- Στο άρθρο 14 του ν. 4830/2021 (Α΄169), περί αποστολής, λήψης, καταχώρισης και διατήρησης του γενετικού υλικού των ζώων συντροφιάς, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 1 διαγράφονται οι λέξεις «, μέλος του Πανελλήνιου Κτηνιατρικού Συλλόγου», β) στην παρ. 2 βα) στο πρώτο εδάφιο οι λέξεις «ύψους εκατό τριάντα πέντε (135) ευρώ» αντικαθίστανται από τις λέξεις «εβδομήντα (70) ευρώ», ββ) το δεύτερο εδάφιο αντικαθίσταται, βγ) προστίθεται νέο τρίτο εδάφιο και οι παρ. 1 και 2 του άρθρου 14 διαμορφώνονται ως εξής:
«1. Ιδιοκτήτης σκύλου ή γάτας που δεν επιθυμεί να στειρώσει το ζώο του υποχρεούται, από την 1η.3.2022 και μετά, να αποστείλει δείγμα γενετικού υλικού του ζώου συντροφιάς στο ΕΦΑΓΥΖΣ. Η συλλογή δείγματος γενετικού υλικού και η αποστολή του στο ΕΕΓΥΖΣ γίνονται αποκλειστικά από κτηνίατρο που έχει άδεια άσκησης επαγγέλματος του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας.
- Για τη λήψη, καταχώριση και διατήρηση του γενετικού υλικού για τουλάχιστον δώδεκα (12) έτη υποβάλλεται εφάπαξ από τον ιδιοκτήτη του ζώου συντροφιάς ηλεκτρονικό παράβολο ύψους εβδομήντα (70) ευρώ για κάθε ζώο συντροφιάς. Ο κτηνίατρος δύναται να λαμβάνει από τον ιδιοκτήτη αμοιβή έως πενήντα (50) ευρώ για τη λήψη του γενετικού υλικού και τα έξοδα αποστολής του. Οι ιδιοκτήτες κυνηγετικών σκύλων υποβάλλουν ηλεκτρονικό παράβολο ύψους σαράντα (40) ευρώ για κάθε κυνηγετικό σκύλο. Οι ιδιοκτήτες σκύλων που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για φύλαξη ποιμνίων (ποιμενικών) απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής του παραβόλου της παρούσας.».
- Στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 9 του άρθρου 46 του ν. 4830/2021, περί χρόνου εκκίνησης της υποχρέωσης για στείρωση ή αποστολή δείγματος γενετικού υλικού δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς, οι λέξεις «μετά την παρέλευση έξι (6) μηνών από την έναρξη λειτουργίας του ΕΦΑΓΥΖΣ» αντικαθίστανται από τις λέξεις «από 1ης.7.2025» και η παρ. 9 διαμορφώνεται ως εξής:
«9. Η υποχρέωση του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9, εκκινεί μετά την παρέλευση ενός (1) μηνός από την έναρξη λειτουργίας του ΕΦΑΓΥΖΣ κατά το άρθρο 13. Τα πρόστιμα του άρθρου 35 για την παράβαση της ως άνω υποχρέωσης επιβάλλονται από 1ης.7.2025.».
Επαναφέρουμε τη ΜΟΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ που μπορεί να οδηγήσει στη μείωση κ σε βάθος χρόνου στην απάλειψη του θλιβερού φαινομένου των άστεγων ζώων συντροφιάς και δη των 4.000.000.αυτών.
Ήτοι την υποχρεωτική στείρωση των μη άστεγων-δεσποζόμενων ζώων με τις εξαιρέσεις που επιβάλλονται πχ ζώα εκτροφής, άρρωστα και υπερήλικα ή όσα είναι κάτω των 7 μηνών με ορίζοντα εφαρμογής της υποχρεωτικής στείρωσης τα 5 έτη και επανεξέτασης.
Τα περί DNA είναι απλά κωμικοτραγικά .
Σε κάθε περίπτωση και αν δε γίνει δεκτή η υποχρεωτική στείρωση προτείνουμε για ευνόητους λόγους η κατηγορία των κυνηγών να υπαχθεί στο άρθρο 4, παρ. 13 του νόμου 4830/21,όπως και οι κτηνοτρόφοι δηλαδή ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ, σήμανση, καταγραφή και εμβολιασμό και στη περίπτωση της επιλογής του DNA το ηλεκτρονικό παράβολο, αμοιβή κτηνιάτρου και έξοδα αποστολής να μην υπερβαίνουν το ποσό των 60 ευρώ, για όλους τους ιδιοκτήτες χωρίς κανένα διαχωρισμό και χωρίς την απαλλαγή των κτηνοτρόφων, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες .
Να μην υπάρξει παράταση επιβολής του προστίμου μετά από ένα έτος. Οι συνεχείς παρατάσεις των προθεσμιών απλά καταδεικνύουν ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ το ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟ του νόμου αυτού, ο οποίος πρέπει να τροποποιηθεί το λιγότερο κατά το 80% προς τη κατεύθυνση της πραγματικής και αποτελεσματικής προστασίας των ζώων και της μείωσης των άστεγων.
Πρέπει να επισημανθεί και να μην ΑΓΝΟΗΘΕΊ, το γεγονός πως το το 80τοις εκατό των αδέσποτων ζώων, προέρχονται από γέννες δεσποζόμενων ζώων, από ανεύθυνους ιδιοκτήτες που δεν έχουν στειρώσει τα ζώα τους , τα βάζουν και ζευγαρώνουν και ταυτόχρονα, δεν επιθυμούν τα μωρά.
Ένα μεγάλο ποσοστό των μωρών βρίσκονται πεταμένα σε κάδους απορριμμάτων, δεμένα σε σακούλες και άλλο μεγάλο ποσοστό βρίσκονται πεταμένα στο βουνό, τα οποία, ΑΚΌΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΆ, οι εθελοντές, καλούνται να διασώσουν.
Είναι υποκριτικό να θεωρείτε πως τα αδέσποτα δεν προέρχονται από γέννες δεσποζόμενων, είναι υποκριτικό να θεωρείτε πως τα αδέσποτα δεν προέρχονται από γέννες ΚΥΝΗΓΏΝ και τσοπάνηδων. Το μεγαλύτερο ποσοστό αδέσποτων ζώων στην επαρχία, είναι κυνηγόσκυλα και ημίαιμα τσοπανόσκυλα.
Εάν σας υπουργείο, επιθυμείτε πραγματικά, να λύσετε το πρόβλημα των αδέσποτων στην χώρα και όχι να κοροϊδεύετε τον κόσμο,το ΜΌΝΟ που πρέπει να αλλάξει για την στείρωση, είναι το να γίνει υποχρεωτική.
Και εννοείται, είναι αστείο να μιλάμε για κατάθεση γενετικού υλικού όταν τα περισσότερα νησιά και χωριά της επαρχίας, δεν έχουν καν κτηνίατρο …
Επαναφέρουμε λοιπόν τη ΜΟΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ που μπορεί να οδηγήσει στη μείωση κ σε βάθος χρόνου στην απάλειψη του θλιβερού φαινομένου των άστεγων ζώων συντροφιάς και δη των 4.000.000.αυτών!
Αυτό είναι η υποχρεωτική στείρωση των μη άστεγων-δεσποζόμενων ζώων με τις εξαιρέσεις που επιβάλλονται πχ ζώα εκτροφής, άρρωστα και υπερήλικα ή όσα είναι κάτω των 7 μηνών με ορίζοντα εφαρμογής της υποχρεωτικής στείρωσης τα 5 έτη και επανεξέταση.
Τα περί DNA είναι απλά κωμικοτραγικά .
Υιοθετούμε την ανοιχτή επιστολή, που διαβάσαμε στο διαδίκτυο, προς τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Λιβάνιο ως ο παρακάτω σύνδεσμος.
https://www.facebook.com/share/p/mgn6gpJwp4tBZvD8/?mibextid=qi2Omg&mibextid=qi2Omg
Σε κάθε περίπτωση και αν δε γίνει δεκτή η υποχρεωτική στείρωση προτείνουμε για ευνόητους λόγους η κατηγορία των κυνηγών να υπαχθεί στο άρθρο 4, παρ. 13 του νόμου 4830/21,όπως και οι κτηνοτρόφοι δηλαδή ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ, σήμανση, καταγραφή και εμβολιασμό και στη περίπτωση της επιλογής του DNA το ηλεκτρονικό παράβολο, αμοιβή κτηνιάτρου και έξοδα αποστολής να μην υπερβαίνουν το ποσό των 60 ευρώ, για όλους τους ιδιοκτήτες χωρίς κανένα διαχωρισμό και χωρίς την απαλλαγή των κτηνοτρόφων, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες .
Να μην υπάρξει παράταση επιβολής του προστίμου μετά από ένα έτος. Οι συνεχείς παρατάσεις των προθεσμιών απλά καταδεικνύουν ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ το ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟ του νόμου αυτού, ο οποίος πρέπει να τροποποιηθεί το λιγότερο κατά το 80% προς τη κατεύθυνση της πραγματικής και αποτελεσματικής προστασίας των ζώων και της μείωσης των άστεγων.
Με ποιο σκεπτικό διαφοροποιούνται οι κυνηγοί στη διάταξη αυτή; δεν πρόκειται για επαγγελματίες. Πρόκειται για ιδιώτες οι οποίοι σκοτώνουν ζώα ως χόμπυ. Τα κυνηγόσκυλα στην Ελλάδα είναι τα πιο ταλαιπωρημένα ζώα. Ζουν επι το πλήστον σε άθλιες συνθήκες, όχι σαν κατοικίδια αλλά ως εργαλεία. Αντί ο νομοθέτης να φροντίσει για την προστασία τους διευκολύνει το καθεστώς ανεξέλεγκτης αναπαραγωγής τους.
4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:21 | Αποστολιδου ΑναστασίαΜόνιμος ΣύνδεσμοςΤα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παραβόλου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).Είμαι κάθετα αντίθετη και ως προς τις στειρώσεις των ζώων .
επισκέπτεστε.
Αποδοχή
Ειδήσεις
ΚΟΜΑΘ
Ανακάλυψε το Κυνήγι
Θηροφύλαξη
Όπλα και Ασφάλεια
Κυνηγετικός σκύλος
Επίλεξε τον κατάλληλο σκύλο
Πρώτες Βοήθειες
Κυνοστάσιο
Υγεία
Νομοθεσία
Νέα
Αειφόρο Κυνήγι
Media
T: 2310 477 128
hunters@hunters.gr
Επικοινωνία
Τετάρτη, 11 Σεπτέμβριος 2024
Ανακοίνωση κάλεσμα της Κυνηγετικής Ομοσπονδίας Μακεδονίας Θράκης (Κ.Ο.ΜΑ.Θ) για τη συμμετοχή των κυνηγών στη νέα δημόσια διαβούλευση για την τροποποίηση του Ν. 4830/2021 «ΑΡΓΟΣ»
Share Tweet
Ανακοίνωση κάλεσμα της Κυνηγετικής Ομοσπονδίας Μακεδονίας Θράκης (Κ.Ο.ΜΑ.Θ) για τη συμμετοχή των κυνηγών στη νέα δημόσια διαβούλευση για την τροποποίηση του Ν. 4830/2021 «ΑΡΓΟΣ»
Αγαπητοί συνάδελφοι Κυνηγοί!
Μετά από τριετείς αγώνες και συνεχείς διαβουλεύσεις με το Υπουργείο Εσωτερικών, η Κυνηγετική Ομοσπονδία Μακεδονίας Θράκης (Κ.Ο.ΜΑ.Θ.) σας καλεί να συμμετάσχετε στη νέα δημόσια διαβούλευση για την τροποποίηση του Νόμου 4830/2021 «ΑΡΓΟΣ».
