1. Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε ζώου σε πρόγραμμα ή παράσταση που διεξάγεται σε τσίρκο ή από θίασο με ποικίλο πρόγραμμα.
2. Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε ζώου σε προγράμματα και εν γένει εκδηλώσεις επιχειρήσεων ψυχαγωγικών παιχνιδιών, πίστας αυτοκινητιδίων, μουσικών συναυλιών, καθώς και σε επιδείξεις ή άλλες καλλιτεχνικές ή ψυχαγωγικές εκδηλώσεις. Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων δεν εξαιρούνται από την απαγόρευση του προηγούμενου εδαφίου.
3. Με την επιφύλαξη του άρθρου 11, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση ζώου σε υπαίθρια δημόσια έκθεση με σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους.
4. Απαγορεύονται η εκτροφή, η εκπαίδευση και η συμμετοχή ζώων σε οποιοδήποτε είδος μάχης. Επίσης απαγορεύονται η εκτροφή και η χρησιμοποίηση σκύλων, γατών και ιπποειδών για παραγωγή γούνας, δέρματος, κρέατος ή για την παρασκευή φαρμακευτικών ή άλλων ουσιών.
5. Αρμόδια αρχή για την εφαρμογή των αναφερόμενων στις παρ. 1, 2, 3 και 4 είναι ο Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης που εκδίδει την άδεια λειτουργίας της επιχείρησης ή πραγματοποίησης της εκδήλωσης κατά το άρθρο 81 του ν. 3463/2006 (Α’ 114).
6. Στις περιπτώσεις που για κερδοσκοπικά, ψυχαγωγικά ή καλλιτεχνικά θεάματα, μουσικής ή παραστατικής ή άλλης τέχνης ή άλλες συναφείς καλλιτεχνικές ή ψυχαγωγικές εκδηλώσεις ή προγράμματα από τα αναφερόμενα στις παρ. 1, 2, 3 και 4, απαιτείται η έκδοση άδειας λειτουργίας, ο αιτών την άδεια οφείλει να υποβάλει στην αρμόδια για τη χορήγηση της άδειας αρχή υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 (Α’ 75) ότι δεν διατηρεί ζώα στις εγκαταστάσεις του με σκοπό τη χρησιμοποίησή τους με οποιονδήποτε τρόπο στο πρόγραμμα ή στην εκδήλωση με την επιφύλαξη των εξαιρέσεων που αναφέρονται στο άρθρο 15.
7. Η αρμόδια αρχή της παρ. 5 δικαιούται να διενεργήσει επιτόπιο έλεγχο στο σημείο εγκατάστασης της επιχείρησης ή διενέργειας της εκδήλωσης οποιαδήποτε χρονική στιγμή, πριν ή και μετά την έκδοση της άδειας, για να διαπιστώσει αν τηρούνται οι διατάξεις του παρόντος. Κατά τη διάρκεια του ελέγχου, η αρμόδια αρχή μπορεί να ζητήσει τη συνδρομή των αστυνομικών αρχών, εφόσον το κρίνει απαραίτητο. Η επιχείρηση οφείλει να συνδράμει τις αρμόδιες αρχές κατά τη διάρκεια του ελέγχου. Σε περίπτωση παρεμπόδισης του ελέγχου, δεν χορηγείται η άδεια λειτουργίας ή, αν αυτή έχει ήδη χορηγηθεί, ανακαλείται.
8. Η αρχή της παρ. 5 είναι αρμόδια για την παραλαβή και εξέταση καταγγελιών σχετικά με παραβάσεις του παρόντος άρθρου. Σε περίπτωση καταγγελίας, η αρμόδια αρχή υποχρεούται σε άμεσο επιτόπιο έλεγχο το αργότερο εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας από τη λήψη της καταγγελίας.
9. Το παρόν εφαρμόζονται με την επιφύλαξη του άρθρου 11, καθώς και των ειδικών διατάξεων που αφορούν στα άλογα ιπποδρομιών και τις ιπποδρομίες.
Η κυβέρνηση με αυτό το άρθρο αποκλείει τεράστια μερίδα πληθυσμού, ιδιαίτερα της επαρχίας που έχουν τα ζώα σαν οικογένεια τους και τιμούν τις θρησκευτικές κ λαογραφικές παραδόσεις. Οι ιδιοκτήτες των ζώων που χρησιμοποιούνται σε τέτοιες εκδηλώσεις, δίχως οικονομικό όφελος, έχουν μεράκι την ενασχόληση τους με αυτά, είναι πραγματικοί φιλοζωοι κ δεν πρέπει να τους στερηθεί η συμμετοχή τους στις εκδηλώσεις αυτές. Ορισμένες ελάχιστες κατακριτέες συμπεριφορές αποτελούν εξαίρεσεις κ δεν αντιπροσωπεύουν τη πλειοψηφία.Συνεπως είναι λάθος η απαγόρευση που θέτει το συγκεκριμένο άρθρο και θα πρέπει να αφαιρεθεί.
