Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ

Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:46 | ΜΜ

    Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.

    Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:

    «Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:03 | george

    Η πιο καλή λύση, είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η ύπαρξη πίνακα επιλαxόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον μέσο όρο στα τρια μαθήματα

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:25 | Βαλεντίνα Κ.

    Ορθό και δίκαιο!Να ψηφιστεί!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:35 | Αλέξης

    Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.

    Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:

    «Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:23 | Βασίλης

    Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.

    Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:

    «Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:04 | Αλεξάνδρα

    Είμαι σύμφωνη με τη συγκεκριμένη τροπολογία. Να προχωρήσει είτε ως έχει , είτε με τη δημιουργία ενός πίνακα υποψηφίων κατά φθίνουσα σειρά. Τα κενά είναι πολλά και πρέπει να καλυφθούν άμεσα από τους συμμετέχοντες στο διαγωνισμό.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:39 | ΜΑΡΙΑ

    ΟΡΘΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ Η ΛΥΣΗ ΑΥΤΗ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΥΤΑΝΕΥΣΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ.ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΑ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΦΕΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΣΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ. ΠΑΝΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΙ.ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΨΗΦΙΣΗ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:54 | Ελένη

    Προχωρείστε την άμεσα.Με κάποιον τρόπο πρέπει να αποδοθεί δικαιοσύνη.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:55 | Γεώργιος

    Να ψηφιστεί άμεσα. Δίκαιο μέτρο για να αποκατασταθεί το φιάσκο του εν λόγω διαγωνισμού.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:20 | Λάμπρος

    Χίλια μπράβο στο υπουργείο για αυτή τη δίκαιη ρύθμιση. Εύχομαι να ψηφιστεί άμεσα. Είναι το πιο σωστό για τους συμμετέχοντες θεωρώ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:18 | ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΕ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΙΣΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΩΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:36 | Ιωάννης

    Αναγκαία η λήψη κάποιου μέτρου που θα επαναπροσδιορίσει τα κριτήρια και θα δημιουργήσει νέο πίνακα ώστε να περιληφθούν και άτομα που έχασαν τη θέση για λίγο εξαιτίας των όρων που ίσχυσαν. Φυσικά να ψηφιστεί!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:54 | Γεωργιος

    Η τροπολογια ειναι αδικη και παρανομη. Τα νεα ορια ειναι παντελως αυθαιρετα. Γιατι οχι 35 η 45; Απλα τρεξαν καποιο query και ειδαν οτι περιπου βρισκουν τους επιτυχοντες που θελουν.Τοτε ομως γιατι η αρνητικη βαθμολογια σε τετοιο υψος, τα copy paste θεματα και αλλα. Μονη δικαιη λυση η μειωση η καταργηση της αρνητικης βαθμολογιας. Μην παιζεται με τοσους ανθρωπους, τον χρονο τους και τον κοπο τους.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:15 | Σωτήρης

    Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.

    Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:

    «Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:34 | Χρύσα

    Δίκαιο μέτρο για αρκετό κόσμο που έχασε για λίγα μόρια το διορισμό.Να ψηφιστεί άμεσα!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:28 | Αλέξανδρος

    Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση του Υπουργείου. Το σωστό και το δίκαιο είναι να υπάρχει βάση ανα μάθημα και συνολική όπως ακριβώς υπήρχε αλλά μειωμένη. Απολύτως δίκαιο και συνταγματικό. Ελπίζω να ψηφιστεί άμεσα 40% σε κάθε μάθημα και 50% στο σύνολο των μαθημάτων.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:17 | Δημήτρης

    Προχωρήστε στην ψήφιση του ως έχει. Δικαιώνει μια μερίδα υποψηφίων που έδωσαν πολλά και έμεινα εκτός πίνακα για πολύ λίγα μόρια.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:49 | Δέσποινα

    Πολύ σωστή η παρούσα νομοθετική πρωτοβουλία. Με τον πιο αξιοκρατικό τρόπο θα καλυφθούν οι κενές θέσεις που προέκυψαν από το γραπτό διαγωνισμό. Οποιαδήποτε αλλαγή στις βάσεις, είναι προς τη λάθος κατεύθυνση

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:07 | Ελένη Σ.

    Να προχωρήσετε άμεσα στην ψήφιση της!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:06 | Άσπα

    Ήταν αδιαμφισβήτητα ένας διαγωνισμός με ιδιαιτέρως αυστηρά κριτήρια και πρωτοφανείς όρους. Σίγουρα η ρύθμιση δικαιώνει άτομα που κόπιασαν πολύ. Ενδεχομένως θα μπορούσε να δημιουργηθεί και πίνακας με φ΄θίνουσα σειρά ώστε να υπάρξουν και επιλαχόντες όπως συνέβαινε ως τώρα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:30 | Katerina

    Η πιο σωστή απόφαση είναι να επικρατησει ο γενικός μέσος όρος των μαθημάτων. Επίσης να ληφθούν υπόψιν οι ειδικές κατηγορίες.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:30 | Αλέξης

    Η ΑΑΔΕ ήθελε να καλύψει κάποιες καινές θέσεις.
    Έγινε ο διαγωνισμός και οι θέσεις δεν καλύφθηκαν. Η ΑΑΔΕ συναινεί να καλυφθούν οι θέσεις με τροποποίηση των όρων προς το καλύτερο για τους υποψηφίους. Όχι προφανώς γιατί σκέφτεται τους υποψηφίους αλλά γιατί είναι ανάγκη. Ενδιαφερόμενοι είναι όσοι έδωσαν τις εξετάσεις. Δεν καταλαβαίνω το αίσθημα δικαίου που θίγεται.
    – Γιατί δεν αλλάζουν τους όρους όσο τους βολεύει προσωπικά?
    – Γιατί θέλουν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα?
    – Γιατί απολύθηκαν από άσχετο φορέα?
    – Γιατί δεν στρογγυλοποιούνται οι βαθμοί λες και ζυγίζουμε τυρί στον μπακάλη?

    Οι όροι αλλάζουν καταρχήν για τις ανάγκες του δημοσίου (ΑΑΔΕ) και όχι των υποψηφίων.
    Δεν αλλάζουν προς το χειρότερο για να θίγεται κάποιου το κεκτημένο δικαίωμα.

    Με την ίδια λογική είναι απαράδεκτο και αντισυνταγματικό να πάρουν επίδομα πετρελαίου όσοι έχουν εισόδημα μέχρι 24000. Ας πάρουν όλοι. Επίδομά παιδιών όσοι έχουν παιδιά. Και αυτοί που δεν έχουν αν ήξεραν οτι θα βγει επίδομα θα είχαν κάνει κτλ κτλ.

    Το μέτρο είναι προς το συμφέρον του δημοσίου και γι αυτό πρέπει να ψηφιστεί.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:44 | Ειρήνη

    Δίκαιο για πολλά παιδιά που έμειναν εκτός χωρίς ουσιαστικό λόγο..Υπέστησαν μεγάλη ταλαιπωρία και κρίθηκαν με πολύ αυστηρά κριτήρια. Να ψηφιστεί!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:39 | ΛΙΑ

    Η ΜΟΝΗ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ Μ.Ο.ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ.
    ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:39 | Γιώργος Τ.

    Να ψηφιστεί άμεσα για να αποκατασταθεί η αδικία που έχει δημιουργηθεί εις βάρος τόσων υποψηφίων..Η δυσκολία και η αυστηρότητα των όρων του διαγωνισμού ήταν άνευ προηγουμένου..Πρέπει οπωσδήποτε να βρεθεί μια λύση ώστε να προσληφθούν υποψήφιοι από αυτόν το διαγωνισμό για να καλυφθούν οι θέσεις της προκήρυξης.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:53 | ΝΙΚΟΣ

    ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ 50% ΚΑΙ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ 60%.

    Είναι ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ και εφόσον έχεις τόσες αποτυχίες, ξεκινάς με το να μειώσεις τη βάση σε κάθε μάθημα στα ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ 50%.

    Το να πέσουν οι βάσεις στα επίπεδα του 40% ή να καταργηθούν εντελώς όπως ζητούν κάποιοι άλλοι σχολιαστές, δεν ευνοεί όσους έγραψαν καλά και έμειναν εκτός για λίγο.

    ΜΗΝ ΡΙΧΝΕΤΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 50%.

    Στα σχόλια διαβάζεις άτομα να λένε οτι είναι άδικο γιατί κάποιος με 40-40-40 θα περάσει, ενω κάποιος με 39-80-80 θα μείνει εκτός….Και αυτοί θέλουν να μπούν ΑΑΔΕ όταν δεν καταλαβαίνουν οτι κάποιος με ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 40-40-40 ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΈ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 50%…

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:27 | Μαρία

    Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.

    Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:

    «Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:16 | Ηρώ

    Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.

    Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:

    «Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:02 | Ανδρέας

    Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.

    Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:

    «Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:02 | ΜΑΡΙΑ

    Προτείνω περαιτέρω μείωση της βάσης της συνολικής βαθμολογίας στο 45 ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις κ να μη μείνουν κενές 120 θέσεις. Αυτό θα είναι μια απόλυτα δίκαια και σωστή απόφαση.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:20 | Σταυρούλα

    Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.

    Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:

    «Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:17 | Στελα

    Προσωπικά κρίνω το συγκεκριμένο άρθρο ως απόλυτα δίκαιο και σωστο να ψηφιστεί. Μακάρι να γίνει το συντομότερο ώστε να λυθεί και το πρόβλημα της υποστελέχωσης που αντιμετωπίζει η υπηρεσία και να καλυφθούν οι κενές θέσεις με τον πιο δίκαιο τροπο

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:05 | ι

    Το μονο νομικα επιτρεπτο και συνταγματικο που μπορει να γινει ειναι η καταργηση της αρνητικης βαθμολογιας και η αναδιαμορφωση των βαθμων των υποψηφιων, διατηρωντας τις ελάχιστες βασεις οπως ηδη ειναι διαμορφωμενες στη σχετικη προκηρυξη του ασεπ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:26 | Αρης

    Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.

    Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:

