Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Δεν γίνεται να αλλάζουν εκ των υστέρων οι όροι διαγωνισμού με τις βάσεις. Πολύ διαφορετική προσέγγιση για τον υποψήφιο όταν ξέρει την βάση εξαρχής και έχει υπολογίσει πόσες σωστές, πόσες λάθος και πόσες να μην απαντήσει και έχει προετοιμαστεί ( εφόσον ο συγκεκριμενος διαγωνισμός έχει αρνητική βαθμολογία). Διαγωνιζόμενοι που ήξεραν ότι είναι 40-50 στα 100 σίγουρα ρίσκαραν παραπάνω στις διαθέσιμες απαντήσεις.
Πλέον μονόδρομος η κατάργηση των βάσεων ανά μάθημα και ο μέσος όρος με φθίνουσα.
Σωστη νομοθετική ρύθμιση ώστε να διορθωθεί η αδικία που υπέστησαν όσοι συμμετείχαν στο διαγωνισμό, καθώς εξεταζόμενοι σε δυο γνωστικά αντικείμενα το ένα τελείως άγνωστο των γνώσεων και των σπουδών (είτε ανήκουν στον νομικό είτε στο οίκονομικο κλάδο) προσπάθησαν να ανταπεξέλθουν με το καλύτερο εφικτό τρόπο σε ερωτήματα εντελώς εξειδικευμένα, με καταργημενους όρους και διατάξεις. Η μείωση της βάσης στο 40 είναι αναγκαία καθώς θα στελεχωθουν οι υπηρεσίες με προσωπικό που θα έχει επιτύχει ένα ικανοποιητικό ποσοστό στην εξεταστική διαδικασία.
Η ρύθμιση ειναι δίκαιη, άμεση και γενναία… με στόχο κατά τη γνώμη μου να καλυφθούν αν όχι όλες, τουλάχιστον οι περισσότερες κενές θέσεις ΠΕ και ΤΕ που έμειναν στον διαγωνισμό αυτό, γεγονός πρωτοφανές, για λόγους δημοσίου συμφέροντος και δη την άμεση στελέχωση της ΑΑΔΕ! Καμία αντισυνταγματικότητα και κανένα προηγούμενο δε δημιουργείται, όταν για πρώτη φορά στα χρονικά έμειναν λόγω των δυσκολοτάτων όρων του διαγωνισμού (υψηλή αρνητική, βάση ανα μάθημα 55 και μ.ο. 60) κενες 400 θέσεις ΠΕ και 165 ΤΕ,οι οποίες θα καλυφθούν με δίκαιο, αξιοκρατικό και διαφανή τρόπο από τους ίδιους τους διαγωνιζόμενους της 1Γ/2022! Αντιδράσεις πάντα θα υπάρχουν, από αυτούς που δεν έγραψαν καλά και είναι της λογικής, αφού δεν περνάμε εμείς γιατί να περάσουν αυτοί!!! Γίνεται αντιληπτό ότι αν οι προκηρυχθείσες θέσεις ειχαν καλυφθεί από τους αρχικώς επιτυχόντες, τώρα ουτε νομοθετική ρύθμιση θα είχαμε, ούτε τίποτε …οπότε για ποιο προηγούμενο και αντισυνταγματικότητα μιλάμε..
Η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι προς την λάθος κατεύθυνση. Δημιουργεί εκ νέου μια μεγάλη αδικία για άτομα που κατάφεραν να συγκεντρώσουν πολύ υψηλή βαθμολογία σε δυο εκ των τριών μαθημάτων και έχουν υψηλότερους γενικούς μέσους όρους από πολλούς εν δυνάμει επιτυχόντες. Επιπλέον είναι φωτογραφική γιατί ευνοεί συγκεκριμένη ομάδα υποψηφίων και ως τέτοια αντισυνταγματική. Ελπίζουμε η τροπολογία αυτή να μην περάσει ως έχει και αντ’ αυτής να ληφθεί υπόψιν ο γενικός μέσος όρος με φθίνουσα κατάταξη και απουσία βάσης. Αναμένουμε να βρεθεί μια δίκαιη λύση για όλους.
Ενιαίο δίκαιο μέσο όρο
Δίκαιη η ρύθμιση και προς τη σωστή κατευθυνση! Πρέπει να ψηφιστεί ακριβώς ως έχει, με βάση για κάθε μάθημα το 40 και Μ.Ο 50 δεδομένης της υψηλής και δυσανάλογης αρνητικής βαθμολογίας.Περιμένουμε την ψήφιση της, καθως δημιουργεί το δικαίωμα προσδοκίας σε πολλούς υποψηφίους οι οποίοι έχουν πετύχει και στα τρία μαθήματα τουλάχιστον το 40, μη δημιουργώντας αμφιβολίες για τύχη σε ένα από αυτά ή υποτίμηση ενός γνωστικού πεδίου έναντι άλλου,διασφαλίζοντας τη στελέχωση των υπηρεσιών της ΑΑΔΕ με αξιόλογο προσωπικό.
ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ Η ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ. ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΝ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΜΟΡΙΑ.. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ. ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ, ΟΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΧΡΗΖΟΥΝ ΑΜΕΣΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΑΟΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Ορολογία:
«Αρχικοί επιτυχόντες»: οι ήδη ανακοινωμένοι επιτυχόντες με βάση τις αρχικές βαθμολογίες βάσης
«Νέοι επιτυχόντες»: οι νέοι επιτυχόντες με βάση τις νέες, μειωμένες βαθμολογίες βάσης
Επειδή πολλές από τις δηλωμένες προτιμήσεις των νέων επιτυχόντων έχουν ήδη καλυφθεί από τους αρχικούς επιτυχόντες και προκειμένου να μην μείνουν άλλες θέσεις κενές,
είναι ανάγκη να δοθεί στους νέους επιτυχόντες η δυνατότητα επιλογής και άλλων θέσεων με συμπληρωματική αίτηση ή εναλλακτικά να προβλεφθεί ο διορισμός τους στις αμέσως επόμενες διαθέσιμες κενές θέσεις, δυνατότητα όχι πρωτόγνωρη, καθότι προβλεπόταν και σε παλαιότερες προκηρύξεις, λ.χ. στην 1Γ/2017, επίσης για θέσεις στην Α.Α.Δ.Ε.
Συγκεκριμένα προβλεπόταν το εξής:
«Σε περίπτωση κάλυψης όλων των θέσεων προτίμησής μου από άλλους υποψηφίους, αποδέχομαι το διορισμό μου σε οποιαδήποτε θέση παραμείνει κενή, ελλείψει
προτιμήσεων υποψηφίων».
Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΟΙ ΟΠΟΊΟΙ ΔΕΝ ΠΙΑΣΑΜΕ ΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΝ Μ.Ο. ΤΟΥ 60 Ή ΤΗ ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 55, ΑΛΛΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΓΓΡΑΨΑΝ ΜΕΤΡΙΑ, ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΟΡΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ (ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 55, ΥΨΗΛΟΤΑΤΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 35% ΚΑΙ Μ.Ο. 60). ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΟΤΙ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ (Δ.Ο.Υ. ΤΕΛΩΝΕΙΑ) ΘΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕΛΕΤΗΣΑΝ, ΚΟΠΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΜΟΧΘΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΘΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΥΨΗΛΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΜΕ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. Η ΛΥΣΗ ΕΠΡΕΠΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ (ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΑΜΕΣΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ). ΝΑ ΨΗΦΙΣΘΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΑ.
ΚΑΠΟΙΑ ΕΥΝΟΙΚΟΤΕΡΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΡΟΝΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΛΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΘΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ.
Πολύ δίκαιο και σωστό για να καλυφθούν όλες οι θέσεις και να στελεχωθεί η ΑΑΔΕ με ικανό προσωπικό. Ήταν άδικο να μείνουν τόσες θέσεις κενές για όλους όσους διάβασαν και προσπάθησαν. Περιμένουμε να ψηφιστεί.
Καλησπέρα σας.
Σαν συμμετέχων στο γραπτό έπειτα από 7 μηνη εντατική προετοιμασία, θεωρώ κατάφορα άδικη αυτή η τροπολογία ιδίως για όσους αρίστευσαν σε δυο απ τα τρία μαθήματα και έχουν υψηλό γενικό μέσο όρο.Πιστεύω το δίκαιο για όλους είναι να γίνει ότι και το 2017! Να επικρατήσει ο γενικός μέσος όρος κατά φθίνουσα σειρά! Μόνο έτσι δεν θα υπάρξουν αδικίες. Διαφορετικά , κι αν ισχύσει η κατατεθείσα τροπολογία , αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα κάποιος που έγραψε 80, 80 και 39 να αποκλειστεί. Ενώ κάποιος που έγραψε 3 40αρια (!) να περάσει! Με άλλα λόγια, κάποιος με μέσο όρο 59 θα κοπεί ενώ κάποιος με μέσο όρο 50 θα περάσει. Η Δημόσια Διοίκηση αναζητά προσωπικό με πολλές δεξιότητες που είναι άδικο να αξιολογείται από την ελάχιστη βάση σε ένα και μόνο μάθημα. Εναλλακτικά ας επαναπροκηρυχτεί ο ίδιος διαγωνισμός άμεσα!
Είναι δίκαιη ρύθμιση, προκειμένου να καλυφθούν όλες οι θέσεις. Μακάρι να ψηφιστεί.
Θεωρώ ότι μια περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις θα είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.
Θεωρώ ότι μια περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις θα είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.
Θεωρώ ότι μια περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις θα είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.
Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.
Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.
Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό θα είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.
Συμφωνώ με την πρόταση μείωσης των βάσεων, καθώς όπως αποδείχθηκε από το αποτέλεσμα, τόσων χιλιάδων πτυχιούχων υποψηφίων στον γραπτό διαγωνισμό που κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιτύχουν, ήταν σκέτη πανωλεθρία. Επιβάλλεται σίγουρα, η διατήρηση των δύο αρχικών παραμέτρων βάσης, όπως ήταν και στην αρχική προκήρυξη, τόσο στα τρία (3) επιμέρους μαθήματα όσο και στον Μ.Ο. αυτών, δηλαδή της συνολικής βαθμολογίας. Δεν με βρίσκει σύμφωνη η γνώμη άλλων συμμετεχόντων να επικρατήσει μόνο ο γενικός μέσος όρος, γιατί έτσι δεν εξασφαλίζεται η σφαιρική γνώση στις τρεις (3) ενότητες και δεν υπάρχει συμφωνία με τους αρχικούς όρους της προκήρυξης.
Άποψή μου είναι ότι πρέπει να παραμείνει η ύπαρξη βάσης, τουλάχιστον πάνω από 50% στον Μ.Ο. γιατί αλλιώς χάνεται το νόημα του γραπτού διαγωνισμού. Αν δεν υπάρχουν όρια βάσης τότε ποιο το νόημα των εξετάσεων; Γνώμη μου είναι ότι το πιο δίκαιο για τους συμμετέχοντες είναι να πέφτει ανά πέντε (5) μονάδες η βάση σταδιακά για την πλήρωση των θέσεων. Με αυτό τον τρόπο θα είναι πιο δίκαιο και θα δοθεί προτεραιότητα στα αποτελέσματα της βαθμολογίας του κάθε διαγωνιζόμενου. Δηλαδή:
*1Η μείωση: 50 σε κάθε επιμέρους μάθημα και 55 μονάδες στην συνολική βαθμολογία.
*2Η μείωση: 45 σε κάθε επιμέρους μάθημα και 50 μονάδες στην συνολική βαθμολογία.
*3Η μείωση: 40 σε κάθε επιμέρους μάθημα και 50 μονάδες στην συνολική βαθμολογία.
Διαφωνώ για περαιτέρω μειώσεις βάσεων καθώς θεωρώ ότι ευτελίζουν την ύπαρξη ενός γραπτού διαγωνισμού.
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, μιας και επρεπε να διορθωθει η αδικια με τα θεματα της λογιστικης και η αδικια με την υψηλη αρνητικη βαθμολογια αλλά και πρεπει να καλυφθούν οι πολυάριθμες κενές θέσεις των χρονιων αναγκών της ΑΑΔΕ.
Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.
Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό θα είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.
Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.
Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.
Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις.
Πιστεύω πως η πιο δίκαιη και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.
κατά την γνώμη μου πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.
Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.
Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.
Πολυ σωστή η εν λόγω νομοθετική παρέμβαση. Αποκαθιστά την αδικία για δεκάδες υποψήφιους που κόπιασαν σκληρά και δεν ανταμειφθηκαν. Να ψηφιστεί ως έχει.
Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Να μειωθεί η βάση.
θεωρώ δίκαιο η επιλογή να γίνει με τον ΜΟ των 3 μαθημάτων με ελάχιστη βάση το 50. Μόνο έτσι υπηρετειται η αξιοπιστία σε αυτό τον «απίστευτο» διαγωνισμό που κατάφερε να προκαλέσει όλες αυτές τις αντιδράσεις, απόλυτα δικαιολογημένες κατά την άποψή μου.
Αφού δεν μπορέσατε να κάνετε έναν υγιή διαγωνισμό, να ξανά βγάλετε προκήρυξη,ή φθίνουσα σειρά κατάταξης,μέχρι να καλυφθούν όλες οι θέσεις…το 40 πως βγαινει; και γιατί όχι 35 η 30..Δεν γίνεται υποψήφιος με 40 40 65 να μπει και να μείνει εκτός υποψήφιος με 39.95 80 80..ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ
Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού και κυρίως η βαθμολογία του μαθήματος της Οικονομικής αναδεικνύουν την αποτυχία του διαγωνισμού για την κατάρτιση λίστας επιτυχόντων ισάριθμη με τις ανάγκες της Αρχής. Η πρόταση τροποποίησης του διαγωνισμού είναι θετική αλλά για να έχει τα επιθυμητά για την Αρχή και δίκαια για τους διαγωνιζόμενους αποτελέσματα θα πρέπει να καταργηθεί η βάση στα επιμέρους μαθήματα και να ισχύσει μόνο στο σύνολο της βαθμολογίας των μαθημάτων.
Θα πρέπει να απορροφηθούν οι επιτυχόντες της κατηγορίας Δ.Ε.
Δεν είναι δίκαιο να γίνει πτώση βάσεων για τους Π.Ε. και Τ.Ε. ώστε να στελεχωθούν οι υπηρεσίες και οι επιτυχόντες της Δ.Ε. που κατά το μεγαλύτερο ποσοστό είναι και πτυχιούχοι να μην διοριστούν.
Πολύ ΑΔΙΚΗ τροπολογία. Αποκλείονται υποψήφιοι με υψηλό γενικο μέσο ορο επειδή δεν έχουν το 40 σε ένα μάθημα .
ΠΡΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΣΤΟ 50% και ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ της βάσης σε κάθε επιμέρους μάθημα.
Έτσι, θα απορροφηθούν οι υποψήφιοι με πίνακα κατάταξης ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ. Απ το μεγαλύτερο μέσο ορο μέχρι κ τον μικρότερο. Κι έτσι θα καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Δίκαιη απόφαση για όσους πραγματικά προσπάθησαν δεδομένου του ποσοστού επιτυχίας.
Φθίνουσα σειρά κατάταξης εινσι το δίκαιο…Πάλι οι καλύτεροι θα μπουν..Αλλιώς κάντε έναν υγιή διαγωνισμό..
ΕΜΠΕΙΡΟΙ, ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΕΚΔΙΩΧΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ. Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ, Η ΟΡΓΗ ΚΑΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ. ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ κ. ΒΟΡΙΔΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΠΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, ΑΦΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΕΓΑΛΟ-ΜΕΤΟΧΟΥΣ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΕΠΩΜΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΓΡΑΠΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ. ΕΣΤΩ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΠΟ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΧΙΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΡΑΠΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ, ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΩΣΤΕ Η ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΑΔΕ ΑΠΟ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΚΥΡΗ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΣΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.
Δίκαιη η νομοθετική ρύθμιση. Να ψηφιστεί. Δικαιώνει όσους διάβασαν. Μπράβο στην κυβέρνηση.
Δίκαιη η νομοθετική ρύθμιση! Δεν πάει άδικα ο κόπος των παιδιών . Να ψηφιστεί. Μπράβο στην κυβέρνηση.
Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.
Η πιο αξιοκρατική λύση είναι η κατάργηση της βάσης ανά μαθημα και η κατάταξη με βάση τον μέσο όρο και των τριών μαθημάτων, όπως ίσχυε και στον τελευταίο διαγωνισμό της ΑΑΔΕ.
Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.
Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ, ΕΦΑΡΜΌΖΟΝΤΑΣ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.
To πιο δίκαιο είναι να επιλεγούν οι συμμετέχοντες με κριτήριο το μέσο όρο κατάταξης και στα 3 μαθήματα με φθίνουσα σειρά μέχρι να καλυφθούν όλες οι θέσεις και να μην υπάρχει οποιοσδήποτε περιορισμός.
Δεδομένου ότι δεν πληρώθηκαν οι θέσεις, αξίζει να κατέβει η βάση στο 50