Άρθρο 17 Πλήρωση θέσεων ετών 2024 – 2025 από τους επιτυχόντες της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022

 

  1. Οι εγκριθείσες θέσεις του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) των ετών 2024 και 2025 πληρούνται κατόπιν έκδοσης νέας προκήρυξης από επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, σύμφωνα με τη βαθμολογία τους στη γραπτή εξέταση και το κριτήριο της εντοπιότητας, όπου προβλέπεται. Για όσες θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν από τη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται, σύμφωνα με τα ανωτέρω, νέα γραπτή εξέταση για συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες.
  2. Σε κάθε περίπτωση οι πίνακες επιτυχόντων της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022 παύουν να ισχύουν από την έκδοση της βαθμολογίας επόμενης γραπτής διαδικασίας για τις κατηγορίες Π.Ε. και Τ.Ε..
  3. Ειδικά για τις προκηρύξεις 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023 του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεων των κατηγοριών Τ.Ε. και Π.Ε. αντίστοιχα (β΄ στάδιο) του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, οι κενές θέσεις που προκύπτουν μετά από δύο αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης του φορέα, επαναπροκηρύσσονται.

 

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 01:38 | νικος

    Παίδες λίγη ηρεμία παρακαλώ. Το άρθρο 17 δεν περνάει, θα μείνει μόνο ότι παίρνουμε τις θέσεις του 24 και 25. Ο 2Γ έγινε με βάση τον 4765/2021 ( το γράφει στην αρχή του ΦΕΚ του ), που αναφέρει ρητά πόσα πιάνουν και τα πρόσθετα και η εντοπιότητα. Για να αλλαχθεί αυτό, μπορεί μόνο σε επόμενο γραπτό. Διαφορετικά πρέπει να αποδείξουν λόγους εθνικού συμφέροντος και επειδή αυτο δε μπορεί να γίνει , μετά θα έχουν κάτι χιλιάδες αγωγές.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 00:03 | El

    Συμφωνώ με σχόλιο:
    Στο άρθρο σαφώς αναφέρεται ως εξαίρεση η αλλαγή στους όρους μοριοδότησης! Αυτό σημαίνει ότι οι κανόνες είναι εκείνοι που ορίστηκαν σε 1ΓΒ/2ΓΒ/3ΓΒ και θα εφαρμοστούν και σε κάθε επόμενη προκήρυξη, εκτός από τις 2 επόμενες ΓΒ! Ο νομοθέτης μάλιστα θεώρησε αναγκαίο να ερμηνεύσει αυτή την εξαίρεση!
    Όλα τα παραπάνω δεν θα ήταν απαραίτητο να γίνουν αν στα αλήθεια οι ΓΒ ήταν προκηρύξεις ανεξάρτητες και όχι εξαιρέσεις στον κανόνα του 2Γ!
    Ελπίζω τώρα να γίνει κατανοητό ότι όσοι στηρίζονται σε τέτοιες ανακρίβειες για να δικαιολογήσουν τη στήριξη τους σε αυτή την αντισυνταγματική αλλαγή, ίσως θα έπρεπε να βρουν πιο αξιόπιστα επιχειρήματα!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 23:23 | Πασχαλιά Καραγιάννη

    Αυτή η ρύθμιση αντίκειται στην αρχή της ισότητας των επιτυχόντων,καθώς για τους επιτυχόντες/προσληφθέντες της πρώτης προκήρυξης ισχύει η μοριοδότηση των τυπικών προσόντων, ενώ για τους επιτυχόντες του ίδιου διαγωνισμού που πρόκειται να προσληφθούν με τη δεύτερη προκήρυξη τα κριτήρια αλλάζουν αυθαίρετα. Πρόκειται για κραυγαλέα αδικία με πολλές αρνητικές και επώδυνες συνέπειες στις ζωές των επιτυχόντων, που δεν θα πρέπει να νομιμοποιηθεί με κανέναν τρόπο. Η όποια ρύθμιση που παραβλέπει την αρχή της ισότητας εις βάρος τόσων συμπολιτών μας δεν μπορεί παρά να είναι παράνομη και καταδικαστέα.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 23:18 | Πασχαλιά Καραγιάννη

    Αυτή η ρύθμιση αντίκειται στην αρχή της ισότητας των επιτυχόντων,καθώς για τους επιτυχόντες/προσληφθέντες της πρώτης προκήρυξης ισχύει η μοριοδότηση των τυπικών προσόντων, ενώ για τους επιτυχόντες του ίδιου διαγωνισμού που πρόκειται να προσληφθούν με τη δεύτερη προκήρυξη τα κριτήρια αλλάζουν αυθαίρετα. Πρόκειται για κραυγαλέα αδικία με πολλές αρνητικές και επώδυνες συνέπειες στις ζωές των επιτυχόντων, που δεν θα πρέπει να νομιμοποιηθεί με κανέναν τρόπο. Η όποια ρύθμιση που παραβλέπει την αρχή της ισότητας εις τόσων συμπολιτών μας δεν μπορεί παρά να είναι παράνομη και καταδικαστέα.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 23:26 | katerina

    Είμαι κι εγώ υπέρ του άρθρου 17 από τη στιγμή που μας δόθηκαν και οι θέσεις του 2025.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 23:10 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ

    Όταν προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός υπήρχαν σαφείς κανόνες, οδηγίες και προσόντα που σου έδιναν μόρια. Με το συγκεκριμένο άρθρο παραβιάζονται όλα. Είναι σαν να σημαδεύεται την τράπουλα. Μπορείτε να μην μετρήσετε προσόντα που αποκτήθηκαν πριν το διαγωνισμό και να κλειδώσετε απλώς τους πίνακες. Δεν υπάρχει δίκαιο επιχείρημα για το λόγο που το κάνετε.ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ενώ «παίζεται» το παιχνίδι το οποίο δεν είναι αξιόπιστο. Για το λόγω ότι έχετε προβεί σε καινοτομίες και είστε ακόμη αξιόπιστοι και αποτελεσματικοί θεωρώ ότι δεν πρέπει να αλλάξει στα μέσα του διαγωνισμού η μοριοδοτηση γιατί θα καταστραφούν οικογένειες. Επιπλέον, όπως σημειώνει εξαιρετικά και ο συνάδελφος ότι σύμφωνα με το νόμο 4765/2021 βάσει του οποίου γίνεται ο διαγωνισμός στο άρθρο 20 λέει ότι » Για τη σειρά κατάταξης των υποψηφίων στους ως άνω πίνακες η συνολική βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού προσαυξάνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 βάσει των δηλωθέντων στην αίτηση συμμετοχής τους στοιχείων». Το άρθρο 12 περιγράφει τι δίνει μόρια (μεταπτυχιακά,εμπειρία,κτλ). Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι ο 2Γ/2022 (και όλοι οι επόμενοι γραπτοί) ορίζουν τους όρους. Οι ΓΒ είναι απλά διαδικασίες για να επιλεχθούν οι επιτυχόντες της 2Γ. Με λίγα λόγια σαφώς και αλλάζουν τους όρους κατά την εξέλιξη της διαδικασίας. Τέλος, είναι θέμα αξιοκρατίας και ισότητας να μην προβείτε στην συγκεκριμένη αλλαγή. Φωτογραφίζονται επιτυχόντες που έγραψαν καλά αλλά δεν διαθέτουν ούτε προϋπηρεσία, ούτε ξένες γλώσσες ούτε μεταπτυχιακά.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 23:19 | , Ηλίας

