1. Η διαθεσιμότητα των υπαλλήλων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος και δεν ανήκουν στο προσωπικό της παρ. 2 του άρθρου αυτού παρατείνεται μέχρι και την ανάληψη υπηρεσίας στο φορέα στον οποίο μετατάσσονται, μεταφέρονται ή τοποθετούνται βάσει των διατάξεων του παρόντος.
2. Υπάλληλοι, για τους οποίους έχουν εκδοθεί οριστικοί πίνακες διάθεσης μετατάσσονται/ μεταφέρονται υποχρεωτικά σε θέσεις τις οποίες καταλαμβάνουν βάσει των οριστικών πινάκων διάθεσης με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 25 του παρόντος και του επομένου εδαφίου.
3. Ειδικά το προσωπικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του οποίου οι ειδικότητες κατά κλάδο και κατηγορία καταργήθηκαν με το άρθρο 82 του ν. 4172/2013 (ΦΕΚ Α 167)και εξαιρέθηκε από τη διαθεσιμότητα σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4172/2013 (ΦΕΚ Α 167) και του ν. 4250/2014 (ΦΕΚ Α 74), όπως και όσοι από το προσωπικό αυτό τοποθετήθηκαν σε άλλες θέσεις, δυνάμει οριστικών πινάκων, δύναται να επανέλθει στις θέσεις που κατείχε και επανασυστήνονται, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 24 του παρόντος, εφόσον υποβάλει την προβλεπόμενη από την παρ. 2 του άρθρου αυτού αίτηση. Η πράξη κατάταξης των υπαλλήλων αυτών κοινοποιείται στην υπηρεσία στην οποία είχαν τοποθετηθεί, για να λάβει γνώση.
4. Υπάλληλοι, οι οποίοι περιλαμβάνονται σε προσωρινούς ή τελικούς πίνακες διάθεσης των Ανακοινώσεων του τέως Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, επανέρχονται σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις στο Υπουργείο που υπάγονταν οργανικά και τίθενται στη διάθεση του οικείου Υπουργού, εκτός εάν δηλώσουν με αίτησή τους που υποβάλλεται στη Διεύθυνση Προσωπικού/Διοικητικού του φορέα υποδοχής, εντός δέκα (10) ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος, ότι επιθυμούν να μεταταχθούν/μεταφερθούν στις θέσεις τις οποίες καταλαμβάνουν βάσει των πινάκων αυτών.
5. Υπάλληλοι, οι οποίοι δεν περιλαμβάνονται στους οριστικούς πίνακες κατάταξης και διάθεσης της παραγράφου 2 του παρόντος, καθώς και υπάλληλοι, οι οποίοι δεν υπέβαλαν αίτηση για μετάταξη/μεταφορά και εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 20, επανέρχονται σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις στο Υπουργείο που υπάγονταν οργανικά και τίθενται στη διάθεση του οικείου Υπουργού, με τον ίδιο βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο που κατείχαν κατά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα βάσει του ν.4172/2013 (ΦΕΚ Α 167). Στις περιπτώσεις υπαλλήλων που υπηρετούσαν σε κλάδους οι οποίοι έχουν συνολικά καταργηθεί, οι εν λόγω υπάλληλοι επανέρχονται σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις υφιστάμενων κλάδων, ανάλογα με την ειδικότητα τους. Για το προσωπικό του άρθρου 25 εφαρμόζονται οι ειδικές ρυθμίσεις αυτού.
6. Υπάλληλοι, οι οποίοι δεν περιλαμβάνονται στους οριστικούς πίνακες διάθεσης της ως άνω Πρόσκλησης ή δεν υπέβαλαν αίτηση σε αυτή και εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 20 του παρόντος κεφαλαίου, εφόσον υπάγονταν οργανικά σε φορείς που καταργήθηκαν, επανέρχονται στα Υπουργεία που επόπτευαν τους καταργηθέντες φορείς, σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις, με τον ίδιο βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο που κατείχαν κατά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα ή την κατάργηση της σύμβασης εργασίας τους βάσει του ν.4250/2014 (ΦΕΚ Α 74).
7. Για την επαναφορά του προσωπικού των παρ. 3, 4, 5 και 6 του παρόντος άρθρου εκδίδεται πράξη του οικείου Υπουργού.
Το νομοσχέδιο να αποδώσει δικαιοσύνη και σε όσους άσκησαν ένδικα μέσα, (Αγωγή ή Ασφαλιστικά)(Ν.4093/2012) ώστε να επιστρέψουν στις αρχικές τους θέσεις και δεν έχουν δικαιωθεί ακόμη, αφού η απόδοση δικαιοσύνης μέσω δικαστικής οδού είναι χρονοβόρα.
Χρειάζεται να διευκρινιστεί η τελευταία παράγραφο του άρθρου 23 , Επαναφορά προσωπικού, που αναφέρει :
“ότι επιθυμούν να μεταταχθούν/μεταφερθούν στις θέσεις τις οποίες καταλαμβάνουν βάσει των πινάκων αυτών.”
