Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Παρά πολύ σωστή η ρύθμιση και δικαίως να ψηφιστεί.
Όσοι μιλούν για αντισυνταγματικοτητα προφανώς δεν γνωρίζουν ούτε το Σύνταγμα, ούτε περί πηγών δικαίου και τη διάκριση τους.
Επίσης ευτυχώς που γίνεται μια μικρή έκπτωση της απαιτούμενης βάσης των επιμέρους μαθημάτων και δεν καταργείται εντελώς, έτσι ώστε ικανως εκπαιδευμένοι επιτυχόντες να στελεχώσουν τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ, και να αποφευχθούν τραγελαφικές καταστάσεις του παρελθόντος με προσλήψεις ανιδεων με το αντικείμενο υπαλλήλων.
Προεκλογικά μαγειρέματα που ευνοεί φωτογραφικά ελάχιστους υποψηφίους..αν θέλετε να γίνει αξιοκρατικά το μόνο σωστό είναι ο μέσος όρος στο σύνολο κ η φθίνουσα κατάταξη ως κ τη πλήρωση των θέσεων καθώς
Οτιδήποτε άλλο είναι αντισυνταγματικό κ η μόνη δίοδος είναι τα δικαστήρια και οι προσφυγες
Πολύ λογικός τρόπος να λυθεί το θέμα της στελεχωσης της ΑΑΔΕ και απόλυτα δίκαια τα νέα όρια της βαθμολογίας.Εξάλλου όποια και να ήταν τα όρια σε κάποιους θα ήταν αρεστά και σε κάποιους όχι. Είναι σε λογική βάση.
Η ρύθμιση έχει την σωστή κατεύθυνση γιατί οι όροι και η δυσκολία ήταν σαν εμπαιγμός απέναντι στους υποψήφιους. Ωστόσο όταν μιλάμε για βάση δεν μπορούμε να μιλάμε για κάτω από το ήμισυ. Τότε παύει να είναι βάση και είναι φιλανθρωπία. Σκεφτείτε δηλαδή και εσείς θα αποδεχοσασταν κάτι στην ζωή σας που να μην είναι ούτε κατά το ήμισυ δηλ 50-50 καλό σαν deal? Όχι σαφώς γιατί βγαίνετε χαμένοι. Με αυτο το επιχείρημα προτείνω βάση 50 στα επιμέρους μαθήματα και συνεπώς και 50 Μ.Ο συλλογικά. Όχι και κάτω από την βάση, γιατί μετά μπαίνουν στην εξίσωση και άλλα κρητιρια π.χ κοινωνικά που στερούν θέσεις από άλλους
Πολύ δυναμική και ορθή η παρέμβαση του υπουργείου. Η ΑΑΔΕ απαιτεί άμεση στελέχωση και είναι η καλύτερη λυση. Τα νεα όρια βαθμολογίας είναι ορθά και δίκαια. Η καλή γνώση και στα τρία μαθήματα είναι πιο δίκαιη και εξασφαλίζεται με τα νέα όρια. Ειδικά έχοντας γενικό μέσο όρο πάνω απο 50%.
ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ – ΑΙΣΧΟΣ ! Πάτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα!! Προκηρύχθηκε διαγωνισμός με συγκεκριμένους όρους και προυποθέσεις. Οι θεματοθέτες δεν μπήκαν καν στον κόπο να βγάλουν αυτούσια θέματα παρά ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ έτοιμα θέματα της ΑΣΟΕΕ και μάλιστα με τελείως άνιση κατανομή θεμάτων και ύλης. Βάλατε θέματα για ελεγκτές και όχι υποψηφίους ΑΣΕΠ από διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα και αφού η πλειοψηφία απέτυχε και καλύφθηκαν μόνο οι 145 θέσεις από τις 822, πάτε προεκλογικά να μαζέψετε τα ασυμμάζευτα. Γιατί μπαίνει βάση 40 και όχι 30 ?? με ποιο κριτήριο μπήκε η συγκεκριμένη βάση? Μάλλον τα βάλατε κάτω και είδατε ότι οι υπόλοιποι 400 που σας λείπουν από τους διοριστέους έχουν πιάσει τη βάση!!
