- Οι εγκριθείσες θέσεις του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) των ετών 2024 και 2025 πληρούνται κατόπιν έκδοσης νέας προκήρυξης από επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, σύμφωνα με τη βαθμολογία τους στη γραπτή εξέταση και το κριτήριο της εντοπιότητας, όπου προβλέπεται. Για όσες θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν από τη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται, σύμφωνα με τα ανωτέρω, νέα γραπτή εξέταση για συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες.
- Σε κάθε περίπτωση οι πίνακες επιτυχόντων της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022 παύουν να ισχύουν από την έκδοση της βαθμολογίας επόμενης γραπτής διαδικασίας για τις κατηγορίες Π.Ε. και Τ.Ε..
- Ειδικά για τις προκηρύξεις 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023 του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεων των κατηγοριών Τ.Ε. και Π.Ε. αντίστοιχα (β΄ στάδιο) του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, οι κενές θέσεις που προκύπτουν μετά από δύο αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης του φορέα, επαναπροκηρύσσονται.
ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΌΝΤΩΝ.
ΠΡΟΚΉΡΗΞΗ ΝΈΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΤΥΧΊΑ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΌΝΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΕ ΚΑΙ ΤΕ
ΚΆΘΕ ΔΙΟΡΙΣΘΈΝΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΈΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΈΧΕΙ ΣΕ ΆΛΛΗ ΠΡΟΚΎΡΗΞΗ ΏΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΎΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ.4
ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΌΝΤΩΝ.
Οταν οι πτυχιούχοι αντιμεντωπίζονται ως πειραματόζωα κ καταργείτε τα πρόσθετα προσόντα μόνο για μία προκήρυξη, επειδή το πείραμα δεν σας βγήκε…το μονο που μπορώ να πω είναι Ντροπή κ Αίσχος.Ποτέ δεν θα γίνετε σοβαρό κράτος!!!ΠΑΜΕ κΙ ΟΠΟΥ ΒΓΕΙ!!Αυτό είναι το σύνθημά σας!!Την προκηρυξη για τις θέσεις του 2023 την βγάλατε τέλη Δεκέμβρη του 2023 κ η υποβολή έληξε μέσα Γενάρη του 2023 κ 2 μήνες μετά άνοιξαν ξανά οι αιτήσεις!!!Την έγκριση την είχατε από 9/2022!!!Τεράστια καθυστέρηση για την οποία ευθύνεστε κ τώρα τάχα μου βιάζεστε….Αρκετή κοροιδία..υποστήκαμε
Λάβαμε μέρος στον γραπτό διαγ γνωρίζοντας για προσαύξηση πρόσθετων προσόντων.
Κάποιος που δεν είχε ικανοποιητικό χρόνο για διάβασμα αν γνώριζε για μη προσμέτρηση μορίων μπορεί να μην λάμβανε μέρος.Αυτό λέγεται ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ!!!
Ο τυχαίος βαθμός σας δεν αποδεικνύει την αξία σας, σε αντίθεση με τα προσόντα που είναι αναγνωρισμένα από το Κράτος και αποτελεί κριτήριο διορισμού για όλες τις προκηρύξεις εκτός από την επόμενη ΓΒ!
Τις εξυπνάδες σας αλλού!
Σε τίποτα ουσιαστικό δεν απαντάτε! Επιχειρήματα δεν έχετε και το μόνο που κάνετε είναι να υποστηρίζετε την αινιγματική στάση του ΑΣΕΠ που οδηγεί στην αμφισβήτηση της διαδικασίας και οποιασδήποτε πράξης διορισμού με αυτόν τον τρόπο!
Το θράσος σας είναι απίστευτο! Σας ενδιαφέρει μόνο να ο κατ’ εξαίρεση διορισμός σας. Αλήθεια σε ποιο δικαστήριο θα σταθούν όσα λέτε; Το δημόσιο συμφέρον δεν είναι το δικό σας συμφέρον! Τα έχετε μπερδέψει πάλι!
Ο Σύλλογος εκπροσωπεί τους επιτυχόντες. Εσείς πάλι δεν εκπροσωπείτε κανέναν! Ευτυχώς για όλους μας υπάρχουν κανόνες για τα πάντα και οι κανόνες του 2Γ μπήκαν το 2022! Είτε σας αρέσει είτε όχι αυτή είναι η μόνη αλήθεια! Και μόνο αυτή μπορεί να αποδειχθεί! Τα υπόλοιπα χωρίς αποδείξεις είναι μόνο λόγια συμφέροντος χωρίς καμία βάση φυσικά!
ΕΊΜΑΙ 30 ΧΡΟΝΩΝ ΔΟΥΛΕΥΩ 10 ΧΡΌΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΈΧΩ 3ΕΤΊΑ. ΕΧΩ ΠΤΥΧΊΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 70 ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΈΤΕ ΌΤΙ ΘΑ ΜΕΤΡΉΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΡΑΠΤΌ ΕΝΩ ΠΡΟΒΛΈΠΕΤΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.
ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ.
Καμία αλλαγή ανεκτή.Δουλεύουμε και σπουδάζουμε όλη μας τη ζωή θα κάνουμε δικαστήρια.
το Στε θα βγάλει αντισυνταγματικό το άρθρο. όποιος νομίζει ότι θα διορισθεί χωρίς προσόντα και προϋπηρεσία θα μας βρει μπροστά του.
