- Οι εγκριθείσες θέσεις του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) των ετών 2024 και 2025 πληρούνται κατόπιν έκδοσης νέας προκήρυξης από επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, σύμφωνα με τη βαθμολογία τους στη γραπτή εξέταση και το κριτήριο της εντοπιότητας, όπου προβλέπεται. Για όσες θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν από τη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται, σύμφωνα με τα ανωτέρω, νέα γραπτή εξέταση για συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες.
- Σε κάθε περίπτωση οι πίνακες επιτυχόντων της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022 παύουν να ισχύουν από την έκδοση της βαθμολογίας επόμενης γραπτής διαδικασίας για τις κατηγορίες Π.Ε. και Τ.Ε..
- Ειδικά για τις προκηρύξεις 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023 του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεων των κατηγοριών Τ.Ε. και Π.Ε. αντίστοιχα (β΄ στάδιο) του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, οι κενές θέσεις που προκύπτουν μετά από δύο αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης του φορέα, επαναπροκηρύσσονται.
Η μόνη περίπτωση να μη δημιουργηθουν ομάδες αδικημένων και ομάδες ευνοημένων είναι να παραμείνουν τα πράγματα ως έχουν όσον αφορά τις προκηρύξεις του Α’ γραπτού διαγωνισμού. Η ανοιχτή διαβούλευση γίνεται ετεροχρονισμένα καθώς όλα τα σχόλια περιέχουν ατομικό συμφέρον. Αν το feedback αφορά τον επόμενο διαγωνισμό δεκτό, αν όμως αφορά τον υφιστάμενο κατακριτέο και αξιόποινο!
Δεν είναι σωστό στις προκηρύξεις των 1ΓΒ/2ΓΒ/3ΓΒ που προσμετρήθηκαν μόρια απο μεταπτυχιακά, προυπηρεσία, ξένες γλώσσες κλπ στους επιτυχόντες του 2Γ/2022, αυτά να ΜΗΝ προσμετρηθούν για τους υπόλοιπους επιτυχόντες στις νέες θέσεις που θα προκηρυχθούν. Προφανώς είναι αντισυνταγματικό, όταν ισχύουν αυτά τα μόρια για τις προηγούμενες προκηρύξεις και τις Κ προκηρύξεις που λανθασμένα βγαινουν χωρίς να αφορούν τους επιτυγχόντες της 2Γ/2022. Όλοι οι επιτυχόντες του συγκεκριμένου διαγωνισμού πρέπει να αξιολογηθούν με τα ίδια κριτήρια.
ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΣΠΕΥΣΗ;ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΚΛΗΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ,ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ… ΟΧΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ, ΠΟΙΝΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΑΡΝΗΘΕΙΣ Ή ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ….ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΓΡΑΠΤΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ,ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΕΣ ,ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΙΣΟΤΗΤΕΣ ΚΤΛ….ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ….ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΗΣ 2Γ/2022 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ…ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΛΟΓΟ ΘΕΛΟΥΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ……… ΑΚΟΜΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ 2-3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΨΗΦΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΤΖΟΚΕΡ …ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ….ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΑ ΚΛΗΩΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ….ΤΖΟΚΕΡ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ….
Απαράδεκτο και αντισυνταγματικο να μην προσμετρωνται τα πρόσθετα προσόντα. Αρχικά στις δύο ήδη εκδοθείσες προκηρύξεις επιτυχονυων του ίδιου γραπτού μέτρησαν, δεν μπορεί να μην μετρήσουν τώρα. Επίσης στην ίδια την προκήρυξη του 2γ αναγράφεται με σαφήνεια η προσμέτρηση τους γεγονός που σημαίνει η ρύθμιση εκ των υστέρων αλλαγή των όρων της προκήρυξης, πράξη αντισυνταγματική. Κ στον επόμενο διαγωνισμό θα μετρήσουν κανονικά! Γιατί να υποστούν την κωλυσιεργία τους Κράτους οι υποψηφιοι;
Είναι δυνατόν σε μια ευρωπαϊκή χώρα να επιχειρείται να καταστρατηγηθεί το πνεύμα του Νόμου τον προσλήψεων της δεξαμενής των επιτυχόντων 2Γ/2022;
Με τους όρους που ξεκίνησε η 2Γ/2022 έτσι να τελειώσει
Η μη μοριοδότηση των τυπικών προσόντων, παραβιάζει τις συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας καθώς και τον σκοπό του νόμου για διορισμό στη δημόσια διοίκηση των πιο άξιων και έμπειρων.
Υπάρχουν δικασταί εις τας Αθήνας, στο ΣΤΕ και διορθώνουν κατάφωρες αδικίες
Με τη επιχειρούμενη μοριοδότηση μόνο των γραπτών υπηρετείτε το Νόμο;
Αν περάσει αυτό το πράγμα δεν θα υπάρχει πλέον κράτος δικαίου
Κρίμα σε εμάς που πιστέψαμε και ψηφίσαμε αυτή τη Κυβέρνηση
Μη πάτε να εξυπηρετήσετε συμφέροντα
Μη πάτε να ξεφτιλίσετε ανθρώπους. Όλα έχουν και κάποιο όριο
Θα γεμίσουν τα δικαστήρια προσφυγές. Η απόφαση του ΣΤΕ άνοιξε το δρόμο
Εκατοντάδες κόσμος συντονίζετε. Θα αντιδράσουμε
Υπηρετείτε η Αριστεία μήπως;
Το 2024 πιστεύω ότι στην πατρίδα μας με αυτή τη Κυβέρνηση η Ισότητα και η Αξιοκρατία είναι δεδομένα.
Αποσύρετε το Αρθρο 17
Το μόνο ορθό που έχει είναι η διάθεση των θέσεων του 2025
Το λάθος δεν διορθώνετε με λάθος Ας επικρατήσει η Λογική έστω και την Ύστατη στιγμή
Το άρθρο 17 πρέπει να ψηφιστεί. Καμία προσαύξηση από άσχετη προϋπηρεσία και πτυχία αμφιβόλου αντικειμένου. Μόνο ο βαθμός του γραπτού πρέπει να μετράει και τίποτα άλλο.
Αν γίνεται σωστή ανάγνωση και ερμηνεία του άρθρου και δεν πρόκειται για εσφαλμένη διατύπωση ή παράλειψη εκ μέρους των νομοθετών, τότε πρόκειται σαφώς για ενέργεια μη νόμιμη, ανήθικη και αντισυνταγματική. Δεν γίνεται εν μέσω των διαδικασιών έκδοσης των προκηρύξεων να αλλάζουν οι όροι που εξ αρχής είχαν τεθεί και είχαν γίνει αποδεκτοί στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. Και ενώ στις αρχικές προκηρύξεις ίσχυσαν κανονικά οι προσαυξήσεις, όπως άλλωστε ορίζει ο νόμος, στις επόμενες να μην ισχύσουν. Δεν είναι δυνατόν στην ίδια δεξαμενή επιτυχόντων να φέρεσαι με δύο μέτρα και δύο σταθμά, δημιουργώντας άνιση μεταχείριση, εύνοιες και στρεβλώσεις. Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό υπήρξαν πολλές αστοχίες και προχειρότητες, αν όμως επιχειρείται τέτοια άνιση αντιμετώπιση των επιτυχόντων θεωρώ ότι πλέον ξεπερνιούνται τα όρια και η δικαστική οδός αποτελεί μονόδρομο. Τέτοιες ενέργειες, στην καλύτερη περίπτωση προσβάλουν το ίδιο μας το κράτος και τους θεσμούς που προκειμένου να καλύψουν την ανεπάρκειά τους αναζητούν εξιλαστήρια θύματα, στη χειρότερη περίπτωση δημιουργούν υπόνοιες για διαβλητές και αδιαφανείς διαδικασίες και αναξιοκρατία. Θέλω πραγματικά να ελπίζω ότι πρόκειται απλά για μια ατυχή διατύπωση και με τη διόρθωση και σωστή επαναδιατύπωση θα καταλαγιάσει η οργή που έχει ξεσπάσει και θα αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη στο κράτος δικαίου.
Πολύ σωστή η ρύθμιση για μη μοριοδότηση επιπρόσθετων προσόντων . Σε αντίθετη περίπτωση να μοριοδοτούνται μόνο τα συναφή μεταπτυχιακά . Ειδικά στο κλάδο 407 είναι παράλογο να προσμετράται οποιαδήποτε εμπειρία και οποιοδήποτε μεταπτυχιακό . Τέλος , θεωρώ πως η μη προσμέτρηση πρέπει να ισχύει και στους επόμενους διαγωνισμούς καθώς έτσι θα επιτευχθεί επιτάχυνση διαδικασιών και οι υποψήφιοι δεν θα βιώνουν το μαρτύριο της 2γ/2022.
Το επιχείρημα : τώρα ξέρουν όλοι τα πρόσθετα μόρια απ’ τα προσόντα τους άρα γιατί να αφαιρεθούν είναι άτοπο, ο άλλος μπορεί να πήρε διδακτορικό μέσα σε αυτό το διάστημα, ή μεταπτυχιακό, ή να έκλεισε έτος στην δουλειά του και να έχει συν ένα έτος προϋπηρεσία, ή ένα πτυχίο σε μια νέα ξένη γλώσσα.
Επίσπευση των διαδικασιών. Αν αυτό συνεπάγεται τη μη προσμέτρηση των πρόσθετων προσόντων ας είναι. Δεν μπορούμε να είμαστε άλλο στην αναμονή, ούτε οικονομικά, ούτε ψυχολογικά.
Όσοι απέδωσαν χειρότερα από άλλους στην γραπτή διαδικασία θεωρούν δίκαιο να πριμοδοτουνται με μόρια από μη συναφή εμπειρία ή αγγλικά δυο ενοτήτων (δίνονταν μέχρι πριν δυο μήνες). Και ομνυουν περί ισότητας και αξιοκρατίας.. Φυσικά, για να ελεγχθούν όλα αυτά τα «προσόντα» θα περασει κανένας χρόνος ακόμη. Το άρθρο 17 διορθώνει την προηγουμενη βραδυκινητη διαδικασία και είναι απολύτως ορθό!
Μεγάλη νίκη οι θέσεις του 2025 και δίκαια δίνονται στους επιτυχόντες της 2Γ/2022,εφόσον υπήρχαν τόσο μεγάλες καθυστερήσεις.
Μεγάλη δικαίωση η πλήρωση των θέσεων σύμφωνα με τη βαθμολογία της γραπτής εξέτασης και δίνει αξία και νόημα στον γραπτό διαγωνισμό. Κρίμα που δεν εφαρμόστηκε εξ αρχής.
Μεγάλη αδικία οι 2 ΜΟΝΟ αναπληρώσεις, εφόσον υπάρχει πληθώρα υποψηφίων από την δεξαμενή επιτυχόντων, που θα μπορούν να καλύψουν τις θέσεις. Η επαναπροκήρυξη μετά το πέρας των 2 αιτημάτων αναπληρώσεων θα επιφέρει ακόμα μεγαλύτερες καθυστερήσεις στην πλήρωση των θέσεων του δημοσίου.
Σωστό το άρθρο. Να ψηφιστεί.
Η λογική ορισμένων είναι απλώς ανύπαρκτη! Όταν λέτε ότι κάτι είναι λογικό θα πρέπει να το τεκμηριώνετε κιόλας! Τα ανύπαρκτα επιχειρήματα φωνάζουν ότι πρόκειται για συμφέροντα! Το σχόλιο ότι πρέπει προηγείται ο μόνιμος κάτοικος από κάποιον που θέλει να μετακομίσει, μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να σταθεί, πλάι στα υπόλοιπα σχόλια του κειμένου!
Έχετε καταλάβει ότι προσπαθείτε να ανοίξετε τον ασκό του Αιόλου; Αναγκαζόμαστε να μιλάμε για τα αυτονόητα (αξιοκρατία, ισότητα, διαφάνεια), διότι σε κάποιους δίνετε το δικαίωμα να αμφισβητούν τα αντιμενικά κριτήρια διορισμού που ισχύουν και θα ισχύουν σε όλες τις προκηρύξεις εκτός από την επόμενη ΓΒ του γραπτού 2Γ!