Καλύτερα θα είναι να λάβετε και τη γνώμη κάποιου έγκριτου νομικού για την τροπολογία που πάτε να ψηφίσετε, διότι αντίκειται στους όρους της προκήρυξης και η τροποποίηση όρων προκήρυξης που αποτελεί Κανονιστική διοικητική πράξη γίνεται με συγκεκριμένη διαδικασία και όχι με μια τροπολογία του ποδαριού!!
Το δικαιότερο όλων είναι να εξάγετε πίνακα με σειρά επιτυχόντων κατά φθίνουσα σειρά επιτυχίας, έχοντας υπολογίσει και τα μόρια καθενός, χωρίς βάσεις μαθήματος και συνολική βαθμολογία και αρνητική βαθμολογία 0,35!!! ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΡΑΣΕΤΕ ΕΣΤΩ Κ ΤΩΡΑ Κ ΝΑ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΕΣΤΩ Κ ΤΩΡΑ ΝΟΜΙΜΑ Κ ΟΡΘΑ!!
αυτό να γίνει! αυτό θέλουμε! παρακαλούμε πολυ!!! όλοι οι κόποι μας και όλο το διάβασμα μας δεν έπιασε τόπο όταν έπεσαν αυτά τα θέματα στο δίκαιο και στη λογιστική. είναι κρίμα το πετσόκομμα που φάγαμε. επιτέλους ναι να ψηφιστεί μια τέτοια αλλαγή των όρων για να δικαιωθούμε και εμείς οι κακομοιρηδες που εργαζόμαστε και δεν καταφέραμε να μάθουμε απέξω 5 νόμους στο δίκαιο για να απαντήσουμε ειλικρινά σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ερώτημα θα τους κατέβαινε στο κεφάλι να βάλουν με μια ΤΟΣΟ χαοτική ύλη. να το ψηφίσουν, είναι δίκαιο για όλους όσους διαβάσαμε. τώρα όσοι έγραψαν κάτω και από 40 ε νταξει ρε παιδιά. ποιον κοροιδευετε εμάς ή τους εαυτούς σας; σας φταίμε να μην το ψηφίσουν δηλαδή, επειδή εσείς δεν ανοιγατε βιβλιο;! δηλαδή που θέλατε να την πάνε τη βάση σε κάθε ξεχωριστό μάθημα για να είστε ικανοποιημενοι; στο 1/100;;!!
Είναι προφανές ότι θα βολευτουν πάλι τα δικά τους παιδιά..φωτογραφικα τα κριτήρια για μείωση της βάσης στο 40%
Αντισυνταγματική απόφαση και κοροϊδία προς τους υπόλοιπους υποψηφίους
Ανοίγει ο ασκός του αιολου
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν κενές θέσεις οι οποίες θα πρέπει να καλυφθούν άμεσα. Η λύση λοιπόν είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και να ισχύει ο μέσος όρος των τριών μαθημάτων, το οποίο είναι και το πιο δίκαιο.
Πολύ δίκαιη και αξιοκρατική λύση η νομοθετική πρόταση. Εξασφαλίζει την στελέχωση των κενών θέσεων με αξιόλογο προσωπικό.Τα νέα όρια είναι ορθά διότι εξασφαλίζουν την σφαιρική γνωση των εξεταζομένων.
η ρύθμιση είναι σωστή και δίκαιη. αναμένουμε την ψήφιση του νόμου. οι όροι του διαγωνισμού, δηλαδή η έκταση και το περιεχόμενο της ύλης, ο δοθείς χρόνος εξέτασης, η αυξημένη αρνητική βαθμολογία που μας γνωστοποιήθηκε κυριολεκτικά προτού ξεκινήσει η εξέταση- όλα αυτά- συνετέλεσαν σε αυτήν την κατά κράτος «αποτυχία» των υποψηφίων.