Είναι έξω από κάθε λογική η αλλαγή δεδομένων στη μέση, κυριολεκτικά, μίας διαδικασίας επιλογής προσωπικού για την στελέχωση του Δημοσίου τομέα. Δημιουργήθηκε μία κατάσταση άνευ προηγουμένου, με αποκλειστική ευθύνη των συντακτών του συγκεκριμένου άρθρου. Σαθρά (και χωρίς νομική βάση) επιχειρήματα περί μη προσμέτρησης (ξεκάθαρα) αντικειμενικών κριτηρίων υποψηφίων με δικαιολογία της επιτάχυνσης των διαδικασιών, απλά ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ. Δυστυχώς, καθώς το εργαλείο της Διαβούλευσης αν και σημαντικό, δεν έχει δικλείδες για την αποφυγή επαναλαμβανόμενων σχολίων. Και με αυτό τον τρόπο βλέπουμε αρκετά μηνύματα που υποστηρίζουν, ξεκάθαρα για προσωπικό και ιδιοτελές συμφέρον, την καταστρατήγηση των κανόνων που εξ αρχής και με σαφήνεια αποδεχθήκαμε όλοι και όλες οι υποψήφιοι/ες. Δεν υπάρχει αυτό που υποστηρίζεται ως «σωστή κατεύθνση στο άρθρο», καθώς η ρύθμιση αφορά ΑΠΟΛΚΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ τη συγκεκριμένη περίοδο προκηρύξεων και καμία άλλη που θα ακολουθήσει Οι πίνακες αλλάζουν ριζικά και η κατάταξη διαμορφώνει καταστάσεις που μπορεί να ανατρέψουν τον προγραμματισμό ανθρώπων που έχουν σοβαρές οικογενειακές ή άλλες υποχρεώσεις, οι οποίοι έχοντας στα χέρια τους τη δεδομένη κατάταξη γνωρίζουν τι περίπου να περιμένουν.ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ !!!!
Το εργαλείο της Διαβούελευσης αφορά σε προτάσεις ή ενστάσεις προς την Διοίκηση και όχι ως χώρος αντιπαράθεσης μεταξύ των πολιτών για συνθήκες που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση. Το Δημόσιο Συμφέρον επιβάλλει την στελέχωση των υπηρεσιών με άτομα που συγκεντρώνουν ένα συγκεκριμένο σύνολο ακαδημαϊκών και επαγγελματικών κριτηρίων, ώστε να καλύψει τις ανάγκες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Και για να μιλήσουμε περισσότερο απλά και με επιχειρήματα:
1) Κάποιοι (οι οποίο προφανώς δε διαθέτουν) αυτά τα «βασικά¨ κριτήρια μοριοδότησης αμφισβητούν την «άσχετη» για αυτούς προϋπηρεσία. Επιχείρημα αβάσιμο, καθώς και με άσχετα πτυχία καλύπτονται και οι θέσεις Διοικητικού και Διεκπεραίωσης. Δεν εμποδίζεται για παράδειγμα ένας απόφοιτος Θεολογίας να διεκδικήσει μία τέτοια θέση. Ο οποίος προφανώς η επαγγελματική εμπειρία του δε μπορεί να είναι σε συναφές αντικείμενο. Οπότε το έωλο επιχείρημα της μη συνάφειας καταρρίπτεται.
2)Κάποιοι (οι οποίο προφανώς δε διαθέτουν) αυτά τα «βασικά¨ κριτήρια μοριοδότησης αμφισβητούν τα μεταπτυχιακά, τα οποία με απίστευτο κόπο και θυσίες κατάφεραν κάποιο άλλοι να αποκτήσουν (στη συντριπτική πλειοψηφία δουλεύοντας ταυτόχρονα). Αν κάποια μεταπτυχιακά θεωρούνται «αμφίβολης» ποιότητας ή όπως θεωρείται «αγοράζονται», αυτό είναι ευθύνη των αρμόδιων κρατικών αρχών να τα απορρίψουν και να μην τα κάνουν αποδεκτά. Άλλωστε με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσαμε να αμφισβητήσουμε ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ με τους οποίους όλοι και όλες συμμετείχαμε στον γραπτό διαγωνισμό
3) Για το κριτήριο της ξένης γλώσσας και τα πτυχία της «μισής ώρας», επίσης η επιχειρηματολογία είναι ίδια με το σημείο 2. Η ευθύνη βαραίνει την διοικούσα αρχή, η οποία ορίζει τους κανόνες και αναγνωρίζει ή όχι τίτλους και πιστοποιητικά.
4) Να πούμε και κάτι από την πραγματική ζωή το οποίο προφανώς δεν επιδέχεται αμφισβήτηση. Σε μία ζητούμενη θέση εργασίας, έστω στον ιδιωτικό τομέα, υπάρχουν δύο υποψήφιοι. Ο πρώτος διαθέτει μόνο ένα πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ο δεύτερος αντίστοιχο πτυχίο, άριστη γνώση ξένης γλώσσας, άσχετο μεταπτυχιακό και άσχετη προϋπηρεσία. Ο πρώτος απλά όταν έγινε η συνέντευξη άφησέ ελαφρώς καλύτερες εντυπώσεις. Αν είσασταν υπεύθυνος/η επιλογής προσωπικού τι επιλογή θα κάνατε: (Θα μπορούσε να είναι και ερώτηση στον γραπτό διαγωνισμό που συμμετείχαμε !!!). Αν επιλέγατε τον πρώτο θα είχατε και αρνητική βαθμολογία !!!
Σας ευχαριστώ πολύ !!!!
Έρχονται εκλογές μέσα στο 2025 για αυτό οι αλλαγές συν ότι έχουν πιέσεις από τα φροντιστήρια…. όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες…ποια επίσπευση επικαλούνται αφού τις θέσεις του 2024 τις είχαν από τον Δεκέμβριο του 2023 έχει ανέβει δημόσια το PDF…θα μπορούσαν να τις είχαν συμπεριλάβει στις αιτήσεις που κάναμε τον Γενάρη του 2024…. ακόμα το επιχείρημα της επιτάχυνσης των διαδικασιών θα πρέπει να περιλαμβάνει συγκεκριμένα παραδείγματα… δηλαδή πόσο χρόνο θα κερδίσουν με το νέο προσωρινό σύστημα…και αν είναι τόσο καλό και αποτελεσματικό γιατί δεν το διατηρούν και για τον επόμενο γραπτό διαγωνισμό στον οποίο παραδόξως θα μοριοδοτουνται κανονικά τα τυπικά προσόντα…. απλά τώρα έχουν ρίξει το τυράκι και αυτοί που οφελουνται προσωρινά 5000-6000 υπολογίζω είναι υπέρ…. χίλιες φορές να μην διοριστεί πραγματικά κανένας και να γίνει νέος γραπτός διαγωνισμός….να τους δω όλους τους υποκριτές….
