Άρθρο 17 Πλήρωση θέσεων ετών 2024 – 2025 από τους επιτυχόντες της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022

 

  1. Οι εγκριθείσες θέσεις του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) των ετών 2024 και 2025 πληρούνται κατόπιν έκδοσης νέας προκήρυξης από επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, σύμφωνα με τη βαθμολογία τους στη γραπτή εξέταση και το κριτήριο της εντοπιότητας, όπου προβλέπεται. Για όσες θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν από τη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται, σύμφωνα με τα ανωτέρω, νέα γραπτή εξέταση για συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες.
  2. Σε κάθε περίπτωση οι πίνακες επιτυχόντων της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022 παύουν να ισχύουν από την έκδοση της βαθμολογίας επόμενης γραπτής διαδικασίας για τις κατηγορίες Π.Ε. και Τ.Ε..
  3. Ειδικά για τις προκηρύξεις 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023 του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεων των κατηγοριών Τ.Ε. και Π.Ε. αντίστοιχα (β΄ στάδιο) του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, οι κενές θέσεις που προκύπτουν μετά από δύο αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης του φορέα, επαναπροκηρύσσονται.

 

  • 14 Σεπτεμβρίου 2024, 09:40 | Κ.

    Αυτά που λέτε για τη βαθμολογία είναι μπούρδες και δεν αποδεικνύονται με κανέναν τρόπο! Με βαθμό κατά 50% τυχαίο διότι δεν υπήρχε αρνητική βαθμολογία, καμία γνώση και αξία δεν μπορεί να αποδειχτεί! Ούτε στα δικαστήρια θα μπορέσετε να το αποδείξετε! Αντιθέτως εμείς έχουμε αποδείξει πολλές φορές την αξία μας με χαρτιά αναγνωρισμένα από το κράτος που εσείς δεν είσαστε άξιοι να πάρετε και αποτελούν κριτήριο διορισμού σε όλες τις προκηρύξεις του δημόσιου! Εξαίρεση θέλετε να είσαστε στο σύστημα διορισμού, με κανόνες που ορίστηκαν με τον 2Γ και θέλετε να αλλάξετε ανάλογα με το συμφέρον σας! Αν αλλάζει ο καθένας τους κανόνες μιας Προκήρυξης όπως τον βολεύει κάθε φορά, τότε ας τα καταργήσουμε όλα! Έχετε μάθει να τα βρίσκετε όλα έτοιμα χωρίς κόπο, μάλλον στη ζωή σας! Αλλά μαντέψτε! Εδώ δεν πρόκειται για τη ζωή σας, αλλά για το 60%-70% των επιτυχόντων που θίγονται από αυτές τις αντισυνταγματιμές αλλαγές! Η γνώμη σας χωρίς επιχειρήματα αλλά με προσβολές καμία αξία δεν έχει! Τίποτα δεν ισχύει όταν δεν μπορεί να αποδειχτεί!

    Οι κανόνες του 2Γ μπήκαν το 2022! Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να τους αλλάξετε για να εξυπηρετήσετε ανθρώπους χωρίς προσόντα που ζητούν τον κατ’ εξαίρεση διορισμό τους εις βάρος όσων αντικειμενικά έχουν περισσότερα προσόντα που φυσικά μπορούν να αποδειχτούν! Θα προστεθεί άλλο ένα σκάνδαλο σε αυτή τη χώρα και θα μας πληρώνετε αναδρομικά όλους στα δικαστήρια όταν δικαιωθούν οι μαζικές προσφυγές που θα οργανωθούν με τη βοήθεια του Συλλόγου μας! Λυπάμαι!

  • 14 Σεπτεμβρίου 2024, 09:52 | ΟΛΓΑ

    Είναι επιτακτική ανάγκη να τεθεί ένα τέλος στην ομηρία που βιώνουμε όλοι εμείς που έχουμε επιδείξει καλές επιδόσεις στις εξετάσεις. Απαιτούμε τον άμεσο διορισμό μας με βάση τη βαθμολογία των γραπτών μας, προκειμένου να κλείσει η διαδικασία αυτή το συντομότερο δυνατό.

  • 14 Σεπτεμβρίου 2024, 09:22 | Καίτη

    Το να απαξιώνουν κάποιοι το διαγωνισμό που συμμετείχαν και να εκφράζονται προσβλητικά για όσους έγραψαν καλύτερα από αυτούς είναι τουλάχιστον λυπηρό. Μήπως ο δικός τους βαθμός ήταν τυχαίος και οι ίδιοι είναι ανάξιοι; Και αρνητική βαθμολογία υπήρχε στην εξέταση γνώσεων και μόνο ο βαθμός πρέπει να μετράει.

  • 14 Σεπτεμβρίου 2024, 09:26 | Αποστολης

    Εφόσον όπως ισχυρίζεστε η κάθε προκήρυξη είναι αυτόνομη και μπορεί να έχει τους δικούς της όρους ας πετάξουν έξω κατηγορίες επιτυχόντων που ορίζονταν στο αρχικό ΦΕΚ. Είναι μεμπτό και παρανομο ή όχι σύμφωνα με τα λεγόμενα σας? Το να χαρακτηρίσουν φιλολόγους, γυμναστές και αρχαιολόγους διεκπεραίωτες υποθέσεων πολιτών/διοικητικούς οικονομικούς ενώ υπάρχει πλήθος οικονομολόγων ας σταματήσει να ισχύει αφού είστε τόσο ακριβοδίκαιοι και πρεσβευτές της αλήθειας. Η αλήθεια είναι μία ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΕΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΔΕΚΈΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 22, Η ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΈΡΩΝ ΑΛΛΑΓΗ ΕΜΠΕΡΙΈΧΕΙ ΔΟΛΟ,ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΆΤΩΝ! Αποδεχτείτε το είτε σας συμφέρει είτε όχι.

  • 14 Σεπτεμβρίου 2024, 08:05 | Χρήστος

    Έλεος πλέον με το θέατρο του παραλόγου!! Η απόφαση της κυβέρνησης να προβεί σε μεταρρυθμίσεις εν μέσω διαδικασίων ενός διαγωνισμού καθως και η δημόσια διαβούλευση στην οποία προέβη το μόνο που κατάφερε είναι να σπείρει διχόνοια μεταξύ των επιτυχόντων γιατί όπως είναι λογικό υπερισχύει το ατομικό συμφέρον. Το όλο εγχείρημα φέρνει στην επιφάνεια τη δική τους ανεπάρκεια όχι τη δική μας, συνάδελφοι με ή χωρίς τυπικά προσόντα! Προγραμμάτισαν και καλούνται να φέρουν εις πέρας έναν διαγωνισμό που εκ τον υστέρων κατάλαβαν ότι έχει αστοχίες κ αντί να διορθώσουν τον επόμενο και να περάσουν αναίμακτα τις μεταρρυθμίσεις προσπαθούν να διορθώσουν τον υφιστάμενο και δημιούργησαν το χάος. Αφήστε τα πράγματα ως έχουν καθώς όλοι τα δέχτηκαμε κάντε τις απαραίτητες διορθώσεις στον επόμενο γραπτό.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 23:38 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    Εντωμεταξυ γραφουν και καποιοι ασχετοι οτι δεν υπηρχε αρνητικη βαθμολογια ενω στη 2η ενοτητα (που ηταν και εξαιρετικα δυσκολη) – υπηρχε.

