Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ

Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:24 | Νίκος

    Δίκαιη και προς την σωστή κατεύθυνηση σίγουρα η εν λόγω ρύθμιση. Απόλυτα σωστή όμως θα είναι, η ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑ ΩΣΤΕ Ο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ (40) ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΟΠΟΥ ΤΟ 40 ΝΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ. (ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΓΡΑΠΤΑ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ 50% ΣΩΣΤΑ ΑΠΑΝΤΗΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΩΣ ΤΕΛΙΚΟ ΒΑΘΜΟ Π.Χ. ΝΑ ΕΙΧΕ 39,55 Ή 39,90, ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΠΙΘΑΝΑ ΕΑΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΟΡΟ , ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΌΡΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΩΝ. Η στρογγυλοποίηση του κατώτατου βαθμού στην μονάδα είναι ένας δίκαιος όρος ο οποίος έχει προβλεφθεί στο παρελθόν και σε άλλους διαγωνισμούς και θα πρέπει και ειδικά λόγω των αποτελεσμάτων και της υψηλής αρνητικής βαθμολογίας να μπει και τώρα ως όρος οπωσδήποτε σε αυτόν τον διαγωνισμό.

    Επίσης προς σκέψη και η μείωση του υψηλού ποσοστού αρνητικής βαθμολογίας με επαναυπολογισμό των βαθμών εάν δεν έμπαινε τέτοιος όρος.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:37 | Μαριλένα

    Αρκετά δίκαιη λύση μετά από όσα τράβηξαν οι συμμετέχοντες του διαγωνισμού. Να ψηφιστεί οπωσδήποτε! Επίσης θα μπορούσε να δημιουργηθεί και πίνακας φθίνουσας κατάταξης ούτως ώστε να υπάρξουν και επιλαχόντες..τα κενά είναι πολλά και ενδέχεται να μην καλυφθούν ούτε με αυτή τη ρύθμιση.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:40 | Τάσος

    ΑΔΙΚΙΑ. Φθίνουσα κατάταξη όλων χωρίς βάση!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:15 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Απολύτως δίκαιη ρύθμιση για την κάλυψη των κενών θέσεων. Η διατήρηση βάσης σε κάθε μάθημα εξασφαλίζει την εισαγωγή ατόμων με ένα απαιτούμενο μίνιμουμ γνώσεων στο κάθε αντικείμενο. Η μείωση στο 40% από 55% ανά μάθημα κρίνεται αναγκαία δεδομένου του μεγάλου ποσοστού αποτυχίας.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:23 | Τασος

    Κατάφορη αδικία! Δώσαμε εξετάσεις όλοι με ίσους όρους και τόσους μήνες μετά έρχεστε και αλλάζετε τους όρους! Βάλτε τις κενές θέσεις στον επόμενο διαγωνισμό ή απλά βγάλτε μια φθίνουσα κατάταξη χωρίς βάση.
    Η βάση του 40 εκτός από αστεία «μυρίζει» και φωτογραφική.
    Σώστε την κατάσταση με την οριστική κατάργηση της βάσης και γεμίστε τις κενές θέσεις ή προκηρύξτε τις θέσεις στον επόμενο διαγωνισμό!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:42 | Σοφη

    Συμφωνώ απόλυτα με την διάταξη.
    Ειναι αδικια να μεινουν τοσες θέσεις κενές

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:55 | Νικη

    Το πιο δίκαιο θα είναι η φθίνουσα κατάταξη για όλους μας.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:49 | ΝΙΚΗ

    Δίκαιη λύση, καθώς δικαιώνει όσους προσπαθήσαν και πιάσανε ένα υψηλό ποσοστό σε ένα διαγωνισμό με τόσες αντιξοότητες .

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:54 | ΚΑΙΤΗ

    ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΑΤΟΜΑ, ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:15 | Χρυσάνθη

    Συμφωνώ με την πλειοψηφία των σχολίων που διάβασα.
    Αρνητική βαθμολογία όπως ήταν παλαιότερα (μικρότερος συντελεστής).
    Μ.Ο. των 3 μαθημάτων (με τη νέα βαθμολογία).
    Βάσει κατάταξης να καλυφθούν οι θέσεις.

    Δεν έχει να κάνει με δίκαιο ή όχι. Έχει να κάνει με την φύση των θεμάτων. Όταν αποτυγχάνει παταγωδώς και δεν υπάρχει κανένας επιτυχών στους ΤΕ Πληροφορικής, δε νομίζω ότι μπορεί να το ρίξει κάποιος το φταίξιμο στους υποψηφίους, αλλά στα θέματα και στην ύλη.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:00 | ΔΟΜΙΝΙΚΗ

    ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΑΤΟΜΑ, ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΜΕΣΑ.ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:57 | αννα

    ΕΣΤΩ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΝΤΕ ΤΕΣ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
    ΣΟΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:35 | ΕΡΙΕΤΤΑ

    ΝΑ ΨΗΦΙΣΘΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΜΕΣΑ!!!ΑΔΙΚΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΥΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΛΛΑΓΗ, ΟΣΟ ΔΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:11 | ΕΥΗ

    Δίκαιη λύση.Να ψηφιστεί άμεσα!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:28 | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΣ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ!!! ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΑΣΧΙΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΥΤΟ!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:07 | Αλέξανδρος

    Πιστεύω ότι είναι επιτακτική ανάγκη για δυνατότητα συμπληρωματικής αίτησης από την πλευρά του ΑΣΕΠ, για το σύνολο των επιτυχόντων, προκειμένου να δηλωθούν επιπλέον θέσεις και να μην μείνουν έτσι κάποιες θέσεις κενές. Θεωρώ ότι μετά την συνολική αποτυχία του διαγωνισμού, μία τέτοια ρύθμιση θα ήταν βοηθητική προς την κάλυψη του μεγαλύτερου μέρους των θέσεων της 1Γ/2022.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:06 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    Συμφωνώ απόλυτα με την μείωση της αρχικής βάσης του διαγωνισμού καθώς οι υποψήφιοι που έφτασαν πολύ κοντά και δεν μπόρεσαν να περάσουν το κατώφλι της αρχικής βάσης αποτελούν τους πιο καλά προετοιμασμένους υποψήφιους για να πληρώσουν τις κενές θέσεις τις ΑΑΔΕ. ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΑΣ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:54 | ΡΙΑ

    Συμφωνώ απόλυτα με την μείωση της αρχικής βάσης του διαγωνισμού καθώς οι υποψήφιοι που έφτασαν πολύ κοντά και δεν μπόρεσαν να περάσουν το κατώφλι της αρχικής βάσης αποτελούν τους πιο καλά προετοιμασμένους υποψήφιους για να πληρώσουν τις κενές θέσεις τις ΑΑΔΕ μακάρι αν ψηφιστεί άμεσα. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ, ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΤΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:26 | ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Η ΜΟΝΗ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:03 | Πέγκυ Πουλοπούλου

    Το πιο δίκαιο είναι να καλυφθούν οι θέσεις με μέσο όρο των μαθημάτων και κατάργηση της βάσης ανά μάθημα.Δηλαδή, επιλογή με φθίνουσα σειρά κατάταξης!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:52 | Κωστας

    Πρώτα ο διαγωνισμός και μετά η βάση. Καλά πηγε κι αυτό. Κάντε την βάση στο 10%. Οι ΔΕ βάση 55.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:28 | Θανασης

    Απόλυτα σωστό άρθρο το οποίο θα πρέπει να ψηφιστεί ως έχει. Αφενός ικανοποιείται το δίκαιο αίτημα εκατοντάδων υποψηφίων να καλυφθούν οι κενές θέσεις, αφετέρου αυτό γίνεται με αξιοκρατικά κριτήρια, κοινά προς όλους τα οποία εγγυώνται το υψηλό επίπεδο των νέων επιτυχόντων.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:31 | Nassia

    Είναι τόσο αισιόδοξο και δικαιο το σενάριο αυτό!
    Όχι μόνο θα καλυφθούν οι ανάγκες της υπηρεσίας με το αντίστοιχα καταρτισμένο προσωπικό, μιας που σενάρια για πλήρωση των θέσεων μέσω άλλων διαγωνισμών θα οδηγούσε σε μια επιλογή υποψηφίων απροετοίμαστων για να αντεπεξέλθουν (στην περίπτωση μας, πρακτικα, υποψήφιος που κόπηκε για 2-3-4% σε κάποιο μάθημα ή στον μέσο όρο, είναι το ίδιο αντάξιος με τον υποψηφιο που επέτυχε τη βάση και προπορεύτηκε), αν λάβουμε υπόψη την δυσκολία των θεμάτων, στον αντίποδα ερχεται η πτώση αυτή να την εξισορροπήσει!
    Αναμένουμε άμεση ψήφιση της παρούσας ρύθμισης!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:18 | ΕΛΕΝΞ Ν.

    Το άρθρο 20 πρέπει να διαγραφεί ως άσχετο με το κύριο αντικείμενο του νομοσχεδίου (Σύστημα Καινοτομίας στον Δημόσιο Τομέα)» «Νομοσχέδιο ή πρόταση νόμου που περιέχει διατάξεις άσχετες με το κύριο αντικείμενό τους δεν εισάγεται για συζήτηση» (Σ 73 παρ.5, εδαφ. β)»
    Μελετήστε το Σύνταγμα!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:48 | ΔΗΜΗΤΡΑ

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ!
    ΜΟΝΟ Η ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:56 | ΒΑΣΩ

    Ζητάμε επιτέλους δικαίωση.Οι απολυμενοι της ΑΤΕ το 2012. Οι μόνοι προσληφθεντες με δημόσιο διαγωνισμό ΑΣΕΠ που εν μια νυκτί βρεθήκαμε σε ιδιωτικό καθεστώς με συνεχείς εξωθησεις στην παραιτηση και απολυση . Πέρασαν 10 χρόνια!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:18 | ΖΩΗ

    ΝΑ ΠΡΟΧΩΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΑΑΔΕ,
    ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ Μ.Ο 30,40,45, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ, ΑΣ ΕΒΓΑΖΑΝ ΕΞΑΡΧΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ Κ ,
    ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΣ.

    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 50.

    ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΠΑΜΕ, ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΩΝ-ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 50,
    ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΣ ή ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ Κ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.

    ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΟΡΘΟ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΤΟΜΑ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 40 ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ 50 Μ.Ο ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΕΚΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.

    ΝΑ ΨΗΘΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:16 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ! ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ – ΣΤΟ 40% – ΔΙΑΦΩΝΩ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΗ ΜΟΝΟ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ – ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ 80% ΣΤΙΣ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ 30% ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΥΤΟ – ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ;;;;;;; ΩΣΤΟΣΟ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΛΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ…… ΕΓΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΧΑΝΩ ΓΙΑ 0,2 ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟ 50% ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΕΝΩ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50%!! ΠΑΩ ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΩ! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ – ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΕΚΤΟΣ ΕΝΩ ΕΧΩ 40% ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ – ΣΤΟ 1 ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 60%, ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ 50% ΚΑΙ ΜΟΥ «ΡΙΧΝΕΙ» ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΟ 3ο ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ 46%! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:33 | Νικόλαος

    ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ. ΒΑΣΗ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 50% ΚΑΙ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 55% – 60%.

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ 50% ΣΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ.

    Ο Π Ω Σ Δ Η Π Ο Τ Ε ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:02 | ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ

    ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΠΙΑΣΑΝ! ΑΣ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:58 | LITSA

    Προτείνω να προστεθεί στο άρθρο 20 πρόβλεψη για στρογγυλοποίηση της βαθμολογίας των επιμέρους μαθημάτων στην πλησιέστερη μονάδα Η ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟ 2017!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:46 | ΜΑΡΙΑ

    Είναι δεδομένο πως ο καθένας ζητάει ο,τι το «βολευει», ωστόσο είναι προφανές πως θα πρεπει να υπάρξουν τουλάχιστον οι ελάχιστες προϋποθέσεις και κριτήρια για την ένταξη στους κόλπους της ΑΑΔΕ καταρτισμενων υπαλλήλων. Θεωρώ ότι σωστά έχουν τεθεί τα 2 κριτήρια καθώς δεν είναι δυνατόν να κληθεί ένας υπάλληλος να καταλάβει θέση χωρίς να έχει τουλάχιστον 50 στον γενικό μέσο όρο και 40 ανα μάθημα. Η εφαρμογή μόνο του μεσου ορου θα ήταν άδικη. Αν για παράδειγμα κάποιος έγραψε 85% στις λεκτικές (πολύ πιθανο) ενώ στη λογιστική που αποτελεί βασικό μάθημα και προαπαιτουμενο π.χ 30, πως θα ανταποκριθεί στα καθήκοντα του?? Πραγματικά το αίτημα της κατάταξης βάση του μεσου ορου ακούγεται ουτοπικό και υποβαθμιζει τη λογικη της επαρκούς γνώσης και στα 3 μαθηματα. Η ψηφιση του της ρύθμισης ως έχει, θα αποκαταστησει την αδικία. Εναλλακτικά, θα μπορούσε να μειωθεί η αρνητική βαθμολογία και να επαναυπολογιστουν τα αποτελεσματα των γραπτών. Θεωρώ ότι αυτές οι 2 λύσεις είναι οι πιο δίκαιες και ενδεδειγμένη.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:29 | ΧΑΝΤΖΗΣ ΑΠΙΣΤΟΛΟΣ

    Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑ ΜΕ ΒΡΊΣΚΕΙ ΣΥΜΦΩΝΟ,Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 50 ΚΑΙ 40 ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΊΚΑΙΗ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ 60, ΔΕΔΟΜΈΝΟΥ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΥΛΗΣ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΝΟΜΈΡΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΈΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΆΣΕΙΣ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΔΏΣΑΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΜΈΧΡΙ ΤΈΛΟΥΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΑΝ ΑΜΑΧΗΤΊ ( ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΏΣ, ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΟΎΝ ΕΠΑΝΆΛΗΨΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΎ)ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΈΝΟΙ ΕΠΑΡΚΏΣ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΆΤΑΞΗ ΚΑΤΑ ΦΘΊΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΆ ΧΩΡΙΣ ΒΑΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΏΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΊΑ. ΟΧΙ ΚΎΡΙΟΙ ΟΤΙ ΒΟΛΕΎΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ, Η ΜΟΝΑΔΙΚΉ ΔΊΚΑΙΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΨΉΦΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑΣ ΟΠΩΣ ΤΈΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:00 | παπιωτου στελλα

    Είναι Δίκαιο και Αξιοκρατικό.
    Στο πανεπιστήμιο η βάση είναι το 5 αν δεν κάνω λάθος .
    Δηλαδή γίνεσαι γιατρός και χειρουργείς με 5.
    Εξ αρχής ήτανε λάθος το 6 σε συνδυασμό με τα δύσκολα θέματα .

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:04 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    Δίκαιη ρύθμιση . Παρακαλούμε για άμεση ψήφιση

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:16 | Αιμιλία

    Η εφαρμογή της βάσης στο 40% είναι το λιγότερο υποκριτική και αδικεί την προσπάθεια μηνών που έκαναν πολλοί απο εμάς! Η αστοχία φαίνεται και απο την επιβολή υψηλής αρνητικής βαθμολόγησης
    Το μελανό σημείο της ιστορίας είναι η κατάφορη αδικία που είμαστε αναγκασμένοι να υποστούμε όσοι γράψαμε εξαιρετικά καλά στα 2 απο τα 3 μαθήματα και δεν θα μας αναγνωριστεί ο κόπος και η επιτυχία μας σε αυτά.
    ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:06 | ΜΙΧΑΛΗΣ

    Συμφωνώ με το Θεοχάρη 13/02
    «Όλοι διαγωνιστήκαμε σε έναν διαγωνισμό με δύσκολους, παράλογους και απαιτητικούς, αλλά ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ!
    ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΟΡΩΝ (μείωση βάσης, μείωση αρνητικής) ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ!
    ΜΟΝΗ ΝΟΜΙΜΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ!
    Δεν μεταβάλλει και δεν αλλοιώνει συγκεκριμένους όρους της προκήρυξης μεταγενέστερα, δεν θα επηρέαζε τις απαντήσεις και τη στρατηγική των υποψηφίων εάν ήταν γνωστή εκ των προτέρων και δικαιώνει όσους έγραψαν καλύτερα ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΟΜΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ!ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΕΚΤΟΣ, ΕΝΩ ΕΧΩ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 61 ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 50!»

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:56 | Δεσποινα

    Άμεση μείωση της βάσης των μαθημάτων στο 40 και συνολο μαθημάτων 50 με ταυτόχρονη μείωση της αρνητικής είναι το λιγότερο που μπορεί αν γίνει για να καλυφθούν οι θέσεις, όσο και να καλύψουν όσα κενα δημιουργούνται συνεχως στην ΑΑΔΕ. Να σημειωθει ότι το ποσοστό της αρνητικής ήταν οδηγία του ΑΣΕΠ και όχι στο ΦΕΚ.
    Ο διαγωνισμός αυτός είχε απίστευτες δυσκολίες από πολλές απόψεις κάτι που φάνηκε και από το ποσοστό εποτυχίας!
    Μία δεύτερη σκέψη θα ήταν η κατάργηση των συντελεστών βαρύτητας!
    Ένας νέος διαγωνισμός τόσο κοντά με την 1γ θα είχε μεγάλο κόστος!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:51 | Αλέξανδρος

