Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Δίκαιη και προς την σωστή κατεύθυνηση σίγουρα η εν λόγω ρύθμιση. Απόλυτα σωστή όμως θα είναι, η ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑ ΩΣΤΕ Ο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ (40) ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΟΠΟΥ ΤΟ 40 ΝΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ. (ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΓΡΑΠΤΑ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ 50% ΣΩΣΤΑ ΑΠΑΝΤΗΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΩΣ ΤΕΛΙΚΟ ΒΑΘΜΟ Π.Χ. ΝΑ ΕΙΧΕ 39,55 Ή 39,90, ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΠΙΘΑΝΑ ΕΑΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΟΡΟ , ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΌΡΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΩΝ. Η στρογγυλοποίηση του κατώτατου βαθμού στην μονάδα είναι ένας δίκαιος όρος ο οποίος έχει προβλεφθεί στο παρελθόν και σε άλλους διαγωνισμούς και θα πρέπει και ειδικά λόγω των αποτελεσμάτων και της υψηλής αρνητικής βαθμολογίας να μπει και τώρα ως όρος οπωσδήποτε σε αυτόν τον διαγωνισμό.
Επίσης προς σκέψη και η μείωση του υψηλού ποσοστού αρνητικής βαθμολογίας με επαναυπολογισμό των βαθμών εάν δεν έμπαινε τέτοιος όρος.
Αρκετά δίκαιη λύση μετά από όσα τράβηξαν οι συμμετέχοντες του διαγωνισμού. Να ψηφιστεί οπωσδήποτε! Επίσης θα μπορούσε να δημιουργηθεί και πίνακας φθίνουσας κατάταξης ούτως ώστε να υπάρξουν και επιλαχόντες..τα κενά είναι πολλά και ενδέχεται να μην καλυφθούν ούτε με αυτή τη ρύθμιση.
ΑΔΙΚΙΑ. Φθίνουσα κατάταξη όλων χωρίς βάση!
Απολύτως δίκαιη ρύθμιση για την κάλυψη των κενών θέσεων. Η διατήρηση βάσης σε κάθε μάθημα εξασφαλίζει την εισαγωγή ατόμων με ένα απαιτούμενο μίνιμουμ γνώσεων στο κάθε αντικείμενο. Η μείωση στο 40% από 55% ανά μάθημα κρίνεται αναγκαία δεδομένου του μεγάλου ποσοστού αποτυχίας.
Κατάφορη αδικία! Δώσαμε εξετάσεις όλοι με ίσους όρους και τόσους μήνες μετά έρχεστε και αλλάζετε τους όρους! Βάλτε τις κενές θέσεις στον επόμενο διαγωνισμό ή απλά βγάλτε μια φθίνουσα κατάταξη χωρίς βάση.
Η βάση του 40 εκτός από αστεία «μυρίζει» και φωτογραφική.
Σώστε την κατάσταση με την οριστική κατάργηση της βάσης και γεμίστε τις κενές θέσεις ή προκηρύξτε τις θέσεις στον επόμενο διαγωνισμό!
Συμφωνώ απόλυτα με την διάταξη.
Ειναι αδικια να μεινουν τοσες θέσεις κενές
Το πιο δίκαιο θα είναι η φθίνουσα κατάταξη για όλους μας.
Δίκαιη λύση, καθώς δικαιώνει όσους προσπαθήσαν και πιάσανε ένα υψηλό ποσοστό σε ένα διαγωνισμό με τόσες αντιξοότητες .
ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΑΤΟΜΑ, ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ.
Συμφωνώ με την πλειοψηφία των σχολίων που διάβασα.
Αρνητική βαθμολογία όπως ήταν παλαιότερα (μικρότερος συντελεστής).
Μ.Ο. των 3 μαθημάτων (με τη νέα βαθμολογία).
Βάσει κατάταξης να καλυφθούν οι θέσεις.
Δεν έχει να κάνει με δίκαιο ή όχι. Έχει να κάνει με την φύση των θεμάτων. Όταν αποτυγχάνει παταγωδώς και δεν υπάρχει κανένας επιτυχών στους ΤΕ Πληροφορικής, δε νομίζω ότι μπορεί να το ρίξει κάποιος το φταίξιμο στους υποψηφίους, αλλά στα θέματα και στην ύλη.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΑΤΟΜΑ, ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΜΕΣΑ.ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
ΕΣΤΩ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΝΤΕ ΤΕΣ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΣΟΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΑ ΨΗΦΙΣΘΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΜΕΣΑ!!!ΑΔΙΚΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΥΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΛΛΑΓΗ, ΟΣΟ ΔΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Δίκαιη λύση.Να ψηφιστεί άμεσα!!!!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ!!! ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΑΣΧΙΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΥΤΟ!!!
Πιστεύω ότι είναι επιτακτική ανάγκη για δυνατότητα συμπληρωματικής αίτησης από την πλευρά του ΑΣΕΠ, για το σύνολο των επιτυχόντων, προκειμένου να δηλωθούν επιπλέον θέσεις και να μην μείνουν έτσι κάποιες θέσεις κενές. Θεωρώ ότι μετά την συνολική αποτυχία του διαγωνισμού, μία τέτοια ρύθμιση θα ήταν βοηθητική προς την κάλυψη του μεγαλύτερου μέρους των θέσεων της 1Γ/2022.
Συμφωνώ απόλυτα με την μείωση της αρχικής βάσης του διαγωνισμού καθώς οι υποψήφιοι που έφτασαν πολύ κοντά και δεν μπόρεσαν να περάσουν το κατώφλι της αρχικής βάσης αποτελούν τους πιο καλά προετοιμασμένους υποψήφιους για να πληρώσουν τις κενές θέσεις τις ΑΑΔΕ. ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΑΣ
Συμφωνώ απόλυτα με την μείωση της αρχικής βάσης του διαγωνισμού καθώς οι υποψήφιοι που έφτασαν πολύ κοντά και δεν μπόρεσαν να περάσουν το κατώφλι της αρχικής βάσης αποτελούν τους πιο καλά προετοιμασμένους υποψήφιους για να πληρώσουν τις κενές θέσεις τις ΑΑΔΕ μακάρι αν ψηφιστεί άμεσα. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ, ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΤΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ!!!
Η ΜΟΝΗ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ!!!
Το πιο δίκαιο είναι να καλυφθούν οι θέσεις με μέσο όρο των μαθημάτων και κατάργηση της βάσης ανά μάθημα.Δηλαδή, επιλογή με φθίνουσα σειρά κατάταξης!!!
Πρώτα ο διαγωνισμός και μετά η βάση. Καλά πηγε κι αυτό. Κάντε την βάση στο 10%. Οι ΔΕ βάση 55.
Απόλυτα σωστό άρθρο το οποίο θα πρέπει να ψηφιστεί ως έχει. Αφενός ικανοποιείται το δίκαιο αίτημα εκατοντάδων υποψηφίων να καλυφθούν οι κενές θέσεις, αφετέρου αυτό γίνεται με αξιοκρατικά κριτήρια, κοινά προς όλους τα οποία εγγυώνται το υψηλό επίπεδο των νέων επιτυχόντων.
Είναι τόσο αισιόδοξο και δικαιο το σενάριο αυτό!
Όχι μόνο θα καλυφθούν οι ανάγκες της υπηρεσίας με το αντίστοιχα καταρτισμένο προσωπικό, μιας που σενάρια για πλήρωση των θέσεων μέσω άλλων διαγωνισμών θα οδηγούσε σε μια επιλογή υποψηφίων απροετοίμαστων για να αντεπεξέλθουν (στην περίπτωση μας, πρακτικα, υποψήφιος που κόπηκε για 2-3-4% σε κάποιο μάθημα ή στον μέσο όρο, είναι το ίδιο αντάξιος με τον υποψηφιο που επέτυχε τη βάση και προπορεύτηκε), αν λάβουμε υπόψη την δυσκολία των θεμάτων, στον αντίποδα ερχεται η πτώση αυτή να την εξισορροπήσει!
Αναμένουμε άμεση ψήφιση της παρούσας ρύθμισης!
Το άρθρο 20 πρέπει να διαγραφεί ως άσχετο με το κύριο αντικείμενο του νομοσχεδίου (Σύστημα Καινοτομίας στον Δημόσιο Τομέα)» «Νομοσχέδιο ή πρόταση νόμου που περιέχει διατάξεις άσχετες με το κύριο αντικείμενό τους δεν εισάγεται για συζήτηση» (Σ 73 παρ.5, εδαφ. β)»
Μελετήστε το Σύνταγμα!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ!
ΜΟΝΟ Η ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ
Ζητάμε επιτέλους δικαίωση.Οι απολυμενοι της ΑΤΕ το 2012. Οι μόνοι προσληφθεντες με δημόσιο διαγωνισμό ΑΣΕΠ που εν μια νυκτί βρεθήκαμε σε ιδιωτικό καθεστώς με συνεχείς εξωθησεις στην παραιτηση και απολυση . Πέρασαν 10 χρόνια!
ΝΑ ΠΡΟΧΩΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΑΑΔΕ,
ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ Μ.Ο 30,40,45, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ, ΑΣ ΕΒΓΑΖΑΝ ΕΞΑΡΧΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ Κ ,
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 50.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΠΑΜΕ, ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΩΝ-ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 50,
ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΣ ή ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ Κ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.
ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΟΡΘΟ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΤΟΜΑ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 40 ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ 50 Μ.Ο ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΕΚΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.
ΝΑ ΨΗΘΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ! ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ – ΣΤΟ 40% – ΔΙΑΦΩΝΩ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΗ ΜΟΝΟ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ – ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ 80% ΣΤΙΣ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ 30% ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΥΤΟ – ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ;;;;;;; ΩΣΤΟΣΟ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΛΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ…… ΕΓΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΧΑΝΩ ΓΙΑ 0,2 ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟ 50% ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΕΝΩ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50%!! ΠΑΩ ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΩ! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ – ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΕΚΤΟΣ ΕΝΩ ΕΧΩ 40% ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ – ΣΤΟ 1 ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 60%, ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ 50% ΚΑΙ ΜΟΥ «ΡΙΧΝΕΙ» ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΟ 3ο ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ 46%! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!!
ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ. ΒΑΣΗ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 50% ΚΑΙ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 55% – 60%.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ 50% ΣΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ.
Ο Π Ω Σ Δ Η Π Ο Τ Ε ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ.
ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΠΙΑΣΑΝ! ΑΣ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!
Προτείνω να προστεθεί στο άρθρο 20 πρόβλεψη για στρογγυλοποίηση της βαθμολογίας των επιμέρους μαθημάτων στην πλησιέστερη μονάδα Η ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟ 2017!
Είναι δεδομένο πως ο καθένας ζητάει ο,τι το «βολευει», ωστόσο είναι προφανές πως θα πρεπει να υπάρξουν τουλάχιστον οι ελάχιστες προϋποθέσεις και κριτήρια για την ένταξη στους κόλπους της ΑΑΔΕ καταρτισμενων υπαλλήλων. Θεωρώ ότι σωστά έχουν τεθεί τα 2 κριτήρια καθώς δεν είναι δυνατόν να κληθεί ένας υπάλληλος να καταλάβει θέση χωρίς να έχει τουλάχιστον 50 στον γενικό μέσο όρο και 40 ανα μάθημα. Η εφαρμογή μόνο του μεσου ορου θα ήταν άδικη. Αν για παράδειγμα κάποιος έγραψε 85% στις λεκτικές (πολύ πιθανο) ενώ στη λογιστική που αποτελεί βασικό μάθημα και προαπαιτουμενο π.χ 30, πως θα ανταποκριθεί στα καθήκοντα του?? Πραγματικά το αίτημα της κατάταξης βάση του μεσου ορου ακούγεται ουτοπικό και υποβαθμιζει τη λογικη της επαρκούς γνώσης και στα 3 μαθηματα. Η ψηφιση του της ρύθμισης ως έχει, θα αποκαταστησει την αδικία. Εναλλακτικά, θα μπορούσε να μειωθεί η αρνητική βαθμολογία και να επαναυπολογιστουν τα αποτελεσματα των γραπτών. Θεωρώ ότι αυτές οι 2 λύσεις είναι οι πιο δίκαιες και ενδεδειγμένη.
Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑ ΜΕ ΒΡΊΣΚΕΙ ΣΥΜΦΩΝΟ,Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 50 ΚΑΙ 40 ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΊΚΑΙΗ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ 60, ΔΕΔΟΜΈΝΟΥ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΥΛΗΣ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΝΟΜΈΡΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΈΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΆΣΕΙΣ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΔΏΣΑΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΜΈΧΡΙ ΤΈΛΟΥΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΑΝ ΑΜΑΧΗΤΊ ( ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΏΣ, ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΟΎΝ ΕΠΑΝΆΛΗΨΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΎ)ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΈΝΟΙ ΕΠΑΡΚΏΣ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΆΤΑΞΗ ΚΑΤΑ ΦΘΊΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΆ ΧΩΡΙΣ ΒΑΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΏΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΊΑ. ΟΧΙ ΚΎΡΙΟΙ ΟΤΙ ΒΟΛΕΎΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ, Η ΜΟΝΑΔΙΚΉ ΔΊΚΑΙΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΨΉΦΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑΣ ΟΠΩΣ ΤΈΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ.
Είναι Δίκαιο και Αξιοκρατικό.
Στο πανεπιστήμιο η βάση είναι το 5 αν δεν κάνω λάθος .
Δηλαδή γίνεσαι γιατρός και χειρουργείς με 5.
Εξ αρχής ήτανε λάθος το 6 σε συνδυασμό με τα δύσκολα θέματα .
Δίκαιη ρύθμιση . Παρακαλούμε για άμεση ψήφιση
Η εφαρμογή της βάσης στο 40% είναι το λιγότερο υποκριτική και αδικεί την προσπάθεια μηνών που έκαναν πολλοί απο εμάς! Η αστοχία φαίνεται και απο την επιβολή υψηλής αρνητικής βαθμολόγησης
Το μελανό σημείο της ιστορίας είναι η κατάφορη αδικία που είμαστε αναγκασμένοι να υποστούμε όσοι γράψαμε εξαιρετικά καλά στα 2 απο τα 3 μαθήματα και δεν θα μας αναγνωριστεί ο κόπος και η επιτυχία μας σε αυτά.
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ
Συμφωνώ με το Θεοχάρη 13/02
«Όλοι διαγωνιστήκαμε σε έναν διαγωνισμό με δύσκολους, παράλογους και απαιτητικούς, αλλά ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ!
ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΟΡΩΝ (μείωση βάσης, μείωση αρνητικής) ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ!
ΜΟΝΗ ΝΟΜΙΜΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ!
Δεν μεταβάλλει και δεν αλλοιώνει συγκεκριμένους όρους της προκήρυξης μεταγενέστερα, δεν θα επηρέαζε τις απαντήσεις και τη στρατηγική των υποψηφίων εάν ήταν γνωστή εκ των προτέρων και δικαιώνει όσους έγραψαν καλύτερα ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΟΜΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ!ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΕΚΤΟΣ, ΕΝΩ ΕΧΩ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 61 ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 50!»
Άμεση μείωση της βάσης των μαθημάτων στο 40 και συνολο μαθημάτων 50 με ταυτόχρονη μείωση της αρνητικής είναι το λιγότερο που μπορεί αν γίνει για να καλυφθούν οι θέσεις, όσο και να καλύψουν όσα κενα δημιουργούνται συνεχως στην ΑΑΔΕ. Να σημειωθει ότι το ποσοστό της αρνητικής ήταν οδηγία του ΑΣΕΠ και όχι στο ΦΕΚ.
Ο διαγωνισμός αυτός είχε απίστευτες δυσκολίες από πολλές απόψεις κάτι που φάνηκε και από το ποσοστό εποτυχίας!
Μία δεύτερη σκέψη θα ήταν η κατάργηση των συντελεστών βαρύτητας!
Ένας νέος διαγωνισμός τόσο κοντά με την 1γ θα είχε μεγάλο κόστος!
Το άρθρο 20 με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, να ψηφίστει το συντομότερο δυνατό.
Είναι δεδομένο πως ο καθένας ζητάει ο,τι το «βολευει», ωστόσο είναι προφανές πως θα πρεπει να υπάρξουν τουλάχιστον οι ελάχιστες προϋποθέσεις και κριτήρια για την ένταξη στους κόλπους της ΑΑΔΕ καταρτισμενων υπαλλήλων. Θεωρώ ότι σωστά έχουν τεθεί τα 2 κριτήρια καθώς δεν είναι δυνατόν να κληθεί ένας υπάλληλος να καταλάβει θέση χωρίς να έχει τουλάχιστον 50 στον γενικό μέσο όρο και 40 ανα μάθημα. Η εφαρμογή μόνο του μεσου ορου θα ήταν άδικη. Αν για παράδειγμα κάποιος έγραψε 85% στις λεκτικές (πολύ πιθανο) ενώ στη λογιστική που αποτελεί βασικό μάθημα και προαπαιτουμενο π.χ 30, πως θα ανταποκριθεί στα καθήκοντα του?? Πραγματικά το αίτημα της κατάταξης βάση του μεσου ορου ακούγεται ουτοπικό και υποβαθμιζει τη λογικη της επαρκούς γνώσης και στα 3 μαθηματα. Η ψηφιση του της ρύθμισης ως έχει, θα αποκαταστησει την αδικία. Εναλλακτικά, θα μπορούσε να μειωθεί η αρνητική βαθμολογία και να επαναυπολογιστουν τα αποτελεσματα των γραπτών. Θεωρώ ότι αυτές οι 2 λύσεις είναι οι πιο δίκαιες και ενδεδειγμένες.
ΔΙΚΑΙΗ ΡΥΘΜΙΣΗ, ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ. ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ 45% ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ 55% ΜΕΣΟ ΟΡΟ.
Για όσους θεωρούν τους εαυτούς τους υψηλών τυπικών προσόντων και δεν αντέχουν τους γραπτούς διαγωνισμούς, ας περιμένουν την προκήρυξη κάποιας σειράς Κ για να μην μπαίνουν στον κόπο να διαβάζουν ξανά και να διοριστούν με πτυχία και προϋπηρεσίες.
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑ για να διασφαλιστεί η σφαιρική γνώση όλων των εξεταζόμενων μαθημάτων.
ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Δίκαιη τροπολογία, επαναπροσδιορίζοντας τις βάσεις σε αξιοπρεπή όρια που αναδεικνύουν τους διαβασμένους που έκαναν μια πραγματικά μεγάλη προσπάθεια που δεν αναγνωρίστηκε, σε θέματα δύσκολα, απρόβλεπτα και με αδικαιολόγητα υψηλή αρνητική βαθμολογία. Τα αποτελέσματα και ο απίστευτα χαμηλός αριθμός των επιτυχόντων καταδεικνύουν την ανάγκη ύπαρξης τροπολογίας ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις! Να ψηφιστεί άμεσα!!!
ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑ ΒΑΣΗ 50%. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 55%.
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. Το 40% είναι πολύ χαμηλό (ποσοστό αποτυχίας σε οποιοδήποτε διαγωνισμό) και δίνει αφορμές για σχόλια απο όσους δεν έπιασαν ούτε καν αυτό.
ΒΑΣΗ 50% ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ και όποιος περάσει. Πάντα η βάση είναι 50%.
Eμπαίζετε 10.000 υποψηφίους πρώτα με τον διαγωνισμό-φιάσκο και τώρα με την παράνομη καταχρηστική και αυθαίρετη μείωση των βάσεων εκεί που σας βολεύει…!!βάση 40 δεν είναι νόμιμη κ δεν προβλέπεται από το Νόμο που καμαρώνετε ότι ψηφίσατε.Ελάχιστη βάση είναι το 50 αλλά μάλλον δεν σας βολεύει…γι αυτούς που θέλετε να βολέψετε… Αν δεν τηρείτε εσείς τους Νόμους γαιτί να τους τηρήσουν οι Πολίτες?Ας αναλάβει ο ΑΣΕΠ τις ευθύνες τους και ας διοργανώσει άλλον διαγωνσιμό με σοβαρούς θεματοδότες και όχι να κρύβεται.. και να πετάει το μπαλάκι στην Κυβέρνηση.
Δεν μπορείτε να χρίσετε επιτυχόντες εκ των υστέρων, με νέες βάσεις, άλλη για τους ΠΕ-ΤΕ και άλλη για τους ΔΕ, στον ίδιο διαγωνισμό. Ολα τα πρωτοφανή γεγονότα-σκάνδαλα σε αυτόν τον διαγωνισμό συνέβησαν!!Η μόνη ανεκτά νόμιμη λύση είναι ο Πίνακας Κατάταξης Αποτυχόντων ο οποίος δημιουργείται με βάση τον σταθμισμένο ΜΟ.
Αντί να παρέμβετε στον Νόμο (4765/2021) και να αλλάξετε ουσιαστικά θέματα, ώστε να μην κάνουν οι «έγκριτοι επιστήμονες¨ ότι θέλουν, με θέματα copy paste, με θέματα που υπάρχουν αυτούσια στο Internet και θέματα που να καλύπτουν το σύνολο της ύλης και όχι το 20%, το μόνο που κάνετε είναι να θίγετε για άλλη μια το περί δικαίου αίσθημα. Αναφορικά με το 20% της ύλης, που δεν έχετε καθόλου καταλάβειι τη σοβαρότητα, πως ξέρουμε ότι κάποιοι δεν κατευθήνθηκαν από τους θεματοθέτες να διαβάσουν πολύ καλά αυτά τα 2 αντικείμενα όταν όλοι οι άλλοι έπρεπε να διαβάσουμε όλη την ύλη??
Μία είναι η λέξη που ταιριάζει σε όλο αυτό!Εμπαιγμός και εξαπάτηση των πτυχιούχων της Χώρας!!!
Ευτυχώς η ώρα της κρίσης πλησιάζει.
Ότι πιο δίκαιο μπορούσε να αποφασιστεί για έναν πολύ δύσκολο διαγωνισμό με ιδιαίτερα αυξημένη αρνητική βαθμολογία και μάθημα εκτός αντικειμένου. Προφανώς και πρέπει να διατηρηθεί η βάση ανά μάθημα για να εξασφαλιστεί ένα ελάχιστο επίπεδο γνώσεων, και το 40% ανά μάθημα ανταποκρίνεται σε αυτή την ανάγκη, καθώς τα θέματα ήταν μόνο μέσης και υψηλής δυσκολίας και καθόλου χαμηλής. Η διενέργεια ενός νέου διαγωνισμού για τις εναπομείνασες θέσεις, μόνο περαιτέρω σπατάλη δημόσιου χρήματος και υψηλό διοικητικό κόστος θα προσέφερε. Να ψηφιστεί άμεσα ως έχει.
Το δίκαιο είναι να εφαρμοστεί ο γενικός μέσος όρος των 3 μαθημάτων
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ 80, 80 ΚΑΙ 39; ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ 40,40 ΚΑΙ 90; ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ; ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ!ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΤΕ!
ΔΕΝ ΑΔΙΚΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕΙΝΑΜΕ ΕΚΤΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!
Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΓΙΝΕ!ΚΡΙΘΗΚΑΜΕ!ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ!
ΑΔΙΚΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ;ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΣΕΠ!
ΚΑΝΤΕ ΝΕΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!
ΑΥΤΟΣ ΕΓΙΝΕ!ΗΤΑΝ ΦΙΑΣΚΟ, ΑΠΕΤΥΧΕ!
ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΝΟΜΟ!ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!ΜΕ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ!
Διαβαζω σχόλια για καταταξη μόνο με μέσο όρο κλπ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ. Έτσι είναι σαν να μην υπάρχουν 3 μαθήματα στο διαγωνισμό. Δηλαδή οποιος έπαιξε τζοκερ σε ένα να πριμοδοτηθει από το σύνολο. ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.Μια χαρά είναι η ρύθμιση και ο,τι πιο δικαιο μπορεί να συμβεί τώρα. Ελπίζω να ψηφιστεί ΑΜΕΣΑ.
ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΨΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ,ΟΥΤΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ.ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ, ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΔΕ ΘΙΓΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ,
ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ!