Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ

Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:19 | Τριανταφυλλος

    Πολύ σωστο και δίκαιο άρθρο προκειμένου να καλυφθούν οι κενές θέσεις με τον πιο αξιοκρατικό τρόπο. Παρακαλώ να ψηφιστεί ως έχει το παρόν άρθρο

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:43 | ΘΕΟΛΟΓΙΑ

    Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας. Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:«Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:24 | Ευαγγελος Ρ

    θα πρέπει να καταργηθεί τελείως η βάση επιτυχίας αφού θα υπάρξουν οι αδικημένοι που δεν θα έχουν πιάσει την βάση για πχ 1 βαθμό. Με ένα μέσο όρο οποίος θα είναι σε φθίνουσα κατάταξη για κάθε θέση είναι ο τρόπος που θα είναι δίκαιος και θα καλύψει όλες τις θέσεις που έχουν προκηρυχθεί.
    Υπάρχουν ευτυχώς κ τα ακυρωτικά δικαστήρια σε περίπτωση που ψηφιστεί αυτη η τροπολογία !!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:59 | Παναγιωτης

    Ήταν δίκαιο και τώρα θελουμε να γίνει πράξη. Συμφωνώ απόλυτα δεν θα πάει τόσος κόπος στραφεί!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:59 | Ευαγγελος Ρ

    Από την στιγμή που θα κατατεθεί τροπολογία, θα πρέπει να καταργηθεί τελείως η βάση επιτυχίας αφού θα υπάρξουν οι αδικημένοι που δεν θα έχουν πιάσει την βάση για πχ 1 βαθμό. Με ένα μέσο όρο οποίος θα είναι σε φθίνουσα κατάταξη για κάθε θέση είναι ο τρόπος που θα είναι δίκαιος και θα καλύψει όλες τις θέσεις που έχουν προκηρυχθεί.
    Υπάρχουν ευτυχώς κ τα ακυρωτικά δικαστήρια σε περίπτωση που ψηφιστεί αυτη η τροπολογία !!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:30 | ΔΙΚΑΙΟΣ

    ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ 50%. ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 55%.

    ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΠΤΩΣΗ ΒΑΣΗΣ ΚΑΤΑ 5% (ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ) ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.

    ΔΗΛΑΔΗ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ 50% ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ 55% ΜΕΣΟ ΟΡΟ. ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ?

    ΠΤΩΣΗ ΒΑΣΕΩΝ ΚΑΤΑ 5% ΕΠΙΠΛΕΟΝ (ΔΗΛΑΔΗ 45% ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ 50% ΜΕΣΟ ΟΡΟ). ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ.

    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΕΩΣ Η ΒΑΣΗ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ 40% ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ 50% Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ.

    ΤΜΗΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ -15%.

    ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΟΣΟΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:06 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Η κατάταξη πρέπει να γίνει με βάση τον Μ.Ο. των μαθημάτων και να μην υπάρχει βάση ανά μάθημα. Ειδικά στις ειδικές κατηγορίες.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:20 | ΕΙΡΗΝΗ

    H ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΏΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΩΣΤΟΣΟ, Η ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ 40% ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΑΛΛΑ Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ 50% ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ. ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΘΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:06 | Georgios

    Το νομοσχέδιο που προωθείται από το Υπουργείο είναι προς την σωστή κατεύθυνση καθώς ο στόχος είναι η πλήρωση όλων των θέσεων για την κάλυψη των αναγκών της ΑΑΔΕ. Από την στιγμή που δεν καλύφθηκαν μετά την δημοσίευση των αποτελεσμάτων. Το νέο νομοσχέδιο θα πρέπει να καταργήσει τις επιμέρους βάσεις και να κρατήσει μια γενική βάση στην όποια ο επιτυχών θα είναι αυτός που θα έχει Μ.Ο μεγαλύτερο από την γενική βάση. Αυτό συνέβη και στους προηγούμενους διαγωνισμούς και μπορεί να αιτιολογηθεί συνταγματικά από το δίκαιο της ανάγκης έτσι ώστε να επιτευχθεί η πλήρωση των θέσεων και να συνεχίσει το κράτος την εύρυθμη λειτουργία του καθώς οι δημοσιονομικές λειτουργίες άπτονται των ζωτικών συμφερόντων του κράτους.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:56 | DODO

    ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:34 | Ιωάννης

    Απαράδεκτη ρύθμιση που δημιουργεί ακόμα περισσότερες αδικίες

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:32 | ΜΑΡΙΑ

    ΤΟ 40% ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ. ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΣΕ ΌΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΗ ΜΟΝΑΔΑ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:04 | Κωστούλα

    Δίκαιη τροποποίηση, δεδομένου του μεγάλου ποσοστού αρνητικής βαθμολογίας και της δυσκολίας των θεμάτων.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:27 | Μαρία Ρούση

    Είναι άδικο κ αντισυνταγματικό, το δίκαιο είμαι να ανοίξει πίνακας κατάταξης με φθίνουσα σειρά !!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:13 | Βαρβάρα

    Η κυβέρνηση αναμοχλευει για άλλη μια φορά προχειρότητες που δημιουργούν προβλήματα κ ανοίγουν τις πόρτες των δικαστηρίων..κ όχι τις πόρτες των διορισμών

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:09 | Σοφία

    Για άλλη μια φορά η κυβέρνηση έχασε το κυρος της με την αναξιοπιστία κ την αναξιοκρατια

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 21:56 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΨΟΥΝ.
    ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ. Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΧΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ.
    ΤΟ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΗΤΑΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΙΧΑΜΕ. ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.
    ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΚΑΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΥΤΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ. ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΜΕ ΣΛΛΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:44 | Νικος

    Συνταγμα 103 *7. Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.
    Νόμος μπορεί να προβλέπει ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας ή ειδικές διαδικασίες επιλογής προσωπικού για θέσεις το αντικείμενο των οποίων περιβάλλεται από ειδικές συνταγματικές εγγυήσεις ή προσιδιάζει σε σχέση εντολής.

    όπως νόμος οριζει … ενω ΤΏΡΑ αλλαζετε τους όρους του διαγωνισμου

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:31 | Μαργαρίτα Ζ

    Προεκλογικά πσζαρεματα!
    Αυτό δεν είναι λύση κύριες και κύριοι!
    Πάτε να κάνετε μια μεγαλύτερη αδικία!
    Εύχομαι να το βρείτε μπροστά σας!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:21 | ΑΝΤΩΝΙΑ

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 1Γ/2022 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ «Η βαθμολογία της γραπτής διαδικασίας ορίζεται σε κλίμακα από 1-100 και η βάση της βαθμολογίας είναι πενήντα πέντε (55) μονάδες για κάθε μάθημα και εξήντα (60) μονάδες για τη συνολική βαθμολογία της γραπτής εξέτασης, κάτω της οποίας ο υποψήφιος θεωρείται μη επιτυχών». Με βάση το παραπάνω και εφόσον δεν γίνεται λόγος στην εν λόγω προκήρυξη (βάση της οποίας διαγωνιστήκαμε) για μείωση βάσης στις 40 μονάδες ανά μάθημα και στις 50 μονάδες για τη συνολική βαθμολογία, θεωρώ άδικο να αναδιαμορφωθούν οι όροι της προκήρυξης κατά αυτόν τον τρόπο. Το μόνο δίκαιο στη δεδομένη φάση είναι να δημιουργηθεί ένας πίνακας με σειρά κατάταξης με βάση το μέσο όρο και να καλυφθούν έτσι οι θέσεις. Με βάση την πρόταση μου αυτή επιτυγχάνονται τα παρακάτω:
    1)θα καλυφθούν όλες οι θέσεις (ο διαγωνισμός έγινε με σκοπό να μείνουν κενές θέσεις; ),
    2)Θα υπάρχει εμπιστοσύνη σε παρόμοιους διαγωνισμούς στο μέλλον (στόχους είναι το αίσθημα αδικίας από 10.000+ υποψηφίους; ) και
    3)στο μέλλον εφόσον καταστεί η ανάγκη για πρόσληψη νέου προσωπικού και εφόσον δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί νέος διαγωνισμός θα μπορεί η ΑΑΔΕ μέσω του ΑΣΕΠ να ανατρέξει στον πίνακα αυτόν και να καλέσει τα άτομα που θα είναι με σειρά κατάταξης. Αν δεν γίνει αυτή η σειρά κατάταξης δεν θα υπάρχει αυτή η δυνατότητα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:51 | Nodas

    Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:01 | Polyxeni

    Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:09 | Αριστομένης

    Φθίνουσα σειρά κατάταξης ή νέος διαγωνισμός άμεσα
    Η 1γ/2022 απετυχε τι δεν καταλαβαινετε;
    Με μια ρύθμιση θα διορισετε ενόψει εκλογών,αυτούς που σας βολεύει..ΗΜΑΡΤΟΝ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:15 | ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΝΙΚΟΣ

    Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:44 | Αικατερίνη

    Άδικη ρύθμιση εντελώς!
    Κάνατε μια ρύθμιση για να διορθώσετε τα αδιορθωτα!
    Που είναι η πρόβλεψη σας για τους πολύτεκνους;
    Τα ΑμεΑ;
    Μόνο με φθίνουσα κατάταξη διορθώνεται ο φιάσκο διαγωνισμός σας!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:02 | ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ ΕΥΓΕΝΙΑ

    Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:45 | Μαρία

    Απαράδεκτη κίνηση του Υπουργείου Εσωτερικών,η 1γ/2022 τελείωσε,
    Καθόλου δίκαια η υποτιθέμενη ρύθμιση,αναγκάζει 11000 υποψηφίους να προσφύγουν σε ακυρωτικα δικαστήρια,ούτε για τις ειδικές κατηγορίες δεν προέβλεψαν, ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:47 | Ιωάννα

    Η μόνη δίκαιη λύση έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα είναι η κατάρτιση πίνακα φθίνουσας βαθμολογικής κατάταξης με βάση τον γενικό μέσο όρο. Οποιαδήποτε άλλη ρύθμιση διαιωνίζει μια αδικία και είναι νομικά ασταθής.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:02 | Σ

