Άρθρο 17 Πλήρωση θέσεων ετών 2024 – 2025 από τους επιτυχόντες της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022

 

  1. Οι εγκριθείσες θέσεις του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) των ετών 2024 και 2025 πληρούνται κατόπιν έκδοσης νέας προκήρυξης από επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, σύμφωνα με τη βαθμολογία τους στη γραπτή εξέταση και το κριτήριο της εντοπιότητας, όπου προβλέπεται. Για όσες θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν από τη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται, σύμφωνα με τα ανωτέρω, νέα γραπτή εξέταση για συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες.
  2. Σε κάθε περίπτωση οι πίνακες επιτυχόντων της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022 παύουν να ισχύουν από την έκδοση της βαθμολογίας επόμενης γραπτής διαδικασίας για τις κατηγορίες Π.Ε. και Τ.Ε..
  3. Ειδικά για τις προκηρύξεις 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023 του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεων των κατηγοριών Τ.Ε. και Π.Ε. αντίστοιχα (β΄ στάδιο) του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, οι κενές θέσεις που προκύπτουν μετά από δύο αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης του φορέα, επαναπροκηρύσσονται.

 

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 14:11 | user8889

    Προβλέπεται κατάργηση της μοριοδότησης των επιπλέον προσόντων ή έχει γίνει λάθος διατύπωση;

    Δηλαδή θα μετράει μόνο ο βαθμός της γραπτής δοκιμασίας σε θέματα γνώσεων άσχετα με το εκάστοτε γνωστικό αντικείμενο της κάθε ειδικότητας; και αυτό θεωρείτε δίκαιο;

    αν η εξέταση αφορούσε αποκλειστικά σε θέματα γνώσεων πάνω στο αντικείμενο του καθενός να καταλάβω την κατάργηση της μοριοδότησης των τυπικών προσόντων.

    τώρα φαίνεται εντελώς παράλογο άτομα καταρτησμένα μέσω περαιτέρω σπουδών και εμπειρίας να χάνουν μόρια.

    Επιπλέον είναι δυνατόν το β σκέλος της κύριας 2Γ/2022 προκήρυξης να έχει διαφορετικά προσόντα μοριοδότησης; δηλαδή άλλη μοριοδότηση η 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023 και άλλη μοριοδότηση οι επερχόμενες προκηρύξεις, δηλαδή στη μια προκήρυξη να είσαι στην κατάταξη πχ. 100ος και στην άλλη 130ος και αντίστροφα;

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 14:29 | Βενετία

    Κοποασαμε διαβάσαμε πετύχαμε και θα μείνουμε αδιόριστοι,δεν μπορεί να λήξουμε πρέπει να υπάρχει μέριμνα και για εμας,γιατί μόνο εντοπιότητα και όχι εστω προϋπηρεσία????

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 14:25 | Μιχαηλ

    1)Οι προγραμματισμένες προσλήψεις των ετών 2024 και 2025 θα πρέπει να γίνουν εξ ολοκλήρου από τους επιτυχόντες του Δεύτερου Πανελληνίου Γραπτού Διαγωνισμού που θα έπρεπε ήδη να εχει προκηρυχθεί οπως προβλέπει ο Νομος και όχι Απο τον Πρωτο Πανελλήνιο Διαγωνισμο ο οποιός ηδη πήρε παραπάνω θέσεις απο τις προβλεπόμενες. Χρειάζεται μια επίσημη και ξεκάθαρη ανακοίνωση του Υπουργείου

    2)Ότι δεν Γίνεται άμεσα ο Δεύτερος Πανελλήνιος διαγωνισμός όπως προβλέπει ο Νόμος επαναφέρει την δυσπιστία πολλών πολιτών στους δίκαιους και αξιοκρατικούς διορισμούς

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 14:50 | Χ.Τ

    Κάνατε τον διαγωνισμό 2Γ/2022 βάση του Νόμου 4765/2021

    Το Άρθρο 12 προέβλεπε την μοριοδότηση

    Βάση αυτού του Νόμου Διαγωνιστήκαμε

    Τώρα πάτε να καταργήσετε το Νόμο στη μέση της διαδικασίας

    Εμπαιγμός, απίστευτο

    Η θα επικρατήσει η λογική και θα πάρετε πίσω αυτή τη διάταξη ή θα κινηθούμε δικαστικά

    Τεράστια Κοροϊδία θα μπλοκάρει όλο το σύστημα από τις δικαστικές προσφυγές και τις ενστάσεις

    Όλα έχουν ένα όριο. Έλεος

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 14:16 | Π. Σ.

    Δεν είναι δυνατόν να καταργούνται προσόντα όπως εμπειρία, μεταπτυχιακα,διδιδακτορίκα και γλώσσες, που αποκτήθηκαν με κόπο και θυσίες και ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και παραγωγικότητα για να ενισχυθεί η εντοπιότητα.

    Χρειαζόμαστε ένα Δημόσιο που δουλεύει ή ένα Δημόσιο που καλύπτονται οι θέσεις?

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 14:26 | Κωνσταντίνος9

    Μπράβο σας για την απόφαση να δοθούν και οι θέσεις του 2025 στον πρώτο πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό 2Γ/2022 καθώς και για την έστω πρόσκαιρη αλλαγή στη μοριοδότηση.
    Με αμφότερες τις αποφάσεις θα στελεχωθεί πολύ πιο γρήγορα η διοίκηση και με ακόμα πιο αξιοκρατικό τρόπο (υπολογισμός μόνο βαθμολογίας γραπτής εξέτασης και εντοπιότητας).
    Σχετικά όμως με την επαναπροκηρύξη κενών θέσεων που θα προκύπτουν μετά από δύο αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης του φορέα, θεωρώ πως είναι πολύ λίγες οι δυο προσπάθειες αναπλήρωσης των θέσεων και αδικούν όσους συμμετείχαν.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 14:00 | Γιάννης

    Δυστυχώς στην Ελλάδα πάντα επικρατεί η διχόνοια οι μεν με πολλά προσόντα δεν θέλουν να χάσουν τα μόρια τους οι δε που δεν έχουν τυπικά προσόντα θέλουν να μετρήσει μόνο το γραπτό, όσοι έχουν εντοπιότητα θέλουν να αυξηθεί η μοριοδοτηση της όσοι δεν έχουν δεν θέλουν να υπάρχει εντοπιότητα.Ασχετα με την σκοπιμότητα του καθενός ,το να αλλάζουν οι όροι μιας προκήρυξης στην μέση της διαδικασίας είναι παράνομο, άδικο, ανήθικο και κοροϊδία… οτιδήποτε θέλετε να ψηφίσετε να ισχύσει από το επόμενο γραπτό διαγωνισμό ώστε να ξέρει ο κάθε υποψήφιος τι του γίνεται και όχι να αλλάζετε κάθε φορά τους κανόνες του παιχνιδιού…δεν θα πληρώσει ο κάθε υποψήφιος την ανεπάρκεια σας για την επιτάχυνση των προσλήψεων και των διαδικασιών ή των αναπληρωσεων με κάθε νομοθετική ρύθμιση που κάνετε για να καλύψετε τα κενά σας….

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 14:09 | Παναγιώτα Ζερβοπούλου

    Σημαντικές αλλαγές στα κριτήρια πρόσληψης σε σχέση με τις προκηρύξεις 2ΓΒ και 3ΓΒ του 2023 θα οδηγήσουν σε προσφυγές στα δικαστήρια. Θα Είναι κρίμα να επαναληφθεί το φιάσκο παλαιότερων διαγωνισμών με υποθέσεις να εκκρεμούν για χρόνια στα δικαστηρια. Αυτός δεν είναι τρόπος για επίσπευση των διαδικασιών. Η κατάργηση των τυπικών προσόντων δεν είναι ούτε δίκαιη ούτε λειτουργική λύση.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 14:32 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    1) Οι προγραμματισμένες προσλήψεις των ετών 2024 και 2025 θα πρέπει να γίνουν εξ ολοκλήρου από τους επιτυχόντες του Πανελληνίου Γραπτού Διαγωνισμού 2Γ/2022 και όχι μόνο ένα μέρος αυτών του 2025 (όπως έχει επανειλημμένως γραφτεί σε άρθρα στο διαδίκτυο). Χρειάζεται μια επίσημη και ξεκάθαρη ανακοίνωση του Υπουργείου η οποία δεν θα επιδέχεται προσωπικές και υποκειμενικές ερμηνείες. Ταυτόχρονα, η καθυστέρηση των διαδικασιών δεν πρέπει να λειτουργήσει αρνητικά προς τους επιτυχόντες με το να λήξουν οι πίνακες καθώς δεν αποτελεί δική τους ευθύνη. Ως εκ τούτου, θα ήταν δίκαιο να δοθεί η απαραίτητη παράταση.

    2) Επιπλέον, χρειάζεται επισήμως να διευκρινιστεί ότι όσοι επιτυχόντες περιλαμβάνονται ήδη στον πίνακα των διοριστέων δεν θα μπορούν να αιτηθούν νέες θέσεις στην επερχόμενη προκήρυξη καθώς αυτό θα καθυστερήσει περαιτέρω την διαδικασία των διορισμών δημιουργώντας επιπλέον όγκο στο ΑΣΕΠ. Η αίτηση-δήλωση προτιμήσεων θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά και να γίνεται έπειτα από ώριμη σκέψη από τους υποψηφίους και όχι να δηλώνουν θέσεις τις οποίες δεν επιθυμούν πραγματικά να καταλάβουν. Ας πάρουμε ως παράδειγμα το πως γίνεται η διαδικασία με τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Εφόσον δήλωσαν μια περιοχή και προσελήφθησαν σε αυτή, δεν τους δίνεται το δικαίωμα να επιλέξουν «καλύτερη» θέση μετέπειτα γεγονός που επισπεύδει τις διαδικασίες και δεν δημιουργεί αχρείαστη αναστάτωση στους υπόλοιπους υποψηφίους. Ειδικότερα δε, όταν υπάρχει ο κίνδυνος να «λήξουν» οι πίνακες.

    3) Στον εν λόγω διαγωνισμό εξετάστηκαν πολλές χιλιάδες ανθρώπων, όμως εν τέλει λιγότεροι από 15.000 κατάφεραν να περάσουν την προβλεπόμενη βάση. Παρόλο τον μικρό αριθμό επιτυχόντων οι διαδικασίες έχουν καθυστερήσει σημαντικά και το ΑΣΕΠ φαίνεται πως δυσκολεύεται να διαχειριστεί τον μικρό(!) όγκο των 15.000 επιτυχόντων. Μετά την ήδη πρόσληψη περίπου 5.000 επιτυχόντων και με την μελλοντική προκήρυξη άλλων τόσων θέσεων, οι εναπομείναντες επιτυχόντες θα είναι περίπου 5.000. Ένας πλήρως διαχειρίσιμος αριθμός φακέλων που θα βοηθήσει το σύστημα να «ξεμπλοκάρει». Ωστόσο, με έκπληξη και απογοήτευση οι επιτυχόντες διαπιστώνουν ότι αντί να δοθεί προτεραιότητα στον «ξεσκαρταρισμένο» όγκο φακέλων, θα προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός με χιλιάδες αιτήσεις.

    4) Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός έχει επαναφέρει την εμπιστοσύνη πολλών πολιτών στους δίκαιους και αξιοκρατικούς διορισμούς, όμως οι αλλαγές εν μέσω της διαδικασίας θολώνουν το τοπίο και αφήνουν ερωτηματικά ως προς την αξιοκρατία αλλοιώνοντας εκ νέου την εμπιστοσύνη των πολιτών και ειδικότερα των επιτυχόντων και των οικογενειών τους.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 14:07 | Ιωάννης Κ.

    Το άρθρο αυτό κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση και δίνει ίσες ευκαιρίες διορισμού σε όλους πολίτες, κάθε ηλικίας, που πέτυχαν στο γραπτό διαγωνισμό.
    Δυστυχώς, η απόκτηση μεταπτυχιακών (πολλές φορές 2 και 3 τίτλων/πολίτη) και προσεχώς η κατοχή διδακτορικού, έχουν γίνει κατά κύριο λόγο εμπόρευμα για κάποια μόρια στους πίνακες του ΑΣΕΠ. Υπό αυτές τις συνθήκες η κατοχή των τίτλων αυτών, δε συνεπάγεται απαραίτητα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα του εν δυνάμει δημοσίου υπαλλήλου. Το φαινόμενο γίνεται εντονότερο σε περιπτώσεις που ο μεταπτυχιακός τίτλος είναι άσχετος με το αντικείμενο της προς πλήρωση θέσης. Για παράδειγμα, είναι παράλογο ένα μεταπτυχιακό στην πυρηνική φυσική να μοριοδοτείται για την πλήρωση μίας διοικητικής θέσης. Άλλωστε οι περισσότερες θέσεις του δημοσίου δεν απαιτούν τόσο εξειδικευμένες γνώσεις, ενώ σε αυτές που πράγματι απαιτούνται, υπάρχουν ειδικές προκηρύξεις. Στα πιστοποιητικά ξένων γλωσσών τα πράγματα ίσως είναι χειρότερα, αν αναλογιστούμε τους μοριοδοτούμενους τίτλους που εκδίδονται σε μερικές μόνο εβδομάδες, για να προλάβει ο υποψήφιος την εκάστοτε προκήρυξη.

    Από την άλλη πλευρά, κανένας δεν μπορεί να αρνηθεί ότι η κατάταξη βάσει του γραπτού διαγωνισμού, όπου όλοι οι υποψήφιοι εξετάζονται οριζοντίως στα ίδια θέματα, είναι ένα αντικειμενικό κριτήριο. Θυμίζει, εν μέρει, τις πανελλήνιες εξετάσεις όπου οι μαθητές διαγωνίζονται σε κοινά θέματα και αφού βγουν οι βαθμολογίες, βάσει μόνο αυτών και των επιλογών τους, εισάγονται στις σχολές.
    Η αυξημένη μοριοδότηση της εντοπιότητας κρίνεται, επίσης, θεμιτή καθώς η πολιτεία οφείλει να στηρίξει την ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα και να δώσει στους επιτυχόντες των περιοχών αυτών ένα κίνητρο παραμονής στους τόπους αυτούς.
    Ένα κοινωνικό κράτος δικαίου πρέπει να δίνει ίσες ευκαιρίες στους πολίτες του. Πρέπει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που προάγουν το κοινωνικό συμφέρον και όχι σκοπιμότητες.
    Εν κατακλείδι, η κατάταξη με βάση τη γραπτή βαθμολογία και την εντοπιότητα είναι αξιοκρατική και δίνει ίσες ευκαιρίες σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας και οικονομικής δυνατότητας για την αγορά τίτλων. Το πλεονέκτημα της άμεσης έκδοσης των αποτελεσμάτων υπό το καθεστώς αυτό είναι εξίσου σημαντικό με την επί ίσοις όροις κατάταξη των επιτυχόντων. Είναι δίκαιο, διατηρήστε αυτούς τους όρους και στους γραπτούς διαγωνισμούς που θα ακολουθήσουν μέσα στο 2025.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 14:24 | ΚΑΔΡΟΥΔΗ ΜΕΤΑΞΙΑ

    Μπράβο σας. Αυτό ήταν το δίκαιο και το σωστό. Το ευκταίο θα ήταν να είχε και αναδρομική ισχύ για την 3ΓΒ προκήρυξη.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:53 | Μαρία

    Είναι πιο δίκαιο να μετρήσει μόνο η βαθμολογία της γραπτής εξέτασης και να καταργηθεί η εντοποιόητητα.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:59 | Ρ.

    1) Οι προγραμματισμένες προσλήψεις των ετών 2024 και 2025 θα πρέπει να γίνουν εξ ολοκλήρου από τους επιτυχόντες του Πανελληνίου Γραπτού Διαγωνισμού 2Γ/2022 και όχι μόνο ένα μέρος αυτών του 2025 (όπως έχει επανειλημμένως γραφτεί σε άρθρα στο διαδίκτυο). Χρειάζεται μια επίσημη και ξεκάθαρη ανακοίνωση του Υπουργείου η οποία δεν θα επιδέχεται προσωπικές και υποκειμενικές ερμηνείες. Ταυτόχρονα, η καθυστέρηση των διαδικασιών δεν πρέπει να λειτουργήσει αρνητικά προς τους επιτυχόντες με το να λήξουν οι πίνακες καθώς δεν αποτελεί δική τους ευθύνη. Ως εκ τούτου, θα ήταν δίκαιο να δοθεί η απαραίτητη παράταση.

    2) Επιπλέον, χρειάζεται επισήμως να διευκρινιστεί ότι όσοι επιτυχόντες περιλαμβάνονται ήδη στον πίνακα των διοριστέων δεν θα μπορούν να αιτηθούν νέες θέσεις στην επερχόμενη προκήρυξη καθώς αυτό θα καθυστερήσει περαιτέρω την διαδικασία των διορισμών δημιουργώντας επιπλέον όγκο στο ΑΣΕΠ. Η αίτηση-δήλωση προτιμήσεων θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά και να γίνεται έπειτα από ώριμη σκέψη από τους υποψηφίους και όχι να δηλώνουν θέσεις τις οποίες δεν επιθυμούν πραγματικά να καταλάβουν. Ας πάρουμε ως παράδειγμα το πως γίνεται η διαδικασία με τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Εφόσον δήλωσαν μια περιοχή και προσελήφθησαν σε αυτή, δεν τους δίνεται το δικαίωμα να επιλέξουν «καλύτερη» θέση μετέπειτα γεγονός που επισπεύδει τις διαδικασίες και δεν δημιουργεί αχρείαστη αναστάτωση στους υπόλοιπους υποψηφίους. Ειδικότερα δε, όταν υπάρχει ο κίνδυνος να «λήξουν» οι πίνακες.

    3) Στον εν λόγω διαγωνισμό εξετάστηκαν πολλές χιλιάδες ανθρώπων, όμως εν τέλει λιγότεροι από 15.000 κατάφεραν να περάσουν την προβλεπόμενη βάση. Παρόλο τον μικρό αριθμό επιτυχόντων οι διαδικασίες έχουν καθυστερήσει σημαντικά και το ΑΣΕΠ φαίνεται πως δυσκολεύεται να διαχειριστεί τον μικρό(!) όγκο των 15.000 επιτυχόντων. Μετά την ήδη πρόσληψη περίπου 5.000 επιτυχόντων και με την μελλοντική προκήρυξη άλλων τόσων θέσεων, οι εναπομείναντες επιτυχόντες θα είναι περίπου 5.000. Ένας πλήρως διαχειρίσιμος αριθμός φακέλων που θα βοηθήσει το σύστημα να «ξεμπλοκάρει». Ωστόσο, με έκπληξη και απογοήτευση οι επιτυχόντες διαπιστώνουν ότι αντί να δοθεί προτεραιότητα στον «ξεσκαρταρισμένο» όγκο φακέλων, θα προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός με χιλιάδες αιτήσεις.

    4) Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός έχει επαναφέρει την εμπιστοσύνη πολλών πολιτών στους δίκαιους και αξιοκρατικούς διορισμούς, όμως οι αλλαγές εν μέσω της διαδικασίας θολώνουν το τοπίο και αφήνουν ερωτηματικά ως προς την αξιοκρατία αλλοιώνοντας εκ νέου την εμπιστοσύνη των πολιτών και ειδικότερα των επιτυχόντων και των οικογενειών τους.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:31 | πετρος

    Αν μεινει το 17 και παμε με το συλλογο στα δικαστηρια και δικαιωθουμε για την εμπειρια και τις μονες 2 αναπληρωσεις, ποιος θα πληρωσει τα ανδρομικα που θα παρουμε οταν διοριστουμε;;;;

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:59 | ΖΑΧΟΣ

    Συμφωνώ να μην μοριοδοτούνται τα προσόντα. Θα έπρεπε εξ αρχής να γίνεται κατάταξη μόνο με βάση την γραπτή βαθμολογία. Τα χρονικά περιθώρια έχουν στενέψει, δεν υπάρχει χρόνος για έλεγχο τόσων δικαιολογητικων.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:12 | ελενη

    Αυτο το αρθρο βγηκε για να βοηθαει το ΑΣΕΠ ή για να διοριστουμε οσοι σπουδαζουμε τοσα χρονια και περασαμε τον γραπτο;;; Πως μας βοηθαει να κοπουν τα μορια μας απο τα πτυχια μας;;;; πως μας βοηθαει να κοπουν οι αναπληρωσεις;;;; Παρακαλω να αποσυρθει

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:52 | ΚΩΣΤΑΣ

    Η κατάργηση της μοριοδότησης μεταπτυχιακών και προϋπηρεσίας είναι απαράδεκτη. Δηλαδή δεν θέλετε έμπειρα στελέχη στον δημόσιο τομέα; Υπήρχαν και άτομα που δούλευαν με εμπειρία και δεν μπόρεσαν να γράψουν πολύ καλά στον γραπτό διαγωνισμό. Γιατί αυτοί να χάσουν τα μόρια εκτός γραπτού; Δεν γίνετε να αλλάζετε τους όρους μέχρι να τελειώσει η ισχύ του γραπτού διαγωνισμού.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:53 | ΖΒ

    Είναι αδικο και παράνομο να αλλάξει ο τρόπος μοριοδοτησης τώρα

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:16 | Σπυρίδων

    Μόνο ο βαθμός των γραπτών έπρεπε να μετράει αντε και εντοπιότητα αλλά για όλες τις περιοχές, δηλαδή καποιος απο Αθήνα να έπαιρνε μόρια οπως κανονικά παίρνει και κάποιος απο επαρχία. Αυτό διότι ο μισθός δεν είναι αρκετός και με τα ενοίκια στο Θεό θα πέσει πείνα και μαύρη εργασία. Βέβαια άμα θέλετε να στείλετε κόσμο στην επαρχία δώστε κίνητρα.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:25 | panagiotis

    ειδα τον συνδεσμο σε ενα site και λεω αποκλειεται να ισχυει. Και ομως βλεπω πως πατε να περασετε απο το παραθυρο ατομα που δεν εχουν κανενα εξτρα προσον. Ειναι δυνατον αυτο; τοσα χρονια τι σπουδαζαμε;;;;

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:43 | ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ε.

    Είναι πέρα από κάθε λογική και δεν έχει καμία νομική (αλλά και ηθική) βάση η μη προσμέτρηση των ακαδημαϊκών και λοιπών προσόντων ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για τους εναπομείναντες επιτυχόντες του γραπτού διαγωνισμού, για μία σειρά λόγους που θα αναφέρω αμέσως παρακάτω :
    1) Γιατί ο μοριοδότηση προβλεπόταν ρητά στο αντίστοιχο νομοσχέδιο για τον γραπτό διαγωνισμό, πριν διεξαχθούν εξετάσεις
    2) Η μοριοδότηση είναι τραγικά μικρή για να υπάρξει οποιαδήποτε, έστω υποψία, αλλοίωσης του χαρακτήρα του διαγωνισμού
    3) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ προκήρυξη του Δημοσίου τομέα σε οποιοδήποτε επίπεδο που να μην προσμετράει τα συγκεκριμένα κριτήρια. Αν συμβεί κάτι τέτοιο θα πρόκειται για μία απίστευτη εξαίρεση, χωρίς προηγούμενο, με υποψίες ότι γίνεται με δόλιο σκοπό
    4) Γιατί στο προτεινόμενο νομοσχέδιο υπάρχει πρόβλεψη μοριοδότησης για κάθε επόμενη διαγωνιστική διαδικασία με τον τρόπο που ισχύει μέχρι τώρα
    5) Γιατί το επιχείρημα επίσπευσης των διαδικασιών για ταχύτερους διορισμούς από τον ΑΣΕΠ, δεν ευσταθεί, καθώς τα έγγραφα των επιτυχόντων έχουν ήδη ελεγχθεί διεξοδικά και το μόνο που χρειάζεται είναι μία απλή άντληση των στοιχείων από τους υπάρχοντες πίνακες. Επιπλέον, η δεξαμενή των υποψηφίων είναι πολύ μικρότερη πλέον οπότε το χρονικό διάστημα αλλά και η προσπάθεια που απαιτείται είναι ελάχιστη, άρα θα απαιτηθεί μόνο δήλωση θέσεων προτίμησης. Θα είναι με διαφορά η πιο εύκολη ολοκλήρωση προκηρύξεων από τον ΑΣΕΠ συγκριτικά με κάθε άλλη φορά !!!
    6) Γιατί καταστρατηγείται η αρχή της ισότητας με δημιουργία υποψηφίων δύο ταχυτήτων
    7) Γιατί προφανώς δεν στέκει ούτε νομικά και θα οδηγήσει σε σίγουρες δικαστικές προσφυγές, οι οποίες θα δημιουργήσουν μεγαλύτερες καθυστερήσεις από αυτές που υποτίθεται προσπαθούν να αντιμετωπίσουν
    Επομένως, η διάταξη αυτή είναι σε μία παντελώς λάθος κατεύθυνση και θα πρέπει να αποσυρθεί άμεσα, καθώς αλλοιώνει πλήρως το πνεύμα της αξιοκρατίας που επιδιώκει να καλλιεργήσει η διαδικασία των γραπτών διαγωνισμών.

    Ευχαριστώ πολύ !!!

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:50 | Γιώργος

    Δεν καταλαβαίνω πως γίνεται μια προκήρυξη που έγινε το 2023 και περιλαμβάνει στα προσόντα που μοριοδοτεί τα πτυχία, την προϋπηρεσία κλπ, ξαφνικά να αποφασίζει ΜΕΤΑ την αρχική της προκήρυξη το 2024 ότι δεν θα τα συμπεριλάβει! Στην προκήρυξη συμμετείχαμε με τους συγκεκριμένους αρχικούς όρους, και δεν είναι ούτε θεσμικά, ούτε νομικά, ούτε ανθρώπινα σωστό οι όροι να μεταβάλλονται τελευταία στιγμή. Το κράτος, ήτοι οι νόμοι του, οφείλουν να έχουν μια συνέχεια και μια συνέπεια. Πέραν από αυτό θεωρώ πως θα υπάρξουν μεγάλες καθυστερήσεις εν τέλει στις τελικές προσλήψεις από τις πολλές ενστάσεις που θα ακολουθήσουν στην πορεία.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:28 | σταυρουλα

    δηλαδη συγγνωμη ενας που γεννηθηκε σε ενα χωριο και δεν εχει κανενα προσθετο προσον, θα μου παρει τη θεση εμενα με 2 μεταπτυχιακα και 2 γλωσσες; ειναι δικαιο αυτο; τον καλυτερο στη θεση δεν ειπατε;;;;

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:52 | γεωργεας

    τι λετε ρε θα μας τρελανετε; διδακτορικο και φουλ εμπειρια και θα χασω τη θεση απο καποιον που εχει ενα μοριο παραπανω και ουτε μια μερα εργασιας; ειναι αυτο δικαιο;;;

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:44 | politis

    Τα πρόσθετα προσόντα πρέπει να ελεγχθούν, Αυτό δεν ισχύει σε καμία προκήρυξη και δεν ίσχυσε για τις 2Γ.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:57 | kvstas

    Η παράβλεψη του ελέγχου των πρόσθετων προσόντων είναι αντισυνταγματική και δεν εφαρμόζεται σε καμία προκήρυξη, συμπεριλαμβανομένων των 2Γ. Η καθυστέρηση της διαδικασίας οφείλεται αποκλειστικά στο ΑΣΕΠ, όχι σε εμάς.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:13 | μαρια

    Τα πρόσθετα προσόντα πρέπει να ελεγχθούν, διαφορετικά παραβιάζεται το Σύνταγμα. Αυτή η πρακτική δεν εφαρμόζεται σε καμία προκήρυξη και δεν ίσχυσε στις προηγούμενες 2Γ. Η καθυστέρηση της διαδικασίας οφείλεται αποκλειστικά σε παράγοντες του ΑΣΕΠ, όχι σε εμάς

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:42 | νικος

    Το αρθρο 17 πρεπει να απομακρυνθει ολοκληρο.
    α) δεν ευθυνεται ο πολιτης αν το ΑΣΕΠ δεν εχει χρονο οπως γραφετε να ελενξει τα εγγραφα. Αυτο δεν εχει ξανακουστει ποτε
    β)Δε γινεται καποιος που ειναι τριτος να μην μπει στη θεση επειδη υπαρχει περιορισμος μονο 2 αναπληρωσεων

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:03 | Ειρήνη

    Δεν είναι δυνατόν να αλλάζουν οι όροι μοριοδότησης σε αυτό το στάδιο που βρισκόμαστε, είναι πέρα για πέρα άδικο και ύποπτο. Διαγωνιστήκαμε όλοι με τους ίδους όρους, και αυτοί θα πρέπει να ισχύσουν μέχρι τη διενέργεια του νέου γραπτού διαγωνισμού. Γιατί να υπάρχει μεγαλύτερη μοριοδότηση σε εντοπιότητα ξαφνικά και τόσο μεγάλη, στα αστικά κέντρα όσοι βρίσκονται δεν θα διοριστούν ποτέ;!Αν το θέλατε με αυτό το τρόπο να γίνει αλλαγή, ας ήταν γνωστός εξαρχής!

    Πολλοί φρόντισαν να συλλέξουν μόρια με ξένες γλώσσες, μεταπτυχιακά που θα ολοκληρώσουν, προυπηρεσία κλπ. για να τα χρησιμοποιήσουν για τις επόμενες προκηρύξεις του 2Γ διαγωνισμού και τώρα με αυτό το τρόπο τους αποτρέπετε να εμπλουτίσουν το εκπαιδευτικό τους υπόβαθρο ενώ εξαρχής γνωρίζαμε ότι θα μετρήσουν και τα επιπλέον προσόντα.

    Ας έμπαινε τότε βάση 85% ή 95% εφόσον θέλετε μόνο τους άριστους και να λέγατε ότι όσοι έχουν εντοπιότητα επίσης έχουν προβάδισμα και χωρίς ακαδημαικά προσόντα. Υπάρχουν τρόποι να επιταχύνετε τις διαδικασίες πρόσληψης και ας το κάνατε νωρίτερα, επιβάλλονταν να ήταν στις θέσεις τους ήδη όσοι ήταν να απορροφηθούν. Το 2023 δώσαμε και έχουμε σε 4 μήνες 2025!!!Να μην ξαναβγούν προκηρύξεις τύπου Κ μέχρι την απορρόφηση των επιτυχόντων του 1ου πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:37 | Παναγιώτης

    Ο σκοπός της σύντομης διεκπεραίωσης των διαδικασιών του ασεπ για τη στελέχωση των δημοσίων υπηρεσιών με ικανά στελέχη, καίτοι θεμιτός και σύννομος, δεν νοείται να επιδιώκεται σε βάρος των αρχών της ισότητας στην πρόσβαση στις δημόσιες θέσεις καθώς και στην αρχη της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας εκάστου υπό ίσους όρους με την επιλογή των μη απολύτως αναγκαίων λύσεων από το νομοθέτη. Σε όλες τις διαδικασιες του ΑΣΕΠ προβλέπονται απαραίτητα και πρόσθετα προσόντα υπέρ της επιλογής των πλέον ικανών στελεχών, γεγονός που μαρτυρά την πρόσφορο ρητά και την αναγκαιότητα αυτού του μετρουΣ. Και ναι μεν ο σκοπός της Γρηγόρης διεκπεραίωσης επιτυγχάνεται πρόσφορα με την επιλογή βάσει της απόδοσης στο γραπτό διαγωνισμο, ωστόσο βασει του γεγονότος ότι προϋπόθεση για τη συμμετοχή στον τελευταίο αποτελούσε η ορθή συμπλήρωση του μητρώου, ότι τα εκεί δεδομένα έχουν ήδη επεξεργαστεί και είναι γνωστά στο φορέα, ότι οι συναφείς μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι καθώς και η σχετική εμπειρία είναι προσφορά κριτήρια για την επιλογή των ικανότερων στελεχών και σύμφωνα με τις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας, αλλά και της χρήστης διοίκησης και της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης των συμμετεχόντων, θα πρέπει η επιλογή να γίνει βασει της απόδοσης στο διαγωνισμο και βάσει των δηλωθέντων στο οικείο μητρώο κατά το χρόνο συμμετοχής σε αυτόν κεκτημένα προσόντα, καθώς μόνο με αυτόν τον τρόπο εξυπηρετείται ο σκοπός δημοσίου συμφέροντος, αλλά και η πραγμάτωση αυτού λαμβάνει χώρα σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, ειδικότερη έκφανση της οποίας αποτελεί η δίκαιη και εύλογη ισορροπία μεταξύ του επιδιωκόμενου σκοπού δημοσίου συμφέροντος και της προσβολής των δικαιωμάτων των συμμετεχόντων/ουσών του διαγωνισμού.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:51 | ειρηνη

    Εχω αποφασισει να κινηθω δικαστικα αν ισχυσει η μη μοριοδοτηση παρανομως των κριτηριων που υπηρχαν και στην 2Γ. Δεν αφορα κανενα μας αν το ΑΣΕΠ θα χρειαστει 3 μηνες παραπανω για να ελενξει τα χαρτια μας. Δε γινεται να μας αλλαζει η ζωη επειδη καποιοι σκεφτηκαν να μη μετρησουν τα προσοντα μας.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 13:04 | Ιωάννα Μ.

    Ήταν άδικο από την αρχή το να προσμετράται και να μοριοδοτειται κάθε εργασιακή εμπειρία. Αν κάποιος έχει όλα τα προσόντα που δίνουν προσαυξήσεις τότε θα έπρεπε να γράψει και καλά στις εξετάσεις. Το γραπτό μας θα πρέπει να είναι αυτό που έχει αποκλειστική βαρύτητα. Πολύ σωστή προσέγγιση και αξιοκρατική.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:53 | ΖΩΗ

    Το να λαβάνεται υπόψη για τις επόμενες προκυρήξεις που αφορούν τις θέσεις του 2024 και 2025 μόνο η βαθμολογία γραπτού και η εντοπιότητα παραπέμπει σε άνιση μεταχείριση μεταξύ όλων των επιτυχόντων , καθώς στους διοριστέους της 2Γ και 3Γ όλα τα τυπικά προσόντα έχουν προσμετρηθεί. Ούτε αποτελεί βάσιμο επιχείρημα μόνο η βαθμολογία , εφόσον παρατηρήθηκε το φαινόμενο να διορίζονται άτομα ειδικής κατηγορίας με συνολικό βαθμό λίγο πιο πάνω από τη βάση.Δεν διαφωνώ με το κριτήριο της βαθμολογίας , απλά έπρεπε να ληφθεί υπόψιν εξ αρχής.
    Μία λύση επίσπευσης διαδικασιών , τουλάχιστον όσον αφορά εμάς τους επιτυχόντες του περυσινού διαγωνισμού είναι να μην υπάρξει επανέλεγχος , αφού έχουν ήδη ελεγχθεί όλα τα δικαιολογητικά και έχουν » κλειδώσει» στο μητρώο ή άντληση των περισσότερων απαιτούμενων στοιχείων μέσω ΑΑΔΕ.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:09 | ΑΝΝΑ

    Απαράδεκτη η αλλαγή της μοριοδότησης σε αυτή τη φάση της διαδικασίας. Διαγωνιστήκαμε όλοι με τους ίδους όρους, όποιοι κι αν ήταν αυτοί, και αυτοί οι όροι πρέπει να ισχύσουν μέχρι τη διενέργεια του νέου διαγωνισμού. Διαφορετικά δημιουργείται κλίμα αβεβαιότητας και καχυποψίας. Δεν θα με εκπλήξουν τυχον προσφυγές ακόμα και κατά των προσωρινών αποτελεσμάτων αν ισχύσει κάτι τέτοιο.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:07 | Παπαγεωργίου Απόστολος

    Είμαι επιτυχόν του γραπτού διαγωνισμού και προσωρινά διορίζομαι με την 3ΓΒ. Δεν είναι λογικό να αλλάζουν οι όροι της μοριοδότησης για τους επιτυχόντες του ίδιου διαγωνισμού, διότι οι επιλογές των θέσεων που δηλώθηκαν έγιναν με διαφορετικά κριτήρια, δημιουργώντας ένα αίσθημα αναξιοκρατίας. Πιστεύω πως η εφαρμογή του συγκεκριμένου άρθρου αν επιθυμείται την επίσπευση των διαδικασιών πρόσληψης θα πρέπει να γίνει για τους επιτυχόντες του επόμενου γραπτού διαγωνισμού.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:39 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Από την αρχή έπρεπε να μετράει μόνο ο βαθμός της γραπτής εξέτασης. Για μοριοδοτησεις υπάρχουν οι προκηρύξεις Κ.
    Σε έναν γραπτό διαγωνισμό δεν θα έπρεπε να υπάρχουν μοριοδότήσεις, όπως δεν υπάρχουν και στις πανελλήνιες, όπου όλοι κρίνονται μόνο με βάση τον βαθμό τους.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:55 | Μαρία Βαρδάκη

    Απαράδεκτη η κατάργηση της μοριοδότησης. Λάβαμε μέρος σε έναν γραπτό διαγωνισμό με συγκεκριμένους κανόνες και όρους. Επειδή το ΑΣΕΠ είναι υποστελεχωμένο και εσείς θέλετε να δείξετε ότι παράγετε έργο και επισπεύδετε τις διαδικασίες, απλά καταργείτε την μοριοδότηση. Ωραίος εκσυγχρονισμός! Για άλλη μια φορά μας εμπαίζετε.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:30 | Κώστας

    Θετικότατο να δοθούν οι θέσεις του 2024 και 2025 στους επιτυχόντες του 2Γ/2022, πλην όμως θεωρώ ότι τυχόν αλλαγή στη μοριοδότηση δεν πρέπει να γίνει μεσούσης της διαδικασίας 2Γ/2022, καθώς άλλοι θα έχουν διοριστεί με διαφορετικούς όρους απ’ ότι οι λοιποί συνυποψήφιοί τους.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:20 | Μαρια

    Άδικη παράνομη και χωρίς καμία λογική η κατάργηση των προσαύξησεων. Αν θέλετε να επιταχύνετε τους διορισμούς να το κάνετε με άλλον τρόπο..όχι εις βάρος μας!

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:34 | Παρασκευή K.

    Πολύ σωστή προσέγγιση. Επιτέλους δίνεται η ευκαιρία σε νεότερους ανθρώπους να διοριστούν στο δημόσιο. Τι πιο δίκαιο να κριθούμε όλοι επί ίσοις όροις; Η βαθμολογία μας στη γραπτή εξέταση θα έπρεπε να είναι το μόνο κριτήριο για διορισμό.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:59 | Χρηστος

    Επιτυχών (όσοι πέρασαν απλά την βάση δηλαδη)
    ΔΕΝ σημαίνει και διοριστεος

    Το είχε τονίσει Αμέτρητες φορές ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ

    Τώρα βέβαια στην χώρα που οι νόμοι μαλλον δεν μετράνε βλέπουμε αλλά πραγματα

    Το να διορίζουν όσους απλά πέρασαν την βάση ειναι κάτι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:06 | Θεόδωρος Δομούζογλου

    Ειλικρινά με αυτό το άρθρο καταστρατηγείται κάθε αρχή ισότητας που υπήρχε στους προηγούμενους πίνακες των συμμετεχόντων στις 2ΓΒ και 3ΓΒ. Καταλαβαίνετε ότι Απορρίπτετε προσόντα όπως α) ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ, β) ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ-ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ, γ) ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ που ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ έδιναν ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ μόρια σε σχέση με την μοριοδότηση ΜΑΜΟΥΘ που εισάγεται για την εντοπιότητα. Αυτό είναι ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ για άτομα που ήταν στο κατώφλι του διορισμού και με τις ειδικές κατηγορίες έμειναν στο παρά πέντε από έξω. Υπάρχει κίνδυνος να γίνουν και δικαστικές διεκδικήσεις επί αυτού καθώς έχει νομική βάση αυτή η άνιση μεταχείριση. Παρακαλώ να το αναθεωρήσετε ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ αυτή την έστω πενιχρή μοριοδότηση που δίνατε στις 2ΓΒ και 3ΓΒ.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:47 | Γιάννης

    Με όλο το σεβασμό ειδικά αν θυμόμαστε τι έγινε στα γραπτά που σε άλλους έδωσαν θέματα 9 το πρωί σε άλλους 10 , άλλους τους έδωσαν περισσότερο χρόνο στο τέλος σε άλλους όχι ,σε άλλους έδωσαν την δυνατότητα να αλλάξουν τις απαντήσεις σε άλλους όχι , άλλους τους άφησαν να προσέλθουν στις αίθουσες και μετά την παρέλευση της ώρας έναρξης επειδή δεν είχαν μοιραστεί εκεί τα θέματα,μην πω για τις 17 ερωτήσεις στα μαθηματικά που τις έδωσαν σε όλους σωστές ενώ δεν ξέρουμε πόσα και ποια εξεταστικα κέντρα είχαν πρόβλημα με τις φωτοτυπίες…δεν θεωρώ ότι τα συγκεκριμένα γραπτά είναι πιο αξιόπιστα από έναν μεταπτυχιακό τίτλο….και στην τελική αν ο άλλος έχει πλαστό τίτλο διώκεται και νομικά και χάνει και την δουλειά του … έλεγχος για τα επιπλέον προσόντα γίνεται… έλεγχος για τις συνθήκες σε όλα τα εξεταστικα κέντρα έγινε;;;

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:35 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Ολοι ενδιαφέρονται για το περιβάλλον αλλά ο αριθμός προλήψεων από τον πίνακα 428(περιβάλλοντος) των επιτυχόντων πε του 2γ|2022 είναι ελάχιστος!!!

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:20 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

    Από την στιγμή που θέλετε να καταργηθεί η μέτρηση των πρόσθετων προσόντων για τις θέσεις 24 και 25, τουλάχιστον να προσμετράτε η βαθμολογία του βασικού πτυχίου. Δηλαδή η τελική βαθμολογία να προκύπτει από την άθροιση του βαθμού πτυχίου, του βαθμού της εξέτασης και της ενισχυμένης πλέον εντοπιότητας. (Πχ 6,52 βαθμός πτυχίου + 65,13 βαθμός εξέτασης + 20 ή 40 εντοπιότητα = 91,65 ή 111,65 αντίστοιχα)

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 12:28 | Χρήστος

    Σωστό να ισχύσει μόνο ο βαθμός της γραπτής εξέτασης στις επόμενες προκηρύξεις και όχι οι προσαυξήσεις. Είναι πιο αξιοκρατικό. Και ελπίζω να γίνει έτσι.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 11:54 | Άννα Νταβάκη

    1. Επιτυχών/ούσα σημαίνει διοριστέος/α. Κανένας διαγωνισμός δεν πρέπει να γίνει μέχρι την εξάντληση των πινάκων του 1ου γραπτού διαγωνισμού. Μπορούν να γίνονται κλαδικοί διαγωνισμοί μόνο για ειδικότητες που δεν υπάρχουν καθόλου υποψήφιοι.
    2. Να μην καταργηθούν οι προσαυξήσεις. Δεν είναι νόμιμο και δίκαιο οι διοριστέοι της 1γβ, 2γβ, 3γβ του 2023 να διορίζονται με προσαυξήσεις και οι υπόλοιποι χωρίς προσαυξήσεις. Δεν πρέπει να ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά για τους υποψηφίους του ίδιου διαγωνισμού. Ας το είχατε αποφασίσει από την αρχή να ισχύει μόνο ο βαθμός για όλους οριζόντια. Δεν γίνεται στη μέση μιας διαδικασίας να αλλάζουν οι όροι.
    3. Να μην ξαναβγούν προκηρύξεις τύπου Κ μέχρι την απορρόφηση των επιτυχόντων του 1ου πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 11:18 | Μπούτσικα Βασιλική

    Επιτέλους θα ισχύσει αυτό που αρχικά θα έπρεπε, η κατάταξη να γίνεται βάσει μόνο του βαθμού του γραπτού.
    Αν έχεις μεταπτυχιακό διδακτορικό κτλ έχεις τα εχέγγυα να γράψεις καλύτερα από έναν με ένα απλό πτυχίο.
    Αξιοκρατικό!!

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 11:38 | Α.Π

    Αυτό με την κατάργηση της μοριοδότησης μεταπτυχιακών & διδακτορικών υπερβαίνει κάθε όριο προκλητικότητας

    Κύριοι υπάρχουν και άλλοι τρόποι επιτάχυνσης της διαδικασίας

    Όχι να αλλάζουμε τους όρους του παιχνιδιού στο ημίχρονο

    Δημιουργείτε υποψίες για φωτογραφική διάταξη

    Πιστεύω να πρυτανεύσει η λογική. Υπάρχει αγανάκτηση πλέον

    Δημιουργείτε αβεβαιότητα και τεράστια αναστάτωση

  • 4 Σεπτεμβρίου 2024, 11:54 | ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

    Πρέπει να ενισχυθεί ο Γραπτός Διαγωνισμός. Καλώς και δικαίως οι θέσεις του 2025 δίνονται στους επιτυχόντες του 2Γ/2022.

    Άλλωστε το πλήθος των επιτυχόντων επιστημόνων του 1ου Πανελλήνιου Γραπτού Διαγωνισμού είναι δυσανάλογα μικρό συγκριτικά με τις ανάγκες του Δημοσίου και άρα πρέπει να απορροφηθούν.

    Τα οφέλη για την Δημόσια Διοίκηση τεράστια, πολλά και ποικίλα από αυτή την απόφαση.