Άρθρο 16: Ηλεκτρονική ταυτοποίηση-Κάρτα πολίτη

1.            Στο τέλος της παραγράφου 1 του άρθρου 32 του Ν. 3979/2011 (ΦΕΚ Α’ 138) προστίθενται εδάφια ως ακολούθως:

«Κατά την εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής διακυβέρνησης δύνανται να χρησιμοποιούνται διαπιστευτήρια που έχουν εκδοθεί για την επιβεβαίωση της ταυτότητας του χρήστη από άλλους φορείς του δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα και είναι διασυνδεμένα με ένα ή περισσότερα αναγνωριστικά που σχετίζονται με βασικά μητρώα, όπως  ιδίως α) το μητρώο ταυτοτήτων, β) το μητρώο κοινωνικής ασφάλισης, γ) το φορολογικό μητρώο, και δ) το δημοτολόγιο. Οι φορείς που παρέχουν ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιβεβαίωσης της ταυτότητας σε άλλους φορείς και συστήματα του δημόσιου τομέα λειτουργούν σύμφωνα με  τον Κανονισμό 910/2014 της 23ης Ιουλίου 2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με την ηλεκτρονική ταυτοποίηση και τις υπηρεσίες εμπιστοσύνης για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές στην εσωτερική αγορά και την κατάργηση της Οδηγίας 1999/93/ΕΚ, όπως αυτός κάθε φορά ισχύει. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, των κατά περίπτωση αρμόδιων Αναπληρωτών  Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και του κατά περίπτωση αρμoδίου Υπουργού καθορίζονται τα ειδικότερα τεχνικά και λεπτομερειακά ζητήματα που αναφέρονται στη διασύνδεση των διαπιστευτηρίων και των αναγνωριστικών με βασικά μητρώα των φορέων του δημόσιου τομέα.».

2.  α) Μια πιλοτική εφαρμογή της «κάρτας πολίτη» που θα περιλαμβάνει ένα ή περισσότερα αναγνωριστικά που σχετίζονται με τα βασικά μητρώα που περιγράφονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 32 του Ν. 3979/2011, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, μπορεί να εφαρμοστεί και ως μέσο ταυτοποίησης των δικαιούχων και χορήγησης της επιδότησης σίτισης κατά τα προβλεπόμενα στην παρ. 3 του άρθρου 3 του νόμου *** «Ρυθμίσεις για τη λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης», ή για ανάλογες επιδοτήσεις, με έλεγχο των εισοδηματικών κριτηρίων βάσει των τηρουμένων ηλεκτρονικών αρχείων από το Υπουργείο Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Για την δημιουργία του αρχείου που θα χρησιμοποιηθεί για κάθε περίπτωση χορήγησης της επιδότησης, υπεύθυνος Επεξεργασίας είναι το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύσης. Για το σκοπό αυτό,  χρησιμοποιούνται οι βάσεις δεδομένων που τηρούνται από το TAXIS και το ΗΔΙΚΑ για την διακρίβωση του εισοδήματος και της οικογενειακής κατάστασης. Η διάρκεια τήρησης των στοιχείων ορίζεται διετής από την ημερομηνία συλλογής τους.

β) Μέτρα για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων και κάθε άλλη λεπτομέρεια εφαρμογής της παραγράφου αυτής ρυθμίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, του αρμόδιου αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης  και Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

  • Καινή Διαθήκη, Αποκάλυψη του Ιωάννου, κεφάλαιο 13, στίχοι 15-18: 15 «καὶ ἐδόθη αὐτῷ πνεῦμα δοῦναι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα καὶ λαλήσῃ ἡ εἰκὼν τοῦ θηρίου καὶ ποιήσῃ, ὅσοι ἐὰν μὴ προσκυνήσωσι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα ἀποκτανθῶσι. 16 καὶ ποιεῖ πάντας τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, 17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. 18 Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς΄=666».

    ΠΟΙΟΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΘΑ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ (ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ=ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΕΝΙΑΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ; ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ; ΟΧΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΟΣΔΟΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Η Αγγλία προστατεύοντας τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις ελευθερίες των πολιτών της κατήργησε την ηλεκτρονική Ταυτότητα Κάρτα παρακολούθησης των πολιτών και τις βάσεις δεδομένων (δείτε το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=NSqQ8pRu9WY ). (Ακόμα και ένας «τρελός» δεν θα υπέγραφε την Ταυτότητά του χωρίς να μπορεί να δει το κρυπτογραφημένο περιεχόμενό της στο τσιπάκι=μικροεπεξεργαστή!)

    100.000 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ (ΦΑΚΕΛΩΜΑΤΟΣ) ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ http://www.orthros.eu/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=173&lang=el ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΜΕ 100.000 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΚΑΙ ΕΞΑΠΛΑΣΙΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ… ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ «ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ» (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΟΓΟΚΡΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΜΗ ΣΕΒΟΜΕΝΟΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ…

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΙΤΕ: Νέα Ταυτότητα, Κάρτα του Πολίτη, ΑΜΚΑ,Ἠλεκτρονική Διακυβέρνηση
    http://www.orthros.eu/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1/%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%84%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1,%CE%BA%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B7,%CE%B1%CE%BC%CE%BA%CE%B1.html
    (ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΥΠΟΠΤΟΙ Ή ΑΘΩΟΙ ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΥ;)

    ΠΗΓΗ: http://www.freevolition.gr/666.htm

    (ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΤΕΘΕΙΤΕ ΕΝΩ ΔΗΘΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ http://www.opengov.gr/ypes/?p=2559 ;)

  • 19 Μαρτίου 2015, 04:00 | ΠΕΡΙΚΛΗΣ

    «Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος»,
    Η προσωπική Ελευθερία είναι απαραβίαστη (σεβαστείτε το συνταγμα της Ελλάδος άρθρο 5 παρ.3)

  • 19 Μαρτίου 2015, 03:20 | Μαρινα Γερακαρη

    Το συστημα μπορει και λειτουργει απλα με τη χρηση της Αστυνομικης Ταυτοτητας.
    Με την καρτα του πολιτη χανουμε επιπλεον ελευθεριες απο τη στιγμη που οποιαδηποτε κινηση μας μπορει να ανιχνευθει.
    Δικαιολογιες του τυπου προσωπικα δεδομενα δεν δινονται ειναι ΨΕΜΑΤΑ απο τη στιγμη που οτιδηποτε προσωπικα δεδομενα βρισκονται ελευθερα εφ’οσων εχουν διαρευσει. Για παραδειγμα αν γεννησει η γυναικα σου, πριν φυγεις απ’το μαιευτηριο θα βομβαρδιστεις με διαφιμησεις για παιδικα ρουχα κλπ.
    Θεωρω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την καρτα του πολιτη. Οποιαδηποτε ευκολια απλα μπορει να γινει μεσω της ΑΤ με το υπαρχων συστημα.

  • 19 Μαρτίου 2015, 03:18 | «No Mark»

    Καινή Διαθήκη, Αποκάλυψη του Ιωάννου, κεφάλαιο 13, στίχοι 15-18: 15 «καὶ ἐδόθη αὐτῷ πνεῦμα δοῦναι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα καὶ λαλήσῃ ἡ εἰκὼν τοῦ θηρίου καὶ ποιήσῃ, ὅσοι ἐὰν μὴ προσκυνήσωσι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα ἀποκτανθῶσι. 16 καὶ ποιεῖ πάντας τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, 17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. 18 Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς΄=666».

    ΠΟΙΟΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΘΑ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ (ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ=ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΕΝΙΑΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ; ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ; ΟΧΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΟΣΔΟΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Η Αγγλία προστατεύοντας τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις ελευθερίες των πολιτών της κατήργησε την ηλεκτρονική Ταυτότητα Κάρτα παρακολούθησης των πολιτών και τις βάσεις δεδομένων (δείτε το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=NSqQ8pRu9WY ). (Ακόμα και ένας «τρελός» δεν θα υπέγραφε την Ταυτότητά του χωρίς να μπορεί να δει το κρυπτογραφημένο περιεχόμενό της στο τσιπάκι=μικροεπεξεργαστή!)

    100.000 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ (ΦΑΚΕΛΩΜΑΤΟΣ) ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ http://www.orthros.eu/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=173&lang=el ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΜΕ 100.000 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΠΛΑΣΙΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ…

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;

    (ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΥΠΟΠΤΟΙ Ή ΑΘΩΟΙ ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΥ;)

    ΠΗΓΗ: http://www.freevolition.gr/666.htm

    (ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΤΕΘΕΙΤΕ ΕΝΩ ΔΗΘΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ http://www.opengov.gr/ypes/?p=2559 ;)

  • 19 Μαρτίου 2015, 02:55 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Καλησπέρα σε ολους! Θέλω να εκφράσω την βαθύτατη πεποιθηση μου ότι, ΔΕΝ επιθυμώ την ηλεκτρονική κάρτα του πολίτη καθώς εκμηδενίζει την προσωπική και θρησκευτική μου ελευθερία. Δεν θα την δεχτώ διότι η επιβολή της ειναι αντισυνταγματική και εκθέτει προσωπικά μου δεδομένα, καθώς και την εξουσιοδότηση διαχείρησης τους σε άτομα που δεν επιθυμώ ή που με παράνομο τρόπο (Hacking) μπορεσουν να έχουν πρόσβαση σε αυτά.

  • 19 Μαρτίου 2015, 02:20 | ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ

    Είμαι αντίθετος στην εισαγωγή της «κάρτας του πολίτη» διότι θεωρώ περιορισμό της ελευθερίας του ατόμου την παρουσία τόσο πολλών προσωπικών δεδομένων σε ένα αντικείμενο.

    Επίσης θεωρώ ότι πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψιν οι ανησυχίες και οι αντιρρήσεις μεγάλου μέρους του Ελληνικού λαού, οι οποίες έχουν θρησκευτικά – φιλοσοφικά αίτια, αλλά πάντως πρέπει να είναι σεβαστές.

    Νομίζω ότι η προαιρετική χρήση της κάρτας είναι η καλύτερη επιλογή.

  • 19 Μαρτίου 2015, 02:01 | Μαρια

    Ειμαστε ορθοδοξοι χριστιανοι κατω η καρτα του πολιτη!

  • 19 Μαρτίου 2015, 01:04 | Ιωάννης

    ΠΟΙΟΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΘΑ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ (ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ=ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΕΝΙΑΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ; ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ; ΟΧΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΟΣΔΟΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Η Αγγλία προστατεύοντας τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις ελευθερίες των πολιτών της κατήργησε την ηλεκτρονική Ταυτότητα Κάρτα παρακολούθησης των πολιτών και τις βάσεις δεδομένων (δείτε το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=NSqQ8pRu9WY ). (Ακόμα και ένας «τρελός» δεν θα υπέγραφε την Ταυτότητά του χωρίς να μπορεί να δει το κρυπτογραφημένο περιεχόμενό της στο τσιπάκι=μικροεπεξεργαστή!)

    Καινή Διαθήκη, Αποκάλυψη του Ιωάννου, κεφάλαιο 13, στίχοι 15-18: 15 «καὶ ἐδόθη αὐτῷ πνεῦμα δοῦναι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα καὶ λαλήσῃ ἡ εἰκὼν τοῦ θηρίου καὶ ποιήσῃ, ὅσοι ἐὰν μὴ προσκυνήσωσι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα ἀποκτανθῶσι. 16 καὶ ποιεῖ πάντας τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, 17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. 18 Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς΄=666».

  • 19 Μαρτίου 2015, 01:23 | Μάρκος

    Καινή Διαθήκη, Αποκάλυψη του Ιωάννου, κεφάλαιο 13, στίχοι 15-18: 15 «καὶ ἐδόθη αὐτῷ πνεῦμα δοῦναι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα καὶ λαλήσῃ ἡ εἰκὼν τοῦ θηρίου καὶ ποιήσῃ, ὅσοι ἐὰν μὴ προσκυνήσωσι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα ἀποκτανθῶσι. 16 καὶ ποιεῖ πάντας τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, 17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. 18 Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς΄=666».

    ΠΟΙΟΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΘΑ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ (ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ=ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΕΝΙΑΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ; ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ; ΟΧΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΟΣΔΟΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Η Αγγλία προστατεύοντας τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις ελευθερίες των πολιτών της κατήργησε την ηλεκτρονική Ταυτότητα Κάρτα παρακολούθησης των πολιτών και τις βάσεις δεδομένων (δείτε το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=NSqQ8pRu9WY ). (Ακόμα και ένας «τρελός» δεν θα υπέγραφε την Ταυτότητά του χωρίς να μπορεί να δει το κρυπτογραφημένο περιεχόμενό της στο τσιπάκι=μικροεπεξεργαστή!)

  • 19 Μαρτίου 2015, 01:53 | Αντώνιος Μάρκου

    Καινή Διαθήκη, Αποκάλυψη του Ιωάννου, κεφάλαιο 13, στίχοι 15-18: 15 «καὶ ἐδόθη αὐτῷ πνεῦμα δοῦναι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα καὶ λαλήσῃ ἡ εἰκὼν τοῦ θηρίου καὶ ποιήσῃ, ὅσοι ἐὰν μὴ προσκυνήσωσι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα ἀποκτανθῶσι. 16 καὶ ποιεῖ πάντας τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, 17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. 18 Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς΄=666».

    ΠΟΙΟΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΘΑ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ (ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ=ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΕΝΙΑΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ; ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ; ΟΧΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΟΣΔΟΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Η Αγγλία προστατεύοντας τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις ελευθερίες των πολιτών της κατήργησε την ηλεκτρονική Ταυτότητα Κάρτα παρακολούθησης των πολιτών και τις βάσεις δεδομένων (δείτε το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=NSqQ8pRu9WY ). (Ακόμα και ένας «τρελός» δεν θα υπέγραφε την Ταυτότητά του χωρίς να μπορεί να δει το κρυπτογραφημένο περιεχόμενό της στο τσιπάκι=μικροεπεξεργαστή!)

  • 19 Μαρτίου 2015, 01:49 | Αργυρώ Μπουγατσά

    Θα ήθελα να ενημερώσω πως, σύμφωνα και με την επίσημη επιστολή διαμαρτυρίας από την Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους, το οποίο ο σημερινός πρωθυπουργός έχει πρόσφατα επισκεφθεί, η ηλεκτρονική <> υποβαθμίζει την προσωπικότητά μου και με ταυτίζει με ένα αριθμό του συστήματος διακυβερνήσεως.
    Επίσης, καταπατά την προσωπική μου ζωή και ελευθερία, μεθοδεύει την αυθαίρετη επεξεργασία και την συλλογή ευαίσθητων προσωπικών μου στοιχείων από άγνωστους προς εμένα χρήστες, διευκολύνει την συλλογή και παραβίαση των στοιχείων αυτών από τους κακόβουλους χάκερ και οδηγεί στην επιβολή μιας παγκόσμιας, αντίχριστης, τυραννικής εξουσίας.
    Για τους λόγους που προανέφερα, αρνούμαι να παραλάβω την συγκεκριμένη ηλεκτρονική κάρτα, διότι «Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις». (Πράξ. ε΄29)

  • 19 Μαρτίου 2015, 01:48 | Θεόδωρος Μαρινέλος

    Όχι δεν μας χρειάζεται καμία τέτοια κάρτα που ούτως η άλλως είναι ευάλωτη σε θέματα ασφαλείας και που ένας οποιασδήποτε hacker μπορεί πολύ εύκολα να δει τι έχει μέσα και φυσικά να τα χρησιμοποιήσει προς όφελος του ή να πουλήσει τα δεδομένα. Και τι θα γίνει όταν το δίκτυο ρεύματος δεν υπάρχει και για κάποιο λόγο καθίσταται τελείως άχρηστη η κάρτα και όλη αυτή η τεχνολογία. Πως θα μπορούμε να ταυτοποιήσουμε ποιοι είμαστε.

  • 19 Μαρτίου 2015, 00:05 | Γιώργος Πιπεράς

    Αυτό που δεν πρόλαβαν να επιβάλουν οι δεξιοί, το επιβάλετε εσείς, οι οποίοι τελικά υποτίθεται οτι σχίζεστε για τα δικαιώματα του λαού. Τελικά η ΝΤΠ βρίσκει τους υπηρέτες της σε όποιο ιδεολογικό χώρο και αν ανήκουν,και ακόμα καλύτερα σε χώρο της αριστεράς, γιατί συνήθως αυτός ο χώρος κοιμίζει καλύτερα τον λαουτζίκο.Αυτά που προσπαθείτε να επιβάλετε,θα έχουν αντίκρισμα και θα επιβληθούν στα παιδιά και στα εγγόνια σας!Γίνεστε οι ίδιοι δυνάστες των απογόνων σας. Εάν σας έχει μείνει έστω και λίγη ανθρώπινη λογική,θα αποσύρετε τον εκτρωματικό αυτό νόμο σαν αντίδραση στην πολτοποίηση του λαού!

  • 19 Μαρτίου 2015, 00:51 | Κυριάκος

    Θα παρακαλούσα σε κάθε περίπτωση να σεβαστείτε την στάση που έχουν όλοι οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι περί της κάρτας(άρνηση παραλαβής) και σε περίπτωση που την εισάγεται η έκδοση της να μην είναι υποχρεωτική αλλά προαιρετική για όποιους το επιθυμούν. Άλλωστε το κράτος και οι θεσμοί του πρέπει να σέβονται τις ελευθερίες των πολιτών του, τις οποίες υποχρεούνται να υπερασπίζονται. Ελευθερίες που χιλιάδες Έλληνες έδωσαν και την ζωή τους προκειμένου να υπερασπιστούν.
    Ευχαριστώ

  • 19 Μαρτίου 2015, 00:43 | χαρίλαος μπελεγρίνος

    Η κάρτα του πολίτη,έρχεται σε πλήρη αντίθεση ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΈΚΤΑΣΙΝ με την συνείδηση των πιστών της Ορθόδοξης Ελλάδας.
    Ξεκάθαρα στο ιερό βιβλίο της αποκαλύψεως τονίζεται μεταξύ άλλων:(To Θηρίο-εωσφόρος υποχρεώνει όλους,μικρούς και μεγάλους,πλούσιους και φτωχούς,ελεύθερους και δούλους,να χαράξουν σημάδι πάνω στο δεξί τους χέρι ή στο μέτωπο τους.Κανείς δεν θα μπορεί να αγοράσει ή να πουλήσει,παρά μόνον αυτός που έχει χαραγμένο το όνομα του θηρίου Η ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ.ΕΔΩ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΣΟΦΙΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΞΣ 666).
    Το άνωθεν απόσπασμα είναι αρκετό για να μην αποδεχθούμε την κάρτα_σφραγισμα του πολίτη.Αποσύρετε το έκτρωμα αυτό..

  • 19 Μαρτίου 2015, 00:31 | ΑΝΝΑ ΔΕΛΑΣΟΥΔΑ

    Η καρτα του πολίτη παραβιάζει τις ατομικές ελευθερίες μας. Ακόμη θίγει τις θρησκευτικές μου πεποιθήσεις τις οποίες ως χριστιανή ορθόδοξη ακολουθώ πιστά εδώ και χρόνια. Η βοήθεια προς τις κοινωνικές ομάδες μπορεί να γίνει και με άλλους τρόπους .Σας ευχαριστώ πολύ.

  • 19 Μαρτίου 2015, 00:46 | Κυριακάκης Δημήτρης

    Κάτι για ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ μας υποσχέθηκαν εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ. Με την κάρτα του πολίτη θα μας την δώσουν; Ε, βέβαια, αφού δεν έχουν τίποτε άλλο να μας προσφέρουν, ας μας φακελώσουν για να ξέρουν που μας έχουν. Δυστυχώς τους πίστεψα προεκλογικά!

    «Presumed guilty until proven innocent… because it’s not like computer records even get mixed up, is it?». Με απλά λόγια: «Είσαι ένοχος μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου, Άλλωστε οι Η/Υ δεν κάνουν ποτέ λάθος, έτσι δεν είναι;»
    Η δεύτερη αναφέρει: «If you’re not on their list you won’t exist». Δηλ. «εάν δεν σε βρίσκουν στη λίστα τους, τότε δεν υπάρχεις».

    Με αυτά τα απλά συνθήματα οι Άγγλοι προσπαθούν να τονίσουν την απόλυτη εξάρτηση της ζωής του ανθρώπου από τους Η/Υ. Τα ανθρώπινα δικαιώματα, η ελευθερία του συναλλάσσεσθε, τα δικαιώματα στην ιδιοκτησία, στην εργασία, στην ασφάλιση, στην δημιουργία οικογένειας και προσωπικής ζωής δεν είναι αυθύπαρκτα και δεδομένα για όλους τους νομοταγείς πολίτες. Εξαρτώνται από την κατοχή ή όχι μιας Κάρτας, από την κατοχή ή όχι ενός αριθμού, από την ύπαρξή των ανθρώπων ή όχι σε μια βάση δεδομένων; Δηλ. όσοι είναι εκτός των βάσεων δεδομένων παύουν να είναι άνθρωποι; Εάν συνεχίζουν να τους θεωρούν ανθρώπους, τότε είναι άνθρωποι χωρίς δικαιώματα, είναι de facto εχθροί και κατά συνέπεια απόβλητα του συστήματος; Πως λέγεται το σύστημα που αντιμετωπίζει τον άνθρωπο με αυτόν τον τρόπο; Ποια αρχή μπορεί να σκεφθεί κάτι τέτοιο; Και όλα αυτά θα γίνουν με βασικό επιχείρημα το νοικοκύρεμα της Δημόσιας ζωής, την εξυπηρέτηση των πολιτών, την βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών;

  • 18 Μαρτίου 2015, 23:56 | Ζωη

    Δεν δέχομαι την υποχρεωτική χρήση της κάρτας όταν στην Αγγλία αλλά και σε άλλες χώρες οι χάκερς κατάφεραν άμεσα να μπουν στα στοιχεία και να υποκλέψουν.

  • 18 Μαρτίου 2015, 23:08 | π.ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Ι.ΚΟΙΝΟΤΗΤΟΣ ΑΓ.ΟΡΟΥΣ.

  • 18 Μαρτίου 2015, 23:16 | ΑΝΔΡΕΑΣ

    MΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΥΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ,ΚΑΘΩΣ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ ¨ΕΝΤΕΧΝΩΣ¨ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΖΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

  • 18 Μαρτίου 2015, 23:15 | ΑΘΗΝΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.

    ΆΛΛΩΣΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΒΓΗΚΑΤΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ…

    ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ!

  • 18 Μαρτίου 2015, 23:35 | Θαλασσινός Ιωάννης

    Θεωρώ οτι η κάρτα του πολίτη παραβιάζει τα προσωπικά μας δεδομένα και μας θα μας οδηγήσει σε ηλεκτρικό φακέλωμα και σκλαβιά. Τόσο γρήγορα ξεχάσαμε το φακέλωμα επί χούντας;

  • 18 Μαρτίου 2015, 23:08 | Νίκος

    Δε συμφωνώ με την έκδοση της κάρτας του πολίτη , καθώς υπάρχουν ακόμα μεγάλες ασάφειες στον τρόπο χρήσης της και εξακολουθεί να παραβιάζει προσωπικά δεδομένα.

  • 18 Μαρτίου 2015, 23:21 | Ζαφείριος Αθανασόπουλος

    Αξιότιμοι κύριοι,

    Θα επιθυμούσα να εκφράσω και εγώ προσωπικά την αντίθεσή μου στην υποχρεωτική θέσπιση της κάρτας του πολίτη.

    Είστε μία κυβέρνηση, η οποία εκλέχτηκε από την πλειοψηφία του Ελληνικού λαού, πέραν των άλλων και επειδή σέβεται τον άνθρωπο ως πρόσωπο και ελεύθερη οντότητα με αξιοπρέπεια.

    Πολλοί από εμάς, θεωρούμε ότι η εν λόγω κάρτα προσβάλλει την ελευθερία μας ως πρόσωπα και την αξιοπρέπειά μας.

    Τουλάχιστον, ας είναι η θέπσισή της προαιρετική, ώστε όσοι θέλουν να την αποκτήσουν, να επωφεληθούν των προνομίων που έχετε εξαγγείλει, ενώ για όλους τους υπόλοιπους, όλα τα προσωπικά στοιχεία και δεδομένα υπάρχουν ήδη σε άλλους κωδικούς. (Εφορία, ΑΜΚΑ, Αστυνομική Ταυτότητα κτλ.).

    Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει μια εναλλακτική για όσους δεν θέλουν να την παραλάβουν για λόγους συνείδησης.

    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

    Με τιμή

    Ζ.Αθανασόπουλος

  • 18 Μαρτίου 2015, 23:18 | Γεωργόπουλος Λάμπρος

    Είναι απαράδεκτο και αντιδημοκρατίκο να προτείνει το κράτος το ξεπούλημα προσωπικών δεδομένων για ένα κομμάτι ψωμί εκμεταλευόμενο την ανέχεια που προκάλεσε στον πολίτη του

  • 18 Μαρτίου 2015, 23:04 | Θοδωρής

    Δε θα ‘θέλα ούτε πιλοτικά ούτε υποχρεωτικα να ψηφιστεί η καθιερωση της κάρτας στη ζωή μου. Όταν θα μας πείτε το 2025 π.χ., ότι λόγο πόλλων κρουσμάτων κλεψίματος και αντιγραφής της, πιλοτικά θα σας το εμφυτευσουμε στο χέρι τότε τι ? (Θα πάρω τα όρη και τα βουνα). Είμαστε αυτόνομο Ελληνικο Κράτος ή όχι ? Οτι θα σας υποδεικνυουν οι εβρωσιονιστές θα το περνάτε νόμο του Ελληνικου κράτους ? Επαναστάτες του γλυκού νερού. Μέχρι το καλοκαίρι σας βλέπω δε σας βλέπω.

  • 18 Μαρτίου 2015, 23:51 | ΑΛΙΒΑΝΟΓΛΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ

    Δεν μπόρω να καταλάβω των λόγο της κάρτας. Τα στοιχεία μας είναι καταχωρημένα. Πετεταίρω καταχωρισείς καταπατούν τις ελευθερίες μας, ουτε βελτιώνουν τις ζωές μας. Και είμαι κατά του τσίπ.

  • 18 Μαρτίου 2015, 22:11 | ΜΑΤΣΙΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΙΑ

    Κ.ΤΣΙΠΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ.ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΗΝ ΒΙΑΣΥΝΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.ΣΤΙΣ 26/11/2010 ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΙ Η Κ.ΔΙΩΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ.ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΣ.
    26/11/2010
    ΣΥΡΙΖΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΥΠΟΥΡΓΟ Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
    Η Ηλεκτρονική Κάρτα Πολίτη που σχεδιάζει η κυβέρνηση και έχει θέσει σε διαβούλευση δεν υποκαθιστά το δελτίο αστυνομικής ταυτότητας και αποτελεί σύμφωνα με το κείμενο της διαβούλευσης «κρίσιμο μέσο για την αποτελεσματικότερη, φιλικότερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση των πολιτών από τη Δημόσια Διοίκηση. Όμως, η ευρωπαϊκή εμπειρία δείχνει ότι: • Στη Γερμανία, η προετοιμασία της κάρτας, υψηλών τεχνικών προδιαγραφών, κράτησε δέκα χρόνια με συμβόλαιο που έκανε η κυβέρνηση με εξειδικευμένη εταιρεία. Παρά την υψηλή τεχνική προετοιμασία, ομάδα χάκερς, κατάφερε με την έναρξη λειτουργίας της κάρτας να τροποποιήσει στοιχεία της και να την καταστήσει ευάλωτη, με λογισμικό που βρίσκεται δωρεάν στο διαδίκτυο. • Στην Μεγάλη Βρετανία, το κόστος παραγωγής της κάρτας εκτιμήθηκε αρχικά περί τα 10 και 20 εκατομμύρια λίρες (εκτίμηση του London School of Economics το 2009), ποσό που θα προσέθετε πολύ μεγάλο οικονομικό βάρος στην χώρα. Επιπλέον στην Μ. Βρετανία υπάρχουν 2 είδη κάρτας, μια για τους πολίτες της χώρας και μια για τους πολίτες άλλων χωρών εκτός ΕΕ. Στην Ελλάδα δεν έχει υπολογιστεί ακόμη το κόστος, αν και στη διαβούλευση φαίνεται ότι τα χρήματα για την κάρτα σκοπεύει να τα πάρει η κυβέρνηση από τα Επιχειρησιακά Προγράμματα του ΕΣΠΑ «Διοικητική Μεταρρύθμιση» και «Ψηφιακή Σύγκλιση», ενώ έως σήμερα δεν έχει χρηματοδοτήσει ακόμα ούτε βασικές ψηφιακές υπηρεσίες και υποδομές για τους πολίτες. Δεδομένου ότι * Εξαγγέλλεται ένα έργο χωρίς εξειδικευμένο τεχνικό σύμβουλο, χωρίς χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, χωρίς υπολογισμό του κόστους προετοιμασίας, κατασκευής και συντήρησης και το κυριότερο χωρίς υπολογισμό του οφέλους που θα προκύψει, αν προκύπτει όφελος για τους πολίτες και τους θεσμούς του κράτους. * Στο διαδίκτυο η διαβούλευση του σχετικού κειμένου έχει δεχθεί εκατοντάδες αρνητικά σχόλια μέσα σε λίγα μόλις εικοσιτετράωρα. Ερωτάται ο κ. Υπουργός 1. Ποιους πολίτες θα αφορά η κάρτα; 2. Θα είναι υποχρεωτική η απόκτησή της; 3. Με τι κόστος θα επιβαρυνθεί ο κάθε πολίτης για την προμήθειά της; 4. Ποιος θα αναλάβει το οικονομικό βάρος λειτουργίας της τεράστιας υπηρεσίας που θα απαιτηθεί να συγκροτηθεί, προκειμένου να συντηρηθεί τεχνικά και να λειτουργήσει με σοβαρότητα και ασφάλεια; 5. Ποιος θα αναλάβει το έργο προετοιμασίας και κατασκευής της κάρτας; 6. Ποιο θα είναι το κόστος κατασκευής της κάρτας και της συντήρησης αυτής της ψηφιακής υπηρεσίας; 7. Εν τέλει, τι εξυπηρετεί η τρέχουσα διαβούλευση, όταν στο ίδιο το περιεχόμενο του τρέχοντος κειμένου διαβούλευσης (Β. Τεχνικά Χαρακτηριστικά της Κάρτας Πολίτη), το αρμόδιο υπουργείο δηλώνει ότι «οι τεχνικές προδιαγραφές της Κάρτας Πολίτη, καθώς και οι διαδικασίες έκδοσης και διαχείρισής της […] μόλις οριστικοποιηθούν, θα τεθούν σε διαβούλευση μαζί με το προσχέδιο νόμου για την Κάρτα Πολίτη»;
    Οι ερωτώντες βουλευτές:
    Τσίπρας Αλέξης
    Διώτη Ηρώ Πηγή: http://www.lifo.gr
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Κ.ΤΣΙΠΡΑ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ.
    ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ.
    ΜΑΤΣΙΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
    ΚΑΡΑΜΙΝΤΖΙΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ.
    ΚΑΡΑΜΙΝΤΖΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
    ΚΑΡΑΜΙΝΤΖΙΟΥ ΧΑΡΟΥΛΑ -ΔΑΝΑΗ.

  • 18 Μαρτίου 2015, 22:40 | Αντώνιος Γούσης

    Διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως, ο τρόπος που παρουσιάζετε το όλο εγχείρημα είναι παραπειστικός, παραπλανητικός και δόλιος!

    εξαπατάτε τον κόσμο ότι θα υπάρχει ασφάλεια προσωπικών δεδομένων, τη στιγμή που δεν λέτε τίποτε συγκεκριμένο για το ζήτημα της ασφάλειας, ενώ ταυτοχρόνως δεν υπάρχει καμία σοβαρή πηγή διεθνώς που να επιβεβαιώνει τους ισχυρισμούς σας περί ασφαλείας, τουναντίον πανταχόθεν καταρρίπτονται.

    το συντομότερο ανέκδοτο στο χώρο της πληροφορικής είναι «ασφάλεια», το δεύτερο συντομότερο «ότι κλειδώνει, ξεκλειδώνει»

    παρακαλώ πολύ να αναθεωρήσετε και να υπαναχωρήσετε, υπάρχουν πολύ καλύτεροι και απλούστεροι και οικονομικότεροι τρόποι για να βελτιώσετε τη δημόσια διοίκηση, χωρίς να μας μαρκάρετε

    με τιμή

    αντώνιος γούσης
    Αξιωματικός Ελληνικής Αστυνομίας

  • Επρεπε να ντρέπεστε,δεν ειμαστε αμερικανακια και να ξεχάσετε την κάρτα του πολίτη!!με αυτα τα μυαλά δεν προκυτε να ξανα δείτε κυβέρνηση!!!το καλο ειναι οτι οι μικροί σε ηλικία ενημερώνουν τους πιο παλιούς το τι εστι κάρτα του πολίτη!!!δεν θα την περάσετε!!!!

  • 18 Μαρτίου 2015, 22:46 | ΧΡΥΣΑ ΝΑΣΙΑΚΟΥ

    ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ Η ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ;;;; ΞΕΡΕΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΓΩΝΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗΚΑΝ ΛΙΓΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΕΒΑΙΩΣΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΑΥΤΗ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΧΑΚΕΡΣ.

  • ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ!!!

  • 18 Μαρτίου 2015, 22:25 | σαραντης

    Ρε σοβαρευτειτε τι καρτες του πολιτη και βλακειες….ειμαστε Ελληνες τι θελετε να μας κανετε αντιχριστους????

  • 18 Μαρτίου 2015, 22:15 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ

    ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ Η ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ;;;;
    ΞΕΡΕΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΓΩΝΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗΚΑΝ ΛΙΓΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΕΒΑΙΩΣΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΑΥΤΗ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΧΑΚΕΡΣ.

  • 18 Μαρτίου 2015, 22:42 | Χριστιανός

    Παραθέτω απο ένα άρθρο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο

    » Ὦ ποία ὑποκρισία!! Νά λαμβάνεις τά ἠνία τοῦ ἑλληνικοῦ κράτους, νά ἔχεις άνεργία ἀπερίγραπτη, κλειστά τά μισά μαγαζιά, τά καράβια νά πλέουν μέ ξένη σημαία, τά χωράφια ἔρημα ἤ κακοκαλλιεργημένα, πνευματική ζωή ίσοπεδωμένη, παιδεία ἐπικίνδυνη γιά τήν ψυχική καί πνευματική ἰσορροπία τῶν παιδιῶν, ἐθνική κυριαρχία δοσμένη, δημόσια περιουσία δεσμευμένη, ἀνύπαρκτη καί ἀπαγορευμένη οἰκονομική καί έξωτερική πολιτική ἐθνική καί ΕΣΥ ὦ, νά ἔχεις ὡς βασική σου μέριμνα τήν ”ἔκδοση μιᾶς θαυμάσιας κάρτας τοῦ πολίτη, ἠλεκτρονική, πού θά εἶναι χρεωστική γιά φτωχούς καί ἀνέργους” καί ὦ ”αὐτή ἡ σωτήρια κάρτα πού εἶναι ἐξαιρετική ἰδέα (;) καί ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΗ, θά γενικευθεῖ καί θά ἐφαρμοστεῖ γιά ὅλους τούς πολίτες- 21δίς χρωστᾶμε, τί εἶναι τό 1 δίς πού θά στοιχίσει ἡ κάρτα μπροστά στά καλά πού θά φέρει διότι θά φέρει φόρους, τό χρῆμα θά ἀνακυκλωθεῖ, θά ἔχει πολλαπλασιαστικό ἀντίκτυπο στήν οἰκονομική δραστηριότητα, ἀφοῦ καί οἱ Εὐρωπαίοι τήν βρίσκουν ἐκπληκτική ἰδέα καί τήν δέχονται,δέν φέρνουν καμμία ἀντίρρηση”.»

  • 18 Μαρτίου 2015, 22:09 | Αγάπη Πεϊτσίνη

    http://makkavaios.blogspot.gr/2015/03/blog-post_99.html#more

  • 18 Μαρτίου 2015, 22:13 | ΜΑΡΙΛΕΝΑ

    Συνωμοσιολόγος η Κυβέρνηση της Αγγλίας; Έτσι θα απαντούσε ο αγαπητός μας Γιώργος Παπανδρέου φυσικά…
    Η ολοκλήρωση εξάλλου της θέσπισης της Κάρτας του Πολίτη θα όστιζε 835 εκ. ευρώ στην Αγγλία. Και εκεί παρότι δεν έχουν μπει στο ΔΝΤ τα σκέφτονται τα λεφτά.
    Εδώ όμως, όπου δεν πληρώνονται εδώ και ένα χρόνο πολλοί συνταξιούχοι (και του στενού μου οικογενειακού κύκλου), όπου περικόπτονται δώρα, επιδόματα και μισθοί από την Κυβέρνηση διότι εσχάτως…. λεφτά δεν υπάρχουν, δεν υπάρχει πρόβλημα να ξοδευτούν εκατομμύρια ευρώ για την εφαρμογή αυτού του νομοσχεδίου.
    Μα…. η Τρόικα του ΔΝΤ πώς μας το επιτρέπει αυτό;
    Ναι αυτή που ελέγχει κάθε ευρώ που φεύφει απ τα Δημόσια Ταμεία; Αυτή που μετράει και τα ρέστα.
    Μήπως η Κάρτα του Πολίτη επιβάλλεται από τα εξωθεσμικά κέντρα της αλλοδαπής, των οποίων σύμμαχος και τοποτηρητής είναι το ΔΝΤ;
    Και μήπως αυτή η περίεργη σπουδή αυτών των κέντρων να επιβάλλουν αυτήν την Καρτα την καθιστά ιδιαιτέρως ύποπτη ως προς τη μελλοντική της λειτουργία στις ζωές μας;
    Εκτός αν ΔΝΤ, Ευρωπαική Ένωση και λοιποί ενδιαφέρονται για εμάς περισσότερο απ ότι εμείς οι ίδιοι και αν στενοχωριούνται περισσότερο από εμας για την ταλαιπωρία μας στις Δημόσιες Υπηρεσίες…

    Σε άλλες χώρες τώρα. Στη Ρουμανία όπου από το 2003 έως σήμερα η εφαρμογή της υπερκάρτας παίρνει συνεχώς αναβολές πότε λόγω των αντιδράσεων και πότε λόγω αδυναμίας να επωμιστεί το Κράτος το μεγάλο κόστος του μέτρου αυτού.
    Με εξαίρεση την Εσθονία και την Ισπανία, όπου η ηλεκτρονική κάρτα χρησιμοποιείται πλέον από τους περισσότερους πολίτες, στις υπόλοιπες χώρες (και είναι πολλές) της Ευρωπαικής Ένωσης η κάρτα είναι προαιρετική και χρησιμοποιείται από μονοψήφιο ποσοστό πολιτών.
    Στην Ελλάδα όμως λαοπρόβλητη Κυβέρνησή μας φροντίζει να αμς ενημερώσει ότι η χρήση της Κάρτας του Πολίτη θα λάβει διαστάσεις καθολικές για τους Έλληνες πολίτες και ότι όποιος αρνηθεί την παραλαβή της κάρτας του, τότε θα υποστεί έναν … οικονομικό αποκλεισμό, καθώς δε θα μπορεί να πληρώνεται, να πληρώνει, να κάνει φορολογική δήλωση κλπ.
    Ευθύς εκβιασμός λοιπόν!
    Και μάλιστα ο εκβιασμός έγινε αιχμηρότερος πριν μερικούς μήνες.
    Η Κυβέρνηση υπορέωσε τους αστυνομικους να λάβουν αυτήν την κάρτα.
    Ένας αστυνομικός αρνήθηκε για λόγους συνειδησιακούς να τη λάβει. Θεώρησε ότι η χρήση της είναι αντίθετη με την χρστιανική πίστη του.
    Και τότε η καταπληκτική Κυβέρνησή μας που αντιδρά στα πάντα άεσα και αποτελεσματικά τον…. έπαυσε από το Σώμα της Αστυνομίας!
    Ναι! Παύθηκε από την Αστυνομία με συνοοπτικές διαδικασίες ένας άνθρωπος που απλώς αρνήθηκε για συνειδησιακούς λόγους (άσχετα αν συμφωνούμε με αυτους) να λάβει την Κάρτα του Πολίτη και συνεχίζουν να υπηρετούν στο Σώμα της Αστυνομίας ανενόχλητοι και να ασελγούν επάνω του οι «Προστάτες» των νυχτερινών κέντρων, οι τραμπούκοι που χτυπούν στο ψαχνό αθώους διαδηλωτές, μιζαδόροι, αργόσχολοι κλπ κλπ. Για αυτούς οι διαδικάσίες είναι μακρές και συνήθως δεν καταλήγουν πουθενά.Τίθενται σε διαθεσιμότητα γα κάνα μήνα, γίνεται μια ΕΔΕ της πλάκας και ανενόχλητοι συνεχίζουν το έργο τους. Στον αστυνομικό που αρνήθηκε την Κάρτα του Πολίτη θυμήθηκε η ΕΛ.ΑΣ να ντυθεί CSI Miami…

    Και ρωτώ εγώ… αφού η Κυβερνηση μετά το σάλο για την Κάρτα του Πολίτη διαβεβαιώνει πλέον σε όλους τους τόνους ότι θα περιέχει όσα στοιχεία περιέχει και η ταυτότητα… τότε ποιος ο λόγος ύπαρξης της Κάρτας του Πολίτη και της κατάργησης της ταυτότητας;
    Και αφού τα ΚΕΠ για τον ίδιο λόγο δημιουργήθηκαν, για την αευθείας εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω ενός ενιάιου συστήματος και μάιστα λειτούργησαν καλά και ανακουφιστικά για τη γραφειοκρατία, γιατί δεν επενδύουν στα ΚΕΠ και να καταφέρει τα ίδια που δηλώνει η Κυβέρνηση και μάλιστα χωρίς την παραμικρή αντίδραση;
    Τουναντίον όλοι θα χειροκροτούσαν μια τέτοια ενέργεια.

    Αν πάλι η Κάρτα του Πολίτη λειτουργί ταυτόχρονα ως ιατρικός φάκελος, φορολογικός φάκελος, ταυτότητα, κάρτα διοδίων και ταξιδιωτικό έγγραφο εντός των χωρών της Συνθήκης Σένγκεν, τότε αρχίζουμε και πονηρευόμαστε ότι αυτό είναι το βήμα εμπρός προς το σχέδιο της Παγκοσμιοποίησης.
    Εξάλλου είχε δηλώσει και ο Πρωθυπουργός μας: «Χρειαζόμαστε μια Παγκόσμια Διακυβέρνηση και τη χρειαζόμαστε άμεσα!». Είναι και βιαστικός ο χρυσός μου…

    Και αυτή η Παγκόσμια Διακυβέρνηση φυσικά ουδεμία σχέση έχει με το Διεθνισμό της Αριστεράς, αφού λειτουργεί με την αντίθετη ακριβώς λογική.
    Ο Διεθνισμός αφορούσε στην ειρηνική συνύπαρξη των λαών, στην υπέρβαση των διαχωριστικών γραμμών και στον αγώνα της παγκόσμιας εργατικής τάξης ενάντια στο Παγκόσμιο Κεφάλαιο.
    Αυτή όμως η Παγκοσμιοποίηση που συντελείται είναι το αντίθετο.
    Είναι όργανο σκοτεινών θεσμικών και εξωθεσμικών οργάνων.
    Τα όποια στοιχεία τελικά θα περιέχονται στην Κάρτα του Πολίτη θα είναι διαθέσιμα σε κάποιους σκοτεινούς Κυβερνήτες του Κόσμου τους οποίους εμείς δε γνωρίζουμε.
    Ποιος Έλληνας άλλωστε γνώριζε μέχρι πριν ενάμιση χρόνο τον Γιούνγκερ, τον Στρος Καν κλπ.; Και όταν αυτοί είναι υπάλληλοι του Σόρος, του Ροκφέλερ, της Goldman Sachs, της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ, των Μασονικών Στοών, των Πολυεθνικών κάθε είδους εμπορίου (όπλων, ναρκωτικών έως και… coca-cola), πώς μπορούμε να είμαστε εμείς ήσυχοι ότι τα στοιχεία μας είναι σε ασφαλή χέρια;
    Και πώς μπορούμε να αισθανόμαστε και ασφαλείς από τους διάφορους hackers οι οποίοι εύκολα μπορούν να βρίσκουν πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία και ακόμη χειρότερα να τα παραλάσσουν κατά βούληση και προς ίδιον όφελος;
    Ήδη στη Γερμανία υπάρχει αυτο το πρόβλημα και οι Μυστικές της Υπηρεσίες διατυπώνουν επιφυλάξεις επί του θέματος.
    Αφήστε που διατείνονται ήδη αρκετοί εντός της Ευρωπαικής Ένωσης με πρωτοστατούντες τους Ολλανδούς (πρώην αποικιοκράτες) ότι για λόγους ασφαλείας και μη απώλειας της Ηλεκτρονικής Κάρτας μπόρεί να εφαρμοστεί και το θρυλικό… τσιπάκι! Δηλαδή το μικροτσίπ που θα εμφυτεύεται είτε στο βραχίονα του χεριού είτε στο μέτωπο και θα λειτουργεί ως … ηλεκτρονική υπογραφή.
    Ασκήσεις ελέγχου κοινωνικής συνείδησης κατά κάποιο τρόπο δηλαδή.
    Τα εφιαλτικότερα σενάρια που δεν τα σκέφτηκε ούτε ο Όργουελ, που δεν τόλμησε να τα πει ούτε ο γραφικότερος συνωμοσιολόγος, όλα ζωντανεύουν στο μυαλό μας όταν διαβλέπουμε την πραγματοποίησή τους. Με πειραματόζωα… ποιους άλλους; Εμάς!
    Μεγάλος Αδελφός; Παγκόσμιος Φασισμός; Έλεγχος Συνειδήσεων;
    Όπως και να αποκαλέσουμε συτό το εφιαλτικό σενάριο, το οποίο τείνει να αντιγράψει η ζωή και πρώτη φορά φαντάζει τόσο κοντινό, είναι σίγουρα βγαλμένο από τους χειρότερους εφιάλτες του Ανθρώπινου Γένους.

    Και τελοσπάντων, αν στο προηγούμενο αντίστοιχο θέμα που είχε δημιουργηθεί με το θέμα των ταυτοτήτων η ελληνική κοινωνία ήταν χωρισμένη στη μέση οπότε νομιμοποιούνταν πολιτικά και ηθικά κάθε κόμμα ή κυβέρνηση να επιλέξει να είναι με τη μία πλευρά ή με την άλλη, τώρα στο θέμα της Κάρτας του Πολίτη… υπάρχει η ιδεολογική ομοφωνία του ελληνικού λαού που φωνάζει ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ!
    Αριστεροί, Δεξιοί, Χριστιανοί, Άθεοι, Συνωμοσιολόγοι, Ορθολογιστές… ΟΛΟΙ ομονοούν.
    Και πώς μπορεί η Κυβερνηση να κωφεύει για άλλη μια φορά;
    Πώς μπορεί η Νέα Δημοκρατία να κάνει για άλλη μια φορά την πάπια;

    Όταν στην Αγγλία των 50 περίπου εκατομμυρίων κατοίκων αρκούν 10.000 υπογραφές για να κινητοποιήσουν την Κυβέρνησή τους να αποσύρει την Κάρτα του Πολίτη πώς γίνεται στην Ελλάδα για άλλη μια φορά να αγνοείται η άποψη των πολιτών;
    Και μάλιστα όταν οι Έλληνες πολίτες για μια φορά έχουν την ίδια άποψη;

    Η Δημοκρατία μας έχει καταλυθεί.
    Ζούμε σε Κοινοβουλευτική Δικτατορία και ο Ελληνικός λαός έχει χρέος να αντιδράσει και να επιβάλλει με τον αγώνα του την πραγματική Δημοκρατία διώχνοντας αυτά τα φασιστοειδή-τοποτηρητές της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης που λυμαίνονται τον πλούτο του Ελληνικού λαού και καταπτούν βάναυσα τα ανθρώπινα δικαιώματα εις το όνομα των… ανθρώπινων δικαιωμάτων, όπως ο Κλίντον βομβάρδιζε κάποτε την Γιουγκοσλαβία εις το όνομα της «ειρήνης»…

    Καιρός να ξυπνήσουμε και να αντιδράσουμε!

    Ο Αγώνας ενάντια στην βάναυση καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν είναι ούτε μόνο εθνικός, ούτε μόνο ταξικός, ούτε μόνο θρησκευτικός.

    Είναι Αγώνας ενάντια στην Ψηφιοποίηση του Ανθρώπινου Γένους.

    Είναι Αγώνας για τη Νίκη του Ανθρώπου ενάντια στα Ανθρωπόμορφα Τέρατα της Παγκοσμιοποίησης.

  • 18 Μαρτίου 2015, 22:24 | Δημητριος

    ΟΧΙ στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΟΧΙ στην ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

    ΟΧΙ στον ΑΡΙΘΜΟ του αντιχριστου.Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ειναι ΘΕΟΥ ΔΩΡΟ,ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ

    ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ.Για λογους θρησκευτικης συνειδησης,ως Χριστιανοι Ορθοδοξοι λεμε

    ΟΧΙ στην ΚΑΡΤΑ του ΠΟΛΙΤΗ.

  • 18 Μαρτίου 2015, 22:37 | ΜΑΡΙΛΕΝΑ

    Κάρτα του Πολίτη: Ψηφιοποίηση του Ανθρώπινου Γένους (;)
    Η Ελληνική Κυβέρνηση σχεδιαζει έως το τέλος του 2011 να έχει επιβάλλει την ηλεκτρονική υπερταυτότητα σε όλους τους Έλληνες πολίτες. Αυτή η κάρτα του πολίτη κατά τον Γ. Παπανδρέου θα επιλύσει τα προβλήματα ασυνεννοησίας μεταξύ των υπηρεσιών, τη γραφειοκρατία, την εμπλοκή πολλών υπηρεσιών και υπογραφών σε κάθε συναλλαγή των πολιτών με το δημόσιο. Αυτά αμέσως δηλώνονται από την Κυβέρνηση. Εμμέσως κατά καιρούς έχει δηλωθεί από τους ίδιους αξιωματούχους ότι πρόθεσή τους είναι η κατάργηση της χρήσης του νομίσματος, η χρήση της κάρτας ως φορολογική ταυτότητα και ως αντικατάσταση των αποδείξεων για τις αγορές μας. Έως και στα… διόδια θα χρησιμοποιηθεί.
    Παρόλα αυτά η Κυβερνηση έθεσε το θέμα της κάρτας του πολίτη σε δημόσια διαβούλευση στο διαδίκτυο και οι πολίτες με ποσοστό 90% (!!!) την καταψήφισαν.
    Έτσι απέσυρε αυτό το νομοσχέδιο και… ξανάφερε το ίδιο με άλλη ονομασία: «Νομοσχέδιο για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση», η οποία ακούγεται πιο εύηχη στα αυτιά των πολιτών. Θα έλεγε κανείς «μα ποιοι καταψηφίζουν την Κάρτα του Πολίτη; Οι ίδιοι δεν είναι που καθημερινά φωνάζουν για τη γραφειοκρατία στο Δημόσιο, για τις δεκάδες υπογραφές που πρέπει να συλλέγουν γυρίζοντας βόλτα τις υπηρεσίες για μια σφραγίδα;
    Δε θέλουν όλοι αυτοί οι πολίτες να εξυπηρετούνται γρήγορα και εύκολα;
    Είναι τρελοί;»
    Ή μάλλον κάτι δεν πάει καλά με την Κάρτα του Πολίτη;Και πριν απαντήσω, ας παραθέσω την άποψη του Άγγλου Αναπληρωτή Πρωθυπουργού Clegg.
    Θεωρεί λοιπόν τη λειτουργία της Κάρτας του Πολίτη που ίσχυε στην Αγγλία αδιάκριτα προσβλητική για τους πολίτες. Αναφέρει ότι η κατάργησή της απεκατέστησε την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Και για να κινητοποιηθεί η αγγλική Κυβέρνηση αρκούσε η συλλογή 10.000 υπογραφών από πολίτες που ζητούσαν την κατάργηση της υπερ-κάρτας.

  • 18 Μαρτίου 2015, 21:14 | ΕΥΜΕΝΙΟΣ ΚΟΖΥΡΑΚΗΣ

    Πολλοί φορεῖς, τόσο φίλα προσκείμενοι πρός τήν ὀρθόδοξη πίστη καί ζωή, ὅσο καί πλεῖστοι ἄλλοι (π.χ. ΙΝΚΑ μέ ἑκατό χιλιάδες μέλη), πού βλέπουν τό θέμα καθαρά ἀπό κοινωνικῆς καί ἀνθρωπιστικῆς καί διοικητικῆς πλευρᾶς, ἔχουν διατυπώσει ἐντονότατες ἀντιδράσεις, λόγῳ τοῦ ὁλοκληρωτικοῦ χαρακτήρα τῆς ΚτΠ.

  • 18 Μαρτίου 2015, 21:39 | Δημ. Μουρτζούκος

    Το RFID , απ’ ότι έχει αποδειχθεί με επιστημονικά πειράματα σε άλλες χώρες (ΗΠΑ, Μ.Βρετανία κλπ), δεν παρέχει καμμία ασφάλεια στα δεδομένα του κατόχου γι’ αυτό και στη Μ.Βρετανία, απ’ ότι γνωρίζω, αποσύρθηκε το σχέδιο για την υλοποίηση του προγράμματος της κάρτας.
    Είναι προτιμότερο να γίνει εκσυγχρονισμός της αστυνομικής ταυτότητας με την αναγραφή όλων των υπαρχόντων αριθμών (ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, κλπ) χωρίς να εμπλακούμε στην ηλεκτρονική φυλακή που θέλουν να μας βάλουν.

  • 18 Μαρτίου 2015, 21:51 | Γιώργος

    Το ηλεκτρονικό φακελομα απο…. Αριστερά
    Απαράδεκτο… Οοοοχι

  • 18 Μαρτίου 2015, 21:26 | θανάσης Ματζάρης

    Θα πρέπει στην νέα κάρτα να υπάρχει εμφανώς το εθνόσημο . Επίσης ο νόμος πρέπει να είναι ιδιαίτερα σκληρός κατά αυτών που δημοσιοποιούν η διαρέουν προσωπικά στοιχεία πολιτών τόσο με χρηματική αποζημίωση όσο και με ποινές φυλάκισης

  • 18 Μαρτίου 2015, 21:03 | Αντώνης Κ.

    ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΤΙΣ 18/3/2015 03:42

    ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟΛΜΑΤΕ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ;

    ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΤΩΝ 4 ΜΗΝΩΝ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΑΛΛΑ ΣΚΛΗΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ;

    ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ;

    ΚΥΡΙΕ ΤΣΙΠΡΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΨΕΥΤΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ «ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΡΙΘΜΟΙ»;

    http://id-ont.blogspot.gr/2015/03/blog-post.html

    ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ Η ΚΑΡΤΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

    ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ.

    ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ….!!!!

  • 18 Μαρτίου 2015, 21:41 | Περικλής

    ΟΧΙ στην κάρτα του πολίτη. ΟΧΙ σε οποιαδήποτε μορφή υποδούλωσης. Αν κάποιος χάσει αυτή την κάρτα ή του την κλέψουν θα είναι σαν να έχει πεθάνει.Ισως αυτή η κάρτα να είναι η αφορμή της αφύπνυσης του λαού(ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ) που χρόνια τώρα είναι σε λίθαργο .
    ἤγγικεν ἡ ὥρα

  • 18 Μαρτίου 2015, 20:58 | ΝΤΟΜΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΜΑΣ ΠΙΣΤΗ(ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΑΤΟΜΑ-ΠΟΛΙΤΕΣ .ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΉ Η ΚΑΡΤΑ . ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΕ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕΝ ΕΞΑΝΤΛΩΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΤΡΟΠΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ . ΔΕ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ. ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ

  • 18 Μαρτίου 2015, 20:47 | Xαράλαμπος Άνδραλης

    Το θέμα της ηλεκτρονικής ταυτότητας, μήπως πρέπει να επανεξετασθεί;
    Σας υπενθυμίζω ότι η αριστερά ήταν η πρώτη που αντέδρασε στο ηλεκτρονικό φακέλωμα των πολιτών, το οποίο προσπάθησαν να περάσουν πολλές φορές οι προηγούμενες κυβερνήσεις των τελευταίων 30 ετών.

    Ο κόσμος όμως, αντέδρασε και δεν δέχθηκε αυτή την «έξυπνη κάρτα». Υπάρχουν ακόμα σε ισχύ εκατοντάδες χιλιάδες υπογραφές εναντίον αυτού του μέτρου επί της κυβέρνησης Παπανδρέου, που δεν πρέπει να αγνοήσετε ως φιλολαϊκή κυβέρνηση.

    Ελπίζουμε για ωριμότερες σκέψεις εκ μέρους της κυβέρνησης, που θα συντάσσονται με την έως τώρα αντιπολιτευτική πορεία της στην προάσπιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων.

  • 18 Μαρτίου 2015, 20:32 | ΓΚΙΡΤΖΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΩΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑ,ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ,ΔΙΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ

  • 18 Μαρτίου 2015, 20:15 | Αθανάσιος

    Δεν μπορεί σε καμία περίπτωση το κράτος να εγγυηθεί την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, σε περίπτωση επίθεσης από χακερ. Ένα μεγάλο όχι.

  • 18 Μαρτίου 2015, 19:30 | Δημήτριος

    Διαφωνώ ριζικά με την θέσπιση της υποχρεωτικης Ηλεκτρονικής ταυτοποιησης του Πολίτη για τους παρακάτω λόγους.
    1)Διότι είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος και η θέσπιση αυτού του ννόμου προσβάλει τα θρησκευτικά μου πιστεύω
    2)Διότι πιστεύω ακράδαντα ότι θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από ότι θα λύσει
    3)Διότι γνωρίζω βάση αυτών που διδάχθηκαν στην σχολή της Πληροφορικής ότι δεν υπάρχει απαραβίαστο ηλεκτρονικό σύστημα στον πλανήτη, υπενθυμίζω αναφορικά ότι ακόμα και state department της Αμερικής έχει δεχθεί επίθεση από hackers-crackers
    4)Διότι εάν χρησιμοποιηθεί σε αυτήν την κάρτα η τεχνολογία του Rfid chip Τότε θα μπορεί να γνωρίζει αυτός που θα χειρίζεται την βάση δεδομένων όλες μου τις συνήθειες, όλα τα σημεια από τα οποία πέρασα, όλο μου τον κοινωνικό περίγυρο και τις συναναστροφές μου, υπενθυμίζω αναφορικά ότι υπάρχουν ειδικοί αναγνώστες (scanner)μεγάλης εμβέλειας οι όποιοι διαβάζουν τέτοια chip……τι εφημερίδες διαβάζω, τι περιοδικά, τι βιβλία αγοράζω…..τα πάντα θα είναι γνωστά με συνέπεια να σκιαγραφείται το προφίλ των κοινωνικών,θρησκευτικών,πολιτικών μου πεποιθήσεων κ.ο.κ

    Για όλους τους παραπάνω λόγους και για πολλούς περισσότερους που για οικονομία χρόνου δεν θα αναφέρω σας παρακαλώ πολύ να το ξανασκεφτείτε και να αλλάξετε την γνώμη σας. Σας παρακαλώ μην ανοίξετε το κουτί της Πανδώρας,
    Ευχαριστω