Άρθρο 17 Πλήρωση θέσεων ετών 2024 – 2025 από τους επιτυχόντες της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022

 

  1. Οι εγκριθείσες θέσεις του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) των ετών 2024 και 2025 πληρούνται κατόπιν έκδοσης νέας προκήρυξης από επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, σύμφωνα με τη βαθμολογία τους στη γραπτή εξέταση και το κριτήριο της εντοπιότητας, όπου προβλέπεται. Για όσες θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν από τη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται, σύμφωνα με τα ανωτέρω, νέα γραπτή εξέταση για συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες.
  2. Σε κάθε περίπτωση οι πίνακες επιτυχόντων της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022 παύουν να ισχύουν από την έκδοση της βαθμολογίας επόμενης γραπτής διαδικασίας για τις κατηγορίες Π.Ε. και Τ.Ε..
  3. Ειδικά για τις προκηρύξεις 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023 του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεων των κατηγοριών Τ.Ε. και Π.Ε. αντίστοιχα (β΄ στάδιο) του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, οι κενές θέσεις που προκύπτουν μετά από δύο αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης του φορέα, επαναπροκηρύσσονται.

 

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 18:39 | Παναγιώτης

    Να τελειώσει η διαβούλευση να ηρεμήσει κι ο κανένας που θεωρεί ότι είναι πανεπιστημων κι όλοι οι άλλοι επιτυχόντες χωρίς αξία.. Πόσο φαίνεται ότι δεν υπάρχει η παιδεία κι η μόρφωση ορισμένων όσο κι αν την επικαλούνται..

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 17:15 | Υπ

    Ρε δεν ντρέπεστε λίγο; Δεν έχετε επιχειρήματα και μιλάτε χωρίς αποδείξεις για πληρωμένα χαρτιά γενικεύοντας κιόλας; Άντε πάρτε τα κι εσείς αν είναι έτσι! Επιπλέον, μιλήστε μας και για το πτυχίο σας! Το πήρατε νύχτα; Πόσα πληρώσατε για εργασίες; Τέτοια, ξέρετε εσείς! Δώστε μας ιδέες να μην κουραζόμαστε τζάμπα!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 17:43 | Τσαρτσάλης Θεμιστοκλής

    Από τη στιγμή που έχουν αναρτηθεί στις προηγούμενες προσλήψεις ονόματα κτλ επιτυχόντων, διοριστέων, κάθε αλλάγή στον τρόπο κατάταξης με την επίφαση της επίσπευσης θεωρείται δόλια. Δεν γίνέται ο ίδιος επιτυχών να μοριοδοτείται διαφορετικά στην πρώτη και διαφορετικά στη 2η φάση πρόσληψης. Είναι ανήθικο και εμπαιγμός. Εκτός του ότι στην αρχική προκήρυξη περιγράφεται σαφώς ο τρόπος μοριοδότησης. Άλλο δηλαδή στα ΤΕΙ άλλο και στην πρώτη φάση των ΑΕΙ και άλλο στη 2η?

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 17:33 | Χρήστος

    Το ήθος κάποιων καμία σχέση δεν έχει με τη μόρφωση που ισχυρίζονται ότι έχουν. Σωστό το άρθρο.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 17:10 | Κων. Χ

    1. Να μην γίνει αλλαγή των κριτηρίων βαθμολογίας.
    2. Πρέπει με τις θέσεις του 2024 και 2025 να προσληφθούν όλοι οι επιτυχόντες.
    3. Γιατί βγαίνουν προκηρύξεις Κ με ειδικότητες που υπάρχουν στην δεξαμενή???
    4. Να μην παύουν να ισχύουν οι πίνακες επιτυχόντων της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022 από την έκδοση της βαθμολογίας επόμενης γραπτής διαδικασίας για τις κατηγορίες Π.Ε. και Τ.Ε., να παραμείνουν και να δίνεται και προτεραιότητα (με μόρια σαν της εντοπιότητας).

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 17:29 | Μιχαηλ

    Προσπαθείτε να μας πείτε οτι δημιουργώντας μια εξαίρεση στον πρώτο γραπτό διαγωνισμό η οποία δεν θα ισχύει στον επόμενο είναι για όφελος του κράτους?? Κύριοι ανασκεύαστε όσο είναι καιρός γιατί εκτιθεστε εσείς,το ΑΣΕΠ και γενικά όλο το σάπιο κράτος που δημιουργήσατε!! Εφόσον κινείστε σ’ αυτή τη λογική θεσπιστε αντιστρόφως ανάλογη μοριοδοτηση στις Κ προκήρυξεις. Έχεις διδακτορικό? Στον Καιάδα!!!!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 17:53 | Κωνσταντίνα

    Οι θέσεις του 2024 είναι δικαιωματικά δικές μας δεν μας τις χαρίζετε! Εφαρμοστε αυτό που προκυρηξατε το 2022 εις το ακέραιο. Για τις θέσεις του 2025 κάντε ότι θέλετε ούτως ή άλλως δεν προορίζονταν για μας οπότε δικαίωμα σας να θέσετε εκ νέου κριτήρια. Δεν θα ανεχτούμε δύο ταχυτήτων επιτυχόντες ούτε εμείς και προφανώς ούτε η δικαιοσύνη.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 17:05 | Χαρης

    Όλοι αυτοί χωρίς τα πρόσθετα προσόντα τώρα θυμήθηκαν ότι δεν τα έχουν? Συμφέρον έχετε εσείς αλλα κ το δημόσιο που θέλει να προσλάβει ανθρώπους που δεν θα επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό καθώς δεν θα δικαιούνται κανένα επίδομα (μεταπτυχιακο, διδακτορικου κτλ). Δεν μπορεί όμως στις προκηρύξεις τύπου Κ να επιθυμεί και να προσλαμβάνει διδάκτορες και στον 2γ κάποιους που κάπου, κάπως,κάποτε πήραν ένα πτυχίο… Λυπάμαι που το λέω αλλά μέχρι τώρα και στον ιδιωτικό κ στον δημόσιο τομέα αποτελουσατε την τελευταία επιλογή μη χαίρεστε στην υποψία ότι μπορεί να είστε η πρώτη γιατί ο νόμος είναι με το μέρος μας!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 17:12 | Κανένας

    Η αυτονομία των προκηρύξεων ΓΒ δεν υφίσταται διότι δεν μπορεί να αποδειχτεί! Αν γνωρίζετε ανάγνωση, διαβάστε τον παρακάτω νόμο που αφορά τον 2Γ! Και σταματήστε με την προπαγάνδα! Το καταλάβαμε το συμφέρον σας! Έλεος!

    Ο νόμος 4765/2021 βάσει του οποίου γίνεται ο διαγωνισμός στο άρθρο 20 λέει ότι » Για τη σειρά κατάταξης των υποψηφίων στους ως άνω πίνακες η συνολική βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού προσαυξάνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 βάσει των δηλωθέντων στην αίτηση συμμετοχής τους στοιχείων». Το άρθρο 12 περιγράφει τι δίνει μόρια (μεταπτυχιακά,εμπειρία,κτλ). Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι ο 2Γ/2022 (και όλοι οι επόμενοι γραπτοί) ορίζουν τους όρους. Οι ΓΒ είναι απλά διαδικασίες για να επιλεχθούν οι επιτυχόντες της 2Γ. Με λίγα λόγια σαφώς και αλλάζουν τους όρους κατά την εξέλιξη της διαδικασίας.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 17:34 |

    Στο άρθρο σαφώς αναφέρεται ως εξαίρεση η αλλαγή στους όρους μοριοδότησης! Αυτό σημαίνει ότι οι κανόνες είναι εκείνοι που ορίστηκαν σε 1ΓΒ/2ΓΒ/3ΓΒ και θα εφαρμοστούν και σε κάθε επόμενη προκήρυξη, εκτός από τις 2 επόμενες ΓΒ! Ο νομοθέτης μάλιστα θεώρησε αναγκαίο να ερμηνεύσει αυτή την εξαίρεση!
    Όλα τα παραπάνω δεν θα ήταν απαραίτητο να γίνουν αν στα αλήθεια οι ΓΒ ήταν προκηρύξεις ανεξάρτητες και όχι εξαιρέσεις στον κανόνα του 2Γ!
    Ελπίζω τώρα να γίνει κατανοητό ότι όσοι στηρίζονται σε τέτοιες ανακρίβειες για να δικαιολογήσουν τη στήριξη τους σε αυτή την αντισυνταγματική αλλαγή, ίσως θα έπρεπε να βρουν πιο αξιόπιστα επιχειρήματα!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 17:12 | Κανένας

    Οι προκηρύξεις ΓΒ δεν είναι ανεξάρτητες από το διαγωνισμό 2Γ αλλά μέρος του! Γι’ αυτό άλλωστε μπορούν να λάβουν μέρος μόνο οι συγκεκριμένοι επιτυχοντες! Με τους κανόνες που μπήκαν με τον 2Γ καθορίστηκε και ο τρόπος μοριοδότησης των επιτυχόντων στις προκηρύξεις που αφορούν τον γραπτό! Και αυτό μπορεί να αποδειχτεί!
    Όλα τα υπόλοιπα που λέτε είναι ψέματα στην άθλια προσπάθειά σας να δικαιολογήσετε αστοχίες του ΑΣΕΠ για την εξυπηρέτηση προσωπικών συμφερόντων (δηλαδή κατ’ εξαίρεση διορισμό ανθρώπων χωρίς προσόντα).
    Ξυπνήστε διότι τα όσα ονειρεύεστε θα παραμείνουν όνειρα!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 17:17 | επιτυχ. 2Γ

    Όσοι διαβάζουν τα σχόλια εκεί στο υπουργείο, θα πρέπει να σας απαγορέψουν τον διορισμό σε εσάς που χωρίς αποδείξεις κατηγορείτε τους επιτυχόντες, επειδή έχουν χαρτιά που αναγνωρίζονται από την πολιτεία! Οι προσβολές σας στρέφονται κυρίως απέναντι στο κράτος από το οποίο ζητάτε να πληρώνεστε! Εμείς τουλάχιστον έχουμε αποδείξει την αξία μας πολλές φορές! Εσείς ποιοι είσαστε για να το αμφισβητήσετε αυτό; Το συμφέρον σας δεν αποδεικνύει τίποτα παραπάνω από την ανεπάρκειά σας! Οι μάσκες έχουν πέσει! Όπως θα πέσει κι αυτή η αντισυνταγματική διάταξη, με την πρώτη προσφυγή!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 17:19 | Παυλος

    Ο Νόμος έλεγε ότι ο Γραπτός διαγωνισμός γίνεται τουλάχιστον μια φορά ανά δύο χρόνια

    Τώρα έχουμε το φαινόμενο όσοι πέρασαν την βάση να ζητάνε να μην ξαναγίνει διαγωνισμός μέχρι να διοριστουν όλοι!

    Και η κυβέρνηση και ο προεδρος του ΑΣΕΠ από ότι φαίνεται δεν έχει κάποιο θέμα με αυτήν την παρανοια αφού τους έχει δώσει ήδη τις θέσεις για μια 5ετια περιπου(22-23-24-25)
    Και θέλει να ψηφίσει τωρα το άρθρο 17

    Υπάρχουν νόμοι σε αυτήν την χώρα η κάθε εβδομάδα ισχύουν αλλά?

    Θα εφαρμοστεί ο Νόμος της κυβέρνησης που σύμφωνα με αυτόν πρέπει να γίνει άμεσα ο Β γραπτός διαγωνισμός η οχι?

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 16:06 | L.

    Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 16:10 | Κανένας

    Αν νομίζετε ότι άνθρωποι με περισσότερα προσόντα (όπως αυτά ορίζονται στον 2γ) θα κάθονται να σας κοιτάνε να τους παίρνετε τις θέσεις, μάλλον το μυαλό σας παίζει παιχνίδια! Όσα δεν μπορείς να αποδείξεις δεν υπάρχουν, σύμφωνα με την νομική επιστήμη! Κι εσείς την αξία σας είναι αδύνατον να την αποδείξετε μόνο με τον τυχαίο βαθμό σας! Οι κανόνες δεν αλλάζουν για την εξυπηρέτηση συμφερόντων αλλά είναι ίδιοι για όλους τους επιτυχόντες του 2Γ! Η επιτάχυνση των διαδικασιών μπορεί να γίνει και με άλλον τρόπο, ο οποίος μάλλον δεν σας αρέσει γιατί δεν θα σας οδηγήσει στον κατ’ εξαίρεση διορισμό! Όλα ψέματα! Γι’ αυτό και θα φτάσουμε στα δικαστήρια!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 16:48 | Υπ.

    Συμφωνώ :
    Η εκ των υστέρων αλλαγή των όρων του γραπτού 2Γ, ως προς τη μοριοδότηση, συνιστά εξαπάτηση των επιτυχόντων, οι οποίοι ποτέ δεν συμφώνησαν σε κάτι τέτοιο όταν τον Δεκέμβριο του 2022 έκαναν την αίτηση! Πολύ περισσότερο όταν υπάρχουν ήδη διορισμένοι προηγούμενων προκηρύξεων ΓΒ, οι οποίοι διορίστηκαν με τις προσαυξήσεις στην βαθμολογία τους!
    Αυτή η αντισυνταγματική και φωτογραφική ρύθμιση βολεύει μόνο το ΑΣΕΠ και συγκεκριμένους επιτυχόντες που δεν διαθέτουν τα τυπικά προσόντα για να προηγηθούν, όπως ορίζεται από τους κανόνες του 2Γ!
    Το να υποστηρίζει το ΑΣΕΠ ένα τέτοιο σκανδαλώδες άρθρο δημιουργεί σκιές ως προς τον τρόπο λειτουργίας του, τη διαφάνεια και την αξιοκρατία που υποτίθεται ότι υπηρετεί!
    Γι’ αυτό ας διοριστούν όλοι οι επιτυχόντες του 2Γ αλλά με την νόμιμη κατάταξη, όπως αυτή έχει οριστεί το 2022! Οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη θα έχει δυσμενείς συνέπειες για όλους και για την εικόνα του ίδιου του ΑΣΕΠ με την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 16:58 | Υποψήφιος

    Αφού (σύμφωνα με τα σχόλια) τα πτυχία, τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά είναι πληρωμένα, όπως και οι ξένες γλώσσες, κι ο βαθμός τυχαίος, τότε προφανώς κανένας από τους επιτυχόντες δεν είναι άξιος διορισμού και ο διαγωνισμός 2Γ έχει αποτύχει! Το ίδιο και η κοινωνία μας που ακόμα δεν έμαθε ότι αν θα πέσει ο διπλανός μας γιατί εξαπατήθηκε, θα πέσουμε κι εμείς μαζί του γιατί τον εξαπατήσαμε!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 16:10 | Υποψήφιος

    Η βαθμολογία δεν έχει καμία αξία διότι δεν αποδεικνύει τη γνώση με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών χωρίς αρνητική βαθμολογία αλλά την τύχη! Αντιθέτως τα προσόντα μας (αυτά που προσπαθείτε να μειώσετε διότι δεν είσαστε άξιοι να αποκτήσετε) είναι αναγνωρισμένα από το κράτος και αποτελούν κριτήριο διορισμού για όλες τις προκηρύξεις στο δημόσιο μέχρι τώρα! Μη συγκρίνουμε εξετάσεις ΕΣΔΔΑ με αυτό τον πρόχειρο και σε πολλά σημεία προβληματικό γραπτό 2γ! Τα μήλα δεν μπορούν να γίνουν πορτοκάλια, όσο κι αν προσπαθήσουμε!
    Ποιοι είσαστε εσείς που χωρίς αποδείξεις θα αμφισβητήσετε τη διαδικασία που ορίζεται στον 2Γ στον οποίο κάνατε αίτηση το 2022; Στους όρους αυτούς συμφωνήσατε, όχι σε αυτά που σας βολεύουν!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 16:21 | Κανένας

    Το να λένε κάποιοι ότι είναι άξιοι δεν σημαίνει τίποτα αν δεν μπορούν να το αποδείξουν κιόλας!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 16:20 |

    Δεν μπορείτε να απαιτείτε να μην γίνουν όσα είχατε συμφωνήσει να γίνουν το 2022 και ορίζονται με τον 2Γ! Λυπάμαι αλλά αυτά που σας βολεύουν δεν ορίζονται πουθενά στους κανόνες του 2Γ. Από που και ως που θέτετε εσείς νέους κανόνες ανάλογα με το συμφέρον σας;

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 16:45 | Υποψήφιος

    Που το έχετε ξαναδεί να αλλάζετε εκ των υστέρων τους όρους πρόσληψης σε έναν διαγωνισμό και να μας λέτε ότι αυτό είναι νόμιμο;;; Δεν αρκεί να το λέτε, πρέπει να μπορείτε να το αποδείξετε κιόλας! Διότι ο αντισυνταγματικός χαρακτήρας του άρθρου αποδεικνύεται εύκολα!
    Άλλωστε, το ΣτΕ έχει βγάλει αρκετές καταδικαστικές αποφάσεις εναντίον του δημόσιου! Αυτό προφανώς δείχνει ότι γίνονται διαρκώς προσπάθειες να εξυπηρετηθουν συγκεκριμένα συμφέροντα: με τροπολογίες που αλλάζουν τους όρους συμμετοχής μετά το κλείσιμο των αιτήσεων (βλ. ψηφιακό φροντιστήριο), με φωτογραφικους διορισμούς μέσω συνεντεύξεων που ποτέ δεν γίνονται και βγαίνουν αποτελέσματα βράδυ Κυριακής και φυσικά με κατ’ εξαίρεση διορισμούς στο δημόσιο, χωρίς τα τυπικά προσόντα που μοριοδοτούνται σε όλες τις προκηρύξεις και με έναν βαθμό που δεν αποδεικνύει την αξία του υποψηφίου!
    Εύγε! Συνεχίστε έτσι! Αν θα χάσουμε τις θέσεις που περιμένουμε 2 χρόνια επειδή εσείς δεν μπορείτε να κάνετε σωστά τη δουλειά σας, το βέβαιο είναι ότι θα χάσετε κι εσείς! Όλοι μαζί θα χάσουμε!
    Επιτέλους βολέψτε αλλού αυτούς που θέλετε! Ευκαιρίες έχετε πολλές: οι Κ συνεχίζονται και οι επόμενοι γραπτοί θα γίνουν χωρίς διαφάνεια αφού οι σωστές απαντήσεις στις ερωτήσεις δεν θα δοθούν και έτσι δεν θα μπορεί κανείς να ελέγξει ποιος έγραψε στ’αλήθεια 100 ή 50! Κι άλλοι πληρώνουν φροντιστήρια για να διαβάσουν να μπουν με την αξία τους! Ντροπή σας!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 16:25 | Ε.

    Ο Γραπτός 2Γ απαξιώνεται διαρκώς από το ΑΣΕΠ και το υπουργείο, όχι από επιτυχόντες που ζητούν να εφαρμοστεί ο νόμος για όλους, δηλαδή το αυτονόητο!
    Απαξιώνεται επίσης και από κάποιους που προσπαθούν να μας πείσουν για την νομιμότητα αυτού του αντισυνταγματιμού άρθρου, ξεκάθαρα κινούμενοι από το συμφέρον τους!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 16:30 | Korina

    Η προωθούμενη ρύθμιση αντίκειται καταφανώς τόσο προς την αρχή της ίσης μεταχείρισης όσο και προς το ίδιο το δημόσιο συμφέρον.
    Αφενός, τυχόν υπερψήφιση της θα έχει ως συνέπεια επιτυχόντες στην ίδια διαγωνιστική διαδικασία (2Γ/2022) να μην έχουν ομοιόμορφη και ενιαία μεταχείριση ως προς τη διαδικασία πρόσληψης τους, καθώς για τους έως τώρα διορισθέντες ελήφθησαν υπόψη και μοριοδοτήθηκαν τα πρόσθετα προσόντα τους ενώ για τους εναπομείναντες θα ισχύσει διαφορετική μεταχείριση. Αφετέρου πλήττεται το δημόσιο συμφέρον, καθώς τυχόν υπερψήφιση και εφαρμογή της εν λόγω διάταξης θα έχει ως αποτέλεσμα τη στελέχωση του δημοσίου τομέα με άτομα δίχως πρόσθετα προσόντα, εννοείται δε ότι η κατοχή πρόσθετων προσόντων ( μεταπτυχιακά, διδακτορικά, εργασιακή εμπειρία κλπ) δηλώνει ότι ο κάτοχος τους είναι καταλληλότερος για να στελεχώσει τον δημόσιο τομέα σε σύγκριση με τους επιτυχόντες δίχως πρόσθετα προσόντα. Ιδίως ως προς το θέμα της ίσης μεταχείρισης των επιτυχόντων, η τυχόν εφαρμογή της εν λόγω ρύθμισης θα έχει αναπόφευκτα ως αποτέλεσμα την άσκηση ενδίκων βοηθημάτων εκ μέρους μερίδας των επιτυχόντων, τα οποία, ασχέτως του αν εν τέλει ευδοκιμήσουν ή όχι, είναι πιθανό να προκαλέσουν ακόμα μεγαλύτερη καθυστέρηση στην όλη διαδικασία, απ’ ό,τι εάν η διοίκηση έκανε τη δουλειά της και επεξεργαζόταν εγκαίρως τα δικαιολογητικά των επιτυχόντων.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 16:35 |

    Μην κρίνετε με βάση τον εαυτό σας που έχετε μάθει όλα να τα αγοράζετε και δεν έχετε κουραστεί για τίποτα στη ζωή σας! Η προσπάθεια που κάνετε να μειώσετε τα αντικειμενικά προσόντα των άλλων ένα πράγμα φανερώνει: την αδυναμία σας να τα αποκτήσετε με τον σωστό τρόπο!
    Αν ήταν τα πράγματα τόσο απλά και εύκολα τότε όλη η Ελλάδα θα είχε δύο, τρία διδακτορικά και θα είχε βολευτεί! Απαξιώνετε κάτι που είναι φανερό ότι δεν γνωρίζετε με πόσο κόπο και θυσίες μπορεί να αποκτηθεί! Όταν λοιπόν είσαστε σε θέση να το αποκτήσετε τότε μπορείτε να έχετε και άποψη! Μέχρι τότε όμως δεν έχετε τις γνώσεις, ούτε και την ικανότητα να κρίνετε κανέναν διδάκτορα ή μη!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 16:30 | επιτυχ. 2Γ

    Συμφωνώ με:
    Ο βαθμός σας σε αυτόν τον γραπτό, με το ένα από τα δύο μαθήματα χωρίς αρνητική βαθμολογία, δεν μπορεί να αποδείξει την αξία σας, σε καμιά περίπτωση! Αξιοκρατία μηδέν!
    Η μόνη αλήθεια είναι ότι εξυπηρετεί το συμφέρον σας αυτή η αντισυνταγματική διάταξη, τα υπόλοιπα είναι παραμύθια!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:22 | Κανένας

    Το δημόσιο συμφέρον είναι η στελέχωση του δημοσίου με άξιους και ικανούς υπαλλήλους που έχουν αποδείξει την αξία τους! Εις βάρος του δημόσιου είναι να πληρώνει ανθρώπους που δεν μπορούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους γιατί δεν έχουν καμία αξία! Και αυτή αποδεικνύεται εύκολα από τα χαρτιά που αναγνωρίζει το κράτος στο οποίο θέλετε να δουλέψετε!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:17 | Κανένας

    Τα έχετε μπερδέψει! Χρειαζόμαστε επιστήμονες, άχρηστους χωρίς προσόντα δεν χρειαζόμαστε! Ας κάτσουν σπίτι μέχρι να καταλάβουν την αξία της μόρφωσης, της αξιοκρατίας, της διαφάνειας και της ισότητας! Σε κανέναν δεν θα λείψουν!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:09 | Κανένας

    Ανάγνωση δεν γνωρίζετε όσοι εξακολουθεί να προσφέρετε υπηρεσίες στο ΑΣΕΠ;
    Ο νόμος 4765/2021 βάσει του οποίου γίνεται ο διαγωνισμός στο άρθρο 20 λέει ότι » Για τη σειρά κατάταξης των υποψηφίων στους ως άνω πίνακες η συνολική βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού προσαυξάνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 βάσει των δηλωθέντων στην αίτηση συμμετοχής τους στοιχείων». Το άρθρο 12 περιγράφει τι δίνει μόρια (μεταπτυχιακά,εμπειρία,κτλ). Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι ο 2Γ/2022 (και όλοι οι επόμενοι γραπτοί) ορίζουν τους όρους. Οι ΓΒ είναι απλά διαδικασίες για να επιλεχθούν οι επιτυχόντες της 2Γ. Με λίγα λόγια σαφώς και αλλάζουν τους όρους κατά την εξέλιξη της διαδικασίας.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:43 | Υποψήφιος

    Αφού αλλάζουμε τη μοριοδότηση με το έτσι θέλω και παραβιάζονται οι πίνακες και η διαδικασία έτσι κι αλλιώς, να απαιτήσω κι εγώ με τη σειρά μου να ληφθεί υπόψη μόνο ο βαθμός που έχουμε στη μια εξέταση (αυτή που έχει αρνητική βαθμολογία) και μάλιστα μόνο για όσους έχουν 65 και πάνω! Η επιτάχυνση των διαδικασιών έχει μεγάλες πιθανότητες να μπορέσει να εφαρμοστεί έτσι! Άλλωστε θα ισχύσει για όλους τους διοριστέους της επόμενης ΓΒ! Ναι παιδιά;

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:28 |

    Έτσι!
    Αξιοκρατία=προηγείται ο πιο άξιος
    Ισότητα=ίση μεταχείριση μεταξύ των επιτυχόντων του ίδιου διαγωνισμού 2Γ
    Τα παραπάνω ορίζονται από το Σύνταγμα και ισχύουν για όλους τους πολίτες!
    Διαγωνισμός με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών χωρίς αρνητική βαθμολογία και χωρίς να λαμβάνονται υπόψη προσαυξήσεις για παραπάνω από τους μισούς επιτυχόντες οδηγεί σε αντιδημοκρατικές πρακτικές!
    Εφαρμόστε τους κανόνες του 2Γ καθώς και τα αντικειμενικά κριτήρια διορισμού που ισχύουν για όλες τις προκηρύξεις!
    Κανόνας δεν μπορεί να γίνεται αυτό που κάθε φορά μας βολεύει! Αλλιώς αν αμφισβητήσουν όλοι τα πάντα σύμφωνα με το συμφέρον τους είμαστε υπεύθυνοι για το χάος που δημιουργείται ως προς τον τρόπο λειτουργίας της κοινωνίας! Ας καταργηθούν και οι νόμοι, τι χρειάζονται κι αυτοί αφού μάλλον σαν εμπόδιο λειτουργούν στην ελευθερία μας, έτσι; Κι όταν ο διπλανός σας σκοτώσει γιατί αυτό τον βολεύει να κάνει τη δεδομένη στιγμή, ας πούμε όλοι δεν πειράζει! Τρελοκομείο!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:02 | Υποψήφια

    Συμφωνώ:
    Τα αντικειμενικά κριτήρια διορισμού είναι για όλες τις προκηρύξεις ίδια! Είναι αδιανόητο να προσπαθούν κάποιοι να μειώσουν τα προσόντα μας για να διοριστούν συγκεκριμένα άτομα! Κι αυτό αποκλειστικά και μόνο για την επόμενη ΓΒ!
    Για τις καθυστερήσεις θα έπρεπε να κατηγορείτε το ΑΣΕΠ και όχι τους επιτυχόντες που έχουν αποδείξει ότι είναι πιο άξιοι από εσάς!
    Είναι ολοφανερό ποια συμφέροντα εξυπηρετούν όσοι συμφωνούν με αυτή την αντισυνταγματική διάταξη!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:57 |

    Like:

    Για αποδείξτε την αξία σας με βάση έναν βαθμό που κατά 50% τουλάχιστον είναι αποτέλεσμα τυχαίας επιλογής σε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών χωρίς αρνητική βαθμολογία; Πολύ θα ήθελα να δω με ποιον τρόπο θα αποδειχθεί η αξία σας στο δικαστήριο! Και με ποιον τρόπο θα αποδείξετε ότι το δημόσιο συμφέρον είναι να πληρώνει το κράτος υπαλλήλους χωρίς προσόντα που έχουν διοριστεί κατ’ εξαίρεση και είναι αμφίβολο αν μπορούν να κάνουν οποιαδήποτε δουλειά! Αποδείξτε ότι είσαστε πιο άξιοι από αυτούς που έχουν περισσότερα προσόντα! Προφανώς δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, γι’αυτό τον λόγο άλλωστε σε όλες τις προκηρύξεις πάντα προηγούνται αυτοί με τα περισσότερα τυπικά προσόντα! Αυτό δεν αλλάζει απλώς επειδή σας βολεύει! Αυτό δεν είναι κράτος δικαίου, είναι ζούγκλα, όταν ο καθένας προσπαθεί να εφαρμόσει τους δικούς του κανόνες στο δημόσιο βίο!
    Και όλα αυτά συμβαίνουν με τις ευλογίες του ΑΣΕΠ, μιας ανεξάρτητης αρχής που υποτίθεται ότι λειτουργεί με κανόνες, διαφάνεια και αξιοκρατία! Αλήθεια τώρα; Οι κανόνες δεν ορίζονται από εσάς αλλά από τον 2Γ και είναι ξεκάθαροι. Όλα τα υπόλοιπα είναι αντισυνταγματικά!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:20 | ΠΑΠΑΛΙΑΝΟΣ

    ΟΡΘΟΤΑΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 17.

    Σε όσους μιλούν για αντισυνταγματικότητα κλπ, ας κινηθούν νομικά υποκινούμενοι από το ατομικό τους συμφέρον, θεωρώ ότι δεν θα πετύχουν απολύτως τίποτα. Η κάθε προκήρυξη διατηρεί την αυτονομία της. Στην 2ΓΒ και στην 3ΓΒ μέτρησαν σε όλους οι προσαυξήσεις με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

    Στις επόμενες που θα μετράει μόνο η βαθμολογία (που είναι και το αξιοκρατικότερο) θα μετρήσει για όλους μόνο η βαθμολογία όχι για τους μισούς, άρα καμία ανισότητα δεν υπάρχει.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:21 |

    Μου αρέσει:
    Για όσους αγνοούν την ελληνική γλώσσα και τους όρους που χρησιμοποιούνται στο δημόσιο υπάρχουν τα τυπικά προσόντα (δηλαδή τα μεταπτυχιακά, διδακτορικά, προϋπηρεσία, ξένες γλώσσες) και τα απαραίτητα προσόντα (δηλαδή το πτυχίο ή ο βαθμός μιας γραπτής εξέτασης)! Όσοι έχουν τα πρώτα δικαίως προηγούνται αξιοκρατικά χρόνια τώρα για διορισμό στο δημόσιο. Και θα εξακολουθούν να προηγούνται διότι τα απαραίτητα προσόντα τα έχουν όλοι, ακριβώς επειδή είναι απαραίτητα! Θα ξεχάσουμε τα αυτονόητα με όσα λένε κάποιοι για να στηρίξουν αυτό το αντισυνταγματικό άρθρο, μόνο και μόνο διότι είναι η μόνη τους ελπίδα για διορισμό χωρίς προσόντα!
    Και φυσικά ο βαθμός μόνο τυχαίος μπορεί να είναι όταν δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία σε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών! Και η τύχη δεν αποτελεί κριτήριο διορισμού!
    Προφανώς δεν ενοχλούνται που γίνεται προσπάθεια για επιλογή συγκεκριμένων επιτυχόντων για διορισμό χωρίς ουσιαστικά κριτήρια, αφού έτσι βολεύονται όλοι όσοι δεν έχουν προσαυξήσεις και άρα ούτε προσόντα!
    Δεν είσαστε σε θέση οι πτυχιούχοι να κρίνετε κανέναν με μεταπτυχιακά και διδακτορικά, διότι δεν έχετε τις γνώσεις για να το κάνετε! Αν τις αποκτήσετε ποτέ, τότε εκφράστε την άποψή σας. Μέχρι τότε όμως όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, όπως λέει ο σοφός λαός μας!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:50 | επιτυχ. 2Γ

    Συμφωνώ με:
    Δεν μπορείτε να ζητάτε τον κατ’ εξαίρεση διορισμό σας όσοι έχετε μόνο ένα πτυχίο! Και σταματήστε τις δικαιολογίες για πληρωμένα μεταπτυχιακά και ξένες γλώσσες! Τα περισσότερα μεταπτυχιακά δεν έχουν δίδακτρα! Αν είσαστε άξιοι επιλέξτε αυτά! Ως προς τις ξένες γλώσσες, που νομίζετε ότι θα βρείτε δουλειά το 2024 χωρίς χαρτί υπολογιστών και τουλάχιστον μια ξένη γλώσσα; Ούτε στην Ελλάδα ούτε στο εξωτερικό, πουθενά!
    Ποιος σας είπε ότι το πτυχίο σας είναι προσόν; Όσοι μπαίνουν στο πανεπιστήμιο πτυχίο θα πάρουν αργά ή γρήγορα! Για τον τυχαίο βαθμό σας στον γραπτό 2Γ δεν χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω!
    Τα πρόσθετα τυπικά προσόντα είναι χαρτιά αναγνωρισμένα από το Κράτος και εξυπηρετούν αυτόν ακριβώς τον σκοπό, δηλαδή δείχνουν τον πιο άξιο που προηγείται και θα προηγείται για διορισμό σε όλες τις προκηρύξεις εκτός από την επόμενη ΓΒ! Αν αυτή δεν είναι φωτογραφική διάταξη, τότε τι είναι;

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:31 | ΚΠ9

    Εάν θέλουμε να διοριστεί η πλειοψηφία των επιτυχόντων, να έχουμε γρήγορα αποτελέσματα και να γίνει εγκαίρως ο 2ος γραπτός διαγωνισμός, τότε το άρθρο 17 είναι μονόδρομος και θα πρέπει να ισχύσει ατόφιο! Φυσικά θα πρέπει και οι θέσεις που θα μας δοθούν να είναι κατάλληλα μοιρασμένες στις διάφορες ειδικότητες. Θεωρώ λοιπόν τις αλλαγές που αναφέρει το άρθρο σωστές, αξιοκρατικές και καθόλα νόμιμες. Το να επιλέγονται για μια προκήρυξη κάποια κριτήρια προς μοριοδότηση και όχι όλα όσα αναφέρει σε λίστα του ένας αρχικός νόμος δεν είναι κάτι καινούριο, πόσο μάλλον παράνομο και αντισυνταγματικό. Επιπλέον θα ήθελα να αναφέρω πως το επιχείρημα που παρουσιάζεται ότι οι αλλαγές στη μοριοδότηση που προβλέπει το άρθρο θα επιφέρουν τεράστιες αλλαγές στην κατάταξη στους πίνακες των υποψηφίων ότι δεν ισχύει. Κάποιος που θα μελετήσει τους πίνακες θα διαπιστώσει ότι οι αλλαγές στην κατάταξη αφορούν στην πραγματικότητα μια μικρή μειοψηφία.
    Εύχομαι να γίνει το καλύτερο για τους περισσότερους επιτυχόντες!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:37 | Petros P.

    Πολύ σωστό και πρέπει να ψηφιστεί το συγκεκριμένο άρθρο του νομοσχεδίου. Πρέπει και κάποιες φορές να ανακατωνεται η τράπουλα και να δίνεται η δυνατότητα και σε κάποιους ανθρώπους που λόγω πολλών υποχρεώσεων π.χ. δουλειά νυχθημερόν όχι καλής οικονομικής επιφάνειας δεν είχαν την δυνατότητα να παίρνουν μεταπτυχιακά και πτυχία ξένων γλωσσών. Ας γίνει κι αυτό μια φορά δεν είναι ανάγκη να μοριοδοτουνται συνέχεια τα πάντα ακόμα και για άσχετες με το αντικείμενο θέσης.
    Εξάλλου υπάρχουν τόσες Κ οι οποίες δεν πρόκειται να σταματήσουν ως φαίνεται να συμμετάσχετε κι εκεί. Καταλαβαινω τον καημό σας αλλά σκεφτείτε ότι όλοι χάνουμε δε πιστεύω να υπάρχει κανένας με 0 προσαυξήσεις. Επίσης με τις θέσεις του 25 πάνω κάτω οι περισσότεροι θα διοριστουμε και κυρίως γρήγορα! Και κάτι που παραβλέπετε είναι ότι υπολογίζετε την κατάταξη σας με βάση τις σημερινές μοριοδοτησεις αλλά δε ξέρετε τι θα έχει μαζέψει και ο από κάτω σας ο χρόνος ήταν υπεραρκετός για κάποιον που ήθελε παράδειγμα ένα πτυχίο ξένων γλωσσών ή να αυξήσει την προϋπηρεσία του…

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:05 | ΣΠΥΡΟΣ

    Παραθέτω το παρακάτω σχόλιο:

    5 Σεπτεμβρίου 2024, 19:30 | Χρήστος
    «Αν πληρώσω, θα αποκτήσω μεταπτυχιακό τίτλο χωρίς να με νοιάζει αν θα αποκτήσω κάποια δεξιότητα. Άλλωστε, όλοι το ίδιο κάνουν, και οι διδάσκοντες κυνηγούν πλέον τους συμμετέχοντες με το τουφέκι. Το «κασέρι» αρκεί για να γίνω μεταπτυχιακός. Και φυσικά θα πάρω και διδακτορικό, αναθέτοντας την εκπόνησή του σε κάποιον ειδικό, ενώ εγώ θα πίνω ρετσίνα με τον επιβλέποντα καθηγητή. Θα γνωρίσω και τα υπόλοιπα μέλη της εξεταστικής επιτροπής και θα τους κερνάω εκλεράκια και βάφλες κάθε εβδομάδα. Να μην ξεχάσω να προσθέσω ότι η εργασιακή μου εμπειρία αποκτήθηκε στην επιχείρηση των γονιών μου, όπου διακρίθηκα ως ένας εκ των σκληρότερα εργαζομένων, τριπλασιάζοντας τον ετήσιο τζίρο της εταιρείας.
    Ποτέ μου, βέβαια, δεν θα μάθω να διεξάγω μια βιβλιομετρική ανάλυση, θα θεωρώ τον υπολογισμό ενός απλού δείκτη «εξεζητημένο» και κατάλληλο για αστροφυσικούς. Όταν ακούω για χρήση λογιστικής παλινδρόμησης, θα σκέφτομαι ότι πρόκειται για κάποιο μείγμα logistics, accounting και παλινδρομικών κινήσεων. Παρ’ όλα αυτά, θα επιμένω πως «κόπιασα», «μόχθησα», «ίδρωσα», «πάλεψα», γιατί αυτό προστάζει η επίκληση στο συναίσθημα και ο λαϊκισμός, στους οποίους στηρίζομαι για να προοδεύω. Και φυσικά, θα κλείνω το μάτι τσαχπίνικα στους νεότερους, στα γεράματα.
    Αν αποτύχω σε γραπτό διαγωνισμό, αυτό δεν αποδεικνύει την ανεπάρκειά μου. Θα το αποδώσω είτε σε μια άτυχη στιγμή που δεν αποτυπώνει την πραγματικότητα είτε θα υποβαθμίσω τα ψυχομετρικά εργαλεία με τα οποία αξιολογήθηκε η νοητική μου ικανότητα και η ικανότητά μου να επεξεργάζομαι πληροφορίες. Θα τα παρουσιάσω σαν παιδικό παιχνίδι με καμήλες, λουλουδάκια, πάνθηρες και κάλτσες. Όχι που θα σας αφήσω να μου πάρετε τη θέση με την απόδοσή σας! Η θέση είναι δική μου, γιατί «κόπιασα», «μόχθησα», «ίδρωσα», «έλιωσα», «ταλαιπωρήθηκα» και «βασανίστηκα» κατά τους σκληρούς τρόπους που ανέφερα. Άλλωστε, στην Ελλάδα είμαστε. Δεν χρειαζόμαστε επιστήμονες· ας πάνε οι τελευταίοι στη Γερμανία ή στη Βρετανία να ορθοποδήσουν και να μεγαλουργήσουν εκεί. Ε, μα.»

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:41 | Κανένας

    Τα έχετε μπερδέψει! Το συμφέρον σας δεν ταυτίζεται με το συμφέρον των υπολοίπων, μόνο και μόνο επειδή το λέτε εσείς! Χρησιμοποιείτε τις θέσεις του 2025 που κανένας δεν γνωρίζει πόσες θα είναι, για να μας πείσετε για κάτι που θα οδηγήσει με βεβαιότητα πολλούς στο να χάσουν τις θέσεις που θέλουν ή να μείνουν εκτός δημοσίου! Ουσιαστικά προσπαθείτε να διοριστειτε εις βάρος μας! Λυπάμαι!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:02 | ΣΠΥΡΙΔΩΝ

    Παραθέτω το παρακάτω σχόλιο:

    «5 Σεπτεμβρίου 2024, 13:15 | Ευαγγελία Ε.
    Η παράγραφος 1 είναι μεν προς τη σωστή κατεύθυνση, πάσχει δε στην υπέρμετρη μοριοδότηση της εντοπιότητας. Να δοθεί ένα κίνητρο στους κατοίκους των ορεινών και νησιωτικών περιοχών να μείνουν στον τόπο τους, αλλά οι 40 μονάδες είναι υπερβολικές.
    Κατά τ’ άλλα, η μοριοδότηση μόνο της γραπτής βαθμολογίας χωρίς την προσαύξηση των τυπικών προσόντων δεν αδικεί κανέναν. Αντίθετα τα χρυσοπληρωμένα μεταπτυχιακά, διδακτορικά και πιστοποιητικά ξένων γλωσσών, η άσχετη επαγγελματική προϋπηρεσία ευνοούν μία συγκεκριμένη κατηγορία υποψηφίων. Τους προκηρυξάκηδες. Τα χαρακτηριστικά τους είναι πολύ συγκεκριμένα και εύκολα θα τους αναγνωρίσει κάποιος. Γνωρίζουν, ή νομίζουν ότι γνωρίζουν, όλες τις λεπτομέρειες των προκηρύξεων και σπεύδουν να αγοράσουν οποιοδήποτε νέο προσόν δύναται να μοριοδοτηθεί και να αναγνωριστεί μισθολογικά. Ηλικιακά ανήκουν στην ηλικία των 40+, εκτιμούν ότι το κράτος ανήκει σε αυτούς καθώς έχουν δουλέψει με ΣΟΧ επί αρκετά χρόνια , έχουν συμμετάσχει σε πάμπολλες προκηρύξεις Κ και τώρα ήρθε η ώρα να διοριστούν, εάν δεν είναι ήδη διορισμένοι που επιθυμούν να διοριστούν αλλού. Νεότερης ηλικίας υποψήφιοι καθώς και υποψήφιοι που από επιλογή ή οικονομική στενότητα δεν απέκτησαν ή/και αγόρασαν τίτλους είναι πολίτες δεύτερης ευκαιρίας που πρέπει να κάνουν υπομονή μέχρι να φτάσουν και αυτοί στα 40+ για να διοριστούν (κατά τους προκηρυξάκηδες). Εμφανίζονται ως τηλεσυνταγματολόγοι σε διαδικτυακά καφενεία και πολλές φορές είναι έτοιμοι να κατασπαράξουν (ατομικά ή ομαδικά), ως απόρροια της αλαζονείας τους, όσους υποστηρίζουν κάτι αντίθετο.
    Το κράτος δικαίου οφείλει να δίνει ευκαιρίες σε όλους ανεξαιρέτως, ευκαιρίες που αντικειμενικά, μπορούν να διεκδικηθούν από τον καθένα και όχι πλασματικές προς τέρψιν της ανωτέρω κατηγορίας υποψηφίων. Ο γραπτός διαγωνισμός και η αποκλειστική μοριοδότηση αυτού, είναι ένα εργαλείο που μπορεί και πρέπει να δώσει ευκαιρίες σε όλους. Δεν έχω αυταπάτες ότι διαθέτουμε το τέλειο κράτος δικαίου. Πρέπει πολλά να γίνουν ακόμη. Η αξιοκρατία στους διορισμούς και η ίση μεταχείριση όσων τους διεκδικούν είναι ένα σημαντικό βήμα για τη βελτίωσή του. Σε κάθε περίπτωση, ένα κράτος προκηρυξάκηδων είναι χειρότερο και από το χειρότερο κράτος δικαίου.»

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:03 | ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

    Πολύ σωστά κάνει ο νομοθέτης και φέρνει το άρθρο αυτό.

    Πρώτα απ’ όλα κάθε προκήρυξη διατηρεί την αυτονομία της. Ουδεμία αντισυνταγματικότητα υπάρχει.

    Από εκεί και πέρα αν μια θέση απαιτεί κάτι (πχ εξειδικευμένη εμπειρία, ξένες γλώσσες κλπ) θα το έχει ως τυπικό (προαπαιτούμενο) προσόν, δεν χρειάζεται να μοριοδοτείται. Είναι απόλυτα αξιοκρατικό να μετράει η βαθμολογία, γιατί το κακό με τις πιστοποιήσεις (πολλοί τις λένε και αγορασμένες) έχει παραγίνει. Επίσης έχει κάποιος εξ’ αποστάσεως (ή και δια ζώσης) μεταπτυχιακό από την «κολοπετινίτσα» και έχει εμπειρία γιατί ο μπαμπάς έχει επιχείρηση και τον/την δήλωνε ότι δουλεύει ενώ δεν δούλευε, αυτός θα πάρει μόρια, ας αποδείξει την αξία με εξετάσεις. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.

    Ευτυχώς βρέθηκε μία Κυβέρνηση που δεν φοβάται να «σπάσει αυγά» αν είναι να κάνει το ωφέλιμο για την πατρίδα.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:23 | Υποψήφιος

    Η μόνη αλήθεια:
    Ο νόμος 4765/2021 βάσει του οποίου γίνεται ο διαγωνισμός στο άρθρο 20 λέει ότι » Για τη σειρά κατάταξης των υποψηφίων στους ως άνω πίνακες η συνολική βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού προσαυξάνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 βάσει των δηλωθέντων στην αίτηση συμμετοχής τους στοιχείων». Το άρθρο 12 περιγράφει τι δίνει μόρια (μεταπτυχιακά,εμπειρία,κτλ). Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι ο 2Γ/2022 (και όλοι οι επόμενοι γραπτοί) ορίζουν τους όρους. Οι ΓΒ είναι απλά διαδικασίες για να επιλεχθούν οι επιτυχόντες της 2Γ. Με λίγα λόγια σαφώς και αλλάζουν τους όρους κατά την εξέλιξη της διαδικασίας.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:32 | Ασπασία

    Γράφει κάποιος να κλειδώσουν οι πίνακες με τα υφιστάμενα μόρια. Εδώ έγκειται η αντισυνταγματικότητα, γιατί δε γίνεται κάποιος που έχει αποκτήσει ένα επιπλέον πτυχίο ή μόριο εμπειρίας να μην μοριοδοτειται. Επίσης, είναι γνωστό ότι το ΑΣΕΠ από την 3ΓΒ έχει ελέγξει τα δικαιολογητικά μόνο των προσωρινά διοριστεων, επομένως αυτό που προτείνετε δεν προσφέρει τίποτα. Αντίθετα, με τη μη προσμέτρηση επιπλέον «προσόντων» δεν υπάρχει αντισυνταγματικότητα, γιατί σε κανέναν δε θα προσμετρηθεί κανένα επιπλέον μόριο. Το άρθρο θα επισπεύσει δραστικά την έκδοση τόσο των προσωρινών, όσο και των οριστικών αποτελεσμάτων, διότι και οι όποιες ενστάσεις θα είναι ελάχιστες χωρίς τη μοριοδοτηση. Ακόμη, θεωρώ ότι το άρθρο 17 θα αποθαρρύνει αρκετούς διοριστεους με τη 3ΓΒ να ρισκάρουν και να μην αποδεχτούν διορισμό για να συμμετέχουν στις νέες προκηρύξεις, κάτι που σημαίνει ότι δε θα γίνουν πολλές αναπληρώσεις και θα βγουν νωρίτερα οι νέες προκηρύξεις. Όλα αυτά τα δεδομένα σε συνδυασμό με τη διάθεση των θέσεων του 25 δίνουν θετικό πρόσημο στο άρθρο 17. Είθε να ψηφιστεί όπως ακριβώς είναι.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:49 | El

    Όταν το συμφέρον υπερισχύει, η κοινωνία διαλύεται! Και κάθε έννοια αξιοκρατίας, διαφάνειας και ισότητας φεύγουν από το παράθυρο! Από αυτό που προσπαθείτε να ανοίξετε για τον διορισμό σας! Έναν διορισμό χωρίς μοριοδότηση τυπικών προσόντων όπως σωστά ορίζεται σε όλες τις προκηρύξεις και με έναν βαθμό που σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να αποδείξει την αξία του υποψηφίου!
    Και έχετε το θράσος να μας λέτε ότι πρέπει να το δεχτούμε διότι αυτό σας βολεύει να κάνουμε! Όμορφα!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:15 | ΝΙΚΟΛΟΠ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ:

