Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
ΕκτύπωσηΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 40% ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ! ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΤΟ 50% ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ, ΣΩΣΤΑ;
Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.
Το θέμα είναι πως πρέπει να βρεθεί κάποια λύση.
Δεν νομίζω ότι οι θέσεις πρέπει να μείνουν κενές ούτε να μπούνε στο 2Γ.Καμια σχέση με την δυσκολία και τα μαθήματα του 1Γ.
Για μένα ίσως θα πρέπει να υπάρχει μια φθίνουσα κατάταξη το θεωρώ ποιο δίκαιο
καλημέρα!!!!
http://www.opengov.gr/ypes/?p=8641#comments
Πιστεύω πως πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία Ημαθήματα
Σε ενα κράτος θέλει να λέει ότι στέκεται δίπλα στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες ΣΩΣΤΟ και ΔΙΚΑΙΟ είναι ΕΙΤΕ να μειωθεί κι άλλο η ελάχιστη βάση του 40 ΕΙΤΕ να μην ισχύσει καθόλου για τις ειδικες κατηγορίες ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ, ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ και ΑΜΕΑ ώστε να καλυφθούν ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ από άτομα αυτών των κατηγοριών μόνο και ΟΧΙ από ατομα των γενικών θέσεων.
Κρίμα που δεν σας νοιάζουν οι ειδικές κατηγορίες!! Κρίμα που δεν μεριμνήσετε για αυτές!!!! Κρίμα κρίμα κρίμα. Τις χαρίζεται έτσι απλά στους γενικούς!! Τι κ αν κόπιασαν δεν σας νοιάζει!! Τι κ αν αρίστευσαν στα 2 από τα 3 μαθήματα!! Με το 36% σε ενα μάθημα τους τιμωρείτε!!
Άδικο!!! Να ανοίξει η κατάταξη!!! Να μεριμνήσετε για τις ειδικές θέσεις!!!!
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΉΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ.
ΑΔΙΚΟ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ,ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ Η ΒΑΛΤΕ ΜΑΣ ΣΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ.
Η μόνη δίκαιη λύση είναι η φθίνουσα σειρά κατάταξης βάσει του γενικού μέσου όρου.
ΆΔΙΚΗ μια τέτοια τροποποίηση εφόσον ο διαγωνισμός ήταν με διαφορετικά κριτήρια εξ αρχής!!
Απαιτείται τροποποίηση με α) Μ.Ο στα 3 μαθήματα, β) με ελάχιστο τους 50 βαθμούς γ) με την κατάργηση της ελάχιστης βάσης ανά μάθημα η της αρνητικής βαθμολογίας 4) φθινουσα σειρά,
Μονο έτσι ισως δικαιωθεί κάπως ο κόπος χιλιάδων υποψηφίων.( Εφόσον μπορεί να γίνει αυτό εδώ που φτάσαμε).
Μεριμνηστε σας παρακαλώ για τις ειδικες κατηγοριες πολυτέκνων, τρίτεκνων κι ΑΜΕΑ ωστε να προκύπτει η βαθμολογία από τον μ.ο. με φθίνουσα σειρά κατάταξης χωρις τη βαση του 40 για να μπορέσουν να καλυφθούν όλες αυτεσ οι θέσεις από άτομα αυτών των κατηγοριών και όχι της γενικής κατηγορίας.
να γινει εστω στρογγυλοποιηση
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ
Η κυβέρνηση με την νομοθετική ρύθμιση, η ΑΑΔΕ, το ΑΣΕΠ, τα τρία τουλάχιστον μεγαλύτερα κόμματα της αντιπολίτευσης, οι ομοσπονδίες εργαζομένων της ΑΑΔΕ όλοι οι συμμετέχοντες συμφωνούσαν οτι πρέπει να αλλάξει κάτι και να μην μείνουν καινές οι θέσεις.
Οι μόνοι που προβάλουν αντιρρήσεις είναι αυτοί που θα ήθελαν να μπουν(είτε έδωσαν τις εξετάσεις είτε όχι) και δεν μπαίνουν. Δηλαδή αυτοί που βάζουν το προσωπικό συμφέρον πάνω από την αντικειμενική κρίση. Κατανοητό αλλά επουσιώδες στον δημόσιο διάλογο.
