Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ

Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 11:37 | Σπυρος

    Να γίνει πράξη η δίκαιη αυτή τροπολογία. Λένε για αντισυνταγματικοτητα κσι να μετράει ο Μ.ο. Έτσι τους συμφέρει δηλαδή. Γιατί δε προσεφυγαν στη δικαιοσύνη με τους αρχικούς όρους;; που βάζει βάση 60 και 55πανω δηλαδή απκ το αποδεκτό του 50;;και τώρα τι κάνει; βάζει ένα όριο που βλέπει ότι θα πληρωθούν οι κενές θέσεις όσο το δυνατόν από ικανοτερ στελέχη.Όπως με τον αρχικο σχεδιασμό θα έπαιρνε ένα ο οποίος έγραψε 55 55 και 80 και δε θα έπαιρνε ένα ο οποίος έγραψε 54 100 100 έτσι και τώρα μόνο που πέφτει η βάση. Εκεί δε θα ήταν άδικο;; άλλοι λέτε για στρογγυλό ποίηση. Στην ισοψηφία ποιος θα προηγείται δεν είδα καμιά πρόταση..Η μείωση της αρνητική είναι απαράδεκτη διότι τότε εμείς που αφήσαμε αναπάντητες κάποιες ερωτήσεις θα τις βάζαμε. Ευνοούνται όχι αυτοί που έχουν γνώσεις αλλά αυτοί που έπαιξαν τζοκερ. Προφανώς για να θελει μια ελάχιστη βάση κάτι είδε η ΑΑΔΕ σε σχέση με τον προηγούμενο διαγωνισμο.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 11:23 | ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΉ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ …ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ !!!ΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ 2000 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ,ΚΑΛΥΨΤΕ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΜΕΣΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΣΕΙΣ .ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ!!!!ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΠΕΡΙΤΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ! ΘΑ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΤΕ ΈΝΑΝ ΝΕΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΧΩΡΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΜΕ ΒΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΛΗ ΣΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ?ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ …

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 11:57 | DIM

    Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ. ΕΒΑΛΕ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ ΛΟΓΙΚΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 11:36 | ΚΩΣΤΑΣ

    Η ρύθμιση κινείται προς την ορθή κατεύθυνση της κάλυψης των θέσεων του διαγωνισμού. Είναι αναγκαίο να υπάρξει και μέριμνα ώστε να μη μείνουν κενές και οι θέσεις για τις ειδικές κατηγορίες.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 11:39 | ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

    Σε ενα κράτος θέλει να λέει ότι στέκεται δίπλα στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες ΣΩΣΤΟ και ΔΙΚΑΙΟ είναι ΕΙΤΕ να μειωθεί κι άλλο η ελάχιστη βάση του 40 ΕΙΤΕ να μην ισχύσει καθόλου για τις ειδικες κατηγορίες ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ, ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ και ΑΜΕΑ ώστε να καλυφθούν ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ από άτομα αυτών των κατηγοριών μόνο και ΟΧΙ από ατομα των γενικών θέσεων.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 11:36 | Κωστας

    Είναι άδικο για τους επιτυχόντες να εξισωνονται με άτομα που δεν μπόρεσαν να πιάσουν την βάση. Εκτός από το διάβασμα τίθεται και θέμα αντίληψης. Ας γίνει 10 η βάση, κουτσος, στραβός…

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:22 | SOFIC

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΑΑΔΕ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. ΗΤΑΝ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ. ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:11 | Πάρις

    Σωστός ο μέσος όρος σε κάθε μάθημα κ όχι η φθίνουσα κατάταξη καθώς κάποιος που πήρε κάτω από την βάση σε κάποιο μάθημα ασφαλώς κ κόβεται στο μάθημα όπως γινόταν κ στο γυμνάσιο κ στο λύκειο κ στο πανεπιστήμιο.

    Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός απαιτούσε να επιτύχεις κ στα τρία μαθήματα.

    Γενικά η βάση είναι το 5 αλλά λογική η ελαστικότητα του 4 προκειμένου να συμπληρωθούν οι κενές θέσεις.

    Δεν θεωρώ ότι το να μείνουν κενές θέσεις είναι σωστό σε συνδυασμό με την επιτακτική ανάγκη στελέχωσης της ΑΑΔΕ.