    «Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:08 | ΧΡΥΣΑ

    Λοιπόν χαμογελαστε!!άλλη μία φωτογραφία!! κλακ!!
    Θα τα πω λιανα ,χυμα και σταρατα… χωρίς να είμαι με κανενος το μερος ουτε πολιτικα ουτε εργασιακα… εκ πρωτης οψεως ακουγεται ωραιο και προς επωφελεια των υποψηφίων και πας να μπεις μωρε μπραβο…αλλα μολις το βαλεις κατω διαφαινονται ολα τα προβλήματα που περιέχει και που πρόκειται να ενσκήψουν…
    Να το καταλάβω ότι όντως ο διαγωνισμός ήταν υπερβολικά δύσκολος και τα θέματα άστοχα και οι υποψήφιοι-επιστήμονες- δεν κατάφεραν να πιασουν τις αρχικά καθοριζόμενες βάσεις και φάνηκε η ανάγκη και για τη δίκαιη αντιμετώπιση αυτών και των κόπων τους να μειωθεί η βάση για να καλυφθούν οι επιτακτικές ανάγκες των υπηρεσιών…όμως…
    1)πως παρθηκε αυτη η αποφαση με βαση το 40? ποιος την εθεσε και μετά από ποια ερευνα? πού ήθελε να φτασει δλδ ο νομοθετης? στην αιτιολογική έκθεση δεν αναφέρεται τίποτα παραπάνω από το ότι έπρεπε να καλυφθούν οι ακάλυπτες θέσεις της ΑΑΔΕ -χαιρω πολυ! αν κάτσεις και υπολογίσεις τις απαιτούμενες βαθμολογίες και αφαιρέσεις και την επιβληθείσα αρνητική βαθμολογία -πράγμα που έκαναν πολλοί σχολιαστές ανωτέρω-επιστήμονες ενεκα- την οποία ενστερνίζομαι πλήρως- και δεν θα μπω στη διαδικασία να ξανααναλύσω για να μην κουρασω, η βάση 40 δεν στέκει πουθενα, παρά μόνο αν χωράνε όσοι θέλουμε να μπουν στο «κάδρο» που θα στεγασει την φωτογραφία που λεγαμε ανωτέρω!! ούτε η βάση χωρίς αρνητική βαθμολογία είναι, ήτοι 30 σωστές από τις 60, ούτε και πάλι ο αριθμός των υποψηφίων που προκύπτει επαρκεί για να πληρωθούν οι θέσεις της ΑΑΔΕ -καθώς πάλι το 1/8 των θέσεων παραμένει κενο- αρα πώς πάρθηκε ,αν όχι αυθαίρετα και κατά το δοκουν-αυτή η απόφαση μου λέτε?? καμία αιτιολόγηση κανένας στόχος.
    2) επίσης ναι, θέλετε να βάλετε μία βάση για κάθε μάθημα…μαζί σας… συνειδητοποιείτε όμως ότι με αυτή την αυθαίρετη και χωρίς αιτιολόγηση βάση αδικούνται όσοι είχαν περάσει 2 μαθήματα και είχαν μόνο στο τρίτο κάτω από την αρχικώς ορισθείσα βάση ενω περνανε πια κάποιοι που είχαν κοπεί και στα τρία μαθήματα? αν όμως υπήρχε μία δικαιολογητική βάση, όπως για παράδειγμα οτι θέλουμε να εχει απαντήσει εκ των πραγμάτων τις μισές σωστές ήτοι 30 από τις 60 ,ή τις μισες συν μία, -ΚΑΤΙ- τότε όλοι θα σέβονταν αυτό τον όρο , και κανείς δε θα μπορούσε να πεί τίποτα συνεπώς σε μία οριζόμενη βάση 32,5 που είναι η βάση για τις μισές σωστές απαντήσεις κατόπιν και της μείωσης της αρνητικής βαθμολογίας, δε θα είχατε σοβαρό αιτιολογημένο αντίλογο.
