Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ

Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:40 | Ελευθερία

    Μία νομοθετική ρύθμιση που έρχεται να διορθώσει την ατυχή έκβαση του εν λόγω διαγωνισμού, λόγω των υπέρ το δέον δύσκολους όρους του. Είναι επιτακτική ανάγκη να ψηφιστεί το συντομότερο δυνατόν, ώστε να μην υπάρξει περαιτέρω καθυστέρηση στην απορρόφηση των νέων επιτυχόντων.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:20 | Αναστασία

    Ναι, είμαι υπέρ του νόμου 40% ανά μάθημα και 50% στο σύνολο.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:32 | ΝΙΚΗ

    Μία αδικία πάει να καλυφθεί από μία άλλη μια αδικία. Το πιο αξιοκρατικό είναι να καλυφθούν οι θέσεις με φθίνουσα σειρά και με βάση τον μέσο όρο των τριών μαθημάτων. Επιπλέον να καταργηθεί η φθίνουσα σειρά κατάταξης ώστε να καλυφθούν όλες οι θέσεις και μην υπάρχουν κενές θέσεις.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:09 | ΖΩΗ

    ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ.

    ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:50 | Ρουμάνος Χαριτιδης

    ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ!ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΙΑΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ
    ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!
    ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ Κ ΑΚΥΡΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ !!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:50 | ΝΙΚΟΛΕΤΑ

    Η πιο σωστή λύση για να δοθεί στο πρόβλημα είναι η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και να επιλεγούν με βάση τον μέσο όρο των 3 μαθημάτων. Το 2017 ίσχυε ο μέσος όρος των μαθημάτων πρέπει να ισχύσει και τώρα για να καλυφθούν οι θέσεις με την φθίνουσα κατάταξη.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:41 | Γ.Μ

    ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ,
    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΔΙΚΗΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΟΥ ΤΗΡΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΑΣΕΙΣ, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΟΣΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ.

    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΟ, ΧΑΝΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.

    ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ….

    ΕΓΩ ΜΕ Μ.Ο 63 ΘΑ ΧΑΣΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ Μ.Ο 40 ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ +20 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΞΤΡΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ,ΑΓΓΛΙΚΑ,ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ.

    Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ,

    ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.

    ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΛΟΙ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:10 | ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    Το πιο δίκαιο και σωστό είναι ο Μ Ε Σ Ο Σ – Ο Ρ Ο Σ των τριών μαθημάτων και
    Κ Α Τ Α Τ Α Ρ Γ Η της βάσης ανά μάθημα.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:09 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ, ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΜΕΤΡΟ, ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:57 | Βασίλης

    Σωστή η απόφαση για μείωση των ορίων καθώς η επαναπροκήρυξη διαγωνισμού είναι, ταυτόχρονα, κοστοβόρα και χρονοβόρα, ενώ η ΑΑΔΕ έχει άμεση ανάγκη για επιπλέον προσωπικό.
    Η μείωση των ορίων πρέπει να είναι λελογισμένη, καθώς πρέπει να εξασφαλίζεται η γνωστική επάρκεια (έτσι όπως τεκμαίρεται από τη βαθμολογία του καθενός, μιας και δεν υπάρχει άλλο κριτήριο εδώ) των ατόμων που θα καλύψουν τις θέσεις που έμειναν κενές. Η άποψή μου είναι πως πρέπει να εφαρμοστούν όρια 45% σε κάθε μάθημα και 50% στο σύνολο.
    Τέλος, είναι αυτονόητο πως πρέπει να υπάρξει σεβασμός στους αρχικούς επιτυχόντες και η δική τους διαδικασία διορισμού να προχωρήσει ανεπηρέαστα και ανεξαρτήτως όποιων αλλαγών γίνουν.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 07:41 | Ελένη

    Συμφωνώ να ψηφιστεί το άρθρο. Το θεωρώ δίκαιο

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 07:39 | XΡΥΣΟΥΛΑ

    Το δίκαιο είναι να εφαρμοστεί ο γενικός μέσος όρος των 3 μαθημάτων

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 07:44 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    Δίκαιη και αξιοκρατική λύση περιμένουμε να εφαρμοστεί ΑΜΕΣΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΩΒΟΥΛΙΑ

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 06:26 | Ειρήνη Αγουρζενίδου

    Πραγματικά πολύ μεγάλη αδικία,τόσο για όσους κατάφεραν να πιάσουν την απαιτούμενη βαση όσο και για αποτυχοβτες παλαιότερων διαγωνισμών που δεν είχαν την ίδια μεταχείριση. Μια χώρα δύο ταχυτήτων σε όλα ,ας κάναν ένα διαγωνισμό απλά με κατάθεση δικαιολογητικών χωρίς γραπτή εξέταση.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 06:58 | Αγγελικη

    Δίκαιη λύση , προκειμένου με στελεχωθεί η Ααδε . Ζητούμε την άμεση ψήφιση .

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 06:24 | ΕΛΕΝΗ

    Διαφωνώ. Δεν είναι δυνατόν να αλλάζουν οι όροι της προκήρυξης μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων. Οι κενές θέσεις μπορούν να καλυφθούν είτε μέσω της προκήρυξης 2Γ (η οποία ασφαλώς θα έχει πολύ μεγαλύτερη συμμετοχή λόγω του μεγαλύτερου αριθμού εξεταστικών κέντρων), είτε μέσω νέας προκήρυξης. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορούν να καλυφθούν με τον διορισμό αποτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού. Επιπλέον, δεν είναι δυνατόν στην ίδια προκήρυξη να αντιμετωπίζονται υποψήφιοι διαφορετικών κατηγοριων με διαφορετικούς όρους. Αν αλλάξουν οι όροι της προκήρυξης για τις κατηγορίες ΠΕ & ΤΕ, θα πρέπει να αλλάξουν και για τους υποψήφιους της κατηγορίας ΔΕ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 06:45 | ΕΙΡΗΝΗ Γ

    Τώρα κυκλοφορούν κ copy paste σχόλια από υποψήφιους που δεν πέτυχαν αρχικά τις βάσεις,κ ζητούν να διαλέξουν θέσεις, με νέα αίτηση.Δλδ αυτοί που πέτυχαν με τις αρχικές βάσεις τι πρέπει να ζητήσουν? Το μόνο σωστό είναι να μειωθεί η βάση ανά μάθημα στο 45-50%,ώστε να μπουν κ αυτοί που αποδεδειγμένα προσπάθησαν κ κόπηκαν για λίγο.Επισης να υπάρξει μέριμνα για τις ειδικές κατηγορίες κ ιδιαίτερα για αυτές των αναπήρων.Οι κενές θέσεις που θα προκύψουν ας καλυφθούν από μια προκήρυξη με σειρά κατάταξης που θα λαμβάνει υπόψη την επιμέρους φθίνουσα βαθμολογία της 1 Γ/2022.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 05:39 | ΜΑΡΙΑ

    ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ Η ΛΥΣΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ!ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ 40 ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ 50 ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!!!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 04:55 | Κώστας Καραμπαστέλας

    Πρέπει όλα τα μαθήματα να μετράνε το ίδιο και όχι άλλα να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα και άλλα μικρότερη. Για να τα δίνουμε σημαίνει ότι όλα κάτι σημαίνουν και κάπου χρησιμεύουν.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 02:14 | ΦΩΤΕΙΝΗ

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΛΩΝ :

    ΖΗΤΟΥΣΑΤΕ 55% ΑΡΑ 100/55= 1,81 ή 55/100=0,55 ή αλλιώς 33 σωστές ερωτήσεις ή 60/33=1,81 ή 33/60=0,55
    ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ

    Και σκέφτομαι εγώ τώρα αν κάποιος απάντησε 33 σωστες ακομα και στη περίπτωση που τις απάντησε όλες (δεν άφησε αναπαντητες) παίρνω δηλαδή το χειρότερο σενάριο αυτός ο άνθρωπος το λιγότερο βαθμο που μπορεί να συγκεντρωσε είναι 39,34 με εφαρμογή αρνητικής βαθμολογίας. Αν άφησε και αναπαντητες σίγουρα παραπάνω.

    ΤΩΡΑ με την τροποποιηση ΖΗΤΑΤΕ και μπορεί να είναι επιτυχών κάποιος ο οποίος απάντησε 24 ΣΩΣΤΕΣ γιατί τελικά κάποιος που απάντησε 9 ερωτήσεις λιγοτερες έχει το απαιτούμενο υψηλό επίπεδο.