Συνάδελφοι ! Η νέα δημόσια διαβούλευση είναι σημαντική και με τη συμμετοχή μας δημιουργείται μια κρίσιμη ευκαιρία για να διαμορφώσουμε από κοινού το μέλλον της κυνηγετικής μας δραστηριότητας στην Ελλάδα.
Η Κυνηγετική Ομοσπονδία Μακεδονίας Θράκης (Κ.Ο.ΜΑ.Θ.) εκτιμά ότι, ενώ έχουν υιοθετηθεί κάποιες από τις προτάσεις των Κυνηγετικών Οργανώσεων, εξακολουθούν να υφίστανται αρκετά οικονομικά και πρακτικά προβλήματα που δημιουργεί ο ν. 4830/2021.
Οι θέσεις της Κ.Ο.ΜΑ.Θ σχετικά με τη νέα δημόσια διαβούλευση είναι:
• Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
• Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς μια θετική κατεύθυνση.
• Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
• Η Κ.Ο.ΜΑ.Θ. ζητά, η δαπάνη της σήμανσης και της καταγραφής των κυνηγετικών σκύλων εργασίας για ιδιοκτήτες που ανήκουν σε ευπαθείς και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες να καλύπτεται δωρεάν από τα κτηνιατρεία των Δήμων.
• Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν έγκαιρα στις τροποποιούμενες διατάξεις
• Θα πρέπει να υιοθετηθούν στον ν. 4830/2021 οι επιστημονικές επισημάνσεις και οι θέσεις της Πανελλήνιας Κτηνιατρικής Ομοσπονδίας ως βασική επιστημονικά αρμόδια για την ευζωία και διαχείριση των αδέσποτων
Ένα άλλο βασικό ερώτημα που προκύπτει, δε περιέχεται στη διαβούλευση και είναι πολύ σημαντικό να απαντηθεί είναι το από πού θα γίνεται ο επίσημος χαρακτηρισμός των Κυνηγετικών Σκύλων;
Η θέση της Κ.Ο.ΜΑ.Θ. είναι :
Kυνηγετικός σκύλος εργασίας χωρίς κυνηγετική άδεια δεν υφίσταται!
Ως εκ τούτου, οι μόνοι αρμόδιοι για να πιστοποιήσουν τους πραγματικούς κυνηγετικούς σκύλους είναι οι αναγνωρισμένοι από το Υπουργείο Κυνηγετικοί Σύλλογοι, οι οποίοι διατηρούν σχετικές βάσεις δεδομένων, καθώς και τα δασαρχεία που εκδίδουν κυνηγετικές άδειες. Η ύπαρξη ενός σαφούς και διαφανούς μηχανισμού πιστοποίησης των κυνηγετικών σκύλων είναι απαραίτητη για την ορθή εφαρμογή του νόμου.
Τέλος η διάταξη του Άρθρου 9, Παρ. 7, που προβλέπει την αφαίρεση άδειας κυνηγιού για δύο χρόνια λόγω μη σήμανσης ή μη καταχώρισης των σκύλων θεωρείται άδικη και αντισυνταγματική. Καλούμε το Υπουργείο να επανεξετάσει και να καταργήσει αυτή τη διάταξη
Τα κυνηγετικά σκυλιά είναι σκυλιά εργασίας και πρέπει να εξαιρεθούν του επερχόμενου νομοσχεδίου..Δεν συμφωνώ με την λήψη και αποστολή DNA όπως επίσης και της απαράδεκτης θέσης για στείρωση..
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παραβόλου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).Είμαι κάθετα αντίθετη και ως προς τις στειρώσεις των ζώων .
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παραβόλου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).Είμαι κάθετα αντίθετη και ως προς τις στειρώσεις των ζώων .
Οι κυνηγετικοι σκύλοι είναι σκύλοι εργασίας και θα πρέπει να εξαιρεθούν από τον αδίστακτο αυτό νόμο….αφουγκραστειται την γνώμη των ιατρών…πάνω σ’ αυτό το θέμα….υπάρχουν πολλές ελληνικές φυλές σκύλων για τις οποίες γινονται τεράστιοι αγώνες από τους Έλληνες φορολογούμενους πολίτες που θα οδηγηθούν στην αφάνεια… βοηθήστε τις ελληνικές φίλες….έχουμε αξιόλογα ζώα που μπορούν να ανταγωνιστούν τις ευρωπαϊκές φυλές…..
Ως Κυνηγετικός Σύλλογος Λαγκαδά και ως εκπρόσωποι 750 περίπου μελών Λαγκαδά και περιχώρων μετά από ομόφωνη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου μας κοινοποιούμε τη θέση μας , πως τα κυνηγετικά σκυλιά όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν.4830/2021 και έπειτα θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA , όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κλπ.).Καθώς είμαστε κάθετα αντίθετοι και ως προς τις στειρώσεις των ζώων .
Οι κυνηγετικοί σκύλοι,είναι σκύλοι εργασίας.
Όπως λοιπόν εξαιρούνται οι ποιμενικοί σκύλοι,από τη στείρωση ή την αποστολή DNA έτσι θα πρέπει να εξαιρεθούν και οι κυνηγετικοί σκύλοι.
Δεν κάνουμε παζάρια,στο ποσό.
Η εκτροφή σκύλων,έχει φτάσει στο επίπεδο που είναι σήμερα,χάρη σε κάποιους παθιασμένους,ερασιτέχνες εκτροφείς.
Άμεση κατάργηση του κατάπτυστου νόμου «ΑΡΓΟΣ» και δημιουργία νέου ο οποίος να συνταχθεί λαμβάνοντας υπόψη τις απόψεις του Πανελλήνιου Κτηνιατρικού Συλλόγου, των Κτηνιατρικών Πανεπιστημίων και του Κυνολογικού Όμιλου Ελλάδος.
Πλήρη διαχωρισμό των ζώων συντροφιάς από τους σκύλους εργασίας και θέσπιση ιδιαίτερου (και αυστηρού) πλαισίου που να καθορίζει τις διαδικασίες κατοχής, σήμανσης, παρακολούθησης και εκτροφής αυτών.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, αν και δεν ικανοποιεί κινείται πρός τη θετική κατεύθυνση
Θα πρέπει να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Θα ήθελα να μη γίνεται διαχωρισμός μεταξύ των σκύλων.
Σε παγκόσμια πρωτοτυπία καταπατείται το τεκμήριο αθωότητας, κάνοντας τους νόμιμους κυνοτρόφους de facto «πηγή» αδέσποτων!
Όχι στο ηλεκτρονικό φακέλωμα των κατοικίδιων, παρά μόνο μέσω chip τα στοιχεία ταυτότητας του ιδιοκτήτης Όχι στη στείρωση, παρά μόνο για λόγους υγείας κατόπιν εισήγησης κτηνιάτρου!
Όχι οικονομική πριμοδότηση σε σκιώδεις ΜΚΟ!
Εντελώς σε λάθος προσανατολισμό ο νόμος, δεν διορθώνεται, καταργείται!
Σε παγκόσμια πρωτοτυπία καταπατείται το τεκμήριο αθωότητας, κάνοντας τους νόμιμους κυνοτρόφους de facto «πηγή»αδέσποτων!
Όχι στο ηλεκτρονικό φακέλωμα των κατοικίδιων, παρά μόνο μέσω chip τα στοιχεία ταυτότητας του ιδιοκτήτη!
Όχι στη στείρωση,παρά μόνο για λόγους υγείας κατόπιν εισήγησης κτηνιάτρου!
Όχι οικονομική πριμοδότηση σε σκιώδεις ΜΚΟ!
Εντελώς σε λάθος προσανατολισμό ο νόμος,δεν διορθώνεται, καταργείται!
Το δικαιοτερο για τα κυνηγοσκυλα θα ηταν να ενταχθουν στα σκυλια εργασιας γιατι εκει ανηκουν με οτι διαταξεις συνεπαγονται στην συγκεκριμενη κατηγορια σκυλων.Ειδαλως θα επρεπε να μειωθει τουλαχιστον στα 20 ευρω η διαδικασια ληψης DNA στα κτνηγοσκυλα για να θεωρηθει δικαιο το μετρο για την Κυνηγετικη Συνομοσπονδια με τα χιλιαδες μελη της !
Οι κυνηγετικοί σκύλοι,είναι σκύλοι εργασίας.
Όπως λοιπόν εξαιρούνται οι ποιμενικοί σκύλοι,από τη στείρωση ή την αποστολή DNA έτσι θα πρέπει να εξαιρεθούν και οι κυνηγετικοί σκύλοι.
Δεν κάνουμε παζάρια,στο ποσό.
Η εκτροφή σκύλων,έχει φτάσει στο επίπεδο που είναι σήμερα,χάρη σε κάποιους παθιασμένους,ερασιτέχνες εκτροφείς.
Σωστά ο νομοθέτης αντιλαμβανόμενος την αρχική λανθασμένη νομοθέτηση επιζητά ως οφείλει, δημοκρατικά, την άποψη των εμπλεκομένων. Οι κυνηγετικοί σκύλοι πρέπει να εξαιρεθούν τελείως της πληρωμής παραβόλου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως ακριβώς και οι υπόλοιποι σκύλοι εργασίας. Η προτεινόμενη μείωση του κόστους παραβόλου για τα κυνηγετικά σκυλιά χρήζει περεταίρω μείωσης ώστε οι ιδιοκτήτες να μπορούν μα ανταπεξέλθουν οικονομικά. Διαβαθμιση του κόστους για περισσότερα του ενός σκυλιά.
Τέλος όσον αφορά την 3 παράγρ. του άρθρου 1 η αναβολή της προθεσμίας επιβολής προστίμου κρίνεται σωστή, ώστε, να δώσει χρόνο στους ιδιοκτήτες για να εναρμονιστούν με τις διατάξεις του νόμου.
ΟΧΙ στο απαράδεκτο νομοσχεδιο ΑΡΓΟΣ!!
ΟΧΙ στο απαράδεκτο νομοσχεδιο ΑΡΓΟΣ.
Σωστά ο νομοθέτης αντιλαμβανόμενος την αρχική λανθασμένη νομοθέτηση επιζητά ως οφείλει, δημοκρατικά, την άποψη των εμπλεκομένων. Οι κυνηγετικοί σκύλοι πρέπει να εξαιρεθούν τελείως της πληρωμής παραβόλου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως ακριβώς και οι υπόλοιποι σκύλοι εργασίας. Η προτεινόμενη μείωση του κόστους παραβόλου για τα κυνηγετικά σκυλιά χρήζει περεταίρω μείωσης ώστε οι ιδιοκτήτες να μπορούν μα ανταπεξέλθουν οικονομικά. Διαβαθμιση του κόστους για περισσότερα του ενός σκυλιά.
Οσον αφορά την 3 παράγρ. του άρθρου 1 η αναβολή της προθεσμίας επιβολής προστίμου κρίνεται σωστή, ώστε, να δώσει χρόνο στους ιδιοκτήτες για να εναρμονιστούν με τις διατάξεις του νόμου.Τέλος θα ‘επρεπε να ληφθεί υπ όψιν η γνώμη των κτηνιάτρων
Αδυνατώντας να διακρίνω μέχρι σήμερα μια ακλόνητη τεκμηρίωση, αλλά και ούτε μια εκλογικευμένη συμπερασματολογία, που να υποστηρίζει στο ελάχιστο τον σκοπό, την σημασία, τον σχεδιασμό του ν. 4830/2021 κι εφόσον δυστυχώς όσο και παραδόξως δεν έχει ακόμη καταργηθεί οριστικά και αμετάκλητα στο σύνολό του, είμαι σύμφωνος με τις εν λόγω τροποποιήσεις και είθε να δούμε πολλές αναλόγως θετικές στο άμεσο μέλλον. Είναι ιδιαιτέρως λυπηρό το γεγονός ότι έγινε νόμος του Κράτους η δαιμονοποίηση των ιδιοκτητών σκύλων από ομάδες πολιτών, που αυθαίρετα αναλαμβάνουν ρόλο αυτόκλητων σωτήρων και απαιτούν να επιβληθούν μέτρα εναντίον των πρώτων. Υποστηρίζοντας δε τις αδιανόητες πεποιθήσεις τους με επιχειρήματα, που στερούνται οποιασδήποτε επιστημονικής και νομικής βάσης. Ουσιαστικά, από την στιγμή της σύλληψης του ν. 4830/2021 διακρίνεται η αδικαιολόγητη ενοχοποίηση των ιδιοκτητών σκύλων στους οποίους και επιβάλλονται στο σύνολό τους πρωτοφανή και αδικαιολόγητα μέτρα, που θα φέρουν αδιαμφισβήτητα απρόβλεπτα και αρνητικά αποτελέσματα. Εξίσου απογοητευτικά είναι και τα όσα αφορούν σε επιπλέον μητρώα καταγραφής και στην λήψη, διατήρηση, αρχειοθέτηση και διασταύρωση γενετικού υλικού. Πρόκειται για απερίσκεπτες και αφιναλιστικές δεσμεύσεις, που πηγάζουν απο μια ακρωτηριαστική επιστημονικά άγνοια σε συνδυασμό με μια πολιτική αστοχία.
Σωστά ο νομοθέτης αντιλαμβανόμενος την αρχική λανθασμένη νομοθέτηση επιζητά ως οφείλει, δημοκρατικά, την άποψη των εμπλεκομένων. Οι κυνηγετικοί σκύλοι πρέπει να εξαιρεθούν τελείως της πληρωμής παραβόλου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως ακριβώς και οι υπόλοιποι σκύλοι εργασίας. Η προτεινόμενη μείωση του κόστους παραβόλου για τα κυνηγετικά σκυλιά χρήζει περεταίρω μείωσης ώστε οι ιδιοκτήτες να μπορούν μα ανταπεξέλθουν οικονομικά. Διαβαθμιση του κόστους για περισσότερα του ενός σκυλιά.
Τέλος όσον αφορά την 3 παράγρ. του άρθρου 1 η αναβολή της προθεσμίας επιβολής προστίμου κρίνεται σωστή, ώστε, να δώσει χρόνο στους ιδιοκτήτες για να εναρμονιστούν με τις διατάξεις του νόμου.
ΠΑΡΌΛΟ ΠΟΎ Ο ΣΧΕΤΙΚΌΣ ΝΌΜΟΣ – ΈΚΤΡΩΜΑ ΨΗΦΊΣΤΗΚΕ, ΕΝΤΟΎΤΟΙΣ Ο ΝΟΜΟΘΈΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΆΝΕΤΑΙ ΤΑ ΛΆΘΗ, ΑΔΙΚΊΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΆΤΣΙΑ ΠΟΎ ΕΠΙΒΆΛΛΕΙ ΣΕ ΜΕΓΆΛΗ ΜΕΡΊΔΑ ΤΟΎ ΠΛΗΘΥΣΜΟΎ ΤΗΣ ΧΏΡΑΣ ΜΑΣ. ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΈΝΤΕ, ΆΜΕΣΑ ΟΦΕΊΛΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΏΣΕΙ ΔΙΑΤΆΞΕΙΣ ΤΟΥ ΌΠΩΣ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΉ ΣΤΕΊΡΩΣΗ, ΧΑΡΆΤΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΑ ΣΕ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΎΣ ΣΚΎΛΟΥΣ ΔΙΌΤΙ ΑΥΤΈΣ ΟΙ ΡΆΤΣΕΣ, ΚΑΘΑΡΌΑΙΜΕΣ ΕΠΊ ΤΟ ΠΛΕΊΣΤΟΝ, ΕΊΝΑΙ ΣΚΎΛΟΙ ΕΡΓΑΣΊΑΣ ΚΑΙ ΣΎΝΤΡΟΦΟΙ ΖΩΉΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΎΠΑΙΘΡΟ. ΠΌΤΕ ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΕΛΗΘΗΚΑΝ ΚΑΘΑΡΌΑΙΜΑ ΣΚΥΛΙΆ Ή ΑΦΈΘΗΚΑΝ ΩΣ ΑΔΈΣΠΟΤΑ ΚΆΠΟΥ.Η ΚΟΙΝΩΝΊΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΆΛΛΕΣ ΔΙΧΌΝΟΙΕΣ!
ΌΧΙ ΆΛΛΑ ΧΑΡΆΤΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΉ ΠΑΡΑΒΟΛΏΝ & ΤΕΛΏΝ! ΦΘΆΝΕΙ ΠΊΑ! 10 ΧΡΌΝΙΑ ΜΝΗΜΟΝΊΩΝ ΜΑΤΩΣΑΜΕ!
ΟΙ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΗΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΕΙΨΙΑΣ.ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ.
ΟΙ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΑΠΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΧΝΗΛΑΤΗ.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΩΝ ΣΚΥΛΩΝ.ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΞΈΛΙΞΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ.
ΟΙ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΎΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ.
Όχι στην στείρωση και λήψη dna από τους κυνηγετικούς σκύλους… Προστατέψτε τον Ελληνικό Ιχνηλάτη και τις υπόλοιπες ελληνικές φυλές.
Αίσχος ο πόλεμος κατά των κυνηγών…και το χειρότερο όλων η αφαίρεση άδειας κυνηγιού…οι σκύλοι για το κυνήγι είναι σκύλοι εργασίας!!!
Αντισυνταγματικο και να καταργηθεί η αφαίρεση άδειας κυνηγίου για παραβάσεις σήμανσης δεσποζομενου ζώου. Σε λίγο θα αφαιρείται το δίπλωμα οδήγησης και η επιμέλεια τέκνου. Η άσκηση κυνηγιου είναι άσχετη με την κατοχή ζώου.
Οι κυνηγετικό σκύλοι πρέπει να τσίπαρονται να στέλνουν dna χωρίς παράβολο διότι είναι σκύλοι εργασίας. Η αναπαραγωγή πάντα ελεγχόμενη προάγει την καθαρότητα της φυλής και δίνει αξία η οποία προκύπτει από τις εκθέσεις και τη συμμετοχή σε αγώνες Πρακτικού κυνηγιου προσφέροντας υψηλό τουριστικό προϊόν σε εποχές που τα νησιά δεν έχουν τουρίστες. Όποτε να είναι ατελώς η σήμανση των κυνηγετικων σκύλων.
Να τιμωρούνται οι εκφράσεις μίσους κατά των νόμιμων κυνηγών.
Είναι εύλογο οι κυνηγοί να πληρώνουν μειωμένο παράβολο σε σχέση με τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες σκύλων και ορθή η νομοθετική πρωτοβουλία οφείλουμε να απαντήσουμε σε διάφορους που εξεγείρονται αν ληφθεί υπόψη
1. Ότι υπερβαίνουν τις τριιακόσιες χιλιάδες τα κυνηγόσκυλα
2 Ότι οι κυνηγοί συνεισφέρουν ετησίως περίπου 4.500.000 στο πράσινο ταμείο που πολλά από αυτά διατίθενται και για φιλοζωϊκες δράσεις
3 .Ότι οι κυνηγοί δεν παίρνουν έναν σκύλο που όταν αποβιώσει μπορεί και να μην τον αντικαταστήσουν η να τον αντικαταστήσουν με ένα άλλο κατοικιδιο όπως μια γάτα η ένα ωδικό πτηνό αλλά συνήθως ήδη μόλις περάσουν λίγο τα χρόνια και πριν αποβιώσει το σκυλί αποκτούν το επόμενο για το οποίο θα έχουν νέα έξοδά
4. Οτι οι κυνηγοί όχι μόνο ιδεολογικά αλλά και πρακτικά αποφεύγουν την επέμβαση της στείρωσης διότι μια μετεγχειρητική κήλη ή μια μεταβολή της συμπεριφοράς του ζώου μπορεί πραγματικά να καταστήσει ένα κυνηγόσκυλο, για την εκπαίδευση του οποίου ξόδεψαν χρόνο και χρήμα, ανίκανο να συμμετέχει στο κυνήγι και να καταλήξει δυστυχισμένο και το ίδιο το σκυλί οπότε θα αναγκαστούν να επωμιστούν τα έξοδά αποστολής δείγματος dna ακόμη και να γίνουν δωρεάν στειρώσεις.
5 οτι υπάρχουν αρκετοί κυνηγοί που συντηρούν πάνω από 3 σκυλιά, που σημαίνει τριπλά και άνω τα έξοδα παραβόλου και λοιπά για την αποστολή δείγματος dna.
Για τις διατάξεις που προβλέπουν πέρα από τις βαριές κυρώσεις επιπρόσθετα την αφαίρεση της κυνηγετικής άδειας να επισημάνουμε ότι συνιστούν άνιση μεταχείριση των πολιτών εκ του νόμου όταν επιβάλλεται απ την συνταγματική νομιμότητα το αντίθετο και στοχοποίηση των κυνηγών ιδίως εξ αυτών η συγκεκριμένη που προβλέπει την οριστική αφαίρεση της κυνηγετικής αδείας.
Όσοι εχθρεύονται τους κυνηγούς θυμήθηκαν την ισότητα των πολιτών απέναντι στους νόμους , την οποία την ειχαν ξεχασει οταν ζητούσαν επιπροσθετα και επιβαρυντικά για τους κυνηγούς κυρώσεις αφαίρεσης κυνηγετικής άδειας και την επικαλούνται για την περίπτωση μειωμένου παραβόλου για τον κυνηγό ιδιοκτήτη σκύλου παραβλέποντας όμως ότι αυτός ο άνθρωπος καταβάλει κατά μέσο όρο 35 ευρώ ετησίως και όχι εφαπαξ για το Πράσινο Ταμείο. Έχουμε μάλιστα την παγκόσμια πρωτοτυπία μερικών να αντιστρατεύονται και να συκοφαντούν συστηματικά αυτούς που χρηματοδοτούν τις δράσεις τους.
Για τους ισχυρισμούς ότι οι κυνηγοί μαζί με τους ιδιοκτήτες ποιμενικών σκύλων είναι οι πρωταίτιοι της δημιουργίας αδέσποτων θέλουμε να επισημάνουμε, ενώ θα μας ήταν εύκολο να κάνουμε έναν αυθαίρετο αντίλογο, ότι θα το αποφύγουμε για να έχουμε ακριβώς το δικαίωμα να καταγγείλλουμε την αυθαιρεσία αυτών των ισχυρισμών. Έχει καταλάβει η κοινωνία και το έχει βιώσει την προηγούμενη τριετία ότι πίσω από την διαχείριση των αδέσποτων δεν υπάρχει μόνο αγάπη, φιλοζωΐα και εθελοντισμός αλλά και εξυπηρετούμενα συμφέροντα. Μόνο, όταν και αν πραγματωθει μια μελέτη από κρατικούς ειδικούς θα μπορούμε να ξέρουμε ποια είναι η βασική πηγή των εγκαταλειμένων σκύλων.
Όταν έχουμε περίπου 150 000 ενεργούς κυνηγούς, άλλους τόσους που υπήρξαν ενεργοί στο παρελθόν αλλά για τον έναν ή τον άλλο λόγο αυτή τη στιγμή διατηρούν μόνο τον τίτλο του κυνηγού ενώ δεν δραστηριοποιούνται πλέον, σίγουρα θα βρεθούν κάποιοι ασυνείδητοι που έχουν τελέσει το αδίκημα της εγκατάλειψης σκύλου αλλά σε μια κοινωνική ομάδα που περιλαμβάνει χιλιάδες πρόσωπα δεν μπορεί να καταλάβει κάποιος γιατί η συμπεριφορά από μερικές δεκάδες άτομα την χαρακτηρίζει.
Η συντριπτική πλειοψηφία των κυνηγών ιδιοκτητών σκύλων δεν έχει τη δυνατότητα να προμηθευτεί με ελάχιστα έξοδά έναν σκύλο από χώρες των Βαλκανίων, οι τιμές εκεί έχουν αλλάξει οπότε είτε από την Ελλάδα είτε από το εξωτερικό τα κυνηγετικά σκυλιά πλέον πληρώνονται και μάλιστα με ποσά αυξημένα για το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων οπότε αυτά δεν εγκαταλείπονται εύκολα ούτε από τις μερικές δεκάδες ασυνείδητους.
Κάποιοι κύριοι και κυρίες επιμένουν να στοχοποιοιύν του κυνηγούς με ισχυρισμούς συκοφαντικούς πλέον γιατί αφενός μεν οι κυνηγοί στην Ελλάδα είναι πολύ περισσότερο ελεγχόμενοι απ ότι πριν 30 χρόνια, φτάσαμε στην εποχή που η θηροφυλακή εποπτεύει τις δράσεις με ντρόουνς και αφετέρου οι κυνηγοί μαζικά έχουν δώσει τα διπιστευτηριά τους για το πόσο συμμέτοχοι και ενεργοί είναι σε φιλοζωικές και περιβαλλοντικές δράσεις και τονίζουμε οτι αυτό το κανουν χωρίς καμία οικονομική υποστήριξη από κανέναν αλλά με τα δικά τους χρήματα γιατί αυτό είναι ο πραγματικός εθελοντισμός. Οτιδήποτε άλλο συνιστά αμειβόμενη παροχή υπηρεσιών υπό τον μανδύα του επιδοτούμενου εθελοντισμού.
Είμαστε υπέρ και προτείνουμε κάθε μεταρρύθμιση που θα εξασφαλίζει ισονομία και ένα καλύτερο αύριο για τα ζώα όμως τα μέλη μας έχουν στην κυριολεξία αγανακτήσει και δεν επιθυμούν να καταβάλουν πλέον χρηματικά πόσα υπέρ των δράσεων προσώπων που τους συκοφαντούν, τους καταμηνύουν ψευδώς, τους απαξιώνουν συστηματικά ηθικά και κοινωνικά και τους προκαλούν.
Συνεπώς ζητούμε κατάργηση του παραβόλου για την αποστολή δείγματος dna για τους κυνηγετικούς σκύλους καθόσον για τους ιδιοκτήτες τους ή επιλογή αυτή είναι μονόδρομος στα πλαίσια της εργασίας που καλείται να πραγματοποιήσει, να εκτελέσει ο κυνηγετικός ως σκύλος εργασίας και επουδενί πρέπει να μας αποπροσανατολιζει το γεγονός ότι ο κυνηγετικός σκύλος είναι και σκύλος συντροφιάς εξαιτίας της ιδιαίτερης σχέσης αγάπης που έχουν οι κυνηγοί με τα σκυλιά τους. Άλλωστε και οι συνοδοί σκύλων των σωμάτων ασφαλείας έχουν μια τέτοια σχέση αγάπης και συντροφικότητας με τα σκυλιά τους και τούτο δεν τα αποχαρακτηρίζει από σκυλιά εργασίας.
Να καταργηθούν οι διατάξεις που προβλεπουν την αφαίρεση κυνηγετικής άδειας από τον νόμο ως πλεονάζουσα διοικητική κύρωση που στοχοποιεί χωρίς λόγο κοινωνική ομάδα.
Να ενισχυθεί η δραστηριότητα μέριμνας για τα αδέσποτα από την ίδια την τοπική αυτοδιοίκηση και όχι να γίνονται απευθείας αναθέσεις από αυτή σε ιδιώτες με χρήματα που καλό θα ήταν να δαπανώνται με πιο κατάλληλο τρόπο και να επιφέρουν απτά αποτελέσματα.
Όχι στην υποχρεωτική στείρωση των δεσποζομενων ζώων και πόσο μάλλον των κυνηγετικών σκύλων…αν δε θεωρούνται οι κυνηγετικοί σκύλοι ως σκύλοι εργασίας (συνεργάτες θα έλεγα εγώ) τότε ποιοί είναι? Κατηγορηματικά ΌΧΙ λοιπόν στην υποχρεωτική στείρωση των δεσποζομενων ζώων… κατηγορηματικά ΌΧΙ με συντριπτική πλειοψηφία είχε βγει και στην πρώτη διαβούλευση… κατηγορηματικά ΌΧΙ και απ’όλο των κτηνιατρικο κλάδο…τι δεν καταλαβαίνετε πλέον?
Απαράδεκτα τα μετρα! Άμεση εξαίρεση των κυνηγετικών σκύλων από τον νόμο έκτρωμα!
Οι ελληνικές φυλές ιχνηλατών να είναι δωρεάν τό δείγμα DNA και να μην αφαιρείτε ή άδεια κυνηγίου
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα
Απαράδεκτα τα μέτρα με μόνο σκοπό την στοχοποίηση των κυνηγών.
Ειναι λαθος η υποχρεωτικη στειρωση των ζωων. Ειναι ακρωτηριασμος.Τα κυνηγοσκυλα ειναι ζωα εργασιας. Φτανει πια η εισπραξη φορων, περιμενετε να ξαναβγητε στην εξουσια
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΣΤΕΙΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΤΕΤΡΑΠΟΔΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ.ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ DNA ΚΑΘΟΣΟΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΘΕΣΕΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ.ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ, ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε. ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 25€ ΕΩΣ 45€ ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
Όχι στην στείρωση των σκύλων.Ο Πανελλήνιος Κτηνιατρικος Σύλλογος και τόσοι άλλοι επιστήμονες άλλωστε το υποστηρίζουν.Οσο για το χαράτσι που σκέφτονται να βάλουν με τη συλλογή dna, απλά τραγικό.
Οι κυνηγετικοί σκύλοι είναι σκύλοι εργασίας και όχι σκύλοι σαλονιού.Κάθε αποδεδειγμένα κυνηγός(με θεωρημένη άδεια) θα πρεπε τα σκυλιά του να εξαιρεθούν από το χαράτσι.
Επαναφέρουμε τη ΜΟΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ που μπορεί να οδηγήσει στη μείωση κ σε βάθος χρόνου στην απάλειψη του θλιβερού φαινομένου των άστεγων ζώων συντροφιάς και δη των 4.000.000.αυτών.
Ήτοι την υποχρεωτική στείρωση των μη άστεγων-δεσποζόμενων ζώων με τις εξαιρέσεις που επιβάλλονται πχ ζώα εκτροφής, άρρωστα και υπερήλικα ή όσα είναι κάτω των 7 μηνών με ορίζοντα εφαρμογής της υποχρεωτικής στείρωσης τα 5 έτη και επανεξέταση.
Τα περί DNA είναι απλά κωμικοτραγικά .
Υιοθετούμε την ανοιχτή επιστολή, που διαβάσαμε στο διαδίκτυο, προς τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Λιβάνιο ως ο παρακάτω σύνδεσμος.
https://www.facebook.com/share/p/mgn6gpJwp4tBZvD8/?mibextid=qi2Omg&mibextid=qi2Omg
Σε κάθε περίπτωση και αν δε γίνει δεκτή η υποχρεωτική στείρωση προτείνουμε για ευνόητους λόγους η κατηγορία των κυνηγών να υπαχθεί στο άρθρο 4, παρ. 13 του νόμου 4830/21,όπως και οι κτηνοτρόφοι δηλαδή ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ, σήμανση, καταγραφή και εμβολιασμό και στη περίπτωση της επιλογής του DNA το ηλεκτρονικό παράβολο, αμοιβή κτηνιάτρου και έξοδα αποστολής να μην υπερβαίνουν το ποσό των 60 ευρώ, για όλους τους ιδιοκτήτες χωρίς κανένα διαχωρισμό και χωρίς την απαλλαγή των κτηνοτρόφων, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες .
Να μην υπάρξει παράταση επιβολής του προστίμου μετά από ένα έτος. Οι συνεχείς παρατάσεις των προθεσμιών απλά καταδεικνύουν ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ το ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟ του νόμου αυτού, ο οποίος πρέπει να τροποποιηθεί το λιγότερο κατά το 80% προς τη κατεύθυνση της πραγματικής και αποτελεσματικής προστασίας των ζώων και της μείωσης των άστεγων.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις Και κάτι ακόμη, πρέπει οπωσδήποτε η ΑΑΔΕ να κάνει εξονυχιστικό έλεγχο των οικονομικών στοιχείων τών φιλοζωικών και τών περιβαλλοντικών ΜΚΟ καθώς και σε αυτούς που τις διαχειρίζονται για να ξέρει ο κόσμος πού πάνε τα λεφτά από τις δωρεές και τις επιχορηγήσεις που παίρνουν.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Ως Κυνηγετικός Σύλλογος Εορδαίας και ως εκπρόσωποι χιλίων περίπου μελών δηλώνουμε πως δεν συμφωνούμε με το νομοσχέδιο Άργος και ζητούμε την κατάργηση του.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
• Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς μια θετική κατεύθυνση.
• Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
• Η Κ.Ο.ΜΑ.Θ. ζητά, η δαπάνη της σήμανσης και της καταγραφής των κυνηγετικών σκύλων εργασίας για ιδιοκτήτες που ανήκουν σε ευπαθείς και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες να καλύπτεται δωρεάν από τα κτηνιατρεία των Δήμων.
• Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν έγκαιρα στις τροποποιούμενες διατάξεις
• Θα πρέπει να υιοθετηθούν στον ν. 4830/2021 οι επιστημονικές επισημάνσεις και οι θέσεις της Πανελλήνιας Κτηνιατρικής Ομοσπονδίας ως βασική επιστημονικά αρμόδια για την ευζωία και διαχείριση των αδέσποτων13
Οι κυνηγετικοί σκύλοι είναι σκύλοι εργασίας και πρέπει να εξαιρεθούν από την στείρωση ! Οι κυνηγοί είναι αυτοί που δείχνουν ζωή σε απομακρυσμένα χωριά της ελληνικής ύπαιθρου είναι αυτοί που συμβάλουν στην ελληνική οικονομία με ένα σεβαστό ποσο είναι αυτοί που χρηματοδοτούν το πράσινο ταμείο είναι αυτοί που συμμετέχουν ενεργά κατά της εξάπλωσης και καταγραφής Αφρικανικς πανώλης είναι αυτοί που με δικά τους έξοδα συντηρούν την θηροφυλακη στην Ελλάδα Άρα πληρώνουν πολλά για την διατήρηση του φυσικού πλούτου της χώρας μας .
Απαράδεκτος νόμος.Αχρειαστος γιατί είσαστε ανίκανοι να εφαρμόσετε το νόμο που υπάρχει ήδη για την δερματοστιξία και καθαρά φοροεισπρακτικός.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα