Σκοπός του Μέρους Γ΄ είναι ο περιορισμός του φαινομένου της αδεσποτίας των ζώων συντροφιάς, η επίλυση ζητημάτων αστικής κατάστασης και ιθαγένειας και η επικαιροποίηση ρυθμίσεων για την πολυεπίπεδη διακυβέρνηση, την Εθνική Αρχή Διαφάνειας, τη δημοσίευση κανονιστικών πράξεων, την πρόσβαση στα δημόσια έγγραφα, την εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων, τη διαδικασία έκδοσης ελληνικών διαβατηρίων, την υπηρεσιακή κατάσταση των ειδικών φρουρών που υπηρετούν στις Ομάδες Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και τους σκύλους της Ελληνικής Αστυνομίας.
Αρχική Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξειςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 42 Σκοπός
ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 42 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Α΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΕΡΣΑΙΟΥΣ ΣΥΝΟΡΙΑΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 1 Σκοπός
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 6 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ – Άρθρο 3 Ορισμός χερσαίου συνοριακού σταθμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 4 Αρμοδιότητες κατασκευής, επισκευής, συντήρησης, επέκτασης και αναβάθμισης των εγκαταστάσεων των συνοριακών σταθμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 5 Όροι δόμησης χερσαίων συνοριακών σταθμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Απαλλοτριώσεις και παραχωρήσεις εκτάσεων για την κατασκευή νέων συνοριακών σταθμών και την επέκταση των χώρων σε λειτουργούντες χερσαίους συνοριακούς σταθμούς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 7 Κανονισμός λειτουργίας χερσαίων συνοριακών σταθμώνΆρθρο 7 Κανονισμός λειτουργίας χερσαίων συνοριακών σταθμών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8 Εγκατάσταση δημόσιων ή μη υπηρεσιών σε χερσαίους συνοριακούς σταθμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 Αρμοδιότητες συντήρησης, κατασκευής και αποκομιδής απορριμμάτων οδικού δικτύου που εξυπηρετεί τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 10 Εξουσιοδοτικές διατάξεις ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 10 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Τελικές και μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 11 Τελικές και μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 12 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 13 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 Αντικείμενο
- 40 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – Άρθρο 15 Ετήσια καταβολή ποσού σε εργαζόμενους Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και των νομικών τους προσώπων που είναι δικαιούχοι παροχής γάλακτος
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης για εποχικές – περιοδικές και πρόσκαιρες ανάγκες – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 205 Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 17 Εισαγωγική εκπαίδευση, μετεκπαίδευση και επιμόρφωση ειδικού ένστολου προσωπικού δημοτικής αστυνομίας – Βαθμολογική κατάταξη δημοτικών αστυνομικών που έχουν υπηρετήσει στην Ελληνική Αστυνομία, στα καταστήματα κράτησης και σε δημοτικές υπηρεσίες – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 34 ν. 5003/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Καταβολή αποζημίωσης στο προσωπικό σωμάτων ασφαλείας που υπηρετεί σε γραφεία Περιφερειαρχών – Τροποποίηση περ. (β) παρ. Γ2 άρθρου 20 ν. 4354/2015 και περ. γ) παρ. Δ άρθρου 127 ν. 4472/2017Άρθρο 18 Καταβολή αποζημίωσης στο προσωπικό σωμάτων ασφαλείας που υπηρετεί σε γραφεία Περιφερειαρχών – Τροποποίηση περ. (β) παρ. Γ2 άρθρου 20 ν. 4354/2015 και περ. γ) παρ. Δ άρθρου 127 ν. 4472/2017
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ – Άρθρο 19 Σύσταση Επιστημονικής Επιτροπής Διαχείρισης και Αντιμετώπισης Κινδύνων και Κρίσεων – Προσθήκη άρθρου 164Β στον ν. 3852/2010
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Περιφερειακά έργα μείζονος σημασίας και ειδικής κατάστασης πολιτικής προστασίας – Προσθήκη άρθρου 186Α στον ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 Οργάνωση Μητροπολιτικής Περιφέρειας Αττικής – Τροποποίηση άρθρου 212 ν. 3852/2010Άρθρο 21 Οργάνωση Μητροπολιτικής Περιφέρειας Αττικής – Τροποποίηση άρθρου 212 ν. 3852/2010
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Δικαίωμα άρνησης λήψης αντιμισθίας και δικαίωμα παραχώρησης αυτής προς οποιονδήποτε κοινωνικό σκοπό – Προσθήκη παρ. 10 στο άρθρο 181 του ν. 3852/2010
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 Συμμετοχή περιφερειακών συμβούλων στο Δ.Σ. νοσοκομείων – Τροποποίηση περ. στ’ παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24 Δυνατότητα μεταφοράς μαθητών από Ο.Τ.Α. β’ βαθμού με μισθωμένα οχήματα σε περίπτωση άγονης διαγωνιστικής διαδικασίας ή διαδικασίας διαπραγμάτευσης
- 28 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ – Άρθρο 25 Ρύθμιση οφειλών προς Δήμους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 Εξωδικαστικός μηχανισμός για οφειλές προς Δήμους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Μεταβίβαση ακίνητης περιουσίας δημοτικών επιχειρήσεων που εκκαθαρίστηκαν – Προσθήκη παρ. 10 στο άρθρο 252 ν. 3463/2006
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Ανάρτηση πράξεων ανατροπής ανάληψης υποχρέωσης δήμων στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29 Εξαίρεση Δ.Ε.Υ.Α. από την υποχρέωση προσκόμισης ενημερότητας – Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 14 του ν. 4483/2017
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τέλος διαμονής παρεπιδημούντων, καταστημάτων και ιαματικών πηγών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Αύξηση προστίμου αυθαίρετης χρήσης κοινόχρηστων χώρων – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 του από 24.9/10.10.1958 β.δ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 32 Ηλεκτρονική κατάσχεση στα χέρια πιστωτικών ιδρυμάτων για οφειλές προς Δήμους – Προσθήκη παρ. 5 στο άρθρο 167 του ν. 3463/2006
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33 Τέλη καθαριότητας και φωτισμού σε χώρους στάθμευσης δημοσίας χρήσης
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 34 Τέλος καθαριότητας και φωτισμού σε μη χρησιμοποιούμενα, μη ηλεκτροδοτούμενα ή στερούμενα ηλεκτρολογικής εγκατάστασης ακίνητα – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 25/1975
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αδειοδότησης και λειτουργίας των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών που λειτουργούν εντός νομικών προσώπων των δήμων ή υπηρεσίας των δήμων – Τροποποίηση παρ. 1 και 4 άρθρου 2, παρ. Α άρθρου 3, παρ. Η άρθρου 4 και παρ. 1 άρθρου 6 π.δ. 99/2017
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 36 Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου στις περιοχές αρμοδιότητας Δήμων Ρόδου και Κω
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – Άρθρο 37 Μονάδα Σύνταξης και Εφαρμογής Ενιαίου Κώδικα Αυτοδιοίκησης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 38 Επιτροπή σύνταξης Κώδικα Αυτοδιοίκησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 Επίσπευση συλλογής στοιχείων στον Κόμβο Παρακολούθησης Επιδόσεων Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση παρ. 2, 4 και 5 άρθρου 33 ν. 5056/2023
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 40 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 40 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 41 Καταργούμενες διατάξεις
- 110 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 42 Σκοπός
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 43 Αντικείμενο
- 60 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4830/2021 – Άρθρο 44 Υπομητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων – Παράσταση για υποστήριξη κατηγορίας από Φιλοζωικά Σωματεία –Τροποποίηση υποπερ. (β) περ. 23 άρθρου 2 και παρ. 7 άρθρου 34 ν. 4830/2021
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ανεύθυνο των Δήμων από πρόκληση τροχαίου ατυχήματος από αδέσποτο ζώο συντροφιάς – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 9 ν. 4830/2021
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 46 Επέκταση προθεσμίας αντιρρήσεων κατά πράξης βεβαίωσης παράβασης του άρθρου 35 του ν. 4830/2021 και μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση – Τροποποίηση παρ. 5 και 7 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 722 ΣχόλιαΆρθρο 47 Αποστολή, λήψη, καταχώριση και διατήρηση του γενετικού υλικού των ζώων συντροφιάς – Μεταβολή χρόνου έναρξης επιβολής προστίμων – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 14 και παρ. 9 άρθρου 46 του ν. 4830/2021
- 3 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ, ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΚΝΩΝ, ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ, ΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ – Άρθρο 48 Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών (ΕΜΔΔ–ΜΙΤΟΣ) και υποχρεωτικά στοιχεία στο προοίμιο των κανονιστικών πράξεων – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 9 ν. 3469/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Δημοτικότητα τέκνων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 15 ν. 3463/2006Άρθρο 49 Δημοτικότητα τέκνων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 15 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 Επικαιροποίηση ονομασίας της ιδιότητας μελών του Εθνικού Συμβουλίου Πολυεπίπεδης ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 50 Επικαιροποίηση ονομασίας της ιδιότητας μελών του Εθνικού Συμβουλίου Πολυεπίπεδης Διακυβέρνησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 51 Προσόντα υποψηφίων για τη θέση του Διοικητή της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, καθήκοντα και αναπλήρωση αυτού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 90 του ν. 4622/2019
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 52 Παράταση θητείας Προϊσταμένων Διευθύνσεων Εθνικής Αρχής Διαφάνειας – Προσθήκη εδαφίου στην παρ. 12 του άρθρου 96 του ν. 4622/2019
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Πολιτογράφηση ομογενών προερχομένων από χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 54 Διαδικασία επί αιτήσεων διαπίστωσης ελληνικής ιθαγένειας – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 26 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 55 Έκταση εφαρμογής Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας – Τροποποίηση άρθρου 3 ν. 4440/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56 Παράταση προθεσμίας εκκαθάρισης εκλογικών καταλόγων – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 29 ν. 5083/2024Άρθρο 56 Παράταση προθεσμίας εκκαθάρισης εκλογικών καταλόγων – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 29 ν. 5083/2024
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 57 Πρόσβαση σε δημόσια έγγραφα – Τροποποίηση άρθρου 5 Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 58 Διαδικασία έκδοσης ελληνικών διαβατηρίων – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 1 ν. 3103/2003
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 59 Ζητήματα Ειδικών Φρουρών Ο.Π.Π.Ι. – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 18 ν. 4777/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 Συμπερίληψη των σκύλων της Ελληνικής Αστυνομίας στις διατάξεις του ν. 4830/2021-Τροποποίηση άρθρων 3, 4, 5, 8, 9, 16 και 21 ν. 4830/2021
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 61 Δαπάνες μετακίνησης αστυνομικού προσωπικού για κάλυψη έκτακτων και απρόβλεπτων αναγκών – Παράταση ισχύος παρ. 1Α άρθρου 74 του ν. 5108/2024
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 62 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 63 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 63 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
2 Σεπτεμβρίου 2024, 23:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
16 Σεπτεμβρίου 2024, 23:30
Εργαλεία
ΕκτύπωσηΣτατιστικά
110 Σχόλια 1335 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Ναι στην υποχρεωτική Στείρωση
Τροποποιηση του Νόμου σύμφωνα με τις υποδείξεις της NEMESIS και της προέδρου κ.Μπομπολακη
Υποχρεωτική στείρωση όλων των δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς,καθώς και των αδέσποτων. Συνεχείς και αυστηροί έλεγχοι σε ιδιοκτήτες και Δήμους.Εαρμογή των νόμων και επιβολή αυστηρών ποινών στους παραβάτες καθώς και σε κάθε είδους κακοποιητές.Κανένα ζώο δεν είναι ζώο εργασίας.
Ναι στην υποχρεωτική στείρωση! Να μην κάνει ο καθένας γέννες και να πουλάει κουτάβια.
Αυστηρός έλεγχος του τσιπ. Το κράτος να βρίσκεται πιο κοντά στους ανθρώπους που παλεύουν για άρρωστα και ηλικιωμένα ζωα.
Πρέπει να βοηθήσετε στην μείωση του πληθυσμού των αδέσποτων.
Βοηθήστε τους εθελοντές να βοηθήσουν τα εκατομμυρια αδέσποτα της Ελλάδας.
1.Υποχρεωτική καταγραφή όλων των ζώων αδέσποτων και δεσποζομενων, αν χρειαστεί πόρτα πορτα
2.Ελεγχος συνθηκών διαβίωσης των δεσποζομενων ζωων
3.Ληψη απαραίτητων μέτρων προκειμένου να μην έχουμε εγκαταλείψεις ζώων χωρίς δυνατότητα εύρεσης του ιδιοκτητη
4.Σε 1 χώρα με τόσα εκατομμύρια αδέσποτα να γινει
υποχρεωτική στείρωση κ σήμανση όλων των ζώων. Με εξαίρεση φυσικά όταν υπάρχει λόγος υγειας! Καμια ελληνική φυλή δεν θα χαθεί τόσο εύκολα, ελεος
5.ελεγχος των δημων ανά τακτά διαστήματα και πρόστιμα για παραλείψεις στην φροντίδα των αδέσποτων ζωων , υποχρεωτική ύπαρξη δημοτικού κτηνιατρείου σε όλους τους δήμους με συνεχεις σύμβασεις με κτηνιατρους
6.τα δεσποζομενα ζώα στα χωριά μας παραμένουν έξω από τις αυλές και αστειρωτα, ελεγχοι και πρόστιμα, από εκεί προέρχεται το μεγαλύτερο ποσοστό νέων αδεσποτων
ΥποΜητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων όπου καταγράφονται όλα τα αναγνωρισμένα και νομίμως λειτουργούντα φιλοζωικά σωματεία και οι φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με έδρα στην Ελλάδα ή με έδρα σε κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και περιλαμβάνουν στους καταστατικούς σκοπούς τους, ενδεικτικά, την προαγωγή της φιλοζωίας ή τη φροντίδα ή τη περισυλλογή αδέσποτων ζώων ή και κάθε άλλη δραστηριότητα που σκοπό έχει τη προστασία των αδέσποτων ζώων συντροφιάς» .
Κατ΄επέκταση η ίδια διατύπωση να υπάρχει και όπου αλλού τυχόν συναντάται και χρειάζεται.
Φυσικά η τροποποίηση του άρθρου 44 όσον αφορά τη πολιτική αγωγή είναι σωστή .
Επαναφέρουμε τη ΜΟΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ που μπορεί να οδηγήσει στη μείωση κ σε βάθος χρόνου στην απάλειψη του θλιβερού φαινομένου των άστεγων ζώων συντροφιάς και δη των 4.000.000.αυτών.
Ήτοι την υποχρεωτική στείρωση των μη άστεγων-δεσποζόμενων ζώων με τις εξαιρέσεις που επιβάλλονται πχ ζώα εκτροφής, άρρωστα και υπερήλικα ή όσα είναι κάτω των 7 μηνών με ορίζοντα εφαρμογής της υποχρεωτικής στείρωσης τα 5 έτη και επανεξέταση.
Τα περί DNA είναι απλά κωμικοτραγικά .
Υιοθετούμε την ανοιχτή επιστολή, που διαβάσαμε στο διαδίκτυο, προς τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Λιβάνιο ως ο παρακάτω σύνδεσμος.
https://www.facebook.com/share/p/mgn6gpJwp4tBZvD8/?mibextid=qi2Omg&mibextid=qi2Omg
Σε κάθε περίπτωση και αν δε γίνει δεκτή η υποχρεωτική στείρωση προτείνουμε για ευνόητους λόγους η κατηγορία των κυνηγών να υπαχθεί στο άρθρο 4, παρ. 13 του νόμου 4830/21,όπως και οι κτηνοτρόφοι δηλαδή ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ, σήμανση, καταγραφή και εμβολιασμό και στη περίπτωση της επιλογής του DNA το ηλεκτρονικό παράβολο, αμοιβή κτηνιάτρου και έξοδα αποστολής να μην υπερβαίνουν το ποσό των 60 ευρώ, για όλους τους ιδιοκτήτες χωρίς κανένα διαχωρισμό και χωρίς την απαλλαγή των κτηνοτρόφων, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες .
Να μην υπάρξει παράταση επιβολής του προστίμου μετά από ένα έτος. Οι συνεχείς παρατάσεις των προθεσμιών απλά καταδεικνύουν ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ το ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟ του νόμου αυτού, ο οποίος πρέπει να τροποποιηθεί το λιγότερο κατά το 80% προς τη κατεύθυνση της πραγματικής και αποτελεσματικής προστασίας των ζώων και της μείωσης των άστεγων.
1. Επαναφέρουμε τη ΜΟΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ που μπορεί να οδηγήσει στη μείωση κ σε βάθος χρόνου στην απάλειψη του θλιβερού φαινομένου των άστεγων ζώων συντροφιάς και δη των 4.000.000.αυτών. Ήτοι την υποχρεωτική στείρωση των μη άστεγων-δεσποζόμενων ζώων με τις εξαιρέσεις που επιβάλλονται πχ ζώα εκτροφής, άρρωστα και υπερήλικα ή όσα είναι κάτω των 7 μηνών με ορίζοντα εφαρμογής της υποχρεωτικής στείρωσης τα 5 έτη και επανεξέταση.
Σε κάθε περίπτωση και αν δε γίνει δεκτή η υποχρεωτική στείρωση προτείνουμε για ευνόητους λόγους η κατηγορία των κυνηγών να υπαχθεί στο άρθρο 4, παρ. 13 του νόμου 4830/21,όπως και οι κτηνοτρόφοι δηλαδή ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ, σήμανση, καταγραφή και εμβολιασμό και στη περίπτωση της επιλογής του DNA το ηλεκτρονικό παράβολο, αμοιβή κτηνιάτρου και έξοδα αποστολής να μην υπερβαίνουν το ποσό των 60 ευρώ, για όλους τους ιδιοκτήτες χωρίς κανένα διαχωρισμό και χωρίς την απαλλαγή των κτηνοτρόφων, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες . Να μην υπάρξει παράταση επιβολής του προστίμου μετά από ένα έτος. Οι συνεχείς παρατάσεις των προθεσμιών απλά καταδεικνύουν ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ το ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟ του νόμου αυτού, ο οποίος πρέπει να τροποποιηθεί το λιγότερο κατά το 80% προς τη κατεύθυνση της πραγματικής και αποτελεσματικής προστασίας των ζώων και της μείωσης των άστεγων.Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.
2. Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη.
Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .
3. Είναι απολύτως προκλητική και απαράδεκτη η προτεινόμενη τροπολογία ότι » Σε κάθε περίπτωση, οι δήμοι δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία από τροχαίο ατύχημα που προκαλείται από σημασμένο ή μη αδέσποτο ζώο συντροφιάς.».
Αν οι Δήμοι που είναι κρατικοί οργανισμοί και επιδοτούνται και εισπράττουν φόρους κλπ απαλλάσσονται αυτής της ευθύνης τότε πολύ περισσότερο θα πρέπει να απαλλάσσεται ένας εθελοντικός και χωρίς πόρους φιλοζωικός φορέας καθώς και οι ανάδοχοι αδέσποτων ζώων. Ο διαχωρισμός αυτός είναι αντισυνταγματικός αφού το Σύνταγμα ορίζει, ότι Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου και έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
Επομένως ή θα απαλειφθεί τελείως , όπερ και το σωστό, ή θα συμπεριληφθούν στη τροπολογία οι φιλοζωικοί σύλλογοι και οργανώσεις και οι ανάδοχοι άστεγων ζώων συντροφιάς.
Φωτεινη Αθανασοπουλου,κτηνιατρος, Ομ καθηγητρια Κτηνιατρικης
Η μη επιβολή προστίμου σε περιπτώσεις άρσης των λόγων για τους οποίους βεβαιώθηκε η παράβαση να αφορά μόνο τη στείρωση ή την λήψη DNA και ΟΧΙ τη σήμανση και καταγραφή.
🔴Είναι εξοργιστικό, απαράδεκτο και ενδεικτικό του ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση απο το ίδιο το κράτος να γίνει η αρχή τους τέλους στη θλιβερή εικόνα των εκατομμυρίων άστεγων ζώων, η πρόταση να ΜΗΝ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ που δεν έχει σημάνει και καταχωρήσει το κατοικίδιό του, αν αυτά γίνουν μετά τον έλεγχο του ιδιοκτήτη.
Η σήμανση και η καταγραφή είναι πράξεις υποχρεωτικές εδώ και 22 χρόνια και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι αυτόν ,που δεν έχει βάλει τσιπ και να έχει και η καταχώρηση στη βάση δεδομένων του ΕΜΖΣ.
Αναρωτιόμαστε, ρητορικά βέβαια, αν πρόκειται για νόμο προστασίας των ζώων και περιορισμού της αδεσποτείας ή προστασίας διαφόρων ομάδων που χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα κατοικίδια ζώα συντροφιάς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ , ΌΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ..
Αναρωτιόμαστε, ρητορικά επίσης ,για ποιο λόγο να σημάνει και καταγράψει κάποιος το κατοικίδιο του, αφού, ΑΝ τύχει να ελεγχθεί , δεν θα έχει καμία συνέπεια αν το κάνει εκ των υστέρων .
Ποιον κοροϊδεύουν ;
Γιατί το ποιους θέλετε να προστατεύσουν είναι ολοφάνερο.
‘Αραγε οι γνωστοί αποδέκτες αυτής της τροποποίησης δεν το θεωρούν αυτό ρατσιστικό ή τα καλά και συμφέροντα μόνο ;
Είναι απολύτως προκλητική και απαράδεκτη η προτεινόμενη τροπολογία ότι » Σε κάθε περίπτωση, οι δήμοι δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία από τροχαίο ατύχημα που προκαλείται από σημασμένο ή μη αδέσποτο ζώο συντροφιάς.».
Αν οι Δήμοι που είναι κρατικοί οργανισμοί και επιδοτούνται και εισπράττουν φόρους κλπ απαλλάσσονται αυτής της ευθύνης τότε πολύ περισσότερο θα πρέπει να απαλλάσσεται ένας εθελοντικός και χωρίς πόρους φιλοζωικός φορέας καθώς και οι ανάδοχοι αδέσποτων ζώων. Ο διαχωρισμός αυτός είναι αντισυνταγματικός αφού το Σύνταγμα ορίζει, ότι Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου και έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
Επομένως ή θα απαλειφθεί τελείως , όπερ και το σωστό, ή θα συμπεριληφθούν στη τροπολογία οι φιλοζωικοί σύλλογοι και οργανώσεις και οι ανάδοχοι άστεγων ζώων συντροφιάς.
Δυστυχώς 3 χρόνια μετά από τον 4830/2021 και 12 χρόνια από 4039/2012
Δεν έχει απολύτως τίποτα για τα ζώα είναι ακριβώς η ίδια κατάσταση και ακόμα χειρότερα.
-δημοι στην χώρα χωρίς διάθεση, χωρίς πρόγραμμα περίθαλψης, τροφών
-καταφυγια δημόσια που τα ζώα είναι σε άθλιες συνθήκες
-μη έλεγχος σε τσοπάνηδες, κυνηγούς ειδικές κατηγορίες,για παράνομες γέννες, πωλήσεις, κόψιμο αυτιών, δεμένα ζώα.
-μη υπάρξει μηχανισμού για συνεχή έλεγχο (πχ τα ΑΤ δεν έχουν καν σκαν για έλεγχο οικόσιτων ζώων)
-το ίντερνετ γεμάτο από πωλήσεις ζώων και παράνομες εισαγωγές
-ζωα να βρίσκονται στον δρόμο χωρίς ουσιαστική βοήθεια από τους δήμους
-οι δήμοι να μην ελέγχονται από το κράτος αν λειτουργούν με βάση τον νόμο
-ο φιλοζωος πολίτης να τρέχει για όλα και το κράτος να είναι απών
Χάρη στην πολιτική των υπουργείων και την ανικανότητα των υπηρεσιών (δήμων, αστυνομία, εισαγγελία)οι παρανομες πωλήσεις ζώων συνεχίζονται τόσο από ιδιώτες όσο και από κυνηγούς τκ διαδίκτυο είναι γεμάτο από της αγγελίες αυτές δείχνοντας ότι το κράτος δεν θέλει να ασχοληθεί επί τής ουσίας με αυτό το σοβαρό πρόβλημα.
Η στείρωση είναι ιατρική πράξη και μόνο ως τέτοια θα πρέπει να γίνεται με απόφαση του κτηνιάτρου ΜΟΝΟ στην περίπτωση που συντρέχουν λόγοι υγείας του ζώου.
Η υποχρεωτική στείρωση των δεσποζόμενων ζώων είναι ένας παραλογισμός που δεν πρόκειται να βοηθήσει πουθενά.
Τα ίδια και τα ίδια, για άλλη μια φορά, γιατί απλά, δεν εφαρμόζονται, όσα αποφασίσθηκαν τις προηγούμενες. Και όσο οι ελάχιστοι φιλότιμοι, αφιερώνουν την ώρα, τον κόπο, το χρήμα που δεν έχουν, για να κάνουν την δουλειά των δήμων και όποιας αρμόδιας υπηρεσίας εμπλέκεται (στα χαρτιά δηλαδή μόνο) και που πληρώνεται γι’ αυτό, πάλι τα ίδια θα συζητάμε. Εν έτει 2024, υπάρχουν δημοτικές εγκαταστάσεις κολαστήρια ανά την επικράτεια κι εμείς κάνουμε πάλι διαβουλεύσεις. Το ξέρουμε ότι μας κοροιδεύετε και ότι δεν θα αλλάξει ποτέ κάτι. Γιατί πρέπει και να το συζητάμε ανά τακτά, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω. Βρείτε επιτέλους τρόπο να τιμωρηθούν σκληρά, όσοι γεμίζουν την χώρα με κουτάβια, γατάκια, και τα παρατάνε χτυπημένα/άρρωστα/ηλικιωμένα στους δρόμους, να πεθάνουν αργά και βασανιστικά. ΛΥΣΤΕ ΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ. Πόσο πια, θα τα λύνουν απλοί πολίτες, με πόνο ψυχής, από το υστέρημά τους;
Η στείρωση πρέπει να είναι υποχρεωτική.
Όσοι έχουν ζώο με θέμα υγείας, ας πάρουν πιστοποιητικό κτηνιάτρου.
Η νοοτροπία δήθεν υπέρ της φύσης και κατά της στείρωσης είναι αδιανόητη για μια πολιτισμένη κοινωνία. Με την ίδια λογική θα έπρεπε να γεννάει κάθε γυναίκα 1 παιδί κάθε χρόνο, να το παρατάει στους δρόμους και να το φροντίζει το κράτος και οι εθελοντές.
Η υπευθυνότητα όλων είναι απαραίτητη και χρειάζεται εκπαίδευση σε όλες τις ηλικίες.
Οι Δήμοι να δώσουν το παράδειγμα με παροχή στειρώσεων, περισυλλογής, τροφών, κτηνιατρικής περίθαλψης. Οι εθελοντές μπορούν να συνδράμουν, αλλά όχι να σηκώσουν όλο το βάρος και να εκπαιδεύσουν ανίδεους πολίτες που δε θέλουν στειρώσεις.
Η Αστυνομία να γνωρίζει τους νόμους και να τους εφαρμόζει στην καθημερινότητα στην επαρχία και στην πόλη, να αναλαμβάνουν τον έλεγχο στις καταγγελίες για κακοποίηση και παράνομη εκτροφή. Δεν είναι δουλειά των εθελοντών να τρέχουν σε εισαγγελείς για να επιβληθεί ο νόμος.
Το πρόβλημα των αστείρωτων αδέσποτων, της έλλειψης καταφυγίων και ελεγχόμενων χώρων (όπως πάρκα στην Ισπανία για τις στειρωμένες γάτες) και των κακών συνθηκών διαβίωσης στους δρόμους και τα χωράφια είναι η ντροπή αυτής της χώρας, που θέλει να λέγεται τουριστική και νομίζει ότι είναι ευρωπαϊκή.
1.Δημιουργία Δημοτικών Κτηνιατρείων με δυνατότητα στείρωσης τουλάχιστον 10 αδέσποτων την ημέρα,μονο ετσι θα περιοριστεί ο αδέσποτος υπερπληθυσμός.
2.Έλεγχος των κυνηγητικών σκύλων και των σκύλων φύλαξης κοπαδιών.
3.Εφαρμογή των προστίμων σε όλες τις περιπτώσεις ελεύθερης κυκλοφορίας των δεσποζόμενων και βαρύτατες κυρώσεις όταν ευθύνονται για τον θάνατο άλλων ζώων.
4.Βοήθεια σε τροφές για την σίτιση των αδέσποτων απο φιλόζωους που ο καθε Δημος και Κοινοτητα γνωριζει ποιοι είναι.
5.Επιδότηση ή φοροελάφρυνση για την υιοθεσία αδέσποτου ζώου , με συνεχή έλεγχο της ευζωίας του.
Δυστυχώς δεν θα αλλάξει ποτέ τίποτα σε αυτή τη χώρα, αν δεν υποχρεωθούν οι τσοπάνηδες και οι κυνηγοί να στειρώσουν τα ζώα τους και οι Δήμοι να κάνουν τη δουλειά τους. Αυτά τα τρία θέματα έχετε να λύσετε.
Η καταγραφή δεν γίνεται, το DNA ειναι αστείο γιατί κανεις δε προκειται να πάει το ζώο του για DNA αφού δε τα πάνε ουτε καν σε κτηνίατρο.
Επιτέλους, 25+ χρόνια καλύπτουμε την κρατική αμέλεια σε αυτό το θέμα, λύστε το, φτάνει το περα δώθε. Σε όλα τα χωριά της χώρας είναι ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ τα αδέσποτα κουτάβια κυνηγών και τσοπανηδων, αρκει μια βολτα για να καταλάβετε οτι δεν αλλάζει τιποτα.
ΥΠΟΧΡΕΩΣΤΕ τους δήμους να φτιάξουν σωστά κυνοκομεία αντί για αποθήκευση σκύλων και επιτέλους κάποια στιγμή πρέπει να τιμωρηθεί κάποιος σε αυτή τη χώρα για όσα ΔΕΝ γίνονται. Κάθεστε και χαιδεύετε τους κυνηγούς και τους Δήμους και τους καλοπιάνετε για να κάνουν όσα είναι υποχρεωμένοι να κάνουν. Τους παρακαλάει ο κοσμος να δώσουν λίγη τροφή και να κάνουν μια στείρωση, όταν τα ζώα στους δρόμους είναι απειρα.
Ελπίζω αυτή να είναι η τελευταία φορά που θα χρειαστεί να γράψω γι’αυτό το θέμα και επιτέλους η χώρα μας να αρχίσει να οδεύει στα ευρωπαικά πρότυπα όπου η στείρωση είναι υποχρεωτική, ώστε να μην ντρεπόμαστε να λέμε ότι είμαστε έλληνες.
Συμφωνώ απόλυτα με ότι πρόταση κατατεθεί από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Νέμεσις και την Πρόεδρο κ.Νατασδα Μπομπολακη
Να βάλουν δικηγόρους οι κυνηγετικοί συλλόγοι.δςν μπορεί ο πολίτης να γνωρίζει όλα αυτά τα κείμενα και χίλιους νόμους.
Υποχρεωτική στείρωση όλων των δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς καθώς και των αδέσποτων. Συνεχείς και αυστηροί έλεγχοι στους ιδιοκτήτες και εφαρμογή των νόμων και επιβολή αυστηρών ποινών στους παραβάτες καθώς και σε κάθε είδους κακοποιητές.
Κανένα ζώο, δεν είναι ζώο εργασίας.
Μήπως το παρακανατε με τους κανόνες φόρους πρόστιμα απαγορεύσεις; Νομίζετε πως είμαστε αριθμοί και όχι Έλληνες ιθαγενείς με δικαιώματα;με ποίο δικαίωμα στερείτε από τους Έλληνες δικαιώματα, ψυχισμό και δραστηριότητες χιλιετιών;
Η στείρωση είναι μία καθαρά ιατρική πράξη, και επομένως θα πρέπει να εξετάζεται για κάθε περίπτωση ξεχωριστά και η απόφαση να παίρνεται από τον κτηνίατρο που παρακολουθεί το ζώο και τον κηδεμόνα του, και αφού ληφθούν υπόψη τα υπέρ και τα κατά της επέμβασης.
Εισπρακτικός νόμος, άκαιρος και άκυρος!
Παγκόσμια πρωτοτυπία να καταργείτε το τεκμήριο αθωότητας και να αντιμετωπίζεται ο ερασιτέχνης εκτροφέας ως de facto «παραγωγός» αδέσποτων! Στείρωση μόνο για λόγους υγείας κατόπιν εισήγησης κτηνιάτρου!
Όχι στην οικονομική πριμοδότηση «σκοτεινών» Μ.Κ.Ο.
Όχι στο ηλεκτρονικό φακέλωμα,πλην στοιχείων ιδιοκτήτη [chip].
Οχι στον εγκλεισμο των ζωων σε κυνοκομεια κολαστηρια.Να γινει καταγραφη των αδεσποτων στις τοπικες κοινοτητες απο ατομα που σιτιζουν καθημερινα και γνωριζουν τα ζωακια.Εχω κανει καταγραφη σε χωριο του Δημου Καρδιτσας μονη μου με φωτογραφιες ονοματα που εχω δωσει στοιχεια που υποδεικνυουν το ζωο και ημερομηνια στειρωσης με προγραμμα του Δημου.Εχω μονη μου παει για στειρωση ολα τα ζωακια του χωριου και γνωριζω απολυτα το καθενα χωριστα.Ετσι ευκολα θα ελεγχεται ο πληθυσμος.Ναι στην σιτιση και στειρωση ολων των αδεσποτων.Να γινει καταγραφη υποχρεωτικη στους κυνηγους και τσοπανηδες που εγκαταλειπουν συνεχως.Με βρισκουν απολυτα συμφωνη οι αποψεις της Πανελληνιας Φιλοζωικης Ομοσπονδιας.Τα ζωα βρισκονται σε απογνωση και κανενας κρατικος μηχανισμος δεν τα προστατευει.Ντροπη και Αισχος να θελουμε να λεμε πως ειμαστε ανεπτυγμενη χωρα.
Ναι στην υποχρεωτικά στείρωση. Έχουμε πάνω από 4.000.000 αδέσποτα… και πάρα πολλά από αυτά είναι παρατημένα κυνηγόσκυλα…
Οι κυνηγετικοί σκύλοι είναι ζώα εργασίας πρέπει να εξαιρεθούν από την υποχρεωτική στείρωση και η αποστολή DNA να γίνεται δωρεάν από τα δημόσια κτηνιατρεια.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ και ρατσιστικος νομοσ Κατά των Κυνηγων ΜΟΝΟ ΑΝ Ο ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΖΩΟΥ.
Είμαστε με τη θεση της Νέμεσης
Βοηθάω εθελοντικά τα αδεσποτα και έχω απελπιστεί. Περιμέναμε να ψηφίσετε από παλιά τις στειρωσεις κι εσείς ψηφίσατε το χαζό μετρο του dna όπου ποτέ δεν δούλεψε. Σιγά μην δούλευε.. λες και υπαρχουν έλεγχοι. Κύριοι η κατασταση είναι σκέτη απελπισία
Α κλαίμε οι εθελοντές. Σωστε τα ζωα δεν πάει άλλο. Στειρωση εδώ και τώρα. Δεν θέλουμε εγκλισμους και καταφυγια είναι όλα τα δημοτικά καταφυγια άθλια. Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχει αυτή η αθλιότητα με ζωα λιωμένα πατημένα και σκοτωμένο
Λυστε το προβλημα τώρα!
Γειά σας. Ταΐζω και φροντίζω ζωα από όταν ήμουν μικρό παιδί. Ποτέ στη ζωή μου δεν υπήρχε αυτό το χάλι. Σας παρακαλώ πρέπει να υποχρεώσετε όλους να στειρωσουν τα σκυλιά τους. Έχουμε τρελαθεί άπειρα σκυλιά και γατες παντου. Τι να πρωτοκανουμε? Δεν συζητώ για τις κακοποιησεις που δυστυχώς ο υπουργός δικαιοσύνης τον είδα στην τηλεόραση είπε ότι είναι λίγα περιστατικα. Είναι πάρα πολλά και με πολύ βαριές κακοποιησεις
Αν δεν στειρωθουν όλα ζεν θα τελειώσουμε ποτέ. Μην πετάτε τα λεφτά των φορολογουμενων στα καταφυγια. Μόνο στειρωση είναι η λύση. Χαζοί είμαστε εμείς που τα ζουμε κάθε μερα??? Δεν υπάρχει άλλη λύση είναι μονόδρομος. Για κάποια χρόνια υποχρεωτική στειρωση και στα κυνηγόσκυλα και παντου. Τα πιο πολλά αλλωστε είναι λυνγων ζωα. Έλεος πια. Δεν λυπάστε τα ζωα δεν λυπάστε κι εμείς που έχουμε τρελαθεί κάθε μερα ???
Φροντίζουμε ζωα άπειρα χρόνια. Αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια είναι άνευ προηγούμενου. Παντού χτυπημένα μωρά πεταμένα χάλια. Τα σκοτώνουν τα σφάζουν τα κρεμάνε ζωντανά. Παρακαλούμε ψηφίστε τη στειρωση για όλα τα ζωα. Δεν βλέπετε ότι δεν πάει άλλο αυτή η κατασταση? ΔΔεν θέλουμε καταφυγια. Λεφτά για στειρωσεις θέλουμε. Τα περισσότερα είναι κυνηγόσκυλα.σκελετοι ζωα φαντάσματα τα λέμε Κάντε το σωστό και προχωρήστε αμεσα στην υποχρεωτική στειρωση
Αγαπητοί κύριοι, εμείς οι ενεργοί φιλόζωοι έχουμε γονατίσει. Άπειρα ζωα πατημένα σκοτωμένο σκελετωμενα στους δρομους και στις επαρχίες. Πάρτε τώρα επιτέλους δραστικά μέτρα δεν γινεταη να συνεχιστεί αυτό. Στειρωσεις σε όλα τα ζωα μπας και σωθούν κι αυτά κι εμείς. Σε καμία χώρο εκτός τις τριτοκοσμικά δεν υπάρχει αυτή η αθλιότητα. Οι κυνηγοι τα παρατάνε σωρηδόν εμείς τα σώζουμε. Κάντε τη στείρωση υποχρεωτική λέμε. Κοπανιομαστε χρόνια. Επιτέλους καταλάβετε τι συμβαίνει. Αλλού ζείτε εσείς??? Δεν τα βλέπετε γύρω σας???
Γειά σας Η κατασταση των αδεσποτων είναι ανεξέλεγκτη. Άπειρες κακοποιησεις βαριές καθημερινά. Ζητούμε εδώ και τη την υποχρεωτική στειρωση διότι δεν πάει άλλο. Και φυσικά και των κυνηγόσκυλα αφου τα περισσότερα κακοποιημένα και παρατημένα άθλια σκελετωμενα χάλια είναι κυνηγόσκυλα. Όλα τα ζωα τώρα στείρωση ούτε καταφυγια ούτε κολλαστηρια και πεταμένα λεφτά. Λεφτά μόνο για τσιπαρισματα και στειρωσεις. Απέτυχε παταγωδώς το DNA είναι αστείο.καντε τωρα αυτί που πρέπει. Δεν είμαστε Ζιμπάμπουε εδώ είμαστε υποτίθεται Ευρώπη.
Τροποποιήστε αμεσα τον νόμο βάσει των υποδείξεις της NEMESIS και ΠΦΠΟ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. άπειρα ζωα στους δρομους. Κάντε επιτέλους το σωστο
Ναι στην υποχρεωτική στείρωση!!!!
Όχι στην μειώσει τιμής του παράβολου!!!!!
Αυστηρός έλεγχος του τσιπ ειδικά στην επαρχία και νησιά.
Πρέπει να βοηθήσετε στην μειώσει του πληθυσμού των αδέσποτων !!!!
Βοηθήστε τους εθελοντές της χώρας που έχουν ματώσει 🙏🙏
1. Η στείρωση είναι μία καθαρά ιατρική πράξη, και επομένως θα πρέπει να εξετάζεται για κάθε περίπτωση ξεχωριστά και η απόφαση να παίρνεται από τον κτηνίατρο που παρακολουθεί το ζώο και τον κηδεμόνα του, και αφού ληφθούν υπόψη τα υπέρ και τα κατά της επέμβασης.
Η επιβολή υποχρεωτικά με νόμο μιας ιατρικής πράξης σε όλα ανεξαιρέτως τα ζώα, δεσποζόμενα και μη, είναι τελείως αντιεπιστημονική και θυμίζει τακτικές ολοκληρωτικών καθεστώτων (βλέπε π.χ. Κίνα και Ουιγούροι).
2. Οι γραφειοκρατικές διατάξεις και οι όροι που τίθενται για τις γέννες του “ερασιτέχνη εκτροφέα δημιουργούν επιπλέον εμπόδια στο ζευγάρωμα των ζώων.