    ΑΡΑ ΑΦΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ 33 ΣΩΣΤΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 39,34 ΜΗΠΩΣ Η ΒΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ 39;;; ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΟΤΙ ΜΕ 39 ΒΑΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ 33 ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ 55% ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 100/55= 1,81 ή 55/100=0,55 ή αλλιώς 33 σωστές ερωτήσεις ή 60/33=1,81 ή 33/60=0,55.

    ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΣΤΟ 39 ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ 55% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 24 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (ΑΝ ΑΦΗΣΕ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ).

    ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΑΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΕΔΩ, ΜΟΝΟ Η ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΣΗΣ ΣΤΟ 39 ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΣΩΣΤΕΣ ΤΟ 55% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΔΗΛΑΔΗ 33 ΣΤΙΣ 60.

    ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ 24 ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ 33.

    ΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΣΤΟ 39 ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΘΑ ΑΜΒΛΥΝΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΥΝΤΑΙ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ Η ΒΑΣΗ ΜΕΙΩΘΕΙ ΣΤΟ 39 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ 33 ΑΠΟ ΤΙΣ 60 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΗΤΟΙ ΤΟ 55% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ 33 ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕ 55 ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΠΙΤΥΧΩΝ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕ 39,34. ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΣΗΣ ΣΤΟ 39 ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ. ΑΡΑ ΤΟ 55 % ΣΤΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 39% ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΛΕΕΙ 40 % ΑΥΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΣΩΣΤΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 34 ΣΩΣΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 60.

    ΑΡΑ Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΕΡΗ ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΑΞΙΩΝΕΙ 34 ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ 33 ΣΩΣΤΕΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΧΙΚΟΣ ΟΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΜΕ 33 ΜΕΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΘΕΩΡΕΙΣΑΙ ΑΠΟΤΥΧΩΝ.

    ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ. ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ. ΑΦΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΩΣΤΑ ΤΟ 55% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΛΑΔΗ 33 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ 34 ΣΩΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΩΣΤΕΣ 33 ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΣΑΙ ΠΛΕΟΝ ΙΚΑΝΟΣ.

    ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ Η ΒΑΣΗ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΣΤΟ 39 ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΕΡΟ ΟΡΟ ΚΑΘΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ 55% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΩΣΤΑ 33 ΣΤΙΣ 60 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟΤΥΧΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ.

    ΑΥΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΑΚΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΠΕΣΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ.

    ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΥΤΗ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΊΑ ΌΜΩΣ ΛΑΘΗ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΜΙΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΑΣΗ ΣΤΟ 39 ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟ 40 ΠΕΡΙΠΟΥ 120 ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΦΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΙΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΚΛΠ

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 02:49 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    Mόνο ο ΑΣΕΠ νομιμοποιείται να θέσει όρους σε μία Προκήρυξη και φυσικά πριν την διενέργεια του διαγωνισμού, βάσει του Συντάγματος και της Νομοθεσίας. Παρέμβαση σε Ανεξάρτητη Αρχή με διαφοροποίηση των όρων εκ των υστέρων απαγορεύεται, αλλά μάλλον θα το κάνετε σύστημα απ΄ότι φαίνεται στις ανεξάρτητες αρχές, όπως κάνατε και με την ΑΔΑΕ. Ευτυχώς που πλησιάζει η ώρα που θα κριθείτε για το μη σεβασμό στο Σύνταγμα και τους Νόμους.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 02:19 | Βασίλης Παπακωνσταντίνου

    Βάση κάτω του 50 είναι απαράδεκτη όσες θέσεις και αν μείνουν κενές. Δεν έχει νόημα. Κανονικά θα πρέπει η βάση στα μαθήματα να είναι είναι τα 50 μόρια και μέσο όρο στα 55.
    Αν φοβόμαστε μην μείνουν κενές οι θέσεις δεν κάνουμε διαγωνισμό. Απλά πράγματα.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 01:44 | Μελίνα