Το αποκορύφωμα τον ισχυρισμό πως είναι αντισυνταγματικό μεν το μέτρο αφού τροποποιούνται οι όροι του ΦΕΚ αλλά αν καταργηθεί η επιμέρους βάση θα είναι όλα καλά. Αγνοούν πως πρόκειτε για ειδικές εξετάσεις. Η επιμέρους βάση έχει κάποιο νόημα. Δεν νομίζω κάποιος να έδωσε για δίπλωμα οδήγησης και να ισχυρίστηκε οτι μπορεί να μην τα κατάφερα στην οδήγηση αλλά έγραψα άριστα στα σήματα οπότε ο μέσος όρος με κάνει ικανό. Πτυχιούχοι είστε, δεν παίρνεις πτυχίο με τα μισά μαθήματα έστω και να είσαι άριστος σε αυτά.
Η ρύθμιση λύνει ένα πρόβλημα και αυτό είναι το μείζον και όχι πως θα ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις(παράλογες και μη) του καθενός.
Η πιο σωστλη λύση, είναι η κατάργηση της βάσης και η ύπαρξη πίνακα επιλαxόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον μέσο όρο στα τρια μαθήματα
ΠΑΡΆΝΟΜΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ!! ΔΕ ΝΟΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΟΡΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ! ΤΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ? ΠΟΙΟΣ ΟΡΙΖΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΒΑΣΕΙΣ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ? ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ? ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΓΕΝΙΚΌ Μ.Ο Ή ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ! ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ!
Διαβασα τα χιλια + σχολια.
Καταννοώ την ανάγκη της ΑΑΔΕ να καλύψει ανάγκες.
Βάση 50% σε κάθε μάθημα (το 55% απορώ πως εχει προκύψει).
Οσοι εχουν πανω απο 50% να θεωρηθούν επιτυχώντες.
Ολα τα αλλα ειναι εκτροπη και προεκλογικη σπέκουλα.
Επιτομή της ΑΔΙΚΙΑΣ (ηθικά) και της ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑΣ (νομικά) η συγκεκριμένη πρόταση.
ΑΛΛΑΓΉ ΚΑΝΟΝΙΣΜΏΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΈΡΩΝ, με μια βάση του 40% που ΔΕΝ έχει υπάρξει ποτέ σε αντίστοιχο διαγωνισμό.
Χιλιάδες υποψήφιοι βλέπουν προ το πυλών μια ΑΔΙΚΗ τροποποίηση.
Μετά από αυτό το φιάσκο ΙΣΩΣ το μοναδικό δίκαιο που ΠΡΕΠΕΙ να εφαρμοστεί είναι ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ των 3 ΜΑΘΗΜΆΤΩΝ με ΕΛΆΧΙΣΤΟ ΟΡΙΟ 50 ΠΌΝΤΟΥΣ ( ώστε να εξασφαλιστεί μια τυπική γνώση) ΜΕ ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ του ελάχιστου βαθμού ανά μάθημα και φθίνουσα σειρά. ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ ΤΟΥ 2017.
Μην πάτε να διορθώσετε ένα φιάσκο με μια νέα αδικία.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
Διοργανώθηκε ένας διαγωνισμός με απίστευτη προχειρότητα από την αρχή, με το να ορίσουν πρόσθετη ύλη, διαφορετικού επιστημονικού αντικειμένου για τους υποψήφιους κάθε κατηγορίας, με το να αιφνιδιάσουν με την αρνητική βαθμολογία του 35%, με το βάλουν θέματα «copy-paste» από αναρτήσεις σε ιστοσελίδες – δεν έκαναν τον κόπο ούτε την αριθμητική σειρά να ανακατέψουν! Και αφού δημοσίευσαν επιτυχόντες και διοριστέους, προσπαθώντας να δικαιολογήσουν την δική τους αποτυχία, υποτιμούν ακόμα περισσότερο την προσπάθεια μας, πετώντας μια προεκλογική αυθαίρετη ρύθμιση. Ο διαχωρισμός επιτυχόντων, πριν και μετά την όποια τροποποίηση, ειδικά εφόσον η πρόθεση τροποποίησης των όρων ανακοινώθηκε την επόμενη μέρα της ανακοίνωσης των διοριστέων, επιβεβαιώνει την προεκλογική σκοπιμότητα της ρύθμισης, υποτιμά την τεράστια προσπάθεια των διαγωνιζομένων και αγνοεί τις ανάγκες της ΑΑΔΕ για στελέχωση με καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό.
Για να είναι δίκαιη η τροποποίηση και να διορθώσει τα λάθη που έγιναν θα πρέπει να δημιουργήσει πίνακες επιτυχόντων από την αρχή και όχι να χωρίζει τους διαγωνιζόμενους με αυθαίρετα κριτήρια.
Προτεινόμενη τροποποίηση:
-κατάργηση της αρνητικής βαθμολογίας
-φθίνουσα κατάταξη όλων των υποψηφίων (όχι με εξαίρεση των ήδη επιτυχόντων)
-ορισμός βάσης στο 50 τόσο για τα επιμέρους μαθήματα όσο και για το σύνολο της βαθμολογίας
-εφόσον έχει οριστεί στις αιτήσεις σειρά προτίμησης θέσεων, αν παρά την ρύθμιση, υπάρξουν κενές θέσεις και πλεόνασμα επιτυχόντων, να δοθεί η δυνατότητα να κατατεθούν νέες αιτήσεις δήλωσης θέσεων προτίμησης από τους επιτυχόντες-μη διοριστέους
Άδικο!!! Να ανοίξει η κατάταξη!!! Να μεριμνήσετε για τις ειδικές θέσεις!!!! Μόνο που δεν το σκεφτήκατε τα λέει όλα
Η μόνη δίκαιη λύση είναι η δημιουργία πίνακα φθίνουσας κατάταξης με ταυτόχρονη κατάργηση της βάσης. Όλες οι άλλες λύσεις είναι φωτογραφικές διότι ευνοούν συγκεκριμένη ομάδα υποψηφίων. Ας πρυτανεύσει η λογική ώστε να μην κριθεί δικαστικά το θέμα.
Άδικο!!! Να ανοίξει η κατάταξη!!! Να μεριμνήσετε για τις ειδικές θέσεις!!!!
Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.
Κρίμα που δεν σας νοιάζουν οι ειδικές κατηγορίες!! Κρίμα που δεν μεριμνήσετε για αυτές!!!! Κρίμα κρίμα κρίμα. Τις χαρίζεται έτσι απλά στους γενικούς!! Τι κ αν κόπιασαν δεν σας νοιάζει!! Τι κ αν αρίστευσαν στα 2 από τα 3 μαθήματα!! Με το 36% σε ενα μάθημα τους τιμωρείτε!!
Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.
Η πιο αξιοκρατική λύση είναι να υπάρξει φθίνουσα σειρά κατάταξης με βάση τον Μ.Ο. 50% και στα τρία μαθήματα και να κατργηθεί η βάση ανά μάθημα. Επίσης να ληφθεί μέριμνα και για τις ειδικές κατηγορίες.
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.
Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.
Το να τροποποιήσεις τα κριτήρια είναι απαραδεκτο εφόσον έχει διεξαχθεί ο διαγωνισμός!! Θα ακυρωθεί από το ΣτΕ στη πορεία!! Ελλαδαααααααααα μια ζωή γίνονται τα ίδια αισχη
Να γίνει μια δίκαιη νομοθετική ρύθμιση ώστε να δικαιωθούν οι επιτυχόντες παλαιότερων ΑΣΕΠ οι ποιοί είχαν διοριστεί στην ΑΤΕ (Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος) και είναι οι μοναδικοί απολυμενοι δημόσιοι υπάλληλοι χωρίς προηγούμενο και μάλιστα με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ… άνεργοι μέσα στην δίνη όλων αυτών που συνέβησαν τά τελευταία 10χρονια … Αυτό εναντιώνεται στην ισότητα και ισοτιμία των πολιτών.
Πολυ σωστη πρωτοβουλια! Μακαρι να δοθει η ευκαιρια σε ανθρωπους που μοχθησαν και πραγματικα το αξιζουν, να ευοδωθουν οι προσπαθειες τους. Επισης, είναι σαφές ότι πρέπει να διατηρηθουν οι ελάχιστες βάσεις που θέτει η ρύθμιση. Είναι δεδομένο ότι δεν μπορούν να ικανοποιηθουν όλα τα αιτήματα! Κάποιοι αναγκαστικα θα μεινουν απέξω. Ωστοσο, μετά λύπης μου διαπιστώνω πως όσοι τελικά δεν τα καταφεραν και δεν υπαγονται στην εν λόγω ρύθμιση, ακολουθουν μια λογική ανθρωποφαγιας μετατρεποντας τη διαβουλευση σε φόρουμ ενώ θα μπορούσαν να ζητήσουν πιο ρεαλιστικές, εναλλακτικες λύσεις. Μακαρι οι αυριανοι δημόσιοι υπάλληλοι που θα εξυπηρετούν τους πολίτες να μην είναι αυτοί, οι μνησικακοι που λειτουργουν εκδικητικα προκαλωντας προβληματα και αναχωματα. Θέλουμε ανθρώπους ικανούς,επαρκώς καταρτισμενους, ηθικούς, με όρεξη για δουλειά και ανοιχτούς ορίζοντες.
Είναι άδικο να ψηφιστεί μια ρύθμιση που δεν λαμβάνει υπόψιν πως υποψήφιοι που αρίστευσαν σε 2 εκ των 3 μαθημάτων μένουν εκτός διορισμού. Η μόνη δίκαιη λύση είναι η κατάρτιση πίνακα φθίσουσας κατάταξης και η κατάργηση της βάσης που δημιούργησε τόσα προβλήματα σε αυτόν τον διαγωνισμό. Ευελπιστούμε πως θα υπάρξει έστω και αργά κάποια δικαίωση και δεν θα οδηγηθεί το θέμα στις αίθουσες των δικαστηρίων για αντισυνταγματικότητα.
Σωστότατη διάταξη.Ο καθένας οι περισσότεροι δηλαδή ζηταν ότι τους βολεύει τα δε επιχειρήματά τους είναι ότι ναναι από μόνοι τους δείχνουν ότι δεν είναι ικανοί.λενε γράψανε καλά σε 2 από τρία είναι άδικο. Ε ναι ο διαγωνισμός και οι θέσεις θέλουν γράψεις σε 3 καλά. Επίσης το 50% είναι δύσκολο αν δεν έχει γράψει ικανοποιητικά σε 2 μαθηματα δεδομενου ότι ο συντελεστής βαρύτητας είναι 1 για λεκτικές δεξιότητες.Η αρνητική βαθμολια αν αλλάξει θα είναι άδικο. Άδικο γιαυτους που άφησαν αναπάντητες ερωτήσεις και ευνοεί αυτούς που έπαιξαν Τζόκερ.άσε που απαιτεί επαναβαθμολοηηση γραπτών ακόμα και αυτών που πετύχαν. Για να θέλει μέσο όρο και ελάχιστη βάση κάτι ξέρει η ΑΑΔΕ. Για να ζητάει αυτές τις βάσεις δεν είναι φωτογραφική η διάταξη αλλά με αυτές τι προδιαγραφές συμπληρωνονταιβτα τα κενά κια όχι όλα. Προφανώς αν έθετε υψηλότερες θα έμεναν πολλές κενές.
ΕΥΣΤΟΧΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.
Θα πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες, όπως π.χ. τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με ΑΜΕΑ στην οικογένεια.
Θα πρέπει να υπάρχει ποσόστωση στην πλήρωση των διαθεσίμων θέσεων από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες ανεξάρτητα από την γενική σειρά κατάταξης.
Nα ληφθεί υπόψη ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς να είναι προϋπόθεση η βάση ανά μάθημα.
Ο καθένας γράφει ότι τον συμφέρει π.χ.από πού και έως που έχουν σχέση οι απολυμενοι τραπεζών με την ΑΑΔΕ..
Οι μόνοι που έχουν σχεση είναι πιστοποιημένοι λογιστές που έχουν φάει με το κουτάλι τους ελέγχους της ΑΑΔΕ και ξερουν καλά το επάγγελμα κάτι που πιστοποιείται μέσω της προϋπηρεσίας.
Από την στιγμή που γίνονται εξετάσεις ψηφιστε την τροπολογία καθώς εξασφαλίζει έστω την προσπάθεια που έκαναν κάποιοι άνθρωποι και ξεστραβωθηκαν να μάθουν πέντε πράγματα…έτσι κι αλλιώς ότι και να κάνετε πάλι θα διαμαρτυρηθεί κόσμος…ήταν αναμενόμενο…
ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΧΘΗΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ. ΔΙΚΑΙΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΙΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.
Η μόνη δίκαιη λύση είναι η κατάρτιση πίνακα φθίνουσας κατάταξης με βάση τον μέσο όρο. Η προτεινόμενη λύση είναι φωτογραφική και ως εκ τούτου αντισυνταγματική και θα δημιουργήσει μακροχρόνιες δικαστικές διαμάχες.
Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ.
Σωστή η μείωση του ποσοστού σε κάθε μάθημα στο 40%και της συνολικής βαθμολογίας στο 50%.Αμεση ψήφιση του νόμου προς δικαίωση όσων προσπάθησαν και κατάφεραν να έχουν υψηλό ποσόστο επιτυχίας σε κάθε μάθημα ξεχωριστα και στην συνολική βαθμολογία συγκριτικά με το σύνολο των συμμετεχόντων.
Δίκαιη και απαραίτητη μια τέτοια τροποποίηση των βάσεων.Κάνοντας μια σύγκριση του αριθμού των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό ,του αριθμόυ των επιτυχόντων και των προκηρύσσομενων θεσεων γίνετε εύκολα αντιληπτό ότι «μάλλον «κάτι δεν πήγε όπως θα έπρεπε.Η νέα διάταξη για μείωση του ποσοστού της βάσης σε 40% ανά μάθημα και 50% συνολικης βαθμολογίας με βρίσκει σύμφωνο. Η στελέχωση των υπηρεσιών απαιτεί υπαλλήλους με γνώσεις και στα τρία γνωστικά αντικείμενα δεδομένης της φύσης του συγκεκριμένου διαγωνισμού.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΠΙΑΣΑΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. Η ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ.
Να ψηφιστεί άμεσα η εν λόγω ρύθμιση 40% για κάθε μάθημα και 50% Μ.Ο.
Θεωρώ ότι η κατάταξη με φθίνουσα σειρά θα είναι άδικη και για τα άτομα που είναι ήδη στους προσωρινούς πίνακες αλλά και για αυτούς που με κόπο προσπάθησαν να έχουν σε κάθε μάθημα πάνω από 40, δεδομένης της δυσκολίας των θεμάτων.
Παρακαλώ πολύ ο νομοθέτης να λάβει υπόψιν του ότι οποιαδήποτε ρύθμιση δεν πρέπει να υποβιβασει το κύρος της ΑΑΔΕ και του διαγωνισμού
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΑΔΕ. ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΓΚΡΙΝΙΕΣ. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ. ΟΠΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΤΠΡΙΝ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ MAΘHMATA ΚΑΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
Να ψηφιστεί άμεσα. Με την εν λόγω ρύθμιση αφενός διασφαλίζεται το απαιτούμενο επίπεδο γνώσεων σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα και αφετέρου στελεχώνεται μια υπηρεσία που έχει ανάγκη το προσωπικό.
Άδικο!!! Να ανοίξει η κατάταξη!!! Να μεριμνήσετε για τις ειδικές θέσεις!!!!
ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΛΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.
Δίκαιο το νομοσχέδιο, καθώς για το δημόσιο δεν είναι ούτε αποτελεσματικό ούτε αποδοτικό να ξαναγίνει ο διαγωνισμός.
Προσωπικά πιστεύω:
Η βάση θα πρέπει να γίνει στο 50 για κάθε μάθημα & 55 συνολικά στο Μ.Ο. καθώς η βάση παντού είναι το 50%.
Δικαίωμα πρέπει να έχουν μόνο όσοι διαγωνίστηκαν στο συγκεκριμένο διαγωνισμό καθώς ήταν αυτοί που δαπάνησαν μήνες διαβάσματος αλλά & ο διαγωνισμός έθετε συγκεκριμένα κριτήρια & μαθήματα.
Δίκαιη και αξιοκρατική λύση περιμένουμε να εφαρμοστεί ΑΜΕΣΑ.
ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΩΒΟΥΛΙΑ. ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΥΠΗΡΕΣΊΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
Δίκαιο λόγω δυσκολίας θεμάτων..
Πιο σωστό να ληφθεί υπόψη ο μέσος όρος και η στρογγυλοποίηση όπως άλλωστε έχει προβλεφθεί και αλλού νομοθετικά