    Στο θεμα μοριων, φυσικα και πρεπει να μην προσμετρωνται. Για γραπτο διαγωνισμο μιλαμε οχι για το βιογραφικο του καθενος. Αν εχετε τοσα πολλα «τυπικα προσοντα» ο ιδιωτικος τομεας θα σας λατρεψει, τι γυρευετε στους διαγωνισμους εσεις;

    Και επειδη λετε για αντισυνταγματικοτητα(παναγια μου ποσο ασχετοι για τα τοσα προσοντα σας) καθε προκυρηξη εκδιδεται με τους δικους της κανονες και ορους. Η προσκληση για το διαγωνισμο ειναι αλλο πραγμα απο τις προκυρηξεις για διορισμο.

    Ειλικρινα, τι σας ταϊζουν;

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 22:38 | Δημήτρης

    ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Ως ΕΧΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΣΩΣΤΟ. Ο,ΤΙ ΓΡΑΨΑΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ. ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΙΝΗΘΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ, ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙς ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 22:36 | Ο ΚΑΝΕΝΑΣ

    Το αρθρο ειναι στη σωστη κατευθυνση. Φωνες και σπαραγμοι, απειλες και υβρεις προς συνεπιτυχοντες μονο σε κατι γραφικούς που εχουν απομεινει σε «επιτροπες αγωνα» ταιριαζουν.

    Δυστυχως ομως και ο συλλογος δεν κρατησε σωστη σταση στο συγκεκριμενο θεμα…ή καλυτερα απέτυχε να δει το οφελος απο τη συγκεκριμενη διάταξη…

    -Πρωτα απ’ολα η καταταξη δεν αλλαζει σημαντικα καθως ολοι χανουν τα μορια και μενει μονο ο βαθμος που εγραψε ο καθενας μας. Το μεγαλυτερο οφελος ομως ειναι οτι χωρις έλεγχο δικαιολογητικών τα αποτελέσματα θα εκδωθούν τάχιστα και θα ειμαστε στις θεσεις μας σε πολυ συντομο διαστήμα.

    -Οποιοι θελουν να τραβηχτουν στα δικαστηρια ας το κανουν, απλα τα λεφτα τους θα πεταξουν…καθε προκυρηξη εχει την αυτονομία της..καταλάβετέ το

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 21:50 | Χρήστος

    Συμφωνώ με το άρθρο. Να ψηφιστεί όπως έχει.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 21:34 | Παρασκευή

    Σωστή προσέγγιση η κατάργηση των προσαυξήσεων για την επίσπευση των διαδικασιών. Έχουν περάσει δύο χρόνια σχεδόν από τότε που δώσαμε εξετάσεις και δεν έχει διοριστεί κανένας από εμάς. Αν δεν περάσει το νομοσχέδιο και το άρθρο 17, φοβάμαι ότι θα χρειαστεί να περάσουν αλλά 2-3 χρόνια για να διοριστούν άτομα της δεύτερης προκήρυξης. Δεν αντέχεται άλλο αυτή η αναμονή.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 21:39 | P.

    Έχει πολύ πλάκα πάντως τα επιχειρήματα ορισμένων. Επειδή δεν έχουν τι να πουν εκμηδενιζουν την διαγωνιστικη διαδικασία με επιχειρήματα του τύπου ήταν στην τύχη, τα κυκλωναμε στην τύχη και ήσασταν τυχεροί που γράψατε και άλλα ωραία. Έτσι εντωμεταξύ παραδεχεστε ότι τυχαίως είστε επιτυχόντες και προσπαθείτε να μας πείσετε ότι τα μεταπτυχιακά σας στα οποία βασίζεστε για διορισμό (ενώ κανονικά δεν θα ήσασταν καν επιτυχόντες) έχουν κάποια αξία λες και εμείς ή οι ιθύνοντες ζούμε στον Άρη και δε ξέρουμε τι γίνεται σε αυτά.
    Ότι δηλαδή τα τεστ στου Ασεπ έβγαιναν στην τύχη ενώ τα μεταπτυχιακά και οι ξένες γλώσσες με ονλαιν εξετάσεις είναι το δείγμα ενός πρωτοκλασατου επιστήμονα. Ακόμα και ένας καλοπροαιρετος να ήθελε να το πιστέψει δεν θα μπει στον κόπο με όσα γράφετε.
    Έτσι πιστεύω αν όντως μπει κάποιος στον κόπο να τα διαβάσει θα πρέπει να καταργηθούν εντελώς τα επιπρόσθετα προσόντα (εκτός από τη βαθμολογία) από μελλοντικούς διαγωνισμούς μέχρι να υπάρξει μια στοιχειώδης δυνατότητα να αξιολογηθουν ποιοτικά αλλά και να κριθούν με βάση την συνάφεια για την καθεμία διαθέσιμη θέση. Όλες οι πρόσθετες μοριοδοτησεις πλέον του βαθμού μόνο με κριτήρια συνάφειας και για μεταπτυχιακά και ξένες γλώσσες και ποιοτικά κριτήρια!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 20:34 | Θανάσης

    Ποσοστό επιτυχίας ΠΕ στον γραπτό 1στους4,5.Ποσοστο επιτυχίας στους ΤΕ 1στους 10,5,με μέσο ορο γραπτών πολυ χαμηλοτερο. Ποιος δεν καταλαβαίνει την αξία του γραπτού απ αυτούς που φωνάζουν; Ποιος δε θα δώσει προτεραιότητα στον πιτσιρικά που έγραψε 80, και δε πρόλαβε να έχει προσθετα προσ; Ας πρυτανευσει λοιπόν η λογική, τουλάχιστον και καθυστερημένα.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 19:01 | Σοφία Μπ.

    Ορισμένοι που υποτιμάτε τους συναδέλφους σας που έγραψαν καλύτερα και τους χαρακτηρίζετε …»ανάξιους», να ξέρετε ότι δε τα λέτε αυτά στο καφενείο του χωριού σας. Με τον τρόπο αυτόν, τον εαυτό σας απαξιώνετε και μόνο. Εκτίθεστε ανεπανόρθωτα!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 18:32 | ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΑΠΟΤΥΧΩΝ

    ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΆΜΕΣΑ! Να ΜΗΝ έχουν την δυνατότητα οι ήδη επιτυχόντες να κάνουν αίτηση ξανά στις επόμενες προκηρύξεις γιατί αυτό θα οδηγήσει στο φαινόμενο κάποιος που ήδη διορίστηκε και εργάζεται και ασφαλίζεται να πετάει απέξω άτομα που περιμείνουν να μπουν σε μια θέση. Πρέπει όλοι να έχουν έστω μια ευκαιρία και όχι Κάποιοι να είναι διορισμένοι σε 2 και 3 θέσεις και να επιλέγουν κατά το δοκούν.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 18:46 | Νίκος Δ

    Όσοι συμμετείχαν στην 2Γ/2022, γνώριζαν από την αρχή δύο πράγματα: 1. Αυτός που είναι επιτυχών, δεν είναι αναγκαία διοριστέος.2. Ότι πλέον της βαθμολογίας από την γραπτή εξέταση υπήρχαν συγκεκριμένες προσαυξήσεις που αφορούσαν επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα και εμπειρία. Κατανοητή η αγωνία κάποιων που είναι επιτυχόντες να ισχύσουν ΄άλλοι κανόνες εκ των υστέρων, που τους συμφέρουν καλύτερα, αλλά αυτό θίγει την αρχή της ισότητας και της ίσης μεταχείρισης και είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσει δικαστικές διαμάχες, καθυστερήσεις και ταλαιπωρία σε όλους τους συμμετέχοντες και δεν θα πρέπει να ισχύσει. Οι όροι του διαγωνισμού ήταν συγκεκριμένοι και έτσι πρέπει να παραμείνουν.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 18:04 | Ελένη Κ.

    Για κάποιους ,καίτοι και οι ίδιοι επιτυχόντες, είμαστε απλά τυχεροί κι οι μη επιτυχόντες άτυχοι. Επίσης όσοι έχουμε υψηλές βαθμολογίες στα γραπτά και κάποια επιπλέον μόρια, γύρω στα πέντε που ήταν και ο μέσος όρος, είμαστε ανάξιοι..Πείτε ό, τι θέλετε, προσπαθήστε να απαξιώσετε όσους συμφωνούν με τον νόμο, δικαίωμά σας. Το επίπεδο του καθενός και η αγωγή του φαίνεται.. Και είναι άσχετη από προσόντα, μόρια και διορισμούς.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 18:44 | Κ.

    Αν θέλετε να αλλάξετε παρανόμως τους όρους του 2Γ ως προς τα κριτήρια διορισμού, να προτείνω κι εγώ να μη μετρήσει καθόλου ο τυχαίος βαθμός και να μοριοδοτηθούν μόνο τα προσόντα! Συγκεκριμένα, να προηγηθούν όσοι έχουν διδακτορικό, στη συνέχεια μεταπτυχιακό, ξένες γλώσσες και στο τέλος η προϋπηρεσία! Μεταξύ των επιτυχόντων που έχουν τα ίδια προσόντα να γίνει ο διορισμός με βάση την αλφαβητική σειρά του μικρού ονόματός τους! Γλυτώνουμε χρόνο και βρισκόμαστε άμεσα στις θέσεις μας χωρίς κανέναν έλεγχο! Άλλωστε, στην Ελλάδα όλοι είναι αυτό που δηλώνουν!
    Κρίμα που μας βάλατε σε αυτή τη διαδικασία και περιμένουμε δυο χρόνια τώρα τον διορισμό μας, ενώ εσείς παίζετε με τη ζωή μας και απλώς κοροϊδεύετε!
    Αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ!
    Καληνύχτα Κεμάλ!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 18:55 | Γιάννης Π.

    Αυτός που έγραψε 60 παραλίγο πέρασε τη βάση και ναι, πιθανότατα βοηθήθηκε από τις 17 ερωτήσεις, από τις οποίες βοηθηθηκαμε ίσως κι εμείς ή κάποιος άλλος επιτυχών. Όμως, αυτός που έγραψε 70 έγραψε 10 μονάδες παραπάνω. Δε γίνεται ο άλλος που ίσως κατά λάθος πέρασε τη βάση να του φάει τη θέση. Αυτό είναι το νόημα και για τέτοιες βαθμολογίες μιλάμε γιατί οι θέσεις θα είναι αρκετές και οι πιο υψηλόβαθμοι θα διοριστούν είτε με επιπλέον μόρια είτε χωρίς. Κάποιοι είναι όλη μέρα στη διαβούλευση και γράφουν σχόλια με διαφορετικά ψευδώνυμα..

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 17:08 | Υποψήφια

    Άραγε, αν σας πουν ότι θα μετρήσει μόνο ο βαθμός της μιας εξέτασης, εκείνης που είχε αρνητική βαθμολογία, πόσοι από εσάς που τώρα υποστηρίζετε την αλλαγή στη μοριοδότηση θα συμφωνούσατε;;; Μάλλον ελάχιστοι διότι οι περισσότεροι έχουν χαμηλότερη βαθμολογία σε αυτή την εξέταση! Λογικό γιατί σε αυτή την περίπτωση ήταν πιο δύσκολο κάποιος να παίξει με την τύχη του! Ας εφαρμοστεί αυτή η αλλαγή λοιπόν, αν είναι να αλλάξει η μοριοδότηση για όλους! Σωστά;

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 17:36 | Δήμητρα

    ΑΔΙΚΙΑ, ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΟΥ, ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. Αυτά δείχνει το άρθρο 17 και πολύ περισσότερο την αναξιοπιστία των αρμόδιων που με θράσος εξήγγειλαν ότι ο διαγωνισμός ακολουθεί ευρωπαϊκά πρότυπα. Σε ποιά ακριβώς ευρωπαϊκά πρότυπα καταπατώνται συνταγματικές αρχές και αλλάζουν εν μέσω διαδικασιών οι όροι για τους υποψήφιους;;;; Το άρθρο 103, παράγραφος 7, του Συντάγματος ορίζει ότι «Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.» Ας αποφανθεί κάποιος τί αντικειμενικότητα είναι αυτή η οποία ευνοεί ένα μέρος των επιτυχόντων εις βάρος των λοιπών επιτυχόντων για τις θέσεις που αφορούν τον ίδιο διαγωνισμό. Η’ μήπως είναι δημόσιο συμφέρον η ελλιπής οργάνωση που οδηγεί στη θέσπιση άρθρων σαν αυτό;
    Ψάχνετε νέους και άξιους ανθρώπους να εργαστούν στις δημόσιες υπηρεσίες και όσοι από αυτούς εμπιστεύτηκαν αυτόν τον διαγωνισμό και τις διαδικασίες του φροντίζετε να μην σας πιστέψουν και να μην σας εμπιστευτούν ποτέ ξανά. Τους περισσότερους θα τους συναντήσετε στο ΣτΕ όταν θα προσφύγουν για να δικαιωθούν.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 17:04 | Μαρια

    Έχω μια ερώτηση προς όλους όσους μάχονται υπέρ της άμεσης εφαρμογής του άρθρου. Θεωρείται ότι επειδή σας συμφέρει να μην προσμετρώνται τα τυπικά προσόντα θα περάσει έτσι απλά, επειδή ευνοεί μια μερίδα υποψήφιων που βαφτίζουν την δια βίου μάθηση » χαρτιά αμφιβόλου αξίας»? Πλανασθε πλάνην οικτρά!! Αν εφαρμοστεί η κοινή λογική και το νομότυπο και το άρθρο ισχύσει για τον επόμενο γραπτό καταφύγετε σε προσφυγες! Πιστεύετε ότι θα σας δικαιώσει κάποιο δικαστήριο? Ξέρετε κ ξέρουμε όλοι την απάντηση οπότε back off- συγνώμη οπισθοχωριστε ξέχασα ότι δεν γνωρίζετε ξένες γλώσσες!!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 17:39 | επιτυχ. 2Γ

    Αν νομίζετε ότι άνθρωποι με περισσότερα προσόντα (όπως αυτά ορίζονται στον 2γ) θα κάθονται να σας κοιτάνε να τους παίρνετε τις θέσεις, μάλλον το μυαλό σας παίζει παιχνίδια! Όσα δεν μπορείς να αποδείξεις δεν υπάρχουν, σύμφωνα με την νομική επιστήμη! Κι εσείς την αξία σας είναι αδύνατον να την αποδείξετε μόνο με τον τυχαίο βαθμό σας! Οι κανόνες δεν αλλάζουν για την εξυπηρέτηση συμφερόντων αλλά είναι ίδιοι για όλους τους επιτυχόντες του 2Γ! Η επιτάχυνση των διαδικασιών μπορεί να γίνει και με άλλον τρόπο, ο οποίος μάλλον δεν σας αρέσει γιατί δεν θα σας οδηγήσει στον κατ’ εξαίρεση διορισμό! Όλα ψέματα! Γι’ αυτό και θα φτάσουμε στα δικαστήρια!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 16:55 | Κατια

    Το να κρίνουμε εκ των υστέρων τους όρους του διαγωνισμού με βάση το τι μας συμφέρει ή όχι κ με την ελπίδα χειραγώγησης είναι ξεπεσμός. Τα τυπικά προσόντα προσμετρηθηκαν και στους δύο τελευταίους διαγωγισμους της ΑΑΔΕ(2018 και 2022). Η επιθυμία για κατάργηση της προσαύξησης πρέπει να βάλει σε σκέψη όλη την κοινωνία γιατί το θέμα εκτός από νομικές συνέπειες έχει κ κοινωνικές σε μια δημοκρατική χώρα. Στην τελική εφόσον προφασιζονται ότι όλα γίνονται για την συντόμευση του χρόνου διορισμού ας κλειδώσουν τους οριστικούς πίνακες και να μην αποδεχτούν πρόσθετα προσόντα που αποκτήθηκαν «εύκολα» και «δόλια» όπως ισχυρίζονται οι υπέρμαχοι του άρθρου. Με τον τρόπο αυτό δεν θα σπαταληθεί καθόλου χρόνος στην εκ νέου κατάρτιση οριστικών πινάκων και είναι όλοι ευτυχισμένοι!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 16:51 | Κατερίνα

    Δηλαδή θέλουνε να πιστέψουμε ότι η κατάρτιση νέων πινάκων δεν θα πάρει καθόλου χρόνο και οι όλες καθυστερήσεις στις διαδικασίες οφείλονται στην συνεκτιμήση των πρόσθετων προσόντων?? Οι πίνακες των ΤΕ είναι ήδη ορισκοποιημενοι και σύντομα θα είναι και των ΠΕ. Καμία αλλαγή σε κανέναν πίνακα κατάταξης του 2Γ!Ας μας ανακοινώσουν αύριο ότι αλλάζουν και τη βάση του διαγωνισμού σε 75. Είναι εξίσου παράτυπο και άδικο με αυτό που πάνε να ψηφίσουν αλλά υπάρχει και το ΣτΕ!!!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 16:57 | Γιάννης

    Να εφαρμοστεί ο νόμος δηλαδή ολοκλήρωση της 2Γ/2022 με τους όρους που υπήρχαν και άμεση διενέργεια του νέου γραπτού διαγωνισμού…δεν πρέπει να διοριστούν όλοι…δεν το λέει πουθενά αυτό κανένας νόμος είναι απλά ένας διαγωνισμός δηλαδή αν περάσουν την βάση του χρόνου 25000 άτομα θα διορίζονται για τα επόμενα 10 χρόνια ;;….τα τυπικά προσόντα πρέπει να παραμείνουν διότι υπάρχουν πάνω από 30 χρόνια όσο υπάρχει ΑΣΕΠ είναι ένα κριτήριο αποδεκτό από όλους , υπάρχουν ήδη και σε δύο γραπτούς διαγωνισμός για τα τελωνεία και εφορίες 1Γ όσο και στον τωρινό διαγωνισμό 2Γ ,θα υπάρχουν και στον επόμενο γραπτό διαγωνισμό όποτε αυτός γίνει και ποσοστιαία δεν αποτελούν ούτε το 10% της συνολικής βαθμολογίας…το πρόσχημα της επιτάχυνσης το μόνο που θα επιφέρει είναι αγωγές και καταφυγή στο ΣτΕ…. διότι εγώ αν χάσω πχ τον μόνιμο διορισμό μου επειδή δεν μου μέτρησαν το μεταπτυχιακό μου και την ξένη γλώσσα δηλαδή 3 μόρια θα καθίσω με χέρια σταυρωμένα νομίζετε; Η θα κρίνουν τον κόπο μου αυτοί που νομοθετούν και αλλάζουν τους όρους ενός διαγωνισμού που όλοι συμφωνήσαμε όταν κάναμε αίτηση με το έτσι θέλω….αν τόσο εύκολα τα κάνουν αυτά ας βγάλουν και ένα νόμο για αναδρομικά συντάξεων , γερμανικές αποζημιώσεις κτλ …. διορθώνουν τα λάθη τους και την ολιγωρία τους με νόμους παρωδία….ευτυχώς ήδη πολλοί κινούνται νομικά

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 16:42 | Αννα

    Συμφωνώ απόλυτα : ΣύνδεσμοςΌλοι εσείς που μαχεστε υπέρ του άρθρου 17 όταν κάνατε αίτηση το 2022 για τον 2γ δεν συναινεσατε στην προσαύξηση των τυπικών προσόντων? Τότε δεν ξέρατε ότι δεν τα έχετε κ μπορεί κάποιος να σας περάσει στην κατάταξη?Τώρα επειδή σας βολεύει θέλετε την κατάργηση τους?? Η πριμοδότηση των τυπικών προσόντων είναι πολύ φειδωλή σε σχέση τις 2κ που συγκρίνεται. Δεν πριμοδοτεί δεύτερο μεταπτυχιακό κ η προσαύξηση της δεύτερης ξένης γλώσσας μονο σε άριστο επίπεδο είναι 0.5 μονάδες. Η καταστρατήγηση των όρων του διαγωνισμού αποτελεί αδίκημα! Υποψήφιοι ΤΕ διορίστηκαν ήδη με τις προσαυξήσεις. Είναι ανεπίτρεπτο κ ανήθικο για όλους εν μέσω διαδικασίων να γίνουνε μεταρρυθμίσεις. Όσον αφορά τα άσχετα πτυχία που συνεχώς αναφέρετε ας μας πει κάποιος που έχει πχ μόνο ένα πτυχίο ΕΑΠ πως το πήρε κ πόσο μόχθησε γι αυτό σε σχέση με αυτούς που κατεχουν μεταπτυχιακα κ διδακτορικα που συνεχώς προσπαθειτε να υποβαθμισετε!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 16:13 | Κανένας

    Δεν μπορείτε να απαιτείτε να μην γίνουν όσα είχατε συμφωνήσει να γίνουν το 2022 και ορίζονται με τον 2Γ! Λυπάμαι αλλά αυτά που σας βολεύουν δεν ορίζονται πουθενά στους κανόνες του 2Γ. Από που και ως που θέτετε εσείς νέους κανόνες ανάλογα με το συμφέρον σας;

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 16:10 | Γεωργία

    Συμφωνώ με το σχόλιο η αλλαγή της μοριοδότησης στη μέση του διαγωνισμού μόνο νομικά ζητήματα μπορεί να εγείρει. Όταν μάλιστα θα επανέλθει στην αρχική της κατάσταση μετά το πέρας των προκηρύξεων των ετών 2024-2025.Δεν γίνεται ένα μέρος των επιτυχόντων να διοριστεί με συγκεκριμένη μοριοδότηση και για το υπόλοιπο να ισχύσουν διαφορετικά κριτήρια.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 16:13 | Κανένας

    Αυτός που έγραψε 60 είχε λάθος τις 17 χαρισμένες απαντήσεις αλλά αυτός που έγραψε 70 τις είχε σωστές, λέει ο άλλος! Κι αυτό με ποιον τρόπο μπορείτε να το αποδείξετε; Γνωρίζετε ότι δεν μπορείτε. Το γεγονός ότι κάποιοι δεν έπιασαν ούτε καν τη βάση δεν αποδεικνύει τη γνώση όσων την έπιασαν αλλά την ατυχία τους! Λυπάμαι! Αποδείξτε όσα λέτε! Επειδή όμως δεν μπορείτε, σταματήστε τις ανακρίβειες που καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα, η οποία φυσικά εύκολα αποδεικνύεται!
    Ανάξιοι για διορισμό είσαστε! Μόνο για να προσφέρετε πληρωμένες υπηρεσίες στο ΑΣΕΠ είσαστε ικανοί! Τα επιχειρήματά σας είναι ανύπαρκτα!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 15:42 | ΟΛΓΑ

    Ας τεθεί ένα τέλος στην ομηρία που βιώνουμε όλοι εμείς που έχουμε επιδείξει καλές επιδόσεις στις εξετάσεις. Απαιτούμε τον άμεσο διορισμό μας με βάση τη βαθμολογία των γραπτών μας, προκειμένου να κλείσει η διαδικασία αυτή το συντομότερο δυνατό.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 15:43 | Ειρήνη Λ.

    Διαβάζω τη γνωστή επωδό συνέχεια για αξιοσυνη που έχετε κάποιοι, αλλά δεν την αποδείξατε με τις χαμηλές βαθμολογίες στον διαγωνισμό, για «προσόντα»(δε συμφέρει βέβαια να αναφέρουμε για πρόσθετα χαρτιά αμφιβόλου ποιότητας που τα κυνηγάτε για τα μόρια), για εμπειρία (δεν αναφέρουμε βέβαια ότι στην διεκπεραίωση μετρούσαν τα πάντα, κάποιος που εργαζόταν ως αγρότης έπαιρνε μόρια για διοικητική θέση), για αντισυνταγματικότητα και έλλειψη ίσης μεταχείρισης, λες και δε θα κριθουμε ισότιμα μεταξύ μας στη ΝΕΑ προκήρυξη. Άλλωστε, δε ξεχνάμε πως πρωτοστατουντες του περίφημου συλλόγου πρωτοστατουσαν και σε νομικές ενέργειες για την ακύρωση του διαγωνισμού.. Γιατί όταν ο διαγωνισμός σας ξεχώρισε από χιλιάδες άλλους συμμετέχοντες μη επιτυχόντες και σας έδωσε ευκαιρίες, ήταν καλός. Όταν όμως πρέπει να κριθείτε βάσει της αποδοσεως σας στον διαγωνισμό, τότε ήταν τυχαίες οι βαθμολογίες.. Λυπάμαι πολύ. Το άρθρο είναι σωστό και σημαντικό, η μεγαλύτερη μερίδα των επιτυχόντων θέλουμε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες και να στελεχωθουν σύντομα οι υπηρεσίες, όλα τα υπόλοιπα εξυπηρετούν επιτυχόντες που έγραψαν πολυ χαμηλά στις εξετάσεις και το μόνο που θα φέρει μια τυχόν υποχώρηση του υπουργείου στις απαιτήσεις τους είναι μια ακόμη τεράστια καθυστέρηση σε αυτήν την ψυχοφθορα πορεία που θα δυσαρεστησει το συνολο των επιτυχόντων, αλλά και τους πολιτες οι οποίοι σε πολλες υπηρεσίες δε μπορούν να εξυπηρετηθούν λόγω έλλειψης προσωπικου. Ο νόμος να ψηφιστεί όπως ακριβώς είναι στη διαβούλευση.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 14:58 | Παυλος

    Να εφαρμοστεί ο Νόμος και να προκηρυχθεί ο Δεύτερος Πανελλήνιος Διαγωνισμός ο οποιος πρέπει να διεξαχθεί σύμφωνα με τον Νόμο μέσα στο επόμενους 5 μήνες

    Να σταματήσει ο παραλογισμός όσων ζητάνε να διορίστουν επειδή απλά πέρασαν την βάση

    Δηλαδή αν είχαν περάσει την βάση οι διπλάσιοι θα ζητούσαν να μην γίνει διαγωνισμός για τα επόμενα 10 Χρόνια?

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 14:20 | Ε.

    Η βαθμολογία δεν έχει καμία αξία διότι δεν αποδεικνύει τη γνώση με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών χωρίς αρνητική βαθμολογία αλλά την τύχη! Αντιθέτως τα προσόντα μας (αυτά που προσπαθείτε να μειώσετε διότι δεν είσαστε άξιοι να αποκτήσετε) είναι αναγνωρισμένα από το κράτος και αποτελούν κριτήριο διορισμού για όλες τις προκηρύξεις στο δημόσιο μέχρι τώρα! Μη συγκρίνουμε εξετάσεις ΕΣΔΔΑ με αυτό τον πρόχειρο και σε πολλά σημεία προβληματικό γραπτό 2γ! Τα μήλα δεν μπορούν να γίνουν πορτοκάλια, όσο κι αν προσπαθήσουμε!
    Ποιοι είσαστε εσείς που χωρίς αποδείξεις θα αμφισβητήσετε τη διαδικασία που ορίζεται στον 2Γ στον οποίο κάνατε αίτηση το 2022; Στους όρους αυτούς συμφωνήσατε, όχι σε αυτά που σας βολεύουν!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 14:22 | Γεώργιος

    Το βρίσκω σωστό το άρθρο. Το ζήτημα είναι να προχωράνε γρήγορα οι προσλήψεις από τη στιγμή που υπάρχουν συγκεκριμένοι επιτυχόντες. Με το βαθμό στον διαγωνισμό. Το μόνο που βρίσκω υπερβολικό είναι η ποινή σε περίπτωση μη αποδοχής διορισμού. Όταν ένας άνθρωπος κάνει σήμερα αίτηση και το αποτέλεσμα βγαίνει μετά από δύο χρόνια είναι λογικό να έχουν αλλάξει οι συνθήκες και να μην μπορεί να πάει σε κάποια άλλη πόλη. Στην περίπτωση που τα αποτελέσματα βγαίνουν άμεσα μέσα σε ένα δύο μήνες εκεί με βρίσκει σύμφωνο, έτσι ώστε να αποτρέψει κάποιον που δηλώνει μια θέση χωρίς πραγματικά να τη θέλει και καθυστερεί τη στελέχωση της.
    Επίσης από τη στιγμή που υπάρχει δεξαμενή επιτυχόντων από γραπτό διαγωνισμό δεν θα έπρεπε να υπάρχει μοριοδότηση εντοπιότητας. Θα μπορούσαν οι θέσεις σε αυτά τα μέρη απλά να έχουν υποχρεωτική θητεία 10 ή 15 έτη για όλους. Σε περίπτωση που εκτός από τους ντόπιους θέλει κάποιος να πάει να εργαστεί σε αυτά τα μέρη, είναι αδύνατο όσο καλά και να γράψει εάν υπάρχει κάποιος επιτυχών από εκεί.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 13:25 | ΜΙΧΑΗΛΙΑ

    Απαραίτητος ο διορισμός όλων των επιτυχόντων ώστε να μην μπαίνει το κράτος σε άσκοπα έξοδα για τη διενέργεια νέου εφόσον υπάρχει δεξαμενή που δεν έχει εξαντληθεί.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 13:58 | Μιχαλης

    Όλοι εσείς που μαχεστε υπέρ του άρθρου 17 όταν κάνατε αίτηση το 2022 για τον 2γ δεν συναινεσατε στην προσαύξηση των τυπικών προσόντων? Τότε δεν ξέρατε ότι δεν τα έχετε κ μπορεί κάποιος να σας περάσει στην κατάταξη?Τώρα επειδή σας βολεύει θέλετε την κατάργηση τους?? Η πριμοδότηση των τυπικών προσόντων είναι πολύ φειδωλή σε σχέση τις 2κ που συγκρίνεται. Δεν πριμοδοτεί δεύτερο μεταπτυχιακό κ η προσαύξηση της δεύτερης ξένης γλώσσας μονο σε άριστο επίπεδο είναι 0.5 μονάδες. Η καταστρατήγηση των όρων του διαγωνισμού αποτελεί αδίκημα! Υποψήφιοι ΤΕ διορίστηκαν ήδη με τις προσαυξήσεις. Είναι ανεπίτρεπτο κ ανήθικο για όλους εν μέσω διαδικασίων να γίνουνε μεταρρυθμίσεις. Όσον αφορά τα άσχετα πτυχία που συνεχώς αναφέρετε ας μας πει κάποιος που έχει πχ μόνο ένα πτυχίο ΕΑΠ πως το πήρε κ πόσο μόχθησε γι αυτό σε σχέση με αυτούς που κατεχουν μεταπτυχιακα κ διδακτορικα που συνεχώς προσπαθειτε να υποβαθμισετε!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 13:40 | Thor

    Είναι προφανές ότι η παύση πρόσθετης μοριοδότησης κινείται προς την σωστή κατεύθυνση και ακόμα ορθότερο θα ήταν να καθιερωθεί η εν λόγω ρύθμιση και στους επόμενους γραπτους διαγωνισμούς.
    Είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό ότι ορισμένοι δεν αντιλαμβάνονται πως η θέση τους στην κατάταξη θα παραμείνει σχεδόν η ίδια καθώς όλοι θα χάσουν μόρια. Υπολογίζουν τις θέσεις που θα πέσουν χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους ότι ταυτόχρονα και οι υπόλοιποι επιτυχόντες θα υποστούν την απώλεια των πρόσθετων μορίων. Επομένως, είναι ξεκάθαρα λανθασμένη αυτη η μέθοδος υπολογισμού και φύσικά παντελώς ανυπόστατος και φαιδρός ο ισχυρισμός περί «φωτογραφικής ρύθμισης προς εξυπηρέτηση ημετέρων».
    Η εμπειρία και το μεταπτυχιακό σε αντικείμενα άσχετα προς τη διεκδικήσιμη θέση δεν εξυπηρετούν επ’ ουδενί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών του δημοσίου τομέα. Αντιθέτως, είναι απολύτως ορθολογικό οι διαγωνιζόμενοι να κρίνονται μόνο από τον βαθμό του γραπτού τους ο οποίος αντανακλά τόσο την προσπάθεια, την επιμονή και τη μεθοδικότητα, όσο και τη θέλησή τους να διεκδικήσουν με αξιώσεις και επί ίσοις όροις τον διορισμό τους στο δημόσιο.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 13:14 | Ε.

    Αν δεν επιτρέψετε στους διορισμένους των προηγούμενων ΓΒ να κάνουν αίτηση στις επόμενες προκηρύξεις του 2Γ, θα μειωθούν οι αιτήσεις στις τελευταίες, άρα και ο χρόνος εξέτασής τους. Μην δίνεται πρώτη και δεύτερη παράταση γιατι χάνεται χρόνος. Άλλωστε οι προθεσμίες είναι γνωστές για όλους από την αρχή! Φτιάξτε ξεχωριστή πλατφόρμα ώστε να γίνεται ο έλεγχος όλων των δικαιολογητικών ταυτόχρονα με τον έλεγχο των αιτήσεων από το ΑΣΕΠ, εντός ενός μήνα! Έτσι δεν θα χρειαστεί ξεχωριστός έλεγχος από τους φορείς τους οποίους όπως φαίνεται δεν μπορείτε να ελέγξετε! Όταν πρόκειται για δικαιολογητικά που έχουν ήδη ελεγχθεί σε προηγούμενη προκήρυξη δεν χρειάζεται έλεγχος για δεύτερη φορά! Μειώστε το χρονικό διάστημα που δίνεται για τις ενστάσεις και αυξήστε το παράβολο γι’αυτές ώστε να μην γίνονται καταχρηστικά! Μειώστε τον ενδιάμεσο χρόνο μεταξύ προσωρινών και οριστικών αποτελεσμάτων! Βγάλτε ΦΕΚ διορισμού ταυτόχρονα για όλους τους διοριστέους της ίδιας προκήρυξης!
    Έτσι γίνεται δουλίτσα νόμιμα και ωραία! Όλα τα παραπάνω μπορούν να εφαρμοστούν για τις επόμενες προκηρύξεις ΓΒ του γραπτού 2Γ για την επιτάχυνση των διαδικασιών! Με τον τρόπο αυτό, οι περισσότεροι επιτυχόντες (διότι είναι σχεδόν διπλάσιοι ακόμα οι αδιόριστοι και αδικημένοι) θα είναι ευχαριστημένοι με τον γρήγορο διορισμό τους!
    Οι αντισυνταγματικές διατάξεις που μάλλον πρόχειρα διατυπώθηκαν δεν εξυπηρετούν κανέναν, παρά μόνο μια μικρή ομάδα ανθρώπων που δεν έχουν καμία άλλη ελπίδα διορισμού, γιατί δεν διαθέτουν τα αντικειμενικά κριτήρια που ορίζονται στον 2Γ και έχουν εφαρμογή σε όλες τις προκηρύξεις του δημοσίου.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 12:26 | Παναγιώτης Καν.

    Σύλλογος επιτυχόντων χαμηλής βαθμολογίας με υψηλές προσαυξήσεις.. Και μιλάτε εξ ονόματος όλων των επιτυχόντων.. Ή αλλιώς όταν κάποιος με 60%, μόλις 5 μονάδες πάνω από τη βάση, πιθανώς και λόγω των 17 χωρισμένων ερωτήσεων, θέλει να ξεπεράσει κάποιον που έγραψε 70% με προϋπηρεσία (τουλάχιστον στον πολυπληθή κλάδο της διεκπεραίωσης) εντελώς άσχετη και μεταπτυχιακά (πολλές φορές εξ αποστάσεως, πληρωμένα, χωρίς εξετάσεις) επίσης άσχετα με διοίκηση. Και εσείς μιλάτε για αξιοκρατία.. Το νομοσχέδιο να περάσει ως έχει, η βαθμολογία των εξετάσεων αρκεί, δεν επιφέρει τεράστιες αλλαγές, γιατί όλοι που έχουμε 5-6 μόρια προσαυξήσεων,οι περισσότεροι δηλαδή,θα πέσουμε. Δεν πρόκειται για τα καπρίτσια σας να περιμένουμε τα αποτελέσματα το 2026.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 12:32 | ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑ

    Παλεύουμε σε ολη μας τη ζωή να αποκτήσουμε γνώσεις και προϋπηρεσία και πετυχαίνουμε σε γραπτό διαγωνισμό και μας λέτε ότι θα σβήσουν τα χρόνια της προσπάθειάς μας; κατάργηση του άρθρου και διορισμός όλων όσων πέτυχαν στις εξετάσεις με τα δικά του προσόντα ο καθένας.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 12:23 | Κ.

    Το συγκεκριμένο άρθρο θίγει παραπάνω από τους μισούς επτυχόντες, διότι είναι σχεδόν διπλάσιοι όσοι είναι ακόμα αδιόριστοι και τους αφορά! Όλους αυτούς που δεν έχουν φωνή εκπροσωπεί ο σύλλογος! Κανένας άλλος δεν έχει δικαίωμα να λέει ότι λειτουργεί αντιπροσωπευτικά!
    Αν όχι όλοι, οι περισσότεροι ακόμα κι αν δεν έχουν μιλήσει ως τώρα, θα κινηθούν ομαδικά για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους, μέσω δικαστικών προσφυγών!

    ΥΓ. Όσοι δεν μπορούν να αποδείξουν όσα ισχυρίζονται, καλύτερα ας κρατήσουν την άποψή τους για τον εαυτό τους! Ο γάιδαρος δεν πετάει όσο κι αν προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 12:56 | MENIOS

    ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 12:12 | Επιτυχών

    Η εφαρμογή του άρθρου αναμφισβήτητα θα οδηγήσει σε ταχεία έκδοση αποτελεσμάτων, αφού αυτό επιτάσσει το δημόσιο συμφέρον. Δεν τίθεται θέμα συνταγματικότητας, αφού η προσμέτρηση επιπλέον μορίων στις πρώτες προκηρύξεις αφορούσε στο σύνολο των υποψηφίων, ενώ η μη προσμέτρησή τους στις προκηρύξεις που θα ακολουθήσουν αφορούν και πάλι στο σύνολο των υποψηφίων. Οι υποψήφιοι κατατάσσονται διαφορετικά μεν, ισότιμα δε.
    Όσοι εγείρουν θέμα συνταγματικότητας, σίγουρα γνωρίζουν λιγότερα από την έμπειρη νομοπαρασκευαστική επιτροπή που έθεσε το νομοσχέδιο προς διαβούλευση.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 12:38 | Θωμάς

    Η αλλαγή της μοριοδότησης στη μέση του διαγωνισμού μόνο νομικά ζητήματα μπορεί να εγείρει. Όταν μάλιστα θα επανέλθει στην αρχική της κατάσταση μετά το πέρας των προκηρύξεων των ετών 2024-2025.

    Δεν γίνεται ένα μέρος των επιτυχόντων να διοριστεί με συγκεκριμένη μοριοδότηση και για το υπόλοιπο να ισχύσουν διαφορετικά κριτήρια.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 12:17 | Επιτυχ. 2Γ

    Αξιοκρατία=προηγείται ο πιο άξιος
    Ισότητα=ίση μεταχείριση μεταξύ των επιτυχόντων του ίδιου διαγωνισμού 2Γ
    Τα παραπάνω ορίζονται από το Σύνταγμα και ισχύουν για όλους τους πολίτες!
    Διαγωνισμός με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών χωρίς αρνητική βαθμολογία και χωρίς να λαμβάνονται υπόψη προσαυξήσεις για παραπάνω από τους μισούς επιτυχόντες οδηγεί σε αντιδημοκρατικές πρακτικές!
    Εφαρμόστε τους κανόνες του 2Γ καθώς και τα αντικειμενικά κριτήρια διορισμού που ισχύουν για όλες τις προκηρύξεις!
    Κανόνας δεν μπορεί να γίνεται αυτό που κάθε φορά μας βολεύει! Αλλιώς αν αμφισβητήσουν όλοι τα πάντα σύμφωνα με το συμφέρον τους είμαστε υπεύθυνοι για το χάος που δημιουργείται ως προς τον τρόπο λειτουργίας της κοινωνίας! Ας καταργηθούν και οι νόμοι, τι χρειάζονται κι αυτοί αφού μάλλον σαν εμπόδιο λειτουργούν στην ελευθερία μας, έτσι; Κι όταν ο διπλανός σας σκοτώσει γιατί αυτό τον βολεύει να κάνει τη δεδομένη στιγμή, ας πούμε όλοι δεν πειράζει! Τρελοκομείο!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 11:10 | Μαρια

    Αντισυνταγματική διάταξη που εκ των υστέρων αλλάζει ουσιωδώς τους όρους του 2Γ και θα ανατραπεί σε περίπτωση υιοθέτησής της στα δικαστήρια.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 11:12 |

    Συμφωνώ με το άρθρο, έπρεπε από την αρχή να μην προσμετρώνται τα επιπλέον προσόντα παρά μόνο το αποτέλεσμα του γραπτού διαγωνισμου, για αυτό άλλωστε συμμετείχαμε αλλιωΣ θα δίναμε σε Κ. Θα είχαμε ήδη διοριστεί και θα αποφεύγαμε τις ενστάσεις κ τις καθυστερήσεις. Ελπιζω να ψηφιστεί ως έχει και να μην αλλάξει κάτι λόγω πιέσεων από άτομα που τους συμφέρει η μοριοδότηση. Σε γραπτό διαγωνισμό δώσαμε κ ας πάρει τη θέση ο καλύτερος όπως γίνεται και στην ΕΣΔΔΑ τόσα χρόνια.
    Θεωρω ότι κ στον επόμενο διαγωνισμό πρέπει να ισχύει μόνο ο βαθμός του γραπτού.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 11:24 | Χαρά Χρυσολουρη

    Σε όλα τα άλλα άρθρα συμφωνώ. Ναι στην εντοπιότητα στους μικρούς δήμους και στην αύξηση των χρόνων παραμονής σε θέση που διεκδικήσαμε με χρήση της εντοπιότητας από 10 σε 15 χρόνια. Ναι στην ποινή…δε μπορεί να δηλώνει ο καθένας τα πάντα έτσι…για να δει αν θα περάσει και μετά να αρνείται την θέση και να καθυστερούν οι διαδικασίες. Εδώ όμως στο άρθρο 17 θα διαφωνήσω. Ο γραπτός διαγωνισμός ήρθε στη ζωή μας για να δώσει την ευκαιρία και σε άτομα χωρίς διδακτορικά, μάστερ, προϋπηρεσίες κτλ. να έχουν πιθανότητα διορισμού. Δεν ακυρώνει όμως τα πτυχία μας αφού δίνει κάποια μόρια και από αυτά. Φυσικά και θα γίνουν αλλαγές στην κατάταξη αν μετρήσετε μόνο το γραπτό βαθμό και προσωπικά το θεωρώ μεγάλο ΛΑΘΟΣ! Εγώ έτυχε την μοναδική ημέρα που δίναμε εξετάσεις να ψήνομαι στον πυρετό και να μη γράψω άριστα όπως θα ήθελα…γιατί να εξαιρέσετε τα χρόνια προϋπηρεσίας μου( που για μένα θα έπρεπε να μετράνε μόνο αν έχεις δουλέψει στο κλάδο σου…) τα μάστερ μου τις ξένες γλώσσες μου κτλ που πάλεψα να αποκτήσω όλα αυτά τα χρόνια???

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 11:39 | Κανένας

    Για αποδείξτε την αξία σας με βάση έναν βαθμό που κατά 50% τουλάχιστον είναι αποτέλεσμα τυχαίας επιλογής σε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών χωρίς αρνητική βαθμολογία; Πολύ θα ήθελα να δω με ποιον τρόπο θα αποδειχθεί η αξία σας στο δικαστήριο! Και με ποιον τρόπο θα αποδείξετε ότι το δημόσιο συμφέρον είναι να πληρώνει το κράτος υπαλλήλους χωρίς προσόντα που έχουν διοριστεί κατ’ εξαίρεση και είναι αμφίβολο αν μπορούν να κάνουν οποιαδήποτε δουλειά! Αποδείξτε ότι είσαστε πιο άξιοι από αυτούς που έχουν περισσότερα προσόντα! Προφανώς δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, γι’αυτό τον λόγο άλλωστε σε όλες τις προκηρύξεις πάντα προηγούνται αυτοί με τα περισσότερα τυπικά προσόντα! Αυτό δεν αλλάζει απλώς επειδή σας βολεύει! Αυτό δεν είναι κράτος δικαίου, είναι ζούγκλα, όταν ο καθένας προσπαθεί να εφαρμόσει τους δικούς του κανόνες στο δημόσιο βίο!
    Και όλα αυτά συμβαίνουν με τις ευλογίες του ΑΣΕΠ, μιας ανεξάρτητης αρχής που υποτίθεται ότι λειτουργεί με κανόνες, διαφάνεια και αξιοκρατία! Αλήθεια τώρα; Οι κανόνες δεν ορίζονται από εσάς αλλά από τον 2Γ και είναι ξεκάθαροι. Όλα τα υπόλοιπα είναι αντισυνταγματικά!

  • 13 Σεπτεμβρίου 2024, 11:14 | Χρύσα

    Να διοριστούμε όλοι. Να δοθούν θέσεις για όλους τους επιτυχόντες. Γρήγορα όμως γιατί ζούμε με άγχος