1. Στην παρ. 5 του άρθρου 7 του ν. 4440/2016, όπως ισχύει, προστίθενται εδάφια ως εξής:
«Στην περίπτωση υπαλλήλων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, εφόσον δεν υφίσταται κενή θέση προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ο υπάλληλος δύναται να μεταταχθεί/μεταφερθεί σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, με παράλληλη δέσμευση της κενής οργανικής θέσης μόνιμου προσωπικού, για όσο χρόνο υφίσταται η προσωποπαγής θέση.
Το προσωπικό που ανήκει οργανικά σε υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα των Ο.Τ.Α. α’ βαθμού δύναται να αιτηθεί απόσπαση ή μετάταξη για λόγους υγείας μόνο σε υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα άλλων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού».
2. Στο πρώτο εδάφιο της παρ.1 του άρθρου 10 του ν.4440/2016, μετά τη φράση «Επιτρέπεται,» προστίθεται η φράση «μετά την πάροδο διετίας από το διορισμό ή την πρόσληψη».
3. Στο τέλος της παρ.1 του άρθρου 10 του ν.4440/2016 προστίθεται εδάφιο, ως εξής: «Κατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται η αμοιβαία μετάταξη πριν την πάροδο της διετίας από το διορισμό ή την πρόσληψη εφόσον οι μετατασσόμενοι ανήκουν οργανικά σε υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού».
4. Η κατάργηση των διατάξεων των άρθρων 71, 72, 74 και 75 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007) με την παρ. 3 του άρθρου 19 του ν. 4440/2016, όπως ισχύει, αφορά στην κατάργηση των άρθρων αυτών ως ίσχυαν μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 4440/2016.
5. Οι παρ. 2 και 3 του άρθρου 71 του Κώδικα Κατάστασης Δημόσιων Πολιτικών και Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. ως ισχύει μετά την αντικατάστασή του από το άρθρο 13 του ν. 4440/2016, αντικαθίστανται ως εξής:
«2. Ο υπάλληλος μετατάσσεται με το βαθμό και το μισθολογικό κλιμάκιο που κατέχει, εφόσον στην υπηρεσία υποδοχής εφαρμόζεται το ίδιο βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς με την υπηρεσία προέλευσης, άλλως κατατάσσεται βάσει των διατάξεων που διέπουν την βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη και εξέλιξη των υπαλλήλων του φορέα υποδοχής. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στην μισθολογική προώθηση του υπαλλήλου λόγω κτήσης μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, αυτοί λαμβάνονται υπόψη για την μισθολογική κατάταξη του υπαλλήλου κατόπιν αναγνώρισης της συνάφειας αυτών βάσει των διατάξεων του ν. 4354/2015. Σε περίπτωση μετάταξης σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας, ο χρόνος υπηρεσίας που έχει διανυθεί στο βαθμό με τον οποίο μετατάσσεται ο υπάλληλος, θεωρείται ότι έχει διανυθεί στο βαθμό της θέσης, στην οποία μετατάσσεται, εφόσον έχει διανυθεί με τον τίτλο σπουδών που απαιτείται για τον κλάδο αυτόν.
3. Για τη διενέργεια των μετατάξεων αυτών ισχύουν οι προϋποθέσεις και οι περιορισμοί του άρθρου 4 του ν. 4440/2016».
6. Οι διατάξεις του άρθρου 63 του ν. 4559/2018, όπως προβλέπονται στην περίπτωση γ΄ μετά τον όρο «επιτρέπεται» αντικαθίστανται ως εξής:
«κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης, να αποσπώνται ή μετατάσσονται, σε φορείς του άρθρου 14 παρ.1 του ν. 2190/1994 με αίτησή τους που υποβάλλεται σε αποκλειστική προθεσμία εντός ενός έτους από τη δημοσίευση του παρόντος, στον οικείο φορέα υποδοχής. Η διάρκεια των αποσπάσεων του προηγούμενου εδαφίου είναι δύο (2) έτη, με δυνατότητα ισόχρονης ανανέωσης για μία φορά. Η μετάταξη και απόσπαση διενεργείται με απόφαση του αρμοδίου για διορισμό οργάνου του φορέα υποδοχής και του Γενικού Γραμματέα Ανθρώπινου Δυναμικού του Δημόσιου Τομέα του Υπουργείου Εσωτερικών. Η μετάταξη διενεργείται με την ίδια σχέση εργασίας σε κενή οργανική θέση ή, εφόσον δεν υπάρχει, σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση υφιστάμενου κλάδου ίδιας κατηγορίας και αντίστοιχων τυπικών προσόντων. Η προσωποπαγής θέση καταργείται με την καθ’ οιονδήποτε τρόπο αποχώρηση του υπαλλήλου.».
7. Οι διατάξεις των παρ.1-3 του παρόντος άρθρου ισχύουν και για όσες αιτήσεις εξεταστούν από την Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας το Νοέμβριο 2019.
Για να δοθούν κίνητρα για την κινητικότητα των υπαλλήλων αλλά και για λόγους ισονομίας πρέπει οι υπάλληλοι που μετακινούνται να έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν την προσωπική διαφορά που ορίζει η παρ. 1 του άρθρου 27 του Ν.4354/2015, την οποία λαμβάνουν οι ήδη υπηρετούντες στη νέα υπηρεσία, εάν η προσωπική διαφορά που λάμβαναν στην υπηρεσία προέλευσης ήταν μικρότερη.
