Άρθρο 17 Πλήρωση θέσεων ετών 2024 – 2025 από τους επιτυχόντες της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022

 

  1. Οι εγκριθείσες θέσεις του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) των ετών 2024 και 2025 πληρούνται κατόπιν έκδοσης νέας προκήρυξης από επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, σύμφωνα με τη βαθμολογία τους στη γραπτή εξέταση και το κριτήριο της εντοπιότητας, όπου προβλέπεται. Για όσες θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν από τη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται, σύμφωνα με τα ανωτέρω, νέα γραπτή εξέταση για συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες.
  2. Σε κάθε περίπτωση οι πίνακες επιτυχόντων της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022 παύουν να ισχύουν από την έκδοση της βαθμολογίας επόμενης γραπτής διαδικασίας για τις κατηγορίες Π.Ε. και Τ.Ε..
  3. Ειδικά για τις προκηρύξεις 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023 του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεων των κατηγοριών Τ.Ε. και Π.Ε. αντίστοιχα (β΄ στάδιο) του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, οι κενές θέσεις που προκύπτουν μετά από δύο αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης του φορέα, επαναπροκηρύσσονται.

 

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 14:48 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΡΙΑ…ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ…ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΙΟΝ 5 ΜΌΡΙΑ ΚΑΙ ΧΑΣΕΙ 1000 ΘΕΣΕΙΣ …ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ; ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΥΝΟΕΊ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ…ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΠΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ 2025 ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ….

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 14:28 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    πραγματικά θλίβομαι για όσους λένε να ισχύσει αυτό το άρθρο επειδή ευκαιριακά τους συμφέρει…επίσης λένε αφού θα μας δώσουν και τις θέσεις του 2025 άρα και καλά θα διοριστούν όλοι….πρώτον δεν ξέρουμε ούτε πόσες θα είναι οι θέσεις του 2025,ούτε σε τι κλάδους και περιοχές δεύτερον από τότε που δώσαμε γραπτά τον Μάρτιο του 2023 έχουν γίνει 7-8 προκηρύξεις Κ από τις οποίες δεν έχει γίνει κανένας διορισμός….επίσπευση;;;;και για τις όλες αυτές τις θέσεις να μην τις έδιναν στους επιτυχόντες της 2Γ και μια και καλή να έβγαιναν τα αποτελέσματα…..απλά δουλευόμαστε μεταξύ μας….έρχονται εκλογές μέσα στο 2025 από την μία και από την άλλη είναι τα φροντιστήρια που πιέζουν για τον νέο γραπτό διαγωνισμό…και όλες τίς καθυστερήσεις προσπαθούν να τις αντιμετωπίσουν με αυτό το άρθρο έκτρωμα…προτείνω να γίνει δημόσια κλήρωση …..για λόγους επίσπευσης…οι αγωγές είναι έτοιμες ας δικαιωθούμε και σε 10 χρόνια θα τα πάρουμε αναδρομικά …σαν μίνι εφάπαξ

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 14:32 | Γεωργία Π.

    Κρατήστε τη ψυχραιμία σας όλοι οι επιτυχόντες, γιατί το άρθρο ευνοεί τους περισσότερους. Πρωτίστως, μας δίνονται οι θέσεις του 2025 κι αυτό θα απορροφήσει την πτώση λόγω μη προσμέτρησης επιπλέον μορίων. Αυτό που δεν καταλαβαίνετε, είναι ότι όλοι έχουμε μόρια, τα οποία θα χάσουμε. Τι σημαίνει αυτό; Πολύ απλά, τελικά θα υπάρξει ισορροπία και θα είμαστε σχεδόν στα ίδια με την νέα κατάταξη χωρίς τα επιπλέον μόρια. Το μεγαλύτερο κέρδος είναι ότι θα βγουν γρήγορα τα αποτελέσματα. Δε μπορεί να επαναληφθεί ο, τι ζήσαμε με τη 3ΓΒ.Τωρα, αν οι θέσεις είναι περισσότερες, τα οριστικά θα βγουν καλό 2026..Αυτο θα είναι σε βάρος όλων των επιτυχόντων και φυσικά θα συνεχίσει να υπάρχει υποστελέχωση των υπηρεσιών. Με λίγα λόγια, η κατάσταση για όλους είναι win win, περισσότερες θέσεις, θα απορροφηθούν περισσότεροι επιτυχόντες, γρήγορες διαδικασίες, άμεσος διορισμός και φυσικά πλήρωση των κενών θέσεων. Το άρθρο να ψηφιστεί όπως είναι.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 13:39 | Ε.

    Ισχύει:

    Ο νόμος 4765/2021 βάσει του οποίου γίνεται ο διαγωνισμός στο άρθρο 20 λέει ότι » Για τη σειρά κατάταξης των υποψηφίων στους ως άνω πίνακες η συνολική βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού προσαυξάνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 βάσει των δηλωθέντων στην αίτηση συμμετοχής τους στοιχείων». Το άρθρο 12 περιγράφει τι δίνει μόρια (μεταπτυχιακά,εμπειρία,κτλ). Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι ο 2Γ/2022 (και όλοι οι επόμενοι γραπτοί) ορίζουν τους όρους. Οι ΓΒ είναι απλά διαδικασίες για να επιλεχθούν οι επιτυχόντες της 2Γ. Με λίγα λόγια σαφώς και αλλάζουν τους όρους κατά την εξέλιξη της διαδικασίας

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 13:59 | K

    ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ ρύθμιση που ΔΕΝ πρέπει να ψηφιστεί. Είναι αντισυνταγματικό να αλλάξουν οι όροι της 2Γ.ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ.ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΑΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ.ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΟΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΝ.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 13:24 | Ε

    Το Στε θα το κρίνει αντισυνταγματικό.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 13:20 | Εμμανουήλ

    Στη παράγραφο 3 του ως άνω άρθρου θεωρώ μεγάλη αδικία την επαναπροκήρυξη μέσω νέου γραπτού διαγωνισμού θέσεων του προηγούμενου διαγωνισμού, μετά από 2 ανεπιτυχείς προσπάθειες αναπλήρωσης. Διότι κατ΄αυτό τον τρόπο δεν θα απορροφηθούν επιλαχόντες της δεξαμενής του 2Γ/2022 που θα επιθυμούσαν και έχουν τα προσόντα να διοριστούν στις εν λόγω θέσεις. Πιο δίκαιο είναι βρεθεί τρόπος να επιταχυνθεί η διαδικασία των αναπληρώσεων και να πραγματοποιούνται αυτές χωρις περιορισμό μέχρι την κάλυψη τους από τη δεξαμενή του 2Γ/2022

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 13:40 | Κανένας

    Εσείς που λέτε για τις θέσεις του 2025, γιατί το λέτε; Ξέρετε πόσες θα είναι αυτές; Και αν ναι με ποιον τρόπο; Και γιατί τους πιστεύετε; Πουθενά στο νομοσχεδίο δεν αναφέρεται συγκεκριμένος αριθμός θέσεων για το 2025! Πάλι μπορούν να κάνουν αυτό που θέλουν εκ των υστέρων και να πουν ότι οι θέσεις τόσες ήταν από την αρχή! Από ψέματα άλλο τίποτα!
    Η αλλαγή στη μοριοδότηση είναι αντισυνταγματική και αυτό σαφώς αποδεικνύεται! Τα υπόλοιπα είναι στον αέρα! Λυπάμαι!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 13:45 |

    Αξιοκρατία μηδέν
    Διαφάνεια μηδέν
    Ισονομία μηδέν

    Συνεπώς:
    Ελλάδα μηδέν

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 13:21 | Katerina

    Συμφωνώ κι εγώ με το άρθρο από τη στιγμή που μας δόθηκαν και οι θέσεις του 2025.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 13:14 | ΠΟΥΛΧΕΡΊΑ

    Άλλαζε τους όρους ενός αξιόπιστου διαγωνισμού δίχως προφανείς λόγους. Να κλειδώνουν οι πίνακες και τα μόρια όπως ήταν το 2022 για να γίνει πιο γρήγορα ο διαγωνισμός. Μεροληπτικός νόμος για συγκεκριμένους υποψηφίους ώστε να έχουν πιθανότητα να προσληφθούν. Άδικος και ανήθικος για χιλιάδες οικογένειες που ανέμεναν να διορισθούν τα παιδιά τους βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων. Πρωτοφανείς δόλια διαφθορά εάν περάσει η τροπολογία

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 13:39 | Κανένας

    Ο βαθμός σας σε αυτόν τον γραπτό, με το ένα από τα δύο μαθήματα χωρίς αρνητική βαθμολογία, δεν μπορεί να αποδείξει την αξία σας, σε καμιά περίπτωση! Αξιοκρατία μηδέν!
    Η μόνη αλήθεια είναι ότι εξυπηρετεί το συμφέρον σας αυτή η αντισυνταγματική διάταξη, τα υπόλοιπα είναι παραμύθια!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 13:13 | Α….

    Δεν είναι βιώσιμη λύση το να μείνουν οι πίνακες ίδιοι χωρίς δυνατότητα μεταβολής.
    Εσάς δηλαδή να προσμετρηθούν τα προσόντα σας αλλά εμάς που έχουμε συν 4 μόρια για παράδειγμα από τότε που κάναμε την προηγούμενη αίτηση να μην προσμετρήθούν?
    Ή καθόλου δε θα μετρηθούν τα προσόντα, ή ξανά απ’ την αρχή θα μετρηθούν για όλους όπως πρέπει.
    Δεν υπάρχει αυτό που λέτε.

    Δεν νοείται να κράζετε το άρθρο ως μη αξιοκρατικό και να προτείνετε σαν λύση κάτι επίσης παράνομο και μη αξιοκρατικό επειδή σας βολεύει.

    Σοβαρευτείτε.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 12:12 |

    Συμφωνώ με:
    ΣύνδεσμοςΠου το έχετε ξαναδεί να αλλάζετε εκ των υστέρων τους όρους πρόσληψης σε έναν διαγωνισμό και να μας λέτε ότι αυτό είναι νόμιμο;;; Δεν αρκεί να το λέτε, πρέπει να μπορείτε να το αποδείξετε κιόλας! Διότι ο αντισυνταγματικός χαρακτήρας του άρθρου αποδεικνύεται εύκολα!
    Άλλωστε, το ΣτΕ έχει βγάλει αρκετές καταδικαστικές αποφάσεις εναντίον του δημόσιου! Αυτό προφανώς δείχνει ότι γίνονται διαρκώς προσπάθειες να εξυπηρετηθουν συγκεκριμένα συμφέροντα: με τροπολογίες που αλλάζουν τους όρους συμμετοχής μετά το κλείσιμο των αιτήσεων (βλ. ψηφιακό φροντιστήριο), με φωτογραφικους διορισμούς μέσω συνεντεύξεων που ποτέ δεν γίνονται και βγαίνουν αποτελέσματα βράδυ Κυριακής και φυσικά με κατ’ εξαίρεση διορισμούς στο δημόσιο, χωρίς τα τυπικά προσόντα που μοριοδοτούνται σε όλες τις προκηρύξεις και με έναν βαθμό που δεν αποδεικνύει την αξία του υποψηφίου!
    Εύγε! Συνεχίστε έτσι! Αν θα χάσουμε τις θέσεις που περιμένουμε 2 χρόνια επειδή εσείς δεν μπορείτε να κάνετε σωστά τη δουλειά σας, το βέβαιο είναι ότι θα χάσετε κι εσείς! Όλοι μαζί θα χάσουμε!
    Επιτέλους βολέψτε αλλού αυτούς που θέλετε! Ευκαιρίες έχετε πολλές: οι Κ συνεχίζονται και οι επόμενοι γραπτοί θα γίνουν χωρίς διαφάνεια αφού οι σωστές απαντήσεις στις ερωτήσεις δεν θα δοθούν και έτσι δεν θα μπορεί κανείς να ελέγξει ποιος έγραψε στ’αλήθεια 100 ή 50! Κι άλλοι πληρώνουν φροντιστήρια για να διαβάσουν να μπουν με την αξία τους! Ντροπή σας!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 12:01 | Kyrios

    ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΩΣ ΕΧΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 12:48 | επιτυχ. 2Γ

    Ο νόμος 4765/2021 βάσει του οποίου γίνεται ο διαγωνισμός στο άρθρο 20 λέει ότι » Για τη σειρά κατάταξης των υποψηφίων στους ως άνω πίνακες η συνολική βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού προσαυξάνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 βάσει των δηλωθέντων στην αίτηση συμμετοχής τους στοιχείων». Το άρθρο 12 περιγράφει τι δίνει μόρια (μεταπτυχιακά,εμπειρία,κτλ). Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι ο 2Γ/2022 (και όλοι οι επόμενοι γραπτοί) ορίζουν τους όρους. Οι ΓΒ είναι απλά διαδικασίες για να επιλεχθούν οι επιτυχόντες της 2Γ. Με λίγα λόγια σαφώς και αλλάζουν τους όρους κατά την εξέλιξη της διαδικασίας.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 12:37 | Κ.

    Μου αρέσει:
    16 Σεπτεμβρίου 2024, 08:18 | ΜάνοςΜόνιμος ΣύνδεσμοςΕφόσον πρόθεση σας είναι η συντόμευση των χρόνων υπάρχει πιο απλή λύση από τη δημιουργία του χάους που καταφέρατε να δημιουργήσετε! Αφήστε τους οριστικούς πίνακες κλειδωμένους χωρίς τη δυνατότητα οποιασδήποτε μεταβολής. Οι πίνακες των ΤΕ είναι ήδη ολοκληρωμένοι και θεωρητικά σύντομα ολοκληρώνονται και αυτοί των ΠΕ. Είναι μια αναίμακτη λύση, σύμφωνη με το ΦΕΚ του γραπτού που δημοσιεύτηκε το 2022. Το να καταρτισετε καινούργιους πίνακες βάσει της γραπτής βαθμολογίας ενώ ήδη διορίστηκαν ΤΕ επιτυχόντες με τον τρόπο που ορίζονταν εξαρχής μόνο επιτάχυνση δεν θα φέρει καθώς όλοι θα στραφούν στην νομική οδό!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 12:39 | Υπ

    Συμφωνώ με το σχόλιο:
    16 Σεπτεμβρίου 2024, 08:18 | ΜάνοςΜόνιμος ΣύνδεσμοςΕφόσον πρόθεση σας είναι η συντόμευση των χρόνων υπάρχει πιο απλή λύση από τη δημιουργία του χάους που καταφέρατε να δημιουργήσετε! Αφήστε τους οριστικούς πίνακες κλειδωμένους χωρίς τη δυνατότητα οποιασδήποτε μεταβολής. Οι πίνακες των ΤΕ είναι ήδη ολοκληρωμένοι και θεωρητικά σύντομα ολοκληρώνονται και αυτοί των ΠΕ. Είναι μια αναίμακτη λύση, σύμφωνη με το ΦΕΚ του γραπτού που δημοσιεύτηκε το 2022. Το να καταρτισετε καινούργιους πίνακες βάσει της γραπτής βαθμολογίας ενώ ήδη διορίστηκαν ΤΕ επιτυχόντες με τον τρόπο που ορίζονταν εξαρχής μόνο επιτάχυνση δεν θα φέρει καθώς όλοι θα στραφούν στην νομική οδό!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 12:44 | Αντώνης Π.

    Να μετρήσει μόνο η βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού. Αυτό επρεπε να έχει γίνει ευθύς εξαρχής. Τι εξυπηρετεί το μεικτό σύστημα; Και βαθμολογία και προσόντα; Μόνο καθυστερήσεις φέρνει στην έκδοση των αποτελεσμάτων. Έχουν περάσει δύο χρόνια και ακόμη περιμένουμε. Καθαρά και χωρίς αστερίσκους. Τόσο έγραψες στο διαγωνισμό τόσα μόρια έχεις εν τέλει, και διορίζεται στην τάδε θέση. Έτσι σε λιγότερο από ένα τρίμηνο έχεις διοριστει.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 12:46 | επιτυχ. 2Γ

    Άλλο ένα σκάνδαλο σε αυτή τη χώρα, αν περάσει η αντισυνταγματική αλλαγή της μοριοδότησης! Ελπίζω να φτάσει στα κανάλια αν περάσει! Ο Σύλλογός μας τι κάνει προς αυτή την κατεύθυνση;

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 12:36 | ΠΑΎΛΟΣ

    Κατά αρχάς, μπράβο σας για την οργάνωση του διαγωνισμού και την αξιοκρατία μαζί με την αριστεία που επιδιώκεται. Όλα βαίνουν καλώς εκτός του συγκεκριμένου άρθρου το οποίο μεσούσης της διαδικασίας αλλάζει τους πίνακες αδικώντας συναδέλφους και εμένα προσωπικά που έχουμε σχεδόν όλα τα προσόντα. Το θέμα είναι με αυτήν την τροπολογία θα μείνουμε αδιοριστοι ή θα μας στερήσετε καλύτερες επιλογές βάση αναδρομικής αναθεώρησης μοριοδοτησης. Έχουμε οικογένειες που στηρίζονται στον διορισμό μας σε συγκεκριμένες περιοχές. Δεσμευτειτε τουλάχιστον ότι λόγω της συγκεκριμένης τροπολογίας δεν θα μείνει κάποιος αδιοριστος λόγω ότι χάνει 7 ή 8 κλπ μόρια. Είναι πλήγμα στην αξιοπιστία του διαγωνισμού.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 11:26 | Κανένας

    Εσείς που διαβάζετε τα σχόλια και δεν έχετε μιλήσει, μιλήστε! Για τη ζωή σας πρόκειται! Θα επιτρέψετε σε όποιον θέλει να σας την αλλάζει γιατί έτσι του αρέσει;
    Αυτό προσπαθούν να κάνουν στην περίπτωσή μας! Σε ποιο άλλο ευρωπαϊκό κράτος θα άλλαζαν (2 χρόνια μετά) τους όρους πρόσληψης, όχι για όλους αλλά για παραπάνω από τους μίσους επιτυχόντες και την επόμενη μέρα οι υπεύθυνοι θα βρίσκονταν στη θέση τους;
    Όσοι ευνοούνται από αυτή την αντισυνταγματική ρύθμιση, τις θέσεις που εσείς κερδίσατε θα πάρουν! Δεν βλέπετε πόση προσπάθεια κάνουν για να μην αντιδράσει κανείς και χαλάσει η δουλειά; Αυτό θέλετε;

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 11:51 | Πανος

    Συμφωνώ με το σχόλιο Να συνεχιστεί η κατανομή των θέσεων στους επιτυχόντες όπως γινόταν στους προηγούμενους διαγωνισμούς και όπως θα συνεχιστεί και στους επόμενους.Γιατί η συγκεκριμένη προκήρυξη να αποτελέσει την εξαίρεση; Τώρα σας ήρθε η επιθυμία να γίνει επίσπευση των διαδικασιών;Ήμαρτον,θα ήταν μεγάλη αδικία για τους επιτυχόντες της συγκεκριμένης προκήρυξης!Να προσμετρηθούν μαζί με τον βαθμό και την εντοπιότητα και όλα τα υπόλοιπα επιπρόσθετα προσόντα όπως είθισται να γίνεται και όπως θα συνεχιστεί να γίνεται και στους επόμενους.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 11:57 | Κωστας

    Συμφωνώ : Βρίσκω άδικο και διαφωνώ να αλλάζει ο τρόπος επιλογής των υποψηφίων εν μέσω διαδικασίας. Θεωρώ ότι πρέπει να ισχύσουν τα ίδια κριτήρια και κανόνες καθ΄όλη τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 11:25 | Αννα

    Ανεπίτρεπτη αλλαγή των ορων της 2Γ.να μην ψηφιστεί

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 11:57 | Αννα

    Ανεπίτρεπτη αλλαγή των ορων της 2Γ.να μην ψηφιστεί

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 11:21 | Κανένας

    Που το έχετε ξαναδεί να αλλάζετε εκ των υστέρων τους όρους πρόσληψης σε έναν διαγωνισμό και να μας λέτε ότι αυτό είναι νόμιμο;;; Δεν αρκεί να το λέτε, πρέπει να μπορείτε να το αποδείξετε κιόλας! Διότι ο αντισυνταγματικός χαρακτήρας του άρθρου αποδεικνύεται εύκολα!
    Άλλωστε, το ΣτΕ έχει βγάλει αρκετές καταδικαστικές αποφάσεις εναντίον του δημόσιου! Αυτό προφανώς δείχνει ότι γίνονται διαρκώς προσπάθειες να εξυπηρετηθουν συγκεκριμένα συμφέροντα: με τροπολογίες που αλλάζουν τους όρους συμμετοχής μετά το κλείσιμο των αιτήσεων (βλ. ψηφιακό φροντιστήριο), με φωτογραφικους διορισμούς μέσω συνεντεύξεων που ποτέ δεν γίνονται και βγαίνουν αποτελέσματα βράδυ Κυριακής και φυσικά με κατ’ εξαίρεση διορισμούς στο δημόσιο, χωρίς τα τυπικά προσόντα που μοριοδοτούνται σε όλες τις προκηρύξεις και με έναν βαθμό που δεν αποδεικνύει την αξία του υποψηφίου!
    Εύγε! Συνεχίστε έτσι! Αν θα χάσουμε τις θέσεις που περιμένουμε 2 χρόνια επειδή εσείς δεν μπορείτε να κάνετε σωστά τη δουλειά σας, το βέβαιο είναι ότι θα χάσετε κι εσείς! Όλοι μαζί θα χάσουμε!
    Επιτέλους βολέψτε αλλού αυτούς που θέλετε! Ευκαιρίες έχετε πολλές: οι Κ συνεχίζονται και οι επόμενοι γραπτοί θα γίνουν χωρίς διαφάνεια αφού οι σωστές απαντήσεις στις ερωτήσεις δεν θα δοθούν και έτσι δεν θα μπορεί κανείς να ελέγξει ποιος έγραψε στ’αλήθεια 100 ή 50! Κι άλλοι πληρώνουν φροντιστήρια για να διαβάσουν να μπουν με την αξία τους! Ντροπή σας!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:40 |

    Like:
    Στο άρθρο σαφώς αναφέρεται ως εξαίρεση η αλλαγή στους όρους μοριοδότησης! Αυτό σημαίνει ότι οι κανόνες είναι εκείνοι που ορίστηκαν σε 1ΓΒ/2ΓΒ/3ΓΒ και θα εφαρμοστούν και σε κάθε επόμενη προκήρυξη, εκτός από τις 2 επόμενες ΓΒ! Ο νομοθέτης μάλιστα θεώρησε αναγκαίο να ερμηνεύσει αυτή την εξαίρεση!
    Όλα τα παραπάνω δεν θα ήταν απαραίτητο να γίνουν αν στα αλήθεια οι ΓΒ ήταν προκηρύξεις ανεξάρτητες και όχι εξαιρέσεις στον κανόνα του 2Γ!
    Ελπίζω τώρα να γίνει κατανοητό ότι όσοι στηρίζονται σε τέτοιες ανακρίβειες για να δικαιολογήσουν τη στήριξη τους σε αυτή την αντισυνταγματική αλλαγή, ίσως θα έπρεπε να βρουν πιο αξιόπιστα επιχειρήματα!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:12 | Κανένας