Άμεση και ορθή η απόφαση του υπουργείου να καλυφθούν οι κενές θέσεις. Τα νεα όρια στη βαθμολογία είναι δίκαια και ανταμείβεται η προσπάθεια όσων προσπάθησαν σε όλα τα μαθήματα.
Η μόνη δίκαιη λύση μετά την παταγώδη αποτυχία του διαγωνισμού είναι η σύνταξη ενιαίου συγκεντρωτικού πίνακα με φθίνουσα σειρά και κατάργηση της βάσης. Όλες οι άλλες προτεινόμενες λύσεις φωτογραφίζουν συγκεκριμένη ομάδα υποψηφίων και δημιουργούν μια νέα αδικία.
Να καταργηθουν οι βασεις των μαθηματων και να επιλεχθουν υποψηφιοι με φθινουσα σειρα καταταξης συμφωνα με τον Μ.Ο.του καθενός
-Η επιμέρους βάση στο 40% έχει τη λογική οτι κάποιος με αυτό τον βαθμό απάντησε τουλάχιστον στο 55%+ των ερωτήσεων σωστά. Δηλαδή 55%*60=33 τουλάχιστον σωστές απαντήσεις. Θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το αν δεν εφαρμοζόταν η αρνητική, αλλά υπερέχει στο ότι επιβραβεύει όσους επέλεξαν να μην απατήσουν καθόλου παρά στην τύχη.
34 ΣΩΣΤΕΣ 26 ΛΑΘΟΣ ΒΑΘΜΟΣ: 34- 26*-0,35=34-9,1=23,55 ΔΗΛΑΔΗ 23,55/60=0,415
34 ΣΩΣΤΕΣ 0 ΛΑΘΟΣ ΒΑΘΜΟΣ: 34/60= 0,566
-Για αυτούς που ισχυρίζονται οτι αδικούντε επειδή δεν έδωσαν τις εξετάσεις ενώ αν ήξεραν τα νέα δεδομένα θα τις έδιναν είναι παράλογο να έχεις μια απαίτηση όταν δεν έχεις κάνει τίποτε. Δηλαδή ήξεραν οτι θα απαντήσουν 34 σωστές ερωτήσεις αλλά όχι 40 και αφού θα υπάρχει αρνητική 0,35 θα κοπούν?
-Για αυτούς που ισχυρίζονται οτι δε προσήλθαν τη δεύτερη μέρα αφού θεώρησαν οτι δεν έγραψαν καλά την πρώτη τα αποτελέσματα της συμμετοχής δείχνουν οτι περίπου ίδιος αριθμός προσήλθε και τις δύο μέρες των εξετάσεων. Επίσης μπορεί κάποιος να γνώριζε ακριβώς οτι είναι στο μεταίχμιο 40-55 % δηλαδή οτι απάντησε σίγουρα σωστά 34 ερωτήσεις και στις άλλες 26 έκανε σίγουρα λάθος!!!
-Για αυτούς που ισχυρίζονται πως πρέπει να επαναληφθεί ο διαγωνισμός, ο διαγωνισμός θα επαναλαμβάνεται κάθε 2 χρόνια αν υπάρχουν θέσεις όσο δηλαδή καιρό θα έπερνε να επαναληφθεί ο ίδιος διαγωνισμός.
Δίκαιη λύση η προτεινόμενη με δεύτερη δικαιότερη την κατάργηση της αρνητικής (υστερεί στο οτι δεν επιβραβεύει αυτούς που δεν απάντησαν στην τύχη)
Αν και δεν πήρα μέρος στον διαγωνισμό,συμφωνώ με το Άρθρο 20. Είναι δίκαιη απόφαση για όσους το πάλεψαν και χάσανε για λίγο τις βάσεις σε έναν αντικειμενικά δύσκολο διαγωνισμό.
Πολύ λογική η ρύθμιση του νομοσχεδίου. Ειναι ο πιο ενδεδειγμένος σωστός και δικαιος τρόπος να καλυψθούν οι θέσεις.Με αυτά τά όρια 40% ανα μαθημα και πάνω απο 50% μεσο όρο εξασφαλίζετσι οτι καποιος έχει σφαιρική άποψη σε όλα τα αντικείμενα.
Αναμένουμε την ψήφιση, να καλυφθούν άμεσα οι υποστελεχωμένες υπηρεσιές των ΑΑΔΕ.
Η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία είναι φωτογραφική για συγκεκριμένη ομάδα υποψηφίων. Η πιο δίκαιη λύση θα ήταν η επανάληψη του διαγωνισμού. Δοθέντος ότι αυτό είναι μάλλον αδύνατο να συμβεί, η λιγότερο άδικη λύση είναι η επιλογή των ατόμων που θα στελεχώσουν την ΑΑΔΕ βάσει συγκεντρωτικού πίνακα φθίνουσας κατάταξης χωρίς βάση. Ελπίζουμε η λύση που θα δοθεί να μην δημιουργεί εκ νέου μια νέα αδικία εις βάρος πολλών ανθρώπων που αφιέρωσαν χρόνο, προσωπική ζωή και χρήματα για να μπορέσουν να συμμετέχουν με ικανοποιητική απόδοση στον διαγωνισμό.
Συγχαρητήρια στο Υπουργείο Εσωτερικών!!Επιτέλους η μέρα της δικαίωσης έφτασε!
Σας ευχαριστούμε που μας δίνετε μια δεύτερη ευκαιρία!!!
Αναμένουμε άμεσα τη ψήφιση του νομοσχεδίου!!!!!
Συγχαρητήρια στο Υπουργείο Εσωτερικών!!!Επιτέλους η δικαίωση όλων μας έφτασε!
Σας ευχαριστούμε που μας δίνετε μια δεύτερη ευκαιρία!
Περιμένουμε τη ψήφιση του νομοσχεδίου άμεσα!!!!!!
Συμφωνώ απόλυτα με την μείωση της αρχικής βάσης του διαγωνισμού καθώς οι υποψήφιοι που έφτασαν πολύ κοντά και δεν μπόρεσαν να περάσουν το κατώφλι της αρχικής βάσης αποτελούν τους πιο καλά προετοιμασμένους υποψήφιους για να πληρώσουν τις κενές θέσεις τις ΑΑΔΕ μακάρι αν ψηφιστεί άμεσα.
Θεωρώ πολύ σωστό το μέτρο και απόλυτα δίκαιο το να πληρωθούν οι κενές θέσεις ΠΕ &ΤΕ απο υποψήφιους της ίδιας προκήρυξης, που λόγω διαφόρων αρνητικών παραμέτρων (και όχι λόγω ανεπαρκούς επαγγελματικής τους κατάρτισης ή προετοιμασίας) δεν κατάφεραν να μπουν στους αρχικούς πίνακες επιτυχόντων.
Αντίθετα, θεωρώ άκρως ουτοπικές προτάσεις πλήρωσης των εν λόγω θέσεων απο επιλαχόντες υποψήφιους άλλων προκηρύξεων (π.χ. της προηγούμενης της ΑΑΔΕ 1Γ/2017), που εξετάστηκαν σε λιγότερα μαθήματα και αποκλειστικά του γνωστικού τους αντικειμένου, όπως και την πρόταση διεξαγωγής νέου διαγωνισμού από άτομα που δεν μπήκαν καν στη διαδικασία να δώσουν στο συγκεκριμένο διαγωνισμό γιατί προφανώς δεν άντεξαν ούτε την ιδέα της ύλης που έπρεπε να καλύψουν και ξαφνικά θίγεται το κοινό περί δικαίου αίσθημά τους!!!!
Θεωρώ επίσης απόλυτα ορθή την επιλογή διατήρησης της βάσης σε κάθε μάθημα γιατί δεν μπορεί να αξιώνει διορισμό ένα ατομο που έπιασε 95% στις λεκτικές δεξιότητες και 39% σε κάθε ένα από τα βαρύνουσας σημασίας μαθήματα, έναντι ένος υποψηφίου που είχε σαφώς καλύτερη επίδοση στη λογιστική και το φορολογικό (και ενδεχομένως χαμηλότερο μ.ο.), διότι δεν θα κληθεί να πραγματοποιήσει ελέγχους με βάση τις λεκτικές του δεξιότητες, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι τις υποτιμώ!!!
Επίσης, δεν θεωρώ σωστή την πρόταση που αναφέρεται σε στρογγυλοποίηση της βαθμολογίας, γιατί κάτι τέτοιο θα συνιστούσε απλώς φαύλο κύκλο και δεν θα έλυνε επί της ουσίας το πρόβλημα που είναι η πλήρωση των κενών θέσεων.
Η μείωση της βάσης και του μ.ο. είναι αρκούντος ικανοποιητικό μέτρο!!!
Τέλος, θα παρέπεμπα όσους αναφέρονται σε επέκταση του μέτρου και στην κατηγορία ΔΕ να εστιάσουν στο λόγο για τον οποίο προτείνεται το εν λόγω μέτρο, που δεν είναι άλλος από την πλήρωση των κενών θέσεων ΠΕ & ΤΕ που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων. Οι θέσεις ΔΕ θα πληρωθούν με άνεση καθώς οι επιτυχόντες ήταν 333 και οι προκηρυχθείσες θέσεις μόλις 73. Υπάρχουν 260 επιλαχόντες σε περίπτωση που κάποιοι εκ των διορισθέντων αρνηθούν το διορισμό.
Η όλη διαδικασία δεν αποσκοπεί στην κατάρτιση ενός ατελείωτου πίνακα επιλαχόντων όλων των κατηγοριών, οι οποίοι ανά πάσα ώρα θα επικαλούνται τη σειρά κατάταξής τους και θα αξιώνουν διορισμό, αλλά απλώς να καλυφθούν τα κενά που προέκυψαν, θεραπεύοντας ορισμένα από τα κακώς κείμενα του συγκεκριμένου πάντα διαγωνισμού και μη αναλώνοντας επιπρόσθετους πόρους (κατασπαταλώνοτας δημόσιο χρήμα) για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού.
Θεωρώ ότι μ’ αυτόν τον τρόπο επιδεικνύεται κάποιος στοιχειώδης έστω σεβασμός στα πρόσωπα όλων αυτών των υποψηφίων που παρά την αυξημένη ύλη (εκτός του γνωστικού τους αντικειμένου) και την πρόσθετη βάση ανά μάθημα μπήκαν στη διαδικασία (και ορισμένοι και στα έξοδα) να συμμετέχουν στο διαγωνισμό!!!
Αναμένουμε την ψήφισή του!!
Πρωτη φορα ειδα βαση 55%.
Παρτε ολους οσους εχουν γραψει πανω απο 50% οπως ηταν παντα.
Αν δεν καλυπτουν θεσεις τοτε καντε επετηριδα με σειρα καταταξης.
Το 55% δε καταλαβα ποτε πως προεκυψε.
Εννοειται οτι θα πρεπει να καλυφθουν αμεσα οι αναγκες στο νευραλγικο αυτο τομεα της εθνικης οικονομιας..
Η τροπολογία που προτείνεται αποτελεί την εναλλακτική λύση με τα περισσότερα πλεονεκτήματα και θα πρέπει να ψηφιστεί ως έχει.
Προτείνω να καλύψετε το σύνολο των θέσεων με τον ΜΟ και των τριών μαθήματων με φθίνουσα κατάταξη. Είναι ο δικαιότερος τρόπος ώστε να καλυφθούν οι θέσεις και να υπάρξουν και πίνακες επιλαχόντων. Οι ειδικές κατηγορίες προσοχή.
Είναι πολύ θετική η προσπάθεια για ρύθμιση ώστε να καλυφθούν οι θέσεις αλλά να γίνει μείωση της βάσης κάθε μαθήματος και του μέσου όρου στο 50% και όχι κατεδάφιση της βάσης στο 40% για κάθε μάθημα. Έτσι θα διατηρηθεί και το επίπεδο γνώσεων, επίσης είναι πιο σωστό η μείωση της αρνητικής βαθμολογίας στο 25% όπως ήταν στους προηγούμενους διαγωνισμούς και όχι 35% όπως ήταν στον 1Γ/2022.
ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ, ΕΦΑΡΜΌΖΟΝΤΑΣ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ.
ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ, ΕΦΑΡΜΌΖΟΝΤΑΣ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ.
ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ, ΕΦΑΡΜΌΖΟΝΤΑΣ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ.
Άδικη και παράνομη η αλλοίωση όρων διαγωνισμού εκ των υστέρων!
Σκεφτείτε όσους δεν προσήλθαν λόγω των υψηλών αρχικών απαιτήσεων, όσους δεν έδωσαν επόμενο μάθημα σκεπτόμενοι οτι δεν έφτασαν την αρχική υψηλή βάση.
Σκεφτείτε όσους λόγω της αρνητικής βαθμολογίας και των υψηλών αρχικών βάσεων άφησαν αναπάντητα ερωτήματα! Αν η βάση ήταν χαμηλότερηθα ρίσκαραν να τα απαντήσουν!
Απαράδεκτη και παράνομη η αλλαγή όρων γραπτού διαγωνισμού/προκύρηξης γνωρίζοντας τη λίστα επιτυχόντων και αποτυχόντων!
Θα προκαλέσει νομικές αντιδράσεις.
Το πιο δικαιο: δημιουργία λίστας επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά κατάταξης γενικού Μ.Ο και επιλογλη από εκεί ή νέος γραπτός διαγωνισμός!
Μια λανθασμένη κίνηση που δεν μπορεί να στηριχθεί νομικά διότι είναι παράνομη και αντισυνταγματική…φαίνεται ξεκάθαρα ότι η βάση του 40 είναι φωτογραφική γιατί αντικατοπτρίζει συγκεκριμένους υποψηφίους ..επιβάλλεται να γίνει πίνακας κατάταξης βάση μέσου όρου στο σύνολο των μαθημάτων και όχι μεμονωμενα κάθε μάθημα διότι λόγο το ότι είναι πολλαπλής επιλογής κάποιος να έχει παίξει καλύτερο τζόκερ και όχι να ήταν περισσότερο διαβασμενος από κάποιον άλλον..απαιτείται να αφαιρεθεί η βάση και να δημιουργηθεί δεξαμενή επιλαχοντων κατά φθίνουσα σειρά κατάταξης για κάλυψη θέσεων του τωρινού πίνακα αλλά και για το μελλον
Συμμετέχων στον διαγωνισμό 1Γ/2022 έχει:
– υπερβεί την συνολικη βάση του 60 ,
-στην ελεγκτική / λογιστική συμπλήρωσε 61,75
-στις λεκτικές δεξιότητες συμπλήρωσε. 69,67
-στο φορολογικό και δημοσιονομικό δίκαιο συμπλήρωσε 54,58 (αν απαντούσε σωστά σε μια ακόμα ερώτηση θα ήταν ήδη στους επιτυχόντες)
ΣΗΜΕΡΑ περιλαμβάνεται στην λιστα των αποτυχόντων για διαφορά από τη βάση του 55 σε ένα μόνο μάθημα κατα 0,42 .
ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ 40 και 50
ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ γιατί κάποιοι άλλοι που έχουν πολύ χαμηλότερη βάση σε ένα από τα βασικά μαθήματα που έχουν και μεγαλύτερη βαρύτητα ( ελεγκτική η το φορολογικο δίκαιο) ,αλλά έχουν άριστα στις λεκτικές δεξιότητες θα υπερβούν την συνολική βαθμολογία του.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΔΙΚΟ.
Η Θέσεις δεν αφορούν προσλήψεις φιλολόγων αλλά εφοριακούς και τελωνειακούς!!
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ
Να θεωρηθούν επιτυχόντες αυτοί που υπερβαίνουν την συνολική βάση του 60 και η διαφορά της βαθμολογίας σε ένα η το πολύ 2 μαθήματα υπολείπεται λιγότερο από 0,5 της βάσης του 55.
(Εκτιμώ ότι με αυτον τον τρόπο δικαίως ,αρκετοί συμμετέχοντες θα θεωρηθούν εξ αρχής επιτυχόντες).
-Για τις υπόλοιπες θέσεις που δεν θα καλυφθούν μετά από την παραπάνω διόρθωση,
-ΟΙ βάσεις ανά μάθημα να κατεβαίνουν ανα μονάδα επαναξιολογώντας τα αποτελέσματα και όχι κατευθείαν τόσες πολλές μονάδες.
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο Μ.Ο. ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ, ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.
Δίκαιη ρύθμιση άμεση φηφιση αφενός διασφαλίζει ένα επίπεδο γνώσεων σε ολα τα γνωστικά αντικείμενα και αφετέρου δικαιώνει υποψήφιους που πασχισαν να ανταπεξελθουν και στα τρία μαθήματα. Επίσης θα στελεχώσει άμεσα και η ΑΑΔΕ που έχει άμεση ανάγκη από προσωπικό.
Συμφωνώ απόλυτα με την μείωση της αρχικής βάσης του διαγωνισμού καθώς οι υποψήφιοι που έφτασαν πολύ κοντά και δεν μπόρεσαν να περάσουν το κατώφλι της αρχικής βάσης αποτελούν τους πιο καλά προετοιμασμένους υποψήφιους για να πληρώσουν τις κενές θέσεις τις ΑΑΔΕ μακάρι αν ψηφιστεί άμεσα.
ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ, ΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΩΣΤΟΣΟ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑΣ Μ.Ο. ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΗ ΜΟΝΑΔΑ. ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
Η ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ.ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ….ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ.
ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ Μ.Ο. ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
ΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Η ΒΑΣΗ ΣΤΟ 40% ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 45 Ή 35;;; ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
Η ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ Μ.Ο. ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.
Αν δούμε την προτεινόμενη τροποποίηση με το μάτι του Δημόσιου το οποίο καίγεται για την σωστή και αποτελεσματική λειτουργία των υπηρεσιών της θα δούμε πως δεν συμφέρει να αναζητήσει με άλλους τρόπους στελέχη διότι:
1) Ένας νέος διαγωνισμός θα ήταν χρονοβόρος και δαπανηρός
2) Στον νέο διαγωνισμό θα συμμετείχαν σε μεγάλο ποσοστό οι ίδιοι υποψήφιοι και κατά πάσα πιθανότητα με τα ίδια αποτελέσματα
3) Η μείωση των βάσεων δεν σημαίνει διορισμοί χωρίς τα απαιτούμενα προσόντα, απλά δίπλα στους καλύτερους προσλαμβάνω και τους καλούς (διότι για να πετύχεις βαθμολογία πολύ κοντά στη βάση είσαι ΚΑΛΟΣ)
4) Η Εθνική Οικονομία της χώρας χρειάζεται άμεση ενίσχυση των ελεγκτικών μηχανισμών όπως απαιτούν και οι σχετικές Οδηγίες των αρμόδιων οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άλλων Διεθνών Οργανισμών
ΠΡΟΤΕΙΝΩ Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ Μ.Ο. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
Συμφωνώ απόλυτα. Οι κενές θέσεις πρέπει να καλυφθούν άμεσα και με αυτή τη ρύθμιση είναι δίκαιο για όσους προσπάθησαν και δεν πέρασαν λόγω των εξαιρετικά υψηλών υπαρχουσών βάσεων και της μεγάλης δυσκολίας των θεμάτων.
Για αυτό το διαγωνισμό παρωδία, χιλιάδες επιστήμονες, με απίστευτες ώρες διαβάσματος, έμειναν εκτός. Τι να πρωτοσκεφτούμε; τα θέματα; την αυθαιρεσία του ασεπ που δεν αντιλαμβάνομαι γιατί δεν έκανε κατανοητό από την αρχή το θέμα της αρνητικής βαθμολογίας. Η πιο σωστή λύση, πίνακες μονο με το μ.ο. των τριών μαθημάτων.
Είμαι σύμφωνη να χαμηλώσει η βάση και Θεωρώ ότι είναι δίκαιο να υπάρχει βάση του 40% σε κάθε μάθημα, διότι φαίνεται ότι κάποιος έχει κάνει μελέτη εφ όλης της ύλης και όχι μόνο τα μαθήματα που πρόλαβε. Το διάστημα που είχαμε για διάβασμα ήταν πολύ λίγο σε σχέση με την ύλη και απαιτούσε και «σταθμισμένο» διάβασμα.
Συμφωνώ απόλυτα με την μείωση της αρχικής βάσης του διαγωνισμού καθώς οι υποψήφιοι που έφτασαν πολύ κοντά και δεν μπόρεσαν να περάσουν το κατώφλι της αρχικής βάσης αποτελούν τους πιο καλά προετοιμασμένους υποψήφιους για να πληρώσουν τις κενές θέσεις τις ΑΑΔΕ μακάρι αν ψηφιστεί άμεσα.
Φθίνουσα σειρά κατάταξης με μοναδικό κριτήριο τον μέσο όρο των Υποψηφίων έτσι ώστε να καλυφθούν όλες οι προκηρυσσόμενες θέσεις του Διαγωνισμού και να ανταμειφθούν οι κόποι ο χρόνος και τα Χρήματα που έδωσαν οι υποψήφιοι σε φροντιστήρια. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι υποψήφιοι είναι όλοι υψηλών τυπικών προσόντων με πτυχίο μεταπτυχιακό διδακτορικό και πολλοί από αυτούς είναι είτε Ασκούμενοι είτε ενεργοί Ορκωτοί Λογιστές Ελεγκτές. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρχει βάση με αποτέλεσμα να μείνουν κενές θέσεις. Εφόσον οι θέσεις ήταν 822 πρέπει να καλυφθούν από τους 822 πρώτους που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό. Στις προκηρύξεις Κ αυτό συμβαίνει χωρίς καν οι υποψήφιοι να έχουν συμμετάσχει σε γραπτή διαδικασία. Μη προσπαθείτε να διορθώσετε μια αδικία/Λάθος με μια καινούρια αδικία. Βρείτε την χρυσή τομή και δώστε άμεσα λύση στο πρόβλημα της υποστελέχωσης της ΑΑΔΕ.
Οι ειδικές κατηγορίες στις οποίες συμμετέχουν ΑΜΕΑ – Τρίτεκνοι – Πολύτεκνοι έχουν ουσιαστικά εξαφανισθεί καθώς ελάχιστα παιδιά καταφέρνουν να πιάσουν βάση και οι θέσεις αυτές μοιράζονται στην γενική σειρά καταργώντας την όποια ευεργεσία του Νόμου 2643/1998.
Μοναδική – Δίκαια Λύση είναι η άμεση κατάργηση της βάσης και η κάλυψη των θέσεων από τους 822 πρώτους με βάση τον Γενικό Μέσο όρο των 3 Μαθημάτων.
ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ 50% ΚΑΙ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ 60%.
Είναι ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ και εφόσον έχεις τόσες αποτυχίες, ξεκινάς με το να μειώσεις τη βάση σε κάθε μάθημα στα ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ 50%.
Το να πέσουν οι βάσεις στα επίπεδα του 40% ή να καταργηθούν εντελώς όπως ζητούν κάποιοι άλλοι σχολιαστές, δεν ευνοεί όσους έγραψαν καλά και έμειναν εκτός για λίγο.
Συμφωνώ απόλυτα με την μείωση της αρχικής βάσης του διαγωνισμού καθώς οι υποψήφιοι που έφτασαν πολύ κοντά και δεν μπόρεσαν να περάσουν το κατώφλι της αρχικής βάσης αποτελούν τους πιο καλά προετοιμασμένους υποψήφιους για να πληρώσουν τις κενές θέσεις τις ΑΑΔΕ μακάρι αν ψηφιστεί άμεσα.