Αλλοδαποί οι οποίοι κατά το άρθρο 7 παρ. 2 του παρόντος νόμου θα εδικαιούντο να αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια με σχετική δήλωση και αίτηση εγγραφής στα οικεία δημοτολόγια εντός τριετίας από την ενηλικίωσή τους και έχουν ήδη ενηλικιωθεί, μπορούν να υποβάλουν τη δήλωση και τη σχετική αίτηση εντός τριετίας από την έναρξη ισχύος του παρόντος.
Αρχική Πολιτική συμμετοχή ομογενών και αλλοδαπών υπηκόων τρίτων χωρών που διαμένουν νόμιμα και μακροχρόνια στην ΕλλάδαΆρθρο 21
Άρθρο 21
- 0 ΣχόλιαΒ’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ: Εκλογικό Σύστημα
- 0 ΣχόλιαΔιευκρινίσεις για τη διαβούλευση με τους πολίτες
- 2.458 ΣχόλιαΆρθρο 1
- 287 ΣχόλιαΆρθρο 2
- 93 ΣχόλιαΆρθρο 3
- 56 ΣχόλιαΆρθρο 4
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 5
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 6
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 7
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 8
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 9
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 10
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 11
- 143 ΣχόλιαΆρθρο 12 Δικαίωμα του εκλέγειν
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 13 Αίτηση εγγραφής στους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 14 Άσκηση του δικαιώματος
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 15 Δικαίωμα του εκλέγεσθαι
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 16 Σύνταξη ειδικών εκλογικών καταλόγων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17 Τήρηση και ενημέρωση ειδικών εκλογικών καταλόγων. Ειδικές περιπτώσεις διαγραφής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 18
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 19
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 20 Επίσπευση διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτογράφησης ομογενών εξ Αλβανίας
- 115 ΣχόλιαΆρθρο 21
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
28 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
115 Σχόλια 3403 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Θα ηθελα μονο σε οποιους εγκεφαλους θελουν να εφαρμοσουν οτιδηποτε που αφορα τους μεταναστες να επισημανω τα εξης.
Το θεμα για την Ελλαδα ξεφραγο αμπελι λογω της ιδιαιτεροτητας των συνορων και των γειτονων ειναι ιδιαιτερο.
Ριξτε μια ματια στην υπολοιπη Ευρωπη που παρ ολο που απεκτησε τους μεταναστες της εν πολλοις κατω απο ελεγχομενο καθεστως Ψαχνει τροπους να τους ξεφορτοθει.
Τα σοσιαλιστικα Σκανδιναβικα κρατη τους πληρωνουν για να φυγουν.
Η αδελφη μου ζει 30 χρονια στις Βρυξελλες και ουτε δικαιωμα ψηφου της εχουν δωσει ουτε Υπηκοοτητα.
Ειναι επισης 25 χρονια παντρεμενη και ο αντρας της ειναι Αγγλος και το παιδι τους εχει Αγγλικη υπηκοοτητα εκεινη οχι.
Οπως παντα η χωρα μας στα κακα ειναι πρωτη στα καλα πατος.
Ελεος.
Ας δούμε τι γίνεται κάθε χρόνο παραμονή πρωτοχρονιάς στο Σϋνταγμα στις εωρταστικές εκδηλώσεις με τις συμπλοκές και τους προπηλακισμούς.
Ας δούμε την έξαρση παραβατικότητας από τους Αλλοδαπούς.
Ας δούμε τον Οδυσσέα Τσενάι ο οποίος πρωτοστατή στη δημιουργία του Δημοκρατικού Αλβανικού Κόμματος.
Ποιός είναι ο σκοπός του Νομοσχεδίου? Ο εμπλουτισμό των εκλογικών καταλόγων!
Ας αποφασίσουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ αν θέλουν τους Αλλοδαπούς.
Ελπίζω οι μεγάλες επιφυλάξεις, το θέτω ευγενικά, στο σύνολο των απόψεων να θέσουν σε σκέψη αναστολής του συγκεκριμένου Νοσμοσχεδίου και τη εκπόνηση νέου το οποίο θα καταστά σαφές ότι το Ελληνικό Κράτος έχει αρχές και δεν αναφ’ερεται στις περισσότερες παραγράφους η λέξη Εκλογές ή παράγωγό της.
Εχυαριστώ που δίνεται το βήμα να εκφραστούν με κόσμιο τρόπο οι απόψεις των Ελλήνων.
ο ποιητης του 2010 στην αθηνα
πως θα περιγραφει μια βολτα του στην πολη ?
και περνωντας απο την πολιν αφουγκραζοντας τα ξυραφακια τους να σκιζουν την ατμοσφαιρα μες την γαληνη του μεσημεριου….?
εμεις οι γηγενεις δεν θελουμμε τετοια αισθητικη
να πανε στα σπιτια τους
εμεις δεν θελουμε να γινουμε καποιοι αλλοι με επιβολη κανενος
θελουμε τα παιδια μας να ειναι σαν και εμας
Αν ειστε εντοιμοι πολιτικοι και σεβεστε τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ,σε ενα τετοιο μεγαλο θεμα με πολλες προεκτασεις…[(λαθρο)μεταναστες] πρεπει να τον αφησετε(τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ)να μιλησει με ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.Τι φοβαστε???
Ευχαριστω
6-1-2010
Τ Ρ Ο Π Ο Λ Ο Γ Ι Α
——————-
ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΘΕΙ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ,ΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ:
AΛΛΟΓΕΝΗΣ,ΥΠΗΚΟΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ,ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΛΛΗΝΑ ΥΠΗΚΟΟΥ,ΔΙΑΜΕΝΟΥΣΑ ΝΟΜΙΜΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ,ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ 23ου ΕΤΟΥΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΤΕΚΝΟΥ ΤΗΣ,ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΗΣ.
Είναι απορίας άξιον γιατί αυτή η κυβέρνηση αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων της δείχνει να βιάζεται να δώσει λύση στο πρόβλημα της ιθαγένειας των μεταναστών, όταν καλά καλά δεν ξέρουμε πως εισήλθαν στην χώρα μας και δεν υπάρχει ή είναι αδύνατη η καταμέτρησή τους. Eπιπλέον βρισκόμαστε εν μέσω μιας άνευ προηγουμένου οικονομικής κρίσης απο υπάρξεως, ίσως, του Ελληνικού κράτους και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει ακριβώς σε τι είδους περιπέτειες μπορεί να οδηγηθούμε σαν Έθνος λόγω της μειωμένης οικονομικής μας ισχύος.
Θα έπρεπε σοβαρά και αφότου λύσουμε τα χρονίζοντα προβλήματα της μετανάστευσης και ΛΑΘΡΟμετανάστευσης στην χώρα μας, να δούμε πως άνθρωποι που ζούνε πολλά χρόνια δίπλα μας, έχουν γεννηθεί στον τόπο μας και σέβονται την ιστορία και τον πολιτισμό μας μπορούν να λάβουν την ελληνική ιθαγένεια.
Τι σχεδιάζει να κάνει αυτή η κυβέρνηση την επόμενη ημέρα για την άσκηση των θρησκευτικών δικαιωμάτων των χιλιάδων ελληνοποιημένων μεταναστών όταν δεν υπάρχει ούτε ένα τζαμί στην Ελληνική επικράτεια(εκτός αυτών που υπάρχουν στην Θράκη);
Γιατί δεν ακούσαμε τους υπεύθυνους της κυβέρνησης να δείχνουν την ίδια ευαισθησία, εξίσου έστω, για τα θέματα που αφορούν στην αλλοίωση της εθνικής ταυτότητας και θρησκείας, όταν οι πέριξ των συνόρων μας λαοί δείχνουν υπερβάλλοντα ζήλο και τονίζουν τα ζητήματα που αφορούν στην δική τους εθνική ταυτότητα και θρησκεία;
Γιατί δεν λαμβάνονται υπόψη τα προβλήματα που έχουν δημουργηθεί στην ελληνική κοινωνία απο την αθρόα, ανεξέλεγχτη και χωρίς κανένα έστω υποτυπώδη σχεδιασμό, είσοδο μεταναστών στην χώρα μας και να δοθεί προτεραιότητα σε αυτό;
Γιατί αυτή η κυβέρνηση όταν ήταν αντιπολίτευση δεν συμφωνούσε να δοθεί δικαίωμα ψήφου στους ομογενείς του εξωτερικού και τώρα σπεύδει να το δώσει σε χιλιάδες μετανάστες;
Το υπό διαβούλευση σχέδιο Νόμου το θεωρώ ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ.
Την στιγμή που το Επίσημο Κράτος δεν είναι σε θέση να προστατέψει
τα σύνορά του, που οι υπάρχοντες Νόμοι, όσον αφορά την λαθραία είσοδο
στη Χώρα, δεν εφαρμόζονται, εάν ψηφιστεί ο Νόμος, η Χώρα θα κατακλυστεί από μετανάστες προερχόμενοι από τις φτωχές χώρες, προκειμένου σε κάποια στιγμή, να αποκτήσουν το δικαίωμα της ιθαγένειας.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, το μεγαλύτερο ποσοστό των (λαθρο)μεταναστών είναι μουσουλμάνοι και ως εκ τούτου θα διογκωθεί το ήδη υπάρχον πρόβλημα.
Σε πενήντα χρόνια, τα εγγόνια μας θα είναι μειονότητα μέσα στη Χώρα μας.
Ο αφελληνισμός έχει αρχίσει πριν πενήντα χρόνια, τότε που κάποιοι ξένοι μας ονόμασαν Σωβινιστές και εμείς σπεύσαμε να αφαιρέσουμε από τα σχολικά βιβλία κάθε τι που εξυμνούσε τις αρετές και τους ηρωισμούς προγόνων μας.
Εάν έχουμε ανάγκη από ψηφοφόρους, δώσετε τουλάχιστον την υπηκοότητα
αλλά ΟΧΙ την ιθαγένεια.
Εάν τελικά το υπό διαβούλευση Νομοσχέδιο κατατεθεί στη Βουλή προς ψήφιση, να γίνει με ανοικτή ψηφοφορία, για να μπορεί ο Έλληνας ψηφοφόρος να στείλει στο σπίτι τους, στις επόμενες εκλογές, ορισμένους υποψήφιους Βουλευτές,
ΠΡΟΣ .Κ.ΡΑΓΚΟΥΣΗ.
Η νομιμοποίηση των μεταναστών δεύτερης γενιάς έχει μια τεράστια τροχοπέδη. Τους πολιτικούς χειρισμούς των Τούρκων στη Θράκη. Αν περάσει ο συγκεκριμένος νόμος ,θα «γεννηθούν» δύο καθαρά και εξ’ ολοκλήρου Τουρκικά κόμματα. Ο πρόξενος στην Κομοτηνή έχει κάνει τα «κουμάντα του» (είναι ο διπλωμάτης που πριν την Κομοτηνή «δούλεψε» για περίπου 7 χρόνια στην Πρίστινα του Κοσόβου)αφού έχει δώσει εντολή οι Τουρκάλες της Ανδριανούπολης να γεννούν στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης..
Διαβάστε περισσότερα… .
ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΝΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟΣΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΑΠΡΟΣΚΑΛΕΣΤΟΙ ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΟΥ. ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΘΕΛΩ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ(ΑΛΛΟ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΑΛΛΟ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ) .Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΣΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ.ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ. ΜΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ (ΓΙΑ ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΚΡΑΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ)ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ (ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ )ΑΥΤΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΚΛΕΓΕΙΝ ΚΑΙ ΕΚΛΕΓΕΣΘΑΙ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ.
Αξιότιμες κυρίες και αξιότιμοι κύριοι της Κυβερνησεως δεν θα επεκταθω στους Εθνικους κοινωνικους πολιτικους αλλα και ηθικους λογους θα σας καταθεσω την αποψη μου απλα , δεν ειμαι ρατσιστης το αντιθετο ολη μου τη ζωη γαλουχηθηκα απο δημοκρατικη οικογενεια, πιστευα και πιστευω οτι το Πασοκ πραγματι εκανε και μπορει να ξανακανει πολλα για τον τοπο αλλα αυτο το πραγμα θα ειναι μια αστοχη κινηση που θα επιφερει πιθανον αρκετα προβληματα ισως και μη αναστρεψημα στην πατριδα μας .Φρονω θα πρεπει πρωτα να αποφασισει η κυβερνηση ποσοι πρεπει να μεινουν εδω , μετα για το θεμα της ιθαγενειας- Η ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ θα ηταν οτι καλυτερο θα μπορουσε να γινει σε αυτην την περιπτωση. Αυτη ειναι η γνωμη ενος απλου μη προνομιουχου πολιτη που ομως διατυπωνεται με καθε σεβασμο και τιμη προς την Κυβερνηση.
Στις τελευταίες εκλογές ψήφησα ΠΑΣΟΚ. Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο για τους εξείς λόγους:
1) αλλοιώνει για πάντα τη σύνθεση του εκλογικού σώματος
2) εδραιώνει τον μεγαλύτερο εποικισμό των νεωτέρων χρόνων που γνώρισε η Ελλάδα με κατάφωρη παραβίαση του διεθνούς δικαίου
3) προσκαλεί νέα κύματα μεταναστών στην Ελλάδα
3) μετατρέπει τη χώρα σε κράτος μειονοτήτων με προοπτική διάσπασης
4) καταστρατηγεί την ευρωπαϊκή συνθήκη για το Μεταναστευτικό που υπέγραψε τον Οκτώβριο του 2008 στις Βρυξέλλες η Ελλάδα. Η συνθήκη αυτή αντιτίθεται στις μαζικές νομιμοποιήσεις μεταναστών
5) προδίδει την ευρωπαϊκή αλληλεγγύη εισάγοντας στην Ευρώπη λαθρομετανάστες που η Ελλάδα παρανόμως εξοπλίζει με ευρωπαϊκά χαρτιά
6) καταστρέφει ό,τι έχει απομείνει από την ελληνική εργατική τάξη (Μαρξ: «Η εισαγωγή ξένων εργατών είναι η διαιώνιση της δουλείας»),
Για ένα τόσο σοβαρό θέμα και εφόσον προεκλογικά ο Πρωθυπουργός δε το έθεσε ανοικτά, θα πρέπει να ζητηθεί η άποψη του ελληνικού λαού με δημοψήφισμα.
Για ποιο λογο τοση πρεμουρα και βιασυνη με την νομιμοποιηση των μεταναστων? Δικη τους ιθαγενεια δεν εχουν απο εκει που εχουν ερθει να την δωσουν στα παιδια τους? Τους δεχτηκαμε να ερθουν να δουλεψουν και μολις μαζεψουν καποια λεφτα να γυρισουν πισω οχι να κατσουν εδω και να νομιμοποιηθουν παρα την θεληση του μεγαλυτερου μερους του Ελληνικου λαου ο οποιος δεν δικαιοθται να παει σε δημοψηφισμα να αποφασισει στην ουσια για το μελλον της χωρας του και το αποφασισετε εσεις με ελαφρα τη καρδια επειδη το εχετε σκεφτει και καλα ως ανθρωπιστικο.
Ολοι οι αλλοι Ευρωπαιοι με το δικο σας σκεπτικο πρεπει να ειναι βλακες που ζητουν και πανε σε δημοψηφισματα για τοσο σοβαρα θεματα και εδω στην Ελλαδα μας που το βροντοφωναζουμε οτι γεννησαμε την δημοκρατια δεν θελουμε να ακουσουμε καν για δημοψηφισμα. Αραγε τι ειναι αυτο που φοβαστε ολοι οι πολιτικοι απο τον Ελληνικο λαο οτι 8α κανει κατι για το οποιο δεν θελετε ουτε να το σκεφτεστε. Αν οπως λετε ειστε ντομπροι απεναντι στον Ελληνα δεν εχετε να φοβηθειτε τιποτα απο ενα δημοψηφισμα το οποιο θα το ψηφισει και αν οπως ισχυριζεστε εχετε την λαικη εντολη του, θα σας επιβεβαιωσει στον αγωνα που κανετε για την νομιμοποιηση των (λαθρο)μεταναστων.
Εάν θέλατε «διαβούλευση» θα την ζητούσατε πρίν απο τις εκλογές γιατί ειναι ξεκάθαρο πλέον οτι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο ηταν το μοναδικό που ειχατε ετοιμο πρίν την διενέργεια των εκλογών και δεν πρέπει
να ξεχνάτε οτι ψηφιστήκατε σαν λύση εσχάτης ανάγκης για να λύσετε τα προβλήματα των Ελλήνων και οχι των Αλβανών και Ασιατών
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΑΣΟΚ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΛΛΟΙΩΝΕΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΩΜΑ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΕΙΣΡΟΗ ΞΕΝΩΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ??? Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ. ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΠΩΣ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΠΑΤΕ ΣΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ….
Για κατι τοσο σημαντικο που ειναι η ψηφος των αλλοδαπων θα πρεπει πρωτα να ερωτηθει με δημοψηφισμα ,οπως γινεται και στης ευρωπαικες χωρες και ο Ελληνικος Λαος ,αυτο που θα γινει ειναι καταστροφικο ,
Σωτηρης Κ.
Ανθλχος(ΤΘ)
Citinzenship should be given only to those who came into the country with Legal Papers. Or if there is True Democracy there should be a VOTE, like the Swiss did. Happy New Year.
Κύριοι,
Καλημέρα σας και καλή χρονιά
Πως είναι δυνατόν να θέλετε να φτιάξετε νόμοθετική ρύθμιση για τους
μετανάστες,χωρίς να ερωτηθούν (με δημοψήφισμα), οι έλληνες που σας ψήφισαν;
Ας αφήσουν τις κορώνες για τα δικαιώματα τους οι του Συνασπισμού και όχι μόνο,όταν έχουμε γίνει πλέον κράμα λαών και θα ψάχνουμε σε λίγο την ελληνική μας ταυτότητα.
Δ Η Μ Ο Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α Τ Ω Ρ Α
Ευχαριστώ
Πιστεύω οτι ένα τέτοιο νομοσχέδιο θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα με τους παράνομους μετανάστες που πιστεύουν οτι η Ελλάδα και κατά προέκταση η Ευρώπη είναι ο Παράδεισος για να βρίσκουν τα 7.000 ευρώ που πληρώνουν για να έρθουν συνεπώς έχουν λεπτά για να ζήσουν στην πατρίδα τους. Η αναξέλεκτη είσοδος ανθρώπων με τουριστική βίζα δημιουργεί πολιτιστικά και κοινωνικά προβλήματα οι νόμιμοι να παραμείνουν τους παράνομους να σταλούν στην πατρίδα τους Φυσικά και η Τουρκία είναι η είσοδος διότι οι Τούρκοι θέλουν περισσότερους Μουσουλμάνους στην Ελλάδα. Ως απόγονος πατέρα που εκδιώχθηκε με την Μικρασιατική καταστροφή είναι ολέθριο οποιοδήποτε πράγμα αλλοιώνει την ιστορία της Ελλάδας. Σε περίπτωση που θέλει η κυβέρνηση να διεξάγει δημοψήφισμα που σίγουρα οι Ελληνες δεν θέλουν την εύκολη απόδοση υπηκοότητας στους μετανάστες. Για δείτε τι έκανε η Ιταλία και η Αμερική προστάτεψαν την πατρίδα τους προτιμότερο είναι να τους δώσουμε βοήθεια και να μένουν στην πατρίδα τους ιδιαίτερη προσοχή από τα κράτη της πρωην Ρωσίας.
Ευχαριστώ που υπάρχει μια περίπτωση να τα λάβετε υπόψη σας
Η εκχώρηση ελληνικής ιθαγένειας με τον τρόπο που επιχιρείται αποτελεί κατάφορη παραβίαση του συντάγματος.Σε καμία ευρωπαϊκή χώρα δεν έχει γίνει κάτι ανάλογο με την εκχώρηση ιθαγένειας σε λαθρομετανάστες. ΕΓΚΛΗΜΑ κύριοι , δεν έχετε εξουσιοδοτηθεί από τον ελληνικό λαό να αλλοιώσετε τις ρίζες του .Είναι σοβαρό το θέμα και ας αποφασίσει ο ελληνικός λαός με ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ
ΚΥΡΙΟΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ «ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑΣ» ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΕΝΙΚΩΣ ΕΧΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΤΑ ΕΞΗΣ:
1) ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΥΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΕΙ.
2) ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 80%) ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΩΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΕΝΙΑΣ
3)ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΤΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΔΙΟΓΚΩΣΕΙ ΤΟ ΚΥΜΑ ΤΗΣ ΕΙΣΕΛΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΕΠΙΔΟΞΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΕΝΩ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΧΩΡΙΣ ΜΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΤΙΚΑ ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΗΘΟΥΜΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ, ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ, ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ
4)ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΜΕ ΓΑΛΑΝΤΟΜΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩΜΕΘΑ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ «ΞΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ» ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ «ΘΡΕΨΟΥΜΕ» ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΔΕ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΥΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΔΥΟ ΧΙΤΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΝΑΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ.
«Το νομοσχέδιο αυτό δεν μας αρκεί. Θέλουμε την πλήρη και άνευ όρων νομιμοποίηση όλων των μεταναστών στη χώρα, ανεξάρτητα από την κατοχή ή όχι άδειας εργασίας. Θέλουμε ειδικές ρυθμίσεις για την αναγνώριση των γυναικών μεταναστριών ως ανεξάρτητων ατόμων, και όχι ως εξαρτημένων μελών. Θέλουμε την αναγνώριση ιθαγένειας σε όλα παιδιά μεταναστών που ζουν στη χώρα και την κατάργηση του δικαίου του αίματος που ορίζει την ελληνική υπηκοότητα με ρατσιστικούς και εθνοκεντρικούς όρους. Θέλουμε την καθιέρωση περισσότερων γλωσσών διδασκαλίας στο σχολείο και στη δημόσια διοίκηση, όπως αλβανικά, ρωσικά, βουλγαρικά, αραβικά κλπ. Το ελληνικό έθνος-κράτος δεν απειλείται από αυτό το νομοσχέδιο αλλά από την μισαλλοδοξία, την ξενοφοβία και την πολιτική του αποκλεισμού που εισηγούνται κάποιοι σε αυτό το
διάλογο.»
Παρακαλώ την Ελληνική και Δημοκρατικά εκλεγμένη Κυβέρνηση με τους κοινοβουευτικούς εκπροσώπους της, να μελετήσουν πολύ προσεκτικά, τα δικαιώματα των υποτιθεμένων παρανόμων μεταναστών και τις απαιτήσεις τους, όπως αυτές που καταγράφονται πιο πάνω, μέσα σε εισαγωγικά, στο κράτος που έχουν παράνομα ή νόμιμα έλθει.
Κανείς μας δεν τους εκάλεσε να έλθουν. Ήλθαν Παράνομα.
Στην χώρα τους δεν τολμούν οι πλειονότητα αυτών να δηλώνουν, με θράσος, τέτοιες απαιτήσεις του «Θέλουμε να…»
Είχαν και απολάμβαναν τέτοια ευνοικά έτρα στην χώρα που εγκατέλειψαν, και τα διεκδικούν επειδή εδώ και τώρα τα … έχουν χάσει?
Όχι μόνον η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας αλλά και η απόκτηση Εθνικής Ελληνικής συνείδησης, ισάξια των Ελλήνων πολιτών αυτής της χώρας, αποτελούν ηθικά συστατικά στοιχεία ενός εγχειρήματος σαν αυτό.
Η νομιμοποίηση, εντός τριών ετών, μετά την ενηλικίωση, μόνον προβλήματα επιφέρει, ειδικά για τους Έλληνες που διαβιούν στην χώρα μας, (εκτός και εάν η Κυβέρνηση επιδιώκει οι νόμιμοι Έλληνες να μεταναστεύσουν σε… άλλη χώρα, με τα μέτρα που επιχειρεί να καθιερώσει).
Τα τρία έτη είναι ανεπαρκέστατα. Η απλή αναγνώριση ότι διαβιούν, πολλοί παράνομα, την χώρα είναι προχειρότητα.
Η ενηλικίωση μετανάστη στην Ελλάδα δεν είναι απαραίτητα, και το κριτήριο που πληρεί τις προυποθέσεις ενός μετανάστη.
Απαντώ, ότι ΝΑΙ είμαστε και θέλουμε να είμαστε Έθνος-Κράτος και όχι μαριονέτες πεταγμένοι στην θέληση κάποιων ξενόφερτων.
Παρακαλώ επίσης, να σημειώσετε ότι δεν ανήκω στην κομματική παράταξη ούτε του Λ.Α.Ο.Σ, ούτε του ΚΚΕ, ούτε του ΣΥΡΙΖΑ και των διεθνιστικών πρακτικών κρατικής μορφής διακυβέρνησης. Είμαι Έλληνας και θέλω να παραμείνω Έλληνας, να είμαι Ελεύθερος, να σκέπτομαι και στοχάζομαι Ελεύθερα, να ζώ σε μία Δημοκρατικά Ελεύθερη και Ανεξάρτητη χώρα και να αισθάνομαι ασφαλής από κουκουλοφόρους αναρχικούς και ληστρικές επιδρομές. Δεν είμαι ξενοφοβικός, και είναι οι χώρες τους που, από φόβο δικό τους, οι μετανάστες εγκατέλειψαν. Όπως ούτε και οι μετανάστες γεννήθηκαν Έλληνες. Αρκετές χαμένες Πατρίδες θρηνήσαμε…
Υπενθυμίζω στην Ελληνική Κυβέρνηση την αντίδραση των ΗΠΑ, στην υπόθεση του κ. Λάλα και το ζήτημα περί … κατασκοπείας.
Είναι η δεύτερη φορά που στέλνω το μήνυμά μου. Να υποθέσω ότι δεν άρεσαν αυτά που έγραφα ,σε αυτόν που τα επεξεργάζονταν;
Εγώ θα κάνω τον κόπο και θα το ξανα στείλω. Όμως θα είναι η τελευταία φορά.
Αναρωτιέμαι όμως γιατί ,πρέπει να περνάει απο επεξεργασία, εφόσον είναι ελεύθερα ,να γράφουμε ότι πιστεύουμε….
Διαφωνώ. Υπήρξα και εγώ μετανάστης και δεν μου δόθηκε τίποτα δωρεάν. Χαρακτηριστική φράση της χώρας που ήμουν ήταν , ότι τα δένδρα δεν κάνουν δολλάρια.
Αντιθέτως εμείς οι ´Ελληνες δώσαμε αρκετά στους μετανάστες Κυρίως στους Αλβανούς, επειδή είμαστε φιλόξενος λαός και λυπούμαστε ,όλον τον κόσμο και ας έχει επικρατήσει η άποψη ότι είμαστε ρατσιστές και άλλα τέτοια που δεν ευσταθούν.
Εκεί στο εξωτερικό που ήμουν, κανείς δεν με τάιζε τρείς φορές την ημέρα, κανείς δεν με έντυνε , κανείς δεν μου πρόσφερε στέγη και ένα δωμάτιο για να κοιμηθώ, τσάμπα.Κανείς δεν μου έδωσε κάτι δωρεάν, αν δεν το πλήρωνα και μάλιστα ,για τόσα χρόνια , όπως κάναμε εμείς στους λαθρομετανάστες.
Επίσης εγώ και πολλοί άλλοι Έλληνες ,δεν μπήκαμε κρυφά σε αυτή την χώρα, αλλά με νόμιμες διαδικασίες, με χαρτιά,με βίζα, κάνοντας ιατρικές εξετάσεις και επίσης, μας ήξεραν με το κανονικό μας όνομα και ήξεραν ποιά ήταν η μόνιμη κατοικία διαμονής μας καθώς και πιο ήταν το ποινικό μας μητρώο.Επίσης η αστυνομία είχε τον φάκελο μας, για τυπικούς λόγους.Ακόμα στα σχολεία που πηγαίναμε δεν εναντιωνόμασταν στα θρησκευτικά τους σύμβολα, ούτε τους κατηγορούσαμε ως φασίστες ή ρατσιστές, όπως έκαναν αυτοί αντίστοιχα, ούτε κλεύαμε κατά εκατοντάδες , ούτε μισούσαμε την χώρα που μας πρόσφερε δουλειά και σπουδές, ούτε ασχοληθήκαμε με το λαθρεμπόριο, την εισαγωγή ναρκωτικών, όπλων, ιερόδουλων, ούτε κατεβάσαμε την σημαία τους και τοποθετούσαμε την δική μας, ούτε αναρτούσαμε υβριστικά συνθήματα για τους κατοίκους, τις μανάδες αυτής της χώρας, ούτε προπαγανδίζαμε και αναρτούσαμε στο διαδίκτυο ψεύτικους χάρτες που δήθεν δήλωνουν ότι περιφέρειες της χώρας που μας φιλοξενούσε άνηκαν σε εμάς και ότι κρατούνταν παράνομα από τους πολίτες της χώρας φιλοξενίας.
Εκεί στο εξωτερικό για να πάρεις την υπηκοότητα πρέπει να περάσουν 25 χρόνια, να διαμένεις νόμιμα, να σέβεσαι το σύνταγμα και τους νόμους, να ξέρεις καλά την γλώσσα και προφορικά και γραπτά, να ξέρεις την ιστορία της χώρας, να έχεις ορκιστεί στην σημαία, να αγαπάς τον πολιτισμό της, να πρέπει να ασπαστείς τον τρόπο ζωής και ολόκληρη την φιλοσοφία τους, να είσαι υπέρμαχος των εθνικών τους συμφερόντων και όχι πολέμιος!
Κύριε Πρωθυπουργέ, τι εξετάσεις δώσανε αυτοί εδώ , ώστε εμείς να προχωρήσουμε ένα βήμα παραπάνω για να τους δώσουμε την ιθαγένεια;
Και αν πούμε ότι έδωσαν καλά δείγματα γραφής, πόσο σίγουροι είστε , ούτως ώστε αν κάποτε επαναστατήσουν αυτοί, θα είστε σε θέση να τους αποκρούσετε χωρίς να έχει συνέπειες ο Ελληνικός πληθυσμός; Ποιός διαβεβαιώνει εμάς αν αύριο δεν ζητήσουν να αποσχιστούν κομμάτια-περιφέρειες της πατρίδας μας ως νέα Κόσοβα ,ως δήθεν καταπιεσμένοι , με τις πλάτες των Αμερικανών και δεν έχουμε έναν πόλεμο στην πόρτα μας ; Ποιός μας διαβεβαιώνει ότι αύριο οι μέχρι σήμερα δήθεν σύμμαχοι μας δεν μας γυρίσουν την πλάτη και δεν υπερασπίζουν τα συμφέροντα,των Αλβανών, Των Σκοπιανών αλλά και των Τούρκων για τα δήθεν ανθρώπινα καταπιεσμένα δικά τους δικαιώματα;
Κύριε Πρωθυπουργέ, είστε σίγουρος, ότι λύσατε τα καθημερινά προβλήματα τα δικά μας για να προβείτε στην λύση των προβλημάτων των αλοδαπών πλυθησμών που παράνομα μπήκαν στην χώρα μας; Είστε σίγουρος ότι αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν για να βοηθήσουν την χώρα και όχι για να την αφανήσουν; Αναρωτιέστε, πως δεν πηγαίνουν σε κάποια άλλη χώρα της Ευρώπης, ή γιατί οι άλλες Ευρωπαϊκές χώρες αρνούνται να τους δώσουν άδεια παραμονής και απλόχερα δικαιώματα;
κυριοι της Ελληνικης Κυβερνησης,δεν μπορειτε να αποφασιζετε για την τυχη του Ελληνικου Λαου,δινοντας το δικαιωμα ψηφου σε καθε νομιμο η παρανομο μεταναστη,Το αποφασιζουμε και διαταζουμε περασε πριν 36 χρονια,εκτος και αν δεν ειστε οσο δημοκρατες θελετε να φαινεστε.Ενα δημοψηφισμα θα δωσει απαντηση,αυτες τις αποφασεις πρεπει να τις περνει ο ΛΑΟΣ,και οχι οι 300 βολευταδες.Τα τελευταια 40 χρονια δεν κανετε τιποτα αλλο παρα να υποβαθμιζετε την ΕΛΛΑΔΑ μας (ΙΣΤΟΡΙΚΑ ,ΓΛΩΣΣΙΚΑ ),εχετε γινει υποτελεις σε ξενα συμφεροντα,η διαφθορα σας ξεπερασε ακομα και τα τριτοκοσμικα κρατη,ολοι εσεις οι βολευταδες εχετε σκοπο να μας καταστρεψετε με μιζες ,με παραχωρησεις και υποχωρησεις σε καιρια εθνικα ζητηματα οπως το σκοπιανο και το ΑΙΓΑΙΟ με τους υποτιθεμενους φιλους μας τους τουρκους.Ολοι ειστε υπερμαχοι της εισοδου της τουρκιας στην ενωμενη ευρωπη,ΕΛΕΟΣ ενας ΕΛΛΗΝΑΣ σε αυτην την βουλη δεν υπαρχει?
ευχομε με το νεο ετοσ και με την ισχυ του νεο νομου για την αποδοση τησ ελληνικησ ιθαγενιασ στα παιδια των μεταναστων που γεννιουνται στην ελλαδα η που παρακολουθουν σχολειο στην ελλαδα να ληθει το ζητημα που καθηλωνει στη αφανια χιλιαδεσ παιδια.εινε δικαιο και απαραιτητο επιτελουσ τα παιδια αυτα να αποκτησουν και δικαιωματα περαν απο υποχρεωσεισ που εχουν μονο μεχρι στιγμησ.
ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ??ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΩ ΩΣ ΑΓΓΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΑΝΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΓΛΙΚΑ?ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ???ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ…ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ,ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ,ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ……ΠΟΛΥΙΘΑΓΕΝΕΙΣ….
Διαφωνώ. Υπήρξα και εγώ μετανάστης και δεν μου σώθηκε τίποτα δωρεάν. Χαρακτηριστική φράση της χώρας που ήμουν ήταν , ότι τα δένδρα δεν κάνουν δολλάρια.
Αντιθέτως εμείς οι ´Ελληνες δώσαμε αρκετά στους μετανάστες Κυρίως στους Αλβανούς.
Εκεί στο εξωτερικό, κανείς δεν με τάιζε τρείς φορές την ημέρα, κανείς δεν με έντυνε , κανείς δεν μου πρόσφερε στέγη και ένα δωμάτιο για να κοιμηθώ, αν δεν πλήρωνα, κανείς δεν μου έδωσε κάτι αν δεν το πλήρωνα και όλα αυτά δωρεάν για τόσα χρόνια , όπως κάναμε εμείς στους λαθρομετανάστες.
Επίσης εγώ και πολλοί άλλοι Έλληνες ,δεν μπήκαμε κρυφά, αλλά με νόμιμα χαρτιά, βίζα και με εξετάσεις και μας ήξεραν με το κανονικό μας όνομα και ξέρανε ποιά ήταν η μόνιμη κατοικία διαμονής μας καθώς και πιο ήταν το ποινικό μας μητρώο.
Ακόμα στα σχολεία που πηγαίναμε δεν εναντιωνόμασταν στα θρησκευτικά τους σύμβολα, ούτε τους κατηγορούσαμε ως φασίστες ή ρατσιστές, όπως έκαναν αυτοί αντίστοιχα, ούτε κλέψαμε κατά εκατοντάδες , ούτε μισούσαμε
την χώρα που μας πρόσφερε δουλειά και σπουδές, ούτε ασχοληθήκαμε με το λαθρεμπόριο, την εισαγωγή ναρκωτικών, όπλων, ιερόδουλων, ούτε κατεβάσαμε την σημαία τους και τοποθετούσαμε την δική μας, ούτε αναρτούσαμε ιβρυστικά συνθήματα για τους κατοίκους, τις μανάδες αυτής της χώρας, ούτε προπαγανδίζαμε και αναρτούσαμε στο διαδίκτυο ψεύτικους χάρτες που δήθεν δήλωνουν ότι περιφέρειες της χώρας που μας φιλοξενούσε άνηκαν σε εμάς και ότι κρατούνταν παράνομα από τους πολίτες της χώρας φιλοξενίας.
Εκεί στο εξωτερικό για να πάρεις την υπηκοότητα πρέπει να περάσουν 25 χρόνια, να διαμένεις νόμιμα, να σέβεσαι το σύνταγμα και τους νόμους, να ξέρεις καλά την γλώσσα και προφορικά και γραπτά, να ξέρεις την ιστορία της χώρας, να έχεις ορκιστεί στην σημαία, να αγαπάς τον πολιτισμό της, να πρέπει να ασπαστείς τον τρόπο ζωής και ολόκληρη την φιλοσοφία τους, να είσαι υπέρμαχος των εθνικών τους συμφερόντων και όχι πολέμιος!
Κύριε Πρωθυπουργέ, τι εξετάσεις δώσανε αυτοί εδώ , ώστε εμείς να προχωρήσουμε ένα βήμα παραπάνω για να τους δώσουμε την ιθαγένεια;
Και αν πούμε ότι έδωσαν καλά δείγματα γραφής, πόσο σίγουροι είστε , ούτως ώστε αν κάποτε επαναστατήσουν αυτοί, θα είστε σε θέση να τους αποκρούσετε χωρίς να έχει συνέπειες ο Ελληνικός πληθυσμός; Ποιός διαβεβαιώνει εμάς αν αύριο δεν ζητήσουν να αποσχιστούν κομμάτια-περιφέρειες της πατρίδας μας ως νέα Κόσοβα ,ως δήθεν καταπιεσμένοι , με τις πλάτες των Αμερικανών και δεν έχουμε έναν πόλεμο στην πόρτα μας ; Ποιός μας διαβεβαιώνει ότι αύριο οι μέχρι σήμερα δήθεν σύμμαχοι μας δεν μας γυρίσουν την πλάτη και δεν υπερασπίζουν τα συμφέροντα,των Αλβανών, Των Σκοπιανών αλλά και των Τούρκων για τα δήθεν ανθρώπινα καταπιεσμένα δικά τους δικαιώματα;
Κύριε Πρωθυπουργέ, είστε σίγουροι ότι λύσατε τα καθημερινά προβλήματα τα δικά μας για να προβείτε στην λύση των αλοδαπών πλυθησμών που παράνομα μπήκαν στην χώρα μας;
Είναι πολύ απλοϊκός ο τρόπος με τον οποίο θα δίνονται σε όλους τους μετανάστες υπηκοότητα και περαιτέρω δικαιώματα για δύο συγκεκριμένους λόγους:Πρώτον, η πιθανή εκλογή αλλοδαπού ,σε θέση εξουσίας, από χώρα γειτονική με συμφέροντα αντικρουόμενα με αυτά της Ελλάδος είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα προκαλέσει πρόβλημα στην εθνική ασφάλεια.Δεύτερον,είναι άλλο πράγμα να σεβόμαστε το διαφορετικό και άλλον να αλλάζουμε εμείς για να νιώθουν αυτοί καλύτερα. Προσωπική μου γνώμη είναι ότι δεν νοείται Έλληνας πολίτης χωρίς να ομιλεί την Ελληνική γλώσσα και να γνωρίζει τις βασικές αρχές του Ελληνισμού.Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω ενός ιδιόμορφου «σχολείου» για τους ερχόμενους στην Ελλάδα.
Για τα θετικά και τα αρνητικά μέρη μιας τέτοιας κίνησης έχουν ήδη μιλήσει πολλοί (αν και όχι με τον πιο κόσμιο τρόπο).
Εγώ απλά θέλω να θέσω ένα σημαντικό προβληματισμό, και αν αυτή η ιστορία της διαβούλευσης έχει σημασία, θα περιμένω κάποια απάντηση.
Ένα από το πλέον σοβαρά προβλήματα της κοινωνίας μας και της πολιτικής ζωής είναι η διαφθορά. Το ξέρουμε όλοι.
Ενώ λοιπόν αδυνατούμε να εκπαιδεύσουμε τους δικούς μας νέους ανθρώπους
να σταθούν μακριά από το σάπιο σύστημα εξουσίας και να οικοδομήσουμε μια διακιότερη και πιο σωστή κοινωνία, πως είμαστε σίγουροι πως η είσοδος αυτών των ανθρώπων θα οδηγήσει σε πιο δίκαιη και όχι πιο άδικη κοινωνία; Μιλάω απλά, σε πολιτικό επίπεδο, δεν θα είναι πολύ εύκολο η πολιτογράφηση μεταναστών να οδηγήσει σε χειρότερο σημείο διαφθοράς το πολιτικό μας σύστημα από το σημείο που βρίσκεται τώρα; Είμαι ο μόνος που βλέπει έτσι τα πράγματα; Γιατί εγώ το μόνο που βλέπω είναι πως σε 3-4 χρόνια θα έχουμε μια μεγαλύτερη δεξαμενή ψηφοφόρων πολύ περισσότερο ευάλωτη στην εξαγορά συνείδησεως από αυτό που σήμερα συμβαίνει; Είναι δυνατόν κόμματα όπως το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, με τεράστια ιστορία στη διαφθορά, να αφήσουν το κομμάτι των μεταναστών να ψηφήσει ήρεμα και με όρους συνήδεισης και ελεύθερης πολιτικής επιλογής; Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα και καμία αντίρρηση. Το πιο πιθανό όμως είναι κάτι άλλο…..
Είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως η σωστή διαχείριση της μετανάστευσης είναι από τις μεγαλύτερες επενδύνσεις που μπορεί να κάνει μια χώρα. Η Ελλάδα θα μπορούσε να έχει διπλό και τριπλό αριθμό μεταστατών από αυτό που έχει σήμερα, και να ζούσαμε όλοι σε μια πολύ περισσότερο προκομμένη χώρα από αυτό το χάλι που ζούμε σήμερα. Αυτό βέβαια με προϋποθέσεις, οι οποίες δυστυχώς δεν υπάρχουν. Έτσι, οι βιαστικές κινήσεις που προβλέπονται από το νομοσχέδιο με βρίσκουν μάλλον αντίθετο. Έχει υποθεί και από άλλους, ας φτιάξουμε ένα καλό κράτος και τα άλλα θα έρθουν από μόνα τους.
Ασφαλώς και οι μετανάστες έχουν δικαιώματα, όπως όλοι οι άνθρωποι. Όμως μια κοινωνία οφείλει να μεγιστοποιεί το γενικό καλό, όχι μόνο το μερικό καλό του Α και του Β. Με εξασφαλισμένη τη μεγένθυνση του προβλήματος της διαφθοράς, μετά την εφαρμογή ενός τέτοιου νομοσχεδίου, δεν μπορώ να είμαι αισιόδοξος για το μέλλον.
Περιμένω λοιπόν μια απάντηση:
Υπάρχει κάποιου είδους εξασφάλιση πως πολιτογράφηση των μεταστατών θα μειώσει το μεγάλο (το μέγιστο) πρόβλημα της διαφθοράς;
Σημείωση: Δείτε επίσης μια αδικία της ζωής για ένα Τούρκο μετανάστη στη Γερμανία, πικρή αλλά διαδακτική ιστορία.
http://www.spiegel.de/international/germany/0,1518,665060,00.html
Το προτεινόμενο νομοσχέδιο είναι μια αρχή στην απαραίτητη κατεύθυνση της άρσης των τυπικών-θεσμικών διακρίσεων εναντίων των μεταναστών στην Ελλάδα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι κοινωνικές-οικονομικές διακρίσεις θα πάψουν να αναπαράγονται με πολλαπλές άτυπες μορφές.
Οι μετανάστες και οι μετανάστριες, είτε έχουν καταγραφεί ως ‘νόμιμοι’ είτε θεωρούνται ‘παράνομοι’, δεν είναι κάποιοι ‘ξένοι’ που απειλούν την καθαρότητα της φυλής και του πολιτισμού ‘μας’, δηλαδή όσων από μας ΕΤΥΧΕ να γεννηθούμε σ’ αυτή τη χώρα. Είναι οι φίλοι, οι γείτονες, οι συμμαθητές, οι συμπολίτες μας. Επιπλέον, στο πλαίσιο του υπάρχοντος καταμερισμού εργασίας, είναι και οι άνθρωποι που δουλεύουν στα σπίτια μας, φροντίζουν τα παιδιά και τους γονείς μας, χτίζουν τα γραφεία και τους δρόμους μας, καλλιεργούν τα χωράφια μας. Το γεγονός ότι απασχολούνται σ΄αυτές τις υποδεέστερες δουλειές δεν έχει να κάνει με τα προσόντα ή τις ικανότητές τους, αλλά με το εργασιακό και θεσμικό καθεστώς που τους κρατά δέσμιους σε θέσεις υποτέλειας. Ωστόσο, εμείς λέμε ότι δεν είναι, αλλά ούτε και θέλουμε να είναι, οι δούλοι μας, τους οποίους θα κρατάμε μόνιμα όμηρους για να τους εκμεταλλευόμαστε ως δεξαμενή φτηνού εργατικού δυναμικού. Εϊναι οι άνθρωποι με τους οποίους μοιραζόμαστε τις ζωές μας και πιστεύουμε ότι αξίζουν ισότιμο λόγο και συμμετοχή στα κοινωνικά και πολιτικά πράγματα αυτής της χώρας που συγκατοικούμε.
Το νομοσχέδιο αυτό δεν μας αρκεί. Θέλουμε την πλήρη και άνευ όρων νομιμοποίηση όλων των μεταναστών στη χώρα, ανεξάρτητα από την κατοχή ή όχι άδειας εργασίας. Θέλουμε ειδικές ρυθμίσεις για την αναγνώριση των γυναικών μεταναστριών ως ανεξάρτητων ατόμων, και όχι ως εξαρτημένων μελών. Θέλουμε την αναγνώριση ιθαγένειας σε όλα παιδιά μεταναστών που ζουν στη χώρα και την κατάργηση του δικαίου του αίματος που ορίζει την ελληνική υπηκοότητα με ρατσιστικούς και εθνοκεντρικούς όρους. Θέλουμε την καθιέρωση περισσότερων γλωσσών διδασκαλίας στο σχολείο και στη δημόσια διοίκηση, όπως αλβανικά, ρωσικά, βουλγαρικά, αραβικά κλπ. Το ελληνικό έθνος-κράτος δεν απειλείται από αυτό το νομοσχέδιο αλλά από την μισαλλοδοξία, την ξενοφοβία και την πολιτική του αποκλεισμού που εισηγούνται κάποιοι σε αυτό το διάλογο.
Την 30 Δεκεμβρίου σας υπέβαλλα τις παρατηρήσεις μου σχετικά με το προτεινόμενο νομοσχέδιο στην Αγγλική γλώσσα (γλώσσα επισήμως αναγνωρισμένη από την Ευρωπαϊκή Ένωση), καθόσον είμαι Ελληνας ομογενής του εξωτερικού που διαμένει στην Ελλάδα πλεον με πρώτη γλώσσα την Αγγλική, και ΔΕΝ τις δημοσιεύσατε. Γιατί;
Μήπως επειδή εξέφρασα την κάθετη αντίθεσή μου στον προτεινόμενο εθνοκτόνο νομοσχέδιο (που συγκαλύπτετε με τον μανδύα του «προοδευτικού») με επιχειρήματα;
Εφόσον αφήνουμε ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας, και ονοματεπώνυμο, γιατί δεν επικοινωνείτε μαζί μου να μου εξηγήσετε τους λόγους που δεν αποδεχτήκατε τα σχόλιά μου ή αν δεν αποδέχεστε σχόλια στην Αγγλική γλώσσα;
Ντροπή σας για την πασιφανή λογοκρισία που ασκείτε!
Αν δεν φοβάστε την πραγματική Δημοκρατία γιατί δεν πάτε σε ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ;
Σας προκαλώ να δημοσιεύσετε έστω αυτό το σχόλιο στην «προοδευτική» ιστιοσελίδα σας.
Τέλος, δηλώνω ότι παρότι και εγώ ψήφισα ΠΑΣΟΚ στις τρείς τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις, αναμένοντας μια σοβαρή κυβέρνηση επιτέλους, έχω μετανοιώσει σφοδρά. Σας επιστρέφω και την κάρτα μέλους.
Σχετικά με την νομιμοποίηση αλλοδαπών που κατάθεσαν αίτηση για άδεια παραμονής χωρίς δικαιολογητικά έως 30/9/2007 και συγκεκριμένα αλλοδαπός ο οποίος έχει 3ετή συνεχή φοίτηση σε δημόσιο σχολείο Γυμνάσιο-Λύκειο με απόριψη της αίτησής του από την περιφέρεια αλλά το διοικητικό δικαστήριο έκανε δεκτή την αίτηση ένστασής του.
Μήπως θα πρέπει να συμπεριληφθούν και να πάρουν άδεια παραμονής?
Ζουν νόμιμα-παράνομα δηλαδή έχουν απόφαση από το διοικητικό δικαστήριο ότι δεν μπορούν να απελαθούν, πηγαίνουν σε δημόσιο σχολείο τουλάχιστον 3 χρόνια αλλά δυστυχώς ο νόμος δεν τους επιτρέπει να εργαστούν να βγάλουν διπλωμα οδήγησης αναγκάζοναι να δουλεύουν παράνομα δεν μπορούν να έχουν ασφάλιση.
Εχει ξαναβγεί εγκύκλιος για αυτό το θέμα και νομιμοποιήθηκαν αρκετοί.
Μήπως πρέπει να δείτε αυτή την κατηγορία αλλοδαπών?
Δηλαδή αυτών που πηγαίνουν σχολείο έχουν χαρτί στα χερια τους ότι δεν μπορούν να απελαθούν απο την χώρα μας αλλα γιατί δεν τους νομιμοποείτε και τους αφήνετε να εργάζονται παράνομα?Πως είναι δυνατόν να πηγαίνουν σχολείο?Πως θα ζήσουν αν δεν εργαστούν παράνομα?
Ευχαριστώ
Κυριε ΥΠΟΥΡΓΕ, το δικαίωμα ψήφου στους αλλοδαπους .
μήπως ειναι αρπαγή ψήφου , διότι γνωρίζουμε τι θα ψηφίζουν ,αλλά και το άλλο γιατί να καθορίζεται η τύχη μας απο κάποιον που αποφασίζει ο,τι αποφασιζει με μόνη σκέψη την μικρή οφέλεια. Τελικά μηπως θέλουμε κυβερνήσεις μόνο για τους αλλοδαπούς και όχι για τους Έλληνες (οι οποιοι έχουν αλλάξει ).Μηπως να φύγουμε να σκορπισθούμε στα πέρατα της γής , για να μην σας ενοχλούμε με τις αντιδράσεις μας .Τα παιδιά που μορφώνονται έχετε καταλαβει πως φεύγουν για έξω . Εχετε καταλάβει πως το 50 είχαμε μετανάστες λόγω φτώχειας και τώρα έχουμε μετανάστες της αφρόκρεμας . Εννοώ πως φεύγει η αφροκρεμα. Πρέπει να νοιαστείτε και τους Ελληνες . Δεν έχω τίποτα με του μετανάστες , αλλά με ανησυχεί το πόσοι χωράνέ , μήπως να φύγουμε να χωράνε .Ειστε η τελευτάια ελπίδα πρέπει να είσαστε προσεκτικοί μην πληγώνετε ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ.
Ξαναρωτάω (γιατί στις λεπτομέρειες κρύβεται η ουσία και γιατί κραυγές είτε ρατσιστικές ακροδεξιές, είτε τάχα αντίπαλες -εξίσου ρατσιστικές- που αδιαφορούν για τον ελληνικό λαό, τις ανάγκες του και τις ευαισθησίες του, συσκοτίζουν και δεν βοηθούν):
1. Θα μπορεί να έχει και τις δύο υπηκοότητες; Δηλαδή και την ελληνική και την αλβανική, ή και την ελληνική και την πακιστανική;
3. Θα ληφθούν υπ’ όψη άλλα στοιχεία, όπως η συμμετοχή σε ριζοσπαστικές ή ακροδεξιές ομάδες; Δηλαδή συγκεκριμένα, κάποιος Σλαβομακεδόνας ή Βούλγαρος ή Αλβανός, που εμφορείται αποδεδειγμένα από ακροδεξιά, αλυτρωτικά συναισθήματα, θα πολιτιγραφείται; Κάποιος που ασπάζεται τις φονταμενταλιστικές ισλαμικές αρχές θα πολιτογραφείται; Κάποιος Τούρκος, που είναι Γκρίζος λύκος ή εξτρεμιστής μουσουλμάνος και πληρεί τις προϋποθέσεις του νόμου, θα πολιτογραφείται; Κάποιος Αφγανός που διέφυγε από την πατρίδα του γιατί π.χ. ήταν συμπαθών της Αλ Κάιντα;
4. Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΝΗΣ βρίσκεται ακόμα εν ισχύ;
Και αν «Ναι», εφόσον υποχρεωτικά και με βάση τη Συνθήκη Ανταλλαγής Πληθυσμών και Περιουσιών, οι θρησκευτικά μουσουλμάνοι πρέπει να κατοικούν (στην Ελλάδα) μόνο στους νομούς Ροδόπης και Ξάνθης, πώς είναι δυνατόν να δοθεί η ιθαγένεια σε νέους μουσουλμάνους εποίκους εκτός αυτών των δύο περιοχών; (Να σημειωθεί ότι η Συνθήκη της Λωζάννης ορίζει θρησκευτικά τις μειονότητες πλην των Ελλήνων της Κωσταντινούπολης).
Μήπως έτσι παραβιάζεται από την ελληνική πολιτεία η Συνθήκη της Λωζάννης;
Φαίνεται ότι πρόκειται για ένα «λάθος νούμερο» στο άρθρο 21. Μάλλον αναφέρεται στο «άρθρο 1, παράγραφος 2, άρθρο 1Α» και όχι στο «άρθρο 7 παράγραφος 2».
Αιτιολόγιση :
1. Το άρθρο 7 του παρόντος νόμου δεν έχει παράγραφο 2
2. Ε αν δεν εφαρμοστεί κάποια μεταβατική διάταξη θα μείνουν εκτός της διαδικασίας «με την ενηλικίωση» όσοι έχουνε ενηλικιωθεί πριν από το 2006. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι πρώτοι μετανάστες έφτασαν στην Ελλάδα το 1990, μιλάμε για αρκετούς νέους με ηλικίες από 21 εως 32 ετών. Οι νέοι αυτοί αντιμετωπίζουν και τα μεγαλύτερα προβλήματα αφού βλέπουν κάθε μέρα την έλλειψη δικαιωμάτων. Η διαδικασία με τους υπόλοιπους ενηλίκους θα είναι πολύ χρονοβόρα λαμβάνοντας υπόψη τους σημερινούς ρυθμούς απόδοσης ιθαγένειας.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΥΤΗΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΓΕΙΤΟΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΛΗΤΕΡΕΣ ΣΧΕΣΗΣ.ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΕΞΑΡΤΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ.
Ένας λιγότερος λόγος να ντρεπόμαστε…
Μπράβο!
Τα παιδιά των μεταναστών που γεννιούνται στην χώρα μας καλό θα είναι να παίρνουν την Ελληνική υπηκοότητα. Για Ιθαγένεια μετά από κάποιες γενιές. Στου δε παράνομους μετανάστες που έχουν κατακλείσει την χώρα μας καλό θα είναι να δούμε πρώτα πόσοι είναι ,από πού ήρθαν και ποιος ο σκοπός τους. Δεν είναι όλοι οικονομικοί μετανάστες και δεν έχουν όλοι αγαθές προθέσεις .Δείτε τη χειραγώγηση γίνεται σε μια μικρή ομάδα Ελλήνων πολιτών διαφορετικού όμως θρησκεύματος από γειτονική χώρα. Φανταστείτε τώρα μια άλλη μεγάλη ομάδα μεταναστών πάλι από γειτονική χώρα με την ιθαγένεια και την δύναμη της ψήφου τη πίεση θα ασκούν στην όποια ελληνική Κυβέρνηση σε θέματα εξωτερικής πολιτικής. Καλή είναι η Δημοκρατία μήπως όμως θα πρέπει να σκεπτόμαστε και το μέλλον αυτής της χώρας? Των παιδιών μας?.Έχω ψηφήσει ΠΑΣΟΚ και πιστεύω ότι ο κύριος Πρωθυπουργός νοιάζεται για το μέλλον αυτού του τόπο ,όπως ο πατέρας του. Άν όμως πάτε να περάσετε κάτι τέτοιο το οποίο πιστεύω ότι είναι η αρχή του αφελληνισμού αυτής της χώρας θα μας βρείτε μπροστά σας!!!
Επιτέλους και κάτι μοντέρνο .
Όλοι μας γνωρίζουμε πως ορισμένοι επεδίωξαν και πέτυχαν να γεννηθούν τα παιδιά τους σε χώρες με Αγγλοσαξονική νομοθεσία που αυτομάτως το παιδί παίρνει την υπηκοότητα.
Αυτό γιατί όλοι ήλπιζαν σε μια πόρτα σε ένα καλύτερο μέλλον στις πιο προοδευμένες αυτές χώρες.
Σήμερα υπάρχει κόσμος που επιδιώκει αυτό ακριβώς για την Ελλάδα, την θεωρεί αναπτυγμένη και προσδοκά κάτι καλό.
ΣΥΜΦΩΝΩ να δοθούν οι ιθαγένεια , υπηκοότητα και εν πάση περιπτώσει να θεωρούνται Έλληνες . ΕΙΝΑΙ επένδυση στο μέλλον. Αυτοί θα είναι οι αυριανοί επιχειρηματίες στην χώρα των παππούδων τους με Ελληνικά πιστεύω και θα προωθούν τα Ελληνικά συμφέροντα , όπως τα προωθούν τα παιδιά των Ελλήνων μεταναστών σε τόσα κράτη και εμείς με υπερηφάνεια μιλάμε για Ελληνικό Lobby .
ΠΡΟΩΘΗΣΑΤΕ το νομοσχέδιο.
Μην ακούτε στενοκέφαλες απόψεις με Εθνικόφρονες τάχα αμφισβητήσεις.
Δεν είναι μόνο οι εισφορές τους στο άμεσο πρόβλημα των ασφαλιστικών ταμείων , σπουδαιότερο θεωρώ το μέλλον που θα έχει η Ελλάδα με τον τόσο πληθυσμό των Βορείων γειτόνων μας , γιατί αυτοί είναι οι πολλοί , και θα υπάρχει ένας σοβαρός μοχλός επηρεασμού της πολιτικής των .
Οι Έλληνες ήσαν στη συντριπτική πλειοψηφία τους νοικοκυραίοι με περιουσία εδώ που μετανάστευαν μετά από προηγούμενη προσεκτική επιλογή και έλεγχο πριν ξεκινήσουν, τελικό έλεγχο πριν εισέλθουν στη χώρα υποδοχής και με εξασφαλισμένη εργασία εκεί.
Γιατί δεν προωθείται με τον ίδιο ζήλο το θέμα της Ομογενειακής Ψήφου, που μοιάζει και πιο ηθικό, και για το οποίο δεν είμαστε ούτε «Ξενόφοβοι», ούτε «Ρατσιστές»;
Αυτό το νομοσχέδιο είναι η αρχή της εξαφανίσεως της Ελλάδος και των ελλήνων .Οι έλληνες ήμασταν , είμαστε και θα είμαστε πάντοτε φιλάνθρωποι . αλλά ποτέ ηλίθιοι . Αυτοί οι άνθρωποι εισήλθαν λαθραία στην Ελλάδα κατά παράβαση των νομών του ελληνικού κράτους , κρύφτηκαν επί πολλά έτη , έκαναν παιδιά , και τώρα θέλετε να τους κάνετε έλληνες; Πάτε να νομιμοποιήσετε δολοφόνους, ληστές, κλέφτες, λωποδύτες, ο πατέρας του πρωθυπουργού βροντοφώναζε ότι η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες, εσείς τι πρεσβεύετε; ότι ο Ελλάδα ανήκει στους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ;
Αυτή την στιγμή όλοι οι μετανάστες απλώς ζουν από επιδόματα ανεργίας και είναι οι κύρια αιτία ανασφάλιστης εργασίας. Όλοι ζουν με το επίδομα ενοικίου, το οικογενειακό κλπ.
Άραγε υπάρχουν δείκτες στις υπηρεσίες σας πόσα από τα χρήματα που δίνονται για τέτοια επιδόματα πηγαίνουν σε Έλληνες και πόσα σε αλλοδαπούς;
Κοιτάξτε εκεί να κατοχυρώσετε τα δικαιώματα των ελληνικών μειονοτήτων στην Αλβανία κ.λ.π. για να μπορούν οι άνθρωποι να κυκλοφορούν ελεύθεροι και να μη φοβούνται πια. Σας έφαγε ο καημός για την ιθαγένεια και την υπηκοότητα.
Ντροπή σας, ενώ τα αδέρφια μας οι της ομογένειας δεν ψηφίζουν θέλετε και επίσπευση στο να ψηφίζουν οι Αλβανοί.
Μην υποτιμάτε την νοημοσύνη μας.
Να ερωτηθούν οι έλληνες πολίτες για αυτό που ετοιμάζετε και να γίνει δημοψήφισμα .
Υπηκοότητα δίνουν όλα τα σοβαρά κράτη ώστε ο πολίτης που την κατέχει να έχει και δικαιώματα και υποχρεώσεις. Ιθαγένεια όμως δεν ξέρω κάποιο σοβαρό κράτος που να την δίνει έτσι απλόχερα σε οποιονδήποτε.
Φορολογούμαστε από τη μέρα που γεννηθήκαμε και οι μετανάστες μέσα σε 3 χρόνια να παίρνουν ιθαγένεια και να ονομάζονται έλληνες σε καμία ευρωπαϊκή χώρα δεν γίνονται αυτά όχι σε 3 αλλά ούτε σε 13 χρόνια δεν παίρνουν ιθαγένεια μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά.
«…. Το άρθρο 4 §3 Σ αφήνει στον κοινό νομοθέτη τον καθορισμό των προσόντων για την κτήση της ιθαγένειας. Δεν θεμελιώνει καθεαυτό ατομικό δικαίωμα κτήσης της ελληνικής ιθαγένειας, ούτε όμως και αφήνει το ζήτημα «εν λευκώ» στον κοινό νομοθέτη. Ο τελευταίος δεσμεύεται πρώτιστα από τις διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του ίδιου άρθρου, ενώ σημασία εδώ έχει το άρθρο 108 Συντάγματος (βλ. σε συνδυασμό με το άρθρο 51 §4 Σ). «Δικαίωμα πολιτογράφησης δεν απορρέει ούτε από το άρθρο 2 §1 Συντάγματος. …….»
Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, Κώστας Χρυσόγονος, Ατομικά και Κοινωνικά Δικαιώματα. Εκδ. Σάκκουλα 2002, σελ.163.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Είναι αντισυνταγματικό να ψηφίσουν στις Δημοτικές Εκλογές αλλοδαποί υπήκοοι Τρίτων Χωρών (ενν. τρίτων ως προς την ΕΕ).
ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.!
ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΖΗΤΑΩ ΚΙ ΓΩ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
Αισθάνομαι ντροπή για τα σχόλια των διάφορων Ελληναράδων και την υποκριτική επίκληση της Δημοκρατίας από ανθρώπους που την έχουν γραμμένη στα παλαιότερα των υποδημάτων τους. Για όσους δε, αυτούς τους ίδιους, ζητούν δημοψήφισμα ας θυμηθούν την προσπάθεια του (ευτυχώς) Μακαριστού να χωρίσει στα δυο τους Έλληνες για το θέμα της αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες. Ποιος ασχολείται πλέον;
Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας και τέτοιες προχωρημένες κυβερνητικές θέσεις δικαιώνουν την περηφάνεια μου.
Νομίζω ότι το νομοσχέδιο που φέρνει η κυβέρνηση
είναι ό,τι πιο επαναστατικό , ό,τι πιο προοδευτικό
έχει συμβεί τις τελευταίες δεκαετίες στον τόπο μας.
Βεβαίως, υπάρχουν ορισμένα σημεία που θα πρέπει να τα δούμε
όσο γίνεται πιο προσεκτικά, όπως το χρόνο παραμονής στην Ελλάδα
ως προϋπόθεση για τη χορήγηση της ιθαγένειας/υπηκοότητας.
Νομίζω ότι το γερμανικό μοντέλο (οκταετία) είναι το πιο ρεαλιστικό.
ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΣΤΕΙΟΙ,’Η ΑΣΤΕΙΑ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΙ
ΠΩΣ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΟΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΠΧ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝΕ ΤΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΝ ΖΟΥΝΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΔΕΙΝΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ ΜΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ-ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.
ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ, ΤΑ ΠΑΡΕΙΓΚ ΤΑ ΓΚΑΡΑΖ, ΔΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΝΑ ΞΕΡΟΚΟΜΜΑΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.
Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΑ ΠΛΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΣΗΜΑ
ΑΔΙΚΑ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΣΤΗΝ ΜΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΔΙΚΑΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ
ΒΕΒΑΙΑ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΣΧΕΔΙΑ, ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ.
ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΕ ΣΠΗΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ 1821 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ
Αν κάποιος που δεν ζει στην Ελλάδα διαβάσει τα σχόλια για το νομοσχέδιο αυτό θα νομίσει ότι στήν Ελλάδα δεν υπάρχει άλλο κόμα εκτός του ΛΑΟΣ και του ΚΚΕ.
Φυσικά και δεν ειναι έτσι(όλοι το ξέρουμε αυτό).
Γεγονός ειναι οτι κινείται πρός τη σωστή κατεύθυνση, όπως επίσης είναι γεγονός οτι χωράει πάρα μα πάρα πολύ κουβέντα.
Ναί,θα πρέπει τα παιδιά που έχουν την Ελλάδα μοναδική τους πατρίδα να πάρουν ιθαγένεια.
(Ετσι κι αλοιώς κάποιοιπρέπει να στρατευονται μια και τα τεκνα τις ελιτ μας το αποφευγουν,παιρνοντας παραδειγμα απο τουρκοφαγους βουλευτες μας).
Μήπως θα έπρεπε να συζητήσουμε το Γερμανικό σύστημα(όχι διπλή υπηκοότητα στους εκτός ΕΕ)για να εξασφαλίσουμε οτι θα παίρνουν την ιθαγένεια οσοι την θελούν αληθινά και οχι αυτοί πού θα θέλουν ενα ευρωπαικό διαβατήτιο για να ταξιδεύουν.
Για το δικαίωμα ψήφου μάλλον είναι νωρίς ακόμα για τέτοιο βήμα.
και οσο για τις ευκαιρείες που μας κλέβουν οι μετανάστες μήμως θα έπρεπε να κοιτάξουμε προς άλλη κατευθυνση? οπως παράδειγμα στα πανεπηστήμια οπου ευκαιρείες εχουν μόνο τα παιδιά των καθηγητών και οι υπόλοιποι ικανοί επιστήμονες απλά γίνονται μετανάστες?
Για την εγκληματικότητα είναι αλήθεια οτι είναι ενα πολύ σόβαρο πρόβλημα, αλλα και που δεν πρεπει εξω απο αυτην την συζήτηση για αυτό να μεινη η ευθύνη των διπλωματών που γέμισαν ελληνικά διαβατήρια ολη τη μαφία την ανατολικής ευρώπης την στιγμή που οι πραγματικοί ομογενείς δεν μπορούσαν ούτε ραντεβού να πάρουν.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΛΑΟΚΤΟΝΟ ΚΑΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ
Το υπό έγκριση νομοσχέδιο του ΠΑΣΟΚ για την απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας από τους μετανάστες θα μεταβάλει, εάν εγκριθεί, ριζικά τον χαρακτήρα και την φυσιογνωμία της ελληνικής κοινωνίας. Πρόκειται για ένα πανάθλιο, τυχοδιωκτικό εφεύρημα το οποίο επικαλείται ευγενείς σκοπούς, επιτυγχάνοντας τα εκ διαμέτρου αντίθετα αποτελέσματα. Συγκεκριμένα:
Α) Παγιώνει ένα καθεστώς άνευ όρων αποδοχής των γιγάντιων μεταναστευτικών ρευμάτων που αντιμετωπίζει και θα αντιμετωπίσει στο μέλλον η χώρα μας. Ενώ η παρασιτική Ελλάδα ήδη καταρρέει εθνικά, οικονομικά, κοινωνικά και πολιτιστικά μην μπορώντας να εξασφαλίσει το μέλλον του ίδιου του ελληνικού λαού, οι κυβερνώντες ετοιμάζονται να προσθέσουν με τις μαζικές πολιτογραφήσεις επιπλέον εμπόδια σε οποιαδήποτε προσπάθεια υπέρβασης της βαθιάς κρίσης. Η πολιτική της ελληνοποίησης–εξπρές γίνεται προς το συμφέρον των πολυεθνικών, των κομματαρχαίων του ΠΑΣΟΚ και όλων εκείνων που θέλουν τη διαιώνιση ενός καθεστώτος μαύρης εργασίας και δουλοκτητικής εκμετάλλευσης των διαρκώς νέων κυμάτων λαθρομεταναστών, που αναπόφευκτα θα φέρει, καθώς και της συμπίεσης προς τα κάτω των εργασιακών δικαιωμάτων των Ελλήνων εργαζομένων.
Β) Ενθαρρύνει αντί να προλαμβάνει το ενδεχόμενο εμφάνισης πολιτιστικών συγκρούσεων μεγάλης κλίμακας στο εσωτερικό της ήδη σε κρίση ελληνικής κοινωνίας. Οι πολιτογραφήσεις-εξπρές που προβλέπονται, αφορούν κυρίως τα μαζικά κύματα ισλαμιστών μεταναστών, οι οποίοι μάλιστα προέρχονται από χώρες και περιοχές όπου αναπτύσσεται μια αντιδραστική και ανελεύθερη εκδοχή του Ισλάμ. Κανείς όμως δεν είναι διατεθειμένος να υπονομεύσει πολιτικές και πολιτιστικές κατακτήσεις που κέρδισε ο ελληνικός λαός με αγώνες και θυσίες, στ’ όνομα μιας κίβδηλης και ψευδεπίγραφης ανεκτικότητας. Ούτε βέβαια ξεχνάει κανείς πως η γειτονική, ιμπεριαλιστική Τουρκία χρησιμοποιεί συστηματικά ως στρατηγικό της χαρτί το Ισλάμ προκειμένου να παγιώσει τις σφαίρες επιρροής της σ’ ολόκληρα τα Βαλκάνια, υλοποιώντας τα νέο-οθωμανικά της σχέδια.
Γ) Εκμεταλλεύεται τα καθοριστικά για έναν λαό και μια πολιτεία ζητήματα της ιθαγένειας και της πολιτοφροσύνης για μικροκομματικούς και μικροεξουσιαστικούς σκοπούς, αδιαφορώντας πλήρως για τις τραγικές συνέπειες που το νομοσχέδιο θα επιφέρει. Οι εθνομηδενιστές ιθύνοντες της κυβέρνησης λειτουργούν ως μαθητευόμενοι μάγοι, παίζοντας με την φωτιά για μικροκομματικά οφέλη και εξουσιαστικές σκοπιμότητες, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα νέο εκλογικό κοινό, το οποίο θα είναι δεμένο μαζί τους με όρους πελατείας και πατρωνίας που θυμίζουν Μεσαίωνα.
Δ) Στο εσωτερικό της χώρας, δημιουργεί τις προϋποθέσεις ώστε να ταυτιστεί η δίκαιη και πλειοψηφική αντίθεση του ελληνικού λαού σ’ αυτές τις μεθοδεύσεις, με την άκρα δεξιά. Δεδομένης της εγκατάλειψης των λαϊκών συμφερόντων από την δήθεν αριστερά, και της σιγής ιχθύος που τηρεί η λεγόμενη κεντροδεξιά, το αποτέλεσμα είναι να ενισχύεται το δίπολο «εθνομηδενισμός»–«ρατσιστικός φασισμός»· μια τέτοια εξέλιξη έχει ευνοήσει σε όλο τον κόσμο τις δυνάμεις του κοσμοπολίτικου κεφαλαίου για την προώθηση των σχεδίων τους, μια και η ταύτιση με την άκρα δεξιά, χρησιμεύει παντού για να ενοχοποιεί και να ακυρώνει τα πλειοψηφικά αισθήματα των λαών.
Το νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο και θα πρέπει να αποσυρθεί άμεσα. Είναι σαφές πως ο ελληνικός λαός αντιτίθεται δραστικά στα προτεινόμενα μέτρα. Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να λάβει υπόψη την θέληση του ελληνικού λαού και να αποσύρει το υπό συζήτηση νομοσχέδιο άμεσα. Ο ελληνικός λαός θα πρέπει να κινητοποιηθεί, συγκροτώντας ένα μαζικό κίνημα εναντίον του προτεινόμενου νομοσχεδίου.
Βέβαια, η επαγρύπνηση του ελληνικού λαού θα πρέπει να συνεχιστεί. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, η οποία είναι ήδη αποδεδειγμένα στα μάτια του ελληνικού λαού κυβέρνηση περιορισμένης ευθύνης, έχει ταχθεί μέσω του επικεφαλής της, Γιώργου Παπανδρέου από θέση αρχής υπέρ των πολυπολιτισμικών, εθνο-αποδομητικών εγχειρημάτων που προωθεί το κοσμοπολίτικο κεφάλαιο. Γι’ αυτό περιφέρεται στα διεθνή φόρα επιδεικνύοντας μπροστά στους επιχειρηματίες και τους πολιτικούς ταγούς της παγκοσμιοποίησης τα κατορθώματα της κυβέρνησής του, ακόμα και εάν αυτά υπονομεύουν καθοριστικά το μέλλον του ίδιου του λαού του.
Οι δυνάμεις της αποσύνθεσης δεν πρόκειται να επικρατήσουν. Κάθε λαός έχει δικαίωμα στην αυτοδιάθεση, να καθορίζει ελεύθερα την φυσιογνωμία και τον χαρακτήρα του. Δεν θα μας αναγκάσουν τα συμφέροντα των μεγάλων δυνάμεων και των πολυεθνικών επιχειρήσεων στην υποταγή, προκειμένου να επωμιστούμε εμείς τα βάρη από τις γιγάντιες μετακινήσεις πληθυσμών που επιβάλουν οι ληστρικές τους δραστηριότητες. Ούτε βέβαια η χώρα μας θα γίνει άθυρμα για μερικά τσουβάλια ψήφων του κάθε ξιπασμένου πολιτικάντη.
Επιτέλους! Η Ελλάδα χρειάζεται μια ψύχραιμη και ρεαλιστική μεταναστευτική πολιτική, μια πολιτική που θα διεκδικήσει την ενσωμάτωση όσων μεταναστών είναι δυνατόν να ενσωματωθούν, με όρους ισότητας και αξιοπρέπειας, δίχως βεβαίως να υπονομεύεται το μέλλον της χώρας και του ελληνικού λαού.
Η ένταξη στο ελληνικό έθνος δεν γίνεται με ντιρεκτίβες των ποικιλώνυμων ΜΚΟ της Νέας Τάξης πραγμάτων, ούτε με φιρμάνια της σατράπηδων που μας κυβερνούν. Είναι ζήτημα αφομοίωσης της ελληνικής παιδείας και πολιτισμού, αλλά και το να ταυτίσει κάποιος τη μοίρα του με τη μοίρα αυτού εδώ του λαού. Υπ’ αυτήν την έννοια είμαστε όντως διατεθειμένοι να συζητήσουμε και να ενισχύσουμε τις προσπάθειες μιας σταδιακής ενσωμάτωσης, όλων εκείνων που όντως συμμερίζονται κοινές αξίες μαζί μας. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα δεχθούμε να αποβεί αυτή ένα χυδαίο άλλοθι για την ολοκληρωτική διάλυση της χώρας μας…
Άρδην – Ρήξη
Αν και δε ψηφίζω ΠΑΣΟΚ στις εκλογές και διαφωνώ γενικά με την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης πρέπει να πω ότι το συγκεκριμένο νομοσχέσιο όχι μόνο είναι απαραίτητο αλλά θα έπρεπε να περιλαμβάνει μεγαλύτερο μέρος των μεταναστών.
Με αυτό τον τρόπο όχι μόνο δίνεται πνοή στο ασφαλιστικό σύστημα αλλά επιτέλους σταματά η Ελλάδα να εξαρτάται από θεσμούς όπως η εκκλησία και να επηρεάζεται από ακροδεξιες- σκοταδιστικές αντιλήψεις του ΛΑΟΣ και της Χρυσης Αυγής.
Οι δυνάμεις αυτές είναι που θέλουν να διώξουν και την αξιόλογη Θάλεια Δραγώνα από το Υπ. Παιδίας και ζητάνε δημοψήφισμα.
Γράφω εδώ για να ζητήσω από την κυβέρνηση να μην υποχωρήσει στο ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ και να διατηρήσει κάποιες βασικές όπως η δημοκρατία,η κοινωνική δικαιοσύνη και η πρόοδος.
Εαν οι κυβέρνηση πιεστεί από τις ακραίες αυτές φωνές αυτό θα είναι μια οπισθοχώρηση της χώρας και μία απομάκρυνση από τα κεκτημένα των Ευρωπαικών χωρών και των προοδευτικών δυνάμεων και των κινημάτων.
ΤΑ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ
ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΤΩΡΑ-ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!!
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΦΑΣΙΣΜΟΣ!!
Η ιθαγένεια δεν αποδίδεται,η υπηκοότητα αποδίδεται μόνο στους μετανάστες που βάζουν πλάτη να γίνει η κοινωνία μας καλύτερη οπότε και έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις αντίστοιχες με τους άλλους πολίτες.
Απαιτείται όμως χρόνος δοκιμής της συμπεριφοράς τους και καταγραφής της σε διάφορους τομείς,πχ λευκό ποινικό μητρώο,μόρφωση, παραγωγικές δυνατότητες σε συγκεκριμένους τομείς που ενδιαφέρει και υπάρχει έλλειψη,υγεία,οικογενειακή κατάσταση,και επομένως κριτήρια αξιολόγησης των προκρινόμενων και απορριψης των υπολοίπων.
Η ιθαγένεια θα δίνεται έτσι αυτόματα στα τέκνα των Ελλήνων υπηκόων που γεννιώνται στην Ελλάδα όπως και με τους Υπόλοιπους πολίτες.
Δεν ξεκινάμε από το ωμέγα αλλά απο το άλφα.
Συμφωνώ με το νομοσχέδιο για τα παιδιά των μεταναστών. Πρέπει να γίνει το ταχύτερο δυνατό νόμος του κράτους
Δεν λύνονται όλα τα ζητήματα με δημοψήφισμα. Αν γινόταν ένα δημοψήφισμα με το ερώτημα να τεθεί εκτός νόμου ο ΛΑ.Ο.Σ. υπάρχει αμφιβολία ότι θα πλειοψηφούσε; Στη συνέχεια το ΚΚΕ μετά ο ΣΥΡΙΖΑ μετά το ΠΑΣΟΚ και μετά η ΝΔ. Μηχανιστικά αν σκεφτούμε, κάθε φορά φορά θα συσπειρωνόντουσαν όλοι εναντίον του εκάστοτε εξοστρακιζόμενου. Όσο γιά το ότι δεν πήγαιναν οι Έλληνες λαθρομετανάστες, ας κρατάμε μικρό καλάθι. Επίσης, ας σκεφτούμε τι θα γίνει αν οι χώρες όπου διαβιούν τα 12.000.000 των ελληνικής καταγωγής αποφασίσουν να μας τους στείλουν πίσω.
Τέλος, έχετε ακούσει τα παιδιά των μεταναστών να μιλάνε ελληνικά; η προφορά τους δεν ξεχωρίζει από την δική μας προφορά. Αυτά τα παιδιά αν πάνε στις χώρες προέλευσης των γονιών τους, δεν θα μπορούν να σταθούν. Διότι είναι ελληνόπουλα. Τέλος πάντων ας μην είμαστε τόσο μίζεροι πιά. Ούτε η εγκληματικότητα ανακαλύφθηκε με την έλευση των μεταναστών. Και πριν τους μετανάστες είχαμε φυλακές. Ποιούς βάζαμε μέσα, αφού είμαστε αγγελούδια;