Μα καλά δεν καταλαβαίνουν ότι δεν είναι ούτε ηθικό ούτε νόμιμο να δημιουργήσουν διοριστέους δύο ταχυτήτων …;εκτός του ότι οι αγωγές θα είναι πολλές από αυτούς που δεν θα τους προσμετρηθούν τα μόρια τους στις επόμενες 2 προκηρύξεις που είναι πολύ λογικό να συμβεί αυτό αν κάποιος χάνει τον διορισμό του….έχετε σκεφτεί αν κάνουν αγωγές και επιτυχόντες του διαγωνισμού για θέσεις των 1γβ,2γβ,3γβ που αν ίσχυε μόνο η βαθμολογία στα γραπτά θα διορίζονταν από τώρα και πιθανόν να τους βόλευε καλύτερα λόγω απόστασης κτλ….;
Οποιαδήποτε εκ των υστέρων λαλγησ τους όρους της 2Γ είναι αντισυνταγματική και θα οδηγήσει σε αυτονόητες δικαστικές διαμαχες, με μεγαλύτερη καθυστέρηση της διαδικασίας
Η αλλαγή της μοριοδότησης χωρίς πρόσθετα προσόντα θα επιφέρει μεγάλες αλλαγές στην κατάταξη, θα δημιουργήσει υποψηφίους δύο ταχυτήτων και θα εγείρει θέματα συνταγματικότητας. Θα ήταν ένα θετικό μέτρο εάν ίσχυε από την αρχή, για όλους τους υποψηφίους, οπότε θα μπορούσε να αξιοποιηθεί μελλοντικά.
Το άρθρο σωστά ορίζει τη μη προσμέτρηση των πρόσθετων μορίων σε ένα γραπτό διαγωνισμό. Δεν πρόκειται για προκήρυξη τύπου Κ.
Επιτέλους καταργείται κάτι το οποίο διαστρεβλώνει τα αποτελέσματα του διαγωνισμού! Πάρα πολύ σωστό το άρθρο αυτό, θα επιταχύνει την έκδοση των αποτελεσμάτων και την πλήρωση των κενών θέσεων!
Πραγματικα δεν καταλαβαινουν ορισμενοι οτι η καταταξη σε γενικες γραμμες ιδια θα παραμεινει αφου ΟΛΟΙ θα χασουν τις προσαυξησεις. Διαβαζω ατομα να λενε ποσο «πεφτουν» στην καταταξη χωρις να εχουν ιδεα για το ποσα μορια εχουν ή δεν έχουν οι συνυποψηφιοι τους…
Και φυσικα ορισμενοι που βλεπουν παντου θεωριες συνομωσιας και μιλανε για «φωτογραφικες διαταξεις», μαλλον οι ιδιοι κοιτανε το συμφερον τους και γλυκοκοιτουν θεσουλες αντι το ΗΘΙΚΟ να βγουν γρηγορα αποτελεσματα και να διοριστουν ΟΛΟΙ οι επιτυχοντες…Ντροπη…ακομα και καλεσμα σε νομικους απηυθυναν….δυστυχως αυτο θα πει νεο-Ελληνας…
Τεραστιο λαθος του συλλογου να μην προβει σε δημοψηφισμα των μελων του ακομα και μεσα απο το facebook για το επιμαχο αρθρο. Δυστυχως το να παιρνεις θεση σε τοσο καιρια ζητηματα απαιτει υπευθυνοτητα που εδω δεν φανηκε να τη διαθετει το προσωρινο ΔΣ.
Στο θεμα τωρα των μοριων, καλως και δε θα υπολογιστουν, θα εκδοθει μια mega-προκυρηξη με ολες τις θεσεις 24-25 και κενες απο 22-23 και θα εκδοσουν ταχυτατα αποτελεσματα με διορισμο για ενα πολυ μεγαλο ποσοστο των επιτυχοντων.
Καλη τυχη σε ολους
Το ΑΣΕΠ λέει ότι δεν θα υπάρχουν μεγάλες αλλαγές στην κατάταξη με την κατάργηση της μοριοδότησης.. οι 250 θέσεις που πέφτει ένας, οι 900 που πέφτει άλλος, δεν είναι πολλές;; Αν το ξέραμε στην τελική, θα δηλώναμε περισσότερες θέσεις. Αλλά μας έφαγε η ευσυνειδησία.
Η αναδρομική ισχύς της ποινής είναι αντισυνταγματική. Η τροποποίηση της μοριοδότησης όχι;;
Το ΑΣΕΠ είναι αδιάβλητο. Το άνοιγμα των αιτήσεων μετά τη λήξη της προθεσμίας και εφόσον ήταν ήδη γνωστή η κατάταξη και οι προτιμήσεις, είχε αγνές προθέσεις να υποθέσω.
Η εκ των υστέρων αλλαγή των όρων του γραπτού 2Γ, ως προς τη μοριοδότηση, συνιστά εξαπάτηση των επιτυχόντων, οι οποίοι ποτέ δεν συμφώνησαν σε κάτι τέτοιο όταν τον Δεκέμβριο του 2022 έκαναν την αίτηση! Πολύ περισσότερο όταν υπάρχουν ήδη διορισμένοι προηγούμενων προκηρύξεων ΓΒ, οι οποίοι διορίστηκαν με τις προσαυξήσεις στην βαθμολογία τους!
Αυτή η αντισυνταγματική και φωτογραφική ρύθμιση βολεύει μόνο το ΑΣΕΠ και συγκεκριμένους επιτυχόντες που δεν διαθέτουν τα τυπικά προσόντα για να προηγηθούν, όπως ορίζεται από τους κανόνες του 2Γ!
Το να υποστηρίζει το ΑΣΕΠ ένα τέτοιο σκανδαλώδες άρθρο δημιουργεί σκιές ως προς τον τρόπο λειτουργίας του, τη διαφάνεια και την αξιοκρατία που υποτίθεται ότι υπηρετεί!
Γι’ αυτό ας διοριστούν όλοι οι επιτυχόντες του 2Γ αλλά με την νόμιμη κατάταξη, όπως αυτή έχει οριστεί το 2022! Οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη θα έχει δυσμενείς συνέπειες για όλους και για την εικόνα του ίδιου του ΑΣΕΠ με την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων!
