1. Ο έλεγχος για τη νόμιμη χρήση και κυκλοφορία των αυτοκινήτων, καθώς και ο έλεγχος για τη διαπίστωση της εφαρμογής των διατάξεων του Ν. Δ. 2396/1953 ασκείται από εξουσιοδοτημένους προς τούτο υπαλλήλους της Περιφέρειας, συνεπικουρούμενους από όργανα της Ελληνικής Αστυνομίας όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας.
2. Σε περίπτωση διαπίστωσης παράβασης, ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 5 έως 9 του Ν. Δ/τος 2396/1953 (ΦΕΚ 117/Α` ) και της 40.009/1953 απόφασης του Προέδρου της Κυβέρνησης, που έχει κυρωθεί με το άρθρο 10 του ίδιου Ν. Δ/τος.
3. Οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας υποχρεούνται να γνωστοποιούν στην αρμόδια υπηρεσία της Γ.Γ.Δ.Δ & Η.Δ. στο τέλος κάθε τριμήνου τις παραβάσεις που διαπιστώθηκαν και τις κυρώσεις που επιβλήθηκαν για παραβάσεις των αυτοκινήτων των υπηρεσιών που εδρεύουν εντός των ορίων της Περιφέρειάς τους.
Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 12 ΄Ελεγχος χρήσης και κυκλοφορίας αυτοκινήτων.
΄Αρθρο 12 ΄Ελεγχος χρήσης και κυκλοφορίας αυτοκινήτων.
- 472 ΣχόλιαΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξεις
- 181 Σχόλια΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 203 Σχόλια΄Αρθρο 2 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ.
- 167 Σχόλια΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 27 Σχόλια΄Αρθρο 4 Αποκλειστική χρήση ενός αυτοκινήτου.
- 163 Σχόλια΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 6 Υπηρεσίες που εξυπηρετούνται με τα αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ.
- 50 Σχόλια΄Αρθρο 7 Διακριτικά γνωρίσματα αυτοκινήτων.
- 45 Σχόλια΄Αρθρο 8 Ανάρτηση Εθνικής Σημαίας στα κρατικά αυτοκίνητα.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 9 Κίνηση αυτοκινήτων.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 10 Κατανάλωση καυσίμων.
- 39 Σχόλια΄Αρθρο 11 Στάθμευση αυτοκινήτων.
- 55 Σχόλια΄Αρθρο 12 ΄Ελεγχος χρήσης και κυκλοφορίας αυτοκινήτων.
- 15 Σχόλια΄Αρθρο 13 Διάθεση για χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 13 Σχόλια΄Αρθρο 14 Διαγραφή – εγγραφή υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 82 ΣχόλιαΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 16 Καταργούμενες διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Οκτωβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Οκτωβρίου 2009, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
55 Σχόλια 1697 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ. ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ, ΟΙ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
Η κοινή λογική και οι περισσότεροι σχολιαστές που την αντιπροσωπεύουν μιλάνε για λύσεις GPS, fleet management, «How do I Drive»,….
Οι νομοθέτες έχουν κοινή λογική;
Και αν έχουν γιατί δεν τα προέβλεψαν;
Η πίεση του κόσμου θα τους αλλάξει γνώμη;
Η ηλεκτρονική διαβούλευση θα αλλάξει του νόμους;
Εδώ είμαστε και σας παρακολουθούμε στενά.
Είμαστε όχι οι «μεγάλοι αδελφοί», αλλά οι «φτωχοί συγγενείς».
Προετοιμαζόμαστε για το χειρότερο και ελπίζουμε στο καλύτερο.
Αν δεν φοβηθήτε το «πολιτικό κόστος» και καταλάβετε ότι βοηθώντας έμπρακτα το λαό θα σας βοηθήσει και αυτός και θα σας προστατεύσει από τις συντεχνίες και τα συμφέροντα που σας εκβιάζουν αλλά και μας εκμεταλλεύονται αδυσώπητα θα επιτύχετε. Αλλιώς …….
Στη Βρετανία μπορεί ο τελευταίος τροχονόμος να ελέγξει για τυχόν παραβατική συμπεριφορά οποιονδήποτε οδηγό, ακόμη και τα μέλη της βασιλικής οικογενείας, και να επιβάλει τις προβλεπόμενες ποινές, ακόμη και στέρηση αδείας οδήγησης σε κάθε οδηγό, ανεξάρτητα από θέση, βαθμό ή διασύνδεση. Ειδικά αν διαπιστώσει οδήγηση «υπό την επήρεια», το πράγμα παίρνει και δημόσιες διαστάσεις. Κάτι τέτοιο προβλέπω ότι θα γίνει και εδώ…
Επανάληψη.
Να οργανωθεί Γραφείο Κίνησης ανα Υπουργείο ή ανα ομάδα Υπουργείων που γειτνιάζουν, το οποίο να ελέγχει τη χρήση (απο ποιούς και πότε), την κίνηση (απο που προς και για ποιο λόγο), την κατανάλωση (για περιορισμό υπερβολικής κατανάλωσης που δεν δικαιολογείται) και τη συντήρηση (να μην υπερχρεώνονται με επιπλέον υλικά και αναλώσιμα). Η χρήση GPS και συστημάτων διαχείρισης στόλου (Fleet Management Systems) επιβεβλημένη. Πρέπει το δημόσιο χρήμα να γίνει σεβαστό απο όλους.
Πολλά χρήματα σπαταλώνται στη Συντήρηση και Επισκευή των αυτοκινήτων μέσα από τις διαδικασίες ανάθεσης και τιμολόγησης των εργασιών αυτών.
Πιστεύω ότι θα πρέπει να συμπεριληφθεί πρόβλεψη στην Απόφαση αυτή για την εκλογίκευση και τον έλεγχο των δαπανών Συντήρησης και Επισκευής.
Η Συντήρηση των νέων αυτοκινήτων θα πρέπει να καλύπτεται δωρεάν από την κατασκευάστρια Εταιρεία για το χρονικό διάστημα εγγύησης που δίνει ( εκτός της αξίας των ανταλλακτικών) και η Επισκευή των ζημιών από τον κατασκευαστή ή εξουσιοδοτημένα συνεργεία με ανταγωνιστικά προσδιορισμένους τιμοκαταλόγους.
Τα παραπάνω μπορούν να προσδιοριστούν στην προκήρυξη Προμήθειας των αυτοκινήτων και να ληφθούν υπόψη στην αξιολόγηση των Προσφορών.
Κατάργηση – όπως κάθε ιδιώτης
1. Ν. Δ. 2396/1953
2. ΄Αρθρα 5 έως 9 του Ν. Δ/τος 2396/1953 (ΦΕΚ 117/Α` ) και της 40.009/1953 απόφασης του Προέδρου της Κυβέρνησης, που έχει κυρωθεί με το άρθρο 10 του ίδιου Ν. Δ/τος.
Να σας πώ αγαπητοί κύριοι είναι λογικό την εποχή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης να εφαρμόζεται ελέγχους νομοθετικών διαταγμάτων μάλιστα, του 1953.Δεν έχει αλλάξει τίποτα από τότε. Και είναι φυσικό τα διατάγματα αυτά να προτιμώνται. Σύμφωνα με το βιογραφικό του ο κος Υπουργός γεννήθηκε το 1965 είναι πολύ λογικό να κυβερνάται η χώρα με ένα νόμο πρίν την γεννησή του που κανονίζει τους τρόπους ελέγχου των δημοσίων υπηρεσιών.Είναι μια πρωτοτυπία ότι και να πείτε. Φυσκά βεβαιώνει αυτό που λέγεται ότι τίποτα δεν αλλάζει ή απλά τίποτα δεν εφαρμόζεται.
θα πρέπει πρώτα να δώσω σύγχαρητήρια σε αυτόν που σκέφτηκε και έκανε πράξη την δημόσια διαβούλευση και προτείνω την κύβέρνηση να την κανεί πράξη και για τα υπόλοιπα θέματα που υπάρχουν.Για το παρών θέμα συμφωνώ με της προτάσεις του υπουργού αλλά θα πρέπει να εφαρμοστούν και οι προτασείς των κυρίων ΘΕΟΔΟΣΙΟ ΜΟΥΓΙΟ και ΜΠΙΚΑΚΗ ΙΩΑΝΝΗ με την τροποποίηση που έχει κάνει ο κύρ ΜΠΙΚΑΚΗΣ στο αρθρό του κύρ ΜΟΥΓΙΟ η οπόία εντοπίζεται στο 3γ ο κύρ ΜΟΥΓΙΟ σαμάτησε στο 3β και παραθέτω το άρθρο
«1. Ο έλεγχος για τη νόμιμη χρήση και κυκλοφορία των αυτοκινήτων ασκείται από όργανα της Ελληνικής Αστυνομίας όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας.
2. Σε περίπτωση διαπίστωσης παράβασης, επιβάλλεται άμεση ακινητοποίηση του οχήματος, αφαίρεση των κρατικών πινακίδων, επιβολή διοικητικού προστίμου 2,500 Ευρώ στον επισημο που επιβαινει στο οχημα.
3. Αντίγραφο της πράξης επιβολής προστίμου αποστέλλεται
α) στην προιστάμενη Υπηρεσία αυτού που διεταξε την κίνηση, για την έγερση πειθαρχικής δίωξης σε βάρος κάθε υπαιτίου
β) στην οικεία ΔΟΥ για την είσπραξη του προστίμου «
γ) στο αρμοδιο υπουργειο για την αφαιρεση του δικαιωματος για δωρεαν οχημα απο τον παραβατη επισημο.
Στην τιμωρία ειδικά θα πρέπει να δοθεί βαρύτητα γιατί έχουμε βαρεθει να βλεπούμε Πάπες στην Ελλάδα να πάν στη Ρώμη.
Συμφωνω με τον κυριο ΜΟΥΓΙΟ από τον οποίο και αντεγραψα το κειμενο με μια μικρη διαφορα
Το παρόν άρθρο τροποποείται ως ακολούθως :
«1. Ο έλεγχος για τη νόμιμη χρήση και κυκλοφορία των αυτοκινήτων ασκείται από όργανα της Ελληνικής Αστυνομίας όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας.
2. Σε περίπτωση διαπίστωσης παράβασης, επιβάλλεται άμεση ακινητοποίηση του οχήματος, αφαίρεση των κρατικών πινακίδων, επιβολή διοικητικού προστίμου 2,500 Ευρώ στον επισημο που επιβαινει στο οχημα.
3. Αντίγραφο της πράξης επιβολής προστίμου αποστέλλεται
α) στην προιστάμενη Υπηρεσία αυτού που διεταξε την κίνηση, για την έγερση πειθαρχικής δίωξης σε βάρος κάθε υπαιτίου
β) στην οικεία ΔΟΥ για την είσπραξη του προστίμου «
γ) στο αρμοδιο υπουργειο για την αφαιρεση του δικαιωματος για δωρεαν οχημα απο τον παραβατη επισημο.
Δεν διακρίνω πουθενά πως πρέπει να γίνεται η χρήση των αυτοκινήτων κατά περίπτωση και ως εκ τούτου δεν προβλέπονται οι τυχόν κυρώσεις που πρέπει να επιβάλλονται στην περίπτωση που η χρήση τω αυτοκινήτων γίνεται για άλλους σκοπούς πέραν των καθοριζομένων.
Παρακαλω σκεφτειτε κ τα σερβις συντηρησης των αυτοκινητων,οπου γινεται ανεξελεγκτη αλλαγη ανταλλακτικων,μη ελεγχομενη,αυθαιρετη.Επισης με τον τροπο που γινεται, επιτρεπεται η χρηση του σερβις κ σε αυτοκινητα μη κρατικα, αλλα διαφορων αλλων ατομων του σχετικου περιβαλλοντος.Ειναι γνωστο πως λειτουργουν τα διαφορα συνεργεια οταν εργαζονται χωρις ελεγχο κ επαληθευση της εκαστοτε εργασιας σε ενα αυτοκινητο.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΕ ΜΗΝΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΘ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΣΤΟΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ?ΘΑ ΠΩΛΗΘΕΙ ΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΣΤΟΛΟΣ Η ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΜΕ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΕ ΜΑΝΤΡΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΚΕΦΘΕΙΤΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΜΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΤΖΙΠ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ -ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΥ-ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ?
Δυστυχώς μέχρι να αποκτήσουμε συνείδηση προκειμένου να «συμπεριφερόμαστε» στα οχήματα που χρησιμοποιούντε υπηρεσιακά ώς να είναι το μοναδικό οχήμα (Ε.Ι.Χ) που έχουμε αγοράσει με προσωπικά έξοδα το οποίο θα το αλλάξουμε μετά από 5 έως 10 ετη χρήσης του και με δεδομένο ότι πλέον για λόγους γρηγορότερης ενημέρωσης σε περίπτωση ατυχήματος πλέον τα νέα οχήματα φέρουν εξοπλισμό GPS που ενεργοποιείτε αυτόματα σε περίπτωση ατυχήματος, θα πρέπει όλα τα οχήματα να φέρουν εξοπλισμό GPS (ο οποίος μπορεί να λειτουργεί και off-line) για την ορθότερη διαχείρηση του στόλου.
Επιπλέον όπως συμβαίνει με τα ενοικιαζόμενα οχήματα τα οχήματα θα πρέπει να επιστρέφουν στην βάση τους τουλάχιστον στην εξωτερική κατάσταση κατα την οποία το παρέλαβαν οι χειριστές τους.
Επιπλέον για τα καύσιμα, μόνο η χρήση προπληρωμένων καρτών (σε συνδιασμό με το GPS)μπορεί να βοηθήσει στην ορθολογική χρήση των καυσίμων για κάθε όχημα, με την προυπόθεση ότι τα πρατήρια καυσίμων μπορούν να χρεώσουν αυτές τις κάρτες.
Το βέβαιο είναι ότι οποιαδήποτε εξοικονόμηση γίνεται, δίνει τα περιθώρια να αξιοποιηθούν τα χρήματα για άλλους σκοπούς από την ίδια Υπηρεσία.
kfragos@netscape.net
Κλίσεις κανονικά στους παραβάτες χωρίς εξαιρέσεις!!!!
Βλέπεις οποιοδήποτε πρόσωπο με υπερεσιακό όχημα χωρίς ζώνη για παράδειγμα, τον σταματάς και του δίνεις κλίση προσωπικά. Βλέπεις π.χ. πολιτικό να χαιρετά από το αυτοκίνητο χωρίς ζώνη ή να οδηγεί μηχανή χωρίς κράνος, τον σταματάς μπροστά στις κάμερες και κατευθείαν κλίση για παραδειγματισμό. Του δίνεις έστω την κλίση και εκ των υστέρων άμα τον έχουν πιάσει οι κάμερες.
Μόνο έτσι μπορούμε να δημιουργήσουμε νόμους ίσους για όλους με αποτελέσματα μετά από χρόνια να δημιουργήσουμε την αντίληψη στους πολίτες ότι οι νόμοι δεν είναι για να τους παραβαίνουμε. Άμα υπάρξει παραδειγματισμός ειδικά από τους πολιτικούς, σιγά σιγά θα περάσει και η τήρηση των νόμων στον απλό λαό.
Στο εξωτερικό ακόμα γράφουν τα υπερεσιακά: “How do I drive?” και έχουν τηλέφωνο στο οποίο παίρνει ο καθένας για παρατηρήσεις.
Το παρόν άρθρο τροποποείται ως ακολούθως :
«1. Ο έλεγχος για τη νόμιμη χρήση και κυκλοφορία των αυτοκινήτων ασκείται από όργανα της Ελληνικής Αστυνομίας όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας.
2. Σε περίπτωση διαπίστωσης παράβασης, επιβάλλεται άμεση ακινητοποίηση του οχήματος, αφαίρεση των κρατικών πινακίδων για ένα -1- μήνα και επιβολή διοικητικού προστίμου 2,500 Ευρώ σε αυτόν που διέταξε την κίνηση και όμοιο πρόστιμο στον οδηγό αυτού.
3. Αντίγραφο της πράξης επιβολής προστίμου αποστέλλεται
α) στην προιστάμενη Υπηρεσία αυτού που διεταξε την κίνηση, για την έγερση πειθαρχικής δίωξης σε βάρος κάθε υπαιτίου
β) στην οικεία ΔΟΥ για την είσπραξη του προστίμου «
Αγαπητοι φιλοι καλη επιτυχια στο εργο σας. Αλλα μην γελιεστε κορακας κορακου ματι δεν βγαζει.[Αληγορηκα βεβαια].Γιαυτο λεω πως ισως να ηταν καλυτερα να ζητησει το υπουργειο σε ολους τους δημους και τις νομαρχιες,να μειωσουν τα εξοδα τους κατα 30ο/ο.Καιενοω εξοδα για κινητα, εξοδα για εκτος εδρας,εξοδα για ρευμα,{ανοιχτα αιρ κοντισιον το απογευμα και ολα τα φωτα μερα μεσημερι κλπ}.Και σιγουρα ασκοπες μετακινησεις.Ισως ετσι να μπορει να γινει καποιος πιο ουσιαστικος ελενχος που να εχει αποτελεσματα.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΩ ΜΕ ΕΝΑ FIAT PUNTO ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΥΑΤΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΝΑ ΚΥΚΛΦΟΡΑΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΞΙΑΣ 10 ΜΕ 15 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ.
ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ , ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΠΠΑΔΕΣ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΜΙΛΑΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΔΗΘΕΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΜΑΙ
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ.
ΕΛΠΙΖΩ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΛΥΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΟΣΜΟ
Υπουργέ μου ,
συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία και ελπίζω να συναχιστεί και σε άλλα νομοθετήματα-σχέδια νόμου ,υπουργικές αποφάσεις κλπ στη συνέχεια.
Όσο αφορά τα αυτοκίνητα επειδή είμαι Δημοτικός υπάλληλος 11χρόνια και ασχολούμαι με την λειτουργία των αυτοκινήτων του Δήμου έχω να προτείνω τα εξής:
1ον:Πρέπει να ξεκαθαρίσει η κατανάλωση καυσίμου των οχημάτων των Δήμων και συγκεκριμένα:Απορριμματοφόρα,Ημιφορτηγά,Φορτηγά,Μηχανήματα Έργου.
Τα περισσότερα οχήματα των Δήμων είναι πετρελαιοκίνητα αλλά το σημαντικότερο ,το μεγαλύτερο ποσοστό πρόκειτε για στόλο τουλάχιστον δεκαετίας με ότι αυτό συνεπάγεται στο θέμα συντήρηση-επισκευή.
Το μέτρο του leasing ,σε αυτόν τον τομέα, δεν θα αποδόσει τα αναμενόμενα διότι τι θα γίνει μετά την παρέλευση του leasing δηλ. όταν το αυτοκίνητο θα είναι πλέον 7-8 ετών χρονολογία στην οποία αρχίζουν να παρουσιάζονται τα προβλήματα συντήρησης-επισκευής αλλά το σημαντικότερο εύρεσης ανταλλακτικών.
Θέλω να πιστεύω πως και εσείς ο ίδιος θα αντιμετωπίσατε παρόμοια προβλήματα στην Πάρο,όταν για παράδειγμα για ένα ανταλλακτικό των 3-10 ευρώ ακινητοποιόταν ένα όχημα-φορτηγό ή μηχάνημα έργου.Και αυτό διότι νομίζω το μείζων θέμα πέρα απο την ατμοσφαιρική ρύπανση είναι η προμήθεια των κατάλληλων ανταλλακτικών για την όσο το δυνατό καλύτερη συντήρηση των οχημάτων διότι ένα άλλο σημαντικό κεφάλαιο που δεν έχει αναφερθεί μέχρι στιγμής είναι και κατα πόσο είναι ασφαλή τα αυτοκίνητα να είναι σε κίνηση όταν πολλές φορές αναγκαζόμαστε να τα επισκευάσουμε (λόγω πολλών παραγόντων που δεν είναι της παρούσης)με ανταλλακτικά αμφιβόλου πιότητας .
Πιστεύω πως πρέπει να δοθεί μεγάλη σημασία στα εξής:
1ον:Ευέλικτο θεσμικό πλαίσιο ,πάντα στα πλαίσια της διαφάνειας για την προμήθεια των ανταλλακτικών.
2ον:Μ επρωτοβουλία του υπουργείου η άλλων φορέων (ΚΕΔΚΕ-ΠΟΕΟΤΑ-Διευθύνσεις καθαριότητας Δήμων κλπ) να γίνει διαβούλευση για την όσο το δυνατό καλύτερη λειτουργία του συστήματος ΚΙΝΗΣΗ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΗΜΩΝ
3ον:Ειδικά για την καθαριότητα δεν πρέπει να μειωθούν τα επιτρπτά όρια κατανάλωσης καυσίμου διότι για παράδειγμα ένα απορριμματοφόρο μπορεί να κάνει 15-20 χιλιόμετρα αλλά σε ένα ξενοδοχείο να μένει εν λειτουργία μισή ώρα για να αδειάσει τους 80 και καμιά φορά 100 κάδους απορριμμάτων.
4ον:Πρέπει να δοθεί μεγάλη σημασία στα ελαστικά των απορριμματοφόρων και εξηγώ.Πέρα απο την υποχρέωση να είναι καινουργή και κατάλληλα θα πρέπι να βρεθεί μιά λύση με τους λεγόμενους ΧΥΤΑ.Όποιος έχει πάει σε κάποιον ΧΥΤΑ θα καταλάβει για τι μιλάμε.Ν αλλάζεις λάστιχα στο απορριμματοφόρο και με το επόμενο δρομολόγιο ,εφόσον έχει περάσει από το ΧΥΤΑ (ο θεός να τους πει ΧΥΤΑ) να έρχεται με σχισμένο λάστιχο.
Πιστεύω πως πρέπει να γίνεται η προμήθεια των ελαστικών σε πρώτη φάση,μετά να ακολουθήσουν και τα υπολοίπα ανταλλακτικά,με ένα διαγωνισμό πανελλαδικά γιά όλους τους Δήμους της χώρας(αφού προηγηθεί η καταγραφή των φορτηγών-ημιφορτηγών-απορριμματοφόρων που επισκέπτονται τους χυτα καθώς και όλων των οχημάτων) και ο ανάδοχος να υποχρεωθεί να εφοδιάζει τις κατά τόπους περιφέρειες μέσων των εππαγγελματιών που συνεργάζεται.
Αυτά προς το παρόν και ευχαριστώ για την φιλοξενία.(Από Δήμο Νομού Δωδεκανήσσου)
Ο έλεγχος για την τήρηση αυτού του άρθρου σε σχέση με την κυκλοφορία των αυτοκινήτων μπορεί να γίνεται ίσως δορυφορικά. Για τη χρήση τους πρέπει να γίνεται έλεγχος με αιφνιδιαστική επικοινωνία με τους οδηγούς.
Συστημα Παρακολουθησης Καταναλωσης Καυσιμων-Εκπομπης Καυσαεριων με «Ηλεκτρονικο Κλειδι» Ανα Χρηστη.
Ολα τα υπηρεσιακα αυτοκινητα θα πρεπει να ειναι εφοδιασμενα με συστημα
GPS το οποιο θα ειναι συνδεδεμενο με μια κεντρικη υπηρεσια η οποια μεσω λογισμικου θα μπορει να βλεπει τις διαδρομες που κανει το εν λογω οχημα και βασει αυτων να υπολογιζει τα καυσιμα που καει σε μηνιαια βαση ετσι θα υπολογιζει και τις εκπομπες καυσαεριων που ειναι το ζητουμενο.
Επισης θα ηταν ακομη πιο χρησιμο να υπηρχε «ηλεκτρονικο κλειδι» δηλαδη ενας κωδικος που θα εδινε ο οδηγος του οχηματος στη συσκευη GPS ωστε ο υπολογισμος καταναλωσης καυσιμου-εκπομπη καυσαεριων να γινεται ανα χρηστη.
Δεν υπαρχει νοημα στο να κυκλοφορουν αλογιστα και να καινε οσο καυσιμο θελουν οδηγοι/χρηστες των δημοσιων αυτοκινητων διοτι αυτο που κυριως θελουμε ειναι να εχουμε λιγοτερες εκπομπες καυσαεριων.
Ως τελευταιο θεωρω απαραιτητο το πλαφον σε χιλιομετρικη αποσταση/ογκο καυσιμου ανα χρηστη.Οταν το συστημα μετρισει οτι ο συγκεκριμενος δημοσιος υπαλληλος υπερβαινει το οριο του σε χιλιομετρα και βαση αυτων σε καταναλωση καυσιμου [εκπομπη καυσαεριων] να αναγκαζεται να πληρωσει απο την τσεπη του.
Ευχαριστώ για την δυνατότητα που μου δίνεται ώστε να εκφέρω την γνώμη μου σε νόμο του κράτους. Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας.
Θα ήθελα να δω στον νόμο το δικαίωμα ανώνυμης τηλεφωνικής αναφοράς των πολιτών στην αστυνομία και την υποχρέωση των αστυνομικών να ασκούν τον έλεγχο αυτό που ορίζει ο νόμος μέσα σε μισή ώρα. Η πρόβλεψη «εξουσιοδοτημένους προς τούτο υπαλλήλους της Περιφέρειας, συνεπικουρούμενους από όργανα της Ελληνικής Αστυνομίας όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας» είναι το μέσο για την υπεκφυγή. Θα τους δούμε μαζί μια δυο φορές στις αρχές του μέτρου και μετά θα τους ξεχάσουμε. Ο έλεγχος των νόμων και της τήρησής του πρέπει να μπορεί να ασκείτε από τους πολίτες όπως άλλωστε είναι επιταγή του Συντάγματος χωρίς δικονομικά προβλήματα.
Απλές λύσεις υπάρχουν αν θέλουμε και είναι απλές και οικονομικές στην υλοποίηση.
Χρήση εργαλείων fleet manager σε συνδιασμό με φόρμα κίνησης θα μειώσει (αν χρησιμοποιηθεί σωστά) την μη εξουσιοδοτημένη κίνηση σε ώρες και μέρη που δεν έχουν σχέση με την φύση της εργασίας (μιλάω εκ πείρας καθώς ήμουν μέχρι πρότεινως υπεύθυνος για οχήματα που στην κυριολεξία μετά την γνωστοποίηση της ύπαρξης του μηχανισμού υπήρξε τρομέρη μείωση των εξόδον τους).
Σε περιπτώσης παρανομιών να υπάρχει point system που μετά απο κάποιον μικρό σχετικά αριθμό θα αφαιρείτε το δικάιωμα χρήσης και στον οδηγό αλλά και στον επιβάτη ώστε να μην αναλαμβάνουν την ευθύνη κάποια «θύματα» αλλά συνολικά οι χρήστες του οχήματος.
Να μην υπάρχει καμία απολύτως ανοχή, όπως πρέπει να συμβαίνει και με τις παραβάσεις όλων μας. Οι δρόμοι μας ανήκουν σε όλους μας και πρέπει να τους κρατάμε ασφαλείς καθώς κα΄που εκεί μπορεί να περπατάνε τα παιδιά μας οι κάποιοι δικοί μας άνθρωποι.
Ελπιζω να μην δουμε ξαναδουμε κρατικη λιμουζινα εξω απο ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ η εξω απο ιδιωτικο σχολειο προς εξηπυρετηση των μελων οικογενειας ενος κρατικου υπαλληλου
Καθε κινηση και παρουσια κρατικου αυτοκινητου να περιοριζεται μονο για καθαρα υπηρεσιακους σκοπους
Συγχαρητήρια για τηε δημόσια διαβούλευση.
Ελπίζω να συνεχιστεί και κάποιος να τα διαβαζει εκτός από εμάς που γράφουμε τα σχόλια.
Στο θέμα τώρα, συμφωνώ με την ιδέα του GPS, όμως διαφωνω με την ιδέα της υπηρεσίας για τον έλεγχο. τα αυτοκίνητα αγοράστηκαν και θα αγοραστούν από χρήματα των πολιτών και κάποια στιγμή οι ίδιοι οι πολίτες θα πρέπει να ελέγχουν τη αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών. Αντί λοιπον η υπηρεσία να απαρτίζεται απο υπαλλήλους, να απαρτίζεται από πολίτες εκτός κρατικού μηχανισμού.
Για το θέμα των ρύπων ελπίζω να μη μείνει στα χαρτιά.
Ειναι πολυ σημαντικο να ελεγχονται οι εκπομπες ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ
ΟΛΩΝ των κρατικων οχηματων, μηδενος εξαιρουμενου. Δηλ.
και στρατιωτικών και αστυνομικων και των παντων. Οχι να
υπαρχει μια κακως εννοουμενη ανοχη και παρανομια επειδη
προκειται για «υπηρεσιακα» αυτοκινητα, που ομως ρυπαινουν
ατιμωρητα και δημιουργουν ενα πολυ κακο παραδειγμα !!!
Είναι σαφές ότι η συνεχής αξιολόγηση και ο έλεγχος από σαφώς καθορισμένη ανεξάρτητη υπηρεσία ελέγχου της νόμιμης αλλά και ορθολογικής χρήσης υπηρεσιακών οχημάτων μέσα στον χρόνο με συγκεκριμένο ρόλο (παρακολούθηση της εξέλιξης των αναγκών/απαιτήσεων, καταγραφής τάσεων-παραβάσεων, διορθωτικών ενεργειών, επιβολή προστίμων ή επιπλήξεων σε υπεύθυνους, προτάσεων για ηλεκτρονική παρακολούθηση, στατιστικών στοιχείων κατανάλωσης/εξοικονόμησης/παραβάσεων/μετακινήσεων κλπ) στην οποία θα λειτουργεί τηλέφωνο καταγγελιών για υπερβολές χρήσης οχημάτων, αποτελεί βασικό στοιχείο ικανοποίησης του στόχου που τίθεται
Θετική η πρωτοβουλία της δημόσιας διαβούλευσης, ελπίζω να συνεχιστεί και με τις υπόλοιπες αποφάσεις και τα σχόλια των πολιτών να αξιολογούνται ουσιαστικά.
Επί του θέματος, μήπως θα ήταν σκόπιμο πριν της έκδοση της παρούσας απόφασης να τροποποιηθεί ο εξουσιοδοτικός νόμος που είναι από το 1953 προς το πιο σύγχρονο; Δεν νοείται στην εποχή μας να ποινικοποιούνται διοικητικές παραβάσεις, όπως προβλέπεται στο νόμο αυτό. Εξάλλου, η πρόβλεψη ποινών δεν αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για όσους οδηγούν ή χρησιμοποιούν κρατικά οχήματα, γιατί, εξ όσων γνωρίζω, δεν γίνονται οι προβλεπόμενοι έλεγχοι έτσι κι αλλιώς από υπαλλήλους της Περιφέρειας.
Επίσης, πόσο ρεαλιστικό θεωρείτε να μην μετακινούνται με κρατικά οχήματα συγγενικά ή φιλικά πρόσωπα των εξυπηρετούμενων; Υπάρχει οδηγός δημόσιος υπάλληλος ο οποίος θα αρνηθεί π.χ. στον Υπουργό να μεταφέρει μαζί με αυτόν και τη σύζυγό του (για να μη σας πω και μόνη της); ή μήπως θα κάνει αναφορά για να μην έχει ευθύνη; σε ποιον και πότε;
Κατά τα λοιπά συμφωνώ με τους συμπολίτες μου ότι δεν υπάρχει δικαιολογητική βάση για τη χρήση κρατικών αυτοκινήτων από τον Αρχιεπίσκοπο ή άλλους θρησκευτικούς εκπροσώπους και όλους τους «τέως». Το Κράτος πρέπει να είναι ουδέτερο απέναντι στις θρησκείες, αυτό επιβάλλει η αρχή της θρησκευτικής ισότητας. Ομοίως, η χορήγηση κρατικού αυτοκινήτου πρέπει να συνδέεται με την ενεργή προσφορά δημόσιας υπηρεσίας. Ασφαλώς και περιποιούμε τιμή σε όσους υπηρέτησαν μέσα από κρατικά αξιώματα την Πολιτεία, από τη στιγμή όμως που χάνουν την ιδιότητα του κρατικού λειτουργού, πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις με τους υπόλοιπους πολίτες. Και ποια ακριβώς είναι η δημόσια προσφορά των συζύγων αποβιωσάντων πρωθυπουργών, διάταξη καθαρά φωτογραφική;
Τέλος, συμφωνώ με τη χρήση GPS. Τη θεωρώ περισσότερο αποτελεσματική από οποιουσδήποτε ελέγχους.
Καλή συνέχεια στο έργο σας.
Συγχαίρω την απόφαση της νέας κυβέρνησης για τη δυνατότητα που παραχωρεί στους πολίτες για να εκφράσουν τις απόψεις τους ή τις παρατηρήσεις τους. Ελπίζω να συνεχιστεί και σε άλλες προτάσεις νόμων. Θεωρώ πως πρέπει να μπούν κανόνες στη χρήση ΟΛΩΝ των οχημάτων του δημοσίου. Απαγόρευση χρήσης των οχημάτων των δήμων (τύπου αγροτικών ή πυροσβεστικών) πέραν του ωραρίου λειτουργίας του δήμου. Κίνηση μονάχα σε εξαιρετικές περιπτώσεις π.χ πυρκαγιών ή βλαβων σε δίκτυα κοινής ωφέλειας (πτώσεις δένδρων κλπ)που θα γίνεται με δελτίο κίνήσεως όπου θα αναφέρεται ο λόγος της κίνησης του, η απόσταση που θα διανύσει κ.λ.π, ώστε να σταματήσει η χρήση από τους οδηγούς για ιδία χρήση όπως αγροτικές εργασίες, γεγονός που αποτελεί κανόνα σε αγροτικούς δήμους. Συμφωνώ απόλύτως με την τοποθέτηση G.P.S σε όλα τα οχήματα του δημοσίου και ευρύτερου δημοσίου τομέα. Επίσης ασφάλιση όλων των οχημάτων και ειδική μέριμνα για τα στρατιωτικά οχήματα, ώστε σε περίπτωση σύγκρουσης από υπαιτιότητα του οδηγού του στρατιωτικόυ οχήματος ο πολίτης να αποζημιωθεί.
Προτείνω να μην δημιουργηθεί ακόμη μία υπηρεσία εντός υπηρεσίας που θα αστυνομεύει, αλλά να κληρώνονται κατά διαστήματα κάποιοι υπάλληλοι (έτσι δεν δημιουργούνται στεγανά) οι οποίοι το συγκεκριμένο διάστημα θα είναι διαπιστευμένοι να εκτελούν τα συγκεκριμένα καθήκοντα.
Σωστό το άρθρο, όχι ανά τρίμηνο αλλά δίμηνο τουλάχιστον, δεν βλέπω πειθαρχικές τιμωρίες από αρμόδιο συμβούλιο.
Μήπως θα πρέπει να εξεταστεί και το θέμα του leasing γιατί το κράτος δε μπορεί να είναι και έμπορος αυτ/του(όταν παλιώνουν τι θα τα κάνει?
επιπλέον όλα τα σέρβις,ζημιές,ελαστικά είναι πληρωμένα από την εταιρεία
Το Άρθρο 12 σχετικά με τον έλεγχο χρήσης και κυκλοφορίας των κρατικών αυτοκινήτων είναι παντελλώς ανεπαρκές, καθώς βασίζεται στις διατάξεις Νόμου του 1953, όταν οι συνθήκες κίνησης, οι υπηρεσιακές ανάγκες, αλλά και όλες οι υπόλοιπες παράμετροι δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με αυτές που επικρατούσαν όταν πριν από 55 χρόνια.
Όλοι οι συμπολίτες μας που έχουν σχολιάσει το Άρθρο 12, έχουν συνεισφέρει ιδιαίτερα χρήσιμες και ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες μπορούν να ενταχθούν στην συνολική διαχείρηση του στόλου των κρατικών οχημάτων (fleet management).
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΣΑΝ ΠΟΙΝΗ ,ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΜΗ ΝΟΜΙΜΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΟΧΟ.
Συμφωνώ με την τοποθέτηση συσκευών GPS σε ΟΛΑ τα υπηρεσιακά αυτοκίητα ούτως ώστε να είναι δυνατή η καταγραφή των κινησεών τους απο ένα κεντρικό σημείο και με απόλυτη ακρίβεια.
Ετσι θα είναι δυνατός και ο υπολογισμός του απαιτούμενου καυσίμου για την εκάστοτε διαδρομή ωστε να μην παρατηρούνται φαινόμενα υπέρογκων χρεώσεων σε καυσιμα.
Κατ’ αρχήν συγχαρητήρια στην Κυβέρνηση για τη Δημόσια Διαβούλευση θεμάτων που αφορούν άμεσα τους πολίτες.
Έχω υπηρετήσει στην ΕΛ.ΑΣ (και σε συνδικαλιστικό πόστο) και έχω σοβαρές αμφιβολίες για το πως θα γίνεται ο έλεγχος σε υπαλλήλους που θα χρησιμοποιούν παράνομα κάποιο υπηρεσιακό αυτοκίνητο.
Στα δικά μου χρόνια? Ακόμα και τα ψώνια της λαϊκής κάποιοι τα μετέφεραν με το περιπολικό.
Μήπως είναι καιρός να σταματήσουν όλα αυτά?
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ο ΕΛΕΝΧΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ Η’ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.
ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ
1. Χρήση GPS σε όλα τα αυτοκίνητα με καταγραφή διαδρομών, δελτίων και εντολών κινήσεων και συλλογή στατιστικών στοιχείων. Οι προτάσεις του κ. Στασίνου είναι σωστές και μπορούν να φανούν χρήσιμες.
2. Οποιαδήποτε χρηματική ποινή επισύρεται για παράβαση του ΚΟΚ πρέπει να επιβαρύνει αποκλειστικά το πρόσωπο το οποίο κάνει χρήση του αυτοκινήτου και όχι την υπηρεσία του ή τον οδηγό (ο οποίος εκτελεί εντολές).
Συμφωνώ με την τοποθέτηση GPS και για τη πιθανή χρησιμοποίησή του ως μέσου απόδειξης εκτελεσθέντος, ακτά παράβαση, δρομολογίου, αλλά και για χρήση του σε περίπτωση κλοπής, απώλειας, εξαφάνισης κ.λπ
Η ΕΛ.ΑΣ., μετά απο εντολή της Γ.Γ.Δ.Δ.& Η.Δ.να εκτελεί περιοδικούς έκτακτους ελέγχους νομιμότητας κίνησης αυτοκινήτων του Δημοσίου, σε όλη την επικράτεια και για όλο το 24ωρο.Τα αποτελέσματα να δημοσιοποιούνται.
Οι οδηγοί των οχημάτων αυτών να υποχρεούνται στη συμπλήρωση σχετικού μηχανογραφικού εντύπου για κάθε δρομολόγιο που εκτελούν και ν’ απο-τελεί αναπόσπαστο μέρος του κάθε αυτοκινήτου. Επίσης οι οδηγοί να τιμωρούνται με βαθμούς ποινής ανάλογα ( μέχρι αποπομπής απο την υπηρεσία του σε κατά εξακολούθηση παραπτώματα)
Να μπει σε όλα GPS και να γίνεται έλεγχος (και σύγκριση στατιστικών δεδομένων) από ανεξάρτητη αρχή.
Και όταν διαπιστώνεται χρήση που δεν δικαιολογείται, να καλούνται σε εξηγήσεις / απολογία.
Αν δεν κάνω λάθος, τα παρακάτω είναι τα σχετικά άρθρα (ΦΕΚ 117/Α`) για τις παραβάσεις των κρατικών οχημάτων. Δεν αναφέρεται πουθενά στη περίπτωση χρηματικού προστίμου ποιος το πληρώνει….
Αρθρ. 5.
1. Η παράβασις των διατάξεων του παρόντος Νόμου και των προς εκτέλεσιν αυτού εκδιδομένων αποφάσεων του Προέδρου της Κυβερνήσεως τιμωρείται αν δεν συντρέχη περίπτωσις εφαρμογής αυστηροτέρων διατάξεων του Ποινικού Νόμου, δια φυλακίσεως μέχρις 6 μηνών. Προκείμενου περί Στρατιωτικών εφαρμόζονται αι διατάξεις του άρθρου 72 παράγραφος γ’ του Σ.Π. Κώδικος.
2. Θεωρείται ως ιδιαιτέρα επιβαρυντική περίπτωσις η άρνησις των υποχρέων ίνα υποβάλλωνται εις τον έλεγχον των αρμοδίων οργάνων, ως και η καθ’ οιονδήποτε τρόπον παροχή ανακριβών στοιχείων ή η παρεμβολή δυσχερειών εις ταύτα. Οσάκις συντρέχει οιαδήποτε των ανωτέρω περιπτώσεων η καταγιγνωσκομένη ποινή δεν δύναται να είναι κατωτέρα των τριών μηνών. Εις την αυτήν ποινήν υπόκεινται και οι αναρμοδίως εκδίδοντες διαταγάς πορείας αυτοκινήτων ή δίδοντες εντολήν προς κίνησιν του οχήματος εις τους οδηγούς εν γνώσει ότι αύτη αντιβαίνει εις τους όρους του παρόντος Νόμου, ή οι κυκλοφορούντες ή παραγγείλαντες την κυκλοφορίαν αυτοκινήτων τεθέντων εν εφεδρεία ή παροπλισμώ. Εν υποτροπή η επιβαλλομένη ποινή δεν δύναται να η μικροτέρα των τεσσάρων μηνών, εν τη περιπτώσει δε ταύτη δεν χωρεί αναστολή ή μετατροπή της ποινής η δε άσκησις ενδίκων μέσων δεν έχει ανασταλτικήν δύναμιν.
Αρθρ. 6.
1. Αι παραβάσεις του Νόμου τούτου διώκονται αυτεπαγγέλτως, εκδικάζονται δε κατά την διαδικασίαν των επ’ αυτοφώρω. Προκειμένου περί στρατιωτικών η δίωξις των παραβάσεων τούτων ενεργείται κατά τας διατάξεις του Σ.Π.Κ. δι’ απ’ ευθείας κλήσεως άνευ οιασδήποτε προανακριτικής ενεργείας κοινοποιουμένων των εν άρθρω 100 της Σ.Π.Ν. αναφερομένων εγγράφων οποτεδήποτε, πάντως δε προ της ενάρξεως της συνεδριάσεως.
2. Οι ανήκοντες εις την Ιδρυθησομένην Υπηρεσίαν Ελέγχου Κρατικών Αυτοκινήτων Δημόσιοι Υπάλληλοι και Αξιωματικοί θεωρούνται κατά τας διατάξεις του άρθρου 34 του Κωδ. της Ποιν. Δικονομίας ειδικοί Ανακριτικοί υπάλληλοι δυνάμενοι να ενεργώσι προανάκρισιν των επ’ αυτοφώρω παραβάσεων κατά τας διατάξεις των άρθρων 251 και επ. του αυτού Κώδικος.
Αρθρ. 7.
Ανεξαρτήτως της ποινικής διώξεως η παράβασις των διατάξεων των εν άρθροις 2, 3 και 4 του παρόντος και των εις εκτέλεσιν τούτου εκδοθησομένων αποφάσεων του Προέδρου του Υπουργικού Συμβουλίου συνιστά πειθαρχικόν παράπτωμα οι δε υπαίτιοι τιμωρούνται υπό των προϊσταμένων των αρχών ως ακολούθως: α) Οι εκ τούτων Πολιτικοί υπάλληλοι δια τινός των εν παραγράφω 1 εδάφια α’, β’, γ’ του άρθρου 133 του Υπαλληλικού Κώδικος. β) Οι Αξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων, Β. Χωροφυλακής και Λιμ. Σώματος δια φυλακίσεως και εις βαρυτέρας περιπτώσεις δι’ αργίας δια προσκαίρου παύσεως. γ) Οι οπλίται των Ενόπλων Δυνάμεων, Β. Χωροφυλακής Λιμ. Σώματος, δια της ποινής της φυλακίσεως. δ) Οι της Αστυνομίας Πόλεων αναλόγως της περιπτώσεως και κατά τας περί αυτών κειμένας διατάξεις μέχρι και της ποινής της αργίας δια προσκαίρου παύσεως. ε) Οι υπάλληλοι και εκπρόσωποι των λοιπών εν άρθρω 1 παράγραφος 1 εδάφιον α’ προσώπων και υπηρεσιών κατά τας αντιστοίχους περί πειθαρχικής διώξεως διατάξεις των οικείων κανονισμών, μέχρι και
της ποινής της αργίας δια προσκαίρου παύσεως. Εν υποτροπή μεν οι Στρατιωτικοί και οι τούτοις εξομοιουμένοι παραπέμπονται υποχρεωτικώς εντός 20ημέρου δια διαταγής του αρμοδίου Υπουργού εις Ανακριτικόν Συμβούλιον με το ερώτημα της αργίας δι’ απολύσεως, οι Πολιτικοί υπάλληλοι εντός της αυτής προθεσμίας εις το Υπηρεσιακόν Συμβούλιον προς επιβολήν των ποινών των εδαφίων ε’ ή στ’ της παραγράφου 1 του άρθρου 133 του Υπαλληλικού Κώδικος, οι δε Αστυνομικοί υπάλληλοι εις τα κατά νόμον Συμβούλια με το ερώτημα της αργίας δι’ απολύσεως. Προκειμένου περί παραβατών οπλιτών Χωροφυλακής, ούτοι παραπέμπονται εντός των ιδίων προθεσμιών εις Ανακριτικόν Συμβούλιον με το ερώτημα της εκ του Σώματος απολύσεως. Οι δε υπάλληλοι ή εκπρόσωποι των προσώπων του εδαφίου ε’ του παρόντος παραπέμπονται με το ερώτημα της αργίας δι’ απολύσεως.
Αρθρ. 8.
Ιδιώται διωρισμένοι επί μισθώ ή ημερομισθίω ως οδηγοί Κρατικών οχημάτων, οίτινες εν γνώσει ήθελον παραβή τας διατάξεις του παρόντος Νόμου και των εις εκτέλεσιν τούτου εκδοθησομένων αποφάσεων του Προέδρου της Κυβερνήσεως απολύονται μετά την πρώτην καταδίκην οριστικώς της Υπηρεσίας άνευ άλλης διατυπώσεως.
Αρθρ. 9.
Η Αστυνομία υποχρεούται να κατάσχη το παρανόμως κυκλοφορούν αυτοκίνητον, παραδίδουσα τούτο εις την αρμοδίαν Αρχήν συντασσομένης σχετικής εκθέσεως, εάν δε πρόκειται περί οχήματος όπερ έδει βάσει εκδοθείσης εκθέσεως να είχε παροπλισθή, παραδίδεται εις τον Ο.Δ.Ι.Σ.Υ.
Mε την παραχώρηση σε κάποια υπηρεσία ενός στόλου αυτοκινήτων, είναι απαραίτητη η παρακολούθηση και διαχείριση με εξειδικευμένο πληροφορικό σύστημα, τόσο σε επίπεδο υπηρεσίας όσο και σε επίπεδο Yπουργείου. Πληροφορίες που έχουν να κάνουν με τα διανυθέντα χιλιόμετρα, το είδος των αυτοκινήτων που χρησιμοποιήθηκαν (κυβικά, μικρο βαν, κλπ), την κατανάλωση καυσίμων, τον αριθμό ατόμων που εξυπηρετήθηκαν και διάφορα άλλα στοιχεία.
Είναι πράγματα που με μικρό κόστος υλοποίησης, μπορούν να απεικονίσουν την μέχρι τώρα κατάσταση καθώς και να βοηθήσουν στη λήψη αποφάσεων με βάση τις μελλοντικές ανάγκες. Τα παραπάνω τα αναφέρω σαν επαγγελματίας του χώρου και εξειδικευμένος σε συστήματα επιχειρηματικής ευφυίας (Business Intelligence Systems).
μπορείτε να κάνετε έλεγχο τοποθετώντας gps σε κάθε όχημα. η τεχνολογία υπάρχει. χρησιμοποιήστε την.
τα GPS δεν λαδώνοντε!
ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ GPS ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ
Θεωρώ ότι η πρόταση του κ. Στασινού είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και εφαρμόσιμη. Παράλληλα θα μπορούσε να λύσει πρακτικά και το πρόβλημα του ουσιαστικού ελέγχου του κόστους χρήσης αυτών των μέσων και την διασταύρωση των πιθανών παραβάσεων. Είναι και μία ένδειξη ότι το κράτος βρίσκεται κοντά τις εξελίξεις.
Υ.Γ. Ευχαριστούμε για την ευκαιρία της συμμετοχής – Καλή Επιτυχία!
Ο έλεγχος της χρήσης και κυκλοφορίας κρατικών αυτοκινήτων είναι αναμφισβήτητα μια δύσκολη υπόθεση λόγω της διαφορετικής φύσης των αναγκών που αυτά εξυπηρετούν. Συμβάλλοντας και εγώ στην δημόσια αυτή διαβούλευση έχω να προτείνω μια αποδεδειγμένα αποτελεσματική μέθοδο ελέγχου κυκλοφορίας και κατανάλωσης καυσίμου που εφαρμόσθηκε στον Δήμο Αρχανών με την εφαρμογή συστήματος ποιότητας. Καθιερώσαμε το Ημερολόγιο Κίνησης, για κάθε μεταφορικό μέσο, ένα απλό στην χρήση έντυπο που ενημερωνόταν καθημερινά από τους χρήστες των οχημάτων. Τα στοιχεία αυτά επεξεργαζόταν μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή με θεαματικά αποτελέσματα που κυρίως έχουν να κάνουν με την άσκοπη ή ιδιωτική χρήση οχημάτων του δήμου με φυσικό επακόλουθο την υπέρμετρη κατανάλωση καυσίμων.
Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο για το οποίο δεν βλέπω κάτι να προβλέπεται στις διατάξεις του παρόντος σχεδίου είναι η επισκευή/συντήρηση των κρατικών αυτοκινήτων (εκτός αν προβλέπεται με άλλον νόμο).Σε αυτό, είχαμε καθιερώσει το βιβλίο επισκευής/συντήρησης για κάθε αυτοκίνητο με γραπτές οδηγίες, για τους υπεύθυνους, σύμφωνα με αυτές που αναφέρονται στα έντυπα συντήρησης που δίδονται κατά την αγορά του αυτοκινήτου. Με αυτόν τον τρόπο ελέγχαμε ανεπιθύμητες βλάβες που κατά βάση προερχόταν από κακή συντήρηση.
Θα πρέπει οπωσδήποτε τα κρατικά αυτοκίνητα να έχουν ασφάλεια. Τόσα ατυχήματα γίνονται κάθε μέρα στους δρόμους και δεν μπορώ να φανταστώ πως κυκλοφορούν ανασφάλιστα αυτά τα αυτοκίνητα. Προκαλούν υλικές και σωματικές ζημιές. Πιθανότατα είμαστε η μόνη χώρα που τα κρατικά αυτοκίνητα έχουν άλλου τύπου πινακίδες από τις κανονικές και είναι ανασφάλιστα.
Τα στοιχεία που αναφέρονται στην παράγραφο 3 σχετικά με τις παραβάσεις που διαπιστώθηκαν και τις κυρώσεις που επιβλήθηκαν να αναρτώνται και στο διαδίκτυο σε μορφή κατάλληλη για αυτόματη επεξεργασία.
το άρθρο 1 είναι ανεφάρμοστο χωρίς να πρέπει να καταφύγουμε σε ειδικά στοιχεία πέρα από τη χρήση κοινής λογικής.
Αντιθέτως στο εξωτερικό και την ελλάδα χρησιμοποιούνται ευρέως συστήματα παρακολούθησης στόλου αυτοκινήτων από εταιρίες μεταφορών κλπ με τη χρήση GPS.
Χωρίς να ξέρω το κόστος της συνολικής εφαρμογής, γνωρίζοντας το κόστος των επιμέρους τεχνολογιών, το κόστος μπορεί να είναι ιδιαίτερα χαμηλό.
Ειδικά εάν χρησιμοποιηθουν και αναπτυχθούν FLOSS εφαρμογές για το συγκεκριμένο σκοπό, επιδοτούμενες από το κράτος, προκειμένου να αποφύγουμε τον παχυλό, ετοιματζίδικο (και ιδιαιτέρως ακριβό) τρόπο σκέψης των εταιριών πληροφορικής στην Ελλάδα..
Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσαμε να εχουμε μια συνολική εικόνα του στόλου και ταυτόχρονα να γνωρίζουμε τη χρήση του κάθε αυτοκινήτου ξεχωριστά.
Κάθε 3 μήνες θα πρέπει να δημοσιεύονται τα στοιχεία των συνολικών χιλιομέτρων που έκανε κάθε υπηρεσία.
Θα πρέπει να δίνεται ένα σαφές χρονοδιάγραμμα για την ανάπτυξη και την εγκατάσταση ενός τέτοιου συστήματος παρακολούθησης.
ΥΓ με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί να ελέγχεται ξεκάθαρα και η χρήση των καυσίμων καθώς μια απλή διαίρεση των χιλιομέτρων που έγιναν δια λίτρων βενζίνης που καταναλώθηκαν θα μας δείχνει την απόκλιση από το μέσο όρο κατανάλωσης κάθε συγκεκριμένου τύπου κρατικού αυτοκινήτου.
Δεν μπορώ να φανταστώ – αν και δεν τον γνωρίζω – ότι ένας νόμος του 53 μπορεί να ανταποκρίνεται εν έτει 2009 στον έλεγχο της χρήσης και κίνησης των κρατικών αυτοκινήτων.