Όσον αφορά το προσωπικό των κατηργημένων ειδικοτήτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με δεδομένο ότι δεν υφίστανται οι Δ/νσεις Δια Βίου Μάθησης, τι ακριβώς προβλέπεται γι αυτούς που επιθυμούν να καταλάβουν τη θέση αυτή βάση του πίνακα ; Εάν θα θεωρείται μετάταξη ή μεταφορά; Εάν θα υπάγονται στην αντίστοιχη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή αποδέχονται (βάση του πίνακα) την ένταξη τους στην άτυπη εκπαίδευση των ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας όπου εως τώρα δεν υφίσταται οργανικότητα θέσεων; Ευχαριστώ πολύ.
Κύριε Υπουργέ, εργαζόμουν επι 15 χρόνια στο φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης το οποίο είναι νπιδ. Απολύθηκα στις 31/1/2012 για «οικονομικούς λόγους «(βάση οδηγιών της προηγούμενης συγκυβέρνησης ) Είμαι πτυχιούχος , μονογονικη οικογένεια και συνδικαλίστρια. Ο πραγματικός λόγος απόλυσης μου είναι το γεγονός της διαπλοκής και της ρεμούλας που επικρατεί σ αυτόν τον οργανισμό.
Θα σας αποστείλει έγγραφη καταγγελία . Οι οικονομικοί λόγοι απόλυσης είναι ο εξής: μια απόλυση . τι θα γίνει με την δική μου περίπτωση ?
Η ανάγκη για επαναπρόσληψη δεν τεκμηριώνεται κάπως. Υπάρχουν πράγματι οι ανάγκες
Ακόμα και αν υπάρχει πραγματικά η ανάγκη για επαναπρόσληψη, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην ανοίξουν οι θέσεις κανονικά και να έχουν δικαίωμα αίτησης επί ίσοις όροις οι 1,5 εκατομύριο άνεργοι.
Αν πραγματικά υπάρχει ανάγκη για περισσότερους δημόσιους υπάλληλους, ας δούμε πραγματικά ποιες είναι οι ανάγκες και ας ανοίξουμε τις κατάλληλες θέσεις.
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, παρακαλώ πολύ όπως συμπεριλάβετε στο νομοσχέδιο και τα τέκνα πολύτεκνης οικογένειας που πλήγηκαν από την διαθεσιμότητα του Ν.4093/2012, και μεταφέρθηκαν σε άλλες θέσεις του Δημοσίου άσχετες με την ειδικότητα τους.
Κύριε Υπουργέ, συγχαρητήρια για το νομοσχέδιο που προωθείτε, το οποίο κατά την άποψή μου άρει αδικίες και τείνει να τις αποκαταστήσει. Προς αυτή την κατεύθυνση επιτρέψτε μου να κάνω μία παρατήρηση, η οποία με αφορά προσωπικά, καθώς είμαι δημόσιος υπάλληλος σε διαθεσιμότητα. Συγκεκριμένα στο άρθρο 23 παρ.4 θα πρέπει να αναφέρεται ότι οι υπάλληλοι που επανέρχονται σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις στο Υπουργείο που υπάγονταν οργανικά, θα επανέρχονται «….με την ίδια κατηγορία, ίδιο βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο, που κατείχαν κατά την θέση τους σε διαθεσιμότητα…». Εκτιμώ ότι η προσθήκη αυτή στη συγκεκριμένη παράγραφο αποκαθιστά πλήρως την αδικία, καθώς υπάρχουν σε άλλες υπηρεσίες (ΟΤΑ κ.α.) συνάδελφοι που δεν βγήκαν σε διαθεσιμότητα, καθώς επίσης συνάδελφοι που μεταφέρθηκαν λόγω κατάργησης της υπηρεσίας τους, διατηρώντας ωστόσο την κατηγορία ΤΕ, που εγώ και άλλοι υπάλληλοι που τεθήκαμε σε διαθεσιμότητα, έχουμε χάσει.
Παρακαλώ να συμπεριληφθεί η παραπάνω προσθήκη στο τελικό κείμενο του νομοσχεδίου προς ψήφιση και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Δεν υπάρχει επίσης καμία μέριμνα και αναφορά στους ιδαχ του Ν.4093/2012
οι οποίοι τεθήκαμε σε διαθεσιμότητα και τοποθετηθήκαμε σε υπηρεσίες άσχετες με την προυπηρεσία μας και τα προσόντα μας.Παρακαλούμε να αποκατασταθεί η αδικία και να μη μας αφήσετε εκτός νομοσχεδίου.
Κύριε Υπουργέ, με ανακούφιση είδα στο παρόν σχέδιο νόμου, ότι μας δίνεται το δικαίωμα επιλογής μεταξύ επιστροφής στην παλιά μας θέση και μεταφοράς μας στις θέσεις που καταλαμβάνουμε μέσω πινάκων (προσωρινών/τελικών) του ΑΣΕΠ.
Θα ήθελα εγώ και η οικογένεια μου να σας ευχαριστήσουμε από καρδιάς.
ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΙΕΞΟΔΑ.
Εργαζόμουν στην Αποκεντρωμενη Διοικηση Κρητης με συμβαση έργου στην Δ/νση Αλλοδαπών & Μετανάστευσης. Κατέφυγα στην Ελληνικη Δικαιοσύνη η οποία εκδίκασε την υπόθεση και κερδισα τα ασφαλιστικα μετρα με ισχύ εως τελεσιδικίας.Με το νόμο Αθανασίου εκδικαστηκε η αγωγή η οποια ηταν αρνητικη με αποτέλεσμα να διωχθούμε αμεσα αν και ειχα καταθεση εφεση κατά της απόφασης.
Μπορείτε να μου πειτε τι γίνετε με αυτή την περίπτωση;που ακριβως συγκαταλέγομαι;;;
ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ.!!!!!!!!!!!
ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ/ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ, ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΦΟΡΕΙΣ, ΣΕ ΠΕΛΑΤΙΑΚΕΣ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ‘ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΕΣ’ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΜΕΣΩ ΔΗΘΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΔΟΜΩΝ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΤΟΤΕ ΑΔΙΚΩΣ ΝΑ ΕΚΔΙΩΞΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ, Ή ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ.
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ(ΥΠΑ), ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ 249 ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ‘ΣΩΣΕΙ’ 2800 ΓΗΓΕΝΕΙΣ.
ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ, ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ!!!!. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ(ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ), ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ‘ΠΛΗΒΕΙΩΝ’, ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΘΑ ΔΩΘΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΕΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ.
ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ/ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΣΤΑΛΛΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΟΠΟΥ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ‘ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ’.
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΘΕΜΕΛΙΩΣΑΤΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ‘ΣΩΣΕΙ’ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟ.
ΑΣ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.
Η επαναφορά να γίνεται στη βάση ότι αυτοί που αποπέμφθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση, έγινε για λόγους εκδίκησης οπότε η επαναφορά θα καλύπτει το περί δικαίου αίσθημα!Επίσης θα πρέπει να διαπιστωθεί εάν κάλυπταν κάποια πάγια ανάγκη, όταν κατείχαν δημόσιο πόστο
ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ.!!!!!!!!!!!
ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ/ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ, ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΣΕ ΠΕΛΑΤΙΑΚΕΣ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΤΟΤΕ ΑΔΙΚΩΣ ΝΑ ΕΚΔΙΩΞΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ, Ή ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ.
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ(ΥΠΑ), ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ 249 ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ‘ΣΩΣΕΙ’ 2800 ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ.
ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ(ΤΥΧΟΝ ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ), ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΘΑ ΠΕΤΑΧΤΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΕΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ.
ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ ΟΙ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΝΤΑΝ.ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΒΑΛΑΤΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟ. ΑΣ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.
Να δοθεί η δυνατότητα επιστροφής, όσων ωθήθηκαν πρόωρα στη σύνταξη:
Στο άρθρο 23 μετά την παρ. 3
Οι εκπαιδευτικοί που ωθήθηκαν στην σύνταξη χωρίς τη θέλησή τους μετά την τοποθέτησή τους σε διαθεσιμότητα, εφόσον δεν έχουν συμπληρώσει τα έτη για πλήρη σύνταξη, να έχουν τη δυνατότητα με αίτησή τους να επιστρέψουν στην εκπαίδευση αναστέλλοντας την σύνταξή τους
Συγχαρητήρια κ. Κατρούγκαλε για την αποκατάσταση της αδικίας μετά από 20 μήνες ομηρίας και εργασιακής απομόνωσης!!!. Επιτέλους λάμπει η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ που τόσους μήνες την επισκίαζε η ΧΟΥΝΤΑ….Ευχαριστούμε για την δυνατότητα της επιλογής έτσι ώστε ο καθένας από εμάς να μπορέσει να μεταταχθεί με δημοκρατικό πλέον τρόπο όπου αυτός επιθυμεί!!!
Σας απαντω,εκ μέρους του κυρίου Κατρούγκαλου.Ο υπουργός δεν εχει καμμία διάθεση να ασχοληθεί με τους συμβασιούχους stage που μπήκαν στο δημόσιο επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας.Ασχολείται μόνο με την επιστροφή των πασοκικών stage (σχολικοί φύλακες),που αντισυνταγματικά μετατράπηκαν οι συμβάσεις τους σε αορίστου χρόνου.Τωρα θα μου πείτε…υπουργός συνατγματολόγος και αντισυνταγματικη μετατροπη συμβασης εργασιας??Δεν εχει σημασία…αν ησουν ΠΑΣΟΚ,ξαδερφάκι του ΣΥΡΙΖΑ ολα ειναι νομιμα.Αν δεν εισαι κομματικός συγγενής του ΣΥΡΙΖΑ…ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΝΗΣΤΙΚΟΣ!!!!!
Δεν αναφέρονται πουθενά οι διαθέσιμοι του ν.4093/12. Κάποιοι τοποθετήθηκαν σε θέσεις άσχετες με την ειδικότητα τους.Να αποκατασταθεί η αδικία.Να μας συμπεριλάβετε στο νομοσχέδιο.Πραγματικά θέλουμε να παράγουμε και δεν μπορούμε.