    Συμφωνώ απόλυτα.
    Να εφαρμοστεί άμεσα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:12 | Σοφη

    Πολύ δίκαιη κ αξιοκρατική λύση.
    Συμφωνώ απόλυτα με αυτήν.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:13 | Δήμητρα

    Η λύση αυτή είναι ξεκάθαρα φωτογραφική και αντισυνταγματική. Θα περάσουν άτομα με χαμηλότερο γενικό μέσο όρο από άλλους. Η μόνη δίκαιη και ενδεχομένως συνταγματική λύση πέρα από την διενέργεια νέου γραπτού διαγωνισμού είναι η δημιουργία πίνακα φθίνουσας κατάταξης με βάση τον γενικό μέσο όρο και η κατάργηση της βάσης.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:58 | Πάρις

    Δίκαιη λύση λόγω κ της δυσκολίας των θεμάτων σε συνδυασμό με τις ακαλύπτες θέσεις.

    Το 40% σε κάθε μάθημα κ 50% μέσο όρο μου φαίνεται χαμηλό.Ισως 50% σε κάθε μάθημα κ 55% στο μέσο όρο να ενδείκνυται αν συμπληρώνονται οι θέσεις.

    Οι θέσεις θα πρέπει να καλυφθούν από αυτούς που συμμετείχαν στον διαγωνισμό.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 20:05 | Σωτήρης

    Με αυτή τη ρύθμιση μια συγκεκριμένη ομάδα υποψηφίων θα ευνοηθεί σε σχέση με άλλους που αρίστευσαν στα 2 από τα 3 μαθήματα και συγκεντρώνουν υψηλότερη βαθμολογία. Είναι μια τεράστια αδικία. Ελπίζουμε να ψηφιστεί αντ’ αυτής μια ρύθμιση που θα δημιουργεί πίνακα επιτυχόντων βάσει του γενικού μέσου όρου σε φθίνουσα κατάταξη. Είναι το πιο δίκαιο σενάριο για να μην οδηγηθούμε σε μακροχρόνιες δικαστικές διαμάχες.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:57 | Ειρηνη Δραμουντανη

    Δικαιο θα ειναι να ισχυσει ο μεσος ορος και των 3 μαθηματων που δοθηκαν οπως ακριβως εγινε το 2017.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:50 | Ηλιας

    Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.

    Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:35 | ΜΑΝΩΛΗΣ

    Βάζετε βάση ανά μάθημα γιατί θέλετε λέει υψηλού επιπέδου υποψηφίους!!Ας γίνουν υψηλού επιπεδου πρώτα τα στελέχη που δεν μπόρεσαν να διοργανώσουν έναν σωστό διαγωνισμό και αμοίβονται με τα ποσά που αμοίβονται και μετά να ζητάτε υψηλού επιπέδου απλό προσωπικό που θα παίρνουν 1000€!!!Ντροπή σας που φερθήκατε έτσι σε 11000 υποψηφίους.Αν η βάση ήταν 40 εξαρχής, αυτοί που την είχαν πιάσει θα ρίσκαραν λιγότερες ερωτήσεις.Και αυτοί που εγκατέλειψαν στην πορεία επειδή δεν έπιασαν τη βάση, δεν θα εγκατέλειπαν!!!ΧΑΡΕΙΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ!!!
    H διάταξη είιναι άσχετη με το κύριο αντικείμενο του Νόμου και πρέπει να διαγραφεί σύμφωνα με το Σύνταγμα. «Νομοσχέδιο ή πρόταση νόμου που περιέχει διατάξεις άσχετες με το κύριο αντικείμενό τους δεν εισάγεται για συζήτηση» (Σ 73 παρ.5, εδαφ. β)»

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:40 | Λιάνα

    Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:«Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:36 | Chris

    Η πιο αξιοκρατική λύση είναι να υπάρξει φθίνουσα σειρά κατάταξης με βάση τον μέσο όρο 50% και στα 3 μαθήματα.Να καταργηθεί η βάση ανα μάθημα και να ληφθεί ειδική μέριμνα για τις ειδικές κατηγορίες.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:59 | Στέλιος

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:44 | ΔΑΓΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Η τροποποίηση θα δώσει λύση στο χρόνιο πρόβλημα στελέχωσης της ΑΑΔΕ με ικανά και καταρτισμένα στελέχη και προσωπικά με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:24 | Γιώργος

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:23 | Νίκος

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:53 | Χρηστος

    Η πιο δίκαιη λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανα μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με ευθεινουσα σειρά με βάση τον μέσο όρο και στα 3 μαθήματα.Ειδική κατάταξη για τρίτεκνους-πολύτεκνους με βάση μόνο τον μέσο όρο.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:32 | Μάριος

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:31 | Χρήστος

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:58 | Ιάκωβος

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:15 | Γιάννης

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:02 | Δημήτρης

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:29 | Παναγιώτης

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 19:12 | Κωνσταντίνος

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!