Ακούστε όσα δίκαια ζητάμε μέσω του Συλλογου επιτυχόντων! Όλοι το ίδιο θέλουμε, δηλαδή τη στελέχωση του δημοσίου με άξιους και ικανούς υπαλλήλους!
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 17 ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ. Ας εφαρμοστει αμεσα για να επιταχυνθουν οι διαδικασιες οπως πολυ σωστα σκεφτηκε το υπουργειο οικονομικων. Ορισμενοι ξεχνανε οτι συμμετειχαν σε εναν ΓΡΑΠΤΟ διαγωνισμο και τελειως αστοχα και ανεδαφικα τα σχολια περι φωτογραφικων τροποιησεων και ρουσφετιων. ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΘΑ ΚΑΘΟΤΑΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ.. ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ. Μικρη σημασια ειχαν οι προσαυξησεις ουτως η αλλως
Τουλαχιστον ΑΣΤΕΙΑ ολα τα τετοιου τυπου σχολια. Καλη επιτυχια σε ολους τους επιτυχοντες!!!!
Είναι επιτακτική ανάγκη να τεθεί ένα τέλος στην ομηρία που βιώνουμε όλοι εμείς που έχουμε επιδείξει υψηλές επιδόσεις στις εξετάσεις. Απαιτούμε τον άμεσο διορισμό μας με βάση τη βαθμολογία των γραπτών μας, προκειμένου να κλείσει η διαδικασία αυτή το συντομότερο δυνατό.
Υπέρ του άρθρου 17. Να μετράει μόνο ο βαθμός. Να κρινομαστε από την απόδοση μας στην ίδια διαδικασία. Αυτό είναι το σωστό.
Και φυσικά βοηθάει στην επιτάχυνση των προσλήψεων.
Υποστηρίζει κάποιος σχολιαστής εδώ ότι οι επιτυχόντες με πρόσθετα μόρια έχουν αποδείξει τη μεγαλύτερη αξία τους από τους άλλους.. Πώς ακριβώς την απέδειξαν, όταν έγραφαν μικρότερο βαθμό;Τώρα για τα προσόντα, αυτά που έχουν συνάφεια με την ειδικότητα, είναι κάτι που αξίζει, αν μιλάμε όμως για κάποιους που επειδή δουλευαν σε ταβέρνα θέλουν να πάρουν μόρια εμπειρίας στο δημόσιο και από τον πάτο που έγραψαν να φτάσουν στα ψηλά, ε, όχι δεν αξίζουν. Ο νόμος να ψηφιστεί ως έχει. Δε θα περιμένουμε άλλον έναν χρόνο. Φτάνει..
Ο Σύλλογος εκπροσωπεί ΜΟΝΟ τα μέλη του, δηλαδή κάποιες δεκάδες σε σύνολο χιλιάδων επιτυχόντων και ΟΧΙ το συνολο των επιτυχόντων. Ας δουν στο Υπουργείο και στο ΑΣΕΠ σε έναν κλάδο π. χ. διεκπεραίωσης ποιοι είναι οι 1500-2000 πρώτοι μόνο με τη γραπτή βαθμολογία και αντίστοιχα ποιοι είναι οι πρώτοι 1500-2000 με προσμέτρηση προσόντων, θα διαπιστώσουν ότι οι επιτυχόντες ταυτίζονται σε ένα ποσοστό περίπου 80%. Αυτό γιατί οι εκπρόσωποι του συλλόγου υποστήριξαν ότι οι αλλαγές είναι δραματικές. Όχι, κυριοι, η προσμέτρηση επιπλέον μορίων απλά θα καθυστερήσει περαιτέρω τη διαδικασία χωρίς να αλλάξει κάτι δραματικά στους διορισμούς. Οι μικροαλλαγες θα καλυφθούν από το γεγονός ότι θα είναι περισσότερες οι θέσεις, καθώς δίνονται και οι θέσεις του 25. Το άρθρο είναι σωστότατο.
Το άρθρο 17 πρέπει να ψηφιστεί όπως είναι. Καμία προσαύξηση από άσχετη προϋπηρεσία και πτυχία αμφιβόλου αντικειμένου. Μόνο ο βαθμός του γραπτού πρέπει να μετράει και τίποτα άλλο.
Όσα γράφουν ορισμένοι υπέρ του άρθρου 17 εκφράζουν στην καλύτερη περίπτωση μόνο τον εαυτό τους! Στην χειρότερη περίπτωση βρίσκονται σε υπηρεσία για την εξυπηρέτηση συμφερόντων, προσωπικών ή του ΑΣΕΠ, που όπως φαίνεται δεν μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά του!
Οι επιτυχόντες εκπροσωπούνται συλλογικά από τον Σύλλογο, ο οποίος δικαίως στηρίζει δημοκρατικά την άποψη των πολλών, δηλαδή την κατάργηση του άρθρου που αλλάζει την μοριοδότηση!
Γι’ αυτό σταματήστε τα ψέματα και βρείτε μια σοβαρή δουλειά να κάνετε, αν μπορείτε φυσικά!
https://www.facebook.com/share/p/tW1aTySHeukcgTfe/
Η στάση των περισσότερων είναι εναντίον του άρθρου 17 ως προς την αντισυνταγματική και ξεκάθαρα φωτογραφική αλλαγή της μοριοδότησης για τους επιτυχόντες του ίδιου διαγωνισμού 2Γ!
Τα ψέματα να τα πείτε αλλού όσοι θέλετε να βολευτείτε εις βάρος των υπολοίπων!
Οι περισσότεροι (και μαζί και ο σύλλογος επιτυχόντων) είναι εναντίον του αντισυνταγματικού άρθρου 17 θέλετε να πείτε! Όσοι στηρίζουν τις τραγικές αστοχίες του ΑΣΕΠ και του υπουργείου μάλλον λειτουργούν ως τρολ εδώ μέσα και όχι το αντίθετο φυσικά! Η εξαίρεση είναι ο παράνομος διορισμός όσων δεν θα έπρεπε να διοριστούν με βάση τους όρους του διαγωνισμού 2Γ! Τα έχετε μπερδέψει με στόχο την παραπλάνηση της κοινής γνώμης! Οι κανόνες μπήκαν τον Δεκέμβριο του 2022 και δεν μπορούν να αλλάξουν εκ των υστέρων επειδή έτσι σας βολεύει! Πτυχιούχοι χωρίς προσόντα και με τυχαία βαθμολογία να θέλουν να προηγηθούν για κατ’ εξαίρεση διορισμό είναι σκάνδαλο!