Κύριε Υπουργέ το γεγονός ότι μας παρέχεται επιπλέον η δυνατότητα να επιλέξουμε ανάμεσα σε δύο θέσεις,δηλ ή τη θέση που καταλαμβάνουμε στους πίνακες της κινητικότητας ή τη θέση από την οποία βγήκαμε σε διαθεσιμότητα,με ξεπερνάει!!Είχα χρόνια να νιώσω κάτι τόσο δημοκρατικό.Ξεχάσαμε όλους αυτούς τους μήνες, όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα, τη μορφή της δημοκρατίας.Ευχαριστούμε πολύ.
‘‘Περί αποκατάστασης αδικιών’’
Το 2010 έγιναν εκβιαστικές-υποχρεωτικές μετατάξεις από τον σιδηρόδρομο σε διάφορους φορείς του δημοσίου. Οι συνέπειες από αυτές τις μετατάξεις ήταν μεγάλες και τεράστια προβλήματα προέκυψαν από την έλλειψη προσωπικού στο σιδηρόδρομο, αλλά ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα αντιμετώπισαν όσοι μετατάχθηκαν (διαθεσιμότητες, μειώσεις μισθών, μεροληπτική μεταχείριση κά.).
Όλα αυτά από την αρχή έγιναν γνωστά σε στελέχη της σημερινής κυβέρνησης και αφού αναγνώρισαν και παραδέχτηκαν την αδικία που έχουμε υποστεί μας έδωσαν υποσχέσεις αποκατάστασης και επανόρθωσης αυτής της αδικίας με επαναφορά-μετάταξη του έμπειρου προσωπικού που επιθυμεί να επιστρέψει στο σιδηρόδρομο.
Δυστυχώς διαπιστώνω ότι στο νομοσχέδιο που πρόκειται να κατατεθεί δεν υπάρχει τέτοια πρόβλεψη σε κανένα άρθρο (ούτε περί εθελοντικής κινητικότητας, ούτε περί επαναφοράς προσωπικού) και οι υποσχέσεις που μας έδινε τότε η σημερινή κυβέρνηση μάλλον πέφτουν στο γκρεμό.
Κε Υπουργέ, για πλήρη άρση αδικιών, οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα θα πρέπει να έχουν δυνατότητα να διεκδικήσουν θέσεις στελεχών εκπαίδευσης και κατάρτισης (Δ/ντες – Υποδιευθυντές ΕΠΑΛ και Δημοσίων ΙΕΚ) ακόμη και αν όταν αυτές προκηρυχθούν δεν έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτησή τους και ανάληψη υπηρεσίας. Δηλαδή, οι προκηρύξεις όταν γίνουν να αναφέρουν σαφώς ότι επιτρέπουν τη συμμετοχή ΚΑΙ εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα.
Είμαι διοικητικός υπάλληλος και θεωρώ πως θα ήταν πιο δίκαιο να δινόταν και σε εμάς ,η τρίτη επιλογή ,αυτή της εθελοντικής κινητικότητας. Δηλαδή, αν υπάρχει κάποια θέση πιο κοντά στον τόπο κατοικίας μας, να μπορούμε να κάνουμε αίτηση και να την διεκδικήσουμε σύμφωνα με τα τυπικά προσόντα που διαθέτει ο καθένας από εμάς.
Κύριε Υπουργέ, Ελπίζω να έχετε συμπεριλάβει και τους άδικα απολυμένους εργαζόμενους του Οργανισμού Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού (ΟΠΕΠ). Ανθρώποι, οι οποίοι για χρόνια είχαν γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης των προηγούμενων κυβερνήσεων και πολύ άδικα απολύθηκαν μετά από χρόνια προσφοράς εργασίας χωρίς αποζημιώσεις και διασφαλίσεις με αφορμή την κατάργηση του οργανισμού από την Τρόικα και τον κ. Πάγκαλο. Ευχαριστώ πολύ
Κύριε Υπουργέ,
Στο νομοσχέδιο πρέπει να συμπεριληφθούν τα πρώτα θύματα της οικονομικής κρίσης, οι πρώην εργαζόμενοι του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΎ (ΟΠΕΠ ΑΕ), εποπτευόμενου φορέα του Υπουργείου Πολιτισμού, που καταργήθηκε το 2011.
Κύριε Υπουργέ, θα θέλαμε να λάβετε υπόψη σας το γεγονός ότι υπάρχουν πολλοί υπάλληλοι σε καθεστώς διαθεσιμότητας οι οποίοι εκτός από το δικαίωμα στην επιλογή μεταξύ παλιάς και νέας θέσης βάση προσωρινών αποτελεσμάτων της κινητικότητας αρ.12 του ΑΣΕΠ, το οποίο μας δίνεται σύμφωνα με το άρθρο 23 παρ.4 του παρόντος νομοσχεδίου, να μας δώσετε και το δικαίωμα επιλογής και μεταξύ της εθελοντικής κινητικότητας, πάντα βάση τυπικών προσόντων, διότι πολλοί από εμάς, με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούσαμε να μεταταχθούμε σε μια θέση που βρίσκεται πιο κοντά στον τόπο κατοικίας μας ή στον τόπο καταγωγής μας, είτε αυτή είναι εντός Αττικής ,είτε όχι . Νομίζω με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να εξυπηρετηθούμε όλοι εμείς που αναγκαστήκαμε με τον διορισμό μας να εγκατασταθούμε σε άλλο νόμο, είτε αναγκαζόμαστε να διανύουμε μεγάλες αποστάσεις καθημερινά στην μετακίνηση μας προς την εργασία μας. Παράλληλα, έτσι θα συμβάλλουμε σε τυχών κενά που υπάρχουν στην περιφέρεια ή στα όρια νομών . Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
κ. υπουργέ, πολύ καλή η προσπάθεια σας και συγχαρητήρια που επιχειρείται διόρθωση μιας κατάφωρης εις βάρος μας αδικίας. Σχετικά με τους σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας θεωρώ ότι υπάρχει μια ασάφεια. Όπως γνωρίζετε όλο αυτό τον καιρό μέσω ΑΣΕΠ τα ονόματα μας βρίσκονταν σε πίνακες (προσωρινούς, τελικούς, διάθεσης κ.λ.π.) στις υπό ίδρυση περιφερειακές Διευθύνσεις Δια Βίου Μάθησης. Τελικά η απορία μου είναι οι διευθύνσεις αυτές θα γίνουν; Όποιοι διαθέσιμοι το επιθυμούν μπορούν να παραμείνουν σε αυτούς τους πίνακες και να απασχοληθούν σε ποιες δομές; Οι δομές ενηλίκων (ΣΔΕ, ΙΕΚ, ΚΔΒΜ και ΣΕΚ –εάν παραμείνουν) που θα ανήκουν; Και από που θα αντλούν το προσωπικό τους; Πιστεύω πάντως πως ένα θετικό σημείο του νόμου για το νέο λύκειο ήταν αυτό που αφορά την δημιουργία των διευθύνσεων δια βίου μάθησης και την ένταξη σε αυτές των δομών ενηλίκων.
Σας ευχαριστώ!!
Να ληφθεί μέριμνα έτσι ώστε ο χρόνος της διαθεσιμότητας να υπολογίζεται στο ακέραιο για την μισθολογική και συνταξιοδοτική εξέλιξη του υπαλλήλου. Δικαιότερο είναι να θεωρηθεί ότι δεν διακόπηκε ποτέ η θητεία του υπαλλήλου.
ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΑΡΘ.23 ΠΑΡ.4 ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΕΠΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΝΤΑΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΑΙ «ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΕΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ».
ΔΕΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΤΑΙ ΕΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΠΡΙΝ ΤΕΘΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ Η΄ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΗ ΘΕΣΗ Η΄ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ Ή ΝΟΜΟ.
Συγχαρητήρια κ Υπουργοί, χρειάστηκε να περάσουν 20 τυραννικοί μήνες για να γίνει το αυτονόητο!! Οι εκπαιδευτικοί ούτε παράνομα διορισμένοι ήταν, ούτε έληγε η σύμβαση τους, ούτε περίσσευαν, ούτε αξιολόγηση τους έγινε και οι τομείς τους είχαν άμεση σύνδεση με την αγορά εργασίας.
-Κ Υπουργέ, τώρα αυτό που μένει είναι οι εκπαιδευτικοί να γυρίσουν πίσω στις θέσεις τους, στις οργανικές τους, όπως ήταν, εκεί που ήταν, με το μισθολογικό και βαθμολογικό κλιμάκιο που είχαν εκείνη την αποφράδα μέρα και να υπολογιστεί και ο χρόνος που άθελα τους ήταν σε διαθεσιμότητα. Να τελειώσει επιτέλους ο Γολγοθάς τους που τίποτα μα τίποτα δεν επέφερε- κανένα κέρδος στο κράτος……. μάλλον τους πολίτες γονείς και μαθητές κατάστρεψε και τιμώρησε αφού τους έκοψε την δυνατότητα μόρφωσης που οφείλει η πολιτεία να παρέχει στους πολίτες της. Από την άλλη και τις οικογένειες των εκπαιδευτικών διέλυσε οικονομικά, σωματικά, ψυχικά, κοινωνικά.
-Μέχρι να συσταθούν βέβαια όλες οι τάξεις των τομέων που κατήργησαν και να είναι σε πλήρη λειτουργία χρειάζεται χρόνος, γι΄ αυτό είναι επιτακτική ανάγκη η κατανόηση σας πάνω σε αυτό το θέμα.
-Για το αρ 13 παρ 4 σχετικά με την δυνατότητα επιλογής στους προσωρινούς-οριστικούς πίνακες και στις παλιές θέσεις θεωρώ ότι μπορεί να γίνει με την προϋπόθεση ότι δεν θίγει τους ήδη υπηρετούντες στο νομό που θα τοποθετηθούν, προφανώς δεν τους επηρεάζει.
-Είναι δίκαιο και στο θέμα της τοποθέτησης στις παλιές θέσεις εκεί που ήταν οργανικά και στο θέμα των προσωποπαγών. Ας σκεφτεί κάποιος: να έχεις περάσει όλη αυτή την ταλαιπωρία και να βρίσκεσαι ΞΑΝΑ μετά από λίγο να βιώνεις πάλι τα ίδια!. Πόσες ψυχικές αντοχές πιστεύετε πως μπορεί να έχει ;
Ολόψυχα σας ευχαριστούμε.
Η αποκατασταση της αδικιας θα πρεπει να συμπεριλαβει κ τα ατομα που βγηκαν σε διαθεσιμοτητα με τον Ν.4093/2012. Η δυνατοτητα επιλογης μετακινησης στις παλιες τους θεσεις θα συνεβαλλε στην εν μερει αποκατασταση της εις βαρος τους αδικιας.
ΑΡΘΡΟ 23
Κύριε Υπουργέ,με το ίδιο εργασιακό καθεστώς θα γίνει η μετάταξη/μετακίνηση ενός εκπαιδευτικού από την παλιά οργανική του θέση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην νέα στα Δημόσια ΙΕΚ της Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης;Τα ΙΕΚ από 30-06-2013 ανήκουν στις περιφέρειες. Πρέπει να διευκρινιστεί, αν το εργασιακό καθεστώς δεν είναι το ίδιο, ΤΟΤΕ το δικαίωμα επιλογής που δίνετε στο άρθρο 23/παράγραφος 4 ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.Θα πρέπει ή τα ΙΕΚ να επιστρέψουν στο Υπουργείο Παιδείας ή να υπάρξει ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΣΗΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ εφόσον ΙΕΚ και ΕΠΑΛ δε θα είναι στο ίδιο εργασιακό καθεστός. Καλή δύναμη στο έργο σας. Ευχαριστούμε για την προσπάθεια αποκατάστασης των αδικιών!
Μετά από 19 μήνες διαθεσιμότητας, το νομοσχέδιο αυτό και συγκεκριμένα το άρ. 23 παρ. 4 ,που μας δίνει την δυνατότητα επιλογής μεταξύ της παλιάς και της νέας θέσης είναι κάτι παραπάνω από δίκαιο και σωστό και σας ευχαριστούμε .
Τώρα όμως που υπάρχει και η δυνατότητα εθελοντική κινητικότητας ,νομίζω πως θα πρέπει να έχουμε όλοι την δυνατότητα να επιλέξουμε ανάμεσα και και σε αυτήν την επιλογή ανάλογα με τα τυπικά μας προσόντα, όπως έγινε και στην κινητικότητα.
Αν σκοπός του νομοσχεδίου είναι να υπάρξει άρση της αδικίας που υπεστήκαν οι εκπαιδευτικοί, που χωρίς καμία λογική, σε σχέση με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, για σχεδόν 21 μήνες, καλό θα ήταν τουλάχιστον να επιστρέψουν βαθμολογικά και μισθολογικά εκεί που θα ήταν αν δεν είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα.
Δεν αναφέρονται πουθενά οι διαθέσιμοι του ν.4093/12. Κάποιοι τοποθετήθηκαν σε θέσεις άσχετες με την ειδικότητα τους. Αποκατάσταση της αδικίας. Να μας συμπεριλάβετε στο νομοσχέδιο.
Κύριε υπουργέ το γεγονός οτι δεν θα απολυθεί κανεις ειναι προς τιμήν σας και σας ευχαριστούμε πολυ για αυτο. Ειμαι διοικητικός υπάλληλος ΑΕΙ και η παλιά μου θέση ηταν μακρια απο το σπίτι μου αλλα και η θέση μέσω ΑΣΕΠ παλι ειναι μακρια και αυτο έγινε γιατι με την κινητικοτητα των 600 όπως καταλαβαίνετε οι θέσεις που δόθηκαν ηταν παρά πολυ λίγες και υπό τον φόβο της απόλυσης οι περισσότεροι δήλωσαν παντου.θα μπορούσατε να μας βάλετε και όσους απο εμας θέλουν να συμμετάσχουμε στην εθελοντική κινητικοτητα; Φυσικά και όσοι συνάδελφοι θέλουν να επιλέξουν μια απο τις δυο θέσεις αλλα εμείς που θελουμε ας δηλώσουμε στην εθελοντική.γιατι αν δεν δηλώσουμε θα αλλάξουμε εκ νέου την ζωή μας και θα αφήσουμε τις οικογένειες μας πισω. Σας ευχαριστούμε για όσα έχετε κανει για εμας όπως και να γινει.