Το αποτέλεσμα θα είναι η υποβάθμιση όλων των εθνικών φυλών της χώρας, όπως ο ελληνικός ιχνηλάτης ή το κοκόνι, φυλών που έχουν ιστορία χιλιετιών, καθώς όλων των υπόλοιπων φυλών στην χώρα μας κυνηγετικών ή μη. Έτσι ο κόπος, η κατάθεση ψυχής και τα έξοδα των ερασιτεχνών ιδιοκτητών που εισήγαγαν την έννοια της κυνοφιλίας στην χώρα μας και την έφτασαν στο σημείο που είναι σήμερα θα πάνε “στον βρόντο”.
Επιπλέον, στερούνται οι κηδεμόνες ζώων συντροφιάς του δικαιώματος να αποκτήσουν έναν απόγονο του αγαπημένου τους συντρόφου.
3. Είναι επιεικώς απαράδεκτο τα κυνηγετικά σκυλιά, τα οποία είναι κατ΄εξοχήν ζώα εργασίας να μην έχουν υπαχθεί σε αυτήν την κατηγορία.
Αυτό από μόνο του αποδεικνύει την εμπάθεια των συμβούλων των νομοθετών, την έλλειψη της στοιχειώδους γνώσης του αντικειμένου των ιδίων των νομοθετών ή/και την δική τους εμπάθεια και ιδεοληψία.
4. Ο νόμος είναι αντισυνταγματικός διότι δεν αντιμετωπίζει όλους τους Έλληνες σαν ίσους, αντιθέτως υπάρχει διάταξη που ειδικά για τους κυνηγούς επιφέρει πρόσθετες ποινές αν δεν στειρώσουν το ζώο τους ή δεν δώσουν DNΑ!
Από τα παραπάνω γίνεται φανερό ότι ο αντιεπιστημονικός και φασιστικός αυτός νόμος θα πρέπει επιτέλους αποσυρθεί και να αλλάξει ριζικά, και για μία φορά οι νομοθέτες να ακούσουν τις εισηγήσεις των επιστημόνων και αυτών που γνωρίζουν το αντικείμενο και να μην νομοθετούν παρασυρόμενοι από ιδεοληπτικούς και να νομοθετούν τερατουργήματα.
Όχι στην υποχρεωτική στείρωση , Όχι στην αποστολή γενετικού υλικού.
Ο νόμος περι υποχρεωτικής στείρωσης των ζώων συντροφιάς μονο αρνητικά αποτελέσματα θα επιφέρει.Οι απόψεις των αρμοδίων σχετικά με τα ζωα(κτηνιάτροι)είναι εντελώς αντίθετες με τον νόμο αυτό.Οι κτηνίατροι τεκμηριώνουν και παραθέτουν πολύ σωστά τις αρνητικές συνέπειες που θα επιφέρει όλο αυτό στην υγεία των ζώων.Όλοι οι δήθεν φιλόζωοι δεν βλέπω να λογαριάζουν την σωματική και ψυχική υγεια του κατοικιδίου τους τελικά παρά μονο λόγια.Αντί να παρθουν υπόψιν οι απόψεις των ειδικών,αποσιωπούνται και τελικά αποφασίζουν κάποιοι ανίδεοι για τα ζώα μας.Όχι στην υποχρεωτικη στείρωση των ζώων συντροφιάς!!
Είναι ένα καθαρά εισπρακτικό μέτρο που αντί να λύσει θά μεγαλώσει το πρόβλημα Τά κυνηγετικά σκυλιά είναι τά πρώτα που έχουν μικροτσίπ και κανένας κυνηγός δεν εγκαταλείπει το σκύλο του διότι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας του και της δραστηριότητας του
ΣύνδεσμοςΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΜΟΝΟ ΑΝ Ο ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΖΩΟΥ.ΣΦΑΓΗ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ
Οχι στην στειρωση ολων των σκυλων .
Να προστατευθουν οι ελλινηκες φιλες
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΜΟΝΟ ΑΝ Ο ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΖΩΟΥ.ΣΦΑΓΗ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ
Η στείρωση των κυνηγετικών σκύλων είναι ένα μεγάλο ΛΑΘΟΣ μιλάμε για κυνηγετικούς σκύλους που αν στειρωθουν καταστροφονται ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΎΣ ΣΚΥΛΟΥΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΤΗΝΊΑΤΡΟΙ….ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ DNA είναι απαράδεκτο …δεν είμαστε σε ένα ευρωπαϊκό Κράτος που 2000 χιλιάδες μισθό…..
Ο νόμος περί στείρωσης των ζώων συντροφιάς μονο αρνητικά αποτελέσματα θα επιφέρει.Οι απόψεις των αρμοδίων σχετικά με τα ζωα(κτηνιάτροι)είναι εντελώς αντίθετες με τον νόμο αυτό.Οι κτηνίατροι τεκμηριώνουν και παραθέτουν πολύ σωστά τις αρνητικές συνέπειες που θα επιφέρει όλο αυτό στην υγεία των ζώων.Όλοι οι δήθεν φιλόζωοι δεν βλέπω να λογαριάζουν την σωματική και ψυχική υγεια του κατοικιδίου τους τελικά παρά μονο λόγια.Αντί να παρθουν υπόψιν οι απόψεις των ειδικών,αποσιωπούνται και τελικά αποφασίζουν κάποιοι ανίδεοι για τα ζώα μας.Όχι στην υποχρεωτικη στείρωση των ζώων συντροφιάς!!
Η στείρωση των κυνηγετικών σκύλων είναι ενάντια στις εισηγήσεις των κτηνιάτρων. Και επίσης για τους σκύλους που είναι δεσποζόμενοι, κοιτάτε μόνος σου αδέσποτους που είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα
Όχι στην αντιεπιστημονική υποχρεωτική στείρωση.
Δημιουργία ανεξάρτητου φορέα με αποκλειστικό αντικείμενο την διαχείριση των ζώων συντροφιάς, με εξειδικευμένο προσωπικό και παραχώρηση χρήσης των υποδομών των δήμων (ότι τέλος πάντων υπάρχει), ώστε να υλοποιείται ενιαίο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα σε επίπεδο επικράτειας ή περιφέρειας και όχι φορείς χιλίων ταχυτήτων και τακτικών όπως είναι σήμερα.
Θα ήθελα να προτείνω την εξαίρεση διαφόρων ομάδων σκύλων από την υποχρεωτική στείρωση η αποστολή δειγμάτων dna .
Όπως για παράδειγμα αυτόχθονες ελληνικές φυλές ( όπως η αλωπεκίδα , το κοκονι ,ο ελληνικός ιχνηλάτης καί πολλές άλλες) για τις οποίες γίνεται μεγάλη προσπάθεια εξέλιξης.
Τέλος θα πρότεινα όλοι οι κυνηγητικοι σκύλοι ( ημίαιμες αλλά και καθαρόαιμες φυλές) να χαρακτηριστούν ως σκύλοι εργασίες, άλλωστε αυτό είναι, και να υπάρχει και για αυτούς εξαίρεση .