Τα αντικειμενικά κριτήρια διορισμού είναι για όλες τις προκηρύξεις ίδια! Είναι αδιανόητο να προσπαθούν κάποιοι να μειώσουν τα προσόντα μας για να διοριστούν συγκεκριμένα άτομα! Κι αυτό αποκλειστικά και μόνο για την επόμενη ΓΒ!
Για τις καθυστερήσεις θα έπρεπε να κατηγορείτε το ΑΣΕΠ και όχι τους επιτυχόντες που έχουν αποδείξει ότι είναι πιο άξιοι από εσάς!
Είναι ολοφανερό ποια συμφέροντα εξυπηρετούν όσοι συμφωνούν με αυτή την αντισυνταγματική διάταξη!
Πρέπει να διοριστούν ολοι όσοι πέτυχαν στον πρώτο γραπτό διαγωνισμό.
Γνωρίζουμε ολοι οτι υπάρχουν οι θέσεις,διοτι υπάρχουν ελείψεις στο δημόσιο.
Δεν υπάρχει λόγος να γίνει δευτερος γραπτός διαγωνισμός πριν εξαντληθει ο πίνακας απο τον πρώτο.
Ενας γραπτός διαγωνισμός κοστίζει πολύ στο δημόσιο ,υπάρχουν είδη επιτυχόντες.
Δεν πρέπει να αλλάξουν οι όροι του διαγωνισμου, και οι προσαυξήσεις να προσμετρηθούν κανονικά στους επόμενους διαγωνισμόυς, αν δεν προσμετρηθούν οι περισσότεροι του γραπτου θα προσφύγουν στα δικαστήρια και σίγουρα θα δικαιωθούν.
Είναι αντισυνταγματικό να γίνουν οι αλλαγές αυτές στην παρούσα φάση .
Επίσης δεν μπορεί να τιμωρηθεί ο επιτυχών με αυτον το τρόπο διότι η ζωή μας αλλάζει απο την μία στιγμή στην άλλη η αίτηση εγινε τον Ιανουάριο 2024 και οι προσλήψεις το 2025 υπάρχουν και γεγονότα που συμβαίνου και μας οδηγούν στην άρνηση της θέσης που είναι απρόβλεπτα .
Δεν μπορεί να διαγράφεται ο υποψήφιος για τρία χρόνια απο την συμμετοχή του σε διαγωνισμούς .
Η εντοπίοτητα όπως ανακοινώθηκε είναι αδικη διότι παίρνουν πολλά μόρια άτομα απο καποιους δήμους και άλλοι όχι θα πρέπει να δινεται σέ όλους ώστε να μην αδικηθεί κανείς.
Δεν παίζουμε με τις ζωές και τις οικογένεις των ανθρώπων.
το ότι κάποιοι θέλουν να διοριστούν χωρίς προϋπηρεσία και εξτρα προσόντα σε ένα διαγωνισμό που έχει προκηρυχθεί η συμμετοχή με προϋπηρεσία και πρόσθετα προσόντα είναι τουλάχιστον γελοίο.
τους γράφω και από εδώ μέσα λοιπόν ότι αν πάρουν θέση έτσι θα τη παραδώσουν με απόφαση του Στε. όσα σχόλια και να γράφετε το Στε δείχνει επανειλημμένα την ακεραιότητα του.
Συμφωνώ με το σχόλιο: Αντισυνταγματική η μη προσμέτρηση προϋπηρεσίας και προσόντων, θα ακολουθήσουν νομικές ενέργειες για να αποφασίσει το Στε και θα υπάρξουν μεγαλύτερες καθυστερήσεις.
Δώστε επιτέλους τέλος στην ομηρία μας. Διορισμό με βάση τη βαθμολογία των γραπτών. Να τελειώνουμε άμεσα και να βγουν τα οριστικά σε σύντομο χρόνο. Πλέον έχουμε κουραστεί όλοι εμείς που γράψαμε άριστα, αλλά βλέπουμε όλους τους άλλους με τα Χ,ψ, άσχετα προσόντα να προηγούνται στους πίνακες
Καλησπέρα,
Σωστό το συγκεκριμένο άρθρο και συνολικά όλο το σχέδιο νόμου με μοναδικό μελανό σημείο, τη πριμοδότηση συγκεκριμένων επαρχιακών πόλεων και όχι την επι ίσοις όροις μοριοδότηση όλων των επαρχιακών πόλεων που θα προωθούσε την αρχή της ισονομίας-ίσων ευκαιριών και ενός κράτους δικαίου.
Προκαλέι θλίψη βέβαια η εμμονική άρνηση(και αυτό φαίνεται ουσιαστικά απο τα επαναλαμβανόμενα σχόλια ίδιων ατόμων) σχετικά με το συγκεκριμένο άρθρο μια και κοιτάζουν την όλη διαδικασία επίσπευσης-απλοποίησης-απλούστευσης που προωθείται απο το υπουργείο εντελώς κοντόφθαλμα και με περίσσιο θράσος παρτακισμού, αδιαφορώντας για το κοινωνικό σύνολο, μια και οι διαχρονικές καθυστερήσεις που κατ’επανάληψη παρατηρούνται με τις υφιστάμενες διαδικασίες έχουν αποτέλεσμα την μη ομαλή συνέχεια στην πλήρωση θέσεων(με τα κενά και τις συνεχείς αρνήσεις στις αναπληρώσεις) και κατ’επέκταση επηρεάζεται χρονικά και η διεξαγωγή της επόμενης γραπτής δοκιμασίας.
Με απλά λόγια απο την μια υπάρχουν (δικαίως) παράπονα αναφορικά με τις καθυστερήσεις που όντως υφίστανται στην όλη διαδικασία, όπως με τον απεριόριστο αριθμό δήλωσης θέσεων, την προσμέτρηση επιπρόσθετων προσόντων και τις διασταυρώσεις που πρέπει να γίνουν καθώς και τις χρόνιες αρνήσεις-αναπληρώσεις που μπορεί να «τρέχουν» και οι προκηρυσσόμενες θέσεις να μένουν μονίμως κενές και απο την άλλη όταν υπάρχει πρόθεση και ουσιαστική πρωτοβουλία να απλοποιηθεί-επισπευστεί η όλη διαδικασία μιζεριάζουν και θέλουν αποκλειστικότητα για την δική τους (εκάστοτε) περίπτωση να υπάρξει εξαίρεση.Ο ορισμός της υποκρισίας.