    Η βαθμολογία δεν έχει καμία αξία διότι δεν αποδεικνύει τη γνώση με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών χωρίς αρνητική βαθμολογία αλλά την τύχη! Αντιθέτως τα προσόντα μας (αυτά που προσπαθείτε να μειώσετε διότι δεν είσαστε άξιοι να αποκτήσετε) είναι αναγνωρισμένα από το κράτος και αποτελούν κριτήριο διορισμού για όλες τις προκηρύξεις στο δημόσιο μέχρι τώρα! Μη συγκρίνουμε εξετάσεις ΕΣΔΔΑ με αυτό τον πρόχειρο και σε πολλά σημεία προβληματικό γραπτό 2γ! Τα μήλα δεν μπορούν να γίνουν πορτοκάλια, όσο κι αν προσπαθήσουμε! Εκτός αν μετρήσει ο βαθμός μόνο για το ένα από τα δύο μαθήματα, γι’αυτό που είχε την αρνητική βαθμολογία όπου κάποιος δεν θα μπορούσε εύκολα να παίξει με την τύχη του!
    Ποιοι είσαστε εσείς που χωρίς αποδείξεις θα αμφισβητήσετε τη διαδικασία που ορίζεται στον 2Γ στον οποίο κάνατε αίτηση το 2022; Στους όρους αυτούς συμφωνήσατε, όχι σε αυτά που σας βολεύουν!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:54 | Υποψήφιος

    Αξιοκρατία=προηγείται ο πιο άξιος
    Ισότητα=ίση μεταχείριση μεταξύ των επιτυχόντων του ίδιου διαγωνισμού 2Γ
    Τα παραπάνω ορίζονται από το Σύνταγμα και ισχύουν για όλους τους πολίτες!
    Διαγωνισμός με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών χωρίς αρνητική βαθμολογία και χωρίς να λαμβάνονται υπόψη προσαυξήσεις για παραπάνω από τους μισούς επιτυχόντες οδηγεί σε αντιδημοκρατικές πρακτικές!
    Εφαρμόστε τους κανόνες του 2Γ καθώς και τα αντικειμενικά κριτήρια διορισμού που ισχύουν για όλες τις προκηρύξεις!
    Κανόνας δεν μπορεί να γίνεται αυτό που κάθε φορά μας βολεύει! Αλλιώς αν αμφισβητήσουν όλοι τα πάντα σύμφωνα με το συμφέρον τους είμαστε υπεύθυνοι για το χάος που δημιουργείται ως προς τον τρόπο λειτουργίας της κοινωνίας! Ας καταργηθούν και οι νόμοι, τι χρειάζονται κι αυτοί αφού μάλλον σαν εμπόδιο λειτουργούν στην ελευθερία μας, έτσι; Κι όταν ο διπλανός σας σκοτώσει γιατί αυτό τον βολεύει να κάνει τη δεδομένη στιγμή, ας πούμε όλοι δεν πειράζει! Τρελοκομείο!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:18 | Υπ.

    Τα αντικειμενικά κριτήρια διορισμού είναι για όλες τις προκηρύξεις ίδια! Είναι αδιανόητο να προσπαθούν κάποιοι να μειώσουν τα προσόντα μας για να διοριστούν συγκεκριμένα άτομα! Κι αυτό αποκλειστικά και μόνο για την επόμενη ΓΒ!
    Για τις καθυστερήσεις θα έπρεπε να κατηγορείτε το ΑΣΕΠ και όχι τους επιτυχόντες που έχουν αποδείξει ότι είναι πιο άξιοι από εσάς!
    Είναι ολοφανερό ποια συμφέροντα εξυπηρετούν όσοι συμφωνούν με αυτή την αντισυνταγματική διάταξη!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:28 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    Πολύ σωστή η προώθηση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου. Από την αρχή θα έπρεπε να μετρά μόνο η βαθμολογία στα γραπτά. Όσοι μιλούν για αδικία και απουσία αξιοκρατίας ας είναι τουλάχιστον ειλικρινείς. Δεν τους συμφέρει να μην υπάρχει πρόσθετη μοριοδότηση, γιατί δεν έχουν γράψει αρκετά καλά. Δε νομίζω πως μία μη συναφής προϋπηρεσία καθιστά κάποιον υποψήφιο καταλληλότερο για μια θέση διοικητικού προσωπικού στο δημόσιο. Μιλάμε για γραπτό διαγωνισμό και όχι για προκήρυξη τύπου Κ.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:51 | ΑΝ.ΠΑΝ

    Είναι αδιανόητο το έτος 2024 ,σε μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή Χώρα, να υπάρχει έστω και ως σκέψη η αλλαγή τον όρων ενός διαγωνισμού ενώ αυτός βρίσκετε σε εξέλιξη;

    Είναι αδιανόητο ο ανθρώπινος μόχθος και η προσπάθεια νέων επιστημόνων να εξευτελίζετε.

    Είναι αδιανόητο κάποιοι να πιστεύουν ότι αυτή η μεθόδευση θα προσφέρει κάτι θετικό. Όχι Κύριοι. Αυτή η μεθόδευση δεν συνάδει με τις Ευρωπαϊκές Αξίες.

    Καταπατά βάναυσα τις συνταγματικές Αρχές της Ισότητας και της Αξιοκρατίας.

    Ευτελίζει όλο το διαγωνισμό. Δημιουργεί επιτυχόντες 2 ταχυτήτων.

    Δημιουργεί υποψίες ότι θέλετε να εξυπηρετήσετε συγκεκριμένα συμφέροντα και υποψηφίους.

    Ο διαγωνισμός 2Γ/2022 πρέπει να τελειώσει όπως ξεκίνησε.

    Αν περάσει η μη μοριοδότηση μεταπτυχιακών – διδακτορικών κτλ . Χιλιάδες υποψήφιοι θα αντιδράσουν δικαστικά. Η προσβολή αυτή δεν είναι δυνατόν να μείνει αναπάντητη.

    Έστω την ύστατη ώρα σεβαστείτε τον μόχθο νέων επιστημόνων που έκαναν όνειρα να στελεχώσουν την Δημόσια Διοίκηση

    Σεβαστείτε ανθρώπους που απλά πίστεψαν ότι αυτή η Κυβέρνηση θα εφαρμόσει επιτέλους αξιοκρατικά, έντιμα και ηθικά έναν αδιάβλητο διαγωνισμό.

    Σεβαστείτε τον Νόμο 4765/2021 που ψηφίσατε και γέμισε με ελπίδα και αισιοδοξία χιλιάδες κόσμο που μόχθησε πάνω από τα βιβλία

    Να ξέρετε ότι καταστρέφοντας εμάς τραυματίζετε την εικόνα όλου του Κυβερνητικού σχήματος. Έστω την ύστατη στιγμή,πάρτε πίσω αυτή τη ρύθμιση

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:43 | Φ

    Διορισμός όλων των επιτυχόντων με βάση τα προσόντα τους. Ειδικά για τους ΤΕ που ανήκω και εγώ δώστε δυνατότητα στην κατηγορία λογιστών να συμμετέχουν για τις περισσότερες διοικητικές θέσεις. Έτσι θα πετύχετε τη μέγιστη απορρόφηση.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:47 | Σ.

    Δεν γίνετε να ακυρώσετε το κόπο της εργασίας μας μια ζωή όπως δεν γίνεται να ακυρώστε τις σπουδές μας. απόσυρση του άρθρου 17.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:04 | Γ

    Διαφωνώ με το άρθρο προσμέτρηση όλων των προσόντων προϋπηρεσίας και μεταπτυχιακών διδακτορικών καθώς και ειδικών αδειών ανα κλάδο.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:53 | Σ.

    Εξάντληση της δεξαμενής επιτυχόντων. Φυσικά προσμέτρηση όλων των προσόντων κάθε επιτυχόντα.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:55 | Δήμητρα

    Ακύρωση του άρθρου ως αντισυνταγματικό.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:55 | παυλος

    διορισμός όλων των επιτυχόντων.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:41 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    είναι αστείο που πρέπει να γράψουμε τα αυτονόητα. οποιαδήποτε αλλαγή στη διαδικασία θα φέρει προσφυγές στο Στε.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 10:57 | ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΟΥΝ ΟΛΑ.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 08:18 | Μάνος

    Εφόσον πρόθεση σας είναι η συντόμευση των χρόνων υπάρχει πιο απλή λύση από τη δημιουργία του χάους που καταφέρατε να δημιουργήσετε! Αφήστε τους οριστικούς πίνακες κλειδωμένους χωρίς τη δυνατότητα οποιασδήποτε μεταβολής. Οι πίνακες των ΤΕ είναι ήδη ολοκληρωμένοι και θεωρητικά σύντομα ολοκληρώνονται και αυτοί των ΠΕ. Είναι μια αναίμακτη λύση, σύμφωνη με το ΦΕΚ του γραπτού που δημοσιεύτηκε το 2022. Το να καταρτισετε καινούργιους πίνακες βάσει της γραπτής βαθμολογίας ενώ ήδη διορίστηκαν ΤΕ επιτυχόντες με τον τρόπο που ορίζονταν εξαρχής μόνο επιτάχυνση δεν θα φέρει καθώς όλοι θα στραφούν στην νομική οδό!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 08:48 | Νικόλαος Σ.

    Καλό θα ήταν να αποφεύγονται ενέργειες στα μέσα ενός διαγωνισμού που οδηγούν σε αλλοίωση της βαθμολογίας των υποψηφίων και σε βίαιες αλλαγές στους πίνακες κατάταξης και οι οποίες μπορεί να θεωρηθούν και ύποπτες. Επίσης, φρόνιμο θα ήταν οι αλλαγές που προωθεί το νομοσχέδιο – αρκετές εκ των οποίων προς τη σωστή κατεύθυνση – να εφαρμοστούν στον επόμενο γραπτό διαγωνισμό.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 08:59 | Αννα

    Απαράδεκτη ρύθμιση που δεν πρέπει να ψηφιστεί. Είναι αντισυνταγματικό να αλλάξουν οι όροι της 2Γ.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 08:10 | Κ

    Τόσες προτάσεις που κάνουν οι επιτυχόντες για την επιτάχυνση δεν σας αρέσουν; Δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντά σας μάλλον έτσι; Η επιτάχυνση μπορεί να γίνει πραγματικότητα με πολλούς άλλους τρόπους, χωρίς καμία αλλαγή στη μοριοδότηση! Διαβάστε τα σχόλια να πάρετε ιδέες!
    Αν ωστόσο εξακολουθείτε να μας λέτε τα ίδια, τότε προφανώς το πρόβλημά σας δεν είναι η επιτάχυνση των διαδικασιών αλλά ο κατ’ εξαίρεση διορισμός σας με έναν βαθμό τυχαίο τουλάχιστον κατά 50% και χωρίς προσόντα! Και με την παραβίαση των όρων του 2Γ στους οποίους όλοι συμφωνήσαμε! Κι αν επιμείνει και το υπουργείο σε αυτή την αντισυνταγματική διάταξη, θα είναι για να βολευτούν συγκεκριμένα άτομα που δεν θα έπρεπε να περάσουν ούτε απ’ έξω από το δημόσιο! Παράθυρα παντού, καμιά αξιοκρατία, καμία διαφάνεια, καμία ισονομία ! Και μια ανεξάρτητη αρχή (ΑΣΕΠ) που όλα αυτά τα επιτρέπει! Έχετε καταστρέψει την Ελλάδα με τέτοιες πρακτικές!
    Η αλήθεια δυστυχώς δεν κρύβεται! Τα ψέματα αντιθέτως αποκαλύπτονται πάντα!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 07:29 | Κατερίνα

    Να ψηφιστεί το άρθρο. Να δοθούν πολλές θέσεις για το σύνολο των επιτυχόντων.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 07:51 | Υπ.

    Συμφωνώ: Αντί να σταματήσουν οι προκηρύξεις Κ για την επιτάχυνση των διαδικασιών, αλλάζουν τους αρχικούς κανόνες του 2Γ! Κάτι τέτοιο δεν θυμάμαι να έχει ξανασυμβεί!
    Και κάπως έτσι, ο 2Γ έχει καταντήσει το πιο σύντομο ανέκδοτο στην ιστορία του ΑΣΕΠ! Αν περάσει αυτό το άρθρο θα ολοκληρωθεί το τέλος της αξιοκρατίας και της διαφάνειας σε αυτή τη χώρα! Ωραία δείγματα για το μέλλον και τους επόμενους διαγωνισμούς! Αν με το έτσι θέλω παρεμβαίνει οποίος θέλει σε διαδικασίες πρόσληψης με συγκεκριμένους όρους, αυτό σίγουρα θα ξαναγίνει για την εξυπηρέτηση συμφερόντων! Άλλωστε έχουμε παράδοση στις εξυπηρετήσεις σε αυτή τη χώρα! Απλώς δεν θα είναι Κ, ούτε ΣΟΧ αλλά Γραπτός. Το όνομα άλλαξε αλλά η νοοτροπία έμεινε ίδια! Κρίμα! Χάσαμε 2 χρόνια από τη ζωή μας γιατί σας πιστέψαμε!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 07:23 | Υποψήφιος

    Μου αρέσει το σχόλιο:
    Εσείς ζητάτε να εφαρμοστεί η επιθυμία σας (!), εμείς την εφαρμογή των όρων μοριοδοτησης που ορίστηκαν με τον 2Γ το 2022! Πόσο δίκαιο σας φαίνεται το πρώτο; Πόσο αξιοκρατικό; Κι αν μιλάμε για επιθυμίες (δηλαδή για συμφέροντα) γιατί να υπερισχύσει η επιθυμία η δική σου και όχι κάποιου άλλου από τους σχεδόν 15000 επιτυχόντες; Ποιο δικαστήριο θα συμφωνήσει με μια τέτοια αλλαγή;

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 07:02 | Επ. 2Γ

    Συμφωνώ:
    Αν θέλετε επιτάχυνση των διαδικασιών ας διατηρηθούν οι κανόνες του 2Γ ως προς τη μοριοδότηση και ας μη μετρήσουν νέα προσόντα που αποκτήθηκαν από το 2023 και μετά! Έτσι διατηρούνται οι πίνακες και η αρχική κατάταξη και δεν χρειάζεται εκ νέου έλεγχος δικαιολογητικών για πάνω από το 90% των επιτυχόντων! Όλοι ευχαριστημένοι θα είναι και δεν θα επιβαρυνθεί το κράτος με προσθέτα κονδύλια που θα χρειαστούν όταν δικαιωθούν οι προσφυγές, το πλήθος των οποίων κανείς δεν το γνωρίζει!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 07:15 | Μαριάνθη

    Έστω ότι αυτό το πράγμα που υποτίθεται θα επισπεύσει διαδικασίες περνάει.οι αναπληρώσεις της 1γβ (υπα), 2γβ (τε ) 3γβ(ΠΕ ) πως θα γίνουν ;από ποιον πίνακα;θα είναι δίκαιο εκεί να αναπληρώνει κάποιος με όλα τα μόρια ή όχι;για αυτό θα βρείτε χρόνο ή θα κάνετε κλήρωση;