΄Αρθρο 2 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ.

Με τα αυτοκίνητα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης εξυπηρετούνται τα παρακάτω πρόσωπα:

α. Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης.
β. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος.
γ. Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης.
δ. Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρχηγοί των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και στην Ευρωβουλή.
ε. Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί .
στ. Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, ο Πρόεδρος και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ο Πρόεδρος και ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων και ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
ζ. Οι Πρόεδροι των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών.
η. Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων , καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση).
Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν.
θ.Οι επίσημοι προσκεκλημένοι της ελληνικής Κυβέρνησης.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:31 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Οχι μόνο να καταργηθούν τα προνόμια από κάποιους εκλεκτούς που κάθε φορά μπορούν και τρυπώνουν στην εξουσία, όχι μόνο να καταργηθούν τα αυτοκίνητα που παίρνουν με τις δικές μας πλάτες και που δεν είναι μόνο το έξοδο για την αγορά τους αλλά υπολογίστε οδηγούς, συντήρηση, καύσιμα κλπ. και τότε θα καταλάβετε που πάνε τα χρήματά μας.
    Με αφορμή τη κατάργηση ή όχι των κρατικών αυτοκινήτων μήπως θα έπρεπε η Κυβέρνηση να δει και την διαρροή που υπάρχει σε χρήμα από τους δήθεν άνεργους (αγοράζουν 110 ημερομίσθια και μετά βγαίνουν στο ταμείο ανεργίας, παίρνουν το ταμείο και δουλεύουν μαύρα και άρα κόβουν και τις δουλειές από άλλους), τους δήθεν φτωχούς (που εμφανίζουν στις δηλώσεις τους πολύ ελάχιστα αλλά που στο καλό βρίσκουν τα χρήματα για να αγοράζουν αυτοκίνητα, σπίτια,κλπ)και παίρνουν και το επίδομα των 600 ευρώ από τις εφορίες, τους δήθεν συνταξιούχους που δεν δούλεψαν ποτέ στη χώρα μας αλλά παίρνουν συντάξεις , τους δήθεν άστεγους που τους έδοσαν τα άτοκα τα δάνεια για να πάρουν σπίτι και αυτοί τα νοικιάζουν και έχουν φύγει σε Κύπρο και αλλού και το παίζουν άφραγκοι και απομυζούν ελληνικό χρήμα και τους χαρίζουν και δάνεια και εφορία δεν πληρώνουν. Και πολλά άλλα ατελείωτα που θέλει να γράφω μια μέρα ολόκληρη και να μη τελειώνει.
    Αμα θέλει αυτή η Κυβέρνηση να τα αλλάξει όλα και να είναι δίκαιη, άλλωστε γι’αυτό την ψηφίσαμε, τότε να ρωτήσει και να μάθει τι γίνεται πραγματικά. Και τότε θα δει πως φεύγουν τα ωραία μας λεφτουδάκια απο δώ και απο κεί.
    Αλλά αυτό δεν μπορεί να το δει κάποιος άμα κάθεται σε ένα γραφείο και περιμένει οι σύβμουλοι των Αθηνών να του πουν τι γίνεται.
    Στην επαρχία γίνεται το έλα να δεις.Χρόνια τώρα. Οι διαρροές του χρήματος είναι μπροστά στα μάτια μας. Τις βλέπουμε, τις συζητάμε μεταξύ μας αλλά κανένας δεν μιλάει.

    Επομένως δεν είναι μόνο τα κρατικά αυτοκίνητα που πρέπει επιτέλους να τα καταργήσουν από κάποιους.
    Είναι και πολλά άλλα που πρέπει να διορθωθούν.
    Θα διορθωθούν όμως; Ποιος έχει τα κότσια;
    Πάντως ένα πράγμα να γνωρίζουν οι της Κυβέρνησης.
    Ο απλός Ελληνας πολίτης (και εννοώ ο Ελληνας φορολογούμενος πολίτης) βαρέθηκε να τον κοροϊδεύουν, να του χαϊδεύουν τα αφτιά, να του χρυσώνουν το χάπι, να του λένε για άδεια ταμεία, για καμμένη γη, για σφύξιμο στο ζωνάρι.
    Οι Ελληνες ξύπνησαν και δεν μασάμε πλέον.
    Ψηφίσαμε έναν άνθρωπο , τον Γιώργο Παπανδρέου, γιατί πιστέψαμε ότι μπορεί επιτέλους να αλλάξει τα πράγματα.
    Εάν και αυτός μας διαψεύσει τότε ας φύγουμε από την Ελλάδα. Δεν αξίζει το κόπο. Να πάμε σε άλλη χώρα μετανάστες μήπως και μας δώσει κάποιος σημασία.

  • ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΙΜΗΣΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΤΡΟ ΚΡΑΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ.ΕΠΗΣΕΙΣ ΤΟ ΕΝΙΕΟ ΧΡΩΜΑ ΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ…ΕΞΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΑΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΘΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΙΣ ΑΝΕΡΓΕΙΑΣ…ΕΤΣΙ Η ΕΞΗΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΙ Η ΣΠΑΤΑΛΗ ΘΑ ΔΩΣΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ………………….

