Με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, εξυπηρετούνται κατ’αποκλειστικότητα:
α. Οι Γενικοί Γραμματείς των Υπουργείων και της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης.
β. Οι Γενικοί Γραμματείς των Περιφερειών.
γ. Οι Πρόεδροι των Διευρυμένων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.
δ. Οι Νομάρχες Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και Νομαρχιακών Διαμερισμάτων.
ε. Ο Πρέσβης, Διευθυντής Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών.
στ. Οι Προϊστάμενοι των Γραφείων του Πολιτικού Γραφείου Πρωθυπουργού.
ζ. Ο Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών.
η. Οι Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.).
θ. Οι Μητροπολίτες.
ι. Οι ΄Επαρχοι.
ια. Οι Δήμαρχοι Δήμων με πληθυσμό άνω των 10.000 κατοίκων.
ιβ. Ανώτατοι Αξιωματικοί των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, της Αστυνομίας, του Λιμενικού και του Πυροσβεστικού Σώματος, (ύστερα από συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.)
Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 472 ΣχόλιαΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξεις
- 181 Σχόλια΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 203 Σχόλια΄Αρθρο 2 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ.
- 167 Σχόλια΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 27 Σχόλια΄Αρθρο 4 Αποκλειστική χρήση ενός αυτοκινήτου.
- 163 Σχόλια΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 6 Υπηρεσίες που εξυπηρετούνται με τα αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ.
- 50 Σχόλια΄Αρθρο 7 Διακριτικά γνωρίσματα αυτοκινήτων.
- 45 Σχόλια΄Αρθρο 8 Ανάρτηση Εθνικής Σημαίας στα κρατικά αυτοκίνητα.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 9 Κίνηση αυτοκινήτων.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 10 Κατανάλωση καυσίμων.
- 39 Σχόλια΄Αρθρο 11 Στάθμευση αυτοκινήτων.
- 55 Σχόλια΄Αρθρο 12 ΄Ελεγχος χρήσης και κυκλοφορίας αυτοκινήτων.
- 15 Σχόλια΄Αρθρο 13 Διάθεση για χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 13 Σχόλια΄Αρθρο 14 Διαγραφή – εγγραφή υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 82 ΣχόλιαΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 16 Καταργούμενες διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Οκτωβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Οκτωβρίου 2009, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
167 Σχόλια 1697 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Οι Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.)
Διαφωνώ για την ανάγκη χρήσης των αυτοκινήτων από τους Πρυτάνεις που είναι και πολλοί. Η εξυπηρέτηση των αναγκών τους, για να παρευρίσκονται σε διάφορες εκδηλώσεις της πολιτείας, πιστεύω δεν δικαιολογεί αποκλειστική χρήση αυτοκινήτου. Μπορούν κάλλιστα να μεταφέρονται με κρατικά αυτοκίνητα του υπουργείου που κάνει την εκδήλωση. (ύστερα από συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.).
ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΥ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ? ΑΔΙΚΑ Η ΧΑΡΑ, ΔΗΛΑΔΗ… ΟΣΟΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ..ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΛΗΝ ΤΗΣ Α. ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ? ΑΦΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΟΙ ΣΥΖΥΓΟΙ, ΟΙ ΠΕΘΕΡΕΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ, ΨΩΝΙΑ, ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ..ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ? ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ..
Αυτό το «χωρίς αποκλειστική χρήση» τουλάχιστον σήμερα δεν ισχύει στην πράξη, ενώ θα έπρεπε σε κάποιες των παραπάνω περιπτώσεων. Στην περιοχή μου Δήμαρχοι δήμων των 4-5000 κατοίκων, όλοι (οι δήμαρχοι) έχουν από ένα αυτοκίνητο πολυτελείας, μεγάλου κυβισμού, για αποκλειστική ιδιωτική χρήση με το οποίο κινούνται κατά κανόνα για ιδιωτικές υποθέσεις τους, πολύ περισσότερο απ’ ότι για υπηρεσιακές. Καθημερινό το ζήτημα αυτό, που αν συναρτηθεί και με άλλα, που δεν είναι του παρόντος, αποτελούν ένα διαρκές σκάνδαλο.
Όπως όλοι οι εργαζόμενοι, θα πρέπει να έχουν το δικό τους, ιδιωτικό, όχημα.
Μέχρι πριν από 15 χρόνια κανείς δήμος (από αυτούς της περιοχής μου)δε διέθετε αυτοκίνητο για το δήμαρχο και δεν υπήρχε φυσικά κανένα εκ τούτου προερχόμενο πρόβλημα.
Ο κάθε ένας από τους αναφερόμενους στο προς διαβούλευση σχέδιο, πρέπει να πηγαίνει στην υπηρεσία του και να φεύγει από αυτήν με το δικό του όχημα η με όποιο άλλο τρόπο θέλει.
Οι υπηρεσίες έχουν και πρέπει να έχουν οχήματα για τις ανάγκες τους. Αν υπάρξει ανάγκη για μετακίνηση κάποιου Γ. Γραμματέα, νομάρχη, αξιωματικού, δημάρχου κλπ μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα από τα οχήματα που χρησιμοποιεί ο κάθε υπάλληλος για υπηρεσιακούς λόγους και όχι κάτι ιδιαίτερο για τα αξιώματα αυτά.
