Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ

Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 17:26 | Θοδωρής

    Δεν γίνεται να αλλάζουν εκ των υστέρων οι όροι διαγωνισμού με τις βάσεις. Πολύ διαφορετική προσέγγιση για τον υποψήφιο όταν ξέρει την βάση εξαρχής και έχει υπολογίσει πόσες σωστές, πόσες λάθος και πόσες να μην απαντήσει και έχει προετοιμαστεί ( εφόσον ο συγκεκριμενος διαγωνισμός έχει αρνητική βαθμολογία). Διαγωνιζόμενοι που ήξεραν ότι είναι 40-50 στα 100 σίγουρα ρίσκαραν παραπάνω στις διαθέσιμες απαντήσεις.
    Πλέον μονόδρομος η κατάργηση των βάσεων ανά μάθημα και ο μέσος όρος με φθίνουσα.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 17:11 | Δήμητρα

    Σωστη νομοθετική ρύθμιση ώστε να διορθωθεί η αδικία που υπέστησαν όσοι συμμετείχαν στο διαγωνισμό, καθώς εξεταζόμενοι σε δυο γνωστικά αντικείμενα το ένα τελείως άγνωστο των γνώσεων και των σπουδών (είτε ανήκουν στον νομικό είτε στο οίκονομικο κλάδο) προσπάθησαν να ανταπεξέλθουν με το καλύτερο εφικτό τρόπο σε ερωτήματα εντελώς εξειδικευμένα, με καταργημενους όρους και διατάξεις. Η μείωση της βάσης στο 40 είναι αναγκαία καθώς θα στελεχωθουν οι υπηρεσίες με προσωπικό που θα έχει επιτύχει ένα ικανοποιητικό ποσοστό στην εξεταστική διαδικασία.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 17:43 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ Τ.

    Η ρύθμιση ειναι δίκαιη, άμεση και γενναία… με στόχο κατά τη γνώμη μου να καλυφθούν αν όχι όλες, τουλάχιστον οι περισσότερες κενές θέσεις ΠΕ και ΤΕ που έμειναν στον διαγωνισμό αυτό, γεγονός πρωτοφανές, για λόγους δημοσίου συμφέροντος και δη την άμεση στελέχωση της ΑΑΔΕ! Καμία αντισυνταγματικότητα και κανένα προηγούμενο δε δημιουργείται, όταν για πρώτη φορά στα χρονικά έμειναν λόγω των δυσκολοτάτων όρων του διαγωνισμού (υψηλή αρνητική, βάση ανα μάθημα 55 και μ.ο. 60) κενες 400 θέσεις ΠΕ και 165 ΤΕ,οι οποίες θα καλυφθούν με δίκαιο, αξιοκρατικό και διαφανή τρόπο από τους ίδιους τους διαγωνιζόμενους της 1Γ/2022! Αντιδράσεις πάντα θα υπάρχουν, από αυτούς που δεν έγραψαν καλά και είναι της λογικής, αφού δεν περνάμε εμείς γιατί να περάσουν αυτοί!!! Γίνεται αντιληπτό ότι αν οι προκηρυχθείσες θέσεις ειχαν καλυφθεί από τους αρχικώς επιτυχόντες, τώρα ουτε νομοθετική ρύθμιση θα είχαμε, ούτε τίποτε …οπότε για ποιο προηγούμενο και αντισυνταγματικότητα μιλάμε..

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 16:30 | Ισμήνη

    Η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι προς την λάθος κατεύθυνση. Δημιουργεί εκ νέου μια μεγάλη αδικία για άτομα που κατάφεραν να συγκεντρώσουν πολύ υψηλή βαθμολογία σε δυο εκ των τριών μαθημάτων και έχουν υψηλότερους γενικούς μέσους όρους από πολλούς εν δυνάμει επιτυχόντες. Επιπλέον είναι φωτογραφική γιατί ευνοεί συγκεκριμένη ομάδα υποψηφίων και ως τέτοια αντισυνταγματική. Ελπίζουμε η τροπολογία αυτή να μην περάσει ως έχει και αντ’ αυτής να ληφθεί υπόψιν ο γενικός μέσος όρος με φθίνουσα κατάταξη και απουσία βάσης. Αναμένουμε να βρεθεί μια δίκαιη λύση για όλους.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 16:07 | Έφη

    Ενιαίο δίκαιο μέσο όρο

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 16:38 | ΙΩΑΝΝΗΣ Π.

    Δίκαιη η ρύθμιση και προς τη σωστή κατευθυνση! Πρέπει να ψηφιστεί ακριβώς ως έχει, με βάση για κάθε μάθημα το 40 και Μ.Ο 50 δεδομένης της υψηλής και δυσανάλογης αρνητικής βαθμολογίας.Περιμένουμε την ψήφιση της, καθως δημιουργεί το δικαίωμα προσδοκίας σε πολλούς υποψηφίους οι οποίοι έχουν πετύχει και στα τρία μαθήματα τουλάχιστον το 40, μη δημιουργώντας αμφιβολίες για τύχη σε ένα από αυτά ή υποτίμηση ενός γνωστικού πεδίου έναντι άλλου,διασφαλίζοντας τη στελέχωση των υπηρεσιών της ΑΑΔΕ με αξιόλογο προσωπικό.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 16:30 | ΓΙΑΝΝΗΣ Π.

    ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ Η ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ. ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΝ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΜΟΡΙΑ.. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ. ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ, ΟΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΧΡΗΖΟΥΝ ΑΜΕΣΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΑΟΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 16:40 | Αριστοτέλης Μπεληγιάννης

    Ορολογία:

    «Αρχικοί επιτυχόντες»: οι ήδη ανακοινωμένοι επιτυχόντες με βάση τις αρχικές βαθμολογίες βάσης

    «Νέοι επιτυχόντες»: οι νέοι επιτυχόντες με βάση τις νέες, μειωμένες βαθμολογίες βάσης

    Επειδή πολλές από τις δηλωμένες προτιμήσεις των νέων επιτυχόντων έχουν ήδη καλυφθεί από τους αρχικούς επιτυχόντες και προκειμένου να μην μείνουν άλλες θέσεις κενές,

    είναι ανάγκη να δοθεί στους νέους επιτυχόντες η δυνατότητα επιλογής και άλλων θέσεων με συμπληρωματική αίτηση ή εναλλακτικά να προβλεφθεί ο διορισμός τους στις αμέσως επόμενες διαθέσιμες κενές θέσεις, δυνατότητα όχι πρωτόγνωρη, καθότι προβλεπόταν και σε παλαιότερες προκηρύξεις, λ.χ. στην 1Γ/2017, επίσης για θέσεις στην Α.Α.Δ.Ε.

    Συγκεκριμένα προβλεπόταν το εξής:

    «Σε περίπτωση κάλυψης όλων των θέσεων προτίμησής μου από άλλους υποψηφίους, αποδέχομαι το διορισμό μου σε οποιαδήποτε θέση παραμείνει κενή, ελλείψει
    προτιμήσεων υποψηφίων».

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 16:19 | ΜΑΡΙΑ Τ.

    Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΟΙ ΟΠΟΊΟΙ ΔΕΝ ΠΙΑΣΑΜΕ ΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΝ Μ.Ο. ΤΟΥ 60 Ή ΤΗ ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 55, ΑΛΛΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΓΓΡΑΨΑΝ ΜΕΤΡΙΑ, ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΟΡΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ (ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 55, ΥΨΗΛΟΤΑΤΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 35% ΚΑΙ Μ.Ο. 60). ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΟΤΙ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ (Δ.Ο.Υ. ΤΕΛΩΝΕΙΑ) ΘΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕΛΕΤΗΣΑΝ, ΚΟΠΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΜΟΧΘΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΘΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΥΨΗΛΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΜΕ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. Η ΛΥΣΗ ΕΠΡΕΠΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ (ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΑΜΕΣΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ). ΝΑ ΨΗΦΙΣΘΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΑ.
    ΚΑΠΟΙΑ ΕΥΝΟΙΚΟΤΕΡΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΡΟΝΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΛΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΘΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 16:31 | Πετρούλα Μελετίου

    Πολύ δίκαιο και σωστό για να καλυφθούν όλες οι θέσεις και να στελεχωθεί η ΑΑΔΕ με ικανό προσωπικό. Ήταν άδικο να μείνουν τόσες θέσεις κενές για όλους όσους διάβασαν και προσπάθησαν. Περιμένουμε να ψηφιστεί.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 16:54 | ΛΙΤΣΑ

    Καλησπέρα σας.
    Σαν συμμετέχων στο γραπτό έπειτα από 7 μηνη εντατική προετοιμασία, θεωρώ κατάφορα άδικη αυτή η τροπολογία ιδίως για όσους αρίστευσαν σε δυο απ τα τρία μαθήματα και έχουν υψηλό γενικό μέσο όρο.Πιστεύω το δίκαιο για όλους είναι να γίνει ότι και το 2017! Να επικρατήσει ο γενικός μέσος όρος κατά φθίνουσα σειρά! Μόνο έτσι δεν θα υπάρξουν αδικίες. Διαφορετικά , κι αν ισχύσει η κατατεθείσα τροπολογία , αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα κάποιος που έγραψε 80, 80 και 39 να αποκλειστεί. Ενώ κάποιος που έγραψε 3 40αρια (!) να περάσει! Με άλλα λόγια, κάποιος με μέσο όρο 59 θα κοπεί ενώ κάποιος με μέσο όρο 50 θα περάσει. Η Δημόσια Διοίκηση αναζητά προσωπικό με πολλές δεξιότητες που είναι άδικο να αξιολογείται από την ελάχιστη βάση σε ένα και μόνο μάθημα. Εναλλακτικά ας επαναπροκηρυχτεί ο ίδιος διαγωνισμός άμεσα!

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 16:17 | Κική

    Είναι δίκαιη ρύθμιση, προκειμένου να καλυφθούν όλες οι θέσεις. Μακάρι να ψηφιστεί.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 15:47 | Φανή

    Θεωρώ ότι μια περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις θα είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 15:01 | Στέλιος

    Θεωρώ ότι μια περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις θα είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 15:59 | Στεφανος

    Θεωρώ ότι μια περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις θα είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 15:43 | Νικόλαος

    Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 15:52 | Φωτεινή

    Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 15:32 | Κωνσταντίνος

    Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό θα είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 15:05 | ΙΩΑΝΝΑ

    Συμφωνώ με την πρόταση μείωσης των βάσεων, καθώς όπως αποδείχθηκε από το αποτέλεσμα, τόσων χιλιάδων πτυχιούχων υποψηφίων στον γραπτό διαγωνισμό που κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιτύχουν, ήταν σκέτη πανωλεθρία. Επιβάλλεται σίγουρα, η διατήρηση των δύο αρχικών παραμέτρων βάσης, όπως ήταν και στην αρχική προκήρυξη, τόσο στα τρία (3) επιμέρους μαθήματα όσο και στον Μ.Ο. αυτών, δηλαδή της συνολικής βαθμολογίας. Δεν με βρίσκει σύμφωνη η γνώμη άλλων συμμετεχόντων να επικρατήσει μόνο ο γενικός μέσος όρος, γιατί έτσι δεν εξασφαλίζεται η σφαιρική γνώση στις τρεις (3) ενότητες και δεν υπάρχει συμφωνία με τους αρχικούς όρους της προκήρυξης.
    Άποψή μου είναι ότι πρέπει να παραμείνει η ύπαρξη βάσης, τουλάχιστον πάνω από 50% στον Μ.Ο. γιατί αλλιώς χάνεται το νόημα του γραπτού διαγωνισμού. Αν δεν υπάρχουν όρια βάσης τότε ποιο το νόημα των εξετάσεων; Γνώμη μου είναι ότι το πιο δίκαιο για τους συμμετέχοντες είναι να πέφτει ανά πέντε (5) μονάδες η βάση σταδιακά για την πλήρωση των θέσεων. Με αυτό τον τρόπο θα είναι πιο δίκαιο και θα δοθεί προτεραιότητα στα αποτελέσματα της βαθμολογίας του κάθε διαγωνιζόμενου. Δηλαδή:
    *1Η μείωση: 50 σε κάθε επιμέρους μάθημα και 55 μονάδες στην συνολική βαθμολογία.
    *2Η μείωση: 45 σε κάθε επιμέρους μάθημα και 50 μονάδες στην συνολική βαθμολογία.
    *3Η μείωση: 40 σε κάθε επιμέρους μάθημα και 50 μονάδες στην συνολική βαθμολογία.
    Διαφωνώ για περαιτέρω μειώσεις βάσεων καθώς θεωρώ ότι ευτελίζουν την ύπαρξη ενός γραπτού διαγωνισμού.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 15:04 | ΕΛΕΝΗ Κ

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, μιας και επρεπε να διορθωθει η αδικια με τα θεματα της λογιστικης και η αδικια με την υψηλη αρνητικη βαθμολογια αλλά και πρεπει να καλυφθούν οι πολυάριθμες κενές θέσεις των χρονιων αναγκών της ΑΑΔΕ.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 14:18 | Εύη

    Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 14:18 | Πέτρος

    Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό θα είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 14:27 | Κωνσταντίνα

    Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 14:33 | Χριστίνα

    Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 14:02 | Μαρία

    Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 14:26 | Nik

    Πιστεύω πως η πιο δίκαιη και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 14:46 | Elina

    κατά την γνώμη μου πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 14:12 | Anna

    Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 14:15 | Savvas

    Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 14:06 | Κλέλια

    Πολυ σωστή η εν λόγω νομοθετική παρέμβαση. Αποκαθιστά την αδικία για δεκάδες υποψήφιους που κόπιασαν σκληρά και δεν ανταμειφθηκαν. Να ψηφιστεί ως έχει.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 14:39 | Roula

    Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 14:06 | Andriana

    Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 14:33 | Άννα Καραπιπέρη

    Να μειωθεί η βάση.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 13:24 | Νούλα Τουμπουλίδου

    θεωρώ δίκαιο η επιλογή να γίνει με τον ΜΟ των 3 μαθημάτων με ελάχιστη βάση το 50. Μόνο έτσι υπηρετειται η αξιοπιστία σε αυτό τον «απίστευτο» διαγωνισμό που κατάφερε να προκαλέσει όλες αυτές τις αντιδράσεις, απόλυτα δικαιολογημένες κατά την άποψή μου.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 13:18 | Μαίρη

    Αφού δεν μπορέσατε να κάνετε έναν υγιή διαγωνισμό, να ξανά βγάλετε προκήρυξη,ή φθίνουσα σειρά κατάταξης,μέχρι να καλυφθούν όλες οι θέσεις…το 40 πως βγαινει; και γιατί όχι 35 η 30..Δεν γίνεται υποψήφιος με 40 40 65 να μπει και να μείνει εκτός υποψήφιος με 39.95 80 80..ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 13:10 | Βασιλης

    Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού και κυρίως η βαθμολογία του μαθήματος της Οικονομικής αναδεικνύουν την αποτυχία του διαγωνισμού για την κατάρτιση λίστας επιτυχόντων ισάριθμη με τις ανάγκες της Αρχής. Η πρόταση τροποποίησης του διαγωνισμού είναι θετική αλλά για να έχει τα επιθυμητά για την Αρχή και δίκαια για τους διαγωνιζόμενους αποτελέσματα θα πρέπει να καταργηθεί η βάση στα επιμέρους μαθήματα και να ισχύσει μόνο στο σύνολο της βαθμολογίας των μαθημάτων.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 12:18 | Αθανασία

    Θα πρέπει να απορροφηθούν οι επιτυχόντες της κατηγορίας Δ.Ε.
    Δεν είναι δίκαιο να γίνει πτώση βάσεων για τους Π.Ε. και Τ.Ε. ώστε να στελεχωθούν οι υπηρεσίες και οι επιτυχόντες της Δ.Ε. που κατά το μεγαλύτερο ποσοστό είναι και πτυχιούχοι να μην διοριστούν.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 12:01 | Άννα

    Πολύ ΑΔΙΚΗ τροπολογία. Αποκλείονται υποψήφιοι με υψηλό γενικο μέσο ορο επειδή δεν έχουν το 40 σε ένα μάθημα .
    ΠΡΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΣΤΟ 50% και ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ της βάσης σε κάθε επιμέρους μάθημα.
    Έτσι, θα απορροφηθούν οι υποψήφιοι με πίνακα κατάταξης ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ. Απ το μεγαλύτερο μέσο ορο μέχρι κ τον μικρότερο. Κι έτσι θα καλυφθούν όλες οι θέσεις.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 12:47 | ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΑ

    Δίκαιη απόφαση για όσους πραγματικά προσπάθησαν δεδομένου του ποσοστού επιτυχίας.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 12:46 | Σοφία

    Φθίνουσα σειρά κατάταξης εινσι το δίκαιο…Πάλι οι καλύτεροι θα μπουν..Αλλιώς κάντε έναν υγιή διαγωνισμό..

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 12:51 | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    ΕΜΠΕΙΡΟΙ, ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΕΚΔΙΩΧΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ. Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ, Η ΟΡΓΗ ΚΑΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ. ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ κ. ΒΟΡΙΔΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΠΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, ΑΦΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΕΓΑΛΟ-ΜΕΤΟΧΟΥΣ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΕΠΩΜΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΓΡΑΠΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ. ΕΣΤΩ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΠΟ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΧΙΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΡΑΠΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ, ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΩΣΤΕ Η ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΑΔΕ ΑΠΟ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΚΥΡΗ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΣΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 11:28 | Ροζα

    Δίκαιη η νομοθετική ρύθμιση. Να ψηφιστεί. Δικαιώνει όσους διάβασαν. Μπράβο στην κυβέρνηση.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 11:20 | Ροζα

    Δίκαιη η νομοθετική ρύθμιση! Δεν πάει άδικα ο κόπος των παιδιών . Να ψηφιστεί. Μπράβο στην κυβέρνηση.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 11:09 | ΟΔΥΣΣΕΑΣ

    Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 11:17 | Σοφία

    Η πιο αξιοκρατική λύση είναι η κατάργηση της βάσης ανά μαθημα και η κατάταξη με βάση τον μέσο όρο και των τριών μαθημάτων, όπως ίσχυε και στον τελευταίο διαγωνισμό της ΑΑΔΕ.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 11:49 | ΑΘΑΝΑΣΙΑ

    Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 11:12 | Οδυσσέας Λιναρδόπουλος

    Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 11:07 | Βαλάντης Παπαδόπουλος

    Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ, ΕΦΑΡΜΌΖΟΝΤΑΣ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 11:30 | ΘΩΜΑΣ

    To πιο δίκαιο είναι να επιλεγούν οι συμμετέχοντες με κριτήριο το μέσο όρο κατάταξης και στα 3 μαθήματα με φθίνουσα σειρά μέχρι να καλυφθούν όλες οι θέσεις και να μην υπάρχει οποιοσδήποτε περιορισμός.

  • 12 Φεβρουαρίου 2023, 10:50 | Αποστόλης

    Δεδομένου ότι δεν πληρώθηκαν οι θέσεις, αξίζει να κατέβει η βάση στο 50