Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Για όλους εμάς που αγωνιστήκαμε σκληρά γι’αυτό το διαγωνισμό!!!
Δίκαιη η απόφασή σας!!
Σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δίνετε!!
Η ώρα της δικάιωσης για όλους εμάς έφτασε!!
Να ψηφιστεί η διάταξη ώς έχει άμεσα!!!!!!!
Δίκαιη και αξιοκρατική η λύση σας για την κάλυψη των κενών θέσεων αυτού του διαγωνισμού!!!
Περιμένουμε άμεσα τη ψήφισή του!
ΒΑΣΗ 50% ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ 60%.
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΟ 40% ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ 50% ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ 60% ΜΕΣΟ ΟΡΟ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΦΟΣΟΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΕΩΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ.
ΟΧΙ ΑΠΟΤΟΜΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ 15%. ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ Κ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (ΑΣΧΕΤΕΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΑΣΧΕΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΤΛ)
Σας ευχαριστούμε γι’αυτή σας τη πρωτοβουλία!!
Περιμένουμε τη ψήφιση του νόμου ώς έχει!!!!
Για όλους εμάς που θυσιάσαμε τη ζωή μας την ίδια γι’αυτό το διαγωνισμό ,η απόφασή σας μας βρίσκει σύμφωνους!!Να ψηφιστεί η νομοθετική αυτή διάταξη άμεσα!!!!!
Δίκαιο είναι να εφαρμοστεί ο γενικός μέσος όρος των 3 μαθημάτων
ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ!ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΙΑΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!
ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
Ορθή και δίκαιη η τροπολογία περιμένουμε να ψηφιστεί άμεσα. Σαφώς και πρέπει να παραμείνει η βάση ανά μάθημα για να διασφαλιστεί ότι το επίπεδο του διαγωνισμού παραμένει υψηλό δεδομένου ότι ήταν και βασικός όρος του διαγωνισμού εξ’αρχής. Επίσης η βαθμολογία κατά μάθημα θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να μειωθεί κάτω από το 50%.
ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΗ η νομοθετική ρύθμιση!
Είναι θεωρώ μια πολυ σωστή απόφαση για να αποκατασταθεί η αδικία των εξωπραγματικών θεμάτων που μπήκανε στις εξετάσεις. Ακόμα κ πολυ καλά διαβασμένοι υποψήφιοι δεν κατάφεραν να πίασουν την βάση σε όλα τα μαθήματα.
Η Βαση των 40 μον ανα μαθημα κ 50 σύνολο θεωρώ οτι είναι μια σωστή κ δίκαιη απόφαση.
Πολύ σωστή η μείωση των βάσεων σε ποσοστό 40%ανα μάθημα και 50% στη συνολική βαθμολογία. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η πλήρωση των θέσεων από άτομα με επαρκείς γνώσεις σε όλες τις ενότητες που apaito;yntan το οποίο ήταν και αρχικός όρος του διαγωνισμού (βάση σε κάθε μάθημα).
ΝΤΡΟΠΗ.Και σας γράφει ενα ατομο που ευνοείται εξαιρετικά απο τη διάταξη. Αλλα βαρέθηκα την αχρηστία. Δε σέβεστε τόσους επιστήμονες, τους κόπους μας. Να μιλησετε για τα θέματα σας. Να μιλήσετε για την αδυναμία σας να διοργανώσετε εναν διαγωνισμό. Να μιλήσετε για τη πίεση χρόνου. Τα θέματα copy paste. Αυτα να φέρετε στη δημόσια διαβούλευση. Οχι το
Η τροπολογία δημιουργεί μια μεγάλη αδικία καθώς θα περάσουν πολλά άτομα με μικρότερο γενικό μέσο όρο από κάποιους που αρίστευσαν σε 2 εκ των 3 μαθημάτων. Είναι αντισυνταγματική και θα καταπέσει στα δικαστήρια. Αν είναι δυνατόν κάντε νέο διαγωνισμό. Εάν δεν είναι δυνατόν, ψηφίστε την στελέχωση της ΑΑΔΕ με βάση τον γενικό μέσο όρο και με κατάργηση της βάσης. Αυτή είναι η λιγότερο άδικη λύση.
Η τροπολογία είναι άδικη και αντισυνταγματική. Η πιο δίκαιη λύση είναι η κατάρτιση πίνακα φθίνουσας κατάταξης με ταυτόχρονη κατάργηση της βάσης. Όλες οι άλλες λύσεις διαιωνίζουν μια μεγάλη αδικία και δεν μπορούν να σταθούν νομικά.
Σε συνέχεια του Γραπτού Διαγωνισμού 1Γ/2022 ο οποίος αποδεικνύεται μια παταγώδης αποτυχία.
Οι Μη-Επιτυχόντες να διορίζονται παραβαίνοντας τους ξεκάθαρους ορους του ΦΕΚ, χωρίς να περάσουν τη βάση.
Ενώ οι διορισμένοι μέσω ΑΣΕΠ στην ΑΤΕ από το 1995 έως το 2009, να απολύονται το 2012, επιτυχόντες κατόπιν γραπτών διαγωνισμών και μοριοδότησης, να τους ξεπουλάνε σε ιδιώτη, χωρίς αναγνώριση προϋπηρεσίας και κατάργησης εργασιακών δικαιωμάτων, και στη συνέχεια ο ιδιώτης να ξεκινάει στοχευμένα τις απολύσεις ή να τους αναγκάζει σε παραίτηση με τη συμπεριφορά του.
Ανεκδιήγητη η κατάσταση.Ξεφτιλισμος του ΑΣΕΠ
Περιμένουμε την άμεση ψήφιση του νόμου για μείωση της βάσης σε κάθε μάθημα στο 40% και της συνολικής βαθμολογίας στο 50%.Μια δίκαιη αναθεώρηση των βάσεων με στόχο την κάλυψη των θέσεων καθώς αυτός ήταν ο σκοπός του διαγωνισμού. Στελέχωση της ΑΑΔΕ από άτομα με επαρκής γνώσης και στα τρία γνωστικά αντικείμενα.
Η απόλυτη κομματική ξεφτίλα!! Εκμηδένισε για άλλη μια φορά το ΑΣΕΠ προσλήψεις από τα παράθυρα ..Ελλάδα για παντ
θα ήθελα να προτείνω η να ξανά βαθμολογηθούν τα γραπτά χωρίς αρνητική βαθμολογία ή να γίνει αλλαγή της βάσης στο 50 χωρίς όμως το μέτρο του 40. Οι περισσότεροι διαγωνιζόμενοι στα 2 από τα 3 μαθήματα τα πήγαν εξαιρετικά καλά και στο ένα μάθημα όπως θα δείτε με δυσκολία έπιαναν την βάση. Αυτό σημαίνει πως δεν θα έχουν την βάση του 40 πολύ διαγωνιζόμενοι λόγω ότι ήταν δύσκολα τα θέματα και σε συνδυασμό μα την αρνητική βαθμολογία δεν κατάφεραν να πιάσουν βάση. είναι μια μέση λύση πιστεύω ..
ΤΟ ΑΣΕΠ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?
ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΜΕ ΝΟΜΟ?
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ! ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ Η ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΜΑΧΕΣ.
Η διάταξη είναι παράνομη και αντισυνταγματική!!Οι όροι ενός διαγωνισμού, βάσει Νόμου, τίθενται από Ανεξάρτητη αρχή (ΑΣΕΠ) κατά την προκήρυξη και όχι εκ των υστέρων από το Υπ. Εσωτερικών. Καταλύεται τους Νόμους και το Σύνταγμα!!
Επιπλέον η βάση 40, μπορεί να σας βολεύει αλλά δεν προβλέπεται από κανένα Νόμο.Η νόμιμη βάση είναι το 50.
Επιπρόσθετα Το άρθρο 20 πρέπει να διαγραφεί ως άσχετο με το κύριο αντικείμενο του νομοσχεδίου (Σύστημα Καινοτομίας στον Δημόσιο Τομέα)»
«Νομοσχέδιο ή πρόταση νόμου που περιέχει διατάξεις άσχετες με το κύριο αντικείμενό τους δεν εισάγεται για συζήτηση» (Σ 73 παρ.5, εδαφ. β)»
Κρίμα που δεν σας νοιάζουν οι ειδικές κατηγορίες!! Κρίμα που δεν μεριμνήσετε για αυτές!!!! Κρίμα κρίμα κρίμα. Τις χαρίζεται έτσι απλά στους γενικούς!! Τι κ αν κόπιασαν δεν σας νοιάζει!! Τι κ αν αρίστευσαν στα 2 από τα 3 μαθήματα!! Με το 36% σε ενα μάθημα τους τιμωρείτε!!
H νομοθετική ρύθμιση είναι φωτογραφική γιατί ευνοεί συγκεκριμένους υποψηφίους και αφήνει εκτός άλλους με πολύ υψηλότερο μέσο όρο. Είναι αντισυνταγματική. Επιθυμούμε μια δίκαιη λύση για να μην οδηγηθούμε σε δικαστικές διαμάχες. Η επανάληψη του διαγωνισμού είναι η πιο δίκαιη λύση. Εφόσον αυτό δεν είναι εφικτό, η κατάργηση της βάσης και η δημιουργία πίνακα φθίνουσας κατάστασης με βάση τον μέσο όρο είναι η λιγότερο άδικη ρύθμιση.
Μπορεί τα φροντιστήρια να τα συμφέρει να επαναληφθεί ο διαγωνισμός , όχι όμως την Δημόσια Διοίκηση που δεν μπορεί να περιμένει 1 ακόμα έτος για να συμπληρώσει τις υπάρχουσες από πολλού κενές θέσεις .
Θεωρώ δίκαια την βάση του 5 από την στιγμή που δεν συμπληρώθηκαν οι θέσεις.
Συμφωνώ απόλυτα με ότι προτείνετε.Προχωρηστε στην ψήφιση του.
Το πιο δίκαιο και σωστό είναι η κατάταξη βάσει Μ.Ο. των 3 μαθημάτων.
Κατάργηση βάσεων και γενική κατάταξη.
Προτεραιότητα σε κενές θέσεις θα πρέπει να έχουν αυτοί που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό με τα εξειδικευμένα προσόντα & την σχετική εμπειρία που θα συμβάλουν στην αύξηση των δημοσιών εσόδων.
Πολύ σωστή η διάταξη αφού παντού στα πανεπιστήμια
η βάση είναι το 5 & όχι το 6.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΥΠΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΧΑΙΡΕΙ ΑΚΡΑΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΘΗΚΑΝ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΕΒΑΙΑ Η ΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΒΑΣΗ Μ.Ο. ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ.ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΑΑΔΕ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕ.ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΑΜΕΣΑ.
Κάποιοι κάποιοι δεν πείθετε καθόλου!!! μας φέρνετε παράδειγμα διαβάσματος το 80/100 στις λεκτικές δεξιότητες για να «αποδείξετε» ότι εσείς δεν φταίτε ήσασταν διαβασμένοι, αλλά φταίει το υπουργείο που προτείνει να διαμορφωθουν οι βάσεις στο 40. Ρε πονηρουληδες? λογιστική ή δίκαιο γράψατε 30?? όπου από τα δύο και αν είναι Ε το 30 ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ/Η σε αυτό το μάθημα τι να κάνουμε τώρα??!! Ή τα έπαιξες Τζόκερ όλα και σε έφαγε η αρνητική! ας προσπαθούσες περισσότερο! αφήστε όσους γράψαμε 90,90 και 53 να περάσουμε που σκιστηκαμε και ξαναπροσπαθειτε στον επόμενο!
ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟ ΑΜΕΣΑ !!!!
Διαβάζω σε σχόλιο: <>.
Απαντώ: Μα αγαπητέ/ή αυτά τα κριτήρια-βάσεις-Μ.Ο. ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΑΣΑΤΕ! Δεν τα πιάσατε με τον γραπτό διαγωνισμό! Είστε αποτυχών/αποτυχούσα! Τι θέλετε τώρα; Να περάσετε από την πίσω πόρτα με νόμο και όχι με την αξία σας; Κριθήκατε, τέλος!
Εσείς να προετοιμαστείτε για τον επόμενο διαγωνισμό!
Και τι φοβάστε με την φθίνουσα κατάταξη, αφού διαβάσατε τόσο καλά;
ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ;
ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΕΛΕΟΣ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ COPY PASTE ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ! ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΤΕ ΚΙΟΛΑΣ! ΤΟΥΒΛΑ!
Συγχαρητήρια για την κίνηση και μακάρι πράγματι να γίνει η τροποποίηση. Θα είναι δίκαιο για την προσπάθεια που έκαναν αλλά και για τον χρόνο και τα χρήματα που ξόδεψαν τόσοι άνθρωποι. Επίσης είναι αναγκαία η άμεση πλήρωση των κενων θέσεων, δεδομένης της υποστελέχωσης των υπηρεσιών της ααδε. Ακόμη και η αρνητική βαθμολογία να μεταβληθεί από 0,35 σε 0,25 όπως ισχύει με όλους τους υπόλοιπους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ (και ανακοινώθηκε την ημέρα των εξετασεων) είναι κέρδος και δίκαιο.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Τι νόημα έχει η εξέταση τότε; Τι νόημα έχει η βάση, όταν καταντά μετακινούμενο δοκάρι; Θάβεται το κύρος του ΑΣΕΠ και του Υπ. Εσωτερικών. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ…
Αναμένουμε οπωσδήποτε την ψήφιση της τροπολογίας ως έχει.
Τόσο η βάση στα επιμέρους μαθήματα στο 40, όσο και η διαμόρφωση του μέσου όρου στο 50 κρίνονται ουσιώδεις προϋποθέσεις για την εξασφάλιση της πλήρωσης των θέσεων από άτομα με βασικές γνώσεις στα αντικείμενα εξέτασης.
Στην περίπτωση κατά την οποία εφαρμοστεί μόνο ο μέσος όρος και διαμορφωθεί φθίνουσα σειρά κατάταξης υπάρχει ο κίνδυνος άτομα με ανισομερείς επιδόσεις στα επιμέρους μαθήματα να καλύψουν τις σχετικές θέσεις, κάτι το οποίο θα συνεπάγεται και την ελλειμματική γνώση σε ορισμένα από τα εξεταζόμενα μαθήματα.
Από την άλλη πλευρά η συνδυαστική αυτή εφαρμογή των δύο προϋποθέσεων (40 στα επιμέρους και 50 ο μέσος όρος) δεν μπορεί να σφάλλει, όπως αναφέρουν κάποιοι, καθώς θα εξασφαλιστούν ΚΑΙ οι βασικές γνώσεις σε ΟΛΑ τα μαθήματα εξέτασης ΚΑΙ ένας μέσος όρος που πιστοποιεί μια ικανοποιητική επίδοση στις εξετάσεις.
Είναι ορθότατη και δικαιότατη η εν λόγω τροπολογία και αναμένουμε να ψηφιστεί ως έχει!!!
Δικαιώνεται ο κόπος τόσων ανθρώπων που πάλεψαν, προσπάθησαν και αδικήθηκαν από τα πολύ απαιτητικά θέματα που ετέθησαν.
Εδώ δεν μιλάμε για αποτυχημένους του διαγωνισμού 1Γ, όπως αναφέρουν κάποιοι αλλά για ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥΣ και η ρύθμιση αυτή θα επιφέρει με σοφία τη δικαιοσύνη που απαιτείται να αποδοθεί
Η δικαιότερη λύση, η πιο αξιοκρατική και η πιο ειλικρινής λύση είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.
Η λήψη ειδικής μέριμνας και για τους υποψήφιους σε ειδικές κατηγορίες είναι επιβεβλημένη.
Η μόνη δίκαιη αλλαγή είναι ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ στο 50% και φθίνουσα σειρά κατάταξης όπως έγινε το 2017!!
ΟΧΙ μεσος όρος ανα μάθημα, δημιουργεί πολλές αδικίες.
Απαράδεκτη και φωτογραφική η συγκεκριμένη ρύθμιση και μάλιστα προεκλογικά, θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που ευελπιστούν στην κάλπη.
Το πιο δίκαιο είναι να γίνει νέος διαγωνισμός ή να καλυφθούν οι κενές θέσεις με διαγωνισμό με σειρά προτεραιότητας (αν δεν μπορούν να μπουν στο νέο διαγωνισμό του Μαρτίου)
Αν δεν μπορεί να γίνει κάτι από τα παραπάνω, θα συμφωνήσω με τα περισσότερα σχόλια για κατάργηση των βάσεων τόσο ανά μάθημα αλλά και του Μ.Ο. (γιατί και ο μέσος όρος επηρεάστηκε από τη βάση που προσπάθησαν να πιάσουν οι υποψήφιοι σε κάθε μάθημα) και ειδικά κατάργηση της αρνητικής βαθμολογίας και κατάρτιση πινάκων με φθίνουσα σειρά με βάση τον γενικό Μ.Ο. Πιστεύω πως αυτές οι αλλαγές θα ήταν δίκαιες για ΟΛΟΥΣ (για όσους ρίσκαραν να απαντήσουν σε ερωτήσεις που δεν ήταν σίγουροι κι έτσι χάνουν ακόμα και τώρα τις βάσεις 40% και 50%, για όσους δεν πιάνουν τις βάσεις για 2% ή 3% κλπ, για όσους έπιασαν εξαιρετικές επιδόσεις στα 2 από τα 3 μαθήματα κλπ.). Με την κατάργηση της αρνητικής θα καλυφθούν οι θέσεις από ΟΣΟΥΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ τόσο απλά. Ο,τιδήποτε άλλο δημιουργεί ομάδες αδικημένων που σίγουρα θα προσφύγουν στη δικαιοσύνη.
Τέλος, οι θέσεις των ειδικών κατηγοριών πρέπει να καλυφθούν ΜΟΝΟ από υποψήφιους των συγκεκριμένων κατηγοριών ειδικά μετά την κατάργηση των προσλήψεων τους βάσει του ν.2643/1998 από τον ΟΑΕΔ. Το να μεταφέρετε τις θέσεις αυτές στις γενικές κατηγορίες είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ειδικά σε έναν τόσο άδικο και δύσκολο διαγωνισμό.
Περιμενουμε την ψήφιση της διάταξης ακριβώς όπως είναι και άμεσα.Συγχαρητήρια , απόλυτα σωστοί και δίκαιοι!!
Μην παρακαλάτε για μείωση των βάσεων και οτιδήποτε άλλο. Δώστε στον 2Γ που δεν θα έχει αρνητική βαθμολόγηση, δεν θα έχει θέματα copy paste, δεν θα έχει θέματα από το internet, δεν θα έχει θέματα εκτός ύλης και ο χρόνος θα είναι επαρκής.Πήραν το μάθημά τους οι Υπεύθυνοι του ΑΣΕΠ, μόνο που χρησιμοποίησαν 11.000 πτυχιούχους ως πειραματόζωα!!!Πολύ αργά για δάκρυα και αντισυνταγματικές διατάξεις από την στιγμή έχουν ανακοινωθεί οι βαθμοί!!!!Δεν υπάρχει καμία νόμιμη λύση και ως λειτουργοί της Δημόσιας Διοίκησης οφείλετε να το γνωρίζετε!!!
Τα 11.000 πειραματόζωα ελπίζω να μην το ξεχάσουν ποτέ αυτό!!
Νέο διαγωνισμό ή Πίνακα Κατάταξης Αποτυχόντων με φθίνουσα σειρά, αν θέλετε να είστε Νόμιμοι!!!!
Άδικη η τροπολογία!!!! Αλλαγή των όρων εκ των υστέρων, μετά την ανακοίνωση των βαθμών, προσκρούει στην αρχή της Νομιμότητας, της Διαφάνειας και της Ισότητας!!Είναι προδήλως αντισυνταγματική!!!!!!!
Πως ξέρετε πως θα είχε συμπεριφερθεί ο υποψήφιος αν ήξερε εξαρχής τη βάση 40% ανά μάθημα και 50% Μ.Ο; Πολύ διαφορετική προσέγγιση για τον υποψήφιο όταν ξέρει την βάση εξαρχής. Διαγωνιζόμενοι που ήξεραν ότι είναι 40% και 50% (που με την προς διαβούλευση ρύθμιση θεωρούνται επιτυχόντες) ρίσκαραν να απαντήσουν παραπάνω ερωτήσεις με σκοπό να πιάσουν το 55% σε κάθε μάθημα αλλά και το 60% Μ.Ο. και μάλιστα με 35% αρνητική βαθμολογία σε σύνολο των 60 ερωτήσεων. (και όχι 25% αρνητικής σε σύνολο 100 ερωτήσεων όπως συνηθίζεται σε γραπτούς διαγωνισμούς) με αποτέλεσμα να μην είναι επιτυχόντες ακόμα και με τη μείωση των βάσεων.
Το 40% πώς προκύπτει ως βάση σε κάθε μάθημα ακόμα και το 50% ως Μ.Ο; Σίγουρα οι θέσεις θα είχαν ήδη καλυφθεί αν είχαν οριστεί εξ’αρχής αυτά τα ποσοστά.
Προσπαθείτε να λύσετε μια αδικία εφαρμόζοντας μια νέα. Η επιλογή των νέων βάσεων μοιάζει φωτογραφική καθώς έχουν ανακοινωθεί ήδη οι βαθμολογίες των διαγωνιζόμενων και μάλιστα στη συνάντηση των συνδικαλιστών με τη Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών, ειπώθηκε οτι με τη συγκεκριμένη τροπολογία θα προσληφθούν 770 άτομα!!!!! Μήπως για αυτό επιλέχτηκαν οι συγκεκριμένες βάσεις; Μήπως γνώριζετε ήδη τα άτομα που θα καλύψουν τις θέσεις; Μήπως είναι ένας τρόπος να μονιμοποιηθούν οι ήδη εργαζόμενοι ως συμβασιούχοι στην ΑΑΔΕ; Μήπως γενιούνται πολλά ερωτήματα με την συγκεκριμένη ρύθμιση και μάλιστα προεκλογικά;
Δυστυχώς, δεν εκπλήσσομαι με τα θετικά σχόλια καθώς υποθέτω ότι οι «θετικοί» σε αυτή η ρύθμιση είναι υποψήφιοι που «έτυχε» να πιάσουν τις συγκεκριμένες βάσεις, όμως αν θέλουμε να ζούμε κάποια στιγμή σε ένα κράτος δικαίου καλό θα ήταν να υποστηρίζουμε μια ρύθμιση όταν ακολουθεί τις βασικές αρχές του, όπως την αρχή της νομιμότητας σύμφωνα με την οποία οι αποφάσεις αυτών που έχουν κρατική εξουσία πρέπει να βασίζονται σε σαφείς νομικούς κανόνες που έχουν καθοριστεί από ΠΡΙΝ, και ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ και κατά περίπτωση τους νομικούς κανόνες.
Το πιο δίκαιο είναι να γίνει εκ νέου ο διαγωνισμός ή έστω να βγει μια προκήρυξη Κ με σειρά προτεραιότητας. Ωστόσο, αν είναι τόσο επιτακτική η κάλυψη των θέσεων θα συμφωνήσω με τα περισσότερα σχόλια για κατάργηση των βάσεων τόσο ανά μάθημα αλλά και του Μ.Ο., κατάργηση της αρνητικής βαθμολογίας (ίσως και το πιο εύκολο και δίκαιο αφού δεν υπάρχει στο ΦΕΚ αλλά ορίστηκε από την επιτροπή και ήταν το κριτήριο εκείνο που οδήγησε σε τόσο χαμηλά ποσοστά) και κατάρτιση πινάκων με φθίνουσα σειρά με βάση το Μ.Ο. Πιστεύω πως αυτές οι αλλαγές θα ήταν δίκαιες για ΟΛΟΥΣ.
Προς Θεού, μην καλυφθούν οι θέσεις των ειδικών κατηγοριών από υποψήφιους της γενικής σειράς γιατί έτσι καταργείτε την όποια ευεργεσία του Νόμου 2643/1998 και δεν τηρείτε την αρχή της ισότητας. Οι θέσεις των ειδικών κατηγοριών πρέπει να καλυφθούν ΜΟΝΟ από υποψήφιους των συγκεκριμένων κατηγοριών εφόσον ζούμε σε ένα κοινωνικό κράτος.
Το δίκαιο είναι να εφαρμοστεί ο μέσος όρος των τριών μαθημάτων ….
ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ. ΒΑΣΗ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 50% ΚΑΙ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 55% – 60%.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ 50% ΣΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ.
Ο Π Ω Σ Δ Η Π Ο Τ Ε ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ.
Η ΒΑΣΗ 40% ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΡΙΧΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΝ ΠΗΧΗ. ΒΑΣΗ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 50% ΟΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΤΛ.
Θεωρώ πως η υπό ψήφιση ρύθμιση είναι δίκαιη και αποτελεσματική . Εφόσον υπήρξε πέρα από τον μέσο όρο και βάση για το κάθε μάθημα ξεχωριστά, αντίστοιχα πρέπει να ισχύσει χαμηλότερη βάση τόσο για το σύνολο των τριών μαθημάτων, όσο και για το κάθε μάθημα μεμονωμένα. Και αυτό γιατί σκοπός είναι ο διαγωνιζόμενος να έχει μία επαρκή γνώση για όλα τα εξεταζόμενα αντικείμενα. Αφού ο αριθμός των επιτυχόντων είναι τόσο μικρός και παραμένει σημαντικός αριθμός ακάλυπτων θέσεων, είναι επιτακτική ανάγκη να μειωθούν οι βάσεις. Να ψηφιστεί ως έχει !!
Οι εξετασεις δωθηκανε μετην βαση του 55 σε καθε μαθημα και 60 συνολικα και με πολυ υψηλο συντελεστη και με αυτο πορευτηκαμε και με βαση αυτου απαντησαμε και τις ερωτησει.Αν ξεραμε οτι αρκει το 40 τελικα θα το παλευαμε λιγοτερο και θα απαντουσαμε με περισσοτερο ρισκο. Τα θεματα ομως ηταν εξωπραγματικα και δυσκολα και με πολυ κοπο και διαβασμα καταφεραμε να ανταποκριθουμε τουλαχιστον στα δυο μαθηματα αξιοπρεπως και στο τριτο λογω κυριως διαφορετικου αντικειμενου δικηγορων και οικονομολογων μετρια αλλα το παλεψαμε.Η δυσκολια αυτου του διαγωνισμου λογω θεματων και υψηλης αρνητικης βαθμολογιας ειχε ως αποτελεσμα να μην καλυφθουν οι θεσεις.Και με νομοθετικη ρυθμιση αποφασιζεται τελικα βαση το 40 και συνολικα 50 ,το οποιο σημαινει οτι θα περασουν ατομα με δυο 40 στα βασικα μαθηματα , το οποιο σημαινει πολυ μετρια και στα δυο και θα βρεθουν στους επιτυχοντες ενω ατομα που απο την αρχη ειχανε γραψει πολυ καλα σε ενα βασικο και μετρια στο αλλο θα μεινουν απο εξω.Και τωρα αυτο ειναι δικαιο και συναδει με την αρχη της ισοτητας;;; Δηλαδη οι υπολοιποι που γραψανε πανω απο 60 στο ενα βασικο και 35 στο αλλο δεν αξιζει να ειναι στους επιτυχοντες και αξιζει περισσοτερο οποιος εγραψε στα δυο βασικα 40;;;Το 35 με το 40 ειναι μονο τρεις ερωτησεις
Αυτο δημιουργει μεγαλες αδικιες γιατι αν θεωρειτε οτι ειναι ικανοι και με επαρκεις γνωσεις οσοι εχουν δυο 40 στα βασικα μαθηματα που απαιτουνται για την ΑΑΔΕ γιατι να μην ικανος και αυτος που εγραψε πολυ καλα στο ενα βασικο και μετρια στο αλλο;;;Και οσοι ισχυριζονται οτι εμεις που γραψαμε μετρια σε ενα μαθημα αλλα πολυ καλα στο αλλο ημασταν αδιαβαστοι δηλαδη οσοι γραψανε δυο 40 και 45 ηταν καλυτερα διαβασμενοι;Δεν υπαρχει λογος για αυτο τον διχασμο μεταξυ μας.
Το πιο δικαιο απο ολα πλεον αφου ολοι αποτυχοντες ημασταν ειναι να καταργηθει εντελως η βαση και να υπαρχει πινακας φθινουσας καταταξης με ο,τι εχει γραψει ο καθενας με τις προσαυξησεις μεχρι να καλυφθουν οι θεσεις γιατι ετσι και αλλιως παλι οι καλυτεροι θα μπουνε ,οσοι εχουν χαμηλη βαθμολογια δεν θα διοριστουν .
Συμφωνώ απόλυτα με την ψήφιση της εν λόγω τροπολογίας. Εφόσον υπάρχουν θέσεις οι οποίες δεν έχουν καλυφθεί καθώς οι επιτυχόντες είναι ελάχιστοι και εφόσον για την επιτυχία στις εξετάσεις απαιτείτο ο κάθε εξεταζόμενος να έχει ποσοστό τουλάχιστον ίσο με την βάση, σε κάθε μάθημα, θεωρώ πώς η πρόταση για μείωση της βάσης για κάθε μάθημα είναι μία δίκαιη και αναπόφευκτη λύση. Να ψηφιστεί άμεσα.
Συμφωνώ με την πλειοψηφία των σχολίων που λένε ότι η ρύθμιση είναι δίκαιη και σωστή για τους συμμετέχοντες. Πολύ σωστή απόφαση του υπουργείου να μειώσει τη βάση στο κάθε μάθημα στο 40% και στο σύνολο στο 50%. Να ψηφιστεί άμεσα.
Θα πρότεινα να σταματήσει ο καθένας να ζητάει ο,τι το βολεύει και και να ληφθούν υπόψη μόνο σοβαρές και δικαιες εναλλακτικες προτασεις όπως για παράδειγμα η μείωση της αρνητικης βαθμολογίας. Δεν γίνεται να μπει κάποιος για ελεγκτής όταν στην ελεγκτικη δεν έχει συγκεντρώσει τουλαχιστον 40!Επισης που εχετε ξαναδει να θεωρειται επιτυχων καποιος ο οποιος εχει γραψει από 50?? Η οριοθέτηση των συγκεκριμένων τιμών προφανώς έγινε βάσει υπολογισμών. Δεν γίνεται να διοριστουν όλοι!Ας μπουν όσοι είναι πιο κοντα στα, μειωμενα πλεον, αρχικα κριτηρια που είχαν τεθεί. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα πια!
πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για υποψηφίους που έχουν ειδικά προσόντα, όπως τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, κηδεμόνες ΑΜΕΑ. Να ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα
ΑΔΙΚΟ!Αυθαίρετη, ύπουλη και παραπλανητική εκ των υστέρων αλλοίωση όρων προκήρυξης!
Το λιγότερο άδικο είναι η δημιουργία λίστας φθίνουσας σειράς κατάταξης γενικού Μ.Ο και επιλογή από εκει! Το πιο δίκαιο: επαναλάβετε τον διαγωνισμό! Θα βρείτε μπροστά σας νομικες αντιδράσεις από χιλιάδες υποψηφίους!
Η πιο αξιοκρατική λύση θα είναι ν ύπαρξη φθίνουσας σειράς κατάταξης με βάση το Μ.Ο. 50% και στα τρλια μαθήματα και να καταργηθεί η βάση ανά μάθημα.Επίσης, να υπάρξει ειδική μέριμνα για τις ειδικές κατηγορίες
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.
Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:
«Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».