Με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, εξυπηρετούνται κατ’αποκλειστικότητα:
α. Οι Γενικοί Γραμματείς των Υπουργείων και της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης.
β. Οι Γενικοί Γραμματείς των Περιφερειών.
γ. Οι Πρόεδροι των Διευρυμένων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.
δ. Οι Νομάρχες Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και Νομαρχιακών Διαμερισμάτων.
ε. Ο Πρέσβης, Διευθυντής Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών.
στ. Οι Προϊστάμενοι των Γραφείων του Πολιτικού Γραφείου Πρωθυπουργού.
ζ. Ο Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών.
η. Οι Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.).
θ. Οι Μητροπολίτες.
ι. Οι ΄Επαρχοι.
ια. Οι Δήμαρχοι Δήμων με πληθυσμό άνω των 10.000 κατοίκων.
ιβ. Ανώτατοι Αξιωματικοί των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, της Αστυνομίας, του Λιμενικού και του Πυροσβεστικού Σώματος, (ύστερα από συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.)
Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 472 ΣχόλιαΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξεις
- 181 Σχόλια΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 203 Σχόλια΄Αρθρο 2 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ.
- 167 Σχόλια΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 27 Σχόλια΄Αρθρο 4 Αποκλειστική χρήση ενός αυτοκινήτου.
- 163 Σχόλια΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 6 Υπηρεσίες που εξυπηρετούνται με τα αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ.
- 50 Σχόλια΄Αρθρο 7 Διακριτικά γνωρίσματα αυτοκινήτων.
- 45 Σχόλια΄Αρθρο 8 Ανάρτηση Εθνικής Σημαίας στα κρατικά αυτοκίνητα.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 9 Κίνηση αυτοκινήτων.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 10 Κατανάλωση καυσίμων.
- 39 Σχόλια΄Αρθρο 11 Στάθμευση αυτοκινήτων.
- 55 Σχόλια΄Αρθρο 12 ΄Ελεγχος χρήσης και κυκλοφορίας αυτοκινήτων.
- 15 Σχόλια΄Αρθρο 13 Διάθεση για χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 13 Σχόλια΄Αρθρο 14 Διαγραφή – εγγραφή υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 82 ΣχόλιαΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 16 Καταργούμενες διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Οκτωβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Οκτωβρίου 2009, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
167 Σχόλια 1697 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Είναι σε καλή κατεύθυνση, αλλά να γίνει ακόμα μεγαλύτερος περιορισμός. Π.χ. να μη διατίθεται κρατικό όχημα για τους μητροπολίτες, τους Δημάρχους, κλπ. Και επίσης να υπολογίσει κάποιος, έστω με κάποια απόκλιση, πόσα θα είναι τα αυτοκίνητα με το νέο Νόμο. Γνώμη μου είναι ότι συνολικά δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν τις 4.000 -5.000 οχήματα. Δεν είναι και λίγα!!!
Καλησπέρα
Διαφωνώ εν μέρει με το νομοσχέδιο.
Δεν μπορείς κάποιον να τον χρίζεις αξιωματούχο οπουδήποτε και αν τοποθετήτε και να τους λες ότι θα μετακινείσαι με σαραβαλάκια ή δεν σου παρεχω μετακίνηση. Τον μειώνεις και μειώνεις και την θεση του.
Δεν νομίζω ότι πάσχει απο αυτό η Δημόσια Διοικηση.
Θα μπορούσε μονο να γινει αυστηρως ελεγχος στις μετακινησεις οι οοποιες να περιοριζοντω στις απολυτως απαρραίτητες.
Ευχαριστω για την φιλοξενια
Γιατί οι Μητροπολίτες?
Δεν είναι απαραίτητο.
Επιπλέον δικαιούνται πάρα πολλές βαθμίδες αυτοδιοικησης: γιτι οι έπαρχοι κλπ
Με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ εξυπηρετούνται κατ’αποκλειστικότητα ΜΟΝΟ :
α. Οι Γενικοί Γραμματείς των Υπουργείων και της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης.
β.
γ.
δ. Οι Νομάρχες Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και Νομαρχιακών Διαμερισμάτων.
ε. Ο Πρέσβης, Διευθυντής Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών.
στ.
ζ. Ο Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών.
η.
θ.
ι. Οι ΄Επαρχοι.
ια. Οι Δήμαρχοι Δήμων με πληθυσμό άνω των 10.000 κατοίκων.
ιβ.
Θα μπορούσε κανείς, για να είναι ακόμα πιο πολύ δυναμικός στην απόφαση ως προς τη χρήση των αυτοκινήτων, να θεσμοθετήσει την ύπαρξη ελάχιστης και συμβολικής χρέωσης ανά χλμ για κάθε αξιωματούχο που χρησιμοποιεί το όχημα που αναλογεί στις πιο πάνω κατηγορίες και όχι το δικό του όχημα, όπως όλοι οι υπόλοιποι πολίτες, με καθημερινό αυστηρό έλεγχο των χλμ σε περίπτωση που το χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις εντός της πόλης που ανήκει η έδρα. Στις ημέρες που ο αξιωματούχος βρίσκεται με άλλο μέσο εκτός έδρας για εργασία ή άδεια το όχημα πρέπει να βρίσκεται στην έδρα του και μόνο.
Αυτό πιστεύω θα βοηθούσε στη λελογισμένη χρήση των υπηρεσιακών αυτοκινήτων από τους εκάστοτε υπηρεσιακούς πράγοντες ή και ανθρώπους αυτών.
οφειλει το Υπουργειο να επανεξετασει σε καθε περιπτωση την χορηγηση κρατικων αυτοκινητων σε μητροπολιτες . Προσωπικα ειμαι καθετα αντιθετος σε χρηση κρατικου αυτκινητου απο λειτουργο Θρησκευματος .
Ναι στα α,β,γ,δ,στ,ιβ
το βασικό είναι να μπει μια τάξη στα οικονομικά του κράτους
στερούμενοι όλοι μας και μετά ας επανεξετάσουν ορισμένα ζητήματα και παροχές. Δεν τρέχει τίποτα αν για μερικά χρόνια κάποιοι δεν έχουν στην διάθεση τους κρατικό αυτοκίνητο.
Οι παπάδες , ας βολευτούν με δικό τους όχημα προς το παρόν.
Γιατοι να εχουν αυτοκίνητο Οι Προϊστάμενοι των Γραφείων του Πολιτικού Γραφείου Πρωθυπουργού.
Πόσοι προϊστάμενοι δηλαδή, και πόσα Γραφεία. ? Δεν εχουν καλους μισθούς? Απο οτι ξέρω, ειναι παχυλότατοι.
Γιατί Ο Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών? Δεν κατάλαβα τι προσφέρει και που χρειάζεται να μετακινείται?
.
Γιατι Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.)? Που πηγαίνει δηλαδή ο πρύτανης του Οικονομικού Πειραιά? Η του Μετσοβίου? Ο μισθός δεν ειναι καλός? Ας παίρνουν την χιλιομετρική τους αποζημίωση..
ιβ. Ανώτατοι Αξιωματικοί των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, της Αστυνομίας, του Λιμενικού και του Πυροσβεστικού Σώματος, (ύστερα από συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΘΕΙ Πόσοι.. Τι βαθμό και πάνω.. κλπ..
Το ιβ’ του άρθρου 3 συνιστά περίπτωση που αίρει την οικονομία του άρθρου, διότι οι αξιωματικοί αυτοί (από το βαθμό του ταξίαρχου και άνω) είναι πολυάριθμοι. Καλό είναι ένα νέο νομοθέτημα, με πνοή που υπερβαίνει τους δυστυχώς καθιερωμένους αναχρονισμούς, να μη φέρει την πρόβλεψη της περίπτωσης ιβ’. Αν οι ένοπλες δυνάμεις ή τα σώματα ασφαλείας χρειάζονται επειγόντως τους ανώτατους αξιωματικούς τους θα τους μετακινήσουν με κάποιο από τα πολλά οχήματα που διαθέτουν.
-ΟΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ Ή ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΠΟΣΟ ΣΥΝΕΤΟΙ ΕΙΝΑΙ.
-ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.
Συμφωνώ με το άρθρο εκτός των ζ – η – ι , αλλά θα πρέπει να υπάρχει & μέριμνα για την εποπτεία της ορθής χρήσης τους .
1. Απλή μετακίνηση προς κάποιον προορισμό ο οποίος μπορεί να καλυφθεί εντός εύλογου χρονικού διαστήματος με άλλο μέσο μεταφοράς (κατά προτίμηση ΜΜΕ) δεν συνιστά υπηρεσιακή χρήση και άρα δεν δικαιολογεί τη χρήση του.
2.Εφόσον κάποιος δε δικαιούται αποκλειστική χρήση, τότε δεν δικαιούται καμία χρήση. Εφόσον μια μετακίνηση οποιουδήποτε προσώπου μιας υπηρεσίας κρίνεται απαραίτητη τότε μπορεί να γίνεται μη αποκλειστική χρήση για εκείνη την περίσταση χωρίς να γίνεται προσδιορισμός ποιός μπορεί και δεν μπορεί να κάνει μή αποκλειστική χρήση.
καλό το μετρο μόνο να μην πηγαινουν τα κρατικά αυτοκινητα στο Σουπερ Μαρκετ για ψώνια
Διαφωνώ με τους Μητροπολίτες. Ας χρησιμοποιούν αυτοκίνητα της Εκκλησίας.
Επιπλέον θεωρώ οτι κανείς από τους παραπάνω δεν χρειάζεται οδηγό. Αν δεν ξέρει να οδηγεί κάποιος ας χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς όπως προφανώς έκανε πριν αποκτήσει το αξίωμα και άρα το υπηρεσιακό αυτοκίνητο.
Ο αριθμός των ατόμων είναι υπερβολικός , μπορεί να μειωθεί , ιδιαίτερα στα αστικά κέντρα όπου υπάρχουν ποικίλα συγκοινωνιακά μέσα.Στην επαρχία να γίνεται χρήση υπηρεσιακών μέσων μόνο σε υπηρεσιακή αποστολή και όχι για προσωπικούς λόγους.Θέλει μελέτη και αλλαγή νοοτροπίας από αυτούς που κάνουν χρήση , διότι θεωρούν το αυτοκίνητο ένδειξη εξουσίας για να μην αναφέρω τι γίνεται στις ΔΕΚΟ όπου ξεκινά να πάει για επισκευή βλάβης π.χ. ο υπάλληλος του ΟΤΕ και κάνει πρώτα όλες τις δικές του δουλιές και μετά πάει στη βλάβη.
Για τα στρατιωτικά οχήματα θέλει μελέτη και όχι βιαστικές αποφάσεις η προσέλευση των εργαζομένων σε στρατιωτικές μονάδες , επιτελεία και διάφορες υπηρεσίες είναι ευθύνη της πολιτείας , μπορεί να βρεθεί λύση με μικρό επίδομα για τα έξοδα μεταφοράς με δημόσια μέσα και όπου δεν υπάρχουν (επαρχία) να γίνει συντονισμός των κινήσεων.
Συμφωνώ κατά βάση με την τοποθέτηση της κ. Κεφαλά.
Προτείνω όπως δικαίωμα χρήσης αυτοκινήτου στις Ένοπλες Δυνάμεις να έχει μόνο ο Α/ΓΕΕΘΑ και τα μέλη των Ανωτάτων Συμβουλίων των Κλάδων.
Ειδικά για το θέμα απόκτησης – χρήσης – συντήρησης αυτοκινήτων στις Ένοπλες Δυνάμεις προτείνω την άμεση εφαρμογή του συστήματος Leasing αλλά και της ανάθεσης συντήρησης, με διενέργεια διαγωνισμού, σε ένα φορέα για όλη τη Χώρα, που θα εξασφαλίζει βεβαίως τις σχετικές επιχειρησιακές απαιτήσεις των ΕΔ.
Είναι πολύ σημαντική η αξιόπιστη συντήρηση για τις ζωές των Στρατευσίμων (σήμερα δεν είναι βέβαιο ότι γίνεται και σε ποιο βαθμό γίνεται).
Είναι βέβαιο ότι θα μειωθεί σημαντικά (θεαματικά θα μπορούσα να πω) το κόστος απόκτησης – λειτουργίας και υποστήριξης των οχημάτων των ΕΔ.
Τέλος, στην περίπτωση που δοθεί η δυνατότητα χρήσης αυτοκινήτων στους Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) θα πρότεινα να δοθεί ανάλογη δυνατότητα και στους Προέδρους των Ανωτώτων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Τ.Ε.Ι.).
Νομίζω πως σε γενικές γραμμές το Νομοοσχέδιο κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Θεωρώ πως θα πρέπει να σταματήσουν να κινούνται και οι Διοικητές μονάδων
με τα Τζίπ Μερσεντές των 2400cc. Μάλιστα οι κινήσεις αυτές είναι αποκλειστικές αλλά βαφτίζονται ως «μεταφορά προσωπικού».
ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΧΩΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ Ή ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΤΙΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ – ΔΕΚΟ – ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΘΑ ΔΙΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ (e-mail)ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Ή ΤΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ (e-mail)ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Ή ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ (ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ)
ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ. ΟΧΙ ΝΑ ΧΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΙΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ
ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ (ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΕΠΙΒΛΕΨΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΟΙΝΩΝ.
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ (ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ) ΤΩΝ ΔΕΚΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ.
ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΣΥΝΕΧΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ- ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ- ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΛΠ) ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
Η γνώμη μου είναι δικαίωμα μόνο για
α, δ, ε, ζ .
Για τις άλλες κατηγορίες να ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ.
Εξ’ άλλου γεμίσαμε πανεπιστήμια, μητροπόλεις και νομαρχιακά διαμερίσματα. Κάντε εναν 2ο Καποδίστρια που να περιλαμβάνονται δήμοι, νομοί κλπ να μειωθούν τα έξοδα ακόμα περισσότερο.
Θα έπρεπε, σε γενικές γραμμές, να προτάσσεται το κριτήριο της εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος -δηλ. της δημόσιας υπηρεσίας, εν προκειμένω. Σε αυτό το πλαίσιο δεν χωρούν καταχρηστικές λογικές «εξυπηρέτησης» όπως για τους Μητροπολίτες ή τους ανώτατους αξιωματικούς, εκτός εάν, για τους τελευταίους, προσδιορίζεται επακριβώς από ποιό αξίωμα και πάνω και για ποιό σώμα. Συμφωνώ με την αναλυτική επισήμανση της κ.Ελένης Κεφαλά για τους αξιωματικούς.
Το άρθρο 3 είναι περιτό κατά την άποψη μου. Έπρεπε όλοι αυτοί να κινούνται με τα προσωπικά τους αυτοκίνητα, τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή με τα πόδια. Άντε το πολύ – πολύ, να έχει κάθε νομαρχία 5 υβριδικά μικρού κυβισμού τα οποία να διαθέτει σε κρατικούς λειτουργούς για υπηρεσιακές ανάγκες και μόνο όταν οι αποστάσεις που πρέπει να διανύσουν είναι μεγάλες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος μετακίνησης.
Γιατί οι Ταξίαρχοι και λοιποί «ανώτεροι» εργαζόμενοι στις Ένοπλες Δυνάμεις δεν μπορούν να πηγαίνουν στη δουλειά τους με το ΔΙΚΟ τους αυτοκίνητο όπως όλοι οι εργαζόμενοι……???
Ήδη με την πρόταση που έχω κάνει στο πρώτο κομμάτι έχω καλύψει ένα μέρος και αυτού του θέματος. Αυτό που μένει να διευκρινιστεί είναι αν όλοι οι παραπάνω δικαιούνται ή όχι.
Για τους Δημάρχους και Νομάρχες προέδρους Νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων Επάρχους νομίζω ότι θα πρέπει ο ίδιος ο Δήμος και η Νομαρχία να αγοράζει και να πληρώνει το αυτοκίνητο του επικεφαλής έτσι ώστε οι ψηφοφόροι του και μη και φορολογούμενοί του γι’ αυτό να τον κρίνουν.Εγώ που δεν ζω εκεί για ποιο λόγο να επιβαρύνομαι;
Για τους γενικούς γραμματείς κλπ για υπηρεσιακούς λόγους ναι να χρησιμοποιούν και όχι να κατέχουν αυτοκίνητο, σύμφωνα με τα προηγούμενα σχόλιά μου.
Για το Πρέσβη τους διευθυντές του γραφείου του Πρωθυπουργού και τον πρόεδρο της ακαδημίας,συμβολικά και μόνο γι’ αυτόν αν και η προσφορά του εκάστοτε αλλά και γενικότερα της Ακαδημίας είναι μηδενική ως αρνητική για να μην θυμηθώ την χούντα, ναι.
Οι Πρυτάνεις των πανεπιστημίων γιατί; Αν ο μισθός τους δεν είναι αρκετός να αυξηθεί αλλά αυτοκίνητο; Δεν βλέπω τον λόγο.
Για τους Μητροπολίτες ούτε λόγος. Μάλιστα να σταματήσει, ευκαιρίας δοθείσης και αυτό το χαρίζουμε γη για να γίνει εκκλησία.Δηλαδή αν και εγώ θέλω να κάνω μαγαζί θα μου παραχωρήσει κάποιος την έκταση;
Για τους ανώτατους αξ/κους κλπ να ισχύει ότι και για τους γενικούς γραμματείς.Αυτοκίνητο ναι για υπηρεσιακούς λόγους όχι για να «φυλάει» έξω από το σπίτι τους μαζί με τον οδηγό
Κανένας δήμαρχος να μην έχει αποκλειστικό αυτοκίνητο με οδηγό αποκλειστικής απασχόλησης γι’ αυτόν. Αυστηρά για υπηρεσιακές ανάγκες και μόνο ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ (ΟΧΙ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ) να χρησιμοποιούνται αυτοκίνητα υπηρεσιακά, με αυστηρό έλεγχο των αποστάσεων που διανύουν.
Είναι αδιανόητο να υπάρχουν οδηγοί που κάθονται όλη την εβδομάδα ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΞΤΡΑ ΡΕΠΟ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ.
Πάρτε κεφάλια, αν δεν θέλετε να βρεθείτε στο μάτι των συμμοριών.
Στην κατηγορία των Δημάρχων θα πρότεινα και των διευρυμένων Δήμων καθότι οι αποστάσεις μεταξύ δημοτικών διαμερισμάτων σε αρκετές περιπτώσεις είναι αρκετών χιλιομέτρων.
ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΕΣ ΛΩΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΑΥΣΤΗΡΑ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Συγχαρητήρια για το νομοσχέδιο.
Πιστεύω ότι η νοοτροπία της ελληνικής κοινωνίας και η »καθεστηκυία πρακτική» μόνο με »βίαιες»΄νομοθετικές ρυθμίσεις θα αλλάξει και θα μας εκτοξεύσει από την εποχή των Βαλκανικών πολέμων στο σύγχρονο Ευρωπαικό κράτος.
Θα προτείνω για το χώρο που γνωρίζω. Στις Ένοπλες Δυνάμεις δεν υπάρχει καμμία δικαιολογία όλοι οι ανώτατοι »σωρηδόν» να δικαιούνται οχήματος. Προτείνω να δικαιούνται μόνο οι Ανώτατοι τριών αστέρων και άνω (δηλαδοί Αντιστράτηγοι-Αντιναύαρχοι- Αντιπτέραρχοι) και φυσικά οι Διοικητές Ταξιαρχιών και Μεραρχιών ανά την Ελλάδα.Όλοι οι άλλοι να μετακινούνται από το σπίτι στο Γραφείο και αντιστρόφως με το δικό τους όχημα ή το ΜΕΤΡΟ.Είναι απαράδεκτο Πλοίαρχοι να δικαιούνται Jeep. Αν δεν αλλάξει τώρα η πρακτική αυτή δεν θα αλλάξει ποτέ. Τολμήστε κύριοι,ανατρέψτε την »καθεστηκυία πρακτική»και αγνοήστε τα μουρμουρητά που θα ακούσετε. Αυτό επιτάσσει το περί ΄΄δικαίου αίσθημα» του Πολίτη.
Υπάρχουν δήμαρχοι που κάνουν και το ελεύθερο επάγγελμά τους ταυτόχρονα (πχ ιατροί, μηχανικοί κ.ά) και εξυπηρετούν τις προσωπικές τους ανάγκες με το αυτοκίνητο του ΟΤΑ που εκπροσωπούν κατά τις πρωινές και απογευματινές ώρες. Να σταματήσει η αποκλειστική χορήγηση των αυτοκινήτων των ΟΤΑ για αλλότριες χρήσεις και οι Δήμαρχοι να χρησιμοποιούν ένα από τα οχήματα του Δήμου τους και να μην έχουν αποκλειστικά δικό τους.
Μητροπολίτες και Δήμαρχοι δεν πρέπει να χρησιμοποιούν Κρατικά Αυτοκίνητα.
Επειτα όπως δήλωσαν στην TV και οι Μητροπολίτες τελευταία ¨τα αυτοκίνητα τα πληρώνουν από …την τσέπη τους» (οι Θεσσαλονίκης και Ζακύνθου).
Θα ήταν ενδιαφέρον επίσης να δείτε τι γίνεται στις άλλες ευρωπαικές χώρες για το θέμα αυτό…ή μήπως δεν είμαστε Ευρωπαίοι;
Άρθρο 3 :
Να εξυπηρετούνται επίσης και :
» Οι Πρόεδροι των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ( ΤΕΙ )» ( Ίδια αντιμετώπιση με Πρυτάνεις )
και » οι Δήμαρχοι όλων των Δήμων » αντι μόνο των Δήμων με πληθυσμό άνω των 10.000 κατοίκων . ( Οι Δήμοι με πληθυσμό κάτω των 10.000 είναι κατά κύριο λόγο ορεινοί με δρόμους δύσβατους και πολλά προβλήματα κυρίως το χειμώνα )
Ανάλογη τροποποίηση και του άρθρου 5 .
Σε στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης που, αποδεδιεγμένα, τις εργάσιμες ώρες πρέπει να κινούνται και εκτός γραφείου αλλα εντός πόλης για υπηρεσιακούς λόγους, δώστε ετήσια καρτα απεριορίστων διαδρομών για τις συγκοινωνίες.
Οἱ μητροπολίτες, οἱ ἀνώτατοι ἀξιωματικοὶ τοῦ Στρατοῦ μας κ.ἄ. λειτουργοί, σαφῶς καὶ εἶναι κρατικοὶ λειτουργοὶ κατὰ τὸ Σύνταγμα καὶ τοὺς Νόμους, καὶ μάλιστα μὲ κύρος, ἐκ παραδόσεως, ἱστορίας, ἀλλὰ καὶ αὐτονοήτου λογικῆς, πολὺ μεγαλύτερο ἀπὸ εὐκαιριακοὺς καὶ τυχάρπαστους πολιτικάντηδες καὶ ρουσφετολογικῶς διορισμένους διευθυντὲς ὀργανισμῶν. Ὁρισμένοι σχολιαστὲς ποὺ φωνασκοῦν ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ, καλὸν εἶναι πρῶτον νὰ διαβάσουν τοὺς ἰσχύοντες Νόμους, καί, δεύτερον, ἔστω καὶ ἐὰν διαφωνοῦν, νὰ δείχνουν ὅμως σεβασμὸ στὰ ἰσχύοντα ἤθη καὶ ἔθιμα τῶν Ἑλλήνων. Τέλος, ἡ δικαία καὶ ἐπιβεβλημένη ἀντίδρασίς μας στὴν διαφθορά, στὴν σπατάλη, ἀλλὰ καὶ στὴν ἀναξιότητα συγχρόνως πολλῶν ἀξιωματούχων, δὲν πρέπει νὰ μᾶς ὠθεῖ σὲ λαϊκισμὸ καὶ «φτωχομπινεδισμὸ» κατὰ τὴν λαϊκὴ ἔκφρασι. (Θυμηθεῖτε, παρεμπιπτόντως, πῶς καὶ ὁ Ἰησοῦς ἐπέπληξε τοὺς μαθητὲς ὅταν διαμαρτυρήθηκαν ἐπειδὴ ἡ μετανοήσασα ἁμαρτωλὴ ἔπλεινε τοὺς πόδας τοῦ Κυρίου μὲ ἀκριβὸν μύρον.) Ἄλλο ἡ ἀποφυγὴ τῆς σπατάλης, ἡ λιτότης καὶ ἡ αὐστηρότης, ἄλλο ἡ φτήνεια καὶ ἡ γυφτιά. Ἐγὼ τοὺς στρατιωτικούς μου καὶ πνευματικούς ἡγέτες τοὺς θέλω ὑπερηφάνους καὶ σὲ βάθρον ὑψηλόν. Λιτοὺς τοὺς ἰδίους, στὴν προσωπική τους ζωή, ἀλλὰ σὲ βἀθρον ὑψηλὸν ὡς ἐκπροσώπους ἰσχυρῶν καὶ ἀρχαίων καὶ ἱερῶν θεσμῶν, στήλων τοῦ Ἔθνους.
Εὐχαριστῶ.
Λόγω της περίπτωσης ιβ (ανώτατοι αξιωματικοί των ενόπλων δυνάμεων και σωμάτων ασφαλείας) διευρύνεται υπερβολικά ο αριθμός των κρατικών οχημάτων προς χρήση υπαλλήλων. Πρέπει να περιοριστεί στην κορυφή της ιεραρχίας.
Γενικά, οι προβλέψεις του άρθρου 3 θα πρέπει να διέπονται από το κριτήριο της εξυπηρέτησης της δημόσιας υπηρεσίας και όχι του «prestige», που μάλλον επικρατεί.
αντιγράφω: άρθρο 3:
Με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, εξυπηρετούνται κατ’αποκλειστικότητα:
α. Οι Γενικοί Γραμματείς των Υπουργείων και της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης.
β. Οι Γενικοί Γραμματείς των Περιφερειών.
γ. Οι Πρόεδροι των Διευρυμένων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.
δ. Οι Νομάρχες Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και Νομαρχιακών Διαμερισμάτων.
ε. ….
στ. ….
ζ. ….
η. ….
θ. Οι Μητροπολίτες.
ι. Οι ΄Επαρχοι.
ια. Οι Δήμαρχοι Δήμων με πληθυσμό άνω των 10.000 κατοίκων.
ιβ. ….
άρθρο 7, παρ. 4
Εξαιρούνται από την υποχρέωση να φέρουν διακριτικά γνωρίσματα (λωρίδα κόκκινου ή κίτρινου χρώματος, πλάτους δέκα εκατοστών του μέτρου (10cm) στη μέση περίπου του αμαξώματος, παράλληλα προς το έδαφος και πινακίδες του Υπουργείου Μεταφορών χρώματος πορτοκαλί (ΚΥ,ΚΗΟ,ΚΗΙ κ.λ.π.) και θα φέρουν υποχρεωτικά συμβατικές πινακίδες τα αυτοκίνητα των παρακάτω υπηρεσιών:
α. …
β. Της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
γ. ….
δ. ….
ε. ….
στ. ….
ζ. Των Γενικών Γραμματέων Υπουργείων και Περιφερειών.
η. ….
θ. ….
ι. Τα αυτοκίνητα των Προέδρων Διευρυμένων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, των Νομαρχών Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και Νομαρχιακών Διαμερισμάτων, του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος και των Δημάρχων πόλεων άνω των διακοσίων χιλιάδων (200.000) κατοίκων.
ια. …
ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΝΤΙΦΑΣΚΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ άρθρου 7, παρ. 4 ΜΕ ΑΥΤΕΣ του άρθρου 3 ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ Π.Χ. ΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΥΝ ΕΝΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΦΟΡΕΑ. ΕΤΣΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΠΑΛΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΝΕΦΕΡΩ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ, ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΔΙΟΙΚ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
Στις περιπτώσεις α, β, γ, δ, ε, στ, ζ, η, ια δε θα έπρεπε να έχουν αποκλειστικό (δικό τους) αυτοκίνητο, αλλά να εξυπηρετούνται από κάποιο «κοινό» της υπηρεσίας τους, κατά προτίμηση χαμηλού κυβισμού και με σήμα (πορτοκαλί ταινία) και πινακίδες.
Στις περιπτώσεις θ, ι, ιβ δε θα έπρεπε να έχουν καθόλου ξεχωριστό αυτοκίνητο.
Σημείωση: οι Καποδιστριακοί Δήμαρχοι, το έχουν παρακάνει με τις Μερσεντές!
Επιτελους κατι καινοτομο σ αυτη τη χωρα!
Μακαρι να γινουν και αλλα βηματα σ αυτην την κατευθυνση.
Για τους Μητροπολιτες και γενικα για την Εκκλησια δεν θα επρεπε να ισχυει, διοτι και περιουσιακα στοιχεια δικα τους εχουν και δεν αντιπροσωπευουν ολο το λαο.
Αλλιως θα επρεπε να ισχυει για ολα τα δογματα.
Η προτασή μου για την χρήση των υπηρεσιακών οχημάτων είναι η παρακάτω:
1.Προμήθεια υπηρεσιακών οχημάτων νέας τεχνολογίας με την μορφή leasing,που περιλαμβάνει όλο το κόστος συντήρησης.Ενδεικτικά σας γνωρίζω ότι ένα όχημα 1400κε κοστίζει περίπου 250€/μήνα, 1600κε κοστίζει 350€ και μέχρι 1800κε κοστίζει 700-800€/μήνα.
2. Οι ένοπλες δυνάμεις μπορούν να προμηθευτούν και να συντηρήσουν μόνες τους τα οχήματα πολιτικού τύπου από ένα και μόνο μέτρο.Να αξιοποιήσουν την ακίνητη περιουσία που έχουν και με τα έσοδα να καλύπτουν λειτουργικές ανάγκες τους, μία εκ των οποίων θα είναι και αυτή.Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν όρια για την χρησιμοποίηση των οχημάτων.
3. Η εκκλησία μπορεί βάσει των εσόδων της να συντηρεί μόνη της τα οχήματα,η οποία υποχρεωτικά θα προμηθευτεί υβριδικά.
4.Επειδή η συντήρηση όλων των οχημάτων Υπουργείων -Ο.ΤΑ.-ΕνόπλωνΔυνάμεων θα γίνεται από τις εταιρείες χρονομίσθωσης θα υπάρξει μεγάλη οικονομία,γιατί μέχρι τώρα υπήρχε σπατάλη και κακοδιαχείρηση.
Τα άρθρα ζ, ή, θ, ι, ια, ιβ είναι προκλητικά. Ιδιαίτερα αυτό με τους Μητροπολήτες και τους Αξιωματικούς. Όπως όλοι οι υπόλοιποι έλληνες ας κανονίζουν μόνοι τους τον καλύτερο τρόπο να πάνε στην εργασία τους. Ας πάρουν ΜΜΜ, ή το ποδήλατό τους.
Υπηρεσιακό αυτοκίνητο σε ΚΑΝΕΝΑΝ.
Να πάρουν κι αυτοί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, να πάρουν τα προσωπικά τους αυτοκίνητα κλπ. Να δουν κι αυτοι τι τραβάμε καθημερινά για να φτάσουμε στις δουλειές μας και στην τελική γιατί να τους πληρώνουμε αυτοκίνητα??? Και εφόσον τα αυτοκίνητα τους τα πληρώνει ο κοσμάκης γιατί να ταλαιπορείται επιπλέον κάθε φορά που καθένας από τους «χαραμοφάηδες» θέλει να πάει κάπου??? Δηλαδή γιατί να κλείνουν τους δρόμους για να περάσουν οι «εκλεκτοί»???? Σε κανέναν «χαραμοφάη» αυτοκίνητο. Ήμαρτον δηλαδή. Αρκετά τρώνε τόσα χρόνια όλοι τους, δεξιοί, κεντρόοι, αριστεροί. Κανένα μέτρο για τις τράπεζες που μας πίνουν το αίμα κανόνικα και με το νόμο κοιτάξτε να κάνετε, γιατί θα γεμίσουμε καταβλισμούς αστέγων στο τέλος από τις κατασχέσεις και να δω τι θα λέτε μετά ΟΛΟΙ ΣΑΣ στον κόσμο. Ψωμί τυρί δεν έχουμε ραπανάκια για την όρεξη έλεγαν οι παλιοί… Ξυπνήστε και δώστε στον κόσμο να φάει. Αφήστε τα φούμαρα και τις μεταξωτές κορδέλες, κόψτε επιτέλους τα προνόμοια αυτα και επιτέλους ζήστε όπως ζούμε όλοι, φτωχικά και λιτά. Η Ψαροκώσταινα πεινάει κι εμείς κοιτάμε πως θα μετακινούνται και πως θα κυκλοφορούν όσοι είναι ήδη ευνοημένοι. Ευνοείστε τον κόσμο και αφηστε τα αυτά. Επιτέλους κατεβείτε από το συννεφάκι που ζείτε και δείτε λίγο και τι συμβαίνει γύρω σας. Ο κόσμος πεινάει. Βρείτε λύση να βελτιώσετε το βιώτικό επίπεδο του κοσμάκη… Έτσι για αλλαγή, μια φόρα βάλτε προτεραιότητα στον απλό Έλληνα πολίτη και στην συνέχεια δείτε τι μπορείτε να κάνετε για τις «διευκολύνσεις – μετακινήσεις» αυτών που τρώνε με χρυσά κουτάλια. Συγνώμη για το ύφος αλλά έχουμε αγανακτίσει, και δεν αντέχουμε άλλο. ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης ( Δήμοι και Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις) σκοπό έχουν να δημιουργήσουν ευκαιρίες ενεργητικής συμμετοχής του πολίτη στα κοινά και να ενδυναμώσουν το αίσθημα της ευθύνης και του καθήκοντός του απέναντι στη κοινωνία. Δημιουργώντας καλύτερη τοπική κοινωνία δημιουργούμε καλύτερο κράτος ( Από τη Βικιπαίδεια).Υπάρχει ανιδιοτέλεια ; Υπάρχει εθελοντισμός; Υπάρχει συλλογική δράση και συνακόλουθα ευθύνη;ΟΧΙ και αυτό διότι τα κίνητρα που δίνονται (ανάμεσα σε αυτά και η Mercedes-Benz ή το 4Χ4 – Τζίπ μεγάλου μάλιστα κυβισμού ). Όσοι θέλουν να ασχοληθούν με τα κοινά να το πράξουν με ανιδιοτέλεια, εθελοντικά και συλλογικά.Δεν χρειάζονται προσωπικά υπηρεσιακά αυτοκίνητα.
Όχι για τους πρυτάνεις. Δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιούν κρατικά οχήματα.
Οι Μητροπολίτες δεν ξέρω για ποιο λόγο αναφέρονται αφού κάνανε δηλώσεις στα Μ.Μ.Ε. ότι οι Μητροπόλεις συντηρούν τα «αυτοκίνητά» τους.
Οι Δήμαρχοι Δήμων με πληθυσμό άνω των 200.000 κατοίκων!!!
Κανένας αξιωματικός από τα σώματα ασφαλείας εκτός από τους αρχηγούς των σωμάτων.
Σίγουρα όχι για τους μητροπολίτες. Έχει αρκετά λεφτά η εκκλησία για να καλύψει τα κόστη μόνη της. Άλλωστε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κρατικοί λειτουργοί!
Ειλικρινά εκτός από την κατηγορία ε, δεν μπορώ να καταλάβω πότε και γιατί είναι απαραίτητη η χρήση υπηρεσιακών οχημάτων από τα πρόσωπα που αναφέρονται στις υπόλοιπες κατηγορίες, για αυτό και πιστεύω ότι θα πρέπει να οριοθετηθεί η χρήση τους σε αυτά τα πρόσωπα ώστε να μην υπάρχει σπατάλη.
Χρήσιμο το μέτρο και μπράβο σας.
Φυσικά αποσκοπεί στην περιστολή της σπατάλης του δημοσίου χρήματος.
Κάτι άλλο, ακόμα σημαντικότερο (πλην όμως όχι τόσο «δημοσιογραφικό») το έχει επεξεργαστεί κανείς;
Τη δυνατότητα χρήσης από δημοσίους υπαλλήλους που μετακινούνται για υπηρεσιακές ανάγκες με το ΙΧ αυτοκίνητό τους!
Όχι όμως όπως συμβαίνει σήμερα, που δίδεται αποζημίωση 0,15 ευρώ/χλμ, αποζημίωση που έχει οριστεί πριν δεκαπέντε και πλέον έτη! Πρακτικά, ένας Δ.Υ. «μπαίνει μέσα» (αν συνυπολογιστούν εκτός από τα καύσιμα και η φθορά του οχήματος, αλλά και ο κίνδυνος ζημιάς), συνεπώς δεν έχει κανένα κίνητρο να χρησιμοποιήσει το δικό του όχημα.
Αποτέλεσμα:
– αγορά από το Δημόσιο αεροπορικών/σιδηροδρομικών εισιτηρίων (για μακρινούς προορισμούς)
– μίσθωση ενοικιαζόμενου οχήματος για όσες ημέρες διαρκέσουν οι υπηρεσιακές ανάγκες
ΚΟΣΤΟΣ: ΔΙΠΛΑΣΙΟ ή ΤΡΙΠΛΑΣΙΟ σε σχέση με τη χρήση ΙΧ αυτοκινήτου.
Η σπατάλη προφανής.
Αν διπλασιαστεί (σε 0,30 ευρώ/χλμ) η αποζημίωση, τότε και οι δημόσιοι λειτουργοί θα έχουν κίνητρο να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητό τους και το κράτος θα εξοικονομήσει ΠΟΛΥ σημαντικά ποσά.
Ευχαριστώ.
ΟΧΙ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ, ΟΧΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ, ΟΧΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Όχι στη χρήση κρατικών αυτοκινήτων από μητροπολίτες ή εκπροσώπους οποιασδήποτε θρησκείας. Οι εκπρόσωποι των θρησκειών ΔΕΝ είναι κρατικοί λειτουργοί, και σαφώς δεν αντιπροσωπεύουν το σύνολο του πληθυσμού.
Όχι για τους Πρυτάνεις και όχι για τους Μητροπολίτες. Επίσης όχι για τους Ανώτατους Αξιωματικούς. Να ισχύει μόνο για τους αρχηγούς των Επιτελείων και τον ΑΓΕΕΘΑ.
ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΤΡΟΠΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΡΥΘΜΙΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ:
1.ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΟΙ ΜΟΝΑΔΩΝ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΜΙΝΙ BUS Η ΛΕΩΦΩΡΕΙΑ KATA ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΩΡΕΣ. ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΥΠΩΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΤΕΟ. ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ.
2. ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING H ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ.
3. ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΑΦΟΥ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΧΘΕΙ ΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΤΕΟ. ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΜΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING. Η ΜΕ ΑΓΟΡΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΥΒΡΙΔΙΚΗ Η ΑΝΤΙΡΥΠΑΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
4. ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Η ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΠΕΤΕΙΩΝ. ΕΚΤΟΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΟΠΩΣ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΚΡΑΤΗΣ Π.Χ.
Πιστεύω ότι υπάρχει μια υπερβολή σε αυτό το άρθρο.
Θεωρώ απαράδεκτες τις παραγράφους ζ,η,θ,ι,ια και ιβ, αφενός του ότι δεν επιβάλεται μια τέτοια χρήση και αφετέρου γιατί γίνονται διακρίσεις σε κάποιες από αυτές τις παραγράφους (π.χ. γιατί οι πρυτάνεις και όχι οι πρόεδροι των ΤΕΙ ή γιατί οι μεγάλοι δήμοι κτλ)
Όχι για τους πρυτάνεις. Τα πανεπιστήμια έχουν εκτός του κρατικού προϋπολογισμού αρκετά έσοδα από τους ειδικούς λογαριασμούς έρευνας για να συντηρήσουν και να κινήσουν ένα αυτοκίνητο.
Όχι για τους μητροπολίτες. Διαχωρισμός Εκκλησίας Κράτους παντού. Έχουν υπεραρκετά χρήματα οι μητροπόλεις.
Σχετικά με τους αξιωματικούς, μόνον για τους αρχηγούς των σωμάτων. Με τον τρόπο που εξελίσσονται βαθμολογικά οι ανώτατοι αξιωματικοί είναι εξαιρετικά μεγάλο πλήθος σε σχέση με τον πληθυσμό μας.
Είμαι Αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού (Πλοίαρχος (Μ) ΠΝ) και θεωρώ υπερβολικό και ίσως προκλητικό το γεγονός ότι μεγάλος αριθμός Πλοιάρχων (ανώτεροι και όχι ανώτατοι αξιωματικοί), που υπηρετούν ως διευθυντές κλάδων/διοικήσεων σε υπηρεσίες του Πολεμικού Ναυτικού εντός λεκανοπεδίου ή διευθυντές διευθύνσεων στο ΓΕΝ και οι ίδιοι διαμένουν εντός λεκανοπεδίου, να διαθέτουν ατομικό υπηρεσιακό όχημα τύπου SUZUKI VITARA με οδηγό στρατεύσιμο, ο οποίος ουδέν άλλο καθήκον έχει κατά τη διάρκεια της ημέρας πέραν της μετακίνησης από και πρός την υπηρεσία. Τα εν λόγω οχήματα λόγω και της τετρακίνησης είναι εξόχως ενεργοβόρα, κυκλοφορούν δε εντός λεκανοπεδίου και πολύ συχνά εντός κέντρου, από τη στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των υπηρεσιών του Πολεμικού Ναυτικού στο λεκανοπέδιο εξυπηρετείται από το Μετρό (Εθνική Άμυνα, Ιερά Οδός/Βοτανικός, Πλατεία Κλαυθμώνος, Ομόνοια-Πατησίων, κλπ).
Εκτιμώ ότι το μέτρο θα πρέπει να περιοριστεί σε όσους Πλοιάρχους διαμένουν εκτός λεκανοπεδίου (περιοχές Αγίου Στεφάνου, Δροσιάς, Ανατολική Αττική, Μεσόγεια, κλπ) και τα οχήματα θε πρέπει να μην είναι ατομικά αλλά να εξυπηρετούν 2 ή και 3 άτομα με βάση την γειτνίαση των περιοχών που διαμένουν (pull-car).
Για όσους μπορούν να προσέλθουν στην υπηρεσία τους με χρήση ΜΜΜ θα πρότεινα να εξετασθεί ο δωρεάν εφοδιασμός τους με ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών για όλα τα ΜΜΜ.
Αφού οι μητροπολίτες δήλωσαν πως έχουν δικά τους αυτοκίνητα! γιατί να εξυπηρετούνται?