Η κυβέρνηση με αυτό το άρθρο αποκλείει τεράστια μερίδα πληθυσμού, ιδιαίτερα της επαρχίας που έχουν τα ζώα σαν οικογένεια τους και τιμούν τις θρησκευτικές κ λαογραφικές παραδόσεις. Οι ιδιοκτήτες των ζώων που χρησιμοποιούνται σε τέτοιες εκδηλώσεις, δίχως οικονομικό όφελος, έχουν μεράκι την ενασχόληση τους με αυτά, είναι πραγματικοί φιλοζωοι κ δεν πρέπει να τους στερηθεί η συμμετοχή τους στις εκδηλώσεις αυτές. Ορισμένες ελάχιστες κατακριτέες συμπεριφορές αποτελούν εξαίρεσεις κ δεν αντιπροσωπεύουν τη πλειοψηφία.Συνεπως είναι λάθος η απαγόρευση που θέτει το συγκεκριμένο άρθρο και θα πρέπει να αφαιρεθεί.
Άρθρο 14
*Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε ζώου σε πρόγραμμα ή παράσταση που διεξάγεται σε τσίρκο ή από θίασο με ποικίλο πρόγραμμα. *Απαγορεύεται η διατήρηση κάθε είδους ζώου για κάθε είδους θεάματα. * Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε ζώου σε προγράμματα και εν γένει εκδηλώσεις επιχειρήσεων ψυχαγωγικών παιχνιδιών, πίστας αυτοκινητιδίων, μουσικών συναυλιών, καθώς και σε επιδείξεις ή άλλες καλλιτεχνικές ή ψυχαγωγικές εκδηλώσεις. Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων δεν εξαιρούνται από την απαγόρευση του προηγούμενου εδαφίου. *Με την επιφύλαξη του άρθρου 11, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση ζώου σε υπαίθρια δημόσια έκθεση με σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους. *Με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 11, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση ζώου σε υπαίθρια δημόσια έκθεση για οποιαδήποτε επιχείρηση (Η ΑΠΟΚΌΜΙΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΟΦΕΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ, π χ. φωτογραφίες με πόνυ, φίδια κλπ. ΝΕΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ 8. Νέα παράγραφος με βάσει τον Ν. 2017/92 Απαγορεύεται η παραχώρηση ζώου ως ανταμοιβή ή πριμ.
Λεοντιάδου Σοφία
Πρόεδρος,
φιλοζωικού πολιτιστικού σωματείου «Φροντίζω» Απ.Μ.Π 9216/1012
ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ κανενός είδους εκμετάλλευση ζώου και για κανένα λόγο.Είτε έχει να κάνει με εθιμοτυπικές εκδηλώσεις, είτε με οποιασδήποτε άλλης μορφής εκδήλωση.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Διαφορετικά η παράδοση αιώνων χάνεται (στην Αγία Παρασκευή Λέσβου επίσημα από το 1774!) και είναι στο αίμα μας. Κατανοούμε τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν για την σωστή συμπεριφορά στα ζώα μας τα οποία φροντίζουμε 1 χρόνο για αυτήν ακριβώς την παράδοση των 2 ημερών! Αλλά ΟΧΙ να καταργηθούν. Κατανοώ τους ζωόφιλους, αλλά θα πρέπει να ληφθούν υπ` όψιν όλες οι παράμετροι χωρίς ενδοτισμό σε υστερίες.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Ο νόμος αυτός ουσιαστικά καταργεί τις θρησκευτικές παραδόσεις , τα λαϊκά και λαογραφικά έθιμα της ελληνικής επαρχίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει ασυδοσία και ανομία, αλλά θα ήταν χρήσιμο αντί να απαγορευθούν οι εκδηλώσεις να υπάρχει δυνατότητα χορήγησης βεβαίωσης από κτηνίατρο που να αποδεικνύεται η βλάβη της υγείας και η ταλαιπωρία των ζώων.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΡΘΡΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΙΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΣΤΕΡΗΣΕΙ!!!ΑΜΕΣΕΙ ΑΦΕΡΕΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ!
Η κυβέρνηση με αυτό το άρθρο αποκλείει τεράστια μερίδα πληθυσμού, ιδιαίτερα της επαρχίας που έχουν τα ζώα σαν οικογένεια τους και τιμούν τις θρησκευτικές κ λαογραφικές παραδόσεις. Οι ιδιοκτήτες των ζώων που χρησιμοποιούνται σε τέτοιες εκδηλώσεις, δίχως οικονομικό όφελος, έχουν μεράκι την ενασχόληση τους με αυτά, είναι πραγματικοί φιλοζωοι κ δεν πρέπει να τους στερηθεί η συμμετοχή τους στις εκδηλώσεις αυτές. Ορισμένες ελάχιστες κατακριτέες συμπεριφορές αποτελούν εξαίρεσεις κ δεν αντιπροσωπεύουν τη πλειοψηφία.Συνεπως είναι λάθος η απαγόρευση που θέτει το συγκεκριμένο άρθρο και θα πρέπει να αφαιρεθεί.
Πρέπει να απαγορευθούν οι θρησκευτικές τελετές με την περιφορά και θανάτωση ζώων. ΄Ελεος…Δεν είμαστε ειδωλολάτρες!
