Με τα αυτοκίνητα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης εξυπηρετούνται τα παρακάτω πρόσωπα:
α. Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης.
β. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος.
γ. Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης.
δ. Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρχηγοί των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και στην Ευρωβουλή.
ε. Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί .
στ. Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, ο Πρόεδρος και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ο Πρόεδρος και ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων και ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
ζ. Οι Πρόεδροι των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών.
η. Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων , καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση).
Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν.
θ.Οι επίσημοι προσκεκλημένοι της ελληνικής Κυβέρνησης.
Οι Πρόεδροι των ανεξάρτητων αρχών τί χρειάζοναται τα αυτοκίνητα. Για να τους πηγαινοφέρνουν στη δουλειά τους και να δεσμεύουν δύο με τρεις οδηγούς (κόστος πάνω από 5 χιλάδες ευρώ το μήνα). Άσ τους μισθώνουν ταξί με 40 Ευρώ την ημέρα ήτοι 22χ40=880 €.
ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΤΟΠΙΤΗ ΥΠΟΥΡΓΕ
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ.
ΣΑΝ ΒΑΣΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΡΑ ΕΤΣΙ ΦΙΑΝΕΤΑΙ ΠΟΙΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ. ΤΑ ΚΑΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΔΙΔΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ …., ΑΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΕΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΗΡΕΣ ΕΞΩ. ΕΞΑΛΟΥ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΠΑΧΥΛΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΕΧΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑΤΊ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΧΗΜΑ. ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Ο ΜΙΣΘΩΤΟΣ ΤΩΝ 700€ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΤΩΝ 300€ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟ Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΤΩΝ 5.000 ΚΑΙ 6.000 €.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΧΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ,ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. Η ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ( ΥΠΟΥΡΓΟΙ, Κ.Λ.Π. Κ.Λ.Π.)ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΑΥΤΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ 2 Ή 3 ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΊΑ ΘΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙ. ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ Γ.ΓΡΑΜΑΤΕΙΣ.
ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΝ ΚΥΒΙΣΜΟ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΥΣ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΤΑΞΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, όλες οι παρακάτω κατηγορίες πρέπει να απαλειφθούν:
γ. Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης.
δ. Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρχηγοί των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και στην Ευρωβουλή.
ε. Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί .
στ. Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, ο Πρόεδρος και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ο Πρόεδρος και ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων και ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
ζ. Οι Πρόεδροι των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών.
η. Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων , καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση).
Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν.
ΣΧΟΛΙΑ
γ. Οι εκάστοτε αντιπρόεδροι πρέπει να δείχνουν ταπεινότητα.
δ. Τα υπόλοιπα κόμματα της Βουλής μπορούν να θυσιάσουν ένα μικρό ποσό για την μετακίνηση των αρχηγών τους.
ε. Οι υπουργοί δικαιωματικά μπορούν να έχουν επίσημο αυτοκίνητο αλλά όχι και οι υπόλοιποι.
στ. Η παροχή υπηρεσιακού αυτοκινήτου στους ανώτατους δικαστικούς με βρίσκει αντίθετο, ήδη οι περισσότεροι απο αυτούς έχουν πολυτελέστατα αυτοκίνητα και αρκετά μεγάλους μισθούς.
η. Προφανώς εννοείτε οι πρώην, διότι τέως είναι μόνο ο τελευταίος. Ε, όχι, επειδή υπηρέτησαν 1, 2 ή πιό πολλές φορές τον Ελληνικό λαό και παίρνουν άλλη μία σύνταξη δεν είναι αναγκαίο να τους παρέχετε και αυτοκίνητο!
Λέω όχι στα β,στ,ζ,η.
1.Αναρωτιέμαι αν ο θρησκευτικός ηγέτης των Ελλήνων Μουσουλμάνων στο θρήσκευμα που δεν ξέρω καν ποιός είναι ο τίτλος του ή ο Αρχιεπίσκοπος των Καθολικών στην Ελλάδα δικαιούται κρατικού αυτοκινήτου τη στιγμή που κάτι τέτοιο ισχύει για το Αρχιεπίσκοπο Αθηνών του ορθοδόξου δόγματος.
2. Η χορήγηση κρατικού αυτοκινήτου κατά την άποψή μου δικαιολογείται για λόγους ασφαλείας και μόνο. Από που κινδυνεύουν οι παρακάτω:
«στ. Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, ο Πρόεδρος και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ο Πρόεδρος και ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων και ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
ζ. Οι Πρόεδροι των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών.
η. Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων , καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση).
Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν.»
Νομίζω για λόγους ισοτιμίας των Ελλήνων πολιτών θα πρέπει να καταργηθούν για όλους αυτούς.
Μεγαλύτερο περιορισμό των δικαιούχων και ορθολογική χρήση και έλεγχο στη συνέχεια. Χρήση των προσωπικών τους οχημάτων. Ας δείξουν επιτέλους οι δικαιούχοι ότι είναι και αυτοί απλοί εργαζόμενοι πολίτες που μετακινούνται με τα προσωπικά τους οχήματα!
«Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν».
Διαφωνώ κάθετα με αυτή την παράγραφο.
Όχι οι των παραγράφων στ,ζ,η. Οι άλλοι με τους περιορισμούς που τίθενται σε άλλα άρθρα (υβριδικά, μείωση κατανάλωσης κ.λπ.)
ΣΥΝΦΩΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΡΕΕΠΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΩΙΝ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΝΟΠΟΙΑ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ.ΔΥΣΤΗΧΟΣ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΥΠ ΤΑΧΥΤΗΤΤΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.ΝΑ ΞΕΡΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΙΑ ΑΝΟΧΕΣ ΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΟΙΑ ΠΟΣΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Ή ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ.
Η παροχή διευκολύνσεων τύπου αυτοκινήτων σε Θρησκευτικούς Ηγέτες, Τέως, και Συζύγων αυτών, είναι απλώς πρόκληση στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε !!!!!!!!!!!!!!
Επαυξάνω
Επιθυμώ να εκφράσω την διαφωνία μου με το (η), ειδικά σε ό,τι αφορά το «οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων» (αμφίσημο – καλύπτει όσους δεν έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης; διότι όσοι έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης καλύπτονται από το «Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης» και αυτό αρκεί) και κυρίως με το «Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν.» (υποθέτω πως αυτή είναι μεταβατική διάταξη και αφορά ελάχιστα και συγκεκριμένα πρόσωπα – μήπως μόνο ένα; – αλλά δεν είναι ευκαιρία να ξεκαθαρίσει το τοπίο;)
Βρισκω θετικη την πρωτοβουλια σας να ακουτε τα σχολια των πολιτων.
Μην ξεχνατε οτι η διοικηση ενος κρατους ειναι σαν την διοικηση μιας εταιριας της οποιας μετοχοι ειναι οι πολιτες.
Οι τυποι και τα κυβικα των αυτοκινητων πιστευω πως θα πρεπει να μην προκαλουν. Η επιλογη δικη σας.
Δικαιωμα χρησης θα επρεπε να εχουν ΜΟΝΟΝ επιλεκτικα καποιοι απο τους εν ενεργεια κρατικους λειτουργους και ουδεις αλλος. Βρισκω προκλητικο ενας ‘τεως’ (οτιδηποτε και να ηταν) να εχει τετοιο δικαιωμα (το οποιο να το πληρωνει ο απλος πολιτης…)
Η παροχή διευκολύνσεων τύπου αυτοκινήτων σε Θρησκευτικούς Ηγέτες, Τέως, και Συζύγων αυτών, είναι απλώς πρόκληση στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.
Εκτιμώ ότι δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούν κατ’αποκλειστικότητα κάποιοι τα κρατικά αυτοκίνητα, αλλά όταν και όπου απαιτηθεί. Δηλαδή προτείνω ανά φορέα την εξασφάλιση κάποιων αυτοκινήτων, τα οποία θα τα χρησιμοποιεί κατά περίπτωση όποιος τα χρειάζεται.
Οταν στην χἠρα χαμηλοσυνταξιοὐχου περικὀπτεται η ἠδη χαμηλἠ σὐνταξη μετἀ τον θἀνατο τοὐ συζὐγου, ειναι τουλαχιστον προκληση η χἠρα αποβιὠσαντος πολιτικοὐ να χρησιμοποιεἰ κρατικὀ αυτοκἰνητο και σωφἐρ.
Οσον αφορἀ τους ἠδη διατελἐσαντες πρωθυπουργοὐς και τον αρχιεπἰσκοπο ισως θα ειχε ενδιαφἐρον μια δημὀσια τοποθἐτησἠ τους, σχετικἀ με την αναγκαιὀτητα της χρησης απο τους ιδιους κρατικοὐ αυτοκινἠτου…
κ. Πρωθυπουργἐ οταν λἐμε περικὀπτουμε εννοοὐμε περικὀπτουμε. Περικὀψτε ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΘΙΓΟΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΣ…
Πιστεύω ότι πρέπει να αφαιρεθούν από το άρθρο ο Αρχιεπίσκοπος και οι τέως, σύζυγοι κλπ.
ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΑΣ
ΕΛΠΙΖΩ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ,
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΠΕΡΙΤΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 2Β, 2Ζ,2Η. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας κύριε Υπουργέ.
Συμφωνώ με τους περισσότερους..
Επιβεβλημένη η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς από τα πρόσωπα που αναγράφονται παραπάνω. Κατ’ αυτόν τον τρόπο πετυχαίνεται η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς απιτείται περισσότερη μέριμνα για ασφάλεια, συνέπεια, συχνότητα δρομολογίων κ.τ.λ. και επιπλέον υποστηρίζεται με τον πλέον άμεσο και σοβαρό τρόπο η έννοια του κοινωνικού αγαθού – μαζική μεταφορά & συγκοινωνία – με λιγότερες πάσης φύσεως επιβαρύνσεις.
Συμφωνώ με την παροχή κατά την διάρκεια της θητείας οποιουδήποτε, αλλά όχι για παροχές μετά την λήξη της.
Δηλαδή όταν απεχώρησα από την δουλεία μου θα έπρεπε ο εργοδότης μου να συνεχίζει να μου παρέχει αυτοκίνητο και τηλέφωνο;
Θα ήθελα να καταργηθεί η περίπτωση η) που επιτρέπει στους τέως πρωθυπουργούς, τέως προέδρους δημοκρατίας κλπ. καθώς και στους συζύγους αποβιωσάντων πρωθυπουργών κλπ. να έχουν δικαίωμα εξυπηρέτησης από τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα.
Αν οι συγκεκριμένοι άνθρωποι δικαιούνται κάποιας μορφής σύνταξης λόγω των καθηκόντων του νομίζω ότι καλύπτονται πλήρως και ότι δεν χρειάζεται να τους διατίθεται και αυτοκίνητο.
Συμφωνώ καταρχήν με το άρθρο, αλλά θα διαφωνήσω σε ότι αναφέρεται σε «τεως». Δεν βλέπω την ανάγκη, ένας «τεως» να δικαιούται κρατικό αυτοκίνητο. Οι υπηρεσίες των «τεως» ως προς το κράτος και την υπηρεσία του πολίτη, έπαυσαν με το τέλος της ενεργής υπηρεσίας τους, οπότε δεν νομίζω να δικαιούνται και αυτοκίνητο. Μια συβαστή σύνταξη, καθώς και οι υπάρχοντες τιμητικοί τίτλοι είναι αρκετοί για κάπιονδήποτε «τέως».
Δεν υπάρχει λογική στο να περιληφθούν οι κατηγορίες β’ (Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος) και η’ (Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων… και σύζυγοι) στη ρύθμιση.
Πρόσβαση σε αυτοκίνητα που χρηματοδοτούνται από δημόσιο χρήμα θα πρέπει να έχουν μόνο όσοι εργάζονται συστηματικά (εξαιτίας των καθηκόντων που ορίζει η θέση τους) υπέρ του δημοσίου συμφέροντος.
Παρότι η επιθυμία για απόδοση τιμής σε πρόσωπα που υπηρέτησαν το δημόσιο συμφέρον στο παρελθόν είναι εύλογη, είναι ταυτόχρονα και προκλητική λαμβάνοντας υπόψιν το υπέρογκο του εθνικού ελλείμματος και χρέους, στη συντήρηση του οποίου τέτοιου είδους δαπάνες συμβάλουν.
Πιστευω οτι κρατικα οχηματα θα πρεπει να δικαιουνται οι εν ενεργεια κρατικοι λειτουργοι.
-Όταν σε έναν στρατηγό έν αποστρατεία δεν γίνεται χρήση υπηρεσιακού αυτοκινήτου τότε κανένας πρώην δεν πρέπει να χρησιμοποιεί κρατικό αυτοκίνητο.
-‘Όταν θέλουμε να κατευθύνουμε το λαό στην χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς δεν κάνουμε τόσο θόρυβο και σπατάλη με ατομικά μέσα μεταφοράς
-Όποιος είναι ικανός να εμπνεύσει με την προσωπικότητά του δεν χρειάζεται τεχνικά μεγαλεία
– Η φιλοξενία , η ασφάλεια και η διευκόλυνση επιβάλουν την μεταφορά με ατομικά μέσα που δεν πρέπει να είναι αποκλειστικά παρά μόνο στον ένα τον πρώτο και ξεχωριστό κατά περίπτωση π.χ. ο υπουργός ενώ οι υφυπουργοί και γενικοί γραμματείς μπορούν να συνεργαστούν και κατά την διαδρομή προσέλευσης ή επιστροφής
Συχγαρητήρια για την πρωτοβουλία. Πιστεύω να υπάρξει συνέχεια και με τα υπόλοιπα νομοσχέδια. Έτσι όλοι οι έλληνες πολίτες μπορούν να συμμετέχουν στη διοίκηση του κράτους. Συμμετοχική Δημοκρατία στην πράξη!
Σε σχέση με το άρθρο, έχω την άποψη ότι οι κατηγορίες (β) και (η) πρέπει να απαληφθούν από το άρθρο.
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος δεν ανήκει στην πολιτειακή ηγεσία της χώρας. Επι πλέον η εκκλησία μας έχει την δυνατότητα να του προσφέρει αυτοκίνητο για την μεταφορά του με ασφάλεια.
Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων, καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση), είναι ΤΕΩΣ. Αν το αυτοκίνητο δίνεται ως τιμή και αναγνώρηση της προσφοράς τους, τότε ο κατάλογος αυτών που δικαιούται αυτοκίνητο θα πρέπει να μακρύνει πολύ.
Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ. δεν είανι πολιτικά πρόσωπα και δεν ανείκουν στην πολιτειακή ηγεσία του τόπου. Συνεπώς δεν θα πρέπει να διακούται αυτοκινήτου.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πληρώνουν και να συντηρούν οι πολίτες τα αυτοκίνητα των ιερωμένων. Μπορεί μόνη της η Εκκλησία της Ελλάδος να το πράξει αυτό. Κανένας «πρώην» δεν δικαιούται να κατέχει κρατικό αυτοκίνητο. Εξ’αλλου το κράτος έχει φροντίσει να τους απονείμει καλή σύνταξη…
Αυτό που λείπει από την Υπουργική Απόφαση είναι το ΚΡΙΤΗΡΙΟ.
«Με ποιο κριτήριο κάποιος δικαιούται να χρησιμοποιεί κρατικό αυτοκίνητο» ;
Ο Αρχιεπίσκοπος, οι Μητροπολίτες, οι τέως, οι χήρες, οι πρυτάνεις και οι βουλευτές (που δεν αναφέρονται στην παρούσα ΥΑ) με ποιο κριτήριο δικαιούνται κρατικά αυτοκίνητα; Ποια εργασία επιτελούν για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου; Το μόνο που κοινό που έχουν όλοι αυτοί είναι ότι επηρεάζουν μεγάλο αριθμό ψηφοφόρων. Σ’ αυτήν όμως την περίπτωση δεν μιλάμε για ορθολογική διαχείριση, αλλά για πολιτική.
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία αυτή.
Πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή μεταξύ της συμβουλευτικού και της δεσμευτικού ρόλου των σχολίων μας.
Προσθέτω κι εγώ την άποψη ότι δεν χρειάζεται να έχουν δημόσιο αυτοκίνητο οι Αρχιεπίσκοπος και οι πρώην σύζηγοι. Για τους υπόλοιπους «πρώην» καλό θα ήταν να μπορούσε να καταργηθεί κι αυτή η κατηγορία.
Σε γενικές γραμμές, το Άρθρο 2 κινείται στα πλαίσια της λογικής, με εξαιρέσεις -κατά τη γνώμη μου- τις παρακάτω περιπτώσεις:
1. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος: Ο Αρχιεπίσκοπος δεν είναι αιρετός λειτουργός της Δημοκρατίας (εν ενεργεία ή πρώην), αλλά ούτε κ δημόσιος, διορισμένος από τα επίσημα όργανα της Πολιτείας λειτουργός. Δεν είναι εκπρόσωπος του Κράτους και συνεπώς δεν υφίσταται λόγος να του παραχωρείται αυτοκίνητο και οδηγός.
2. Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών: Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών δεν αποτελούν θεσμικά πρόσωπα. Είναι σωστή η παροχή αυτοκινήτου στου ίδιους τους πρώην Πρωθυπουργούς, ως αναγνώριση της συνειφοράς τους στο τόπο. Αλλά η παροχή αυτοκινήτου (και έμμισθου οδηγου) στις συζύγους αποβιωσάντων Πρωθυπουργών, για προσωπική τους χρήση, σε περίοδο κρίσης, όταν χιλιάδες πολίτες της χώρας δοκιμάζονται, είναι προκλητική. Εξάλλου, οι συζύγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών εισπράττουν ιδιαίτερα παχυλή σύνταξη, η οποία σίγουρα μπορεί να καλύψει τις προσωπικές τους ανάγκες μετακίνησεις.
ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ!
ΝΟΙΩΘΩ ΟΤΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ . ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ. ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Η ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΓΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ.
ΓΙΑΤΙ ΟΙ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΝΑ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΡΗΞΗΚΕΛΕΥΘΡΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΑ ΦΘΑΝΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΦΤΩΧΟΧΩΡΙ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ;
Ε
νομιζω οτι για τις κατηγοριες στ, ζ, η, δειχνουμαι υπερβαλοντα ζηλο.
στο κατω κατω δεν τους ξερει κανενας, οι μισθοι τους και οι συνταξεις τους ειναι υπερογκες θα μπορουσαν να βαζουν μονοι τους βενζινη και …. να βαζουν και σε κανεναν αλλο φουκαρα που πραγματικα δεν εχει.
Εάν παρέχετε στην περίπτωση Ζ. πρέπει να παρέχετε και στου γενικούς γραμματείς των υπουργείων… Αρά δεν χρειάζεται.
Κατά την ίδια λογική στην περίπτωση Η. πρέπει να συμπεριληφθούν και οι πρώην πρόεδροι της Δημοκρατίας.
Γενικά το εδάφιο Η. είναι αρκετά φωτογραφικό και αρκετά προκλητικό σε κάποια σημεία του.
Δικαίωμα κρατικού αυτοκινήτου μόνο σε όσους κατέχουν θεσμική θέση στον κρατικό μηχανισμό. Οι πρώην παραμένουν πρώην…
Θεμελιώδες ερώτημα από την απάντηση του οποίου μπορεί να προκύψει ασφαλής οδηγός είναι τούτο: η εξυπηρέτηση με αυτοκίνητα κρατικά γίνεται για την αφάλεια των προσώπων που εξυπηρετούνται ή για απόδοση σ’ αυτά τα πρόσωπα τιμής; Κατά την άποψή μου, κριτήριο πρέπει να είναι το πρώτο. Αν πάμε στο δεύτερο, θα αδικήσουμε πλήθος ανθρώπων, οι οποίοι δικαιούνται να απολαμβάνουν εκ μέρους της πολιτείας τιμή για το έργο που προσφέρουν.
