Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ

Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 17:08 | Κωνσταντίνος

    Για όλους εμάς που αγωνιστήκαμε σκληρά γι’αυτό το διαγωνισμό!!!
    Δίκαιη η απόφασή σας!!
    Σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δίνετε!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 17:45 | Κωνσταντίνος

    Η ώρα της δικάιωσης για όλους εμάς έφτασε!!
    Να ψηφιστεί η διάταξη ώς έχει άμεσα!!!!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 17:47 | Κωνσταντίνος

    Δίκαιη και αξιοκρατική η λύση σας για την κάλυψη των κενών θέσεων αυτού του διαγωνισμού!!!
    Περιμένουμε άμεσα τη ψήφισή του!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 17:25 | ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

    ΒΑΣΗ 50% ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ 60%.

    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΟ 40% ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ.

    ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ 50% ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ 60% ΜΕΣΟ ΟΡΟ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΦΟΣΟΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΕΩΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ.

    ΟΧΙ ΑΠΟΤΟΜΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ 15%. ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ Κ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (ΑΣΧΕΤΕΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΑΣΧΕΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΤΛ)

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 17:41 | Κωνσταντίνος

    Σας ευχαριστούμε γι’αυτή σας τη πρωτοβουλία!!
    Περιμένουμε τη ψήφιση του νόμου ώς έχει!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 17:51 | Κωνσταντίνος

    Για όλους εμάς που θυσιάσαμε τη ζωή μας την ίδια γι’αυτό το διαγωνισμό ,η απόφασή σας μας βρίσκει σύμφωνους!!Να ψηφιστεί η νομοθετική αυτή διάταξη άμεσα!!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 17:14 | Αναστασία

    Δίκαιο είναι να εφαρμοστεί ο γενικός μέσος όρος των 3 μαθημάτων

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 17:22 | ΓΙΑΝΝΑ

    ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ!ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΙΑΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ
    ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!
    ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:26 | Νίνα

    Ορθή και δίκαιη η τροπολογία περιμένουμε να ψηφιστεί άμεσα. Σαφώς και πρέπει να παραμείνει η βάση ανά μάθημα για να διασφαλιστεί ότι το επίπεδο του διαγωνισμού παραμένει υψηλό δεδομένου ότι ήταν και βασικός όρος του διαγωνισμού εξ’αρχής. Επίσης η βαθμολογία κατά μάθημα θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να μειωθεί κάτω από το 50%.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:46 | ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΗ η νομοθετική ρύθμιση!
    Είναι θεωρώ μια πολυ σωστή απόφαση για να αποκατασταθεί η αδικία των εξωπραγματικών θεμάτων που μπήκανε στις εξετάσεις. Ακόμα κ πολυ καλά διαβασμένοι υποψήφιοι δεν κατάφεραν να πίασουν την βάση σε όλα τα μαθήματα.
    Η Βαση των 40 μον ανα μαθημα κ 50 σύνολο θεωρώ οτι είναι μια σωστή κ δίκαιη απόφαση.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:19 | Ηλίας Κ.

    Πολύ σωστή η μείωση των βάσεων σε ποσοστό 40%ανα μάθημα και 50% στη συνολική βαθμολογία. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η πλήρωση των θέσεων από άτομα με επαρκείς γνώσεις σε όλες τις ενότητες που apaito;yntan το οποίο ήταν και αρχικός όρος του διαγωνισμού (βάση σε κάθε μάθημα).

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:18 | Α.Γ.

    ΝΤΡΟΠΗ.Και σας γράφει ενα ατομο που ευνοείται εξαιρετικά απο τη διάταξη. Αλλα βαρέθηκα την αχρηστία. Δε σέβεστε τόσους επιστήμονες, τους κόπους μας. Να μιλησετε για τα θέματα σας. Να μιλήσετε για την αδυναμία σας να διοργανώσετε εναν διαγωνισμό. Να μιλήσετε για τη πίεση χρόνου. Τα θέματα copy paste. Αυτα να φέρετε στη δημόσια διαβούλευση. Οχι το

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:27 | Μίνα

    Η τροπολογία δημιουργεί μια μεγάλη αδικία καθώς θα περάσουν πολλά άτομα με μικρότερο γενικό μέσο όρο από κάποιους που αρίστευσαν σε 2 εκ των 3 μαθημάτων. Είναι αντισυνταγματική και θα καταπέσει στα δικαστήρια. Αν είναι δυνατόν κάντε νέο διαγωνισμό. Εάν δεν είναι δυνατόν, ψηφίστε την στελέχωση της ΑΑΔΕ με βάση τον γενικό μέσο όρο και με κατάργηση της βάσης. Αυτή είναι η λιγότερο άδικη λύση.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:23 | Ηλίας

    Η τροπολογία είναι άδικη και αντισυνταγματική. Η πιο δίκαιη λύση είναι η κατάρτιση πίνακα φθίνουσας κατάταξης με ταυτόχρονη κατάργηση της βάσης. Όλες οι άλλες λύσεις διαιωνίζουν μια μεγάλη αδικία και δεν μπορούν να σταθούν νομικά.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:11 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    Σε συνέχεια του Γραπτού Διαγωνισμού 1Γ/2022 ο οποίος αποδεικνύεται μια παταγώδης αποτυχία.
    Οι Μη-Επιτυχόντες να διορίζονται παραβαίνοντας τους ξεκάθαρους ορους του ΦΕΚ, χωρίς να περάσουν τη βάση.
    Ενώ οι διορισμένοι μέσω ΑΣΕΠ στην ΑΤΕ από το 1995 έως το 2009, να απολύονται το 2012, επιτυχόντες κατόπιν γραπτών διαγωνισμών και μοριοδότησης, να τους ξεπουλάνε σε ιδιώτη, χωρίς αναγνώριση προϋπηρεσίας και κατάργησης εργασιακών δικαιωμάτων, και στη συνέχεια ο ιδιώτης να ξεκινάει στοχευμένα τις απολύσεις ή να τους αναγκάζει σε παραίτηση με τη συμπεριφορά του.
    Ανεκδιήγητη η κατάσταση.Ξεφτιλισμος του ΑΣΕΠ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:56 | Γεωργια

    Περιμένουμε την άμεση ψήφιση του νόμου για μείωση της βάσης σε κάθε μάθημα στο 40% και της συνολικής βαθμολογίας στο 50%.Μια δίκαιη αναθεώρηση των βάσεων με στόχο την κάλυψη των θέσεων καθώς αυτός ήταν ο σκοπός του διαγωνισμού. Στελέχωση της ΑΑΔΕ από άτομα με επαρκής γνώσης και στα τρία γνωστικά αντικείμενα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:08 | Μαρια

    Η απόλυτη κομματική ξεφτίλα!! Εκμηδένισε για άλλη μια φορά το ΑΣΕΠ προσλήψεις από τα παράθυρα ..Ελλάδα για παντ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:27 | ζωη πουλκα

    θα ήθελα να προτείνω η να ξανά βαθμολογηθούν τα γραπτά χωρίς αρνητική βαθμολογία ή να γίνει αλλαγή της βάσης στο 50 χωρίς όμως το μέτρο του 40. Οι περισσότεροι διαγωνιζόμενοι στα 2 από τα 3 μαθήματα τα πήγαν εξαιρετικά καλά και στο ένα μάθημα όπως θα δείτε με δυσκολία έπιαναν την βάση. Αυτό σημαίνει πως δεν θα έχουν την βάση του 40 πολύ διαγωνιζόμενοι λόγω ότι ήταν δύσκολα τα θέματα και σε συνδυασμό μα την αρνητική βαθμολογία δεν κατάφεραν να πιάσουν βάση. είναι μια μέση λύση πιστεύω ..

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:12 | ΕΥΑ Σ

    ΤΟ ΑΣΕΠ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?
    ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΜΕ ΝΟΜΟ?
    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ! ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ Η ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΜΑΧΕΣ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:12 | ΘΕΟΔΩΡΑ

    Η διάταξη είναι παράνομη και αντισυνταγματική!!Οι όροι ενός διαγωνισμού, βάσει Νόμου, τίθενται από Ανεξάρτητη αρχή (ΑΣΕΠ) κατά την προκήρυξη και όχι εκ των υστέρων από το Υπ. Εσωτερικών. Καταλύεται τους Νόμους και το Σύνταγμα!!
    Επιπλέον η βάση 40, μπορεί να σας βολεύει αλλά δεν προβλέπεται από κανένα Νόμο.Η νόμιμη βάση είναι το 50.
    Επιπρόσθετα Το άρθρο 20 πρέπει να διαγραφεί ως άσχετο με το κύριο αντικείμενο του νομοσχεδίου (Σύστημα Καινοτομίας στον Δημόσιο Τομέα)»
    «Νομοσχέδιο ή πρόταση νόμου που περιέχει διατάξεις άσχετες με το κύριο αντικείμενό τους δεν εισάγεται για συζήτηση» (Σ 73 παρ.5, εδαφ. β)»

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:00 | ΜΑΡΙΑ

    Κρίμα που δεν σας νοιάζουν οι ειδικές κατηγορίες!! Κρίμα που δεν μεριμνήσετε για αυτές!!!! Κρίμα κρίμα κρίμα. Τις χαρίζεται έτσι απλά στους γενικούς!! Τι κ αν κόπιασαν δεν σας νοιάζει!! Τι κ αν αρίστευσαν στα 2 από τα 3 μαθήματα!! Με το 36% σε ενα μάθημα τους τιμωρείτε!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 16:57 | Γιώργος

    H νομοθετική ρύθμιση είναι φωτογραφική γιατί ευνοεί συγκεκριμένους υποψηφίους και αφήνει εκτός άλλους με πολύ υψηλότερο μέσο όρο. Είναι αντισυνταγματική. Επιθυμούμε μια δίκαιη λύση για να μην οδηγηθούμε σε δικαστικές διαμάχες. Η επανάληψη του διαγωνισμού είναι η πιο δίκαιη λύση. Εφόσον αυτό δεν είναι εφικτό, η κατάργηση της βάσης και η δημιουργία πίνακα φθίνουσας κατάστασης με βάση τον μέσο όρο είναι η λιγότερο άδικη ρύθμιση.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:19 | ΑΝΤΩΝΗΣ

    Μπορεί τα φροντιστήρια να τα συμφέρει να επαναληφθεί ο διαγωνισμός , όχι όμως την Δημόσια Διοίκηση που δεν μπορεί να περιμένει 1 ακόμα έτος για να συμπληρώσει τις υπάρχουσες από πολλού κενές θέσεις .
    Θεωρώ δίκαια την βάση του 5 από την στιγμή που δεν συμπληρώθηκαν οι θέσεις.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:57 | Μαρία

    Συμφωνώ απόλυτα με ότι προτείνετε.Προχωρηστε στην ψήφιση του.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:32 | Κωνσταντίνος

    Το πιο δίκαιο και σωστό είναι η κατάταξη βάσει Μ.Ο. των 3 μαθημάτων.
    Κατάργηση βάσεων και γενική κατάταξη.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:39 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    Προτεραιότητα σε κενές θέσεις θα πρέπει να έχουν αυτοί που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό με τα εξειδικευμένα προσόντα & την σχετική εμπειρία που θα συμβάλουν στην αύξηση των δημοσιών εσόδων.

    Πολύ σωστή η διάταξη αφού παντού στα πανεπιστήμια
    η βάση είναι το 5 & όχι το 6.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:09 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΥΠΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΧΑΙΡΕΙ ΑΚΡΑΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΘΗΚΑΝ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΕΒΑΙΑ Η ΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΒΑΣΗ Μ.Ο. ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ.ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΑΑΔΕ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕ.ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΑΜΕΣΑ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:50 | ΕΥΑ

    Κάποιοι κάποιοι δεν πείθετε καθόλου!!! μας φέρνετε παράδειγμα διαβάσματος το 80/100 στις λεκτικές δεξιότητες για να «αποδείξετε» ότι εσείς δεν φταίτε ήσασταν διαβασμένοι, αλλά φταίει το υπουργείο που προτείνει να διαμορφωθουν οι βάσεις στο 40. Ρε πονηρουληδες? λογιστική ή δίκαιο γράψατε 30?? όπου από τα δύο και αν είναι Ε το 30 ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ/Η σε αυτό το μάθημα τι να κάνουμε τώρα??!! Ή τα έπαιξες Τζόκερ όλα και σε έφαγε η αρνητική! ας προσπαθούσες περισσότερο! αφήστε όσους γράψαμε 90,90 και 53 να περάσουμε που σκιστηκαμε και ξαναπροσπαθειτε στον επόμενο!
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟ ΑΜΕΣΑ !!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:08 | ΕΛΠΙΔΑ Τ.

    Διαβάζω σε σχόλιο: <>.

    Απαντώ: Μα αγαπητέ/ή αυτά τα κριτήρια-βάσεις-Μ.Ο. ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΑΣΑΤΕ! Δεν τα πιάσατε με τον γραπτό διαγωνισμό! Είστε αποτυχών/αποτυχούσα! Τι θέλετε τώρα; Να περάσετε από την πίσω πόρτα με νόμο και όχι με την αξία σας; Κριθήκατε, τέλος!
    Εσείς να προετοιμαστείτε για τον επόμενο διαγωνισμό!
    Και τι φοβάστε με την φθίνουσα κατάταξη, αφού διαβάσατε τόσο καλά;
    ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ;

    ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΕΛΕΟΣ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ COPY PASTE ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ! ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΤΕ ΚΙΟΛΑΣ! ΤΟΥΒΛΑ!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:15 | Χριστιάνα

    Συγχαρητήρια για την κίνηση και μακάρι πράγματι να γίνει η τροποποίηση. Θα είναι δίκαιο για την προσπάθεια που έκαναν αλλά και για τον χρόνο και τα χρήματα που ξόδεψαν τόσοι άνθρωποι. Επίσης είναι αναγκαία η άμεση πλήρωση των κενων θέσεων, δεδομένης της υποστελέχωσης των υπηρεσιών της ααδε. Ακόμη και η αρνητική βαθμολογία να μεταβληθεί από 0,35 σε 0,25 όπως ισχύει με όλους τους υπόλοιπους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ (και ανακοινώθηκε την ημέρα των εξετασεων) είναι κέρδος και δίκαιο.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:06 | ΕΛΕΝΑ Τ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Τι νόημα έχει η εξέταση τότε; Τι νόημα έχει η βάση, όταν καταντά μετακινούμενο δοκάρι; Θάβεται το κύρος του ΑΣΕΠ και του Υπ. Εσωτερικών. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ…

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:47 | Χριστίνα

    Αναμένουμε οπωσδήποτε την ψήφιση της τροπολογίας ως έχει.
    Τόσο η βάση στα επιμέρους μαθήματα στο 40, όσο και η διαμόρφωση του μέσου όρου στο 50 κρίνονται ουσιώδεις προϋποθέσεις για την εξασφάλιση της πλήρωσης των θέσεων από άτομα με βασικές γνώσεις στα αντικείμενα εξέτασης.
    Στην περίπτωση κατά την οποία εφαρμοστεί μόνο ο μέσος όρος και διαμορφωθεί φθίνουσα σειρά κατάταξης υπάρχει ο κίνδυνος άτομα με ανισομερείς επιδόσεις στα επιμέρους μαθήματα να καλύψουν τις σχετικές θέσεις, κάτι το οποίο θα συνεπάγεται και την ελλειμματική γνώση σε ορισμένα από τα εξεταζόμενα μαθήματα.
    Από την άλλη πλευρά η συνδυαστική αυτή εφαρμογή των δύο προϋποθέσεων (40 στα επιμέρους και 50 ο μέσος όρος) δεν μπορεί να σφάλλει, όπως αναφέρουν κάποιοι, καθώς θα εξασφαλιστούν ΚΑΙ οι βασικές γνώσεις σε ΟΛΑ τα μαθήματα εξέτασης ΚΑΙ ένας μέσος όρος που πιστοποιεί μια ικανοποιητική επίδοση στις εξετάσεις.
    Είναι ορθότατη και δικαιότατη η εν λόγω τροπολογία και αναμένουμε να ψηφιστεί ως έχει!!!
    Δικαιώνεται ο κόπος τόσων ανθρώπων που πάλεψαν, προσπάθησαν και αδικήθηκαν από τα πολύ απαιτητικά θέματα που ετέθησαν.
    Εδώ δεν μιλάμε για αποτυχημένους του διαγωνισμού 1Γ, όπως αναφέρουν κάποιοι αλλά για ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥΣ και η ρύθμιση αυτή θα επιφέρει με σοφία τη δικαιοσύνη που απαιτείται να αποδοθεί

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:06 | Δωροθέα

    Η δικαιότερη λύση, η πιο αξιοκρατική και η πιο ειλικρινής λύση είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.
    Η λήψη ειδικής μέριμνας και για τους υποψήφιους σε ειδικές κατηγορίες είναι επιβεβλημένη.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:16 | ΣΕΒΑΣΤΗ

    Η μόνη δίκαιη αλλαγή είναι ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ στο 50% και φθίνουσα σειρά κατάταξης όπως έγινε το 2017!!

    ΟΧΙ μεσος όρος ανα μάθημα, δημιουργεί πολλές αδικίες.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:36 | Mary

    Απαράδεκτη και φωτογραφική η συγκεκριμένη ρύθμιση και μάλιστα προεκλογικά, θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που ευελπιστούν στην κάλπη.
    Το πιο δίκαιο είναι να γίνει νέος διαγωνισμός ή να καλυφθούν οι κενές θέσεις με διαγωνισμό με σειρά προτεραιότητας (αν δεν μπορούν να μπουν στο νέο διαγωνισμό του Μαρτίου)
    Αν δεν μπορεί να γίνει κάτι από τα παραπάνω, θα συμφωνήσω με τα περισσότερα σχόλια για κατάργηση των βάσεων τόσο ανά μάθημα αλλά και του Μ.Ο. (γιατί και ο μέσος όρος επηρεάστηκε από τη βάση που προσπάθησαν να πιάσουν οι υποψήφιοι σε κάθε μάθημα) και ειδικά κατάργηση της αρνητικής βαθμολογίας και κατάρτιση πινάκων με φθίνουσα σειρά με βάση τον γενικό Μ.Ο. Πιστεύω πως αυτές οι αλλαγές θα ήταν δίκαιες για ΟΛΟΥΣ (για όσους ρίσκαραν να απαντήσουν σε ερωτήσεις που δεν ήταν σίγουροι κι έτσι χάνουν ακόμα και τώρα τις βάσεις 40% και 50%, για όσους δεν πιάνουν τις βάσεις για 2% ή 3% κλπ, για όσους έπιασαν εξαιρετικές επιδόσεις στα 2 από τα 3 μαθήματα κλπ.). Με την κατάργηση της αρνητικής θα καλυφθούν οι θέσεις από ΟΣΟΥΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ τόσο απλά. Ο,τιδήποτε άλλο δημιουργεί ομάδες αδικημένων που σίγουρα θα προσφύγουν στη δικαιοσύνη.
    Τέλος, οι θέσεις των ειδικών κατηγοριών πρέπει να καλυφθούν ΜΟΝΟ από υποψήφιους των συγκεκριμένων κατηγοριών ειδικά μετά την κατάργηση των προσλήψεων τους βάσει του ν.2643/1998 από τον ΟΑΕΔ. Το να μεταφέρετε τις θέσεις αυτές στις γενικές κατηγορίες είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ειδικά σε έναν τόσο άδικο και δύσκολο διαγωνισμό.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:03 | Κωστας

    Περιμενουμε την ψήφιση της διάταξης ακριβώς όπως είναι και άμεσα.Συγχαρητήρια , απόλυτα σωστοί και δίκαιοι!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:57 | ΙΕΡΕΜΙΑ

    Μην παρακαλάτε για μείωση των βάσεων και οτιδήποτε άλλο. Δώστε στον 2Γ που δεν θα έχει αρνητική βαθμολόγηση, δεν θα έχει θέματα copy paste, δεν θα έχει θέματα από το internet, δεν θα έχει θέματα εκτός ύλης και ο χρόνος θα είναι επαρκής.Πήραν το μάθημά τους οι Υπεύθυνοι του ΑΣΕΠ, μόνο που χρησιμοποίησαν 11.000 πτυχιούχους ως πειραματόζωα!!!Πολύ αργά για δάκρυα και αντισυνταγματικές διατάξεις από την στιγμή έχουν ανακοινωθεί οι βαθμοί!!!!Δεν υπάρχει καμία νόμιμη λύση και ως λειτουργοί της Δημόσιας Διοίκησης οφείλετε να το γνωρίζετε!!!
    Τα 11.000 πειραματόζωα ελπίζω να μην το ξεχάσουν ποτέ αυτό!!
    Νέο διαγωνισμό ή Πίνακα Κατάταξης Αποτυχόντων με φθίνουσα σειρά, αν θέλετε να είστε Νόμιμοι!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:38 | Μαρία

    Άδικη η τροπολογία!!!! Αλλαγή των όρων εκ των υστέρων, μετά την ανακοίνωση των βαθμών, προσκρούει στην αρχή της Νομιμότητας, της Διαφάνειας και της Ισότητας!!Είναι προδήλως αντισυνταγματική!!!!!!!
    Πως ξέρετε πως θα είχε συμπεριφερθεί ο υποψήφιος αν ήξερε εξαρχής τη βάση 40% ανά μάθημα και 50% Μ.Ο; Πολύ διαφορετική προσέγγιση για τον υποψήφιο όταν ξέρει την βάση εξαρχής. Διαγωνιζόμενοι που ήξεραν ότι είναι 40% και 50% (που με την προς διαβούλευση ρύθμιση θεωρούνται επιτυχόντες) ρίσκαραν να απαντήσουν παραπάνω ερωτήσεις με σκοπό να πιάσουν το 55% σε κάθε μάθημα αλλά και το 60% Μ.Ο. και μάλιστα με 35% αρνητική βαθμολογία σε σύνολο των 60 ερωτήσεων. (και όχι 25% αρνητικής σε σύνολο 100 ερωτήσεων όπως συνηθίζεται σε γραπτούς διαγωνισμούς) με αποτέλεσμα να μην είναι επιτυχόντες ακόμα και με τη μείωση των βάσεων.
    Το 40% πώς προκύπτει ως βάση σε κάθε μάθημα ακόμα και το 50% ως Μ.Ο; Σίγουρα οι θέσεις θα είχαν ήδη καλυφθεί αν είχαν οριστεί εξ’αρχής αυτά τα ποσοστά.
    Προσπαθείτε να λύσετε μια αδικία εφαρμόζοντας μια νέα. Η επιλογή των νέων βάσεων μοιάζει φωτογραφική καθώς έχουν ανακοινωθεί ήδη οι βαθμολογίες των διαγωνιζόμενων και μάλιστα στη συνάντηση των συνδικαλιστών με τη Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών, ειπώθηκε οτι με τη συγκεκριμένη τροπολογία θα προσληφθούν 770 άτομα!!!!! Μήπως για αυτό επιλέχτηκαν οι συγκεκριμένες βάσεις; Μήπως γνώριζετε ήδη τα άτομα που θα καλύψουν τις θέσεις; Μήπως είναι ένας τρόπος να μονιμοποιηθούν οι ήδη εργαζόμενοι ως συμβασιούχοι στην ΑΑΔΕ; Μήπως γενιούνται πολλά ερωτήματα με την συγκεκριμένη ρύθμιση και μάλιστα προεκλογικά;
    Δυστυχώς, δεν εκπλήσσομαι με τα θετικά σχόλια καθώς υποθέτω ότι οι «θετικοί» σε αυτή η ρύθμιση είναι υποψήφιοι που «έτυχε» να πιάσουν τις συγκεκριμένες βάσεις, όμως αν θέλουμε να ζούμε κάποια στιγμή σε ένα κράτος δικαίου καλό θα ήταν να υποστηρίζουμε μια ρύθμιση όταν ακολουθεί τις βασικές αρχές του, όπως την αρχή της νομιμότητας σύμφωνα με την οποία οι αποφάσεις αυτών που έχουν κρατική εξουσία πρέπει να βασίζονται σε σαφείς νομικούς κανόνες που έχουν καθοριστεί από ΠΡΙΝ, και ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ και κατά περίπτωση τους νομικούς κανόνες.
    Το πιο δίκαιο είναι να γίνει εκ νέου ο διαγωνισμός ή έστω να βγει μια προκήρυξη Κ με σειρά προτεραιότητας. Ωστόσο, αν είναι τόσο επιτακτική η κάλυψη των θέσεων θα συμφωνήσω με τα περισσότερα σχόλια για κατάργηση των βάσεων τόσο ανά μάθημα αλλά και του Μ.Ο., κατάργηση της αρνητικής βαθμολογίας (ίσως και το πιο εύκολο και δίκαιο αφού δεν υπάρχει στο ΦΕΚ αλλά ορίστηκε από την επιτροπή και ήταν το κριτήριο εκείνο που οδήγησε σε τόσο χαμηλά ποσοστά) και κατάρτιση πινάκων με φθίνουσα σειρά με βάση το Μ.Ο. Πιστεύω πως αυτές οι αλλαγές θα ήταν δίκαιες για ΟΛΟΥΣ.
    Προς Θεού, μην καλυφθούν οι θέσεις των ειδικών κατηγοριών από υποψήφιους της γενικής σειράς γιατί έτσι καταργείτε την όποια ευεργεσία του Νόμου 2643/1998 και δεν τηρείτε την αρχή της ισότητας. Οι θέσεις των ειδικών κατηγοριών πρέπει να καλυφθούν ΜΟΝΟ από υποψήφιους των συγκεκριμένων κατηγοριών εφόσον ζούμε σε ένα κοινωνικό κράτος.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 15:39 | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Το δίκαιο είναι να εφαρμοστεί ο μέσος όρος των τριών μαθημάτων ….

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:37 | ΝΙΚΟΛΑΣ

    ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ. ΒΑΣΗ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 50% ΚΑΙ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 55% – 60%.

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ 50% ΣΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ.

    Ο Π Ω Σ Δ Η Π Ο Τ Ε ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ.

    Η ΒΑΣΗ 40% ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΡΙΧΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΝ ΠΗΧΗ. ΒΑΣΗ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 50% ΟΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΤΛ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:10 | Αλεξάνδρα

    Θεωρώ πως η υπό ψήφιση ρύθμιση είναι δίκαιη και αποτελεσματική . Εφόσον υπήρξε πέρα από τον μέσο όρο και βάση για το κάθε μάθημα ξεχωριστά, αντίστοιχα πρέπει να ισχύσει χαμηλότερη βάση τόσο για το σύνολο των τριών μαθημάτων, όσο και για το κάθε μάθημα μεμονωμένα. Και αυτό γιατί σκοπός είναι ο διαγωνιζόμενος να έχει μία επαρκή γνώση για όλα τα εξεταζόμενα αντικείμενα. Αφού ο αριθμός των επιτυχόντων είναι τόσο μικρός και παραμένει σημαντικός αριθμός ακάλυπτων θέσεων, είναι επιτακτική ανάγκη να μειωθούν οι βάσεις. Να ψηφιστεί ως έχει !!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:42 | Δικηγορος

    Οι εξετασεις δωθηκανε μετην βαση του 55 σε καθε μαθημα και 60 συνολικα και με πολυ υψηλο συντελεστη και με αυτο πορευτηκαμε και με βαση αυτου απαντησαμε και τις ερωτησει.Αν ξεραμε οτι αρκει το 40 τελικα θα το παλευαμε λιγοτερο και θα απαντουσαμε με περισσοτερο ρισκο. Τα θεματα ομως ηταν εξωπραγματικα και δυσκολα και με πολυ κοπο και διαβασμα καταφεραμε να ανταποκριθουμε τουλαχιστον στα δυο μαθηματα αξιοπρεπως και στο τριτο λογω κυριως διαφορετικου αντικειμενου δικηγορων και οικονομολογων μετρια αλλα το παλεψαμε.Η δυσκολια αυτου του διαγωνισμου λογω θεματων και υψηλης αρνητικης βαθμολογιας ειχε ως αποτελεσμα να μην καλυφθουν οι θεσεις.Και με νομοθετικη ρυθμιση αποφασιζεται τελικα βαση το 40 και συνολικα 50 ,το οποιο σημαινει οτι θα περασουν ατομα με δυο 40 στα βασικα μαθηματα , το οποιο σημαινει πολυ μετρια και στα δυο και θα βρεθουν στους επιτυχοντες ενω ατομα που απο την αρχη ειχανε γραψει πολυ καλα σε ενα βασικο και μετρια στο αλλο θα μεινουν απο εξω.Και τωρα αυτο ειναι δικαιο και συναδει με την αρχη της ισοτητας;;; Δηλαδη οι υπολοιποι που γραψανε πανω απο 60 στο ενα βασικο και 35 στο αλλο δεν αξιζει να ειναι στους επιτυχοντες και αξιζει περισσοτερο οποιος εγραψε στα δυο βασικα 40;;;Το 35 με το 40 ειναι μονο τρεις ερωτησεις
    Αυτο δημιουργει μεγαλες αδικιες γιατι αν θεωρειτε οτι ειναι ικανοι και με επαρκεις γνωσεις οσοι εχουν δυο 40 στα βασικα μαθηματα που απαιτουνται για την ΑΑΔΕ γιατι να μην ικανος και αυτος που εγραψε πολυ καλα στο ενα βασικο και μετρια στο αλλο;;;Και οσοι ισχυριζονται οτι εμεις που γραψαμε μετρια σε ενα μαθημα αλλα πολυ καλα στο αλλο ημασταν αδιαβαστοι δηλαδη οσοι γραψανε δυο 40 και 45 ηταν καλυτερα διαβασμενοι;Δεν υπαρχει λογος για αυτο τον διχασμο μεταξυ μας.
    Το πιο δικαιο απο ολα πλεον αφου ολοι αποτυχοντες ημασταν ειναι να καταργηθει εντελως η βαση και να υπαρχει πινακας φθινουσας καταταξης με ο,τι εχει γραψει ο καθενας με τις προσαυξησεις μεχρι να καλυφθουν οι θεσεις γιατι ετσι και αλλιως παλι οι καλυτεροι θα μπουνε ,οσοι εχουν χαμηλη βαθμολογια δεν θα διοριστουν .

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:09 | Ευαγγελία

    Συμφωνώ απόλυτα με την ψήφιση της εν λόγω τροπολογίας. Εφόσον υπάρχουν θέσεις οι οποίες δεν έχουν καλυφθεί καθώς οι επιτυχόντες είναι ελάχιστοι και εφόσον για την επιτυχία στις εξετάσεις απαιτείτο ο κάθε εξεταζόμενος να έχει ποσοστό τουλάχιστον ίσο με την βάση, σε κάθε μάθημα, θεωρώ πώς η πρόταση για μείωση της βάσης για κάθε μάθημα είναι μία δίκαιη και αναπόφευκτη λύση. Να ψηφιστεί άμεσα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:33 | Νικος

    Συμφωνώ με την πλειοψηφία των σχολίων που λένε ότι η ρύθμιση είναι δίκαιη και σωστή για τους συμμετέχοντες. Πολύ σωστή απόφαση του υπουργείου να μειώσει τη βάση στο κάθε μάθημα στο 40% και στο σύνολο στο 50%. Να ψηφιστεί άμεσα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:34 | ΜΑΓΔΑ

    Θα πρότεινα να σταματήσει ο καθένας να ζητάει ο,τι το βολεύει και και να ληφθούν υπόψη μόνο σοβαρές και δικαιες εναλλακτικες προτασεις όπως για παράδειγμα η μείωση της αρνητικης βαθμολογίας. Δεν γίνεται να μπει κάποιος για ελεγκτής όταν στην ελεγκτικη δεν έχει συγκεντρώσει τουλαχιστον 40!Επισης που εχετε ξαναδει να θεωρειται επιτυχων καποιος ο οποιος εχει γραψει από 50?? Η οριοθέτηση των συγκεκριμένων τιμών προφανώς έγινε βάσει υπολογισμών. Δεν γίνεται να διοριστουν όλοι!Ας μπουν όσοι είναι πιο κοντα στα, μειωμενα πλεον, αρχικα κριτηρια που είχαν τεθεί. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα πια!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:41 | vasilis

    πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για υποψηφίους που έχουν ειδικά προσόντα, όπως τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, κηδεμόνες ΑΜΕΑ. Να ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:44 | Μιλτος

    ΑΔΙΚΟ!Αυθαίρετη, ύπουλη και παραπλανητική εκ των υστέρων αλλοίωση όρων προκήρυξης!
    Το λιγότερο άδικο είναι η δημιουργία λίστας φθίνουσας σειράς κατάταξης γενικού Μ.Ο και επιλογή από εκει! Το πιο δίκαιο: επαναλάβετε τον διαγωνισμό! Θα βρείτε μπροστά σας νομικες αντιδράσεις από χιλιάδες υποψηφίους!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:10 | evi

    Η πιο αξιοκρατική λύση θα είναι ν ύπαρξη φθίνουσας σειράς κατάταξης με βάση το Μ.Ο. 50% και στα τρλια μαθήματα και να καταργηθεί η βάση ανά μάθημα.Επίσης, να υπάρξει ειδική μέριμνα για τις ειδικές κατηγορίες

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:28 | ΦΩΤΕΙΝΗ

    Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 14:26 | ANNA

    Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.

    Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:

    «Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».