Άρθρο 41 Τελικές και καταργούμενες διατάξεις

1. Οι διατάξεις του παρόντος δεν θίγουν άλλες διατάξεις νόμων ή διεθνών συμβάσεων, που κυρώθηκαν με νόμο και προβλέπουν μεγαλύτερη προστασία σε οποιοδήποτε είδος ζώου. Επίσης δεν θίγονται οι διατάξεις του νόμου «περί θήρας» (ν.δ. 86/1969 Α’ 7) και οι κανονιστικές πράξεις που έχουν εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότησή αυτού.
2. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργούνται:
(α) Τα άρθρα 1 έως 23 του ν. 4039/2012 (Α’ 15).
(β) Το άρθρο 46 του ν. 4235/2014 (Α’ 32).
(γ) Το άρθρο 44 του ν. 4384/2016 (Α’ 78).
(δ) Η παρ. 6 του άρθρου 33 του ν. 4351/2015 (Α’ 164).
(ε) Το άρθρο 54 του ν. 4483/2017 (Α’ 107).
(στ) Το άρθρο 29 του ν. 4509/2017 (Α’ 201).
(ζ) Το άρθρο 19 του ν. 4674/2020 (Α’ 53).
(η) Το άρθρο 17 του ν. 4711/2020 (Α’ 145).
(θ) Το άρθρο 55 του ν. 4745/2020 (Α’ 214).
(ι) Η υπ’ αρ. 280262/3.12.2003 κοινή απόφαση των Υφυπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (Β’ 1874).
(ια) Κάθε γενική ή ειδική διάταξη αντίθετη προς τις ρυθμίσεις του παρόντος.

  • 17 Μαΐου 2021, 23:29 | Μανόλης Β

    Συμφωνώ με τις θέσεις της ΠΦΠΟ.

  • 17 Μαΐου 2021, 22:10 | ΔΗΜΟΣ

    Τάσσομαι υπέρ των θέσεων της ΟΖΩΣΩΕΛ
    ΟΧΙ ΣΤΟ Ν/Σ….

  • 17 Μαΐου 2021, 22:37 | Δέσποινα Σπανούδη

    Να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Να υπάρχει 5ψήφιος αριθμός καταγγελιών και ομάδα προστασίας των ζώων σε κάθε νομό. Να ενταχθούν στην αντιεγκληματική πολιτική της ΕΛΑΣ οι υποθέσεις κακοποίησης των ζώων. Να βεβαιώνονται άμεσα τα πρόστιμα και όχι να είναι στην ευχέρεια δημάρχων να σβήνουν πρόστιμα που έχει επιβάλει η ΕΛΑΣ.

  • 17 Μαΐου 2021, 22:59 | Φιλοζωικό Σωματείο Πάργας

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 17 Μαΐου 2021, 21:48 | ΝΤΙΝΟΥ ΦΑΝΗ

    Συμφωνω απόλυτα με τις Θέσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας (Π.Φ.Π.Ο.)

  • 17 Μαΐου 2021, 20:19 | ΕΡΗ ΖΙΑΚΑ

    Συμφωνω απόλυτα με τις Θέσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας (Π.Φ.Π.Ο.)

  • 17 Μαΐου 2021, 16:12 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ

    ΠΡΟΤΑΣΗ

    ❖ Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.
    ❖ Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 17 Μαΐου 2021, 16:02 | Χρήστος Παππάς

    ΠΡΟΤΑΣΗ
    * Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.
     
    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 17 Μαΐου 2021, 15:44 | Ιωάννα

    Συμφωνώ με τις θέσεις της ΠΦΠΟ

  • 17 Μαΐου 2021, 14:35 | Γιώργος

    Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 17 Μαΐου 2021, 14:23 | Φωκία Σπυροπούλου

    Συμφωνώ με τις θέσεις της ΠΦΠΟ

  • 17 Μαΐου 2021, 14:14 | ΦΩΤΕΙΝΗ

    Συμφωνώ με τις θέσεις της ΠΦΠΟ

  • Με το άρθρο 41§2 περ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιοποίνων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Πρόεδρος STRAY.GR

  • 17 Μαΐου 2021, 14:06 | Πηνελόπη Μοκα

    Συμφωνώ με τις θέσεις της ΠΦΠΟ

  • Δελτίο Τύπου Ζωοφιλικής Ένωσης Ηλιούπολης
    Το σωματείο μας αναγνωρίζει την προσπάθεια σύνταξης του νομοσχεδίου αυτού, που σκοπό έχει να επιφέρει βελτιώσεις στην νομική και πραγματική αντιμετώπιση των αδεσπότων και δεσποζόμενων ζώων στη χώρα μας και κινείται σε γενικές γραμμές προς τη σωστή κατεύθυνση.
    Αισθανόμαστε την ανάγκη αλλά και την υποχρέωση να εκθέσουμε τις απόψεις μας σχετικά με το τη νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Εσωτερικών υπό τον τίτλο «Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς – Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’», το οποίο έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 20.05.2021.
    Περιμένουμε από τότε που θυμόμαστε τους εαυτούς μας να αλλάξει κάτι για τα ζώα στην Ελλάδα. Περιμένουμε δίνοντας κουράγιο ο ένας στον άλλο, παίρνοντας δύναμη από εσάς, βλέποντας ζώα να αποκτούν αξιοπρέπεια. Ό,τι κάνουμε το κάνουμε με πάθος και με ηθική, όπως και πολλά άλλα ζωοφιλικά σωματεία, αλλά και μεμονωμένοι εθελοντές και πολίτες.
    Το νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί στο άμεσο χρονικό διάστημα δεν θα το συγκρίνουμε με τα άλλα. Θα το σχολιάσουμε ως αυτοτελές.
    Εντοπίζουμε πληθώρα θετικών άρθρων:
    1. Αναγνώριση των πέντε ελευθεριών των ζώων
    2. Εισαγωγή του θεσμού ζώων θεραπείας
    3. Εθνικό Μητρώο ζώων
    4. Αναγνώριση των Ζωοφιλικών Σωματείων και επίσημη αναδοχή ζώων από αυτά
    5. Μητρώο Ζωοφιλικών Σωματείων
    6. Πλατφόρμα Υιοθεσίας
    7. Μητρώο Αιμοδοσίας
    8. Υποχρεωτικός απολογισμός έργου των Δήμων στο Υπ. Εσωτερικών
    9. Υποχρεωτικό πρόγραμμα διαχείρισης ζώων των Δήμων καθόλη τη διάρκεια του έτους
    10. Απαγόρευση ζώων σε pet shops
    11. Καταβολή χρηματικού ποσού στους κηδεμόνες όταν αυτοί παραδίδουν το κατοικίδιο τους στον Δήμο τους και στέρηση απόκτησης άλλου ζώου για τα επόμενα 3 έτη
    12. Υποχρεωτικοί κανόνες ευζωίας, απαγόρευση μοναξιάς των ζώων και εκπαίδευση
    13. Αφαίρεση άδειας κυνηγιού όταν δεν είναι τα ζώα τσιπαρισμένα και κυρώσεις για εγκατάλειψη κουταβιών
    14. Κανόνες επαγγελματικής εκτροφής
    15. Αύξηση του ορίου ηλίκιας των νεογνών πριν δοθούν
    16. Απαγόρευση αγγελιών για ζευγάρωμα ζώων
    17. Υποχρεωτική αναγραφή κειμένου υπεύθυνης υιοθεσίας σε όλες τις αγγελίες ζώων
    18. Αναγνώριση του Adoption Fee
    19. Μη επιτρεπόμενες μέθοδοι εκπαίδευσης ζώων
    20. Ρητή απαγόρευση για το παστούρωμα
    21. Εισαγωγή εκπαιδευτικών φιλοζωικών προγραμμάτων σε σχολεία
    22. Εύκολη πρόσβαση πολιτών σε καταφύγια και κυνοκομεία ζώων
    23. Ελεύθερη πρόσβαση ζώων σε παραλίες και θάλασσες
    24. Επιχορήγηση Ζωοφικών Σωματείων
    25. Επιτροπή Εποπτείας Δήμων
    26. Κυρώσεις Δήμων για την απουσία προγράμματος διαχείρισης ζώων
    27. Μητρώο Ηλεκτρονικού Βιβλιαρίου
    28. Μητρώο Παραβατών
    29. Δυνατότητα Εθνικής Γραμμής Καταγγελιών
    30. Δημιουργία πάρκων ζώων
    31. Αφαίρεση ζώου από τον κηδεμόνα του σε περίπτωση κακοποιήσης και οικονομικές κυρώσεις.
    Τα σημεία που εντοπίζουμε και ελπίζουμε να βελτιωθούν:
    1. Να γίνει υποχρεωτική η στείρωση και των δεσποζόμενων ζώων. Από τη στιγμή που ξεκίνησε η συζήτηση για το νέο σχέδιο νόμου ξεκίνησαν οι αντιδράσεις. Δεν φανταζόμασταν όμως ποτέ ότι οι αντιδράσεις θα έφταναν σε αυτό το βαθμό και με αυτή την ένταση. Το γεγονός αυτό καθαυτό επιβεβαιώνει τον λόγο για τον οποίο ο αριθμός αδέσποτων ζώων στη χώρα μας είναι σήμερα που μιλάμε μερικά εκατομμύρια – αριθμός καθημερινά αυξανόμενος. Ο φόβος μας επιβεβαιώθηκε διαβάζοντας το άρθρο 39, παράγραφος 3 του νομοσχεδίου, η οποία ουσιαστικά δύναται να εξαιρέσει από την υποχρεωτική στείρωση αυτούς για τους οποίους επιβάλλεται να θεσπιστεί. Ζητάμε την στείρωση των αδέσποτων και των δεσποζόμενων ζώων, τουλάχιστον για μερικά χρόνια, τουλάχιστον μέχρι να αποκτήσουμε παιδεία. Ζητάμε να μην κάνετε ούτε ένα βήμα πίσω στα συμφέροντα και την αμάθεια για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε το έργο μας μέχρι να μην υπάρχει ούτε ένα αδέσποτο στον δρόμο, μέχρι να αδειάσουν τα κλουβιά.
    2. Παρίσταται αναγκαίο να απαγορευτεί η διαμονή ζώων σε ταράτσες. Βρίσκονται αυτή τη στιγμή χιλιάδες ζώα παρατημένα, υπό όλες τις αντίξοες καιρικές συνθήκες στο έλεος του Θεού και μακριά από τα βλέμματά μας. Αποτελεί σοβαρότατη κακοποίηση και πρέπει να απαγορευτεί.
    Η εμπειρία μας τόσα χρόνια στην περισυλλογή αδέσποτων η παρατημένων ζώων έχει δείξει πως τα ζώα που προέρχονται από μόνιμη διαμονή σε ταράτσα παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα κοινωνικοποίησης αλλά και συμπεριφοράς (επιθετικότητα). Τα περισσότερα από αυτά δεν βγαίνουν τις απαραίτητες βόλτες ημερησίως και αυτό έχει τρομερές επιπτώσεις στην συμπεριφορά τους.
    3. Χρειάζεται πιο αναλυτικό νομοθετικό πλαίσιο της διαδικασίας υιοθεσίας ζωών στο εξωτερικό, ώστε να μην κατηγορούμαστε αδίκως ως λαθρέμποροι. Έχουμε άψογη συνεργασία με ζωοφιλικά σωματεία του εξωτερικού και έχουν αποκτήσει στις χώρες αυτές μια αξιοπρεπή ζωή πάρα πολλά αδέσποτα της Ελλάδας.
    4. Υπάρχει ανάγκη οι κάτοικοι που διαμένουν σε πολυκατοικίες και που είναι κηδεμόνες ζωών να μπορούν να έχουν όσα ζώα επιθυμούν, αρκεί να τηρούνται οι κανόνες ευζωίας, καθαριότητας και κοινής ησυχίας.
    5. Η επανένταξη των ζώων δεν είναι εφικτή όταν ταυτόχρονα πρέπει να λάβει χώρα σε μέρος το οποίο να απέχει ταυτόχρονα 200 μέτρα από νοσοκομεία, αθλητικά κέντρα, σχολεία, λιμάνια. Τα ζώα μετακινούνται και εφόσον επανεντάσσονται μπορούν να μετακινηθούν παντού.
    6. Ελεύθερη μετακίνηση ζώων με συνοδό στα ΜΜΜ με εισητήριο.
    7. Απαγόρευση κλουβιών μεταφοράς ζώων στο πίσω μέρος του οχήματος και έξω από αυτό.
    8. Σύσταση ανεξάρτητης κτηνιατρικής αρχής για την εποπτεία των κυνοκομίων. Ο έλεγχος δεν είναι αποτελεσματικός όταν πραγματοποιείται από τις κατά τόπους κτηνιατρικές υπηρεσίες.
    9. Αύξηση του ορίου δυνατότητας παραμονής ζώου σε καταφύγιο. Το διάστημα των 30 ημερών δεν είναι αρκετό ώστε να καταστεί εφικτό ένα ζώο να εξεταστεί, να θεραπευθεί, να φωτογραφηθεί, να προωθηθεί, ώστε να υιοθετηθεί.
    Είμαστε εδώ, μαζί σας, δίπλα σας, να συνεχίσουμε εθελοντικά αυτό που κάνουμε τόσα χρόνια για το δικάιωμα αξιοπρεπούς ζωής όλων των συναισθανόμενων πλασμάτων!
    Να ευχαριστήσουμε με όλη μας την ψυχή την εξαίρετη Δικηγόρο κα. Νίκη Τηλιακού που μας βοήθησε στην πλήρη και αναλυτική κατανόηση του συνόλου του νομοσχεδίου!
    Με εκτίμηση
    Η ομάδα της ΖΕΗ