Όσα έχετε κάνει δεν διορθώνονται πια παρά μόνο με τον διορισμό όλων των επιτυχόντων! Κι αν θέλετε επιτάχυνση κάντε καλύτερα μια κλήρωση! Ακόμα κι αυτή πιο δίκαιη και ξεκάθαρη θα είναι από την αντισυνταγματική διάταξη που θέλετε να περάσετε!
«Νόμος (4765/2021)
Ο Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός διενεργείται από τον Α.Σ.Ε.Π. μια τουλάχιστον φορά κάθε (2) δύο έτη»
Με τις θέσεις και του 2025 να δίνονται καταχρηστικα και αυτές στον πρώτο διαγωνισμό ουσιαστικά υπάρχει μη εφαρμογή του Νόμου από την ίδια την κυβέρνηση που τον ψήφισε
Κατι που κλονίζει την εμπιστοσύνη του κόσμου στους δημοσιους θεσμους και το πολιτικό σύστημα
Τελικά κύριοι θα ισχύσει ο Νόμος 4765/2021 και θα γίνει ο Πανελλήνιος γραπτός τουλάχιστον μέσα σε 2 έτη από τον πρώτο
Η οχι?
Γράφετε και ξαναγραφετε την απόφαση του ΣτΕ για τους εκπαιδευτικούς και νομίζει κανείς ότι έχουμε ίδια περίπτωση. Σε εκείνη την περίπτωση είχαν χωρίσει τους ανθρώπους σε εκείνους που είχαν εμπειρία στη δημόσια εκπαίδευση κι εκείνους που την είχαν στην ιδιωτική εκπαίδευση. Στους πρώτους έδιναν μόρια, στους δεύτερους όχι. Αυτό κρίθηκε αντισυνταγματικό και δικαίως. Τώρα τα μόρια δε θα προσμετρηθουν σε κανέναν κι αυτό επιτάσσει το δημόσιο συμφέρον τη δεδομένη στιγμή είτε κάποιοι συμφωνούν, είτε όχι. Πολύ απλά δε γίνεται να τραβήξει άλλο αυτή η διαδικασία κι ούτε θα παραμένουν οι υπηρεσίες υποστελεχωμενες. Ούτως ή άλλως, το στοιχείο που διορίζει είναι γραπτός διαγωνισμός, στοιχείο που είναι αδιάβλητο. Αντιθέτως, τα μόρια εμπειρίας και μεταπτυχιακού που δίνονται, τουλάχιστον στον κλάδο διεκπεραίωσης, δεν έχουν καμία συνάφεια.
Το άρθρο πρέπει να ψηφιστεί και να διοριστούμε όλοι.
Το θράσος κάποιων που γράφουν εδώ είναι απίστευτο! Κατηγορούν διαρκώς επιτυχόντες του γραπτού 2Γ, προκειμένου να εξυπηρετήσουν μόνο το συμφέρον τους! Μιλούν χωρίς επιχειρήματα και προσπαθούν να δικαιολογήσουν όσα αδικαιολόγητα προτείνονται με το άρθρο 17, ώστε να ωφεληθούν κατ’ εξαίρεση συγκεκριμένα άτομα! Ας μας πουν και πόσα τους δίνουν για να λένε τέτοιες ανακρίβειες και να υποστηρίζουν τη στάση του ΑΣΕΠ και του υπουργείου! Διάλειμμα κάνετε καθόλου ή υπερωρίες μόνο; Αν είσαστε πτυχιούχοι πάντως, χάρη σας έκαναν που πήρατε το χαρτί, γιατί δεν θα έπρεπε να είχατε πάρει ούτε το απολυτήριο Λυκείου! Δεν είσαστε άξιοι να κάνετε καμία δουλειά! Γι’αυτό: Κατ’ εξαίρεση διορισμό χωρίς προσόντα και με τυχαία βαθμολογία! Να η ευκαιρία! Άρπαξτε την γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να την ξαναεχετε! Εύγε!
Οι όποιες προκηρύξεις εκδίδονται σε συνέχεια του 2Γ οφείλουν να έχουν όλες τις ίδιες προϋποθέσεις. Δεν γίνεται με βάση τη 2Γ, εν συνεχεία με τις 2ΓΒ και 3ΓΒ να προβλέπεται η μοριοδοτηση προσόντων και τώρα χωρίς νόμιμο έρεισμα να μην λαμβάνετε υπόψη. Μια τέτοια ρύθμιση θα ήταν αντίθετη στην αρχή της νομιμότητας και της αναλογικότητας.
Η ΧΡΗΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ,ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΑΝ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΕΠΑΡΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΔΕΙ ΟΣΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 3-4 ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΗΔΗ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΥΣ .ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΚΛΗΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ,ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ… ΟΧΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΙΝΗ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΑΡΝΗΘΕΙΣ Ή ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ….ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΓΡΑΠΤΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ,ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΕΣ ,ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΙΣΟΤΗΤΕΣ ΚΤΛ….ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ
Εντωμεταξύ αυτοί οι και καλά σχολιαστές ένας με τα κεφάλαια και ο άλλος που μιλάει άσχημα αλλά με κάποια επιχειρήματα και συνέχεια μιλάνε για αντισυνταγματικοτητα και φυσικά είναι υπέρ των τυπικών προσόντων βγάζουν μάτι τι είναι. Ο ένας δε ξέρει το caps lock αλλά θέλει να πιάσει θέση στο δημόσιο έτσι γιατί να κάθεται σπίτι του θα κάθεται σε ένα Δήμο κι ο άλλος έχει πληρώσει 3 ζωές σε προσόντα φυσικά με λεφτά άλλου και χωρίς επί της ουσίας να ξέρει τίποτα. Υπάρχουν και λίγοι οι οποίοι προβάλλουν κάποια επιχειρήματα. Και κάπως έτσι περνάμε ευχάριστα! Το μόνο λογικό είναι να υπάρχουν διαφορετικά κριτήρια για διαφορετικές θέσεις. Οπότε έτσι πως τσουβαλιαστηκε το θέμα πολύ σωστά αφαιρείς τις πρόσθετες μοριοδοτησεις σε αυτό το διαγωνισμό προβλέπεις αρκετές θέσεις για όλους τους εναπομειναντες επιτυχόντες να περάσουν κάπου και προσθέτεις τις σωστές στον επόμενο. Δηλαδή συναφή και μόνο προϋπηρεσία, μεταπτυχιακά μόνο συναφή με την προκηρύσσομενη θέση και τα υπόλοιπα ως έχουν.
