Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
40% βάση σε κάθε μαθήματο είναι πολύ χαμηλό, αυθαίρετο και είναι κάτω του μέσου (50%) που είναι που νομοθετικά κατοχυρωμένο!!!Να καθοριστούν ως βάση κάθε μαθήματος το 50% και ως μέσος όρος το 55%, αν θέλετε να είστε νόμιμοι!!!!
Τόσο η βάση στα επιμέρους στο 40 όσο και ο μέσος όρος στο 50 με βρίσκουν σύμφωνη. Η φθίνουσα σειρά κατάταξης δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τέτοιων υπηρεσιών ευθύνης. Περιμένουμε την ψήφιση
Συμφωνώ απολύτως με την τροπολογία. Και η βάση στα επιμέρους στο 40 και η διαμόρφωση της συνολικής βαθμολογίας στο 50 είναι απολύτως σωστές προυποθέσεις που αποδεικνύουν την κατοχή γνώσεων που απαιτούνται για τέτοιες υπηρεσίες.
Αναμένουμε να ψηφιστεί ως έχει
Να καταργηθεί η αρνητική βαθμολογία που γνωστοποιήθηκε την ημέρα των εξετάσεων και να γίνει κατάταξη κατά φθίνουσα σειρά λαμβάνοντας μέριμνα για τις ειδικές ομάδες
Είναι απολύτως ορθή και δίκαια ζυγισμένη η τροπολογία αυτή. Πάση θυσία πρέπει να ψηφιστεί ως έχει, δηλαδή με βάση στα επιμέρους στο 40 και με μέσο όρο το 50.
Το επιχείρημα της επιλογής επιτυχόντων με φθίνουσα σειρά κατάταξης είναι άτοπο καθώς προφανώς θα επιλεγούν να καλύψουν τις θέσεις άτομα που δεν απέδωσαν ικανοποιητικά ισομέρως σε όλα τα μαθήματα, αλλά σε ένα ή δυο και πιθανόν να μην αφιέρωσαν τον ίδιο χρόνο μελέτης σε όλα τα μαθήματα.
Κάτι τέτοιο αδικεί κάποιον, ο οποίος μελέτησε όλα τα μαθήματα προς εξέταση και απέδωσε επαρκώς σε όλα.
Το ότι ένας πήρε 80 σε ένα μάθημα και στα άλλα πήρε 60 και 35 δεν οδηγεί στο συμπέρασμα πως απέδωσε καλύτερα και πως έχει επαρκέστερες γνώσεις από κάποιον που κατάφερε και συγκέντρωσε σε όλα τα μαθήματα 40,50,60, δεδομένης της τεράστιας δυσκολίας των θεμάτων που τέθηκαν, κάτι που το απέδειξαν και οι βαθμολογίες του διαγωνισμού.
Προφανώς όποια ρύθμιση κι αν προτείνονταν θα υπήρχαν αντιδράσεις, αλλά αυτή είναι η πιο δίκαιη. Πάντα κάποιοι δεν θα ικανοποιούνται. Αυτ’ο δεν σημαίνει πως η ρύθμιση δεν αποδίδει δικαιοσύνη
Συμφωνώ και με την επιμέρους βάση στο 40 και με το μέσο όρο στο 50.Αναμένουμε την ψήφιση!!!
Η γενική βαθμολογία- μέσος όρος είναι πολύ πιο σημαντικό κριτήριο από την ελάχιστη βάση ανά μάθημα. Ρωτάω εγώ γιατί 40 και όχι 30 και ο άλλος θα πει κάτι άλλο. Ο μέσος όρος ίσχυε και πρέπει να ισχύσει και τώρα.
ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
Η ΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΝΟ ΑΔΙΚΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ.
Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ 10.000 ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ.
Δεν νομιμοποιείστε να κόβετε και να ράβετε μία Προκήρυξη του ΑΣΕΠ στα μέτρα σας!!Οι όροι τίθενται από την Ανεξάρτητη Αρχή κατά την έκδοση της Προκήρυξης, σύμφωνα με Νόμο και όχι από την Κυβέρνηση και μάλιστα εκ των υστέρων κόβοντας και ράβοντας τις βάσεις όπως σας βολεύουν. Αυθαιρετείτε εν γνώσει σας και θα σύρετε κόσμο στα δικαστήρια!!ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!
Καταλύετε το Σύνταγμα και τους Νόμους που εσείς ψηφίσατε!!!Ζούμε το θέατρο του παραλόγου!!!!
ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ 50 ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ.
Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΊ ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΕΥΘΕΤΗΘΕΊ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.
ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 60 ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ 39 ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΕΙΦΘΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 50.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ.
Η ΜΟΝΗ ΔΙΚΑΙΗ – ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΣΟΤΙΜΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ Μ.Ο.
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 39,9 ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ;;;
Ο διαγωνισμός αφορούσε ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ. Πού ακούστηκε άλλη βάση να έχουν οι ΠΕ και ΤΕ και άλλη βάση οι ΔΕ; Τι είναι αυτά τα πράγματα; Μείωση της αρνητικής βαθμολογίας στο 0,25 και κατάταξη με φθίνουσα σειρά για ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ( ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ) !!
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ, ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΓΡΑΠΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΙΣΧΥΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ. ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
Συμφωνώ απόλυτα με την κάλυψη των θέσεων απο τους «μη επιτυχόντες» και την μείωση της βάσης στο 50.Όσο άδικος ήταν αυτός ο διαγωνισμός με την αυξημένη αρνητική βαθμολογία και την πρωτοφανή δυσκολία στα θέματα τόσο δίκαιη είναι η μείωση της βάσης και η ψήφιση αυτής.Αναμενουμε την ψήφιση!
ΣΩΣΤΗ ΡΥΘΜΜΙΣΗ Η ΟΠΟΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΒΑΖΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΟΡΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΗ ΑΡΧΗ ΟΠΩΣ Η ΑΑΔΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ , ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ.
ΕΦΟΣΟΝ Η ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.
ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ.
Συμφωνώ απόλυτα με την κάλυψη των θέσεων απο τους «μη επιτυχόντες» και την μείωση της βάσης στο 50.Όσο άδικος ήταν αυτός ο διαγωνισμός με την αυξημένη αρνητική βαθμολογία και την πρωτοφανή δυσκολία στα θέματα τόσο δίκαιη είναι η μείωση της βάσης και η ψήφιση αυτής.Αναμένουμε!
ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ 50% ΚΑΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 60%.
ΑΛΛΙΩΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΤΕ ΑΜΕΣΑ ΝΕΟ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΣΩΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, ΝΕΑ ΘΕΜΑΤΑ (ΟΧΙ ΤΑ ΠΡΟΚΑΤ ΕΤΟΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΑΛΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΠΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ).
ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ Η ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ 40% ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ.
ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ «Κ» ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΓΛΩΣΣΕΣ-ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΤΛ.
ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ 50% ΚΑΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 60% ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΙΚΑΝΟΤΑΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ.
ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ Η ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ 50%.
Με την φθίνουσα σειρά κατάταξης επικρατεί το δίκαιο και καλύπτονται όλες οι θέσεις. ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΔΙΚΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.
Όλοι συμφωνούν για την προστασία των ειδικών κατηγοριών. Αλλά μόνο των ΠΕ και ΤΕ; Τους ΔΕ τους βγάζετε εκτός; Τροπολογία για μια μερίδα διαγωνιζομένων επειδή έτσι συμφέρει; Όχι άλλες αδικίες!! Φθίνουσα σειρά κατάταξης για όλους, ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ.
Ο ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΛΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΞΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ Η ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
Συμφωνώ στο να υπάρχει βάση για κάθε μάθημα και βάση για τον μέσο όρο. Άλλωστε αυτό αποτελεί όρο και της προκήρυξης. Εκεί που θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα είναι όσον αφορά στις ειδικές κατηγορίες. Μόνο τότε μπορούμε να πούμε πως η τροπολογία κινείται στην κατεύθυνση της προκήρυξης.
Απολύτως προς την σωστή κατεύθυνση, επιτέλους γινόμαστε Ευρώπη! Αλλά θα έπρεπε να λαμβάνει υποψη και εμας που απογοητευτηκαμε από το Δημοσιονομικό και τελικά δεν προσήλθαμε την Κυριακή να γράψουμε Λογιστική και Ελεγκτική. Αυτό δεν είναι αδικία για εμάς; Παραβιαζεται η αρχή της ισονομίας έτσι και της αναλογικότητας εν στενη και ευρεια εννοια! Θα μας βρείτε μπροστά! Το πιο δίκαιο θα ήταν μια φθίνουσα κατάταξη για όλους βάσει Μ.Ο με κατώτατη βάση το 15%. Επίσης θα μπόρουσε να πριμοδοτείται πχ με 15-20 μόρια κάποια συστατική επιστολή από υψηλού κύρους πρόσωπο όπως κάποιος αιρετός ή πολιτικό πρόσωπο, ώστε να καλυφθούν και οι απογοητευμένοι που δεν προσήλθαν και στα 3 μαθηματα του διαγωνισμού.
Χρόνια πολλά στους ερωτευμένους!
Ψηφίστε το συντομότερο τον νόμο, γιατί βιαζόμαστε να πάμε στο ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ!
ΠΑΙΖΕΤΕ ΕΝ ΟΥ ΠΑΙΚΤΟΙΣ!
ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!
ΠΡΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΠΑΤΑΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΊ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΠΛΗΡΩΣΗ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕ ΤΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ…. ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΧΩΑ ΤΗΣ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ…
ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΡΕ…
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΩΣΤΕ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΤΟΥ 1998 ΝΑ ΜΠΩ ΣΕ ΑΛΛΗ ΣΧΟΛΗ ΡΕ
ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ….
Ο 2Κ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΞΠΡΕΣΣ 1 1/2 ΜΗΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΤΡΟΠΗ ΛΕΜΕ
Δίκαιη λύση αυτή η τροπολογία για όλους εμάς που έχουμε υψηλό μέσο όρο και κοπήκαμε για λίγο, δεδομένου των συνθηκών. Θα ήταν άδικο να τεθεί με φθίνουσα σειρά κατάταξης η πλήρωση την θέσεων διότι όσοι έχουν εντοπιότητα θα υπερισχύσουν χωρίς να έχουν γράψει καλά. Επομένως είναι καθαρά υποκειμενικό κριτήριο το τι είναι δίκαιο και το τι είναι άδικο.
ΜΟΝΟ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΠΤ ΑΛΛΟ
ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙς ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΤΕ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗ.
ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΑΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΤΥΧΟΝ… ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΥΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ.
ΟΤΑΝ ΣΑΝ ΑΣΕΠ ΑΝΕΞΑΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΖΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΚΑΠΤΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΠΤ ΑΛΛΟ!!
ntroph jeftiles
Η τροποποίηση του άρθρου 20 με βρίσκει σύμφωνο. Τα κενά που υπάρχουν πρέπει να καλυφθούν άμεσα. Είναι δίκαιο να γίνει αυτό από τα άτομα που διάβασαν και έδωσαν εξετάσεις για τις συγκεκριμένες θέσεις.
Δεν καταλαβαίνω με ποια λογική παζαρευονται οι βάσεις!Φθίνουσα σειρά κατάταξης πρέπει να τηρηθεί;
ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ!!!! ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ!!!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ 30% ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ 90% ΣΤΙΣ ΛΕΚΤΙΚΕΣ!!!!!!
Το μόνο σωστο συνταγματικό και δίκαιο είναι φθίνουσα σειρά κατάταξης.Δεν υπάρχει περίπτωση αυτό να κριθεί συνταγματικο
Δίκαιη η τροπολογία,να ψηφιστεί άμεσα. Μετά την παταγώδη αποτυχία του διαγωνισμού είναι η καλύτερη λύση προκειμένου να καλυφθούν οι τόσο αναγκαίες θέσεις της ΑΑΔΕ.
ΣΩΣΤΟ ΤΟ 40% ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ Η ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ! ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ 50% ΕΓΩ ΜΕΝΩ ΓΙΑ ΕΞΩ ΓΙΑ 0,2 ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΝ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΗ Ο ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ;;;;;; ΑΣ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΗ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ!!!!!
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΜΕΑ – ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΑΜΕΑ – ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ – ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ. ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΑΔΕ. ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΕΚΜΙΔΕΝΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΛΛΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΘΩΣ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ 85 ΚΑΙ 90 ΚΑΙ 39 ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ? ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ 60 , 50 ΚΑΙ 40 ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ??
Η ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕΧΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ Η ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ 50% ΚΑΙ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 60%.
ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΘΩΣ ΠΑΝΤΑ Η ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 50%.
ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕΤΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ 40%. ΔΕΝ ΕΥΝΟΕΙ ΟΣΟΥΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
ΤΟ 40% ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΖΑΡΙΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ, ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΒΑΛΕ ΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΤΛ.
ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 50% ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 60% ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΒΑΣΕΙ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ.
ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ.
ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ. ΑΜΕΣΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΘΕ ΑΔΙΚΙΑΣ.
Διαβάζω πάρα πολλά σχόλια για ρύθμιση που αφορά θέσεις ειδικών κατηγοριών. Εαν γίνει κάτι τέτοιο γιατί όχι και για τις θέσεις με εντοπιότητα; Γιατί έτσι θα αποκλειστεί η πιθανότητα κάποιος να κάνει την επόμενη ημέρα αίτηση μετάθεσης
Συγχαρητήρια στο Υπουργείο Εσωτερικών για την κατάθεση της εν λόγω τροπολογίας , με την οποία αποκαθίσταται τόσο η εύρυθμη λειτουργία της ΑΑΔΕ, όσο και η δικαίωση των συμμετεχόντων επιστημόνων στο διαγωνισμό.
Είναι προφανές πως δεν μπορούν να ικανοποιηθουν όλα τα αιτήματα και να μπουν οι πάντες. Οποιαδηποτε αποφαση κι αν λαβει η κυβερνηση, θα υπάρξουν έτσι κι αλλιώς αντιδράσεις και προσφυγες στην δικαιοσυνη οπως αλλωστε εχει συμβει κατα κορον στο παρελθον και φυσικά δεν βγήκαν πουθενά γιατί προφανώς υπάρχει νομικό έρεισμα για τέτοιου είδους τροποποιήσεις. Ένα ΦΕΚ τροποποιεί ένα άλλο ΦΕΚ, τόσο απλά. Ωστοσο, εαν ληφθει διαφορετικη αποφαση σε σχέση με αυτά που ορίζει η εν λογω ρυθμιση, το πολιτικό κόστος θα είναι μεγαλύτερο καθοτι αυτοί οι οποίοι υπαγονται στη ρύθμιση δημιούργησαν προσδοκίες και ελπίδες για τη δικαιωση των κόπων τους. Εαν λοιπόν αποφασιστεί κάτι διαφορετικό όπως πχ να ισοπεδώνουμε τα πάντα και να καταργηθούν οι επιμέρους βάσεις στα μαθηματα, θεωρώ ότι θα είναι περισσότερο επιζήμιο. Μακαρι να ψηφιστει η εν λόγω πρόταση ως έχει.
Αποκαθίσταται η τάξη. Δεν μπορεί να μένουν έξω υποψήφιοι με άριστες επιδόσεις και βαθμολογίες πάνω από 62. Η ρύθμιση κινείται προς την ορθή κατεύθυνση της κάλυψης των θέσεων του διαγωνισμού και της δικαίωσης του αγώνα των υποψηφίων.
ΑΔΙΚΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ.
Εαν δεν υπηρχε η αρνητικη βαθμολογια τοτε θα ελεγα ναι οτι ισως αποκαταστησει καπως τον κοπο χιλιαδων υποψηφιων, εφοσον θα περνουσαν οι αμεσως επομενοι καλυτεροι στην σειρα απο τους τωρινούς που πετυχαν.
Πλεον δεν γινεται να θετεις βαση το 40% ( δεν εχει υπαρξει ποτέ σε αντιστοιχο διαγωνισμο κατι τετοιο).
Γιατι οχι το 33% η το 37% η το 39% ;( αστεια πραγματα)
Υποψηφιοι που προετοιμαστηκαν γνωριζοντας για βάση του 55% και 60% και ακολουθησαν συγκεκριμενη στρατηγική μη απαντοντας ερωτησεις η ρισκαροντας καποιες απαντησεις θα βιωσουν πλεον μια καταφορη αδικια.
ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΠΛΕΟΝ Ο Μ.Ο ΣΤΑ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΤΟ 50% ωστε να υπαρξει ενα οριο που να διασφαλιζει μια σχετικη γνωση και να περασουν οι καλυτεροι με δικαιο και αξιοκρατικο τροπο. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ -ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΛΥΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΘΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΑΑΔΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΟΧΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ Η ΤΥΧΗ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ.
Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΔΙΑ ΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΑΔΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΕΙ Η ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΟΣΕΣ ΔΙΧΑΣΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΔΩ;
20 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΧΟΛΙΟ!
ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ!
ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ!
Το συγκεκριμένο άρθρο για την κάλυψη των κενών θέσεων της ΑΑΔΕ είναι πολύ
Α Δ Ι Κ Ο καθώς η βάση ανά μάθημα πάει θα αφήσει κενές πάρα πολλές θέσεις και
αυτό που πρέπει να ισχύσει είναι ο Μ Ε Σ Ο Σ – Ο Ρ Ο Σ των τριών μαθημάτων και κατάργηση της βάσης ανά μάθημα.
Δίκαιη και απαραίτητη ρύθμιση! Χρειάζεται να καλυφθούν οι θέσεις άμεσα και με ικανούς υπαλλήλους. Θεωρώ ότι με βαθμολογία 40 για κάθε μάθημα και 50 ως συνολική βαθμολογία αυτό επιτυγχάνεται και δικαιώνονται οι πραγματικά ικανοί. Αναμένουμε την ψήφιση όπως ακριβώς είναι και το συντομότερο δυνατόν!