Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ

Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:22 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 40% ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ! ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΤΟ 50% ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ, ΣΩΣΤΑ;

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:33 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:48 | Αυρα

    Το θέμα είναι πως πρέπει να βρεθεί κάποια λύση.
    Δεν νομίζω ότι οι θέσεις πρέπει να μείνουν κενές ούτε να μπούνε στο 2Γ.Καμια σχέση με την δυσκολία και τα μαθήματα του 1Γ.
    Για μένα ίσως θα πρέπει να υπάρχει μια φθίνουσα κατάταξη το θεωρώ ποιο δίκαιο

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:45 | .ακριδη Κυριακη

    καλημέρα!!!!

    http://www.opengov.gr/ypes/?p=8641#comments
    Πιστεύω πως πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία Ημαθήματα

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:08 | Νίτσα

    Σε ενα κράτος θέλει να λέει ότι στέκεται δίπλα στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες ΣΩΣΤΟ και ΔΙΚΑΙΟ είναι ΕΙΤΕ να μειωθεί κι άλλο η ελάχιστη βάση του 40 ΕΙΤΕ να μην ισχύσει καθόλου για τις ειδικες κατηγορίες ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ, ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ και ΑΜΕΑ ώστε να καλυφθούν ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ από άτομα αυτών των κατηγοριών μόνο και ΟΧΙ από ατομα των γενικών θέσεων.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:28 | Πεννυ

    Κρίμα που δεν σας νοιάζουν οι ειδικές κατηγορίες!! Κρίμα που δεν μεριμνήσετε για αυτές!!!! Κρίμα κρίμα κρίμα. Τις χαρίζεται έτσι απλά στους γενικούς!! Τι κ αν κόπιασαν δεν σας νοιάζει!! Τι κ αν αρίστευσαν στα 2 από τα 3 μαθήματα!! Με το 36% σε ενα μάθημα τους τιμωρείτε!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:38 | ΒΕΡΑ

    Άδικο!!! Να ανοίξει η κατάταξη!!! Να μεριμνήσετε για τις ειδικές θέσεις!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:51 | Ζωη

    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΉΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ.
    ΑΔΙΚΟ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ,ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ Η ΒΑΛΤΕ ΜΑΣ ΣΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:19 | Εύη

    Η μόνη δίκαιη λύση είναι η φθίνουσα σειρά κατάταξης βάσει του γενικού μέσου όρου.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:58 | Χρύσα

    ΆΔΙΚΗ μια τέτοια τροποποίηση εφόσον ο διαγωνισμός ήταν με διαφορετικά κριτήρια εξ αρχής!!
    Απαιτείται τροποποίηση με α) Μ.Ο στα 3 μαθήματα, β) με ελάχιστο τους 50 βαθμούς γ) με την κατάργηση της ελάχιστης βάσης ανά μάθημα η της αρνητικής βαθμολογίας 4) φθινουσα σειρά,
    Μονο έτσι ισως δικαιωθεί κάπως ο κόπος χιλιάδων υποψηφίων.( Εφόσον μπορεί να γίνει αυτό εδώ που φτάσαμε).

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:30 | Ελενη

    Μεριμνηστε σας παρακαλώ για τις ειδικες κατηγοριες πολυτέκνων, τρίτεκνων κι ΑΜΕΑ ωστε να προκύπτει η βαθμολογία από τον μ.ο. με φθίνουσα σειρά κατάταξης χωρις τη βαση του 40 για να μπορέσουν να καλυφθούν όλες αυτεσ οι θέσεις από άτομα αυτών των κατηγοριών και όχι της γενικής κατηγορίας.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:34 | εμμανουελα

    να γινει εστω στρογγυλοποιηση

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:26 | ΠΟΠΗ

    ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:06 | Αλέξης Μ.