Κύριε Υπουργέ Αμοιβαίες Μετατάξεις και μη πριν τα 2 έτη γιατί κάποιοι εργαζόμενοι έχουν αφήσει οικογένειά για να πάνε να εργαστούν σε κάποιο άλλο Δήμο με τεράστιο οικονομικό και ψυχολογικό κόστος.Επιθυμούμε να γίνουν μεταθέσεις και πριν την διετία. Όσοι έχουμε άτομα με ειδικές ανάγκες που μας χρειάζονται παρακαλώ δώστε μας το δικαίωμα να πάμε πίσω στους δικούς μας.εχουμε αφήσει παιδιά γυναίκες και άτομα με βαριά κινητικά προβλήματα.μην μας χωρίζεται από τούς οικείους μας δεν είναι πρέπων.
Αρθρο 5 παραγραφο 3..Πιστευω πως πολλοι διορισμενοι της 3κ/2018 θα βοηθηθουμε απο την εναρξη της αμοιβαιας μεταταξης,,
Η διάταξη της παρ.1 του παρόντος άρθρου θα πρέπει να ισχύει και για όσους είναι αποσπασμένοι κατά την έναρξη ισχύος του σχεδίου νόμου, καθώς με τον Ν. 4440/2016 δεν πραγματοποιούνταν μετατάξεις υπαλλήλων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου λόγω μη ύπαρξης αντίστοιχης κενής θέσης ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.
Συγκεκριμένα, τακτικοί υπάλληλοι δημοσίων υπηρεσιών, Ν.Π.Δ.Δ. και ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και Ν.Π.Ι.Δ. που ανήκουν στη Γενική Κυβέρνηση, οι οποίοι κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος είναι αποσπασμένοι με γενικές ή ειδικές διατάξεις, σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες, Ν.Π.Δ.Δ. και ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και Ν.Π.Ι.Δ., επιτρέπεται να μεταταγούν με αίτησή τους στην υπηρεσία που είναι αποσπασμένοι. Εφόσον δεν υφίσταται κενή θέση προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ο υπάλληλος δύναται να μεταταχθεί/μεταφερθεί σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, με παράλληλη δέσμευση της κενής οργανικής θέσης μόνιμου προσωπικού, για όσο χρόνο υφίσταται η προσωποπαγής θέση, με την ίδια σχέση εργασίας και διατήρηση της τυχόν προσωπικής διαφοράς στις αποδοχές. Η αίτηση υποβάλλεται σε αποκλειστική προθεσμία ενός (3) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος και η μετάταξη γίνεται με απόφαση των οικείων Υπουργών. Σε περίπτωση που η απόσπαση του υπαλλήλου λήγει πριν από τη δημοσίευση της πράξης μετάταξης, η απόσπαση παρατείνεται μέχρι την έκδοση της πράξης μετάταξης.
Ναι στις αμοιβαιες μεταθεσεις πριν τη διετια
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΕΤΙΑ.Παρακαλω πολυ,χιλιαδες επιτυχοντες της προκηρυξης 3κ/2018 επιθυμουμε την εναρξη της ισχυς της παραγραφου 3 του αρθρου 5.Ευχαριστω.
Αμοιβαίες για όλο τον κόσμο που χρειάζεται ώστε να λυθούν πολλά προβλήματα πολλών οικογενειών, πριν κλείσει η δοκιμαστική περίοδο των 2 ετών.ΝΑΙ στο ξεκινημα του Άρθρου 5 παράγραφο 3
Παρακαλούμε να μετρήσει η αναδρομική ισχύ σε ολους όσους αλλάξαμε Δήμο από τα προσωρινά μέχρι τα οριστικά αποτελέσματα της προκυρηξεις 3Κ.
ΑμοιβαιεςΜετατάξεις πριν τα 2 έτη γιατί κάποιοι εργαζόμενοι έχουν αφήσει οικογένειά για να πάνε να εργαστούν σε κάποιο άλλο Δήμο με τεράστιο οικονομικό και ψυχολογικό κόστος.
Ναι στην ισχύ αμεσα του άρθρου 5 παράγραφος 3για τις μεταθέσεις-μετατάξεις.
Θα βοηθήσει πολλούς υπαλλήλους,οι οποίοι έχουν διοριστεί μακριά απο την μόνιμη κατοικία τους.Τα έξοδα για τη συντήρηση για μια οικογένεια είναι παρα πολλά,όταν μάλιστα υπάρχει και τέκνο το οποίο σπουδάζει μακριά και αυτο απο τον τοπο της μόνιμης κατοικίας του.
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΕΤΙΑ!!!!!!
Ναι στο αυτονόητο. ΜΑ οι υπηρεσίες δεν θα μείνουν χωρίς υπαλλήλους αφού στην θέση τους θα έρθει άλλος. Ναι στις αμοιβαίες πριν την 2ετια,Ναι στην αναδρομική ισχύ σε όλους εμάς που αλλάξαμε δήμο με τα οριστικά αποτελέσματα, ενώ είχαμε κάνει πρόσληψη και δουλεύαμε σε άλλον δήμο με τα προσωρινά αποτελέσματα από τον Απρίλη του 2018.
Ναι στις αμοιβαιες μεταθεσεις
Με το άρθρο 8 του Ν. 4440/2016, όπως ισχύει, προβλέφθηκαν ειδικές διατάξεις για τη διενέργεια μετατάξεων – αποσπάσεων σε υπηρεσίες απομακρυσμένων – παραμεθόριων περιοχών και ορεινών – νησιωτικών ΟΤΑ α` βαθμού.
Παράλληλα, θεσμοθετήθηκαν ειδικά κίνητρα (π.χ. συντομότερη βαθμολογική εξέλιξη, δυνατότητα μετάταξης αποσπασμένων υπαλλήλων στις συγκεκριμένες υπηρεσίες), αποτυπώνοντας τη βούληση του νομοθέτη και της πολιτείας να ενισχύσει με προσωπικό μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας, τις υπηρεσίες απομακρυσμένων – παραμεθόριων περιοχών και ορεινών – νησιωτικών ΟΤΑ α` βαθμού.
Παρατίθεται ολόκληρο το άρθρο 8 του Ν. 4440/2016, όπως ισχύει :
1. Η μετάταξη ή απόσπαση υπαλλήλων σε υπηρεσίες απομακρυσμένων – παραμεθόριων περιοχών όπως ορίζονται στις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις, καθώς και ορεινών και νησιωτικών ΟΤΑ α` βαθμού βάσει των διατάξεων των άρθρων 1 παρ. 2, 204 και 209 παρ. 1 του N. 3852/2010 (Α` 87), διενεργείται μέσω του ΕΣΚ.
2. Η διάρκεια της απόσπασης ορίζεται έως ένα (1) έτος με δυνατότητα παράτασης για ένα (1) ακόμη έτος. Οι μετατασσόμενοι δεσμεύονται να παραμείνουν στην υπηρεσία υποδοχής για δύο (2) έτη, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην περίπτωση β` παράγραφος 2 του άρθρου 4.
Ειδικά για τους υπαλλήλους που μετατάσσονται σε υπηρεσίες Μικρών Ορεινών Δήμων και Μικρών Νησιωτικών Δήμων, κατά την έννοια του άρθρου 2Α του ν• 3852/2010 (Α’ 87), ο χρόνος υποχρεωτικής παραμονής στην υπηρεσία υποδοχής ανέρχεται σε τρία (3) έτη.
3. Για τους υπαλλήλους που μετατάσσονται σε υπηρεσίες της παραγράφου 1 και παραμένουν για τρία (3) τουλάχιστον έτη, ο απαιτούμενος χρόνος για τη βαθμολογική προαγωγή μειώνεται κατά δύο (2) έτη. Αντίστοιχα, για τους υπαλλήλους που αποσπώνται και παραμένουν για δύο (2) τουλάχιστον έτη συνεχώς, ο απαιτούμενος χρόνος για τη βαθμολογική προαγωγή τους μειώνεται κατά ένα (1) έτος. Ο μέγιστος χρόνος απόσπασης ή μετάταξης που δύναται να συνυπολογιστεί για τη βαθμολογική προώθηση του υπαλλήλου στη διάρκεια της συνολικής υπηρεσίας του είναι έξι (6) έτη.
4. Υπάλληλοι που έχουν αποσπαστεί για δύο (2) έτη συνεχώς σε υπηρεσία της παραγράφου 1 δύναται κατά τη λήξη της απόσπασης να μεταταγούν κατά προτεραιότητα κατόπιν αίτησής τους σε κενή θέση κλάδου της ίδιας υπηρεσίας, μετά από γνώμη του οικείου συλλογικού οργάνου της παραγράφου 1 του άρθρου 7, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις της παραγράφου 4 του άρθρου 4 για την υπηρεσία προέλευσης.
Με τις προτεινόμενες διατάξεις του Σχεδίου Νόμου «Ρυθμίσεις θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών» και ειδικότερα με την παρ. 1 του Άρθρου 5, προτείνεται, μεταξύ άλλων, και η ακόλουθη τροποποίηση του Ν. 4440/2016 :
1. Στην παρ. 5 του άρθρου 7 του ν. 4440/2016, όπως ισχύει, προστίθενται εδάφια ως εξής:
«Στην περίπτωση υπαλλήλων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, εφόσον δεν υφίσταται κενή θέση προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ο υπάλληλος δύναται να μεταταχθεί/μεταφερθεί σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, με παράλληλη δέσμευση της κενής οργανικής θέσης μόνιμου προσωπικού, για όσο χρόνο υφίσταται η προσωποπαγής θέση.
Σημειώνεται πως η παρ. 5 του άρθρου 7 του Νόμου αφορά ειδικές διατάξεις για τη διενέργεια αποσπάσεων – μετατάξεων για λόγους υγείας.
Η ως άνω προσθήκη δικαιολογείται στην Αιτιολογική Έκθεση του Σχεδίου Νόμου ως ακολούθως :
Με το συγκεκριμένο άρθρο επιδιώκεται η αντιμετώπιση μικρών επιμέρους λειτουργικών θεμάτων που ανέκυψαν από τις προηγούμενες εφαρμογές του συστήματος κινητικότητας και τα οποία η Υπηρεσία μας είχε εντοπίσει σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς.
Παρομοίως, από τους προηγούμενους Κύκλους Κινητικότητας έχουν διαπιστωθεί θέματα με την ισχύουσα διατύπωση του Νόμου σχετικά με τη δυνατότητα μετάταξης των προηγουμένως αποσπασμένων (συνεχόμενα επί 2 έτη) υπαλλήλων σε υπηρεσίες απομακρυσμένων – παραμεθορίων περιοχών και ορεινών – νησιωτικών ΟΤΑ κατά τη λήξη της απόσπασης και κατά προτεραιότητα κατόπιν αίτησής τους σε κενή θέση κλάδου της ίδιας υπηρεσίας.
Όπως και στην περίπτωση του άρθρου 7, έτσι και στην εφαρμογή του άρθρου 8, τα θέματα εντοπίζονται στους υπαλλήλους ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ) και ειδικότερα στη δυνατότητα μετάταξης υπαλλήλου ΙΔΑΧ που έχει αποσπαστεί δύο συνεχόμενες φορές και δεν υπάρχει κενή θέση προσωπικού ΙΔΑΧ στην υπηρεσία, αλλά υπάρχουν κενές θέσεις μόνιμου προσωπικού.
Δεδομένων :
1. Της βούλησης του νομοθέτη και της πολιτείας να ενισχυθούν με προσωπικό υπηρεσίες απομακρυσμένων – παραμεθόριων και ορεινών – νησιωτικών ΟΤΑ α` βαθμού, όπως έχει αποτυπωθεί διαχρονικά σε σειρά νομοθετημάτων.
