Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Συμφωνώ απόλυτα με την μείωση της αρχικής βάσης του διαγωνισμού καθώς οι υποψήφιοι που έφτασαν πολύ κοντά και δεν μπόρεσαν να περάσουν το κατώφλι της αρχικής βάσης αποτελούν τους πιο καλά προετοιμασμένους υποψήφιους για να πληρώσουν τις κενές θέσεις τις ΑΑΔΕ μακάρι αν ψηφιστεί άμεσα.
Συμφωνώ απόλυτα με την μείωση της αρχικής βάσης του διαγωνισμού καθώς οι υποψήφιοι που έφτασαν πολύ κοντά και δεν μπόρεσαν να περάσουν το κατώφλι της αρχικής βάσης αποτελούν τους πιο καλά προετοιμασμένους υποψήφιους για να πληρώσουν τις κενές θέσεις τις ΑΑΔΕ μακάρι αν ψηφιστεί άμεσα.
Αντισυνταγματική να μη ψηφιστεί αδικεί πολλούς συμμετέχοντες και δημιουργεί πολλά προβλήματα και έριδες μεταξύ των υποψηφίων..το να έχει κάποιος 50 και κάποιος άλλος 49.99 δε τον κάνει καλύτερο.απαιτουμε κατάργηση βάσης και να γίνει πίνακας επιλαχόντων βάση μ.ο. σε τρία μαθήματα και όχι μεμονωμενα όπως έγινε σε όλους τους διά μέχρι σημερα
Θεωρώ πολύ σωστή την αποφαση επαναπροσδιορισμού της βάσης καθώς εκ του αποτελέσματος κρίθηκε πολύ χαμηλό ποσοστό των επιτυχόντων. Οι περισσότεροι υποψήφιοι που έφτασαν πολύ κοντά στις αρχικές βάσεις ήταν άρτια Προετοιμασμένοι και για μεγάλο χρονικό διάστημα επομένως αποτελούν ιδανικούς υποψήφιους για την κάλυψη των κενών εναπομείναντων θέσεων καθώς έχουν ήδη εξασκηθεί σε δύσκολα θέματα λογιστικής και φορολογικού-δημοσιονομικού δικαίου. Το πιο δίκαιο θα ήταν αυτοί οι υποψήφιοι να αποτελέσουν μια βάση που σταδιακά θα μπορέσει να καλύψει τα κενά καθώς σε καμια νεα προκήρυξη (βλεπε2γ) η ύλη δεν θα είναι τόση σχετική με το αντικείμενο. Η αρχική βάση σε συνδυασμό με την αρνητική βαθμολογία που ήταν αυξημένη σε σχέση με το παρελθόν δεν επέτρεψε σε πολλούς και ικανούς υποψήφιους να περάσουν το κατώφλι αρχικά οπότε σίγουρα αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία μέσα από αυτόν τον επαναπροσδιορισμό της βάσης. Μακάρι να προχωρήσει και μακάρι να ψηφιστεί.
Συμφωνώ απολύτως με το άρθρο 20. Λόγω των δυσκολιών/προβλημάτων του διαγωνισμού θεωρώ δίκαιη την τροποποίηση της βάσης όπως ακριβώς ορίζεται στο εν λόγω άρθρο. Επιπρόσθετα θα δοθεί και άμεση λύση στο πρόβλημα υποστελέχωσης της ΑΑΔΕ. Αναμένουμε την ψήφιση του.
να ψηφιστεί οπωσδήποτε!
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΕΠΙΤΥΧΌΝΤΕΣ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ 60 ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΝΑ Η ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΣΙΆΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ 55 ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΟΥ 0,50
ΠΧ. ΕΠΙΑΣΑΝ 54,70 ΑΝΤΙ 55
Για μένα σωστή λύση θα ήταν να βγουν δύο πίνακες .ένας με τα καινούρια όρια ώστε να καλυφθούν οι θέσεις και ένας με επιλαχόντες με σειρά κατάταξης σαν δεξαμενή πρόσληψης όσων παραιτηθούν αρνηθούν φύγουν κοκ. Να μην υπάρχουν απορριπτέοι.
