμικού στην Δημοσια Διοικηση»
Είναι μια Π Ο Λ Υ σωστή παρατήρηση. Ακόμα, μαζί με όσους απέκτησαν τυπικό προσόν ανώτερης κατηγορίας από αυτή που υπηρετούν, είμαστε και μια πολυπληθής κατηγορία με πτυχίο ΠΡΙΝ το διορισμό μας, που οι υπηρεσίες μας δεν το αναγνωρίζουν, παρά τις διατάξεις του Ν. 4024, διότι δεν υπάρχουν στους οργανισμούς οι σχετικές θέσεις (ως προς την περιγραφή τους ως ειδικότητες). Προς επίρρωσή αυτών, παραπέμπω στην ανάρτησή μου για το άρθρο 14 (μετάταξη εντός του ιδίου φορέα) :
6 Ιουλίου 2016, 19:26 | Ιωάννης Μ
Μόνιμος Σύνδεσμος
Επειδή εξακολουθεί να υπάρχει η επί σειρά ετών αδικία όπου υπάλληλος που κατέχει τυπικό προσόν ανώτερης κατηγορίας, το οποίο δεν προβλέπεται ή δεν αντιστοιχεί σε κανένα κλάδο της υπηρεσίας του, στερείται της δυνατότητας εκτιμήσεως, αξιολογήσεως και ΚΥΡΙΩΣ εξελίξεως. Για παράδειγμα, υπάλληλος κατηγορίας ΔΕ διοικητικών γραμματέων, που ήδη κατέχει πτυχίο ΤΕ διοικητικού (βλ. προσοντολόγιο Π.Δ. 50/2001-ΦΕΚ 39Α’), όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με τα Π.Δ/τα 347/2003 (315Α΄), 44/2005 (63Α΄), 116/2006 (115Α΄) και 146/2007 (185Α΄), καθώς και με τους Ν. 4115/2013 (24Α΄) και 4148/2013 (99Α΄), παραμένει «στάσιμος», διότι στον Οργανισμό της Υπηρεσίας του δεν υπάρχει προβλεπόμενη θέση ΤΕ Διοικητικού. Άρα καθίσταται ιδιότυπα όμηρος του νομικού αυτού κενού.
Για την πάγια άρση αυτής της αδικίας. προτείνω την ενεργοποίηση της διατάξεως του νόμου υπ΄ αρ. 2190 Σύσταση ανεξάρτητης αρχής για την επιλογή προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων διοίκησης. Κεφάλαιο Ζ΄ Ρύθμιση λοιπών θεμάτων διοίκησης (τεύχος πρώτο, αρ. φύλλου 28 της 3ης Μαρτίου 1994) και ειδικότερα του άρθρου 32 Ειδικά θέματα 11. Οι διατάξεις των παρ. 8 και 9 του άρθρου 17 του Ν. 1586/1986 (ΦΕΚ 37 Α΄) για μετάταξη υπαλλήλων σε ανώτερη κατηγορία, όταν το τυπικό προσόν της ανώτερης κατηγορίας το οποίο κατέχουν δεν προβλέπεται ή δεν αντιστοιχεί σε κανένα κλάδο της υπηρεσίας τους, εφαρμόζονται και για τους υπηρετούντες κατά τη δημοσίευση του παρόντος μόνιμους υπαλλήλους του Δημοσίου και των ν.π.δ.δ. που υπάγονται στις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα. Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται τρίμηνη από τη δημοσίευση του παρόντος.
και η οποία ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ όπως ληφθεί υπόψη, καθόσον αφορά την επιτέλους δικαίωση ενός πολύ μεγάλου αριθμού υπαλλήλων του Δημοσίου.
Συμφωνώ ότι η «άδεια» του εκάστοτε Δημάρχου για τη μεταταξη υπαλλήλων των ΟΤΑ είναι άδικη, παράλογη και εξυπηρετεί μόνο την άσκηση μικροπολιτικής και παροχής ρουσφετιών από τους εκάστοτε τοπικούς άρχοντες. Επίσης, μολονότι το 65% κατ’ αρχήν ακούγεται εύλογο, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι μετά από τόσα χρόνια περιορισμού των προσλήψεων λόγω μνημονίου υπάρχουν σήμερα πολλές υπηρεσίες που όντως είναι στο όριο αυτού του ποσοστού ή όντως εχουν μόνο ένα υπάλληλο του κλάδου. Βέβαια, ειδικά σ’ αυτή την περίπτωση έχει ευθύνη και ο φορέας που άφησε ένα μοναδικό υπάλληλο (τι γινόταν δηλαδή σε περίπτωση ασθένειας ή άδειας) και επομένως οφείλει να εκμεταλλευτεί κι αυτός τις νέες διατάξεις ανοίγοντας τη θέση με τις νέες διαδικασίες μετάταξης. Εν πάσει περιπτώσει με αυτές τις διατάξεις είναι βέβαιο ότι η κινητικότητα θα εμποδίζεται στην πράξη.
To 65% σαν ποσοστό κάλυψης σε εσωτερικούς οργανισμούς υπηρεσιών είναι απαγορευτικό για μετατάξεις.Το καλύτερο θα ήταν να υπάρχει ελευθερία στην μετάταξη των υπαλλήλων στο πρώτο στάδιο εφαρμογής(πρώτος χρόνος) και στο δεύτερο στάδιο να γίνεται κάλυψη των κενών με κινητικότητα ή προσλήψεις.
Επίσης η σύμφωνη γνώμη των Δημάρχων για να μεταταχθούν υπάλληλοι των δήμων είναι αναχρονιστικό μέτρο και ενισχύει τις ήδη υπάρχουσες πελατειακές σχέσεις.
Η μη αναφορά στο νόμο για μετάταξη προϊσταμένων χωρίς να χάσουν την θέση ευθύνης είναι αντικίνητρο αλλά και υποβάθμιση για τα στελέχη του δημοσίου.
Επίσης θεωρώ απαραίτητο να ενταχθούν σε αυτό τον νόμο σταδιακά όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι που εξαιρούνται, αφού ληφθούν υπόψιν οι ιδιαιτερότητες ευαίσθητων τομέων όπως είναι η υγεία και η παιδεία και ίσως η ασφάλεια. Έτσι δεν θα δημιουργούνται υπάλληλοι πολλών ταχυτήτων.
Η αξιολόγηση της αίτησης από όργανο του φορέα υποδοχής ενισχύει ξανά την αδιαφάνεια και την αναξιοκρατία και μικραίνει την δυνατότητα του υπαλλήλου να μεταταχθεί στην υπηρεσία που θέλει. Το καλύτερο είναι να γίνεται από κεντρικό όργανο που θα εξετάζει αν πληρεί τα κριτήρια για το περίγραμμα της θέσης που έδωσε ο φορέας υποδοχής.
Έτσι όπως είναι διατυπωμένες οι διατάξεις, οι υπάλληλοι μικρών δήμων είναι καταδικασμένοι σε αμετάθετη κατάσταση..Ειδικά ως προς τη μοναδικότητα του κλάδου είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει, στο βαθμό που προσλήψεις έχουν ουσιαστικά παγώσει εδώ και χρόνια και τα δεδομένα που ίσχυαν το 2007 προφανώς δεν έχουν καμία σχέση με την τωρινή πραγματικότητα..
Συμφωνώ και εγώ με τους συναδέρφους. Η γνώμη του Δημάρχου, όπως αναφέρεται στο άρθρο είναι ακριβώς ίδια με την νομοθεσία που υπάρχει και είναι αυτή που εμποδίζει τους υπαλλήλους να μετακινηθούν.
Ένώ οι αρεστοί υπάλληλοι φεύγουν αμέσως.
Πρεπει να καταργηθεί αυτή η διάταξη γιατί δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα στους Δήμους.
