Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ

Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:59 | Δημητριος

    ΑΔΙΚΗ/ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ, ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΚΑΝ!

    ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ:
    Α)Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ,
    Β)ΧΩΡΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ
    Γ)ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ KATATΑΞΗΣ
    Δ)ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥΣ 50 ΒΑΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΕΩΝ

    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ

    ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ!!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:02 | Αλεξανδρα

    Άδικο, αναξιοκρατικο! Γνωρίζετε τους επιτυχοντες και θέτετε το όριο των βασεων ανάλογα! Πολύ πιο δίκαια η φθίνουσα σειρά κατάταξης γενικού Μ.Ο και η επιλογή υποψηφίων από εκεί μέχρι να καλυφθούν ΟΛΕΣ οι θέσεις!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:47 | Δήμητρα

    Η μείωση της βάσης στο 40% και του Μ.Ο. στο 50% είναι μια δίκαιη και αξιοκρατική λύση λόγω του αποτελέσματος αυτού του διαγωνισμού,η οποία ακόμα κι έτσι εξασφαλίζει ένα υψηλό επίπεδο υποψηφίων. Πρέπει να υπάρχει βάση καθώς εξασφαλίζεται η γνωστική επάρκεια σε όλα τα μαθήματα.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:47 | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    Μόνη δίκαιη λύση ο πίνακας σε φθίνουσα κατάταξη! Δεν αδικεί κανέναν και δεν αλλάζει κανέναν όρο! όλα τα άλλα είναι μικροπολιτικά παιχνίδια, παζάρια και μαγειρέματα!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:21 | ΕΛΙΝΑ

    Σε ενα κράτος θέλει να λέει ότι στέκεται δίπλα στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες ΣΩΣΤΟ και ΔΙΚΑΙΟ είναι η ελάχιστη βάση του 40 να μην ισχύσει καθόλου για τις ειδικες κατηγορίες ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ, ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ και ΑΜΕΑ ώστε να καλυφθούν ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ από άτομα αυτών των κατηγοριών μόνο και ΟΧΙ από ατομα των γενικών θέσεων.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:09 | Xristos

    Καθένας γράφει οτι τον συμφέρει απλα το άρθρο 20 ειναι προς την σωστή κατεύθυνση και αν αλλάξει θα ειναι παράδοξο να μπει καποιος που εγραψε κατω απο τουλάχιστον 40. Έλεος δηλαδη..

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:25 | ΠΟΕ-ΔΟΥ

    ΟΙ 146 ΠΕ ΚΑΙ ΟΙ 38 ΤΕ ΗΔΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥΣ.
    ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ Η ΠΛΗΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:
    1. ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ (ΟΠΩΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓ. 1Γ/2017)
    2. ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ 35% ΣΕ 25% (ΟΠΩΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓ. 1Γ/2017).

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:55 | ΑΘΑΝΑΣΙΑ

    Πολύ βολική ρύθμιση, αφήνετε και 120 θέσεις κενές αν και ξέρετε πως θα είναι πολύ περισσότερες!!Για ποιο λόγο?? για να τις χρησιμοποιήσετε όπως σας βολεύει..??Μήπως θα πάρετε από τους ΔΕ επιλαχώντες??γι αυτό ζητήσατε χαρτιά από τριπλάσιο αριθμό ατόμων ενώ η προκήρυξη προβλέπει διπλάσιο??ή θα πάρετε οσρισμένου χρόνου???Για χαζούς μας περνάτε??Αν ο διαγωνισμός ήταν σωστός όχι μόνο θα καλύπτονταν οι θέσεις αλλά θα είχε και επιλαχώντες!!Το πράμα βρωμάει από την αρχή….μέχρι το τέλος!!!Αν και το τέλος δεν είναι εδώ, το τέλος θα είναι στα Δικαστήρια και μάλιστα και στο Ευρ. Δικαστήριο.Εμπαίζεται τους υποψηφίους έναν χρόνο τώρα, από τότε που προκηρύξατε τον διαγωνισμό!!!Τάχα διαγωνισμό αξιοκρατικό με χίλια δυο έκτροπα και ο ΑΣΕΠ έλεγε όλα καλά!!!Οσα και να γράψει κανείς για την προχειρότητα, την ανευθυνότητα και τώρα τη μη νομιμότητα είναι λίγα!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:54 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Ο ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΞΕΤΕΣΤΑΤΗΚΑΝ ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:48 | Μαρία