Δεν μου έγινε κατανοητό γιατί σύμφωνα με το προσχέδιο ο δήμαρχος δήμου άνω των 10.000 κατοίκων χρειάζεται αυτοκίνητο ενώ οι κάτω των 10.000 κατοίκων όχι. Ίσα-ίσα που οι μικροί συνήθως αγροτικοί δήμοι αποτελούνται από πολλούς οικισμούς, πολλές φορές απομακρυσμένους, χωρίς συγκοινωνία, ενώ οι δήμοι π.χ. της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης παρότι πολυπληθέστεροι έχουν πολύ μικρότερη κτηματική περιοχή και πολλές φορές ίσως εξυπηρετεί η μετακίνηση να γίνεται με ΜΜΜ.
Πολύ σημαντικό (ίσως το σημαντικότερο) είναι ο έλεγχος για κατάχρηση όσων ισχύουν κάθε φορά, να είναι αυστηρός, απροειδοποίητος και να υπάρχουν ξεκάθαρες οι επιπτώσεις αναλόγως με την παράβαση.
ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΗΜΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΩΣ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.ΗΔΗ ΕΧΩ ΘΕΣΠΙΣΕΙ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΥΣΤΗΡΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΗΡΩΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΟ ΤΡΟΠΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΗΣΙΑΣ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ,ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΟΔΗΜΟΤΗΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ.ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ-ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΝΕΥΜΑ-ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΟΣΟ ΑΥΣΤΗΡΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ.
Θεωρώ πως από το β. και κάτω δεν υφίστανται λόγοι χρήσης υπηρεσιακού αυτοκινήτου.
Ευχαριστώ
Νομίζω ότι από το στ. και κάτω πρέπει να τους αφαιρεθούν. Δεν πιστεύω ότι οι δήμαρχοι και οι μητροπολίτες δεν έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν ένα νορμάλ αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του. Και μάλιστα υβριδικό.
Μήπως να εξετασθεί η δυνατότητα παροχής κάρτας απεριορίστων διαδρομών με τα ΜΜΜ αντί αυτοκινήτων; Για την Αθήνα τουλάχιστον που εξυπηρετείται από το μετρό. Θα αποτελούσε και αυτό ένα προνόμιο, μια και όλοι οι «άλλοι» πληβείοι πληρώνουμε τις κάρτες μας. Αυτό μάλιστα, θα ήταν ρηξικέλευθο! Όλα τα υπόλοιπα είναι ημίμετρα. Και επιτέλους, δεν βρίσκω για ποιό λόγο θα πρέπει τα υψηλόβαθμα στελέχη της δημόσιας διοίκησης να μετακινούνται με υπηρεσιακό αυτοκίνητο άπό το σπίτι τους στη δουλειά τους και αντίστροφα. Στο πλαίσιο της μετακίνησης για τις ανάγκες της υπηρεσίας και μόνο θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν το υπηρεσιακό αυτοκίνητο όπως προβλέπεται και για κάθε δημόσιο υπάλληλο.
Συγχαρητήρια για την δημόσια διαβούλευση, αν μη τι άλλο μας δίνεται η αυταπάτη της ενεργούς συμμετοχής στα κοινά…
Άρθρο 3
στ. Οι Προϊστάμενοι των Γραφείων του Πολιτικού Γραφείου Πρωθυπουργού.
Νομίζω ότι η συγκεκριμένη διάταξη αντιβαίνει με τις αρχές του πρωθυπουργού περί ασυμβίβαστου μεταξύ πολιτικής και κομματικής εξουσίας.
Κατά την γνώμη μου πρέπει να αφαιρεθεί.
Θεωρώ απαράδεκτο με ηθικά, νομικά, οικονομικά και κοινωνικά να έχουν αυτοκίνητα μη αποκλειστικής χρήσης όλοι όσοι αναφέρονται στο άρθρο 3. Ακόμα και οι αιρετοί (Δήμαρχοι, Νομάρχες) δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πρέπει να έχουν ιδιαίτερη μεταχείριση με κυβερνητικά οχήματα ? Προφανώς και είναι απαράδεκτο για τους μητροπολίτες αλλά και τους επιλεγμένους ή διορισμένους γενικούς γραμματείς !!!
Εκτιμώ επίσης ότι -με ελάχιστες εξαιρέσεις που σίγουρα υπάρχουν- οι ανώτατοι αξιωματικοί των Ε.Δ. κάνουν κατάχρηση εξουσίας με το όχημα, ενισχύουν μία εγωπάθεια, απασχολούν στρατεύσιμους για οδηγούς τους (αυτός είναι ο ρόλος του στρατεύσιμου να πηγαινοφέρνει στο στρατόπεδο τον στρατηγό και τα ψώνια στο σπίτι??).
Εχει χαθεί το μέτρο. Ακόμα και αν υπάρχουν κάποιοι λόγοι σημαντικοί για κυβερνητικά αυτοκίνητα, λόγω παρατεταμένης κατάχρησης και εκφυλιστικών πολυετών φαινομένων, πρέπει να καταργηθούν όλα, πλην των τριών προσώπων που εκφράζουν κρίσιμους θεσμούς της Χώρας (Πρόεδρο Δημοκρατίας, Πρωθυπουργό και Πρόεδρο Βουλής).
Ευχαριστώ για την ικανότητα έκφρασης.
