Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να μη μείνουν κενές θέσεις.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
θετική κίνηση για τους υποψήφιους που προσπάθησαν κ κατάφεραν να φτάσουν κοντά στη βάση! απ ότι φάνηκε από τα αποτελέσματα οι ερωτήσεις ήταν υπέρ το δέον απαιτητικές!η βάση για το κάθε μάθημα ίσως αρκει να παει στο 45 ή 50.
Νομίζω αρκετά δίκαιο μέτρο προκειμένου να βρουν το δίκιο τους όσοι πραγματικά αδικήθηκαν από τους όρους που ίσχυσαν στο διαγωνισμό. Ο αριθμός των θέσεων που έμειναν κενές ήταν μεγάλος και πρέπει να συμπληρωθεί από τα άτομα που έλαβαν μέρος και έμειναν εκτός ακόμα και για λιγότερο από μια μονάδα!Να ψηφιστεί άμεσα ώστε να δημιουργηθεί νέος πίνακας επιτυχόντων και μακάρι να υπάρξουν και επιλαχόντες που θα προσληφθούν σε βάθος χρόνου.
Και μόνο που γίνεται τροποποίηση σε αρχικούς όρους προκήρυξης οι οποίες αντιβαίνουν στην επικείμενη νομοθεσία είναι αντισυνταγματικό και η μόνη λύση κ δίοδος είναι η διαφυγή των προσφύγων στο συμβούλιο της επικρατείας με αιτήσεις ακύρωσης σε περίπτωση που περάσετε ενόψει εκλογών αυτό το άρθρο..ακυρωστε άμεσα το εν λόγο άρθρο..είναι παρανομο
όταν εγινε ο διαγωνισμος ειχε τους ορους του , και βασεις του. Με ευθύνη – συνεργασια του φορεα εγινε ο διαγωνσμος. ο Φορεας ήθελε δύσκολα θεματα. τώρα που τα έκανε θάλασσα, ζητα να μειωθεί η βαση , προεκιεμενου να παρει τους επιχόντες. Ειμαστε σοβαροι? ή επρεπε να μην υπαρχει βαση κια να παρει τους 822 πρωτους κατανεμημημενους να κλαδο και ειδικοτητα.
Αυτό που γινεται ειναι ανήθικο. Αρθρο 4: (Ισότητα των Ελλήνων)
1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου. και τωρα τροποποιες το νομο για να βγουν τα κουκια της προκήρυξης.
Αισθημα δικαιου σου λεει μετα.
Να παρει τους υπολοιπους η ΑΑΔΕ μέσω της 2Γ / 2022.
απαραδεκτοι
Συμφωνώ απόλυτα με την τροπολογία.Να προχωρήσετε άμεσα στην ψήφιση της. Τα κενά πρέπει να καλυφθούν και οι υποψήφιοι υπάρχουν.
Παρακαλούμε να μην αγγίξετε τις θέσεις που δικαιωματικά ανήκουν στις ειδικές ομάδες και τις αναδιανείμετε στους υποψήφιους γενικής κατηγορίας. αυτό θα αποτελούν σε κατάφορη αδικία για τρίτεκνους, πολύτεκνους, ΑΜΕΑ δεδομένης της επιπλέον δυσκολίας και για να μελετήσουν ύλη που τελικά δεν τηρήθηκε (υπήρχαν πολλά ερωτήματα εκτός θέματος δυστυχώς) αλά και για αν βρουν εργασία. Ο διαγωνισμός αυτός δυστυχώς ήταν αποτυχημένος και θα έπρεπε να κυρηχτεί άκυρος και αντισυνταγματικός. Τουλάχιστον αυτή την ύστατη στιγμή να καταργηθούν οι βάσεις και να τοποθετηθούμε οι καλύτεροι βάσει της βαθμολογίας τους. Ειδικά δε για τις ειδικές κατηγορίες πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να καταργηθούν οι βάσεις και να περάσουν οι υποψήφιοι ΜΟΝΟ των αντίστοιχων κατηγοριών (εν θέλετε να τηρήσετε την αρχή της ισότητας) βάσει του Μ.Ο. τους ΚΑΙ μονο. ΔΕΝ συμφωνώ με την μείωση των βάσεων σε 40 και 50% αντίστοιχα διότι μοιάζει φωτογραφικό και δεν προκύπτει από καποια λογική. Παρακαλούμε για άρση των βάσεων ο μόνος τρόπος για να διορθωθεί η κατάφορη αδικία αλλιώς ακύρωση του διαγωνισμού. Ευχαριστώ
Δίκαιη απόφαση για όσους το πάλεψαν κάτω από τέτοιες συνθήκες. Ελπίζουμε στην ψήφιση του.
Η αυθαίρετη αλλαγή βάσης σε κάθε μάθημα δεν θα δώσει πραγματική λύση σε αυτό που έγινε με την εξέταση. Υπάρχουν εκατοντάδες υποψήφιοι που ενώ έχουν γράψει για παράδειγμα 80% στο ένα μάθημα βαρύτητας, να έχουν γράψει 35-39.9% στο άλλο μάθημα. Αυτοί δεν είναι λιγότερο ικανοί για την ΑΑΔΕ από κάποιον που έγραψε 45% στα δύο μαθήματα βαρύτητας και 70% στις λεκτικές δεξιότητες.. μάλλον είναι καλύτεροι..
Εάν ψηφιστεί τελικά τροπολογία για αλλαγή της βάσης ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ…το καλύτερο θα ήταν αυτό να γίνει μόνο στο γενικό Μ.Ο. και να καταργηθούν οι βάσεις στο εκάστοτε μάθημα διότι αλλιώς όλο αυτό θα φαίνεται φωτογραφικό. Κάτι σαν φθίνουσα σειρά κατάταξης στον γενικό Μ.Ο..
Οι αλλαγές εκ των υστέρων είναι ανήθικο διότι ο καθένας από εμάς θα είχε άλλη στρατηγική αν ήξερε ότι η βάση είναι 40 αντί 55 στο κάθε μάθημα. Για παράδειγμα θα μπορούσα εγώ που ήμουν καλός στην λογιστική και πήρα υψηλό βαθμό..να μην έπαιρνα τό ρίσκο στο φορολογικό δίκαιο να απαντήσω σε παραπάνω ερωτήσεις από αυτές που ήξερα και η μπίλια της βαθμολογίας να μου καθόταν γύρω στο 45-47. Η βάση του 55 με έκανε να πάρω το ρίσκο και με την αρνητική βαθμολογία να πάω στο 39.
Δηλαδή είναι καλύτερος κάποιος που με πέρασε με 45 και στα δύο μαθήματα;;
Όπως και να έχει, εάν τελικά ψηφιστεί ακριβώς προτάθηκε η τροπολογία με 40 σε κάθε μάθημα βλέπω να ανοίγει ο ασκός του Αιόλου για προσφυγές και να δημιουργεί προηγούμενο.
Η μείωση μόνο του γενικού μέσου όρου ή νέος γραπτός διαγωνισμός μου φαίνεται το δικαιότερο.
Συμφωνώ με την πρόταση για τροποποίηση του εν λόγω άρθρου. Οι κενές θέσεις πρέπει να καλυφθούν άμεσα και με αυτή τη ρύθμιση είναι δίκαιο για όσους προσπάθησαν και δεν πέρασαν με τις υπαρχουσες βάσεις. 40% ανά μάθημα και 50% συνολικά είναι δίκαιη αλλαγή καθώς θα αντισταθμίσει κάπως και την αρνητική βαθμολογία (35%)
Παιδιά με μεταπτυχιακά κ διδακτορικά να μην είναι αξία λέτε;; Η βάση ανά μάθημα να καταργηθεί κ να μεριμνήσετε για τις ειδικές θέσεις!! Είστε κράτος δικαίου κ έχετε χρέος να το κάνετε!!