  • 17 Μαΐου 2021, 11:08 | Zaφειρια Σπυράτου

    Συμφωνούμε απόλυτα με τις Θέσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας (Π.Φ.Π.Ο.)

    Ζ.Ε.Α. Ζωοφιλικη Ενωση ΑΜΑΛΙΑΔΟΣ

  • 17 Μαΐου 2021, 10:51 | Φιλοζωικό Σωματείο Λήμνου

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ

    ❖ Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    ❖ Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 17 Μαΐου 2021, 10:03 | Μαρίνα

    Συμφωνώ με τις θέσεις της ΠΦΠΟ

    Συγκεκριμένα:

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 17 Μαΐου 2021, 10:37 | Ελενα Πετεβέ

    Συμφωνούμε με τις θέσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας

    ΑΡΤΕΜΙΣ Φιλοζωικό Σωματείο Ευβοίας

  • 17 Μαΐου 2021, 09:41 | ΚΑΙΤΗ ΒΟΡΓΙΑ

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΛΗΨΗ!

    Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 16 Μαΐου 2021, 23:47 | Connie B

    Συμφωνώ με ΠΦΠΟ Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 16 Μαΐου 2021, 22:09 | Φ.Σ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ «ΖΩΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ»

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 16 Μαΐου 2021, 22:47 | ΚΑΣΣΩΤΗ ΗΡΩ

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 16 Μαΐου 2021, 22:48 | ΜΙΡΑΝΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    Η δική μας πρόταση είναι να ακολουθηθεί το μοντέλο της Σλοβακίας, που σταμάτησε την εκτροφή κάθε είδους για 5 χρόνια, απορροφήθηκαν όλα τα αδέσποτα των κυνοκομείων τους αλλά και τα εκτός αυτών και μετά επανέφεραν την εκτροφή.

  • 16 Μαΐου 2021, 22:20 | ΜΙΡΑΝΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

    ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΧΑΝΙΩΝ «Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ»
    ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΠΦΠΟ

  • 16 Μαΐου 2021, 20:37 | ΕΙΡΗΝΗ ΤΣΟΚΑΤΑΡΙΔΟΥ ΜΕΛΟΣ ΔΣ ΚΙΒΩΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

    Συμφωνουμε με τις θεσεις της Πανελλαδικης Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδιας

  • 16 Μαΐου 2021, 19:21 | ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

    Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 16 Μαΐου 2021, 17:43 | ΞΕΝΙΤΙΔΟΥ ΓΙΩΤΑ

    Συμφωνώ με τις προτάσεις της ΠΦΠΟ

  • 16 Μαΐου 2021, 16:59 | Stefanos vaide

    Τάσσομαι υπέρ των θέσεων της ΠΦΠΟ

  • 16 Μαΐου 2021, 15:52 | Φιλοζωικός Σύλλογος Χίου

    Τασσόμαστε υπέρ των θέσεων της ΠΦΠΟ

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 16 Μαΐου 2021, 13:35 | Δήμητρα Ποντικάκη

    Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 16 Μαΐου 2021, 13:31 | Σοφία Λεοντιάδου

    Άρθρο 41
    Τελικές και καταργούμενες διατάξεις

    ΠΡΟΤΑΣΗ
    * Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.
     
    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

    Λεοντιάδου Σοφία
    Πρόεδρος,

  • 16 Μαΐου 2021, 12:22 | Μαρία Ξυλούρη

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 16 Μαΐου 2021, 12:56 | Σύλλογος Φίλων Ζώων «Η Ελπίδα» ΑΡΙΔΑΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 16 Μαΐου 2021, 00:57 | Φιλοζωικός Σύλλογος Ρεθύμνου

    Τασσόμαστε υπέρ των θέσεων της ΠΦΠΟ

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ

    ❖ Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.
    ❖ Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 15 Μαΐου 2021, 19:22 | Aggie Diamand

    Άρθρο 41 Τελικές και καταργούμενες διατάξεις ΠΡΟΤΑΣΗ * Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου. Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 15 Μαΐου 2021, 18:09 | Λία Παπαζαφειρίου

    ΠΡΟΤΑΣΗ
    * Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.
    Λία Παπαζαφειρίου (Αντιπρόεδρος του ΦΡΟΝΤΙΖΩ Πεύκων)

  • Άρθρο 41 Τελικές και καταργούμενες διατάξεις
    http://www.opengov.gr/ypes/?p=7878

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • Άρθρο 41
    Τελικές και καταργούμενες διατάξεις

    ΠΡΟΤΑΣΗ
    * Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.
     
    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

    Λεοντιάδου Σοφία
    Πρόεδρος,
    φιλοζωικού πολιτιστικού σωματείου «Φροντίζω» Απ.Μ.Π 9216/1012

  • 15 Μαΐου 2021, 10:52 | Δημητριος Καλτσουνης

    Καλημερα σας,
    σαφως και πρεπει να εφαρμοστουν οι ηδη υπάρχοντες νόμοι και ΟΧΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΕΙΡΩΣΗ .

  • 14 Μαΐου 2021, 21:18 | ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΟΥΖΑΣ

    Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 14 Μαΐου 2021, 12:07 | Σωτηρια

    ❖ Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    ❖ Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 13 Μαΐου 2021, 21:07 | Πανελλαδικη Φιλοζωικη Περιβαλλοντική Ομοσπονδια ΚΑΙ Ζωοφιλική Ομοσπονδία Αττικής κ Σαρωνικου (82 σωματεία)

    Άρθρο 41 Τελικές και καταργούμενες διατάξεις
    http://www.opengov.gr/ypes/?p=7878
    ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ

    ❖ Με το άρθρο 41§2 παρ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιόποινων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

    ❖ Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

  • 11 Μαΐου 2021, 16:36 | Ποπη Χουστουλακη

     Με το άρθρο 41§2 περ. θ΄ καταργείται το άρθρο 55 του ν. 4745/2020, το οποίο προέβλεπε ποινικές κυρώσεις στους παραβάτες των αξιόποινων πράξεων του ν. 1197/1981 που παραμένει σε ισχύ. Κατόπιν τούτου, προκειμένου να μην καταστεί κενός ποινικών κυρώσεων ο ν. 1197/1981, προτείνεται η ένταξη των αξιοποίνων πράξεων που διαλαμβάνονται σε αυτόν στις κυρωτικές διατάξεις του άρθρου 21§2 του υπό διαβούλευση νόμου.

  • 11 Μαΐου 2021, 11:02 | Γιούλα Πιπιλή

    Καταργείται με την παρ.2 (ζ) το άρθρο 19 του ν.4674/3020 (Α’ 53) που είχε ψηφιστεί τον Μάρτιο του 2020 και αφορούσε στην δημιουργία στο ΥΠΕΣ «Μητρώου Φιλοζωικών Σωματείων και Ενώσεων».

    Το Μητρώο αυτό δεν δημιουργήθηκε ποτέ, ούτε ορίστηκαν προυποθέσεις εγγραφής σε αυτό, παρόλο που ένας από τους στόχους του ήταν «και η συμμετοχή στη διαβούλευση ενόψει της αναθεώρησης του νομοθετικού πλαισίου» των εγγεγραμμένων φιλοζωικών σωματείων και οργανώσεων.

    Στο υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου είναι μεγάλος ο ρόλος των φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα του εσωτερικού και του εξωτερικού (όχι των ενώσεων) στην διαχείριση των αδέσποτων ζώων, ΧΩΡΙΣ όμως να υπάρχουν ήδη οι προδιαγραφές εγγραφής, λειτουργίας, ή οποιουδήποτε ελεγκτικού μηχανισμού των οργανώσεων αυτών.

    Δεδομένων ότι:

    1. Η ευθανασία υγιών ζώων επιτρέπεται στο εξωτερικό, τόσο από τον ιδιοκτήτη τους όσο και στα καταφύγια.
    2. Κακοποιήσεις ζώων και εγκαταλείψεις γίνονται σε όλες τις χώρες του εξωτερικού όπου ήδη προωθούνται τα ζώα. 
    3. Επιτρέπεται η χρήση και η πώληση αδέσποτων ημίαιμων ζώων για χρήση σε πειράματα.
    4. Δεν γίνεται καταγραφή και δημοσιοποίηση των ζώων προτού εξαχθούν στο εξωτερικό, ενώ υπάρχουν πολλά χαμένα ζώα στην Ελλάδα τα ίχνη των οποίων έχουν εξαφανισθεί. 
    5. Δεν υπάρχει ενιαίο ευρωπαϊκό ή παγκόσμιο σύστημα ιχνηλάτησης και το σύστημα traces δεν λειτουργεί ως υποκατάστατο αυτών.

    Η εγγραφή μίας οργάνωσης στο νέο υπομητρώο, ΔΕΝ αποτελεί εγγύηση για την ορθή μη κερδοσκοπική, φιλοζωική λειτουργία της, ούτε για την επάρκεια της στην διαχείριση των ζώων, στην εύρεση κατάλληλων υιοθεσιών και στην παρακολούθηση αυτών.

    Δεν υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί των φιλοζωικών οργανώσεων στο σχέδιο νόμου, άρα ΔΕΝ υπάρχει επαρκής προστασία για τα αδέσποτα ζώα από εκείνες τις οργανώσεις που με μανδύα φιλοζωικού ενδιαφέροντος, θα εγγραφούν στο υπομητρώο, αποσκοπώντας στην εμπορική εκμετάλλευση των αδέσποτων ζώων, ως «προϊόντων» χαμηλού κόστους με μεγάλα περιθώρια κέρδους στο εξωτερικό και αδιαφορώντας για τον τελικό προορισμό των ζώων. Και αυτό είναι αντίθετο προς το άρθρο 1 του σχεδίου νόμου

    Εκπρόσωπος, ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΕΚΑΛΗΣ

  • 9 Μαΐου 2021, 19:51 | Αλέξανδρος

    Υπάρχει ανάγκη επαναξιολογησης για το που επιτρέπονται τα ζώα συντροφιάς. Συγκεκριμένα :
    1 Χώροι υγειονομικου ενδιαφέροντος.
    Στην Γαλλία για παράδειγμα, βλέπεις σκύλους εντός εστιατορίων (χωρίς καν λουρί), είτε είναι ταβέρνες είτε έχουν 3 αστέρια μισελεν.
    2 Ξενοδοχεία.
    Ως ιδιοκτήτης ξενοδοχείο που επιθυμώ να δέχομαι κατοικίδια, διαβάζοντας τον νόμο διαπίστωσα ότι είναι παράνομη η παραμονή τους στα δωμάτια (πρέπει να διαθέτω ειδικό χώρο κάπου αλλού όπως αναγράφεται). Μετά από ερώτηση μου στον ΕΟΤ, η απάντηση ήταν ότι ο νόμος είναι αναχρονιστικος και πρακτικά είμαι καλυμμένος αν αναγράφω στο site ότι το κατάλυμα δέχεται κατοικίδια.
    Πρέπει άμεσα να επιτραπεί η είσοδος στους παραπάνω χώρους.

  • 9 Μαΐου 2021, 19:04 | Αδαλή Καλλιόπη

    Το άρθρο 8 του 4039/2012 (Α’ 15) με τί ακριβώς καλύτερο αντικαθίσταται; Ιδιαίτερα για το τί ισχύει σχετικά με την ηχορύπανση και την τήρηση αστυνομικών διατάξεων περί κοινής ησυχίας. Ολοι κύρια διαμαρτύρονται-διαμαρτυρόμαστε για το ότι δεν μπορούμε να εύρουμε ησυχία εντός του οίκου μας πέραν της προσβολής της προσωπικότητάς μας και της ίδιας της νομής μας.

  • 7 Μαΐου 2021, 16:40 | Βαγγέλης Κουτρουφίνης

    Σε περίπτωση που γίνει αποδεκτή η πρόταση μου στο άρθρο 12 και ζητηθεί η κατάθεση τροπολογίας από τον κ. ΥΠΕΘΑ, να προστεθεί υποπαράγραφος (ια) με την ταυτόχρονη αρίθμησης της όμοιας υπάρχουσας σε (ιβ), ως εξής:

    (ια)Το άρθρο 39 του ν.4407/2016 καταργείται με την δημοσίευση του παρόντος νόμου.

  • 7 Μαΐου 2021, 14:13 | Άγις Χρυσαφίδης

    1. ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ιδιοκτητών σκύλων για ανάρτηση στο κολάρο μεταλλικής ταυτότητας η οποία στην μια πλευρά να αναφέρει με κεφαλαίους λατινικούς χαρακτήρες το όνομα του ζώου και το κινητό τηλέφωνο του ιδιοκτήτη και από την άλλη πλευρά τον τετραψήφιο αριθμό της κρατικής υπηρεσίας για ειδοποίηση εύρεσης περιπλανώμενου ζώου, βασανισμό ή εγκατάλειψη, ατύχημα κλπ.

    2. ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ κτηνιάτρων να παρέχουν στους πελάτες τους έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου ή σταθερού με τηλεφωνητή για
    ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ εκτός ωρών λειτουργίας του κτηνιάτρου.

    3. ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ιδιωτικών κτηνιατρικών κλινικών για φαινόμενα αισχροκέρδειας (π.χ. ημερήσια νοσήλια 120- 150 ευρώ!) και αντιδεοντολογικών πρακτικών (π.χ. σκόπιμη παράταση εμπυρέτου καταστάσεως του ζώου, και συνεπώς παράταση νοσηλείας, με μη-χορήγηση κατάλληλης αντιβίωσης)
    4. ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ιδιωτών κλινικαρχών να διαθέτουν κατάλληλο μεταφορικό μέσο φορείο και προσωπικό, για μεταφορά ενός ζώου στην κλινική σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης και για αποφυγή της αισχροκέρδeιας των λεγόμενων pet-taxi (που τις περισσότερες φορές είναι απλά ταξί, χωρίς προβλέψεις χώρου για ζώα και τα οποία, ΟΛΑ, χρεώνουν από 30 ευρώ και άνω, για ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μετακίνηση ΠΡΟΣ έναν προορισμό, ακόμα και για μικρές αποστάσεις, με πληρωμή τοις μετρητοίς και φυσικά χωρίς ΦΠΑ)