Ευχαριστώ πολύ.
Από το 2003 με τον νόμο 3170/2003, μετέπειτα τον 4039/12 και πλέον τον 4830/21, φαίνεται ότι η αρμοδιότητα δεν μπορεί να εφαρμοστεί από τους Δήμους! Επίσης, το οικείο περιβάλλον των ζώων συντροφιάς δεν θα έπρεπε να θεωρείται ο δρόμος! Μετά από διάστημα τρίμηνης συνεχούς παραμονής σε καταφύγιο, αν δεν υιοθετηθεί, το ζώο επιστρέφεται στο ‘οικείο περιβάλλον’ με την προϋπόθεση ότι ο σκύλος είναι στειρωμένο. Το γεγονός ότι ο σκύλος είναι στειρωμένο δεν τον αποτρέπει από το να έχει μια ξαφνική αντίδραση στο δρόμο που μπορεί να προκαλέσει δυστύχημα με βαριά σωματική βλάβη ακόμη και θανατηφόρο. Τέλος, προκειμένου να πετύχει ένα πρόγραμμα διαχείρισης αδέσποτων ζωών συντροφιάς και πρόληψης δημιουργίας νέων είναι απαραίτητο να γίνει ουσιαστικός και ανεξαίρετος έλεγχος περί υπεύθυνης ιδιοκτησίας των δεσποζόμενων(με ιδιαίτερη μέριμνα στις αγροτικές περιοχές για τα ποιμενικά και κυνηγητικά). Με το τρέχον νομικό πλαίσιο δεν πρόκειται να γίνει διότι οι αρμόδιες υπηρεσίες είναι πολλές και ασυντόνιστες. Όλοι είναι αρμόδιοι και κανένας υπεύθυνος. Έχοντας υπόψη τα παραπάνω, προτείνονται τα κάτωθι:
1) Δημιουργία Ανεξάρτητου Ενιαίου Φορέα διαχείρισης αδέσποτων ζώων σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας, με πληρότητα σε ανθρώπινο δυναμικό και εξοπλισμό (με δικά του οχήματα – ασθενοφόρα, κατάλληλο προσωπικό διοικητικών, περισυλλογέων, κτηνιάτρων, ελεγκτές εφαρμογής του νόμου) που να λειτουργεί ως κλινική σε βάση 24/7.
2) Δημιουργία κλιμακίων ελέγχου και βεβαίωσης των παραβάσεων του άρθρου 35.
3) Υποχρεωτικότητα στον μόνιμο εγκλεισμό των αδέσποτων σκύλων σε μεγάλους περιφραγμένους δεντροφυτεμένους χώρους, κατά ομάδες, με κτίσματα φιλοξενίας φιλόζωων εθελοντών πλησίον.
4) Επιστράτευση δημοσίων και ιδιωτών κτηνιάτρων ώστε να βοηθήσουν στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη έγκλειστων αδέσποτων ζώων που φυλάσσει ο κάθε φιλόζωος ή φιλοζωικός σύλλογος.
Επειδή από το 2003 με τον νόμο 3170/2003, μετέπειτα τον 4039/12 και πλέον τον 4830/21, φαίνεται ότι η αρμοδιότητα δεν μπορεί να εφαρμοστεί από τους Δήμους και το να είναι ελεύθερα
τα αδέσποτα σκυλιά (ειδικά) ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ!!!!, προτείνονται τα κάτωθι:
1) Δημιουργία ανεξάρτητου, από τους Δήμους, ενιαίου φορέα που να εξυπηρετεί σε περιφερειακό επίπεδο για τη διαχείριση όσων καταφυγίων υπάρχουν και λειτουργούν, κάτω
από τη σκέπη του προαναφερόμενου φορέα, με δικά του οχήματα – ασθενοφόρα, κατάλληλο προσωπικό (διοικητικών, περισυλλογέων, κτηνιάτρων, ελεγκτές εφαρμογής του νόμου) που να λειτουργεί ως κλινική σε βάση 24/7.
2) Επιστράτευση ιδιωτών κτηνιάτρων για τη στείρωση των δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς και την αμοιβή τους με διατακτικές απευθείας από το Υπουργείο.
3) Υποχρεωτικότητα στον μόνιμο εγκλεισμό των αδέσποτων σκύλων σε μεγάλους περιφραγμένους δεντροφυτεμένους χώρους, κατά ομάδες, με κτίσματα φιλοξενίας φιλόζωων εθελοντών πλησίον.
4) Επιστράτευση δημοσίων και ιδιωτών κτηνιάτρων ώστε να βοηθήσουν στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη έγκλειστων αδέσποτων ζώων που φυλάσσει ο κάθε φιλόζωος ή φιλοζωικός σύλλογος.
Επειδή από το 2003 με τον νόμο 3170/2003, μετέπειτα τον 4039/12 και πλέον τον 4830/21, φαίνεται ότι η αρμοδιότητα δεν μπορεί να εφαρμοστεί από τους Δήμους και το να είναι ελεύθερα τα αδέσποτα σκυλιά (ειδικά) ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ!!!!, προτείνονται τα κάτωθι:
1) Δημιουργία ανεξάρτητου, από τους Δήμους, ενιαίου φορέα που να εξυπηρετεί σε περιφερειακό επίπεδο για τη διαχείριση όσων καταφυγίων υπάρχουν και λειτουργούν, κάτω
από τη σκέπη του προαναφερόμενου φορέα, με δικά του οχήματα – ασθενοφόρα, κατάλληλο προσωπικό (διοικητικών, περισυλλογέων, κτηνιάτρων, ελεγκτές εφαρμογής του νόμου) που να λειτουργεί ως κλινική σε βάση 24/7.
2) Επιστράτευση ιδιωτών κτηνιάτρων για τη στείρωση των δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς και την αμοιβή τους με διατακτικές απευθείας από το Υπουργείο.
3) Υποχρεωτικότητα στον μόνιμο εγκλεισμό των αδέσποτων σκύλων σε μεγάλους περιφραγμένους δεντροφυτεμένους χώρους, κατά ομάδες, με κτίσματα φιλοξενίας φιλόζωων εθελοντών πλησίον.
4) Επιστράτευση δημοσίων και ιδιωτών κτηνιάτρων ώστε να βοηθήσουν στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη έγκλειστων αδέσποτων ζώων που φυλάσσει ο κάθε φιλόζωος ή φιλοζωικός σύλλογος.
Η στείρωση (ακρωτηριασμός)των κυνηγετικών σκύλων είναι ενάντια στις εισηγήσεις των κτηνιάτρων.Πραττουμε εντελώς διαφορετικά καθώς δεν ακούμε τις γνώμες των επιστημονων πράγμα που κάναμε στην περίοδο της πανδημίας.Αλλα ακούμε την αντιεπιστημονική γνώμη μιας ομαδας ανθρώπων που διακατέχονται από μίσος απέναντι στους κυνηγούς.Ελπιζω να ακουστεί η γνώμη των ειδικών γιατί η στείρωση είναι ένα μέτρο μίσους.