Επίσης αν και εκτός θέματος σε αυτό το άρθρο προτείνω η εντοπιοτητα να επεκταθεί παντού. Είναι το πιο δίκαιο ο μόνιμος κάτοικος μιας περιοχής είτε μεγάλης είτε μικρής να προηγείται ενός που θέλει να μεταναστευσει εκεί. Έχει και νόημα πλέον δεδομένων των εξοδων διαβίωσης. Έτσι θα υπάρχουν και τρομερά λιγότερες παραιτήσεις.
Ελα μωρέ πειραματόζωα είμασταν για ένα εγχείρημα που έγινε για πρώτη φορά!!!Και τι έγινε που δεν σας βγήκαν οι χρόνοι, κόβετε τα μόρια των προσόντων και όλα καλά!!! Τα πειραματόζωα…δεν έχουν δικαιώματα!!!
Ετσι σκέφτηκε το πανέξυπνο..κυβερνητικό και Νομικό Επιτελείο
Αν θέλατε να καταργήσετε τις προσαυξήσεις των τυπικών προσόντων έπρεπε να το κάνετε εξαρχής πριν βγάλετε προκηρύξεις, τώρα που γνωρίζετε τα μόρια κ την βαθμολογία του καθενός δεν μπορείτε να τ αλλάξετε!!
προϋπηρεσία και λοιπά προσόντα πρέπει να ισχύουν κανονικά και πιο συγκεκριμένα μέχρι όταν υποβάλαμε τα χαρτιά μας για τη 2γ/2022.
οτιδήποτε διαφορετικό θα λυθεί ως αντισυνταγματικό από το Στε.
Ο κυρίως λόγος για κάποιους, που εκλαμβάνεται με αρνητική διάθεση το άρθρο 17 είναι πως φέρνει αλλαγές εν μέσω της διαδικασίας. Όλοι εκεί έχουν επικεντρωθεί και έχει χαθεί το νόημα.
Παρά τις διιστάμενες απόψεις περί αξιοκρατίας έχω να πω τα εξής γενικά πράγματα,
Αυτά τα προγράμματα εξετάσεων έχουν φτιαχτεί από τους γνωστούς-άγνωστους δημιουργούς των διαφόρων policies που δεν έχουν δουλέψει μέρα στη ζωή τους.
Βάζουν τους ανθρώπους να ανταγωνίζονται μεταξύ τους σε ένα διαγωνισμό που λειτουργεί ως τυποποιημένη δοκιμή στην παρούσα φάση και νομίζουν ότι βάζοντας κοινές ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για μπανάνες και καπέλα θα καθοριστεί η επιτυχία και η αξία του καθένα. (αυτά για τους μεν), και όλα αυτά σε ένα διαγωνισμό που δεν μας δόθηκε καν ύλη να διαβάσουμε.
Ο ίδιος άνθρωπος που εφηύρε τα τεστ αυτά δήλωσε και παραθέτω «Τα τεστ αυτά είναι πολύ σκληρά για να χρησιμοποιηθούν και θα έπρεπε να εγκαταλειφθούν».
-Frederick J. Kelley
Αν ένας γιατρός δώσει το ίδιο φάρμακο σε όλους τους ασθενείς του τα αποτελέσματα θα είναι τραγικά και δυστυχώς είναι αυτό που βλέπουμε να γίνεται.
Φιλόλογοι (no offense) και κάθε άλλη ειδικότητα να ανταγωνίζονται για μια θέση παντελώς άσχετη με το γνωστικό τους αντικείμενο και κανείς να μην παραπονιέται για αυτό, ούτε καν αυτοί που θα στερηθούν αυτές τις θέσεις που ίσως είναι στο γνωστικό τους αντικείμενο.(βλέπε διεκπεραίωση)
Άλλος θεωρεί τον εαυτό του καταλληλότερο για τη θέση επειδή έχει ένα μεταπτυχιακό και ας είναι στην επιστήμη των υλικών και ίσως, ίσως λεω, να μην ξέρει τι κάνει το alt+ctrl+del στον υπολογιστή.(αυτά για τους δε)
Παρόλα αυτά μας το πλάσαραν σαν τον μόνο τρόπο από εδώ και στο εξής για διορισμό.
Αντί να κοιτάω το παρόν άρθρο κοιτάω τον διαγωνισμό από την αρχή ως το τέλος του και πραγματικά δεν σώζεται με κανένα νέο άρθρο παρά τις προσπάθειες γιατί πολύ απλά είναι στημένος σε σάπια θεμέλια.
Και αφού μπορούμε να πούμε ελεύθερα την άποψη μας θα ήθελα να δώσω έμφαση καθώς είναι κέρδος για μένα ακόμα και ένας άνθρωπος να διαβάσει αυτά που γράφω μπας και αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο για τους επόμενους που θα βάλουν τον εαυτό τους στη διαδικασία ενός τέτοιου διαγωνισμού.
Δεν υφίσταται κοινός πυρήνας. Είναι ΛΑΘΟΣ.
Θέλεις τα σωστά άτομα στις σωστές θέσεις, οτιδήποτε άλλο είναι ΛΑΘΟΣ.
Δεν τελειώνει η ζωή ούτε τα προβλήματα μετά το διορισμό.
Τόσα χρόνια βλέπουμε το δημόσιο να λειτουργεί με 6/10 (γενεόδωρα) άτομα ακατάλληλα και πάλι βαδίζουμε προς αυτήν την κατεύθυνση απλά με άλλες και ίσως πιο γρήγορες διαδικασίες.
Δηλαδή έχουμε φτάσει στην εποχή που μπορούμε να προσαρμόσουμε καλύτερα το προφίλ μας στο facebook απ’ το μέλλον μας?
Δεν θα εκφέρω άποψη για το αν το άρθρο είναι στη σωστή κατεύθυνση ή όχι,
Δεν είναι δική μας δουλειά να βρούμε τη λύση, εμείς τη δική μας δουλειά την κάναμε, καιρός να κάνουν και οι υπόλοιποι τη δική τους.
Σε τελική ανάλυση αυτό που μετράει για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό, μετά τις τόσες παρατυπίες είναι ο διορισμός, αν όχι όλων, τότε της πλειοψηφίας των επιτυχόντων που τόσο έχουν ταλαιπωρήσει ψυχολογικά σε μια τόσο αντιπαραγωγική διαδικασία επιλογής και έπειτα να βρουν τρόπο οι υπεύθυνοι να κάνουν τα πράγματα καλύτερα στο μέλλον.
Αν είχατε στα αλήθεια βασικές γνώσεις νομικής θα έπρεπε να γνωρίζετε την αρχή της ισότητας και της αξιοκρατίας! Όλοι οι επιτυχοντές του 2Γ ανήκουν στην ίδια δεξαμενή και έχουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα για τον διορισμό τους. Οι προκηρύξεις ΓΒ δεν είναι ανεξάρτητες αλλά μέρος του 2Γ! Αν είχατε δώσει εξετάσεις αυτό θα έπρεπε να τι γνωρίζετε! Άνιση μεταχείριση μεταξύ επιτυχόντων είναι! Και φυσικά πουθενά η αξιοκρατία καθ η διαφάνεια με τις εκ των υστέρων αλλαγές της κατάταξης και με τις βαθνολογίες γνωστές! Κι αν είχατε στα αλήθεια προσόντα δεν θα θέλατε να μην μοριοδοτηθούν, διότι θα είχατε κουραστεί για να τα αποκτήσετε!
Το μόνο φαιδρό είναι το ίδιο το κείμενό σας, καθώς είναι ξεκάθαρο το συμφέρον σας!
Δεν γίνεται για τις 2ΓΒ 3ΓΒ να μέτρησαν και τώρα όχι. Είναι όλοι επιτυχόντες του 2Γ και πρέπει να όλους σε όποια προκήρυξη και εάν συμμετέχουν να ισχύουν οι ίδιοι όροι!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ ΕΥΚΟΛΗ ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΑΠΛΗ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ 2Γ/2022 ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΓΡΑΠΤΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΟΝ Ν.4765/2021 Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΓΡΑΠΤΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2023 ΟΠΟΤΕ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2025 ΠΧ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2025. ΝΑ ΔΩΣΟΥΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ 2024 ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ 2Γ/2022 ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΑΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ 2025.ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΝΑ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2025 ΚΑΙ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ 2025 ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΟΝΤΕΣ ΤΟΥ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΚΑΝ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ 2025 ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ ΟΥΤΕ ΠΕΝΤΑΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΤΑ ΤΡΩΕΙ ΑΥΤΑ… ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2023 ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΠΙΝΑΚΕΣ 1ΓΒ,2ΓΒ ΚΑΙ 3ΓΒ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 5600 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟ 10%….ΟΛΗ Η ΕΥΘΥΝΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ….ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ….ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΒΛΕΠΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΑΝ ΑΛΛΑΖΑΝ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΟΡΓΩΝΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 10-15 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ..ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ…ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΤΟΥΣΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ 2-3 ΜΟΡΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ 2-3 ΜΟΡΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ 100 ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ 2-3% ΤΗΣ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ…ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΕΑΝ ΗΘΕΛΑΝ Ή ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΤΡΑ ΜΟΡΙΑ…ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΑΜΕ ΠΧ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΜΟΡΙΑ ΛΟΓΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΗΚΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΑΝΗΘΙΚΟ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ Ή ΝΑ ΠΑΡΙΑΤΗΘΕΙΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΜΙΑ ΚΑΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ..ΤΟ ΣΤΕ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ …ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ…ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ Ή ΟΧΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΕΝΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ….ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ…ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥ 2026 ΚΑΙ 2027 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΑΦΟΥ ΤΟΤΕ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ …ΣΟΥΡΕΑΛ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
Διεξαγωγή νέου γραπτού διαγωνισμού εφόσον εξαντληθούν οι πίνακες των επιτυχόντων του πρώτου γραπτού διαγωνισμού. Επιμέρους γραπτοί διαγωνισμοί σε ειδικοτητες στις οποίες έχουν εξαντληθεί οι επιτυχόντες. Μοριοδοτηση αποκλειστικά και μόνο με βάση τον βαθμό που πέτυχε στον γραπτό διαγωνισμό ο κάθε συμμετέχων. Αυτό επιτάσσει η ισότητα όλων έναντι όλων.
Λαθος να καταργηθουν οι προσαυξησεις μονο για μια προκυρηξη, ενω μεχρι τωρα ισχυαν κανονικα και θα συνεχισουν να ισχυουν και στο μελλον.Μπορουν να ληφθουν αλλα μετρα για επισπευση των διαδικασιων χωρις να επηρεαζονται οι υποψηφιοι που ειναι σε αναμονη 2 χρονια.
Μπράβο στην κυβέρνηση ας αποδείξει καθένας στα γραπτά τι αξίζει!
Πολύ σωστά τα μέτρα πόσοι απέκτησαν μεταπτυχιακό και ξένη γλώσσα τον τελευταίο χρόνο άραγε;
Καλησπέρα σας, να καταθέσω κι εγώ τις λίγες απόψεις μου επί του θέματος. Καταρχάς για όσους λένε για προσφυγές και δικαστήρια να υπενθυμίσω ότι ο παρών διαγωνισμός είναι χωρισμένος σε 2 στάδια με Α στάδιο το γραπτό όπου έχεις το γραπτό σου και κατατάσσεσαι σε ένα πίνακα επιτυχοντων και Β στάδιο την εκάστοτε προκήρυξη όπου συμμετέχεις με κάποιους όρους και βασική προϋπόθεση το να είσαι επιτυχών. Επομένως, με μια βασική γνώση νομικής, δεν στέκει πουθενά αυτό που λέτε περί παρανομίας και λοιπά καθώς η κάθε προκήρυξη μπορεί να θέτει διαφορετικά κριτήρια όπως παράδειγμα (και όχι αποκλειστικά) περιορισμό ηλικίας,αλλαγή μοριοδοτησεων κλπ. Τα υπόλοιπα περί ηθικής είναι φαιδρα καθώς είναι πολυδιάστατο θέμα για να αναλυθεί κάτω από ένα νομοσχέδιο.
Στα σημαντικά τώρα, αν και θα χάσω κι εγώ τα μόρια της προϋπηρεσίας και της ξένης γλώσσας, συμφωνω με το συγκεκριμένο άρθρο και θα ήθελα να εφαρμοστεί γιατί έτσι θεωρώ πως είναι το σωστό και έτσι έχω στο μυαλό μου την ιδέα ενός γραπτού διαγωνισμού. Δηλαδή εν τέλει να κρίνονται όλα στον βαθμό και μόνο, ξεκινώντας όλοι από το ίδιο σκαλοπάτι. Εξάλλου και στις πανελλαδικές εξετάσεις αλλά και σε όλες τις γραπτές δοκιμασίες κανείς δε παίρνει προσαύξηση επειδή πήγε πιο πολλές ώρες φροντιστήριο. Καταλαβαίνετε το νόημα.
Κλείνοντας να πω ότι ελπίζω να εφαρμοστεί το άρθρο και πιστεύω ότι αν δεν φορούσαμε όλοι παρωπίδες με βάση το συμφέρον μας θα συμφωνούσαν πάρα πολλοί μαζί μου.
Είναι εξοργιστικό να διορίζονται με διαφορετικά κριτήρια οι επιτυχόντες της ίδιας δεξαμενής, ενώ έχουν ανακοινωθεί ονόματα βαθμοί, προσαυξήσεις.
Να μετρήσουν μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες και προϋπηρεσία, όπως έγινε και στις προηγούμενες προκηρύξεις που αφορούσαν τον διαγωνισμό.
Είναι απαράδεκτο να αλλάζουν τους όρους εξαιτίας της ανικανότητάς τους.
Διορθώστε με αν σφαλλω αλλά στην αρχική πρόβλεψη του διαγωνισμού συμπεριλαμβάνονταν και οι θέσεις του 2024. Ο διαγωνισμός διεξήχθη το 2023 και θα είχε ισχύ για δύο τουλάχιστον χρόνια. Οι προηγούμενες προκήρυξεις αφορούσαν το 2023 επομένως οι θέσεις του 2024 της επικείμενης προκήρυξης δικαιωματικά θα απευθύνονται στους επιτυχόντες, δεν μας τις χαρίζουν!Γιατί λοιπόν να υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή? Αν δεν θέλουν να εφαρμόσουν τις αλλαγές στον επόμενο γραπτό οπως είναι το λογικό ας τις εφαρμόσουν στις θέσεις του 2025 που ουσιαστικά αποτελούν μπόνους και δεν προορίζονταν για τους επιτυχόντες της 2γ/2022.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΡΗΤΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΣΤΗΝ 2Γ.
Πέραν του επιχειρήματος της κοινής λογικής, την οποία μέχρι κι ένα εξάχρονο παιδί έχει εμπεδώσει και η οποία επιτάσσει ότι δεν αλλάζουν οι όροι κατά τη διάρκεια του «παιχνιδιού», το άρθρο 103, παράγραφος 7, του Συντάγματος ορίζει ότι «Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.» Ας μας πει κάποιος τι αντικειμενικότητα είναι αυτή η οποία ευνοεί ένα μέρος των επιτυχόντων εις βάρος των λοιπών επιτυχόντων του ΙΔΙΟΥ διαγωνισμού. Και ναι, όλες οι γενικές αρχές του δικαίου (αρχής της ίσης μεταχείρισης, αρχή της χρηστής διοίκησης, προστασία της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης κ.ο.κ.) επιδέχονται περιορισμούς, πολύ αμφιβάλλω, όμως, αν θα βρεθεί δικαστήριο που θα κρίνει ως δημόσιο συμφέρον, πόσω μάλλον επιτακτικό, την ελλιπή οργάνωση και την πλημμελή εκτέλεση των καθηκόντων των προσώπων και των οργάνων που λαμβάνουν τις σχετικές αποφάσεις. Η ανάγκη μιας σύντομης διαδικασίας επιλογής και άμεσης πλήρωσης των θέσεων δεν προέκυψε ξαφνικά τώρα ούτε μπορεί να αποτελέσει βάση για ολοσχερή κατάργηση κάθε έννοιας αξιοκρατίας.
Η αρχή έγινε με τη δικαίωση υποψηφίων στο ΣτΕ εναντίον του δημόσιου για αντισυνταγματικές διατάξεις σαν το άρθρο 17!
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/456619_ste
Έρχεται η σειρά μας! Μόνο έτσι θα ακυρωθεί η φωτογραφική διάταξη που θέλετε να περάσετε! Ακυρώστε την εσείς γιατί θα το κάνουμε εμείς και όλοι χαμένοι θα βγούμε! Κι εσείς μαζί!
Απόλυτα λογική και απαραίτητη η πλήρωση θέσεων των ετών 2024 – 2025 από τους επιτυχόντες της προκήρυξης 2Γ/2022, καθώς οποιαδήποτε άλλη ρύθμιση θα άφηνε αδιόριστους επιτυχόντες του διαγωνισμού ενώ την ίδια στιγμή συνεχίζονται αδιάκοπα οι προκηρύξεις τύπου «Κ», παρά τη δεδομένη ανάγκη στελέχωσης του δημοσίου (στο οποίο έχουν πραγματοποιηθεί ελάχιστες προσλήψεις τα τελευταία 15 χρόνια) αλλά και τις επανειλημμένες δεσμεύσεις από τη πλευρά της κυβέρνησης ότι η δεξαμενή επιτυχόντων δημιουργήθηκε ώστε να αξιοποιηθεί. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση καταστρατηγείται ουσιωδώς η υπόσταση και ο λόγος ύπαρξης του διαγωνισμού.
Την ίδια στιγμή θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα και για την αναλογικότερη γεωγραφικά κατανομή των θέσεων, καθώς το ήμισυ αυτών σε πολλές περιπτώσεις αφορά θέσεις αποκλειστικά στην Αττική, ενώ ταυτόχρονα παρατηρείται και μεγάλη ανισοκατανομή μεταξύ των περιοχών με εντοπιότητα – κατάσταση που οδηγεί σε εξαιρετική άδικη και δυσμενή μεταχείριση τους επιτυχόντες που τυγχάνει να προέρχονται από περιοχές με εντοπιότητα χωρίς επαρκείς θέσεις στη προκήρυξη.
Τώρα που ξέρετε ακριβώς ο καθένας τι προσόντα έχει θα μηδενιστούν όλα τα προσόντα;Μήπως υπάρχει συμφέρον; Επειδή εδω μιλάμε για αλλοίωση των αποτελεσματων.
Καλό θα ήταν για τις κενές θέσεις που θα προκύψουν να επαναπροκηρύσσονται μετά από 4 αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης του φορέα μέχρι το όριο αυτό οι θέσεις αυτές να καλύπτονται από τον ισχύοντα διαγωνισμό.
Το ΣτΕ έβγαλε άλλη μια καταδικαστική απόφαση εις βάρος του δημοσίου! Οι αντισυνταγματικές διατάξεις αλλάζουν μόνο στα δικαστήρια! Οι αστοχίες του ΑΣΕΠ και του υπουργείου για τον 2Γ είναι πολλές! Καιρός να σταματήσουν τα ψέματα! Οι ίδιοι δημιούργησαν το πρόβλημα, οι ίδιοι ας το πληρώσουν!
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/456619_ste
Ενημέρωση:
Η διάταξη του νόμου 4589/2019 με την οποία δεν υπολογίζεται η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση κατά τη διαδικασία μοριοδότησης για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία αντίκειται στις συνταγματικές αρχές της ισότητας και αξιοκρατίας. Ακυρώθηκαν από το ΣτΕ οι προκηρύξεις 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019 κατά το μέρος που αφορούσε τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας!
Η ενημέρωση γίνεται για όσους ισχυρίζονται ότι τα δικαστήρια δεν βγάζουν καταδικαστικές αποφάσεις εις βάρος του δημοσίου! Για να μας αποτρέψουν ίσως να κινηθούμε νομικά. Διότι γνωρίζουν ότι θα δικαιωθούμε! Μόνο έτσι ανατρέπονται οι αντισυντανγατικές φωτογραφικές διατάξεις όπως το άρθρο 17! Οι προσφυγές λοιπόν θα είναι πολλές και οι καθυστερήσεις μεγάλες και δεδομένες! Καθώς και η ταμπέλα που θα μείνει σε όσους προσπαθούν να διορίσουν κατ’ εξαίρεση συγκεκριμένα άτομα χωρίς προσόντα! Υπομονή λοιπόν στους επιτυχόντες για την αβέβαιη κατάληξη του διορισμού τους, αν ωφελούνται από την διάταξη αυτή! Πάρτε πίσω το άρθρο 17 ή αλλιώς ραντεβού στα δικαστήρια!
Εφαρμόστε επιτέλους τον νόμο! Αξιοκρατία, διαφάνεια και ισότητα για όλους τους επιτυχόντες του 2Γ τώρα!
κες- κοι,
Θέτω υπόψη σας, την Απόφαση 1251-1252/2024 της Ολομέλειας του ΣτΕ, περί Αντισυνταγματικότητας στο να μην υπολογίζεται η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση στη μοριοδότηση για την πρόσληψη στα δημόσια σχολεία.
Θεωρώ, ότι το θέμα θα πρέπει να ρυθμιστεί, άμεσα, αφενός για το δίκαιο του πράγματος, αφετέρου, η μη αποδοχή προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα, σε όλους τους διαγωνισμούς, θα προκαλέσει προβλήματα στην εξέλιξη των διαγωνισμό, λόγω ασφαλούς επίκλησης του από τους υποψηφίους.
Με εκτίμηση,
Φώτιος Μανδάνας
Διαβάζω κάποια σχόλια που ωρύονται σχετικά με τη μη προσμέτρηση επιπλέον μορίων που προβλέπει το άρθρο 17 και πραγματικά απορώ. Ακόμη κι αν ίσχυε η μοριοδοτηση, πώς είστε τόσο σίγουροι για την κατάταξή σας, από τη στιγμή που όλοι λίγο πολυ εκμεταλλευόμαστε τον (πολυ) χρόνο που περνάει προκειμένου να αυξήσουμε τα μόριά μας. Για να γίνω πιο συγκεκριμένη, εγώ στην προηγούμενη προκήρυξη είχα 5 μόρια ( 2 μόρια μεταπτυχιακό, 1 γλώσσα και δυο εμπειρία.) Είχα ξεκινήσει όμως δεύτερο μεταπτυχιακό, ενώ συνεχίζω να εργάζομαι. Η ουσία είναι ότι φέτος θα ανέβω στα 7 επιπλέον μόρια. Πιθανότατα όμως με τον ίδιο τρόπο θα έχουν κινηθεί κι άλλοι επιτυχόντες. Επομένως, δεν είμαι καθόλου σίγουρη για τίποτα. Επιπλέον, πόσο χρόνο θα χρειαστεί ο ΑΣΕΠ για να ελέγξει όλα αυτά τα προσοντα που προσθέσαμε μέσα στον χρόνο αλλά και τα αρχικά, καθώς είχαν ελεγχθεί μόνο στους προσωρινά διοριστεους; Φοβάμαι ότι θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο από ο, τι για την 3ΓΒ. Με λίγα λόγια, δε βλέπω το άρθρο να είναι επιζήμιο για κανέναν, περισσότερες θέσεις προσφέρει και επιταχύνει την πλήρωση των θέσεων. Όλοι σχετικά στα ίδια θα είμαστε και ο, τι έγραψε ο καθένας έγραψε.
Το συγκεκριμένο άρθρο πιστεύω ότι είναι σωστό και θα πρέπει να διατηρηθεί και σε επόμενους διαγωνισμούς.
Η απόφαση να διενεργείται γραπτός διαγωνισμός ανά δυο χρόνια είναι μη ρεαλιστική αν κρίνουμε από το πως κινήθηκε χρονικά η 2Γ/2022. Είναι ακριβώς η απόφαση που έχει δημιουργήσει όλα τα προβλήματα που συζητάμε σήμερα και αν θέλουμε να λύσουμε τα επιμέρους προβλήματα θα πρέπει να <> πρωτίστως την ρίζα από την οποία πηγάζουν. Ο επόμενος γραπτός διαγωνισμός θα πρέπει να διενεργηθεί τουλάχιστον τον Δεκέμβριο του 2025 μέχρι να δει και το ΑΣΕΠ πως θα χειρίζεται τέτοιους διαγωνισμούς.
Επιπροσθέτως, το να εξετάζονται οι συμμετέχοντες ηλεκτρονικά δεν θα λύσει καθόλου αυτό το πρόβλημα καθώς άλλωστε κι εμείς που εξεταστήκαμε τον Μάρτιο μόλις 2 μήνες μετά είχαμε αποτελέσματα. Δεν ήταν η έκδοση των βαθμών των γραπτών που καθυστέρησε, αλλά όλα τα υπόλοιπα. Επιπλέον, ανέκαθεν τα γραπτά διορθόνωνταν αυτόματα καθώς πρόκειται για απαντητικές σελίδες πολλαπλής επιλογής (multiple choice) και όχι για ερωτήσεις ανάπτυξης. Στο μόνο που θα εξυπηρετήσει η ηλεκτρονική εξέταση είναι στο να μην καταστρέφεται το περιβάλλον με την τόση <>. Το ΑΣΕΠ και το ΥΠΕΣ αυτή τη στιγμή ασχολούνται με <> που στην ουσία δεν λύνουν κανένα πρόβλημα.
Τονίζω δε, πως το ΑΣΕΠ δεν μπόρεσε να διαχειριστεί ούτε 15.000 επιτυχόντες. Αν οι επιτυχόντες του επόμενου γραπτού διαγωνισμού είναι 30.000 τι θα γίνει; Το χρονοδιάγραμμα των δυο ετών είναι ουτοπικό αλλά δυστυχώς επειδή εμείς ήμασταν οι πρώτοι επιτυχόντες ήμασταν και εκείνοι πάνω στις πλάτες των οποίων <> και το ΑΣΕΠ. Ταυτόχρονα, οι προκηρύξεις τύπου Κ καθυστερούν περισσότερο τις διαδικασίες ενώ κάλλιστα οι θέσεις αυτές θα μπορούσαν να είχαν δοθεί στους επιτυχόντες της πρώτης δεξαμενής.
Κλείνοντας, όσο περνάει ο καιρός όλο και επιβεβαιώνεται η σκέψη πως οι δεξαμενές αυτές δεν φτιάχνονται για να αντλούνται και να αδειάζουν, αλλά για να <> το περιεχόμενο για μεγάλα χρονικά διαστήματα ώστε να μην <> δεξιά και αριστερά.
Αφού η δημόσια διαβούλευση αποτελεί brainstorming έχω μερικές ακόμη ιδέες να προτείνω! Αλλάξτε τη βαση του διαγωνισμού και κρίνεται εκ των υστέρων καινούργιους επιτυχόντες! Στις προκηρύξεις τύπου Κ θεσπιστε εμβόλιμο γραπτό διαγωνισμό για τα άτομα που βρίσκονται στους πίνακες κατάταξης!
Ποιος και με ποιους όρους θέσπισε τον πρώτο γραπτό διαγωνισμό? Άλλοι ή οι ίδιοι που προτείνουν τις μεταρρυθμίσεις?
Σταματήστε επιτέλους να μας υποτιμάτε κ να μας εμπαιζετε!
Αφήστε ως έχουν τα πράγματα και μη προσπαθήσετε εκ των υστέρων να στερήσετε κατυχορωμενα δικαίωματα. Αν το πείραμα πέτυχε ή απέτυχε δεν ευθύνεται το πειραματόζωο. Διορθώστε τις δικές σας αστοχίες στον επόμενο γραπτό και θα έχετε μια win win situation!
Όλες οι αστοχίες που διαπιστώθηκαν στον πρώτο γραπτο διαγωνισμό ας διορθωθούν στον επόμενο. Απ’ όσο γνωρίζω αρκετοι διοριστεοι ΤΕ ορκίστηκαν,πόσο δίκαιο και λογικό είναι οι επόμενοι να μην έχουν την προσαύξηση των τυπικών προσόντων? Όσοι δεν αποδέχτηκαν την θέση να μην έχουν κύρωσεις κ οι επόμενοι να έχουν?? Αν θέλετε να εφαρμόσετε τις μεταρρυθμίσεις άμεσα ή με αναδρομική ισχύ ακύρωστε τους οριστικούς πίνακες, καταρτιστε καινούργιους κ διοριστε εκ νέου άλλους επιτυχόντες εφόσον θα υπάρχουν ανακατανομές. Ή πολύ απλά αφήστε τα πράγματα ως έχουν καθώς όλοι οι συμμετέχοντες συναίνεσαν με τις συνθήκες διεξαγωγής του από το 2022 όταν προκηρύχθηκε και στον επόμενο γραπτό διαγωνισμό όταν κ αν γίνει θέστε εξαρχής τους όρους. Είναι άτοπο και άκαιρο να γίνεται συζήτηση εκ των υστέρων για μια ήδη διαμορφωμένη τάξη πραγμάτων.
Εφόσον έχουν ήδη δημιουργηθεί οι πίνακες συμπεριλαμβανομένων των προσόντων για την κατηγορία ΤΕ και οριστικοποιούνται για την κατηγορία ΠΕ, που εξυπηρετεί αυτό το άρθρο; Όπως και το Άρθρο 4; Θα μπορούσαν να εφαρμοσθούν στον επόμενο διαγωνισμό. Όμως και πάλι δεν νοείται να καταργείται ο κόπος ανθρώπων που έχουν διδακτορικά, μεταπτυχικά, ξένες γλώσσες, προυπηρεσία κτλ. κτλ. Αυτοί οι άνθρωποι κοπίασαν επί χρόνια ολόκληρα για να αποκτήσουν αυτά τα προσόντα και όχι επί μήνες για να γράψουν σε ένα διαγωνισμό. Σταματήστε να νομοθετείτε με βάση ψηφοθηρικά κριτήρια και πολιτικές σκοπιμότητες. Διαφορετικά αντίστοιχο νομοσχέδιο αναμένουμε και για τον επικείμενο γραπτό διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Αν θέλετε να μιλούμε περι αξιοκρατίας.