Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ

Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:13 | ΣΙΣΣΥ

    ΜΟΝΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΛΥΣΗ: ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΜΕΣΟ ΟΡΟ!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:02 | ΜΑΝΟΣ

    Πιστεύω το καλύτερο είναι αυτό που έχουν γράψει και οι περισσότεροι.
    Δηλαδή Μ.Ο. των τριών μαθημάτων και κατάταξη.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:28 | Γεωργιος Γεωργιου

    Ειναι γελοιο, παραλογο και αντισυνταγματικο αυτο που συμβαινει. Αφου δεν μπορειτε να διεξαγετε σωστα εναν γραπτο διαγωνισμο τοτε παρτε κοσμο με σειρα προτεραιοτητας οπως η 6Κ/2021 που δεν ειχε ευτραπελα και υπαρχει 100% διαφανεια καθως μπορει ο καθενας να δει τα προσοντα των επιτυχοντων.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:13 | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Δεν είναι διαγωνισμός ομορφιάς για να πάμε με φθίνουσα κατάταξη. Το γνωρίζατε από τον 02/2022 ότι ο διαγωνισμός θα είχε 2 κριτήρια για να επιτύχει κανένας, να περάσει έναν συνολικό Μ.Ο. και να περάσει και συγκεκριμένη βαθμολογία ανά μάθημα. Όλοι όσοι το πήραμε σοβαρά απόφαση να πάμε να δώσουμε για το Δημόσιο προετοιμαστήκαμε σκληρά για αυτά τα 2 κριτήρια. Δεν ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα τώρα! Επειδή είδατε ότι πάει να καλμάρει το πράγμα θέλετε να το εκμεταλλευτείτε και υπέρ σας όσοι πήγατε με διάβασμα του αέρα, των 2 εβδομάδων, μπας και βολευτείτε τώρα με τους υπόλοιπους που θα μπούνε. Να καθίσετε στον επόμενο διαγωνισμό και να ξαναπροσπαθήσετε με πιο οργανωμένο και περισσότερο διάβασμα!!!
    Να ψηφιστεί το νομοσχέδιο!!!!!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:49 | ΣΤΑΥΡΟΣ Κ

    Μετα το διαγωνισμού ΦΙΑΣΚΟ, μια ρύθμιση ΦΙΑΣΚΟ..
    το πιο δίκαιο και σωστό είναι η φθίνουσα σειρά κατάταξης, όλα τα άλλα φωτογραφικά πως προκύπτει το 40, ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ 35.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:55 | ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ

    Παρακαλούμε ψηφίστε το, είναι δίκαιο και καλύπτει και τόσο κόσμο που αισθάνεται αδικημένος. Δε μπορούσαν οι οικονομολόγοι να ανταποκριθούν σε αυτό το Δίκαιο, ούτε οι νομικοί σε αυτή τη Λογιστική.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:15 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ!ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ,ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ.
    11000 ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ.
    ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 700 ΑΤΟΜΑ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:11 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ! ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ 40 ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ 50 Μ.Ο. ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΑΔΙΚΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΧΑΝΗ ΥΛΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ! ΟΣΟΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ 40 ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ, Ε ΠΑΙΔΙΑ ΨΙΛΟ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΙ ΠΗΓΑΤΕ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΤΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:22 | Δ.Π.

    Το πιο βολικό για τους ίδιους είναι αυτό που εχουν γράψει οι περισσοτεροι (περι φθινουσας καταταξης), ΟΧΙ το πιο σωστό και δίκαιο!! Η ρύθμιση είναι απολύτως σωστή όπως ακριβως προτείνεται απο το Υπουργείο!! Προσωπικά θα ανέβαζα κατά 5 μονάδες το μ.ο. εκάστου μαθηματος στο 45% δηλ., αλλά και 40% είναι μια χαρά!!
    ΑΜΕΣΗ ΨΗΣΙΣΗ ΩΣ ΕΧΕΙ!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:02 | ΝΙΚΟΣ Π.

    ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΑ ΝΟΜΙΜΗ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΚΑ ΤΙΘΕΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ (ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΕΣΤΩ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ- ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ), ΑΠΛΩΣ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ!!!!
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ:
    1) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ,
    2) ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΛΛΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ (π.χ. ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ 1Γ/2017 ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ή ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΤΕ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΑΓΝΟΙΑ ΑΠΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ) ή
    3) ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΝΕΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ (ΠΟΥ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΑΠ’ ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ «ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ» ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑΤΙ Η ΥΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΑΑΔΕ)
    ΤΙΣ ΘΕΩΡΩ ΑΚΡΩΣ ΟΥΤΟΠΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΔΙΚΑΙΕΣ ΑΠΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ!! ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΒΟΛΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΙΑΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ, ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΙΑ 0,5 Ή 1,5 ΜΟΝΑΔΑ (ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΚΑ ΤΙΘΕΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ) ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50% ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!!! ΕΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Ή ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΕΞΙΣΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΕ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΟΣΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΒΑΣΕΩΝ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ!! ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΟΡΘΩΣ ΕΤΕΘΗ!! ΜΕ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΛΩΣ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΡΟΤΟΦΑΝΟΥΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΥΨΗΛΗ. ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΤΗΣ ΑΑΔΕ, ΔΗΛ. ΣΤΟ 25%! ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΘΕΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΕ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΕΣ!
    ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΑΘΕΙ!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:13 | Μαριάννα

    Θεωρώ ότι πρέπει η κυβέρνηση να δείξει ευαισθησία προς τις ευάλωτες κοινωνικα ομάδες κ να υπάρξει φθίνουσα σειρά κατάταξης
    δεδομένου της δυσκολίας του χρόνου εξετάσεις των θεμάτων της μεγάλης αρνητικής 0,35 τα 30 θέματα copy paste

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:49 | ΛΕΝΑ ΑΛ

    Καταργήστε την βάση ανά μάθημα και να κατοχυρωθούν οι θέσεις από υποψηφίους που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες..

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:16 | ΖΩΗ

    ΤΟ ΑΣΕΠ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ?
    ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ..

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:09 | ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΑΛΕΞΙΑ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΑ. ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ. Η ΜΕΓΑΛΗ ΥΛΗ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΒΑΣΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΕΙ ΑΓΟΝΟΣ ΕΝΑΣ ΤΟΣΟ ΔΑΠΑΝΗΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΜΕΣΑ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΡΟΤΑΣΗ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:34 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ…ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΚΑΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ..

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:32 | Χρήστος

    Φθίνουσα κατάταξη για όλους!
    Μας βγάλατε την ψυχή με αυτόν τον διαγωνισμό…
    Κάντε το σωστό ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:46 | Γεώργιος

    Πιστεύω το καλύτερο είναι αυτό που έχουν γράψει και οι περισσότεροι.
    Δηλαδή Μ.Ο. των τριών μαθημάτων και κατάταξη.
    Ειδικά στην πληροφορική που τα θέματα ήταν τόσο θεωρητικά, σε μία αχανέστατη και μη ορισμένη ύλη που όπως βλέπουμε έκανε την πλειοψηφία των υποψηφίων να αποτύχουν, δεν έχει νόημα η βάση σε κάποιο μάθημα.
    Επίσης σωστό για τον ίδιο λόγο θα ήταν να πέσει και η αναλογία της αρνητικής βαθμολογίας (να πάει στο 1/4 όπως ήταν σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς από το 1/3 που πήγε σε αυτόν).
    Ας γίνει λοιπόν με μία γενική κατάταξη που οι επιτυχόντες θα έχουν Μ.Ο. πάνω από 50, αλλά βάσει κατάταξης και κάποιος με μικρότερη βαθμολογία θα μπορεί να καλύψει μία θέση που δεν καλύπτεται.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:23 | Ζήσης