    Η κυβέρνηση με την νομοθετική ρύθμιση, η ΑΑΔΕ, το ΑΣΕΠ, τα τρία τουλάχιστον μεγαλύτερα κόμματα της αντιπολίτευσης, οι ομοσπονδίες εργαζομένων της ΑΑΔΕ όλοι οι συμμετέχοντες συμφωνούσαν οτι πρέπει να αλλάξει κάτι και να μην μείνουν καινές οι θέσεις.
    Οι μόνοι που προβάλουν αντιρρήσεις είναι αυτοί που θα ήθελαν να μπουν(είτε έδωσαν τις εξετάσεις είτε όχι) και δεν μπαίνουν. Δηλαδή αυτοί που βάζουν το προσωπικό συμφέρον πάνω από την αντικειμενική κρίση. Κατανοητό αλλά επουσιώδες στον δημόσιο διάλογο.
    Το αποκορύφωμα τον ισχυρισμό πως είναι αντισυνταγματικό μεν το μέτρο αφού τροποποιούνται οι όροι του ΦΕΚ αλλά αν καταργηθεί η επιμέρους βάση θα είναι όλα καλά. Αγνοούν πως πρόκειτε για ειδικές εξετάσεις. Η επιμέρους βάση έχει κάποιο νόημα. Δεν νομίζω κάποιος να έδωσε για δίπλωμα οδήγησης και να ισχυρίστηκε οτι μπορεί να μην τα κατάφερα στην οδήγηση αλλά έγραψα άριστα στα σήματα οπότε ο μέσος όρος με κάνει ικανό. Πτυχιούχοι είστε, δεν παίρνεις πτυχίο με τα μισά μαθήματα έστω και να είσαι άριστος σε αυτά.
    Η ρύθμιση λύνει ένα πρόβλημα και αυτό είναι το μείζον και όχι πως θα ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις(παράλογες και μη) του καθενός.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:22 | Δημήτρης

    Η πιο σωστλη λύση, είναι η κατάργηση της βάσης και η ύπαρξη πίνακα επιλαxόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον μέσο όρο στα τρια μαθήματα

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:51 | Τιμος

    ΠΑΡΆΝΟΜΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ!! ΔΕ ΝΟΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΟΡΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ! ΤΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ? ΠΟΙΟΣ ΟΡΙΖΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΒΑΣΕΙΣ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ? ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ? ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΓΕΝΙΚΌ Μ.Ο Ή ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ! ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:41 | Μενελαος

    Διαβασα τα χιλια + σχολια.
    Καταννοώ την ανάγκη της ΑΑΔΕ να καλύψει ανάγκες.

    Βάση 50% σε κάθε μάθημα (το 55% απορώ πως εχει προκύψει).

    Οσοι εχουν πανω απο 50% να θεωρηθούν επιτυχώντες.

    Ολα τα αλλα ειναι εκτροπη και προεκλογικη σπέκουλα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:42 | Γεωργιος

    Επιτομή της ΑΔΙΚΙΑΣ (ηθικά) και της ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑΣ (νομικά) η συγκεκριμένη πρόταση.
    ΑΛΛΑΓΉ ΚΑΝΟΝΙΣΜΏΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΈΡΩΝ, με μια βάση του 40% που ΔΕΝ έχει υπάρξει ποτέ σε αντίστοιχο διαγωνισμό.
    Χιλιάδες υποψήφιοι βλέπουν προ το πυλών μια ΑΔΙΚΗ τροποποίηση.
    Μετά από αυτό το φιάσκο ΙΣΩΣ το μοναδικό δίκαιο που ΠΡΕΠΕΙ να εφαρμοστεί είναι ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ των 3 ΜΑΘΗΜΆΤΩΝ με ΕΛΆΧΙΣΤΟ ΟΡΙΟ 50 ΠΌΝΤΟΥΣ ( ώστε να εξασφαλιστεί μια τυπική γνώση) ΜΕ ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ του ελάχιστου βαθμού ανά μάθημα και φθίνουσα σειρά. ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ ΤΟΥ 2017.
    Μην πάτε να διορθώσετε ένα φιάσκο με μια νέα αδικία.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:10 | Δ

    Διοργανώθηκε ένας διαγωνισμός με απίστευτη προχειρότητα από την αρχή, με το να ορίσουν πρόσθετη ύλη, διαφορετικού επιστημονικού αντικειμένου για τους υποψήφιους κάθε κατηγορίας, με το να αιφνιδιάσουν με την αρνητική βαθμολογία του 35%, με το βάλουν θέματα «copy-paste» από αναρτήσεις σε ιστοσελίδες – δεν έκαναν τον κόπο ούτε την αριθμητική σειρά να ανακατέψουν! Και αφού δημοσίευσαν επιτυχόντες και διοριστέους, προσπαθώντας να δικαιολογήσουν την δική τους αποτυχία, υποτιμούν ακόμα περισσότερο την προσπάθεια μας, πετώντας μια προεκλογική αυθαίρετη ρύθμιση. Ο διαχωρισμός επιτυχόντων, πριν και μετά την όποια τροποποίηση, ειδικά εφόσον η πρόθεση τροποποίησης των όρων ανακοινώθηκε την επόμενη μέρα της ανακοίνωσης των διοριστέων, επιβεβαιώνει την προεκλογική σκοπιμότητα της ρύθμισης, υποτιμά την τεράστια προσπάθεια των διαγωνιζομένων και αγνοεί τις ανάγκες της ΑΑΔΕ για στελέχωση με καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό.
    Για να είναι δίκαιη η τροποποίηση και να διορθώσει τα λάθη που έγιναν θα πρέπει να δημιουργήσει πίνακες επιτυχόντων από την αρχή και όχι να χωρίζει τους διαγωνιζόμενους με αυθαίρετα κριτήρια.