Δεδομένου ότι έχουν ήδη γίνει δημόσια έξοδα για να διεξαχθεί ο διαγωνισμός, το πιο λογικό είναι απλά να πάρουν περισσότερα άτομα από τον ίδιο διαγωνισμό. Εν τέλη, οι ίδιοι άνθρωποι θα πάνε να δώσουνε ξανά…
Με βρίσκει σύμφωνο η εν λόγω πρόταση για τροποποίηση του άρθρου 20. Οι κενές θέσεις πρέπει να καλυφθούν άμεσα και με αυτή τη ρύθμιση είναι δίκαιο για όσους προσπάθησαν και δεν πέρασαν με τις υπαρχουσες βάσεις.
Σύμφωνα με τους προσωρινούς πίνακες ΔΕ κάποιες θέσεις που αφορούσαν ειδικές κατηγορίες (συγγενείς ΑΜΕΑ ) καλύπτονται από τις γενικές κατηγορίες . Αν λοιπόν γίνει κάποια τροπολογία γιατί να μην συμπεριλαμβάνει και τους ΔΕ ώστε να προστατευθούν οι ευαίσθητες ομάδες; Γιατί αφήνετε απ´εξω τους ΔΕ; Γιατί τους ξεχνάτε; Προστατέψτε επιτέλους τις ευαίσθητες ομάδες . Το δικαιότερο είναι η ρύθμιση ( όποια και αν είναι αυτή ) να αφορά ΟΛΟΥΣ τους διαγωνιζόμενους ΟΛΩΝ των βαθμίδων !!
Το πιο δικαιο για ολους ειναι να μην υπαρχει βαση στα μαθηματα και να επιλεχθουν με φθινουσα σειρα καταταξης οι υποψηφιοι.Εφοσον επιλεγετε να μην ισχυουν πλεον οι αρχικοι περιορισμοι των βαθμολογιων και των βάσεων μην θέτετε νεους περιορισμους αποκλείοντας ξανα υποψήφιους.Δεν ειναι χειροτερος ο υποψηφιος με 39,83 σε ενα μαθημα και μεσο ορο 62 από κάποιον που ισως επιλεχθει με 40 στο ιδιο μαθημα και Μ.Ο. πχ 55.
Από τη στιγμή που έχουν βγει οι βαθμοί, το να τεθούν κριτήρια εκ των υστέρων είναι ανέντιμο, απαράδεκτο και παράνομο!Μία είναι η λύση και τη γνωρίζετε πολύ καλά.Φθίνουσα σειρά κατάταξης χωρίς κανένα κριτήριο, ούτε ΜΟ ούτε βάση ανά μάθημα. Φθίνουσα σειρά κατάταξης με βάση τον ΜΟ, αφού προστεθούν τα μόρια από προπηρεσία και λοιπά προσόντα. Πόσες είναι οι κενές θέσεις πχ στους ΠΕ??300??καλείτε τους πρώτους 300, αν μείνουν θέσεις κενές συνεχίζετε με τους επόμενους!!Ειναι ο πιο δίκαιος τρόπος. Και όπου σταματήσει η βάση. Οι θέσεις δεν είναι άπειρες, θα καλυφθούν από τους έχοντες υψηλή βάση οπότε κάτω από 50 δύσκολο να φτάσει.Ακόμα και να φτάσει παρακάτω πράγμα απίθανο, είναι προτιμότερο να διοριστεί κάποιος με 49 που δεν διαφέρει καθόλου από αυτόν που έχει 50, παρά να αποκλείσετε ανθρώπους με 39 σε ένα μάθημα και ΜΟ 59.
