Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
ΕκτύπωσηΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Ορθότατη και δίκαια η εν λόγω τροπολογία. Και η βάση στα επιμέρους στο 40 καθώς και το σύνολο στο 50 αντανακλούν ακριβώς την πρόθεση της κυβέρνησης να στελεχώσει την ΑΑΔΕ με άτομα που έχουν γνώση σφαιρική όλων των αντικειμένων, τα οποία αποτέλεσαν και αντικείμενο εξέτασης στον διαγωνισμό 1Γ.
Όπως ακριβώς οι αρχικοί επιτυχόντες προέκυψαν με βάση στα επιμέρους μαθήματα στο 55, καθώς και με μέσο όρο στο 60, έτσι και τώρα θα πρέπει να υπάρξει και πάλι συνδυαστική εφαρμογή(όπως και προβλέπει η τροπολογία αυτή) των δύο αυτών κριτηρίων.
Είναι πασιφανές πως η διαμόρφωση καταλόγου με φθίνουσα σειρά κατάταξης και η επιλογή αποκλειστικά βάσει μέσου όρου αποτελεί αδικία, καθώς το ζητούμενο είναι να εξασφαλιστεί πως οι νέοι υπάλληλοι της ΑΑΔΕ έχουν γνώση ΟΛΩΝ των αντικειμένων στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν κι όχι ενός ή δύο.
Συγχαρητήρια στους ανθρώπους οι οποίοι προέβησαν στη διαμόρφωση μιας τέτοιας τροπολογίας και αναμένουμε να ψηφιστεί ως έχει.
Ο ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 14 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 16:00!
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΑ ΠΑΖΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ. ΑΛΛΟΣ 30, ΑΛΛΟΣ 40, ΑΛΛΟΣ 60!
ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ; ΕΧΕΤΕ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΤΕ ΕΝΩ ΔΕΝ ΠΙΑΣΑΤΕ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΡΧΙΚΕΣ!
ΚΑΙ ΜΑΛΩΝΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΜΕΤΡΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ Ή ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΡΙΟΣ;
ΝΤΡΟΠΗ!
Ορθώς το Υπουργείο ενέταξε το άρθρο αυτό σε νομοσχέδιο με ρυθμίσεις σχετικές με την ευζωία των ζώων συντροφιάς. ΕΎΓΕ!
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Έτσι θα αναδιαμορφωνονταν δικαιότερα οι βαθμοί αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα των γραπτών. Αναμένουμε τη σχετική απόφαση.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Έτσι θα αναδιαμορφωνονταν δικαιότερα οι βαθμοί αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα των γραπτών. Αναμένουμε τη σχετική απόφαση.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Έτσι θα αναδιαμορφωνονταν δικαιότερα οι βαθμοί αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα των γραπτών. Αναμένουμε τη σχετική απόφαση.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Αφού δεν μπορείτε να κάνετε νέο διαγωνισμό τουλάχιστον βρείτε μια δίκαιη λύση. Δεν γίνεται κάποιος με ΜΟ 50 να είναι καταλληλότερος από κάποιον με ΜΟ 70 επειδή ο δεύτερος έγραψε χαμηλότερα από 40 σε ένα μάθημα. Η μόνη δίκαιη λύση είναι η φθίνουσα σειρά κατάταξης με βάση τον μέσο όρο και η ταυτόχρονη κατάργηση της βάσης.
Η πιο δίκαιη λύση είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και η σύνταξη πίνακα επιλαχόντων με φθίνουσα σειρά με βάση τον Μ.Ο. και στα τρία μαθήματα.
Επίσης πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους με ειδικά προσόντα.
Η φωτογραφική αυτή ρύθμιση ευνοεί συγκεκριμένη ομάδα υποψηφίων και είναι αντισυνταγματική. Εφόσον δεν μπορούν από το Υπουργείο να διενεργήσουν νέο διαγωνισμό ας πάρουν τους επιτυχόντες βάσει φθίνουσας κατάταξης του γενικού μέσου όρου. Είναι η μόνη δίκαιη λύση.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. 50% ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
Μέριμνα για τις ειδικές κατηγορικές δεν υπάρχει; Ντροπή σας! Τραγικό αν χαρίσετε τις θέσεις αυτές στη γενική κατηγορία και λυπάμαι που το λέω αλλα θα έχετε πολύ μεγάλο πολιτικό κόστος από όλους εμάς των ειδικών κατηγοριών που πασχίσαμε σε αυτό τον άδικο διαγωνισμό. Που είναι το κοινωνικό κράτος δικαίου, που ειναι η αρχή της ισότητας, της προστασία της οικογένειας; Περιμένουμε άμεσα ρύθμιση με επιπλέον πτώση βάσης ή ακομα πιο δίκαια με κατάργηση της και φθίνουσα κατα πράξη με τον Μ.Ο. τουλάχιστον για τις ειδικές κατηγορίες για τις θέσεις που δικαιωματικά τους ανήκουν!!!
Συμφωνώ απόλυτα
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Έτσι θα αναδιαμορφωνονταν δικαιότερα οι βαθμοί αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα των γραπτών. Αναμένουμε τη σχετική απόφαση.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Έτσι θα αναδιαμορφωνονταν δικαιότερα οι βαθμοί αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα των γραπτών. Αναμένουμε τη σχετική απόφαση.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Με βρίσκουν πλήρως σύμφωνο οι εν λόγω τροποποιήσεις!!
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχουν τόσα αρνητικά σχόλια.
Δεν γίνεται να μείνουν όλοι ικανοποιημένοι. Αυτή για μένα είναι η καλύτερη λύση
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Συμφωνώ απόλυτα με την τροπολογία για μέσο όρο 50% και βάση σε κάθε μάθημα 40%
Με αυτή την ρύθμιση θα καλυφθούν οι θέσεις της ΑΑΔΕ και θα δικαιωθούν οι υποψήφιοι που κόπηκαν για λίγο.
Να ψηφιστεί άμεσα παρακαλώ
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Τροπολογία προς την σωστή κατεύθυνση.
Η βάση του 40% για κάθε μάθημα και 50% μ.ο. είναι σωστή και δίκαιη
Στηριζω την αποφαση! και πιστευω οτι ειναι απολυτα δικαιη. πρεπει να υπαρχει ελαχιστη βαση στα μαθηματα αυτο ειναι το σωστο. Με αυτο τον τροπο φαινεται οτι υπαρχουν και καποιες σχετικες γνωσεις.
Συμφωνώ απόλυτα με την μείωση της αρχικής βάσης του διαγωνισμού καθώς οι υποψήφιοι που έφτασαν πολύ κοντά και δεν μπόρεσαν να περάσουν το κατώφλι της αρχικής βάσης αποτελούν τους πιο καλά προετοιμασμένους υποψήφιους για να πληρώσουν τις κενές θέσεις τις ΑΑΔΕ μακάρι αν ψηφιστεί άμεσα.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Έτσι θα αναδιαμορφωνονταν δικαιότερα οι βαθμοί αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα των γραπτών. Αναμένουμε τη σχετική απόφαση.
Μας έχετε βάλει να σκοτωνόμαστε για μια θέση στο Δημόσιο!
Πληρώθηκαν καθηγητές πανεπιστημίων να θέσουν θέματα για έναν διαγωνισμό, του οποίου οι όροι ήταν πρωτοφανείς! Όμοια κριτήρια και όρους επιτυχίας δεν έχουμε συναντήσει πουθενά έως τώρα (βάσεις ανά μάθημα, βάση συνολική, τη μεγαλύτερη αρνητική βαθμολογία, άσχετα μαθήματα με το αντικείμενο των υποψηφίων, μικρότερο χρόνο εξέτασης, περισσότερες ερωτήσεις)!
Και οι καθηγητές αυτοί έβαλαν θέματα με copy paste από εξετάσεις του 2006 και δημιούργησαν το χάος!
Το ΑΣΕΠ με την προκήρυξη και οι θεματοδότες που βαρέθηκαν να σκεφτούν πρωτότυπα θέματα διεξήγαγαν τον πιο αποτυχημένο διαγωνισμό στην ιστορία!
Η ΑΑΔΕ χρειάζεται επειγόντως προσωπικό!
Προκηρύξτε έναν νέο διαγωνισμό, παραδεχτείτε τα λάθη σας οι υπεύθυνοι και παραιτηθείτε!
Για το καλό όλων μας!
Με σεβασμό προς όλους μας!
Είναι δίκαιη η τροπολογία και πρέπει να ψηφιστεί. Αν και δεν ήμουν υποψήφια θεωρώ ότι το Υπουργείο το σκέφτηκε ορθά.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Έτσι θα αναδιαμορφωνονταν δικαιότερα οι βαθμοί αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα των γραπτών. Αναμένουμε τη σχετική απόφαση.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Έτσι θα αναδιαμορφωνονταν δικαιότερα οι βαθμοί αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα των γραπτών. Αναμένουμε τη σχετική απόφαση.
Η μόνη δίκαιη λύση είναι η κατάρτιση πίνακα φθίνουσας κατάταξης βάσει του γενικού μέσου όρου.
Διαφωνώ κάθετα, καθώς η πρόταση είναι εντελώς ανυπόστατη και δεν έχει καμία λογική.
Η μοναδική δίκαιη και αξιοκρατική λύση, μετά το φιάσκο του εν λόγω γραπτού διαγωνισμού, θα ήταν η εκ νέου διεξαγωγή του γραπτού διαγωνισμού άμεσα, με τους όρους που προτείνονται τώρα, δηλαδή 40 μονάδες βαθμολογία βάσης για κάθε μάθημα και 50 μονάδες η βάση στη συνολική βαθμολογία.
Εάν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε η πιο δίκαιη και λογική πρόταση είναι να καταργηθεί η βαθμολογική βάση σε κάθε μάθημα και η συνολική βαθμολογία να προκύψει από τον μέσο όρο των τριών μαθημάτων, με βαθμολογική βάση το 50.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Έτσι θα αναδιαμορφωνονταν δικαιότερα οι βαθμοί αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα των γραπτών. Αναμένουμε τη σχετική απόφαση.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Έτσι θα αναδιαμορφωνονταν δικαιότερα οι βαθμοί αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα των γραπτών. Αναμένουμε τη σχετική απόφαση.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση για τη μείωση των βάσεων. Δεδομένου ότι ο συντελεστής της αρνητικής βαθμολογίας ήταν αδικαιολόγητα υψηλός προκαλώντας μεγάλη σύγχυση την ώρα της εξέτασης στους υποψήφιους για το πως θα χειριστούν τα θέματα θεωρώ δίκαιο και σωστό μαζί με τη μείωση των βάσεων να γίνει κ η μείωση του ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας τουλάχιστον στο 25% όπως σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Έτσι θα αναδιαμορφωνονταν δικαιότερα οι βαθμοί αποτυπώνοντας την πραγματική εικόνα των γραπτών. Αναμένουμε τη σχετική απόφαση.
ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΕΝΟΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ;
ΑΛΛΟΣ 40, ΑΛΛΟΣ 50, ΑΛΛΟΣ ΜΕΣΟ ΟΡΟ!
Ο,ΤΙ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ!
ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο 1Γ. ΠΑΕΙ! ΑΠΕΤΥΧΕ! ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΕΝΕΣ! ΑΝ ΚΑΙΓΕΣΤΕ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΝΤΕ ΝΕΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!
ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!
Ενδεχομένως η πρόταση να κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, ωστόσο:
α) η κατάργηση της βάσης, η κατάρτιση πίνακα κατάταξης με βάση τον συνολικό μέσο όρο της βαθμολογίας και η επιλογή των πρώτων για κάθε προκηρυσσόμενη θέση
&
β) η μείωση της αρνητικής βαθμολογίας από 0,35 στο 0,25 (καθώς στο ΦΕΚ της προκήρυξης δεν προβλεπόταν συγκεκριμένο ποσοστό, παρά μόνο η ύπαρξη αρνητικής βαθμολογίας κι επίσης το 0,25 είναι δικαιότερο δεδομένου του πλήθους πιθανών απαντήσεων κάθε ερώτησης. Δηλαδή μια ερώτηση με τέσσερις πιθανές απαντήσεις, κάθε λανθασμένη απάντηση να βαρύνει με 0,25 και όχι με το δυσανάλογα αυξημένο 0,35)
θα εξασφαλίσουν μια σίγουρη και αξιοκρατική πλήρωση των θέσεων.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη ρύθμιση, συμφωνώ να ψηφιστεί μαζί με τη μείωση του υπερβολικά υψηλού ποσοστού της αρνητικής βαθμολογίας. Αυτό θα είναι μια πραγματικά δίκαιη ρύθμιση ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΗ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ
Δίκαιη απόφαση για όσους πραγματικά προσπάθησαν
δεδομένου του ποσοστού επιτυχίας.
Δίκαιη απόφαση για όσους πραγματικά προσπάθησαν δεδομένου του ποσοστού επιτυχίας.
Άμεση ρύθμιση όσον αφορά τις θέσεις των ειδικών κατηγοριών. Καμία βάση και πρόσληψη με φθίνουσα σειρά προτεραιότητας. Στις προκηρυσσόμενες θέσεις στο ΦΕΚ, υπάρχουν εκείνες με αστερίσκο * (Τις θέσεις αυτές μπορούν να τις συμπεριλάβουν στις προτιμήσεις τους και οι υποψήφιοι χωρίς την αντί-
στοιχη ιδιότητα του πολυτέκνου, τέκνου πολυτέκνου, τριτέκνου, τέκνου τριτέκνου, ατόμου με ποσοστό
αναπηρίας τουλάχιστον 50%, ατόμου που έχει τέκνο, αδελφό ή σύζυγο, καθώς και τα τέκνα ατόμου με πο-
σοστό αναπηρίας 67% και άνω, δεδομένου ότι εάν οι θέσεις αυτές δεν καλυφθούν από υποψηφίους με τις
προαναφερόμενες ιδιότητες, θα καλυφθούν από υποψήφιους χωρίς τις ιδιότητες αυτές.), υπάρχουν όμως και χωρίς αστερίσκο οι οποίες θα είναι δίπλα άδικο και ρατσιστικό να παραμείνουν κενές.