    Το άρθρο 20 με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, να ψηφίστει το συντομότερο δυνατό.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:08 | ΜΑΡΙΑ

    Είναι δεδομένο πως ο καθένας ζητάει ο,τι το «βολευει», ωστόσο είναι προφανές πως θα πρεπει να υπάρξουν τουλάχιστον οι ελάχιστες προϋποθέσεις και κριτήρια για την ένταξη στους κόλπους της ΑΑΔΕ καταρτισμενων υπαλλήλων. Θεωρώ ότι σωστά έχουν τεθεί τα 2 κριτήρια καθώς δεν είναι δυνατόν να κληθεί ένας υπάλληλος να καταλάβει θέση χωρίς να έχει τουλάχιστον 50 στον γενικό μέσο όρο και 40 ανα μάθημα. Η εφαρμογή μόνο του μεσου ορου θα ήταν άδικη. Αν για παράδειγμα κάποιος έγραψε 85% στις λεκτικές (πολύ πιθανο) ενώ στη λογιστική που αποτελεί βασικό μάθημα και προαπαιτουμενο π.χ 30, πως θα ανταποκριθεί στα καθήκοντα του?? Πραγματικά το αίτημα της κατάταξης βάση του μεσου ορου ακούγεται ουτοπικό και υποβαθμιζει τη λογικη της επαρκούς γνώσης και στα 3 μαθηματα. Η ψηφιση του της ρύθμισης ως έχει, θα αποκαταστησει την αδικία. Εναλλακτικά, θα μπορούσε να μειωθεί η αρνητική βαθμολογία και να επαναυπολογιστουν τα αποτελεσματα των γραπτών. Θεωρώ ότι αυτές οι 2 λύσεις είναι οι πιο δίκαιες και ενδεδειγμένες.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:34 | ΝΙΚΟΣ

    ΔΙΚΑΙΗ ΡΥΘΜΙΣΗ, ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ. ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ 45% ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ 55% ΜΕΣΟ ΟΡΟ.

    Για όσους θεωρούν τους εαυτούς τους υψηλών τυπικών προσόντων και δεν αντέχουν τους γραπτούς διαγωνισμούς, ας περιμένουν την προκήρυξη κάποιας σειράς Κ για να μην μπαίνουν στον κόπο να διαβάζουν ξανά και να διοριστούν με πτυχία και προϋπηρεσίες.

    ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑ για να διασφαλιστεί η σφαιρική γνώση όλων των εξεταζόμενων μαθημάτων.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:32 | Θοδωρής

    ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:21 | ΜΑΡΙΑ

    Δίκαιη τροπολογία, επαναπροσδιορίζοντας τις βάσεις σε αξιοπρεπή όρια που αναδεικνύουν τους διαβασμένους που έκαναν μια πραγματικά μεγάλη προσπάθεια που δεν αναγνωρίστηκε, σε θέματα δύσκολα, απρόβλεπτα και με αδικαιολόγητα υψηλή αρνητική βαθμολογία. Τα αποτελέσματα και ο απίστευτα χαμηλός αριθμός των επιτυχόντων καταδεικνύουν την ανάγκη ύπαρξης τροπολογίας ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις! Να ψηφιστεί άμεσα!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:10 | ΝΙΚΟΛΑΣ

    ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑ ΒΑΣΗ 50%. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 55%.

    ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. Το 40% είναι πολύ χαμηλό (ποσοστό αποτυχίας σε οποιοδήποτε διαγωνισμό) και δίνει αφορμές για σχόλια απο όσους δεν έπιασαν ούτε καν αυτό.

    ΒΑΣΗ 50% ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ και όποιος περάσει. Πάντα η βάση είναι 50%.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:42 | ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    Eμπαίζετε 10.000 υποψηφίους πρώτα με τον διαγωνισμό-φιάσκο και τώρα με την παράνομη καταχρηστική και αυθαίρετη μείωση των βάσεων εκεί που σας βολεύει…!!βάση 40 δεν είναι νόμιμη κ δεν προβλέπεται από το Νόμο που καμαρώνετε ότι ψηφίσατε.Ελάχιστη βάση είναι το 50 αλλά μάλλον δεν σας βολεύει…γι αυτούς που θέλετε να βολέψετε… Αν δεν τηρείτε εσείς τους Νόμους γαιτί να τους τηρήσουν οι Πολίτες?Ας αναλάβει ο ΑΣΕΠ τις ευθύνες τους και ας διοργανώσει άλλον διαγωνσιμό με σοβαρούς θεματοδότες και όχι να κρύβεται.. και να πετάει το μπαλάκι στην Κυβέρνηση.
    Δεν μπορείτε να χρίσετε επιτυχόντες εκ των υστέρων, με νέες βάσεις, άλλη για τους ΠΕ-ΤΕ και άλλη για τους ΔΕ, στον ίδιο διαγωνισμό. Ολα τα πρωτοφανή γεγονότα-σκάνδαλα σε αυτόν τον διαγωνισμό συνέβησαν!!Η μόνη ανεκτά νόμιμη λύση είναι ο Πίνακας Κατάταξης Αποτυχόντων ο οποίος δημιουργείται με βάση τον σταθμισμένο ΜΟ.
    Αντί να παρέμβετε στον Νόμο (4765/2021) και να αλλάξετε ουσιαστικά θέματα, ώστε να μην κάνουν οι «έγκριτοι επιστήμονες¨ ότι θέλουν, με θέματα copy paste, με θέματα που υπάρχουν αυτούσια στο Internet και θέματα που να καλύπτουν το σύνολο της ύλης και όχι το 20%, το μόνο που κάνετε είναι να θίγετε για άλλη μια το περί δικαίου αίσθημα. Αναφορικά με το 20% της ύλης, που δεν έχετε καθόλου καταλάβειι τη σοβαρότητα, πως ξέρουμε ότι κάποιοι δεν κατευθήνθηκαν από τους θεματοθέτες να διαβάσουν πολύ καλά αυτά τα 2 αντικείμενα όταν όλοι οι άλλοι έπρεπε να διαβάσουμε όλη την ύλη??
    Μία είναι η λέξη που ταιριάζει σε όλο αυτό!Εμπαιγμός και εξαπάτηση των πτυχιούχων της Χώρας!!!
    Ευτυχώς η ώρα της κρίσης πλησιάζει.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:27 | Αναστασία

    Ότι πιο δίκαιο μπορούσε να αποφασιστεί για έναν πολύ δύσκολο διαγωνισμό με ιδιαίτερα αυξημένη αρνητική βαθμολογία και μάθημα εκτός αντικειμένου. Προφανώς και πρέπει να διατηρηθεί η βάση ανά μάθημα για να εξασφαλιστεί ένα ελάχιστο επίπεδο γνώσεων, και το 40% ανά μάθημα ανταποκρίνεται σε αυτή την ανάγκη, καθώς τα θέματα ήταν μόνο μέσης και υψηλής δυσκολίας και καθόλου χαμηλής. Η διενέργεια ενός νέου διαγωνισμού για τις εναπομείνασες θέσεις, μόνο περαιτέρω σπατάλη δημόσιου χρήματος και υψηλό διοικητικό κόστος θα προσέφερε. Να ψηφιστεί άμεσα ως έχει.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 11:42 | Αννα

    Το δίκαιο είναι να εφαρμοστεί ο γενικός μέσος όρος των 3 μαθημάτων

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:43 | ΣΙΣΣΥ

    ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ 80, 80 ΚΑΙ 39; ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ 40,40 ΚΑΙ 90; ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ; ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ!ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΤΕ!
    ΔΕΝ ΑΔΙΚΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕΙΝΑΜΕ ΕΚΤΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!
    Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΓΙΝΕ!ΚΡΙΘΗΚΑΜΕ!ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ!
    ΑΔΙΚΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!
    ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ;ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΣΕΠ!
    ΚΑΝΤΕ ΝΕΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!
    ΑΥΤΟΣ ΕΓΙΝΕ!ΗΤΑΝ ΦΙΑΣΚΟ, ΑΠΕΤΥΧΕ!
    ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΝΟΜΟ!ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!ΜΕ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:02 | ΜΑΡΙΑ

    Διαβαζω σχόλια για καταταξη μόνο με μέσο όρο κλπ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ. Έτσι είναι σαν να μην υπάρχουν 3 μαθήματα στο διαγωνισμό. Δηλαδή οποιος έπαιξε τζοκερ σε ένα να πριμοδοτηθει από το σύνολο. ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.Μια χαρά είναι η ρύθμιση και ο,τι πιο δικαιο μπορεί να συμβεί τώρα. Ελπίζω να ψηφιστεί ΑΜΕΣΑ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 10:55 | Ηλίας

    ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΨΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ,ΟΥΤΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ.ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ, ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΔΕ ΘΙΓΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ,
    ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ!