Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
ΕκτύπωσηΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Μία νομοθετική ρύθμιση που έρχεται να διορθώσει την ατυχή έκβαση του εν λόγω διαγωνισμού, λόγω των υπέρ το δέον δύσκολους όρους του. Είναι επιτακτική ανάγκη να ψηφιστεί το συντομότερο δυνατόν, ώστε να μην υπάρξει περαιτέρω καθυστέρηση στην απορρόφηση των νέων επιτυχόντων.
Ναι, είμαι υπέρ του νόμου 40% ανά μάθημα και 50% στο σύνολο.
Μία αδικία πάει να καλυφθεί από μία άλλη μια αδικία. Το πιο αξιοκρατικό είναι να καλυφθούν οι θέσεις με φθίνουσα σειρά και με βάση τον μέσο όρο των τριών μαθημάτων. Επιπλέον να καταργηθεί η φθίνουσα σειρά κατάταξης ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις και μην υπάρχουν κενές θέσεις.
ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ.
ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ
ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ!ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΙΑΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!
ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ Κ ΑΚΥΡΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ !!!
Η πιο σωστή λύση για να δοθεί στο πρόβλημα είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και να επιλεγούν με βάση τον μέσο όρο των 3 μαθημάτων. Το 2017 ίσχυε ο μέσος όρος των μαθημάτων πρέπει να ισχύσει και τώρα για να καλυφθούν οι θέσεις με την φθίνουσα κατάταξη.
ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ,
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΔΙΚΗΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΟΥ ΤΗΡΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΑΣΕΙΣ, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΟΣΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΟ, ΧΑΝΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ….
ΕΓΩ ΜΕ Μ.Ο 63 ΘΑ ΧΑΣΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ Μ.Ο 40 ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ +20 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΞΤΡΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ,ΑΓΓΛΙΚΑ,ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ.
Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ,
ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.
ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΛΟΙ.
Το πιο δίκαιο και σωστό είναι ο Μ Ε Σ Ο Σ – Ο Ρ Ο Σ των τριών μαθημάτων και
Κ Α Τ Α Τ Α Ρ Γ Η της βάσης ανά μάθημα.
ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ, ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΜΕΤΡΟ, ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ
Σωστή η απόφαση για μείωση των ορίων καθώς η επαναπροκήρυξη διαγωνισμού είναι, ταυτόχρονα, κοστοβόρα και χρονοβόρα, ενώ η ΑΑΔΕ έχει άμεση ανάγκη για επιπλέον προσωπικό.
Η μείωση των ορίων πρέπει να είναι λελογισμένη, καθώς πρέπει να εξασφαλίζεται η γνωστική επάρκεια (έτσι όπως τεκμαίρεται από τη βαθμολογία του καθενός, μιας και δεν υπάρχει άλλο κριτήριο εδώ) των ατόμων που θα καλύψουν τις θέσεις που έμειναν κενές. Η άποψή μου είναι πως πρέπει να εφαρμοστούν όρια 45% σε κάθε μάθημα και 50% στο σύνολο.
Τέλος, είναι αυτονόητο πως πρέπει να υπάρξει σεβασμός στους αρχικούς επιτυχόντες και η δική τους διαδικασία διορισμού να προχωρήσει ανεπηρέαστα και ανεξαρτήτως όποιων αλλαγών γίνουν.
Συμφωνώ να ψηφιστεί το άρθρο. Το θεωρώ δίκαιο
Το δίκαιο είναι να εφαρμοστεί ο γενικός μέσος όρος των 3 μαθημάτων
Δίκαιη και αξιοκρατική λύση περιμένουμε να εφαρμοστεί ΑΜΕΣΑ.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΩΒΟΥΛΙΑ
Πραγματικά πολύ μεγάλη αδικία,τόσο για όσους κατάφεραν να πιάσουν την απαιτούμενη βαση όσο και για αποτυχοβτες παλαιότερων διαγωνισμών που δεν είχαν την ίδια μεταχείριση. Μια χώρα δύο ταχυτήτων σε όλα ,ας κάναν ένα διαγωνισμό απλά με κατάθεση δικαιολογητικών χωρίς γραπτή εξέταση.
Δίκαιη λύση , προκειμένου με στελεχωθεί η Ααδε . Ζητούμε την άμεση ψήφιση .
Διαφωνώ. Δεν είναι δυνατόν να αλλάζουν οι όροι της προκήρυξης μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων. Οι κενές θέσεις μπορούν να καλυφθούν είτε μέσω της προκήρυξης 2Γ (η οποία ασφαλώς θα έχει πολύ μεγαλύτερη συμμετοχή λόγω του μεγαλύτερου αριθμού εξεταστικών κέντρων), είτε μέσω νέας προκήρυξης. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορούν να καλυφθούν με τον διορισμό αποτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού. Επιπλέον, δεν είναι δυνατόν στην ίδια προκήρυξη να αντιμετωπίζονται υποψήφιοι διαφορετικών κατηγοριων με διαφορετικούς όρους. Αν αλλάξουν οι όροι της προκήρυξης για τις κατηγορίες ΠΕ & ΤΕ, θα πρέπει να αλλάξουν και για τους υποψήφιους της κατηγορίας ΔΕ.
Τώρα κυκλοφορούν κ copy paste σχόλια από υποψήφιους που δεν πέτυχαν αρχικά τις βάσεις,κ ζητούν να διαλέξουν θέσεις, με νέα αίτηση.Δλδ αυτοί που πέτυχαν με τις αρχικές βάσεις τι πρέπει να ζητήσουν? Το μόνο σωστό είναι να μειωθεί η βάση ανά μάθημα στο 45-50%,ώστε να μπουν κ αυτοί που αποδεδειγμένα προσπάθησαν κ κόπηκαν για λίγο.Επισης να υπάρξει μέριμνα για τις ειδικές κατηγορίες κ ιδιαίτερα για αυτές των αναπήρων.Οι κενές θέσεις που θα προκύψουν ας καλυφθούν από μια προκήρυξη με σειρά κατάταξης που θα λαμβάνει υπόψη την επιμέρους φθίνουσα βαθμολογία της 1 Γ/2022.
ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ Η ΛΥΣΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ!ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ 40 ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ 50 ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!!!!
Πρέπει όλα τα μαθήματα να μετράνε το ίδιο και όχι άλλα να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα και άλλα μικρότερη. Για να τα δίνουμε σημαίνει ότι όλα κάτι σημαίνουν και κάπου χρησιμεύουν.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΛΩΝ :
ΖΗΤΟΥΣΑΤΕ 55% ΑΡΑ 100/55= 1,81 ή 55/100=0,55 ή αλλιώς 33 σωστές ερωτήσεις ή 60/33=1,81 ή 33/60=0,55
ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
Και σκέφτομαι εγώ τώρα αν κάποιος απάντησε 33 σωστες ακομα και στη περίπτωση που τις απάντησε όλες (δεν άφησε αναπαντητες) παίρνω δηλαδή το χειρότερο σενάριο αυτός ο άνθρωπος το λιγότερο βαθμο που μπορεί να συγκεντρωσε είναι 39,34 με εφαρμογή αρνητικής βαθμολογίας. Αν άφησε και αναπαντητες σίγουρα παραπάνω.
ΤΩΡΑ με την τροποποιηση ΖΗΤΑΤΕ και μπορεί να είναι επιτυχών κάποιος ο οποίος απάντησε 24 ΣΩΣΤΕΣ γιατί τελικά κάποιος που απάντησε 9 ερωτήσεις λιγοτερες έχει το απαιτούμενο υψηλό επίπεδο.
ΑΡΑ ΑΦΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ 33 ΣΩΣΤΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 39,34 ΜΗΠΩΣ Η ΒΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ 39;;; ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΟΤΙ ΜΕ 39 ΒΑΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ 33 ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ 55% ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 100/55= 1,81 ή 55/100=0,55 ή αλλιώς 33 σωστές ερωτήσεις ή 60/33=1,81 ή 33/60=0,55.
ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΣΤΟ 39 ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ 55% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 24 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (ΑΝ ΑΦΗΣΕ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ).
ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΑΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΕΔΩ, ΜΟΝΟ Η ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΣΗΣ ΣΤΟ 39 ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΣΩΣΤΕΣ ΤΟ 55% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΔΗΛΑΔΗ 33 ΣΤΙΣ 60.
ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ 24 ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ 33.
ΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΣΤΟ 39 ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΘΑ ΑΜΒΛΥΝΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΥΝΤΑΙ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ Η ΒΑΣΗ ΜΕΙΩΘΕΙ ΣΤΟ 39 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ 33 ΑΠΟ ΤΙΣ 60 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΗΤΟΙ ΤΟ 55% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ 33 ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕ 55 ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΠΙΤΥΧΩΝ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕ 39,34. ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΣΗΣ ΣΤΟ 39 ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ. ΑΡΑ ΤΟ 55 % ΣΤΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 39% ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΛΕΕΙ 40 % ΑΥΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΣΩΣΤΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 34 ΣΩΣΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 60.
ΑΡΑ Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΕΡΗ ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΑΞΙΩΝΕΙ 34 ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ 33 ΣΩΣΤΕΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΧΙΚΟΣ ΟΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΜΕ 33 ΜΕΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΘΕΩΡΕΙΣΑΙ ΑΠΟΤΥΧΩΝ.
ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ. ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ. ΑΦΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΩΣΤΑ ΤΟ 55% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΛΑΔΗ 33 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ 34 ΣΩΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΩΣΤΕΣ 33 ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΣΑΙ ΠΛΕΟΝ ΙΚΑΝΟΣ.
ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ Η ΒΑΣΗ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΣΤΟ 39 ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΕΡΟ ΟΡΟ ΚΑΘΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ 55% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΩΣΤΑ 33 ΣΤΙΣ 60 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟΤΥΧΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ.
ΑΥΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΑΚΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΠΕΣΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ.
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΥΤΗ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΊΑ ΌΜΩΣ ΛΑΘΗ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΜΙΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΑΣΗ ΣΤΟ 39 ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟ 40 ΠΕΡΙΠΟΥ 120 ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΦΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΙΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΚΛΠ
Mόνο ο ΑΣΕΠ νομιμοποιείται να θέσει όρους σε μία Προκήρυξη και φυσικά πριν την διενέργεια του διαγωνισμού, βάσει του Συντάγματος και της Νομοθεσίας. Παρέμβαση σε Ανεξάρτητη Αρχή με διαφοροποίηση των όρων εκ των υστέρων απαγορεύεται, αλλά μάλλον θα το κάνετε σύστημα απ΄ότι φαίνεται στις ανεξάρτητες αρχές, όπως κάνατε και με την ΑΔΑΕ. Ευτυχώς που πλησιάζει η ώρα που θα κριθείτε για το μη σεβασμό στο Σύνταγμα και τους Νόμους.
Βάση κάτω του 50 είναι απαράδεκτη όσες θέσεις και αν μείνουν κενές. Δεν έχει νόημα. Κανονικά θα πρέπει η βάση στα μαθήματα να είναι είναι τα 50 μόρια και μέσο όρο στα 55.
Αν φοβόμαστε μην μείνουν κενές οι θέσεις δεν κάνουμε διαγωνισμό. Απλά πράγματα.
Η μείωση της βάσης για την εισαγωγή στην ΑΑΔΕ προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της αρχής με αναλογική μείωση τόσο της γενικής βάσης όσο και της βάσης στα επιμέρους μαθήματα φαίνεται ως μια δίκαιη και αναγκαία λύση. Η διατήρηση ενός κατώτατου ορίου ποιότητας (40%) σε κάθε επιμέρους μάθημα καθίσταται επιβεβλημένη για τη διατήρηση του κύρους του διαγωνισμού και για τη διασφάλιση ενός ελάχιστου επιπέδου γνωστικού αντικειμένου σε κάθε εξεταζόμενο μάθημα. Επιπλέον, η διατήρηση μίας ελάχιστης βάσης και στα επιμέρους μαθήματα ανταποκρίνεται και στο πνεύμα της προκήρυξης, χωρίς να οδηγούμαστε στην πλήρη απαλοιφή μιας εκ των προϋποθέσεων.
Σωστό το πνεύμα της ρύθμισης, αλλά το ποσοστό 40% ως βάση κάθε μαθήματος είναι πολύ χαμηλό, κάτω του μέσου (50%) και συνάμα αντισυνταγματικό. Να καθοριστούν ως βάση κάθε μαθήματος το 50% και ως μέσος όρος το 55%. Το ό,τι πρέπει να διορθωθούν τα κακώς κείμενα του διαγωνισμού (βλ. θέματα λογιστικής) είναι γεγονός. Θετική η κίνηση. Να επαναξιολογηθεί το 40% και να ψηφιστεί η διάταξη άμεσα.
Θεωρώ ότι η προτεινόμενη ρύθμιση είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Έτσι θα καλυφθούν οι αναγκαίες θέσεις, θα στελεχωθεί καλύτερα η ΑΑΔΕ και δεν θα μπει το δημόσιο σε πρόσθετα έξοδα που θα συνεπάγονταν νέοι διαγωνισμοί. Δεν θεωρώ ότι οι βάσεις θα έπρεπε να πέσουν παρακάτω αλλά ακόμη και 45 να ήταν σε κάθε μάθημα, πάλι θα ήταν οκ προς διασφάλιση της ποιότητας. Τυχόν προτάσεις για φθίνουσα σειρά θα αλλοίωνε το όλο σκεπτικό ενός minimum γνώσεων κάθε εξεταζόμενου μαθήματος και θα καταλήγει να επιβραβεύει εκείνον που αντί να εστιάσει σε ισόρροπες αποδόσεις σε όλα τα μαθήματα, μπορεί να έχει μεν υψηλό βαθμό σε κάποιο αλλά σε άλλο να είναι πλέον ανεπαρκής.
Να ψηφιστεί το νομοσχέδιο.
Η βάση να πάει στα 50 σε κάθε μάθημα κ 55 στο μέσο όρο.Το 40 σε κάθε μάθημα είναι χαριστικό .
ΔΙΚΑΙΗ ΑΛΛΑΓΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΩΝ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
Κατάργηση της αρνητικής βαθμολογίας και φθίνουσα σειρά κατάταξης συμμετεχόντων ώστε να καλυφθούν όλες οι κενές θέσεις.
Οι όροι της προκήρυξης ήταν σαφείς.
Από τη στιγμή που επιχειρείται τροποποίηση των όρων της, θα ήταν θεμιτό να μην τεθεί αυθαίρετος περιορισμός της βάσης, αλλά να καταργηθεί πλήρως η βάση ανά μάθημα και να υπάρξει πίνακας φθίνουσας κατάταξης με συνολική βάση των μ.ο. των τριών μαθημάτων.
Είναι πιθανόν ότι ο αυθαίρετος αποκλεισμός των ατόμων θα οδηγήσει σε προσφυγές.
Προς τη σωστή κατεύθυνση η ρύθμιση. Δεδομένων των συνθηκών, ήτοι της ιδιαίτερα αυξημένης αρνητικής βαθμολόγησης στον συγκεκριμένο διαγωνισμό, του μεγάλου αριθμού κενών θέσεων, και των αυξημένων αναγκών της ΑΑΔΕ, πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα. Βάση κάθε μαθήματος και μέσος όρος να οριστεί το 50%. Τα απαιτητικά θέματα που τέθηκαν εγγυώνται το επίπεδο των επιτυχόντων και σε ποσοστό βάσης 50%. Να ψηφιστεί η διάταξη.
Δίκαιη λύση που εξυπηρετεί όλους: Και τους συμμετέχοντες που έκαναν μια τόσο δύσκολη προσπάθεια, αλλά και τις δημόσιες υπηρεσίες που πρέπει να στελεχωθούν ΑΜΕΣΑ. Να πάει η βάση σε όλα τα μαθήματα και ο μέσος όρος στο 50%.
Πρέπει να ψηφιστεί άμεσα η συγκεκριμένη ρύθμιση. Ενόψει της δυσκολίας των θεμάτων και των τόσο πολλών θέσεων που έμειναν κενές, πρέπει να οριστεί ως βάση κάθε μαθήματος και μέσος όρος το 50%.
Όπως ισχύει στις πανελλαδικές εξετάσεις και στην ακαδημαϊκή εκπαίδευση ο μέσος όρος των μαθημάτων είναι αυτός που σε προάγει.
ΈΤΣΙ και τώρα θα πρέπει να ισχύσει ΝΟΝΟ ο μέσος όρος των μαθημάτων ώστε να υπάρξει ίση μεταχείριση σε αντίστοιχες συνθήκες.
ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ 40!
ΕΥΛΟΓΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΣΤΟ 30??
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΟΤΕ!
ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΩΝ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ…ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΦΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ «ΚΑΛΟΣ» ΣΕ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑ «ΜΕΤΡΙΟΣ» ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ!!
Καληνύχτα Ελλάδα!
Σωστή η πρόταση. Οι αυξημένες απαιτήσεις και ιδιαιτέρως η υψηλή αρνητική βαθμολόγηση στον συγκεκριμένο διαγωνισμό επιβάλουν την αναθεώρηση της βάσης και του Μ.Ο.
Βάση στο 50 για κάθε μάθημα & 50 στο Μ.Ο. , καθώς η βάση παντού είναι το 50%.
Ψηφίστε το ώστε τα κενά σε μια τόσο σημαντική Υπηρεσία να καλυφθούν άμεσα, μιας και με τόσο απαιτητικά θέματα επιτυχόντες θεωρούνται όσοι έλαβαν 50% και άνω.
Όσοι γράφετε ότι είναι δίκαιο, δεν ντρέπεστε λίγο;
Μας λέτε ότι ο διαγωνισμός είχε 2 κριτήρια, βάση ανά μάθημα και Μ.Ο.
και ότι παλέψατε για αυτά τα 2 κριτήρια!
Μήπως ξεχάσατε ότι αυτά τα 2 κριτήρια δεν τα πετύχατε;
Αυτά τα κριτήρια ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΑΣΑΤΕ!
ΑΠΟΤΥΧΑΤΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΥΡΙΟΙ!
Ξεπεράστε το και καλή τύχη στον επόμενο!
Μην ξεφτιλίζεστε να μπείτε με νέα βάση!
Δεν πιάσατε τη βάση του 55% σε κάθε μάθημα!
Θέλετε να πέσει στο 40%.
Λυπάμαι αλλά αυτό δεν γίνεται!
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΗ!
Χωνέψτε το !
Ο 1Γ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η μόνη δίκαιη λύση είναι η δημιουργία πίνακα κατάταξης με φθίνουσα σειρά βάσει του γενικού μέσου όρου.
Το τσίρκο συνεχίζεται
Α Μ Ε Σ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΚΗΡΥΧΘΗΚΑΝ ΜΕ Κ Α Τ Α Ρ Γ Η Σ Η ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ Ι Σ Χ Υ Σ Ε Ι Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ME AΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.
Είναι άδικο πέρα από παράνομο.
Να αποσυρθεί!
Το Υπουργείο ήθελε να αποκαταστήσει μία αδικία, αλλά με αυτόν τον τρόπο δημιουργεί μία νέα αδικία. Είναι δύσκολο να ικανοποιηθούν όλοι, όμως το δεδομένο είναι ότι ένας διαγωνισμός ολοκληρώθηκε και άφησε πικρές γεύσεις. Ρυθμίσεις εκ των υστέρων θα ανοίξουν τον ασκό του Αιόλου.
ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΣΟΒΑΡΗ, ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΤΙΜΙΑ ΛΥΣΗ!
Επιτέλους θα δικαιωθούν οι θυσίες και ο κόπος τόσων ανθρώπων. Συμφωνώ και με τη βάση στα επιμέρους στο 40 και με το μέσο όρο στο 50.
Να παραμείνει ως έχει. Αναμένουμε να ψηφιστεί
ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ! ΑΜΕΣΑ!!!!!!!!!!!!
11.000 αιτησεις που κατατεθηκαν στον ασεπ επι 3ευρω η καθε μια ισοδυναμουν με 33.000 ευρω εσοδα για το ελληνικο κρατος για να διοργανωσει η Ανεξαρτητη αρχη Ασεπ εναν αποτυχημενο κατα γενικη ομολογια διαγωνισμο. Γιατι δεν αναλαμβανει την ευθυνη να κανει ενα νεο γραπτο διαγωνισμο αφου το λαθος ηταν κατα κυριο λογο δικό της? αλλα βαζει το υπουργειο Εσωτερικων να βγαλει το φιδι και να αφησει και παλι 120 κενες θεσεις απεξω? οι κατω της βασης των 30 ηταν αναξιοπιστοι επιστημονες? Η ιδια η αρχη ειναι αναξιοπιστη.ΝΕΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥ 1Γ/17 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΝΤΙΜΟ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ΕΚΛΟΓΩΝ.
Συμφωνώ απόλυτα και με τις δύο αυτές προϋποθέσεις της βάσης στα επιμέρους στο 40 και του συνόλου στο 50.Μια τροπολογία μέσω της οποίας θα επιβραβευθούν τα άτομα που συγκέντρωσαν μια επαρκή βαθμολογία σε όλα τα μαθήματα , ώστε να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των εν λόγω υπηρεσιών. Η φθίνουσα σειρά κατάταξης σε καμια περίπτωση δεν μπορεί να εξασφαλίσει την κάλυψη των θέσεων αυτών δίκαια, καθώς ένα άτομο που πιθανόν αφιέρωσε τον χρόνο διαβάσματός του αποκλειστικά σε ένα μάθημα ή και σε δύο θα επιβραβευθεί, ενώ ένα άτομο που αφιέρωσε ισομερώς το χρόνο του στο διάβασμα όλων των επιμέρους μαθημάτων και κατάφερε να συγκεντρώσει μια βαθμολογία που αντανακλά την κατοχή γνώσεων σε όλα τα μαθήματα θα αδικηθεί.
Δικαιότατη η ρύθμιση. Περιμένουμε να ψηφισθεί
Θα με βρείτε μπροστά σας!
Θα προσφύγω στο Συμβούλιο της Επικρατείας!
Ας περάσουν χρόνια, ας χάσω χρήματα, χρόνο και υπομονή.
Στο τέλος θα νικήσω!
ΑΡΘΡΟ 103, ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 7 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ αρχής, όπως νόμος ορίζει.
Δίκαιο στην παρανομία;
Δίκαιο στην ανισότητα;
Δίκαιο στην παραβίαση της ανεξαρτησίας μίας ανεξάρτητης αρχής;
Τι δίκαιο είναι αυτό που υπερασπίζεστε;
Εύγε στο υπουργείο που με ένα άρθρο έκανε 400 ανθρώπους να ελπίζουν ότι θα διοριστούν, ακόμα και αν είναι αποτυχόντες.
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία.
Αλλά λογαριάσατε χωρίς τον ξενοδόχο!
Κρίμα. Για λίγο πάντως ήταν φανταστικό!