    Η μείωση της βάσης για την εισαγωγή στην ΑΑΔΕ προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της αρχής με αναλογική μείωση τόσο της γενικής βάσης όσο και της βάσης στα επιμέρους μαθήματα φαίνεται ως μια δίκαιη και αναγκαία λύση. Η διατήρηση ενός κατώτατου ορίου ποιότητας (40%) σε κάθε επιμέρους μάθημα καθίσταται επιβεβλημένη για τη διατήρηση του κύρους του διαγωνισμού και για τη διασφάλιση ενός ελάχιστου επιπέδου γνωστικού αντικειμένου σε κάθε εξεταζόμενο μάθημα. Επιπλέον, η διατήρηση μίας ελάχιστης βάσης και στα επιμέρους μαθήματα ανταποκρίνεται και στο πνεύμα της προκήρυξης, χωρίς να οδηγούμαστε στην πλήρη απαλοιφή μιας εκ των προϋποθέσεων.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 01:40 | ΕΛΕΝΗ

    Σωστό το πνεύμα της ρύθμισης, αλλά το ποσοστό 40% ως βάση κάθε μαθήματος είναι πολύ χαμηλό, κάτω του μέσου (50%) και συνάμα αντισυνταγματικό. Να καθοριστούν ως βάση κάθε μαθήματος το 50% και ως μέσος όρος το 55%. Το ό,τι πρέπει να διορθωθούν τα κακώς κείμενα του διαγωνισμού (βλ. θέματα λογιστικής) είναι γεγονός. Θετική η κίνηση. Να επαναξιολογηθεί το 40% και να ψηφιστεί η διάταξη άμεσα.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 01:58 | Μιχάλης

    Θεωρώ ότι η προτεινόμενη ρύθμιση είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Έτσι θα καλυφθούν οι αναγκαίες θέσεις, θα στελεχωθεί καλύτερα η ΑΑΔΕ και δεν θα μπει το δημόσιο σε πρόσθετα έξοδα που θα συνεπάγονταν νέοι διαγωνισμοί. Δεν θεωρώ ότι οι βάσεις θα έπρεπε να πέσουν παρακάτω αλλά ακόμη και 45 να ήταν σε κάθε μάθημα, πάλι θα ήταν οκ προς διασφάλιση της ποιότητας. Τυχόν προτάσεις για φθίνουσα σειρά θα αλλοίωνε το όλο σκεπτικό ενός minimum γνώσεων κάθε εξεταζόμενου μαθήματος και θα καταλήγει να επιβραβεύει εκείνον που αντί να εστιάσει σε ισόρροπες αποδόσεις σε όλα τα μαθήματα, μπορεί να έχει μεν υψηλό βαθμό σε κάποιο αλλά σε άλλο να είναι πλέον ανεπαρκής.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 00:33 | ΛΟΥΚΙΑ

    Να ψηφιστεί το νομοσχέδιο.

    Η βάση να πάει στα 50 σε κάθε μάθημα κ 55 στο μέσο όρο.Το 40 σε κάθε μάθημα είναι χαριστικό .

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 00:52 | ΧΡΥΣΑ

    ΔΙΚΑΙΗ ΑΛΛΑΓΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΩΝ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 00:53 | Εύα

    Κατάργηση της αρνητικής βαθμολογίας και φθίνουσα σειρά κατάταξης συμμετεχόντων ώστε να καλυφθούν όλες οι κενές θέσεις.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 00:47 | Λάμπης

    Οι όροι της προκήρυξης ήταν σαφείς.

    Από τη στιγμή που επιχειρείται τροποποίηση των όρων της, θα ήταν θεμιτό να μην τεθεί αυθαίρετος περιορισμός της βάσης, αλλά να καταργηθεί πλήρως η βάση ανά μάθημα και να υπάρξει πίνακας φθίνουσας κατάταξης με συνολική βάση των μ.ο. των τριών μαθημάτων.

    Είναι πιθανόν ότι ο αυθαίρετος αποκλεισμός των ατόμων θα οδηγήσει σε προσφυγές.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 00:57 | ΕΛΕΝΗ

    Προς τη σωστή κατεύθυνση η ρύθμιση. Δεδομένων των συνθηκών, ήτοι της ιδιαίτερα αυξημένης αρνητικής βαθμολόγησης στον συγκεκριμένο διαγωνισμό, του μεγάλου αριθμού κενών θέσεων, και των αυξημένων αναγκών της ΑΑΔΕ, πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα. Βάση κάθε μαθήματος και μέσος όρος να οριστεί το 50%. Τα απαιτητικά θέματα που τέθηκαν εγγυώνται το επίπεδο των επιτυχόντων και σε ποσοστό βάσης 50%. Να ψηφιστεί η διάταξη.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 00:46 | ΙΩΑΝΝΑ

    Δίκαιη λύση που εξυπηρετεί όλους: Και τους συμμετέχοντες που έκαναν μια τόσο δύσκολη προσπάθεια, αλλά και τις δημόσιες υπηρεσίες που πρέπει να στελεχωθούν ΑΜΕΣΑ. Να πάει η βάση σε όλα τα μαθήματα και ο μέσος όρος στο 50%.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 00:02 | ΙΩΑΝΝΑ

    Πρέπει να ψηφιστεί άμεσα η συγκεκριμένη ρύθμιση. Ενόψει της δυσκολίας των θεμάτων και των τόσο πολλών θέσεων που έμειναν κενές, πρέπει να οριστεί ως βάση κάθε μαθήματος και μέσος όρος το 50%.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:30 | Κωνσταντίνος

    Όπως ισχύει στις πανελλαδικές εξετάσεις και στην ακαδημαϊκή εκπαίδευση ο μέσος όρος των μαθημάτων είναι αυτός που σε προάγει.
    ΈΤΣΙ και τώρα θα πρέπει να ισχύσει ΝΟΝΟ ο μέσος όρος των μαθημάτων ώστε να υπάρξει ίση μεταχείριση σε αντίστοιχες συνθήκες.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:55 | ΑΝΤΩΝΗΣ

    ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ 40!
    ΕΥΛΟΓΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΣΤΟ 30??
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΟΤΕ!
    ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΩΝ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ…ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΦΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ «ΚΑΛΟΣ» ΣΕ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑ «ΜΕΤΡΙΟΣ» ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:31 | Αναστασία

    Καληνύχτα Ελλάδα!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:20 | Χρήστος

    Σωστή η πρόταση. Οι αυξημένες απαιτήσεις και ιδιαιτέρως η υψηλή αρνητική βαθμολόγηση στον συγκεκριμένο διαγωνισμό επιβάλουν την αναθεώρηση της βάσης και του Μ.Ο.
    Βάση στο 50 για κάθε μάθημα & 50 στο Μ.Ο. , καθώς η βάση παντού είναι το 50%.
    Ψηφίστε το ώστε τα κενά σε μια τόσο σημαντική Υπηρεσία να καλυφθούν άμεσα, μιας και με τόσο απαιτητικά θέματα επιτυχόντες θεωρούνται όσοι έλαβαν 50% και άνω.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:59 | ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

    Όσοι γράφετε ότι είναι δίκαιο, δεν ντρέπεστε λίγο;
    Μας λέτε ότι ο διαγωνισμός είχε 2 κριτήρια, βάση ανά μάθημα και Μ.Ο.
    και ότι παλέψατε για αυτά τα 2 κριτήρια!
    Μήπως ξεχάσατε ότι αυτά τα 2 κριτήρια δεν τα πετύχατε;
    Αυτά τα κριτήρια ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΑΣΑΤΕ!
    ΑΠΟΤΥΧΑΤΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΥΡΙΟΙ!
    Ξεπεράστε το και καλή τύχη στον επόμενο!
    Μην ξεφτιλίζεστε να μπείτε με νέα βάση!
    Δεν πιάσατε τη βάση του 55% σε κάθε μάθημα!
    Θέλετε να πέσει στο 40%.
    Λυπάμαι αλλά αυτό δεν γίνεται!
    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΗ!
    Χωνέψτε το !
    Ο 1Γ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:40 | Ελίνα

    Η μόνη δίκαιη λύση είναι η δημιουργία πίνακα κατάταξης με φθίνουσα σειρά βάσει του γενικού μέσου όρου.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:40 | Στελιος

    Το τσίρκο συνεχίζεται

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:31 | Αντώνιος

    Α Μ Ε Σ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΚΗΡΥΧΘΗΚΑΝ ΜΕ Κ Α Τ Α Ρ Γ Η Σ Η ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ Ι Σ Χ Υ Σ Ε Ι Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
    ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ME AΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:40 | Ορέστης

    Είναι άδικο πέρα από παράνομο.
    Να αποσυρθεί!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:28 | ΑΓΓΕΛΟΣ