    Το προς ψήφιση άρθρο αποτελεί μία καλή και ευνοϊκή προς πάσα κατεύθυνση ρύθμιση, η οποία θα έχει ως έκβαση την στελέχωση της ΑΑΔΕ με τεχνικά και ακαδημαϊκά καταρτισμένο προσωπικό. Θα διορθωθούν τυχόν αστοχίες που μπορεί να προέκυψαν από την αρνητική βαθμολόγηση και που θα είχαν ως αποτέλεσμα άτομα ικανά και γνώστες των εξεταζόμενων πεδίων να τεθούν με ευκολία εκτός της λίστας των επιτυχόντων. Η ρύθμιση υπόκειται στις αρχές της αναλογικότητας και της αποτελεσματικότητας του διοικητικού μηχανισμού του κράτους που από τη μία επιδιώκει την άρση μιας «αδικίας» σε βάρος των υποψηφίων που τέθηκαν εκτός ενώ είχαν γράψει κατά κανόνα εξαιρετικά και από την άλλη την άμεση στελέχωση υπηρεσιών με άτομα που είναι γνώστες της λογιστικής επιστήμης, και της φορολογίας και έχουν κριθεί σε αυτό από το γραπτό τους. Τελικός αποδέκτης αυτής της ρύθμισης δεν είναι μόνο οι υποψήφιοι αλλά εν γένει οι πολίτες οι οποίοι θα ωφεληθούν άμεσα από την αποτελεσματικότητα των ελεγκτικών μηχανισμών της ΑΑΔΕ που θα δρουν ορθά στελεχωμένοι και με το κατάλληλο προσωπικό, καθώς και η ίδια η αποτελεσματικότητα της ΑΑΔΕ η οποία θα επιτύχει καλύτερη κατανομή εργασιών στο προσωπικό της το οποίο επιβαρύνεται μεταξύ άλλων με μεγάλο μερίδιο της προσπάθειας ψηφιοποίησης του κράτους. Η πολιτοκεντρική προσέγγιση επιβεβαιώνεται με αυτήν την ρύθμιση καθώς η διοίκηση δρα σε όφελος των πολλών και όχι μεμονωμένων. Αναμένουμε την ψήφισή του.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:55 | Μαίρη

    Άδικος διαγωνισμός με πολλούς περιορισμούς. Προτείνω τη μείωση της αρνητικής τουλάχιστον στο 25% και ταυτόχρονη κατάργηση των συντελεστών βαρύτητας μαζί με τη μείωση των ορίων 40 στο κάθε μάθημα και 50 στο σύνολο που προτείνεται. . είναι πιο δίκαιο για όλους και πιο πολύ για την ΑΑΔΕ αφού θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:12 | BEΛΗΣΑΡΙΟΣ

    ΜΟΝΗ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΑ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:55 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΑΔΙΚΟ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ!ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ Η ΞΑΝΑ ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!
    ΕΝΤΕΛΩΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ..

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:02 | Άννα

    Δίκαιη
    λύση.Να ψηφιστεί

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:06 | Ειρήνη

    Θέλει να μου πάρει τα μέτρα για το φέρετρο!! Βάλτε βάση 70 σε κάθε μάθημα και ΜΟ 85, να μην περάσει κανείς! Μόνο οι ΆΡΙΣΤΟΙ. ΤΕΛΟΣ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:17 | ΒΑΣΩ

    ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:21 | Μαριάννα

    Πολύ ΑΔΙΚΗ τροποποίηση της προκήρυξης. Ας απορροφηθούν οι υποψήφιοι σύμφωνα με τον ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ κατά φθίνουσα σειρά. Η βάση στα επιμερους μαθήματα μόνο αδικίες προκαλεί

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:47 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ, ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΟΝΟ 250 ΑΤΟΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΜΠΟΥΝ 700+++

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:45 | Άννα

    ΑΔΙΚΟ! Οι (αρχικώς) μη επιτυχόντες πρέπει να προσληφθούν σύμφωνα με ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ κατά φθίνουσα σειρά, όπως είχε γίνει και το 2017!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:05 | Άννα

    ΑΔΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ! το πιο δίκαιο θα ναι να απορροφηθούν οι υποψήφιοι σύμφωνα με τον ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ κατά φθίνουσα σειρά. Η βάση στα επιμερους ζητήματα προκαλεί μόνο αδικίες . Επομένως πρέπει να καταργηθεί

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:45 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΑΤΟΜΑ, ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ .

    ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:27 | Μαριάννα

    ΑΔΙΚΗ ρύθμιση . Το πιο σωστό που πρέπει να γίνει είναι ένας πίνακας κατάταξης σύμφωνα με ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ κατά φθίνουσα σειρά και ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της βάση στα επιμερους μαθήματα. Έτσι ακριβώς όπως είχε γίνει και το 2017!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:52 | ΖΕΝΙΑ

    ΝΑ ΨΗΦΙΣΘΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:14 | Σιμόνη

    Θα πρέπει να τηρηθεί φθίνουσα σειρά κατάταξης βάσει του μέσου όρου του 50% και στα τρία μαθήματα και να καταργηθεί η βάση ανά μάθημα.
    Ταυτόχρονα να ληφθεί υπόψη εάν οι υποψήφιοι ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες όπως π.χ. Πολύτεκνοι, Τρίτεκνοι, Υποψήφιοι με ΑΜΕΑ στην οικογένεια κ.ο.κ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:26 | Γαρυφαλιά

    Καλημέρα σας.

    Συμφωνώ με την Ισμήνη 12/02 «Η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι προς την λάθος κατεύθυνση. Δημιουργεί εκ νέου μια μεγάλη αδικία για άτομα που κατάφεραν να συγκεντρώσουν πολύ υψηλή βαθμολογία σε δυο εκ των τριών μαθημάτων και έχουν υψηλότερους γενικούς μέσους όρους από πολλούς εν δυνάμει επιτυχόντες. Επιπλέον είναι φωτογραφική γιατί ευνοεί συγκεκριμένη ομάδα υποψηφίων και ως τέτοια αντισυνταγματική. Ελπίζουμε η τροπολογία αυτή να μην περάσει ως έχει και αντ’ αυτής
    να ληφθεί υπόψιν ο γενικός μέσος όρος με φθίνουσα κατάταξη
    και απουσία βάσης. Αναμένουμε να βρεθεί μια δίκαιη λύση για όλους.»

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:22 | ΖΩΗ

    ΝΑ ΨΗΦΙΣΘΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΜΕΣΑ.

    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ

    ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΩΝ Μ.Ο ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ Μ.Ο 60 +++.

    ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ ΒΟΛΤΑ, ΕΔΩΣΕΣ Κ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΤΥΧΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΓΡΑΨΕΣ.

    ΑΔΙΚΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΥΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΛΛΑΓΗ, ΟΣΟ ΔΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:19 | Λένα

    Σωστή η νομοθετική ρύθμιση. Δικαιώνει όσους προσπάθησαν σκληρά και δεν πέτυχαν για ελάχιστα μόρια σε μία εξαιρετικά δύσκολη διαδικασία. Πρέπει να ψηφιστεί άμεσα το άρθρο 20.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 09:11 | ΓΙΑΝΝΑ

    Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 08:03 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    Πρέπει να καταργηθεί η βάση σε κάθε μάθημα και να ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια χρήζουν σεβασμό ,για αυτό και πρέπει να δημιουργηθεί ξεχωριστή λίστα κατάταξης με βιάση τον μέσο όρο των μαθημάτων για τις ειδικές κατηγορίες.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 08:46 | Μαρία

    Ο,τι πιο ΔΙΚΑΙΟ και ΣΩΣΤΟ.Ελπιζω να ψηφιστεί άμεσα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 08:51 | ΜΑΡΙΑ

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ. ΤΟΣΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΚΟΠΙΑΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΑΥΤΗ Η ΛΥΣΗ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΑΜΟΙΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΑ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 08:52 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Η ελάχιστη βάση ανά μάθημα πρέπει να καταργηθεί εντελώς γιατί θα υπάρξουν υποψήφιοι με υψηλότερο Μ.Ο. που θα αποκλειστούν λόγω βαθμολογίας σε ένα μάθημα κάτω από τη βάση, συγκριτικά με άλλους που δεν έχουν πέσει κάτω από 40 αλλά έχουν χαμηλότερο Μ.Ο. λόγω χαμηλότερης επίδοσης στα υπόλοιπα 2 μαθήματα. Ο Μ.Ο. είναι πολύ πιο ισχυρό κριτήριο από την ελάχιστη βάση σε ένα μάθημα, ιδιαίτερα όταν το μάθημα αυτό αφορά το μάθημα που δεν ήταν της ειδικότητας των υποψηφίων, όταν υπάρχει αρνητική βαθμολογία, όταν η αρνητική βαθμολογία τέθηκε τελευταία στιγμή και μάλιστα με υψηλότερο συντελεστή από τον διαγωνισμό του 17.

    Αν το νομικό σας τμήμα προτείνει να υπάρχει οπωσδήποτε κάποια βάση ανά μάθημα, τότε αυτή προτείνω να είναι στο 32,5, καθώς αυτός είναι ο βαθμός που προκύπτει όταν κάποιος υποψήφιος έχει απαντήσει σωστά στις μισές ερωτήσεις (30 στις 60) και στις υπόλοιπες 30 έχει απαντήσει λάθος και έχει δεχτεί αρνητική βαθμολογία. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα πραγματικό 50% άνευ της ύπαρξης αρνητικής βαθμολόγησης και ηθικά και νομικά υποστηρίζεται από την ορθή απάντηση στις μισές ερωτήσεις.
    Εν ολίγοις, το 32,5 είναι το μόνο όριο κάτω του 50 που είναι αιτιολογημένο και μπορεί να σταθεί από κάθε άποψη.

    Εναλλακτικά, αν δεν μπορεί να πέσει περαιτέρω το αυθαίρετο όριο του 40, ας μειωθεί η αρνητική βαθμολογία σε 0,25 από 0,35, από το να παραμείνει έτσι η προτεινόμενη διάταξη.

    Εν κατακλείδι, θεωρώ ότι αυτή είναι η λύση που θα προκαλέσει τα λιγότερα προβλήματα, αλλά και η πιο δίκαιη.
    Βάση 50% στον Μ.Ο. και από εκεί και κάτω βάσει κατάταξης ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις και κανείς να μην μπορεί να διαμαρτυρηθεί (να απαιτεί πρόσληψη με μικρότερο Μ.Ο. απλά και μόνο επειδή πέτυχε να μην πέσει κάτω από το αυθαίρετο όριο του 40).

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 08:07 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    Το ΑΣΕΠ γιατί δεν παίρνει θέση; Εξευτελίζεται με αυτό το άρθρο!
    Προτείνω να μετατραπεί σε Εξαρτημένη Αρχή, αντί για Ανεξάρτητη και να παραχωρήσει όλες τις αρμοδιότητες του στην Προεδρία της Κυβέρνησης ή ακόμα καλύτερα να καταργηθεί! Ούτως ή άλλως, με έναν νόμο μπορούν κάλλιστα να ορίζονται οι όροι προκηρύξεων ή και να αλλάζουν, βρε αδερφέ, μετά από τους διαγωνισμούς, όταν το 80% των θέσεων δεν καλύπτεται!
    Με έναν γρήγορο υπολογισμό τα τσακάλια του Υπουργείου θα βλέπουν με ποιους νέους όρους και με ποιες νέες βάσεις θα καλύπτονται οι θέσεις και με ένα άρθρο θα αλλάζουν τις λεπτομέρειες αυτές και θα διορίζονται όλοι όσοι πρέπει!
    Μεγαλοφυής σκέψη το άρθρο αυτό, συγκλονιστική σύλληψη, τρομερά γρήγορα αντανακλαστικά του Υπουργείου και γενναία απόφαση να καταργηθεί εν τοις πράγμασι η Ανεξάρτητη Αρχή!
    Δεν ντρέπεστε λίγο;

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 08:33 | Σταματία

    Δυνάμει της ανωτέρω ρύθμισης, οι πλείστες θέσεις που δεν πληρώθηκαν, θα καλυφθούν άμεσα και χωρίς περαιτέρω δαπάνη δημοσίου χρήματος συμβάλλοντας δραστικά στην εύρυθμη λειτουργία του δημοσίου φορέα. Είναι δε αναμφίβολο ότι το εξαιρετικά χαμηλό ποσοστό επιτυχίας του διαγωνισμού καταδεικνύει και την υπέρμετρη δυσκολία του. Σεβόμενοι λοιπόν την επιτακτική ανάγκη πλήρωσης των κενών θέσεων αλλά και τη δυσκολία των όρων του διεξαχθέντος διαγωνισμού, η ανωτέρω λύση του εν λόγω νομοσχεδίου κρίνεται ως δίκαιη.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 08:35 | Kalliopi Seliniotaki