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Η κυβέρνηση με αυτό το άρθρο αποκλείει τεράστια μερίδα πληθυσμού, ιδιαίτερα της επαρχίας που έχουν τα ζώα σαν οικογένεια τους και τιμούν τις θρησκευτικές κ λαογραφικές παραδόσεις. Οι ιδιοκτήτες των ζώων που χρησιμοποιούνται σε τέτοιες εκδηλώσεις, δίχως οικονομικό όφελος, έχουν μεράκι την ενασχόληση τους με αυτά, είναι πραγματικοί φιλοζωοι κ δεν πρέπει να τους στερηθεί η συμμετοχή τους στις εκδηλώσεις αυτές. Ορισμένες ελάχιστες κατακριτέες συμπεριφορές αποτελούν εξαίρεσεις κ δεν αντιπροσωπεύουν τη πλειοψηφία.Συνεπως είναι λάθος η απαγόρευση που θέτει το συγκεκριμένο άρθρο και θα πρέπει να αφαιρεθεί.
Η κυβέρνηση με αυτό το άρθρο αποκλείει τεράστια μερίδα πληθυσμού, ιδιαίτερα της επαρχίας που έχουν τα ζώα σαν οικογένεια τους και τιμούν τις θρησκευτικές κ λαογραφικές παραδόσεις. Οι ιδιοκτήτες των ζώων που χρησιμοποιούνται σε τέτοιες εκδηλώσεις, δίχως οικονομικό όφελος, έχουν μεράκι την ενασχόληση τους με αυτά, είναι πραγματικοί φιλοζωοι κ δεν πρέπει να τους στερηθεί η συμμετοχή τους στις εκδηλώσεις αυτές. Ορισμένες ελάχιστες κατακριτέες συμπεριφορές αποτελούν εξαίρεσεις κ δεν αντιπροσωπεύουν τη πλειοψηφία.Συνεπως είναι λάθος η απαγόρευση που θέτει το συγκεκριμένο άρθρο και θα πρέπει να αφαιρεθεί.
Τα ζωα δεν ειναι εκθεματα ,ουτε προιοντα! Πρεπει να απαγορευτει τετοιου ειδους χρησιμοποιηση.
Το θαύμα του Ταύρου περιγράφει με χαρακτηριστικό τρόπο ο Χριστόφας Δ. Χατζηγιάννης στο φυλλάδιο που εκδόθηκε με τίτλο «Το Πανηγύρι του Ταύρου Αγίας Παρασκευής Λέσβου Θρύλοι – Ιστορία – Περιγραφή».
«…Ανατολικά της Αγίας Παρασκευής απλώνεται το μεγάλο πευκοδάσος, το «Τσαμλίκι». Εκτείνεται πολύ, μέχρι το Μπαλτζίκι, τον Κυδώνα. Στο βορειοανατολικό τμήμα το Τσαμλικιού, που οι αρχαίοι το έλεγαν Μακιστο, στην πλαγιά του βουνού Ταύρος, χωμένο μέσα στα πεύκα,πάνω από μία πηγή, είναι το ξωκλήσι του Αγίου Χαραλάμπους. Ανάμεσα στα ξέφωτα των πευκόκλαδων, βιγλίζει τη θάλασσα της Ανατολής και τις ακτές της Μικρασίας. Στις αρχές του 19ου αιώνα το ξωκλήσι ήταν χάλασμα. Μια μάντρα με ξερολιθιά. Δεν το λειτουργούσε κανείς, γιατί οι Μπαλτζικιώτες Τούρκοι ήταν φοβεροί. Εκεί είχε το λημέρι του ένας Καπιώτης Τούρκος νταής, που λυμαινόταν την περιοχή. Οι Αγιαπαρασκευώτες τόξεραν. Εδώ έγινε το θαύμα που στάθηκε η αφορμή του πανηγυριού του Ταύρου, σύμφωνα με την πιο έγκυρη παράδοση.
Τότε, λοιπόν, ένας Αγιοπαρασκευώτης ζευγάς, που λεγόταν Μαλομύτης, έχασε το ταυρί του. Πήρε το δρόμο αναζητώντας τα ίχνη του, που έπεφταν στο Τσαμλίκι. ώρες πλανιόταν εκεί κι άθελά του πάτησε την απάτητη από πόδι Χριστιανικό περιοχή του Ταύρου. Αλλά ταυρί δεν φαινόταν. Απελπισμένος, μουσκίδι στον ιδρώτα, ανέβηκε σε ένα ξέφωτο να θωρήσει τα γύρω. Και …να σου παρουσιάζεται μπρος του ένας καλόγερος ψηλός, ξερακιανός, με άσπρη γενειάδα. «Το ταυρί σου θα το βρεις εκεί» του λέει και του δείχνει πιο πέρα, κατά τον μαντρότοιχο, που ήταν το ξωκλήσι. Γυρίζει ο Μαλομύτης, να τον ρωτήσει ποιος είναι και πούθε έρχεται. Ο καλόγερος άφαντος… Του φωνάζει και τον καλεί… Τίποτα. Κάνει τότε το σημείο του Σταυρού και τραβά κατά τη μάντρα. Είδε το ξωκλήσι του Αγίου Χαραλάμπους και κατάλαβε πως ο καλόγερος ήταν οπτασία θεϊκή, ήταν ο Άγιος… Φρίκη και ρίγος τον κατέλαβε, πέφτει γονατιστός και προσκυνά τη Χάρη του. Κοιτάζει τριγύρω. Ερημιά! Ταυρί πουθενά. Ο Μαλομύτης γαλήνεψε κι έκανε κατά τη πηγή, δυο βήματα πιο κάτω, να ξεπλύνει τον ιδρώτα και να δροσίσει το στόμα του. Μα έτσι καθώς σκύβει στην πηγή, παίρνει η ματιά του καταντίκρυ, πιο πίσω από το ξωκλήσι τον Τούρκο νταή, το λήσταρχο της περιοχής, αγριάνθρωπο, με τη κουμπούρα στο χέρι. Κι ο Τούρκος, καθώς ανταμώθηκαν οι ματιές τους, έσυρε φωνή «Έλα δω, ρε γκιαούρη…». Ο Μαλομύτης τρομαγμένος, με ξερό λαρύγγι, πλησίασε. «Τι γυρεύεις εδώ», του κάνει ο Τούρκος. Το και το αφέντι, του απαντά και του λέγει για το χαμένο ταυρί. «Το ταυρί σου το ‘χω γω, κι έλα να στο δώσω, κι έχε χάρη σ’ αυτόν τον Άγιο προσκυνάς καημένε… Τρεις φορές σ’ έβαλα σημάδι, όταν ήσουν γονατιστός στο μαντρί, μα και τις τρεις σ’ έχανα από μπρος μου την ώρα που ‘ταν να σου ρίξω. Σ’ έκρυβε αυτός ο Άγιός σου… Πάρε λοιπόν το ταυρί και σύρε στο χωριό σου. Μα να ξανάρθεις να γιορτάσεις εδώ τον Άγιο που σε γλύτωσε…»
AYTH EINAI H ISTORIA ΑΠΟ ΤΟ 1774 Κ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΩΣ ΤΩΡΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΣΕΒΑΣΒΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ …
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ DOKIMANTER APO OLON ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΧΡΙ Κ ΤΟ HISTORI EXEI KANEI
χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ!
Η κυβέρνηση με αυτό το άρθρο αποκλείει τεράστια μερίδα πληθυσμού, ιδιαίτερα της επαρχίας που έχουν τα ζώα σαν οικογένεια τους και τιμούν τις θρησκευτικές κ λαογραφικές παραδόσεις. Οι ιδιοκτήτες των ζώων που χρησιμοποιούνται σε τέτοιες εκδηλώσεις, δίχως οικονομικό όφελος, έχουν μεράκι την ενασχόληση τους με αυτά, είναι πραγματικοί φιλοζωοι κ δεν πρέπει να τους στερηθεί η συμμετοχή τους στις εκδηλώσεις αυτές. Ορισμένες ελάχιστες κατακριτέες συμπεριφορές αποτελούν εξαίρεσεις κ δεν αντιπροσωπεύουν τη πλειοψηφία.Συνεπως είναι λάθος η απαγόρευση που θέτει το συγκεκριμένο άρθρο και θα πρέπει να αφαιρεθεί.
Η χρησιμοποίηση ζώου σε θρησκευτικές εκδηλώσεις και λαϊκές – λαογραφικές παραδόσεις σε καμία περίπτωση δεν συνιστά κακοποίηση.Οι άνθρωποι που συμμετέχουν με τα ζώα τους σ’ αυτές τις εκδηλώσεις είναι φίλοι των ζώων και τα φροντίζουν με το καλύτερο τρόπο, πολλές φορές μάλιστα αποτελούν μέλη της οικογένειας τους.δεν είναι δυνατόν εν έτει 2021 κάποιοι αυθαίρετα κ αόριστα να θεωρούν ότι δήθεν κακοποιούνται τα ζώα απλά συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις. Συνεπώς δεν πρέπει να απαγορευτεί η χρησιμοποίηση των ζώων σε εκδηλώσεις οι οποίες δεν αποσκοπούν σε οικονομικά οφέλη. Τυχόν καταγγελία κακοποιήσης πρέπει να φέρει βεβαίωση κτηνιάτρου ο οποίος είναι ο μόνος αρμόδιος για να κρίνει εάν υπάρχει κακοποίηση η όχι.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Όχι στην κακοποίηση ναι στην παράδοση κ στο έθιμο, κυνηγήστε τον κακοποιητη όχι τους νόμιμους ιδιοκτήτες αλόγων που τα φροντίζουν καλύτερα από τα παιδιά τους
Αν ξεκινούσαμε από μια απλή,αλλά δύσκολα αποδεκτή παραδοχή από όλους/ες μας ότι τα ζώα δεν είναι αντικείμενα για να έχουν ιδιοκτήτη,κάθε περαιτέρω συζήτηση θα ήταν άχρηστη και η απάντηση αυτονόητη…
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ. Ο νόμος αυτός ουσιαστικά καταργεί τις θρησκευτικές παραδόσεις , τα λαϊκά και λαογραφικά έθιμα της ελληνικής επαρχίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει ασυδοσία και ανομία, αλλά θα ήταν χρήσιμο αντί να απαγορευθούν οι εκδηλώσεις να υπάρχει δυνατότητα χορήγησης βεβαίωσης από κτηνίατρο που να αποδεικνύεται η βλάβη της υγείας και η ταλαιπωρία των ζώων
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ. Ο νόμος αυτός ουσιαστικά καταργεί τις θρησκευτικές παραδόσεις , τα λαϊκά και λαογραφικά έθιμα της ελληνικής επαρχίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει ασυδοσία και ανομία, αλλά θα ήταν χρήσιμο αντί να απαγορευθούν οι εκδηλώσεις να υπάρχει δυνατότητα χορήγησης βεβαίωσης από κτηνίατρο που να αποδεικνύεται η βλάβη της υγείας και η ταλαιπωρία των ζώων
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ. Ο νόμος αυτός ουσιαστικά καταργεί τις θρησκευτικές παραδόσεις , τα λαϊκά και λαογραφικά έθιμα της ελληνικής επαρχίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει ασυδοσία και ανομία, αλλά θα ήταν χρήσιμο αντί να απαγορευθούν οι εκδηλώσεις να υπάρχει δυνατότητα χορήγησης βεβαίωσης από κτηνίατρο που να αποδεικνύεται η βλάβη της υγείας και η ταλαιπωρία των ζώων
.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ. Ο νόμος αυτός ουσιαστικά καταργεί τις θρησκευτικές παραδόσεις , τα λαϊκά και λαογραφικά έθιμα της ελληνικής επαρχίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει ασυδοσία και ανομία, αλλά θα ήταν χρήσιμο αντί να απαγορευθούν οι εκδηλώσεις να υπάρχει δυνατότητα χορήγησης βεβαίωσης από κτηνίατρο που να αποδεικνύεται η βλάβη της υγείας και η ταλαιπωρία των ζώων
Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε
ζώου σε πρόγραμμα ή παράσταση που διεξάγεται σε τσίρκο ή από θίασο με ποικίλο
πρόγραμμα.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ
❖ Απαγορεύεται η διατήρηση κάθε είδους ζώου για κάθε είδους θεάματα.
2. Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε
ζώου σε προγράμματα και εν γένει εκδηλώσεις επιχειρήσεων ψυχαγωγικών παιχνιδιών,
πίστας αυτοκινητιδίων, μουσικών συναυλιών, καθώς και σε επιδείξεις ή άλλες καλλιτεχνικές
ή ψυχαγωγικές εκδηλώσεις. Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών
παραδόσεων δεν εξαιρούνται από την απαγόρευση του προηγούμενου εδαφίου.
3. Με την επιφύλαξη του άρθρου 11, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση ζώου σε υπαίθρια
δημόσια έκθεση με σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ
❖ Με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 11, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση ζώου σε υπαίθρια δημόσια έκθεση για οποιαδήποτε επιχείρηση (Η ΑΠΟΚΌΜΙΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΟΦΕΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ, π χ. φωτογραφίες με πόνυ, φίδια κλπ.
ΝΕΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ
❖ 8. Νέα παράγραφος με βάσει τον Ν. 2017/92 Απαγορεύεται η παραχώρηση ζώου ως ανταμοιβή ή πριμ.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ. Ο νόμος αυτός ουσιαστικά καταργεί τις θρησκευτικές παραδόσεις , τα λαϊκά και λαογραφικά έθιμα της ελληνικής επαρχίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει ασυδοσία και ανομία, αλλά θα ήταν χρήσιμο αντί να απαγορευθούν οι εκδηλώσεις να υπάρχει δυνατότητα χορήγησης βεβαίωσης από κτηνίατρο που να αποδεικνύεται η βλάβη της υγείας και η ταλαιπωρία των ζώων
Είναι αδιανόητο να συζητάμε εν έτει 2021 το αν θα στειρώνουμε τα χιλιάδες αδέσποτα της χώρας που που γίνονται αντικείμενο κακοποίησης με τον χειρότερο τρόπο από τους ανθρώπους.
Είναι αδιανόητο να θεωρούμε έθιμο, παράδοση, διασκέδαση την κακοποίηση των ζώων. Το να περιφέρεις τον ταύρο, την κατσίκα, το άλογο, το γαϊδούρι είναι κακοποίηση, όχι παράδοση. Οι ιππικές επιδείξεις είναι κακοποίηση, όχι διασκέδαση.
Πρέπει η κοινωνία να προχωρήσει επιτέλους μπροστά. Να καταλάβουμε ότι τα ζώα δεν υπάρχουν ούτε για τις παραδόσεις μας ούτε για τη διασκέδασή μας. Όσο περίεργο και αν μας φαίνεται αυτό.
Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε
ζώου σε πρόγραμμα ή παράσταση που διεξάγεται σε τσίρκο ή από θίασο με ποικίλο
πρόγραμμα.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Απαγορεύεται η διατήρηση κάθε είδους ζώου για κάθε είδους θεάματα.
2. Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε
ζώου σε προγράμματα και εν γένει εκδηλώσεις επιχειρήσεων ψυχαγωγικών παιχνιδιών,
πίστας αυτοκινητιδίων, μουσικών συναυλιών, καθώς και σε επιδείξεις ή άλλες καλλιτεχνικές
ή ψυχαγωγικές εκδηλώσεις. Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών
παραδόσεων δεν εξαιρούνται από την απαγόρευση του προηγούμενου εδαφίου.
3. Με την επιφύλαξη του άρθρου 11, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση ζώου σε υπαίθρια
δημόσια έκθεση με σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 11, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση ζώου σε υπαίθρια δημόσια έκθεση για οποιαδήποτε επιχείρηση (Η ΑΠΟΚΌΜΙΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΟΦΕΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ, π χ. φωτογραφίες με πόνυ, φίδια κλπ.
ΝΕΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ
8. Νέα παράγραφος με βάσει τον Ν. 2017/92 Απαγορεύεται η παραχώρηση ζώου ως ανταμοιβή ή πριμ.
Απαγόρευση χρήσης ζώων για οποιονδήποτε λόγο θεάματος και ψυχαγωγίας τώρα!
Να «απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε ζώου σε πρόγραμμα ή παράσταση που διεξάγεται σε τσίρκο ή από θίασο με ποικίλο πρόγραμμα», όπως αναφέρει το άρθρο και «για οποιονδήποτε λόγο».
Είναι αδιανόητο το 2021 να κακοποιούμε ζώα στα πλαίσια «παραδόσεων» «επιδείξεων» (ιπποειδών) κλπ.
Δεν νοείται να θεωρούμε την κακοποίηση «παράδοση» ή διασκέδαση.
Ο νόμος πρέπει να είναι απόλυτος: Η κακοποίηση είναι κακοποίηση για όποιον λόγο και να συμβαίνει.
Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε
ζώου σε πρόγραμμα ή παράσταση που διεξάγεται σε τσίρκο ή από θίασο με ποικίλο
πρόγραμμα.
ΠΡΟΤΑΣΗ
❖ Απαγορεύεται η διατήρηση κάθε είδους ζώου για κάθε είδους θεάματα.
2. Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε
ζώου σε προγράμματα και εν γένει εκδηλώσεις επιχειρήσεων ψυχαγωγικών παιχνιδιών,
πίστας αυτοκινητιδίων, μουσικών συναυλιών, καθώς και σε επιδείξεις ή άλλες καλλιτεχνικές
ή ψυχαγωγικές εκδηλώσεις. Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών
παραδόσεων δεν εξαιρούνται από την απαγόρευση του προηγούμενου εδαφίου.
3. Με την επιφύλαξη του άρθρου 11, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση ζώου σε υπαίθρια
δημόσια έκθεση με σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους.
ΠΡΟΤΑΣΗ
❖ Με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 11, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση ζώου σε υπαίθρια δημόσια έκθεση για οποιαδήποτε επιχείρηση (Η ΑΠΟΚΌΜΙΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΟΦΕΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ, π χ. φωτογραφίες με πόνυ, φίδια κλπ.
ΝΕΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ
❖ 8. Νέα παράγραφος με βάσει τον Ν. 2017/92 Απαγορεύεται η παραχώρηση ζώου ως ανταμοιβή ή πριμ.
________________________________________
Μετάβαση στο περιεχόμενο
Γεωργικό Σωματείο «Η ΠΡΟΟΔΟΣ»
ΜΕΝΟΥΑναζήτηση
Το θαύμα του Ταύρου
ON 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 BY GSPROODOS
Το θαύμα του Ταύρου περιγράφει με χαρακτηριστικό τρόπο ο Χριστόφας Δ. Χατζηγιάννης στο φυλλάδιο που εκδόθηκε με τίτλο «Το Πανηγύρι του Ταύρου Αγίας Παρασκευής Λέσβου Θρύλοι – Ιστορία – Περιγραφή».
«…Ανατολικά της Αγίας Παρασκευής απλώνεται το μεγάλο πευκοδάσος, το «Τσαμλίκι». Εκτείνεται πολύ, μέχρι το Μπαλτζίκι, τον Κυδώνα. Στο βορειοανατολικό τμήμα το Τσαμλικιού, που οι αρχαίοι το έλεγαν Μακιστο, στην πλαγιά του βουνού Ταύρος, χωμένο μέσα στα πεύκα,πάνω από μία πηγή, είναι το ξωκλήσι του Αγίου Χαραλάμπους. Ανάμεσα στα ξέφωτα των πευκόκλαδων, βιγλίζει τη θάλασσα της Ανατολής και τις ακτές της Μικρασίας. Στις αρχές του 19ου αιώνα το ξωκλήσι ήταν χάλασμα. Μια μάντρα με ξερολιθιά. Δεν το λειτουργούσε κανείς, γιατί οι Μπαλτζικιώτες Τούρκοι ήταν φοβεροί. Εκεί είχε το λημέρι του ένας Καπιώτης Τούρκος νταής, που λυμαινόταν την περιοχή. Οι Αγιαπαρασκευώτες τόξεραν. Εδώ έγινε το θαύμα που στάθηκε η αφορμή του πανηγυριού του Ταύρου, σύμφωνα με την πιο έγκυρη παράδοση.
Τότε, λοιπόν, ένας Αγιοπαρασκευώτης ζευγάς, που λεγόταν Μαλομύτης, έχασε το ταυρί του. Πήρε το δρόμο αναζητώντας τα ίχνη του, που έπεφταν στο Τσαμλίκι. ώρες πλανιόταν εκεί κι άθελά του πάτησε την απάτητη από πόδι Χριστιανικό περιοχή του Ταύρου. Αλλά ταυρί δεν φαινόταν. Απελπισμένος, μουσκίδι στον ιδρώτα, ανέβηκε σε ένα ξέφωτο να θωρήσει τα γύρω. Και …να σου παρουσιάζεται μπρος του ένας καλόγερος ψηλός, ξερακιανός, με άσπρη γενειάδα. «Το ταυρί σου θα το βρεις εκεί» του λέει και του δείχνει πιο πέρα, κατά τον μαντρότοιχο, που ήταν το ξωκλήσι. Γυρίζει ο Μαλομύτης, να τον ρωτήσει ποιος είναι και πούθε έρχεται. Ο καλόγερος άφαντος… Του φωνάζει και τον καλεί… Τίποτα. Κάνει τότε το σημείο του Σταυρού και τραβά κατά τη μάντρα. Είδε το ξωκλήσι του Αγίου Χαραλάμπους και κατάλαβε πως ο καλόγερος ήταν οπτασία θεϊκή, ήταν ο Άγιος… Φρίκη και ρίγος τον κατέλαβε, πέφτει γονατιστός και προσκυνά τη Χάρη του. Κοιτάζει τριγύρω. Ερημιά! Ταυρί πουθενά. Ο Μαλομύτης γαλήνεψε κι έκανε κατά τη πηγή, δυο βήματα πιο κάτω, να ξεπλύνει τον ιδρώτα και να δροσίσει το στόμα του. Μα έτσι καθώς σκύβει στην πηγή, παίρνει η ματιά του καταντίκρυ, πιο πίσω από το ξωκλήσι τον Τούρκο νταή, το λήσταρχο της περιοχής, αγριάνθρωπο, με τη κουμπούρα στο χέρι. Κι ο Τούρκος, καθώς ανταμώθηκαν οι ματιές τους, έσυρε φωνή «Έλα δω, ρε γκιαούρη…». Ο Μαλομύτης τρομαγμένος, με ξερό λαρύγγι, πλησίασε. «Τι γυρεύεις εδώ», του κάνει ο Τούρκος. Το και το αφέντι, του απαντά και του λέγει για το χαμένο ταυρί. «Το ταυρί σου το ‘χω γω, κι έλα να στο δώσω, κι έχε χάρη σ’ αυτόν τον Άγιο προσκυνάς καημένε… Τρεις φορές σ’ έβαλα σημάδι, όταν ήσουν γονατιστός στο μαντρί, μα και τις τρεις σ’ έχανα από μπρος μου την ώρα που ‘ταν να σου ρίξω. Σ’ έκρυβε αυτός ο Άγιός σου… Πάρε λοιπόν το ταυρί και σύρε στο χωριό σου. Μα να ξανάρθεις να γιορτάσεις εδώ τον Άγιο που σε γλύτωσε…».«
Στη παρ. 1 και 2 να προστεθεί «κάθε είδους ζώου».
1. Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε ΕΙΔΟΥΣ ζώου σε πρόγραμμα ή παράσταση που διεξάγεται σε τσίρκο ή από θίασο με ποικίλο πρόγραμμα και σε ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΘΕΑΜΑΤΑ
2. Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε ΕΙΔΟΥΣ ζώου σε προγράμματα και εν γένει εκδηλώσεις επιχειρήσεων ψυχαγωγικών παιχνιδιών, πίστας αυτοκινητιδίων, μουσικών συναυλιών, καθώς και σε επιδείξεις ή άλλες καλλιτεχνικές ή ψυχαγωγικές εκδηλώσεις. Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων δεν εξαιρούνται από την απαγόρευση του προηγούμενου εδαφίου.
Η παρ. 3 να διαμορφωθεί ως:
Με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 11, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση ζώου σε υπαίθρια δημόσια έκθεση για οποιαδήποτε επιχείρηση (Η ΑΠΟΚΌΜΙΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΟΦΕΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ, π χ. φωτογραφίες με πόνυ, φίδια κλπ.
ΝΕΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ
8. Νέα παράγραφος με βάσει τον Ν. 2017/92 Απαγορεύεται η παραχώρηση ζώου ως ανταμοιβή ή πριμ.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Ο νόμος αυτός ουσιαστικά καταργεί τις θρησκευτικές παραδόσεις , τα λαϊκά και λαογραφικά έθιμα της ελληνικής επαρχίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει ασυδοσία και ανομία, αλλά θα ήταν χρήσιμο αντί να απαγορευθούν οι εκδηλώσεις να υπάρχει δυνατότητα χορήγησης βεβαίωσης από κτηνίατρο που να αποδεικνύεται η βλάβη της υγείας και η ταλαιπωρία των ζώων.
ΣΧΟΛΙΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 14 ΠΑΡ. 2
Αγαπητοί κύριοι-κυρίες,
Θεωρώ αδιανόητο να καταργηθεί η συμμετοχή ζώων στο πλαίσιο τήρησης τοπικών – λαϊκών παραδόσεων – εθίμων. Εφόσον παρατηρηθεί συμβάν κακοποίησης ζώου από συγκεκριμένο ιδιοκτήτη ή οποιονδήποτε τρίτο, εννοείται ότι θα πρέπει να υφίσταται τις προβλεπόμενες από το νόμο κυρώσεις ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ παραβάτης και ΜΟΝΟ. Γιατί να υφιστάμεθα κυρώσεις και εμείς οι υπόλοιποι που επιθυμούμε τη διατήρηση των παραδόσεων και των εθίμων του τόπου μας, οι οποίοι δεν παραβατούμε; Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.
Με τη λογική της γενίκευσης που διακατέχει το παρόν άρθρο, αναμένω να συμπεριληφθεί άρθρο στο παρόν υπό διαβούλευση νομοχέδιο που να καταργεί την οδήγηση στη Χώρα, διότι τα περιστατικά θανάτωσης – κακοποίησης ζώων από τη συμπεριφορά ασυνείδητων οδηγών μηχανοκίνητων οχημάτων, είναι σαφώς πάρα πολλά.