Τα κριτήρια τίθενται στην αρχή, πριν τον διαγωνισμό, όχι μετά που έχουν ανακοινωθεί οι βαθμοί.Κριτήρια σε διαγωνισμό εκ των υστέρων ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΟΜΙΚΑ!! Μετά ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ!!!Ξεφτιλίσατε όλους τους πτυχιούχους και τους σύρατε σε μία απίστευτη ταλαιπωρία ψυχική και οικονομική και προσπαθείτε να διορθώσετε αδικίες εκ των υστέρων που δεν λύνονται.Μην μας εξευτιλίζεται και 2η φορά.Κανένα κριτήριο ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ δεν μπορεί να είναι έντιμο και δίκαιο, από την στιγμή που έχουν ανακοινωθεί οι ΒΑΘΜΟΙ!!!
Αναμενόμενη και ορθή η συγκεκριμένη τροποποίηση με όσο συνέβησαν στις εξετάσεις (θέματα, αρνητική βαθμολογία).
Οι υπηρεσίες είναι υποστελεχωμένες και υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι που είναι καταρτισμένοι και επιθυμούν τη συγκεκριμένη θέση.
Συμφωνά απόλυτα! Περιμένουμε την ψήφιση.
Τροπολογία προς την σωστή κατεύθυνση. Η βάση του 40% για κάθε μάθημα και 50% μ.ο. αποτελεί σωστή επιλογή γιατί διασφαλίζεται ένα υψηλό επίπεδο γνώσεων και ικανοτήτων για τα μελλοντικά στελέχη της ΑΑΔΕ.
ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ?ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΩΘΕΙ ΣΤΟ 25 Η 30? ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ! H ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ-ΔΙΚΑΙΑ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ KAI ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ/ΜΟ ΩΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ ΩΣΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΞΕΙ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ.
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ. Βάση στα επιμέρους μαθήματα 50% και μέσος όρος βαθμολογίας 55% ή 60%.
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ (ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ 50% ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ) καθώς σε καμία άλλη περίπτωση δεν εξασφαλίζεται η σφαιρική γνώση όλων των εξεταζόμενων θεμάτων.
Συμμετέχων στον διαγωνισμό 1Γ/2022 έχει:
– υπερβεί την συνολικη βάση του 60 ,
-στα δύο μαθήματα έχει υπερβεί την βάση του 55
-αλλα στο τρίτο μάθημα έπιασε 54,58 (αν απαντούσε σωστά σε μια ακόμα ερώτηση θα ήταν ήδη στους επιτυχόντες)
σήμερα περιλαμβάνεται στην λιστα των αποτυχόντων για διαφορά από τη βάση του 55 σε ένα μόνο μάθημα κατα 0,42 .
ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ 40 και 50
ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ γιατί κάποιοι άλλοι που έχουν πολύ χαμηλότερη βάση σε ένα μάθημα και μάλιστα σχετικό με την ελεγκτική η το φορολογικο δίκαιο,αλλά έχουν άριστα στις λεκτικές δεξιότητες θα υπερβούν την συνολική βαθμολογία του.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΔΙΚΟ.
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ
Να θεωρηθούν επιτυχόντες αυτοί που υπερβαίνουν την συνολική βάση του 60 και η διαφορά της βαθμολογίας σε ένα η το πολύ 2 μαθήματα υπολείπεται λιγότερο από 0,5 της βάσης του 55.
(Εκτιμώ ότι με αυτον τον τρόπο δικαίως ,ξαρκετοί συμμετέχοντες θα θεωρηθούν εξ αρχής επιτυχόντες).
-Για τις υπόλοιπες θεσεις που δεν θα καλυφθούν μετά από την παραπάνω διόρθωση,
-ΟΙ βάσεις ανά μάθημα να κατεβαίνουν ανα μονάδα επαναξιολογώντας τα αποτελέσματα και όχι κατευθείαν τόσες πολλές μονάδες.
