1. Με την επιφύλαξη ειδικότερων διατάξεων της ευρωπαϊκής και εθνικής νομοθεσίας, καθώς και της υποπερ. ββ’ της περ. β’ της παρ. 5 του άρθρου 7, απαγορεύονται:
(α) η κακοποίηση, η κακή και η βάναυση μεταχείριση οποιουδήποτε είδους ζώου, όπως ιδίως ο δραστικός και ο μη ιατρογενής περιορισμός της φυσιολογικής κίνησης, οι μη επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, η εργασία που δεν προβλέπεται για το είδος του ζώου, η μη σύννομη αναπαραγωγή, ο εκούσιος τραυματισμός με απλή σωματική βλάβη και
(β) ο φόνος και ο βασανισμός των ζώων, με την εσκεμμένη πρόκληση έντονου σωματικού πόνου ή σωματικής εξάντλησης, επικίνδυνης για την υγεία τους, ιδίως με δηλητηρίαση, στραγγαλισμό, απαγχονισμό, πνιγμό/πνιγμονή, πρόκληση εγκαύματος, θερμοπληξία, ηλεκτροπληξία, κρυοπαγήματα, σύνθλιψη, ακρωτηριασμό (μη θεραπευτικό), πυροβολισμό (πρόκληση τραύματος ή/και θάνατος ζώου), ο εκούσιος τραυματισμός (βαριά, επικίνδυνη σωματική βλάβη), οι μάχες μεταξύ ζώων, η κτηνοβασία, η σεξουαλική κακοποίηση ζώου με χρήση αντικειμένων για τη σαδιστική ευχαρίστηση του δράστη και η εγκατάλειψη νεογέννητων ζώων. Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός.
2. Εξαιρουμένων των περιπτώσεων κινηματογραφικών ταινιών και γενικότερα οπτικοακουστικού υλικού εκπαιδευτικού προσανατολισμού, απαγορεύονται η πώληση, η εμπορία και η παρουσίαση, καθώς και η διακίνηση μέσω διαδικτύου οποιουδήποτε οπτικοακουστικού υλικού, όπως βίντεο ή άλλου είδους κινηματογραφικού ή φωτογραφικού υλικού, στα οποία απεικονίζεται οποιαδήποτε πράξη βίας έναντι ζώου, καθώς και η σεξουαλική συνεύρεση μεταξύ ζώων ή μεταξύ ζώου και ανθρώπου με σκοπό το κέρδος ή τη σεξουαλική ικανοποίηση ατόμων που παρακολουθούν ή συμμετέχουν σε αυτά. Στην ανωτέρω απαγόρευση συμπεριλαμβάνεται και η περίπτωση της μάχης μεταξύ ζώων.
3. Σε περίπτωση τραυματισμού ζώου συντροφιάς σε τροχαίο ατύχημα, ο υπαίτιος της πράξης αυτής υποχρεούται να ειδοποιήσει άμεσα τον οικείο δήμο ή την Ελληνική Αστυνομία, προκειμένου να παρασχεθεί στο τραυματισμένο ζώο η απαραίτητη κτηνιατρική φροντίδα.
Προτάσεις αναφορικά με τη νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Εσωτερικών υπό τον τίτλο «Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς – Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’»
Άρθρο 16 , ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΗ-ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΖΩΩΝ
Οι ΑΓΝΕΣ φιλοζωικές δυνάμεις της χώρας τις οποίες έχω τη τιμή να εκπροσωπώ χαίρονται ιδιαιτέρως που η συλλογική προσπάθεια μας έτυχε της αρμόζουσας των περιστάσεων ανταπόκρισης σε ότι αφορά το «κοινό περί δικαίου αίσθημα» αλλαγής από πλημμέλημα σε κακούργημα αδικημάτων σκληρής / επιβλαβούς συμπεριφοράς (π.χ κατά την διάρκεια εκπαίδευσης του ζώου, άρνησης ή αμέλειας του κατά τον νόμο υπεύθυνου παροχής προβλεπόμενης εκ του ισχύοντος νόμου ή εκ των περιστάσεων επιβαλλόμενης παροχής κτηνιατρικής φροντίδας / υπηρεσιών στο υποφέρον ζώο ή εγκαταλείψεως του ζώου που θέτει σε κίνδυνο την ευζωία, την ασφάλεια και κατ’ επέκταση συνολικά τη ζωή αυτού) ή βάναυσης κακοποίησης (π.χ πρόκληση βαρείας σωματικής βλάβης), βασανισμού, πνιγμού, δηλητηριάσεως, σακατέματος – αναπηρίας, ακρωτηριασμού, καψίματος, απαγχονισμού, στραγγαλισμού, μη-επιβαλλόμενης ή δυνάμενη αποφυγής ευθανασίας και βέβαια πάσης άλλης φύσεως θανάτωσης εκ προθέσεως μη-ανθρώπινων ζώων από τον ανθρώπινο παράγοντα.
ΕΠΙΣΗΣ, ΡΗΤΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΩΣ ΜΗ-ΙΑΤΡΙΚΑ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟΣ (ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ) ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΩΣ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΖΩΟΥ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΥΡΑΣ ΖΩΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ (ΣΚΥΛΟΥ / ΓΑΤΑΣ), ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΝ Η ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟ ή ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.
Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες μορφές κακοποιήσεων θεωρούμε απολύτως ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να συμπεριληφθούν ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ στη κατηγόρια κακοποιητικών πράξεων που με βάση τον αυστηροποιημένο καινούργιο νόμο θα ΠΡΕΠΕΙ να αντιμετωπίζονται, διώκονται και τιμωρούνται ως κακουργήματα πλέον.
Το ίδιο φυσικά θα ΠΡΕΠΕΙ να ισχύσει και για τον υπό σύνθεση καινούργιο νόμο που η κυβέρνηση σας έχει την πρόθεση να ολοκληρώσει και καταθέσει προς ψήφιση στη Βουλή, ώστε να αποτελέσει το νέο, επικαιροποιημένο και βελτιστοποιημένο, δικαιότερο και ηθικότερο νόμο που θα προστατεύει τα «Δικαιώματα των Μη- Ανθρώπινων Ζώων» στη χώρα μας, στη βάση των αρχών της «Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων των Μη- Ανθρώπινων Ζώων» που έχει συνυπογράψει η χώρα μας.
Θεωρούμε «εκ των ουκ άνευ» να συμπεριληφθεί ως κακουργηματική πράξη και η ΑΠΟΠΕΙΡΑ (εκ προθέσεως) ΘΑΝΑΤΩΣΗΣ ή ΒΑΝΑΥΣΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ (ανεξαρτήτως φύσεως και χρησιμοποιουμένων μέσων) μη-ανθρώπινου ζώου από άνθρωπο. Δεδομένου ότι η μοναδική διαφορά ανάμεσα σε πάσης φύσεως εκ προθέσεως θανάτωσης (τετελεσμένο γεγονός) και αντιστοίχου απόπειρας εκ προθέσεως θανάτωσης είναι το (επιτυχές ή ανεπιτυχές) αποτέλεσμα της πράξεως.
Η πρόθεση αφενός και η διατελούμενη πράξη αφετέρου από πλευράς κακοποιητή / δράστη παραμένουν ταυτοτικές στις δύο παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις, και ως τέτοιες θα είναι απολύτως ηθικό, λογικό και δίκαιο αμφότερες να αντιμετωπίζονται, διώκονται και τιμωρούνται ως κακουργήματα πλέον.
Εξάλλου, όπως η απόπειρα ανθρωποκτονίας αντιμετωπίζεται και διώκεται από το νομικό μας σύστημα ως κακουργηματική πράξη το ίδιο οφείλουμε ως κοινωνία πολιτισμού και δικαίου, στο ηθικό πλαίσιο ισοτιμίας του ιερού δικαιώματος στη ζωή κάθε έμβιου νοήμονος, αισθανόμενου και συναισθανόμενου όντος, να συμβαίνει με την απόπειρα (εκ προθέσεως) θανάτωσης μη-ανθρώπινων ζώων.
Άλλως, «τα δύο μέτρα, δύο σταθμά», με εμφαντικό τρόπο, ανάγουν σε Ειδισμικό Φασισμό (speciesism) και την έμπρακτη εφαρμογή αυτού στο πολιτισμικό, πολιτικό και νομικό σύστημα της χώρας μας. Ευελπιστώ ότι δεν θα θέλατε να δώσετε το δικαίωμα σε οποιανδήποτε να σας κατηγορήσει ότι υπηρετείτε τον Ειδισμικό Φασισμό, κάτι που αναπόφευχτα θα εγείρει την ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΓΝΩΝ ΦΙΛΟΖΩΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ «ΑΔΕΛΦΩΝ» ΦΙΛΟΖΩΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε., Η.Β ΚΑΙ Η.Π.Α!
Θα μας επιτρέψετε επίσης με την παρούσα επιστολή να επισημάνουμε την επιτακτική ανάγκη όπως η επικαιροποίηση του ισχύοντος νόμου 4039/2012 (αλλά και του υπό εκπόνηση νέου νόμου που θα αντικαταστήσει τον προηγούμενο νόμο 4039/2012) με την εισαγωγή κακουργηματικής βαθμίδας αδικημάτων έχει αναδρομική ισχύ σε ότι αφορά αυτή την κατηγορία αδικημάτων, για όσα αδικήματα έχουν διαπραχθεί σε παρελθόντα χρόνο και δεν έχουν τελεσιδικήσει μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του αναμενόμενου ΦΕΚ.
Το αίτημα μας αυτό πηγάζει από εμπειρική της Ελληνικής πραγματικότητας γνώση και δικαιολογείται από τα ακόλουθα δεδομένα:
1) Για εμάς τις αγνές φιλοζωικές δυνάμεις της χώρας μας είναι ηθικά και λογικά αδιανόητο και παντελώς άδικο προς τα ήδη βάναυσα κακοποιημένα, εκ προθέσεως θανατωμένα και έχοντα υποστεί απόπειρα θανάτωσης εκ προθέσεως έμψυχα πλάσματα με έμμεσο τρόπο να κατηγοριοποιηθούν σε «τυχερά δικαίωσης» (αυτά που ο κακοποιητής τους θα διωχτεί και τιμωρηθεί με βάση τον επικαιροποιημένο – αυστηροποιημένο νόμο) και σε «άτυχα δικαίωσης» (αυτά που ο κακοποιητής τους θα «πέσει στα μαλακά» στη βάση πλημμεληματικής αντιμετώπισης του αδικήματος και τιμωρίας αυτού επειδή το αδίκημα διαπράχθηκε πριν την ημερομηνία έκδοσης του αναμενόμενου ΦΕΚ της τροπολογίας).
Μια τέτοια επιλεκτική αντιμετώπιση και τιμωριτική διαφοροποίηση ομοίων (ή ταυτοτικών) αδικημάτων (η οποία μπορεί να αποφευχθεί έγκαιρα ως πρόβλεψη στην προς δημοσίευση τροπολογία ως ΦΕΚ) είναι παντελώς αβάσιμη λογικά και ηθικά και βεβαίως αστήριχτη από το «κοινό περί δικαίου αίσθημα», όχι μόνο των αγνών φιλόζωων αλλά και ολοκλήρου της Ελληνικής κοινωνίας.
2) Μετά από 15 χρόνια ακτιβιστικής φιλοζωίας και αντιστοίχου ερευνητικού – συγγραφικού έργου μου σας διαβεβαιώ (στη βάση στοιχείων που έχω) ότι – με εξαίρεση ενός πολύ μικρού αριθμού προσώπων που ασχολούνται με την ακτιβιστική φιλοζωία ως μέλη φιλοζωικών σωματείων ή ως μεμονωμένα πρόσωπα – είναι πραγματικά ελάχιστο το ποσοστό κηδεμόνων κατοικίδιων που γνωρίζουν την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία περί διαχείρισης μη-ανθρώπινων ζώων, τα νομοθετημένα αδικήματα και οι προβλεπόμενες τιμωρίες.
Το ίδιο ισχύει επίσης για τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών (ανάμεσα σε αυτούς βεβαίως βρίσκονται και οι δυνητικοί κακοποιητές!).
Κοντολογίς, ο κάθε δυνητικός κακοποιητής (κηδεμόνας ή μη ζώου) έχει πλήρη άγνοια των συνεπειών των κακοποιητικών πράξεων του και κατά συνέπεια δεν έχει καμία αναστολή ή φόβο να διαπράξει τα πάσης φύσεως και σοβαρότητας κακοποιητικά αδικήματα κατά των μη-ανθρώπινων ζώων.
3) Από έτους 2015 έως παρόντος χρόνου έχουν διαπραχθεί πανελλαδικά χιλιάδες βάναυσες κακοποιήσεις με ένα πολύ μικρό ποσοστό αυτών να έχουν καταγγελθεί και έφθασαν σε δικάσιμο και δυστυχώς ένα ακόμα μικρότερο ποσοστό έτυχαν της αρμόζουσας καταδίκης – τιμωρίας των δραστών.
Δεν μπορώ να γνωρίζω πόσες από αυτές έχουν τελεσιδικήσει έως παρόντος χρόνου.
Γνωρίζω όμως μετά βεβαιότητας ότι εδώ στη Κρήτη όπου διαμένω υπάρχουν ακόμα υπό εκκρεμότητα (χωρίς τελεσιδικία) υποθέσεις ομαδικών και μεμονωμένων δηλητηριάσεων, απαγχονισμών, βασανισμών,
θανατώσεων με όπλο και σιδηρολοστούς κουταβιών και ενήλικων σκύλων και γατών (στεγαζόμενων σε σπίτια αλλά και άστεγων – περιπλανώμενων) από έτους 2016.
Υποθέσεις που δεν έχουν εκδικαστεί ακόμα πρωτοδίκως (λόγω επαναλαμβανόμενων αναβολών από μέρους των κατηγορουμένων) ή τελεσιδικήσει.
4) Η δημοσιοποίηση στα Μ.Μ.Ε (ηλεκτρονικά και έντυπα) των πρώτων ποινών κάθειρξης σε φυλάκιση ενόχων για κακοποίηση μη-ανθρώπινων ζώων θα αποτελούσε ένα πάρα πολύ δυνατό και πιστεύουμε αποτελεσματικό επικοινωνιακό εργαλείο, αφενός μεν για την γνωστοποίηση και περαιτέρω ενημέρωση της Ελληνικής κοινωνίας περί του επικαιροποιημένου – αυστηροποιημένου ισχύοντος νόμου 4039/2012 (αλλά και του υπό εκπόνηση νέου νόμου που θα αντικαταστήσει τον προηγούμενο νόμο 4039/2012) και των τιμωριών που προβλέπονται σε αυτόν για βάναυσες μορφές κακοποιήσεων, θανατώσεων και απόπειρες θανατώσεων και αφετέρου θα λειτουργούσε έντονα αποτρεπτικά σε διάφορους δυνητικούς κακοποιητές γνωρίζοντας ότι κινδυνεύουν πλέον με εγκλεισμό σε φυλακή αντί της επιστροφής τους στο σπίτι τους ακόμα και αν είχαν κριθεί ένοχοι από το δικαστήριο για τις πράξεις τους.
Σαφέστατα, η εκδίκαση των εκκρεμουσών, από έτους 2016, περιπτώσεων τελεσιδικίας με βάση τον επικαιροποιημένο – αυστηροποιημένο νόμο θα αποτελέσει μια άριστη ευκαιρία αποτελεσματικής επικοινωνιακής προσπάθειας μας προς την κατεύθυνση της αποτρεπτικότητας νέων βάναυσων κακοποιήσεων, θανατώσεων και απόπειρας θανατώσεων από δυνητικούς κακοποιητές.
Οι επικοινωνιακές δράσεις μας ταχείας και μαζικής γνωστοποίησης του αυστηροποιημένου νόμου συνδυαστικά με όποιες καταδίκες με κάθειρξη προκύψουν από τις εκκρεμούσες δίκες του 2016 έως παρόντος χρόνου εκδικασμένες στη βάση ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ του νέου νόμου που θα αντικαταστήσει τον 4039/2012 πιστεύουμε ότι θα έχουν άμεση και δραστική αποτρεπτική δύναμη.
Άλλως, θα χρειαστεί να περιμένουμε 5-10 χρόνια για μια νέα ισάξια ευκαιρία αλλά εν τω μεταξύ θα έχει διαπραχθεί σωρεία από κακουργηματικές πράξεις εναντίων των μη-ανθρώπινων ζώων.
Συμπερασματικά, για όλους τους παραπάνω αναφερόμενους λόγους αιτούμεθα όπως ο νέος νόμος συμπεριλαμβάνει ως κακουργηματικής φύσεως και αντιστοίχου εκδίκασης όλες τις προαναφερθείσες μορφές θανατώσεων ή βαρέων κακοποιητικών πράξεων του ανθρώπινου παράγοντα προς μη-ανθρώπινα ζώα, είτε πρόκειται για ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΕΣ, είτε για ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ.
Επίσης τα προβλεπόμενα στη τροπολογία να έχουν ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ έτσι ώστε όσα αδικήματα βαρέων κακοποιήσεων (που πλέον ονομαστικά θα προσδιορίζονται ως κακουργηματικές πράξεις) έχουν τελεστεί σε χρόνους προγενέστερους της ημερομηνίας δημοσίευσης του αντιστοίχου ΦΕΚ και δεν έχουν τελεσιδικήσει ακόμα να εκδικαστούν μελλοντικά στη βάση των αναφερομένων στην τροπολογία και αυτού του επικαιροποιημένου – αυστηροποιημένου ισχύοντος νόμου 4039/2012, όπως επίσης στα πλαίσια του νέου νόμου που θα αντικαταστήσει αυτόν.
Το νομοσχέδιο αυτό αποσκοπεί στην διαχείριση των αδέσποτων ζώων συντροφιάς με απώτερο στόχο την ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΙΝΕΙ σε καμία περίπτωση από αυτή την κατεύθυνση.
Ένα μεγάλο ΝΑΙ ΣΤΗ ΣΤΕΙΡΩΣΗ των ΘΗΛΥΚΩΝ ζώων. Τα αρσενικά δεν χρειάζεται να στειρώνονται.
****************************************
Όσοι ιδιοκτήτες αντιτίθεστε στην υποχρεωτική στείρωση, ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ. Μήπως προτιμάτε ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΤΟ ΠΑΡΩΝ στον κτηνίατρο του Δήμου σας, ΑΥΣΤΗΡΑ κάθε δίμηνο, ώστε να ελέγχεται η εγκυμοσύνη των θηλυκών ζώων σας;
****************************************
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να επιβληθεί ΠΡΟΣΤΙΜΟ σε όσους δεν μπορούν να αποδείξουν που βρίσκεται το κατοικίδιό τους. Αυτό, προς αποφυγήν κρυφών εξοντώσεων από ασυνείδητους ιδιοκτήτες.
ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ των ΓΕΝΝΗΣΕΩΝ. Κυνηγοί, κτηνοτρόφοι και εκτροφείς είναι οι κύριες εστίες κακοποίησης ζώων.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ κ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥΣ
Τιμωρία και των Δήμων που σωρεύουν ζώα παραπάνω από όσα έχουν άδεια λειτουργίας.
Τιμωρία και των Δήμων όταν γίνονται αιτία( λόγω του ότι κρατούν ζώα πολλά μαζί σε κλουβιά και υπαίθριους χώρους) να σκοτώνονται ζώα μεταξύ τους στα κυνοκομεία της ντροπής.
Για όλα αυτά τα ζώα που βασανιζονται εξαιτίας των παραλειψεων των δήμων τι ποινή προβλέπεται για τους δήμους; δε στειρωνει ο δήμος μια αδέσποτη δε φιλοξενεί τα κουτάβια σε ενδιαιτημα και ο κάθε τρελός πάει και σκοτώνει με φριχτό τρόπο τα κουτάβια. Τα βλέπουμε κάθε μέρα στο φασεμπουκ. Οι δράστες θα συνεχίσουν να το κάνουν και να μένουν ατιμώρητοι. Την πληρώνουν τα ζώα επειδή δε θέλουμε να προσγειωθουμε. Πρέπει για να μη βασανιζονται τα ζώα να χαλαρώσουν οι νόμοι για τις ευθανασίες.η εγκληματικότητα στη χώρα μας κορυφώνεται διαβάστε τι γράφουν εγκληματολογοι.δεν μπορεί το κράτος να διαχειριστεί τόσα εκατομμύρια ζώα ούτε να τιμωρήσει όλους τους δράστες.
ΑΡΘΡΟ 16:
παρ.3:
Σε περίπτωση τραυματισμού ζώου συντροφιάς σε τροχαίο ατύχημα, ο υπαίτιος της πράξης αυτής υποχρεούται να ειδοποιήσει άμεσα τον οικείο δήμο ή την Ελληνική Αστυνομία, προκειμένου να παρασχεθεί στο τραυματισμένο ζώο η απαραίτητη κτηνιατρική φροντίδα.
ΠΡΟΣΟΧΗ:Αν δεν οριστεί -από τον υπάρχοντα νόμο -ποιος φορέας θα επιλαμβάνεται ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ το τροχαίο, θα υπάρξει πάλι ανεφάρμοστη διαδικασία ‘οπου ο ένας φορέας θα επωμίζεται προβλήματα άλυτα που θα αφορούν τον άλλον φορέα!
Ορίσετε με καταγραφή εντός του νομοσχεδίου πως θα επωμίζονται κτηνίατρος κ δήμος περιστατικά εκτός ωραρίου δημοτικών υπαλλήλων τα περιστατικά!
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΗ ΠΕΡΙ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΗ!
Συμφωνα με το άρθρο 16§3 Σε περίπτωση τραυματισμού ζώου συντροφιάς σε τροχαίο ατύχημα, ο υπαίτιος της πράξης αυτής υποχρεούται να ειδοποιήσει άμεσα τον οικείο δήμο ή την Ελληνική Αστυνομία, προκειμένου να παρασχεθεί στο τραυματισμένο ζώο η απαραίτητη κτηνιατρική φροντίδα».
Πρέπει επομένως να αναφέρετε ξεκάθαρα ότι ο συμβεβλημένος ιδιώτης κτηνίατρος θα είναι 24/7 διαθέσιμος (βάσει της σύμβασης που θα έχει συνάψει με το δήμο) να εξετάσει και να θεραπεύσει τον πολυτραυματία που θα προσκομισθεί σε αυτόν από την αστυνομία/δήμο ή απο παρευρισκόμενους πολίτες παροντες στο ατύχημα.
Επισης θα πρέπει να αναφέρετε ξεκάθαρα εναλλακτικούς τρόπους δράσης όταν ο συμβεβλημένος κτηνίατρος δεν απαντά με σκοπό να περιθάλψει το επείγον;; (εαν ποτε υπάρξει καποιος που θα δεχθεί να υπογράψει τη σύμβαση εκτός ενδεχομένως απο τα λιγοστά 24ωρα κτηνιατρικά νοσοκομεία)
Αγαπητοί συντάκτες του νομοσχεδίου, αποδεχόμενοι ότι «Η στείρωση του ζώου με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρείται ακρωτηριασμός» αναγνωρίζετε πως «Η στείρωση του ζώου για μη θεραπευτικό σκοπό, θεωρείται ακρωτηριασμός». Επειδή όμως ο ακρωτηριασμός ζώου για μη θεραπευτικούς σκοπούς είναι σοβαρό αδίκημα, μας αναγκάζετε με το άρθρο 5 περί υποχρεωτικής στείρωσης να παρανομήσουμε. Ελπίζω κι εύχομαι να επικρατήσει η λογική και να μην προχωρήσει ένα νομοσχέδιο του οποίου τα άρθρα αλληλοαναιρούνται. Μην υποκύψετε στον παραλογισμό και τη βαρβαρότητα.
ΑΡΘΡΟ 16, παρ. 1 «Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός.»
Τι ακριβώς θεραπεύει η στείρωση ενός δεσποζόμενου ζώου;
Η στειρωση ειναι προφανης ακρωτηριασμος οπως και η κοπη της ουρας.Το νομοσχεδιο δεν πρεπει να υιοθετει αντιληψεις ακραιων κατα το συμφερον τους
Στο άρθρο να προστεθεί και η διακίνηση ζώων που προορίζονται για τις πράξεις των παραγράφων 1 και 2. Επίσης η αστυνομία είναι αδύνατο να περιθαλπτει τα τραυνατισμενα ζωα, το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να ειδοποιεί τον Δήμο που έχει τις δυνατότητες να το πράξει βάσει του νομοσχεδίου. Τελος Χρήζει διευκρίνησης ποιες είναι οι επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης
Μιλάτε για κακοποίηση των ζώων και μας ζητάτε να στειρωσουμε τους συντρόφους μας εσάς πόσο πρόστιμο πρέπει να σας βάλουμε!!!
Οι δήμοι να έχουν στην διάθεση του πολίτη συμβεβλημένα ιατρεία που θα λειτουργούν όλες τις ημέρες κ όλες τις ώρες για την εξυπηρέτηση περίθαλψης επείγοντων περιστατικών.ενα ιατρείο τουλάχιστον σε κάθε δήμο
Στο άρθρο 16§3 αναφέρεται ότι «Σε περίπτωση τραυματισμού ζώου συντροφιάς σε τροχαίο ατύχημα, ο υπαίτιος της πράξης αυτής υποχρεούται να ειδοποιήσει άμεσα τον οικείο δήμο ή την Ελληνική Αστυνομία, προκειμένου να παρασχεθεί στο τραυματισμένο ζώο η απαραίτητη κτηνιατρική φροντίδα». Για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού που είναι η άμεση κτηνιατρική φροντίδα – περίθαλψη του τραυματισμένου από το ατύχημα ζώου, προτείνεται όπως στο πρόγραμμα διαχείρισης των αδέσποτων ζώων από τους δήμους του άρθρου 7, να υπάρξει σχετική ρύθμιση για 24ωρη παροχή κτηνιατρικής φροντίδας από τους συμβεβλημένου προς τούτο κτηνίατρους, ώστε σε συντρέχουσα περίπτωση να μεταβαίνουν στο τόπο του συμβάντος και να παρέχουν τις κτηνιατρικές υπηρεσίες τους
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΛΕΙΠΕΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ! ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΊΤΕ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΊΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ . ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΙΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΑΣΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΔΕ ΒΟΗΘΑ. ΕΤΣΙ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΤΟΥΝΕΛ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΜΕΝΟΥΝ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ. ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ; ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑϊΚΑ ΠΡΩΤΥΠΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ. ΑΝ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ; ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΟ ΚΑΙ Η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ. ΚΥΡΙΟΙ !!!!!!! ΩΡΑΙΑ Η ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΛΑ ΔΩΣΤΕ ΣΑΦΕΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΎΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΕΥΖΩΙΑΣ .
Η ΕΓΚΑΤΑΛΛΕΙΨΗ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝ ΤΑ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΑ.
Η ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΛΛΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΖΩΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ Ή ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΧΕΡΙΑ, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ.
Α. ΤΣΑΛΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΕΡΙΜΝΩ
ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΣΤΟ GOOGLE.GR ΤΗ ΦΡΑΣΗ «ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ» ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ Ε Ν Α ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ «ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΣΚΥΛΙΑ ΠΟΥ ΓΑΥΓΙΖΟΥΝ».
ΤΟΣΟ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΙΑΙΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΩΝ ΣΚΥΛΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΑΣΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΒΙΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΣ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ;
ΔΕΝ ΜΠΟΡΥΜΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ ΜΑΣ.
ΠΩΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ, ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΛΕΤΗΣΩ, ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΩ, ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΚΟΨΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΣΚΥΛΩΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΕΝΑ ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΟ, ΤΟ ΠΑΡΑΤΑΝΕ ΣΕ ΑΥΛΕΣ, ΠΥΛΩΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ, ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΝ ΒΟΛΤΑ, ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΓΑΥΓΙΖΕΙ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΕΠΙ ΩΡΕΣ ΣΕ Ο,ΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΗΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ.
ΔΙΑΤΗΡΩ ΔΥΟ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΤΙΣΑ ΜΕ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ.
ΣΤΗ ΜΕΝ ΠΡΩΤΗ ΕΞΟΧΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ Ο ΕΝΑΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΕΧΕΙ ΜΑΖΕΨΕΙ 3 ΣΚΥΛΙΑ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΣΤΟ ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΓΑΒΓΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΩΣ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΚΑΙ Ο ΕΤΕΡΟΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΚΥΛΙ ΠΟΥ ΓΑΒΓΙΖΕΙ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΩΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ.
ΣΤΗ ΔΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΡΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ/ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΞ ΑΥΤΩΝ ΓΑΒΓΙΖΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΕΡΕΘΙΣΜΑ (Π.Χ. ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ, ΜΑΚΡΙΝΟ ΓΑΥΓΙΣΜΑ ΑΛΛΟΥ ΣΚΥΛΟΥ, ΚΛΠ).
ΕΧΩ ΚΑΛΕΣΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΩΣ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝ. ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ 3/1995 ΠΟΥ (ΑΣΑΦΩΣ) ΟΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ (ΕΝΝΟΕΙ: ΚΑΤΟΧΟΙ) ΖΩΩΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΟΥΝ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΙΚΩΝ ΚΑΘ’ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ, Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΝΑ ΚΛΑΙΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΩΝΥΜΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΤΟ 100 ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΦΩΡΟ ΠΛΗΜΜΕΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΣΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΟΤΙ «Ο ΚΑΛΩΝ ΔΕΝ ΗΡΘΕ» Ή ΟΤΙ «ΟΥΔΕΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗ» ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΥΧΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΟΥΝ ΣΤΗ ΔΑΠΑΝΗΡΗ, ΑΒΕΒΑΙΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΝΟΜΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΟΥΝ ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΜΟ ΤΩΝ ΕΝΔΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΔΗΛ. ΝΑ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΓΑΥΓΙΣΜΑΤΑ, ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ…
ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΧΩΡΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΟΥ Ν/Σ ΚΑΙ ΛΑΒΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΕΞΗΣ ΜΕΤΡΑ, ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΘΑ ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΕΣΤΕ ΑΙΩΝΙΩΣ):
1) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΤ’ ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΜΕΧΡΙ 1 ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΟΥ ΣΚΥΛΟΥ Ε Ι Τ Ε ΣΕ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ Ε Ι Τ Ε ΣΕ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
2) ΑΜΕΣΗ ΘΕΣΠΙΣΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΡΙΖΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΦΕΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΖΩΩΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΚΑΘ’ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΛΕΣ, ΠΥΛΩΤΕΣ, ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ (ΕΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ «ΑΕΡΑ», ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΒΟΛΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ, ΑΛΛΩΣ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΖΩΟΥ)
3) ΑΜΕΣΗ ΘΕΣΠΙΣΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ ΣΑΦΩΣ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΕ ΣΑΦΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ (Π.Χ. ΜΟΛΟΝΟΤΙ ΑΥΤΟΦΩΡΟ ΠΛΗΜΜΕΛΗΜΑ, ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΓΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΕΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΟΦΩΡΩΝ ΠΛΗΜΜΕΛΗΜΑΤΩΝ Η ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΡΗΤΩΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 254 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1 ΠΕΡΙΠΤ. Β’ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ !!!)
4) ΑΜΕΣΗ ΘΕΣΠΙΣΗ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΩΝ ΠΟΙΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΤΗΣ 24ΩΡΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ- ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΕΙΔΙΚΩΣ ΑΡΜΟΔΙΟ ΟΡΓΑΝΟ (Π.Χ. ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ) ΜΕ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΖΩΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΟΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΠΑΡΑΒΑΤΗ
5) ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΤΟΧΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΚΥΛΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΣΚΥΛΟΥ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ, ΑΛΛΩΣ ΕΠΙΒΟΛΗ ΑΥΣΤΗΡΩΝ ΠΟΙΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΥΡΩΣΕΩΝ
Υ.Γ. ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟΥ ΣΚΥΛΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ, ΤΟΝ ΕΧΩ ΤΣΙΠΑΡΕΙ, ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΤΕΙΡΩΣΕΙ,ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ, ΤΟΝ ΒΓΑΖΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΟΛΤΑ 30 ΛΕΠΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΛΕΙΠΩ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 2 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΟΡΙΖΕΙ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΟΧΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ Ή ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΖΩΟ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 25 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΟΡΙΟΘΕΤΕΙ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΙΟΥΤΟΤΡΟΠΩΣ, ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ (ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΣΚΥΛΟΥ) ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ (ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΣΚΥΛΟΥ Ή ΜΗ ΚΑΤΟΧΟΣ ΖΩΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ), ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΜΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟΥΣ ΥΛΑΚΕΣ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΣΚΥΛΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΗ (ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ) ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ ΔΗΘΕΝ «ΖΩΟΦΙΛΟΥΣ» ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ (ΒΛ. ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΛΟΙΠΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ)
Άρθρο 16. Απαγορεύεται η εγκατάλειψη μόνο των νεογέννητων ζώων, όχι και των λοιπών ανηλίκων, ενηλίκων ή υπερηλίκων. Γιατί αυτή η διαφορά στην αντιμετώπιση; Τα μη νεογέννητα δεν δικαιούνται προστασίας;
Στην κακοποίηση ζώου θα πρέπει να συμπεριληφθεί και η παθητική κακοποίηση ζώου, η οποία περιλαμβάνει και την χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής σε ζώα χωρίς την καθοδήγηση κτηνίατρου αλλά με τις συμβουλές φαρμακοποιών, εκπαιδευτών σκύλων, εμπόρων ζωοτροφών, άλλων ιδιοκτητών ζωων, ακόμα και ιδιοκτητών ταβερνειων!!! Ηλεκτρονική συνταγογραφηση κτηνιατρικών φαρμάκων μόνο μετά από κτηνιατρικό έλεγχο δια ζώσης! Απαγόρευση πώλησης ζωντανών εμβολίων από φαρμακεία προς ιδιοκτήτες ζωων, ιδιαιτέρως για νοσήματα που αφορούν και τη δημόσια υγεία! Σε περίπτωση επανεμφάνισης εκριζωμενων ζωοανθρωπονοσων, ποιος θα έχει την ευθύνη;;;
παθητική κακοποίηση είναι και οι παράνομες μετακινήσεις αδέσποτων στο εξωτερικό και μάλιστα ναρκωμένα…
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: «Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός».
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά ορίζεται η υποχρεωτική και άνευ ιατρικού λόγου στείρωση, ως έχουσα «θεραπευτικό σκοπό» και άρα ως μη ακρωτηριασμός. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη, σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
παρ.3:
Σε περίπτωση τραυματισμού ζώου συντροφιάς σε τροχαίο ατύχημα, ο υπαίτιος της πράξης αυτής υποχρεούται να ειδοποιήσει άμεσα τον οικείο δήμο ή την Ελληνική Αστυνομία, προκειμένου να παρασχεθεί στο τραυματισμένο ζώο η απαραίτητη κτηνιατρική φροντίδα.
ΠΡΟΣΟΧΗ:Αν δεν οριστεί -από τον υπάρχοντα νόμο -ποιος φορέας θα επιλαμβάνεται ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ το τροχαίο, θα υπάρξει πάλι ανεφάρμοστη διαδικασία ‘οπου ο ένας φορέας θα επωμίζεται προβλήματα άλυτα που θα αφορούν τον άλλον φορέα!
Ορισετε με καταγραφή εντός του νομοσχεδίου πως θα επωμίζονται κτηνίατρος κ δήμος περιστατικά εκτός ωραρίου δημοτικών υπαλλήλων τα περιστατικά!
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΗ ΠΕΡΙ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΗ!
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
ΑΡΘΡΟΥ 16 συνέχεια: Ερώτημα: Ο Νομοθέτης που συνέταξε αυτό το νομοσχέδιο, έχει κυκλοφορήσει ποτέ στη Λεωφόρο Μαραθώνος; Στη Μεσογείων; Στην Πατρών-Κυλλήνης; Στην Πέτρου Ράλλη; Στην Αθηνών-Κορίνθου; Στην Βάρης-Κορωπίου; Σε επαρχιακούς δρόμους που το ανώτατο όριο ταχύτητας είναι τα 40 χλμ και ακόμα και τα τρακτέρ παραβιάζουν τρέχοντας δαιμονισμένα; Ο Νομοθέτης γνωρίζει ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ «ένοχος ένοχον ου ποιεί»; Που θα «ειδοποιούσαν» δλδ κάποια Αρχή ότι χτύπησαν ζώο στην άσφαλτο; Γνωρίζει πολλούς ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ «Δήμους» που θα σπεύσουν με ειδικό ασθενοφόρο να περιμαζέψουν το χτυπημένο ζώο; Είναι ποτέ δυνατόν; Τη σοβαρότερη και μάλιστα ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ που έχει αυτός ο λαός, ο οποίος κατατάσσει την Ελλάδα παγκοσμίως στην 17η μόλις θέση, χαρακτηρίζοντάς την ως χώρα με ΑΣΥΔΟΤΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΖΩΩΝ, το άρθρο 16 «περί κακοποίησης ζώων» να εξαντλείται σε 60-70 γραμμές όλο κι όλο; Που γίνεται μνεία στον κολασμό; Με ένα «απαγορεύεται» σε 2-3 γραμμές το λύσαμε το θέμα; Που είναι τα πρόστιμα; Που είναι οι μη εξαγοράσιμες ποινές φυλάκισης; Που είναι οι αυτεπάγγελτες διώξεις; Που είναι τα αυτόφωρα και οι απλοποιημένες διαδικασίες; Οι μετατροπές των πλημμελημάτων σε κακουργήματα; Που βρίσκεται αυτός ο Νομοθέτης; Που κοιμάται; Κάποιος να τον ξυπνήσει παρακαλώ και να αντικατασταθεί αμέσως με κάποιον ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ. Το άρθρο 16 απορρίπτεται στο σύνολό του και δέον να επανεξεταστεί ΕΞ ΑΡΧΗΣ.
Ποιός φορέας θα βεβαιώνει την ενεργητική ή παθητική κακοποίηση και με ποιά δυνατότητα και έκταση παρέμβασης; Εάν η κακοποίηση γίνει αντιληπτή από πολίτη, ο υφιστάμενος νόμος απαιτεί α) καταγγελία στην Άμεση Δράση β) παράλληλη ενημέρωση Ζωοφιλικού Σωματείου της περιοχής από τον καταγγέλλοντα, γ) φυσική παρουσία «κάποιου» εκπροσώπου του Σωματείου ή του Δήμου, προκειμένου δ) να ειδοποιηθεί περιπολικό για αυτοψία ε) να καταγραφεί η καταγγελία στο Βιβλίο Συμβάντων ώστε στ) την επομένη ή μεθεπομένη του περιστατικού να ειδοποιηθεί Εισαγγελέας -και μόνο από την Αστυνομία- προκειμένου να ακολουθηθεί άλλη χρονοβόρα διαδικασία με συνήθως μηδενικά αποτελέσματα. Η εμπειρία έχει καταδείξει ότι καμία καταγγελία από ΠΟΛΙΤΗ δεν επιφέρει στον δράστη οποιαδήποτε ΕΠΙΤΟΠΟΥ νόμιμη συνέπεια. Η υπαρκτή κακοποίηση έως ότου «αποδειχτεί» χάνεται στη γραφειοκρατία ευνοώντας πάντα τον δράστη που όχι μόνο διαφεύγει αλλά εξαφανίζει και το θύμα (σκυλί συνήθως) ενώ δεν του βεβαιώνεται ούτε στοιχειώδες πρόστιμο. Όλα τα αναφερόμενα συνιστούν ένα παραπέτασμα καπνού που μόνο τον δράστη οφελούν στο τέλος. Μήπως να συσταθεί εκ βάθρου ένα νέο Σώμα αποκλειστικά και μόνο για κακοποιήσεις ζώων και να αρκεί μία καταγγελία προκειμένου να κινητοποιείται άμεσα να δρά κατά Νόμο; Μήπως να απλοποιηθεί όλη αυτή η περίπλοκη διαδικασία που επιτρέπει να γλυτώνουν επικίνδυνοι και στυγνοί εγκληματίες;
Το άρθρο αναφέρεται στην κακοποίηση των ζώων και έρχεται σε αντίφαση με όλα όσα αναφέρει για κακοποίηση, αφού και η στείρωση θεωρείται επιστημονικά ακρωτηριασμός και κακοποίηση, εφόσον δε γίνεται για λόγους υγείας.
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
«Κακοποίηση». Σχεδόν όλα τα ζώα είναι εν δυνάμει ζώα «συντροφιάς». Ένα πρόβατο, ένα γουρούνι, μία κότα μπορούν να κρατήσουν άριστη συντροφιά σε έναν άνθρωπο προσφέροντας σε αυτόν παρόμοια οφέλη με έναν σκύλο ή μια γάτα. Δεν θα πρέπει να ξεχωρίζουμε τα ζώα με ανθρωποκεντρικά κριτήρια ή με τις τάσεις της εποχής. Όλα τα ζώα πρέπει να προστατεύονται και να απολαμβάνουν τα ίδια δικαιώματα, ειδικά τα θεμελιώδη δικαιώματα στη ζωή, την ελευθερία και την ευζωία, είτε πρόκειται για ζώα συντροφιάς είτε όχι. Είναι παράλογο να θεσπίζουμε νόμους για να προστατεύουμε κάποια ζώα, τα λεγόμενα «συντροφιάς» και άλλους νόμους για να μπορούμε να κακοποιούμε ελεύθερα κάποια άλλα ζώα, τα λεγόμενα «παραγωγικά». Ο περιορισμός της ελευθερίας και η θανάτωση ενός ζώου αποτελούν σίγουρα κακοποίηση, ανεξάρτητα από τον τρόπο και τον σκοπό. Το νομοσχέδιο πρέπει να προσαρμοστεί ώστε να προστατεύει όλα τα ζώα.
Στην κακοποίηση ζώου θα πρέπει να συμπεριληφθεί και η παθητική κακοποίηση ζώου, η οποία περιλαμβάνει και την χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής σε ζώα χωρίς την καθοδήγηση κτηνίατρου αλλά με τις συμβουλές φαρμακοποιών, εκπαιδευτών σκύλων, εμπόρων ζωοτροφών, άλλων ιδιοκτητών ζωων, ακόμα και ιδιοκτητών ταβερνειων!!! Ηλεκτρονική συνταγογραφηση κτηνιατρικών φαρμάκων μόνο μετά από κτηνιατρικό έλεγχο δια ζώσης! Απαγόρευση πώλησης ζωντανών εμβολίων από φαρμακεία προς ιδιοκτήτες ζωων, ιδιαιτέρως για νοσήματα που αφορούν και τη δημόσια υγεία! Σε περίπτωση επανεμφάνισης εκριζωμενων ζωοανθρωπονοσων, ποιος θα έχει την ευθύνη;;;
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.,,
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
Συμφωνώ με τις αυστηρές ποινές για την θανάτωση, κακοποίηση ή παραμέληση ζώου. Σημαντικό ρόλο μπορεί να παίξει η ενημέρωση και η εκπαίδευση των παιδιών ώστε η νέα γενιά να μάθει να σέβεται τα ζώα. Επίσης θα πρέπει να μη διστάζει να μιλήσει όποιος αντιλαμβάνεται ότι ένα ζώο κακοποιείται, υποφέρει και δεν έχει ευζωία.
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
Οι ασυνείδητοι δένουν τα σκυλιά στα μπαλκόνια χωρίς φαγητό και νερό και τα δύστυχα ζώα γαυγίζουν. Το ίδιο και κάποιοι γείτονες σε μονοκατοικία, τα αφήνουν δεμένα και νηστικά (ούτε οι ίδιοι δεν έχουν να φάνε τι τα θέλουν τα ζώα;). Φέραμε την αστυνομία και τους είπε να τα εμβολιάσουν και θα ξαναέλθει να κάνει έλεγχο. Ποτέ δεν ήλθε και φυσικά εξακολουθεί η ίδια κατάσταση.
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’. Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
αν δεν ειναι κακοποιηση του ζωου η δια νομου στειρωση του με ιατρικη πραξη-επεμβαση ,αρα ακρωτηριασμος, και μαλιστα σε κηδεμονευομενο ον τοτε τι να πω φασκετε και αντιφασκετε και θα καταδικαστειτε γιαυτο απο τον λαο και την ιστορια
Εκπροσωπώντας τον Όμιλο Κρητικού Λαγωνικού
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
ΑΡΘΡΟ 6
• ΝΑΙ στη θεσμική κατοχύρωση των Ερασιτεχνών Εκτροφέων !!!
Προτείνουμε την επαναφορά της Παραγράφου για τον ορισμό και θεσμοθέτιση του Ερασιτέχνη Εκτροφέα ως εξής:
«Ερασιτέχνης Εκτροφέας»: το φυσικό πρόσωπο που εκτρέφει ερασιτεχνικά, όχι κατ΄ επάγγελμα και με σκοπό το κέρδος, σκύλους ή γάτες για τη διατήρηση των αναγνωρισμένων ελληνικών ή μη φυλών των ζώων αυτών και είναι εγγεγραμμένος στο Μητρώο Επαγγελματιών και Ερασιτεχνών Εκτροφέων του ΕΜΣΖ. Ο ερασιτέχνης εκτροφέας λαμβάνει για την εκτροφή και την αναπαραγωγή άδεια από Επιτροπή που θα οριστεί. Ερασιτεχνική εκτροφή/αναπαραγωγή θεωρείται η πραγματοποίηση μέχρι δύο (2) τοκετών ανά έτος, από έως δύο (2) θηλυκούς σκύλους ή γάτες από εκείνους που έχει στην ιδιοκτησία του το ίδιο πρόσωπο, εφόσον αυτό έχει «Κατοχυρωμένη
Επωνυμία Εκτροφείου» από τη Διεθνή Κυνολογική Ομοσπονδία (FCI) και τα ζώα αυτά διαθέτουν Γενεαλογικό χάρτη (Pedigree) ο οποίος έχει εκδοθεί από τον Κυνολογικό Όμιλο Ελλάδος ή από άλλον όμιλο που είναι αναγνωρισμένος από τη Διεθνή Κυνολογική Ομοσπονδία (FCI) ή ανήκουν σε αναγνωρισμένες αυτόχθονες ελληνικές φυλές.
Να προβλεφθεί και η «ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ» δηλαδη αδιαφορια -αμελια για ιατρικη φροντίδα και φροντιδα ευζωιας και για δεσποζομενα ζωα και για αδεσποτα. ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ και φροντιδα ΤΩΝ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΝΑ ΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΙ.
Στην παρ. 1 στο άρθρο 16 του ανωτέρου σχεδίου Νόμου αναφέρει «Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός». η διάταξη αυτή έρχεται σε αντιδιαστολή με το άρθρο 5 του ίδιου σχεδίου Νόμου.
Αυστηρή τιμωρία, σημαντικές ποινές ώστε να αποτρέψουν περαιτέρω κακοποιήσεις ζώων. Ποινές που επιβάλλει να γνωρίζει η αστυνομία και να μην αδιαφορεί όταν την καλούν σε τέτοιες περιπτώσεις.
Πάλι μιλάτε γενικά για ζώα…άρα θα πρέπει να δεχτούμε ότι θα συγκατοικούμε με αρουραίους, ποντίκια, κλπ, αφού απαγορεύετε οτιδήποτε θα μπορούσε να τα περιορίσει…
Δεν αναφέρεται καθαρά εάν θεωρείται κακοποίηση το μόνιμο ή για ώρες δέσιμο ζώων και η διαμονή τους σε μικρούς χώρους ή και ακατάλληλους, όπως χωρίς σκίαση ή καθαρούς ή με επαρκή τροφή και νερό. Πρέπει να αναφερθεί καθαρά καθώς είναι πολλές χιλιάδες περιστατικά τέτοιων απαράδεκτων συνθηκών και ο πολίτης πρέπει να το γνωρίζει για να το καταγγείλει. Εάν επίτηδες δεν αναφέρεται καθαρά, αυτό αποτελεί τεράστιο λάθος, καθώς θα συνεχίσουν ζώα να ζουν δυστυχισμένα και να αργοπεθαίνουν με κάλυψη από τον νόμο.
Θα σταθώ στο κομμάτι της εκπαίδευσης. Πολλοί εκπαιδευτές, ονόματα γνωστά σε όλη την Ελλάδα είναι οι μεγαλύτεροι κακοποιητές των σκύλων! Πνίχτες στον λαιμό, ξυδόνερα στο πρόσωπο του σκύλου, prong, δέσιμο σε πασσάλους 2-3 μέρες χωρίς φαι και νερό, αεροπλανάκια (πιάνω τον σκύλο με πνίχτη απ´τον λαιμό και τον σβουρίζω στον αέρα), φωνή, ξύλο, κολάρο με ρεύμα. Ένα τεράστιο μερίδιο ευθύνης για τον αριθμό αδεσπότων ευθύνονται αυτοί οι κύριοι και κυρίες. Όποιος έχει ασχοληθεί σοβαρά έχει μάθει τι είναι σκύλος ξέρει πολύ καλά πως όλα τα παραπάνω είναι όλα ενάντια στην φύση του σκύλου. Ο σκύλος εκ´φύσεως γεννιέται και διαθέτει τους καλύτερους μηχανισμούς, ειρηνοποια, άβουλα και άδολα πλάσματα που ο ανθρωπος καταστρέφει! Ελεγκτικοί μηχανισμοί σε εκπαιδευτήρια ακόμη και με μυστικούς αστυνομικούς ως πελάτες τσουχτερά πρόστιμα, κλείσιμο της επιχείρησης. Βγάζουν κέρδος από αθώα πλάσματα εκμεταλευόμενοι την απόγνωση και την άγνοια των ανθρώπων.
Να απαγορευτεί κάθε είδους τέτοιο «εργαλείο» από pet shop.
Αλλάζει σιγά σιγά και στην χώρα μας η αντιμετώπιση των ανθρώπων απέναντι στους σκύλους ιδιαίτερα στους νέους ανθρώπους, δεν τους αρέσει όλη αυτή η βία που διαιωνίζουν τόσα χρόνια όλοι αυτοί, βοηθήστε να γίνει πιο γρήγορα!
Μη επιτρεπτες μεθοδοι εκπαιδευσης.
ΕΙναι γενικη και αοριστη αυτη η εκφραση. Τι θα πει αυτο? Ποιος το οριζει?
Αυτες οι αοριστιες δημιουργουν αδικιες και αχρηστες μηνυσεις με καλή ή κακή προθεση. Και μηνυσεις που δεν οδηγουν πουθενα ειναι οι περισσοτερες.
Η σωστη έκφραση ειναι¨
Επιτρεπτες μεθοδοι εκπαιδευσης ειναι ΜΟΝΟ αυτες που τη στιγμη που τελειωνουν δεν αφηνουν κανένα Προσωρινό ή μονιμο Φυσικο (σωματικο) ή ψυχικό τραυμα στο σκυλο.
Για ποιο λογο ΙΑΤΡΙΚΟ ή ΗΘΙΚΟ η στειρωση δεν ειναι ακρωτιριασμος?????????
Γιατι αφου ειναι τοσο καλη πρακτικη δεν εφαρμοζεται και στους ανθρωπους?
Με ποια λογικη η στειρωση δεν ειναι κακοποιηση??
Και στα υπολοιπα τωρα. Ολα καλα… ολα μια χαρα. Τιποτα απο ολα αυτα δεν πρεπει να γινεται στα ζωα.
Ας δουμε τωρα τη πραγματικοτητα. Ποσες απο τις καταγγελιες τα τελευταια χρονια οδηγησαν σε σε καταδικες????? Ενα ελαχιστο ποσοστο!!!
Προφανεστατα κατι δεν παει καλα στην εφαρμογη του νομου.
Η μια πλευρα ειναι οτι με το μηδενικο κοστος της μηνυσης, ο καθενας με καλη ή κακη προαιρεση καταθετει μυνηση για θεματα που δεν ειναι κακοποιηση. Παμπολλες τετοιες περιπτωσεις.
Η αλλη πλευρα ειναι οτι εκανε τη μηνυση προχειρα και δυστηχως δεν μπορει να αποδειξει τη κακοποιηση.
Εκτος λοιπον απο τις περιπτωσεις που η ζωη του ζωου ειναι σε αμεσο κινδυνο, η διαδικασια της μυνησης ειναι αναποτελεσματικη και λανθασμενη.
Η σωστη διαδικασια θα ειναι η ειδοποιηση της καταλληλης υπηρεσιας του δημου. Η υπηρεσια αυτη αμεσα θα επισκευθει τον καταγγελομενο. Και θα πραξει αναλογα… ή μηνυση ή προειδοπειηση και επανελεγχος.
Το αλλαλουμ με τις ανυποστατες μηνυσεις πρεπει να σταματησει. Οι μυνησεις πρεπει να οδηγουν σε καταδικες και αν ειναι δυνατο να διορθωνεται αμεσα η κατασταση χωρις την αναγκη μηνυσης.
Η κατασκευή δηλητηριασμένων δολωμάτων (φόλες) από εγχώριες βιομηχανίες αλλά και η εισαγωγή θα επιτρέπονται αποκλειστικά μόνο με ύπαρξη barcode. Η πώληση από καταστήματα θα προϋποθέτει έκδοση απόδειξης με το ονοματεπώνυμο του αγοραστή. Αν βρεθεί υπόλειμμα φόλας ή κατασχεθούν αχρησιμοποίητες, οπου το barcode δεν θα παραπέμπει σε απόδειξη αγοράς, θα διώκεται και ο έμπορος που τα διέθεσε.
Στη πράξη, ούτε η Αστυνομία ούτε οι δήμοι ανταποκρίνονται σε αίτημα περίθαλψης τραυματισμένου ή περισυλλογής νεκρού ζώου σε τροχαίο. Τι προβλέπεται για τις παραβάσεις των οργάνων αυτών;;
Δεν υπαρχει προβλεψη για την παθητικη κακοποιηση ζωου οταν χρειαζεται ιατρικη παρεμβαση , πχ εξεταση απο κτηνιατρο,διαφορικη διαγνωση και χορήγηση καταλληλης φαρμακευτικης θεραπειας αλλα αντι αυτου ο ιδιόκτητης η αναδοχος προτιμα να χορηγήσει μονος του φαρμακα τα οποια προμηθευεται ελευθερα στο εμποριο ακολουθωντας τις συμβουλες ατομων που ουδεμια σχεση εχουν με κτηνιατρικη, πχ Φαρμακοποιων, μελη φιλοζωικων, εκπαιδευτων κλπ. Το αποτελεσμα αυτων των πραξεων ειναι συνήθως καταστροφικο για την υγεια και την ευζωια των ζωων και της δημοσιας υγειας.
Η προταση μου ειναι α) να ποινικοποιηθει η παθητικη κακοποιηση ,β) να ποινικοποιηθει η αντιποιηση κτηνιατρικου επαγγελματος γ) διαθεση φαρμακων και κτηνιατρικων σκευασματων μονο με ηλεκτρονική συνταγογραφηση.
«οι μη επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης» οι οποίες ορίζονται ΠΟΥ?
Είναι γνωστό ότι στο Άρθρο 7 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για την προστασία των ζώων συντροφιάς (Ν.2017/1992) έχει γίνει ξεκάθαρη ΛΑΘΟΣ μετάφραση από το πρωτότυπο (Γαλλικό κείμενο) το οποίο ωστόσο υπερισχύει της Εθνικής Νομοθεσίας. Στην Γαλλική γλώσσα στην οποία έχει συνταχθεί το κείμενο γίνεται μία πολύ σαφής και ξεκάθαρη τοποθέτηση για το συγκεκριμένο ζήτημα και ΟΦΕΙΛΕΙ το Ελληνικό Κράτος, κάποτε να προσαρμοστεί. Γίνεται ξεκάθαρα λόγος για την απαγόρευση άσκησης σωματικής ή ψυχολογικής βίας κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης και ιδίως με την υιοθέτηση τεχνητών μέσων που προκαλούν ΠΟΝΟ ή ΒΛΑΒΗ ή ΣΤΡΕΣ στο εκπαιδευόμενο ζώο. Οφείλετε να εντάξετε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αυτές τις τρεις βασικές αρχές στην εν λόγω παράγραφο.