Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
ΕκτύπωσηΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Πολύ σωστο και δίκαιο άρθρο προκειμένου να καλυφθούν οι κενές θέσεις με τον πιο αξιοκρατικό τρόπο. Παρακαλώ να ψηφιστεί ως έχει το παρόν άρθρο
Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας. Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:«Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».
θα πρέπει να καταργηθεί τελείως η βάση επιτυχίας αφού θα υπάρξουν οι αδικημένοι που δεν θα έχουν πιάσει την βάση για πχ 1 βαθμό. Με ένα μέσο όρο οποίος θα είναι σε φθίνουσα κατάταξη για κάθε θέση είναι ο τρόπος που θα είναι δίκαιος και θα καλύψει όλες τις θέσεις που έχουν προκηρυχθεί.
Υπάρχουν ευτυχώς κ τα ακυρωτικά δικαστήρια σε περίπτωση που ψηφιστεί αυτη η τροπολογία !!!
Ήταν δίκαιο και τώρα θελουμε να γίνει πράξη. Συμφωνώ απόλυτα δεν θα πάει τόσος κόπος στραφεί!!!!
Από την στιγμή που θα κατατεθεί τροπολογία, θα πρέπει να καταργηθεί τελείως η βάση επιτυχίας αφού θα υπάρξουν οι αδικημένοι που δεν θα έχουν πιάσει την βάση για πχ 1 βαθμό. Με ένα μέσο όρο οποίος θα είναι σε φθίνουσα κατάταξη για κάθε θέση είναι ο τρόπος που θα είναι δίκαιος και θα καλύψει όλες τις θέσεις που έχουν προκηρυχθεί.
Υπάρχουν ευτυχώς κ τα ακυρωτικά δικαστήρια σε περίπτωση που ψηφιστεί αυτη η τροπολογία !!!
ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ 50%. ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 55%.
ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΠΤΩΣΗ ΒΑΣΗΣ ΚΑΤΑ 5% (ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ) ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.
ΔΗΛΑΔΗ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ 50% ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ 55% ΜΕΣΟ ΟΡΟ. ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ?
ΠΤΩΣΗ ΒΑΣΕΩΝ ΚΑΤΑ 5% ΕΠΙΠΛΕΟΝ (ΔΗΛΑΔΗ 45% ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ 50% ΜΕΣΟ ΟΡΟ). ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΕΩΣ Η ΒΑΣΗ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ 40% ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ 50% Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ.
ΤΜΗΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ -15%.
ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΟΣΟΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ.
Η κατάταξη πρέπει να γίνει με βάση τον Μ.Ο. των μαθημάτων και να μην υπάρχει βάση ανά μάθημα. Ειδικά στις ειδικές κατηγορίες.
H ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΏΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΩΣΤΟΣΟ, Η ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ 40% ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΑΛΛΑ Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ 50% ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ. ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΘΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ.
Το νομοσχέδιο που προωθείται από το Υπουργείο είναι προς την σωστή κατεύθυνση καθώς ο στόχος είναι η πλήρωση όλων των θέσεων για την κάλυψη των αναγκών της ΑΑΔΕ. Από την στιγμή που δεν καλύφθηκαν μετά την δημοσίευση των αποτελεσμάτων. Το νέο νομοσχέδιο θα πρέπει να καταργήσει τις επιμέρους βάσεις και να κρατήσει μια γενική βάση στην όποια ο επιτυχών θα είναι αυτός που θα έχει Μ.Ο μεγαλύτερο από την γενική βάση. Αυτό συνέβη και στους προηγούμενους διαγωνισμούς και μπορεί να αιτιολογηθεί συνταγματικά από το δίκαιο της ανάγκης έτσι ώστε να επιτευχθεί η πλήρωση των θέσεων και να συνεχίσει το κράτος την εύρυθμη λειτουργία του καθώς οι δημοσιονομικές λειτουργίες άπτονται των ζωτικών συμφερόντων του κράτους.
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
Απαράδεκτη ρύθμιση που δημιουργεί ακόμα περισσότερες αδικίες
ΤΟ 40% ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ. ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΣΕ ΌΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΗ ΜΟΝΑΔΑ.
Δίκαιη τροποποίηση, δεδομένου του μεγάλου ποσοστού αρνητικής βαθμολογίας και της δυσκολίας των θεμάτων.
Είναι άδικο κ αντισυνταγματικό, το δίκαιο είμαι να ανοίξει πίνακας κατάταξης με φθίνουσα σειρά !!!
Η κυβέρνηση αναμοχλευει για άλλη μια φορά προχειρότητες που δημιουργούν προβλήματα κ ανοίγουν τις πόρτες των δικαστηρίων..κ όχι τις πόρτες των διορισμών
Για άλλη μια φορά η κυβέρνηση έχασε το κυρος της με την αναξιοπιστία κ την αναξιοκρατια
ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΨΟΥΝ.
ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ. Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΧΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ.