Απλά να γνωρίζετε, η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου είναι υπερ του σχεδίου νόμου και ουδεμία σχέση με μεμονωμένα τρολς που απλά επαναλαμβάνται κοιτάζωντας αποκλειστικά και μόνο προσωπικά οφέλη, επιδιώκοντας για πολλοστή φορά καθυστερήσεις μέχρι να «βολευτούν» (με τους δικούς τους όρους) όπως και όταν αυτοί επιθυμούν.
Με την κατάργηση της μοριοδότησης των πρόσθετων προσόντων, το άρθρο 17 εισάγει ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ διάκριση μεταξύ των επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού 2Γ/2022 που συμμετείχαν στις προκηρύξεις πλήρωσης θέσεων που έχουν προηγηθεί (1ΓΒ/2023, 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023) και όσων συμμετέχουν σε όσες ακολουθήσουν. Η διάκριση αυτή αντιβαίνει με την αρχή ισότητας που καθιερώνει το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος, που επιβάλλει την ομοιόμορφη μεταχείριση προσώπων που τελούν υπό τις αυτές ή παρόμοιες συνθήκες και αποκλείει την έκδηλα άνιση μεταχείριση, κάτι που έχει αποδεχθεί και το ΣτΕ (3396/2014).
Επιπλέον, με δεδομένο ότι τα οριστικά αποτελέσματα της 3ΓΒ/2023 δεν έχουν ακόμη εκδοθεί, η άμεση εφαρμογή του άρθρου με τη δημοσίευση του νόμου στο ΦΕΚ θα καθιστά τα ήδη δημοσιευμένα προσωρινά αποτελέσματα άκυρα.
Θεωρητικά η διοίκηση επικαλείται ότι προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα της καθυστέρησης στο χρόνο ολοκλήρωσης των διαδικασιών πρόσληψης. Στην πράξη το μόνο που πετυχαίνει είναι η βίαιη αναδιάταξη της λίστας των επιτυχόντων με τρόπο που κατά τον επιεικότερο χαρακτηρισμό εισάγει καχυποψία.
Στην παρούσα χρονική στιγμή θα μπορούσε να επιτευχθεί επιτάχυνση της διαδικασίας στις επόμενες αιτήσεις πλήρωσης θέσεων από τους επιτυχόντες του 2Γ/2022, εισάγοντας κατάλληλη επιλογή στο μηχανισμό των αιτήσεων για τη χρήση μόνο των υφιστάμενων στοιχειωδώς ελεγμένων (για το ύψος της μοριοδότησης) δικαιολογητικών από όσους/ες υποψηφίους το επιθυμούν και είχαν καταθέσει αίτηση στην προκήρυξη 3ΓΒ/2023. Καθώς η μεγάλη πλειοψηφία των επιτυχόντων ανήκει σ’αυτή την κατηγορία, με τον τρόπο αυτό θα απαιτείται μόνο ο βασικός έλεγχος τυχόν νέων δικαιολογητικών από μη διοριστέους επιτυχόντες καθώς και όσων επιτυχόντων δεν είχαν καταθέσει αίτηση στην 3ΓΒ/2023.
Ένας σημαντικός παράγοντας καθυστέρησης της διαδικασίας πρόσληψης αποτελεί το γεγονός ότι το μητρώο του ΑΣΕΠ αποτελεί απλά ένα αποθετήριο τίτλων και δικαιολογητικών που ΔΕΝ ελέγχονται για τη γνησιότητά τους από τον ΑΣΕΠ. Αντίθετα ο έλεγχος παραπέμπεται στους φορείς μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων εντός διαστήματος 3 μηνών, ακόμη και με το άρθρο 10 του παρόντος. Εντοπισμός τυχόν άκυρων δικαιολογητικών οδηγεί σε ακύρωση της πρόσληψης και επαναπροκήρυξη της θέσης.
Συνεπώς, η επίκληση ΜΟΝΟ επικυρωμένων τίτλων και δικαιολογητικών από το μητρώο του ΑΣΕΠ στις διάφορες προκηρύξεις θα μπορούσε να συμβάλει ουσιαστικά στη ζητούμενη επιτάχυνση της διαδικασίας των προσλήψεων. Με τον τρόπο αυτό τίτλοι και δικαιολογητικά θα μπορούν να ελέγχονται για την εγκυρότητά τους ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ (ή όποτε προκύπτουν νεότερα στοιχεία επί του αντιθέτου) και ο εντοπισμός τυχόν άκυρων θα μπορούσε να οδηγήσει στην ΑΜΕΣΗ επιβολή των προβλεπόμενων μέτρων (π.χ. αποκλεισμό του υποψηφίου κ.λπ.) πριν καν την υποβολή αίτησης πρόσληψης.
Έχετε 14800 επιτυχόντες. Πόσο δύσκολο είναι όταν ξέρετε τα πτυχία τους και τα προσόντα τους να βγάλετε τις αντίστοιχες θέσεις και να διοριστούν χωρίς καθυστερήσεις όλοι?
με αυτό το τρόπο θα ελαχιστοποιήσετε το χρόνο και θα διοριστούν όλοι όσοι άξια πέτυχαν στο πρώτο γραπτό διαγωνισμό του κράτους.
θα αποτελεί μια μεγάλη επιτυχία από άποψη ταχύτητας, αξιοκρατίας αλλά θα είναι και ένα νέο σύστημα διορισμού βάση των επιτυχόντων.