Πρός ενημέρωση των υποψηφίων: Χθές έγινε συνάντηση των συνδικαλιστών με τη Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών. Στη συνάντηση αυτή ειπώθηκε οτι με τη συγκεκριμένη τροπολογία θα προσληφθούν 770 άτομα. Παραμένουν κενές 120 θέσεις, οι οποίες θα συμπεριληφθούν στον επόμενο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ που θα γίνει το Μάρτιο και εφόσον βέβαια η Α.Α.Δ.Ε. επιθυμεί να συμμετάσχει σε αυτόν.
Οι συνδικαλιστές, προκειμένου να προσληφθούν και τα 880 άτομα, ζήτησαν είτε να μειωθεί η βάση κάθε μαθήματος κάτω απο 40 είτε να μειωθεί το ποσοστό της αρνητικής βαθμολογίας.
Η διευθύντρια απάντησε οτι περαιτέρω μείωση της βάσης δεν είναι δυνατή ενώ για το ενδεχόμενο μείωσης του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας θα μεταφέρει το αίτημα στους αρμόδιους.
Αυτά και καλή σας επιτυχία.
Όρθη ρύθμιση. Περεταίρω μείωση της βάσης μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει καθώς ο πολύ καλός βαθμός σε ένα μάθημα δεν σημαίνει γνωστική επάρκεια ενώ στο έτερο κρίσιμο μάθημα ο βαθμός είναι χείριστος. Η ρύθμιση που εισηγήσθε διατηρεί τις απαραίτητες ισορροπίες.
Λόγω της μικρής κάλυψης των κενών θέσεων από τους επιτυχόντες, είναι αναγκαία είτε η προσαρμογή των κριτηρίων για τους επιτυχόντες είτε η επαναπροκύρηξη νέου διαγωνισμού. Προφανώς η πρώτη λύση είναι η πιο οικονομική και άμεση. Ως εκ τούτου θα πρέπει να δούμε ποια θα πρέπει να είναι τα νέα κριτήρια.
Θα πρέπει να πάρουμε υπόψη ότι η συντριπτική πλειοψηφία των διαγωνιζόμενων απέτυχαν στο μάθημα του δικαιού η οποία ήταν και απαιτητική και για ορισμένα ερωτήματα που τέθηκαν στον διαγωνισμό αμφιβάλλω έαν ποτέ ένας υπάλληλος της ΑΑΔΕ θα τα αντιμετωπίσει ή χρειάζεται να τα γνωρίζει. Είναι χαρακτηριστικό ότι στον προηγούμενο διαγωνισμό για πλήρωση θέσεων στην ΑΑΔΕ 1Γ/2017 δεν υπήρχε το σχετικό μάθημα, παρά μόνο τά υπόλοιπα δύο. Συνεπώς και επείδη δεν μπορεί να υπάρχει ιδιαίτερη μεταχείριση για ένα και μόνο μάθημα, θεωρώ ως το πιο δίκαιο να μην υπάρχει καθόλου ρήτρα ελάχιστής βαθμολογίας ανα μάθημα, παρά μονάχα ελάχιστός βαθμός επι της συνολικής βαθμολογία στο 50.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ: ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΑΔΕ.
Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ 1Γ/22, ΑΠΕΤΥΧΕ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ-ΑΣΕΠ. Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ, ΘΙΓΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΕΡΙΟΔΟ. ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ.
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΕΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ. ΑΝΑΛΗΨΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ.
Η ΑΔΙΚΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΜΕ ΑΛΛΗ ΑΔΙΚΙΑ. ΕΠΙΚΑΛΛΕΙΣΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΤΆΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 50 ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
Άδικη αυτή η τροπολογία ιδίως για όσους αρίστευσαν σε δυο απ τα τρία μαθήματα και έχουν υψηλό γενικό μέσο ορο. Να γίνει ο,τι και το 2017! Να επικρατήσει ο γενικός μέσος ορος κατά φθίνουσα σειρά! Μόνο έτσι δεν θα υπάρξουν αδικίες. Διαφορετικά , κι αν ισχύσει η κατατεθείσα τροπολογία , αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα κάποιο που έγραψε 80, 80 και 39 να αποκλειστεί . Ενώ κάποιος που έγραψε 3 40αρια (!) να περάσει! Με αλλα λόγια, κάποιος με μέσο ορο 59 θα κοπει ενώ κάποιος με μέσο όρο 50 θα περάσει.
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ!
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΚΆΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΩΝ.
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.
ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΑΣΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΤΟΣΟ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΕΝΕΣ.
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ 45 ΚΑΙ Μ.Ο 50-55
Το δίκαιο θα ήταν καταρχήν να θεωρηθούν επιτυχόντες αυτοί που έχουν πιάσει τον συνολικό μέσο όρο του 60 και υπολείπονται λιγότερο από 0.50 της βάσης του 55 σε ένα η το πολύ 2 μαθήματα
Και μετά να συζητούμε για μείωση βάσεων.
Με τόσο μεγάλη μείωση κινδυνεύουν να μείνουν απέξω συμμετέχοντες που για ελάχιστη διαφορά σε ένα η δυο μαθήματα είναι σήμερα στην λιστα των αποτυχόντων.
Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η πλήρης κατάργηση της βάσης και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά. Αιτούμεθα έτσι νομοθετική πρόβλεψη και για τους συμμετέχοντες που αρίστευσαν ή έγραψαν μέτρια σε δύο από τα τρία μαθήματα και έγραψαν υπό του μετρίου σε τρίτο μάθημα.
Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η πλήρης κατάργηση της βάσης και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά. Αιτούμεθα έτσι νομοθετική πρόβλεψη και για τους συμμετέχοντες που αρίστευσαν ή έγραψαν μέτρια σε δύο από τα τρία μαθήματα (ως προς το τελευταίο όχι γιατί πήγαν απροετοίμαστοι, αλλά λόγω των μειονεκτημάτων της εξεταστικής επιτροπής με θέματα ήδη ανηρτημένα και μη ισχύοντα) και έγραψαν υπό του μετρίου σε τρίτο μάθημα.
Οπωσδήποτε να προχωρήσει η ψήφιση του.Πρέπει να απορροφηθούν με βάση τη σειρά κατάταξης όσοι χρειάζονται για να καλυφθούν οι θέσεις που έχουν προκηρυχτεί. Οι όροι που ίσχυσαν ήταν επιεικώς απαράδεκτοι!!!Οι ανάγκες είναι τεράστιες και υπάρχουν άτομα ικανά να στελεχώσουν επάξια την ΑΑΔΕ!
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΦΘΟΡΑ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΤΟΣΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΈΩΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ…ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΙΑ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΏΣΤΕ ΑΝ ΜΗΤΟΙ ΆΛΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ!ΤΟ ΌΤΙ ΟΙ ΌΡΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΉΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΦΑΝΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ!ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΜΟΝΟ ΟΙ 146!ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΕΊΤΕ ΩΣ ΈΧΕΙ,ΕΙΤΕ ΑΝ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΚΑΤΙ ΆΛΛΟ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ!
Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψήφιους που κατέχουν ειδικά προσόντα.Τριτεκνοι,πολύτεκνοι, υποψήφιοι με σύζυγο ΑΜΕΑ.. πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που πάσχισαν.Ας ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος, χωρίς βάση ανά μάθημα.
Απαραίτητη η τροποποίηση και δίκαιη η λύση που τέθηκε. Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη. Μακάρι να ψηφιστεί ως έχει
Είναι μια δίκαιη τροποποίηση και πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή. Οι βάσεις πρέπει να μειωθούν για να καλυφθούν οι θέσεις αλλά είναι απαραίτητο να συνεχίσουν να υπάρχουν βάσεις για να διατηρηθεί ένα υψηλό επίπεδο υποψηφίων που έχουν πολύ καλή γνώση των κλάδων που απαιτούνται από την προκήρυξη.
Εννοείται πρέπει να ψηφιστεί…ήταν πολύ μεγάλη αδικία η όλη διαδικασία για όλους όσους έλαβαν μέρος…απαράδεκτοι οι όροι που ίσχυσαν, ιδιαίτερα η αρνητική βαθμολογία..ήταν επιβεβλημένο να βρεθεί μια λύση και να αποδοθεί δικαιοσύνη!!!
Ξεφτυλιζεται ο θεσμός των γραπτών διαγωνισμών και το ίδιο το ΑΣΕΠ με τέτοιες πρακικές. Από τη στιγμή που έχουν βγει βαθμοί τους οποίους μπορείτε να πληροφορηθείτε, η οποιαδήποτε αλλαγή των κριτηρίων εκ των υστέρων είναι παράνομη και καταχρηστική και θα καταπέσει νομικά. Ας βάζατε εξαρχής λογικά κριτήρια. Μόνο φθίνουσα σειρά κατάταξης με βάση τον ΜΟ στο 50% που είναι και το ελάχιστο ως βάση, είναι σχετικά δίκαιο, για να καλυφθούν οι θέσεις και να υπάρξουν και επιλαχόντες! Βάση 40 δεν υφίσταται πουθενά!!
Το απόλυτο δίκαιο ήταν να έχετε ακυρώσει εξαρχής τον διαγωνισμό. Λάβατε γνώση των καταγγελιών που έγιναν στον ΑΣΕΠ?Γιατι δεν μεριμνήσατε νωρίτερα πριν βγουν οι βαθμοί??Γιατί όταν ζητούσαμε επανεξέταση στα μαθήματα που έγιναν τα έκτροπα.. δεν το δεχτήκατε?? Ολα έγιναν καλώς έλεγε ο ΑΣΕΠ στις εφημερίδες.Ούτε τα θέματα με τα απαρχαιωμένα ΔΠΕ δεν παραδεχόταν ο ΑΣΕΠ. Τόσο καλώς έγιναν όλα λοιπόν που τώρα, εκ των υστέρων, θέλετε να αλλάξετε τα κριτήρια!! Γιατί από τη στιγμή που βγήκαν οι βαθμοί δημιουργούνται άλλα θέματα!!γιατι 40 και όχι 45, γιατί 40 και όχι 35, και γιατί όχι καθόλου βάση!!!Αυτά τα θέματα δημιουργούνται όπως διαπιστώσατε. Ας αλλάζατε τα κριτήρια προτού βγάλετε τους βαθμούς, τώρα η οποιαδήποτε ρύθμιση που ευνοεί κάποιους και σε αυτούς τους κάποιους είναι κάποιοι που θέλετε… είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ!!Το 40 είναι ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ όπως φωτογραφικά ήταν και τα θέματα της Λογιστικής ειδικά για ελεγκτές και κοστολόγους.Το 80% των ερωτήσεων ήταν από το 20% της ύλης. Αναξιοκρατία και αδιαφάνεια από την αρχή μέχρι το τέλος. ΄Οχι βάση ανά μάθημα από τη στιγμή που δεν υπήρξε ισότιμη αντιμετώπιση όλων των μαθημάτων όσον αφορά τα τεθέντα θέματα!!Καλύψτε το σύνολο των θέσεων με τον ΜΟ ή κάντε νέο ΥΓΙΗ διαγωνισμό!!
Να ψηφιστεί άμεσα!!Σίγουρα ένα θετικό μέτρο για να διορθωθεί τουλάχιστον εν μέρει η κατάφωρη αδικία εις βάρος τόσων διαγωνιζόμενων που στερήθηκαν και στέρησαν πολλά από τους δικούς τους…Σπατάλησαν αμέτρητες ώρες διαβάζοντας ενώ πολλοί παράλληλα δούλευαν και είχαν παιδιά και υποχρεώσεις…δεν μιλάω καν για τα χρήματα που έδωσαν σε φροντιστήρια και σημειώσεις..οι θέσεις που προκηρύχτηκαν πρέπει να καλυφθούν από τους συμμετέχοντες της εν λόγω προκήρυξης..προχωρήστε άμεσα στην ψήφιση του!!
Πολύ σωστή και δίκαιη απόφαση. Οι όροι της προκήρυξης δεν μπορούν να αλλάξουν εντελώς. Το μόνο που μπορούσε να γίνει και έγινε είναι να χαμηλώσουν τα όρια. Περιμένουμε να ψηφιστεί.
Έπρεπε να έχει ψηφιστεί εδώ και πολύ καιρό…είναι σαφώς δίκαιο και ορθό..η αδικία ήταν τα κριτήρια που ίσχυαν αρχικά με κορυφαίο το ποσοστό της αρνητικής που γνωστοποιήθηκε στους συμμετέχοντες την ημέρα των εξετάσεων…έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος ώστε να μη θεωρηθούν αποτυχόντες τόσοι υποψήφιοι που θυσίσσαν πολλούς μήνες από τη ζωή τους διαβάζοντας, στερώντας χρόνο από τις οικογένειες τους και από τις προσωπικές τους υποχρεώσεις…αυτό ήταν αδικία και όχι το ότι μένουν εκτός όσοι δεν μπήκαν από συνειδητή επιλογή τους ούτε καν στη διαδικασία να διαγωνιστούν γιατί θεώρησαν αυστηρά τα κριτήρια!!!Τέτοιου είδους σχόλια είναι το λιγότερο κακεντρεχή και απαράδεκτα!!!
Δίκαιη η λύση που προτείνεται. Είναι η πιο σωστή κίνηση για να προσληφθούν υποψήφιοι και να στελεχωθεί η ΑΑΔΕ. Μπράβο στους υπεύθυνους για αυτή τους την κίνηση!!! Είμαι απόλυτα σύμφωνος με την τροποποίηση!!!
Δίκαιη λύση που θα διορθώσει τα κακώς κείμενα. Η βάση σε κάθε μάθημα και ο Μ.Ο πρέπει να διατηρηθούν. Δε μπορούν να αλλάξουν εντελώς οι όροι της προκήρυξης.Η τροποποίηση πρέπει να ακουμπάει πάνω στους όρους που αρχικά είχαν τεθεί. Το χαμήλωμα των βάσεων είναι η πιο σωστή κίνηση για να προσληφθούν υποψήφιοι και να στελεχωθεί η ΑΑΔΕ. Συγχαρητήρια στους υπεύθυνους για αυτή τους την πρωτοβουλία!!!
Μπράβο για την απόφαση σας και την πρωτοβουλία σας. Η πτώση των βάσεων είναι ο πιο σωστός χειρισμός για να αποκατασταθεί η αδικία που έγινε. Συγχαρητήρια στους υπεύθυνους!!!
Ένα πολύ θετικό βήμα για να αποκατασταθεί η αδικία και η ψυχολογική φθορά που υπέστησαν όλοι όσοι συμμετείχαν..Σε κάθε περίπτωση, η ΑΑΔΕ χρειάζεται άμεσα άτομα να τη στελεχώσουν..Να ψηφιστεί!!
Πρέπει να ψηφιστεί ακριβώς ως έχει, με βάση για κάθε μάθημα το 40 και Μ.Ο 50 δεδομένης της υψηλής και δυσανάλογης αρνητικής βαθμολογίας.
Περιμένουμε την ψήφιση της ακριβώς όπως είναι μιας και δημιουργεί το δικαίωμα προσδοκίας σε πολλούς υποψηφίους που έχουν διασφαλίσει και στα τρία μαθήματα τουλάχιστον το 40, μη δημιουργώντας αμφιβολίες για τύχη σε ένα από αυτά ή υποτίμηση ενός γνωστικού πεδίου έναντι άλλου.
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ, ΕΦΑΡΜΌΖΟΝΤΑΣ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.
Μπράβο σας και συγχαρητήρια για την απόφαση σας και την πρωτοβουλία σας. Είναι μια δίκαιη λύση που θα διορθώσει τα κακώς κείμενα. Η βάση σε κάθε μάθημα και ο Μ.Ο σε κάθε μάθημα πρέπει να διατηρηθούν. Δε μπορούν να τροποποιηθούν ολοκληρωτικά οι όροι της αρχικής προκήρυξης. Το χαμήλωμα όμως των βάσεων είναι η πιο σωστή κίνηση που θα μπορούσαν να κάνουν οι ιθύνοντες. Και πάλι συγχαρητήρια στους υπέυθυνους για αυτή τους την πρωτοβουλία!!!
Καταρχάς είναι προφανές ότι ο σκοπός του διαγωνισμού δεν επετεύχθη εφόσον οι θέσεις που προκηρύχθηκαν δεν καλύφθηκαν στο σύνολό τους. Πόσω μάλλον αν λάβουμε υπόψιν ότι ιδεατά θα υπήρχε και ένας αριθμός επιλαχόντων που θα αξιοποιούνταν για μελλοντικές ανάγκες της ΑΑΔΕ.
Έχοντας αυτό το γεγονός ως βάση, θεωρώ πως σίγουρα θα πρέπει να δοθεί μια λύση αξιοποιώντας τους υποψηφίους αυτού του διαγωνισμού, λόγω του ότι έχουν μεγάλη εξειδίκευση σε σχέση με υποψηφίους άλλων γενικών διαγωνισμών, όπως τον επικείμενο 2Γ/2022.
Κατά τη γνώμη μου το Άρθρο 20 κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, εφόσον μειώνοντας τη βάση θα καλυφθούν οι προκηρυγμένες θέσεις και θα δημιουργηθεί ένας αριθμός επιλαχόντων, οπότε θα επιτευχθεί ο σκοπός του διαγωνισμού.
Βεβαίως για να μην υπάρξουν αντιδράσεις από υποψηφίους που θεωρούν ότι αδικούνται καθώς η βαθμολογία τους δεν αρκεί για να περάσουν ούτε τις αναπροσαρμοσμένες χαμηλότερες βάσεις, ίσως μια ορθότερη λύση θα ήταν να μειωθεί ο συντελεστής αρνητικής βαθμολογίας στο 0,25 (ή και χαμηλότερα αν και πάλι δεν καλύπτονται οι θέσεις) και να επαναβαθμολογηθούν τα γραπτά των με επιτυχόντων. Ο συντελεστής αρνητικής βαθμολόγησης 0,35 είναι το μόνο στοιχείο που δεν αποτέλεσε αρχικό όρο του διαγωνισμού, αλλά ανακοινώθηκε την ημέρα του διαγωνισμού στους εξεταζόμενους. Με αυτόν τον τρόπο θεωρώ ότι δεν παραβιάζεται καμία αρχή.
Είναι πολύ θετική η συγκεκριμένη πρόταση από κάθε άποψη. Ικανοποιεί το στόχο στελέχωσης της υπηρεσίας με ικανό αριθμό υποψηφίων που πληρούν έτσι κι αλλιώς αυξημένα βαθμολογικά κριτήρια (>40 σε κάθε μάθημα – και >50 στο σύνολο), χωρίς νέες πολυέξοδες διαγωνιστικές διαδικασίας και τις συνεπαγόμενες θυσίες εκ μέρους των υποψηφίων, καθώς, επίσης, και ανταποκρίνεται στις προσπάθειες των υποψηφίων που συμμετείχαν στις εξετάσεις και αντιμετώπισαν ερωτήματα υψηλής αντικειμενικής δυσκολίας και απαιτήσεων.
ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ. ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ.