Οι αρμόδιες υπηρεσίες των Υπουργείων Εσωτερικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με άλλους αρμόδιους φορείς μεριμνούν:
(α) Για την οργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων και την προβολή από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (ΜΜΕ), προγραμμάτων πληροφόρησης και εκπαίδευσης των ατόμων που είναι ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς και των ατόμων που ασχολούνται με την εκτροφή, την εκπαίδευση, το εμπόριο και τη φύλαξη των ζώων αυτών, καθώς και για την ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών σχετικά με τη νομοθεσία για την προστασία των ζώων.
(β) Για την προώθηση, την ευαισθητοποίηση και την ανάπτυξη της φιλοζωίας και της υπεύθυνης ιδιοκτησίας ζώου συντροφιάς σε νηπιαγωγεία και σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με εκδηλώσεις, ομιλίες, προβολές, σεμινάρια αντιμετώπισης και χειρισμού αδέσποτων ζώων και άλλα κατάλληλα εκπαιδευτικά προγράμματα. Τα προγράμματα αυτά εντάσσονται σε αυτοτελή ενότητα αφιερωμένη στα ζώα και εξασφαλίζεται η εφαρμογή μίας (1) τουλάχιστον φιλοζωικής εκπαιδευτικής δράσης ετησίως για κάθε σχολική τάξη της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στο θέμα αυτό αξιοποιούνται ιδίως η τεχνογνωσία και επιστημονική συνδρομή της Επιτροπής Παρακολούθησης του άρθρου 33.
Το άρθρο 19 ειναι σχεδόν ίδιο με το αντίστοιχο του 4039/12.
Όμως με ευχολόγια ,προτροπές και παραινέσεις δεν αλλάζει τίποτα
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ
1.Το αργότερο εντός δύο μηνών από την δημοσίευση του νομου το ΥΠΕΣ να έχει καταρτισει σειρά ενημερωτικών τηλεοπτικών σποτ για διάφορα θεματα που αφορούν τα ζωα και άλλου έντυπου υλικού που θα διανειμεται συνέχεια και παντου απο τις διαφορες αρχες .,τα οποία θα παιζονται καθόλη τη διάρκεια του έτους .Καθε χρονο τα σποτ αυτά και το έντυπο υλικό να εμπλουτιζονται
2.Εντος 6μήνου απο την δημοσίευση με ΚΥΑ μεταξύ ΥΠΕΣ και Υπουργείου Παιδείας-ΙΕΠ να ξεκινήσει η διαδικασία δημιουργίας βιβλίων
για κανονικό μάθημα στα σχολεια μεχρι και τη τρίτη Λυκείου για το σεβασμο κλπ στα ζωα και το περιβάλλον .
ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ .
Το άρθρο 19 ειναι σχεδόν ίδιο με το αντίστοιχο του 4039/12.
Όμως με ευχολόγια ,προτροπές και παραινέσεις δεν αλλάζει τίποτα
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ
1.Το αργότερο εντός δύο μηνών από την δημοσίευση του νομου το ΥΠΕΣ να έχει καταρτισει σειρά ενημερωτικών τηλεοπτικών σποτ για διάφορα θεματα που αφορούν τα ζωα και άλλου έντυπου υλικού που θα διανειμεται συνέχεια και παντου απο τις διαφορες αρχες .,τα οποία θα παιζονται καθόλη τη διάρκεια του έτους .Καθε χρονο τα σποτ αυτά και το έντυπο υλικό να εμπλουτιζονται
2.Εντος 6μήνου απο την δημοσίευση με ΚΥΑ μεταξύ ΥΠΕΣ και Υπουργείου Παιδείας-ΙΕΠ να ξεκινήσει η διαδικασία δημιουργίας βιβλίων
για κανονικό μάθημα στα σχολεια μεχρι και τη τρίτη Λυκείου για το σεβασμο κλπ στα ζωα και το περιβάλλον .
ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ .
Άρθρο 19 Εκπαίδευση, επιμόρφωση και προαγωγή της φιλοζωίας
ΝΑΙ, ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΕΝΤΑΣΗ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ.
ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΤΑΧΥΤΑΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ (ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ) ΑΠΟ ΑΡΤΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΗΘΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ ΚΑΙ ΓΑΤΩΝ.ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗ Η «ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ» ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΦΟΡΗΣΗΣ ΤΟΥ «ΠΑΠΠΟΥ, ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΠΠΟΥ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΞΕΡΟΛΑ»….ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΙΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ «ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ» ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΩΝ – ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΗ-ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΖΩΑ.
Η ΜΙΖΕΡΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΡΗΜΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΣΤΕΓΩΝ – ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ «ΕΞΟΡΙΣΕΙ» ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Επίσης, υαισθητοποίηση των παιδιών για τα μη-ανθρωπινα ζωα και τη φυση, τα αδιαπραγματευτα δικαιωματα τους στη ευζωια – ασφαλεια –ευτυχια , για την αγάπη και το σεβασμό προς τα ζώα θα διδάσκεται στο Δημοτικό και στις τρείς τάξεις του Γυμνασίου.
Η διδασκαλία θα περιλαμβάνει και επισκέψεις σε σπίτια φιλόζωων της περιοχής του σχολείου, σε καταφύγια, σε κτηνιατρεία, ενώ σε χώρο του σχολείου θα υπάρχουν ζώα για εξοικείωση των μαθητών. Γνωστές κινηματογραφικές ταινίες που μας έχουν συγκινήσει όλους (πχ Χάτσικο), θα προβάλλονται σε τακτά χρονικά διαστήματα στην αίθουσα προβολών του σχολείου.
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ «ΑΣΤΕΓΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΧΡΟΝΟ, ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ .
Άρθρο 19 Εκπαίδευση, επιμόρφωση και προαγωγή της φιλοζωίας
ΝΑΙ, ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΕΝΤΑΣΗ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ.
ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΤΑΧΥΤΑΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ (ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ) ΑΠΟ ΑΡΤΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΗΘΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ ΚΑΙ ΓΑΤΩΝ.ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗ Η «ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ» ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΦΟΡΗΣΗΣ ΤΟΥ «ΠΑΠΠΟΥ, ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΠΠΟΥ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΞΕΡΟΛΑ»….ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΙΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ «ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ» ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΩΝ – ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΗ-ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΖΩΑ.
Η ΜΙΖΕΡΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΡΗΜΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΣΤΕΓΩΝ – ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ «ΕΞΟΡΙΣΕΙ» ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Επίσης, υαισθητοποίηση των παιδιών για τα μη-ανθρωπινα ζωα και τη φυση, τα αδιαπραγματευτα δικαιωματα τους στη ευζωια – ασφαλεια –ευτυχια , για την αγάπη και το σεβασμό προς τα ζώα θα διδάσκεται στο Δημοτικό και στις τρείς τάξεις του Γυμνασίου.
Η διδασκαλία θα περιλαμβάνει και επισκέψεις σε σπίτια φιλόζωων της περιοχής του σχολείου, σε καταφύγια, σε κτηνιατρεία, ενώ σε χώρο του σχολείου θα υπάρχουν ζώα για εξοικείωση των μαθητών. Γνωστές κινηματογραφικές ταινίες που μας έχουν συγκινήσει όλους (πχ Χάτσικο), θα προβάλλονται σε τακτά χρονικά διαστήματα στην αίθουσα προβολών του σχολείου.
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ «ΑΣΤΕΓΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΧΡΟΝΟ, ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ .
Άρθρο 19 Εκπαίδευση, επιμόρφωση και προαγωγή της φιλοζωίας
ΝΑΙ, ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΕΝΤΑΣΗ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ.
ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΤΑΧΥΤΑΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ (ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ) ΑΠΟ ΑΡΤΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΗΘΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ ΚΑΙ ΓΑΤΩΝ.ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗ Η «ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ» ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΦΟΡΗΣΗΣ ΤΟΥ «ΠΑΠΠΟΥ, ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΠΠΟΥ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΞΕΡΟΛΑ»….ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΙΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ «ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ» ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΩΝ – ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΗ-ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΖΩΑ.
Η ΜΙΖΕΡΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΡΗΜΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΣΤΕΓΩΝ – ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ «ΕΞΟΡΙΣΕΙ» ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Επίσης, υαισθητοποίηση των παιδιών για τα μη-ανθρωπινα ζωα και τη φυση, τα αδιαπραγματευτα δικαιωματα τους στη ευζωια – ασφαλεια –ευτυχια , για την αγάπη και το σεβασμό προς τα ζώα θα διδάσκεται στο Δημοτικό και στις τρείς τάξεις του Γυμνασίου.
Η διδασκαλία θα περιλαμβάνει και επισκέψεις σε σπίτια φιλόζωων της περιοχής του σχολείου, σε καταφύγια, σε κτηνιατρεία, ενώ σε χώρο του σχολείου θα υπάρχουν ζώα για εξοικείωση των μαθητών. Γνωστές κινηματογραφικές ταινίες που μας έχουν συγκινήσει όλους (πχ Χάτσικο), θα προβάλλονται σε τακτά χρονικά διαστήματα στην αίθουσα προβολών του σχολείου.
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ «ΑΣΤΕΓΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΧΡΟΝΟ, ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ .
ΝΑΙ, ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΕΝΤΑΣΗ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ.
ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΤΑΧΥΤΑΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ (ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ) ΑΠΟ ΑΡΤΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΗΘΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ ΚΑΙ ΓΑΤΩΝ.ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗ Η «ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ» ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΦΟΡΗΣΗΣ ΤΟΥ «ΠΑΠΟΥ, ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΠΟΥ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΞΕΡΟΛΑ»….ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΙΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ «ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ» ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΩΝ – ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.
Η ΜΙΖΕΡΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΡΗΜΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΣΤΕΓΩΝ – ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ «ΕΞΟΡΙΣΕΙ» ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Επίσης, υαισθητοποίηση των παιδιών για τα μη-ανθρωπινα ζωα και τη φυση, τα αδιαπραγματευτα δικαιωματα τους στη ευζωια – ασφαλεια –ευτυχια , για την αγάπη και το σεβασμό προς τα ζώα θα διδάσκεται στο Δημοτικό και στις τρείς τάξεις του Γυμνασίου. Η διδασκαλία θα περιλαμβάνει και επισκέψεις σε σπίτια φιλόζωων της περιοχής του σχολείου, σε καταφύγια, σε κτηνιατρεία, ενώ σε χώρο του σχολείου θα υπάρχουν ζώα για εξοικείωση των μαθητών. Γνωστές κινηματογραφικές ταινίες που μας έχουν συγκινήσει όλους (πχ Χάτσικο), θα προβάλλονται σε τακτά χρονικά διαστήματα στην αίθουσα προβολών του σχολείου.
ΝΑ ΘΕ΄ΛΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ «ΑΣΤΕΓΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΧΡΟΝΟ, ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΒΕΡΓΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ.
ΝΑΙ, ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΤΑΧΥΤΑΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ (ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ) ΑΠΟ ΑΡΤΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΗΘΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ ΚΑΙ ΓΑΤΩΝ.ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗ Η «ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ» ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΦΟΡΗΣΗΣ ΤΟΥ «ΠΑΠΟΥ, ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΠΟΥ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΞΕΡΟΛΑ»….ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΙΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ «ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ» ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΩΝ – ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.
Η ΜΙΖΕΡΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΡΗΜΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΣΤΕΓΩΝ – ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ «ΕΞΟΡΙΣΕΙ» ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Επίσης, υαισθητοποίηση των παιδιών για τα μη-ανθρωπινα ζωα και τη φυση, τα αδιαπραγματευτα δικαιωματα τους στη ευζωια – ασφαλεια –ευτυχια , για την αγάπη και το σεβασμό προς τα ζώα θα διδάσκεται στο Δημοτικό και στις τρείς τάξεις του Γυμνασίου. Η διδασκαλία θα περιλαμβάνει και επισκέψεις σε σπίτια φιλόζωων της περιοχής του σχολείου, σε καταφύγια, σε κτηνιατρεία, ενώ σε χώρο του σχολείου θα υπάρχουν ζώα για εξοικείωση των μαθητών. Γνωστές κινηματογραφικές ταινίες που μας έχουν συγκινήσει όλους (πχ Χάτσικο), θα προβάλλονται σε τακτά χρονικά διαστήματα στην αίθουσα προβολών του σχολείου.
ΝΑ ΘΕ΄ΛΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ «ΑΣΤΕΓΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΧΡΟΝΟ, ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΒΕΡΓΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ.
ΆΡΘΡΟ 19
ΠΡΟΣΘΗΚΗ :
Για την αποτελεσματική ενημέρωση του πληθυσμού και την προαγωγή της φιλοζωίας και ευζωίας, να προστεθεί συγκεκριμένα και άλλη παράγραφος που να δεσμεύει το αρμόδιο υπουργείο να πραγματοποιεί εκτός των αναγραφόμενων στο άρθρο 19 και στοχευμένα σποτ ενημέρωσης , για τα κυριότερα άρθρα του νομοσχεδίου, από την τηλεόραση – ραδιόφωνο ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Λεοντιάδου Σοφία
Πρόεδρος,
φιλοζωικού πολιτιστικού σωματείου «Φροντίζω» Απ.Μ.Π 9216/1012
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Για την αποτελεσματικη ενημερωση του πληθυσμου (και των ΜΗ φιλοζωων )και προαγωγή της φιλοζωίας και ευζωιας, να προστεθεί συγκεκριμενα και άλλη παραγραφος που να υποχρεωνει το αρμοδιο υπουργειο να πραγματοποιει εκτος των αναγραφομενων στο αρθρο 19 και στοχευμενα σποτ ενημερωσης , για τα κυριοτερα αρθρα του νομοσχεδιου, απο την τηλεοραση – ραδιοφωνο κατα τακτα χρονικα διαστηματα .
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ – Πρόσθεση νομοθετικής διάταξης : Όσοι επιθυμούν να κατέχουν ράτσες επιθετικών σκύλων που είναι επικίνδυνες για να προκαλέσουν ατύχημα ακόμη και θάνατο , ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ θα πρέπει να έχουν και κατάλληλη (από εκπαιδευτή) πιστοποίηση με υποχρεωτικά μαθήματα , ότι απέκτησαν τις γνώσεις και έχουν την ικανότητα να εκπαιδεύσουν τέτοιες ράτσες σκύλων.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Πολύ ωραία όλα αυτά, πέρα από τις δράσεις αυτές όμως, θα έπρεπε στα σχολεία να μπει μάθημα σχετικά με ζωοφιλία, σεβασμό στη φύση κλπ κλπ.
Πρέπει να επενδύσουμε στη νέα γενιά για να γίνε καλύτερη από εμάς
Η εκπαίδευση θα πρέπει να γίνεται μόνο ,από επαγγελματίες εκπαιδευτές,εκτρωφεις ή ερασιτέχνες εκτροφείς!!!η κριτές του κυνολλογικου ομίλου Ελλάδος ή από κτηνίατρους ,μόνο αυτοί μπορούν και έχουν κατάρτιση να μηλισουν για τους σκύλους !!!και όχι άσχετοι ιδιώτες που είναι απλά φιλοζωοι
Υποχρεωτική διδασκαλία εντός σχολείων υπευθυνης συμεπριφορας προς τα ζωα και το πειρβα
άλλον 2 διδακτικες ωρες εβδομαδιαια για ολες τις ταξεις του δημοτικου και γυμνασίου. Είναι το πιο απαράιτητο μαθημα,μεγαλώνουμε ανθρώπους και πολίτες όχι κανιβάλους. Είμαστε Ευρώπη ας το προσπαθήσουμε όπως ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες Ευρωπαικές χωρες.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Δεν είναι λιγες οι περιπτωσεις που οι σκύλοι και οι γατες βασανίζονται μεχρι θανατου.
Το οτι η κακοποίηση ζωων αναγεται σε ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ να γίνει γνωστο με ολα τα μεσα επικοινωνιας σε ΟΛΕΣ τις πληθυσμιακές ομάδες και στο μικρότερο χωριό για να λειτουργήσει ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΑ΄ο νόμος και να σταματήσουν οι εγκληματικες πραξεις κατα των ζώων.
ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΊ παραγραφο (γ)στο αρθρο 19 ως εξής:
«Για την αποτροπή περιπτωσεων κακοποιησης (ενερητική ή παθητική)και εγκατάληψης ζώων και κατά την διαδικασία ενημερωσης για το παρον νομοσχέδιο απο τα ΜΜΕ κτλ να ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕς ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 21 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ»
ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΣΤΟ GOOGLE.GR ΤΗ ΦΡΑΣΗ «ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ» ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ Ε Ν Α ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ «ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΣΚΥΛΙΑ ΠΟΥ ΓΑΥΓΙΖΟΥΝ».
ΤΟΣΟ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΙΑΙΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΩΝ ΣΚΥΛΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΑΣΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΒΙΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΣ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ;
ΔΕΝ ΜΠΟΡΥΜΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ ΜΑΣ.
ΠΩΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ, ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΛΕΤΗΣΩ, ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΩ, ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΚΟΨΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΣΚΥΛΩΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΕΝΑ ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΟ, ΤΟ ΠΑΡΑΤΑΝΕ ΣΕ ΑΥΛΕΣ, ΠΥΛΩΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ, ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΝ ΒΟΛΤΑ, ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΓΑΥΓΙΖΕΙ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΕΠΙ ΩΡΕΣ ΣΕ Ο,ΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΗΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ.
ΔΙΑΤΗΡΩ ΔΥΟ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΤΙΣΑ ΜΕ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ.
ΣΤΗ ΜΕΝ ΠΡΩΤΗ ΕΞΟΧΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ Ο ΕΝΑΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΕΧΕΙ ΜΑΖΕΨΕΙ 3 ΣΚΥΛΙΑ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΣΤΟ ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΓΑΒΓΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΩΣ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΚΑΙ Ο ΕΤΕΡΟΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΚΥΛΙ ΠΟΥ ΓΑΒΓΙΖΕΙ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΩΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ.
ΣΤΗ ΔΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΡΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ/ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΞ ΑΥΤΩΝ ΓΑΒΓΙΖΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΕΡΕΘΙΣΜΑ (Π.Χ. ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ, ΜΑΚΡΙΝΟ ΓΑΥΓΙΣΜΑ ΑΛΛΟΥ ΣΚΥΛΟΥ, ΚΛΠ).
ΕΧΩ ΚΑΛΕΣΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΩΣ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝ. ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ 3/1995 ΠΟΥ (ΑΣΑΦΩΣ) ΟΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ (ΕΝΝΟΕΙ: ΚΑΤΟΧΟΙ) ΖΩΩΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΟΥΝ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΙΚΩΝ ΚΑΘ’ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ, Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΝΑ ΚΛΑΙΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΩΝΥΜΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΤΟ 100 ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΦΩΡΟ ΠΛΗΜΜΕΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΣΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΟΤΙ «Ο ΚΑΛΩΝ ΔΕΝ ΗΡΘΕ» Ή ΟΤΙ «ΟΥΔΕΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗ» ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΥΧΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΟΥΝ ΣΤΗ ΔΑΠΑΝΗΡΗ, ΑΒΕΒΑΙΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΝΟΜΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΟΥΝ ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΜΟ ΤΩΝ ΕΝΔΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΔΗΛ. ΝΑ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΓΑΥΓΙΣΜΑΤΑ, ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ…
ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΧΩΡΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΟΥ Ν/Σ ΚΑΙ ΛΑΒΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΕΞΗΣ ΜΕΤΡΑ, ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΘΑ ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΕΣΤΕ ΑΙΩΝΙΩΣ):
1) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΤ’ ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΜΕΧΡΙ 1 ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΟΥ ΣΚΥΛΟΥ Ε Ι Τ Ε ΣΕ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ Ε Ι Τ Ε ΣΕ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
2) ΑΜΕΣΗ ΘΕΣΠΙΣΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΡΙΖΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΦΕΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΖΩΩΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΚΑΘ’ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΛΕΣ, ΠΥΛΩΤΕΣ, ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ (ΕΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ «ΑΕΡΑ», ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΒΟΛΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ, ΑΛΛΩΣ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΖΩΟΥ)
3) ΑΜΕΣΗ ΘΕΣΠΙΣΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ ΣΑΦΩΣ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΕ ΣΑΦΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ (Π.Χ. ΜΟΛΟΝΟΤΙ ΑΥΤΟΦΩΡΟ ΠΛΗΜΜΕΛΗΜΑ, ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΓΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΕΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΟΦΩΡΩΝ ΠΛΗΜΜΕΛΗΜΑΤΩΝ Η ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΡΗΤΩΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 254 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1 ΠΕΡΙΠΤ. Β’ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ !!!)
4) ΑΜΕΣΗ ΘΕΣΠΙΣΗ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΩΝ ΠΟΙΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΤΗΣ 24ΩΡΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ- ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΕΙΔΙΚΩΣ ΑΡΜΟΔΙΟ ΟΡΓΑΝΟ (Π.Χ. ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ) ΜΕ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΖΩΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΟΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΠΑΡΑΒΑΤΗ
5) ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΤΟΧΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΚΥΛΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΣΚΥΛΟΥ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ, ΑΛΛΩΣ ΕΠΙΒΟΛΗ ΑΥΣΤΗΡΩΝ ΠΟΙΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΥΡΩΣΕΩΝ
Υ.Γ. ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟΥ ΣΚΥΛΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ, ΤΟΝ ΕΧΩ ΤΣΙΠΑΡΕΙ, ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΤΕΙΡΩΣΕΙ,ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ, ΤΟΝ ΒΓΑΖΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΟΛΤΑ 30 ΛΕΠΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΛΕΙΠΩ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 2 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΟΡΙΖΕΙ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΟΧΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ Ή ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΖΩΟ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 25 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΟΡΙΟΘΕΤΕΙ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΙΟΥΤΟΤΡΟΠΩΣ, ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ (ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΣΚΥΛΟΥ) ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ (ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΣΚΥΛΟΥ Ή ΜΗ ΚΑΤΟΧΟΣ ΖΩΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ), ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΜΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟΥΣ ΥΛΑΚΕΣ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΣΚΥΛΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΗ (ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ) ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ ΔΗΘΕΝ «ΖΩΟΦΙΛΟΥΣ» ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ (ΒΛ. ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΛΟΙΠΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ)
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
ΝΑΙ στα κατάλληλα εκπαιδευτικα προγράμματα για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών…
Παιδεία και πάλι παιδεία!! Ενημέρωση των παιδιών από μικρή ηλικία και ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ευαισθητοποίηση, κινητοποίηση, αγάπη και σεβασμός προς τα ζώα να διδάσκεται στο σχολείο και να συμμετέχουν και γονείς. Γνωστοποίηση των προβλημάτων της χώρας με τα αδέσποτα, επισκέψεις σε καταφύγια, εκτροφείς, κτηνιάτρους και ότι άλλο είναι απαραίτητο για ολοκληρωμένη μόρφωση.
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Εκπροσωπώντας τον Όμιλο Κρητικού Λαγωνικού
Στα πλαίσια της επιμόρφωσης, της ενημέρωσης και της διαπαιδαγώγησης των νέων κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει πρόβλεψη που θα αφορά στις γηγενής Ελληνικές φυλές, την χρησιμότητα, τα χαρακτηριστικά και την ιστορία τους. Είναι αναγκαία η συμμετοχή των νόμιμων και αναγνωρισμένων κυνοφιλικών σωματείων, και των αρμόδιων Ομίλων φυλών.
Να γίνει υποχρεωτικό το μάθημα στα σχολεία,φιλοζωίας,κυνοφιλιας, υπεύθυνης κηδεμονίας κατοικίδιων ζώων. Γιατί ως γνωστόν όλα είναι θέμα παιδείας
Μην ξεχάσετε να αναφέρετε στα παιδιά, μέσα στα πλαίσια ευαισθητοποίησης τους, ότι οι αναπαραγωγή των σκύλων πρέπει α γίνεται μόνο σε κλούβες από επαγγελματίες με σκοπό το κέρδος, όπως ορίζει αυτό το νομοσχέδιο, και το να γεννούνται και μεγαλώνουν τα κουτάβια από ερασιτέχνες εκτροφείς μέσα στο σπίτι τους (για τους οποίους το κράτος θα ορίσει τις προϋποθέσεις απόκτησης άδειας, όπως ορίζει και ο νόμος που ισχύει και σήμερα, αλλά όλα αυτά τα χρόνια που ισχύει οι αρμόδιοι δεν βρήκαν χρόνο να ορίσουν τις προϋποθέσεις) είναι πολύ κακό πράγμα.
Από μικρή ηλικία τα παιδιά θα πρέπει να μάθουν τα ΥΠΕΡ και τα ΚΑΤΑ της συντήρησης των ζώων συντροφιάς. Συνήθως όλοι παίρνουν ένα ζωάκι για να χαρούν και να παίζουν τα παιδιά τους και αργότερα το εγκαταλείπουν. Το να είναι κάποιος φιλόζωος δεν σημαίνει πως απαραίτητα θα πρέπει να έχει και ένα κατοικίδιο.
Οι δημότες που παραχωρούν χώρο για τη δημιουργία δομών φιλοξενίας, βοηθούν με χρήματα, τροφές και φάρμακα, στειρώνουν και περιθάλπουν, προσφέρουν εθελοντική εργασία και υιοθετούν ζώα από τα καταφύγια, απαλλάσσονται από τα δημοτικά τέλη και αποκτούν τιμητικά την κάρτα φιλόζωου δημότη με την οποία θα έχουν έκπτωση στα είδη κατοικίδιων από τα τοπικά καταστήματα και προτεραιότητα στα γκισέ των δημοτικών υπηρεσιών και των δημοτικών πάρκινγκς.
Η ευαισθητοποίηση των παιδιών για την αγάπη και το σεβασμό προς τα ζώα θα διδάσκεται στο Δημοτικό και στις τρείς τάξεις του Γυμνασίου. Η διδασκαλία θα περιλαμβάνει και επισκέψεις σε σπίτια φιλόζωων της περιοχής του σχολείου, σε καταφύγια, σε κτηνιατρεία, ενώ σε χώρο του σχολείου θα υπάρχουν ζώα για εξοικείωση των μαθητών. Γνωστές κινηματογραφικές ταινίες που μας έχουν συγκινήσει όλους (πχ Χάτσικο), θα προβάλλονται σε τακτά χρονικά διαστήματα στην αίθουσα προβολών του σχολείου.