Είναι η πιο λογική λύση που ακούσαμε και διαβάσαμε απ΄τη μέρα της διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών(23-07-2013)!!! ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ σημαίνει δυνατότητα ελευθερίας στη ζωή καθώς ο καθένας μας αυτούς τους 20 μήνες οργανώσαμε τη ζωή μας και επενδύσαμε επαγγελματικά σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα της διαθεσιμότητας(πίνακες αν.6,8,10, διοικητικοί υπάλληλοι).
Δεν μπορούμε να μιλάμε για αποκατάσταση αδικιών χωρίς τους ΙΔΟΧ που απολύθηκαν όταν έφτασε η «ημερομηνία λήξης» τους, χωρίς δικαίωμα ανανέωσης παρόλο που η πρόσληψη τους έγινε με ΑΣΕΠ και δημοσιοποίηση όλης της διαδικασίας από την προκήρυξη ως τα αποτελέσματα στο Διαύγεια και όχι με τους άτυπους παραδοσιακούς μηχανισμούς προσλήψεων του Ελληνικού δημοσίου δηλάδη τα πολιτικά γραφεία στην βάση υλικών ή μη ανταλλαγμάτων.
Δεν υπάρχει επίσης καμία μέριμνα και αναφορά στους ιδαχ του Ν.4093/2012
οι οποίοι τεθήκαμε σε διαθεσιμότητα και τοποθετηθήκαμε σε υπηρεσίες άσχετες με την προυπηρεσία μας και τα προσόντα μας.Παρακαλούμε να αποκατασταθεί η αδικία και να μη μας αφήσετε εκτός νομοσχεδίου.
Δεν υπάρχει επίσης καμία μέριμνα και αναφορά στους ιδαχ του Ν.4093/2012
οι οποίοι τεθήκαμε σε διαθεσιμότητα και τοποθετηθήκαμε σε υπηρεσίες άσχετες με την προυπηρεσία μας και τα προσόντα μας.Παρακαλούμε να αποκαταστεθεί η αδικία και να μη μας αφήσετε εκτός νομοσχεδίου.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ .ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 23 ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥΣ ΟΠΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΕ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥΣ Η ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗ – ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ
ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 23
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ η ΟΤΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ :
1. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ-ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΝΤΑΞΙΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.(ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ η ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ η ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ)
2. ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ,(ΤΟ 25%),ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΟΠΟΥ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΗΤΑΝ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ-ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ.
3.ΔΙΑΤΑΞΗ ΟΠΟΥ ,ΟΣΟΙ ΕΚ ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ ΠΟΥ ΤΕΘΗΚΑΝ ΣΕ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ,ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ Ι.Δ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Κύριε Υπουργέ δεσμευτήκατε προεκλογικά και εσείς και όλοι νομίζω οι υποψήφιοι του ΣΥΡΙΖΑ για την επαναπρόσληψη όσων απολύθηκαν με μνημονιακούς νόμους. Το Πολυνομοσχέδιο 4172/13 του κ. Αθανασίου που μεθόδευσαν μαζί με τον κ. Μητσοτάκη και τα αντισυνταγματικά άρθρα 105-106 για την ταχύτερη απονομή δικαιοσύνης(με μοναδικό στόχο την ταχύτερη απόλυσή μας) με την εκδίκαση-παρωδία των κυρίων αγωγών των συμβασιούχων σε μόλις δύο μήνες με δικαστές επιστρατευμένους. Το αποτέλεσμα το είχε ανακοινώσει ο κ. Μητσοτάκης πολύ πριν βγουν επίσημα οι πρώτες αποφάσεις των πρωτοδικείων. Αποτέλεσμα που εξυπηρετούσε απόλυτα την μνημονιακή του δέσμευση για 15.000 απολύσεις του δημοσίου. Απόδειξη σε αυτό είναι ότι δεν υπήρξε καμία εξαίρεση όπως για παράδειγμα για ΑΜΕΑ(όπως είμαι εγώ), κάτι το οποίο είχε γίνει και στην περίπτωση της διαθεσιμότητας και στο Π.Δ. 164/2004.
Κύριε Υπουργέ σας παρακαλώ να διορθώσετε αυτήν την αδικία και να σκεφτείτε ότι οι περισσότεροι συμβασιούχοι έχουν πάνω από 5 χρόνια υπηρεσία(εγώ προσωπικά 9,5).
Πρεπει με κάποιον τροπο να γίνει αποκατάσταση μισθολογικη αλλα και βαθμολογικη ολων των διαθέσιμων εκπαιδευτικών. Οι 21μηνες( μεχρι τωρα) πρεπει να αναγνωριστουν βαθμολογικα αλλα και οικονομικά.
ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΑΝ ΟΣΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕΤΑΤΑΧΘΟΥΝ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΩΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΕ ΤΙ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΘΑ
ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΘΗΚΕ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΕΑΝ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ.
Θα ήταν δίκαιο να συμπεριληφθούν και όσοι έχασαν τις θέσεις τους με τον Ν.4093/2012 ή να τους δοθεί το δικαίωμα επιλογής για επιστροφή.
Πουθενά στο νομοσχέδιο δεν αναφέρεται τίποτε σχετικό για τον «χαμένο» χρόνο των υπαλλήλων που εξωθήθηκαν σε διαθεσιμότητα.