Κρατικά αυτοκίνητα να διατίθενται στις κατηγορίες α΄μέχρι ε΄και θ΄. Οι λοιποί, να χρησιμοποιούν κανονικά το αυτοκίνητό τους και όταν η κίνηση γίνεται για λόγους υπηρεσιακούς να τους χορηγείται η αποζημίωση που χορηγείται στους τακτικούς δημόσιους υπαλήλους.
Mόνο Πρόεδρος,Πρωθυπουργός και υπουργοί-υφυπουργοί. Για τους άλλους καίμε τζάμπα καύσιμο
Διαφωνώ σαφώς με το (η) και ειδικά για τις συζύγους, δε φαίνεται να έχει κανένα νόημα η συγκεκριμένη διάταξη.
α. Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης
β. Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης
γ. Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί
δ. Οι επίσημοι προσκεκλημένοι της ελληνικής Κυβέρνησης
Για προφανείς λόγους.
στ. Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, ο Πρόεδρος και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ο Πρόεδρος και ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων και ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους
ζ. Οι Πρόεδροι των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών
Για να μην έχουν την ανάγκη να δέχονται δωράκια κλπ.
Οι υπόλοιποι αλλά και οι φορείς που εκπροσωπούν (κόμματα, εκκλησία κλπ) δεν έχουν ανάγκη βοήθειας.
Για τους πρώην και τις συζύγους δεν το συζητάμε.
Τώρα τι να πω…
ΤΟ Η, και το Θ.. ειναι πλεονασμοί.. και προκαλούν.
Οι συντάξεις τους ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ…
-Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΕ ΟΧΗΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΙ.. ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
-ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.
-ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΟΙ ΧΗΡΕΣ ΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ.Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟΥΣ ΦΘΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ.
Δεν συμφωνώ με το ζ και η (για τις συζύγους αποβιωσάντων Πρωθυπουργών). Τα υπόλοιπα με βρίσκουν σύμφωνο .
Αποκλειστική χρήση για τα παρακάτω πρόσωπα:
Πρόεδρος της Κυβέρνησης
Πρωθυπουργός
Υπουργοί
Αργηγοί των 3 Σωμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων
Προέδρος Συμβουλίου Επικρατείας
Επίσημοι προσκεκλημένοι του κράτους
Το η) καλύτερα να μην σχολιαστεί…
Το θέμα των κρατικών αυτοκινήτων είναι μεγάλο και δύσκολο όσο και αν φαίνεται εύκολο.
Η κυβέρνηση που είχε το θάρος να το θέσει πρέπει τώρα να το χειρισθεί με τον καλύτερο και πιο πρόσφορο τρόπο για να υπάρξει αποτέλεσμα.
Τα αποτελέσματα πρέπει να είναι ορατά και σημαντικά.
Όλοι νομίζω ότι συμφωνούμε ότι κάτι πρέπει να γίνει με το θέμα των κρατικών αυτοκινήτων.
Δεν μπορεί πχ ο κάθε δήμαρχος αντιδήμαρχος κλπ του κάθε μικροδήμου να χρησιμοποιεί το κρατικό αυτοκήνητο για πηγαίνει στο μαντρί του.
Δεν μπορεί ο κάθε αρχηγός επιτελέιου να αγοράζει κάθε λίγο και λιγάκι πανάκριβο αυτοκίνητο, ή να αλλάζει την επίπλωση του γραφείου του μόλις αναλάβει καθήκοντα, λες και ο προηγούμενος είχε χολέρα.
Ο Γιώργος Παπανδρέου είναι νομίζω η τελευταία ελπίδα του κάθε κατατρεγμένου Έλληνα.Άν απογοητευθεί και από αυτόν δεν ξέρω τι άλλο του μένει να κάνει
Καθαρή άποψη μου είναι η χρησιμοποίηση αυτών των αυτοκινήτων για καθαρά υπηρεσιακούς λόγους και όχι για τη μεταφορά οικογενειών των προσώπων, που τα δικαιούνται.
Για τις καθημερινές μετακινήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα, που νομίζω ότι όλοι έχουν και για το κόστος των οποίων θα βαρύνονται οι ίδιοι.
Αυτό είναι παράδειγμα και δεν είναι κάτι που οι πολίτες το θέλουν για να επιδείξουν μια συμπλεγματική συμπεριφορά. Απλώς η μείωση των δαπανών ξεκινά από ψηλά.
Τώρα για τις χήρες λυπόμαστε για την απώλειά τους αλλά δεν ξέρω κατα πόσο είναι ένδειξη σεβασμού προς τους αποβιώσαντες η παροχή κρατικού αυτοκινήτου σ’αυτές.
Οι τέως πρόεδροι και πρωθυπουργοί θεωρώ ότι πρέπει να έχουν αυτη τη δυνατότητα διότι είναι ένδειξη σεβασμού προς το θεσμό που υπηρέτησαν, φυσικά με μείωση της πολυτέλειας των οχημάτων.
Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 ας εχουν αυτοκίνητο για μια τετραετία μετα την λήξη τησ θητείας τους.
Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών, ας πάρουν ταξί, η δικό τους οχήμα.
Η σύνταξη , που τους δίνει το κράτος αρκεί!!!!
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε λάστιχα στα δικά μας και θα παρέχουμε σε κάθε
τέως αυτοκίνητο??
Ήμαρτον!! Στερέψαμε!!!!
Εκτιμώ οτι είναι σωστό να έχουν κρατικό αυτοκίνητο οι παρακάτω:
α. Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης.
β. Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης.
γ. Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί .
δ. Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, ο Πρόεδρος και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ο Πρόεδρος και ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων και ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
ε. Οι Πρόεδροι των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών.
στ.Οι επίσημοι προσκεκλημένοι της ελληνικής Κυβέρνησης.
Οι πρόεδροι των κομμάτων να χρησιμοποιούν αυτοκίνητο του κόμματός τους ή το βουλευτικό που τους αναλογεί.
Ο Αρχιεπίσκοπος μπορεί κάλλιστα χρησιμοποιεί αυτοκίνητο της Εκκλησίας της Ελλάδας.
Οι τέως καθώς και οι σύζυγοι να μπορούν να αγοράσουν αυτοκίνητο με ειδικό καθεστώς και να μην απασχολούν κρατικό αυτοκίνητο.
Αλήθεια, τι γίνεται με τους οδηγούς? Υπάρχει πρόβλεψη?
ΟΛΟΙ ΝΑ ΧΡΕΙΣΗΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΧΗΜΑ, ΟΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ, ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΕΙΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΧΗΜΑ Η ΜΕ ΜΕΣΑ Μ.Μ.ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΕΝΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ (ΟΛΟΙ ΣΑΣ) ΕΧΟΥΝ ΒΙΛΕΣ ΣΤΑ Β. Π. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΙΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ..ΚΑΙ Ο ΜΙΣΘΟ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ..ΚΑΤΑΡΓΙΣΗ ΟΛΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ…
Η άποψη μου είναι ότι πρέπει να παρέχονται κρατικά αυτοκίνητα για την ασφαλειά τους σε καθε μετακίνησή τους :
– Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
– Στον Πρωθυπουργό .
– Στα μέλη της κυβέρνησης.
– Στους επίσημους προσκεκλημένους της Κυβέρνησης και του Προέδρου της Δημοκρατίας.
– Σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες (όπως και στις ένοπλες δυνάμεις και τα σώματα ασφαλείας) να προβλέπεται η μετακίνηση για όλους με υπηρεσιακό όχημα μόνο για υπηρεσιακού λόγους και για κανένα άλλο λόγο. Οι αρχηγοί των κομμάτων να χρησιμοποιούν οχήματα ιδιοκτησίας του κόμματος και όχι του κράτους.Οι βουλευτές να χρησιμοποιούν μέσα μετακίνησης ιδιοκτησίας τους (και όχι του κράτους) όπως όλοι οι έλληνες φορολογούμενοι. Ο αρχιεπίσκοπος να αγοράσει δικό του έχει δική της περιουσία η εκκλησία. Όλοι οι «πρώην» έχουν την δυνατότητα να μετακινούνται με δικά τους μέσα.Επιτέλους πρέπει να ξεφύγουμε από το σύνδρομο της αλαζονείας, και να λειτουργήσουμε ορθολογικά, δίκαια, αξιοκρατικά. Η εποχή των προνομίων πρέπει να περάσει ανεπιστρεπτή τώρα πρέπει να λειτουργήσουμε στην εποχή της προσφοράς για το γενικό καλό και της ισονομίας για να πάμε μπροστά.
Μπράβο στην πρωτοβουλία για τα κρατικά αυτοκίνητα και για την δημόσια διαβούλευση. Εφόσον είναι ειλικρινείς θα ανταποδώσει. Ειδικά η δημόσια διαβούλευση, εφόσον δεν είναι για τα μάτια, είναι η πιο δημοκρατική ιδέα που έχει εφαρμοστεί ως τώρα. Άντε και σε δημοψηφίσματα. Επί του θέματος:
Μόνο οι νυν Πρόεδρος Δημοκρατίας, Πρωθυπουργός, Υπουργοί θα πρέπει να δικαιούνται κρατικό αυτοκίνητο. Οι υπόλοιποι (συμπεριλαμβανομένων και των πρώην) ας καλύπτουν τα έξοδα μετακίνησης από τον (υψηλό) μισθό τους όπως όλοι οι εργαζόμενοι.
Αν όμως ψηφιστεί να χρησιμοποιούν κρατικά όλοι αυτοί που προτείνονται γιατί 1600 κ.εκ; Είναι ήδη πολύ μεγάλος κυβισμός. Για μετακινήσεις εντός πόλης είναι ασύμφορο. Για εκτός πόλης ας υπάρχουν λίγα «μεγάλα» αυτοκίνητα για αυτές τις περιπτώσεις. Μακάρι τα προκλητικά και πανάκριβα κρατικά αυτοκίνητα να αντικατασταθούν μόνο με ηλεκτρικά.
Θεωρώ καθήκον, απο την εμπειρία που απέκτησα ως Διευθυντής Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών, επι 2ετία, να σχολιάσω σειρά άρθρων του παρόντος Σχεδίου, αφού προηγουμένως συγχαρώ θερμά ασφαλώς τον κ. πρωθυπουργό για την εισαγωγή της δημόσιας διαβούλευσης, κάτι που μας φέρνει «να δοκιμάσουμε» τον εν λόγω σκανδιναυικό θεσμό, τον οποίο εγνώρισα και ως πρέσβυς στην Σουηδία.
Στο άρθρο 5 γίνεται αναφορά σε προμήθεια οχημάτων μέχρι 1600 κυβ. Πιστεύω οτι,για ωρισμένες κατηγορίες προσώπων, χρειαζόμαστε αυτοκίνητα θωρακισμένα. Αυτό σημαίνει ανάγκη για μεγαλύτερο κυβισμό λόγω θωράκισης, κλιματισμού και ηυξημένης ταχύτητας που πρέπει να αναπτύσσει, για λόγους ασφάλειας, ιδιαίτερα σε αυτοκινητοπομπές. Να μην ξεχνούμε οτι τα πρόσωπα αυτά θα χρειασθεί να φιλιξενήσουν στα αυτοκίνητά τους απο το αεροδρόμιο προς την Αθήνα και αντίστροφα, πρόσωπα που πιθανόν να είναι εν δυνάμει στόχοι. Είτε λοιπόν θα πρέπει όλα τα αυτοκίνητα των προσώπων αυτών να «σηκώνουν» την θωράκιση, είτε να δημιουργήσουμε ομάδα αυτοκινήτων με τις προδιαγραφές αυτές, τα οποία θα μεταχειριζώμαστε σε ωρισμένες περιπτώσεις. Ο Δ/ντής Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών ασφαλώς δεν χρειάζεται θωρακισμένο αυτοκίνητο, αλλά αυτοκίνητο καλού κυβισμού, διότι το αυτοκίνητό του είναι πάντοτε μέρος της αυτοκινητοπομπής και θα πρέπει αυτό να ανταποκρίνεται στις ανάγες της αυτοκινητοπομπής και να αναπτύσει υψηλές ταχύτητες αν χρειασθεί. Έχω προσωπική εμπειρία απο μετακίνηση Αραφάτ εντός Αθηνών…