Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Η πιο δίκαιη λύση, αναμφίβολα.
Δικαιη λύση , καθώς και το επίπεδο του διαγωνισμού παραμένει υψηλό αλλά και οι θέσεις θα καλυφθούν .
Δίκαιη ρύθμιση . Παρακαλούμε για άμεση ψήφιση .
Στην παρούσα φάση με τις παρούσες συνθήκες , ότι πιο δίκαιο
Δίκαιη η τροπολογία. Αναγκαία η ψήφιση της .
Άδικη η τροπολογία, εννοείται διαφωνώ και θα σας κοστίσει πολιτικά! Επίσης κάτω τα χέρια απο τις ειδικές κατηγορίες, κατάληψη των θέσεων αυτών ΜΟΝΟ απο τους συγκεκριμένους ανθρώπους αν θέλετε να λέγεστε «Κοινωνικό Κράτις Δικαίου». Κατάργηση των βάσεων ΤΩΡΑ και γενικά αλλά οπωσδήποτε για τις ειδικές κατηγορίες! Έστω και την ύστατη στιγμή πράξτε σωστά μετά το φιάσκο του εν λόγω διαγωνισμού αλλιώς θα μας βρείτε μπροστά σας..
Ο Χ Ι στην συγκεκριμένη τροπολογία, Ν Α Ι στην κατάργηση των βάσεων, Ν Α Ι στην προστασία των ειδικών κατηγοριών.
Ευχαριστώ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ Ή ΜΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ.ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΥΨΗΛΗ.ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ 50% Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗ ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ (ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΛΠ)
O κ. Βορίδης, ως νομικός, δε γνωρίζει ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι παράνομη και αντισυνταγματική;;; Ευνοεί μια συγκεκριμένη ομάδα ατόμων που παραπονιέται για τη δυσκολία των θεμάτων και τη ψυχοφθόρα 7μηνη διαδικασία προετοιμασίας. Τι να πουν και οι διορισμένοι, μέσω ΑΣΕΠ, υπάλληλοι που έχασαν την ιδιότητά του δημοσίου υπαλλήλου εξαιτίας πολιτικών παρεμβάσεων (ΠΩΛΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ);;;;; Σαν να μην έφτανε αυτό, απολύονται από τον τωρινό εργοδότη μιας και είναι ιδιώτης και ότι θέλει κάνει. 10 χρόνια διαρκών και επίπονων αγώνων για δικαίωση δεν ήταν αρκετά, ενώ 7 μήνες προετοιμασίας έφτασαν για να πείσουν τον κ. Υπουργό;;;
Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο κ. ΒΟΡΙΔΗΣ ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΕΝΩ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ (ΠΡΩΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ) ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ, ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΙ. ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ Ο ΕΝΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ.
1) ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΙΜΝΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ
ΑΠΟ ΓΡΑΠΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ;;;
2) ΣΕ ΤΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ;;;
3) ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ
ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ;;;
4) ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΚΛΟΝΗΤΗ,ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΗ
ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ κ. ΒΟΡΙΔΗ;;;
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝΕΙΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ 10% ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ
Το άρθρο 20 πρέπει να διαγραφεί ως άσχετο με το κύριο αντικείμενο του νομοσχεδίου (Σύστημα Καινοτομίας στον Δημόσιο Τομέα)»
«Νομοσχέδιο ή πρόταση νόμου που περιέχει διατάξεις άσχετες με το κύριο αντικείμενό τους δεν εισάγεται για συζήτηση» (Σ 73 παρ.5, εδαφ. β)»
Εκτός αν θεωρείτε ότι η αλλαγή των όρων ενός διαγωνισμού εκ των υστέρων, που είναι συν τοις άλλοις παράνομη αφού δεν προβλέπεται από τον ίδιο τον Νόμο, όπως θα έπρεπε, αποτελεί καινοτομία γαι τον Δημόσιο Τομέα και θα εφαρμόζεται εφεξής!!!
Πέρα από το παράνονο και το αντισυνταγματικό της υπόθεσης πάτε να το περάσετε και με άσχετο Νόμο.
Καιρός να σεβαστείτε το Σύνταγμα!! Εύχομαι να προκύψει μία Κυβέρνηση που θα σέβεται το Σύνταγμα και τους Νόμους!!
Ξεφτυλίζεται για 2η φορά ο θεσμός του ΑΣΕΠ, δεν σας έφτασε η μία, με τον διαγωνισμό!!θίγετε το περί δικαίου αίσθημα, δεν το αντιλαμβάνεστε??Σε ποια δημοκρατική χώρα συμβαίνουν αυτά??Αλλαγή των όρων εκ των υστέρων, μετά την ανακοίνωση των βαθμών, προσκρούει στην αρχή της Νομιμότητας, της διαφάνειας και της ισότητας!!Είναι προδήλως αντισυνταγματική!!!!!!!Πως ξέρετε πως θα είχε συμπεριφερθεί ο υποψήφιος αν ήξερε εξαρχής τη βάση 40?? Ενδεχομένως να ρίσκαρε λιγότερες απαντήσεις, ενδεχομένως να είχε λιγότερο άγχος.. και να μην οδηγούνταν σε λάθη και δεν εννοώ λάθη που σχετίζονται με την γνώση ή μη της απάντησης.
ΕΙΣΤΕ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ και οφείλεte να το υποστηρίζετε με την προταθείσα Νομολογία!!Χαίρομαι πραγματικά που έδιωξα τα παιδά μου στο Εξωτερικό και απολαμβάνουν τη Νομιμότητα, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία, την ισότητα και το σεβασμό στον Πολίτη. Το θέμα θα φτάσει μέχρι τα Ευρωπαικά Δικαστήρια!!Σε καμια ευρωπαική χώρα δεν συμβαίνουν αυτά.
Υπάρχει ο 2Γ με 108.000 υποψηφίους, πάρτε από κει. Δεν θα διοριστούν άλλωστε οι του 1Γ νωρίτερα από αυτούς της 2Γ.Υπάρχουν λύσεις ΝΟΜΙΜΕΣ!!!
Η ρύθμιση είναι απόλυτα ορθή και άκρως δίκαιη!!
Παρατηρώ μια απεγνωσμένη προσπάθεια ορισμένων να στοιχειοθετήσουν την αντισυνταγματικότητά της, ερειδόμενοι σε γενικότητες όπως το κοινό περί δικαίου αίσθημα και η επίκληση της αρχής της ισότητας, έχοντας όμως την τάση να συγκρίνουν ανόμοιες καταστάσεις!!! Είναι αδιανόητο αυτό που συμβαίνει!
Δεν συμμετείχα στο συγκεκριμένο διαγωνισμό, δεν έχω ίδιο όφελος, αλλά θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία της κυβέρνησης και εύχομαι πραγματικά να ψηφιστεί γρήγορα και να πληρωθούν οι κενές θέσεις ώστε να λειτουργούν σωστά οι κατά τόπους υπηρεσίες προς όφελος όλων των πολιτών!
Θεωρώ τη ρύθμιση σωστή. Διαγωνισμός άλλος είναι αρκετά κοστοβόρο να γίνει. Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση αυτή του υπουργείου και ελπίζω να ψηφιστεί σύντομα.
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ Μ.Ο. ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ.
ΔΙΚΑΙΟ,ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ!
Η ΜΟΝΗ ΔΙΚΑΙΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ Μ.Ο. ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΑΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΩΣ ΕΧΕΙ…
Τι πάτε να κάνετε, να παρακάμψετε το Α. Σ. Ε. Π.;
Το άρθρο αυτό είναι παράνομο, ασύλληπτο, εξοργιστικό!
Η κυβέρνηση της αριστείας διορίζει <> που δεν έπιασαν ούτε τη βάση!
ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ,ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ!
ΘΛΙΨΗ
ΑΔΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ! Το πιο δίκαιο είναι να απορροφηθούν υποψήφιοι σύμφωνα με τον ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ κατά φθίνουσα σειρά!
ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ Μ.Ο.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ!
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΕΙΤΕ ΤΟΥ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ! ΣΩΣΤΗ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΥΡΕΣΗ ΛΥΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΑΘΕΙ ΛΥΣΗ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΙΣΟΤΙΜΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
Ας γίνει καταρχάς στρογγυλοποίηση του βαθμού σε καθε μάθημα.
Εκείνοι που έπιασαν. 54,50 μέχρι και 54,99 σε κάθε μάθημα να θεωρούνται ότι έπιασαν την βάση.
Πιστεύω ότι είναι πολλοί εκείνοι που θα θεωρηθούν εξ αρχής επιτυχόντες
Είναι πολύ δίκαιο.
Όπως ακριβώς με την αρχική πρόβλεψη των όρων του διαγωνισμού είχε τεθεί βάση στα επιμέρους μαθήματα και μέσος όρος και όχι φθίνουσα σειρά κατάταξης, έτσι και τώρα είναι η ορθότερη λύση να τεθεί η επιμέρους βάση στο 40 και μέσος όρος στο 50, καθώς για την επίδοση των διαγωνιζομένων λαμβάνεται υπόψη όχι μόνο ο μέσος όρος αλλά και η επαρκής γνώση σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα που εξετάστηκαν. Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση καθώς επιβραβεύει τους υποψηφίους που κοπίασαν. Αναμένουμε την ψήφισή της όπως ακριβώς είναι
Πιστεύω ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι απολύτως δίκαιη και ελπίζω να ψηφιστεί σύντομα!!!! Πολύ σωστή απόφαση να μειωθεί η βάση στα μαθήματα ξεχωριστά στο 40% και συνολικά στο 50%. Μακάρι να εφαρμοστεί.
Η προτεινόμενη λύση είναι αντισυνταγματική και θα ακυρωθεί από τα διοικητικά δικαστήρια. Αξίζει να φτάσουμε ως εκεί; Προφανώς όχι. Η μόνη λύση που ευσταθεί νομικά είναι η επανάληψη του διαγωνισμού. Επίσης, η λύση της κατάταξης με φθίνουσα σειρά με βάση τον μέσο όρο είναι στα όρια της νομιμότητας και πρέπει να προτιμηθεί σε περίπτωση μη επαναπροκήρυξης του διαγωνισμού. Όπως και να έχει ο διαγωνισμός ήταν μια αποτυχία. Ας μην δοθεί συνέχεια σε αυτό το φιάσκο.
ΑΔΙΚΗ ρύθμιση!
Απαιτούμε: πίνακα κατάταξης σύμφωνα με τον ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ κατά φθίνουσα σειρά. Έτσι είχε γίνει στον ίδιο διαγωνισμό το 2017!
Είναι η δικαιότερη λύση που μπορεί να δοθεί για την κάλυψη των κενών θέσεων. Θεωρώ πως η κυβέρνηση έκρινε πολύ ορθά καθώς και η βάση στα επιμέρους μαθήματα και ο μέσος όρος είναι δύο παράγοντες που πρέπει να εφαρμοσθούν συνδυαστικά καθώς επιτυγχάνουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα: Την κάλυψη των θέσεων από άτομα με γνώσεις σε όλα τα αντικείμενα που απαιτούνται από τις εν λόγω υπηρεσίες. Να ψηφισθεί όπως ακριβώς είναι.
ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΧΟΥΝ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, ΟΙ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΣΤΗΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΟ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ Μ.Ο.ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ. ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΕΥΕΛΠΙΣΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ.
ΑΔΙΚΟ! παίρνει προβάδισμα κάποιος που έγραψε 3 50αρια ενώ κάποιος με 80, 80 και 39,5 κόβεται.
Ζητάμε : πίνακα κατάταξης με βάση ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ!
Ελλαδάρα μου! Αθάνατη! Με ένα άρθρο προεκλογικά διορίζεις κόσμο!
Ανδρέα, έφυγες νωρίς! Άφησες όμως σπουδαία κληρονομιά!
Σωστή ρύθμιση,Επιτέλους το Ελληνικό κράτος γίνεται ευέλικτο για να στελεχωθεί το Ελληνικό Δημόσιο με εξειδικευμένο προσωπικό μέσω διαγωνισμού.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΧΘΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΚΑΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΕΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.
Συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλια που αφορούν πρώην εργαζομένους στην Αγροτική Τράπεζα, οι οποίοι είχαν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ και μάλιστα οι περισσότεροι με γραπτό διαγωνισμό για θέσεις του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημοσίου. Αυτοί λοιπόν, αν και είχαν περάσει την βάση (…) οδηγήθηκαν στην πόρτα της εξόδου και της ανεργίας. Αυτοί κατά την γνώμη μου θα πρέπει να αποτελέσουν μια γερή και ικανή βάση για κάλυψη των κενών θέσεων. Με τον τρόπο αυτό, αποκαθίσταται μία αδικία ετών και ο κρατικός μηχανισμός αποκτά υπαλλήλους ικανούς και με εμπειρία. Έτσι, δεν καταστρατηγούνται και οι κανονισμοί της προκήρυξης.
Άδικη τροπολογία!!
Να αρθεί με τον εξης τρόπο: σύνταξη πίνακα κατάταξης με το ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ του καθενός και ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της επιμερους βάσης σε κάθε μάθημα
Σε ένα διαγωνισμό όπως αυτόν του 1Γ με τέτοιο μεγάλο ποσοστό δυσκολίας θεωρώ απόλυτα δίκαιη την εν λόγω τροπολογία. Βάση σε κάθε επιμέρους μάθημα το 40 και μέσος όρος το 50 για την πλήρωση των κενών θέσεων και την διασφάλιση της κάλυψης αυτών με άτομα που διαθέτουν ισομερώς τις βασικές γνώσεις σε όλα τα απαιτούμενα αντικείμενα
Είναι παράνομη κ αντισυνταγματική η πτωση της βάσης για να περάσουν οι αποτυχοντες.Είναι σίγουρο ότι Θα ξεσηκωθούν αποτυχοντες παλαιότερων διαγωνισμών που σεβάστηκαν το αποτέλεσμα, τροφή για νεές δικαστικές διαμάχες που θα διαιωνίζουν και θα ανακυκλώνουν το προβλήμα κάλυψης κένων θέσεων μέσω ΑΣΕΠ.
Στις κενές θέσεις να τοποθετηθουν οι διορισμένοι μέσω ΑΣΕΠ απολυμενοι υπάλληλοι της πρώην Αγροτικής Τράπεζας, οι οποίοι οδηγούνται στην ανεργία από την τράπεζα Πειραιώς. Ένα δίκαιο αίτημα δέκα ετών που θα πρέπει να υλοποιηθεί, αυτό θα πει δικαιοσύνη, δίνοντας ταυτόχρονα αξιοπιστία στο θεσμό.
Άδικη ρύθμιση! Ζητάμε να υπάρχει πίνακας κατάταξης σύμφωνα με το ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ κατά φθίνουσα σειρά, όπως έγινε και το 2017
ΑΔΙΚΟ!!!! Ζητάμε να υπάρχει πίνακας κατάταξης σύμφωνα με τον ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ του καθενός , όπως έγινε και το 2017!
Για όνομα του Θεού! Νομικούς δεν έχετε εκεί στο Υπουργείο; Και εσείς που γράφετε να ψηφιστεί άμεσα, μπράβο στην Κυβερνησάρα μας και τον Υπουργό μας και τέτοια, προσέξτε λίγο, ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ! To ίδιο σχόλιο στη σειρά, copy paste, με διαφορετικά ονόματα! 300 άνθρωποι είστε όλοι και όλοι! Εντάξει! Το καταλάβαμε! Σας βολεύει το άρθρο! Γιατί μόνο αν σε βολεύει αυτό το αίσχος, μπορείς να κλείσεις τα μάτια και να κάνεις ότι δεν βλέπεις την ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εμείς οι 10.000, όμως, που μας προσβάλλει και μας εξευτελίζει, δεν αντέχουμε την αδικία και δεν αντέχουμε να αντικρίζουμε την ξεφτίλα αυτήν! Ξεφτιλίσατε έναν διαγωνισμό, τους διαγωνιζόμενους και έναν θεσμό (Α.Σ.Ε.Π.)!
ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΑΡΘΡΟ!
Ανεξάρτητη Αρχή το Α.Σ.Ε.Π και με ένα άρθρο παρακάμπτετε τους όρους που έθεσε!
Λυπάμαι!
Και τρέμω στο τι θα γίνει στον γραπτό διαγωνισμό του Μαρτίου. Πόσοι θα αδικηθούν!
ΑΙΣΧΟΣ!
Συμφωνώ απόλυτα με τη διαμόρφωση της βάσης σε κάθε επιμέρους μάθημα στο 40 και του μέσου όρου στο 50.Πρέπει να εξασφαλιστεί η σφαιρική γνώση των υποψηφίων και στα 3 μαθήματα, κάτι το οποίο ΜΟΝΟ η διατήρηση βάσης για κάθε επιμέρους μάθημα πέρα από το μέσο όρο μπορεί να το πετύχει. Άλλωστε αυτός ήταν εξαρχής ο σκοπός του διαγωνισμού θέτοντας βάση για κάθε επιμέρους μάθημα το 55 και μη προβλέποντας την κάλυψη των θέσεων με φθίνουσα σειρά κατατάξης.
Μολονότι κατανοώ την αγωνία κ τον κόπο όλων όσων πάλεψαν κ παλεύουν για μια θέση έχω να παρατηρήσω το εξής :
4 μήνες σχεδόν μετά τον γραπτό διαγωνισμό τρέχουν να αποκατατασταθεί μια «αδικία» σε βαθμολογίες κλ όταν εξ αρχής οι όροι του διαγωνισμού ήταν ξεκάθαροι. Συνέπεια αυτού;
ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ διαγωνισμού ΑΣΕΠ να έχουν πιθανότητες διορισμού.
11 χρόνια μετά ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ διαγωνισμών ΑΣΕΠ της πρώην ΑΤΕ που μέσα σε μια νύχτα πέρασαν στον ιδιωτικό τομέα με το έτσι θέλω ακόμη περιμένουμε την αποκατάσταση της αδικίας εις βάρος μας.
Εμείς πότε επιτέλους θα δικαιωθούμε;
Υπάρχει κι άλλη λύση ΝΟΜΙΜΗ και θα έπρεπε να την είχατε σκεφτεί, από το να προτείνετε αντισυνταγματικές ρυθμίσεις που θίγουν το περί Δικαίου αίσθημα, και να επιλέγετε αυθαίρετα βάση 40, που δεν προβέπεται από ΝΟΜΟ!!Ελάχιστη ΝΟΜΙΜΗ και θεσμοθετημένη ΒΑΣΗ είναι το 50!!Πως περιμένετε μετά να σας εμπιστευτεί ο Πολίτης??Σε Κράτος Δικαίου ζούμε (έτσι λέει το Σύνταγμα), αλλά μάλλον το έχετε ξεχάσει.
Ο 2Γ προβλέπει ότι στη δεύτερη φάση, ο Φορέας μπορεί να ζητήσει επιπρόσθετα προσόντα!!Οπότε μπορείτε να συμπεριλάβατε τις κενές θέσεις στον 2Γ και να υπάρξει μία επιπρόσθετη γραπτή διαγωνιστική διαδικασία σε Λογιστική και Δίκαιο.
Εμείς δηλ. οι του 2Γ, που πρέπει να πιάσουμε 55 ανά μάθημα τι είμαστε??Μάλλον τα απόλυτα ΚΟΡΟΙΔΑ!!ΘΙΓΕΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΥΡΙΟΙ. ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΕΙΣΤΕ εκλεγμένοι από τον ΛΑΟ και πρέπει να τηρείτε την αρχή της Νομιμότητας!!!!
Η νομοθετική ρύθμιση ,που προωθείται για την μείωση της βάσης ξεπερνάει κάθε όριο συνταγματικότητας. Είναι πασιφανές ότι είναι φωτογραφική και απεικονίζει έλλειψη ίσης μεταχείρισης των υποψήφιών της 1 Γ /2022.Αδικίες όπως έχουν γίνει με τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ Της Αγροτικής Τραπέζης, οι οποίοι από το 2012 αντιμετωπίζονται άνισα ως προς την μετάταξη τους στο Δημόσιο η ευρύτερο Δημόσιο Τομέα. Δεν υπήρξε αντίστοιχη νομοθετική ρύθμιση για αυτούς τους ανθρώπους , όπως έγινε με τις θυγατρικές της ΑΤΕ π,χ ΣΕΒΑΘ ,ΕΒΖ ,ΣΕΠΕΚ .Θεωρώ ότι αν θέλουμε να είμαστε κράτος δικαίου , οι διορισθέντες υπάλληλοι της ΑΤΕ μέσω ΑΣΕΠ δικαιούνται αποκατάσταση της αδικίας του 2012 .