    3) επισης παράλληλα με την αυστηροποίηση των όρων της προκήρυξης ( τρία μαθήματα, ψηλές βάσεις, αρνητική βαθμολογία υπερβολική και μη προβλεπόμενη εκ των προτέρων) δείξατε πως θέλετε να περάσουν μόνο οι γνώστες πραγματικά των αντικειμένων… ωστόσο από τους 11.000 και πλέον εξεταζόμενους πέτυχαν τις βάσεις 146 νομιζω ΠΕ? ε-αποκλείεται να ήταν μόνο αυτοί οι διαβασμένοι… σημειώνω και πάλι σε περίπτωση που μας διαφεύγει ότι δεν μιλάμε για εξετάσεις απολυτηρίου λυκείου , μιλάμε για εξετάσεις στις οποίες εξεταζόμενοι ήταν άτομα επιστήμονες, με δυο-τρεις γλώσσες- μεταπτυχιακά ίσως και διδακτορικά, επαγγελματίες που έχουν λιώσει τόμους στα χέρια τους διαβάζοντας, ε- ΣΥΓΝΩΜΗ δεν μπορείτε να τους μηδενίζετε έτσι… αν είχατε οργανωμένο σύστημα κατ εμέ θα έπρεπε να υπάρχει διαφορετική βάση για το τρίτο μάθημα -το άγνωστο για το εκάστοτε αντικείμενο, έστω και εκ των υστέρων, αλλά ξέχασα δεν μπορούν να υπάρξουν λεπτοι διαχωρισμοί , μιλάμε μόνο για μοιρασμα σε κουβάδες…Αν πάντως μπαίνατε στον κόπο να κάνετε όλες αυτές τις πράξεις που κάναμε κάποιοι από εμάς που γράφουμε, θα καταλαβαίνατε ότι η μειωση βάσης έστω σε ένα μάθημα( το άγνωστο της κάθε ειδικότητας) με κάποια διακαιολογητική βάση, μόνο ίντριγκες δε θα δημιουργούσε και παράλληλα θα εξασφάλιζε και πάλι υψηλή βαθμολογία στα υπόλοιπα 2 μαθήματα για τη στοιχειοθέτηση της βάσης του 50 μέσου όρου .
    4) κατόπιν των ανωτέρω είναι βέβαιο πως θα κινηθούν πολλοί υποψήφιοι νομικά στα διοικητικά δικαστήρια αν υιοθετηθεί αυτή η βάση των 40 μονάδων που δεν βασίζεται σε καμία απολύτως σκέψη, θα είναι έκθετο το κράτος δικαίου, θα αναγκαστεί -ενώ έχει συμπληρώσει τις κενές θέσεις σε βάθος 8ετίας που θα τελεσιδικήσουν οι αποφάσεις των διοικητικών δικαστηριων -να απορροφήσει όσους υποψηφίους δικαιωθούν από αυτά, με επιπλέον συνέπειες επιβάρυνσης του κρατικού προπολογισμού.. γιατί πρέπει να κοιτάμε και κάποιες φορές μπροστά για ό,τι πράττουμε σήμερα….
    5) Συνεπώς το λογικότερο θα ήταν για το εκτός αντικειμένου μάθημα σε κάθε κατηγορία υποψηφίου να οριστεί μία χαμηλή βάση της τάξης του 32,5-35 , ή διαφορετικά- γιατί αυτό πρέπει να ακουγεται εξαιρετικά δυσεπίλυτο- να οριστεί σε όλα τα μαθήματα αυτή η βάση που δεν είναι αυθαίρετη και δεν βολεύει συγκεκριμένους, αλλα έχει έρεισμα στο ότι είναι ο βαθμός των τουλάχιστον 30 ορθών απαντήσεων, και φυσικά ο μέσος όρος των 50 μονάδων , ώστε έτσι να εξασφαλίζεται η ισότητα όλων των υποψηφίων με ίσα κριτήρια και με αιτιολόγηση που είναι σαφής και ορισμένη και δεν πάσχει συνταγματικότητας.
    Γιατί όλοι λέτε πως κοπιαζουν να μπουν στο Δημόσιο- συμφωνώ, υπάρχει αυτή η τάση! Κανείς όμως δεν θέλει να δουλεύει σε μία Μπανανία!
    Ευχαριστώ πολυ για τον χρόνο σας
    Με εκτίμηση

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:04 | Φωτεινη

    Πολύ σωστο και δίκαιο άρθρο προκειμένου να καλυφθούν οι κενές θέσεις με τον πιο αξιοκρατικό τρόπο. Παρακαλώ να ψηφιστεί ως έχει το παρόν άρθρο

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:45 | EYA

    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ Η ΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ.
    ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ Μ.Ο.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:28 | ΜΑΙΡΗ

    Μόνο η φθίνουσα κατάταξη θα ήταν δίκαια ρύθμιση έτσι όπως έγινε αυτός ο διαγωνισμός. Ούτε για τις ειδικές κατηγορίες δεν προβλέψατε, γιατί να καλυφθούν οι θέσεις απο τη γενική κατηγορία???
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ρύθμιση που αδικεί χιλιάδες υποψηφίους.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:18 | Δανάη

    Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.

    Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:

    «Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:33 | Μαργαρίτα

    Ρύθμιση που κινείται προς την ορθή κατεύθυνση σε αποκατάσταση της νομιμότητας, με εφαρμογή της αρχής της χρηστής διοίκησης σε έναν διαγωνισμό με ποσοστό επιτυχόντων μόλις 2,46%, Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και υψηλών ακαδημαικών προσόντων (ενδεικτική αναφορά στην κατηγορία ΠΕ, όμως αντιστοιχο αποτέλεσμα συνέβη και στις άλλες κατηγορίες, γεγονός που καταδεικνύει το αλυσιτελές του διαγωνισμού). Επομένως, παρότι η εν λόγω ρύθμιση τροποποιεί τους όρους της προκήρυξης εκ των υστέρων, με την πτώση των ελαχίστων βάσεων ανα μάθημα και στο Μέσο Όρο, επιτυγχάνεται αναλογικά εξισωτική προς τους προηγούμενους διαγωνισμούς ρύθμιση αναφορικά με τα κριτήρια επιτυχίας, οι δε διαγωνιζόμενοι έχοντας λάβει την κατάλληλη εκπαίδευση ώστε να φτάσουν στο επίπεδο βάσης που αναφέρεται, ώστε να αποδεικνύουν την επάρκειά τους τόσο ανά μάθημα όσο και ανά Μεσο Όρο αναμένεται να είναι κατάλληλοι για την πλήρωση των θέσεων στην ΑΑΔΕ. Δεν φαίνεται βέβαια με ποια κριτήρια έγινε η στάθμιση πχ ότι η βάση μαθήματος πχ πέφτει στο 40 και όχι στο 50 πχ, ίσως βάσει του ποσοστού των θέσεων που δεν καλύφθηκαν;
    Κατά τη γνώμη μου η μόνη άλλη νόμιμη λύση θα ήταν να γίνει εκ νέου διαγωνισμός, πλην με το αντίστοιχο διοικητικό και οικονομικό αλλά κυρίως χρονικό κόστος που αυτός συνεπάγεται τόσο για την ίδια την ΑΑΔΕ όσο και για τους διαγωνιζόμενους οι οποίοι συμμετείχαν έχοντας κοπιάσει αφιερώνοντας χρόνο και πόρους για την κατάρτισή τους σε ειδικά αντικείμενα δικαίου, λογιστικής, στατιστικής κοκ και κατά τεκμήριο είναι ειδικότητες με ειδικές γνώσεις, επομένως αν μη τι άλλο διαθέτουν επιστημονική εξειδίκευση και επάρκεια για τη στελέχωση της υπηρεσίας. Στο σύνολο πρόκειται για ορθή αποκαταστατική της νομιμότητας ενέργεια εν γένει, και εξ επόψεως αποτελεσματικότητας της διενέργειας διαγωνισμού ειδκών γνώσεων και προσόντων.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:11 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    To 40 είναι αυθαίρετο και παράνομο και δεν προβλέπεται σε κανένα ΦΕΚ. Μόνο το 50 υπάρχει σαν ελάχιστη βάση στο Νόμο. Αλλαγή των όρων εκ των υστέρων επίσης δεν επιτρέπεται από τη στιγμή που ανακοινώθηκαν οι βαθμοί και μπορείτε να λάβετε γνώση των βαθμών των υποψηφίων.Ο μόνος νόμιμος τρόπος είναι πίνακας κατάταξης με την προβλεπόμενη και ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΕΝΗ βάση 50, ως ελάχιστη από το ΦΕΚ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΟΡΟΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΙΣΧΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟ 2017 ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΤΟΤΕ.

    Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΝΟΥ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΑΣΤΟΧΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΣΕ ΜΗ ΣΥΝΑΦΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΒΑΣΗ.
    ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΒΑΣΗ Η ΕΣΤΩ ΜΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ 30% ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ 38,5. ΘΑ ΑΜΒΛΥΝΘΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΕΤΣΙ. ΓΙΑΤΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ. ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕΧΡΙ 75. ΔΕΙΤΕ Τ0 ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΩ. ΆΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50% ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ. ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ. ΤΙ 38+55 ΤΙ 40+45 ΤΙ 50+50 ΤΙ 39+60. ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΕΓΡΑΨΕ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ 35 ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΒΑΣΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΑΑΔΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΓΡΑΨΕ ΛΕΚΤΙΚΕΣ 110 ΞΕΡΩ ΓΩ!!! ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΠΟΛΥ ΧΑΛΙΑ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ 50 ΣΥΟ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ. ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΜΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗΜ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΒΑΣΕΙΣ. ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ ΠΙΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΔΗΛΑΔΗ;;

    ΟΛΟΙ ΔΩΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΟΛΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΟΛΟΙ ΕΙΧΑΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ. ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΣΦΑΛΗΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ. ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΕΡΙΣΩΣΕΤΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑΩΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΤΣΙ? ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΠΤΕΩΝ ΔΗΘΕΝ Ε;; ΟΤΑΝ ΒΑΖΑΤΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ 80% ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 20% ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΘΕΛΑΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ; ΟΤΑΝ 25 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΥΣΙΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑ eclass ΘΕΛΑΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ;; ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ. ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΑΥΤΟ;; ΑΝΤΙ ΜΑ ΒΓΕΙΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΘΗΚΑΜΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΝΕΝΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΚΙΕΣ ΕΡΧΕΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΑΔΕ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ. ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΑ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕ ΜΥΤΗ ΔΕΝ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ 40 ΚΑΙ 45 ΓΑΙΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ.

    Επιπλέον γιατί αφήνετε θέσεις κενές?Οι οποίες θα είναι πολύ περισσότερες από αυτές που υπολογίζεται. Το 2017, 79 άτομα σε σύνολο 800 επιτυχόντων δηλ. 9,5% αποκλείστηκε λόγω μη ύπαρξης τυπικών και πρόσθετων προσόντων.Επίσης ένα ποσοστό, όπως γίνεται πάντα δεν θα αποδεχθεί τη θέση αν έχει οικογένεια και έχει διοριστεί στην Κολοπετινιτσα…Αρα μιλάμε για πολλές περισσότερες κενές θέσεις. Αρα πρέπει να υπάρξουν και επιλαχόντες για να καλύψουν αυτές τις περιπτώσεις όπως θα υπήρχαν επιλαχόντες αν ο διαγωνσμός γινόταν με σωστά κριτήρια!!

    ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΣΑ ΛΕΕΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ 2Γ ΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ 39,5 ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕ 35% ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ. ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ Η ΑΑΔΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΘΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ;;; ΕΙΣΤΕ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ !! ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ.

    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΟΤΙ ΕΑΝ ΟΙ ΟΡΟΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΗΤΑΝ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ. ΓΙ ΑΥΤΟΤΣ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΕΙ Η ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΒΑΔΗ Η ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΞ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΛΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ. ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:27 | ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΨΑΤΕ!
    ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:59 | Φωτούλα

    Η ρύθμιση είναι στην σωστή κατεύθυνση. Όμως για να είναι και δίκαιη, θα πρέπει να περιλαμβάνει:

    1) Μείωση του ποσοστού αρνητικής βαθμολογίας και

    2) Σχετικά με την μείωση της βάσης στο κάθε μάθημα σε 40, να συμπεριληφθεί διευκρινιστικός όρος ότι:
    «Για βαθμολογία από 39,55 και πάνω (39,55 ως και 39,99), να στρογγυλοποιείται ο κατώτατος βαθμός στο μάθημα, στην αμέσως επόμενη μονάδα»,
    κάτι που ο νόμος έχει προβλέψει και προβλέπει και σε άλλες περιπτώσεις.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:56 | ΤΟΛΗΣ

    ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΕΙ!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:07 | ΦΑΝΗ

    Δε συμφωνώ με αυτή τη ρύθμιση, δημιουργεί περισσότερες αδικίες. Το πιο δίκαιο είναι η φθίνουσα σειρά κατάταξης ώστε να μην αδικηθεί κανένας.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:19 | Παναγιωτης

    Πολυ σωστό άρθρο!! Να ψηφιστεί ως έχει

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:40 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    Απαράδεκτο! Με αυτόν τον τρόπο χάνεται το κύρος του ΑΣΕΠ και του Υπουργείου Εσωτερικών. Δεν γίνεται οι όροι ενός διαγωνισμού να έχουν οριστεί εξ’ αρχής και να αλλάζουν στην πορεία. Ας γίνει τότε σε όλους τους γραπτούς διαγωνισμούς που έχουν γίνει μέχρι τώρα, γιατί τώρα που έρχονται εκλογές? Εφόσον έμειναν κενές θέσεις ας συμπληρωθούν από την 2Γ, αυτό θα ήταν το πιο δίκαιο και αξιοκρατικός τρόπος

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:39 | ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΜΕ ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΑΡΩΔΙΑ??? ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΝΕΟ ΣΩΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΑΣ ΚΑΝΑΤΕ ΔΙΚΑΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.ΕΤΣΙ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 13:14 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    Απαράδεκτο! Με αυτόν τον τρόπο χάνεται το κύρος του ΑΣΕΠ και του Υπουργείου Εσωτερικών. Δεν γίνεται οι όροι ενός διαγωνισμού να έχουν οριστεί εξ’ αρχής και να αλλάζουν στην πορεία. Ας γίνει τότε σε όλους τους γραπτούς διαγωνισμούς που έχουν γίνει μέχρι τώρα, γιατί τώρα που έρχονται εκλογές? Εφόσον έμειναν κενές θέσεις ας συμπληρωθούν από την 2Γ, αυτό θα ήτα το πιο δίκαιο και αξιοκρατικός τρόπος.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:48 | ΔΩΡΑ Γ

    ΔΙΚΑΙΗ νομοθετική ρύθμιση,να ψηφιστεί ΑΜΕΣΑ!!