Το άρθρο είναι απολύτως σωστό. Η κατάσταση που βιώνουμε, δηλαδή οι διορισθεντες να προσληφθούν τελικά μετά από ένα (και αν) χρόνο από τις αιτήσεις. Όπως καταλαβαίνετε ούτε οι δημόσιες υπηρεσίες μπορούν να παραμένουν υποστελεχωμενες, ούτε να είμαστε όλοι οι επιτυχόντες στην αναμονή. Επιτάχυνση των διαδικασιών, λοιπόν, χωρίς προσμέτρηση επιπλέον μορίων. Πάνω κάτω στα ίδια θα είμαστε πάλι, όλοι χάνουμε κάποια μόρια.
Δεν μπορείτε να ζητάτε τον κατ’ εξαίρεση διορισμό σας όσοι έχετε μόνο ένα πτυχίο! Και σταματήστε τις δικαιολογίες για πληρωμένα μεταπτυχιακά και ξένες γλώσσες! Τα περισσότερα μεταπτυχιακά δεν έχουν δίδακτρα! Αν είσαστε άξιοι επιλέξτε αυτά! Ως προς τις ξένες γλώσσες, που νομίζετε ότι θα βρείτε δουλειά το 2024 χωρίς χαρτί υπολογιστών και τουλάχιστον μια ξένη γλώσσα; Ούτε στην Ελλάδα ούτε στο εξωτερικό, πουθενά!
Ποιος σας είπε ότι το πτυχίο σας είναι προσόν; Όσοι μπαίνουν στο πανεπιστήμιο πτυχίο θα πάρουν αργά ή γρήγορα! Για τον τυχαίο βαθμό σας στον γραπτό 2Γ δεν χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω!
Τα πρόσθετα τυπικά προσόντα είναι χαρτιά αναγνωρισμένα από το Κράτος και εξυπηρετούν αυτόν ακριβώς τον σκοπό, δηλαδή δείχνουν τον πιο άξιο που προηγείται και θα προηγείται για διορισμό σε όλες τις προκηρύξεις εκτός από την επόμενη ΓΒ! Αν αυτή δεν είναι φωτογραφική διάταξη, τότε τι είναι;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΊΣΤΕ ΤΙΣ ΘΈΣΕΙΣ ΤΟΥ 2024 ΚΑΙ ΤΟΥ 2025 ΓΙΑ ΠΕ ΚΑΙ ΤΕ ΚΑΤΑ ΤΡΌΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ.ΈΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΌΝΤΕΣ ΈΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ.ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ.
ΔΏΣΤΕ ΤΗ ΔΎΝΑΤΌΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΈΧΕΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ.
Η λύση είναι ο διορισμός όλων των επιτυχόντων Πε και Τε. Μείωση κόστους από τη διενέργεια νέου διαγωνισμού. Όταν αποροφηθούν όλοι, κάνεις νέο με τα ίδια κριτήρια μέχρι την εξάντληση των επιτυχόντων.
ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ
Καθυστερήσεις και μάλιστα τεράστιες θα προκύψουν αν τα ίδια άτομα διοριστούν και σε δεύτερη θέση στην επόμενη προκήρυξη ΓΒ στο πλαίσιο του γραπτού 2Γ. Η αντισυνταγματικότητα εντοπίζεται επίσης στο γεγονός ότι δεν είναι δυνατόν κάποιοι επιτυχόντες του 2Γ να μπορούν να διοριστούν σε δεύτερη θέση του ίδιου διαγωνισμού! Ίδια δικαιώματα έχουμε όλοι!
Το πλήθος των θέσεων της 1ΓΒ δεν έχει καμία σχέση με τις προκηρύξεις που πρόκειται να ακολουθήσουν! Ως προς το σχόλιο να ξανανοίξουν αιτήσεις με τις θέσεις 24 και 25, αυτό είναι ξεκάθαρα αντισυνταγματικό! Μιλάμε και πάλι για καταστρατήγηση του πίνακα διοριστέων που ήδη υπάρχει! Κι όλο αυτό εξυπηρετεί μόνο κάποιους υψηλόβαθμους που νομίζουν ότι έχουν περισσότερα δικαιώματα από τους υπόλοιπους επιτυχόντες επειδή έτυχε να έχουν μεγαλύτερη βαθμολογία! Κι έχουν το θράσος να αλλοιώνουν την πραγματικότητα και όσα ορίζει το Σύνταγμα, να μας λένε ότι είναι νόμιμα όσα λένε, μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσουν το προσωπικό τους συμφέρον!
Οι πράξεις σας και οι επιλογές σας πρέπει να έχουν και συνέπειες! Αυτό το μάθημα μάλλον δεν το κάνατε στο σχολείο, έτσι;
Ο γραπτός είναι γραπτός. Θα έπρεπε εξαρχής να μην μετράει τίποτα παρά μόνο το γραπτό. Δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα για επιπλέον ξένες γλώσσες και μεταπτυχιακά. Και αυτοί που δεν την έχουν είναι και αυτοί που έχουν περισσότερη ανάγκη τον διορισμό. Παρακαλώ, κάντε ό,τι χρειαστεί για να βγουν ΓΡΗΓΟΡΑ τα αποτελέσματα. Αλλιώς θα αναζητήσουμε την τύχη μας στο εξωτερικό… Χωρίς γνωριμίες είναι ΠΟΛΥ δύσκολο να βρει κάποιος εργασία πάνω στο πτυχίο του, που με κόπο πήρε, στον ιδιωτικό τομέα, στην Ελλάδα.
Αντισυνταγματική η μη προσμέτρηση προϋπηρεσίας και προσόντων, θα ακολουθήσουν νομικές ενέργειες για να αποφασίσει το Στε και θα υπάρξουν μεγαλύτερες καθυστερήσεις.
Βασικά θα ήθελα να κάνω μια (1) ερώτηση κρίσεως. Γιατί δεν ανοίγουν εκ νέου οι αιτήσεις στην πλατφόρμα του ΑΣΕΠ, ώστε να ενσωματώσουν οι υποψήφιοι και τις υπόλοιπες θέσεις του προγραμματισμού 2024 & 2025, να διορθώσουν οι υποψήφιοι που έχουν υποβάλλει αίτηση τις επιλογές τους ( μιας και τα δεδομένα πλέον έχουν αλλάξει δραματικά) και να υποβάλλουν επιπλέον αίτηση και οι υποψήφιοι που (για τους δικούς τους λόγους) δεν υπέβαλαν αίτηση στις προηγούμενες προκηρύξεις ( μιας και για αυτούς επίσης έχουν αλλάξει τα δεδομένα δραματικά. Η όλη διαδικασία θα διαρκέσει μόνο 15 ημέρες το πολύ. Με αυτόν τον τρόπο αίρονται αυτομάτως και οι πάμπολλες αστοχίες, αδικίες και αντισυνταγματικότητες εισάγει ο νέος νόμος. Νομίζω ότι η συγκεκριμένη λύση είναι η πιο συμβατή με το Σύνταγμα και κλείνει επίσης και πολλά στόματα που ισχυρίζονται ότι το ΥΠΕΣ & το ΑΣΕΠ (μιας και γνωρίζουν ήδη τις βαθμολογίες και τα μόρια των επιπρόσθετων προσόντων) επιλέγει ουσιαστικά ποιους θα διορίσει. Δηλαδή το ΥΠΕΣ (δηλαδή το πολιτικά αρμόδιο υπουργείο για τις προσλήψεις) & το ΑΣΕΠ ( η συνταγματικά προβλεπόμενη ανεξάρτητη αρχή) ουσιαστικά λειτουργούν ως κομματικοί dealer θέσεων διορισμού στο δημόσιο καταστρατηγώντας κάθε έννοια αξιοκρατίας, διαφάνειας, νομιμότητας, χρηστής διοίκησης, δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη προς το κράτος, ουδέτερης αντιμετώπισης του πολίτη από το κράτος κτλπ κτλπ κτλπ. Μόνο ντροπή και αίσχος. Τίποτα άλλο!!!!
Δεν έχει αποσαφηνιστεί τι θα ισχύσει με τους διορισθέντες που αποδέχονται θέση διορισμού των 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023. Θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις νέες προκηρύξεις της 2ΓΒ/2022 ή όχι; Δικαίωμα συμμετοχής είχαν μέχρι στιγμής ΟΛΟΙ οι ΠΕ σε 1ΓΒ/2023, 3ΓΒ/2023 και 1ΓΒ/2024 και οι ΟΛΟΙ οι ΤΕ σε 1ΓΒ/2023 και 2ΓΒ/2023. Αν κάποιος ήταν διοριστέος και στην 1ΓΒ/2023 και στη 3ΓΒ/2023 διάλεγε ποια θέση επιθυμούσε. Με ποια λογική θα αποκλειστούν υψηλόβαθμοι υποψήφιοι σε μελλοντικές προκηρύξεις που εντάσσονται στη 2Γ/2022 χωρίς να το γνωρίζουν μάλιστα κατά το στάδιο υποβολής αιτήσεων των 3ΓΒ/2023 και 2ΓΒ/2023; ΟΛΟΙ οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε κάθε προκήρυξη που αφορά τη 2Γ/2022 καθώς οι εναπομείναντες κενές θέσεις θα περάσουν σε αναπλήρωση. Αλλιώς από την αρχή θα έπρεπε ο διοριστέος σε μια προκήρυξη να διαγράφεται από την κατάσταση της 2ΓΒ, και όχι κάποιοι να έχουν δικαίωμα διπλής και τριπλής συμμετοχής/διορισμού σε προκηρύξεις (1ΓΒ/23, 3ΓΒ/23 και 1ΓΒ/24) και άλλοι όχι (διοριστέοι που αποδέχονται το διορισμό στην 3ΓΒ/23).
Συμφωνώ με τα παρακάτω σχόλια
«ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 17
Επιτυχόν = Διοριστέος.
Μετατροπή του πίνακα σε επετηρίδα.
Η Δημόσια Διοίκηση επωφελείται από τον διορισμό των επιτυχόντων του πρώτου πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού. Εξοικονομεί χρόνο και χρήμα και επιπλέον αναβαθμίζεται ποιοτικά με την κάλυψη θέσεων από επιστήμονες που έχουν διακριθεί σε αδιάβλητο διαγωνισμό που έχει επιμεληθεί το Κράτος, η Ανεξάρτηρη αρχή (ΑΣΕΠ).
Αυτοί που επιθυμούν επίσπευση του δεύτερου διαγωνισμού είναι οι φροντιστηριάρχες και οι βαλτοί τους, που θέλουν να οικονομήσουν εις βάρος του Δημοσίου. Γιατί το Κράτος να χρεωθεί και να κάνει δεύτερο διαγωνισμό αφού υπάρχει ήδη η δεξαμενή των μόλις 14.000 απ’ όπου μπορεί να αντλήσει άμεσα προσωπικό;»
«ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ 2Γ/2022 ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ.»
«ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ (14.000 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 2023 ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ).»
«ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΩΘΟΥΜΕ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ! ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ – ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ!»
«ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΧΕΙ ΞΟΔΕΨΕΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΗΡΓΗΣΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΠ’ ΟΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ, ΑΣ ΑΠΟΡΟΦΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΤΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΔΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ. ΕΙΔΑΛΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 2Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ?»
«ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ 2Γ/2022.
ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΛΤΩΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ 2Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.»
«Η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ. ΕΙΤΕ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ, ΕΙΤΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΣΜΕΥΕΙ Η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ.»
https://www.proson.gr/ergasia/asep/54153_o-proedros-asep-exomologeitai-thelontas-na-sympliroso-ton-mistho-moy-ekana#goog_rewarded
Συνέντευξη του προέδρου του ΑΣΕΠ για όσους ενδιαφέρονται μόνο για τη συντόμευση των διαδικασιών και τα υπόλοιπα κριτήρια ακυρώνονται προσωρινά για την επόμενη ΓΒ του γραπτού 2Γ! Για ποια διαφάνεια και αξιοκρατία μιλάμε;
Συμφωνώ απόλυτα : Απαράδεκτο και αντισυνταγματικο να μην προσμετρωνται τα πρόσθετα προσόντα. Αρχικά στις δύο ήδη εκδοθείσες προκηρύξεις επιτυχονυων του ίδιου γραπτού μέτρησαν, δεν μπορεί να μην μετρήσουν τώρα. Επίσης στην ίδια την προκήρυξη του 2γ αναγράφεται με σαφήνεια η προσμέτρηση τους γεγονός που σημαίνει η ρύθμιση εκ των υστέρων αλλαγή των όρων της προκήρυξης, πράξη