«Άρθρο 4 – Προϋποθέσεις συμμετοχής προϋποθέσεις για τη συμμετοχή των υπαλλήλων στο ΕΣΚ είναι:
α) η συμπλήρωση διετίας από το διορισμό ή , εφόσον ο διορισμός έγινε με μοριοδότηση λόγω εντοπιότητας, η συμπλήρωση του προβλεπόμενου χρόνου παραμονής στην υπηρεσία τοποθέτησης και
β) η συμπλήρωση διετίας από προηγούμενη μετάταξη ή από προηγούμενη απόσπαση. Από την υποχρέωση συμπλήρωσης διετίας από προηγούμενη μετάταξη ή απόσπαση εξαιρούνται όσοι αποσπώνται ή μετατάσσονται σε υπηρεσία απομακρυσμένης-παραμεθόριας περιοχής. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν και οι υπάλληλοι του οικείου φορέα, εφόσον έχουν τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα.»
αν ο διορισμος εγινε με μοριοδοτηση λογο εντοπιοτητας ( διορισμος σε παραμεθοριο) καλο θα ηταν να δινεται στον υπαλληλο η δυνατοτητα μετακινηθει εντος της ιδιας παραμεθορίου περιοχής , σε μικροτερο χρονικο διαστημα ( πχ 3 – 5 χρονια) , μιας και ο σκοπος της υποχρεωτικης παραμονης ηταν να ενισχυσει της παραμεθόριες ή προβληματικές περιοχές . ME υποχρεωση παραμονης του για συγκεκριμενο χρονικο διαστημα πχ 5 χρονια .αν δεν θελετετε να αλλαξετε το τι ισχυει μεχρι τωρα ( 10 ετην παραμονη στην υπηρεσια τοποθετησης) .
Στο Αρθρο 74 του Ν 3528 / 2007 Πράξη μετάταξης αναφερεται οτι :
Tα αρμόδια όργανα μπορούν να αρνηθούν την εκτέλεση των αποφάσεων των υπηρεσιακών συμβουλίων για μετάταξη υπαλλήλων για λόγους νομιμότητας. ( Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 2 ΤΟΥ Ν 3801/2009 Η παράγραφος 2 του άρθρου 74 του ν. 3528/2007 αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Στην περίπτωση των μετατάξεων του άρθρου 71 τα αρμόδια όργανα μπορούν να αρνηθούν την εκτέλεση των αποφάσεων των υπηρεσιακών συμβουλίων, εφόσον το ποσοστό των κενών θέσεων του κλάδου, στον οποίο ανήκει ο μετατασσόμενος υπάλληλος, υπερβαίνει το πενήντα τοις εκατό (50%) του συνόλου των οργανικών θέσεων του κλάδου αυτού.»
το ποσοστο ποστο ηταν 50% και εγινε 65% με την παραγραφο 3 του παροντος
3 λετε : .Για τη διενέργεια μετάταξης ή απόσπασης απαιτείται στο φορέα προέλευσης να έχουν καλυφθεί οι θέσεις του κλάδου, στον οποίο ανήκει ο υπάλληλος, σε ποσοστό εξήντα πέντε τοις εκατό ( 65%), καθώς και ο αιτών υπάλληλος να μην είναι ο μοναδικός που υπηρετεί στον οικείο κλάδο. Ειδικά για τη διενέργεια μετάταξης από ΟΤΑ α΄ βαθμού απαιτείται η γνώμη του αρμόδιου για το διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης.
και ποια ειναι η εννοια της μοναδικοτητας του κλαδου σε ενα κλαδο πχ Κλάδος ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας προβλεποντι Δέκα (10) θέσεις
Ο κλάδος αυτός περιλαμβάνει τις ειδικότητες: Καθαριστών –τριών, Πλυντών –τριών, Πρεσσαδόρων – Σιδερωτών, Επιμέλειας Κήπων. Η κατανομή των θέσεων
στις ειδικότητες γίνεται κάθε φορά με την απόφαση προκήρυξης αυτών.
Kαποιος που εχει ανηκει στον παραπανω κλάδο ΥΕ προσωπικου καθαριοτητας, με την ειδικοτητα Επιμελειας κηπων και ειναι ενας (1), και στην ειδικοτητα πρεσσαδοπρος -Σιδερωτής ένας παλι ενας (1) υπαλληλος , και 8 ( οκτω ) πλυντες , οι υπαλληλοι με την ειδικοτητα επιμελειας και πλυντης θεωρουντια οι μοναδικοι στον κλαδου τους ή κατεχουν το 10 % του κλαδου τους ο καθενας ?
ΤΟΣΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ 65&, ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ- ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΔΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ, ΠΟΥ ΚΑΤ’ ΟΥΣΙΑΝ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΟ ΠΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΚΕΝΩ ΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΩΝ.
Το 65% ποσοστό είναι ουτοπικό με τους αριθμούς υπαλλήλων στις υπηρεσίες σήμερα.Ελάχιστες μετατάτξεις θα γίνουν έτσι.
ΑΛΛΑΞΤΕ το αν όντως θέλετε να γίνει μεταρρύθμιση, ειδάλλως θα είναι χειρότερα τα πράγματα ακόμα και από το τωρινό καθεστώς.
ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΕ τις μετατάξεις με αυτό, καταλάβετέ το πριν είναι αργά.
Προσέξτε τη διατύπωση για τα 2 χρόνια από προηγούμενη απόσπαση. Υπάρχει κόσμος που υπηρετεί επί σειρά ετών σε υπηρεσίες με μονοετείς ανανεώσεις αποσπάσεων. Είναι παράλογο να μην μπορεί να μεταταγεί στην υπηρεσία που ήδη υπηρετεί. Ο περιορισμός της διετίας θα πρέπει να αφορά μόνο προηγούμενες μετατάξεις και όχι αποσπάσεις
ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΔΗΜΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ, ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ. ΕΝΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ (ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΔΗΜΩΝ), ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΔΗΜΟ. ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΟ. ΜΕ ΤΟ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΟΥΤΕ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.
καταρχήν δε μπορω να καταλάβω γιατί τόσα χρόνια η συνυπηρέτηση αφορά μόνο δύο δημόσιους υπαλλήλους.
Δηλαδή αν η σύζυγος δουλεύει σε ιδιωτικο φορέα πρέπει αναγκαστικα να παραιτηθεί και να ψαχνει δουλεια σε άλλη πόλη; Σκεφτείτε ότι υπάρχουν εργασίες που δεν μπορουν να γίνουν παντού. πχ Ναυπηγος. ΜΟΝΟ ΑΘΗΝΑ
Υποτίθεται ότι καποια στιγμή θα το βλεπατε αυτο, αλλα ακόμα τίποτα.
β) η συμπλήρωση διετίας από προηγούμενη μετάταξη ή από προηγούμενη απόσπαση.
Νομίζω ότι πρέπει να σβηστει η λέξη απόσπαση.
Αν καποιος έχει φύγει με απόσπαση έφυγε για καποια σοβαρά προσωπικά προβλήματα, τα οποία μάλλον δε λυθηκαν για να ζητά και μετάταξη. Νομιζω ότι θα επρεπε να διευκολυνθούν οι υπάλληλοι αυτοί.
Ειναι διαφορετικο απο τις βυσματικες αποσπάσεις σε γραφεία υπουργών και υπηρεσίες αυτό. Εξάλου ο υπάλληλος μεταταξη ζητά στη συνέχεια και όχι νεα απόσπαση.
Ο φορέας προέλευσης μου εως σήμερα έχει διακόψει τις αιτήσεις μετάταξεις των τελευταίων 5 ετών με το πρόσχημα ότι ήμουν απαραίτητη στην υπηρεσία, ενώ υπήρχαν ήδη τουλάχιστον 4 άτομα αντίστοιχης ειδικότητας λόγω της «πολιτικής» που ακολουθήθηκε από τους δ/ντές «να μη φεύγει κανείς», και ενώ η οικογενειακή μου κατάσταση ήταν δυσχερής και γνωστή. Τελικά στην πορεία έφυγαν μόνο οι συνάδελφοι που είχαν «μπάρμπα»…Αν ισχύσει το άρθρο θα ανακυκλωθεί το ίδιο πρόβλημα.
Αγαπητέ κ. Υπουργέ ,
Στην Δημοτική Αστυνομία επέστρεψε (πλην 350 θέσεων) υποχρεωτικά ΜΌΝΟ το προσωπικό που υπηρετούσε στην Ελληνική Αστυνομία. Κατά την περίοδο που μας δόθηκε η 10ημερη διορία ούτως ώστε να δηλώσουμε εάν επιθυμούμε να γυρίσουμε στην Δημοτική Αστυνομία η να παραμείνουμε στην Ελληνική Αστυνομία, ΔΕΝ είχε διευκρινιστεί υπο ποιο εργασιακό καθεστώς θα ενταχθούμε στην ΕΛ.ΑΣ.
Κύριε Υπουργέ,ενα μεγάλο μέρος των Δημοτικών Αστυνομικών ΕΠΙΘΥΜΕΊ να ΕΠΙΣΤΡΈΨΕΙ στο σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας όπου έχει τις δομές και μπορούμε να ανταποκριθούμε πλήρως. Δώστε μας αυτό το δικαίωμα.
Διαβάζοντας καταρχήν τα προγενέστερα σχόλια, δεν θα μπορούσα να μην συμφωνήσω με τα γραφόμενα στο ακόλουθο σχόλιο:
«6 Ιουλίου 2016, 17:33 | Γιάννης Γ.
«Αυτές οι … κατηγορίες … υπαλλήλων θα μείνουν καθηλωμένοι επειδή κανείς από το φορέα τους δεν ενδιαφέρθηκε να βελτιώσει τους οργανισμούς και να προσλάβει υπαλλήλους.
Αυτό που θα έπρεπε να γίνει θα ήταν ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ του υπαλλήλου.
Αν ο φορέας προέλευσης έχει πρόβλημα υποστελέχωσης, να ενδιαφερθεί και να κινήσει τις διαδικασίες για μετάταξη σε αυτόν άλλων υπαλλήλων.»
Αυτό που θα ήθελα επιπλέον να προσθέσω είναι να υποχρεωθούν ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ οι φορείς, και μάλιστα εντός ορισμένης ημερομηνίας, να καταρτίσουν το ψηφιακό τους οργανόγραμμα. Στην υπηρεσία που υπηρετώ και η οποία προήλθε από συγχώνευση πέντε περίπου δομών, εδώ και παραπάνω από τρία χρόνια δεν υπάρχει ακόμα οργανισμός!!!
Είναι σκόπιμο λοιπόν οι φορείς να υποχρεωθούν στην κατάρτιση των ψηφιακών τους οργανογραμμάτων, με τον ίδιο περίπου τρόπο όπως πραγματοποιήθηκε και η απογραφή του προσωπικού του Δημόσιου Τομέα, μόλις πριν από λίγα χρόνια.
Έτσι δεν θα υπάρχει η συνήθης δικαιολογία οτι λόγω ανυπαρξίας οργανισμού δεν υπάρχει η δυνατότητα όχι μόνο να δεχτεί υπαλλήλους αλλά και να «αφήσει να φύγουν».
Για τους ίδιους επίσης προαναφερόμενους λόγους από άλλους σχολιαστές, δεν θα πρέπει να υπάρχει η διάταξη του 65%, καθώς σε πάρα πολλές υπηρεσίες, μετά την ατάκτως και εσπευσμένη αποχώρηση – συνταξιοδότηση μεγάλου αριθμού δημοσίων υπαλλήλων, είναι έτσι και αλλιώς υποστελεχωμένες.
Δώστε την ευκαιρία στους υπαλλήλους να μεταταχθούν επιτέλους με αξιοκρατικά κριτήρια, διότι ένας υπάλληλος ευχαριστημένος θα αποδώσει καλύτερα και δεν θα λείπει από τη δουλειά του, ενώ ένα υπάλληλος «μισός» θα προσφέρει επίσης «μισές» υπηρεσίες (αδιαφορία επιτέλεσης των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων του και συχνή, ή και για μεγάλο χρονικό διάστημα, απουσία του βάσει αναρρωτικών αδειών).
Το άρθρο 4 παρ. 3 αναφέρει τα εξής:Για τη διενέργεια μετάταξης ή απόσπασης απαιτείται στο φορέα προέλευσης να έχουν καλυφθεί οι θέσεις του κλάδου, στον οποίο ανήκει ο υπάλληλος, σε ποσοστό εξήντα πέντε τοις εκατό ( 65%), καθώς και ο αιτών υπάλληλος να μην είναι ο μοναδικός που υπηρετεί στον οικείο κλάδο». Αυτό ΣΙΓΟΥΡΑ καταργεί την ελεύθερη μετακίνηση των υπαλλήλων.Οι περισσότερες υπηρεσίες είναι ήδη υποστελεχωμένες και δεν πρόκειται να επιτρέψουν μετακινήσεις.Ιδιαίτερα τώρα που οι μισθοί τουλάχιστον των νέων υπαλλήλων είναι πενιχροί και ΔΕΝ μπορούμε να ανταπεξέλθουμε μακριά από το σπίτι μας μη μας καταργείτε και την ελπίδα για μια μετακίνηση.
Θα πρέπει να εξαιρεθούν από το άρθρο 2 παράγραφος β οι ήδη αποσπασμένοι ή να υπάρχει κάποια μεταβατική διάταξη η οποία θα δίνει τη δυνατότητα σε αυτούς να μεταταχθούν, εφόσον το επιθυμούν, αυτοδίκαια, στον φορέα που υπηρετούν, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν να παρέλθουν 2 χρόνια. Με αυτόν τον τρόπο τα νεα οργανογράμματα που θα καταθέσουν οι φορείς θα είναι «καθαρά» με την έννοια ότι θα περιλαμβάνουν όντως τους υπαλλήλους που υπηρετούν σε κάθε φορέα, χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις (π.χ. αποσπασμένους).
To 65% και το κριτήριο μοναδικότητας μόνο διευκόλυνση της κινητικότητας δεν προσφέρουν
Η πρόβλεψη για σύμφωνη γνώμη του φορέα προέλευσης, για τους ΟΤΑ, εκτός από άδικη, αφού αφορά μόνο τους δημοτικούς υπαλλήλους, ακυρώνει στην πράξη την διαδικασία κινητικότητας από Δήμους σε άλλες υπηρεσίες του δημόσιου τομέα.
Είναι προφανές και έχει επισημανθεί από τα παραπάνω σχόλια, οτι ειδικά για τους ΟΤΑ, μόνο εθελοντική κινητικότητα δεν είναι η προτεινόμενη διαδικασία. Απο την στιγμή που υπάρχει πρόβλεψη για τη στελέχωση του φορέα προέλευσης κατα 65 %, γιατί πρέπει να απαιτείται και η σύμφωνη γνώμη του αρμόδιου για διορισμό οργάνου του ΟΤΑ.
Ουσιαστικά αναιρείται στην πράξη η πρόθεση του Υπουργείου για διαφανείς και ορθολογικές διαδικασίες κινητικότητας, αφού οι υπάλληλοι των ΟΤΑ (και μόνο εμείς) θα εξαρτώμαστε από τις προθέσεις του εκάστοτε Δημάρχου.
Το ενιαίο σύστημα κινητικότητας στη δημόσια διοίκηση, πρέπει να είναι πραγματικά ενιαίο και να μην εξαιρεί τους υπαλλήλους των ΟΤΑ.
Άρθρο 4 – Προϋποθέσεις συμμετοχής
2.Προϋποθέσεις για τη συμμετοχή των υπαλλήλων στο ΕΣΚ είναι:…..¨¨ α) η συμπλήρωση διετίας από το διορισμό ή , εφόσον ο διορισμός έγινε με μοριοδότηση λόγω εντοπιότητας, η συμπλήρωση του προβλεπόμενου χρόνου παραμονής στην υπηρεσία τοποθέτησης’’
στο δεύτερο πεδίο θα πρέπει να επιτρέπεται η συμμετοχή στο ΕΣΚ εφόσον ο υπάλληλος αιτείται μεταταξη στην ιδια υπηρεσία εντός του νομού όπου έγινε και η χρήση της εντοπιότητας καθώς δεν αλλάζει υπηρεσια τοποθέτησης και συνεχίζει να συμπληρωνει χρόνο παραμονής.
Θα πρέπει να προσδιοριστεί επακριβώς η αληθής έννοια του όρου μοναδικότητα του κλάδου. Παράδειγμα: μηχανολόγοι και ηλεκτρολόγοι μηχανολόγοι θεωρούνται δυο διαφορετικοί κλάδοι, αν και εκτελούν ακριβώς τα ίδια καθήκοντα στην υπηρεσία τους και έχουν τα ίδια δικαιώματα υπογραφών στον ιδιωτικό τομέα. Οι κλάδοι να κατηγοριοποιηθούν και να προσαρμοστούν τα οργανογράμματα όλων των φορέων. Συμφωνώ ότι με τις αυστηρές προϋποθέσεις άνω του 90% υπαλλήλων των ΟΤΑ εξαιρούνται από τις διατάξεις του προτεινόμενου νομοσχεδίου.
Θα ήθελα να θέσω υπ’ όψιν το πρόβλημα που δημιουργεί η μοναδικότητα του κλάδου. Υπάρχουν πάρα πολλοί υπάλληλοι που είναι μοναδικοί στο κλάδο τους και δεν μπορούν να φύγουν από την υπηρεσία τους. Είναι εγκλωβισμένοι για πολλά χρόνια με αποτέλεσμα να είναι μακριά από τις οικόγενειές τους ή να μετακινούνται καθημερινά με μεγάλο οικονομικό κόστος και κίνδυνο της ίδιας τους της ζωής. Πρέπει να απαλειφθεί η μοναδικότητα του κλάδου γιατί αποτελεί τροχοπέδη στις μετακινήσεις.Εξάλλου δίνεται η δυνατότητα στις υπηρεσίες που θα ενταχθούν στο ΕΝΣ να ζητήσουν κάλυψη της θέσης.
Ο αιτών υπάλληλος να μην είναι ο μοναδικός που υπηρετεί στον κλάδο;;; Αν στο οργανόγραμμα του φορέα προέλευσης προβλέπεται μόνο μια θέση για τον κλάδο (όπως και προβλέπεται για πάρα πολλές ειδικότητες πχ ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός), αυτό σημαίνει ότι ο υπάλληλος που κατέχει τη συγκεκριμένη θέση δεν θα μπορέσει να μεταταγεί ποτέ. Είναι πολύ άδικη αυτή η προϋπόθεση και καταδικάζει κάποιους υπαλλήλους να παραμένουν εσαεί στον φορέα που τώρα υπηρετούν. Πρέπει οπωσδήποτε να καταργηθεί ή να παρέχεται η δυνατότητα ακόμα και σε υπαλλήλους που είναι μοναδικοί στον κλάδο τους να μπορούν να μεταταγούν ελεύθερα μετά την πάροδο 2-4 ετών στον φορέα προέλευσης.
Που είναι το εθελοντικό κομμάτι; Οι υπάλληλοι των ΟΤΑ θα μείνουν εγκλωβισμένοι στις διαθέσεις των Δημάρχων! Επίσης το 65% τι νόημα έχει, όταν για παράδειγμα σε μια ειδικότητα υπηρετούν 2 υπάλληλοι; δεν θα μπορέσει ποτέ να φύγει κανείς!
Ειλικρινά πείτε μας, γιατί δημιουργείτε προσδοκίες που δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε? Έχετε ένα χρόνο που διαφημίζετε μέχρι και την τελευταία μέρα στη συνέντευξη Τύπου, είπατε ότι θα είναι εθελοντική, σύμφωνα με τις ανάγκες των υπαλλήλων, και τώρα μας γυρνάτε στα ίδια δεδομένα, να παρακαλάμε δημάρχους και να ερχόμαστε σε αντιπαράθεση με τις υπηρεσίες που δουλεύουμε? Άραγε γιατί? Σας πίεσαν τόσο πολύ που δεν μπορέσατε να εντάξετε και τους ΟΤΑ στις ίδιες συνθήκες και όρους όπως οι υπόλοιποι υπάλληλοι? ΑΙΣΧΟΣ. Δεν υπάρχει καμία ευρωπαϊκή, δίκαιη, ελπίδα σε αυτή τη χώρα. Απλά πείτε μας γιατί.
Ειδικά για μετατάξεις από αστικά κέντρα προς την παραμεθόριο ,σε ορεινές ή νησιωτικές περιοχές θα πρέπει να υπάρχει εξαίρεση από τη γνώμη του Δημάρχου.Αντίστροφα από παραμεθόριες περιοχές προς αστικά κέντρα να υπάρχει ένα εύλογο χρονικό διάστημα παραμονής τρία χρόνια ή πέντε χρόνια και μετά να δίνεται η δυνατότητα με αίτηση προτεραιότητας να επιστρέψει κάποιος εάν το επιθυμεί.
Όλες οι υπηρεσίες έχουν αδειάσει από υπαλλήλους που έσπευσαν να συνταξιοδοτηθούν και λειτουργούν με λιγότερο από το αναφερόμενο ως «αναγκαίο» 65%.
Αν παραμείνει αυτή η προϋπόθεση, δεν πρόκειται να γίνει σχεδόν καμία μετακίνηση.
Κανένας φορέας δεν θα αφήσει να φύγουν οι υπάλληλοί του.
Βάσει του ισχύοντος νόμου, ο φορέας προέλευσης δεν μπορούσε να εμποδίσει μετάταξη υπαλλήλου… και τώρα αντί να διευκολύνουμε τις μετακινήσεις, θα τις δυσκολέψουμε!!!
Αν πραγματικά αυτός ο νόμος δεν γίνεται για «τα μάτια του κόσμου» ή για τους «πελάτες» πρέπει ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ του υπαλλήλου.
Αν ο φορέας προέλευσης έχει πρόβλημα υποστελέχωσης, να κινήσει τις διαδικασίες για μετάταξη σε αυτόν άλλων υπαλλήλων.
Με την υποστελέχωση που υπάρχει σε πολλές υπηρεσίες, η όποιας μορφής κινητικότητα, όπως περιγράφεται, στην πράξη δεν θα μπορέσει να εφαρμοσθεί, επειδή οι φορείς προέλευσης δε θα επιτρέπουν στους υπαλλήλους τους να μεταταχθούν.
Υπάλληλοι που θα ζητήσουν να μεταταχθούν ακόμη κι εκτός Αθηνών, ΔΕΝ θα μπορέσουν να το πράξουν, επειδή πολλές υπηρεσίες προέλευσης θα επικαλούνται υποστελέχωση και δεν θα το επιτρέπουν!
Οι μετατάξεις σε παραμεθόριο, εφόσον γίνονται με αίτηση του υπαλλήλου, πρέπει να απλουστευθούν περισσότερο, ακόμη κι απ’ ότι προβλέπεται στην παρ.1 του άρθρου 72 του ν.3528/2007 (π.χ. γίνεται οποτεδήποτε, χωρίς γνώμη υπηρεσιακών, κλπ) και όχι να περιπλακούν.
Μετατάξεις τόσο σε τόπο μόνιμης κατοικίας(!), για λόγους συνυπηρέτησης με σύζυγο, για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους ή λόγους υγείας προστατευόμενων μελών, αλλά κυρίως σε παραμεθόριο με αίτημα του υπαλλήλου, πρέπει να διευκολύνονται σε μέγιστο βαθμό και να γίνεται ακόμη και με απλό ηλεκτρονικό αίτημά του και κυρίως χωρίς εμπλοκή το φορέα προέλευσης.
Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια θα συμφωνήσω με τη σειρά μου ότι το άρθρο είναι άκρως προβληματικό στην παράγραφο 3. Μιά από τα ίδια με ότι υπήρχε μέχρι τώρα…..
αρθρο 4 Άρθρο 4 – Προϋποθέσεις συμμετοχής
στην παραγραφο 3 λετε : .Για τη διενέργεια μετάταξης ή απόσπασης απαιτείται στο φορέα προέλευσης να έχουν καλυφθεί οι θέσεις του κλάδου, στον οποίο ανήκει ο υπάλληλος, σε ποσοστό εξήντα πέντε τοις εκατό ( 65%), καθώς και ο αιτών υπάλληλος να μην είναι ο μοναδικός που υπηρετεί στον οικείο κλάδο. Ειδικά για τη διενέργεια μετάταξης από ΟΤΑ α΄ βαθμού απαιτείται η γνώμη του αρμόδιου για το διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης.»
υπαρχουν κλαδοι που εχουν πολλες ειδικοτητες μαζεμενες οπως στην περιπτωση αυτή :
Κλάδος ΔΕ Γενικών Καθηκόντων Πέντε (5) θέσεις : Ο κλάδος αυτός περιλαμβάνει τις ειδικότητες: Προσωπικού ασφαλείας, Επιμέλειας Κήπων, Κοπτριών− Ραπτριών – Γαζωτριών, Αποθηκαρίων και άλλες συναφείς ειδικότητες. Η κατανομή των θέσεων στις ειδικότητες γίνεται κάθε φορά με την απόφαση προκήρυξης αυτών
Aν υπαρχουν τέσσερις (4) υπαλληλοι στον παραπανω κλάδο Κλάδο ΔΕ Γενικών Καθηκόντων με ειδικοτητα Αποθηκαρίων , και ενας υπαλληλος εχει την ειδικοτητα Επιμελειας Κηπων , θεωρείται ο μαναδικος υπαλληλος του κλαδου του ή ο κλαδος θεωρειται 100 % καλυμμενος και ο εν λογο υπαλληλος με ειδικοτητα Επιμελειας κηπων ( Κηπουρων), θεωρειται οτι κατεχει το 25 % του κλαδου ΔΕ Γενικών Καθηκόντων ? Και δευτερον αν αυτος ο υπαλληλος Εχει Πτυχιο ιδιας εκπαιδευτικη βαθμίδας και ταυτοχρονα ανωτερης εκπαιδευτικης βαθμιδας ΤΕ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ / ΤΕ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ , τα οποια δεν προβλεπονται ως τυπικά προσοντα διορισμου σε κανενα κλαδο του οικειου φορεα , δεν θα μπορει να αξιοποιηθει απο την Δημοσια Διοικηση ? και υπαρχει πιθανοτητα να μην μπορει να εξελιχθει ποτε? καλο εινια να υπαρξει μια τετοια προβλεψη για την καλυτερη αξιοποιηση του ανθρωπινου δυναμικού στην Δημοσια Διοικηση
Ειδικά για τη διενέργεια μετάταξης από ΟΤΑ α΄ βαθμού απαιτείται η γνώμη του αρμόδιου για το διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης.
ΑΠΛΑ ΑΙΣΧΟΣ.
Είναι πραγματικά ντροπή οι υπάλληλοι των Δήμων να χρειάζονται τη σύμφωνη γνώμη του Δημάρχου για να μεταταχθούν.
Αυτοί που εισηγούνται τέτοιες ανοησίες, έχουν άραγε ζήσει επι δεκαεπτά (17) ολόκληρα χρόνια σε νησί του Αιγαίου για να δούνε πως είναι να ζεί κάποιος άνθρωπος που δεν έχει καταγωγή από νησί, που χρειάζεται 650€ το μήνα για ένα σπίτι 50 τ.μ (στην εφορία δηλώνονται ΜΟΝΟ ΤΑ 200€). + 60€/μήνα για νερό από υδροφόρα + 70€/μήνα για την εκκένωση + 200€/μήνα για βενζίνη επειδή το σπίτι απέχει 20 χιλιόμετρα από την εργασία και σε κοντινότερη απόσταση δεν υπάρχει τίποτα τα τελευταία χρόνια για ενοικίαση;
Οι εισηγητές έχουν έρθει άραγε στη θέση υπαλλήλου νησιωτικού Δήμου που δεν του χορηγείται σύμφωνη γνώμη από από το Δήμαρχο, διότι κατά τον διορισμό του «έφαγε» τη θέση του εξαδέλφου του Αντιδημάρχου και πρέπει να πεθάνει το νησί γιατί ο εξάδελφος έμεινε εκτός Δήμου;
Οι εισηγητές έχουν έρθει στη θέση δημοτικού υπαλλήλου νησιωτικού Δήμου, ο οποίος κατήγγειλε οικονομική κακοδιαχείριση στον Γενικό Επίτροπο Επικρατείας και στο Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και για το λόγο αυτό φορτώθηκε με δέκα (10) κατασκευασμένες κατηγορίες, πέρασε δύο (2) πειθαρχικά συμβούλια με πρόταση οριστικής παύσης από το Δήμο και αθωώθηκε και τις δύο φορές;
Οι εισηγητές έχουν έρθει στη θέση υπαλλήλου νησιωτικού Δήμου, στον οποίο δεν υπάρχουν συμβεβλημένοι ιατροί με το ταμείο του;
Οι εισηγητές έχουν έρθει στη θέση υπαλλήλου νησιωτικού Δήμου, ο οποίος έχει δύο γέροντες και βαριά άρρωστους γονείς στην άλλη άκρη της Ελλάδας;
Και αναφέρομε στο Δήμο Μυκόνου για όσους δεν έχουν καταλάβει.
Αν η κινητικότητα θέτει ως προαπαιτούμενο για την μετάταξη των υπαλλήλων ΟΤΑ Α’ βαθμού τη σύμφωνη γνώμη των Δημάρχων, τότε πραγματικά δεν μιλάμε για εκσυγχρονισμό του συστήματος μετακίνησης υπαλλήλων, αλλά μιλάμε για υπαλλήλους σκλάβους, ομήρους των Δημάρχων, που στο τέλος θα εξαναγκάσουν πολλούς υπαλλήλους στη οριστική τους παραίτηση, γιατί πολύ απλά δεν θα μπορούν πλέον να ανταπεξέλθουν οικονομικά στην κάλυψη των βασικών τους αναγκών.
Ελπίζω στο τέλος να επικρατήσει η λογική και εν έτη 2016 να μην υπάρχουν φαινόμενα εκμετάλλευσης, ομηρίας και εκβιασμού ανθρώπων – υπαλλήλων από κάποιους Δημάρχους και οι υπάλληλοι των Δήμων να μπορούν να μεταταχθούν μόνο με τη σύμφωνη γνώμη του φορέα υποδοχής.
Πρέπει να σωθεί η δυνατότητα στους υπαλλήλους των ΟΤΑ να μετακινηθούν χωρίς την συνεναιση των δημάρχων.Διαφορετικά δεν θα φύγει κανείς.Θέσεις που θα μπορούσαν να καλυφθούν με προσοντουχους υπαλλήλους θα μείνουν κενές και οι Δήμαρχοι θα δώσουν το οκ στα ρουσφέτια τους και οι μη έχοντες «άκρες» θα υποστούν την άρνηση και ας έχουν Περισσότερα προσόντα.Πάλι αδικίες λοιπόν.Οι δήμαρχοι το μαχαίρι και το καρπούζι.Ρουσφετιών συνέχεια.Έτσι θα καλυφθούν Θέσεις απο ικανούς υπαλλήλους;Η ιστορία δείχνει πως έπεται μεγάλο φιάσκο στην κινητικότητα με τέτοιους περιορισμούς.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ.Επειγόντως να φύγει η διάταξη αυτή.
Εθελοντική ε?
Το ποσοστό 65% για την κάλυψη των θέσεων του φορέα προέλευσης είναι υπερβολικό και εκτός πραγματικότητας. Στις περισσότερες υπηρεσίες οι οργανικές θέσεις είναι καλυμμένες σε ποσοστό 50% έως 70% με συνεχή φθίνουσα πορεία. Το ποσοστό αυτό πλέον δυσκολέυει ακόμα περισσότερο τις μετατάξεις, περιορίζοντας την ισχύ και το αποτέλεσμα πριν ακόμα ψηφιστεί. Σύμφωνα με την παρ.2 του άρθρου 74 του Ν. 3528/2007 «2. Στην περίπτωση των μετατάξεων του άρθρου 71 τα αρμόδια όργανα μπορούν να αρνηθούν την εκτέλεση των αποφάσεων των υπηρεσιακών συμβουλίων, εφόσον το ποσοστό των κενών θέσεων του κλάδου, στον οποίο ανήκει ο μετατασσόμενος υπάλληλος, υπερβαίνει το πενήντα τοις εκατό (50%) του συνόλου των οργανικών θέσεων του κλάδου αυτού.» προβλέπονταν χαμηλότερο ποσοστό για να μην προχωρήσει μια μετάταξη. Ειδικά για μετατάξεις προς παραμεθόριες περιοχές θα έπρεπε να μην ισχύει ποσοστό, διότι οι υπηρεσίες αυτές είναι οι πλέον αποδυναμωμένες από προσωπικό.
Το άρθρο αυτό θα πρέπει να εξεταστεί ξανά εκ του μηδενός για να ενισχυθεί η ισχύς του προτεινόμενου νόμου. Η πολυαναμενόμενη κινητικότητα με το παρόν άρθρο μπαίνει στο ψυγείο για τη συντριπτική πλειοψηφία των υπαλλήλων πριν καν εφαρμοστεί.
Θεωρώ ότι στο σύστημα κινητικότητας θα πρέπει να ενταχθούν και στρατιωτικοί (με βάση κάποια κριτήρια όπως π.χ. συμπλήρωση 25 ετών υπηρεσίας) καθώς είναι επιβεβαιωμένο ότι:
α. Υπάρχει υπερεπάρκεια στελεχών στους βαθμούς Αντισυνταγματάρχη-Συνταγματάρχη και αντίστοιχων των άλλων όπλων
β. Πολλά στελέχη ενώ επιθυμούν να παραμείνουν σε υπηρεσία, οδηγούνται σε πρόωρη αποχώρηση-συνταξιοδότηση μόνο λόγω δυσμενών-συνεχών μεταθέσεων. Εάν τους προσφερθεί μία θέση στον τόπο επιθυμίας τους θα μπορούσαν να παραμείνουν στην εργασία για πολλά ακόμα έτη.
γ. Σταδιακά αυξάνεται η συσσώρευση στελεχών στους προαναφερόμενους βαθμούς και είναι πρακτικά αδύνατη η παραγωγική χρησιμοποίησή τους.
Στο άρθρο 4 αναφέρεται ότι: «Ειδικά για τη διενέργεια μετάταξης από ΟΤΑ α ́βαθμού απαιτείται η γνώμη του αρμόδιου για το διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης». Αυτή η ρήση έρχεται σε αντίθεση με την αιτιολογική έκθεση η οποία αναφέρει ότι: «…η έκδοση της απόφασης γίνεται μόνο από το αρμόδιο προς διορισμό όργανο και δεν απαιτείται πλέον σύμπραξη του φορέα προέλευσης.» Για ποιο λόγο οι εργαζόμενοι των ΟΤΑ α ́βαθμού (Δήμοι) εξαιρούνται από την ρύθμιση αυτή και είναι υποχρεωμένοι να εξαρτώνται από τον φορέα προέλευσης για την μετάταξη τους;
Άρθρο 4 – Προϋποθέσεις συμμετοχής
2.Προϋποθέσεις για τη συμμετοχή των υπαλλήλων στο ΕΣΚ είναι:…..¨¨ α) η συμπλήρωση διετίας από το διορισμό ή , εφόσον ο διορισμός έγινε με μοριοδότηση λόγω εντοπιότητας, η συμπλήρωση του προβλεπόμενου χρόνου παραμονής στην υπηρεσία τοποθέτησης’’
στο δεύτερο πεδίο θα πρέπει κατ εξαίρεση να επιτρέπεται η συμμετοχή εφόσον ο υπάλληλος αιτείται μετάθεση/απόσπαση σε υπηρεσία εντός του νομού όπου έγινε και η χρήση της εντοπιότητας ώστε κατ ουσία να συνδέεται με τον τόπο, σκοπό άλλωστε που θα εξυπηρετεί και η προσθήκη αυτής της εξαίρεσης.
Δηλαδή εάν είμαι τώρα αποσπασμένος δε θα μπορώ να κάνω αίτηση για μετάταξη και θα πρέπει να περιμένω 2 χρόνια; Νομίζω ότι θέλει προσοχή σε αυτό το σημείο γιατί πολλοί έχουν πάρει απόσπαση για να είναι στο σπίτι τους και δε θα αντέξουν να περιμένουν δύο χρόνια για να κάνουν αίτηση. Πρέπει να ισχύσει για τους αποσπασμένους για μετά την ψήφισει του νομοσχεδίου και όχι για αυτούς που ήδη είναι αποσπασμένοι.
Αυτή η κινητικότητα απευθύνεται σε μια μικρή μερίδα υπαλλήλων που θέλουν από ένα μεγάλο Δήμο να πάνε σε ένα άλλο μεγάλο Δήμο, γιατί σε ένα παραμεθόριο ορεινό ή νησιωτικό Δήμο δεν πρόκειται να πάει κανείς.
Ο υπάλληλος ενός μικρού δήμου ήταν και είναι καταδικασμένος να μην μπορεί ποτέ να μεταταχθεί, όσα προβλήματα και αν έχει πχ. υγείας , οικονομικά προβλήματα, ή οικογενειακά προβλήματα κ.α.
Σε πόσους δήμους μικρούς (προέλευσης) :
1) έχουν 65% καλυφθεί οι θέσεις του κλάδου του,
2) δεν είναι ο μοναδικός υπάλληλος που υπηρετεί στον οικείο κλάδο και
3) έχει και την σύμφωνη γνώμη του Δημάρχου ?
Στους μεγάλους Δήμους τι εμπόδιο υπήρχε πριν με τις μετατάξεις που λύνεται τώρα?
Τι κερδίζουν οι μικροί Δήμοι ? και πριν δεν μπορούσε να φύγει κανένας και τώρα γιατί και πριν ίσχυε η μοναδικότητα στον κλάδο , και η σύμφωνη γνώμη του Δημάρχου.
Είναι άνισο να βλέπεις στρατιωτικούς , αστυνομικούς και υπαλλήλους της ΔΕΗ να μετακινούνται με υπηρεσιακά λεωφορεία δωρεάν και εσύ να δίνεις 250 ευρώ τον μήνα μόνο για βενζίνη.
Στο άρθρο 4 παρ 3 να αφαιρεθεί η τελευταία πρόταση που δίνει το δικαίωμα γνώμης στους φορείς προέλευσης για την μετάταξη υπαλλήλων.Θα δημιουργηθούν πολλά εμπόδια απο τους φορείς προέλευσης και θα κοπούν πολλές μετατάξεις με αποτέλεσμα εμπλοκή του όλου εγχειρήματος και αποτυχία του.
«Ειδικά για τη διενέργεια μετάταξης από ΟΤΑ α΄ βαθμού απαιτείται η γνώμη του αρμόδιου για το διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης».
Εννοείτε ότι χρειάζεται άδεια φορέα προέλευσης? Που είναι η εθελοντική κινητικότητα? Γιατί εξαιρούνται οι ΟΤΑ? Εκεί δεν είμαστε ελεύθεροι να επιλέξουμε? πρέπει να είμαστε 40 χρόνια σε μία υπηρεσία?. Είναι άδικη η παραπάνω διάταξη, παρακαλούμε να αφαιρεθεί.
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΕΡΙ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑΣ
Η ρύθμιση από τις διατάξεις επιλογής προσωπικού με διαδικασίες ΑΣΕΠ περί προτάξεως υποψηφίων λόγω εντοπιότητας, πρέπει επί τέλους να προσαρμοστεί στις σημερινές οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες.
Από τους 325 Δήμους της χώρας, οι 128 υπάγονται στο καθεστώς της εντοπιότητας και είναι οι ακόλουθοι:
ΔΟΞΑΤΟΥ
ΔΡΑΜΑΣ
ΚΑΤΩ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ
ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ
ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ
ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ
ΣΟΥΦΛΙΟΥ
ΑΒΔΗΡΩΝ
ΜΥΚΗΣ
ΞΑΝΘΗΣ
ΤΟΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΡΙΑΝΩΝ
ΙΑΣΜΟΥ
ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
ΜΑΡΩΝΕΙΑΣ ΣΑΠΩΝ
ΑΓΚΙΣΤΡΙΟΥ
ΚΥΘΗΡΩΝ
ΠΟΡΟΥ
ΣΠΕΤΣΩΝ
ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ – ΜΕΘΑΝΩΝ
ΥΔΡΑΣ
ΙΚΑΡΙΑΣ
ΦΟΥΡΝΩΝ ΚΟΡΣΕΩΝ
ΛΕΣΒΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ
ΛΗΜΝΟΥ
ΣΑΜΟΥ
ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ
ΧΙΟΥ
ΨΑΡΩΝ
ΘΕΡΜΟΥ
ΕΡΥΜΑΝΘΟΥ
ΖΑΧΑΡΩΣ
ΓΡΕΒΕΝΩΝ
ΔΕΣΚΑΤΗΣ
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
ΝΕΣΤΟΡΙΟΥ
ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
ΠΡΕΣΠΩΝ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ
ΦΙΛΙΑΤΩΝ
ΒΟΡΕΙΩΝ ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ
ΖΑΓΟΡΙΟΥ
ΚΟΝΙΤΣΑΣ
ΜΕΤΣΟΒΟΥ
ΠΩΓΩΝΙΟΥ
ΑΡΓΙΘΕΑΣ
ΛΙΜΝΗΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑ
ΝΟΤΙΟΥ ΠΗΛΙΟΥ
ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ
ΣΚΙΑΘΟΥ
ΣΚΟΠΕΛΟΥ
ΖΑΚΥΝΘΟΥ
ΙΘΑΚΗΣ
ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΠΑΞΩΝ
ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ
ΛΕΥΚΑΔΑΣ
ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ
ΚΙΛΚΙΣ
ΠΑΙΟΝΙΑΣ
ΑΛΜΩΠΙΑΣ
ΕΔΕΣΣΑΣ
ΠΕΛΛΑΣ
ΣΚΥΔΡΑΣ
ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ
ΒΙΣΑΛΤΙΑΣ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΠΑ
ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ
ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ
ΣΕΡΡΩΝ
ΣΙΝΤΙΚΗΣ
ΒΙΑΝΝΟΥ
ΟΡΟΠΕΔΙΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΑΝΩΓΕΙΩΝ
ΑΜΑΡΙΟΥ
ΓΑΥΔΟΥ
ΚΑΝΤΑΝΟΥ-ΣΕΛΙΝΟΥ
ΣΦΑΚΙΩΝ
ΑΝΔΡΟΥ
ΜΕΓΙΣΤΗΣ
ΑΝΑΦΗΣ
ΘΗΡΑΣ
ΙΗΤΩΝ
ΣΙΚΙΝΟΥ
ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ
ΑΓΑΘΟΝΗΣΙΟΥ
ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑΣ
ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ
ΛΕΙΨΩΝ
ΛΕΡΟΥ
ΠΑΤΜΟΥ
ΚΑΡΠΑΘΟΥ
ΚΑΣΟΥ
ΚΥΘΝΟΥ
ΚΕΑΣ
ΜΗΛΟΥ
ΚΩ
ΝΙΣΥΡΟΥ
ΚΙΜΩΛΟΥ
ΣΕΡΙΦΟΥ
ΣΙΦΝΟΥ
ΜΥΚΟΝΟΥ
ΑΜΟΡΓΟΥ
ΝΑΞΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
ΠΑΡΟΥ
ΡΟΔΟΥ
ΣΥΜΗΣ
ΤΗΛΟΥ
ΧΑΛΚΗΣ
ΣΥΡΟΥ – ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ
ΤΗΝΟΥ
ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΝΟΤΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ
ΝΕΜΕΑΣ
ΕΛΑΦΟΝΗΣΟΥ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΝΗΣ
ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ
ΣΚΥΡΟΥ
ΑΓΡΑΦΩΝ
ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Δεδομένου του ότι υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα ανεργίας, οι μέχρι τώρα κάτοικοι και οι νέοι άνθρωποι των αστικών κέντρων και ιδία των μεγάλων πόλεων προσπαθούν να βρουν δουλειά και να φτιάξουν οικογένεια με το να μετεγκατασταθούν σε περιοχές της επαρχίας. Η πρόταξη μόνιμων κατοίκων αποτρέπει τους νέους σε μετεγκατάσταση και τόνωση του εκεί πληθυσμού, άσχετα αν πιθανότατα λόγω καταγωγής είχαν και έχουν σχέση με τη περιοχή και διαθέσιμη κατοικία για διαμονή. Διατηρουμένης της υποχρέωσης του προσλαμβανομένου για παραμονή του για αρκετά χρόνια σε περιοχή που χρειάζεται προστασία, και η τόνωση του πληθυσμού επιτυγχάνεται και η αποσυμφόρηση της ανεργίας από μεγάλα αστικά κέντρα αλλά και ο διορισμός προσωπικού με αυξημένα προσόντα. Διότι σήμερα, απόφοιτος του καλύτερου πανεπιστημίου του κόσμου με διδακτορικές σπουδές και άπειρα λοιπά προσόντα, όσο και αν το επιθυμεί δεν θα μπορέσει να φύγει από την Αθήνα προς τη πατρογονική του εστία και να εγκατασταθεί π.χ. στη Ξάνθη, στην Ύδρα, στη Σύρο, στις Σέρρες, τη Κέρκυρα, τη Δράμα, ακόμα και τη … Μύκονο κλπ κλπ που δεν γνωρίζω τι ανάγκη προστασίας έχει. Η μετριότητα θα τον υπερκεράσει αβλεπτεί, λόγω του ότι έχει ένα λογαριασμό ύδρευσης επ ονόματι της (και έτσι νομίμως αποδεικνύει την εντοπιότητά της ).Γνωρίζετε οτι κάποιοι αναγκάζοναται να ενοικιάσουν έστω και για ένα μήνα κατοικία για να πάρουν μια απόδειξη ΔΕΗ ή ύδρευσης έτσι ώστε να αποδεικνύουν εντοπιότητα; Παρακαλώ για την αντιμετώπιση αυτού του σοβαρού ζητήματος με τη κατάργηση της πρόταξης λόγω εντοπιότητας στις διαδικασίες ΑΣΕΠ. Η χώρα μας πλέον είναι μικρή και οι ανάγκες προς εύρεση εργασίας μεγάλες για να προτάσσονται του κοινού συμφέροντος διάφορες τοπικιστικές παλαιοκομματικές πρακτικές του παρελθόντος.