Νομοτεχνικά να διοθρωθεί το εξής:
Το «Με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, εξυπηρετούνται κατ’αποκλειστικότητα:»
Να γίνει «Με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ εξυπηρετούνται κατ’αποκλειστικότητα ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ»:
Αυτό προκύπτει και από τις άλλες διατάξεις, αλλά καλό είναι να έχουμε νόμους ξεκάθαρους.
Το νόημα:
α. Να μπορεί να διαθέσει ο Χ το αυτοκίνητό του στην κοινή χρήση της υπηρεσίας αν το επιθυμεί (αλλιώς είναι *αναγκασμένος* να το χρησιμοποιεί μόνο αυτός)
β. Να είναι σαφές ότι τη δυνατότητα αποκλειστικής χρήσης την έχουν μόνο αυτοί και κανείς άλλος
γ. Να είναι σαφές ότι αποκλειστική χρήση δεν σημαίνει και ελεύθερη χρήση (π.χ. για προσωπικούς σκοπούς).
Τέλος καλό θα ήταν να ξεκαθαρίσει τι σημαίνει υπηρεσιακή χρήση και ποιος την κρίνει. Είναι π.χ. υπηρεσιακή η χρήση του να παίρνεις τον στρατηγό κάθε πρωί από το σπίτι του – πριν δλδ πάει στη δουλειά του;
Αν δεν υπαρξει σαφήνεια θα υπάρχουν παράθυρα…
Συγχαρητήρια για τα πρώτα θετικά βήματα διακυβέρνησης. Εάν καταφέρετε να αλλάξετε έστω και λίγο τη νοοτροπία μας για το πως πρέπει να ζούμε και να φερόμαστε στην καθημερινότητά μας θα το θεωρήσω μεγάλη επιτυχία. Κι έτσι ερχόμαστε και στα κρατικά αυτοκίνητα. Εθιμοτυπικά και μόνο, κάποιοι-ελάχιστοι άνθρωποι στα ανώτατα αξιώματα, θα πρέπει να τα χρησιμοποιούν. Αλλά η αντίληψη ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο προσδίδει κύρος, σεβασμό και αξιοπρέπεια στο άτομο που το οδηγεί (ή συνηθέστερα επιβαίνει σε αυτό έχοντας άλλο οδηγό) θεωρώ ότι μειώνει όλους μας. Ο κάθε υπεύθυνος και ευσυνείδητος πολίτης, όποια εργασία και αν κάνει, όποια μόρφωση και αν έχει, είναι πολίτης με αξιοπρέπεια και κύρος, με ήθος και προσωπικότητα, με αρχές και εντιμότητα και κανένα κρατικό αυτοκίνητο (ή επίσημο ένδυμα – βλέπε κόντρα ταγιεράκι με τζιν) δεν θα του προσδώσει περισσότερα ή λιγότερα χαρακτηριστικά. Ας το έχετε αυτό στα υπόψιν για τον τρόπο που θα διαχειριστείτε το επίμαχο θέμα.
Θεωρώ απαράδεκτο οι Μητροπολίτες να έχουν αντιμετώπιση σαν «πολιτικοί άρχοντες». Η πολιτεία ΔΕΝ πρέπει να τους χορηγήσει τίποτε. Εαν θέλει η κάθε Μητρόπολη, έχει την δυνατότητα,να αγοράσει οτι αυτοκίνητο θέλει για τον Μητροπολίτη της.
Θεωρώ ρατσιστική τη χρήση αυτοκινήτων από τους Μητροπολίτες.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ !
Ειδικά για Μητροπολίτες που κάνουν κηρύγματα Μίσους και Διχόνοιας!
Πιστεύω η μεγαλύτερη πλειοψηφία των πολιτών 8α συμφωνήσει.
Μακάρι η νέα κυβέρνηση να μην υποκύψει στις εκκλησιαστικές πιέσεις.
Δεν βλέπω την περικοπή να γίνεται πράξη.
Από το (η) και κάτω δεν θα έπρεπε κατα τη γνώμη μου να δικαιούται κανεις αυτοκίνητο.
Προσωπική εμπειρία από το στρατό, ο συνταγματαρχης της μονάδας έκανε χρήση υπηρεσιακού ατοκινήτου καθημερινά και η δουλειά του ήταν καθαρά δουλειά γραφείου, διεκπεραίωνε έγγραφα δηλαδή. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πληρώναμε υπηρεσιακό αυτοκίνητο για ένα μέσο υπάλληλο του στρατού. Οι αρχηγοί των όπλων να έχουν, άντε και οι στρατηγοί. Απο εκεί και κάτω είναι αστείο να μιλάμε για κρατικά αυτοκίνητα σε υπαλλήλους είτε ειναι στρατιωτικοί είτε πολιτικοί.
Επίσης ξεχωριστή αναφορά για τους μητροπολίτες: νομίζω οτι η τεράστια εκκλησιαστική περιουσία που δεν φορολογείται φτάνει και περισσεύει για να συντηρήσουν τα οχήματα τους.
Θα μπορούσε να εξετασθεί , να μην χορηγούνται υπηρεσιακά οχήματα
α. στους μητροπολίτες , αφού διαθέτουν έσοδα και μπορούν να καλύψουν τα έοδα μετακινήσεων τους
β. οι προϊστάμενοι των γραφείων του πολιτικού Γραφείου του Πρωθυπουργού, στα πλαίσια της περιστολής των εξόδων και υπό το πρίσμα της σοσιαλιστικής διακυβέρνησης
1. ΣΩΣΤΟΣ Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΑΥΤ/ΤΩΝ ΠΧ ΤΩΝ ΑΝΩΤΩΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΩΝ Ε.Δ. ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ «ΑΜΥΝΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ» ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ;
2. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ» KAI TI «ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ»; ΜΗΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ;
3. ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΑΥΤ/ΤΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗ;
ΟΧΙ κρατικά αυτοκίνητα για τις παρακάτω παραγράφους
ζ. Ο Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών.