    Προτεινόμενη τροποποίηση:

    -κατάργηση της αρνητικής βαθμολογίας

    -φθίνουσα κατάταξη όλων των υποψηφίων (όχι με εξαίρεση των ήδη επιτυχόντων)

    -ορισμός βάσης στο 50 τόσο για τα επιμέρους μαθήματα όσο και για το σύνολο της βαθμολογίας

    -εφόσον έχει οριστεί στις αιτήσεις σειρά προτίμησης θέσεων, αν παρά την ρύθμιση, υπάρξουν κενές θέσεις και πλεόνασμα επιτυχόντων, να δοθεί η δυνατότητα να κατατεθούν νέες αιτήσεις δήλωσης θέσεων προτίμησης από τους επιτυχόντες-μη διοριστέους

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:00 | Rita

    Άδικο!!! Να ανοίξει η κατάταξη!!! Να μεριμνήσετε για τις ειδικές θέσεις!!!! Μόνο που δεν το σκεφτήκατε τα λέει όλα

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:00 | Μάρκος

    Η μόνη δίκαιη λύση είναι η δημιουργία πίνακα φθίνουσας κατάταξης με ταυτόχρονη κατάργηση της βάσης. Όλες οι άλλες λύσεις είναι φωτογραφικές διότι ευνοούν συγκεκριμένη ομάδα υποψηφίων. Ας πρυτανεύσει η λογική ώστε να μην κριθεί δικαστικά το θέμα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:31 | Ria

    Άδικο!!! Να ανοίξει η κατάταξη!!! Να μεριμνήσετε για τις ειδικές θέσεις!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:25 | ΖΗΣΗΣ

    Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:04 | Ελενη

    Κρίμα που δεν σας νοιάζουν οι ειδικές κατηγορίες!! Κρίμα που δεν μεριμνήσετε για αυτές!!!! Κρίμα κρίμα κρίμα. Τις χαρίζεται έτσι απλά στους γενικούς!! Τι κ αν κόπιασαν δεν σας νοιάζει!! Τι κ αν αρίστευσαν στα 2 από τα 3 μαθήματα!! Με το 36% σε ενα μάθημα τους τιμωρείτε!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:52 | Νικολέττα

    Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:51 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    Η πιο αξιοκρατική λύση είναι να υπάρξει φθίνουσα σειρά κατάταξης με βάση τον Μ.Ο. 50% και στα τρία μαθήματα και να κατργηθεί η βάση ανά μάθημα. Επίσης να ληφθεί μέριμνα και για τις ειδικές κατηγορίες.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:50 | Αννα

    Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.

    Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.

    Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:31 | Δημήτρης

    Το να τροποποιήσεις τα κριτήρια είναι απαραδεκτο εφόσον έχει διεξαχθεί ο διαγωνισμός!! Θα ακυρωθεί από το ΣτΕ στη πορεία!! Ελλαδαααααααααα μια ζωή γίνονται τα ίδια αισχη

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:04 | Άννα Μαρία Σακαρελη

    Να γίνει μια δίκαιη νομοθετική ρύθμιση ώστε να δικαιωθούν οι επιτυχόντες παλαιότερων ΑΣΕΠ οι ποιοί είχαν διοριστεί στην ΑΤΕ (Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος) και είναι οι μοναδικοί απολυμενοι δημόσιοι υπάλληλοι χωρίς προηγούμενο και μάλιστα με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ… άνεργοι μέσα στην δίνη όλων αυτών που συνέβησαν τά τελευταία 10χρονια … Αυτό εναντιώνεται στην ισότητα και ισοτιμία των πολιτών.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:08 | ΣΩΤΗΡΗΣ