    Ο,τι καλύτερο μπορεί να συμβεί!!!Δικαιο απ όλες τις οπτικές!!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:02 | ΜΑΡΙΑ

    ΚΡΙΝΩ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΟΡΘΗ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ!!!!
    Βλεπω σχολια οπου σκίζουν τα ιμάτια τους για το δήθεν άδικο της παρούσας τροπολογιας και προτείνουν να καταργηθούν όλες οι βάσεις ως δικαιοτερο.Ειμαστε με τα καλά μας;; Να είστε λίγο αντικειμενικοι. Δεν μπορεί κάτι τέτοιο να είναι δίκαιο διότι πριμοδοτει τον αδιάβαστο. Ηρεμήστε λίγο…

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:17 | ΕΙΡΗΝΗ

    ευτελίζεται το ασεπ!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:16 | Χρήστος

    ΔΙΚΑΙΟ ΚΡΑΤΟΣ = ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!
    ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ 40 ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ Ή ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ, ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΑ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ!!!
    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΡΑΓΜΑΣΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΑΡΩΓΟΣ ΜΕ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:25 | ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΕΤ.

    Κάντε ΝΕΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!
    Μην προσπαθείτε να συμμαζέψετε τα ασυμμάζευτα, να διορθώσετε τα αδιόρθωτα! Μην ανοίγετε τον ασκό του Αιόλου! Είναι προβληματικό το άρθρο. Θα ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων από συμμετασχόντες προηγούμενων διαγωνισμών και θα δημιουργήσει αξιώσεις σε επόμενους διαγωνισμούς! ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:46 | Αλέξης

    Να ψηφιστεί άμεσα η ρύθμιση. Απολύτως σωστή και δίκαιη για τους υποψήφιους που ήταν διαβασμένοι και πήγαν να δώσουν!!!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:04 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ Π.

    ΠΟΣΟ ΘΛΙΒΕΡΟ! ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ, ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΔΙΚΗΣΕ ΕΝΑΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΧΕ!
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΥΓΙΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΦΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ Η ΒΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Ή ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:20 | Νικολαος

    Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση. Νέος διαγωνισμός δε συμφέρει οικονομικά το κράτος να γίνει. Οπότε άκυρο επιχείρημα. Χίλια μπράβο στο υπουργείο. Μακαρι να ψηφιστεί!!!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:41 | ΣΟΦΙΑ Μ

    Το γεγονός ότι το Υπουργείο Εσωτερικών αναγκάζεται να φέρει στη Βουλή τη συγκεκριμένη τροπολογία αποτελεί ομολογία της παταγώδους αποτυχίας του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 1Γ/2022, ο οποίος δεν οδήγησε στη σωστή αξιολόγηση των διαγωνισθέντων.

    Η λύση που προτείνεται (βάση ανά μάθημα 40 και γενικό μέσος όρος 50) πιθανότατα θα αφήσει ακάλυπτες πολλές θέσεις διότι δεν θα πληρούν πολλοί και τις δύο προϋποθέσεις.

    Η πιο δίκαιη λύση είναι:
    Α) να καταταχθούν οι διαγωνισθέντες σε λίστα κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας
    Β) να υπάρχει ως βάση για όλους το 50 μέσος όρος για την πρόσληψή τους

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 14:27 | Κωστας

    ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ. ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ 30ΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ . ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΔΕ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΔΕ ΚΑΙ ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ Κ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕ ΚΑΙ ΤΕ. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΧΕΣ

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:47 | ΛΙΑ Ν.

    ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
    Η ΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΥΨΗΛΟΥΣ Μ.Ο. ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
    ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:40 | Χαράλαμπος

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΒΑΣΗ,ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ,ΚΑΤΩ ΤΟΥ 50%.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:15 | Σοφια

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΌΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ.
    40 Η ΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ Κ 50 ΒΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ.
    ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΠΕΙ Μ.Ο ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ Κ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΓΡΑΨΑΝΕ ΠΧ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ Κ ΠΑΤΩΣΑΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Κ ΑΦΟΡΑ ΕΝΑΝ ΚΛΑΔΟ ΚΑΘΑΡΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ.
    ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΛ ΒΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:23 | Άννα

    Είναι δίκαιο και να γίνει πράξη! Και σύντομα!
    Σύμφωνα με τη θεματολογία των θεμάτων και άργησε να γίνει. Ο συντελεστής αρνητικής βαθμολογίας αν και αρκετά υψηλός έκρινε αρκετά τον τρόπο απάντησης, άρα είναι δίκαιη, μόνο, η μείωση των βάσεων και σε κάθε μάθημα και στον μέσο όρο, αφού από την αρχή είχαν καθοριστεί και οι εξεταζόμενοι είχαν εστιάσει σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα και όχι μόνο σε ορισμένα. Απλά τα θέματα είχαν «θέματα». Ο κόπος, ο χρόνος και η αγωνία των εξεταζόμενων και των ανθρώπων τους το αξίζουν. Γιατί και οι μειωμένες βάσεις είναι αρκετά απαιτητικές για να τις πιάσει κάποιος.
    Αναμένουμε άμεσα.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:58 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Δίκαιη λύση, καθώς δικαιώνει όσους προσπαθήσαν και πιάσανε ένα υψηλό ποσοστό σε ένα διαγωνισμό με τόσες αντιξοότητες.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:37 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    Θεωρώ ότι η δικαιότερη λύση είναι η πτώση των βάσεων σε 30 ανά μάθημα και 55 στο σύνολο.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:07 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    Θα είναι η πιο δίκαιη λύση. Προτείνω να ψηφιστεί όσο το δυνατό πιο σύντομα.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:50 | Σάββας

    Πιστεύω ότι με την τελευταία νομοθετική ρύθμιση, η επιλογή των επιτυχόντων γίνεται με πιο δίκαιους και ευνοϊκούς όρους. Μολαταύτα εντοπίζεται μια αδικία στην κατηγορία των Στατιστικών, αν αναλογιστεί κανείς την ποιοτική και ποσοτική διαφορά των μαθημάτων σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:37 | Αρετή

    Καλησπέρα!

    Πιστεύω ότι η τελευταία τροπολογία είναι δίκαιη για την πλειοψηφία των υποψηφίων. Παρόλα αυτά, ίσως διαφαίνεται μια αδυναμία στην κατηγορία ΣΤ (ΠΕ Στατιστικών) στον τρόπο επιλογής τους λόγω της αυξημένης δυσκολίας των μαθημάτων που κλήθηκαν να εξεταστούν.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:50 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    NΤΡΟΠΉ και μόνο, μας καταντήσατε να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας!!Από τη μία ο ΑΣΕΠ απέτυχε να διοργανώσει έναν σωστό διαγωνισμό, οι θεματοδότες, οι έγκριτοι και σοβαροί επιστήμονες, 9 μήνες είχαν μπροστά τους να βρουν θέματα και έκαναν copy Paste θέματα που υπήρχαν στο Internet και τώρα το κερασάκι στην τούρτα, μία παράνομη κ αντισυνταγματική διάταξη!!!Δεν υπάρχουν λόγια πραγματικά, η ανευθυνότητα μιας ανεξάρτητης αρχής και των θεμοτοθετών και τώρα της Κυβερνησης στο απόλυτο μεγαλείο της!!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:43 | Αρετή

    Καλησπέρα!

