Η επαγγελματική επάρκεια των εκπαιδευτών σκύλων πιστοποιείται από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, σύμφωνα με τον ν. 4763/2020 (Α’ 254).
Αρχική Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Άρθρο 31 Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
Άρθρο 31 Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
- 563 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 845 ΣχόλιαΆρθρο 2 Ορισμοί
- 586 ΣχόλιαΆρθρο 3 Αρμόδιες αρχές
- 385 ΣχόλιαΆρθρο 4 Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 10.633 ΣχόλιαΆρθρο 5 Υποχρεώσεις ιδιοκτήτη δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς
- 4.431 ΣχόλιαΆρθρο 6 Εκτροφή, αναπαραγωγή και εμπορία ζώων συντροφιάς
- 699 ΣχόλιαΆρθρο 7 Αρμοδιότητες και υποχρεώσεις των δήμων
- 241 ΣχόλιαΆρθρο 8 Χρηματοδότηση των δήμων – Πρόγραμμα Άργος
- 449 ΣχόλιαΆρθρο 9 Υιοθεσία αδέσποτων ζώων συντροφιάς
- 597 ΣχόλιαΆρθρο 10 Μετακίνηση και μεταφορά ζώων συντροφιάς – Εμπόριο σκύλων και γατών
- 202 ΣχόλιαΆρθρο 11 Διοργάνωση εκθέσεων με ζώα συντροφιάς (σκύλοι, γάτες)
- 737 ΣχόλιαΆρθρο 12 Διατήρηση ζώων συντροφιάς σε κατοικίες
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 13 Αποτροπή πρόσβασης αδέσποτων ζώων συντροφιάς σε απορρίμματα
- 286 ΣχόλιαΆρθρο 14 Απαγόρευση συμμετοχής ζώων σε κάθε είδους θεάματα και άλλες συναφείς δραστηριότητες
- 61 ΣχόλιαΆρθρο 15 Διατήρηση ζώων σε ειδικές εγκαταστάσεις
- 427 ΣχόλιαΆρθρο 16 Κακοποίηση των ζώων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 17 Κατάρτιση και εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης και καταπολέμησης ζωονόσων
- 303 ΣχόλιαΆρθρο 18 Αντιμετώπιση λεϊσμανίωσης
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 19 Εκπαίδευση, επιμόρφωση και προαγωγή της φιλοζωίας
- 242 ΣχόλιαΆρθρο 20 Συμπληρωματικές διατάξεις προστασίας των ζώων
- 244 ΣχόλιαΆρθρο 21 Ποινικές κυρώσεις
- 250 ΣχόλιαΆρθρο 22 Διοικητικές κυρώσεις
- 499 ΣχόλιαΆρθρο 23 Καταφύγια
- 136 ΣχόλιαΆρθρο 24 Ίδρυση και λειτουργία περιφραγμένων πάρκων σκύλων
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 25 Σκύλοι βοήθειας και ζώα θεραπείας
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 26 Περισυλλογή, ταφή και αποτέφρωση νεκρών ζώων συντροφιάς
- 188 ΣχόλιαΆρθρο 27 Πρόσβαση σε παραλίες
- 141 ΣχόλιαΆρθρο 28 Μητρώο Παραβατών
- 253 ΣχόλιαΆρθρο 29 Κίνητρα για τη σήμανση, τη στείρωση και την υιοθεσία σκύλων και γατών
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 30 Αρμοδιότητα Συνηγόρου του Πολίτη
- 102 ΣχόλιαΆρθρο 31 Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
- 121 ΣχόλιαΆρθρο 32 Εκπαίδευση Σωμάτων Ασφαλείας
- 2.508 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ειδική Επιτροπή Παρακολούθησης
- 116 ΣχόλιαΆρθρο 34 Υπεύθυνος για θέματα ζώων συντροφιάς – Διαδικασία τροποποίησης του Οργανισμού της Εσωτερικής Υπηρεσίας των δήμων
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 35 Βασικοί Δείκτες Απόδοσης
- 272 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων
- 331 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αξιολόγηση εφαρμογής
- 808 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ, ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 39 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 40 Μεταβατικές διατάξεις
- 130 ΣχόλιαΆρθρο 41 Τελικές και καταργούμενες διατάξεις
- 75 ΣχόλιαΆρθρο 42 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Μαΐου 2021, 22:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Μαΐου 2021, 22:00
Σχετικό Υλικό
σχέδιο νόμου Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Ανάλυση Συνεπειών Ρύθμισης: Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
102 Σχόλια 28322 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Στηρίζω τις θέσεις του φιλοζωικού σωματείου «Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας».
Να προστεθεί ότι εντός το αργότερο ενός 6μήνου από τη δημοσίευση του παρόντος, θα εκδοθεί ΚΥΑ σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, που θα καθορίζει τις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος αυτού.
Είναι γνωστό ότι μέχρι σήμερα ο καθένας, κάνοντας μόνο έναρξη επαγγέλματος, χωρίς ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ, να ασχολείται με συναισθανόμενα απολύτως πλάσματα, γεγονός απαράδεκτο. Θα πρέπει να θεσπιστεί το εκπαιδευτικό ίδρυμα στο οποίο θα φοιτά και θα μπορεί να πιστοποιηθεί κατάλληλα ώστε να γίνει εκπαιδευτής ζώων συντροφιάς.
Να προσδιοριστούν σαφώς τα κριτήρια επαγγελματικής επάρκειας των εκπαιδευτών.
Συμφωνώ με τις θέσεις και ενστάσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας και της Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού
Η επαγγελματική επάρκεια των εκπαιδευτών σκύλων πιστοποιείται από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, σύμφωνα με τον ν. 4763/2020 (Α’ 254).
ΕΝΣΤΑΣΗ
Απολύτως ασαφές.
ΠΡΟΤΑΣΗ
❖ Να προστεθεί ότι εντός το αργότερο ενός 6μήνου από τη δημοσίευση του παρόντος θα εκδοθεί ΚΥΑ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΟ Υπουργείο Παιδείας που θα καθορίζει τις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος αυτού.
Είναι γνωστό ότι μέχρι σήμερα ο καθένας κάνοντας μόνο έναρξη επαγγέλματος, χωρίς ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ, ούτε καν να απαιτείται να έχει τελειώσει το λιγότερο την β΄θμια εκπαίδευση να ασχολείται με συναισθανόμενα απολύτως πλάσματα, γεγονός απαράδεκτο.
Θα πρέπει να θεσπιστεί το εκπαιδευτικό ίδρυμα στο οποίο θα φοιτά για να γίνει εκπαιδευτής ζώων συντροφιάς.
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Η Θέση μας ήταν πάντα σαφής και ξεκάθαρη υπέρ της ευζωίας και προστασίας των αδέσποτων ζώων και υπέρ ενός ολοκληρωμένου προγράμματος διαχείρισής τους. Αυτό ήταν ανέκαθεν αρμοδιότητα της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και έτσι έπρεπε να παραμείνει, τόσο για την πολύχρονη εμπειρία διαχείρισης του θέματος των ζώων συντροφιάς όσο και για την τεχνογνωσία. Έχουμε ήδη εκφράσει την πλήρη αντίθεσή μας και έχουμε συνταχθεί με τους επιστημονικούς φορείς (Πανελλήνια Ένωση Κτηνιάτρων Δημοσίων Υπαλλήλων, Πανελλήνια Ομοσπονδία Γεωτεχνικών Δημοσίων Υπαλλήλων, Πανελλήνιο Κτηνιατρικό Σύλλογο, κτηνιατρικές σχολές, Γεωτεχνικό Επιμελητήριο) ως προς τη μεταφορά μέρους ή όλης της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας σε ένα αναρμόδιο υπουργείο , το υπουργείο Εσωτερικών. Εκτιμώ ότι η χώρα μας δεν έχει κανένα λόγο να αντιτάσσεται ή να διαφοροποιείται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, τον Παγκόσμιο Οργανισμό για την Υγεία των Ζώων και την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.
Όσον αφορά στο σχέδιο νόμου που τέθηκε σε διαβούλευση, δεν θα αναφερθώ στις θετικές διατάξεις για την προστασία των ζώων και ειδικά των αδέσποτων , με τις οποίες αλίμονο συμφωνούμε όλοι . Ωστόσο, είμαι κάθετα αντίθετη σε οποιαδήποτε μετατροπή του άρθρου 9 του Ν4039/12 , το οποίο διασφάλιζε την ευζωία των ζώων μέσω των δημόσιων φορέων, υπεύθυνα και συστηματικά, με την εποπτεία των υπηρεσιών τους. Η ανάθεση της διαχείρισης αδέσποτων ζώων σε ΜΚΟ και σωματεία και η παραμονή τους σε παράνομα ιδιωτικά καταφύγια, μόνο διαυγής και υπεύθυνη δεν είναι και παράλληλα ανοίγει παράθυρο στην παράνομη εκτροφή, διακίνηση και εμπορία των ζώων. Είναι απορίας άξια και αδιανόητη η διευκόλυνση της κερδοσκοπίας, μέσω της πρόφασης των – τιμολογημένων διαδικτυακών – υιοθεσιών των ζώων και εν συνεχεία της εξαφάνισης τους σε άλλες χώρες, οι οποίες ήδη έχουν προβλήματα με αδέσποτα ζώα και προβαίνουν σε ευθανασίες. Είναι αντιφατικό και οξύμωρο, τη στιγμή που η Ελλάδα θα έπρεπε να εναρμονίζει τη νομοθεσία της με την ευρωπαϊκή, να εκδίδει εφαρμοστικά μέτρα των νέων Ευρωπαϊκών Κανονισμών για την Υγεία των Ζώων (Καν. ΕΕ αριθ. 2016/429, 2019/2035) ώστε να ξεκαθαρίζονται όλα τα ζητήματα σχετικά με τις εμπορικού και μη εμπορικού χαρακτήρα μετακινήσεις ζώων συντροφιάς (εγκαταστάσεις, πιστοποιητικά κλπ), η αρμοδιότητα μετακινείται ξεκάρφωτη σε διοικητικό υπουργείο όπου όλοι γνωρίζουμε ότι μέχρι να οργανωθεί και να λειτουργήσει (εάν λειτουργήσει) θα χαθεί πολύτιμος χρόνος σε βάρος της προστασίας των ζώων και υπέρ του μαύρου εμπορίου εν γένει των ζώων συντροφιάς και της εκμετάλλευσης των αδεσπότων σκύλων και γατών.
ΠΡΟΕΔΟΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Ως πρόεδρος της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδιας συμφωνώ με τις προτάσεις και ενστάσεις της άρθρου
ΕΠΙΣΗΣ
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ.
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 39 ΠΑΡ 3 ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ .ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΑ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ
ΟΧΙ ΤΑ ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΑ ΣΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ .3 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΠΕΡΡΙΨΕ Η ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΕΣΙΜΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΖΩΩΝ .ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΤΙΓΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ .
ΝΑΙ ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΥΖΩΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΡΟΦΗ .ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ
ΝΑΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΔΟΜΕΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΟΛΙΓΟΗΜΕΡΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ
ΟΧΙ ΤΑ ΖΩΑ ΣΤΑ ΚΛΟΥΒΙΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΦΑΙΡΕΣΗ .ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΕΣ ΚΛΠ
ΟΧΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΖΩΩΝ ΣΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ . ΕΛΕΟΣ
ΝΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΟΡΙΣΤΙΑ
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΖΩΩΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΕΩΣ 10.000 ΕΤΗΣΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ
ΟΧΙ ΟΙ 5ΜΕΛΕΙΣ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ . ΑΠΕΤΥΧΕ Η ΣΥΝΤΑΓΗ .ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ .
ΟΧΙ ΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ . ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ
ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ .
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΣΟ ΑΚΡΑΙΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ .
Τάσσομαι υπέρ των θέσεων της ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
Η επαγγελματική επάρκεια των εκπαιδευτών σκύλων πιστοποιείται από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, σύμφωνα με τον ν. 4763/2020 (Α’ 254).
ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
Απολύτως ασαφές.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
Να προστεθεί ότι εντός το αργότερο ενός 6μήνου από τη δημοσίευση του παρόντος θα εκδοθεί ΚΥΑ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΟ Υπουργείο Παιδείας που θα καθορίζει τις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος αυτού.
Είναι γνωστό ότι μέχρι σήμερα ο καθένας κάνοντας μόνο έναρξη επαγγέλματος, χωρίς ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ, ούτε καν να απαιτείται να έχει τελειώσει το λιγότερο την β΄θμια εκπαίδευση να ασχολείται με συναισθανόμενα απολύτως πλάσματα, γεγονός απαράδεκτο.
Θα πρέπει να θεσπιστεί το εκπαιδευτικό ίδρυμα στο οποίο θα φοιτά για να γίνει εκπαιδευτής ζώων συντροφιάς.
Τάσσομαι υπέρ των θέσεων της ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
Η επαγγελματική επάρκεια των εκπαιδευτών σκύλων πιστοποιείται από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, σύμφωνα με τον ν. 4763/2020 (Α’ 254).
ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
Απολύτως ασαφές.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
Να προστεθεί ότι εντός το αργότερο ενός 6μήνου από τη δημοσίευση του παρόντος θα εκδοθεί ΚΥΑ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΟ Υπουργείο Παιδείας που θα καθορίζει τις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος αυτού.
Είναι γνωστό ότι μέχρι σήμερα ο καθένας κάνοντας μόνο έναρξη επαγγέλματος, χωρίς ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ, ούτε καν να απαιτείται να έχει τελειώσει το λιγότερο την β΄θμια εκπαίδευση να ασχολείται με συναισθανόμενα απολύτως πλάσματα, γεγονός απαράδεκτο.
Θα πρέπει να θεσπιστεί το εκπαιδευτικό ίδρυμα στο οποίο θα φοιτά για να γίνει εκπαιδευτής ζώων συντροφιάς.
Τάσσομαι υπέρ των θέσεων της ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
Η επαγγελματική επάρκεια των εκπαιδευτών σκύλων πιστοποιείται από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, σύμφωνα με τον ν. 4763/2020 (Α’ 254).
ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
Απολύτως ασαφές.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
Να προστεθεί ότι εντός το αργότερο ενός 6μήνου από τη δημοσίευση του παρόντος θα εκδοθεί ΚΥΑ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΟ Υπουργείο Παιδείας που θα καθορίζει τις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος αυτού.
Είναι γνωστό ότι μέχρι σήμερα ο καθένας κάνοντας μόνο έναρξη επαγγέλματος, χωρίς ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ, ούτε καν να απαιτείται να έχει τελειώσει το λιγότερο την β΄θμια εκπαίδευση να ασχολείται με συναισθανόμενα απολύτως πλάσματα, γεγονός απαράδεκτο.
Θα πρέπει να θεσπιστεί το εκπαιδευτικό ίδρυμα στο οποίο θα φοιτά για να γίνει εκπαιδευτής ζώων συντροφιάς.
.Αν είναι δυνατόν…το Νομοσχέδιο είναι ακόμα στην διαβούλευση και οι επιτήδειοι παίρνουν παράνομα TRACES και κάνουν παράνομες υιοθεσίες , που να ψηφιστεί κι’όλας..
ΟΧΙ στο Νομοσχέδιο που εξυπηρετεί τους εκμεταλλευτές των αδέσποτων..
31 Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
Επειδή οι περισσότεροι ασχολούνται για πρώτη φορά με την πιστοποίηση των εκπαιδευτών να πληροφορήσω ότι ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Σκύλων προσπαθεί εδώ και χρόνια και έχει καταθέσει πρόταση-σχέδιο νόμου σχετικά με την πιστοποίηση του επαγγέλματος
Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.
Διαβάζω στα άλλα άρθρα πως οι εκπαιδευτές πρέπει να είναι μέλη του ομίλου εκπαιδευτών.
Είναι δυνατόν ένας άνθρωπος με χρόνια πρακτικής εμπειρίας και παρακολούθησης πολλών ωρών θεωρητικών σεμιναρίων και διάβασμα χιλιάδων σελίδων και συμμετοχή σε πολλά σεμινάρια εργασίας να θεωρείται κατώτερος επαγγελματικά από κάποιον άλλον μόνο και μόνο επειδή δεν συμφωνεί με τις απόψεις του και δεν θέλει να συμμετέχει στις δράσεις του;
Βλέπω συνέχεια στις προτάσεις του συνάδελφο να χρησιμοποιείται η φράση «χωρίς βία» .
Τι είναι βία;
Τι είναι θετική εκπαίδευση;
Πριν από 15 χρόνια που άρχισα να ασχολούμαι με την εκπαίδευση σκύλων, εκτός από τη σχολή που ήμουν ως μαθητευόμενη, παρακολουθούσα και όποιο σεμινάριο εκπαιδευτή γινόταν. Έτσι παρακολούθησα και κάποια σεμινάρια ενός θετικού εκπαιδευτη. Εκεί είχαμε μάθει πως η θετική εκπαίδευση δεν βιάζει και δεν εκβιάζει την επιλογή του σκύλου και όχι το σώμα του.
Από τη στιγμή που ένα σκυλάκι έχει φοβία και προσπαθώ έστω και ήπια να το φέρω αντιμέτωπο με αυτή ώστε να την ξεπεράσει, του ασκώ βία;
Από τη στιγμή που ένα κουτάβι για να φάει πρέπει να κάτσει, του ασκώ βία;
Από τη στιγμή που ο σκύλος θέλει να πάει προς μία κατεύθυνση και δεν το επιτρέπω, ασκώ βία;
Αν μία κοπέλα 55 κιλών μου φέρει για εκπαίδευση τον ενήλικο σκύλο της 45 κιλών, ο οποίος δεν έχει βγει ποτέ βόλτα και χρησιμοποιήσω για ένα μήνα πνίχτη, ασκώ βία;
Ακόμα δεν έχουμε ορίσει τις λέξεις και τις εκφράσεις που αφορούν τον κλάδο μας.
Και να σας πω και το πιο καλό δεν έχουμε ορίσει καν τα εργαλεία. Υπάρχουν εκπαιδευτές που τον υφασμάτινο πνίχτη τον πουλάνε ως μή πνίχτη και υπάρχουν και εκπαιδευτές που το κολάρο τύπου martingale το χαρακτηρίζουν ως πνίχτη.
Δεν έχουμε ακόμα συμφωνήσει στο πώς λειτουργούν και τη χρήση έχουν τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε, πόσο μάλλον να ορίσουμε μεθόδους καταστάσεις και τρόπους.
Μήπως πρέπει πρώτα να πιστοποιήσουμε το τι σημαίνουν οι λέξεις ώστε να μπορούμε να συνεννοηθούμε και μετά εμάς;
Συμφωνώ με τις θέσεις και τις ενστασεις της Πανελληνιας Φιλοζωικης και Περιβαλλοντικης Ομοσπονδιας.
Να προστεθεί ότι εντός το αργότερο ενός 6μήνου από τη δημοσίευση του παρόντος, θα εκδοθεί ΚΥΑ σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, που θα καθορίζει τις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος αυτού.
Είναι γνωστό ότι μέχρι σήμερα ο καθένας, κάνοντας μόνο έναρξη επαγγέλματος, χωρίς ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ, να ασχολείται με συναισθανόμενα απολύτως πλάσματα, γεγονός απαράδεκτο. Θα πρέπει να θεσπιστεί το εκπαιδευτικό ίδρυμα στο οποίο θα φοιτά και θα μπορεί να πιστοποιηθεί κατάλληλα ώστε να γίνει εκπαιδευτής ζώων συντροφιάς.
Συμφωνώ με τις θέσεις και ενστάσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας
Η επαγγελματική επάρκεια των εκπαιδευτών σκύλων πιστοποιείται από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, σύμφωνα με τον ν. 4763/2020 (Α’ 254).
ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού
Απολύτως ασαφές.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Να προστεθεί ότι εντός το αργότερο ενός 6μήνου από τη δημοσίευση του παρόντος θα εκδοθεί ΚΥΑ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΟ Υπουργείο Παιδείας που θα καθορίζει τις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος αυτού.
Είναι γνωστό ότι μέχρι σήμερα ο καθένας κάνοντας μόνο έναρξη επαγγέλματος, χωρίς ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ, ούτε καν να απαιτείται να έχει τελειώσει το λιγότερο την β΄θμια εκπαίδευση να ασχολείται με συναισθανόμενα απολύτως πλάσματα, γεγονός απαράδεκτο.
Θα πρέπει να θεσπιστεί το εκπαιδευτικό ίδρυμα στο οποίο θα φοιτά για να γίνει εκπαιδευτής ζώων συντροφιάς.
ΣΥΜΦΩΝΩ απόλυτα με την Ο.ΖΩ.ΣΩ.ΕΛ
ΟΧΙ ΣΤΟ Ν/Σ
Εδώ και τώρα απόσυρση του Ν/Σ και επανάληψη των συζητήσεων μα τους καθείς αρμοδίους και όχι με τους άσχετους και επικίνδυνους
Συμφωνώ με τις ενστάσεις και τις προτάσεις της ΠΦΠΟ
Συμφωνω με τις θεσεις κ τις ενστασεις της ΠΦΠΟ.
Η ΓΕΛΟΙΠΟΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ «ΖΩΟΦΙΛΩΝ» ΠΟΥ ΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ COPY PASTE ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑ…
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΠΟΙΟΣ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ…Η ΚΟΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΥΓΟ Ή ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΗΝ ΚΟΤΑ;
Έχει πολύ πλάκα που οι αυτοπιστοποιημένοι ή η ετεροπιστοποιημένοι δημιουργοι συλλόγου(φυσικά με πολλούς έμπειρους ανθρώπους μέσα αλλά και με πολλούς που δεν έχουν ιδέα από ψυχολογία ζώων, παρά μόνο από έναν πνίχτη που θέλουν να επιβάλλουν σε ζώα και πελάτες και δυστυχώς πολλοί από εμάς έχουμε βρεθεί στη θέση να προσπαθούμε να διορθώσουμε τα αδιόρθωτα), κατηγορούν τους υπόλοιπους αυτοπιστοποιημένους ή ετεροπιστοποιημένους εκπαιδευτές…
Είναι σαν να θέλω να πιστοποιήσω έναν κρητικό πχ ότι ξέρει να μιλάει τα σωστά ελληνικά(εγώ δλδ που δεν έχω την ντοπιολαλιά να έλεγα ότι εκείνοι δε μιλούν σωστά ελληνικά). Πιστοποίησε με κράτος αλλά σε παρακαλώ προσδιόρισε τις μεθόδους. Μακάρι να είμαστε παγκόσμια πρωτοπόροι σε αυτό και να πούμε τι είναι σωστό και τι όχι(πράγμα σχεδόν αδύνατο, πχ η claudia fugazza ακολουθεί ξεχωριστό τρόπο εκπαίδευσης και φυσικά είναι και αυτό εκπαίδευση.
Χαίρομαι πολύ που υπάρχουν άτομα που πάνε κόντρα σε αυτό το copy paste γιατί όντως ήθελε κότσια να πας κόντρα σε άτομα που υπάρχουν σε αυτόν τον «πανελλήνιο σύλλογο» και που είναι και πολύ καλοί συνάδελφοι. Απορώ….απορώ πραγματικά…copy paste νομοσχεδίου φτιαγμένο από λίγους για τους λίγους…(αφού δε μας το λένε και σε μας…) νομοσχεδίου που έφτιαξε κάποιος που τελικά αυτοπιστοποιηθηκε και σαν νομοθέτης και σαν ρυθμιστικός παράγοντας των υπολοίπων….στο τέλος θα περάσουμε και ΔΟΑΤΑΠ (που κανένα πρόβλημα δε θα είχα αλλά θα πρέπει να δούμε το θέμα του τι είναι εκπαίδευση, τι είναι εκπαιδευτής. Δάσκαλος είναι αυτός που μαθαίνει αριθμητική μόνο με τον τρόπο που γνωρίζουμε ή και ο Κινέζος που καταλήγει στο ίδιο με άλλο τρόπο αλλά πάντα χωρίς βια; πρέπει να ξεκαθαριστούν αυτά και αυτό δε γίνεται να γίνει πρακτικά).
Την εποχή που κυκλοφορούν «εκπαιδευτές» του γραφείου που πουλάνε εκπαίδευση με 150 ευρώ σκορπώντας σε όλη την Ελλάδα παιδιά στο όνομά τους που καν δεν τα έχουν δει από κοντά ούτε και σε πρακτικο επίπεδο, (φυσικά φοροδιαφεύγοντας) είναι πιο κρίσιμο παρά ποτέ να καθορίσουμε τι είναι τι.
Πως είναι δυνατόν να βγαίνει ένα Νομοσχέδιο στη Διαβούλευση ενώ δεν υπάρχει ακόμα η απόφαση του ΣΤΕ και μάλιστα είναι γραμμένο από ένα Υπουργείο το οποίο δεν έχει καμία μα καμία αρμοδιότητα?
Θεωρώ ότι το πρόγραμμα αυτό είδη μπάζει νερά
Υπάρχουν άνθρωποι με τεράστια εμπειρία και πολλά χρόνια στον χώρο που δεν θέλουν να ανήκουν σε κανένα όμιλο και εσείς τι κάνετε τους απαξιωνεται;
Εκπεδευτες, εκτροφείς, άνθρωποι που αγαπούν αυτό που κάνουν πολλά χρόνια και έχουν αποδείξει τις ικανότητες τους και εσείς τι τους λέτε; τι προσπάθειτε να προωθήσετε; ποιες είναι οι γνώσεις σας;
Ότι φυλή βρείτε στείρωση οκ ξέρετε της φυλές; ξέρετε ότι μπορεί να στειρωθει από άγνοια η αρχαία ελληνική φυλή Αλωπεκις που είναι είδη υπό εξαφάνιση; ποιοι ξέρουν να τα ξεχωρίσουν εκεί έξω; τι θα πείτε στους εκτροφείς άλλον φύλων που έχουν δώσει τα πάντα για αυτά τα πλάσματα;
Τι να πείτε σε καταξίωμενους Εκπεδευτες που εχουν δώσει γνώση σώζοντας την σχέση ανθρώπων και σκυλον; εσείς ξέρετε για να ρωτάτε αν ξέρουν;
Πρώτα απ’ όλα όταν αντιγράφετε μέρος μηνύματος άλλου σχολιαστή, σωστό είναι να αναφέρεται ως σχολιασμός ή παραπομπή με το όνομά του και όχι ως δικό σας, αυτό για την τάξη.
Προσπαθώ να καταλάβω την ωφέλεια του να επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά τα ίδια μόνο και μόνο για φαίνεται ότι κάτι γράφουμε.
Η πιστοποίηση των γνώσεων και η εφαρμογή τους ως επάγγελμα είναι δυο διαφορετικά πράγματα που δεν τέμνονται. Ποιος είναι αυτός που θα απαγορέψει σε κάποιον να μάθει ότι θέλει απ’ όπου θέλει και να έχει την επάρκεια και στην συνέχεια να δουλεύει ως μπογιατζής. Όσοι έχουν τελειώσει την νομική εξασκούν και το επάγγελμα;
Άρα, για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά
1. Μπορείς να πάρεις τις γνώσεις απ’ όπου θέλεις, σε όποια γλώσσα θέλεις και να ακολουθήσεις την φιλοσοφία εκπαίδευσης που σου ταιριάζει.
2. Δεν μπορεί κανείς να υποχρεώσει κανέναν να ακολουθήσει ένα και μοναδικό μονοπάτι, διότι τότε περιορίζεται η ελευθερία της έκφρασης
3. Μπορούν να πιστοποιηθούν οι γνώσεις στο φάσμα της επιστήμης της εκπαίδευσης ζώων και όχι στις τεχνικές που εφαρμόζονται.
4. Μπορεί ως εκπαιδευτές να διαφωνούμε στις τεχνικές που εφαρμόζονται από κάποιους συναδέλφους, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θεωρητική βάση είναι λάθος. Το τι θα επιλέξει κάποιος να κάνει ένα μαχαίρι (εργαλείο) εξαρτάται από το πόσο ξέρει το εργαλείο και το αντικείμενο στο οποίο θα το εφαρμόσει. Το μαχαίρι είναι πολύ ωφέλιμο εργαλείο
Καταθέτοντας την προσωπική μου εμπειρία ως εκπαιδευτής ζώων και θαλάσσιων θηλαστικών στην Γαλλία και την Ελλάδα θα σας διευκρινίσω πως η πιστοποίηση είναι μια ζωντανή διαδικασία η οποία δεν περιορίζεται σε μια φορά και τέλος, καθώς οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να την επαναλαμβάνουν σε τακτά χρονικά διαστήματα δεδομένου των αλλαγών που συντελούνται στον χώρο.
Συνεπώς η πιστοποίηση δεν είναι ένα χαρτί που λαμβάνει κάποιας και μετά αράζει, αλλά είναι μια διαδικασία για την οποία καταθέτει χρόνο, χρήμα, ξενύχτι, κούραση, απογοήτευση και το θεωρεί ως προτεραιότητα για πάντα.
Υπάρχουν διεθνή θεσμοί αναγνωρισμένοι παγκόσμια στους οποίους κάποιοι από εμάς έχουμε πιστοποιηθεί στο παρελθόν ή το παρόν αλλά και πάλι αυτό δεν λέει τίποτα.
Ο καθένας μας εκτελεί αυτό που επιτάσσει το DNA του, συνειδητά και με στόχο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το ανθρώπινο είδος και την Μητέρα Γαία.
Αυτός πρέπει να είναι ο απώτερος σκοπός και όχι η ανούσια συλλογή χαρτιών.
Άλλωστε θα προτιμούσατε να σας χειρουργήσει ένας χειρούργος με 20 πτυχία και 0 εμπειρία ή κάποιος με ένα πτυχίο και δεκάδες χειρουργεία.
Πολύ θα ήθελα να τοποθετηθείτε αν και ο χρόνος μας πιέζει
Φιλικά
Antoine Raymond
Συμφωνώ με τις ενστάσεις και προτάσεις της ΠΦΠΟ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας και της Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού
Να οριστούν οι συγκεκριμένες προϋποθέσεις για την απόκτηση της άδειας επαγγέλματος εκπαιδευτή σκύλων, όπως γίνεται σε μια σειρά επαγγελμάτων. Στο θέμα προφανώς μπορεί να συνεισφέρει και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Σκύλων.
Η πιστοποίηση των γνώσεων είναι ανεξάρτητη από τον τρόπο απόκτησής τους.
Όπως για μια ξένη γλώσσα καλείται ο ενδιαφερόμενος να εξεταστεί και να πιστοποιηθούν οι γνώσεις του ανεξάρτητα από το πώς και που τις έλαβε (από την μαμά του ή τον θείο του…) το ίδιο είναι και για τι γνώσεις της εκπαίδευσης σκύλων. Σημασία έχει τι πρέπει να γνωρίζει ο εκπαιδευτής και φυσικά οι τεχνικές που εφαρμόζει να είναι ασφαλείς για το ζώο και τους ανθρώπους. Το πεδίο της εκπαίδευσης ζώων είναι τόσο εκτενές που ξεκινά από την επικοινωνία και καταλήγει στην φιλοσοφία θεώρησης της ζωής τη ίδιας.
Πάντως, οι προστάσεις που παρουσιάζονται, ωφέλιμο θα ήταν να τεκμηριώνονται και να είναι ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες.
Η επάρκεια και η πιστοποίηση ενεργών για χρόνια εκπαιδευτών σκύλων τουλάχιστον άνω των δύο χρόνων είναι σαφές ότι θα πρέπει να γίνεται χωρίς καμία διαδικασία. Η εκπαίδευση ζώων αφορά σε τόσο εκτενή μεθοδολογία που εν αρχήν είναι η εμπειρία με τα ζώα και συνεπικουρείται με την οποιαδήποτε θεωρητική κατάρτιση. Θα πρέπει να είστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί διότι εύκολα σύμφωνα με την πρόταση σας θα μπορούσε να γεμίσει ο χώρος της εκπαίδευσης ζώων με ανθρώπους χωρίς καμία εμπειρία που απλά θα τηρούν τις προδιαγραφές της πιστοποίησης συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης διότι αυτόν τον νόμο χρησιμοποιείτε που δεν γνωρίζω καν εάν ταυτίζεται με το ζητούμενο.
Η πρόταση τώρα άμεση πιστοποίηση για κάθε έναν επαγγελματία εκπαιδευτή που βιοπορίστηκε για τουλάχιστον δύο χρόνια με το επάγγελμα αυτό!
Πλαίσιο δεοντολογίας που είναι σημαντικότερο από κάθε πιστοποίηση. Εκτός εάν θέλετε πιστοποιημένους εκπαιδευτές που κάνουν χρήση ηλεκτρικών κολάρων και εργαλείων κακοποίησης και όχι εκπαίδευσης!
Ο έλεγχος επάρκειας εκπαιδευτή μπορεί να γίνει μόνο σε αυτούς που προχωρούν αυτή τη στιγμή σε έναρξη επαγγέλματος ενώ για όσους ασκούν το επάγγελμα κάτω από δύο χρόνια θα παίρνουν πιστοποίηση μετά από σεμινάριο που θα πραγματοποιείτε από αποδεκτούς εκπαιδευτές του κλάδου μας! Κάθε προσπάθεια να τεθεί θέμα επάρκειας επαγγελματος σε ανθρώπους που έχουν αποδείξει την επάρκεια τους βιοποριζόμενοι για χρόνια αλλά και πληρώνοντας φόρους για την δραστηριότητα τους είναι τουλάχιστον ανεπίτρεπτο ενώ δεν γνωρίζω καν εάν είναι συνταγματικό!
Το επάγγελμά μας έχει πολύ μεγάλο εύρος εκπαιδευτικών μεθόδων.
Ποιος είναι ο κατάλληλος να κρίνει ποιες είναι οι σωστές και ποιος όχι;
Ποιός θα κρίνει και θα εκπαιδεύσει εμένα που δουλεύω ήδη 10 χρόνια;
Νομίζω πως οι εκπαιδευτές που είμαστε ασφαλισμένοι πριν την ψήφιση του νόμου δεν είναι να περνάμε εξετάσεις.
Εξετάσεις εγώ δίνω κάθε μέρα επί 10 χρόνια στους μαθητές μου και το ότι μπορώ να κάνω αυτό το επάγγελμα τόσο καιρό κάτι σημαίνει.
Επίσης στο άρθρο 11 γράφεται πως πρέπει στις εκθέσεις να συμμετέχει επαγγελματίας εκπαιδευτής που να είναι μέλος του αναγνωρισμένου ομίλου εκπαιδευτών.
Εγώ που είμαι κανονικά νόμιμη και ασφαλισμένη τόσο καιρό αλλά δεν συμφωνώ με όλες τις θέσεις του ομίλου και δεν θέλω να είμαι μέλος γιατί δεν έχω δικαίωμα συμμετοχής;
Συμφωνώ με θέσεις ΠΦΠΟ
Η επαγγελματική επάρκεια των εκπαιδευτών σκύλων πιστοποιείται από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, σύμφωνα με τον ν. 4763/2020 (Α’ 254).
ΕΝΣΤΑΣΗ
Απολύτως ασαφές.
ΠΡΟΤΑΣΗ
❖ Να προστεθεί ότι εντός το αργότερο ενός 6μήνου από τη δημοσίευση του παρόντος θα εκδοθεί ΚΥΑ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΟ Υπουργείο Παιδείας που θα καθορίζει τις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος αυτού.
Είναι γνωστό ότι μέχρι σήμερα ο καθένας κάνοντας μόνο έναρξη επαγγέλματος, χωρίς ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ, ούτε καν να απαιτείται να έχει τελειώσει το λιγότερο την β΄θμια εκπαίδευση να ασχολείται με συναισθανόμενα απολύτως πλάσματα, γεγονός απαράδεκτο.
Θα πρέπει να θεσπιστεί το εκπαιδευτικό ίδρυμα στο οποίο θα φοιτά για να γίνει εκπαιδευτής ζώων συντροφιάς.
Συνφωνωμε τις θεσεις της Π.Φ.Π.Ο.
Περιμένω έστω και τελευταία στιγμή ο Πρωθυπουργός μας να αποσύρει αυτό το άθλιο Νομοσχέδιο. Ένα Νομοσχέδιο που εξυπηρετεί μόνο και μόνο τα συμφέροντα αυτών που δεν αγαπούν πραγματικά τα ζώα.
Ελπίζω σε μεγάλη νίκη της αληθινής και πραγματικής ζωοφιλίας αφήνοντας πίσω τους εγωισμούς , την κερδοσκοπία και την εκμετάλλευση αυτών των αθώων πλασμάτων.
Να προσδιοριστούν σαφώς τα κριτήρια επαγγελματικής επάρκειας των εκπαιδευτών.
ΣΥΝΦΩΝΩ ΝΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΦΠΟ
ΣΥΜΦΩΝΩ απόλυτα με την Ο.ΖΩ.ΣΩ.ΕΛ
ΟΧΙ ΣΤΟ Ν/Σ
Εδώ και τώρα απόσυρση του Ν/Σ και επανάληψη των συζητήσεων μα τους καθείς αρμοδίους και όχι με τους άσχετους και επικίνδυνους <>
Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Σκύλων προσπαθεί εδώ και χρόνια και έχει καταθέσει πρόταση-σχέδιο νόμου σχετικά με την πιστοποίηση του επαγγέλματος μας ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο από κάθε είδους αυτοαποκαλούμενους πιστοποιημένους και εξειδικευμένους εκπαιδευτές σκύλων
Άρθρο 31 Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Σκύλων προσπαθεί εδώ και χρόνια και έχει καταθέσει πρόταση-σχέδιο νόμου σχετικά με την πιστοποίηση του επαγγέλματος μας ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο από κάθε είδους αυτοαποκαλούμενους πιστοποιημένους και εξειδικευμένους εκπαιδευτές σκύλων
Άρθρο 31 Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Σκύλων προσπαθεί εδώ και χρόνια και έχει καταθέσει πρόταση-σχέδιο νόμου σχετικά με την πιστοποίηση του επαγγέλματος μας ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο από κάθε είδους αυτοαποκαλούμενους πιστοποιημένους και εξειδικευμένους εκπαιδευτές σκύλων
Άρθρο 31 Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων. Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Σκύλων προσπαθεί εδώ και χρόνια και έχει καταθέσει πρόταση-σχέδιο νόμου σχετικά με την πιστοποίηση του επαγγέλματος μας ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο από όλους τους αυτοαποκαλούμενους πιστοποιημένους και εξειδικευμένους εκπαιδευτές σκύλων.
Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Σκύλων προσπαθεί εδώ και χρόνια και έχει καταθέσει πρόταση-σχέδιο νόμου σχετικά με την πιστοποίηση του επαγγέλματος μας ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο από όλους τους αυτοαποκαλούμενους πιστοποιημένους και εξειδικευμένους
Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Σκύλων προσπαθεί εδώ και χρόνια και έχει καταθέσει πρόταση-σχέδιο νόμου σχετικά με την πιστοποίηση του επαγγέλματος μας ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο από όλους τους αυτοαποκαλούμενους πιστοποιημένους και εξειδικευμένους
Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Σκύλων προσπαθεί εδώ και χρόνια και έχει καταθέσει πρόταση-σχέδιο νόμου σχετικά με την πιστοποίηση του επαγγέλματος μας ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο από όλους τους αυτοαποκαλούμενους πιστοποιημένους και εξειδικευμένους
Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Σκύλων προσπαθεί εδώ και χρόνια και έχει καταθέσει πρόταση-σχέδιο νόμου σχετικά με την πιστοποίηση του επαγγέλματος μας ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο από όλους τους αυτοαποκαλούμενους πιστοποιημένους και εξειδικευμένους
Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Σκύλων προσπαθεί εδώ και χρόνια και έχει καταθέσει πρόταση-σχέδιο νόμου σχετικά με την πιστοποίηση του επαγγέλματος μας ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο από όλους τους αυτοαποκαλούμενους πιστοποιημένους και εξειδικευμένους
Είμαστε κατά του Ν/Σ και στις παράνομες υιοθεσίες και μεταφορές γιατί και αυτό είναι ένα είδος κακοποίησης ζώου και παράνομης εμπορίας αφού δεν θα διαθέτουν τα απαιτούμενα χαρτιά.
Άρθρο 31 Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Σκύλων προσπαθεί εδώ και χρόνια και έχει καταθέσει πρόταση-σχέδιο νόμου σχετικά με την πιστοποίηση του επαγγέλματος μας ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο από κάθε είδους αυτοαποκαλούμενους πιστοποιημένους και εξειδικευμένους εκπαιδευτές σκύλων
Τάσσομαι υπέρ των θέσεων της ΟΖΩΣΩΕΛ
ΟΧΙ ΣΤΟ Ν/Σ…