    Πολυ σωστη πρωτοβουλια! Μακαρι να δοθει η ευκαιρια σε ανθρωπους που μοχθησαν και πραγματικα το αξιζουν, να ευοδωθουν οι προσπαθειες τους. Επισης, είναι σαφές ότι πρέπει να διατηρηθουν οι ελάχιστες βάσεις που θέτει η ρύθμιση. Είναι δεδομένο ότι δεν μπορούν να ικανοποιηθουν όλα τα αιτήματα! Κάποιοι αναγκαστικα θα μεινουν απέξω. Ωστοσο, μετά λύπης μου διαπιστώνω πως όσοι τελικά δεν τα καταφεραν και δεν υπαγονται στην εν λόγω ρύθμιση, ακολουθουν μια λογική ανθρωποφαγιας μετατρεποντας τη διαβουλευση σε φόρουμ ενώ θα μπορούσαν να ζητήσουν πιο ρεαλιστικές, εναλλακτικες λύσεις. Μακαρι οι αυριανοι δημόσιοι υπάλληλοι που θα εξυπηρετούν τους πολίτες να μην είναι αυτοί, οι μνησικακοι που λειτουργουν εκδικητικα προκαλωντας προβληματα και αναχωματα. Θέλουμε ανθρώπους ικανούς,επαρκώς καταρτισμενους, ηθικούς, με όρεξη για δουλειά και ανοιχτούς ορίζοντες.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:48 | Πέτρος

    Είναι άδικο να ψηφιστεί μια ρύθμιση που δεν λαμβάνει υπόψιν πως υποψήφιοι που αρίστευσαν σε 2 εκ των 3 μαθημάτων μένουν εκτός διορισμού. Η μόνη δίκαιη λύση είναι η κατάρτιση πίνακα φθίσουσας κατάταξης και η κατάργηση της βάσης που δημιούργησε τόσα προβλήματα σε αυτόν τον διαγωνισμό. Ευελπιστούμε πως θα υπάρξει έστω και αργά κάποια δικαίωση και δεν θα οδηγηθεί το θέμα στις αίθουσες των δικαστηρίων για αντισυνταγματικότητα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:28 | Ανδριάνα

    Σωστότατη διάταξη.Ο καθένας οι περισσότεροι δηλαδή ζηταν ότι τους βολεύει τα δε επιχειρήματά τους είναι ότι ναναι από μόνοι τους δείχνουν ότι δεν είναι ικανοί.λενε γράψανε καλά σε 2 από τρία είναι άδικο. Ε ναι ο διαγωνισμός και οι θέσεις θέλουν γράψεις σε 3 καλά. Επίσης το 50% είναι δύσκολο αν δεν έχει γράψει ικανοποιητικά σε 2 μαθηματα δεδομενου ότι ο συντελεστής βαρύτητας είναι 1 για λεκτικές δεξιότητες.Η αρνητική βαθμολια αν αλλάξει θα είναι άδικο. Άδικο γιαυτους που άφησαν αναπάντητες ερωτήσεις και ευνοεί αυτούς που έπαιξαν Τζόκερ.άσε που απαιτεί επαναβαθμολοηηση γραπτών ακόμα και αυτών που πετύχαν. Για να θέλει μέσο όρο και ελάχιστη βάση κάτι ξέρει η ΑΑΔΕ. Για να ζητάει αυτές τις βάσεις δεν είναι φωτογραφική η διάταξη αλλά με αυτές τι προδιαγραφές συμπληρωνονταιβτα τα κενά κια όχι όλα. Προφανώς αν έθετε υψηλότερες θα έμεναν πολλές κενές.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:24 | ΝΤΙΝΑ

    ΕΥΣΤΟΧΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:17 | Χλόη

    Θα πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες, όπως π.χ. τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με ΑΜΕΑ στην οικογένεια.
    Θα πρέπει να υπάρχει ποσόστωση στην πλήρωση των διαθεσίμων θέσεων από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες ανεξάρτητα από την γενική σειρά κατάταξης.
    Nα ληφθεί υπόψη ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς να είναι προϋπόθεση η βάση ανά μάθημα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:43 | Βαγγέλης

    Ο καθένας γράφει ότι τον συμφέρει π.χ.από πού και έως που έχουν σχέση οι απολυμενοι τραπεζών με την ΑΑΔΕ..
    Οι μόνοι που έχουν σχεση είναι πιστοποιημένοι λογιστές που έχουν φάει με το κουτάλι τους ελέγχους της ΑΑΔΕ και ξερουν καλά το επάγγελμα κάτι που πιστοποιείται μέσω της προϋπηρεσίας.
    Από την στιγμή που γίνονται εξετάσεις ψηφιστε την τροπολογία καθώς εξασφαλίζει έστω την προσπάθεια που έκαναν κάποιοι άνθρωποι και ξεστραβωθηκαν να μάθουν πέντε πράγματα…έτσι κι αλλιώς ότι και να κάνετε πάλι θα διαμαρτυρηθεί κόσμος…ήταν αναμενόμενο…

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:53 | SOPHIE

    ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΧΘΗΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ. ΔΙΚΑΙΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΙΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:29 | Βιβή

    Η μόνη δίκαιη λύση είναι η κατάρτιση πίνακα φθίνουσας κατάταξης με βάση τον μέσο όρο. Η προτεινόμενη λύση είναι φωτογραφική και ως εκ τούτου αντισυνταγματική και θα δημιουργήσει μακροχρόνιες δικαστικές διαμάχες.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:04 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:10 | Πηνελόπη Δημοπούλου

    Σωστή η μείωση του ποσοστού σε κάθε μάθημα στο 40%και της συνολικής βαθμολογίας στο 50%.Αμεση ψήφιση του νόμου προς δικαίωση όσων προσπάθησαν και κατάφεραν να έχουν υψηλό ποσόστο επιτυχίας σε κάθε μάθημα ξεχωριστα και στην συνολική βαθμολογία συγκριτικά με το σύνολο των συμμετεχόντων.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:29 | Ιωάννης Γιάλης

    Δίκαιη και απαραίτητη μια τέτοια τροποποίηση των βάσεων.Κάνοντας μια σύγκριση του αριθμού των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό ,του αριθμόυ των επιτυχόντων και των προκηρύσσομενων θεσεων γίνετε εύκολα αντιληπτό ότι «μάλλον «κάτι δεν πήγε όπως θα έπρεπε.Η νέα διάταξη για μείωση του ποσοστού της βάσης σε 40% ανά μάθημα και 50% συνολικης βαθμολογίας με βρίσκει σύμφωνο. Η στελέχωση των υπηρεσιών απαιτεί υπαλλήλους με γνώσεις και στα τρία γνωστικά αντικείμενα δεδομένης της φύσης του συγκεκριμένου διαγωνισμού.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:56 | ΤΑΚΗΣ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΠΙΑΣΑΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. Η ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:53 | Κατερίνα Β.

    Να ψηφιστεί άμεσα η εν λόγω ρύθμιση 40% για κάθε μάθημα και 50% Μ.Ο.
    Θεωρώ ότι η κατάταξη με φθίνουσα σειρά θα είναι άδικη και για τα άτομα που είναι ήδη στους προσωρινούς πίνακες αλλά και για αυτούς που με κόπο προσπάθησαν να έχουν σε κάθε μάθημα πάνω από 40, δεδομένης της δυσκολίας των θεμάτων.
    Παρακαλώ πολύ ο νομοθέτης να λάβει υπόψιν του ότι οποιαδήποτε ρύθμιση δεν πρέπει να υποβιβασει το κύρος της ΑΑΔΕ και του διαγωνισμού

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:03 | paraskevi

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΑΔΕ. ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΓΚΡΙΝΙΕΣ. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ. ΟΠΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΤΠΡΙΝ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ MAΘHMATA ΚΑΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:36 | Πέννυ

    Να ψηφιστεί άμεσα. Με την εν λόγω ρύθμιση αφενός διασφαλίζεται το απαιτούμενο επίπεδο γνώσεων σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα και αφετέρου στελεχώνεται μια υπηρεσία που έχει ανάγκη το προσωπικό.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 18:45 | ΒΑΡΒΑΡΑ ΧΑΤΖΗ

    Άδικο!!! Να ανοίξει η κατάταξη!!! Να μεριμνήσετε για τις ειδικές θέσεις!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 17:35 | ΣΟΦΙΑ

    ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΛΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 17:49 | Γιάννης

    Δίκαιο το νομοσχέδιο, καθώς για το δημόσιο δεν είναι ούτε αποτελεσματικό ούτε αποδοτικό να ξαναγίνει ο διαγωνισμός.

    Προσωπικά πιστεύω:

    Η βάση θα πρέπει να γίνει στο 50 για κάθε μάθημα & 55 συνολικά στο Μ.Ο. καθώς η βάση παντού είναι το 50%.

    Δικαίωμα πρέπει να έχουν μόνο όσοι διαγωνίστηκαν στο συγκεκριμένο διαγωνισμό καθώς ήταν αυτοί που δαπάνησαν μήνες διαβάσματος αλλά & ο διαγωνισμός έθετε συγκεκριμένα κριτήρια & μαθήματα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 17:55 | Λαμπρινή

    Δίκαιη και αξιοκρατική λύση περιμένουμε να εφαρμοστεί ΑΜΕΣΑ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 17:42 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΩΒΟΥΛΙΑ. ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΥΠΗΡΕΣΊΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 17:55 | Sophia

    Δίκαιο λόγω δυσκολίας θεμάτων..
    Πιο σωστό να ληφθεί υπόψη ο μέσος όρος και η στρογγυλοποίηση όπως άλλωστε έχει προβλεφθεί και αλλού νομοθετικά