    Πιστεύω ότι η τελευταία τροπολογία είναι δίκαιη για την πλειοψηφία των υποψηφίων. Παρόλα αυτά, ίσως διαφαίνεται μια αδυναμία στην κατηγορία ΣΤ (ΠΕ Στατιστικών) στον τρόπο επιλογής τους λόγω της αυξημένης δυσκολίας των μαθημάτων που κλήθηκαν να εξεταστούν.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:13 | ΜΙΧΑΛΗΣ

    Πάρα πολύ σωστή κίνηση η μείωση της βάσης και σαν μ.ο. και σαν επιμέρους μάθημα, Oι αριθμοί 40 για κάθε μάθημα και 50 μ.ο. είναι αντιπροσωπευτικοί απόλυτα. Το περιμένουμε ΑΜΕΣΑ!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:09 | Ανδρέας

    Συμφωνώ με την παρούσα νομοθετική ρύθμιση, όσον αφορά τον γραπτό διαγωνισμό 1Γ/2022 της ΑΑΔΕ. Ωστόσο, θα πρότεινα να ληφθεί υπόψη η δυσκολία που αντιμετώπισε η κατηγορία των ΠΕ Στατιστικών, η οποία εξετάστηκε κατά αποκλειστικότητα σε 4 μαθήματα.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:41 | ΣΩΤΗΡΙΑ

    Απόλυτα ορθή η τροποποίηση των βάσεων με μείωση τους στο 50% στο σύνολο κ στο 40% ανα μάθημα! Μα βρίσκει απολύτως σύμφωνη καθώς θα μπορέσουν καλυφθούν όλες οι προκηρυχθείσες θέσεις, δηλαδή θα εκπληρωθεί ο σκοπός του διαγωνισμού χωρίς περαιτέρω κόστος με νέους διαγωνισμούς κλπ και άμεσα δεδομένου ότι η ανάγκη στελέχωσης των θέσεων στις ΔΟΥ και στα τελωνεία είναι επιτακτική! Το συντομότερο που θα ψηφιστεί, το καλύτερο!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:32 | ΜΑΡΙΑ

    ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΟΡΘΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:14 | Μιχαήλ Τ

    Θεωρώ ότι το άρθρο είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και θα πρέπει να ψηφιστεί. Μειώνει τη βάση για το μέσο όρο και των τριών μαθημάτων στο 50 και την βάση ανα μάθημα στο 40. Σωστή είναι και η διατήρηση της βάσης ανα μάθημα, καθώς είναι σημαντικό να ξεπερνάει κάποιος και στα τρία μαθήματα κάποια ελάχιστη βάση.

    Ακόμη αν οι φήμες ότι και με αυτές τις μειωμένες βάσεις θα μείνουν κενές θέσεις ισχύουν, θα μπορούσε να μειωθεί περαιτέρω η βάση ανα μάθημα εως ότου καλυφθούν αυτές οι θέσεις και ιδανικά να δημιουργηθεί και αριθμός επιλαχόντων απο όσους συμμετείχαν στο διαγωνισμό. Ωστόσο κατα την άποψη μου η βάση του μέσου όρου και των τριών μαθημάτων δε θα ήταν σωστό να πέσει κάτω απο το 50, ακόμα και αν μένουν κενές θέσεις.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:20 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    Πολύ σωστή κίνηση η μείωση της βάσης και σαν μ.ο. και σαν επιμέρους μάθημα. Θεωρώ ότι οι αριθμοί 40 για κάθε μάθημα και 50 μ.ο. είναι αντιπροσωπευτικοί με βάση την κατάσταση που διαμορφώθηκε. Αναμένουμε τον νόμο το συντομότερο δυνατόν.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:54 | Σαβίνα