  • Οι δαπάνες αυτοκινήτων περιλαμβάνουν και τις δαπάνες οδηγών οι οποίες είναι σημαντικές ιδιαίτερα για όσους διαθέτουν τρείς βάρδιες οδηγών.
    Προτείνω λοιπόν για όλους τους δικαιούμενους αυτοκίνητο από υφυπουργούς και κάτω, να διατίθεται μαζί με το αυτοκίνητο ΕΝΑΣ μόνον οδηγός, σε πρωινή βάρδια, και όλες τις υπόλοιπες ώρες, το αυτοκίνητο να οδηγείται από τον έχοντα δικαίωμα χρήσης.
    Σε κάθε περίπτωση, απαγόρευση υπερωριών οδηγών που δημιουργούν σωρευτικά πολύ μεγάλες δαπάνες για το δημόσιο.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:40 | Σουρέλης Σπυρίδων

    Όλοι οι τέως πρέπει να εξαιρεθούν από το δικαίωμα κρατικού αυτοκινήτου. Έχουν μεγάλη σύνταξη και δεν υπάρχει η πολυτέλεια να τους συντηρούμε και επιπλέον παροχές.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:11 | Φάνης Παναγιωτόπουλος

    Μια ιδέα που τώρα θα φανεί τόσο «τρελή» όσο θα φαινόταν πριν ένα χρόνο η κατάργηση των υψηλού κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων:
    Πλην εκτάκτων αναγκών, όσοι σήμερα χρισημοποιούν κρατικά αυτοκίνητα, να μετακινούνται δωρεάν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς…Έτσι θα υπάρχει ένας παραπάνω λόγος να βελτιωθεί η ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών από τα ΜΜΜ, αλλά θα είναι κι ένα κίνητρο για τον απλό πολίτη να αφήσει το αυτοκίνητό του και να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:49 | Αθανάσιος Αντωνίου

    Δέν συμφωνώ με τους τέως προέδρους- πρωθυπουργούς εκτός εάν καλούνται να παραβρεθούν σε εκδηλώσεις της Δημοκρατίας ή εθνικές επετείους οπότε θα εξυπηρετούνται απο τα αυτοκίνητα άλλων υπηρεσιών.
    Δεν συμφωνώ για τις/τους συζύγους αποβιοσάντων πρωθυπουργών

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:51 | ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ

    ΚΑΤ΄ΑΡΧΗΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΣ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
    ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΧΗΡΕΣ ΤΩΝ ΤΕΩΣ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ.
    ΓΙΑΤΙ; ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΖΥΓΩΝ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΔΑ, ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥΣ Η ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ;
    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΧΗΡΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΗ 270,ΟΟ ΕΥΡΩ ΜΗΝΙΑΙΩΣ ΚΑΙ ΤΑ 250,00 ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΟΙΚΙΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΝΟΥΝ 20,00 ΕΥΡΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ ΜΗΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΟΙ ΧΗΡΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΘΑΝΟΝΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ;
    ΤΕΛΟΣ ΔΕ, Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΣ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΠΑΜΠΛΟΥΤΗ ΤΣΕΠΗ ΤΗΣ, ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ ΤΟ ΦΤΩΧΟ,ΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΓΑΪΔΟΥΡΑΚΙ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΗΜΠΟΡΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ.ΑΣ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:21 | antonis

    Το (η) πρέπει να βγει εκτός.
    Έλεος πια με τους τεως και τις τέως.
    Αρκεί η παχυλή σύνταξή τους!

  • Σίγουρα με ένα αυτοκίνητο και δύο λιγότερα δεν λύνεται το πρόβλημα.Είναι όμως ένα θέμα που μπορεί να λειτουργήσει ως ένδειξη για τους απλούς πολίτες.
    Αν ήταν να κάνω απλά έναν κατάλογο θα έλεγα ότι οι πρώην πρόεδροι οι πρώην πρωθυπουργοί οι σύζυγοι τους ο αρχιεπίσκοπος αλλά και οι αρχηγοί των κομμάτων θα έπρεπε να εξαλειφθούν από την λίστα αυτή.Άλλωστε ο ελληνικός λαός τους τίμησε, εκτός αρχιεπισκόπου, με το παραπάνω και άρα «τι χρεία έχουμε άλλων μαρτύρων». Όσο για τον αρχιεπίσκοπο καλά είναι να αρχίσουν κάποτε να τον τρέφουν οι πιστοί του και μόνο και όχι ο ελληνικός λαός.
    Ξέρω βέβαια ότι σε αυτήν την δύσκολη στιγμή πρέπει να αποφευχθούν οι εντάσεις και οι διχασμοί αλλά σε ένα επόμενο βήμα μπορείτε να το εφαρμόσετε.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:51 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΧΟΣ

    Δεν συμφωνώ να εξυπηρετούνται με κρατικα αυτοκίνητα οι:
    1.ο Αρχιεπίσκοπος
    2.Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών .
    3.Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων .

    Για την ασφαλειά τους σε καθε μετακίνησή τους πιστεύω ότι πρέπει να παρέχονται ασφαλή αυτοκίνητα:
    – Στον Πρόεδρο της Κυβέρνησης.
    – Στους Αντιπρόεδρους της Κυβέρνησης.
    – Στους Υπουργούς, Αναπλ. Υπουργούς και Υφυπουργούς .
    – Στους επίσημους προσκεκλημένους της Κυβέρνησης καθώς και του Προέδρου της Δημοκρατίας.