2. Της δυνατότητας κάλυψης οργανικών θέσεων μόνιμου προσωπικού από υπαλλήλους ΙΔΑΧ μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας, με τη σύσταση προσωποπαγούς θέσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και παράλληλη δέσμευση της κενής οργανικής θέσης μόνιμου προσωπικού για όσο χρόνο υφίσταται η προσωποπαγής θέση, όπως αυτό προβλέπεται στην παρ. 6 του άρθρου 7 του Ν. 4440/2016, η οποία προστέθηκε με το άρθρο 74 του Ν. 4590/2019.
3. Της βούλησης της παρούσας ηγεσίας του Υπουργείου Εσωτερικών να αντιμετωπίσει θέματα που αφορούν την κινητικότητα υπαλλήλων ΙΔΑΧ, όπως αυτή αποτυπώνεται με την προτεινόμενη παρ. 1 του άρθρου 5 του Σχεδίου Νόμου που προσθέτει εδάφιο στην παρ. 5 του άρθρου 7 του Ν. 4440/2016 (δες παραπάνω).
Προτείνεται όπως συμπεριληφθεί παρ. 8 στο Άρθρο 5 του προτεινόμενου Σχεδίου Νόμου «Ρυθμίσεις Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών», με την ίδια διατύπωση της προτεινόμενης παρ. 1 του ίδιου Άρθρου του Σχεδίου Νόμου, που θα προσθέτει εδάφιο στην παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 4440/2016. Συγκεκριμένα :
8. Στην παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 4440/2016, όπως ισχύει, προστίθεται εδάφιο ως εξής :
«Στην περίπτωση υπαλλήλων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, εφόσον δεν υφίσταται κενή θέση προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ο υπάλληλος δύναται να μεταταχθεί σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, με παράλληλη δέσμευση της κενής οργανικής θέσης μόνιμου προσωπικού, για όσο χρόνο υφίσταται η προσωποπαγής θέση».
Παρακαλώ πολύ για την αμμεση έναρξη ισχύος του άρθρου 5 παραγράφου 3 για την αμοιβαία μετάταξη πριν τη διετία, διότι με τον τρόπο αυτό δεν αφήνουμε κενές οργανικές θέσεις. Οταν εργαζομαστε κοντά στον τόπο κατοικίας μας μπορούμε ευκολότερα να ανταπεξέλθουμε και στην εργασία μας αλλά και στην οικογένεια μας, Ευχαριστώ!
χιλιαδες επιτυχοντες της προκηρυξης 3κ/2018 επιθυμουμε την εναρξη της ισχυς της παραγραφου 3 του αρθρου 5.Ευχαριστω.επισης πρέπει να δούμε την αναδρομική ισχύ όσοι αλαξαν δήμο που ήταν στα προσωρινά..σε άλλον και να μετριθει η δοκιμή περίοδο από την πρώτη πρόσληψη με τα προσωρινά αποτελέσματα και ας αλλάξαμε δήμο με τα κύρια αποτελέσματα γιατί οι περισσότεροι από την 3κ προκιριξη έχουμε πάει μακριά από τον τόπο κατοικίας
χιλιαδες επιτυχοντες της προκηρυξης 3κ/2018 επιθυμουμε την εναρξη της ισχυς της παραγραφου 3 του αρθρου 5.Ευχαριστω.επισης πρέπει να δούμε την αναδρομική ισχύ όσοι αλαξαν δήμο που ήταν στα προσωρινά..σε άλλον και να μετριθει η δοκιμή περίοδο από την πρώτη πρόσληψη με τα προσωρινά αποτελέσματα και ας αλλάξαμε δήμο με τα κύρια αποτελέσματα γιατί οι περισσότεροι από την 3κ προκιριξη έχουμε πάει μακριά από τον τόπο κατοικίας
χιλιαδες επιτυχοντες της προκηρυξης 3κ/2018 επιθυμουμε την εναρξη της ισχυς της παραγραφου 3 του αρθρου 5.Ευχαριστω.επισης πρέπει να δούμε την αναδρομική ισχύ όσοι αλαξαν δήμο που ήταν στα προσωρινά..σε άλλον και να μετριθει η δοκιμή περίοδο από την πρώτη πρόσληψη με τα προσωρινά αποτελέσματα και ας αλλάξαμε δήμο με τα κύρια αποτελέσματα γιατί οι περισσότεροι από την 3κ προκιριξη έχουμε πάει μακριά από τον τόπο κατοικίας
χιλιαδες επιτυχοντες της προκηρυξης 3κ/2018 επιθυμουμε την εναρξη της ισχυς της παραγραφου 3 του αρθρου 5.Ευχαριστω.επισης πρέπει να δούμε την αναδρομική ισχύ όσοι αλαξαν δήμο που ήταν στα προσωρινά..σε άλλον και να μετριθει η δοκιμή περίοδο από την πρώτη πρόσληψη με τα προσωρινά αποτελέσματα και ας αλλάξαμε δήμο με τα κύρια αποτελέσματα γιατί οι περισσότεροι από την 3κ προκιριξη έχουμε πάει μακριά από τον τόπο κατοικίας
χιλιαδες επιτυχοντες της προκηρυξης 3κ/2018 επιθυμουμε την εναρξη της ισχυς της παραγραφου 3 του αρθρου 5.Ευχαριστω.επισης πρέπει να δούμε την αναδρομική ισχύ όσοι αλαξαν δήμο που ήταν στα προσωρινά..σε άλλον και να μετριθει η δοκιμή περίοδο από την πρώτη πρόσληψη με τα προσωρινά αποτελέσματα και ας αλλάξαμε δήμο με τα κύρια αποτελέσματα γιατί οι περισσότεροι από την 3κ προκιριξη έχουμε πάει μακριά από τον τόπο κατοικίας
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΕΤΙΑ χιλιαδες επιτυχοντες της προκηρυξης 3κ/2018 επιθυμουμε την εναρξη της ισχυς της παραγραφου 3 του αρθρου 5.Ευχαριστω.επισης πρέπει να δούμε την αναδρομική ισχύ όσοι αλαξαν δήμο που ήταν στα προσωρινά..σε άλλον και να μετριθει η δοκιμή περίοδο από την πρώτη πρόσληψη με τα προσωρινά αποτελέσματα και ας αλλάξαμε δήμο με τα κύρια αποτελέσματα γιατί οι περισσότεροι από την 3κ προκιριξη έχουμε πάει μακριά από τον τόπο κατοικίας,.ευχαριστώ..
Να πιαστεί σε όλους η αναδρομική ισχύ ( όχι μόνο σε αυτούς που παρέμειναν στους ίδιους δήμους) και να επιτραπούν οι μετατάξεις αμοιβαιες ή μη πριν το πέρας των δύο ετών.
Κύριε Υπουργέ ,
Θα έπρεπε όχι μόνο να επιτρέπεται η αμοιβαία μετάταξη πριν τη διετία αλλά και για σοβαρούς προσωπικούς οικονομικούς και οικογενειακούς λόγους όπως τριτεκνιας και πολυτεκνίας . Πως προστατεύει η Ελλάδα αυτές τις οικογένειες ; Έχετε καταργήσει όλους τους νόμους που αφορούν τις τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες . Πως θα τα βγάλουν πέρα αυτές οι οικογένειες με 2 ενοίκια πολλά έξοδα και η οικογένεια χωρίσμενη στα 2 .
άρθρο 5 παράγραφος 3 ΝΑΙ
Μόνιμος ΣύνδεσμοςΠαρακαλω πολυ,χιλιαδες επιτυχοντες της προκηρυξης 3κ/2018 επιθυμουμε την εναρξη της ισχυς της παραγραφου 3 του αρθρου 5.Ευχαριστω.επισης πρέπει να δούμε την αναδρομική ισχύ όσοι αλαξαν δήμο που ήταν στα προσωρινά..σε άλλον και να μετριθει η δοκιμή περίοδο από την πρώτη πρόσληψη με τα προσωρινά αποτελέσματα και ας αλλάξαμε δήμο με τα κύρια αποτελέσματα γιατί οι περισσότεροι από την 3κ προκιριξη έχουμε πάει μακριά από τον τόπο κατοικίας,.ευχαριστώ..
Παρακαλούμε να μετρήσει η αναδρομική ισχύ σε ολους όσους αλλάξαμε Δήμο από τα προσωρινά μέχρι τα οριστικά αποτελέσματα της προκυρηξεις 3Κ.
ΑμοιβαιεςΜετατάξεις πριν τα 2 έτη γιατί κάποιοι εργαζόμενοι έχουν αφήσει οικογένειά για να πάνε να εργαστούν σε κάποιο άλλο Δήμο με τεράστιο οικονομικό και ψυχολογικό κόστος.
ΔΙΕΤΙΑ.23 Νοεμβρίου 2019, 10:24 | Μόνιμος ΣύνδεσμοςΠαρακαλω πολυ,χιλιαδες επιτυχοντες της προκηρυξης 3κ/2018 επιθυμουμε την εναρξη της ισχυς της παραγραφου 3 του αρθρου 5.Ευχαριστω.επισης πρέπει να δούμε την αναδρομική ισχύ όσοι αλαξαν δήμο που ήταν στα προσωρινά..σε άλλον και να μετριθει η δοκιμή περίοδο από την πρώτη πρόσληψη με τα προσωρινά αποτελέσματα και ας αλλάξαμε δήμο με τα κύρια αποτελέσματα γιατί οι περισσότεροι από την 3κ προκιριξη έχουμε πάει μακριά από τον τόπο κατοικίας,.ευχαριστώ..
Κύριε Υπουργέ. Επιθυμούμε να γίνουν μεταθέσεις και πριν την διετία. Όχι μόνο οι αμοιβαίες. Εμείς τις 3κ όταν κάναμε αίτηση..1.5 χρόνο πριν…είχαμε άλλα δεδομένα ζωής. Όσοι έχουμε άτομα με ειδικές ανάγκες που μας χρειάζονται σας παρακαλώ δώστε μας το δικαίωμα να φεύγουμε πριν την διετία.
Ναι στην ισχύ αμεσα του άρθρου 5 παράγραφος 3για τις μεταθέσεις-μετατάξεις.
Θα βοηθήσει πολλούς υπαλλήλους,οι οποίοι έχουν διοριστεί μακριά απο την μόνιμη κατοικία τους.Τα έξοδα για τη συντήρηση για μια οικογένεια είναι παρα πολλά,όταν μάλιστα υπάρχει και τέκνο το οποίο σπουδάζει μακριά και αυτο απο τον τοπο της μόνιμης κατοικίας του.
Ναι πρέπει να γίνει άμεσα. Θα βοηθήσει πολύ και τις υπηρεσιες και τους υπαλλήλους
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΕΤΙΑ
Σας παρακαλω για την έναρξη της ισχυς της παραγράφου 3 του άρθρου 5.Ειμαστε πάρα πολύ επιτυχόντες της 3κ/2018.Σας ευχαριστώ πολύ.
Παρακαλούμε πολύ να προχωρήσετε άμεσα σε νομοσχέδιο που να επιτρέπει τις αμοιβαίες μετατάξεις πριν τη διετία!!!
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΙΕΤΙΑ.
Παρακαλω πολυ,χιλιαδες επιτυχοντες της προκηρυξης 3κ/2018 επιθυμουμε την εναρξη της ισχυς της παραγραφου 3 του αρθρου 5.Ευχαριστω.επισης πρέπει να δούμε την αναδρομική ισχύ όσοι αλαξαν δήμο που ήταν στα προσωρινά..σε άλλον και να μετριθει η δοκιμή περίοδο από την πρώτη πρόσληψη με τα προσωρινά αποτελέσματα και ας αλλάξαμε δήμο με τα κύρια αποτελέσματα γιατί οι περισσότεροι από την 3κ προκιριξη έχουμε πάει μακριά από τον τόπο κατοικίας,.ευχαριστώ..
Ναι πρέπει να γίνει άμεσα. Θα βοηθήσει πολύ και τις υπηρεσιες και τους υπαλλήλους
Μια μικρή ανισότητα που δημιουργείται μεταξύ ΠΕ και ΙΔΑΧ:
Ενώ στο άρθρο 1 καλύπτεται η περίπτωση μετακίνησης ΙΔΑΧ σε θέση ΠΕ δεν ισχύει το αντίστροφο δηλαδή ΙΔΑΧ να μετακινηθούν σε θέσεις ΠΕ.
Η λογική του νομοθέτη με την κινητικότητα ήταν να διευκολύνει τις μετακινήσεις αίροντας τους γραφειοκρατικούς περιορισμούς και εστιάζοντας στην ουσία:
Όποιος μπορεί να βοηθήσει και έχει τα προσόντα να μπορεί να μετακινηθεί.
Η μη ισότιμη αντιμετώπιση των διοικούμενων δημιουργεί ανισότητες.
Ευχαριστώ
Θα πρέπει για λόγους ισότητας κατ’ ελάχιστον, να προβλεφθεί η δυνατότητα μετάταξης κι από θέση μονίμου σε θέση ΙΔΑΧ κι όχι μόνο το αντίστροφο. Ιδιαίτερα δε αυτό μέσω του συστήματος της κινητικότητας.
Στην παρ. 5 η καταταξη «βάσει των διατάξεων που διέπουν την βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη και εξέλιξη των υπαλλήλων του φορέα υποδοχής» είναι ένα θετικό βήμα για να αποφεύγεται η άνιση μισθολογική μεταχείριση των μετατασσόμενων υπαλλήλων στο φορεα υποδοχής.
Ωστόσο, μέχρι την αναγκαία αναθεώρηση του ενιαίου μισθολογίου και την εξαλειψη της απάράδεκτης λογικής της προσωπικής διαφοράς, που δημιουργεί αδικαιολόγητο μισθολογικό χάσμα, ακόμη και μεταξύ υπαλλήλων του ίδιου κλάδου/των ίδιων τυπικών προσόντων/της ίδιας προυπηρεσίας, θα πρέπει να προβλεφθεί για τους μετατασσόμενους η χορήγηση τυχόν προσωπικής διαφοράς που λαμβάνουν οι ήδη υπηρετούντες.
Η ύπαρξη μεμονωμένων διατάξεων,περί χορήγησης της προσωπικής διαφοράς (π.χ. Υπ Οικονομικών, Γεν. Γραμμ Συντονισμού, εσχάτως και Επιτροπή Ανταγωνισμού), αντίκειται στις συνταγματικές αρχές της ισότητας και ίσης μεταχείρισης και διαιωνίζει λογικές νομοθετικού κατακερματισμού και πελατειακών σχέσων. Η ενιαία ρύθμιση -και για όσους ήδη έχουν μεταταχθεί- είναι απολύτως αναγκαία.
Σχετικά με την προβλεψη της παρ.5 σύμφωνα με την οποία ο υπάλληλος μετατάσσεται με το βαθμό και το μισθολογικό κλιμάκιο που κατέχει, εφόσον στην υπηρεσία υποδοχής εφαρμόζεται το ίδιο βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς με την υπηρεσία προέλευσης, άλλως κατατάσσεται βάσει των διατάξεων που διέπουν την βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη και εξέλιξη των υπαλλήλων του φορέα υποδοχής, δεν διευκρινίζεται το θέμα της προσωπικής διαφοράς γεγονός το οποίο αν δεν αποσαφηνιστεί αφενός μεν θα αποθαρρύνει την προσελευση υποψηφίων, αφετέρου δε, κρίνεται απαραίτητο για λόγους ισότητας και ισονομίας να συμπεριληφθεί ρητή πρόβλεψη ότι η μισθολογική κατάταξη στον φορέα υποδοχής θα συμπεριλαμβανει και την προσωπικη διαφορά που λαμβάνουν οι ήδη υπηρετούντες υπαλληλοι αυτου με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας. Με την προβλεψη αυτή θα εξαλειφθεί το φαίνόμενο υπαλλήλων δύο ταχυτήτων και θα διαφαλιστεί η μισθολογική ισότητα αυτών.
Ο φορέας που εργάζομαι συμμετείχε στο 1ο κύκλο κινητικότητας του 2018.
Από τις 20 κενές οργανικές θέσεις Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (ΕΕΠ, ΙΔΑΧ) που είχαν αναρτηθεί προς πλήρωση με μετάταξη, καλύφθηκαν μόνο οι 11 και ο βασικός λόγος ήταν η σχέση εργασίας! Είναι γνωστό ότι οι ΙΔΑΧ είναι σαφώς λιγότεροι από το μόνιμο προσωπικό στο Δημόσιο, πόσο μάλλον οι ΙΔΑΧ με αυξημένα τυπικά προσόντα. Από τις 11 θέσεις που καλύφθηκαν, μόνο οι 2 ήταν ΕΕΠ ΙΔΑΧ στον φορέα Προέλευσής τους. Οι υπόλοιποι 9 ήταν ΠΕ ΙΔΑΧ κάτοχοι μεταπτυχιακού ή/και διδακτορικού τίτλου. Είναι μεγάλη ευκαιρία και προς όφελος τόσο των υπαλλήλων όσο και των φορέων υποδοχής, ο νομοθέτης να μεριμνήσει σε αυτή την τροποποίηση του ν. 4440, να αξιοποιηθούν μόνιμοι υπάλληλοι υψηλών τυπικών προσόντων (ΕΕΠ μόνιμοι ή ΠΕ μόνιμοι με μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό) ώστε να μπορούν να καλύψουν θέσεις ΕΕΠ ΙΔΑΧ, εφαρμόζοντας τον ευέλικτο τρόπο της προσωποπαγούς θέσης που αναφέρεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 5 με παράλληλη δέσμευση της θέσης ΕΕΠ ΙΔΑΧ.
1. Άρθρο 5 παρ. 4
Η διατύπωση της παρ. 4 του άρθρου 5 του Ν/Σ εμπεριέχει ασάφεια που προκαλεί σύγχυση ως προς το σκοπούμενο. Από το συνδυασμό της παρ. 4 με την επόμενη παρ. 5 διαφαίνεται πρόθεση επαναφοράς σε ισχύ των άρθρων 71, 72, 74 και 75 του Υπαλληλικού Κώδικα, όπως αυτά είχαν διαμορφωθεί έως την έναρξη ισχύος του ν. 4440/2016. Ποια είναι όμως η διαμόρφωσή τους κατά την ανωτέρω χρονική στιγμή; Θα βρεθεί μετά την ψήφιση του Ν/Σ; Οι βουλευτές πώς θα έχουν εικόνα για το τι ψηφίζουν, να γνωρίζουν δηλαδή το κείμενο των ρυθμίσεων που ψηφίζουν; Δεν θα έπρεπε να παρατίθενται στο κείμενο του Ν/Σ που ψηφίζουν;
2. Επιτρέψτε μας να προτείνουμε απλούστερη και απολύτως σαφή διατύπωση της παρ. 4 που θα συμπεριλάβει και την παρ. 5 :
«4. Τα άρθρα 71, 72, 74 και 75 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007) επαναφέρονται σε ισχύ και διαμορφώνονται ως ακολούθως:
ΑΡΘΡΟ 71
(Παρατίθεται το κείμενο του άρθρου 71 όπως διαμορφώνεται με τις όποιες αλλαγές θα επιφέρετε χωρίς να χρειάζεται η παρ. 5 του σχεδίου).
ΑΡΘΡΟ 72 κ.ο.κ.
(Παρατίθεται το κείμενο του άρθρου 72 και των λοιπών 74, 75 όπως διαμορφώνεται τελικώς με το Ν/Σ)».
3. Επίσης να προσεχθεί ότι η διατύπωση της παρ. 4 του άρθρου 5 του Ν/Σ εμπεριέχει αναδρομή. Είναι συνειδητό; Βεβαίως, αν ακολουθηθεί η νομοτεχνική διατύπωση που προτείνουμε ανωτέρω, αυτό αποφεύγεται. Διαφορετικά τα προβλήματα που θα ανακύψουν από την αναδρομή θα απαιτήσουν νέες νομοθετικές ρυθμίσεις. Δεν νομίζουμε ότι κάτι τέτοιο εμπεριέχεται στις προθέσεις των συντακτών του Ν/Σ.
4. Άρθρο 5 παρ. 6
α) Με το άρθρο 37 παρ. 1 περίπτ. ε΄ του ν. 4622/2019, η αρμοδιότητα έκδοσης πράξεων υπηρεσιακών μεταβολών των υπαλλήλων των υπουργείων έχει ανατεθεί στον υπηρεσιακό γραμματέα του κάθε υπουργείου. Θα ήταν σκόπιμο συνεπώς και στην περίπτωση μετατάξεων και αποσπάσεων του άρθρου 63 του ν. 4559/2018 όταν ο φορέας υποδοχής είναι Υπουργείο να υπογράφει τις σχετικές ατομικές πράξεις ο υπηρεσιακός γραμματέας του φορέα υποδοχής, για λόγους ενότητας των ρυθμίσεων που αφορούν αρμοδιότητες.
5. Άρθρο 6 παρ. 2 (αντικατάσταση άρθρου 85 Υ.Κ. παρ. 5)
Η απαίτηση για άσκηση καθηκόντων «εν τοις πράγμασι» έρχεται σε αντίθεση με το τελευταίο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 90 του πρόσφατου ν. 4622/2019.
6. Άρθρο 18
Ο χρόνος της υποχρέωσης των αξιολογητών να συντάσσουν τις ετήσιες εκθέσεις αξιολόγησης υπαλλήλων εκτείνεται σε όλο το πρώτο εξάμηνο κάθε έτους. Το υπηρεσιακό συμβούλιο όμως υποχρεούται να καταρτίζει πίνακες προακτέων τον Απρίλιο κάθε έτους. Πώς θα τους καταρτίσει χωρίς τις εκθέσεις αξιολόγησης, αφού οι αξιολογητές θα έχουν περιθώριο έως τέλος Ιουνίου να καταρτίσουν τις εκθέσεις; Να μετατεθεί προφανώς και ο χρόνος κατάρτισης των πινάκων προακτέων στον Ιούλιο κάθε έτους.
Σχόλιο για την κάτωθι διάταξη:
«Ο υπάλληλος μετατάσσεται με το βαθμό και το μισθολογικό κλιμάκιο που κατέχει, εφόσον στην υπηρεσία υποδοχής εφαρμόζεται το ίδιο βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς με την υπηρεσία προέλευσης, άλλως κατατάσσεται βάσει των διατάξεων που διέπουν την βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη και εξέλιξη των υπαλλήλων του φορέα υποδοχής. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στην μισθολογική προώθηση του υπαλλήλου λόγω κτήσης μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, αυτοί λαμβάνονται υπόψη για την μισθολογική κατάταξη του υπαλλήλου κατόπιν αναγνώρισης της συνάφειας αυτών βάσει των διατάξεων του ν. 4354/2015».