Καταρχάς το να γίνει τροποποίηση των αρχικών προϋποθέσεων είναι αντισυνταγματικό!!!Δείχνει ξεκάθαρα ότι θέλει να ευνοήσει φωτογραφικά συγκεκριμένους υποψηφίους και να αδικήσει την πληθώρα που ως επί το πλείστον είναι εξίσου άξιοι να καλύψουν τις θέσεις αλλά λόγο των νέων προϋποθέσεων να βρεθούν πάλι ως απορριπτέοι..θα πρέπει να ακυρωθεί η εν λόγο τροποποίηση η οποία είναι παράνομη και να γίνει πίνακας επιλαχόντων ώστε να έχουν δικαίωμα συμμετοχής όλοι οι υποψήφιοι από τον υψηλότερο βαθμό ως και των χαμηλότερο σε κατάταξη μέχρι την κάλυψη κ πλήρωση όλων των κενων θέσεων χωρίς καμία διάκριση κ χωρίς να αποκλείει κανεναν.
Μία βάση για όλα τα μαθήματα είναι δίκαιη λύση.Το 40% ανά μάθημα είναι φωτογραφικό και ίσως να μην επιφέρει και το αναμενόμενο αποτέλεσμα της κάλυψης των κενών θέσεων που είναι και το ζητούμενο.Μία βάση και φθίνουσα σειρά κατάταξης που είναι μία τακτική που εφαρμόζετε σε τόσες εξαιτάσεις και διαγωνισμούς χρόνια τώρα!
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ.
ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΥΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Συγχαρητήρια!! Αναμένουμε να ψηφιστεί με βάση 40 για καθε μαθημα και γενικό μ.ο 50. Επιτέλους δικαίωση για το διαβασμα μας
Συγχαρητήρια!! Αναμένουμε να ψηφιστεί με βάση 40 για καθε μαθημα και γενικό μ.ο 50. Επιτέλους δικαίωση για το διαβασμα μας
ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ! ΔΙΚΑΙΗ ΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΕΞΟΔΑ ΝΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ. ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ 35%, Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ 40% ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ 45% ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ.
Η πιο αξιοκρατική και δίκαιη λύση θεωρώ ότι είναι η κατάργηση της βάσης σε κάθε μάθημα και η κατάταξη των υποψηφίων με βάση τον μέσο όρο των τριών μαθημάτων, η δε μείωση της βάσης απο 60 % σε 50% ορθώς προτάθηκε με την εν λόγω τροπολογία, διότι τα θέματα ειδικά στην λογιστική ήταν υπέρ το δέον δύσκολα, κάποια εκτός ύλης και κάποιες ερωτήσεις ήταν δυστυχώς και απαραδέκτως θέματα παλαιότερων ετών του οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των υποψηφίων να μην μπορέσει να ανταπεξέλθει αν και οι περισσότεροι από τους υποψηφίους κατέβαλαν πολύ μεγάλη προσπάθεια, αφιέρωσαν πολύτιμο χρόνο και δαπάνησαν μεγάλα χρηματικά ποσά σε φροντιστήρια.
ΕΦΟΣΟΝ Η ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.
ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ.
Εφόσον όσοι δεν έπιασαν την αρχική βάση, θεωρούνται μη επιτυχόντες , το δίκαιο είναι να συνταχθεί ένας πίνακας συμφωνα ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ κατά φθίνουσα σειρά . Ζητάμε κατάρριψη της βάσης στα επιμέρους μαθήματα , διότι παραγκωνίζει τη συνολική επίδοση του υποψηφίου και η οποία επίδοση αναδεικνύεται ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων παράλληλα με τη μείωση του αδικαιολόγητα υψηλού συντελεστή της αρνητικής βαθμολογίας. Αναμένουμε τη σχετική ψήφιση.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Έτσι θα αναδιαμορφωνονταν δικαιότερα οι βαθμοί αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα των γραπτών. Αναμένουμε τη σχετική απόφαση.
Οι υποψήφιοι της κατηγορίας ΔΕ γιατί μένουν εκτός της τροποποίησης? Αφου προτείνετε μια τροπολογία θα έπρεπε να ισχύει για όλους τους συμμετέχοντες.
Θα έπρεπε απλά να μπουν με φθίνουσα ταξινόμηση όλοι που δώσαν εξετάσεις και η ΑΑΔΕ ανάλογα με τις ανάγκες της να διάλεγε μεχρι πόσο κάτω θα πάρει ή όχι. Κατι σαν επιτυχόντες και επιλαχόντες.
Και γιατί μόνο ΠΕ και ΤΕ; Θα ήταν δίκαιο για όλες τις κατηγορίες και ανάλογα η ΑΑΔΕ ας διαλέξει μέχρι το βαθμό που θέλει.
Κάντε το και για τους ΔΕ αλλιώς μπορεί να σας πάει κάποιος στα δικαστήρια.
Πολύ σωστή απόφαση, αναμένουμε να ψηφισθεί παράλληλα με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα ήταν απόλυτα δίκαιο.
Αλλαγή των όρων του διαγωνισμού εκ των υστέρων είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ. Το πιο δίκαιο κι αξιοκρατικό είναι να συνταχθεί πίνακας με τους αρχικά μη επιτυχόντες , οι οποίοι πια να θεωρούνται επιλαχόντες και να απορροφηθούν σύμφωνα με ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ, αφού αυτός δείχνει το γενικότερο επίπεδο εκάστου υποψηφίου. Διαφορετικά, θα υπάρξουν αντιδράσεις απ τους αδικημένους και θα γίνουν πολλές πρόσφυγες.
Η ΑΔΙΚΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΜΕ ΑΛΛΗ ΑΔΙΚΙΑ. ΕΠΙΚΑΛΛΕΙΣΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΤΆΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 50 ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
Ορθή επιλογή καθώς λαμβάνει υπόψη της τόσο τις ανάγκες των υπηρεσιών όσο και τον αγώνα υποψηφίων. Οι τελευταίοι είναι απόφοιτοι νομικής και οικονομικών επιστημών οπότε κατ αρχήν μπορούν να ανταπεξελθουν στις απαιτήσεις των θέσεων εργασίας. Τα σχόλια περί αντισυνταγματικότητας ειναι τουλάχιστον αστεία και γίνονται προς εξυπηρέτηση προσωπικού συμφέροντος. Αν κάποιος έχει γράψει κάτω από 40 σημαίνει χονδρικά ότι έγραψε γύρω στα 7/20, πράγμα που μαρτυρά την ανεπαρκή προετοιμασία τους.
ΕΧΕΤΕ ΓΡΆΨΕΙ ΣΧΕΔΌΝ 500 ΆΤΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ. ΈΝΑΣ ΑΠΌ ΕΣΆΣ ΔΕΝ ΒΡΈΘΗΚΕ ΝΑ ΓΡΆΨΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΆΔΙΚΟ ΆΡΘΡΟ ΠΕΡΊ ΠΑΡΑΓΡΑΦΉΣ ΤΩΝ ΧΡΕΏΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΉΜΟΥΣ;
Εφόσον δεν συμπληρώθηκαν οι θέσεις της προκήρυξη, ο διαγωνισμός θα πρέπει να ακυρωθεί και να γίνει νέος από μηδενική βάση.
Για τις ειδικές κατηγορίες γιατί δεν μεριμνήσετε;;; Δεν θα έπρεπε να είμαστε λιγάκι ευαισθητοποιημένοι;;;
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.
Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.
Κάντε ΝΕΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ! Θα περιμένουμε, αλλά μην μας κοροϊδεύετε! Μην μας εμπαίζετε!
Μία είναι η δίκαιη λύση, να προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός! Ας μείνουν κενές οι θέσεις! Νέος διαγωνισμός με τα ίδια μαθήματα και κυρίως σοβαρά θέματα (εξυπακούεται και σοβαρούς θεματοδότες)! Όλα τα άλλα είναι αστειότητες που δεν θα έχουν ελπίδες αντοχής στα δικαστήρια.
Οι όροι του διαγωνισμού ήταν σαφείς και ορισμένοι.
Το φιάσκο με την πρωτοφανή αποτυχία δεν ήταν τόσο συνέπεια μίας προβληματικής προκήρυξης, αλλά, κυρίως, ενός προβληματικού διαγωνισμού.
Έχουν ειπωθεί και γραφτεί τα τερατώδη σφάλματα του Α.Σ.Ε.Π., ενδεικτικά,
ερωτήσεις copy paste, αυτολεξεί και με την ίδια σειρά, από εξετάσεις του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, ελλιπής καταμερισμός ερωτήσεων συγκριτικά με τη θεματολογία και
ερωτήσεις με καταργημένες ορολογίες που δεν υφίστανται πλέον στην ισχύουσα νομοθεσία (Διεθνές Πρότυπο Ελέγχου 705).
Η προκήρυξη 1Γ/2022, σε σχέση με την 1Γ/2017, δυσκόλευε αφόρητα τους υποψηφίους με τις βάσεις, την υψηλή αρνητική βαθμολογία και, κυρίως, την προσθήκη
ενός ακόμα μαθήματος, άσχετου με το κύριο αντικείμενο
των συμμετασχόντων (Νομικοί διαγωνίζονταν και στη Λογιστική, Οικονομολόγοι διαγωνίζονταν και στο Δίκαιο).
Αλλά όσο ασφυκτικοί κι αν ήταν οι όροι, ήταν γνωστοί! Αν διαγωνίζονταν οι υποψήφιοι σε σοβαρά θέματα,
δεν θα υπήρχαν κενές θέσεις, παρά τη δυσκολία των όρων! Επιτακτική η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΝΕΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!
Αλλαγή, εκ των υστέρων, των όρων μίας προκήρυξης είναι άκρως προβληματική και σκανδαλώδης! Το φωτογραφικό, αυθαίρετο 40 της βάσης σε κάθε μάθημα αλλάζει καθοριστικά τα αποτελέσματα. Αν ήταν εξαρχής γνωστή η βάση αυτή, θα άλλαζε η στρατηγική απαντήσεων των υποψηφίων. Στον διαγωνισμό θα έπρεπε να απαντήσουμε σωστά σε τουλάχιστον 33 από τις 60 ερωτήσεις, προκειμένου να φτάσουμε τη βάση του 55%. Ήμουν βέβαιος για τις 24 ερωτήσεις, με τις οποίες θα έπιανα το 40% που θέλετε τώρα να περάσετε και ρίσκαρα να απαντήσω σε άλλες 9 για να πιάσω το 55% που ίσχυε…και με την αρνητική βαθμολογία, αντί να φτάσω στο 55, πήρα κάτω του 40. Αν ήταν γνωστή η βάση, δεν θα ρίσκαρα να απαντήσω σε άλλες 9 ερωτήσεις, γιατί θα είχα διασφαλίσει το 40 της βάσης. Με την τροποποίηση ευνοείτε τους μέτριους τυχερούς και όχι τους ικανούς. Μόνο ο σταθμισμένος(με τους συντελεστές βαρύτητας που ισχύουν) μέσος όρος αντικατοπτρίζει την επίδοση του υποψηφίου. Και αν ήταν εκ των προτέρων γνωστό ότι αυτό θα ισχύσει, δεν θα άλλαζε ΤΙΠΟΤΑ στην στρατηγική των απαντήσεων των υποψηφίων! Αλλαγή της αρνητικής βαθμολογίας, της βάσης ανά μάθημα και της συνολικής βάσης, που θα ήταν γνωστές εξαρχής, θα είχαν επηρεάσει και μεταβάλει καθοριστικά τον τρόπο απάντησης, το ρίσκο και, φυσικά, τα αποτελέσματα. Ο μέσος όρος, χωρίς καμία μεταβολή των όρων, προσφέρει την πραγματική εικόνα της επίδοσης των υποψηφίων και δεν αδικεί κανέναν! Δεν θα επηρέαζε κανέναν αν ήταν γνωστό εξαρχής(πάλι την ίδια στρατηγική θα ακολουθούσε κάθε υποψήφιος για να πιάσει τις βάσεις) και αν ισχύσει, δεν θα συναντήσει αντιδράσεις, αφού οι ίδιοι γνωστοί όροι-βάσεις ίσχυσαν για όλους! Δεν θα αδικηθεί κανείς!
ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Ή Πίνακας κατάταξης σε φθίνουσα σειρά με βάση τον ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ!
Συμφωνώ απόλυτα με την μείωση της αρχικής βάσης του διαγωνισμού καθώς οι υποψήφιοι που έφτασαν πολύ κοντά και δεν μπόρεσαν να περάσουν το κατώφλι της αρχικής βάσης αποτελούν τους πιο καλά προετοιμασμένους υποψήφιους για να πληρώσουν τις κενές θέσεις τις ΑΑΔΕ μακάρι αν ψηφιστεί άμεσα.
«Πρόκειται για αντισυνταγματική ρύθμιση – παρωδία, αν ψηφιστεί ως έχει, η οποία θα καταπέσει μελλοντικά στα δικαστήρια, όπως κατέπεσαν η ειδική εμπειρία για να μονιμοποιηθούν συμβασιούχοι (2Κ/2019 και άλλες προκηρύξεις), η εκ των υστέρων (μετά τα προσωρινά αποτελέσματα) κατά το δοκούν αλλαγή συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων και εμπειρίας στην 1Κ/2017 για τα δικαστήρια και άλλες τέτοιες αστειότητες του ΑΣΕΠ, που δυστυχώς με όσα γίνονται χάνει το κύρος του.Από τη μία ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ κατηγορούσε σε post του στο facebook τους υποψηφίους που δήλωσαν συμμετοχή στο διαγωνισμό, επειδή προσήλθε μόνο το 45% αυτών, ενώ το κράτος έκανε έξοδα για να εξεταστούν πολλοί περισσότεροι. Κι από την άλλη, δεν αναλογίστηκε τα λάθη του ως Πρόεδρος του συγκεκριμένου φορέα, όταν για το διαγωνισμό σπαταλήθηκαν πόροι χωρίς να καταφέρουν να βρουν, ανάμεσα σε πτυχιούχους με μεταπτυχιακά, τους καταλληλότερους για να καλύψουν τις θέσεις! Για έναν διαγωνισμό που πολλές ερωτήσεις ήταν copy paste από σημειώσεις συγκεκριμένων Καθηγητών, θα έρθετε τώρα αυθαίρετα να βάλετε βάση 40% στο κάθε μάθημα και 50% στο σύνολο; Ποιος εγγυάται ότι αυτό δεν γίνεται φωτογραφικά εκ των υστέρων και ότι όλο αυτό δεν ήταν από την αρχή σχεδιασμένο; Γιατί η βάση να είναι 40% σε κάθε μάθημα κι όχι π.χ. 42% ή 38%; Αν κάποιος αυτή τη στιγμή έχει βαθμό 35% και γνώριζε εξ αρχής ότι η βάση θα ήταν στο 40%, πιθανόν να απαντούσε 1-2 λιγότερες ερωτήσεις ώστε να είναι πιο σίγουρος ότι δεν θα πέσει κάτω από αυτή, σε σχέση με όταν η βάση είχε τεθεί στο 55% (οπότε αναγκαστικά αν έβλεπε ότι δεν πλησιάζει το 55%, ρίσκαρε και απάντησε περισσότερες σε ερωτήσεις). Η εκ των υστέρων αλλαγή των όρων της προκήρυξης και ιδίως όταν μπαίνουν φίλτρα αυθαίρετα είναι ξεκάθαρα αντισυνταγματική γιατί περιορίζει την ισότιμη πρόσβαση των πολιτών στις δημόσιες θέσεις.Η μόνη λύση, αν θέλουν να πάρουν από αυτό τον διαγωνισμό άτομα, είναι να μην υπάρχει καμία βάση και να πληρωθούν οι θέσεις με φθίνουσα σειρά βαθμολογίας. Ακόμα και αυτή η λύση μπορεί να εγείρει ζητήματα (και πάλι στη λογική ότι αν ήταν από την αρχή γνωστό ίσως κάποιος να αντιμετώπιζε αλλιώς τα θέματα), αλλά είναι ο λιγότερο εκ των υστέρων παρεμβατικός τρόπος στα αποτελέσματα! Άλλωστε, αφενός πρόκειται για πτυχιούχους στο αντικείμενο των προκηρυσσόμενων θέσεων (δεν ήταν δεκτό οποιοδήποτε πτυχίο) κι αφετέρου με έναν παρόμοιο τρόπο θα πληρώνονταν οι θέσεις αν έκαναν διαγωνισμό με σειρά προτεραιότητας. Οτιδήποτε άλλο, θα δημιουργήσει δικαστικές διαμάχες και επιπλέον διοριστέους σε μερικά χρόνια, όταν η ρύθμιση καταπέσει κ αναγκαστεί το κράτος να διορίσει όσους κερδίσουν δικαστικά. Ελπίζω στους ιθύνοντες να πρυτανεύεσει η λογική, εκτός αν κρύβονται άλλα πράγματα πίσω από τον διαγωνισμό παρωδία και τις εκ των υστέρων ρυθμίσεις.»
Ας γίνει ή το ένα ή το άλλο!! Κ ας μεριμνήσουν για τις ειδικές θέσεις να παν στα σωστά άτομα!! Αλλιώς άδικο το λιγότερο που μπορώ να πω
«Ξεφτυλιζεται ο θεσμός των γραπτών διαγωνισμών και το ίδιο το ΑΣΕΠ με τέτοιες πρακικές. Από τη στιγμή που έχουν βγει βαθμοί τους οποίους μπορείτε να πληροφορηθείτε, η οποιαδήποτε αλλαγή των κριτηρίων εκ των υστέρων είναι παράνομη και καταχρηστική και θα καταπέσει νομικά. Ας βάζατε εξαρχής λογικά κριτήρια. Μόνο φθίνουσα σειρά κατάταξης με βάση τον ΜΟ στο 50% που είναι και το ελάχιστο ως βάση, είναι σχετικά δίκαιο, για να καλυφθούν οι θέσεις και να υπάρξουν και επιλαχόντες! Βάση 40 δεν υφίσταται πουθενά!!
Το απόλυτο δίκαιο ήταν να έχετε ακυρώσει εξαρχής τον διαγωνισμό. Λάβατε γνώση των καταγγελιών που έγιναν στον ΑΣΕΠ?Γιατι δεν μεριμνήσατε νωρίτερα πριν βγουν οι βαθμοί??Γιατί όταν ζητούσαμε επανεξέταση στα μαθήματα που έγιναν τα έκτροπα.. δεν το δεχτήκατε?? Ολα έγιναν καλώς έλεγε ο ΑΣΕΠ στις εφημερίδες.Ούτε τα θέματα με τα απαρχαιωμένα ΔΠΕ δεν παραδεχόταν ο ΑΣΕΠ. Τόσο καλώς έγιναν όλα λοιπόν που τώρα, εκ των υστέρων, θέλετε να αλλάξετε τα κριτήρια!! Γιατί από τη στιγμή που βγήκαν οι βαθμοί δημιουργούνται άλλα θέματα!!γιατι 40 και όχι 45, γιατί 40 και όχι 35, και γιατί όχι καθόλου βάση!!!Αυτά τα θέματα δημιουργούνται όπως διαπιστώσατε. Ας αλλάζατε τα κριτήρια προτού βγάλετε τους βαθμούς, τώρα η οποιαδήποτε ρύθμιση που ευνοεί κάποιους και σε αυτούς τους κάποιους είναι κάποιοι που θέλετε… είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ!!Το 40 είναι ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ όπως φωτογραφικά ήταν και τα θέματα της Λογιστικής ειδικά για ελεγκτές και κοστολόγους.Το 80% των ερωτήσεων ήταν από το 20% της ύλης. Αναξιοκρατία και αδιαφάνεια από την αρχή μέχρι το τέλος. ΄Οχι βάση ανά μάθημα από τη στιγμή που δεν υπήρξε ισότιμη αντιμετώπιση όλων των μαθημάτων όσον αφορά τα τεθέντα θέματα!!Καλύψτε το σύνολο των θέσεων με τον ΜΟ ή κάντε νέο ΥΓΙΗ διαγωνισμό!!»
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Επίσης θεωρώ εξίσου δίκαιο να γίνει στρογγυλοποίηση των δεκαδικών ψηφίων στη μονάδα.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Έτσι θα αναδιαμορφωνονταν δικαιότερα οι βαθμοί αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα των γραπτών. Αναμένουμε τη σχετική απόφαση.
ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΗ Η ΟΜΟΡΦΗ ΧΩΡΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΓΑΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΩ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΔΙΚΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΕΙΟ ΤΟΥ ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Πολύ σωστή και δίκαιη η τροπολογία. Διορθώνει τα κακώς κείμενα και τα παράταιρα της διοργάνωσης. Η βάση των 40 ρίχνει αρκετά το επίπεδο αλλά μάλλον διαφορετικά δεν καλύπτονται οι θέσεις. Γ’αυτο προτάθηκε προφανώς. Σχετικά με τις προτάσεις για εξάλειψή των βάσεων και τη διατήρηση μόνο μιας σειράς κατάταξης, τις θεωρώ άτοπες και άδικες. Εξετάστηκαν όλοι σε μαθήματα εκτός του επιστημονικού τους πεδίου με ξεκάθαρο σκοπό να υπάρχει ένα επίπεδο γνώσεων και στα 3 μαθήματα. Για παράδειγμα κάποιος μπορεί να έγραψε ακόμη και 30 σε κάποιο μάθημα και να ανεβάζει το μέσο όρο του από το μάθημα του επιστημονικού του πεδίου. Είναι αυτό σταθμισμένη επάρκεια γνώσεων για στελέχωση της ΑΑΔΕ? Σε καμία περίπτωση. Απαιτείται η επιβολή βάσης και μέσου όρου αντίστοιχα.
Πολύ δίκαιη και αξιοκρατική
Λύση.Πρεπει μα ψηφισθεί
Ως έχει.
Η μείωση των συντελεστών είναι ένα θετικό γεγονός. προτιμώ οι προσλήψεις να γίνουν με αυτόν τον τρόπο, παρά από μετατάξεις. κάποια παιδιά μοχθήσαν και από συγκυρίες ή κάποια άλλα κακώς κείμενα του τρόπου που έγινε ο διαγωνισμός, δεν πέτυχαν.
Για έναν υποψήφιο με τουλάχιστον ένα μεταπτυχιακό,ξένες γλώσσες και πολλά χρόνια προϋπηρεσίας στο αντικείμενο εξ αρχής η όλη διαδικασία ήταν πολύ χρονοβόρα,κοστοβόρα και ψυχοφθόρα. Έτσι όπως διοργανώθηκε ο διαγωνισμός ξεπερνώντας οποιονδήποτε προηγούμενο σε βαθμό δυσκολίας (πολύ δύσκολα θέματα μονομερώς εστιασμένα πχ στην ελεγκτική, πολύ υψηλό ποσοστό αρνητικής βαθμολογίας μη ξεκάθαρα εκφρασμένο ούτε καν την ημέρα των εξετάσεων, εξέταση σε μάθημα εκτός ειδικότητας ) απογοήτευσε πλήθος συμμετοχόντων. Απαιτείται η άμεση διόρθωση των κριτηρίων βαθμολόγησης της προσπάθειας των υποψηφίων που αν και είναι επαρκώς καταρτισμένοι και ικανοί να υπηρετήσουν μια τέτοια υπηρεσία, θυσίασαν μέχρι και σοβαρές οικογενειακές υποχρεώσεις για την αξιοπρεπή συμμετοχή τους σε αυτόν τον διαγωνισμό. Η αδικία που έχει δημιουργηθεί μπορεί να διορθωθεί μόνο με φθίνουσα σειρά κατάταξης του μέσου όρου και στα τρία μαθήματα λαμβάνοντας υπόψη μικρότερο ποσοστό αρνητικής βαθμολογίας.