    Όλοι οι υπόλοιποι(και δεν είναι και λίγοι απο δαύτους) να πηγαίνουν στην υπηρεσία με δικά τους μέσα και να χρησιμοποιούν τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα ΑΥΣΤΗΡΑ και ΜΟΝΟΝ για μετακινήσεις που οφείλονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε υπηρεσιακούς λόγους όπως η επισκεψη σε κάποιο έργο ή για την επιθεώρηση κάποιας υπηρεσίας κλπ.

    Επίσης για να είναι ευδιάκριτα, να καθιερωθεί για τα κρατικά αυτοκίνητα ένας ενιαίος τύπος χρώματος.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:24 | Λεωνίδας

    Κατανοητό είναι να εξυπηρετούνται οι κρατικοί λειτουργοί και ορισμένες κατηγορίες φυσικών προσώπων (επίσημοι προσκεκλημένοι κλπ.) με κρατικά αυτοκίνητα. Στην περίπτωση των ανώτατων λειτουργών όπως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ή ο πρωθυπουργός (και οι επίσημοι προσκεκλημένοι) είναι επίσης κατανοητό τα αυτοκίνητα αυτά να πληρούν επιπλέον προδιαγραφές ασφάλειας, και όχι απαραιτήτως κυβισμού. Κατανοητό ακόμη και το γεγονός ότι θα πρέπει να εξυπηρετούνται με κρατικά αυτοκίνητα οι εν ενεργεία κρατικοί λειτουργοί που προσδιορίζονται στις περιπτώσεις γ, δ, ε και ζ και αποκλειστικώς για το διάστημα της θητείας τους.
    Απολύτως ακατανόητο όμως να εξυπηρετούνται με κρατικά αυτοκίνητα μη κρατικοί λειτουργοί όπως ο Αρχιεπίσκοπος (περίπτωση β) και φυσικά πρόσωπα που δεν είναι εν ενεργεία πολιτικοί όπως οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων, οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και οι προέδροι Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (περίπτωση η) και βέβαια οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών.
    Ακόμη κι αν ο αριθμός των αυτοκινήτων που τους παρέχονται από το κράτος σε αυτές τις περιπτώσεις είναι, ενδεχομένως, μικρός, ίσως και να μην ξεπερνά τα 10 οχήματα, δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση ένα τέτοιο προνόμιο που τους παρέχεται δημοσία δαπάνη. Ορισμένοι συμβολισμοί έχουν τη σημασία τους, η οποία συχνά είναι μεγαλύτερη από το πραγματικό οικονομικό κόστος. Η κατάργηση των προνομίων οφείλει να είναι ουσιαστική για να είναι και αποτελεσματική.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:02 | Διονύσης Βούτος

    Η χρήση κρατικού αυτοκινήτου, είχε νόημα σε εποχές όπου η απόκτησή του ήταν δύσκολη, επειδή οι μισθοί ήταν χαμηλοί και οι τιμές αυτοκινήτων υψηλές. Σήμερα όπου όλοι σχεδόν οι πολίτες έχουν ιδιωτικά αυτικίνητα, είναι παράλογο, κρατικοί υπάλληλοι και λειτουργοί, να κυκλοφορούν με ρυπογόνα κρατικά αυτοκίνητα. Κατά συνέπεια, πέραν των απαραίτητων (Πρόεδρος Δημοκρατίας, Πρωθυπουργός, υπουργοί, σε όλους τους άλλους να αφαιρεθούν τα κρατικά αυτοκίνητα και να κυκλοφορούν με τα ιδιωτικά τους. Εξάλλου δεν κατέλαβαν με το ζόρι τα αξιώματά τους και οι μισθοί τους είναι υψηλότατοι για να μπορούν να συντηρούν τα αυτικίνητά τους.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:38 | stavroula

    Διαφωνώ στο να παρέχεται αυτοκίνητο :
    1. Στους Προέδρους των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών.
    2.Στους τέως προέδρους κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων , καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση).
    3. Στους συζύγους αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν.

    Τελικά είμαστε όλοι ίσοι? ή κάποιοι είναι περισσότεροι ίσοι από τους άλλους?

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:41 | ΖΑΟΥΤΣΟΣ Ν. ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΣΤ΄ ΚΑΙ Ζ’ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΠΑΡ. Η’ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:56 | vasilis

    Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών χρησιμοποιούν κρατικό μέσο μετακίνησης.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:04 | Τζιτζιλωνης Γιαννης

    Γνωριζω χηρα που παιρνει το 50% της κατωτατης συνταξης (320 ευρο)και
    μιλαμε για τα αυτοκινητα και τους οδηγους στις χηρες των ΜΕΓΑΛΩΝ!!!!

  • Όχι στην εξυπηρέτηση του Αρχιεπισκόπου και όχι στην παράγραφο «η» (οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων,…,οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας,…,οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών…). Πρέπει να απαλειφθούν οπωσδήποτε. Μη φοβάστε το πολιτικό κόστος. Ο κόσμος έχει ξυπνήσει. Είναι το κατάλληλο timing για βαθιές τομές και επαναστατικές, καινοτόμες, ρηξικέλευθες, ριζοσπαστικές, ανατρεπτικές και γενναίες αποφάσεις, για το καλό του τόπου. Ο λαός είναι μαζί σας και θα το εκτιμήσει!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:25 | Νικήτας Κάλφας

    Δεν νομίζω πως χρειάζονται κρατικό αυτοκίνητο οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων , καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση), πόσο μάλλον οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:56 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ

    Είμαστε όλοι οι έλληνες πολίτες ίσοι ή όχι? Γιατί να πληρώνουμε σε κάποιους αυτοκίνητο? Αν θέλουν αυτοκίνητο, να αγοράσουν, όπως κάνουμε οι υπόλοιποι ηλίθιοι έλληνες πολίτες!!!!!Εμένα κανείς δεν μου πληρώνει αυτοκίνητο και πληρώνω κάθε χρόνο ένα σορό λεφτά για να το κυκλοφορώ. Αν θέλετε εσείς οι δημόσιοι λειτουργοί να απολαμβάνετε «κομμουνιστικού τύπου» δικαιώματα (όλα να τα πληρώνει το κράτος και όλα να ανήκουν στο κράτος-αλλά να τα απολαμβάνουμε ορισμένοι εκλεκτοί-για να νοιώθουμε ακριβώς οτι είμαστε εκλεκτοί), τότε να λαμβάνετε το κατώτατο μεροκάμματο και να έχουν όλοι οι έλληνες πολίτες δωρεάν αυτοκίνητα!! Αλλιώς να μην παρέχεται σε κανέναν-ΚΑΝΕΝΑΝ δωρεάν αυτοκίνητο!!!. Αίσχος! Μα δουλεύετε ψιλό γαζί!!! Τάχα μου θα κάνετε περιορισμό εξόδων!!! Ελάτε σε 4 χρόνια που ΄θα κάνετε τον υπολογισμό να δούμε αν έγινε περιορισμός!!! Με τόσα παραθυράκια που αφήνετε ανοιχτά σε ότι αποφασίζετε, απλά ορίζετε ποιούς πρέπει να «λαδώσουμε» αυτή τη φορά για να μπούμε από το παραθυράκι!!Η αναδιανομή του δημοσίου χρήματος είναι το θέμα σας και τίποτα άλλο!!! ώστε να πέσει και στην τσέπη σας το κατιτίς από τη!! Αλήθεια, το φοβερό είναι οτι επειδή το 44% όσων ψήφισαν, ψήφισαν εσάς τους θεωρείτε (κι εγώ μαζί) τόσό ηλίθιους που έκαναν κάτι τέτοιο και αποδείχθηκε περίτρανα πόσο κουτόχορτο τρώνε, οπότε αρχίζει από εδώ και πέρα το τρελό δούλεμα!!! Δεν τρώμε πάντως όλοι κουτόχορτο κύριοι!!! Δεν τρώμε!! Αν θέλετε πραγματικά να εφαρμόσετε τους νόμούς ή να καταργήσετε επιτέλους παροχειμένους νόμους (οι χήρες πρωθυπουργών δικαιούνται αυτοκίνητο!!!) γνωρίζετε πολύ καλά πώς να το κάνετε!!! Αφήστε λοιπόν το δούλεμα!!! Κάντε οτι γουστάρετε και μη μας φλομώνετε στο κουτόχορτο!!!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:15 | Αμαρυλλίς Φράγκου

    Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται η παροχή αυτοκινήτου στον
    Αρχιεπίσκοπο. Η εκκλησία όχι μόνο έχει μεγάλη περιουσία, αλλά ούτε φορολογείται! Ο Αρχιεπίσκοπος ΔΕΝ είναι κρατικός λειτουργός.
    Επίσης, αδικαιολόγητη είναι και η παροχή αυτοκινήτων σε πρώην πρωθυπουργούς, χήρες κλπ. εφόσον αυτές οι ομάδες δεν είναι «εν ενεργεία» στη δημόσια ζωή και ούτως ή άλλως λαμβάνουν πλούσιες συντάξείς.

  • 1.Πιστευετε ,αληθινα,οτι αντικαθιστωντας τα συμβατικα με υβριδικα,θα λυσετε το αθηναικο προβλημα ρυπανσης?ΦΑΝΕΡΑ ΟΧΙ!
    2.Υπολογισατε το κοστος?Μια απλη συγκριση με τα συμβατικα,καθιστα την αγορα ασυμφορη…Παλι,οι Εθνοπατερες θα την «βολεψουν». Στην ΕΟΚ ,οι βουλευτες πηγαινουν με υπερπολυτελη αυτοκινητα?
    3.MONAXA οι Προεδρος Δημοκρατιας,Πρωθυπουργος και Προεδρος της Βουλης πρεπει να εχουν αυτοκινητα ασφαλη και τελευταιας τεχνολογιας. Οι Υπουργοι,κ.λπ θα μεταβαινουν στα γραφεια τους με τα ποδια και με το Μετρο,σε καταλληλα βαγονια…Ετσι,κανουν στην ΕΟΚ…Η αρχη ειναι δυσκολη
    4.Εφ’ οσον αντικατασταθουν ,τα συμβατικα να δοθουν στην επαρχια ,οπου,φανερα,δεν υπαρχει προβλημα ρυπανσης .Π.χ. για να μεταφερονται μαθητες στα σχολεια,σε αγονες περιοχες.
    5.Οι διατελεσαντες Προεδροι Δημοκρατιας,Πρωθυπουργοικ.α.,εφ’ οσον παιρνουν συνταξη,ειναι αδιανοητο να εχουν ΔΩΡΕΑΝ αυτοκινητα.Αυτο ισχυει ,κατα μειζονα λογο,και για αλλες κατηγοριες…ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ…σε πολυ δυσκολες εποχες.Να καταλαβουν οτι αυτο αποτελει προκλητικη περιττη πολυτελεια!…
    6.Αληθεια ποιος ελεγχει ποσα χιλιομετρα διανυουν,τα καυσιμα,τις διαδρομες,κ.ο.κ..Γι’ ολα αυτα πληρωνεται και με το παραπανω…

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

  • 1.Πιστευετε ,αληθινα,οτι αντικαθιστωντας τα συμβατικα με υβριδικα,θα λυσετε το αθηναικο προβλημα ρυπανσης?ΦΑΝΕΡΑ ΟΧΙ!
    2.Υπολογισατε το κοστος?Μια απλη συγκριση με τα συμβατικα,καθιστα την αγορα ασυμφορη…Παλι,οι Εθνοπατερες θα την «βολεψουν». Στην ΕΟΚ ,οι βουλευτες πηγαινουν με υπερπολυτελη αυτοκινητα?
    3.MONAXA οι Προεδρος Δημοκρατιας,Πρωθυπουργος και Προεδρος της Βουλης πρεπει να εχουν αυτοκινητα ασφαλη και τελευταιας τεχνολογιας. Οι Υπουργοι,κ.λπ θα μεταβαινουν στα γραφεια τους με τα ποδια και με το Μετρο,σε καταλληλα βαγονια…Ετσι,κανουν στην ΕΟΚ…Η αρχη ειναι δυσκολη
    4.Εφ’ οσον αντικατασταθουν ,τα συμβατικα να δοθουν στην επαρχια ,οπου,φανερα,δεν υπαρχει προβλημα ρυπανσης .Π.χ. για να μεταφερονται μαθητες στα σχολεια,σε αγονες περιοχες.
    5.Οι διατελεσαντες Προεδροι Δημοκρατιας,Πρωθυπουργοικ.α.,εφ’ οσον παιρνουν συνταξη,ειναι αδιανοητο να εχουν ΔΩΡΕΑΝ αυτοκινητα.Αυτο ισχυει ,κατα μειζονα λογο,και για αλλες κατηγοριες…ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ…σε πολυ δυσκολες εποχες.Να καταλαβουν οτι αυτο αποτελει προκλητικη περττη πολυτελεια!…
    6.Αληθεια ποιος ελεγχει ποσα χιλιομετρα διανυουν,τα καυσιμα,τις διαδρομες,κ.ο.κ..Γι’ ολα αυτα πληρωνεται και με το παραπανω…

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:58 | μάγδα καραγεώργου

    Δεν δικαιολογείται η περίπτωση (β) (Αρχιεπίσκοπος – η εκκλησία έχει επαρκή περιουσία) και (η) (πρώην πρωθυπουργοί, χήρες κλπ. – οι συντάξεις που λαμβάνουν είναι υπεραρκετές, ενώ η χρήση εκ μέρους τους των αυτοκινήτων δεν εξυπηρετεί κάποια «δημόσια υπηρεσία»).

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:52 | Eλένη

    Θεωρώ δεδομένο οτι η χρήση θα αφορά μόνο τις υπηρεσιακές μετακινήσεις και οτι αυτό θα ελέγχεται. Λέω όχι στα β,στ,ζ,η.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:34 | Καρυπίδης Σίμος

    Δεν συμφωνώ να εξυπηρετούνται οι:
    1. Αρχιεπίσκοπος (η εκκλησία έχει πολύ χρήμα , φόρους δεν πληρώνει …)
    2.Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών .
    3.Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων .

    Όλοι οι υπόλοιποι ΜΟΝΟΝ για υπηρεσιακούς λόγους . Υπηρεσιακός λόγος δεν είναι να πάνε απο την κατοικία τους στον χώρο εργασίας τους , αλλά μετακινήσεις που οφείλονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε υπηρεσιακούς λόγους , πχ έλεγχος κάποιας υπηρεσίας ή κάποιου έργου κλπ.

    ΝΑΙ για όλες τις μετακινήσεις (για λόγους ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ) μόνο οι:
    Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης.
    Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης.
    Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί .
    Οι επίσημοι προσκεκλημένοι της ελληνικής Κυβέρνησης.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:24 | Dreams Revenge

    Η χρήση ενός κρατικού αυτοκινήτου θα πρέπει να αφορά στην εξυπηρέτηση αναγκών λειτουργίας του Κράτους και μετακινήσεων των λειτουργών του στα πλαίσια της εργασίας τους. Αυτό ως αρχική παραδοχή τουλάχιστον όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ.

    Συνεπώς ο Αρχιεπίσκοπος (παρ. β’) δεν δικαιούται κρατικό αυτοκίνητο γιατί:
    α. δεν είναι κρατικός λειτουργός.
    β. σαφώς η εκκλησία της Ελλάδος έχει τη δυνατότητα να καλύψει τις ανάγκες της σε οχήματα (στόχος εξοικονόμησης μέσων – πόρων.)
    γ. κάποια στιγμή (άργειε νάρθει εκείνη μέρα που λέει και ο εθνικός ποιητής…) θα πρέπει να επέλθει και ο χωρισμός Κράτους – εκκλησίας ούτως ώστε όλες οι αναγνωρισμένες θρησκείες – λατρείες στη χώρα μας να αποτελούν νομικά πρόσωπα με ίσες υποχρεώσεις και δικαιώματα απέναντι στο Κράτος αναποκρινόμενες εξ ιδίων μέσων στις ανάγκες τους και επωφελούμενες της κρατικής αρωγής όπου πραγματικά χρειάζεται.

    Το αυτό θα πρέπει να ισχύσει και για τους προβλεπόμενους από την παράγραφο η’ καθώς δεν ασκούν πλέον κρατικό λειτούργημα και ενδεχομένως η τιμητική προσφορά προνομίων όπως το αυτοκίνητο θα μπορούσε να ενταχθεί στα οχήματα της Βουλής, τα οποία επίσης θα πρέπει να ελεγχθούν αυστηρά και να θεσπισθούν κριτήρια καθώς για παράδειγμα ένας βουλευτής της περιφέρειας χρειάζεται ένα αξιόπιστο όχημα για τις μετακινήσεις του από/προς το νομό του, ένας βουλευτής στην ΑΘήνα όμως δεν χρειάζεται παρά ένα υβριδικό λιγότερων ρύπων και κυβικών. Αν θεωρήσουμε ότι όλοι αυτοί στερούνται των μέσων για την αγορά του κατάλληλου αυτοκινήτου, που πολύ αμφιβάλλω. Όσο για τις συζύγους των αποβιωσάντων… λυπάμαι αλλά διαφωνώ. Η τιμή και η αναγνώριση δεν κληροδοτείται, κατακτάται.

    Τέλος, αναφορικά με τις παραγράφους στ’ και ζ’ αφ ης στιγμής όλοι αυτοί οι φορείς, αρχές, κλπ κατέχουν αριθμό αυτοκινήτων θεωρώ λογικό να μεριμνήσουν εσωτερικά για την μετακίνηση των προϊσταμένων τους με ορθολογικότερη χρήση των υπαρχόντων οχημάτων.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:54 | nt

    oxi sto z.plaka me kanete?poioi einai aytoi kai theloun tzampa amaxi? me to metro….

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:51 | Αθανάσιος Φωτογλίδης

    Διαφωνώ με το σημείο Β επειδή:

    1/ Δεν είναι ο Αρχιεπίσκοπος της Ελλάδος κρατικός λειτουργός και δε βλέπω κανένα σοβαρό λόγο να επωμίζεται ο φορολογούμενος τα έξοδα αγοράς και συντήρησης του αυτοκινήτου του Αρχιεπισκόπου. Ο σεβασμός απέναντι στο πρόσωπό του είναι αυτονόητος, αλλά δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πληρώνονται τα έξοδα του αυτοκινήτου του από τον φορολογούμενο.

    2/ Είναι άδικο απέναντι στους αντιπροσώπους των κεφαλών άλλων εκκλησιών και άλλων θρησκευμάτων για τους οποίους δεν προβλέπεται τέτοια υπηρεσία.

    Διαφωνώ με το σημείο Η επειδή:

    Μπορούν να χαίρουν των προνομίων όσο είναι στη θέση αυτή, δεν υπάρχει λόγος να παρέχονται για πάντα αυτά τα προνόμια και σίγουρα δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να απολαμβάνουν προνόμια επειδή υπήρξαν σύζυγοι αποβιωσάντων πρωθυπουργών, το τελευταίο το θεωρώ εντελώς αβάσιμο και άδικο.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:24 | Μάρθα Σκουρτέλη

    Διαφωνώ εντελώς με τη χρήση αυτοκινήτων του Δημοσίου από πρόσωπα της Εκκλησίας, αφ’ενός γιατί η Εκκλησία διατηρεί τεράστια περιουσία με την οποία μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης των προσώπων που χρειάζεται να μεταφέρονται και αφ’ετέρου γιατί αν θέλουμε κάποτε να προχωρήσουμε σε διαχωρισμό της από το Κράτος, θα έπρεπε ν’αρχίσουμε με τέτοια θέματα όπως η χρήση των δημόσιων αυτοκινήτων. Νομίζω αποτελεί πρόκληση με τόσο πλούτο που διαθέτει η Εκκλησία, να παραχωρούνται και αυτοκίνητα με επιβάρυνση των πολιτών.
    Επίσης θεωρώ εξίσου απαράδεκτο οι σύζυγοι πρωθυπουργών που έχουν αποβιώσει να συνεχίζουν να ωφελούνται χρήσης αυτοκινήτου. Νομίζω ότι οι συντάξεις που λαμβάνουν είναι αρκετές ώστε να μπορούν να έχουν ένα αυτοκίνητο όπως όλοι οι πολίτες και να το χρηματοδοτούν μόνες τους.
    Δεν χρειάζονται τέτοιες προκλήσεις σε ένα λαό που έχει άπειρα προβλήματα να αντιμετωπίσει.

    ΄Αλλωστε να τα σχόλια που κάνουμε ως πολίτες δε ληφθούν υπ’όψη, τότε η αξιοπιστία του μέτρου της διαβούλευσης δεν έχει νόημα.

    Ευχαριστώ πολύ

    Μάρθα Σκουρτέλη

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:04 | ΚΒ

    ζ. Οι Πρόεδροι των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών.
    η. Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων , καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση).
    Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν.

    Αυτες οι κατηγορίες πρέπει βα καταργηθούν. Ιδιαίτερα όλοι οι πρώην και όλες οι πρώην….Το ελληνικό κράτος τους αποζημιώνει με πολύ καλές συνταξεις και δεν υπάρχει λόγος να δικαιούνται υπηρεσιακά αυτοκίνητα.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:28 | ΔΕΛΗΠΑΜΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    >Αναφορικά με τα άτομα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ., θεωρώ από την πλευρά μου ότι στο άρθρο 2 από το α. έως και το ε. είναι κατανοητό να χρησιμοποιούν τα αναφερόμενα σε αυτά άτομα κρατικά αυτοκίνητα.
    >Όμως, στο στ. πρέπει να μείνουν μόνο ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Επικρατείας, ο Πρόεδρος του Αρείου Πάγου, ο Πρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου & ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
    >Όχι σίγουρα στο ζ.
    >Στο η. να αφαιρεθεί το τμήμα που αφορά σε συζύγους αποβιωσάντων Προθυπουργών.
    >Το θ. να παραμείνει ως έχει.
    >Αυτοί που έχουν αφαιρεθεί από τη χρήση κρατικού αυτοκινήτου μπορούν να χρησιμοποιούν τα ιδιωτικά τους οχήματα και να υπάρχει κάλυψη μετακίνησης αναλόγως των χιλιομετρικών αποστάσεων, ασφάλεια αυτοκινήτου καθώς και έξοδα συντήρησης, όλα αυτά όμως με ένα ανώτερο πλαφόν που θα οριστεί, για αποφυγή κακοδιαχείρησης.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:58 | Βαγγέλης Παπαθανάσης

    Όχι στο (η). Νομίζω ότι δεν συντρέχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος.

  • (β) και (η) δεν είναι δημόσιοι λειτουργοί, και δεν δικαιούνται να έχουν περισσότερα προνόμια από τους υπόλοιπους πολίτες της χώρας.

    (στ) Με ποιά αιτιολόγιση? Οι δουλειές τους είναι πιο επείγουσες από των υπολοίπων Ελλήνων?

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:10 | Ευαγγελος

    Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος γιατι χρειαζεται αυτοκινητο απο εμας;Δεν εχει λεφτα η εκκλησια να του διαθεσει ενα αυτοκινητο;Αν δεν εχει,ειλικρινα να του το διαθεσουμε,αλλα ειμαι σιγουρος οτι εχει.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:32 | Ριχανης Χρηστος

    Το Β ειναι απαραδεκτο παρολο που συμπαθω τον αρχιεπισκοπο

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:41 | cs

    Όχι για τον Αρχιεπίσκοπο. Η εκκλησία έχει αρκετά χρήματα για να συντηρεί και να κυκλοφορεί αυτοκίνητα.

    Όχι στους πρώην. Δεν έχει νόημα να χρησιμοποιούν κρατικά οχήματα αφού δεν θα τα χρησιμοποιήσουν για κρατικές υποθέσεις αλλά για προσωπικούς λόγους.

    Όχι βεβαίως και στις χήρες πρωθυπουργών (γιατί μόνο αυτών και δεν βάζετε και όλες τις χήρες όλων των κατηγοριών που προβλέπουν οχήματα). Για να πάει στις κοινωνικές εκδηλώσεις θα πληρώνει την μετακίνηση της το δημόσιο; Έλεος!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:36 | ΠΙΤΕΡΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Δεν συμφωνώ να εξυπηρετούνται οι:

    1. Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος (η εκκλησία έχει δικά της χρήματα και πολλά…)

    2. ο Πρόεδρος και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ο Πρόεδρος και ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων και ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (θα μπορούσαν κάποιοι -σίγουρα όχι όλοι- να χρησιμοποιούν κρατικό αυτοκίνητο μόνο για τις εκτός Αθηνών
    μετακινήσεις τους και για υπηρεσιακούς λόγους, και μόνο).

    3. Οι Πρόεδροι των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών

    θα μπορούσαν κάποιοι από τους παραπάνω -σίγουρα όχι όλοι- να χρησιμοποιούν κρατικό αυτοκίνητο για τις εκτός Αθηνών
    μετακινήσεις τους και για υπηρεσιακούς λόγους, και μόνο.

    4. Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων , καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση).
    5. Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν.

    Δε νομίζω στους δύσκολους καιρούς που ζούμε να χρειάζεται να είμαστε τόσο ανοιχτοχέρηδες.

    Και άλλοι δουλεύουν, έχουν μόρφωση και παράγουν έργο.

    Με εκτίμηση

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:36 | Λία Σπάρταλη

    όχι στο β (διαχωρισμός κράτους – εκκλησίας επιτέλους!), στ (δεν παίρνουν ήδη αρκετά για να τους πληρώνουμε και το αυτοκίνητο;) και ζ έχουν ήδη πληρωθεί, ποιος ο λόγος να τους χορηγείται αυτοκίνητο. Ας πάνε τα λεφτά κάπου πιο χρήσιμα!
    ευχαριστώ

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:14 | XK

    Β και ΣΤ γιατι? Προκειται για ατομα με προσβαση σε μεγαλη περιουσία ή μεγάλους μισθους

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 14:43 | Μάκης

    Προσέξτε το πεδίο «πρόεδροι ανεξάρτητων διοικητικών αρχών»
    περικλείει πάρα πολλούς…

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 14:06 | ΕΛΕΝΗ

    ΟΧΙ Β(πλήρης διαχωρισμός εκκλησίας-κράτους), ΣΤ, Ζ, Η

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 14:03 | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΜΑΒΙΔΗΣ

    Η παροχή του δικαιώματος μόνο στους υπηρεσιακά ενεργούς.τεως πρώην κτλ να τα βρούν απο την τσέπη τους.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 14:29 | Γιώργος Κουλαουζίδης

    Δεν καταλαβαίνω γιατί οι ανώτεροι δικαστικοί πρέπει να έχουν υπηρεσιακό αυτοκίνητο. ΟΧΙ. Ό ελληνικός λαός τους πληρώνει αρκετά. Με τους υψηλούς μισθούς τους μπορούν να συντηρήσουν ότι αυτοκίνητο θέλουν. Αρκετά πια με τους δικαστικούς και τα τερτίπια τους. Το ίδιο πρέπει να ισχύσει και για τους Προέδρους των Ανεξαρτήτων Αρχών. Γιατί οι τέως πρωθυπουργοί και Πρόεδροι; Δηλαδή αν καταλαβαίνω καλά αυτό ισχύει για τους αξιότιμους κ.κ. Σημίτη, Μητσοτάκη, Τζανετάκη, Σαρτζετάκη, Στεφανόπουλο και Καραμανλή Jr.! Ποια είναι η λογική δεν καταλαβαίνω. Ιδιαίτερα ο τελευταίος για τον οποίο θα υπήρχε λόγος αφού είναι ενεργός βουλευτής τον καλύπτει η βουλευτική ιδιότητα. Επίσης να αφαιρεθεί αμέσως το δικαίωμα των συζύγων των αποβιωσάντων Πρωθυπουργών. Δηλαδή την κ. Λιάνη αφορά αυτή η ρύθμιση; Μάλλον πρέπει να αφαιρεθεί.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 14:58 | Βασίλης Εμμανουηλίδης

    Θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους. Η παραχώρηση κρατικού αυτοκινήτου έχει νόημα μόνο στα πλαίσια της διευκόλυνσης της πολιτικής ηγεσίας και των ανώτατων κρατικών λειτουργών κατά την τέλεσης των καθηκόντων τους. Είναι επομένως απαράδεκτο να παραχωρούνται κρατικά αυτοκίνητα σε πρώην Προέδρους και Πρωθυπουργούς, σε χήρες Πρωθυπουργών, αλλά και σε επικεφαλής οποιασδήποτε θρησκείας (που βεβαίως δεν είναι κρατικοί λειτουργοί).

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 14:34 | Φουργιώτη Μάγια

    Λέω σίγουρα όχι στο β) και η)
    Σε σχέση με το σημείο θ ίσως να είναι προτιμοτερη η ενοικίαση πολυτελούς αυτοκινήτου εφ’ όσον οι επισκέψεις των ηγετών είναι προγραμματισμένες. Αυτό σημαίνει λιγότερα έξοδα συντήρησης, ασφάλισης (;), αποθήκευσης και όλα τα συνακόλουθα.
    Καλή επιτυχία στο έργο σας

    Μάγια Φουριώτη

    Κόρινθος

  • > Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν.

    Η εξής μία; Είναι τόσο αναγκαίο αυτό;

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 13:02 | Λεβόν Σουκισιάν

    Όχι για τον Αρχιεπίσκοπο. Διαχωρισμός Κράτους και Εκκλησίας παντού. Έχουν αρκετά χρήματα για να έχουν δικά τους αυτοκίνητα.
    Όχι για τους τέως προέδρους κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας. Τιμήθηκαν στον καιρό τους και σε κάθε περίπτωση έχουν την οικονομική άνεση για δικό τους αυτοκίνητο.
    Όχι για τις συζύγους αποβιοσάντων πρωθυπουργών. Δεν νοείται το κληρονομικό δικαίωμα, όταν οι επιζώντες πολίτες ζορίζονται.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 13:52 | ΘΩΜΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

    Κατά την γνώμη μου, πρέπει να ακυρωθούν οι παράγραφοι:
    β και η.
    Τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα δεν θα πρέπει να είναι τιμητικά δώρα, παρά μόνο χρηστικά εργαλεία.

    Σχετικά με την παράγραφο θ, πιστεύω ότι μπορεί να επανεξεταστεί, με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και όχι μόνιμα «μέλη» του κρατικού στόλου.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 13:09 | Solon Molho

    Διαφώνω με τη διάθεση αυτοκινήτου στον αρχιεπίσκοπο (β). Δεν είναι κρατικός λειτουργός. Επίσης, αν διατείθετε σε αυτόν αυτοκίνητο πρέπει να διατίθετε αυτοκίνητο σε όλους τους αρχιερείς όλων των θρησκειών.

  • Θεωρώ περιττό το σημείο (η). Έχουν πάρει τόσα και τόσα. Δεν χρειάζεται να τους νταντεύουμε και ως «τέως»!