Ειναι δίκαιη η τροπολογία να γίνει πράξη. Επίσης το επόμενο άρθρο το 21 ανοίγει παράθυρο να παρει η ΑΑΔΕ εάν θέλει προσωπικο από τον 2γ.Πρεπει να διατηρηθεί μια ελάχιστη βαση διότι έτσι εξασφάλιζε ται μια σφαιρικοτητα των γνώσεων. Ο υπάλληλος της ΑΑΔΕ τα χρειάζεται όλα και δίκαιο και λογιστική κσι κατανόηση ελληνικών. Όποιος δεν κατάλαβε το 35% της αρνητικής τι εννοούσε ή το ερμήνευε όπως ήθελε ε τότε αυτός δεν κάνει για την ΑΑΔΕ. Πως θα εφαρμόσει μια εγκύκλιο;Επίσης δεν πρέπει να μειωθεί η αρνητική βαθμολογία όπως προτείνουν κάποιοι. Αυτό απαιτεί επαναβαθμολογηση των γραπτών και ίσως αλλάξει και η σειρά κατάταξης γιαυτους που πετύχαν με τους αρχικούς όρους.Θα κάνουν και αυτοί ενστάσεις μετά.και σε εξετάσεις αγγλικών και κατατακτηριβν υπάρχει μια βάση κατω του 50% αλλα ο γενικός Μ. Ο. Ναναι 50.Προφανως εβαλαν αυτες τις βάσεις γιατί καλύπτονται όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις από άτομα με σφαιρικές γνώσεις για να βάλουν επιμέρους βάσεις κάτι θα είδαν σχετικά με τον προηγούμενο διαγωνισμό που δεν είχε. Αν θέλουν πιο πολλούς στο 50 ας βαθμολογησιυν τις λεκτικές ισότιμα.
Αλλαγή όρων διαγωνισμού ΑΣΕΠ εκ των υστέρων με νέους κανόνες, βάσεις και επιτυχόντες από λίστα μη επιτυχόντων. Άδικο, προεκλογικό, αυθαίρετο και αντισυνταγματικό! Πιστεύαμε στο ΑΣΕΠ, αν ψηφιστεί αυτή η τροπολογία χάνεται η αξιοπιστία του ΑΣΕΠ για πάντα!
Οι θέσεις να καλυφθούν με καινούργιο διαγωνισμό, οι κανόνες δεν αλλάζουν μετά ποτέ!!
Η τροπολογία αυτή θα δημιουργήσει μια νέα αδικία, μετά τις αδικίες που δημιούργησε ένας ομολογουμένως αποτυχημένος διαγωνισμός. Μπάζει από παντού νομικά και θα τεθεί θέμα αντισυνταγματικότητας. Η δικαιότερη λύση είναι να προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός. Η λιγότερο άδικη λύση είναι πίνακας φθίνουσας κατάταξης υποψηφίων χωρίς βάση. Προσβλέπουμε σε μια κατα το δυνατόν δικαιότερη λύση, ώστε να μην συρθούμε στα δικαστήρια.
Η τροπολογία είναι αντισυνταγματική διότι ευνοεί συγκεκριμένη ομάδα υποψηφίων. Αν θέλετε δίκαιο παιχνίδι κάντε νέο διαγωνισμό ή εφαρμόστε πίνακα κατάταξης με φθίνουσα σειρά, χωρίς βάση. Αν μείνει η τροπολογία ως έχει, ραντεβού στα δικαστήρια…
Προς τη σωστή κατεύθυνση η τροπολογια.Ευγε!
Πολύ ορθή και δικαιη η τροπολογία.Μακαρι να δικαιωθούν όσοι προσπάθησαν και αδίκως βρέθηκαν εκτός…Δεν είμαι υποψήφια αλλά οι άστοχιες ενός αποτυχημένου διαγωνισμού πρέπει να διορθώνονται…
ΑΔΙΚΗ Η ΑΝΩΤΕΡΩ ΡΥΘΜΙΣΗ!!
Η πιο αξιοκρατική λύση είναι η κατάργηση της βάσης ανά μαθημα και η κατάταξη με βάση τον γενικο μέσο όρο και των τριών μαθημάτων, όπως ίσχυε και στον τελευταίο διαγωνισμό της ΑΑΔΕ το 2017
ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΣΑΣ!
ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ!
ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΟ Α. Σ. Ε. Π.
ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΤΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ;
Πάντως όσοι δώσετε στον γραπτό διαγωνισμό τον Μάρτιο, αν δεν πιάσετε τη βάση, μην στενοχωρηθείτε.
Μπορεί να διοριστείτε μετά με νόμο που θα ρίχνει τη βάση και θα έχει και δίπλα τη φωτογραφία σας!
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!
Πολύ ορθή και δικαιη η τροπολογία.Αν και δεν είμαι υποψήφιος, με κάποιο τρόπο πρέπει να δικαιωθούν όσοι κόπιασαν σε έναν αποτυχημένο εκ του αποτελέσματος διαγωνισμό.