Ειμαι πρωην Δημοτικος αστυνομικος, μετα απο βιαιη αλλαγη της ιδιοτητας μου απο το Δημο που γυρισα απο την εληνικη αστυνομια σε διοικητικο υπαλληλο ασκω εδω και ενα χρονο καθηκοντα ασχετα της 8 χρονης προυπηρεσιας μου και εμπειριας μου .Θελω μεσω της κινητικοτηταςνα μεταταχθω σε αλλη Δημοτικη αστυνομια αλλα αν υσχισει οτι απαιτείται η γνώμη του αρμόδιου για το διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης θα μεινω εγκλοβισμενος μια ζωη στο ποστο που ειμαι τωρα!!!Παρακαλω να σκεφτειται οτι με κατι τετοιο δεν θα μπορεσει κανεις να παει εκει που πραγματικα θα ειναι χρησιμος και που θα προσφερει με βαση τα προσοντα του.Ευχαριστω
Οι προυποθέσεις που τίθενται ουσιαστικά καταργούν τη λογική του Νόμου.
Επι της ουσίας αποκλείουν τη δυνατοτητα μετακίνησης για το 90% των υπαλλήλων.
Είναι απαράδεκτο να διαφημίζεται η κινητικότητα ενώ επί της ουσίας απαγορεύεται.
Σε ένα δημόσιο που είναι παντού και πάντα υποστελεχομένο, είναι αδύνατο να βρεθούν υπηρεσίες που και θα έχουν οργανογράμματα με καθορισμένα περιγράμματα θέσεων και θα παραδέχονται ότι έχουν καλύψει πάνω από το 65% των θέσεών τους.
Οι ιθύνοντες του Υπουργείου δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα;
Η πραγματικότητα είναι ότι σχεδόν ΚΑΝΕΝΑΣ φορέας ΔΕΝ προκειται να αφήσει υπαλλήλους του να φύγουν.
Ο υπηρεσιακός πατριωτισμός δεν το επιτρέπει!
Για αυτό αποτύγχαναν και μέχρι τώρα όλες οι προσπάθειες μετατάξεων, καθότι απαιτούσαν την συμφωνία του φορέα για τη μετάταξη του υπαλλήλου. Έτσι και αλλιώς, αν ο φορέας επέτρεπε σε υπάλληλό του να φύγει, αυτομάτως το κράτος τον θεωρούσε υπερστελεχωμένο, με όλα τα άσχημα επακόλουθα που αυτό έχει για το φορέα.
Τώρα, με την πρόβλεψη για το 65%, αυτό θεσμοθετείται, οπότε και οι φορείς θα είναι ήσυχοι ότι κανείς δεν θα τους φύγει.
Το Υπουργείο που θέσπισε αυτό το όριο, μπορεί να μας πεί πόσοι φορείς έχουν κατηγορίες με παραπάνω από 65% κάλυψη;
Επίσης , δεν ξέρει το Υπουργείο ότι υπάρχουν υπερβολικά πολλές περιπτώσεις όπου ο αιτών υπάλληλος είναι ο μοναδικός που υπηρετεί στον οικείο κλάδο;
Αυτές οι δύο κατηγορίες δηλαδή υπαλλήλων θα μείνουν καθηλωμένοι επειδή κανείς από το φορέα τους δεν ενδιαφέρθηκε να βελτιώσει τους οργανισμούς και να προσλάβει υπαλλήλους.
Αυτό που θα έπρεπε να γίνει θα ήταν ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ του υπαλλήλου.
Αν ο φορέας προέλευσης έχει πρόβλημα υποστελέχωσης, να ενδιαφερθεί και να κινήσει τις διαδικασίες για μετάταξη σε αυτόν άλλων υπαλλήλων.
Τελικά με το άρθρο 4 προϋποθέσεις συμμετοχής όσον αφορά την παράγραφο 3 αναφέρει τα εξής:»Για τη διενέργεια μετάταξης ή απόσπασης απαιτείται στο φορέα προέλευσης να έχουν καλυφθεί οι θέσεις του κλάδου, στον οποίο ανήκει ο υπάλληλος, σε ποσοστό εξήντα πέντε τοις εκατό ( 65%), καθώς και ο αιτών υπάλληλος να μην είναι ο μοναδικός που υπηρετεί στον οικείο κλάδο. Ειδικά για τη διενέργεια μετάταξης από ΟΤΑ α΄ βαθμού απαιτείται η γνώμη του αρμόδιου για το διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης».
Γεννάται εύλογα το ερώτημα γιατί οι υπάλληλοι των ΟΤΑ να εξαρτώνται από την γνώμη του Δημάρχου εφόσον υπάρχει ήδη ο όρος οι θέσεις του φορέα προέλευσης να έχουν καλυφθεί κατά 65% ώστε η εκάστοτε υπηρεσία να μην αποδυναμωθεί?.
Μήπως με αυτό τον τρόπο οι υπάλληλοι τον ΟΤΑ δεν έχουν την ίδια μεταχείριση με τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους?.
Μήπως με αυτό τον τρόπο συνεχίζουμε να εξυπηρετούμε μικροπολιτικά συμφέροντα και πελατειακές σχέσεις με τις εκάστοτε δημοτικές αρχές και γενικότερα με το σαθρό σύστημα του Ελληνικού Κράτους?
Και τελικά γιατί να εξαρτάται η δική μου επαγγελματική εξέλιξη από τον οποιοδήποτε Δήμαρχο ο οποίος δεν με «πάει» ή δεν του εξυπηρετώ τα δικά του συμφέροντα ή μήπως δεν γνωρίζεται τη συμβαίνει στους Δήμους?
Κύριοι του υπουργείου για να πάρει «σάρκα και οστά» το ενιαίο σύστημα εθελοντικής κινητικότητας θα πρέπει να απαλλαγεί από τέτοιου είδους αγκυλώσεις αλλιώς όλα αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν…
Θα ήθελα να θέσω υπ όψιν το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί λόγω της κρίσης σε μια μερίδα εργαζόμενων που έκαναν χρήση των διατάξεων για την μεταφορά στην παραμεθόριο .
Λόγω της κρίσης ανεστάλησαν όλα τα κίνητρα ,με μείωση μισθού και επιδομάτων κατά 50% περίπου ετησίως άλλα ισχύει η 15χρονη παραμονή με την ανάλογη δέσμευση που αναλάβαμε ερχόμενοι εδώ .
Η επιδότηση πρώτης κατοικίας και η απονομή δάνειου για αγορά πρώτης κατοικίας στηρίχτηκε στη μισθοδοσία την οποία κατεβάλατε και δεν αρκεί πλέον για να πληρωθεί η δόση του δάνειου με αποτέλεσμα η κατοικία να είναι προς κατάσχεση.
Ζητούμε να μετέχουμε στην κινητικότητα κατ εξαίρεση των περιοριστικών διατάξεων, με δεδομένο ότι οι περισσότεροι έχουν διανύσει την 10 ετια και πλέον.
Δεδομένου ότι η μετακίνηση δεν ενδιαφέρει όλους αλλά αυτούς που θα κινηθούν προς την γενέτειρα τους όπου και έχουν περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης.
Εγώ και άλλοι συνάδελφοι περιμένουμε την νέα κινητικότητα για να βελτιώσουμε την ζωή μας λόγω της ανατροπής όλων των δεδομένων που είχαμε για να επιλέξουμε την μετάταξη στην παραμεθόριο.
ΤΟ 65% ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΕΝΩ ΤΟ 80% ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΠΟΣΟΣΤΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 65% ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΙΝ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΛΟΓΩ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΩΝ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΩΝ, ΑΔΕΙΩΝ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ ΚΛΠ.ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 65% ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ 80% ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 80% ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΘΑ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟ 80%. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ 70%.