    Να συνεχιστεί η κατανομή των θέσεων στους επιτυχόντες όπως γινόταν στους προηγούμενους διαγωνισμούς και όπως θα συνεχιστεί και στους επόμενους.Γιατί η συγκεκριμένη προκήρυξη να αποτελέσει την εξαίρεση; Τώρα σας ήρθε η επιθυμία να γίνει επίσπευση των διαδικασιών;Ήμαρτον,θα ήταν μεγάλη αδικία για τους επιτυχόντες της συγκεκριμένης προκήρυξης!Να προσμετρηθούν μαζί με τον βαθμό και την εντοπιότητα και όλα τα υπόλοιπα επιπρόσθετα προσόντα όπως είθισται να γίνεται και όπως θα συνεχιστεί να γίνεται και στους επόμενους.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 23:05 | Υπ

    Μου αρέσει:
    ΣύνδεσμοςΤόσες προτάσεις που κάνουν οι επιτυχόντες για την επιτάχυνση δεν σας αρέσουν; Δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντά σας μάλλον έτσι;
    Άρα το πρόβλημά σας δεν είναι η επιτάχυνση των διαδικασιών αλλά ο κατ’ εξαίρεση διορισμός σας με έναν βαθμό τυχαίο τουλάχιστον κατά 50% και χωρίς προσόντα! Και με την παραβίαση των όρων του 2Γ στους οποίους όλοι συμφωνήσαμε! Η αλήθεια δυστυχώς δεν κρύβεται! Τα ψέματα αντιθέτως αποκαλύπτονται πάντα!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 23:40 | Υποψήφιος

    Τα είπες όλα!
    15 Σεπτεμβρίου 2024, 19:53 | 2ΓΜόνιμος ΣύνδεσμοςΟ νόμος 4765/2021 βάσει του οποίου γίνεται ο διαγωνισμός στο άρθρο 20 λέει ότι » Για τη σειρά κατάταξης των υποψηφίων στους ως άνω πίνακες η συνολική βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού προσαυξάνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 βάσει των δηλωθέντων στην αίτηση συμμετοχής τους στοιχείων». Το άρθρο 12 περιγράφει τι δίνει μόρια (μεταπτυχιακά,εμπειρία,κτλ). Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι ο 2Γ/2022 (και όλοι οι επόμενοι γραπτοί) ορίζουν τους όρους. Οι ΓΒ είναι απλά διαδικασίες για να επιλεχθούν οι επιτυχόντες της 2Γ. Με λίγα λόγια σαφώς και αλλάζουν τους όρους κατά την εξέλιξη της διαδικασίας

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 23:01 | ΔΩΡΑ

    Είμαστε εγκλωβισμένοι!!Αν ισχύσουν οι προσαυξήσεις θα καθυστερήσει η όλη διαδικασία και δεν θα υπάρχει μετά χρόνος για να βγει προκήρυξη για τις θέσεις του 2025!!!Εγώ αυτό καταλαβαίνω, ότι ως αντάλλαγμα…για τις θέσεις του 2025 που θα μας δοθούν κόβουν τις προσαυξήσεις των τυπικών προσόντων γιατί μάλλον δεν βγαίνουν χρονικά!!!Σίγουρα θα προσληφθούν περισσότεροι μ αυτόν τον τρόπο αλλά όχι στις ίδιες θέσεις που θα διορίζονταν γιατί θ αλλάξει η κατάταξη.
    Και δικαστικά τι θα πετύχει δηλ κάποιος, πως θ αποδείξει ότι με την προηγούμενη κατάταξη θα διοριζότανε ή θα διοριζότανε σε άλλη θέση ενώ μ αυτή διορίζεται αλλού ή καθόλου???
    Δεν θα πρεπε να ξέρουμε ποιες κ κυρίως πόσες είναι οι θέσεις του 2025??Γιατί μπορεί τελικά να υπάρχουν πολλές θέσεις και μάλιστα στους ίδιους φορείς οπότε θα υπάρχει δυνατότητα διορισμού μεγάλου ποσοστού επιτυχόντων χωρίς ουσιαστική ζημία λόγω αλλαγής κατάταξης!Μήπως να το σκεφτούμε κι έτσι??

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 22:23 | Απόστολος

    Η αλλαγή αυτή κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Σε γραπτό διαγωνισμό εξεταστήκαμε και μόνο ο βαθμός του θα πρέπει να προσμετράται. Ούτε οποιαδήποτε μη συναφής προϋπηρεσία, ούτε μη συναφή μεταπτυχιακά. Και θα δώσει έτσι την ευκαιρία σε νέους πτυχιούχος που μόλις αποφοίτησαν, να διαγωνιστούν ισότιμα με τους υπολοίπους! Κανονικά θα έπρεπε να είχε εφαρμοστεί εξαρχής και να ισχύσει μελλοντικά και στους επόμενους γραπτούς διαγωνισμούς.

    Επίσης το πιο σημαντικό είναι πως θα αποφύγει και το ΑΣΕΠ τη χρονοβόρα διαδικασία του ελέγχου των δικαιολογητικών και υπολογισμό μορίων. Συν το χρόνο που θα γλιτώσουν μετέπειτα, αφού οι ενστάσεις θα είναι ελάχιστες. Ήδη έχει περάσει 1,5 έτος από τη διεξαγωγή του γραπτού και οι επιτυχόντες (και οι φορείς) δεν έχουν άλλη αντοχή να περιμένουν.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 22:41 | Υποψήφιος

    Η μοριοδότηση για τα τυπικά προσόντα προβλεπόταν στον νόμο 4765/2021 που αφορούσε στον γραπτό διαγωνισμό πριν την διεξαγωγή του. Η συνεισφορά της μοριοδότησης είναι πραγματικά πολύ μικρή, ώστε να επηρεάσει-αλλοιώσει τον χαρακτήρα του διαγωνισμού (δηλαδή η βαθμολόγηση γίνεται σε συντριπτικό ποσοστό με βάση την επίδοση στον γραπτό διαγωνισμό). Το δε επιχείρημα της επιτάχυνσης των διαδικασιών από το ΑΣΕΠ δεν στέκει, αφού έχει ήδη γίνει εκτενής έλεγχος των εγγράφων των υποψηφίων. Απομένει απλώς να αντληθούν τα στοιχεία από τους υφιστάμενους πίνακες. Επιπλέον, παραβιάζεται η αρχή της ισότητας μέσω της άνισης μεταχείρισης των επιτυχόντων του ίδιου διαγωνισμού. Κλείνοντας, είναι απαραίτητο να αναφερθεί ότι τα κενά του δημοσίου είναι τεράστια και πρέπει να αναπληρωθούν λίαν συντόμως. Συνεπώς, θα πρέπει να απορροφηθούν άμεσα όλοι οι επιτυχόντες του συγκεκριμένου διαγωνισμού (μέσω μεγάλων προκηρύξεων), και αφού υπάρχει ήδη η συγκεκριμένη δεξαμενή επιτυχόντων, πριν διεξαχθεί ο επόμενος γραπτός διαγωνισμός.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 21:43 | Anastasios P.