    Το Υπουργείο ήθελε να αποκαταστήσει μία αδικία, αλλά με αυτόν τον τρόπο δημιουργεί μία νέα αδικία. Είναι δύσκολο να ικανοποιηθούν όλοι, όμως το δεδομένο είναι ότι ένας διαγωνισμός ολοκληρώθηκε και άφησε πικρές γεύσεις. Ρυθμίσεις εκ των υστέρων θα ανοίξουν τον ασκό του Αιόλου.
    ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΣΟΒΑΡΗ, ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΤΙΜΙΑ ΛΥΣΗ!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:30 | Νίκος

    Επιτέλους θα δικαιωθούν οι θυσίες και ο κόπος τόσων ανθρώπων. Συμφωνώ και με τη βάση στα επιμέρους στο 40 και με το μέσο όρο στο 50.
    Να παραμείνει ως έχει. Αναμένουμε να ψηφιστεί

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:06 | ΑΝΤΩΝΗΣ

    ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ! ΑΜΕΣΑ!!!!!!!!!!!!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:46 | ευη

    11.000 αιτησεις που κατατεθηκαν στον ασεπ επι 3ευρω η καθε μια ισοδυναμουν με 33.000 ευρω εσοδα για το ελληνικο κρατος για να διοργανωσει η Ανεξαρτητη αρχη Ασεπ εναν αποτυχημενο κατα γενικη ομολογια διαγωνισμο. Γιατι δεν αναλαμβανει την ευθυνη να κανει ενα νεο γραπτο διαγωνισμο αφου το λαθος ηταν κατα κυριο λογο δικό της? αλλα βαζει το υπουργειο Εσωτερικων να βγαλει το φιδι και να αφησει και παλι 120 κενες θεσεις απεξω? οι κατω της βασης των 30 ηταν αναξιοπιστοι επιστημονες? Η ιδια η αρχη ειναι αναξιοπιστη.ΝΕΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥ 1Γ/17 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΝΤΙΜΟ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ΕΚΛΟΓΩΝ.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:45 | Ιωάννα

    Συμφωνώ απόλυτα και με τις δύο αυτές προϋποθέσεις της βάσης στα επιμέρους στο 40 και του συνόλου στο 50.Μια τροπολογία μέσω της οποίας θα επιβραβευθούν τα άτομα που συγκέντρωσαν μια επαρκή βαθμολογία σε όλα τα μαθήματα , ώστε να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των εν λόγω υπηρεσιών. Η φθίνουσα σειρά κατάταξης σε καμια περίπτωση δεν μπορεί να εξασφαλίσει την κάλυψη των θέσεων αυτών δίκαια, καθώς ένα άτομο που πιθανόν αφιέρωσε τον χρόνο διαβάσματός του αποκλειστικά σε ένα μάθημα ή και σε δύο θα επιβραβευθεί, ενώ ένα άτομο που αφιέρωσε ισομερώς το χρόνο του στο διάβασμα όλων των επιμέρους μαθημάτων και κατάφερε να συγκεντρώσει μια βαθμολογία που αντανακλά την κατοχή γνώσεων σε όλα τα μαθήματα θα αδικηθεί.
    Δικαιότατη η ρύθμιση. Περιμένουμε να ψηφισθεί

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:15 | Ευθυμία

    Θα με βρείτε μπροστά σας!
    Θα προσφύγω στο Συμβούλιο της Επικρατείας!
    Ας περάσουν χρόνια, ας χάσω χρήματα, χρόνο και υπομονή.
    Στο τέλος θα νικήσω!

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:27 | ΕΛΙΣΑΒΕΤ

    ΑΡΘΡΟ 103, ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 7 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
    Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ αρχής, όπως νόμος ορίζει.

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:17 | Σωτηρία

    Δίκαιο στην παρανομία;
    Δίκαιο στην ανισότητα;
    Δίκαιο στην παραβίαση της ανεξαρτησίας μίας ανεξάρτητης αρχής;
    Τι δίκαιο είναι αυτό που υπερασπίζεστε;

  • 13 Φεβρουαρίου 2023, 23:36 | ΣΟΦΊΑ

    Εύγε στο υπουργείο που με ένα άρθρο έκανε 400 ανθρώπους να ελπίζουν ότι θα διοριστούν, ακόμα και αν είναι αποτυχόντες.
    Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία.
    Αλλά λογαριάσατε χωρίς τον ξενοδόχο!
    Κρίμα. Για λίγο πάντως ήταν φανταστικό!