Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Πολύ ορθή και δικαιη η τροπολογία.Αν και δεν είμαι υποψήφιος, με κάποιο τρόπο πρέπει να δικαιωθούν όσοι κόπιασαν σε έναν αποτυχημένο εκ του αποτελέσματος διαγωνισμό.
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΔΙΚΙΕΣ.
Η πιο αξιοκρατική λύση είναι η κατάργηση της βάσης ανά μαθημα και η κατάταξη με βάση τον γενικο μέσο όρο και των τριών μαθημάτων, όπως ίσχυε και στον τελευταίο διαγωνισμό της ΑΑΔΕ το 2017
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΔΙΚΙΕΣ.
Το πιο δίκαιο ειναι να λάβετε υπόψιν σας το γενικο μεσο ορο και τις ειδικές κατηγορίες
Ειδικά για τους Ασεπίτες που είχαν διοριστεί στην Αγροτική Τράπεζα με την αξία τους και όχι με μειωμένες βάσεις και που τώρα πολλοί από αυτούς δεν είναι κάν ιδιωτικοί υπάλληλοι αλλά άνεργοι με μεθοδεύσεις γιατί δεν κάνετε τις μετατάξεις να καλυφθούν τα κενά….
Η πιο αξιοκρατική λύση είναι η κατάργηση της βάσης ανά μαθημα και η κατάταξη με βάση τον γενικο μέσο όρο και των τριών μαθημάτων, όπως ίσχυε και στον τελευταίο διαγωνισμό της ΑΑΔΕ το 2017
Άδικο!!! Να ανοίξει η κατάταξη!!! Να μεριμνήσετε για τις ειδικές θέσεις!!!!
εφόσον όσοι δεν πιάσανε τη βάση που προέβλεπε η εν λόγω προκήρυξη εξαρχής (60% σύνολο και 55% στα επιμέρους μαθήματα), θεωρούνται μη επιτυχόντες, το πιο δίκαιο και επιβεβλημένο είναι να συνταχθεί ένας πίνακας κατάταξης σύμφωνα με το ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ του καθενός κατά φθίνουσα σειρά και έτσι να απορροφηθούν οι υποψήφιοι ξεκινώντας απ’ την πιο υψηλή γενική επίδοση μέχρι και αυτή που απαιτείται για να καλυφθούν όλες οι θέσεις. Αξίζει να τονιστεί ότι η ίδια τακτική είχε ακολουθηθεί ξανά στον ίδιο γραπτό διαγωνισμό της ΑΑΔΕ το 2017, στον οποίο οι επιλαχόντες επελέγησαν σύμφωνα με το γενικό μέσο ορο κατά φθίνουσα σειρά, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ, ΕΦΑΡΜΌΖΟΝΤΑΣ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.
Αποκατάσταση της αδικίας… «εν μια νυκτί» θα αλλάξουν όρους διαγωνισμούς μετά την ανακοίνωση όχι μονο των βαθμολογιών αλλά και των προσωρινών αποτελεσμάτων. Εν μια νυκτί, χαρίσαν την ΑΤΕ στην Πειραιώς και χιλιάδες επιτυχόντες και διορισμένοι μέσω του αξιοκρατικού και ανεξάρτητου ΑΣΕΠ, με χρόνια προϋπηρεσία στα οικονομικά, είναι πλέον ιδιωτικοί υπάλληλοι ή και άνεργοι. Έχουν μεταταχθεί στο δημόσιοι οι υπάλληλοι των θυγατρικών που διορίστηκαν εκτός ΑΣΕΠ και όχι οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ της «μαμάς»ΑΤΕ. Μιλάτε ακόμη στο υπουργείο και στον ΑΣΕΠ για αξιοκρατία και ανεξαρτησία; Κανείς δεν σας πιστεύει πια.
Σωστή ρύθμιση όμως θα πρέπει να υπάρχει βάση σε κάθε μάθημα 50% κ μέσο όρο 55%. Περιμενω την άμεση ψήφιση του
ΣΤΙΣ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΤΕ.
Αναμφίβολα η πιο δίκαιη λύση
Από τον προσωρινό πίνακα διοριστέων προκύπτει ότι αρκετές θέσεις που προοριζόταν για ειδικές κατηγορίες υποψηφίων (πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, κλπ.), καλύφτηκαν από άτομα χωρίς τις ιδιότητες αυτές. Τα ποσοστά των ειδικών κατηγοριών υποψηφίων κατά την πλήρωση των θέσεων ορίζονται από νόμο, είναι συγκεκριμένα και δεν τηρούνται ΜΟΝΟ σε περίπτωση που δεν υπάρχουν επιτυχόντες που να ανήκουν στις εν λόγω κατηγορίες. Καθώς μετά τη μείωση των βάσεων θα υπάρχουν και άλλοι επιτυχόντες ειδικών κατηγοριών (και ως εκ τούτου δε θα υπάρχει λόγος για την μη τήρηση των ποσοστών), είναι αναγκαίο η τροποποίηση να προβλέψει τον τρόπο ρύθμισης του ως άνω ζητήματος.
Ο Γραπτός Διαγωνισμός 1Γ/2022 δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία τεράστια παρωδία.
Οι Αποτυχόντες να διορίζονται με το ζόρι, έχοντας γράψει κάτω από τη βάση, παρά τους ξεκάθαρους ορους του ΦΕΚ, πο όριζε το αντίθετο.
Και οι διορισμένοι μέσω ΑΣΕΠ στην ΑΤΕ, με γραπτούς διαγωνισμούς διαγωνισμούς από το 1995 έως το 2002 και με μοριοδότηση από το 2005 έως το 2009, να απολύονται το 2012, να τους ξεπουλάνε σε ιδιώτη, χωρίς αναγνώριση προϋπηρεσίας και εργασιακών δικαιωμάτων, και στη συνέχεια ο ιδιώτης να ξεκινάει σιγά σιγά τις απολύσεις στοχευμένα ή να αναγκάζονται σε παραίτηση με τη συμπεριφορά του.
Πλήρης ξεπεσμός του ΑΣΕΠ. Ντροπή τους.
Δεδομένου ότι ήταν ένας πολύ δύσκολος διαγωνισμός και για πρώτη φορά οι ΠΕ διοικητικής κατεύθυνσης εξετάστηκαν σε λογιστική ενώ αντίστοιχα οι ΠΕ με οικονομικά πτυχία εξετάστηκαν σε δίκαιο μία λύση θα ήταν να μην ληφθεί υπόψη η βαθμολογία της λογιστικής στους ΠΕ διοικητικής και του δικαίου στους ΠΕ οικονομολόγους ή αλλιώς να ληφθεί υπόψη μόνο ένας μέσος όρος όλων των μαθημάτων στο 50 με αναπροσαρμογή της αρνητικής βαθμολόγησης ή εξάλειψής της. Αν παραμείνουν τα μαθήματα και η βαθμολόγησή τους επειδή υπάρχουν υποψήφιοι που θα αδικηθούν καλό θα είναι να μειωθεί και άλλο η βάση σε κάθε μάθημα δηλαδή από 38 έως 40 μονάδες ή αλλιώς να αλλάξει ή να εξαλειφθεί η αρνητική βαθμολόγηση και να γίνει επαναβαθμολόγηση των γραπτών, αφού και με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις με τις χαμηλότερες βάσεις του 40 και 50 θα υπάρχουν 120 κενές θέσεις και δεν θα υπάρχουν και επιλαχόντες. Δεν υπάρχει λόγος και για άλλη καθυστέρηση και κενά στις θέσεις από τη στιγμή που θα υπάρξει νομοθετική ρύθμιση
Η κυβέρνηση κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Πιστεύω ότι θα πρέπει να καταργηθεί η βάση ανά μάθημα.
Εαν πρέπει να υπάρξει ελάχιστη βάση τότε το κριτήριο να είναι η συνολική βάση να είναι το 40%. Έτσι δεν θα αποκλειστούν υποψήφιοι που μπορεί να έχουν υψηλό ποσοστό επιτυχίας στα δύο μαθήματα κι ένα πολύ χαμηλό στο τρίτο μάθημα.
Επίσης, ο συντελεστής αρνητικής βαθμολόγησης 0,35 ανακοινώθηκε την ημέρα του διαγωνισμού στους εξεταζόμενους και λειτούργησε πιεστικά και ήταν κάτι άδικο εαν σκεφτεί κανείς την δυσκολία των θεμάτων.
Τέλος, εαν αναλογιστεί κανείς ότι όλοι όσοι εργάζονται τώρα στην ΑΑΔΕ δεν έχουν δώσει εξετάσεις, αλλά μπήκαν με μοριοδότηση τότε είναι πιο δίκαιο και σωστό να υπάρξει ελαστικότητα προς τον συγκεκριμένο διαγωνισμό και να ψηφιστεί ο νόμος.
Άλλωστε οι σπουδές ενός υποψηφίου εκτιμώνται από τα πτυχία του και οι γνώσεις φαίνονται στην καθημερινή δουλειά, η οποία και μαθαίνεται. Κανείς δεν τα ξέρει όλα πριν ξεκινήσει να εργάζεται σε έναν ρόλο και η αξία του δεν καθορίζεται από έναν διαγωνισμό αλλά από την συνεισφορά του στην εργασία.
Χρόνια πριν κάποιοι άλλοι άνθρωποι με ΑΣΕΠ -διάφορους διαγωνισμούς πέρασαν και διορίστηκαν. Και σήμερα θεωρούνται ιδιωτικοί υπάλληλοι ή/και άνεργοι γιατί κάποιοι αποφάσισαν να καταργήσουν (για να μην πω ξεπουλήσουν) την Αγροτική Τράπεζα. Με αυτούς, 11 χρονια έχουν περάσει, τι σκοπεύει να κάνει το υπουργείο; Πότε θα αποκαταστήσει την αδικία; Για άλλους διαγωνισμούς, εν όψει εκλογών, κάνει διορθώσεις επί διορθώσεων. Νομίζει οτι έχουμε ξεχάσει; Ή οι οικογένειές μας;
Ζητούμε να εφαρμοσθεί η μόνη δίκαιη λύση που είναι αυτή της φθίνουσας κατάταξης των υποψηφίων με ταυτόχρονη κατάργηση της βάσης. Ειδάλλως πολλές θέσεις θα καλυφθούν από υποψηφίους με πολύ χαμηλότερο Μ.Ο. σε σύγκριση με άλλους, πράγμα που συνιστά μια κατάφωρη αδικία. Ελπίζουμε σε δικαιοσύνη, έστω και αργά!
Το πιο δίκαιο είναι να υπάρξει μόνο ο Μέσος Όρος του 50% για όλα τα μαθήματα και όποιος έχει αυτό το ποσοστό να θεωρείται επιτυχών. Το ποσοστό του 40% για κάθε επιμέρους μάθημα θα πρέπει να καταργηθεί εντελώς καθώς δεν προσθέτει καμία αξία δεδομένου ότι εφαρμόστηκε για πρώτη φορά πολύ μεγάλη αρνητική βαθμολογία 35% στις εξετάσεις!
Η διάταξη είναι φωτογραφική και γι’αυτό τον λόγο αντισυνταγματική. Η δίκαιη λύση είναι η επανάληψη του διαγωνισμού. Εφόσον αυτό δεν καθίσταται δυνατόν, η λιγότερο άδικη λύση είναι η σύνταξη πίνακα επιτυχόντων με φθίνουσα σειρά κατάταξης και η κατάργηση της βάσης. Όλες οι άλλες λύσεις οδηγούν σε μακροχρόνιες δικαστικές διαμάχες και πρέπει να αποφευχθούν.
το πιο δίκαιο είναι να καλυφθούν οι θέσεις με μέσο όρο των μαθημάτων και κατάργηση της βάσης ανά μάθημα.Δηλαδη επιλογή με φθίνουσα σειρά κατάταξης
Ντροπή! Τπτ σωστό σ αυτή τη χώρα
Το πιο δίκαιο. Να ψηφιστεί άμεσα. Οτιδήποτε άλλο έχει σκοπιμότητα απο πίσω.
Δεν συμφωνώ. Τα αποτελέσματα που θα προκύψουν πάλι θα είναι άδικα σε άλλες περιπτώσεις όπως πολλοί έχουν αναφέρει.
Πέρα από αυτό, τέτοιες αλλαγές δεν δείχνουν σταθερότητα στους όρους που τίθενται και δίνουν τροφή στην δημιουργία υποθετικών σεναρίων και προσδοκιών ακόμα και σε μελλοντικές αποφάσεις.
Πολλοί είναι εκείνοι που απέτυχαν στον διαγωνισμό 1Γ/2022 ενώ είχαν επενδύσει χρόνο και χρήματα και παρόλα αυτά σήκωσαν κεφάλι και προσπαθούν τώρα να τα καταφέρουν με τον νέο διαγωνισμό 2Γ/2022.
Αν πιστεύετε ότι αδικήθηκε κόσμος πριν θα ήταν σωστό να καλυφθούν οι κενές θέσεις με την νέα προσπάθεια εκείνων που το θέλουν πραγματικά και είναι φυσικά άξιοι.
Η πιο σωστή και δίκαιη λύση είναι η βάση του 50 σε κάθε μάθημα κ το 55 για μέσο όρο. Η συγκεκριμένη βάση θεωρείται απαραίτητη μιας και ο σκοπός του διαγωνισμού ήταν οι νεοπροσληφθέντες να έχουν γνώσεις και προσόντα, τα οποία είναι απαραίτητα για τη στελέχωση των δημοσίων υπηρεσιών. Θεωρώ ότι η ψήφιση του νομοσχεδίου πρέπει να είναι άμεση.
Δίκαιη απόφαση. Να ψηφίσει άμεσα καθώς δικαιώνει όσους πραγματικά προσπάθησαν και πέτυχαν ένα καλό ποσοστό σε μια πραγματικά δύσκολη διαδικασία.
Άλλη βάση για ΠΕ τε και άλλη για ΔΕ. Θα εκπεσει δικαστικά
ΔΙΚΑΙΗ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.
ΑΙΣΧΟΣ. ΜΕΙΩΝΕΤΕ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΜΕ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΕ. ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ. ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΕΠ. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΣΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ. ΑΙΣΧΟΣ..
Δίκαιη νομοθετική ρύθμιση
Άλλη βάση για ΠΕ καιΤΕ άλλη για ΔΕ στην ίδια προκήρυξη. Βούτυρο στο ψωμί δικηγόρων. Δικαστικά θα εκπεσει τέτοια προκήρυξη. Μόνο η αρνητική βαθμολογία μπορεί να αλλάξει αφού δεν αναφέρεται ρητώς στην προκήρυξη.
Η λύση είναι απλή!
ΜΟ 50% κ οι ειδικές θέσεις σε αυτούς που πρέπει!!!
Τόσο απλά!!!
Είναι μεγάλη αδικία να απαιτείται η βάση 50% για κάθε μάθημα ξεχωριστά. Θα πρέπει να απαιτείται η βάση 50% για το σύνολο των τριών μαθημάτων, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τις πανελλήνιες, αλλά και άλλους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Και δεν πρέπει να καλυφθούν οι θέσεις όσων ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες από υποψηφίους που ανήκουν στη γενική κατάταξη. Όλοι γνωρίζουν τις δυσκολίες που συνεπάγεται να ανήκεις σε ειδική κατηγορία.
Δίκαιη ρύθμιση που θα οδηγήσει στην κάλυψη των εκατοντάδων κενών θέσεων που προέκυψαν. Εκπληρώνεται έτσι ο σκοπος του συγκεκριμένου διαγωνισμού που ήταν η στελέχωση της ΑΑΔΕ από υπαλλήλους με ικανοποιητικό επίπεδο γνώσεων και στα 3 μαθήματα.
Επειδή πολλοί επικαλούνται τη μη ύπαρξη βάσης ανά μάθημα στον 1Γ/2017 ήθελα να τονίσω ότι τότε το minimum που μπορούσε να γράψει κάποιος ώστε να θεωρηθεί επιτυχών το 2017 ( σταθμισμένος ΜΟ > 60%) ήταν το 47% στο γνωστικό μάθημα δεδομένου ότι έγραφε 100% στις λεκτικές δεξιότητες.
ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΛΙΣΤΑΣ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ.
ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ.
Συμφωνώ απόλυτα με την τροποποίηση των όρων της προκήρυξης 1Γ/2022. Πρέπει να ψηφιστεί άμεσα το άρθρο 20 που προτείνετε για να αποκατασταθούν οι εξ αρχής υπερβολικοί όροι του συγκεκριμένου διαγωνισμού. οι όροι του διαγωνισμού ήταν πολύ υψηλότεροι σε σύγκριση με την 1Γ/2017 και με μεγαλύτερο ποσοστό αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό το γεγονός συμπεριλαμβανομένης και της δυσκολίας των θεμάτων αλλά και του περιορισμένου χρόνου εξέτασης κάθε μαθήματος οδήγησε στην αποτυχία του διαγωνισμού. Οι βαθμολογίες των υποψηφίων δεν αντικατοπτρίζουν την ικανότητα τους αλλά τους παράλογους όρους του διαγωνισμού. Προέρχομαι από την πιο αδικημένη ειδικότητα (κλάδος Στατιστικής) οι οποίοι έπρεπε να δώσουμε τέσσερα μαθήματα από τα οποία τα δυο δεν είχαν καμία σχέση με την ειδικότητα μας και είχαν τον ίδιο συντελεστή βαρύτητας με το μάθημα του κλάδου μας. Το αποτέλεσμα φυσικά ήταν από τις 32 θέσεις να καλυφθούν μόνο οι δυο. Πρέπει άμεσα να ψηφιστεί το άρθρο και να καλυφθούν οι κενές θέσεις.
Είναι παράνομη κ αντισυνταγματική η πτωση της βάσης για να περάσουν οι αποτυχοντες. Θα ξεσηκωθούν αποτυχοντες παλαιότερων διαγωνισμών που σεβάστηκαν το αποτέλεσμα
Θα ξεσηκωθούν και όσοι έκριναν οτι ειναι δύσκολη η υλη, ότι δε θα πιάσουν τη βάση και δεν πηγαν να γραψουν.
Στις κενές θέσεις να τοποθετηθουν οι διορισμένοι μεσω ΑΣΕΠ κ απολυμενοι υπάλληλοι της πρώην Αγροτικής Τράπεζας, οι οποίοι οδηγούνται στην ανεργία από την τράπεζα Πειραιώς. Το ζητάνε εδω κ 10 χρόνια.
ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ. ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ.
ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΚΊΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΉ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ. ΤΟ ΣΩΣΤΌΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΥΠΆΡΞΟΥΝ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ ΜΕ ΦΘΊΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΆ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΊΑΣ ΏΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΎΝ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΚΕΝΕΣ ΘΈΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΎΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΉ ΖΉΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΑΔΕ. ΑΥΤΆ ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, ΉΤΑΝ ΘΈΜΑΤΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ… ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ Η ΑΡΝΗΤΙΚΉ ΒΑΘΜΟΛΟΓΊΑ!
ΣΤΙΣ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΧΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΚΑΙ ΕΚΔΙΩΧΘΕΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ. ΤΟ ΖΗΤΑΝΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ. ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΕΙ Η ΒΑΣΗ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ.
Ότι πιο δίκαιο μπορούσε να εφαρμοστεί. Σωστή η ενέργεια της Κυβέρνησης
Η απόφαση κρίνεται άδικη και λογικά θα καταπέσει νομικά ως παράνομη και καταχρηστική, καθώς πρόκειται για αλλαγή των κριτηρίων εκ των υστέρων!!! Δηλαδή, να έχουμε αποτυχόντες, αλλά διορισθέντες με το ζόρι; Με το σκεπτικό αυτό, αποτυχόντες άλλων διαγωνισμών θα μπορούσαν να διεκδικήσουν κι αυτοί κάποια θέση! Για ποια αξιοκρατία μιλάμε; Ως πολίτης και ως έμμεσα εργοδότης δεν το δέχομαι αυτό!
ΕΦΟΣΟΝ Η ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.
ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ.
ΠΡΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΠΑΤΑΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΊ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΠΛΗΡΩΣΗ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
Η ρύθμιση είναι άδικη. Με αυτή θα περάσουν πάρα πολλά άτομα με πολύ χαμηλότερο γενικό μέσο όρο από άλλους. Η μόνη δίκαιη λύση είναι η κατάρτιση πίνακα φθίνουσας κατάταξης βάσει του γενικού Μ.Ο. και η κατάργηση της βάσης. Ελπίζουμε σε μια δίκαιη λύση!
Σωστή ρύθμιση για πτυχιούχους που προσπάθησαν.
Προτείνεται όμως η βάση να είναι τουλάχιστον στο 50 για να διορισθούν ικανά στελέχη.
Αποτυχοντες να διορίζονται, παρά τους ξεκάθαρους όρους της προκήρυξης..Ενώ στην αντίπερα όχθη ..επιτυχόντες -διοριστεοι μέσω γραπτών διαγωνισμών ΑΣΕΠ στην Αγροτική Τράπεζα να απολύονται. Τελικά όλα είναι θέμα πολιτικής βούλησης…σε ένα κράτος «δικαίου»..
Με την παρούσα τροπολογία ανοίγει ο ασκός του Αιόλου για μελλοντικούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Προφανώς είναι κατάφωρα αντισυνταγματική και ευνοεί συγκεκριμένους υποψήφιους. Η ιδανικότερη λύση είναι η επανάληψη του Γραπτού Διαγωνισμού με απόλυτη διαφάνεια. Αν αυτό δεν είναι δυνατόν, η μόνη πιθανώς νομικά ανεκτή λύση είναι η κατάρτιση φθίνουσας λίστας κατάταξης βάσει του μέσου όρου των υποψηφίων και η στελέχωση της ΑΑΔΕ βάσει αυτού. Ζητάμε δικαιοσύνη για όλους!
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.