    Πολύ σωστό και δίκαιο το συγκεκριμένο άρθρο και πολύ σωστά θα ψηφιστεί και θα εφαρμοστεί. Όσο κι αν φωνάζουν κάποιοι για το αντίθετο, στην τελική ο βαθμός μετράει εν τέλει και αν αυτό γίνει για την γρηγορότερη απορρόφηση σχεδόν όλων μας με τις θέσεις και του 2025 σε μια ενιαία προκήρυξη μακάρι να ψηφιστεί το γρηγορότερο. Δεν έχουν συνυπολογισει ότι εάν δε γίνει έτσι πιθανότατα χάνονται οι θέσεις του 2025 με κίνδυνο να μείνουν οι μισοί και παραπάνω επιτυχόντες εκτός. Δεν βγαίνει αλλιώς όπως και να το υπολογίσεις.
    Τώρα αν κάποιοι για ιδίον όφελος είναι ενάντια γιατί χάνουν κάποιες θέσεις στον πίνακα τι να κάνουμε ότι καλό και να πας να κάνεις θα ξεβολεψεις και πόσους που θα σε βρίζουν. Προτείνω όταν κινηθούν δικαστικά να ιδρυθούν δημόσιες υπηρεσίες στην οικοδομή τους για να καμφθουν οι αντιστάσεις τους!!!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 21:05 | Κώστας

    Καταρχήν να αναφέρω ότι συνολικά το (σκεπτικό) του νομοσχεδίου κινείται προς την σωστή κατεύθυνση με εξαίρεση κυρίως το ακόλουθο σημείο:
    Πριμοδότηση εντοπιότητας για συγκεκριμένες μόνο επαρχιακές πόλεις. Θα πρέπει να προωθείται η αρχή της ισονομίας σε ένα κράτος δικαίου και οι υποψήφιοι απο όλες τις επαρχιακές πόλεις θα έπρεπε να διαγωνίζονται επι ίσοις όροις.Κατά τ’άλλα απολύτως λογικό η μη πριμοδότηση Αττικής και Θεσσαλονίκης μια και συνήθως η πλειοψηφία των προκηρυσσόμενων θέσεων αφορά τις 2 αυτές περιφέρειες.

    Αναφορικά με την επίσπευση των διαδικασιών, θέλω να πιστεύω ότι το σχέδιο νόμου όταν αναφέρει «σύμφωνα με τη βαθμολογία τους στη γραπτή εξέταση και το κριτήριο της εντοπιότητας» εννοεί τα «τυπικά» προσόντα και όχι τα επιπρόσθετα των φορέων.Εαν όχι, δεν μπορώ να πιστέψω ότι ΔΕΝ θα λογίζονται και τα όποια επιπρόσθετα προσόντα.

    Επίσης, επιτυχών σε έναν διαγωνισμό ΔΕΝ σημαίνει απαραίτητα και διοριστέος. Άπειρα τα παραδείγματα με αυτό του γραπτού των εκπαιδευτικών όπου πολλοί επιτυχόντες ΔΕΝ ήταν διοριστέοι βάσει εννοείται του αριθμού των προκηρυσσομένων θέσεων και του βαθμού/σειρά κατάταξης που πέτυχαν.

    Σωστό (ουσιαστικά αυτονόητο) και το σημείο «Για όσες θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν από τη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται, σύμφωνα με τα ανωτέρω, νέα γραπτή εξέταση για συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες», όπου σωστά πρέπει να υπάρχει ευελιξία οπότε μπορούν να διεξάγονται mini γραπτοί για ειδικότητες που είτε δεν καλύπτονται απο τη γραπτή διαδικασία που προηγήθηκε, είτε υπάρχει έλλειψη επιτυχόντων σε συγκεκριμένους κλάδους, είτε προκύπτουν ειδικές ανάγκες κάλυψης αρκετών κενών θέσεων(βλέπε πρόσφατο παράδειγμα Δασολόγων).

    Τέλος, σε ότι αφορά την επαναπροκήρυξη των κενών θέσεων που προκύπτουν μετά απο 2 δύο αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης, η αλήθεια είναι διαχρονικά συναντούμε ουκ ολίγα παραδείγματα θέσεων(κυρίως στην επαρχία) μετά απο χρόνια αρνήσεων κάλυψης απο διοριστέους να παραμένουν δυστυχώς κενές.Είναι πολύ λεπτό σημείο και θα πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή το συγκεκριμένο φαινόμενο να περιοριστεί δραστικά και καλώς ή κακώς η συγκεκριμένη πρόταση αποτελεί μια πρόταση/λύση στην επίσπευση της διαδικασίας κάλυψης των συγκεκριμένων θέσεων.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 21:05 | επιτυχ. 2Γ

    Στο άρθρο σαφώς αναφέρεται ως εξαίρεση η αλλαγή στους όρους μοριοδότησης! Αυτό σημαίνει ότι οι κανόνες είναι εκείνοι που ορίστηκαν σε 1ΓΒ/2ΓΒ/3ΓΒ και θα εφαρμοστούν και σε κάθε επόμενη προκήρυξη, εκτός από τις 2 επόμενες ΓΒ! Ο νομοθέτης μάλιστα θεώρησε αναγκαίο να ερμηνεύσει αυτή την εξαίρεση!
    Όλα τα παραπάνω δεν θα ήταν απαραίτητο να γίνουν αν στα αλήθεια οι ΓΒ ήταν προκηρύξεις ανεξάρτητες και όχι εξαιρέσεις στον κανόνα του 2Γ!
    Ελπίζω τώρα να γίνει κατανοητό ότι όσοι στηρίζονται σε τέτοιες ανακρίβειες για να δικαιολογήσουν τη στήριξη τους σε αυτή την αντισυνταγματική αλλαγή, ίσως θα έπρεπε να βρουν πιο αξιόπιστα επιχειρήματα!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 21:03 | KApoios

    Ας ελπισουμε να ισχυσει το αρθρο ως εχει και να απορροφηθει η συντριπτικη πλειοψηφια των επιτυχοντων! Καλη τυχη σε ολους

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 20:11 | ΕΥΓΕΝΙΑ ΚΑΛΑΤΖΗ

    Με το άρθρο 17 παρ. 1, παραβιάζεται κατάφορα η αρχή της ισότητας των επιτυχόντων του ίδιου γραπτού διαγωνισμού. Οι όροι μοριοδότησης, οι οποίοι ήταν γνωστοί στους συμμετέχοντες στον γραπτό διαγωνισμό πριν τη δήλωση συμμετοχής τους σε αυτόν, αλλάζουν στα μέσα του β΄σταδίου του γραπτού διαγωνισμού (έκδοση προκηρύξεων), επιφυλάσσοντας διαφορετική μεταχείριση των επιτυχόντων του ίδιου γραπτού διαγωνισμού. Οι επιτυχόντες διορίζονται με τις 2ΓΒ και 3ΓΒ προκηρύξεις με διαφορετικά κριτήρια από τους επιτυχόντες που διορίζονται με τις επόμενες προκηρύξεις.
    Βέβαια, αν υπάρξει πλήρης απορρόφηση όλων των επιτυχόντων, τότε η ως άνω αλλαγή του τρόπου μοριοδότησης δεν θα λειτουργήσει σε βάρος των επιτυχόντων.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 20:52 | Υπ

    Υπάρχουν θέσεις, προφανώς από τις καλύτερες και με τη μεγαλύτερη ζήτηση, που καλύφθηκαν 100% από ειδικής ανεξαρτήτως μορίων. Να καλυφθεί το ποσοστό ανά κλάδο, αλλά βάλτε ένα πλαφόν στους κωδικούς! Είναι αδιανόητο να καλύπτονται θέσεις στο 100% από ειδική. Σαν να λέμε σε μια προκήρυξη τύπου Κ, να βγουν στην ΑΑΔΕ μιας πόλης 6 θέσεις και στη γενική να αναγράφεται 0. Παράλογο. Εκτοξεύσατε τα μόρια της εντοπιότητας.. και οι υπόλοιποι που δεν έχουμε αυτά τα προνόμια τί θα κάνουμε; Με πάνω από 78 μόρια που μείναμε απέξω, δεν έχουμε ίσες ευκαιρίες, ξεκάθαρα.Η αγανάκτηση μεγάλη.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 20:43 | ΑΛ

    Μην ξεχνάμε, ότι πρόκειται για ΑΝΑΣΤΟΛΗ της μοριοδότησης των τυπικών προσόντων. Αυτό δείχνει ότι προκειμένου να καλυφθεί η αναποτελεσματικότητα στη εξαγωγή των αποτελεσμάτων και ενώ έχουν προταθεί λύσεις για την επιτάχυνσή τους, προβαίνουν σε αντισυνταγματικές τροποποιήσεις. Σε μία ήδη γνωστή κατάταξη, η τροποποίησή της εκ των υστέρων, μόνο επιτάχυνση των διαδικασιών δεν θα φέρει.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 19:53 |

    Ο νόμος 4765/2021 βάσει του οποίου γίνεται ο διαγωνισμός στο άρθρο 20 λέει ότι » Για τη σειρά κατάταξης των υποψηφίων στους ως άνω πίνακες η συνολική βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού προσαυξάνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 βάσει των δηλωθέντων στην αίτηση συμμετοχής τους στοιχείων». Το άρθρο 12 περιγράφει τι δίνει μόρια (μεταπτυχιακά,εμπειρία,κτλ). Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι ο 2Γ/2022 (και όλοι οι επόμενοι γραπτοί) ορίζουν τους όρους. Οι ΓΒ είναι απλά διαδικασίες για να επιλεχθούν οι επιτυχόντες της 2Γ. Με λίγα λόγια σαφώς και αλλάζουν τους όρους κατά την εξέλιξη της διαδικασίας.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 19:06 | Ανδριάνα

    Βρίσκω άδικο και διαφωνώ να αλλάζει ο τρόπος επιλογής των υποψηφίων εν μέσω διαδικασίας. Θεωρώ ότι πρέπει να ισχύσουν τα ίδια κριτήρια και κανόνες καθ΄όλη τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 19:44 | Περσεφόνη

    Να αποσυρθεί το άρθρο 17 γιατί αλλάζει ριζικά τους όρους βάσει των οποίων οι υποψήφιοι διαγωνίστηκαν. Επιπλέον σε όλες τις προκηρύξεις του δημοσίου (Εκπαιδευτικοί, Κ, ΙΔΑΧ, ΙΔΟΧ κλπ) τα πρόσθετα προσόντα των υποψηφίων μοριοδοτούνται (διδακτορικό, μεταπτυχιακό, ξένες γλώσσες, Η/Υ).

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 19:22 | Κ.

    Υποψήφιοι που δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν τη διάκριση ανάμεσα στα πρόσθετα και στα τυπικά προσόντα, πιστεύει κανείς ότι θα μπορούν να κάνουν σωστά οποιαδήποτε δουλειά;

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 19:29 | Α.Φ.

    Ο διαγωνισμός 2Γ/2022 είναι ένας και ρυθμίζεται από τον ν. 4765/2021. Με την προκήρυξη και τη συμμετοχή σε αυτόν, ΚΑΙ το κρατος ΚΑΙ οι υποψήφιοι συνυπογράψαμε συγκεκριμένους όρους. Οι όροι αυτοί οφείλουν να παραμείνουν ίδιοι εως την ολοκλήρωση του 2Γ. Οποιαδήποτε αλλαγή είναι αθέμιτη και εκ του πονηρού, ιδίως απο τη στιγμή που έχουν δημοσιευτεί πίνακες κατάταξης για όλες τις κατηγορίες υποψηφίων. Οι δε μεγάλες καθυστερήσεις που έχουν καταγραφεί σε όλες τις φασεις του διαγωνισμού οφείλονται στην προχειροτητα με την οποία νομοθετήθηκε και υλοποιείται και ο 2Γ, και καμία ευθύνη δεν φέρουν οι υποψήφιοι που ειναι και αυτοί που αποκλειστικά θίγονται απο αυτές τις αλλαγές.

    Προς τους συνυποψηφίους

    – που επιχαίρουν με την αλλαγή των κανόνων ενοσω το παιχνίδι είναι σε εξέλιξη: Θα έκαναν το ιδιο αν η αλλαγή αυτή τους έθιγε; Κι αν διαφωνουν με την πενιχρή μοριοδότηση των πρόσθετων προσόντων γιατί έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό;

    – που θεωρούν ξαφνικά ολα τα πτυχία κίβδηλα και αγορασμένα: Μακάρι να μην πληρώναμε φροντιστήρια για να περάσουμε στα πανεπιστήμια απο τα οποία ολοι οσοι συμμετέχουμε στον 2Γ έχουμε αποφοιτήσει. Μακάρι να ήταν δωρεάν τα μεταπτυχιακά προγράμματα και να μην χρειαζόταν να τα πληρωσουμε. Μακάρι να επαρκούσε το σχολείο για την αποκτηση της γνώσης των ξένων γλωσσών και να μην πληρώναμε γι’ αυτή. Αλλά οταν κάποιες διεκδικουσαμε στον δρόμο δημοσια δωρεάν παιδεία για ολες, σε όλες τις βαθμιδες, εκεινοι διαμαρτυρονταν γιατι κλειναμε το κέντρο.

    – που θεωρούν την προϋπηρεσία πχ του σερβιτόρου άσχετη, που δεν θα έπρεπε να μοριοδοτείται θα τους πω οτι καθε δουλειά που κάνει κάποιος τον εξοπλίζει με soft skills μη μετρήσιμα με τον τυπικό τρόπο. Και το λέω έχοντας σχεδον 7 χρόνια εμπειρια στον δημόσιο τομέα (αλλά εχω δουλέψει και σερβιτόρα). Κι εγω θεωρώ οτι η εμπειρια που εχω στο δημοσιο θα έπρεπε να μοριοδοτειται διαφορετικα ως πιο συναφής, αλλά αυτους τους κανόνες αποδέχτηκα συμμετέχοντας στον διαγωνισμό. Κι εγώ θεωρώ οτι δεν θα έπρεπε τρίτεκνοι και πολυτεκνοι να έχουν τόσο ευνοϊκή μεταχείριση και να με πετούν εξω απο θέσεις υψηλής προτίμησής μου, αλλά τι να κάνουμε τώρα; Κανείς δε μου εβαλε το μαχαίρι στο λαιμό όταν υπέβαλα αίτηση συμμετοχής, αποδεχόμενη τους όρους.

    – που υποστηριζουν οτι ειναι πιο ικανοί γιατί εγραψαν καλύτερα, θα τους πω ότι ήμασταν κι εμείς στην ίδια εξεταση και ξέρουμε. Ας τα πούνε σε κανέναν που δεν ξερει.

    Προς ΥΠΕΣ & ΑΣΕΠ

    – Αφενός θα χρησιμοποιήσουμε όλα τα μέσα που έχουμε στη διάθεσή μας, ένδικα και άλλα, για την ανατροπή της ρύθμισης εφοσον επιμείνετε σε αυτή. Περί της αντισυνταγματικοτητας της ρύθμισης δεν χρειάζεται να σας τα πω κι εγω. Σας τα ‘παν αλλοι.

    – Όταν ισχυριζεστε οτι η κατάργηση της μοριοδότησης δεν θα επιφερει σημαντικές αλλαγες στους πίνακες πού ακριβώς το στηρίζετε; Εμένα, πχ με καταποντίζει κατά 8,5 μόρια και εκατοντάδες θέσεις, που κι αν ακομα δε μου στοιχίσουν τον διορισμό θα μου στοιχίσουν θεσεις υψηλής προτίμησης.

    – Ειστε σιγουροι ότι θα επιταχυνετε με αυτον τον τρόπο τις διαδικασίες; Ή μήπως εν τέλει θα τις επιβραδυνετε;

    – Κι αν είναι τόσο ορθή αυτή η αλλαγή γιατί θα εφαρμοστεί φωτογραφικά για τις συγκεκριμένες προκηρύξεις που απομένουν και ο επομενος διαγωνισμος θα γινει με την μοριοδότηση των πρόσθετων προσόντων;

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 19:52 | Υπ.

    ΣύνδεσμοςΣυμφωνώ: Να μετρήσει μόνο ο βαθμός του ενός από τα 2 μαθήματα, δηλαδή αυτού που είχε αρνητική βαθμολογία και να αλλάξει η βάση, να πάει στο 65 ώστε να γίνουν λιγότερες αιτήσεις! Άρα πιο γρήγορα αποτελέσματα! Έτσι κι αλλιώς όσοι είναι πιο κάτω δεν θα διοριστούν! Ας αλλάξει και η κατάταξη των προηγούμενων προκηρύξεων, διότι ο πίνακας διοριστεων θα είναι εντελώς διαφορετικοί μόνο με βαθμό! Αφού δεν υπάρχουν κανόνες δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 19:05 | Υποψήφιος

    Like για το σχόλιο:
    Μόνιμος ΣύνδεσμοςΤα τυπικά προσόντα δεν αλλάζουν ποτέ! Τα πρόσθετα αλλάζουν γι’ αυτό και ονομάζονται πρόσθετα προσόντα! Σχετικά έγγραφα υπάρχουν! Ελληνικά δεν γνωρίζετε ή μας κοροϊδεύετε πάλι; Πείτε τα παραμύθια σας σε όσους πιστεύουν ότι η γη είναι επίπεδη και ότι δεν κινείται! Ίσως αυτοί σας πιστέψουν!

    ΥΓ. Εσείς που γράφετε τα ίδια και σε γνωστό φόρουμ και νομίζετε ότι επειδή εκεί δεν σας απαντούν όπως πρέπει, θα συμβεί το ίδιο κι εδώ, κάπου κάνετε λάθος! Τίποτα δεν είναι τσιφλίκι σας (ούτε ο 2γ) για να θεωρείτε ότι μπορείτε να λέτε τέτοιες ανακρίβειες χωρίς να γίνονται αντιληπτές οι προθέσεις σας! Για τα πάντα υπάρχουν κανόνες που δεν ορίζονται από εσάς σύμφωνα με το συμφέρον σας! Και αν δεν είσαστε σε θέση να καταλάβετε τι διαβάζετε, τουλάχιστον κάντε μας τη χάρη και μην το επαναλαμβάνετε! Η έκθεσή σας δεν σας βοηθάει!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 18:43 | Χριστίνα

    Καμμία αλλαγή ως προς τη μοριοδοτηση. Διαφορετικά μιλάμε για άνιση μεταχείριση των υποψηφίων. Δεν είμαστε υποψήφιοι 2 ταχυτήτων και αυτό θα αποδειχθεί στα δικαστήρια.
    Τελειώσετε επιτέλους αυτό τον διαγωνισμό όπως ξεκίνησε με τους ίδιους όρους γιατί κάποιοι με τη βοήθεια πρόσθετων προσόντων μας πέρασαν και διορίστηκαν αλλά εμείς γιατί να μην έχουμε το ίδιο δικαιώμα στη μοριοδοτηση δεν καταλαβαίνω.
    Και διαμορφώστε νέους όρους αν θέλετε στον επόμενο διαγωνισμό αν και η κατεύθυνση απαξίωσης των πρόσθετων προσόντων είναι τραγική, μας φάγατε τόσα χρόνια με τη δια βίου μαθηση και τώρα επειδή δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα δεδομένα μας θέλετε να τα απαξιώνετε όλα. Ωραία επιτάχυνση των διαδικασιών. Είναι για γέλια και για κλάματα η κατάσταση.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 18:41 | Ε.

    Τόσες προτάσεις που κάνουν οι επιτυχόντες για την επιτάχυνση δεν σας αρέσουν; Δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντά σας μάλλον έτσι;
    Άρα το πρόβλημά σας δεν είναι η επιτάχυνση των διαδικασιών αλλά ο κατ’ εξαίρεση διορισμός σας με έναν βαθμό τυχαίο τουλάχιστον κατά 50% και χωρίς προσόντα! Και με την παραβίαση των όρων του 2Γ στους οποίους όλοι συμφωνήσαμε! Η αλήθεια δυστυχώς δεν κρύβεται! Τα ψέματα αντιθέτως αποκαλύπτονται πάντα!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 18:03 | Υποψήφιος

    Τα τυπικά προσόντα δεν αλλάζουν ποτέ! Τα πρόσθετα αλλάζουν γι’ αυτό και ονομάζονται πρόσθετα προσόντα! Σχετικά έγγραφα υπάρχουν! Ελληνικά δεν γνωρίζετε ή μας κοροϊδεύετε πάλι; Πείτε τα παραμύθια σας σε όσους πιστεύουν ότι η γη είναι επίπεδη και ότι δεν κινείται! Ίσως αυτοί σας πιστέψουν!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 17:50 |

    Ποιοι νομίζετε ότι είσαστε εσείς που με ψέματα και χωρίς αποδείξεις θα αμφισβητήσετε τη διαδικασία που ορίζεται στον 2Γ στον οποίο κάνατε αίτηση το 2022; Στους όρους αυτούς συμφωνήσατε, όχι σε αυτά που σας βολεύουν!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 17:14 | Κανένας

    Έχετε μπερδέψει τα πρόσθετα προσόντα που κατά βούληση ζητούν οι φορείς με τα τυπικά προσόντα και πάλι λέτε ασυναρτησίες (χωρίς αποδείξεις) και μάλιστα με ύφος εκατό καρδιναλίων! Όχι μόνο δεν έχετε ιδέα από προκηρύξεις αλλά δεν γνωρίζετε και τίποτα από δίκαιο στο οποίο δώσατε εξετάσεις! Άγνοια ή συμφέρον δεν έχει σημασία!
    Ουσιαστικά προπαγάνδα κάνετε και σας ενοχλεί που γίνεστε αντιληπτός ως προς τις καθόλου αγνές προθέσεις σας! Ο καθένας μπορεί να ελέγξει τόσο τους όρους του 2Γ για όλα τα στάδιά του, όσο και όσα ισχύουν για τα πρόσθετα και τα τυπικά προσόντα! Σχετικά έγγραφα υπάρχουν παντού! Ανάγνωση δεν γνωρίζετε;

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 17:57 | Κανένας

    Έχετε μπερδέψει τα πρόσθετα προσόντα που κατά βούληση ζητούν οι φορείς, με τα τυπικά προσόντα και πάλι λέτε ασυναρτησίες (χωρίς αποδείξεις) και μάλιστα με ύφος εκατό καρδιναλίων! Άγνοια ή συμφέρον δεν έχει σημασία!
    Ουσιαστικά προπαγάνδα κάνετε για να πείτε σε όσους δεν ξέρουν ότι οι ΓΒ είναι ανεξάρτητες! Ευτυχώς, ο καθένας μπορεί να ελέγξει τους όρους του 2Γ για όλα τα στάδιά του! Σχετικά έγγραφα υπάρχουν παντού! Ανάγνωση δεν γνωρίζετε;

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 17:57 | Κανένας

    Το άρθρο 17 είναι σωστό και νομιμότατο για όσους γνωρίζουν τα βασικά σχετικά με την έκδοση προκηρύξεων. Δηλαδή υπάρχει ένας αρχικός νόμος που ορίζει μια λίστα με κριτήρια προς μοριοδότηση και έπειτα η κάθε νέα προκήρυξη (ανάλογα και τους φορείς) μπορεί να επιλέξει από την λίστα αυτή όλα αυτά τα κριτήρια, κάποια από αυτά ή και μόνο ένα. Φυσικά οι όποιες αλλαγές πρέπει να ισχύσουν το ίδιο και για όλους τους υποψηφίους.
    Απάντηση:
    Τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει! Έχετε μπερδέψει τα πρόσθετα προσόντα με τα τυπικά προσόντα! Τα πρόσθετα είναι αυτά που βρίσκονται στην ευχέρεια των φορέων! Τα τυπικά ορίζονται από τον αρχικό 2Γ! Τα έχετε ξαναπεί! Σταματήστε τα ψέματα επιτέλους. Η προπαγάνδα που κάνετε μπορεί εύκολα να αποδειχτεί απλώς αν κάποιος κάνει μια απλή αναζήτηση στους όρους των προκηρύξεων! Έλεος!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:13 |

    Αντί να σταματήσουν οι προκηρύξεις Κ για την επιτάχυνση των διαδικασιών, αλλάζουν τους αρχικούς κανόνες του 2Γ! Κάτι τέτοιο δεν θυμάμαι να έχει ξανασυμβεί!
    Και κάπως έτσι, ο 2Γ έχει καταντήσει το πιο σύντομο ανέκδοτο στην ιστορία του ΑΣΕΠ! Αν περάσει αυτό το άρθρο θα ολοκληρωθεί το τέλος της αξιοκρατίας και της διαφάνειας σε αυτή τη χώρα! Ωραία δείγματα για το μέλλον και τους επόμενους διαγωνισμούς! Αν με το έτσι θέλω παρεμβαίνει οποίος θέλει σε διαδικασίες πρόσληψης με συγκεκριμένους όρους, αυτό σίγουρα θα ξαναγίνει για την εξυπηρέτηση συμφερόντων! Άλλωστε έχουμε παράδοση στις εξυπηρετήσεις σε αυτή τη χώρα! Απλώς δεν θα είναι Κ, ούτε ΣΟΧ αλλά Γραπτός. Το όνομα άλλαξε αλλά η νοοτροπία έμεινε ίδια! Κρίμα! Χάσαμε 2 χρόνια από τη ζωή μας γιατί σας πιστέψαμε!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:20 | Αννα

    Συμφωνώ : 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:36 | Έλενα ΠαύλουΜόνιμος ΣύνδεσμοςΤο ότι κάποιοι διορίζονται με προσαυξήσεις και οι επόμενοι μόνο με κριτήριο τη βαθμολογία, εγείρει και νομικές αμφισβητήσεις!Δώσαμε όλοι εξετάσεις για τον ίδιο γραπτό διαγωνισμό. Μιλάμε για την ίδια δεξαμενή επιτυχόντων.
    Δεν γίνεται οι μεν να διορίζονται με μόρια και προϋπηρεσία και γλώσσες και για τους υπόλοιπους να μην ισχύει τίποτα. Προς τι η διαφοροποίηση; Εξάλλου υπάρχει ήδη κατάταξη των επιτυχόντων με προσαυξήσεις ανά κλάδο λόγω της προηγούμενης προκήρυξης.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:47 | Dinos7

    Το άρθρο 17 είναι σωστό και νομιμότατο για όσους γνωρίζουν τα βασικά σχετικά με την έκδοση προκηρύξεων. Δηλαδή υπάρχει ένας αρχικός νόμος που ορίζει μια λίστα με κριτήρια προς μοριοδότηση και έπειτα η κάθε νέα προκήρυξη (ανάλογα και τους φορείς) μπορεί να επιλέξει από την λίστα αυτή όλα αυτά τα κριτήρια, κάποια από αυτά ή και μόνο ένα. Φυσικά οι όποιες αλλαγές πρέπει να ισχύσουν το ίδιο και για όλους τους υποψηφίους.
    Είναι επιτακτική ανάγκη λοιπόν προκειμένου να γλυτώσουμε από το βάσανο της τεράστιας αναμονής καθώς και να διεκδικήσουμε και τις θέσεις του 2025 να τεθεί σε ισχύ το άρθρο 17.
    Επιπλέον θεωρώ την αλλαγή αυτή στη μοριοδότηση, ώστε δηλαδή να υπολογίζεται μόνο η βαθμολογία των γραπτών εξετάσεων, ως την πιο σωστή και αξιοκρατική, που θα πρέπει να ισχύσει και στο απώτερο μέλλον, σε όλες δηλαδή τις επόμενες προκηρύξεις!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:51 | Στελλα

    Σωστό … Το χάος που θα δημιουργηθεί με την ψήφιση της διάταξης θα είναι τεράστιο και θα δημιουργήσει με τις προσφυγές μεγαλύτερο καθυστέρηση. Να μην ψηφιστεί. Να μην αδικηθουν οι υποψήφιοι των επόμενων ΓΒ. Άλλωστε ότι είναι λάθος διάταξη διαφαίνεται και οι το γεγονός ότι στον επόμενο 2Γ επανερχόμαστε κανονικά σε συνυπολογισμό γραπτής και τυπικών προσόντων!!!!!15 Σεπτεμβρίου 2024, 11:21 | ΥποψήφιοςΜόνιμο

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:34 |

    Συμφωνώ με:
    ΣύνδεσμοςΤο χάος που θα δημιουργηθεί με την ψήφιση της διάταξης θα είναι τεράστιο και θα δημιουργήσει με τις προσφυγές μεγαλύτερο καθυστέρηση. Να μην ψηφιστεί. Να μην αδικηθουν οι υποψήφιοι των επόμενων ΓΒ. Άλλωστε ότι είναι λάθος διάταξη διαφαίνεται και οι το γεγονός ότι στον επόμενο 2Γ επανερχόμαστε κανονικά σε συνυπολογισμό γραπτής και τυπικών προσόντων!!!!!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:24 | Πανος

    Να μην ψηφιστεί το άρθρο δημιουργεί υποψηφίους δύο ταχυτήτων. Είναι αντισυνταγματικό να μην αλλάξουν τώρα οι όροι της 2Γ..καθορίστηκαν ήδη από το 2022

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:06 | Αννα

    Συμφωνώ με το εξής σχόλιο: η αλλαγή του συστήματος μοριοδότησης, κατ’ εξαίρεση μόνο για τις προκηρύξεις ΓΒ προγραμματισμού προσλήψεων 2024-2025, είναι κατάφορα άδικη καθώς δημιουργεί ανισότητες και επιτυχόντες δύο ταχυτήτων της ίδιας δεξαμενής. Εάν εφαρμοστεί η συγκεκριμένη διάταξη, θα επιφέρει μεγάλες αλλαγές στη σειρά κατάταξης των επιτυχόντων, των οποίων η βαθμολογία και τα ονοματεπώνυμα είναι δημόσια προσβάσιμα από τις προηγούμενες προκηρύξεις ΓΒ, κάτι που εγείρει επίσης υποψίες για «μαγειρέματα» προς όφελος ορισμένων.Το μόνο βέβαιο είναι ότι όσοι αδικηθούμε από τις επιπτώσεις της συγκεκριμένης διάταξης, θα προσφύγουμε μαζικά στη δικαιοσύνη.Ακόμη, το νομοσχέδιο αντί να εστιάζει στη βελτίωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών όλων των σταδίων και του τρόπου ελέγχου των δικαιολογητικών, θεωρεί ότι η λύση στο πρόβλημα των καθυστερήσεων είναι η κατάργηση των τυπικών προσόντων και της προϋπηρεσίας. Είναι δουλειά του ΑΣΕΠ να ελέγχει τα δικαιολογητικά και οι υποψήφιοι πληρώνουν παράβολο γι’ αυτό.Εναλλακτικά, όπως πρότεινε και ο «Σύλλογος Επιτυχόντων Πρώτου Πανελλήνιου Γραπτού Διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2Γ/2022», για την επίσπευση της διαδικασίας μπορεί να δημιουργηθεί ένα πεδίο μέσα στην αίτηση με 2 επιλογές: α) να χρησιμοποιηθούν τα ίδια δικαιολογητικά από το μητρώο που επικαλέστηκε ο επιτυχόντας στις ΓΒ/2023, τα οποία είναι μη επεξεργάσιμα και έχουν ήδη ελεγχθεί, και β) εάν έχει τροποποιήσει τις εγγραφές στο μητρώο του και μόνο τότε να γίνεται εκ νέου έλεγχος των δικαιολογητικών.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:10 | K.

    Like:
    Αφού (σύμφωνα με τα σχόλια) τα πτυχία, τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά είναι πληρωμένα, όπως και οι ξένες γλώσσες, κι ο βαθμός τυχαίος, τότε προφανώς κανένας από τους επιτυχόντες δεν είναι άξιος διορισμού και ο διαγωνισμός 2Γ έχει αποτύχει! Το ίδιο και η κοινωνία μας που ακόμα δεν έμαθε ότι αν θα πέσει ο διπλανός μας γιατί εξαπατήθηκε, θα πέσουμε κι εμείς μαζί του γιατί τον εξαπατήσαμε!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:26 | Υποψήφια

    Οι αντισυνταγματικές διατάξεις που μάλλον πρόχειρα διατυπώθηκαν δεν εξυπηρετούν κανέναν, παρά μόνο μια μικρή ομάδα ανθρώπων που δεν έχουν καμία άλλη ελπίδα διορισμού, γιατί δεν διαθέτουν τα αντικειμενικά κριτήρια που ορίζονται στον 2Γ και έχουν εφαρμογή σε όλες τις προκηρύξεις του δημοσίου.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:59 | L.

    Έτσι:
    Ο Γραπτός 2Γ απαξιώνεται διαρκώς από το ΑΣΕΠ και το υπουργείο, όχι από επιτυχόντες που ζητούν να εφαρμοστεί ο νόμος για όλους, δηλαδή το αυτονόητο!
    Απαξιώνεται επίσης και από κάποιους που προσπαθούν να μας πείσουν για την νομιμότητα αυτού του αντισυνταγματιμού άρθρου, ξεκάθαρα κινούμενοι από το συμφέρον τους!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:18 | El.

    Αν δεν επιτρέψετε στους διορισμένους των προηγούμενων ΓΒ να κάνουν αίτηση στις επόμενες προκηρύξεις του 2Γ, θα μειωθούν οι αιτήσεις στις τελευταίες, άρα και ο χρόνος εξέτασής τους. Μην δίνεται πρώτη και δεύτερη παράταση γιατι χάνεται χρόνος. Άλλωστε οι προθεσμίες είναι γνωστές για όλους από την αρχή! Φτιάξτε ξεχωριστή πλατφόρμα ώστε να γίνεται ο έλεγχος όλων των δικαιολογητικών ταυτόχρονα με τον έλεγχο των αιτήσεων από το ΑΣΕΠ, εντός ενός μήνα! Έτσι δεν θα χρειαστεί ξεχωριστός έλεγχος από τους φορείς τους οποίους όπως φαίνεται δεν μπορείτε να ελέγξετε! Όταν πρόκειται για δικαιολογητικά που έχουν ήδη ελεγχθεί σε προηγούμενη προκήρυξη δεν χρειάζεται έλεγχος για δεύτερη φορά! Μειώστε το χρονικό διάστημα που δίνεται για τις ενστάσεις και αυξήστε το παράβολο γι’αυτές ώστε να μην γίνονται καταχρηστικά! Μειώστε τον ενδιάμεσο χρόνο μεταξύ προσωρινών και οριστικών αποτελεσμάτων! Βγάλτε ΦΕΚ διορισμού ταυτόχρονα για όλους τους διοριστέους της ίδιας προκήρυξης!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:45 | Υποψήφιος

    Μου αρέσει:
    Αν θέλετε επιτάχυνση των διαδικασιών ας διατηρηθούν οι κανόνες του 2Γ ως προς τη μοριοδότηση και ας μη μετρήσουν νέα προσόντα που αποκτήθηκαν από το 2023 και μετά! Έτσι διατηρούνται οι πίνακες και η αρχική κατάταξη και δεν χρειάζεται εκ νέου έλεγχος δικαιολογητικών για πάνω από το 90% των επιτυχόντων! Όλοι ευχαριστημένοι θα είναι και δεν θα επιβαρυνθεί το κράτος με προσθέτα κονδύλια που θα χρειαστούν όταν δικαιωθούν οι προσφυγές, το πλήθος των οποίων κανείς δεν το γνωρίζει!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:27 |

    Συμφωνώ: Να μετρήσει μόνο ο βαθμός του ενός από τα 2 μαθήματα, δηλαδή αυτού που είχε αρνητική βαθμολογία και να αλλάξει η βάση, να πάει στο 65 ώστε να γίνουν λιγότερες αιτήσεις! Άρα πιο γρήγορα αποτελέσματα! Έτσι κι αλλιώς όσοι είναι πιο κάτω δεν θα διοριστούν!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:20 | επιτυχ. 2Γ

    Συμφωνώ με το σχόλιο:
    Δεν μπορείτε να ζητάτε τον κατ’ εξαίρεση διορισμό σας όσοι έχετε μόνο ένα πτυχίο! Και σταματήστε τις δικαιολογίες για πληρωμένα μεταπτυχιακά και ξένες γλώσσες! Τα περισσότερα μεταπτυχιακά δεν έχουν δίδακτρα! Αν είσαστε άξιοι επιλέξτε αυτά! Ως προς τις ξένες γλώσσες, που νομίζετε ότι θα βρείτε δουλειά το 2024 χωρίς χαρτί υπολογιστών και τουλάχιστον μια ξένη γλώσσα; Ούτε στην Ελλάδα ούτε στο εξωτερικό, πουθενά!
    Ποιος σας είπε ότι το πτυχίο σας είναι προσόν; Όσοι μπαίνουν στο πανεπιστήμιο πτυχίο θα πάρουν αργά ή γρήγορα! Για τον τυχαίο βαθμό σας στον γραπτό 2Γ δεν χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω!
    Τα πρόσθετα τυπικά προσόντα είναι χαρτιά αναγνωρισμένα από το Κράτος και εξυπηρετούν αυτόν ακριβώς τον σκοπό, δηλαδή δείχνουν τον πιο άξιο που προηγείται και θα προηγείται για διορισμό σε όλες τις προκηρύξεις εκτός από την επόμενη ΓΒ! Αν αυτή δεν είναι φωτογραφική διάταξη, τότε τι είναι;

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 16:01 | Υπ

    Οι προκηρύξεις ΓΒ δεν είναι ανεξάρτητες από το διαγωνισμό 2Γ αλλά μέρος του! Γι’ αυτό άλλωστε μπορούν να λάβουν μέρος μόνο οι συγκεκριμένοι επιτυχοντες! Με τους κανόνες που μπήκαν με τον 2Γ καθορίστηκε και ο τρόπος μοριοδότησης των επιτυχόντων στις προκηρύξεις που αφορούν τον γραπτό! Και αυτό μπορεί να αποδειχτεί!
    Όλα τα υπόλοιπα που λέτε είναι ψέματα στην άθλια προσπάθειά σας να δικαιολογήσετε αστοχίες του ΑΣΕΠ για την εξυπηρέτηση προσωπικών συμφερόντων (δηλαδή κατ’ εξαίρεση διορισμό ανθρώπων χωρίς προσόντα). Αρκετά με τις εξυπηρετήσεις για το διορισμό συγκεκριμένων ατόμων σε αυτή τη χώρα! Αρκετά και με τα ψέματα!

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 15:44 | Μ.

    Ακύρωση του άρθρου που θα δημιουργήσει μόνο καθυστερήσεις.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2024, 14:43 | xristos

    Το άρθρο 17 είναι απολύτως σωστό και είναι αναγκαία η εφαρμογή του. Η επιτάχυνση των προσλήψεων αφενός θα μας απαλλάξει από το μαρτύριο της μακροχρόνιας αναμονής, αφετέρου θα μας δώσει την δυνατότητα να διεκδικήσουμε και τις θέσεις του 2025, πράγμα που σημαίνει περισσότερες προσλήψεις.