Νομίζω ότι υπάρχει αντίφαση στα εδάφια αυτά. Από τη μια μεριά προβλέπεται μετάταξη του υπαλλήλου με το βαθμό και το μισθολογικό κλιμάκιο που κατέχει, αλλά, από την άλλη, απαιτείται εκ νέου αναγνώριση συνάφειας του μεταπτυχιακού τίτλου για μισθολογική προώθηση.
Όπως καταλαβαίνετε, πιθανή μισθολογική μείωση, έστω και προσωρινή, δεν αποτελεί κίνητρο για μετατάξεις.
Με θαυμασμό παρακολουθώ τις σημαντικές προσπάθειες που γίνονται από την κυβέρνησή σας για την αποκατάσταση των αδικιών προηγούμενων κυβερνήσεων.Νομίζω πως τώρα είναι μία μεγάλη ευκαιρία να ψηφιστεί η εξίσωση της αναγνωρισμένης προϋπηρεσίας εκτός δημοσίου που ισχύει σήμερα μόνο βαθμολογικά ώστε να ισχύσει και ως μισθολογικά!Είναι μία μεγάλη αδικία διότι είμαστε όλοι υπάλληλοι που διοριστήκαμε μέσω ΑΣΕΠ και με κριτήριο την προϋπηρεσία μας η οποία δεν αναγνωρίζεται μισθολογικά,με αποτέλεσμα να είμαστε οι πιο χαμηλόμισθοι στην υπηρεσία μας ενώ συνάδελφοί μας που έχουν αποκτήσει προϋπηρεσία από δημοτικές επιχειρήσεις να είναι πλήρως αναγνωρισμένη!Είναι ένα πολύ δίκαιο αίτημά μας που εκκρεμεί από το 2016 όταν βγήκε το ΠΔ.96/2016.
Πραγματικά είστε η μόνη μας ελπίδα!Περιμένουμε με ανυπομονησία θετικές εξελίξεις.
Αγαπητέ Υπουργέ,
Αν και επιλέχτηκα με την παρακάτω προκήρυξη, και εγκρίθηκε η πίστωση από το ΥΠΑΑΤ, ουδέποτε προχώρησε η διαδικασία μετάταξης.
Η προκήρυξη είχε τίτλο:
«Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση πενήντα οχτώ (58) θέσεων
προσωπικού του Ε.Φ.Ε.Τ. με μετατάξεις – αποσπάσεις υπαλλήλων του Δημοσίου και
των Ν.Π…»
Η παραπάνω προκήρυξη έγινε το 2016 με σαφή αναφορά ότι οι μετατάξεις και αποσπάσεις θα διενεργηθούν με κοινή απόφαση του υπουργού
Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και του συναρμόδιου υπουργού σύμφωνα με το άρθρο 4,παρ. 6 του Ν 2741/1999 όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 37, παρ 16 του Ν.3066/2002 (ΦΕΚ 252/Α’), κατά παρέκκλιση από κάθε άλλη διάταξη νόμου.
Για τους επιτυχόντες της προκήρυξης αυτής δεν θα πρέπει να δρομολογηθεί κάποια λύση?
Ευχαριστώ,
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡ.3 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 5 ΑΦΟΡΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΝΕΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ 3Κ
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΑ Β
Στο άρθρο 2 παρ. 5 του ν.4440/16, οι μετατασσόμενοι διατηρούν το ασφαλιστικό καθεστώς τής αρχικης τους υπηρεσιας κ τυχόν προσωπική διαφορά, πράγμα που θεωρώ δίκαιο και σωστό, γιατί από τη μια ενισχύει τον ίδιο τον ρόλο τής όλης διαδικασίας, ο οποίος είναι η μετακίνηση ανθρώπων με προσόντα κ δεξιότητες που θεωρούν ότι μπορούν να προσφέρουν περισσότερο σε κάποιον άλλον φορέα, και από την άλλη δεν τιμωρεί την επιλογή τους αυτη με μισθολογική υποβάθμιση. ΣΤον υπο διαβούλευση νομο δεν υπάρχει καμία συγκεκριμένη αναφορά στο ανωτέρω άρθρο και στις πρόνοιες του. Θεωρώ πως θα ήταν Προς τη σωστή κατεύθυνση η διατήρηση του.
Με αφορμή το Μισθολογικό κλιμάκιο με το οποίο μετατασεται ένας υπάλληλος, είναι νομίζω μεγάλη ευκαιρία να ψηφιστεί η εξίσωση της αναγνωρισμένης βαθμολογικής προϋπηρεσίας εκτός δημοσιου, με την Μισθολογική.Ειναι κάτι δίκαιο και εκκρεμεί από το 2016 όταν βγήκε το ΠΔ 96/2019.
Με αφορμή το Μισθολογικό κλιμάκιο με το οποίο μετατασεται ένας υπάλληλος, είναι νομίζω μεγάλη ευκαιρία να ψηφιστεί η εξίσωση της αναγνωρισμένης βαθμολογικής προϋπηρεσίας εκτός δημοσιου, με την Μισθολογική.Ειναι κάτι δίκαιο και εκκρεμεί από το 2016 όταν βγήκε το
Οι αποσπασμένοι με γενικές ή ειδικές διατάξεις να μπορούν με αίτηση τους να μεταταχθούν στους φορείς που εργάζονται.
Παρακαλω πολυ,χιλιαδες επιτυχοντες της προκηρυξης 3κ/2018 επιθυμουμε την εναρξη της ισχυς της παραγραφου 3 του αρθρου 5.Ευχαριστω.