Τέλος, από την προσωπική μου εμπειρία έχω να καταθέσω ότι οι ιδιοκτήτες των ζώων και δη των αλόγων, που συμμετέχουν σε πανηγύρια και εκδηλώσεις, στο πλαίσιο διατήρησης των τοπικών παραδόσεων – εθίμων, αγαπούν και φροντίζουν τα ζώα τους περισσότερο και από άνθρωπο.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Ο νόμος αυτός ουσιαστικά καταργεί τις θρησκευτικές παραδόσεις , τα λαϊκά και λαογραφικά έθιμα της ελληνικής επαρχίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει ασυδοσία και ανομία, αλλά θα ήταν χρήσιμο αντί να απαγορευθούν οι εκδηλώσεις να υπάρχει δυνατότητα χορήγησης βεβαίωσης από κτηνίατρο που να αποδεικνύεται η βλάβη της υγείας και η ταλαιπωρία των ζώων.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Ο νόμος αυτός ουσιαστικά καταργεί τις θρησκευτικές παραδόσεις , τα λαϊκά και λαογραφικά έθιμα της ελληνικής επαρχίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει ασυδοσία και ανομία, αλλά θα ήταν χρήσιμο αντί να απαγορευθούν οι εκδηλώσεις να υπάρχει δυνατότητα χορήγησης βεβαίωσης από κτηνίατρο που να αποδεικνύεται η βλάβη της υγείας και η ταλαιπωρία των ζώων.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Ο νόμος αυτός ουσιαστικά καταργεί τις θρησκευτικές παραδόσεις , τα λαϊκά και λαογραφικά έθιμα της ελληνικής επαρχίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει ασυδοσία και ανομία, αλλά θα ήταν χρήσιμο αντί να απαγορευθούν οι εκδηλώσεις να υπάρχει δυνατότητα χορήγησης βεβαίωσης από κτηνίατρο που να αποδεικνύεται η βλάβη της υγείας και η ταλαιπωρία των ζώων.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Ο νόμος αυτός ουσιαστικά καταργεί τις θρησκευτικές παραδόσεις , τα λαϊκά και λαογραφικά έθιμα της ελληνικής επαρχίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει ασυδοσία και ανομία, αλλά θα ήταν χρήσιμο αντί να απαγορευθούν οι εκδηλώσεις να υπάρχει δυνατότητα χορήγησης βεβαίωσης από κτηνίατρο που να αποδεικνύεται η βλάβη της υγείας και η ταλαιπωρία των ζώων.
Η χρησιμοποίηση ζώων σε Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών παραδόσεων οι οποίες δεν έχουν σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους εφόσον φέρουν βεβαίωση μη κακοποίησης από κτηνίατρο ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.
Ο νόμος αυτός ουσιαστικά καταργεί τις θρησκευτικές παραδόσεις , τα λαϊκά και λαογραφικά έθιμα της ελληνικής επαρχίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει ασυδοσία και ανομία, αλλά θα ήταν χρήσιμο αντί να απαγορευθούν οι εκδηλώσεις να υπάρχει δυνατότητα χορήγησης βεβαίωσης από κτηνίατρο που να αποδεικνύεται η βλάβη της υγείας και η ταλαιπωρία των ζώων.
ΆΡΘΡΟ 14Απαγόρευση συμμετοχής ζώων σε κάθε είδους θεάματα και άλλες συναφείς δραστηριότητες
http://www.opengov.gr/ypes/?p=7905
Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε
ζώου σε πρόγραμμα ή παράσταση που διεξάγεται σε τσίρκο ή από θίασο με ποικίλο
πρόγραμμα.
ΠΡΟΤΑΣΗ
❖ Απαγορεύεται η διατήρηση κάθε είδους ζώου για κάθε είδους θεάματα.
2. Απαγορεύεται η συμμετοχή, με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, κάθε
ζώου σε προγράμματα και εν γένει εκδηλώσεις επιχειρήσεων ψυχαγωγικών παιχνιδιών,
πίστας αυτοκινητιδίων, μουσικών συναυλιών, καθώς και σε επιδείξεις ή άλλες καλλιτεχνικές
ή ψυχαγωγικές εκδηλώσεις. Εκδηλώσεις στο πλαίσιο τήρησης λαϊκών ή τοπικών
παραδόσεων δεν εξαιρούνται από την απαγόρευση του προηγούμενου εδαφίου.
3. Με την επιφύλαξη του άρθρου 11, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση ζώου σε υπαίθρια
δημόσια έκθεση με σκοπό την αποκόμιση οικονομικού οφέλους.
ΠΡΟΤΑΣΗ
❖ Με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 11, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση ζώου σε υπαίθρια δημόσια έκθεση για οποιαδήποτε επιχείρηση (Η ΑΠΟΚΌΜΙΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΟΦΕΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ, π χ. φωτογραφίες με πόνυ, φίδια κλπ.
ΝΕΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ
❖ 8. Νέα παράγραφος με βάσει τον Ν. 2017/92 Απαγορεύεται η παραχώρηση ζώου ως ανταμοιβή ή πριμ.
________________________________________