η. Οι Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.).
θ. Οι Μητροπολίτες.
ια. Οι Δήμαρχοι Δήμων με πληθυσμό άνω των 10.000 κατοίκων.
ιβ. Ανώτατοι Αξιωματικοί των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, της Αστυνομίας, του Λιμενικού και του Πυροσβεστικού Σώματος, (ύστερα από συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.)
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΜΕ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ, ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ (ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΑ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ «ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ»). ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ: ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΣΕ 24ΩΡΗ ΒΑΣΗ, ΣΤΙΣ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΕΣ! ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ, ΤΟΝ ΜΑΡΑΣΜΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΤΟΥΣ. ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΔΕ ΟΙ «ΠΑΡΚΑΔΟΡΟΙ» ΤΩΝ ΝΥΧΤΕΡΙΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ! ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΚΛΠ. ΤΟ ΔΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ. ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΝΑ ΣΤΑΘΜΕΥΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ.
κανένας από τους αναφερόμενους δεν πρέπει να χρησιμοποιεί αυτοκίνητο του δημοσίου. Ειδικά δε οι μητροπολίτες.
Όχι κρατικά οχήματα σε ΓΓ, Μητροπολίτες, Δημάρχους (τ.α. γενικά) Πρυτάνεις κλπ
Μόνο στους αρχηγούς των 3 όπλων κ υπουργούς (οι οποίοι πρέπει βέβαια απο μόνοι τους να δώσουν το σωστό παράδειγμα)
Αν είναι να ισχύσει το αρθρο 3 αυτούσιο απορώ για ποιά μείωση μιλάμε.
Δεν έχει σημασία τι γινόταν πρίν, η μείωση των κρατικών δαπανών δε πρέπει να γίνεται σε σύγκριση με το μπάχαλο που επικρατεί τώρα αλλά με το που πρέπει να φτάσουμε.
Το μαχαίρι πιο βαθειά….μη φοβάστε κανέναν, αν επιτέλους βρεθεί ένας να κυβερνήσει σωστά αυτή τη χώρα, θα έχει όλο το λαό μαζί του.
Νομίζω ότι τελικά η εξαγγελία της μείωσης των κρατικών αυτοκινήτων ήταν καθαρά επικοινωνιακού χαρακτήρα τέχνασμα.Κρίμα γιατί όταν το πρωτοάκουσα μου γεννήθηκαν ελπίδες.Πολύ σύντομα ξεκινάτε να μας απογοητεύετε πάλι.
Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου που διάβασα δεν βλέπω να γίνεται μείωση των κρατικών αυτοκινήτων πουθενά.
Προτείνω να εξυπηρετούνται με κρατικά αυτοκίνητα μόνο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο πρωθυπουργός ,οι εκάστοτε υπουργοί-υφυπουργοί και οι επίσημοι προσκεκλημένοι του Ελληνικού κράτους.
Κανένας απολύτως άλλος.Ειδικά οι δήμαρχοι ,νομάρχες ,πρυτάνεις Α.Ε.Ι. και στρατιωτικοί για ποιό λόγο να εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα?
Απλοί εργαζόμενοι είναι, αμοίβονται ιδιαίτερα καλά, να πάνε με το δικό τους στη δουλειά όπως κάνει όλος ο κόσμος.
Όσο για τους μητροπολίτες εντελώς απαράδεκτο να έχουν ή να αξιώνουν κρατικό αυτοκίνητο.Επιτέλους διαχωρισμός κράτους-εκκλησίας.Κερδοσκοπική εταιρία είναι η εκκλησία, να πάνε να αγοράσουν δικά τους.
ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΕΕΠΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΕΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ.ΔΕΝ ΕΞΕΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΑΥΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΕΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ , ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΛΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ.ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΕΚΤΕΝΩΜΕΝΑ. ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ….
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΗΝ (ΤΕΩΣ) ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥΣ. ΟΤΑΝ ΠΛΕΟΝ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΦΑΙΡΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΡΟΣ ΩΦΕΛΟΣ ΤΟΥΣ.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΔΕ, ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΧΗΡΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΩΝ. ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΓΡΙΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΡΠΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΣΤΕΡΕΙ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟΙ!!!!!!!
ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΥΒΡΙΔΙΚΑ!!!!!!!!!! ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΝΟΣ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ 30.000 ΚΑΙ 40.000 ΕUR. ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ!!!!!!Ο ΛΑΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ….ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ……………
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.
Μέχρι και ο Γενικος Γραμματέας Υπουργείου, ο Νομάρχης, Δήμαρχος, και οι Αρχηγοί των τριών όπλων. ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ
Για λόγους πληρότητας του σχεδίου Νόμου, θα μπορούσε να εξεταστεί παράλληλα και το θέμα των οδηγών των υπόψη αυτοκινήτων.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει το θέμα στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, όπου ικανός αριθμός (χιλιάδες) στρατευσίμων υπηρετούν τη θητεία τους ως οηγοί προσώπων που μέχρι σήμερα δικαιούνται επιτελικού οχήματος.
Καταρχη συγχαρητηρια για την ανοιχτη διαβουλευση. Ειναι καινοτομα και εξαιρετικα δημοκρατικη, αρκει να αξιοποιηθει στην πραξη και σε βαθος και να μην εκφυλιστει σε χωρο μαζικης εκτονωσης και ψυχαναλυσης. ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ- Αν και το σχεδιο κινειται προς τη σωστη κατευθυνση, ειναι μαλλον ατολμο. Περα απο την περικοπη (μαλλον)των αυτοκινητων καποιων Διοικητων Οργανισμων, ΝΠΔΔ κλπ. (που θα ηταν προτιμοτερο να μη προκυπτει(?)εμμεσως αλλα να αναφερεται ρητα) δεν διφαινεται ιδιαιτερη εξοικονομηση πορων. Οι παραγοντες ειναι 1)ΠΛΗΘΟΣ. Μεγαλο πληθος οχηματων συνεπαγεται αντιστοιχα μεγαλο πληθος οδηγων που με τη σειρα του αυξανει το κοστος και συντηρει τις πελατειακες σχεσεις (ρουσφετι) 2)ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. Ο κυβισμος δεν ειναι ασφαλες κριτηριο. Υπαρχουν τα κριτηρια της ιπποδύναμης, της ρυπανσης (που ορθα προβλεπει το σχεδιο) και κυριως της ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ (κυκλος πολης, μικτος κλπ.). Αυτο το τελευταιο θα ηταν προτιμοτερο ως κριτηριο σε σχεση και με τη χρηση για την οποια προοριζονται τα οχηματα (αστικη, επαρχιακη, μικτη). 3)ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΑΣΦΑΛΙΣΗ. Δεν μπορει να υπαρχουν ανασφαλιστα Κρατικα οχηματα. Ειναι παρανομο, ανηθικο και αποτελει κακο παραδειγμα και προσβολη στον πολιτη. Ομως το κοστος για συντηρηση – ασφαλιση θα ειναι πολυ μεγαλο αν δεν μειωθει κι αλλο το πληθος των οχηματων οπως π.χ. με περικοπη οχηματων μητροπολιτων, ανωτατων αξιωματικων, Γενικων (γενικως) κλπ. και παραλληλα εφαρμογη για τις δικαιολογημενες υπηρεσιακες μετακινησεις του σχετικου Π.Δ. για τις μετακινησεις Πολιτικων υπαλληλων και Στρατιωτικων για εκτελεση υπηρεσιας.
Τελικά η εξαγγελία για τον περιορισμό των κρατικών αυτοκινήτων ήταν μόνο επικοινωνιακή. Δεν θα έπρεπε κανείς να έχει κρατικό αυτοκίνητο. Τα κρατικά αυτοκίνητα θα έπρεπε να υπάρχουν για τις ανάγκες της υπηρεσίας όπου αυτό χρειάζεται και όχι για την ατομική εξυπηρέτηση προσώπων. Είναι αντιφατικό από τη μία να εξαγγέλεται χωρισμός κράτους εκκλησίας και από την άλλη οι μητροπολίτες να έχουν κρατικό αυτοκίνητο. Ποιες είναι οι ανάγκες μετακίνησης μίας υπηρεσίας όπως της μητρόπολης; Δεν θα πρέπει να χορηγούνται αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις από την κατοικία στην υπηρεσία και χρησιμοποίηση κατά την βούληση του οργάνου. Οι ρυθμίσεις του παρόντος αντιδιαστέλλονται από την εικόνα που έχει σχηματίσει ο κόσμος για τον περιορισμό των αυτοκινήτων. Η χορήγηση αυτοκινήτου θα πρέπει να γίνεται μετά από αίτηση της υπηρεσίας και να πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Ο νόμος θα πρέπει να ορίζει τις προϋποθέσεις που θα χορηγούνται αυτοκίνητα και όχι σε ποιο δημόσιο αξίωμα θα χορηγείται αυτοκίνητο. Είμαι αντίθετος με τη φιλοσοφία τής ρύθμισης. Δεν κρίνονται οι ανάγκες της υπηρεσίας αλλά η θέση του δημόσιου οργάνου.
Εξάλλου θα έπρεπε να κρίνεται με βάση τον προϋπολογισμό του Κράτους και όχι στην τύχη. Με τον προϋπολογισμό μόνο μπορεί να κριθεί τι ποσά μπορούν να δαπανηθούν για αυτοκίνητα και με βάση τον προϋπολογισμό άρα θα κρίνεται τι αυτοκίνητα θα χορηγούνται στις υπηρεσίες που έχουν ανάγκη. Κρίνω ότι η ρύθμιση είναι πρόχειρη και βιαστική και επιδιώκει μόνο επικοινωνιακά οφέλη.
Για την περιστολή της σπατάλης και την προαγωγή των λιγότερο ρυπογόνων οχημάτων, θα μπορούσε να προκριθεί ως κίνητρο η εναλλακτική λύση της επιδότησης χρήσης των ιδιωτικών οχημάτων των δικαιούχων, σε περίπτωση που διαθέτουν όχημα, βεβαίως. Η επιδότηση χρήσης – συμπεριλαμβανομένου των τελών κυκλοφορίας, της αγοράς καυσίμων, των ανταλλακτικών και των σέρβις σε κρατικά ή ειδικά εξουδιοτημένα συνεργεία- θα μπορούσε να είναι επιδοματική για τα ΙΧ με την μικρότερη ρυπογόνα δραστηριότητα (λ.χ. υβριδικά) με καθαρό όφελος -θετικό κίνητρο- για τους δικαιούχους. Εναλλακτικά, μια μορφή χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing), με καθαρό όφελος για το Δημόσιο, θα μπορούσε να προκριθεί.
Παράλληλα, να προκριθεί μείωση του αριθμού εκείνων που δικαιούνται να χρησιμοποιούν οχήματα που αποτελούν ιδιοκτησία του Δημοσίου, με ιδιαίτερη θετική πρόβλεψη για εκείνους τους δημόσιους λειτουργούς που δεν διαθέτουν ιδιωτικό όχημα.
Από την άλλη πλευρά, ο περιορισμός της άσκοπης και παρατεταμένης χρήσης των κρατικών οχημάτων, ιδιαίτερα σε αστικές περιοχές, θα έπρεπε να προβλεφθεί νομοθετικά, με την επιβολή άμεσων «κυρώσεων» σε περίπτωση παραβάσεων: λ.χ. προσωρινή αφαίρεση του δικαιώματος χρήσης κρατικού οχήματος σε περίπτωση διαπίστωσης άσκοπων μετακινήσεων.
Το υπηρεσιακό αυτοκίνητο χρειάζεται και στους μικρούς και στούς μεγάλους Δήμους.Δεν μας πειράζει αν είναι μικρό ή μεγάλο αυτοκίνητο.
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝ
Συμφωνώ με προλαλήσαντες ότι γενικά οι υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι οι οποίοι έχουν και υψηλούς μισθούς δεν χρειάζονται από την πολιτεία επιπλέων έξοδα για την βόλεψή τους.
Οι παρακάτω κατηγορίες δεν χρειάζονται αποκλειστικό υπηρεσιακό όχημα και οδηγό.
ζ. Ο Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών.
η. Οι Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.).
θ. Οι Μητροπολίτες.
ι. Οι ΄Επαρχοι.
Στους αξιωματικούς μόνο οι αρχηγοί των σωμάτων.
Στους Δήμους μόνο και αποκλειστικά ο δήμαρχος και όχι όπως συμβαίνει σε πολλούς Δήμους πχ Θεσσαλονίκης αντιδήμαρχοι κλπ
Επίσης να εξαιρεθούν οι βουλευτές.
Στις άλλες κατηγορίες δεν χρειάζεται να έχει ο κάθε ένας το αποκλειστικό του όχημα αλλά να υπάρχει, αλλά να υπάρχουν γραφεία κίνησης με οχήματα που θα εξυπηρετούν όλους.
Οι μητροπολίτες και ο Αρχιεπίσκοπος δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει να έχουν κρατικά αυτοκίνητα. Η εκλησία έχει ποιο πολλά χρήματα από το ίδιο το κράτος και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι ο προσωπικός τους πλουτισμός. Πρέπει επί τέλους να γίνει διαχωρισμός κράτους-εκλησίας και οι παπάδες επειδή δεν προσφέρουν κρατικές υπηρεσίες δεν πρέπει να παίρνουν κρατικό μισθό.
Θέλω και εγώ ένα αυτοκίνητο να πηγαίνω για καφέ.
Να μειωθούν στα απαραίτητα Υπηρεσιακά αυτοκίνητα. Για πολλά χρόνια πριν πάρω παροχή αυτοκινήτου, η Τράπεζα στην οποία δούλευα όταν υπήρχε ανάγκη μετακίνησης για δουλεία μου έδινε το αυτοκίνητο του Γεν. Διευθυντού ή του προσωπάρχη.
OI ΓΕΝΙΚΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ .ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ 121 -30% ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΙ ΕΙΜΑΣΤΕ 30% ΠΙΟ ΛΙΓΟΙ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΛΕΙΜΜΑ.
Όταν είδα το υπερυπερυπερυπερπολυτελές αυτοκίνητο του Αρχιεπισκόπου της Έλλάδος,στο νοσοκομείο που εργάζομαι,κόντεψα να λιποθυμήσω(δεν εννοώ τον σημερινό),γιατί θαμπώθηκα από την λάμψη του και γιατί αηδίασα για το πάνε τα λεφτά των Ελλήνων πολιτών.Κανένας μα κανένας,πέραν του Προέδρου της Δημοκρατίας και του Πρωθυπούργου δεν πρέπει να χρησιμοποιεί αυτοκίνητα προερχόμενα από το δημόσιο χρήμα.Άλλωστε όλοι αυτοί έχουν και δικές τους λιμουζίνες.Καιρός είναι να τις γεμίζουν από μόνοι τους για να δουν τη γλύκα με την τιμή της βενζίνης…Συγχαρητήρια στην Κυβέρνηση που δίνει την ευκαίρια στον Έλληνα πολίτη ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να μιλήσει και αυτός.
Οι Μητροπολίτες δεν αποτελούν κρατικούς λειτουργούς, συνεπώς δε θα έπρεπε να εξυπηρετούνται από υπηρεσιακά αυτοκίνητα.
Ειναι προκληση για ολους τους εργαζομενους που καθημερινα δινουν την μαχη της καθημερινοτητας να τους ζητειται να πληρωσουν δαπανες για οχηματα λειτουργων που δεν τα δικαιουνται.υπαρχουν μεσα μαζικης μεταφορας και υπαρχουν και τα ατομικα τους οχηματα.
Οι μητροπολιτες δεν ειναι κρατικοι λειτουργοι δεν δικαιουνται εξυπερετησεις απο την ελληνικη πολιτεια. Ειναι αντισυνταγματικο.
Οι Ταξίαρχοι των Κλάδων Ε.Δ., ΕΛΑΣ, ΠΣ, και ΛΣ τις περισσότερες φορές στις επιτελικές υπηρεσίες είναι απλοί Διευθυντές Διευθύνσεων.
Είναι τουλάχιστον ετεροβαρές να έχουν αυτό το προνόμιο, σε σχέση με τη θέση ευθύνης τους. Μπορούν θαυμάσια να χρησιμοποιούν το ΙΧ αυτοκίνητό τους και όταν το χρησιμοποιούν για υπηρεσιακούς λόγους να τυγχάνουν αποζημίωσης οδοιπορικών όπως οι πολιτικοί δημόσιοι υπάλληλοι.
Με τον πληθωρισμό ανωτάτων αξιωματικών που διαθέτουν οι Ε.Δ. και τα Σ.Α. στην Ελλάδα αυτό πρέπει να προσεχθεί.
Είναι χρήσιμο να ζητήσετε στατιστικά στοιχεία. Ενδεικτικά αναφέρω ότι ο μέσος όρος ανωτάτων αξ/κών σε σχέση με το σύνολο δύναμης στις ΗΠΑ είναι 0,25 τοις χιλίοις. Σε ένα τουλάχιστον Σώμα στην Ελλάδα γνωρίζω ότι είναι 4,2 τοις χιλίοις δηλαδή δεκαεπταπλάσιος (!).
Χρήση μόνο για υπηρεσιακούς λόγους θα πρέπει να κάνουν μόνο οι παρακάτω:
α. Οι Γενικοί Γραμματείς των Υπουργείων και της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης.
β. Οι Γενικοί Γραμματείς των Περιφερειών.
γ. Οι Δήμαρχοι όλων των Δήμων που θα προκύψουν από τον Καποδίστρια 2
Οι Νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις μάλλον θα καταργηθούν από τον Καποδίστρια 2)
Όλοι οι υπόλοιποι δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούν υπηρεσιακό αυτοκίνητο. Αντ’ αυτού θα μπορούσε να τους δοθεί μια εφ΄άπαξ έκπτωση (π.χ. εκπτωση του ΦΠΑ) για την αγορά δικού τους αυτοκινήτου αποκλειστικά και μόνο υβριδικού ή ηλεκτρικού ή μειωμένης ρύπανσης και όχι πάντως κυβισμού μεγαλύτερου των 2000 κ.ε.
Δε νομίζω ότι οι αξιωματικοί θα πρέπει να έχουν κρατικό αυτοκίνητο ακόμη και για τα …ψώνια τους. Ξέρετε πόσα αστυνομικά αυτοκίνητα μεταφέρουν τα παιδιά των απλών αστυνομικών στα φροντιστήρια: Εν τέλει κανένας Δημόσιος λειτουργός δε θα πρέπει να χρησιμοποιεί αυτοκίνητο για προσωπικές μετακινήσεις. Οι μητροπολίτες δε έχουν αρκετά χρήματα να πληρώσουν μόνοι τους τις λιμουζίνες. Οι άλλοι δε πρυτάνεις κλπ δε χρειάζονται κρατικά αυτοκίνητα. Αν δε θέλουν να ταξιδεύουν με τα δικά τους, να καθίσουν σπίτι τους. Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί( νηπιαγωγοί, δάσκαλοι, καθηγητές) μετακινούνται προς τις δουλειές τους με δικά τους έξοδα, ούτε καν με μειωμένο εισιτήριο’ και μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα σε καθημερινή βάση
ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ !Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΈΝΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΘΕΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΧΡΏΣΕΩΝ. ΜΠΡΑΒΟ!
Γνώμη μου είναι ότι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, καλώς παρέχεται η δυνατότητα χρήσης υπηρεσιακού αυτοκινήτου σε όλες τις περιπτώσεις εκτός από:
ε. Ο Πρέσβης, Διευθυντής Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών.
στ. Οι Προϊστάμενοι των Γραφείων του Πολιτικού Γραφείου Πρωθυπουργού.
ζ. Ο Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών.
η. Οι Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.).
θ. Οι Μητροπολίτες.
ι. Οι ΄Επαρχοι.
Σχετικά με τους Δημάρχους, θα πρέπει να αυξηθεί σημαντικά το όριο των 10.000 κατοίκων.
Αναφορικά με τις υπόλοιπες κατηγορίες, θα πρέπει να θεσμοθετηθούν και να τηρούνται ευλαβικά συγκεκριμένες δικλείδες ασφαλείας, οι οποίες θα επιτρέπουν μόνο την υπηρεσιακή χρήση και θα απαγορεύουν αυστηρά την προσωπική και οικογενειακή.
kratika aytokinita stin athina na kikloforoyn mono yvridika geniki gramatis,dioikites, .thorakismena mono osi einai stoxoi,proedros, prothipoyrgos, axigi ton komaton,vouleftes eparxias xriazontai megaloy kivismoy eos 2000 kivika logo apostaseon. me ta kolten ti tha kanete;;;;;;;;;h astinomia troxaia exei pary fora kai grafi ton kosmo pou ypoferi hremiste ligo .kante astinomefsi oxi eispraktiki politiki
-Γιατι γινεται διακριση σε Δημαρχους ανω ή κατω των 10.000 κατοικων?
Οι δημοι με μικρο πληθυσμο αποτελουνται απο διασπαρτους μικρους οικισμους, αρα το αυτοκινητο εκει ειναι πιο απαραιτητο.
ε. Σε περίπτωση τελετών εκδηλώσεων και μόνο η χρήση
στ. Προκλητικό το εδάφιο… Γιατί να έχουν;
η. Αν παρέχετε στου πρυτάνεις πρέπει να έχουν και οι πρόεδροι ΤΕΙ. Η παροχή να αφορά μόνο εκτός έδρας μετακινήσεις.
ιβ. Διευκρίνιση από ταξίαρχο και άνω που να είναι διοικητής σχηματισμού και όχι απλά επιτελικός.
Κύριε πρωθυπουργέ, γιατι ολοι αυτοι οι ανθρωποι,που είναι και υψηλόμισθοι,να χρησιμοποιουν κρατικά αυτοκίνητα;;;
Προτείνω να πωληθούν κα να δοθούν, ανάλογα με τις ανάγκες τους στα ιδρίματα με παιδια με ειδικές ανάγκες, ως επίσης στα γηροκομεία,η σε ανθρώπυς που εχουν απόλυτη ανάγκη, για την μετακινησή τους. ευχαριστώ.
Μόνο για τον πρωθυπουργό τους υπουργούς – υφυπουργους και τις ξένες αντιπροσωείες. Επιτέλους να μπει μια τάξη και να αντιμετωπίζονται όλοι οι πολίτες ως ίσοι μεταξύ ίσων.
Συγχαρητήρια για την ενέργεια αυτήν, και ελπίζουμε να καθιερωθεί για όλα τα σχέδια νόμου, Υπουργικών αποφάσεων κλπ.,όπως σε όλες τις πολιτισμένες δυτικές χώρες.
Προτάση:
Κρατικό αυτοκίνητο να δικαιούται μόνο ο πρωθυπουργός και κάποιοι υπουργοί. Είναι απαράδεκτο για να πηγαίνει κάποιος στην εργασία του, είτε λέγεται βουλευτής, είτε κρατικός αξιοματούχος κλπ., να δικαιούται για προσωπική χρήση, ή να απασχολεί κατ΄αποκλειστική χρήση Ε.Ι.Χ. που πληρώνουν όλοι οι έλληνες πολίτες και φορολογούμενοι. Κρατικά αυτοκίνητα πρέπει να είναι μόνο Υπηρεσιακά, προκειμένου το δημόσιο να μπορεί να κάνει τη δουλειά του, δηλαδή, κρατικά οχήματα= περιπολικά, αυτοκίνητα ΥΠΕΧΩΔΕ, Υπηρεσιών για τις μετακινήσεις των υπαλλήλων προκειμένου να πραγματοποιήσουν τη δουλειά τους(ελέγχους, έρευνες, κλπ)
Σας ευχαριστώ πολύ.
Κατ’ αρχάς μπράβο για τη νέα προσπάθεια. Ελπίζω να δούμε και επί της ουσίας αποτελέσματα. Σε σχέση με τη διαβούλευση θα ήθελα να αναφέρω τα παρακάτω:
1. Σε σχέση με το άρθρο 3: «Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.» και ειδικότερα για το «η. Οι Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.).» αναρωτιέμαι αν οι πρόεδροι των σχολών των Τ.Ε.Ι. δεν θα εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα όπως οι πρυτάνεις των Α.Ε.Ι.;
2. Αναρωτιέμαι επίσης εάν σε συνδυασμό με το σχέδιο το οποίο βλέπουμε και σχολιάζουμε αν έχει διεξαχθεί έρευνα (έστω και πρόχειρη) σχετικά με το συνολικό αριθμό αυτοκινήτων τα οποία θα υπάρχουν μετά την εφαρμογή του; Θα ήταν χρήσιμο να μας πληροφορήσει κάποιος γι αυτό. Εάν θυμάμαι καλά στις εφημερίδες έχει αναφερθεί ένας αριθμός γύρω στις 57.000 υπηρεσιακά οχήματα αυτή τη στιγμή.
Μια ιδέα θα ήταν να περιοριστεί ο κύκλος αυτών που θα έχουν «μόνιμο» κρατικό αυτοκίνητο. Να δημιουργηθεί μιά κεντρική υπηρεσία στο υπουργείο εσωτερικών με 10-20 κρατικά αυτοκίνητα που να εξυπηρετεί έκτακτες ανάγκες μετακίνησης.
Έτσι το τάδε κρατικό στέλεχος δεν θα έχει κρατικό αυτοκίνητο για να τον πηγαινοφέρνει από το σπίτι του αλλά όταν θα χρειάζεται να ταξιδέψει θα ζητάει αυτοκίνητο από την κεντρική κρατική υπηρεσία.
Τα αυτοκίνητα των μητροπολιτών δεν πρέπει να είναι κρατικά αυτοκίνητα. Τα έξοδά τους να βαρύνουν τις μητροπόλεις.
Ο Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών που χρειάζεται να πηγαίνει με το κρατικό του αυτοκίνητο;