    Υπό το πρίσμα των τελευταίων ρυθμίσεων γύρω από τον μέσο όρο των μαθημάτων του γραπτού διαγωνισμού της ΑΑΔΕ, τις οποίες και χαιρετίζω, θα έθετα σε προβληματισμό να υπάρξει ειδική μέριμνα στον τρόπο επιλογής των υποψηφίων στην ΠΕ κατηγορία των Στατιστικών.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:41 | Θανασης

    Είναι πραγματικά λυπηρό να αντιμετωπίζεται ένα άρθρο το οποίο βρίσκεται στο Opengov για δημόσια διαβούλευση σαν ένα κοινό ποστ σε διαφορά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να γίνονται δεκάδες σχόλια copy paste κατα το δοκούν, νομίζοντας πως θα ληφθούν υπόψιν και το άρθρο που θα πάει προς ψήφιση θα διαμορφωθεί εν τελεί με τη γνώμη της πλειοψηφίας..

    Όσον αφορά το συγκεκριμένο άρθρο προσωπικά πιστεύω πως αρχικά είναι θετική πρωτοβουλία η ψήφιση του καθώς είναι προς το καλό και του κράτους καθώς θα στελεχωθούν επαρκώς οι υπηρεσίες, αλλά και των υποψηφίων οι οποίοι έχουν καταβάλει μια πολύ δυνατή προσπάθεια.

    Επίσης πιστεύω πως η διατήρηση τόσο των επιμέρους βάσεων στο 40% όσο και της βάσης στο μέσο όρο στο 50% είναι το πιο αξιοκρατικό γιατί διασφαλίζεται ένα ελάχιστο επίπεδο γνώσεων των μελλοντικών δημοσίων υπαλλήλων.

    Τέλος δεν είναι δυνατόν να υπάρξει απλά μια κατάταξη με βάση το μέσο όρο των 3 μαθημάτων γιατί θα δημιουργήσει μια τεράστια λίστα επιτυχόντων οι οποίοι θα υπερκαλύπτουν τις προκηρυσωμενες θέσεις.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:14 | Νικος

    ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ
    ΜΠΡΑΒΟ

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:57 | ΒΑΙΟΣ

    Συμφωνώ απόλυτα με τον ορισμό της βάσης στο κάθε επιμέρους μάθημα στο 40 και στο μ.ο. στο 50.Πιστεύω πως είναι αντιπροσωπευτικοί των βαθμολογιών, λαμβάνοντας υπ’όψιν και το μεγάλο βαθμό δυσκολίας των θεμάτων. Δίκαιη επιλογή!!!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:53 | Ελένη

    Είναι άδικο να μείνουν εκτός διοριστεών άτομα με πολύ υψηλό μέσο όρο που δεν τα πήγαν καλά σε ένα μόνο από τα τρια μαθήματα, και να περάσουν άτομα με πολύ χαμηλότερο μέσο όρο. Είναι δίκαιη η κατάρτιση πίνακα φθίνουσας κατάταξης με ταυτόχρονη κατάργηση της βάσης ώστε οι θέσεις να καλυφθούν αξιοκρατικά. Μην μας αναγκάζετε να στραφούμε στα ακυρωτικά δικαστήρια.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:12 | ΙΩΑΝΝΗΣ

    Κάνοντας μια σύγκριση του αριθμού των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό ,του αριθμόυ των επιτυχόντων και των προκηρύσσομενων θεσεων γίνετε εύκολα αντιληπτό ότι «μάλλον «κάτι δεν πήγε όπως θα έπρεπε.Η νέα διάταξη για μείωση του ποσοστού της βάσης σε 40% ανά μάθημα και 50% συνολικης βαθμολογίας με βρίσκει σύμφωνο. Η στελέχωση των υπηρεσιών απαιτεί υπαλλήλους με γνώσεις και στα τρία γνωστικά αντικείμενα δεδομένης της φύσης του συγκεκριμένου διαγωνισμού.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:25 | ΧΡΥΣΟΥΛΑ

    ΕΦΑΡΜΟΓΕΙ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. Ο ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:20 | Ελίνα

    Η μόνη δίκαιη λύση είναι η κατάργηση της βάσης και η δημιουργία πίνακα φθίνουσας κατάταξης από τον οποίο θα στελεχωθεί η ΑΑΔΕ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 13:10 | Σοφία Σγουραλή

    Κατήλθαμε και δώσαμε όλοι οι υποψήφιοι σε ένα γραπτό διαγωνισμό απαιτήσεων υπό την αιγίδα του ΑΣΕΠ. Προσωπικά αποδύθηκα σε έναν αδιάλλειπτο, ατέρμονο και άοκνο αγώνα διαβάσματος ενός έτους με δεκάωρα και δωδεκάωρα διαβάσματος ημερησίως με την αρωγή φροντιστηρίου έξι μηνών. Πιστέψαμε στην αμεροληψία και στο αδιάβλητο του γραπτού διαγωνισμού της ΑΑΔΕ.Ο διαγωνισμός ήταν πάρα πολύ δύσκολος από άποψη θεμάτων και διαδικασίας διεξαγωγής. Δώσαμε όλοι νομικοί και οικονομολόγοι τρία μαθήματα χωρίς να υπάρξει ένας διαχωρισμός όπως στην προκήρυξη της 1Γ/2017, στην οποία έδιναν μόνο δύο μαθήματα του αντικειμένου τους νομικοί και οικονομολόγοι μέσω της εξειδίκευσής τους. Επιπρόσθετα αυξήθηκαν οι ερωτήσεις και μειώθηκε ο χρόνος ενώ στην προκήρυξη της 1Γ/2017 ο χρόνος ήταν περισσότερος. Με οδηγίες που μας ήρθαν το πρωί δεχτήκαμε και υποστήκαμε τη δυσβάστακτη αρνητική βαθμολόγηση του ποσοστού 35 τοις εκατό επί της ορθής απάντησης, δηλαδή με αναγωγή -0,35 στη μονάδα κάτι που ήταν απαράδεκτο φρονώ, καθώς χάναμε 0,58 και δεν είχαμε κομπιουτεράκι να κάνουμε τις πράξεις και να αναλογιστούμε τί χάνουμε με καθαρό μυαλό.Η αρνητική βαθμολόγηση υποτίθεται ότι επιβάλλεται ως ποινή και για κάθε λανθασμένη απάντηση αφαιρετικά και όχι ως συντελεστής πολλαπλασιαζόμενος επί της ορθής απάντησης. Στην προκήρυξη 1Γ/2017 η αρνητική βαθμολόγηση ήταν 0,25 για κάθε λανθασμένη απάντηση, όπως και σε όσους γραπτούς διαγωνισμούς έχουν διεξαχθεί στο παρελθόν. Επίσης στην προκήρυξη της 1Γ/2017 ήταν θεσπισμένη μία βάση το 60 και όχι στα επιμέρους μαθήματα. Επίσης η Λογιστική και το Δημοσιονομικό-Φορολογικό Δίκαιο είχαν συντελεστή 2 και ενώ τη Λογιστική τη δώσαμε πρωί, τα Δίκαια που είχαν την ίδια βαρύτητα τα εξεταστήκαμε μεσημέρι κουρασμένοι και ζαλισμένοι, το οποίο απομειώνει την απόδοση του υποψηφίου ανεξαρτήτως διαβάσματος.Στο διαγωνισμό που δώσαμε υποστήκαμε την επιμέρους βάση 55 στο κάθε μάθημα και το μέσο σταθμικό όρο με τους συντελεστές στο 60.Ο διαγωνισμός όπως διεξήχθη αποδείχτηκε ότι απέτυχε να πετύχει τους στόχους του. Αντιλαμβάνεσθε ότι μετά την προκήρυξη με μια απόφαση με αυθαίρετες βάσεις τόσο το 40 στα επιμέρους μαθήματα όσο και το 50 μέσο σταθμικό όρο, αντίκειται στην αρχή του Κράτους Δικαίου, της νομιμότητας, της ισότητας, της ισονομίας. Σύμφωνα με τους όρους της προκήρυξης και τον πίνακα αποτελεσμάτων που αναρτήθηκε, όσοι δεν περάσαμε τις βάσεις είμαστε όλοι αποτυχόντες. Δεν υπάρχει πίνακας επιλαχόντων, όπου θα ήταν νόμιμο και ηθικό με μια νομοθετική ρύθμιση να πληρωθούν τα εναπομείναντα κενά των θέσεων. Στην περίπτωσή μας υπάρχει μόνο ο πίνακας των επιτυχόντων και ο πίνακας των αποτυχόντων. Μην αποδυθείτε σε μια διαδικασία πλήρωσης των θέσεων με αυθαίρετες βάσεις μέσω μιας νομοθετικής ρύθμισης που θα περιαφθεί με την ψήφιση νομοσχεδίου και αποκλείσετε ανθρώπους που έχουν διαβάσει πολύ, δημιουργώντας κατάφωρες αδικίες και στρεβλώσεις, εγείροντας θέματα για μελλοντικές δικαστικές αξιώσεις και προσφυγές. Η ΑΑΑΔΕ έχει τρομερές ελλείψεις και κενά και είμαστε από τους υποψηφίους που καταβάλλαμε πολύ κόπο και διάβασμα για να ανταποκριθούμε στον αγώνα να δώσουμε. Καταργήστε την επιμέρους βάση 40 στο κάθε μάθημα. Σύμφωνα με το Ν.4765/2021 μόνο το 50 ως μέσος όρος μαθημάτων ισχύει. Πώς είναι δυνατόν ένας υποψήφιος π.χ. να έχει γράψει καλά σε δύο μαθήματα να τον αποκλείετε καθιστώντας τον εκ νέου αποτυχόντα επειδή στο τρίτο μάθημα έπιασε π.χ. 39,25? Είμαστε όλοι επιστήμονες με διαδρομές, με διαβάσματα ετών, με μεταπτυχιακά στα οικονομικά και στα νομικά (προσωπικά έχω ΜΒΑ στο ΕΑΠ) και πιστέψαμε αληθινά στην αξιοκρατία και στη διαφάνεια του ΑΣΕΠ. Ο γραπτός διαγωνισμός απέτυχε και επιχειρείται η στελέχωση των υπολειπόμενων θέσεων με μια απόφαση, η οποία πάρθηκε από την ΑΑΔΕ, το Υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Εσωτερικών, η οποία θα αναβαπτίσει στην κολυμπήθρα του Σιλωάμ τις αστοχίες και τις αβελτηρίες του διαγωνισμού και θα περιαφθεί την ψήφιση του νομοσχεδίου, την οποία απόφαση το ΑΣΕΠ η ανεξάρτητη διοικητική Αρχή, θα αποδεχτεί και θα επικυρώσει, επιδιδόμενο στην ανάρτηση νέων πινάκων επιτυχόντων με τα νέα δεδομένα των βάσεων. Πραγματικά με όλο το θάρρος και το σεβασμό προς τις κοινοβουλευτικές αρχές και ορμώμενη από τον ψυχοσωματικό κάματο ετών διαβάσματος και προσωπικής υποβολής του εαυτού μου στη διαδικασία των γραπτών διαγωνισμών, εύχομαι η Διαβούλευση, η οποία αποτελεί εργαλείο της καλύτερης νομοθέτησης υπηρετώντας τις αρχές της διαφάνειας, της λογοδοσίας, να επικουρήσει σημαντικά και να παρθεί μία δίκαιη απόφαση και όχι να δημιουργήσει εκ νέου αδικίες, οι οποίες θα επιρρωθούν μόνο μέσω της λύσης της δικαστικής οδού με προσφυγές. Προτείνω ή να υπάρξει ένας μέσος όρος το 50 και με τις προσαυξήσεις του καθενός (μεταπτυχιακό, αγγλικά, εργασιακή εμπειρία) σε συνάρτηση με τις αρχικές δηλώσεις προτιμήσεών μας ή μια φθίνουσα σειρά κατάταξης πάλι σε συνδυασμό με τις προσαυξήσεις του καθενός και ό,τι γίνει. Ζούμε σε ένα Κράτους Δικαίου και μόνο μια δίκαιη απόφαση, η οποία δεν θα προσκρούει στην αρχή της ισότητας, της ισονομίας και της νομιμότητας, δεν θα εγείρει αντιδράσεις και θα αμβλύνει το λαϊκό αίσθημα. Είθε ο θεσμός της Διαβούλευσης να επιτελέσει δραστικό ρόλο στην ψήφιση του νομοσχεδίου και οι αρμόδιοι που κατέχουν θώκους να αναλογιστούν τη συντριπτική πλειοψηφία των αντιτιθέμενων απόψεων και να παρθεί μία δίκαιη απόφαση.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 12:24 | ΝΙΚΟΣ

    ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ!
    ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ Ο ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ, ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΟΝ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!
    ΜΟΝΟ ΑΣΧΕΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ 38 ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ-ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ! ΧΩΡΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΤΟ 38 ΘΑ ΗΤΑΝ 62,3!

    Η ΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΑΦΟΥ ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ ΌΤΙ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 12:51 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ!!NΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΣΟΒΑΡΗ, ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΤΙΜΙΑ ΛΥΣΗ!

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 12:59 | Βασιλης

    Η μείωση της βάσης είναι επιτακτική ειδικά λόγω δυσκολίας των θεμάτων, κάτι που φάνηκε στο ποσοστό της επιτυχία του διαγωνισμού. Μία λύση για την άμεση κάλυψη των κενών θέσεων και τη στελέχωση της ΑΑΔΕ θα μπορούσε να ειναι η μείωση της μεγάλης αρνητικής βαθμολγίας από το -35% στο 25% όπως ίσχυε έως τον προηγούμενο διαγωνισμό. Να μη ξεχνάμε ότι πρώτη φορά οι υποψήφιοι έδωσαν 3 μαθήματα και ο βαθμός δυσκολίας αλλά οι άλλοι συντελεστές όπως η αυξημένη αρνητική αλλά και η βαρύτητα των μαθημάτων είχε ως αποτέλεσμα να αφήσει εκτός αξιόλογους υποψήφιους.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 12:56 | Γιώργος

    Δεν συμφωνώ με τη συγκεκριμένη ρύθμιση.

    Οι όροι, οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια του διαγωνισμού διαμορφώθηκαν με την έκδοση του ΦΕΚ ΑΣΕΠ 9/2022 στις 22/02/2022.

    Οποιαδήποτε μεταγενέστερη τροποποίηση των όρων της προκήρυξης είναι αντισυνταγματική διότι αντιβαίνει στις αρχές της χρήστης διοίκησης, της ισονομίας και της αξιοκρατίας.

    Με το σκεπτικό της τροπολογίας θα αλλάζονται και οι όροι των δημοσίων συμβάσεων μετά το τέλος της διαγωνιστικής διαδικασίας;

    Θεωρώ ότι πρέπει να διεξαχθεί νέος διαγωνισμός που θα ενσωματώνει τη συγκεκριμένη ρύθμιση.

  • 14 Φεβρουαρίου 2023, 12:57 | ΚΑΣΣΙΑΝΗ

    Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΧΕ ΜΑΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (ΜΕΙΩΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ, ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΕΜΑΤΑ, Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ) ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ.
    Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.