    Να ψηφιστεί το νομοσχέδιο απόλυτα δίκαιο.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:01 | Χρήστος

    ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ, ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΑ ΕΙΤΕ ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ 40 ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΤΕ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ!
    ΣΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΟΛΟΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ!

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:53 | PARASKEVI

    ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΑΑΔΕ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:51 | ΕΛΕΝΗ

    Με αυτό το άρθρο διαδέχεται μια αδικία μετά την άλλη. Καθώς όλοι που τους ευνοεί αυτό το άρθρο λένε ότι η ΑΑΔΕ θέλει προσωπικό με εξειδικευμένες γνώσεις και ρωτάω εάν ένας έχει γράψει 75 και 70 στα μαθήματα βαρύτητας και στις λεκτικές 39,25 δηλαδή δεν έχει ο συγκεκριμένος εξειδικευμένες γνώσεις? Στον γραπτό διαγωνισμό 2017 ίσχυε ο μέσος όρος δηλαδή κάποιος όπου είχε γράψει 90 λεκτικές και 45 στο μάθημα βαρύτητας ήταν επιτυχών.
    Κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και να ισχύσει ο μέσος όρος των τριών μαθημάτων.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:13 | JIM

    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΛΟΓΙΚΑ ΕΞΑΛΛΟΥ 100 ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ, 100 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΝΩΜΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ.
    ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ Η ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:22 | Ιωάννα

    Η πιο αξιοκρατική λύση είναι η κατάταξη των υποψηφίων βάσει του μέσου όρου των τριών μαθημάτων η οποία ορθώς μειώθηκε στο 50% οπως συνέβη στον προηγούμενο διαγωνισμό της ΑΑΔΕ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:49 | Πόλυ

    Για εμένα το σωστότερο είναι να ισχύσει ότι ίσχυε έως τώρα στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ για ΑΑΔΕ.

    Αρνητική βαθμολογία -25%
    Μ.Ο. τριών μαθημάτων
    Γενική κατάταξη

    Αφού όπως όλοι καταλαβαίνουμε ο διαγωνισμός με τους όρους που προκηρύχθηκε δεν κατέστη επιτυχημένος και θα πρέπει να γίνει τροπολογία, για να μην μιλάμε για φωτογραφικές ρυθμίσεις κλπ, το σωστότερο είναι να πάμε σε αυτό που ίσχυε πριν από αυτό.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:08 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    O ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΊ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ.
    Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:20 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    Η ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.
    ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:40 | Kostas

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο 20. Κινείται σύμφωνα με το ΦΕΚ της προκήρυξης 1Γ/2022 που απαιτούσε βάση ανά μάθημα και βάση στην συνολική βαθμολογία των μαθημάτων. Άρα μιλάμε για ελαστικότητα των όρων που απαιτείται να γίνει γιατί αντικειμενικά εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον και όχι για αλλαγή των όρων. Να ψηφιστεί άμεσα.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:54 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    ΟΡΟΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ,
    ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!
    ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΝ ΟΙ ΟΡΟΙ ΜΙΑΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΥΣΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΙ Ή ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ!
    ΟΧΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ, Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ!
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ!

    Η ΑΡΧΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 26 Σ.
    ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΣΤΕΙΟ, ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΔΩ Ή ΣΕ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΜΕΤΑΒΛΗΘΟΥΝ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:46 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΊ ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΕΥΘΕΤΗΘΕΊ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ 50 ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:06 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Για άλλη μια φορά πάει να ψηφιστεί ένα άρθρο το οποίο δεν είναι δίκαιο και αξιοκρατικό. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να καλυφθούν οι κενές θέσεις με βάση τον μέσο όρ των τριών μαθημάτων και κατάργηση της βάσης…

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:04 | Μαρία

    ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ. ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:11 | Όλγα

    Συμφωνώ με τα σχόλια παραπάνω.
    Είμαι υποψήφια και εγώ ως ΠΕ Πληροφορικής.
    Και εγώ και όσους γνωστούς μου ρώτησα, κανείς στο μάθημα Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών δεν έπιασε την βάση του 55. Για την ακρίβεια όλοι είμαστε σε μία βαθμολογία μεταξύ 35-45.
    Στα άλλα μαθήματα τα πήγαμε οι περισσότεροι καλά (πάνω από 60).
    Εγώ προσωπικά στο μάθημα αυτό έχω 37 βαθμολογία.
    Το λάθος είναι πως συμπλήρωσα τα πάντα και έκανα και λάθος στην μεταφορά που δεν μπορούσε να διορθωθεί (όπως π.χ. γίνεται στα πτυχία ξένων γλωσσών), οπότε πρακτικά ήμουν στο 54%. Σε αυτά τα θέματα που ήταν εντελώς θεωρητικά του στυλ ποιος πρότεινε αυτό κλπ.
    Δεν με συμφέρει, γιατί πολλοί συνάδελφοι μου έχουν πάει καλύτερα από εμένα και δεν έχω ελπίδες με τόσες ελάχιστες θέσεις που υπάρχουν, αλλά το δικαιότερο τουλάχιστον για την πληροφορική είναι να μην υπάρχουν βάσεις στα μαθήματα και να υπάρξει ένας γενικός μ.ο. των μαθημάτων.
    Νομίζω είναι το δικαιότερο και σωστότερο.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:42 | ΑΓΓΕΛΑ

    Η ΦΘΊΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ 80 ΚΑΙ 90 ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΛΕΚΤΙΚΕΣ 39,50 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΥΧΩΝ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:08 | Κωνσταντίνα

    ΕΠΙΚΑΛΛΕΙΣΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΤΆΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 50 ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.

        

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 10:40 | ΒΙΚΥ

    Σωστή η πρωτοβουλία αυτή! Απαραίτητη η βάση του 40% για κάθε μάθημα – όσον αφορά το συνολικό μέσο όρο ας πάρουμε το μέσο όρο κατά φθίνουσα σειρά μέχρι να καλυφθούν όλες οι θέσεις – ούτως ή άλλως δεν θα πέσει και πολύ ο γενικός μέσος όρος κάτω από το 50%!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:01 | Ηλίας

    Καλημέρα σας.
    Είμαι καθηγητής σε ένα από τα γνωστά φροντιστήρια για προετοιμασία για τέτοιες εξετάσεις στον τομέα της πληροφορικής.
    Πάντα έχουμε πάρα πολλές επιτυχίες, όπως και τώρα σε άλλους τομείς αυτού του διαγωνισμού, αλλά στους πληροφορικής ΤΕ και ΠΕ είχαμε μόνο 1.
    Αυτό συνέβη επειδή στο μάθημα «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών» και η ύλη ήταν γενική και αόριστη, χωρίς κάποια βιβλία ως αναφορά, αλλά και τελικά τα θέματα ήταν κάτι που κανείς δεν περίμενε.
    Στο τμήμα μου είχα απόφοιτους μετσοβείο ηλ.μηχ. με μεταπτυχιακά και εργασιακή εμπειρία, οπότε δεν μπορούμε να μιλάμε για χαμηλό επίπεδο όπως διάβασα σε σχόλια εδώ.
    Οι περισσότεροι μαθητές μου έχουν βαθμολογία μεταξύ 35-38 βαθμούς στο συγκεκριμένο μάθημα και στα άλλα 2 έχουν πάνω από 70.
    Οι συγκεκριμένοι μαθητές θα αποκλειστούν από αυτή την ρύθμιση που θα κάνετε.
    Για εμένα και λόγω και του αποτελέσματος και των θεμάτων για το μάθημα «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών», θεωρώ το πιο σωστό να μην υπάρχει βάση για τα μαθήματα.
    Ακόμα πιο σωστό θεωρώ το ποσοστό της αρνητικής βαθμολογίας να είναι όπως και σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς (-25% και όχι -35% που εφαρμόστηκε σε αυτόν), καθώς και να βγει Μ.Ο. των 3 μαθημάτων και όχι βαρύτητας τουλάχιστον για την πληροφορικής, καθώς 1 από τα 2 μαθήματα βαρύτητας προφανώς η όλη του εξέταση δεν ήταν όπως θα έπρεπε για να αποτύχει η συντριπτική πλειοψηφία των διαγωνιζόμενων.
    Επειδή είναι για θέσεις πληροφορικής που δεν υπάρχει προηγούμενος διαγωνισμός που διαβάζω στα σχόλια για πλήρωση με αναπληρωματικούς από προηγούμενους διαγωνισμούς, θεωρώ πως πρέπει να γίνουν τα παρακάτω που έχω δηλώσει και παραπάνω για πλήρωση θέσεων και για ύπαρξη και αναπληρωματικών σε αυτές:

    – Μείωση ποσοστού αρνητικής βαθμολογίας όπως σε όλους τους διαγωνισμούς έως τώρα (-25% αντί -35% που υπήρξε σε αυτόν τον διαγωνισμό)
    – Μ.Ο. των τριών μαθημάτων όπως ίσχυε και στους προηγούμενους διαγωνισμούς
    – Αν πρέπει να υπάρχει μία βάση ας είναι το 50 στον Μ.Ο. των 3 μαθημάτων.

    Ευχαριστώ πολύ

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:55 | Γιάννης

    Η ρύθμιση κινείται προς την ορθή κατεύθυνση της κάλυψης των θέσεων του διαγωνισμού. Είναι αναγκαίο να υπάρξει και μέριμνα ώστε να μη μείνουν κενές και οι θέσεις για τις ειδικές κατηγορίες.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:18 | ania

    Δίκαιη η τροπολογία και παρακαλούμε για την άμεση ψήφισή της.
    Ο καθορισμος βάσης ειναι απαραίτητος ώστε να διασφαλιστει το απαραίτητο επίπεδο των συμμετεχόντων.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:09 | Ελένη

    Ρύθμιση που αποτελεί μονόδρομος για την επίλυση του προβλήματος που δημιουργήθηκε από τον μη επιτυχημένο σχεδιασμό του διαγωνισμού. Συμφωνώ με την ειδική μέριμνα για τους Στατιστικούς γιατί δε διαγωνίστηκαν επί ίσοις όροις με τις υπόλοιπες κατηγορίες.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:59 | Χ.Μ

    Καταρχάς, Με τους αρχικούς όρους 55% και 60% και με αρνητική βαθμολόγια στο 35% (για πρώτη φορά τόση υψηλή σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, ίσως και πρώτη φορά) οι υποψήφιοι ρίσκαραν να απαντήσουν σε ερωτήσεις που δεν ήταν σίγουροι γεγονός που οδήγησε σε χαμηλές βαθμολογίες.
    Επίσης, η βάση στα όρια του 40 και 50%, πως προκύπτει, και γιατί να μην κατέβει στο 30% ή στο 20% ή καθόλου (στην αιτιολογική έκθεση για το νομοσχέδιο δεν το δίνεται καμία εξήγηση)
    Άρα, ο υποψήφιος με 39% ή 35% (<40%) στη λογιστική-οικονομικά δεν θεωρείται ότι έχει υψηλό επιστημονικό υπόβαθρο και δεν κατάλληλος για την ΑΑΔΕ ενώ με γνώσεις σε γλωσσικό συλλογισμό, μαθηματικά, δημόσιο δίκαιο κλπ με τον 2Γ, (σημ με 0% αρνητική βαθμολογία) θα είναι κατάλληλος;
    Ελπίζουμε η τροπολογία αυτή να μην περάσει ως έχει και αντ’ αυτής να ληφθεί υπόψιν ο γενικός μέσος όρος με φθίνουσα κατάταξη και απουσία βάσης.
    Αναμένουμε μια δίκαιη λύση για όλους.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:55 | ΧΡΥΣΟΥΛΑ

    ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΒΑΣΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΛΩΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΡΑΨΕ 39,5 ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.
    ΕΠΙΣΗΣ Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 0,35.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:35 | ΧΡΥΣΑ

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΠΛΗΡΩΣΗ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
    ΠΡΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΠΑΤΑΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΊ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:29 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    Αν διατηρηθεί η βάση του 40, είναι δεδομένο ότι εγώ και τόσοι άλλοι που έχουμε γενικό μέσο όρο αρκετά πάνω του 50 και σίγουρα υψηλότερο από πολλούς που έχουν βάση 50-54 αλλά σε κανένα μάθημα κάτω του 40, ότι θα προσφύγουμε στη δικαιοσύνη.
    Η γενική βαθμολογία είναι πολύ πιο σημαντικό κριτήριο από την ελάχιστη βάση και ειδικά όταν αυτή προκύπτει αυθαίρετα.
    Το καταλαβαίνουμε όλοι αυτό, απλά όσους τους βολεύει η βάση του 40, ποστάρουν αυτό που τους συμφέρει.

    Το δίκαιο είναι να καταργηθεί εντελώς η ελάχιστη βάση ή να τεθεί στο όριο των 30 ορθών απαντήσεων (με 30 λανθασμένες) και να γίνουν οι προσλήψεις κατά φθίνουσα σειρά κατάταξης.
    Από που κι ως που κάποιος με 40-50-52 ή 40-45-65 θεωρείται ικανότερος από κάποιον με 36-70-80 και ειδικά όταν η βαθμολογία κάτω του 40 αφορά το μάθημα που δεν είναι ειδικότητας;
    Επίσης, άλλη στρατηγική απαντήσεων (λιγότερο ριψοκίνδυνη, άρα λιγότερες λανθασμένες απαντήσεις και αρνητική βαθμολογία αντί για μη απάντηση και μη αφαίρεση βαθμών) θα ακολουθούσε κάποιος αν γνώριζε ότι πρέπει να επιτύχει το 40 αντί για το 50 στο αδύναμο μάθημα για αυτόν.

    Με την φθίνουσα σειρά κατάταξης και επικρατεί το δίκαιο και καλύπτονται όλες οι θέσεις.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:23 | Κασσιανή

    Το πιο αξιοκρατικό και δίκαιο που μπορεί να γίνει μετά από αυτό τον διαγωνισμό είναι ότι πρέπει να καλυφθούν οι θέσεις με τον μέσο όρο των μαθημάτων και να καταργηθεί η βάση ανά μάθημα.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:47 | ΚΑΣΣΙΑΝΗ

    Με βάση αυτό το νομοσχέδιο πάει να γίνει μια τεράστια αδικία καθώς όλα τα προηγούμενα χρόνια με βάση τον μέσο όρο των μαθημάτων που εξεταζόταν οι διαγωνιζόμενοι γινόταν η κάλυψη των θέσεων. Α Μ Ε Σ Α κατάργηση της βάσης ανά μάθημα και να καλυφθούν οι κενές θέσεις με βάση τον μέσο όρο.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:05 | ΔΗΜΗΤΡΑ Π.

    Σωστή και δίκαιη η εν λόγω ρύθμιση!!!! Δεν πρεπει να καταργηθεί η βάση στα επιμερους μαθηματα, καθώς οι υποψηφιοι που θα επιλεγουν πρεπει να πληρούν κάποια ελαχιστα standards!! Τωρα αν κάποιος δεν καταφερε να πιασει ουτε το 40% σε καθε μαθημα, τοτε συγγνώμη αλλα δεν προσπάθησε ιδιαίτερα!!! Κατι το οποίο ισχυει και για τους υποψήφιους ειδικών κατηγοριών. Η πολίτεια οφείλει να τους παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης εξασφαλίζοντάς τους κάποιες θέσεις και εκείνοι όμως πρέπει να πληρούν τα ίδια standards γνωσεων με τους λοιπούς υποψήφιους!!! Σε διαφορετική περίπτωση θα είχαμε διακρίνουσα συμπεριφορά απέναντί τους!! Μην τα ισοπεδώνουμε όλα…
    Αναμένουμε άμεσα την ψήφιση όπως ακριβώς προτείνεται!!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:32 | ΜΑΡΙΑΝΝΑ

    Α Δ Ι Κ Ο το νομοσχέδιο, Η βάση θα πρέπει να γίνει στο 50 των τριών μαθημάτων και με κατάργηση της βάσης ανά μάθημα.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:11 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ, ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΕ 11000 ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΣΕ ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:53 | ΑΝΔΡΕΑΣ

    ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ 39,93 ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΕΝΙΚΟ Μ.Ο. 63% ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ;;;
    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:50 | ΜΑΙΡΗ

    Η μια αδικία πάει να καλυφθεί με μια ακόμη αδικία. Πρέπει να καλυφθούν οι θέσεις με τον μέσο όρο των μαθημάτων και να καταργηθεί η βάση ανά μάθημα ώστε να υπάρξουν κενές θέσεις.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:33 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    Η πιο αξιοκρατική και σωστή λύση είναι να εφαρμοστεί πίνακας κατάταξης με φθίνουσα σειρά και με βάση των μέσο όρο των 3 μαθημάτων. Ο μέσος όρος είναι το πιο δίκαιο όπως ίσχυε στον τελευταίο διαγωνισμό. Να καταργηθεί η βάση ανά μάθημα και να καλυφθούν οι θέσεις με βάση τον ΜΕΣΟ ΟΡΟ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:07 | Νικολ

    Απαραίτητη αυτή η τροποποίηση προκειμένου να καλυφθούν οι κενές θέσεις αλλά και να δικαιουθουν όλοι αυτοί που προσπάθησαν σε άγνωστα γνωστικά αντικείμενα. Τέλος, ο διαγωνισμός είχε μεγαλύτερη αρνητική βαθμολογία από τον προηγούμενο, τα μαθήματα ήταν περισσοτερακαι τα θέματα ήταν εξαιρετικά δύσκολα!!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:45 | ΕΛΕΑΝΑ

    Μετά από τόσο αγώνα και τόσο των διαγωνιζομένων πρέπει να καλυφθούν οι θέσεις με βάση τον μέσο των μαθημάτων που εξετάστηκαν οι διαγωνιζόμενοι και να
    Κ Α Τ Α Ρ Γ Η Θ Η η βάση ανά μάθημα.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 09:54 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    Χαιρετίζω την απόφαση για πτώση των βάσεων σε 40 ανά μάθημα και 50 μέσο όρο των μαθημάτων.Δεν συμμετείχα στον 1Γ/2022, αλλά είμαι επιτυχούσα σε παλαιότερο διαγωνισμό της ΑΑΔΕ.Όντως δημιουργήθηκε πρόβλημα με τους δύσκολους όρους που σε συνδυασμό με τα δύσκολα θέματα, έκαναν την επιτυχία να φαντάζει υπέρμετρα δύσκολη.Θα συμφωνήσω με την ειδική μέριμνα για τους Στατιστικούς.Μένει μόνο να ψηφιστεί το ταχύτερο δυνατόν.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:01 | ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ

    Η ΑΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΜΕ ΑΛΛΗ ΑΔΙΚΙΑ. ΕΠΙΚΑΛΛΕΙΣΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΤΆΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 50 ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:15 | Δημητρης

    Η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα είναι το πιο δίκαιο και να υπάρξει η φθίνουσα σειρά κατάταξης για καλυφθούν οι θέσεις με βάση των μέσο όρο των 3 μαθημάτων.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:08 | ΚΩΣΤΑΣ

    Το πιο δίκαιο και αξιοκρατικό με όπως και τα προηγούμενα χρόνια είναι ο μέσος όρος των μαθημάτων και κατάργηση της βάσης ανά μάθημα ώστε να καλυφθούν οι θέσεις και να μην υπάρξουν κενές!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:39 | Παύλος

    Η κυβέρνηση αναγνώρισε τα κακώς κείμενα του διαγωνισμού της ΑΑΔΕ και κινήθηκε στην σωστή κατεύθυνση για την διόρθωση τους. Με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο οι νέες βάσεις που διασφαλίζουν το υψηλό επίπεδο γνώσεων των διαγωνιζομένων.
    Επισημαίνω όμως και το θέμα της κατηγορίας ΠΕ Στατιστικών που διαγωνίστηκε σε ένα μάθημα περισσότερο από τους υπολοίπους, κάτι που εκ των πραγμάτων κάνει εξαιρετικά δύσκολο το να πιάσει κάποιος τις βάσεις.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:58 | Έλενα

    Επιστρέφουμε στην προ Α.Σ.Ε.Π. εποχή!
    Όποιος έχει γνωριμίες με βουλευτές, υπουργούς και γραμματείς διορίζεται!
    Και ας απέτυχε σε γραπτό διαγωνισμό!
    Μία προκήρυξη κόβεται και ράβεται στα μέτρα του με νόμο.
    Ναι, ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, παραφράζοντας την παροιμιώδη απάντηση του Μυλωνά του Πότσνταμ!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 08:24 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Η πιο αξιοκρατική λύση είναι να καλυφθούν οι θέσεις με βάση των Μ Ε Σ Ο -Ο Ρ Ο
    των εξεταζόμενων μαθημάτων. Σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς με βάση των μέσο και χωρίς βάση ανά μάθημα ίσχυε. Να ισχύσει άμεσα ο μέσος όρος και να υπάρξει φθίνουσα σειρά κατάταξης.