ΤΟ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΗΤΑΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΙΧΑΜΕ. ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.
ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΚΑΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΥΤΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ. ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΜΕ ΣΛΛΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.
Συνταγμα 103 *7. Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.
Νόμος μπορεί να προβλέπει ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας ή ειδικές διαδικασίες επιλογής προσωπικού για θέσεις το αντικείμενο των οποίων περιβάλλεται από ειδικές συνταγματικές εγγυήσεις ή προσιδιάζει σε σχέση εντολής.
όπως νόμος οριζει … ενω ΤΏΡΑ αλλαζετε τους όρους του διαγωνισμου
Προεκλογικά πσζαρεματα!
Αυτό δεν είναι λύση κύριες και κύριοι!
Πάτε να κάνετε μια μεγαλύτερη αδικία!
Εύχομαι να το βρείτε μπροστά σας!
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 1Γ/2022 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ «Η βαθμολογία της γραπτής διαδικασίας ορίζεται σε κλίμακα από 1-100 και η βάση της βαθμολογίας είναι πενήντα πέντε (55) μονάδες για κάθε μάθημα και εξήντα (60) μονάδες για τη συνολική βαθμολογία της γραπτής εξέτασης, κάτω της οποίας ο υποψήφιος θεωρείται μη επιτυχών». Με βάση το παραπάνω και εφόσον δεν γίνεται λόγος στην εν λόγω προκήρυξη (βάση της οποίας διαγωνιστήκαμε) για μείωση βάσης στις 40 μονάδες ανά μάθημα και στις 50 μονάδες για τη συνολική βαθμολογία, θεωρώ άδικο να αναδιαμορφωθούν οι όροι της προκήρυξης κατά αυτόν τον τρόπο. Το μόνο δίκαιο στη δεδομένη φάση είναι να δημιουργηθεί ένας πίνακας με σειρά κατάταξης με βάση το μέσο όρο και να καλυφθούν έτσι οι θέσεις. Με βάση την πρόταση μου αυτή επιτυγχάνονται τα παρακάτω:
1)θα καλυφθούν όλες οι θέσεις (ο διαγωνισμός έγινε με σκοπό να μείνουν κενές θέσεις; ),
2)Θα υπάρχει εμπιστοσύνη σε παρόμοιους διαγωνισμούς στο μέλλον (στόχους είναι το αίσθημα αδικίας από 10.000+ υποψηφίους; ) και
3)στο μέλλον εφόσον καταστεί η ανάγκη για πρόσληψη νέου προσωπικού και εφόσον δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί νέος διαγωνισμός θα μπορεί η ΑΑΔΕ μέσω του ΑΣΕΠ να ανατρέξει στον πίνακα αυτόν και να καλέσει τα άτομα που θα είναι με σειρά κατάταξης. Αν δεν γίνει αυτή η σειρά κατάταξης δεν θα υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
Φθίνουσα σειρά κατάταξης ή νέος διαγωνισμός άμεσα
Η 1γ/2022 απετυχε τι δεν καταλαβαινετε;
Με μια ρύθμιση θα διορισετε ενόψει εκλογών,αυτούς που σας βολεύει..ΗΜΑΡΤΟΝ
Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.
Άδικη ρύθμιση εντελώς!
Κάνατε μια ρύθμιση για να διορθώσετε τα αδιορθωτα!
Που είναι η πρόβλεψη σας για τους πολύτεκνους;
Τα ΑμεΑ;
Μόνο με φθίνουσα κατάταξη διορθώνεται ο φιάσκο διαγωνισμός σας!
Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.
Απαράδεκτη κίνηση του Υπουργείου Εσωτερικών,η 1γ/2022 τελείωσε,
Καθόλου δίκαια η υποτιθέμενη ρύθμιση,αναγκάζει 11000 υποψηφίους να προσφύγουν σε ακυρωτικα δικαστήρια,ούτε για τις ειδικές κατηγορίες δεν προέβλεψαν, ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Η μόνη δίκαιη λύση έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα είναι η κατάρτιση πίνακα φθίνουσας βαθμολογικής κατάταξης με βάση τον γενικό μέσο όρο. Οποιαδήποτε άλλη ρύθμιση διαιωνίζει μια αδικία και είναι νομικά ασταθής.
Συμφωνώ απόλυτα.
Να εφαρμοστεί άμεσα.
Πολύ δίκαιη κ αξιοκρατική λύση.
Συμφωνώ απόλυτα με αυτήν.
Η λύση αυτή είναι ξεκάθαρα φωτογραφική και αντισυνταγματική. Θα περάσουν άτομα με χαμηλότερο γενικό μέσο όρο από άλλους. Η μόνη δίκαιη και ενδεχομένως συνταγματική λύση πέρα από την διενέργεια νέου γραπτού διαγωνισμού είναι η δημιουργία πίνακα φθίνουσας κατάταξης με βάση τον γενικό μέσο όρο και η κατάργηση της βάσης.
Δίκαιη λύση λόγω κ της δυσκολίας των θεμάτων σε συνδυασμό με τις ακαλύπτες θέσεις.
Το 40% σε κάθε μάθημα κ 50% μέσο όρο μου φαίνεται χαμηλό.Ισως 50% σε κάθε μάθημα κ 55% στο μέσο όρο να ενδείκνυται αν συμπληρώνονται οι θέσεις.
Οι θέσεις θα πρέπει να καλυφθούν από αυτούς που συμμετείχαν στον διαγωνισμό.
Με αυτή τη ρύθμιση μια συγκεκριμένη ομάδα υποψηφίων θα ευνοηθεί σε σχέση με άλλους που αρίστευσαν στα 2 από τα 3 μαθήματα και συγκεντρώνουν υψηλότερη βαθμολογία. Είναι μια τεράστια αδικία. Ελπίζουμε να ψηφιστεί αντ’ αυτής μια ρύθμιση που θα δημιουργεί πίνακα επιτυχόντων βάσει του γενικού μέσου όρου σε φθίνουσα κατάταξη. Είναι το πιο δίκαιο σενάριο για να μην οδηγηθούμε σε μακροχρόνιες δικαστικές διαμάχες.
Δικαιο θα ειναι να ισχυσει ο μεσος ορος και των 3 μαθηματων που δοθηκαν οπως ακριβως εγινε το 2017.
Η πιο δίκαιη, αξιοκρατική και ειλικρινής λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.
Πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που κατέχουν ειδικά προσόντα. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, υποψήφιοι με άτομα ΑΜΕΑ στην οικογένεια. Πρέπει να πληρωθούν αυτές οι θέσεις από υποψήφιους που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και όχι από την γενική σειρά κατάταξης. Nα ληφθεί υπόψη μόνο ο μέσος όρος των μαθημάτων, χωρίς βάση ανά μάθημα.
Βάζετε βάση ανά μάθημα γιατί θέλετε λέει υψηλού επιπέδου υποψηφίους!!Ας γίνουν υψηλού επιπεδου πρώτα τα στελέχη που δεν μπόρεσαν να διοργανώσουν έναν σωστό διαγωνισμό και αμοίβονται με τα ποσά που αμοίβονται και μετά να ζητάτε υψηλού επιπέδου απλό προσωπικό που θα παίρνουν 1000€!!!Ντροπή σας που φερθήκατε έτσι σε 11000 υποψηφίους.Αν η βάση ήταν 40 εξαρχής, αυτοί που την είχαν πιάσει θα ρίσκαραν λιγότερες ερωτήσεις.Και αυτοί που εγκατέλειψαν στην πορεία επειδή δεν έπιασαν τη βάση, δεν θα εγκατέλειπαν!!!ΧΑΡΕΙΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ!!!
H διάταξη είιναι άσχετη με το κύριο αντικείμενο του Νόμου και πρέπει να διαγραφεί σύμφωνα με το Σύνταγμα. «Νομοσχέδιο ή πρόταση νόμου που περιέχει διατάξεις άσχετες με το κύριο αντικείμενό τους δεν εισάγεται για συζήτηση» (Σ 73 παρ.5, εδαφ. β)»
Δεδομένου ότι με το άρθρο 20 μεταβάλλονται ουσιώδεις όροι της 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα πρέπει να δοθεί στους συμμετέχοντες, που θα καταστούν επιτυχόντες, η δυνατότητα να δηλώσουν εκ νέου θέσεις προτίμησης, ώστε να μην αδικηθούν έναντι άλλων επιτυχόντων με χαμηλότερη βαθμολογία και προκύψουν ζητήματα αντισυνταγματικότητας.Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου 20 ως εξής:«Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού, που θα προκύψουν μετά τη μείωση της βαθμολογίας βάσης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύνανται να καταθέσουν, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, νέα αίτηση δήλωσης θέσεων προτίμησης προς τον ΑΣΕΠ».
Η πιο αξιοκρατική λύση είναι να υπάρξει φθίνουσα σειρά κατάταξης με βάση τον μέσο όρο 50% και στα 3 μαθήματα.Να καταργηθεί η βάση ανα μάθημα και να ληφθεί ειδική μέριμνα για τις ειδικές κατηγορίες.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!
Η τροποποίηση θα δώσει λύση στο χρόνιο πρόβλημα στελέχωσης της ΑΑΔΕ με ικανά και καταρτισμένα στελέχη και προσωπικά με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!
Η πιο δίκαιη λύση απέναντι στους συμμετέχοντες είναι η κατάργηση της βάσης ανα μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με ευθεινουσα σειρά με βάση τον μέσο όρο και στα 3 μαθήματα.Ειδική κατάταξη για τρίτεκνους-πολύτεκνους με βάση μόνο τον μέσο όρο.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ!!!ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ .ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟΥ Μ/Ο ΕΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ/ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ,ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΕΣ!!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!!