    12 Σεπτεμβρίου 2024, 11:13 | ΣΑΡΑΝΤΙΝΟΣ
    Μόνιμος Σύνδεσμος

    Συμφωνώ με τα παρακάτω σχόλια

    «ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 17
    Επιτυχόν = Διοριστέος.
    Μετατροπή του πίνακα σε επετηρίδα.
    Η Δημόσια Διοίκηση επωφελείται από τον διορισμό των επιτυχόντων του πρώτου πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού. Εξοικονομεί χρόνο και χρήμα και επιπλέον αναβαθμίζεται ποιοτικά με την κάλυψη θέσεων από επιστήμονες που έχουν διακριθεί σε αδιάβλητο διαγωνισμό που έχει επιμεληθεί το Κράτος, η Ανεξάρτηρη αρχή (ΑΣΕΠ).
    Αυτοί που επιθυμούν επίσπευση του δεύτερου διαγωνισμού είναι οι φροντιστηριάρχες και οι βαλτοί τους, που θέλουν να οικονομήσουν εις βάρος του Δημοσίου. Γιατί το Κράτος να χρεωθεί και να κάνει δεύτερο διαγωνισμό αφού υπάρχει ήδη η δεξαμενή των μόλις 14.000 απ’ όπου μπορεί να αντλήσει άμεσα προσωπικό;»

    «ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ 2Γ/2022 ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ.»
    «ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ (14.000 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 2023 ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ).»
    «ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΩΘΟΥΜΕ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ! ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ – ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ!»

    «ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΧΕΙ ΞΟΔΕΨΕΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΗΡΓΗΣΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΠ’ ΟΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ, ΑΣ ΑΠΟΡΟΦΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΤΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΔΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ. ΕΙΔΑΛΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 2Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ?»
    «ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ 2Γ/2022.
    ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
    ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΛΤΩΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ 2Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.»

    «Η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ. ΕΙΤΕ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ, ΕΙΤΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΣΜΕΥΕΙ Η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ.»

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:33 | Χρύσα

    Ότι πιο τραγικό έχω διαβάσει. Βάσει νόμου η ΑΑΔΕ προσλαμβάνει εδώ και χρόνια με γραπτούς διαγωνισμόυς και είναι ακριβώς της ίδιας φιλοσοφίας, συνυπολογισμός γραπτού και προσαύξηση μορίων που είναι γνωστά από την αρχή. Τώρα ξαφνικά τους έπιασε ο πόνος για επιτάχυνση προσλήψεων βασισμένων σε ενέργειες που καταπατούν τα δικαιώματα των επιτυχόντων?? Θα γίνει χαμός! Το κόστος εκτός από πολιτικό που είναι πλέον δεδομένο θα είναι και κοινωνικό καθώς όλοι θα χάσουμε την εμπιστοσύνη στο κράτος, στο ΑΣΕΠ κτλ. Αλλά μόνο για λίγο καθώς η δικαιοσύνη θα αποδίδει σε δεύτερο χρόνο αν έχουν το θράσος και ψηφίσουν αυτό το έκτρωμα.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:49 | Κανένας

    Κι εσείς αυτό που δεν κσταλαβαίνετε είναι ότι η νομιμότητα δεν ορίζεται ανάλογα με αυτό που βολεύει τον καθένα κάθε φορά! Επειδή βολεύει εσάς δεν σημαίνει ότι βολεύει και τους υπόλοιπους, μόνο και μόνο γιατί το λέτε εσείς! Έχετε ξεφύγει διότι δεν μπορείτε να στηρίξετε με άλλο τρόπο την άποψή σας! Ο καθένας έχει διαφορετικά συμφέροντα εδώ μέσα γι’αυτό ακριβώς οφείλουν να τηρούνται οι αρχικοί όροι πρόσληψης που ορίζονται με κάθε προκήρυξη! Διαφορετικά δημιουργείται χάος, καλή ώρα!
    Όσο για τις θέσεις του 2025 κάνεις δεν μας έχει ενημερώσει επισήμως και εγγράφως πόσες θα είναι αυτές! Συνεπώς κανείς δεν γνωρίζει πόσοι αδίκως θα μείνουν εκτός με αυτές τις αλλαγές!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:55 | Μαρία Π.

    Το δημόσιο συμφέρον επιτάσσει την επίσπευση της έκδοσης των αποτελεσμάτων και την πλήρωση των θέσεων στις υποστελεχωμενες υπηρεσίες. Ασυζητητί το υπουργείο πρέπει να προχωρήσει στην ψήφιση του νομοσχεδίου όπως το σχεδίασαν και είναι στη διαβούλευση.

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 15:36 | Υπ

    Εσείς που λέτε για τις θέσεις του 2025, γιατί το λέτε; Ξέρετε πόσες θα είναι αυτές; Και αν ναι με ποιον τρόπο; Και γιατί τους πιστεύετε; Πουθενά στο νομοσχεδίο δεν αναφέρεται συγκεκριμένος αριθμός θέσεων για το 2025! Πάλι μπορούν να κάνουν αυτό που θέλουν εκ των υστέρων και να πουν ότι οι θέσεις τόσες ήταν από την αρχή! Από ψέματα άλλο τίποτα!
    Η αλλαγή στη μοριοδότηση είναι αντισυνταγματική και αυτό σαφώς αποδεικνύεται! Τα υπόλοιπα είναι στον αέρα! Λυπάμαι!

  • 16 Σεπτεμβρίου 2024, 14:40 | Θάνος Π.

    Ευγε στον Υπουργό. Διαπίστωσε τη μεγάλη δυσλειτουργία και καθυστέρηση που δημιουργήθηκε με τις προηγούμενες προκηρύξεις και σπεύδει να το διορθώσει. Το άρθρο είναι ορθό, γιατί βασίζεται στο πλέον αδιαμφισβήτητο κριτήριο, την γραπτή βαθμολογία και θα επιταχύνει τις διαδικασίες. Αυτά περι αντισυνταγματικότητας δεν ισχύουν, γιατί μιλάμε για νέα προκηρυξη στην οποία θα κριθούμε εκ νέου ισότιμα στη βάση βαθμολογίας σε εξετάσεις που όλοι δώσαμε. Αυτά που λέτε για την απόφαση ΣτΕ για τους εκπαιδευτικούς, δεν έχουν καμία σχέση με την περίπτωσή μας, γιατί εκεί δεν υπάρχουν γραπτες εξετάσεις,οι διορισμοί γίνονται μόνο με κριτήρια, υπάρχει μοριοδοτηση εμπειρίας, αλλά μόνο για όσους δουλεύουν στη δημόσια εκπαίδευση. Εκεί έγκειται η αντισυνταγματικότητα και η μη ισότητα. Η δική μας περίπτωση είναι διαφορετική. Επιπλέον, η μοριοδοτηση της εντοπιοτητας καλώς υπάρχει, γιατί έτσι δε θα παρατηρηθεί το φαινόμενο να μένουν κενές οι θέσεις στην επαρχία, καθώς πολλοί διορίζονται και μετά προσπαθούν να φύγουν. Επομένως, το άρθρο 17 κινείται στη σωστή κατεύθυνση, θεραπευει την υπερβολική χρονοτριβή που παρατηρήθηκε και θα πρέπει να παραμείνει και να ψηφιστεί στην τελική μορφή του νομοσχεδίου. Είναι προς το συμφέρον όλων, Δημοσίου και επιτυχόντων.