    Το δίκαιο είναι να εφαρμοστεί ο μέσος όρος των τριών μαθημάτων …. α

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 08:03 | ΜΕΛΙΝΑ

    ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ! ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ 2Γ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ! ΜΕ ΝΟΜΟ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΟΡΟΥΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΚΕΝΕΣ!
    ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ, ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΦΙΑΣΚΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΝΕΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.
    ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ!
    ΤΙ ΡΕΖΙΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;
    ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΖΑΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΤΕ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΨΕΤΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ!
    ΑΙΣΧΟΣ!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 08:27 | Sophia

    Δίκαιο είναι φυσικά να εφαρμοσθεί ο ΜΟ των μαθημάτων!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 08:55 | Ιωάννα

    Η πιο αξιοκρατική και ειλικρινής τροποποίηση, είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα ,η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. των τριών μαθημάτων. Επίσης, είναι αυτονόητη η ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες ,όπως πολύτεκνοι, τρίτεκνοι και υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 07:17 | Θεοχάρης

    Όλοι διαγωνιστήκαμε σε έναν διαγωνισμό με δύσκολους, παράλογους και απαιτητικούς, αλλά ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ!
    ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΟΡΩΝ (μείωση βάσης, μείωση αρνητικής) ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ!
    ΜΟΝΗ ΝΟΜΙΜΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ!
    Δεν μεταβάλλει και δεν αλλοιώνει συγκεκριμένους όρους της προκήρυξης μεταγενέστερα, δεν θα επηρέαζε τις απαντήσεις και τη στρατηγική των υποψηφίων εάν ήταν γνωστή εκ των προτέρων και δικαιώνει όσους έγραψαν καλύτερα ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΟΜΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ!

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΕΚΤΟΣ, ΕΝΩ ΕΧΩ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 61 ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 50!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 07:54 | Γιώργος

    Σωστή η απόφαση του ΥΠΕΣ για μείωση της βάσης του Μ.Ο. στο 50 και του 40 στα επιμέρους μαθήματα.
    Απλά επειδή πολλές από τις δηλωμένες προτιμήσεις των νέων επιτυχόντων έχουν ήδη καλυφθεί από τους αρχικούς επιτυχόντες και προκειμένου να μην μείνουν άλλες θέσεις κενές,
    είναι ανάγκη να δοθεί στους νέους επιτυχόντες η δυνατότητα επιλογής και άλλων θέσεων με συμπληρωματική αίτηση ή εναλλακτικά να προβλεφθεί ο διορισμός τους στις αμέσως επόμενες διαθέσιμες κενές θέσεις, δυνατότητα όχι πρωτόγνωρη, καθότι προβλεπόταν και σε παλαιότερες προκηρύξεις, λ.χ. στην 1Γ/2017, επίσης για θέσεις στην Α.Α.Δ.Ε.
    Συγκεκριμένα προβλεπόταν το εξής:
    Σε περίπτωση κάλυψης όλων των θέσεων προτίμησής μου από άλλους υποψηφίους, αποδέχομαι το διορισμό μου σε οποιαδήποτε θέση παραμείνει κενή, ελλείψει προτιμήσεων υποψηφίων.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 06:03 | Μαρία

    Απολυμένοι της Αγροτικής Τράπεζας. Υπάρχουμε κι εμείς που διορίστηκαμε μόνιμα με ΑΣΕΠ και βρεθήκαμε στον αέρα. Εμείς θα έπρεπε να εχουμε προτεραιότητα σε κενές θέσεις. Ούτε έξοδα, ούτε χρόνος και κόπος. Μόρια, πτυχία, διαγωνισμοί. Τα κάναμε όλα ήδη.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 05:02 | Αγγελικη

    Δίκαιη λύση , καθώς δικαιώνει όσους προσπαθήσαμε και πιάσανε ένα υψηλό ποσοστό σε ένα διαγωνισμό με τόσες αντιξοότητες .