Έχει δημιουργηθεί μία «νέα» κατηγορία Υπαλλήλων του Δημοσίου Εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα οι οποίοι με την Ανακοίνωση 6/2013 του ΑΣΕΠ τοποθετήθηκαν με «δική» τους επιλογή σε θέσεις με χρήση του δεύτερου πτυχίου τους και ένας μεγάλος αριθμός οι οποίοι αφού εξαιρέθηκαν της διαθεσιμότητας μετατάχθηκαν σε θέσεις Διοικητικού σε Δευτεροβάθμιες Διευθύνσεις. Οι συνάδελφοι αυτοί πληρώνονται κανονικά και τα συνταξιοδοτικά τους δικαιώματα συνεχίζονται κανονικά. Με τον παρόντα Νόμο όμως θα έχουν την επιλογή να επιστρέψουν στην θέση που κατείχαν στο Σχολείο έχοντας όμως διανύσει 2 περίπου χρόνια παραπάνω προυπηρεσίας (ΜΚ κ.α.) από όλους εμάς που άθελά μας είμαστε εκτός Σχολείου.
Για πλήρη άρση της αδικίας προτείνω να συμπεριληφθεί στο υπό συζήτηση νομοσχέδιο τροπολογία όπου θα αναφέρεται ότι ο χρόνος που διανύθηκε σε καθεστώς διαθεσιμότητας υπολογίζεται στο ακέραιο για την μισθολογική εξέλιξη και συνταξιοδοτική εξέλιξη του υπαλλήλου.Έτσι θα αρθεί η ¨αδικία», γιατί στην συνέχεια πιθανόν να συγκριθούμε όλοι μαζί σε πιθανές κρίσεις!!!
Ευχαριστώ πολύ.
Συγχαρητήρια κύριε Υπουργέ για το νομοσχέδιο.
Ειδικά το άρθρο 23 παράγραφος 4 δεν θα μπορούσε να είναι πιο αντικειμενικό για τους διαθέσιμους.
Είμαστε ευγνώμων για τη δυνατότητα επιλογής.
Μετά από 18 μήνες σε διαθεσιμότητα είναι το καλύτερο που μπορούσε να γίνει.
Γιατί με την επιλογή, δίνετε τη δυνατότητα και στους διαθέσιμους που θέλουν να επιστρέψουν στην παλιά τους θέση να επιστρέψουν και σε αυτούς που έχουν προγραμματίσει τη ζωή τους με βάση τη θέση που καταλαμβάνουν στους προσωρινούς ή τελικούς πίνακες να πάνε στη νέα τους θέση.
Να συμπεριληφθούν και οι διαθεσιμοι του Ν.4093/2012
Και τι θα γίνει με τις υπηρεσίες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν επανδρωθεί με μετατάξεις εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα. Θα αδειάσουν? ή θα ανοίξει πάλι το μαγαζάκι των αποσπάσεων. (θα εξυπηρετούνται οι γνωστοί οι οποιοι θα πηγαίνουν στις διευθυνσεις εκπαιδευσης και μέχρι να μάθουν τα αντικείμενα θα έχει έρθει η ώρα να φύγουν.) Επιπλέον είναι γνωστό ότι τα Τεχνικά Λύκεια δεν έχουν παιδιά και σε κάποια από αυτά είναι μεγαλύτερος ο αριθμός του συλλόγου διδασκόντων από τον αριθμό των μαθητών. Είναι σκόπιμο να λειτουργούν σχολεία που δεν έχουν εργαστήρια? Πρέπει να γίνει πολύ σωστή κατανομή προσωπικού και τότε θα διαπιστωθεί ότι περισσεύει ένας πολύ μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών.
Να συμπεριληφθούν και οι διαθεσιμοι του Ν.4093/2012
Δίκαιο θα ήταν να συμπεριληφθούν και όσοι βγήκαν σε διαθεσιμότητα με τον 4093/2012
Κύριε Κατρουγκαλε θεωρώ κοινωνική αδικία να μη συμπεριλάβετε στους παράνομα απολυμένους και τους συμβασιούχους stage που εκδιωχθηκαν παράνομα από την επίσπευση των αγωγών τους μετά από 9 και 10 συνεχομένα χρόνια εργασίας τους με δίκες εξπρές του ενος λεπτού και σαν Αορίστου χρόνου οπού δεν είχαμε πληρωθεί ούτε μια μέρα κι ούτε ένα ενσημο μας αποδωθηκε όπως προέβλεπε η δικαιοσύνη και οι αποφάσεις. Ο νόμος της επισπευσης ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ και Μητσοτάκη κακώς έγινε και τα δικαστήρια δε γίναμε όπως έπρεπε να γίνουν. Δωστε λύση και στο δικό μας θέμα και να μας συμπεριλάβετε στο νομοσχέδιο για επιστροφή στην εργασία μας αφού βάση μνημονιακων δεσμεύσεων έγινε η επίσπευση κι απολυθηκαμε.